Elder Scrolls Online BE / NL guild V v V JOIN US www.v3guild.be
Zijn er hier nog mensen die in Daggerfall Covenant zitten of is het voornamelijk Aldmeri Dominion?
Als ik mijn key ingeef kan ik enkel een subscription starten, terwijl ik dat helemaal niet wil. Kan iemand me dit uitleggen?
Mijn tweede key werkt gewoon niet...
Ik was 6 keer doodgegaan bij Donisa ofzoiets. die naga boss
Toen liet ik een vriend van me het doen op mijn char en die haalt hem in 1 keer XD
Naja ik ben nog maar level 8 dus misschien vanavond toch maar een nieuwe char maken en iets anders proberen haha
Verwijderd
Ja dit zag ik ook wel aankomen. Ik had dus -toch- gelijk in mijn vorige post. Het zit namelijk zo: Een Credit Card aan je account toevoegen is hetzelfde als een soort automatische incasso opzetten. Aangezien dit niet kan met iDeal (alleen single payments) ben je dus gedwongen om meteen te betalen. Heb dit al eerder meegemaakt met The Old Republic destijds. Game gekocht voor 60 euro, kon ik meteen er nog effe 26 euro bij optellen aangezien men daar alleen single payments aanbood van 2 maanden. Gelukkig kan je hier geloof ik (moet nog even kijken, zit nog niet achter mijn desktop) per maand een single payment via iDeal uitvoeren.Daffie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 02:44:
Pff, lekker handig dit. Bij de webshop waar ik mijn ESO heb gekocht, kreeg ik gewoon een scan van twee serial keys, zonder de vermelding welke wat was. Dus ik had net gewoon in mijn ESO account de eerste key ingevoerd, en hij herkende dat als zijnde de key voor de game. Dus ik denk, mooi! Instellen maar! Wat ik al vreemd vond is dat ik meteen voor een maand moest betalen met paypal/iDeal/whatever. Ik dacht me toch echt te herinneren dat dat bij de aankoop zat. Maargoed, maar gewoon betaald, ik denk ik zal wel verkeerd hebben gekeken.
Eenmaal betaald en terug in het hoofdscherm van account info, voer ik die andere key in, is dat dus de explorer pack, waar 30 dagen game time bij zit. Zucht. Dus nu heb ik 60 dagen gametime waarvan 30 betaald. Op zich niet erg, maargoed, wel krom. Ook slecht omschreven op de website waar ik de key kocht.
Met betrekking tot Paypal, ik las op het forum dat als je dat instelt het alleen een autorisatie is. Het geld wordt pas in Mei dan daadwerkelijk van je Paypal account afgehaald.
Maara, ik zag dit dus al aankomen aangezien Amerikaanse bedrijven die een MMO opzetten gewoon zo werken. Ben al blij toe dat we gewoon als Nederlanders met iDeal kan betalen zonder dat ik Paypal moet gaan nemen of een CC account moet opzetten. Maar je bent niet de enige met deze klacht, op dit moment overflowen de officiële fora met rage. =P
Dat je je betaal account moet opstellen is alleen voor authorisatie en validatie volgens mij. Als het er nu nog niet is afgeschreven kan je je subscription alweer stopzetten en kan je gewoon doorspelen tot die gratis maand voorbij is.Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:07:
[...]
Ja dit zag ik ook wel aankomen. Ik had dus -toch- gelijk in mijn vorige post. Het zit namelijk zo: Een Credit Card aan je account toevoegen is hetzelfde als een soort automatische incasso opzetten. Aangezien dit niet kan met iDeal (alleen single payments) ben je dus gedwongen om meteen te betalen. Heb dit al eerder meegemaakt met The Old Republic destijds. Game gekocht voor 60 euro, kon ik meteen er nog effe 26 euro bij optellen aangezien men daar alleen single payments aanbood van 2 maanden. Gelukkig kan je hier geloof ik (moet nog even kijken, zit nog niet achter mijn desktop) per maand een single payment via iDeal uitvoeren.
Met betrekking tot Paypal, ik las op het forum dat als je dat instelt het alleen een autorisatie is. Het geld wordt pas in Mei dan daadwerkelijk van je Paypal account afgehaald.
