Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarre, ik hoor dingen over een subscription plan opzetten voor je kan gamen vanaf nu.
Maar d8 probeer het toch even en kan gewoon inloggen. Dus moet dat ook nu al als je het spel bij ESO zelf heb gekocht? want in principe weten ze al dat de bankrekening klopt... ? Of zal ik dadelijk toch nog zo'n melding krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 20:25
Zou ik ook een guildinv mogen? @fallendevil622

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bv202 schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:13:
[...]
Dat is dus niet het geval. Ik heb daarnet even overlegd met iemand die in een andere alliance speelt en de quests zijn gewoon exact hetzelfde, alleen de locaties zijn anders... best jammer.
De main quest is wel hetzelfde, maar de Alliance questlines dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:13
Ik wil ook wel een guildinvite @Bardujean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 13:25
Is er nog een plekje in de guild voor mij en mijn vriendin?
@Ethiwoo en @Nibborr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
lanerios schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:33:
Kan ik ook een invite krijgen? @8bithamster
Account not found, rest heeft allemaal een invite gehad :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Pff nou ik dacht dat het updaten wel mee zou vallen als ik de beta had, maar blijkbaar duurt kan toch nog even :)

Ik ga iig de AD spelen en zal dan ook graag de Tweaker Guild joinen :) Mijn account naam is S-Vaio, maar misschien kunnen jullie nog niet inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:41
Hoeveel mensen telt de guild, en is er iets van een voice chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 13:25
Verderf schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:36:
[...]

Account not found, rest heeft allemaal een invite gehad :)
Thanks voor de invite voor mn vriendin, heb zelf alleen nog niks ontvangen.
Mijn tag is @Nibborr << dubbel b en dubbel r ;)
Thanks alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raxious schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:40:
Hoeveel mensen telt de guild, en is er iets van een voice chat?
JE had toch minimaal 50 man nodig in een Guild om de Guild Store te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:32
ik zit nog gewoon te spelen zonder subscription plan, maar waarschijnlijk dat als ik uitlog wel een melding krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
kan iemand mij inviten? @Raxious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 18:00

Eguna

AMD is liev

stuur mij er ook maar eentje dan, @Eguna ^^

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Got Guild zit momenteel op ~64 members :) Guild bank en store zijn daardoor unlocked.
Voice ga ik deze week ff naar kijken :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum1620
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-05 20:07
Verderf schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:06:
Got Guild zit momenteel op ~64 members :) Guild bank en store zijn daardoor unlocked.
Nice d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je eigenlijk online zijn voor een invite voor de guild te kunnen accepteren?
@horstyv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb hem gekregen toen ik off line was. Je moet hem alleen even online accepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verderf schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:06:
Bewaar maar een plekje voor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Wat heb ik nu weer voor elkaar gekregen. Zijn er meer mensen met login problemen nu?
Game crashte met de melding 'Unknown error has occured'

Nu probeer ik in te loggin zegt ie dat mijn login information niet correct is :'(
Heb een lvl20 en net een uur geleden al mijn explorer pack en early access bonus items op de bank gezet. Hopelijk is daar niks mee aan de hand wanneer ik weer in kan loggen.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PucDeSalmatezer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 10:15
Bedankt voor de invitatie!
Zilverklauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 18:00

Eguna

AMD is liev

ff omhoog scrollen spitfire, maw. je moet een subscription opzetten in je account page, dan doet ie het weer, foutmelding klopt gewoon niet

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum1620
Eguna schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:10:
ff omhoog scrollen spitfire, maw. je moet een subscription opzetten in je account page, dan doet ie het weer, foutmelding klopt gewoon niet
dat kost je 13 euro toch >?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Nope, je word pas gebilled na de eerste 30 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 22:01

D33F

Tweelingtemmer

Verderf schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:12:
Nope, je word pas gebilled na de eerste 30 dagen :)
Jawel, zodra je voor iDeal kiest mag je gelijk aftikken hoor.

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Creditcard en paypal in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 22:01

D33F

Tweelingtemmer

Verderf schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:21:
Creditcard en paypal in ieder geval niet.
Paypal werd in mijn geval geweigerd terwijl het een geverifieerd account betreft. Werd nog gedwongen om een CC eraan te hangen, en nee ik ben niet zo'n fan van CC's ;)

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum1620
David Regeling schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:20:
[...]

