Ik heb ook interesse om bij de guild te komen, echter weet ik niet precies wie ik daarvoor moet pm'n omdat ik meerdere 'aanbiedingen' zie als ik op 'Guild' zoek in het topic.
Dus ik heb een vraag
- Maakt de factie wat uit(ik ben zelf Ebonhearth pact)? [heb wel de imperial edition]
- Zoniet, voeg mij dan ook toe @karl-drogo (zo valt het ten minste op in deze post

)
Dan heb ik nog een tweede vraag!
- Wie van jullie heeft al met de Add-ons gespeeld? Ikzelf heb momenteel de volgende draaien
1. Wykkyd's framework(Maakt de GUI er wat beter op)
2. Foundry Tactical Combat (Floating Numbers, low health messages etc)
3. XPview(erg handig als je maximaal wilt levelen, in korte tijd(speel soms een paar dagen niet)
En ten slotte
Hoe kan ik snel tussen wapens switchen, ik heb ze geprobeerd op de quickbar te krijgen of i.p.v de skills, maar ik vind het heel erg omslachtig om steeds mijn Inventory in te gaan om van een 1H Axe naar een Bow te switchen, kan dit niet makkelijker/sneller(ala skyrim bv)
Edwins1984 schreef op zondag 06 april 2014 @ 23:40:
Weet iemand hoe dat zit qua betalingen?
Mijn Early Acces is zojuist verlopen en bij de nieuwe registratiecode moet ik ook direct geld gaan betalen terwijl er vermeld wordt dat je 30 dagen 'gratis' speeltijd krijgt.
Komt er na het betalen 30 dagen extra bij of hoe moet ik dit zien? Iemand ervaring mee?
Edit:
Game Time Remaining
You have 59 days of game time remaining.
Nadat je de nog een keer moet betalen dus

Ja, het is niet helemaal duidelijk allemaal. Ik heb nu ook 60 dagen ipv 30, niet dat ik het super erg vind. Maar het is erg vreemd dat via IDEAL wel een één malige betaling kan maken, terwijl er gevraagd wordt voor informatie op een montly subscription
[
Voor 30% gewijzigd door
Bjorn89 op 06-04-2014 23:58
. Reden: Edit. ]