Maara, ik zag dit dus al aankomen aangezien Amerikaanse bedrijven die een MMO opzetten gewoon zo werken. Ben al blij toe dat we gewoon als Nederlanders met iDeal kan betalen zonder dat ik Paypal moet gaan nemen of een CC account moet opzetten. Maar je bent niet de enige met deze klacht, op dit moment overflowen de officiële fora met rage. =P
zo gaat het in ieder geval meestal met MMO's
Aldmeri Dominion!!!D34F schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:55:
Vanavond lekker lang spelen. Tot nu toe iets meer dan 12 uur gespeeld en ben 'pas' level 12. Ga er ook niet doorheen rushen (is sowieso mijn eerste MMO), dus ga hier wel aardig wat uren uithalen![]()
Zijn er hier nog mensen die in Daggerfall Covenant zitten of is het voornamelijk Aldmeri Dominion?
VvV
For the Queen !!!!!!!!
Je kan dan dus wel die extra tabjes maken en dat doe ik dus voor andere guild chats maar ik vind het erg jammer dat je niet die tabs los kan maken en er extra naast zetten. Hopelijk komt er gauw een addon ofzo die dat mogelijk maakt.
Heb ik ook gedaan voor guild chat, werkt uitstekend.Ricmaniac schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:15:
Ik zit nu al bij 5 guild maar dat is voor de chat wel erg irritant zeg.
Je kan dan dus wel die extra tabjes maken en dat doe ik dus voor andere guild chats maar ik vind het erg jammer dat je niet die tabs los kan maken en er extra naast zetten. Hopelijk komt er gauw een addon ofzo die dat mogelijk maakt.
Verwijderd
Met een CC en Paypal ja. Niet met iDeal. Daar had ik het over. Klopt dat het in 99% van de gevallen zo gaat. Hoeft nog niet te beteken dat dit ook een goede business practice is. Met WoW hoef je ook pas na de daadwerkelijke 30 dagen te betalen (wederom, ik heb het hier over iDeal, niet CC en Paypal). Zelfde gebeurde met Warhammer Online als ik het mij goed kan herinneren.Ricmaniac schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:11:
[...]
Dat je je betaal account moet opstellen is alleen voor authorisatie en validatie volgens mij. Als het er nu nog niet is afgeschreven kan je je subscription alweer stopzetten en kan je gewoon doorspelen tot die gratis maand voorbij is.
zo gaat het in ieder geval meestal met MMO's
De rest doet het inderdaad hetzelfde als nu bij TESO.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 10:25 ]
Oh oke, dacht dat het met iDeal ook een reservering was en niet gelijk een betalingVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:22:
[...]
Met een CC en Paypal ja. Niet met iDeal. Daar had ik het over.
Greetings Elder Scrolls fan!
For purchases from certain retailers, some digital perks and bonus items will not be available until a game key has been applied to the customer's account. This means customers may have received some of the digital perks and bonus items, such as the ability to play any race in any alliance, but not all of the expected items.
Items Affected:
o Mubcrab Vanity Pet
o Scuttler Vanity Pet
o Bonus Treasure Maps
Is helaas verplicht. Echter je hebt gewoon 30 dagen gratis game time. Ik gebruik zelf altijd een creditcard want dan kun je achteraf betalen en wordt het dus niet meteen afgeschreven.Bv202 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:00:
Wtf...
Als ik mijn key ingeef kan ik enkel een subscription starten, terwijl ik dat helemaal niet wil. Kan iemand me dit uitleggen?
Mijn tweede key werkt gewoon niet...
Als je het voltooid hebt, zie je dat ze pas vanaf 4 mei afschrijven.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Verwijderd
Nee, iDeal kan geen reservering maken. Ja, intern bij de bank wel. Dan zie je meestal een sterretje staan in je internetbankier omgeving. Maar die reservering is intern totdat het in de volgende batch van de bank wordt verwerkt, en dat is meestal (bij ING anyway) rond een uur of 22:00 doordeweeks. Dan is het meteen definitief.Ricmaniac schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:24:
[...]
Oh oke, dacht dat het met iDeal ook een reservering was en niet gelijk een betaling
Netflix kan je ook starten met iDeal, maar dat werkt anders en is eigenlijk tegen de regels van het iDeal betalingsstelsel. Wat daar gebeurd is dat er 10 cent van je rekening wordt afgehaald. Dat is je iDeal betaling. Vervolgens wordt er doodleuk een automatische incasso gestart op je rekeningnummer die verbonden is met die iDeal betaling. Vooral die schakel is omstreden en is, zover ik de regels ken, eigenlijk niet toegestaan. iDeal is expliciet alleen maar bedoeld voor single payments en geen automatische incasso.
