Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 19:38
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:38:
Hoe vinden jullie over het algemeen de speelbaarheid (verbinding met servers, snelheid, lag etc) de eerste dagen? Ik zie een hoop complains zo voorbij komen maar niet te vergelijken met bijvoorbeeld Diablo3 toen die online ging, dat was echt drama. Zoals een paar posts hierboven krijg ik hem morgen en wil natuurlijk meteen probleemloos spelen :) :)
Op gisteravond na werkt het perfect voor mij.. en ik heb veel gespeeld de afgelopen week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
FrankLe schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:40:
[...]

account is Lipst3r :) Ik zie het wel voorbij komen ;)
Ik heb een poging gedaan je te inviten, maar ik krijg heel de tijd de melding dat je account niet gevonden wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Bv202 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:42:
[...]

Ik heb een poging gedaan je te inviten, maar ik krijg heel de tijd de melding dat je account niet gevonden wordt...
Zou je me PM kunnen sturen met jou en mss wat andere name van mensen die kunnen inviten :) Dan kan ik wel wisperen als ik online ben vanavond :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
FrankLe schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:44:
[...]

Zou je me PM kunnen sturen met jou en mss wat andere name van mensen die kunnen inviten :) Dan kan ik wel wisperen als ik online ben vanavond :)
Iedereen in de guild kan inviten (ondertussen al meer dan 80 members) :)
Spreek me gerust aan ingame. Mijn accountnaam is daar ook Bv202 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankLe schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:44:
[...]

Je bent geinvited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Blijkbaar moet je dus een @ voor de naam zetten bij het inviten. Dat zouden ze wel eens duidelijk mogen vermelden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bv202 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:10:
Blijkbaar moet je dus een @ voor de naam zetten bij het inviten. Dat zouden ze wel eens duidelijk mogen vermelden :s
Staat toch echt in die box aangegeven als voorbeeld. Eigenlijk heel simpel @<naam> is accountnaam (userid), <naam> is character naam. Aangezien guilds accountwide zijn kan je dus beiden gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 08-04-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Caelorum schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:15:
[...]

Staat toch echt in die box aangegeven als voorbeeld. Eigenlijk heel simpel @<naam> is accountnaam (userid), <naam> is character naam. Aangezien guilds accountwide zijn kan je dus beiden gebruiken.
Oh, dan moet ik dat gewoon niet hebben zien staan. Mijn fout dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Srry voor de Nweb vraag, maar hoe instaleer je die add-on (s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renrob
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-05 23:03
Thommiie schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:36:
[...]

Srry voor de Nweb vraag, maar hoe instaleer je die add-on (s)
http://minion.mmoui.com/

met dit programmaatje hoef je niks zelf in mappen te zetten

[ Voor 17% gewijzigd door renrob op 08-04-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

renrob schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:48:
[...]

http://minion.mmoui.com/

met dit programmaatje hoef je niks zelf in mappen te zetten
thx, maar daar zat ik al. maar hoe installeer ik die ? / Of in welke map kopieer ik de bestanden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renrob
  • Laatst online: 01-05 23:03
Thommiie schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:53:
[...]

thx, maar daar zat ik al. maar hoe installeer ik die ? / Of in welke map kopieer ik de bestanden :/
hier zet ik ze in
C:\Users\PC\Documents\Elder Scrolls Online\liveeu\AddOns
dus gewoon naar je documents navigeren naar eso en dan de map addons vinden bij mij staat die in liveeu
en dan de game opstarten en bij optie op addons klikken en kijken of je ze ziet staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

renrob schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:56:
[...]

hier zet ik ze in
dus gewoon naar je documents navigeren naar eso en dan de map addons vinden bij mij staat die in liveeu
en dan de game opstarten en bij optie op addons klikken en kijken of je ze ziet staan
Thx,... Heb nu ook de handleiding gevonden.. ff los overgekeken. many many thx :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
EDIT:
Blijkt toch geen bug te zijn :)

[ Voor 94% gewijzigd door Bv202 op 08-04-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bv202 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:01:
[...]
In Auridon heb je in het oosten een klein eilandje waar je terecht komt voor een bepaalde quest. Je moet daar 3 trials completen: een raadsel oplossen, een race rond het eiland lopen en als laatste enkele vijanden melee doden. Bij dit laatste gaat het mis.

In plaats van melee kon ik gewoon magic gebruiken, ik weet niet of dit de bedoeling is of niet. [...]
De bug is uiteraard niet de bedoeling, maar dat je magic kan gebruiken wel. Anders zou het voor bijv. sorcerors met staff wel erg moeilijk worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Caelorum schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:04:
[...]

De bug is uiteraard niet de bedoeling, maar dat je magic kan gebruiken wel. Anders zou het voor bijv. sorcerors met staff wel erg moeilijk worden :)
Hmm, dat zou wel kunnen. Het gevecht was wel héél gemakkelijk met magic, daarom dat ik me afvroeg of dit wel de bedoeling was.

EDIT:
Wow, binnen het kwartier antwoord op mijn ticket. Even de instructies volgen en kijken of het helpt..