Jawel, zodra je voor iDeal kiest mag je gelijk aftikken hoor.
Met paypal gedaan, niet extra betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:36
https://help.elderscrolls.../answers/detail/a_id/7830

Vind het vrij schofterig om gelijk een extra maand af te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:54
Oke heel vaag heb een subscription plan opgezet met me CC maar mag nog niet inloggen. Krijg de error : your login information was incorrect..maar op de website kan ik gewoon inloggen.. heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
probeer je toevallig met je mail adres in te loggen ipv je account naam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Graag ook een invite @Reefer30

thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:13
Leuk hoor het GoT gilde. Wordt tenminste leuk gesproken, zonder de CAPS-spammers of peutergrappen. Erg gezellig was het!

Morgen weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Het spel ook maar gekocht, wel een aardige sfeer maar combat is nog best even wennen.

zou ook graag een invite krijgen voor de guild @tuin (denk ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Weet iemand hoe dat zit qua betalingen?
Mijn Early Acces is zojuist verlopen en bij de nieuwe registratiecode moet ik ook direct geld gaan betalen terwijl er vermeld wordt dat je 30 dagen 'gratis' speeltijd krijgt.

Komt er na het betalen 30 dagen extra bij of hoe moet ik dit zien? Iemand ervaring mee? :)

Edit:
Game Time Remaining
You have 59 days of game time remaining.

Nadat je de nog een keer moet betalen dus }:O

[ Voor 17% gewijzigd door Edwins1984 op 06-04-2014 23:52 ]

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik heb ook interesse om bij de guild te komen, echter weet ik niet precies wie ik daarvoor moet pm'n omdat ik meerdere 'aanbiedingen' zie als ik op 'Guild' zoek in het topic.

Dus ik heb een vraag

- Maakt de factie wat uit(ik ben zelf Ebonhearth pact)? [heb wel de imperial edition]
- Zoniet, voeg mij dan ook toe @karl-drogo
(zo valt het ten minste op in deze post :P) :+

Dan heb ik nog een tweede vraag!

- Wie van jullie heeft al met de Add-ons gespeeld? Ikzelf heb momenteel de volgende draaien
1. Wykkyd's framework(Maakt de GUI er wat beter op)
2. Foundry Tactical Combat (Floating Numbers, low health messages etc)
3. XPview(erg handig als je maximaal wilt levelen, in korte tijd(speel soms een paar dagen niet)

En ten slotte
Hoe kan ik snel tussen wapens switchen, ik heb ze geprobeerd op de quickbar te krijgen of i.p.v de skills, maar ik vind het heel erg omslachtig om steeds mijn Inventory in te gaan om van een 1H Axe naar een Bow te switchen, kan dit niet makkelijker/sneller(ala skyrim bv)
Edwins1984 schreef op zondag 06 april 2014 @ 23:40:
Weet iemand hoe dat zit qua betalingen?
Mijn Early Acces is zojuist verlopen en bij de nieuwe registratiecode moet ik ook direct geld gaan betalen terwijl er vermeld wordt dat je 30 dagen 'gratis' speeltijd krijgt.

Komt er na het betalen 30 dagen extra bij of hoe moet ik dit zien? Iemand ervaring mee? :)

Edit:
Game Time Remaining
You have 59 days of game time remaining.

Nadat je de nog een keer moet betalen dus }:O
Ja, het is niet helemaal duidelijk allemaal. Ik heb nu ook 60 dagen ipv 30, niet dat ik het super erg vind. Maar het is erg vreemd dat via IDEAL wel een één malige betaling kan maken, terwijl er gevraagd wordt voor informatie op een montly subscription 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Bjorn89 op 06-04-2014 23:58 . Reden: Edit. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met lvl 15 krijg je een tweede 'bar' waardoor je snel kan wisselen tussen twee wapens en een set van skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ben eindelijk online :) Zou ik een invite kunnen krijgen voor de guild? Mijn account is @S-Vaio en mijn character heet @Vaioki

Morgen verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:38
Gaat nog steeds lekker bij Bol.Com, tnt geeft nu aan dat het morgen geleverd wordt en dat de zending nog steeds wordt voorbereid door bol.com.

Inmiddels maar weer contact opgenomen via de mail (zoals hun zelf aangaven als het product niet vandaag wordt geleverd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

30 uur spelen van het weekend niet gehaald :(, omdat ik gewoon niet voor 2e me bed uit kan komen.. anyway ben bijna level 27 en hang nu vast op 2 bugged questen, hopen dat deze het vanavond gewoon doen. Heb ongeveer 23-25 uur gespeeld in het weekend zit nu op een totaal van 1 dag en 5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjorn89 schreef op zondag 06 april 2014 @ 23:54:
Ik heb ook interesse om bij de guild te komen, echter weet ik niet precies wie ik daarvoor moet pm'n omdat ik meerdere 'aanbiedingen' zie als ik op 'Guild' zoek in het topic.

