Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:08
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:40:
[...]

Sorc is meer dps georienteerd. Deze heeft alleen een een aantal spells welke erg handig kunnen zijn voor healers.
Templars zijn kwa class abilities wel de echte healers/supports.
Het leuke is alleen dat meerdere combinaties mogelijk zijn. Een healer hoeft echt niet altijd een templar te zijn.
In PVP valt het me tot dusver op dat veel healers sorc zijn.
Dat komt denk ook omdat je als sorcerer niet hoef te letten om je armor etc.
Als je als templar als healer en als dps met melee wil dan is het opletten met je punten/gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:00:
[...]

Dat komt denk ook omdat je als sorcerer niet hoef te letten om je armor etc.
Als je als templar als healer en als dps met melee wil dan is het opletten met je punten/gear.
Klopt. Met mijn sorc heb ik heel veel punten op mana regen en cost reduction gezet. ook mijn gear is daarop ingericht. Mijn manapool is dus bijna nooit leeg. Dat overkomt een templar met plate gear wel sneller. Vooral Dark Exchange is baas. Mana en health regen waar je stamina voor inlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Is er een plek waar je quests kunt nalezen? Ik bedoel, een website met alle quests dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 19:38
Kan ik ook een invite krijgen voor de tweakers guild? Ingame is Satronica :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
Fixed an issue where low-level players were being granted high-level food recipes. You should now receive recipes appropriate for your level.

Zow, die vind ik vooral prettig. 2e quest van de prophet zaten veel recipes voor lvl6 cooking :o
Niet level6 maar je progress (weet ff de benaming niet)

[ Voor 10% gewijzigd door nickko op 03-04-2014 11:22 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:11
Heb nu een level 9 khajit templar, 2hander met vooral medium armor. Heb vooral punten in Aedric spear (veel aoe) en wat 2hand skills, ongeveer 60/40 mana/stamina. Ram op dit moment echt overal zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

SideShow schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:26:
Is er een plek waar je quests kunt nalezen? Ik bedoel, een website met alle quests dus
google.com :p

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
ik probeer even snel wat info over de GoT te vinden, welke alliance enzo.... kan iemand wat info geven aub?
Misschien handig om op pagina 1 even wat info te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:21

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SideShow schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:26:
www.esohead.com

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nightcrowy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:22:
ik probeer even snel wat info over de GoT te vinden, welke alliance enzo.... kan iemand wat info geven aub?
Misschien handig om op pagina 1 even wat info te zetten?
GoT guild zit bij Aldmeri Dominion voornamelijk... er zitten ook andere alliances in want dat kan gewoon

alleen PVP kan niet samen + je begin gebied enzo is anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Mag je in de VR ook bij het levelen een punt geven aan health/magicka/stamina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

FerdiV schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:42:
Mag je in de VR ook bij het levelen een punt geven aan health/magicka/stamina?
Ben je serieus al bezig met je VR levels? of is dat gewoon uit voorzorg? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Haha nee heb het spel nog niet, koop hem waarschijnlijk voor ps4. Maar ik vroeg me dat ineens af haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
FerdiV schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:47:
Haha nee heb het spel nog niet, koop hem waarschijnlijk voor ps4. Maar ik vroeg me dat ineens af haha.
Let wel op, PS4/XBOX zijn aparte servers. Je kunt dus nooit met PC spelers spelen.
Zelfde geld voor PS4/XBOX. Zat ook eerst aan de PS4 versie te denken, maar de populatie zal zeer laag zijn vergeleken met de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is er al bekend dan wanneer de PS4 release komt eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ricmaniac schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:29:
Is er al bekend dan wanneer de PS4 release komt eigenlijk?
Volgens bol.com 21-06-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Helaas dat het niet cross world is. anders had ik misschien nog gewacht of tevens later op ps4 gekocht als je met hetzelfde account kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Weet het, maar speel veel liever op ps4 en denk wel dat er genoeg spelers zullen zijn.

Voor 1 server zijn er nou ook weer niet zo veel nodig toch?

[ Voor 26% gewijzigd door FerdiV op 03-04-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

FerdiV schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:35:
Weet het, maar speel veel liever op ps4 en denk wel dat er genoeg spelers zullen zijn.

Voor 1 server zijn er nou ook weer niet zo veel nodig toch?
Oja dat sowieso wel. Ken al een aantal vrienden die daar sowieso op wachten. dat zal het probleem niet zijn. maar cross platform leek me toch wel een stuk leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:35:
[...] Voor 1 server zijn er nou ook weer niet zo veel nodig toch?
Op de PTS gokten we dat er uiteindelijk zo'n 50K-100K mensen toegang hadden. Dat voelde toch erg alleen in die wereld hoor. Ik heb tijden gehad dat ik zo'n 4 uur achter elkaar speelde en niemand tegenkwam. Denk dat je toch moet denken aan zo'n 300K-400K man wil je een redelijk MMO gevoel krijgen. Moet makkelijk kunnen lijkt mij. Dat is namelijk zo'n beetje waar Warhammer Online: Age of Reckoning en RuneScape op zitten qua actieve gebruikers en nog niet eens de helft van Star Wars: The Old Republic. En dan hebben we het nog niet eens over Rift, Guild Wars (1 en 2), WoW en Star Trek Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 22:01

D33F

Tweelingtemmer

Zojuist met Bol.com contact opgenomen omdat mijn order nog steeds staat op wordt verwerkt..