[ Voor 12% gewijzigd door Bv202 op 08-04-2014 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Dat hele quest eilandje doe je met die "skin" :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Verderf schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:15:
Dat hele quest eilandje doe je met die "skin" :)
En hoe los ik dit dan op...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bv202 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:15:
[...]

En hoe los ik dit dan op...?
De quest afmaken... het is geen bug, het hoort zo. Op een gegeven moment verander je weer terug naar je eigen character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:18:
[...]

De quest afmaken... het is geen bug, het hoort zo. Op een gegeven moment verander je weer terug naar je eigen character.
Damn, je hebt gelijk, bedankt! Een kwartier liggen prutsen voor niks :P

Toegegeven, de support is wel snel met het beantwoorden van de tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/wik4t4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/b6obpu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/nosozb.jpg

Voor een MMO een prachtige game O+

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imokie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-10-2022
Ik zou graag een invite voor de GoT guild krijgen. :)
User: imokie2609

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk wel dat ik me echt moet gaan verdiepen in de skills, ik heb namelijk beetje gevoel dat ik er veel meer kan uithalen dan dat ik nu doe. Tot nu toe lekker aan het questen,skyshards halen en lekker alles lvlen. Volgensmij als ik lvl cap heb gehaald kan ik veel geld gaan betalen om mijn character te optimaliseren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
imokie schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:52:
Ik zou graag een invite voor de GoT guild krijgen. :)
User: imokie2609
Graag even hier aanmelden http://goteso.enjin.com/

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 15:16
Klopt het dat Cyrodiil alleen maar rennen is...pfff ben ik eindelijk aangekomen (geen mount) bij de tower die aangevallen word boem dood. Mag ik dat hele takke eind weer opnieuw lopen, boem dood. Toen had ik er genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Carthrax schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:28:
Klopt het dat Cyrodiil alleen maar rennen is...pfff ben ik eindelijk aangekomen (geen mount) bij de tower die aangevallen word boem dood. Mag ik dat hele takke eind weer opnieuw lopen, boem dood. Toen had ik er genoeg van.
Zo was ook mijn PvP-ervaring. En nog voor ik de tegenstander kon zien, was ik al dood (in 2 klappen). Toen heb ik besloten PvP later wel eens opnieuw te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een goed snel paardje is in Cyrodiil wel handig ja. Het is net iets te groot om fatsoenlijk snel ergens heen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Laatst online: 11-09 16:11
kan iemand me vertellen hoe healing class in elkaar zit, ik ben gewend om te targeten en te healen maar ik kan er maar niks over vinden hoe dat werkt in eso. ben een high elf templar en zie alleen maar aoe spells en lees dat het auto target healing is...dat kan toch niet? dat zou mega bagger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]•The targeting system for heals are Targeted AoE heal on the ground, "Smart Heal" on the lowest health player(s), or AoE around the player.[...]
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
server bijna leeg.. nn people!

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/eporkk.jpg

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nearox
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-08 23:09
Ik zag hier eerder al een berichtje staan over een andere SweetFX preset, maar ik kan jullie ook zeker deze aanraden. De game ziet er nar mijn mening 10x beter uit dan standaad ESO. En eht kost slechts 2 FPS op ultra op mijn HD6950.

http://sfx.thelazy.net/games/preset/1411/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er nog wat bugs zijn, is het verstandiger om nog even een paar weekjes te wachten met aanschaf van dit spel? bij SWTOR had namelijk de scala aan bugs die mij als early access player een nare nasmaak hebben gegeven die eigenlijk nooit meer is weg gegaan door oa slechte support toen.

Tevens zijn er al spelers aantallen bekend? Ik ben wel benieuwd om dit te vergelijken met andere MMO releases oa met SWTOR.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 06:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Swor was volgens mij veel erger, ik heb tot nu toe nagenoeg altijd gewoon kunnen spelen. Er zijn een aantal questen kapot, maar dan kan je meestal wel een andere gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Je kunt het spel gaan spelen. Gisterenavond weer 2 uur probleemloos gespeeld.
Draait prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:15
Ondanks dat mijn internet gisteren avond nogal bagger was (veel disconnects) hebben we toch met een aantal mensen van de guild de BC volledig kunnen voltooien. De quest was bij ons gelukkig niet bugged waardoor we de eind boss konden halen. Ik weet dus niet of de quest nog steeds bugged is of niet, mij het schijnt dat er een kleine kans is dat de quest werkt. Of ze hebben het inmiddels opgelost maar kon het niet terug vinden in de quest log.

Overigens wordt er gezegd dat de meeste loot in dungeons van chests komen. Dat kan best kloppen maar toch heb ik een rare (blue) item via een boss gekregen. (zal vanavond eens snel het item opzoeken, ik mis toch wel een soort van armory dat je offline je character kan bekijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ryatzu schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:19:
Ondanks dat mijn internet gisteren avond nogal bagger was (veel disconnects) hebben we toch met een aantal mensen van de guild de BC volledig kunnen voltooien. De quest was bij ons gelukkig niet bugged waardoor we de eind boss konden halen. Ik weet dus niet of de quest nog steeds bugged is of niet, mij het schijnt dat er een kleine kans is dat de quest werkt. Of ze hebben het inmiddels opgelost maar kon het niet terug vinden in de quest log.

