PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Verwijderd
Als je een account security feature aanzet, dan mag ik toch hopen dat je dat even netjes meldt aan je betalende klanten. IPV het in je mik te schuiven als je weer inlogt.
Hele weekend is deze PC online geweest en nu ineens is hij onbekend.. dat kan beter.. kom op.
My life for hire!
Overdrijven is ook een vak. Nee, dit krijg je niet iedere keer. Hetzelfde gebeurt ook bij steam.Ryatzu schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:20:
Ik schrok me kapot toen ik probeerde in te loggen. Wat is hier aan de hand? Krijgen we dit elke keer ofzo?
Ik vindt het alleen crap dat ze deze functionaliteit nu pas aanzetten. Nu zijn er waarschijnlijk honderduizenden codes verstuurd wat weer resulteert in een blacklist bij sommige providers,,
Idd, op mn hetemail komt nog niet veel binnen helaas. Dan toch maar VI kijken zometeenKillion schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:21:
[...]
Overdrijven is ook een vak. Nee, dit krijg je niet iedere keer. Hetzelfde gebeurt ook bij steam.
Ik vindt het alleen crap dat ze deze functionaliteit nu pas aanzetten. Nu zijn er waarschijnlijk honderduizenden codes verstuurd wat weer resulteert in een blacklist bij sommige providers,,
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Nee die sub heb ik stop gezet.FerdiV schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:24:
Ach gelukkig hebben jullie je tweede leven op aarde nog
My life for hire!
Is meer dan 13 per maand ja lol.
Kga t zo maar even proberen.
Verwijderd
Ga lekker ergens anders zitten trollen.Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:27:
Ik vind dit echt schofterig. We betalen verdorie goed geld voor dit spel en nu kunnen we niet meer spelen. Ik vind dat we nu geld terug moeten krijgen.
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:27:
Ik vind dit echt schofterig. We betalen verdorie goed geld voor dit spel en nu kunnen we niet meer spelen. Ik vind dat we nu geld terug moeten krijgen.
Ik zit gewoon ingame hoor.
Het is inderdaad belachelijk! net een subscription plan ingesteld om vervogens dag nummer 1 voorbij te laten waaien..Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:27:
Zeik niet zo, beste mmo lauch OOIT. Wow vanilla was de hele eerste week exact zoals dit nu heel even is, vooral staren naar het login scherm dat het om reden nummer 25 van de week niet deed. Hier kon je de hele week spelen in een game die zeer goed presteerd met 100 man in je scherm.Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:27:
Die amerikanen bij bethesda moeten echt eens leren om een onderhoud in europa pas 's nachts uit te voeren want dan zouden ook de mailservers niet overbelast zijn geraakt dankzij die security feature.
Maar ik ben nog steeds erg blij dat ik ESO heb gekocht en zal de komende jaren het ook wel non-stop blijven spelen. Ik laat me niet zo makkelijk ontmoedigen.
Edit: ik heb nu ESO en de launcher helemaal afgesloten zoals Zenimax ook op facebook zegt te moeten doen. Dan opnieuw starten en je hoeft helemaal geen security code meer in te geven. Ik ben nu ingelogt en aan het spelen. Ik heb zelfs de email met de security code nog steeds niet ontvangen van de eerste poging inloggen.
Dus voor wie met het probleem zit dat je de email met security code nog niet hebt ontvangen. Gewoon even afsluiten en opnieuw starten dan heb je de email ook helemaal niet nodig.
[ Voor 52% gewijzigd door SpitfireNL op 07-04-2014 20:35 ]
Verwijderd
Volgens mij mogen wij best ergens negatief over zijn. Anders kunnen we dit topic wel sluiten. Dit is een beetje kinderachtig wat je nu doet.
Verwijderd
Ik vind dit inderdaad ronduit schofterig. Mensen werken en komen thuis, hopen lekker te kunnen spelen. Ho maar. Je geld terug? Ho maar.nRealsus schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:29:
[...]
Het is inderdaad belachelijk! net een subscription plan ingesteld om vervogens dag nummer 1 voorbij te laten waaien..
Daar kom je vanzelf achter of het leuk is of nietBerendBoon schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:30:
[...] Dit, zo erg dit. Zelfs een 'dood 5 wolven' quest zou in ESO nog leuk zijn omdat ze er gewoon een heel questverhaal omheen zouden verzinnen. [....]
Bedankt alvast.
Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com
Veel plezier allemaal
FUMES et CARNES
nou heb al een x aantal keer volledig opnieuw opgestart maar hij blijft leuk met die melding komenSpitfireNL schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:29:
Dus voor wie met het probleem zit dat je de email met security code nog niet hebt ontvangen. Gewoon even afsluiten en opnieuw starten dan heb je de email ook helemaal niet nodig.
Heb geen zin om te reloggen want dan duurt het straks weer 45min voordat ik erin kom..
edit: met 3 minuten vertraging komen de "ik ook" reacties
[ Voor 14% gewijzigd door Duckhamster op 07-04-2014 21:01 ]
Jep, het zelfde probleem. Heel apart..Bobskee schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:58:
Ehm ik zit in geen guilds meer en mijn friends zijn weg? Anderen ook dit probleem?
Heb geen zin om te reloggen want dan duurt het straks weer 45min voordat ik erin kom..
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Ligt dus aan die lag van de server haha, alles is 5min later wel geladen.. chat komt bijvoorbeeld ook erg laat pas binnen
Verwijderd
Ik zie geen geen guildchats, wel zonechats. Zie mijne buddy niet online, terwijl we wel samen in de party zitten en op ts zitten, zie ook maar 4-5 mensen online. Zelf sta ik ook niet online. Nu ja we kunnen spelen da's het voornaamste zeker.Duckhamster schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:00:
Heeft iemand anders last van een massale vertraging in de chat? bij mij duurt het ruim 3-5 minuten voor iets door komt nadat ik het getypt heb. Terwijl de game zelf wel vloeiend loopt....
edit: met 3 minuten vertraging komen de "ik ook" reacties
Nu krijg ik met loaden van character ook unknown error dammit
[ Voor 28% gewijzigd door bronce op 07-04-2014 21:05 ]
Ja, same here. Maar wel je gold fee kwijtbronce schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:04:
Ik word steeds uitgelogd met travelen naar wayshrines iemand hetzelfde probleem?
Nu krijg ik met loaden van character ook unknown error dammit
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Verwijderd
Misschien vergeet ik wel iets heel stoms.. maar goed..
De locatie van de quest The Jester's Joke is achter BC zoals hier aangegeven: http://dulfy.net/wp-conte...n-quest-guide-2_thumb.jpg
Quest log: Lisondor told me to collect his soul totem from his body. I can use the totem to collect his soul. ◾Collect Soul Totem
Nu kan ik ondergronds Faralel Jester vinden, ", maar dan.. want ik heb dus geen totem en kan geen soul collecten.
Er is hier vast wel iemand die deze al heeft gedaan en me kan vertellen wat ik zelf verkeerd/niet doe...
* Kan het antwoord hierop niet via google vinden!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2014 21:22 ]
En dit is ook nog eens een MMO van Bethesda, die niet echt een track record hebben op het releasen van games zonder game breaking bugs de eerste paar weken.renrob schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:29:
gewoon geduld hebben noem 1 mmo die niet gezeik had bij de release ?
Maakt het overigens niet minder vervelend als je je had verheugd om in de weinige uurtjes vrije tijd die je hebt een potje te gaan spelen.
Ik stop even met spelen, want het is onmogelijk nu. Dat de chat niet werkt is 1 ding, maar quest NPC's die opeens verdwijnen is wel net iets irritanter
http://i.imgur.com/623Z0lY.png
[ Voor 5% gewijzigd door Bv202 op 07-04-2014 21:23 ]
Verwijderd
Ik kan dan ook niet adviseren om een moeilijke quest te starten met deze onstabiele staat.Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:23:
Dit is gewoon schofterig dit. Ronduit schofterig. Ik heb net een moeilijke quest gedaan word ik er gewoon weer uitgekickt. Unknown error. Ze weten zelf dus niet eens wat voor een error het is. Dit zou niet moeten kunnen bij een retail game.
Verwijderd
Ik ga er natuurlijk ook vanuit dat een spel werkt als ik het met mijn zuurverdiende centjes koop. Stom van mij. Ik had er natuurlijk vanuit moeten gaan dat de basisfunctionaliteit van dit spel niet zou functioneren. Stom van me.Duckhamster schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:24:
[...]
Ik kan dan ook niet adviseren om een moeilijke quest te starten met deze onstabiele staat.
Regelmatig dat ik tijdens een gevecht opeens niet meer kan rennen, alleen langzaam wandelen en ik kan ook geen melee meer doen, alleen spells vanuit de bar.
Vet irritant, dit blijft dan totdat ik uit en inlog.
