Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wscholten93
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:12
Swaxie schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:16:
Zijn er mensen die de game op de PS4 hebben die me kunnen vertellen of het een beetje lekker weg speelt?
de ps4 en xbone versies zijn nog lang niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Zijn er mensen die de game op de PS4 hebben die me kunnen vertellen of het een beetje lekker weg speelt?
Nee; want de game komt pas in juni voor de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum1620
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-05 20:07
hij is pass beschikbaar op 21-06-2014 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
garriej schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:10:
Het is een 4 man dungeon, dus dat je moeite heb met ze 3e het moeilijk heb is niet heel raar. Net zo als elke dungeon in het spel trouwens.
De single player quest die voor 1 speler bedoelt zijn, zijn best makkelijk. Ook als de quest voor een hoger lvl speler bedoelt is. Als je dat dan vergelijkt met de Dungeons, dan vind ik de Dungeons een stuk lastiger.
Want ook al waren er 2 van lvl 15+ bij, het lukte ons gewoon weg niet...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:08:
Gister trouwens mijn eerste dungeon gedaan: Fallen Grotto.
Is een dungeon voor lvl12 en hoger. Ben zelf lvl 13. Maar dat viel dus vies tegen. In je eentje kan je em sowieso niet doen (veeeeeeeels te moeilijk) en met een groepje van 3 kwamen er erg moeizaam doorheen.
Uiteindelijk bij de eindbaas gekomen maar die kregen we maar niet verslagen. [...]
Wees blij dat je zover bent gekomen. Die dungeons zijn (terecht) gemaakt voor een goedwerkende 4-mans team. Aangegeven wordt lvl 12, maar het is voor de meeste gemiddelde spelers pas makkelijk te doen met 4x lvl ~16+. De level indicaties bij dungeons moet je in ieder geval met een korreltje zou nemen. Vooral als je niet zo'n goede gear hebt of gewoon een middelmatige speler bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Je mist een volledig persoon, 15 is tevens gewoon nog een normaal level voor die dungeon, de dungeons zijn(met minimale communicatie) prima te doen, zorg er voor dat je een tank, healer en dps heb. en eerst de healers en mages killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 15-09 15:00
Caelorum schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:28:
[...]

Wees blij dat je zover bent gekomen. Die dungeons zijn (terecht) gemaakt voor een goedwerkende 4-mans team. Aangegeven wordt lvl 12, maar het is voor de meeste gemiddelde spelers pas makkelijk te doen met 4x lvl ~16+. De level indicaties bij dungeons moet je in ieder geval met een korreltje zou nemen. Vooral als je niet zo'n goede gear hebt of gewoon een middelmatige speler bent.
Voelde ook als een flinke prestatie. En ik ben hardstike blij: Eindelijk een grote uitdaging! ;)
Je moet mijn opmerking dan ook niet zien als geklaag. Meer als een constatering dat Dungeons een stuk lastiger zijn. :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
We are bringing down the European megaserver for maintenance at 3:30 PM BST. We are pushing a small patch, and expect the maintenance to last several hours.
Yeey...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Jeej, dan is ie hopelijk klaar wanneer ik vanavond thuis kom van mijn werk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Hoeven we ons dus niet te haasten op het werk, en gewoon rustig aan tafel eten zonder te stressen om zsm weer achter de pc te kruipen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wscholten93
  • Laatst online: 19:12
kan ik na stage dus mooi rustig game of thrones kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie1988
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 07:38
Zou iemand mij willen invite in de GoT gilde, lijkt mij gezellig! @soulleechIII : account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:52:
We are bringing down the European megaserver for maintenance at 3:30 PM BST. We are pushing a small patch, and expect the maintenance to last several hours. The North American megaserver will undergo the same maintenance once the European megaserver is re-opened. Please see the official ESO Server Status forum for updates. http://forums.elderscroll.../categories/server-status

Servers zijn blijkbaar tijdje offline:
3:30 BST is Trouwens CEST 16:30 onze tijd.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ik ben inmiddels wat verder met de GoT website in ieder geval, simpel maar werkend :)

Aanmelden kan via "Join us!" knopje en een kleine application(als het goed is :P)
http://goteso.enjin.com/

Is ook gelijk voor het aanmelden voor de GoT guild ingame, dan kunnen we het topic misschien wat netter houden :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verderf op 07-04-2014 17:00 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Verderf schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:55:
Ik ben inmiddels wat verder met de GoT website in ieder geval, simpel maar werkend :)

Aanmelden kan via "Join us!" knopje en een kleine application(als het goed is :P)
http://goteso.enjin.com/

Is ook gelijk voor het aanmelden voor de GoT guild ingame, dan kunnen we het topic misschien wat netter houden :)
Ziet er goed uit ;)! Ook maar meteen het forum gejoined.