Overigens wordt er gezegd dat de meeste loot in dungeons van chests komen. Dat kan best kloppen maar toch heb ik een rare (blue) item via een boss gekregen. (zal vanavond eens snel het item opzoeken, ik mis toch wel een soort van armory dat je offline je character kan bekijken).
Inderdaad! een armory zou een mooie toevoeging zijn, misschien iets voor de toekomst. En de bosses kunnen natuurlijk ook gewoon blue's droppe, de kans is denk ik iets hoger als normale monsters, heb vaak genoeg blauwe items geloot van normale mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Vampirism opgelopen. Helaas nog geen abilities vrij kunnen krijgen moet lvl 40 mobs slopen daarvoor. best lastig als ik met die char pas lvl 15 ben..
Wel gaaf gedaan moet ik zeggen. je schijnt ook weer heel makkelijk ervan af te kunnen komen.
Dit wordt grinden naar xp vanavond. Even zsm hoog genoeg level worden om die mobs te kunnen slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ryatzu schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:19:

Was erg gezellig! Vanavond met voice! :D

Was blij verrast met de moeilijkheidsgraad van de dungeon, erg tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Ben ook maar weer overstag gegaan met TESO (heb nog geen van de "grote" MMO's niet gespeeld in de afgelopen 15 jaar :)), is nu nog megapatch van 23GB aan het downloaden op m'n 2mbit lijntje (kan niet sneller hier in DLD buitengebied |:() dus ik kan morgen na het werk beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij ligt als het goed is vanmiddag op m'n mat!! Er zitten nu een mannetje of 80 in de guild, NICE!
Is het niet zo dat ik dan meteen achter loop? kan me voorstellen dat je als lev 1-10 rookie gewoon niet meekomt met de 'flow' in het begin met questen met de guild, of zal dit wel meevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Gewoon lekker spelen! de guild haal je wel in.

trage doetjes allemaal.

[ Voor 23% gewijzigd door garriej op 09-04-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een TS server voor de tweakers guild:D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Staat in de message of the day :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat Online geen enkele mogelijkheid heeft een huis te kunnen kopen/bezitten/bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ik heb af en toe dat er een npc in een questline ineens duits begint te praten terwijl de game gewoon op engels staat ingesteld. Iemand anders dit ook ervaren?

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ja is een bug bij sommige questen, vind het duits trouwens ook verassend goed ingesproken.

Online kun je geen huizen kopen/huren/bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Nee, wel in Duitse invasie van general chat. Kan ook irritant zijn. er is wel een English only kanaal, maar nog niet iedereen weet dit of gebruikt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:46

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:09:
Hij ligt als het goed is vanmiddag op m'n mat!! Er zitten nu een mannetje of 80 in de guild, NICE!
Is het niet zo dat ik dan meteen achter loop? kan me voorstellen dat je als lev 1-10 rookie gewoon niet meekomt met de 'flow' in het begin met questen met de guild, of zal dit wel meevallen?
Valt volgens mij reuze mee. Mijn "main" is nu ook al wel een schrikbarend level 8. Er zijn genoeg mensen die minder vaak spelen in de week en/of de game rustig in zich opnemen. Blijft dus nog wel een tijd dat iedereen in de dezelfde level range zit. (of die mensen tegeiljk met jou aan het gamen zijn en dan in dezelfde alliance & area is dan weer een andere vraag) :)

Ik heb gisteren 3 uur game time besteed aan alleen maar craften, prutsen met alchemy en enchanting; erg leuk! :D
Nu met enchanting hoor je een stem de runes uitspreken (was nog niet zo in de beta!), geeft een hele leuke dimensie aan de bezigheid.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:57:
Online kun je geen huizen kopen/huren/bouwen
Nou leuk dan. Lekker veel betalen en lekker weinig daarvoor terug geven, was er al bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Craften kan veel tijd inzitten, maar is dan ook ontzettend belangrijk. Legendary's zijn zo ver ik weet alleen maar te krijgen met craften!

Een huis is nou niet echt een game breaking feature. Het zal niet veel toevoegen aan de game.

[ Voor 26% gewijzigd door garriej op 09-04-2014 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wscholten93
  • Laatst online: 19:12
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:44:
Klopt het dat Online geen enkele mogelijkheid heeft een huis te kunnen kopen/bezitten/bouwen?
Op dit moment nog niet. ik hoop wel dat ze het toevoegen. Was hier erg fan van in LOTRO en ffxiv, vooral de guild houses zagen er daar goed uit en zouden hier vast ook erg vet in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:53
Seraphin schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:59:
[...]