Verwijderd
Ga nu dan ook maar richting de tv voor de nieuwe aflevering van GoT

Fijne avond!!
My life for hire!
Ik ga daar ook vanuit, maar er zijn van die momenten, net nadat je 10x hebt ingelogd en 10x bent gedisconnect, dat je na de 11e keer inloggen er niet voor kiest om iets te doen waar een disconnect negatieve invloed heeftVerwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:25:
[...]
Ik ga er natuurlijk ook vanuit dat een spel werkt als ik het met mijn zuurverdiende centjes koop. Stom van mij. Ik had er natuurlijk vanuit moeten gaan dat de basisfunctionaliteit van dit spel niet zou functioneren. Stom van me.
goede beslissing ik beloof je daar ga je geen spijt van krijgenVerwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:30:
Ik geef het ook op, werd er net ook uitgegooid.
Ga nu dan ook maar richting de tv voor de nieuwe aflevering van GoT![]()
Fijne avond!!
Dit probleem heb ik ook.. en dan kan ik ook eventjes niets looten. Het is meestal maar een 30 seconden tot hooguit een minuut en dan gaat het weg.jezzer schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:30:
Bestaat er een soort van slow walking bug?
Regelmatig dat ik tijdens een gevecht opeens niet meer kan rennen, alleen langzaam wandelen en ik kan ook geen melee meer doen, alleen spells vanuit de bar.
Net was ik er vlot in, maar het geluid was fuckt'up.
Maar ik vind dat jullie nog allemaal hard klagen... ik heb ergere dingen gezien, GTA V o.a. op PS3.
FF geduld, binnen een paar dagen spelen we met zijn alle gezellig samen...
http://www.mathiasdecru.be/eso8.jpg
Iemand een idee hoe je kleurtjes gebruikt?
Darn.. en een eternal loading screen bij inloggen
[ Voor 39% gewijzigd door corset op 07-04-2014 21:45 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Dat heb ik ook een paar keer gehad, een reset UI (esc-menu -> Add-ons) fixed het weer.jezzer schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:30:
Bestaat er een soort van slow walking bug?
| Youtube |
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Verwijderd
Je moet nog eens 30 dagen kopen na het registreren. Dit om te valideren dat je een echt persoon bent.IStealYourGun schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:50:
Vrij dom misschien, maar ik kan niet meer online omdat er geen subscription is ingesteld, maar bij mijn weten zat er toch 30 dagen bij de game?
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
vanmorgen werkte alles nog prima. Iemand een idee?
nu net uitloggen en ook "An unknown error has occurred"
| Youtube |
Nee, van ZeniMax Online Studios. Bethesda is alleen maar de publisher omdat dat nu eenmaal goedkoop is voor het moederbedrijf van beide bedrijven, ZeniMax Media...NLxAROSA schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:14:
[...]
En dit is ook nog eens een MMO van Bethesda, die niet echt een track record hebben op het releasen van games zonder game breaking bugs de eerste paar weken.[...]
Net ook iets raars, ging naar character screen, en terug in game. guild weg.
Bardu schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:12:
Heel apart - alles loopt prima bij mij, maar ik zit niet meer in een gilde... Hebben meer mensen daar last van?
| Youtube |
Daar gaat mijn game-avond
http://forums.elderscroll...ories/EN-customer-support
[ Voor 57% gewijzigd door Alex Picard op 07-04-2014 22:20 ]
Verwijderd
Ik zie je nu een paar posts maken...Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:20:
Bij mij blijft hij om die code vragen. Heb een paar keer zo'n mailtje gehad maar die code's werken nooit. Dit is gewoon je reinste diefstal.
Ze hebben problemen met de servers, noem je dat diefstal? Chill down, ga wat anders doen of heb geduld.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
@Noiree is de naam
[ Voor 7% gewijzigd door Thrace Grumble op 07-04-2014 23:11 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Jezus, jij bent wel echt de koning van overdrijven he? De servers hebben wat problemen aan het begin, vervelend, het is niet anders. Maar om het nou 'schofterig' en 'je reinste diefstal' te noemen, lijkt me tamelijk overdreven. Waarschijnlijk komt er ook nog wel een compensatie. Denk om je hart en gedraag je niet zo uitzonderlijk vervelend door constant posts in dezelfde trant te plaatsen.Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:20:
Bij mij blijft hij om die code vragen. Heb een paar keer zo'n mailtje gehad maar die code's werken nooit. Dit is gewoon je reinste diefstal.