Vind de bow niet echt lekker spelen, maar dat is wel het soort character wat ik altijd het meest speel in TES games.
Op lvl 15 kan je snel van wapen wisselen die dan hun eigen action bar hebben. Erg handig voor pve/pvp.Rudolf schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:33:
Ik weet echt niet wat ik wil gaan spelen. Switch constant op en neer tussen mijn dragonknight met sword & board en mijn nightblade met bow.
Vind de bow niet echt lekker spelen, maar dat is wel het soort character wat ik altijd het meest speel in TES games.
Zo heb ik mijn templar nu als 2h en dadelijk op lvl 15 een bow voor in pvp.
Geautoriseerd bedrag:
-€12,99 EUR
Kostenbedrag:
€0,00 EUR
Nettobedrag:
-€12,99 EUR
Oorspronkelijke autorisatie: -€12,99 EUR
Totale betaling:
€0,00 EUR
Dus het is 0 wat ik uiteindelijk kwijt ben, maar 4 mei denk ik dat ik wel 12.99 kwijt ben.
Dus 1 maand is gratis.
[ Voor 9% gewijzigd door CT op 04-04-2014 11:22 ]
Maar vraagjes:
1.) In de beta merkte ik heel erg dat het exploren voor crates/chests compleet nutteloos was. Aangezien die altijd leeg waren
2.) Hoe verschillend zijn de quest areas
3.) Ik begreep van m'n zus dat er books te vinden zijn die permanent stat increases geven. En ook books die je andere armor skins leren maken (Argonian, Dwarven etc)
4.) Hoe casual is dit spel te spelen, kan ik veel alleen doen, of is een groep echt nodig op hoger level?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Volgens mij zijn de kisten ect. nu beter gevuld
heb pas 2-3 quest area´s eghad dus kan er niet heel erg over oordelen, er is wel genoeg variatie in de gebieden die ik heb gedaan.
3.) Ik begreep van m'n zus dat er books te vinden zijn die permanent stat increases geven. En ook books die je andere armor skins leren maken (Argonian, Dwarven etc)
ik zie de vraag niet, maar dit is inderdaad waar.
4.) Hoe casual is dit spel te spelen, kan ik veel alleen doen, of is een groep echt nodig op hoger level?
Je kan dit spel volledig als loner spelen
Krijg steeds meer zin om dit spel te spelen..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
1) Niet nutteloos. In crates zitten vaak spullen voor de Provisioning skill. In drawers, wardrobes en desks zitten vaak de armour motieven zodat je spul met een andere culture look kan craften.lanerios schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:23:
Hmm, zit te kijken naar dit spel. 44 euro voor dit ding bij Media Markt..
Maar vraagjes:
1.) In de beta merkte ik heel erg dat het exploren voor crates/chests compleet nutteloos was. Aangezien die altijd leeg waren
2) Zeer verschillend.
3) Klopt.
4) Ligt eraan. De levelling experience naar 50 is compleet solo uit te voeren, maar sommige quests zijn nog niet volledig balanced waardoor het voor sommige playstyles moeilijk is om een bepaalde quest op het intended level door te komen. Het is geen WoW waar je half versuft richting Level 90 kan klikken.
Ook maar even gekeken naar mijn cc overzicht en zag helaas al een 12.99 reservering staan.CT schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:21:
Ja het is heel raar, ik heb via paypal en dan halen ze er toch echt 12.99 af.. maar ze storten het er ook weer gelijk bij..
Geautoriseerd bedrag:
-€12,99 EUR
Kostenbedrag:
€0,00 EUR
Nettobedrag:
-€12,99 EUR
Oorspronkelijke autorisatie: -€12,99 EUR
Totale betaling:
€0,00 EUR
Dus het is 0 wat ik uiteindelijk kwijt ben, maar 4 mei denk ik dat ik wel 12.99 kwijt ben.
Dus 1 maand is gratis.
Zolang ze het niet afschrijven voor de 4e is het prima.
Blijf het wel raar vinden..