Valt volgens mij reuze mee. Mijn "main" is nu ook al wel een schrikbarend level 8. Er zijn genoeg mensen die minder vaak spelen in de week en/of de game rustig in zich opnemen. Blijft dus nog wel een tijd dat iedereen in de dezelfde level range zit. (of die mensen tegeiljk met jou aan het gamen zijn en dan in dezelfde alliance & area is dan weer een andere vraag) :)

Ik heb gisteren 3 uur game time besteed aan alleen maar craften, prutsen met alchemy en enchanting; erg leuk! :D
Nu met enchanting hoor je een stem de runes uitspreken (was nog niet zo in de beta!), geeft een hele leuke dimensie aan de bezigheid.
Same hier.. Nogsteeds level 8 ( of inmiddels net level 9). Flink aan het kloten met alchemy en Enchanting. Kan alleen maar weinig 'ronde'( Potency?) runes vinden...

Heb trouwens nogsteeds geen GoT invite gekregen, alhoewel ik me eergisteren wel heb geregistreerd op de enjin. Heb Bv202 een friendrequest gestuurd met wat uitleg, dus dat zal vast wel goedkomen.

Het was gisteren alweer fftjes geleden dat ik ingelogd ben geweest (diablo 3... druk..) maar voelde meteen weer goed. Alhoewel ik blijf twijfelen over m'n class (Nightblade Bow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Er melden zich zo veel mensen aan voor de guild dat soms door de bomen het bos niet meer wordt gezien, geduld en je zal invite worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Laatst online: 23:16
Ik ben ook nog maar level 8. Ben net van de starter-eilanden af, en heb die ook heerlijk uitgeplozen. Zwemmen naar de eilandjes (en af en toe ontdekken dat je niet te ver mag zwemmen), elk hoekje proberen te bekijken.
Heb inmiddels een overvloed aan driehoekige runes, de andere lijken een stuk zeldzamer.

Ik wil ook niet te snel gaan. Vooral het ontdekken is echt een leuk onderdeel. Dan duurt het maar een stuk langer voor ik mee kan doen met dungeons, raids en pvp. Who cares - ik vermaak me vooralsnog prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wscholten93 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:04:
[...]

Op dit moment nog niet. ik hoop wel dat ze het toevoegen. Was hier erg fan van in LOTRO en ffxiv, vooral de guild houses zagen er daar goed uit en zouden hier vast ook erg vet in zijn.
Volgens mij staat Housing niet hoog op de prio lijst, maar willen ze eerst oa thief guild en dark brotherhood questline implementeren...plus bugfixes.....etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Kijk vermaak, daar gaat het om. en exploren in deze game is één van de leukere dingen, moet je ook zeker doen anders gaan je levels achterlopen op de quest gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:03:
Een huis is nou niet echt een game breaking feature. Het zal niet veel toevoegen aan de game.
Niet game breaking, maar wel een aspect wat ik in de voorgaande delen altijd een grote toevoeging heb gevonden. Vooral in Skyrim was het echt gaaf om een huis te hebben vol met mooie loot, en in Morrowind had ik op een gegeven moment een half dorp, alles vol gezet met lantaarns en tot de nok gevuld met deadric en glass gear, gaf toch wel voor mij een hoop extra speelplezier hoor. En ja ik weet dat je In morrowind niet echt huizen kon bezitten, behalve door die buggy klotequests die niemand deed, maar in de kleinere dorpen kon je makkelijk huizen stelen.

Ik vind het een zwaktebod dat juist in een online spel, waar je een beetje een "thuis" wil hebben en je rijkdom showen dit niet zit. Al helemaal in een TES game waaring juist vrijheid en "realisme" van de wereld zo hoog in het vaandel staan. Voor mij is het een gamebreaking feature, niet omdat dat ene dingetje er niet in zit, maar omdat ik had gehoopt dat ze iets zouden maken dat qua diepgang en immersie het zou halen bij Morrowind. Dit is dus niet gebeurd, en wat ik zo online lees is het allemaal wel erg veel gericht op eens lekker cashen met een beroemde franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Tja, housing in MMO's is nou eenmaal niet zo makkelijk als in een single player game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik heb in morrowind inderdaad veel plezier gehad van "huisje pik" maar in de latere games heb ik nooit een huis gekocht, het voegt voor mijn gevoel niet genoeg toe je kan een beetje in je huis rond hangen, nou leuk, ik hang wel in kastelen rond die al in game zitten :)