[ Voor 3% gewijzigd door Tukker_T op 07-04-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:32
Waarom altijd die maintenance op het moment dat de gemiddelde mens thuis komt van het werk pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je goed gedaan met de website ziet er mooi uit. Heb zelf daar ook een website voor onze GW2 guild je kan er best veel op instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Pff maintenance, maar helaas niet bekend of we vanavond nog kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwunnik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:12
Goed bezig! Ziet er idd mooi uit zo. Zojuist geregistreerd en ook mumble alvast geinstalleerd...

Fijn inderdaad dat de server er precies uit ligt wanneer mensen thuiskomen :')

Hoop dat het vlot verloopt... had net zin om weer ff aan te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:53
Nuuuuuu, maintentance!

Ik heb trouwens last van een graphics bug / artifacts als ik gras aan zet. Zet ik het uit is er niets aan de hand!

Klinkt dit iemand bekend? Heb een radeon 4870, al ff oud dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnus_ridolph
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik heb een 3870, maar geen artifacts..

Daar is ie niet snel genoeg voor denk ik :P

[ Voor 38% gewijzigd door magnus_ridolph op 07-04-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik hoorde dat het 2-8 uur wachten is. Pff gisteravond voor het eerst 30 min gespeeld en nu dit... Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het wel grappig dat een kleine patch betekent dat de servers er 4-8 uur uit zijn. Ben benieuwd wat de grote patch van over een maand of 3* dan voor een downtime met zich mee gaat brengen.

*dont quote me on the timeframe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 19:38
michaeltb schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:35:
Nuuuuuu, maintentance!

Ik heb trouwens last van een graphics bug / artifacts als ik gras aan zet. Zet ik het uit is er niets aan de hand!

Klinkt dit iemand bekend? Heb een radeon 4870, al ff oud dus.
Wat bedoel je precies, die lorebooks? Heb toevallig ook een 4870 maar volgens mij zie ik alles gewoon wat ik hoor te zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
Toen ik gisteren begon met het spel ging het goed. Totdat ik door de eerst deur ging en een andere zone laadde. Toen kon ik ineens niets meer zien, alleen mn eigen character :D. Grass uit en alles prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste content patch komt later deze maand en bevat de adventure zone Craglorn:

[YouTube: http://www.youtube.com/embed/qwZsIUn_g6o?]

http://uk.ign.com/article...st-content-patch-revealed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:49:
[...]
Hmm dat is dus gewoon 2 maanden eerder dan ik had verwacht. Komende week gaat die waarschijnlijk op de PTS en dan dus daarna (hopelijk zonder bugs) naar live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:49:

[video]

http://uk.ign.com/article...st-content-patch-revealed
Ziet er goed uit. In het filmpje zie je ook Veteran rank 12 staan, dus dat zal ook stijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk thuis om te gamen... dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nog offline ja? eindelijk klaar met werken. beter is die over een half uur online :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via FB een response op de maintenance die er nu opeens is van ESO zelf:

The Elder Scrolls Online Hi, Remi. The patch we're pushing out right now was originally planned for tomorrow, but it was ready today and will fix some of the issues people have been running into while playing. We understand that the time is not ideal for some, but we felt it was critical to get the fixes out now before it gets much later in Europe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:04:
Nog offline ja? eindelijk klaar met werken. beter is die over een half uur online :P
Ietsje langer, maar niet veel. :)

http://forums.elderscroll...so-maintenance-4-7#latest

EDIT: En patch notes: http://forums.elderscroll.../71736/patch-notes-v1-0-2

[ Voor 13% gewijzigd door NLxAROSA op 07-04-2014 18:13 . Reden: Patch notes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Mensen ik ben erg benieuwd wat jullie van het spel vinden.