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Kon er iig niet 1,2,3 iets over vinden behalve wat geblabla van de makers zelf.
er zijn 12 man trials, dit zou je kunnen zien als een raid.MrHarry schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:36:
heeft iemand al iets over end game gehoord? las dat er geen raids waren maar ik vindt een adventure (dungeon met paar vrienden ook super vet) maar is er wel genoeg end game al en genoeg uitdaging om na level 50 wat leuks te doen behalve pvp?
Kon er iig niet 1,2,3 iets over vinden behalve wat geblabla van de makers zelf.
erhmm.
in game:
@wscholten93
Klopt met sommige gevallen, als je een quest complete heeft die een stukje van het verhaal veranderd bijvoorbeeld dan kan die persoon dat niet meer zien omdat die daar al voorbij isFerdiV schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:54:
Klopt het dat je niet kunt instancen met iemand die quest speelt die je zelf al uit hebt? Hoorde zoiets in een review...
Off Topic: Als je de persoonlijke OV-Chipkaart automatisch wil laten opwaarderen en dit via internet wilt regelen, wordt ook een kleine iDeal-overboeking gedaan om je bankrekening te autoriseren...Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:28:
[...]
Wat daar gebeurd is dat er 10 cent van je rekening wordt afgehaald. Dat is je iDeal betaling. Vervolgens wordt er doodleuk een automatische incasso gestart op je rekeningnummer die verbonden is met die iDeal betaling. Vooral die schakel is omstreden en is, zover ik de regels ken, eigenlijk niet toegestaan. iDeal is expliciet alleen maar bedoeld voor single payments en geen automatische incasso.
Vanmiddag druk, hoop snel weer te kunnen spelen! Speelt best lekker op mijn templar, maar ben dan ook nog niet zo hoog geleveld. Vind dat startereiland van AD (Khenarti's roost) al erg gaaf
Wel een beetje vaag over dat hele betalingsgedoe... Ik denk dat de heren en dames van het management bang zijn spelers direct te verliezen als ze wachten met het instellen van recurring payment

Lies are obvious to read because the truth is already written
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Maar voor je het weet is alles offline omdat het niet meer werkt door overbelasting.
Je moet trouwens eerst de normal key invoeren, de andere key is blijkbaar een upgrade naar imperial editie.
Overigens zaten de imperial key en de explorers pack key op 1 vel papier. Daarom heb ik nu een explorers pack key over omdat ik die al los ergens anders vandaan had.
Edit: Ok leuk, ik heb nu wel de mudcrab pet! Maar waar zijn nou mijn treasure maps en die andere explorer's pet.....
Edit 2: Ook ik heb het uitgezocht!
Er zijn dus 4 keys in omloop!
1. Early acces key (imperial en standaard editie)
2. Standaard key
3. Imperial upgrade key
4. Explorer pack key (Play any race, vanity pet, treasure maps).
Bij de imperial editie zitten de laatste 3, de eerste key heb je al ingevoerd maar was geen explorer pack key maar gewoon een 5 dagen early acces key. Blijkbaar hebben ze dit los maar is dit nooit duidelijk overgekomen bij de spelers.
[ Voor 84% gewijzigd door Ryatzu op 04-04-2014 15:59 ]
Ook binnengekregen. We kopen van de meeste mmo's altijd de ce, ook al weten we niet of we het gaan spelenD34F schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:41:
De Imperial Edition is zojuist bezorgd op mijn werk en hij is schitterendPrachtig beeldje en ik ben misschien nog wel blijer met het boek. Echt kwaliteit! Alleen het meenemen naar huis wordt wat lastiger, het is een aardig grote doos
Zo mooi als het boek is, zo jammer vind ik het persoonlijk van de map. Blijf toch verwijzen naar bijvoorbeeld die van de ce van age of conan. Gewoon een in stukjes gevouwen stuk papier. Daar hadden ze best wel wat meer werk van mogen maken
Kleine waarschuwing. Mijn vriendin heeft zich bezig gehouden met het beeldje voor in de kast, maar daar brak gelijk een been vanaf. Is dus zeer breekbaar. Lijm doet wonderen, maar toch wees er voorzichtig mee

Leuk om te hebben, maar aan zoiets doe ik persoonlijk niet mee. Te duur en uiteindelijk heb ik toch geen plaats om die dingen te zetten
True, voelt nu aan als een flyer. Dat terwijl de kaart die ze bij Skyrim gaven wel meer als een kaart aanvoelde. Maar ach, ik ben meer dan tevreden met het beeld en het prachtige boekfitznl schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:00:
[...]