Dus ik heb een vraag

- Maakt de factie wat uit(ik ben zelf Ebonhearth pact)? [heb wel de imperial edition]

- Wie van jullie heeft al met de Add-ons gespeeld? Ikzelf heb momenteel de volgende draaien
3. XPview(erg handig als je maximaal wilt levelen, in korte tijd(speel soms een paar dagen niet)

En ten slotte
Hoe kan ik snel tussen wapens switchen, ik heb ze geprobeerd op de quickbar te krijgen of i.p.v de skills, maar ik vind het heel erg omslachtig om steeds mijn Inventory in te gaan om van een 1H Axe naar een Bow te switchen, kan dit niet makkelijker/sneller(ala skyrim bv)

[...]

Ja, het is niet helemaal duidelijk allemaal. Ik heb nu ook 60 dagen ipv 30, niet dat ik het super erg vind. Maar het is erg vreemd dat via IDEAL wel een één malige betaling kan maken, terwijl er gevraagd wordt voor informatie op een montly subscription 8)7
Dit is bij World of Warcraft ook zo, dan kies je iDeal als betaalmethode, tikt de fee af en na 30 dagen kun je niet meer spelen omdat de recurring niet kan bij iDeal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjorn89 schreef op zondag 06 april 2014 @ 23:54:

Dus ik heb een vraag

En ten slotte
gewoon je accountnaam of je characternaam neer zetten voor een invite is voldoende.

Ik draai ook enkele addons:

Wykkyd's Framework
Wykkyd's Quest Tools (Voor een iets beter overzicht van je quests)
EsoHead Markers (Je kan bijvb alle skyshards zien die je nog niet gehaald hebt)
Esohead (heb je nodig voor bovenstaande te gebruiken)

Wapenswitchen unlock je pas op level 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mith
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09-2023
Gisteren toch wel effe gelachen op ventrilo.

Snow zei "God.. ik sta hier in wat solo content, en ik krijg hier nu 6 mobs op mij.. maar pff. dit lukt niet. ik ben nu bijna 1/3 ver hier, maar ik snap niet hoe anderen dat doen. ik zie ze hier binnen en buiten gaan, of het nix is... maar ik lig continu plat....

Dan Seth, (die al lvl37 ofzo is) Bwa, kom ik zal wel effe kome helpe... da kan nie da je daardoor plat gaat. veel te makkelijk. Hij port naar de plaats, en pats. ook dood. Alé.. hoe kan dat nu....

Ja, bleek dat ze zaten in een 4 man dungeon... en maar lachen.... hahaha. altijd fun zo es een nieuw game...
:)

Dan guild groepje gemaakt om in Cyrodiil rond te gaan hangen. Tussen 2 keeps in, in stealth staan, en als er een "bende" langs komt, de laatste er vanaf pikken. Z a lig :) heel de "trein" loopt verder, en die laatste ligt strike...

ja, leuke tactic...

De quests in Cyrodiil zijn ook wel leuk. zeker omdat je ook andere groepjes tegen komt die ook die questen aan het doen zijn. pvp verzekerd !

het was weer es een leuk weekend.

greets
mith

Elder Scrolls Online BE / NL guild V v V JOIN US www.v3guild.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robba86
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-03-2022
Kan ik een invite krijgen voor de guild? @thisisrobba

Psn ID: ThisisRobba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 15-09 15:00
Dit weekend de invite gekregen voor de tweakers Guild en meteen geaccepteerd. Nu wat vragen over de guild:

1) Je kan bij de bank donatie's doen voor andere Guild members. Levert het mij nog wat op als ik af en toe wat stort aan donatie's?
2) Ik zit al bij de Fighters Guild. Ik heb begrepen dat je bij maximaal 5 Guilds mag zitten. Tellen de ingame guilds zoals de Fighters Guild ook mee?
3)Wat doet de GoT guild nu? Word er al actief met elkaar gespeeld? Zijn "we" al bezig in Cyrodiil?