Als je nou een tuintje kan hebben en daar je fruit kan verbouwen om daar weer potions en food mee te maken, zou dat wel leuk zijn. Een huis met achtertuin. Het is een leuke gimmick maar voor mij hoeft het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:18:
Als je nou een tuintje kan hebben en daar je fruit kan verbouwen om daar weer potions en food mee te maken, zou dat wel leuk zijn. Een huis met achtertuin. Het is een leuke gimmick maar voor mij hoeft het niet.
Dit kon in Skyrim met de expansions, erg leuk, spulletjes planten en oogsten. Ook handig om zeldzamere ingredients te harvesten. Niet dat je die zo hard nodig had maar toch leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een housing systeem zoals in UO zou geweldig zijn, in dat spel kon je bijna overal ter wereld, je huis(je) neerplempen, en ontwerpen zoals jij dat wilt...was ook niet instanced, zoals zo vaak in andere mmo's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:14:
[...]
Niet game breaking, maar wel een aspect wat ik in de voorgaande delen altijd een grote toevoeging heb gevonden. [...] Ik vind het een zwaktebod dat juist in een online spel, waar je een beetje een "thuis" wil hebben en je rijkdom showen dit niet zit. [...] Dit is dus niet gebeurd, en wat ik zo online lees is het allemaal wel erg veel gericht op eens lekker cashen met een beroemde franchise.
De devs hebben in het verleden aangegeven dat dit wel hoog op de lijst staat, omdat het zo'n gewilde feature is en echt zo'n feature is die bij de franchise is gaan horen. Er loopt op het PTS forum ook al best lang een topic waarin iedereen zijn best doet om een fatsoenlijke manier te bedenken om het in het spel te bouwen incl. voor en nadelen van de aanpak. Dus de devs worden ook wel een beetje geholpen. Zou me ook verbazen als het er over zeg anderhalf jaar niet in zit ^^
Verderf schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:15:
Tja, housing in MMO's is nou eenmaal niet zo makkelijk als in een single player game :)
Housing in een MMO is net zo makkelijk lijkt me. Vooral met een technologie als megaserver. Het is alleen de manier waarop je het bouwt. Ga je het doen zoals UO, dus echt huizen in de wereld plaatsen (in bepaalde gebieden), doe je het zoals LOTRO (instanced) of zoals guildwars (die was dat met die flatjes toch?)

Overigens geeft een goede housing systeem ook de mogelijkheid om guilds wat meer naar voren te schuiven. Nog afgezien van de andere positieve community-building eigenschappen van een goed housing systeem.

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 09-04-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
In Aion, wat ik lange tijd speelde, had iedereen na level 20 een eigen ''studiotje'' (lees flatje) en daarnaast was er een regio met allemaal huizen van verschillende formaten en daadwerkelijke neighbourhoods :D. En dan zijn er een ''x'' aantal huizen en wat niet wordt betaald gaat weer in de veiling. Ook wel geinig :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankLe schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:24:
In Aion, wat ik lange tijd speelde, had iedereen na level 20 een eigen ''studiotje'' (lees flatje) en daarnaast was er een regio met allemaal huizen van verschillende formaten en daadwerkelijke neighbourhoods :D. En dan zijn er een ''x'' aantal huizen en wat niet wordt betaald gaat weer in de veiling. Ook wel geinig :)
gaaf zeg, ik ben sinds kort met AION begonnen, ik ben nog geen level 20.....ben benieuwd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je aangemeld op GoT guild website. Op welke faction zitten jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004

Multensor

wtf

alle, maar meeste zijn AD. ikzelf daggerfall

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zitte op veel verschillende facties, meeste volgens mij aldmeri dominion. Zit zelf Daggerfall

[ Voor 12% gewijzigd door garriej op 09-04-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
renrob schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:56:
[...]

hier zet ik ze in
ik zit met het problem dat die map niet bestaat bij mij. ik speel ESO nog altijd via de betaclient, en daar werd nergens een map aangemaakt voor addons. zelfs als ik die map zelf creëer dan nog lukt het niet.
zal deze avond eens een reinstall doen met de full client om te zien of dit alles oplost :(

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Yoho! Toch gister TESO maar aangeschaft ondanks mijn allergie voor MMORPGS ;)

Paar vraagjes;

- Ik speel een Nord Dragonknight; ik heb mijn skill points gestop in Heavy Armor en Two-handed weapons. Ik heb de tooltips van de class skills bekeken maar die spreken mij ABSOLUUT niet aan. Veeeeels te veel magic voor een warrior. Ik heb dus besloten deze links te laten liggen en alleen maar skills te stoppen in de Heavy Armor en Two Handend skills en misschien wat sword&board skills. Ga ik mijzelf nu heel erg in de nesten werken en verplichten de game mechanics mij uiteindelijk toch class skills te nemen?

- So far merk ik nog niet echt veel van de WoW-ish achtige MMO taferelen. Kan iemand mij misschien wat meer in diepte vertellen wat voor soort MMO TESO is. Spreken we over een themepark MMO waar je van punt a naar punt z gaat of is er een open world waar je kan doen wat je wilt en je niet geforceerd wordt de hoofdquest te volgen (ala de singleplayer Eldar Scrolls series)

- Ik merk dat monsters door mij heen kunnen lopen als ik voor ze staat en de monsters zo iemand aanvallen die ik juist probeer te beschermen. is er geen collision detection voor mobs, of is dit een bug, of doe ik iets fout?

- Ondanks dat ik pas lvl 5 ben en volgens mij in de starters area ben merk ik dat de questjes heel erg (lees, HEEEEEEEL ERG) simpel en kort zijn terwijl ik juist van Eldar Scrolls gewend ben dat de random questjes die je (soms per ongeluk :)) oppakt juist degene zijn die je het beste bijblijven en jouw door heel de wereld stuurt. Is dit iets wat nog goed komt of spreken we hier over 1 grote quest line maar daar om heen fill questjes ala loop naar die are, zoek ergens dat en kill er 3 van die?