Ook binnengekregen. We kopen van de meeste mmo's altijd de ce, ook al weten we niet of we het gaan spelen
Zo mooi als het boek is, zo jammer vind ik het persoonlijk van de map. Blijf toch verwijzen naar bijvoorbeeld die van de ce van age of conan. Gewoon een in stukjes gevouwen stuk papier. Daar hadden ze best wel wat meer werk van mogen maken
Kleine waarschuwing. Mijn vriendin heeft zich bezig gehouden met het beeldje voor in de kast, maar daar brak gelijk een been vanaf. Is dus zeer breekbaar. Lijm doet wonderen, maar toch wees er voorzichtig mee
I'll do what I can, but expect very little.
Ach, de tijden dat iedereen een mooie katoenen kaart kreeg is ook al lang voorbijD34F schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 20:16:
[...]
True, voelt nu aan als een flyer. Dat terwijl de kaart die ze bij Skyrim gaven wel meer als een kaart aanvoelde. Maar ach, ik ben meer dan tevreden met het beeld en het prachtige boek
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 22:29 ]
Guilds zijn niet Alliance specifiekVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:29:
Welke Alliance moet ik joinen zodat ik in de guild kan mannen?
Weet iemand een goeie eso nieuws site en/of een goede theorycrafting discussie forum?
[img]http://card.mygamercard.net/gelsig/black/dilupo.png[/img]
Zo'n bug was er ook voor Cyrodiil in de PTS. Leuk was dat voor de mensen die nog in die zone zaten. Die konden dus gewoon niet meer spelen, omdat ze meteen werden gedisconnect tijdens ladenbronce schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:24:
lol greenshade is afgesloten, als je er in gaat wordt je gedisconnected. Dus geen volgende zone om heen te gaan
Kun je dan wel met elkaar dungeons doen enzo? Als je in verschillende Alliances zit bedoel ik dan.
Ik heb ook het Molag Bal beeldje in-game gevonden:
Ook staat er nog steeds het volgende bij tnt: Zending wordt voorbereid door de verzender.
Heb dus maar een email gestuurd naar Bol.Com want volgens mij is mijn pakket helemaal nog niet verzonden....
Ben ik blij dat ik toch nog een bestelling had geplaatst bij bartsmit.
Nee, je zal nooit samen kunnen spelen in een groep als je chars in verschillende alliances zitten. Maar guilds en dergelijke dingen zijn account-wide, dus daarvoor is het geen probleem.EnigmaNL schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 01:06:
[...] Kun je dan wel met elkaar dungeons doen enzo? Als je in verschillende Alliances zit bedoel ik dan.
[...]
Wellicht dat ze het ooit nog wel gaan toevoegen, maar dan alleen in de context van een common enemy. Alliances die samen vechten past niet echt goed in het verhaal zeg maar
PPSJD zou ook graag een invité willen krijgen voor de GoT guild!
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
In een tempel moet ik 2 assassin's afmaken. Lukt me gewoon niet, krijg ze niet voorbij 50% >_>
Moet je de juiste skills kiezenlanerios schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 10:42:
En rerollen van Nightblade naar iets anders..
In een tempel moet ik 2 assassin's afmaken. Lukt me gewoon niet, krijg ze niet voorbij 50% >_>
Nee, maar zonder gekheid, heb het al gemerkt toen ik samenspeelde met een Nightblade. Hij deed echt enorm veel damage bij de opening van het gevecht, maar daarna ging het snel bergafwaarts. Als je dus een krachtige tegenstander niet meteen kan neerleggen kan je beter paar levels later terugkomen. Eenzelfde soort probleem heeft een full sorceror (light armour, destro staff) ook. Als je daar geen afstand tussen de monsters en jezelf kan houden ben je echt de lul, kan je nog zoveel stamina omzetten in magicka, potions drinken en damage shields casten, maar je doet er uiteindelijk niets mee. Kan ook iedereen aanraden om een pet als tank in te zetten
Hoe zit je eigenlijk met gear? Al wat mooie setitems kunnen vinden/krijgen voor je nightblade?