Graag de sterke en minder sterke kanten.

Groeten,

Wezzal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Volgens twitter gaat US server er om 1pm EDT uit, dus dat zou moeten betekenen dat om 7pm EU server terug online is.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wezzal schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:14:
Mensen ik ben erg benieuwd wat jullie van het spel vinden.

Graag de sterke en minder sterke kanten.

Groeten,

Wezzal
+Niet het gevoel zo snel mogelijk naar max level te willen/moeten levelen
+De quests, verhalen eromheen etc..
+Mis aan de ene kant meer actiebars voor meer skills, maar aan de andere kant vergemakkelijkt het hierdoor en ben je verplicht na te denken over wat je wil ( bij WOW bv heb je er te veel!) (Dus toch maar aan de + kant gezet)

-Te weinig bag space en ik vind zelf dat ze de verhogingen hiervoor te duur hebben gemaakt
- In game kan ik niet zo snel iets verzinnen verder, maar hoop dat ESO als bedrijf zijnde in de toekomst wel beter gaat communiceren over patches, maintenance, payments enzovoort.

Maar ik zou het iedereen aanraden XD Geweldig spel _/-\o_

En wat zijn voor jou de sterktes en zwaktes trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Bedankt voor je reactie.
Ik heb het spel in overweging maar wil niet weeeer een mmorpg aanschaffen waar ik na een maand mee klaar ben. (GW2, SWOTR)

De mogelijkheid tot raiden is die aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:11
wezzal schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:25:
Bedankt voor je reactie.
Ik heb het spel in overweging maar wil niet weeeer een mmorpg aanschaffen waar ik na een maand mee klaar ben. (GW2, SWOTR)

De mogelijkheid tot raiden is die aanwezig?
Niet in de vorm zoals dat het geval was bij de games die je opnoemt en zoals bij WoW. Maar ik zou zeggen lees je een beetje in, kijk filmpjes etc, kan je een beetje je eigen mening vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:22:
[...]
+Niet het gevoel zo snel mogelijk naar max level te willen/moeten levelen
+De quests, verhalen eromheen etc..
+Mis aan de ene kant meer actiebars voor meer skills, maar aan de andere kant vergemakkelijkt het hierdoor en ben je verplicht na te denken over wat je wil ( bij WOW bv heb je er te veel!) (Dus toch maar aan de + kant gezet)
-Te weinig bag space en ik vind zelf dat ze de verhogingen hiervoor te duur hebben gemaakt
Dit, zo erg dit. Zelfs een 'dood 5 wolven' quest zou in ESO nog leuk zijn omdat ze er gewoon een heel questverhaal omheen zouden verzinnen. Ik ben net level 15 en heb me tot nu toe al meer vermaakt dan in elke MMORPG tot nu toe, zelfs meer dan in Skyrim.

In de beta verloor ik even hoop (vooral omdat ik gestart was met ebonheart pact) maar deze game is gewoon de moeite waard alleen al voor die eerste 30 dagen speeltijd (geef dan wel paypal op als betaalmethode en niet ideal).

Ik vind het ook wel jammer dat er zo weinig skill slots zijn en dat de inventory space niet echt overeenkomt met het belachelijke aantal items (en waarom neemt een bloemetje net zoveel ruimte in als een zwaard?) maar ook dat voegt weer wat denkwerk en planning toe aan het spel.

Voor mij is ook een enorme + dat er niet veel realmservers zijn om uit te kiezen, maar dat iedereen op dezelfde EU server zit. Behalve bij PvP dan.

Edit: en de flexibiliteit in de classes (alle wapens/armor op elke class kunnen gebruiken) is ook: _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Ahrnuld op 07-04-2014 18:34 ]

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Morgen maar even langs de Mediamarkt dan:) Moet ik naast de aanschaf van het spel ook nog speeltijd bijkopen of zit dat er al bij?

Dank jullie wel!

[ Voor 41% gewijzigd door wezzal op 07-04-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

mdour schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:23:
[...]

Ik had ook problemen met de launcher, opgelost door de launcher administrator rechten te geven
Ja idd launcher gewoon starten als Admin... dom van mij om er niet aan te denken... many thx :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wezzal schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:32:
Morgen maar even langs de Mediamarkt dan:) Moet ik naast de aanschaf van het spel ook nog speeltijd bijkopen of zit dat er al bij?