Ow, en uiteraard bedankt voor de invite Verderf! :)

[ Voor 5% gewijzigd door ChojinZ op 07-04-2014 10:51 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Fighters guild, mage guild en undaunted tellen niet mee bij die max van 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
ChojinZ schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:49:
Dit weekend de invite gekregen voor de tweakers Guild en meteen geaccepteerd. Nu wat vragen over de guild:

1) Je kan bij de bank donatie's doen voor andere Guild members. Levert het mij nog wat op als ik af en toe wat stort aan donatie's?
2) Ik zit al bij de Fighters Guild. Ik heb begrepen dat je bij maximaal 5 Guilds mag zitten. Tellen de ingame guilds zoals de Fighters Guild ook mee?
3)Wat doet de GoT guild nu? Word er al actief met elkaar gespeeld? Zijn "we" al bezig in Cyrodiil?

Ow, en uiteraard bedankt voor de invite Verderf! :)
1) Je schijnt het geld te kunnen gebruiken voor guild upgrades aan keeps maar heel zeker ben ik hier niet van.
2) Nee die tellen niet mee
3) Momenteel heb ik zelf nog niks geplanned, ga deze week als ik tijd heb ff kijken naar een simpele website en iets van voice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:49:

[...]
Afgezien van goodwill en dat je ook af en toe er zelf wat uit kan halen zonder dat mensen klagen (als dat is toegestaan) niet nee. Er is geen beloningssysteem in het spel ingebakken ofzo. Daarvoor is de guild store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Als er overigens mensen zijn die zelf ook actief wat dingen willen doen voor het GoT guild willen doen mij een PM willen sturen hier op het forum.

Kan best wat hulp gebruiken om het 1 en ander op te zetten :) Natuurlijk komt dit met de enige echte officer titel ingame :P

edit:
ff snel aangemaakt:
http://goteso.enjin.com/

Lijkt me prima toch? (got - elder scrolls online)

[ Voor 16% gewijzigd door Verderf op 07-04-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ziet er netjes uit :)
Zit zelf in een gilde aan de Ebonheart Pact.

Mijn char heeft erge moeite met "boss NPC" gevechten en verliest ze standaard maar meestal zijn er wel mensen die me helpen :)
Pacs van mobs gaan eigenlijk direct neer omdat ik die goed en snel kan killen. (DK met destro staff = AOE )

Blijf moeite houden om me te focussen om te blijven questen omdat er zo veel andere dingen te doen zijn. Met name gatheren en Dark Portals blijven mijn favoriete tijdsverdrijf :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:27

Seraphin

Meep?

Ik vraag me af of we een soort ruil / bartersysteem op kunnen zetten in de guild t.b.v. deconstructen van crafted meuk?

Dit omdat je veel meer mats terugkrijgt van spullen die door een ander zijn gemaakt, dan door je eigen crafts. Het optimale zou dus zijn om b.v. mijn iron sword te ruilen tegen het iron sword van een ander (of iets geavanceerder; een ander crafted product met dezelfde mat cost).

Volgens mij bied de guild store daar niet echt capaciteit op, misschien kunnen we een guild afspraak maken / aangeven wie ook trade items accepteert? :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:32:
Ik vraag me af of we een soort ruil / bartersysteem op kunnen zetten in de guild t.b.v. deconstructen van crafted meuk?

Dit omdat je veel meer mats terugkrijgt van spullen die door een ander zijn gemaakt, dan door je eigen crafts. Het optimale zou dus zijn om b.v. mijn iron sword te ruilen tegen het iron sword van een ander (of iets geavanceerder; een ander crafted product met dezelfde mat cost).

Volgens mij bied de guild store daar niet echt capaciteit op, misschien kunnen we een guild afspraak maken / aangeven wie ook trade items accepteert? :)
ik zoek nog iemand die gedurende de game zelfgemaakte woodwoorking items wil ruilen met elkaar XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:16
Afgelopen weekend helaas weinig kunnen spelen maar in de tijd dat ik had dacht ik even snel met mijn level 8 (bijna 9) templar een paar questjes te doen. Ik kreeg de quest om de leiders van de veiled nog wat op te sporen en een kopje kleiner te maken.

Kom ik in de eerste kamer krijg ik 6 man tegelijk. Dus een paar keer dood voordat ik ze af had. Toen de leiders, ook 1 keer dood. Nadat ik deze klaar had zag ik dat het een quest was voor level 11. Dat verklaarde veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 19:38
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:33:
[...]

ik zoek nog iemand die gedurende de game zelfgemaakte woodwoorking items wil ruilen met elkaar XD
Graag haha! M'n nickname is Satronica

En dan ook nog iemand voor cloth, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Zit nu in het gebied waar je gathering materials veranderen naar grand oak en high iron of zo iets dergelijks.
Rare is dat ik daar (Deshaan ?) nergens de upgrade van jute kan vinden.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wscholten93
  • Laatst online: 19:12
Verderf schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:13:
Als er overigens mensen zijn die zelf ook actief wat dingen willen doen voor het GoT guild willen doen mij een PM willen sturen hier op het forum.