Welke quest is het eigenlijk? Is dat waar ze bovenin zitten en naar beneden springen en je ze moet afmaken?
[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 05-04-2014 11:03 ]
Apart, mijne van bol.com is ook gewoon binnen.Ryatzu schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 09:11:
Bol.Com is goed bezig, bestelling zou vandaag binnen moeten komen, nu kijk ik net en staat er bij tnt dat het maandag geleverd wordt.
Ook staat er nog steeds het volgende bij tnt: Zending wordt voorbereid door de verzender.
Heb dus maar een email gestuurd naar Bol.Com want volgens mij is mijn pakket helemaal nog niet verzonden....
Ben ik blij dat ik toch nog een bestelling had geplaatst bij bartsmit.
edit:
GoT guild invites zijn er ook uit
[ Voor 9% gewijzigd door Verderf op 05-04-2014 11:36 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Je krijgt bonus xp als je dingen maakt die je nog niet eerder hebt gemaakt. 5x een dagger of sword maken levert je minder op dan 1x dagger, 1x sword, 1x.... Stijlen, traits etc. tellen daar ook in mee, dus 1x khajiit dagger en 1x altmer dagger levert meer op dan 2x khajiit dagger.Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:39:
Heeft iemand van jullie al een beetje ervaring met het levelen van crafting? Ik vind het nogal traag gaan. Zojuist iets van 300 jute en hide gebruikt voor het maken van clothing en al met al iets meer dan een half level gestegen. Van iets boven de 3 naar bijna 4. Dan maak je iets van 60 items en dan stijg je maar zo weinig. Dat schiet niet echt op zo.Ik heb ook het gevoel dat je de meeste XP krijgt als je enchanted items deconstruct en niet van het maken van items. Anderen ook die ervaring?
Daarnaast levert het deconstructen van items en researchen van traits ook behoorlijk wat xp op. Deconstructen van eigengemaakte dingen zit een penalty op en levert je behoorlijk wat minder XP op. Deconstructen van zooi gemaakt door anderen zit een bonus op. Daarnaast is het XP dat je krijgt voor deconstructen afhankelijk van je level en het item level. Dat verklaart ook meteen:
All in all is het eigenlijk vrij simpel: trade items met anderen en deconstruct hun dingen, zorg dat je zo hoog mogelijke level items deconstruct, zorg dat je nieuwe dingen maakt. En dan gaat het wel redelijkGravitar schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:42:
Tip; trade nadat je de items gemaakt hebt deze met een vriend en weer terug, geen idee waarom maar dan krijg je zo'n 30% meer exp voor het deconstructen. (als je het tenminste alleen doet om exp te levelen, als je het voor de verkoop doet maakt het niks uit)
[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 05-04-2014 11:52 ]
Misschien een idee om eerst level 3/4 quests te doen op een starter island, nieuwe skills op te doen zoals Caelorum voorstelt en overpowered terug te komenlanerios schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:11:
Nop, level 3 Nightblade en Level 3 Templar.. Merk wel dat ik 1x level 7 zonder veel problemen aankan, maar 2x level 5 is gewoon suicide >_<
Heb nu Templar met wat leuke gear en een dode goblin King. Templar bevalt me wel
Weet iemand misschien of "Searing Strike" sterker wordt als je spell damage verhoogt of enemy spell damage verlaagt?
Over crafting, dit is wel een kleine maar interessante tabel mbt exp/material: link
En als je veel exp wil zonder traden, moet je een alt laten craften en je main laten deconstructen.
edit: extra
Ik kon daar gewoon onbeperkt gratis respawnen... ik ging ook alsmaar doodlanerios schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:27:
Dat is het probleem met de quest. Het is van de Dominion faction (ben een Argonian), moet een queen beschermen van een assassination plot. Moet dan dus de Temple in. Daar spawnen 2 waves van 2x level 5 assassin's.. die kan ik dus echt niet aanik ga binnenkort die maar opnieuw proberen.
Heb nu Templar met wat leuke gear en een dode goblin King. Templar bevalt me wel
[ Voor 47% gewijzigd door Duckhamster op 05-04-2014 12:34 ]
Zelfde probleem hier. Al twee keer verschoven. Vreemd, aangezien mijn Diablo 3 expansion wel netjes op tijd werd geleverd.Ryatzu schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 09:11:
Bol.Com is goed bezig, bestelling zou vandaag binnen moeten komen, nu kijk ik net en staat er bij tnt dat het maandag geleverd wordt.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Verwijderd
Na 13 pogingen helemaal niets. Kost me 13 bone en 13 keer het materiaal om de spullen te maken en 13 keer het spulletje om te improven. al met al zo'n 200-300 gold denk ik.