- Ik heb last van screen tearing terwijl vSync aanstaat. Ik heb een geforce 560 gtx ti en kan (als referentie) Battlefield 4 op High settings spelen zonder al te veel framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

roodbwoy schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:03:
Yoho! Toch gister TESO maar aangeschaft ondanks mijn allergie voor MMORPGS ;)

Paar vraagjes;

- Ik speel een Nord Dragonknight; ik heb mijn skill points gestop in Heavy Armor en Two-handed weapons. Ik heb de tooltips van de class skills bekeken maar die spreken mij ABSOLUUT niet aan. Veeeeels te veel magic voor een warrior. Ik heb dus besloten deze links te laten liggen en alleen maar skills te stoppen in de Heavy Armor en Two Handend skills en misschien wat sword&board skills. Ga ik mijzelf nu heel erg in de nesten werken en verplichten de game mechanics mij uiteindelijk toch class skills te nemen?

je kan spelen zoals je wilt, hoe dat zich vertaald op level 50+ zou ik niet durven te zeggen.

- So far merk ik nog niet echt veel van de WoW-ish achtige MMO taferelen. Kan iemand mij misschien wat meer in diepte vertellen wat voor soort MMO TESO is. Spreken we over een themepark MMO waar je van punt a naar punt z gaat of is er een open world waar je kan doen wat je wilt en je niet geforceerd wordt de hoofdquest te volgen (ala de singleplayer Eldar Scrolls series)

Je kan tot op zekere hoogte gaan en staan waar je wilt; je kan naar een ander gebied lopen bijvoorbeeld(na de noobie eilanden) maar daar zullen de monsters sterker zijn en je dus afgeslacht worden, de mainquest kan je links laten liggen(kan je beter niet doen want hij is goed!)

- Ik merk dat monsters door mij heen kunnen lopen als ik voor ze staat en de monsters zo iemand aanvallen die ik juist probeer te beschermen. is er geen collision detection voor mobs, of is dit een bug, of doe ik iets fout?

speel je first person? dan ziet het er nog wel is raar uit. ik heb geen mobs door me heen zien lopen

- Ondanks dat ik pas lvl 5 ben en volgens mij in de starters area ben merk ik dat de questjes heel erg (lees, HEEEEEEEL ERG) simpel en kort zijn terwijl ik juist van Eldar Scrolls gewend ben dat de random questjes die je (soms per ongeluk :)) oppakt juist degene zijn die je het beste bijblijven en jouw door heel de wereld stuurt. Is dit iets wat nog goed komt of spreken we hier over 1 grote quest line maar daar om heen fill questjes ala loop naar die are, zoek ergens dat en kill er 3 van die?

het spel, de questen worden allemaal veel leuker na een de starter eilandjes, alles in ingesproken en overal zit een verhaal bij. tuurlijk zijn er kill quest, blus questen en pickup questen, maar niet ala WoW

- Ik heb last van screen tearing terwijl vSync aanstaat. Ik heb een geforce 560 gtx ti en kan (als referentie) Battlefield 4 op High settings spelen zonder al te veel framedrops.
vSync uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Thanks voor de replies! (zeker van die screen tearing, super irritant!) Ik speel inderdaad first person en dan lijkt het een en ander af en toe raar te gaan qua wel of niet raken en door je heen lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Zojuist bekend geworden dat de door mij bestelde Imperial Edition via BOL bij PostNL is afgeleverd maar sindsdien spoorloos is (Oftewel, de zoveelste pakketdiefstal.). Erg zuur. Hopelijk zijn er nog ergens boxed versies te koop, en anders maar geen artbook :'( :(

[ Voor 6% gewijzigd door mindcrash op 09-04-2014 11:17 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Weet niet of vsync uitzetten werkt hoor, maar gewoon proberen, anders even googlen! Je bent nooit alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Garriej welk level ben je eigenlijk? Toch handig om iemand rond mijn level (15/16) in dezelfde faction te hebben namelijk :). begon dit character als crafting alt, maar is beetje mijn main geworden :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ik ben bijna level 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Ohww dat gaat niet helemaal met elkaar rijmen ;). Moet ik even door levellen merk ik :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:03:
[...]

Nou leuk dan. Lekker veel betalen en lekker weinig daarvoor terug geven, was er al bang voor.
Dan had je maar Vanguard Saga of Heroes moeten spelen.
Maarja beetje laat voor, dit was de voor mij DE Elder Scrolls Online game. Helaas wist bijna niemand van het bestaan van deze mmo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Het viel mij trouwens op hoe weinig high lvls er in het guild zitten. Had verwacht dat er al wel wat lvl50's waren, maar toen ik in het roster keek stond ik ineens bovenaan met mijn lv31 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Dat komt omdat dit spel, in tegenstelling tot veel andere mmo's, niet aanvoelt als hardloopwedstrijd maar meer als recreatiewandeling. Ik vind het geweldig door de wereld te struinen en alles te ontdekken. Dat ik daardoor nog even niet mee kan naar dungeons vind ik wel jammer. Hopelijk binnenkort wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowlier schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:33:
[...]

ik zit met het problem dat die map niet bestaat bij mij. ik speel ESO nog altijd via de betaclient, en daar werd nergens een map aangemaakt voor addons. zelfs als ik die map zelf creëer dan nog lukt het niet.
zal deze avond eens een reinstall doen met de full client om te zien of dit alles oplost :(
Zit je wel op de EU server dan? Anders moet uiteraard de map
%userprofile%\Documents\Elder Scrolls Online\live\Addons
zijn en niet
%userprofile%\Documents\Elder Scrolls Online\liveeu\Addons
of
%userprofile%\Documents\Elder Scrolls Online\pts\Addons
.
Als de folder er niet is gewoon 1 aanmaken. Daarnaast handig als je alle mods in hun eigen subfolder zet en uiteraard niet als zip file...