Dank jullie wel!
Ja. Als je geen Creditcard of Paypal hebt moet je of een Gamecard erbij kopen OF 1 maand kopen bij je activatie van je account via iDeal. Daarna krijg je pas je eerste 30 'gratis' dagen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2014 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"cheers! ":
•Reduced the number of characters that can be entered into a chat message. This should resolve an issue where some messages were too long to properly view in the chat window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 14:41
Ben ik de enigste bij wie de Mumble server niet werkt?

nvm, wachtwoord gevonden ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Raxious op 07-04-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:01
Nog steeds geen patch! Aaaaargh :)
Morgen weer een dag... :p

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Laatst online: 25-11-2021
Bobskee schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:47:
[...]

Wat bedoel je precies, die lorebooks? Heb toevallig ook een 4870 maar volgens mij zie ik alles gewoon wat ik hoor te zien :p
Ik heb een 4850, ik heb geregeld dat mijn beeld freezed als ik drukke plekken kom, zoals steden. (lees: elke 30 seconde een freeze). Soms ook in een gevecht, en dan ben ik gewoon dood :P Ik moet maar even kijken waar het aan ligt en hoe ik het kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 13:25
"The European megaserver is back up. The North American megaserver is now down for maintenance."
Helaas nog login timeout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuStrongNL
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-05-2018
kan nog steets niet inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwunnik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:12
Hier ook time-outs. Misschien zijn ze nog ff aan het klussen... of heeft iedereen net zn avondeten op en probeert massaal tegelijk in te loggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
Ik wil ook wel een guild invite, mijn user ID is Mysticrose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Nibbor schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:20:
"The European megaserver is back up. The North American megaserver is now down for maintenance."
Helaas nog login timeout.
Idd leek er al op, maar nog wel timeouts bij het inloggen

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickko schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:27:
[...]

Idd leek er al op, maar nog wel timeouts bij het inloggen
Hebben jullie wel een patch gedownload? Want als ik de launcher open gebeurt er niets, er wordt verder niets gedownload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Zijn server patches, geen client patches voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Nee er is nog geen patch beschikbaar, zal wel na de NA server zijn verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Dus we moeten ook wachten tot de NA server de update heeft gehad? Wat is dit nu weer voor een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Laatst online: 10-10-2024
nee joh dit is gewoon serverside patch en dus niet afhankelijk van us server, anders gaan ze niet eerst de eu en dan pas de us server inspoelen lijkt me ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
NLxAROSA schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:44:
Server is vast wel up, maar vast niet bestand tegen alle EU spelers die op prime time allemaal tegelijk inloggen. ;)
Dan hadden ze de maintanance niet tijdens prime time moeten doen. Hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken.

Er is tot nu toe nog niemand die heeft laten weten dat hij er in zit? Dan blijf ik bij mijn natte vingerwerk conclusie.

[ Voor 80% gewijzigd door bronce op 07-04-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Hele ESO site doet het niet meer, ik denk dat heel Europa in 1x inloggen de nek heeft gekost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bronce schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:42:
Op het forum is om 5:12 BEST time een bericht geplaatst dat de server up is. Dat is 30 minuten geleden. Dus grote kans dat de server gewoon lekker down blijft de rest van de avond.
Dat is echt een natte vinger werk conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Server is vast wel up, maar vast niet bestand tegen alle EU spelers die op prime time allemaal tegelijk inloggen. ;) En de US nu natuurlijk ook nu hun server ook down is.

[ Voor 18% gewijzigd door NLxAROSA op 07-04-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
5:12 BST(british summer time) is 1,5 uur geleden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Blijft vreemd dat we nog geen patch konden downen. Nou hopelijk kunnen we inderdaad toch snel beginnen :) Ben benieuwd of het hier al iemand gelukt is?

Ga ik maar wat nieuwssites bezoeken, maar blijkbaar werd ik daar nog minder vrolijk van :|

[ Voor 23% gewijzigd door FerdiV op 07-04-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Op g2a zie ik bij de description het volgende staan:

"In order to activate and make the most out of the game experience and its 30-day subscription, it is recommanded to assign a pre-paid code or a credit card to the game account."