Ik weet nog niet of er manier is om de kans te vergroten dat zo iets lukt. Als dat niet het geval is, is het een zinloze bezigheid lijkt me.
Meer van dat materiaal om te improven in 1x gebruiken. Met 5 zit je aan de 100% slagingskans ofzoVerwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 13:54:
[...]
Ik weet nog niet of er manier is om de kans te vergroten dat zo iets lukt. Als dat niet het geval is, is het een zinloze bezigheid lijkt me.
Skill levelen sowieso met je mee, maar als het goed is wordt de damage wel hoger als je je spell damage verhoogt (wat je weer met bijv. punten in magicka kan doen).Duckhamster schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:31:
[....]
Weet iemand misschien of "Searing Strike" sterker wordt als je spell damage verhoogt of enemy spell damage verlaagt?
[...]
[ Voor 39% gewijzigd door Caelorum op 05-04-2014 14:21 ]
Dat is nou zonde van al je materials, aangezien je met 5 bone in een keer al 100 % zeker een improvement had kunnen hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 13:54:
Mmmmm, improven van gear heeft ook niet echt veel zin. Omdat ik op een aantal plaatsen, shoulders en helm, nog geen special gear had dacht ik mijn basisgear te improven. 20% kans, dus 1 op de 5 moet lukken.
Na 13 pogingen helemaal niets. Kost me 13 bone en 13 keer het materiaal om de spullen te maken en 13 keer het spulletje om te improven. al met al zo'n 200-300 gold denk ik.
Tot nu toe heb ik het drie keer met 80% geprobeerd en alle drie zijn mislukt. Er is natuurlijk altijd een kans dat het drie keer achtereen mislukt, maar ik denk dat de kans dat er nog ergens iets niet deugd groter is. Het is niet het enige aan het spel wat nog niet goed werkt. Persoonlijk vind ik het gezien de zeldzaamheid van de componenten totaal de moeite niet waard.Caelorum schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 14:10:
[...]
Meer van dat materiaal om te improven in 1x gebruiken. Met 5 zit je aan de 100% slagingskans ofzo
Ik denk dat je ze beter kunt bewaren tot hoog level.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
He, dat wist ik niet. Mmmm, dat verandert de zaak. Dat gaan we nog eens proberen:-)Caelorum schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 14:10:
[...]
Meer van dat materiaal om te improven in 1x gebruiken. Met 5 zit je aan de 100% slagingskans ofzo
[...]
Skill levelen sowieso met je mee, maar als het goed is wordt de damage wel hoger als je je spell damage verhoogt (wat je weer met bijv. punten in magicka kan doen).
Folder renamen van <elder scrolls huppeldepup (EU)> naar <elder scrolls huppeldepup> en een repair uitvoerenSeraphin schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 14:50:
[...] Ik geloof dat het mogelijk was om toch op de EU server te spelen zonder de hele client opnieuw te downloaden, hoe ging dat ook alweer?
Ik verwacht niet dat daar nog een bug in zit. Gewoon enorm pech hebbenBertus15 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 14:27:
[...]
Tot nu toe heb ik het drie keer met 80% geprobeerd en alle drie zijn mislukt. Er is natuurlijk altijd een kans dat het drie keer achtereen mislukt, maar ik denk dat de kans dat er nog ergens iets niet deugd groter is. Het is niet het enige aan het spel wat nog niet goed werkt. Persoonlijk vind ik het gezien de zeldzaamheid van de componenten totaal de moeite niet waard.
Ik denk dat je ze beter kunt bewaren tot hoog level.
[ Voor 56% gewijzigd door Caelorum op 05-04-2014 15:07 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Heb contact opgenomen en Bol.com zegt dat als het maandag niet binnen is ik weer contact moet opnemen.mindcrash schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:50:
[...]
Zelfde probleem hier. Al twee keer verschoven. Vreemd, aangezien mijn Diablo 3 expansion wel netjes op tijd werd geleverd.
Verwijderd