Ik ga over een week ook beginnen met het spel op de live servers. Tenminste als PTS niet weer al open is. Wordt leuk, omdat ik lekker onderaan kan zitten en eindelijk alles rustig kan bekijken. In de PTS toch een heel stuk moeten rushen, omdat je nu eenmaal ook de lategame content wilt testen. Lange tijd was dan ook de opdracht om van lvl 1 naar 50 te komen in een aantal weken en daarna de veteran content te testen. Onder die 'druk' + het constant letten op bugs is het spel toch iets minder relaxed :)
+ kan ik eindelijk ook andere factions zien in lvl 1-50. Nu alleen nog even bepalen of ik DC of EP ga zijn. Dan nog de keuze tussen EU (waar jullie zitten) of US server (waar 95% van de PTS spelers zitten). Ohja en natuurlijk ook nog de char zelf..
Keuzes, keuzes, keuzes... ^^

[ Voor 31% gewijzigd door Caelorum op 09-04-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

firlian schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:23:
Het viel mij trouwens op hoe weinig high lvls er in het guild zitten. Had verwacht dat er al wel wat lvl50's waren, maar toen ik in het roster keek stond ik ineens bovenaan met mijn lv31 :|
En ik stond gister op de 2e plaats _/-\o_

Maar daar verbaasde ik me ook over omdat ik 1: maar 3 dagen early access had 2: 40 uur in de week stage/school. Denk dat er ook veel mensen meerdere chars hebben en alles aan het uit proberen zijn, ik hou het voor nu bij 1 main(en jij waarschijnlijk ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
garriej schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:35:
[...]

Maar daar verbaasde ik me ook over omdat ik 1: maar 3 dagen early access had 2: 40 uur in de week stage/school. Denk dat er ook veel mensen meerdere chars hebben en alles aan het uit proberen zijn, ik hou het voor nu bij 1 main(en jij waarschijnlijk ook)
ja ik hou het ook bij 1 char en heb niet veel tijd vanwege een full time job en een pas geborene.
Ben lvl 13 nu en ik ontdek wel alles, craft etc. Moet zeggen dat het nu wel traag gaat hoor dat levelen wat een plus is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Heb al meerdere alts naar de bank toegewerkt om mijn gevonden spullen te kunnen verwerken. Ik zit niet te wachten om al te handelen etc dus heb structureel te weinig ruimte.

Vooral ook omdat ik loop rond te struinen op mijn gemakkie en elk kistje, kratje, urn of wat dan ook open trek :). Dus ben pas level 11 met mijn vermoedelijke main en dat zal best traag blijven gaan.

No ratrace this time, and i love it!

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Voor mijn gevoel, gaan de levels sneller hoe hoger level je bent, ik weet niet of mensen deze mening met mij delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
Caelorum schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:31:
[...]

Zit je wel op de EU server dan? Anders moet uiteraard de map
%userprofile%\Documents\Elder Scrolls Online\live\Addons
zijn en niet
%userprofile%\Documents\Elder Scrolls Online\liveeu\Addons
of
%userprofile%\Documents\Elder Scrolls Online\pts\Addons
.
Als de folder er niet is gewoon 1 aanmaken. Daarnaast handig als je alle mods in hun eigen subfolder zet en uiteraard niet als zip file...
ja ik zit op de EU server. die mappen stonden op een andere partie bij mij, heb die al aangemaakt op die andere plaatsten, en de addons daaringeplaatst (niet als zip natuuurlijk ;)) maar to no avail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
[...]

Ik had wel 5 dagen early access, maar de eerste dag alleen s'avonds kunnen spelen en verder ook gewoon werken door de week :P

Eerst maar eens VR10 voor ik naar een alt ga kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ja indd eerst VR10 en dan misschien een altje maken, maar ik denk dat er nog genoeg te doen is na VR10

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowlier schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:44:
[...]
ja ik zit op de EU server. die mappen stonden op een andere partie bij mij, heb die al aangemaakt op die andere plaatsten, en de addons daaringeplaatst (niet als zip natuuurlijk ;)) maar to no avail.
Bedoel je dat je je user profile op een andere partitie hebt geplaatst? Wellicht dat je dan nog een symlink kan proberen aan te maken van de 'correcte' plek naar de plek waar je jouw documents folder hebt neer geplempt.
garriej schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:44:
Voor mijn gevoel, gaan de levels sneller hoe hoger level je bent, ik weet niet of mensen deze mening met mij delen?
Komt omdat je dan al een beetje hebt ingespeeld. Vanaf zeg lvl 20 kan het best hard gaan, maar zodra je veteran rank haalt is dat wel weer over.