Wat bedoelen ze hiermee? Krijg je anders geen 30 dagen toegang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
nickko schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:44:
5:12 BST(british summer time) is 1,5 uur geleden hoor ;)
Dat klopt. Maar als ik die post bekijk dan staat daar bij mij gewoon 7:12PM. Als-ie überhaupt laadt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
NoFearz schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:48:
Op g2a zie ik bij de description het volgende staan:

"In order to activate and make the most out of the game experience and its 30-day subscription, it is recommanded to assign a pre-paid code or a credit card to the game account."

Wat bedoelen ze hiermee? Krijg je anders geen 30 dagen toegang?
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Zit daar dan niet een pre-paid code bij in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
NoFearz schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:49:
[...]

Zit daar dan niet een pre-paid code bij in?
Je moet al een subscription plan hebben of een de eerste maand betalen voordat je de 30 gratis dagen mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
Mooi hoe ze dat brengen "recommended" en niet eens dat het verplicht is :P, of is dat niet van eso zelf?

[ Voor 16% gewijzigd door Duckhamster op 07-04-2014 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

Als ze een server down brengen, moeten ze hem wel weer online gooien xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
Vind het wel terecht dat mensen zeuren om het tijdstip waarop ze patchen. Kan toch ook s'nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Duckhamster schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:50:
Mooi hoe ze dat brengen "recommended" en niet eens dat het verplicht is :P, of is dat niet van eso zelf?
Kun je op afstuderen tegenwoordig ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itdinges
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-07 12:19
It's back down again....
We are aware that some of you are encountering a "login timed out" error when connecting to the European megaserver patcher. We have identified the issue, and are taking the European megaserver offline for a short period to push out the fix. We will let you know when the European megaserver is back online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Hij start bij mij de update! 0%

EDIT: En toen crashte de app, en nu moet ik 28 GB repairen :D

http://imgur.com/iMjHbmX

[ Voor 71% gewijzigd door nickko op 07-04-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
michaeltb schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:54:
Vind het wel terecht dat mensen zeuren om het tijdstip waarop ze patchen. Kan toch ook s'nachts.
Ja inderdaad, maar het moest perse vandaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
michaeltb schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:54:
Snachts werken? Meestal doen ze updates juist s'ochtends/middag omdat dan relatief veel mensen werken e.d. Na half 5 vind ik inderdaad beetje slecht gekozen.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Kheb ook een patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Downloading :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
Vraagt ie na de update om access code, maar stuurt geen email. Lol wat een faal actie.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

klaar met downloaden spelen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 11:30
...ben er in;
idd patch;
daarna code naar email;
zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
This computer is not authorized to login to this account.. nou ik weet toch zeker dat ik gisteren in heb gelogd? lol ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Gotta be kidding me! Ik heb vanmiddag op mijn werk ingelogd en kreeg toen zo'n code vanwege ander IP in mijn mail. Verder niks mee gedaan. Nu probeer ik online te gaan en moet ik alsnog zo'n code invullen, maar ik krijg helemaal geen mail!

@Hierboven dus ook!

[ Voor 4% gewijzigd door FerdiV op 07-04-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Yup, en ik krijg helemaal geen e-mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 19:38
Haha iedereen tzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Same probs here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
Ik zit erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Probeer zo wel weer, krijg nu wel een mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ook geen key in de mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik krijg ook geen code :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Heb jij wel email gekregen dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
FrankLe schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:02:
[...]

Heb jij wel email gekregen dan? :)
Lies! zucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ja ik heb de code nu en kan erin .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Opnieuw loggen helpt. krijgn u wel een code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuStrongNL
  • Laatst online: 24-05-2018
krijg nu wat anders tijdens het inloggen, this computer is not authorized en ze zullen mij een mail sturen met daar de code maar heb mog geen mail gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we zijn erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Nog steeds geen mail hier... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Requesting login..........Login Timed out.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
Bv202 schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:06:
Nog steeds geen mail hier... :(
Gewoon 10x opnieuw proberen, komt vanzelf wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Als een systeem niet werkt (code mailen) doe het dan niet implementeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ach ik wacht even tot de drukte is afgenomen :)

Kunnen jullie eerder online haha.

[ Voor 28% gewijzigd door FerdiV op 07-04-2014 20:08 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 66 Laatste