Kan best wat hulp gebruiken om het 1 en ander op te zetten :) Natuurlijk komt dit met de enige echte officer titel ingame :P

edit:
ff snel aangemaakt:
http://goteso.enjin.com/

Lijkt me prima toch? (got - elder scrolls online)
ziet er goed uit! Vooral de events tab lijkt me erg handig.
Maar hoe werkt het precies? kan ik me daar als guild lid gewoon registreren en dan kom ik bij de members te staan?

Ga vnv m'n AD character maar even naar lvl 10 brengen. kan ik mooi pvp spelen! zitten we met de guild nog in een speciale cyrodill campain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit weekend toch "WEER" overnieuw begonnen :P dit keer een nightblade en ben nu zeker dat ik hiermee verder ga.

Wel moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk slecht was met me andere characters omdat ik altijd een beetje die meta erin hou in me hoofd van andere mmo's. ik kreeg de gedachtes er niet in dat het goed kan zijn om bijvoorbeeld een sorcerer te zijn met een boog. Maargoed dat kan allemaal in deze game :P

Ook was ik er nu pas achter met me 3e character dat je skills die je kiest scalen met de stat XD dus stamina skills scalen ook met de hoeveelheid stamina die je hebt.

Maar nu met me Nighbtblade ook level 10 en ga hier zeker verder mee

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
wscholten93 schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:03:
[...]

ziet er goed uit! Vooral de events tab lijkt me erg handig.
Maar hoe werkt het precies? kan ik me daar als guild lid gewoon registreren en dan kom ik bij de members te staan?

Ga vnv m'n AD character maar even naar lvl 10 brengen. kan ik mooi pvp spelen! zitten we met de guild nog in een speciale cyrodill campain?
Dat is inderdaad de bedoeling maar ik moet het hele spul nog inrichting, iets waar ik hier @work even geen tijd voor heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:29:
[...]
Mijn char heeft erge moeite met "boss NPC" gevechten en verliest ze standaard maar meestal zijn er wel mensen die me helpen :)
Pacs van mobs gaan eigenlijk direct neer omdat ik die goed en snel kan killen. (DK met destro staff = AOE )
[...]
Is heel makkelijk om te bouwen naar een boss-killer.
Neem
1. Crushing Shock: als enigste attack ability
2. Dark Deal: om stamina om te zetten in health en magicka (+wat extra armour en spell resistance wanneer je aan het channelen bent)
3. Harness Magicka: damage shield, 50% minder dammage van spells, absorb spell damage naar magicka (6% per light armour piece)
4. Unstable Clannfear: om te gebruiken als tank
5. twilight matriarch: om je nog even te redden als je bijna dood bent

Dan uiteraard de passives in de daedric summoning, light armour en destro staff trees :)

Met bovenstaande build kan je bijna oneindig lang blijven casten als de boss een casting dude is. Daarnaast kan je als je het allemaal een beetje goed timed en af en toe een stapje terug doet om je pets te laten aanvallen gewoon oneindig lang doorgaan. Gewoon telkens weer health en magicka erbij channelen en altijd je damage shield ophouden en pets summonen.
Enige waar je dan nog voor moet uitkijken zijn die bosses die de hele tijd proberen te melee 1-hit killen. Vooral als je al je punten in magicka hebt zitten. Dan wordt het erg annoying :)

Lees net op Facebook dat een uurtje of 12 geleden mensen van de PTS op de live server de weerwolf spawn plek hebben gevonden. Die zijn nu dus weerwolfjes. Paar anderen zijn al vampier, dus dat gaat nog leuk worden :)

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 07-04-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:10:Maar nu met me Nighbtblade ook level 10 en ga hier zeker verder mee
Nightblade is cool, maar heb wel gererolled nadat ik wat verkeerde beslissingen had genomen op mijn eerste character. Ben nu opnieuw begonnen (weer als Nightblade) en nu de juiste skill lines, armor, etc. gekozen, werkt een stuk beter. Gevalletje L2P zegmaar. :+

[ Voor 8% gewijzigd door NLxAROSA op 07-04-2014 12:23 . Reden: Markup ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLxAROSA schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:22:
[...]
Nightblade is cool, maar heb wel gererolled nadat ik wat verkeerde beslissingen had genomen op mijn eerste character. Ben nu opnieuw begonnen (weer als Nightblade) en nu de juiste skill lines, armor, etc. gekozen, werkt een stuk beter. Gevalletje L2P zegmaar. :+
Je had ook gewoon door kunnen zetten en respeccen bij een shrine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
NLxAROSA schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:22:
[...]
Wat heb je precies fout gedaan en nu anders gedaan als ik vragen mag :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Dank je .........maar ik ben een DK :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
@Caelorum: Hoe werkt dat precies en worden dan al je skill lines ook gereset (zie bijvoorbeeld verkeerde keuze hieronder)?