[ Voor 40% gewijzigd door Caelorum op 09-04-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
al mijn games staan op een andere partitie, en de beta had daar blijkbaar die usermappen gemaakt.
ik heb die dan opnieuw aangemaakt op mjn windows partitie onder mijn usernaam.

nuja, zal zowiezo eens een herinstall proberen. mijn launcher geeft nog atlijd eso beta weer :p

[ Voor 21% gewijzigd door kowlier op 09-04-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowlier schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:49:
al mijn games staan op een andere partitie, en de beta had daar blijkbaar die usermappen gemaakt.
ik heb die dan opnieuw aangemaakt op mjn windows partitie onder mijn usernaam.
Is bij mij niet gebeurt. Heb zowel de PTS als de Live versie op een andere partitie geplaatst en daar staan toch echt alleen gamefiles. Alle configs enz. staan gewoon in mijn documents folder onder de juiste user profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wscholten93
  • Laatst online: 19:12
Ik heb nu denk ik eindelijk mijn "main" gevonden. Een Breton sorcerer icm bow en dual wield bij de AD. Werkt prettig, nu hopen dat dat ook zo blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 16-09 08:53
kowlier schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:44:
[...]

Probeer het programmaatje Minion van ZAM eens. In dat programmaatje kun je addons browsen, en automatisch laten installeren. Als er updates voor zijn kun je ze ook makkelijk updaten.

Zorgt ook voor automatische installatie van je addons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
Caelorum schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:51:
[...]

Is bij mij niet gebeurt. Heb zowel de PTS als de Live versie op een andere partitie geplaatst en daar staan toch echt alleen gamefiles. Alle configs enz. staan gewoon in mijn documents folder onder de juiste user profile.
welja, das een beetje het vreemde daaraan :)
McPoowl schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:05:
[...]

Probeer het programmaatje Minion van ZAM eens. In dat programmaatje kun je addons browsen, en automatisch laten installeren. Als er updates voor zijn kun je ze ook makkelijk updaten.

Zorgt ook voor automatische installatie van je addons.
ik gebruik curse daarvoor, doet ongeveer hetzelfde. maar die installeerde alles in de folder op mijn extra partitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Laatst online: 15-09 22:01

D33F

Tweelingtemmer

Bjorn89 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:53:
Iemand al last gehad van Auto Teleport bots? Ik ben er gisteren twee tegengekomen. Erg vervelend.
En ik me maar afvragen waarom ik lately weinig resources tegenkwam waar ik ze normaal bij de bosjes kreeg.. :|

[Teleporting bots]
http://forums.elderscroll...eporting-bots-are-back/p2

[Youtube video]
YouTube: Elder Scrolls Online Teleporting Harvest Bots Part 2/3

[ Voor 59% gewijzigd door D33F op 09-04-2014 17:55 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowlier schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:06:
[...]
ik gebruik curse daarvoor, doet ongeveer hetzelfde. maar die installeerde alles in de folder op mijn extra partitie.
ESO staat niet als supported client voor curse. Mods in folder in de game directory is wel dacht ik zoals het met skyrim wordt gedaan.
Ik zou toch even naar Minion gaan kijken. Die is van esoui.com, waar toch echt de meeste modders hun spul neerzetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 09-04-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
curse vond nochtans alles via de client :p
zal deze avond dan eens kijken voor die andere manier.

[ Voor 40% gewijzigd door kowlier op 09-04-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

kowlier schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:33:
[...]

Hey, volgens de guide , kan je die map gewoon zelf aanmaken ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:03:
[...]

Ten eerste is het een RPG-MMO en geen singleplayer RPG. Ook moet ik benadrukken dat het spel net uit is en dat er misschien in toekomstige uitbreidingen of patches nog dergelijke zaken toegevoegd kunnen worden.
Al acht ik de kans momenteel niet al te groot.
Een MMO beperkt nu eenmaal de hardcore RPG elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:56:
[...]

Ten eerste is het een RPG-MMO en geen singleplayer RPG. Ook moet ik benadrukken dat het spel net uit is en dat er misschien in toekomstige uitbreidingen of patches nog dergelijke zaken toegevoegd kunnen worden.
Al acht ik de kans momenteel niet al te groot.
Een MMO beperkt nu eenmaal de hardcore RPG elementen.
Hmm misschien een heel klein beetje, maar er is veel mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:56:
[...]
Een MMO beperkt nu eenmaal de hardcore single-player RPG elementen.
FTFY!

Je krijgt er ook een tal van RPG elementen voor terug die je alleen in MMO's ziet. Maar alles valt en staat een beetje met hoe je medespelers spelen. Ik hoop dat ze in de toekomst nog een setting introduceren voor roleplaying. Dat je met ene opt-in alleen nog andere spelers ziet die dat ook aan hebben staan. Dan kan je tenminste echt gaan roleplayen en niet dat halve werk dat je jammer genoeg te vaak in single-player RPGs van de afgelopen 10 jaar ziet.
Pagina: 1 ... 32 ... 66 Laatste