+1Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:32:
[...]
Jezus, jij bent wel echt de koning van overdrijven he? De servers hebben wat problemen aan het begin, vervelend, het is niet anders. Maar om het nou 'schofterig' en 'je reinste diefstal' te noemen, lijkt me tamelijk overdreven. Waarschijnlijk komt er ook nog wel een compensatie. Denk om je hart en gedraag je niet zo uitzonderlijk vervelend door constant posts in dezelfde trant te plaatsen.
De normale editie voor mijn vriend is binnen. Maar de Imperial edition is wel verzonden maar is schijnbaar nog niet opgenomen in de track and trace van post.nl. De status is al sinds de nacht van donderdag op vrijdag onveranderd.
Net maar even contact met Bol gehad en die geeft aan dat ze heel veel mensen met dat probleem hebben en allemaal met de imperial edition. Advies was om voor de zekerheid hem opnieuw te bestellen en de oude order morgen te laten annuleren. Mocht ik er onverhoop twee krijgen dan kan ik de extra terugsturen naar Bol.com
Wel erg irritant allemaal
Het spel bevalt me tot nu toch erg goed. Ook level ik niet echt super hard.
Verwijderd
Sorry hoor maar ik vind het inderdaad schofterig ja. We betalen goed geld voor dit spel en worden zonder iets te melden uit het spel geknikkerd en onze accounts gelocked achter een discutabel systeem met mails en alles. Een compensatie zoals een maand gratis spelen zou zonder meer op zijn plaats zijn. Want dit is geen stijl.Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:32:
[...]
Jezus, jij bent wel echt de koning van overdrijven he? De servers hebben wat problemen aan het begin, vervelend, het is niet anders. Maar om het nou 'schofterig' en 'je reinste diefstal' te noemen, lijkt me tamelijk overdreven. Waarschijnlijk komt er ook nog wel een compensatie. Denk om je hart en gedraag je niet zo uitzonderlijk vervelend door constant posts in dezelfde trant te plaatsen.
Ja joh, nog schofterig ookVerwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:45:
[...]
Sorry hoor maar ik vind het inderdaad schofterig ja. We betalen goed geld voor dit spel en worden zonder iets te melden uit het spel geknikkerd en onze accounts gelocked achter een discutabel systeem met mails en alles. Een compensatie zoals een maand gratis spelen zou zonder meer op zijn plaats zijn. Want dit is geen stijl.
Er zijn wat aanloop problemen en jij doet alsof de wereld vergaat. En een maand compensatie? Eerder 1-2 dagen als het dat al is.
Ik zit nu ook net weer in het spel, maar daar is alles mee gezegd. Geen friends list en geen guild. Mensen die wachten op een invite moeten dus nog even geduld hebbenVerwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:48:
Ik zit inmiddels weer in het spel dus het valt nog mee. Ben benieuwd wat voor een compensatie ze mee komen.
Jah die zijn tijdelijk uitgeschakeld of werken niet goed.Bardu schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:12:
Heel apart - alles loopt prima bij mij, maar ik zit niet meer in een gilde... Hebben meer mensen daar last van?
Zal wel spitsuur zijn op de servers

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Nouja... gelukkig 2 schermen... gewoon lekker via GoT dan!
Hoe kan je eigenlijk meer dan 60 items meenemen? Kan je een backpack kopen ofzo?

[ Voor 16% gewijzigd door FerdiV op 07-04-2014 23:11 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik loot alleen spullen die ik nodig ben voor het craften van wood en clothing.Thrace Grumble schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:10:
Ben nu net begonnen met ESO en wat me opvalt, is dat er zooo ontzettend veel crates/urns/etc zijn. Looten jullie die ook allemaal?
Tijdrovend klusje maar tof om te doen
Had op de PTS 1 mooi recept. Een purple fortified salstrice biscuitGwunnik776 schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:14:
Same here... en begin steeds meer receptjes in mn boekje te krijgen. Daar collect ik ook voor.

En registreer jezelf ook even op http://goteso.enjin.com/
Is er nog ruimte in de guild trouwens?
Mijn ingame naam is N'tahli Sin Si Ra

Heb net gedoneerd op de site:Alex Picard schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:20:
Ik geloof dat we nu weer bij zijn qua in-game guild invites, mocht je desondanks geen invite hebben gekregen graag even opnieuw vragen!
En registreer jezelf ook even op http://goteso.enjin.com/
nog geen invite ontvangen
ingame: pietmans