@Bobskee: Heavy armor skill line en upgrades gekozen i.p.v. Medium bijvoorbeeld. En dual-wield werkt ook stukken beter dan one hand/shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
NLxAROSA schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:26:
@Caelorum: Hoe werkt dat precies en worden dan al je skill lines ook gereset (zie bijvoorbeeld verkeerde keuze hieronder)?

@Bobskee: Heavy armor skill line en upgrades gekozen i.p.v. Medium bijvoorbeeld. En dual-wield werkt ook stukken beter dan one hand/shield.
Ah oke :) Ja ik speel een nightblade met bow en medium armor, ook erg leuk om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:24:
[...]
Dank je .........maar ik ben een DK :)
|:( woop sorry :D
NLxAROSA schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:26:
[...]
Alleen punten worden gereset zodat je ze aan andere dingen kan besteden, lvls van skills blijven hetzelfde. Wel is het zo dat je opnieuw kan morphen en als je dan de andere optie kiest moet je die vanaf dat punt levelen.
Daarnaast heb je twee shrines, 1 om je skillpoints te 'resetten' en een andere voor je attribute points.
Dit kost geld dat behoorlijk kan oplopen, dacht alleen dat het de eerste keer gratis is of in ieder geval erg goedkoop is. Meen dat het verder iets is als 100g per skillpoint. Behoorlijk prijzig op lvl50 dus (30K?).

Die dingen staan in Elden Root (Grahtwood), Mournhold (Deshaan) en Wayrest (Stormhaven).

[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 07-04-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Kan ik ook een guild invite krijgen? Ingame heet ik ook Firlian :) (Of moet ik online zijn om een invite te kunnen krijgen, want dat ben ik pas vanavond...)

[ Voor 40% gewijzigd door firlian op 07-04-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Poging 2 voor de invite

account: The8bithamster
charnaam: Jarenda Van Burlesa

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
lanerios schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:34:
Poging 2 voor de invite

account: The8bithamster
charnaam: Jarenda Van Burlesa
Invited, welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik ben zo lief geweest om de website even te supporten met 8 dollar waardoor we voor nu iig 10 slots hebben voor voice.

Server: eu3.voice.enjin.com:60209
pass: G0tes0

er is ook een mogelijkheid om het spul te upgraden naar 50 slots maar dan word de prijs gelijk iets van 24 dollar en dat is me iets te gek dus heb rechts een donate module geplaats met de hoop dat andere mensen willen donaten zodat we er 50 slots van kunnen maken :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verderf op 07-04-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verderf schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:51:
Ik ben zo lief geweest om de website even te supporten met 8 dollar waardoor we voor nu iig 10 slots hebben voor voice.

Server: eu3.voice.enjin.com:60209
pass: G0tes0

er is ook een mogelijkheid om het spul te upgraden naar 50 slots maar dan word de prijs gelijk iets van 24 dollar en dat is me iets te gek dus heb rechts een donate module geplaats met de hoop dat andere mensen willen donaten zodat we er 50 slots van kunnen maken :)
Misschien een idee om donateurs voorrang te geven op de TS server?

Anyways... kheb een donatie gedaan. Overigens staat de donatie los van mijn bovenstaande voorstel. O-)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Vraagje, ik heb het volgende eigenaardige probleem. Als ik na het opstarten van mijn PC. The elder scrolls start via het officiëele pictogram. Lijkt het wel of het spel start. Het icoon staat ook rechtonder tussen de actieve progs. Maar het "update/control" pannel, waar je normaal "play" duwt om te spelen verschijnt niet op mijn scherm... verder gebeurd er niets. Als ik opnieuw op het pictogram duw komt er "another instance" is running....
Nu ik heb wat gaan zoeken en in de (game) bronmap Teso. Staat wel een toeppassing om het spel te starten, en die werkt wel. Maar dan start het spel onmiddelijk op zonder eerst de update module te tonen..

Voorlopig kan ik dus spelen, maar ik vrees een beetje bij de release van een of andere update dt het gaat mislopen...

Iemand een idee hoe dit komt/ wat er aan te doen ?

Voor de rest loopt het spel (zeer) vlot. Het enige andere issue dat ik heb voorgehad is dat er tijdens het spel kwam. "U have u'r first Notification". Maar in mijn notifaction screm in het spel staat gewoon.. no notifications :s....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
goeie, ik ga kijken of dat mogelijk is :) thx voor de donatie iig :D

[ Voor 24% gewijzigd door Verderf op 07-04-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ChojinZ schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:06:
[...]

Anyways... kheb een donatie gedaan. Overigens staat de donatie los van mijn bovenstaande voorstel. O-)
Dat zegge lobbyisten ook altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik heb in ieder geval al standaard wat forum sections aangemaakt zodat mensen daar overzichtelijk mats en crafts kunnen uitwisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thommiie schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:09:
Vraagje, ik heb het volgende eigenaardige probleem. Als ik na het opstarten van mijn PC. The elder scrolls start via het officiëele pictogram. Lijkt het wel of het spel start. Het icoon staat ook rechtonder tussen de actieve progs. Maar het "update/control" pannel, waar je normaal "play" duwt om te spelen verschijnt niet op mijn scherm... verder gebeurd er niets. Als ik opnieuw op het pictogram duw komt er "another instance" is running.... [...]
Is de launcher niet gewoon geminimized naar de tray (systeemvak, jouw "actieve programma's")? Dan kan je gewoon klikken op dat icoontje in de tray en komt het tevoorschijn. Dan even in het scherm naar settings gaan en "minimize to tray" uitvinken :)

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 07-04-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
ChojinZ schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:06:
[...]

Denk dat het verstandig is om eerst maar eens te kijken of TS wel gebruikt word. Lijkt me zonde om tig euro's erin te stoppen als er uiteindelijk maar steeds 5 man online zijn.

Ik zal er vanavond vermoed ik in iedergeval te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Raxious schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:15:
[...]

Denk dat het verstandig is om eerst maar eens te kijken of TS wel gebruikt word. Lijkt me zonde om tig euro's erin te stoppen als er uiteindelijk maar steeds 5 man online zijn.

Ik zal er vanavond vermoed ik in iedergeval te vinden zijn.
Mee eens. Maar vooruit denken kan natuurlijk geen kwaad. :)
Daarnaast mag ik wel hopen dat het met 70 leden wel meer word dan 5 personen online. :9

Overigens is het geen TS maar Mumble zie ik nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wscholten93
  • Laatst online: 19:12
is er een verschil tussen TS en Mumble? van TS heb ik al wel eerder gehoord, muble niet.
eens ff kijken of ik vanavond m'n oude headset nog kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Naast het feit dat het een ander programma is, zijn de functionaliteiten eigenlijk het zelfde, communiceren met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdour
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 15:38
Thommiie schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:09:
Vraagje, ik heb het volgende eigenaardige probleem. Als ik na het opstarten van mijn PC. The elder scrolls start via het officiëele pictogram. Lijkt het wel of het spel start. Het icoon staat ook rechtonder tussen de actieve progs. Maar het "update/control" pannel, waar je normaal "play" duwt om te spelen verschijnt niet op mijn scherm... verder gebeurd er niets. Als ik opnieuw op het pictogram duw komt er "another instance" is running....
Nu ik heb wat gaan zoeken en in de (game) bronmap Teso. Staat wel een toeppassing om het spel te starten, en die werkt wel. Maar dan start het spel onmiddelijk op zonder eerst de update module te tonen..

Voorlopig kan ik dus spelen, maar ik vrees een beetje bij de release van een of andere update dt het gaat mislopen...

Iemand een idee hoe dit komt/ wat er aan te doen ?

Voor de rest loopt het spel (zeer) vlot. Het enige andere issue dat ik heb voorgehad is dat er tijdens het spel kwam. "U have u'r first Notification". Maar in mijn notifaction screm in het spel staat gewoon.. no notifications :s....
Ik had ook problemen met de launcher, opgelost door de launcher administrator rechten te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
mdour schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:23:
[...]
Ik had ook problemen met de launcher, opgelost door de launcher administrator rechten te geven
Was bij mij ook de oplossing :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
wscholten93 schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:20:
is er een verschil tussen TS en Mumble? van TS heb ik al wel eerder gehoord, muble niet.
eens ff kijken of ik vanavond m'n oude headset nog kan vinden
Teamspeak is een commercieel product dat geld verdient met serverlicenties, Mumble is open source, zowel client als server, en schijnt de beste geluidskwaliteit te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarnaast heeft Mumble positional audio als het spel het ondersteund of iemand zin heeft gehad om de speler locaties uit het geheugen van het spel te lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik kon kiezen tussen Mumble en TS en alleen Mumble heeft out of the box support voor de site (plugin rechts bijv)

Naast het feit dat Mumble de beste audio kwaliteit heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Caelorum schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:13:
[...]

Is de launcher niet gewoon geminimized naar de tray (systeemvak, jouw "actieve programma's")? Dan kan je gewoon klikken op dat icoontje in de tray en komt het tevoorschijn. Dan even in het scherm naar settings gaan en "minimize to tray" uitvinken :)
Nee jammer genoeg niet, als ik op het icoontje druk verdwijnt het gewoon....
mdour schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:23:
[...]

Mmm daar heb ik nog niet aan gedacht... strakjes thuis proberen... alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Hoeveel ruimte (slots) heb je eigenlijk standaard in je bank ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum1620
Iusedto schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:57:
Hoeveel ruimte (slots) heb je eigenlijk standaard in je bank ?
60 stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

60? ik heb er in ieder geval 60 en kan me niet herinneren dat ik ooit storage gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemsen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-07-2023
Hoi, zou graag ook een uitnodiging willen voor de guild. Zal ook mumble installeren en morgenavond inloggen en mijzelf voorstellen.

Ben ingame @pietmans
Heb een lvl 16 Sorcerer (Zerah)

Wil graag af en toe wat dungeons doen, vandaar het verzoek voor de invite. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Zou graag een invite in de guild willen @SV3NNER

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

welke levels zijn jullie ongeveer? zijn er al mensen 50? zijn er al mensen VR10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 14:56
Is er ook een guild voor Daggerfall Covenant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Imbalanced schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:25:
Is er ook een guild voor Daggerfall Covenant?
Een guild is niet alliance gebonden als dat je niet uitmaakt maar we hebben in de GoT guild ook genoeg daggerfall mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Invite mij trouwens ook maar voor de tweakers guild @garriej. Hoe zit dat met pvp trouwens, kan ik voor de tweakers guild vechten ookal zit ik in de Daggerfall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Iemand enige (beta) ervaring met het levelen van een sorceror met een wapen skills van one handed plus schield of een 2 hander of dual weild ?
Loop hier al een tijdje over te brainstormen maar kan eigenlijk nog niet iets vinden.
Wat ik wil is een sorceror maar dan in 5 heavy en 2 light armor pieces plus een melee wapen als eerste keuze.

Op diverse forums heb ik verschillende "battle mage" variaties gezien als :

Storm Knight, 2 hander met frost staff als tweede wapen
Arane Aegis, one handed shield met resto staff als tweede wapen
Battle Mage , one handed plus destro staff
etc, etc

Zelf voel ik meer voor een sorceror met 2 hander vanwege de cleave (damage shield morph) icm de charge.
Daarna activeer ik Lightning form en later Lightning Splash voor AOE.

Iemand enige ervaring ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:35:
Invite mij trouwens ook maar voor de tweakers guild @garriej. Hoe zit dat met pvp trouwens, kan ik voor de tweakers guild vechten ookal zit ik in de Daggerfall?
Nee, je kunt alleen vechten voor je eigen alliance. Dus je komt de rest van de guild dus tegen op het slachtveld op een andere manier dan je waarschijnlijk wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

haha, zit volgens mij sowieso al in een andere campaign, maar anders had ik jullie eigenhandig afgeslacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Gister trouwens mijn eerste dungeon gedaan: Fallen Grotto.
Is een dungeon voor lvl12 en hoger. Ben zelf lvl 13. Maar dat viel dus vies tegen. In je eentje kan je em sowieso niet doen (veeeeeeeels te moeilijk) en met een groepje van 3 kwamen er erg moeizaam doorheen.
Uiteindelijk bij de eindbaas gekomen maar die kregen we maar niet verslagen.

Vanavond dus nogmaals Fallen Grotto proberen. Nog mensen die interesse hebben om mee te doen? BVen waarschijnlijk vanaf 22:00 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Het is een 4 man dungeon, dat je het moeilijk heb met ze 3e is dus niet zo heel raar. Net zo als elke dungeon in het spel trouwens.

edit: zin klopte voor geen meter.

[ Voor 25% gewijzigd door garriej op 07-04-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Zijn er mensen die de game op de PS4 hebben die me kunnen vertellen of het een beetje lekker weg speelt?
Pagina: 1 ... 28 ... 66 Laatste