2 edities besteld, Imperial en gewone retail, en krijg te horen dat ze de Imperial edition niet kunnen terugvinden..

Ik heb toch niet voor niks gepre-ordered op 8 februari lol..

Hoop echt dat ik beiden morgen in de bus ontvang, anders was dit de laatste keer dat ik pre-order bij Bol.com

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Caelorum schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:04:
[...]

Op de PTS gokten we dat er uiteindelijk zo'n 50K-100K mensen toegang hadden. Dat voelde toch erg alleen in die wereld hoor. Ik heb tijden gehad dat ik zo'n 4 uur achter elkaar speelde en niemand tegenkwam. Denk dat je toch moet denken aan zo'n 300K-400K man wil je een redelijk MMO gevoel krijgen. Moet makkelijk kunnen lijkt mij. Dat is namelijk zo'n beetje waar Warhammer Online: Age of Reckoning en RuneScape op zitten qua actieve gebruikers en nog niet eens de helft van Star Wars: The Old Republic. En dan hebben we het nog niet eens over Rift, Guild Wars (1 en 2), WoW en Star Trek Online.
Ja ik wacht voor de zekerheid even de launch af, moeten wel genoeg mensen zijn. Uit polls las ik dat ongeveer 10% ps4 versie neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:31
ik heb nog niet heel veel gezien van het spel, maar vraag me toch iets af. in de korte filmpjes die ik zag leek het alsof je een spec koos en deze ging levellen aan de hand van "gebruiken" van skills. net als de andere elder scrolls. is het ook zo dat je echt naar betere wapen kan zoeken en dus wapens met strength, dexerty of zo hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
David Regeling schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:04:
Zojuist met Bol.com contact opgenomen omdat mijn order nog steeds staat op wordt verwerkt..

2 edities besteld, Imperial en gewone retail, en krijg te horen dat ze de Imperial edition niet kunnen terugvinden..

Ik heb toch niet voor niks gepre-ordered op 8 februari lol..

Hoop echt dat ik beiden morgen in de bus ontvang, anders was dit de laatste keer dat ik pre-order bij Bol.com
Hmm ja ik zie wel dat de imperial editie uitverkocht is, misschien vandaar dat ze hem niet terug kunnen zien.
Staat bij mij gelukkig wel als bestelling bij me account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jaydenjarno schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:52:
ik heb nog niet heel veel gezien van het spel, maar vraag me toch iets af. in de korte filmpjes die ik zag leek het alsof je een spec koos en deze ging levellen aan de hand van "gebruiken" van skills. net als de andere elder scrolls. is het ook zo dat je echt naar betere wapen kan zoeken en dus wapens met strength, dexerty of zo hebt?
Nee dat niet, je hebt niet zulke stats. maar je vind bijvoorbeeld wapens met 10% extra damage , ik noem maar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:38
Vrouw appt net dat de game op mijn bureau ligt. ESO here I come 8)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Br3wmaster schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:12:
Vrouw appt net dat de game op mijn bureau ligt. ESO here I come 8)
Wat een bazen vrouw heb jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Heb ook maar even bol.com een mail gestuurd of we morgen de bestelling krijgen of dat het pas morgen verzonden wordt.

EDIT: Bah ze reageren pas binnen 24 uur, beetje te laat nu, order geannuleerd en bij Bart Smit besteld.
Krijg je een gratis steelbook bij en levering is ook echt morgen als je voor 18:00 nog besteld.

http://www.bartsmit.com/n...s-online-imperial-edition

[ Voor 54% gewijzigd door Ryatzu op 03-04-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D34F
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06-2024
Ryatzu schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:26:
Heb ook maar even bol.com een mail gestuurd of we morgen de bestelling krijgen of dat het pas morgen verzonden wordt.
Ik heb vanmiddag een (automatische) mail van Bol.com gekregen dat mijn bestelling is verstuurd:

"Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer ## van 23 februari 2014 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk."

Als het goed is dus morgen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Ryatzu schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:26:

EDIT: Bah ze reageren pas binnen 24 uur, beetje te laat nu, order geannuleerd en bij Bart Smit besteld.
Krijg je een gratis steelbook bij en levering is ook echt morgen als je voor 18:00 nog besteld.

http://www.bartsmit.com/n...s-online-imperial-edition
Ik heb ze vandaag maar gebeld, omdat ik weet dat e-mails soms op zich kunnen laten wachten, en bij een telefoontje je gelijk meer weet.

Hij verzekerde mij dat ik beide artikelen morgen zou ontvangen (ook Imperial), en dat de bestelling nog op "Wordt verwerkt" staat omdat het via een andere leveringsdienst zou gaan dan TNT, en de status meestal pas het 's nachts wordt bijgewerkt van verwerkt naar verzonden..

Maar terwijl ik dit schrijf las ik dus een reactie van iemand waarbij hij wel vandaag een e-mail ontving met de status verzonden..

Wellicht dat het aan de Imperial Edition ligt ? Want die past natuurlijk niet zo gemakkelijk door de brievenbus :P

P.S. de Imperial edition is trouwens voor m'n vriendin hehe, ze moest en zou dat standbeeldje hebben :P

[ Voor 4% gewijzigd door D33F op 03-04-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Trouwens ik kwam deze link tegen, weet niet of hij hier al voorbij gekomen is, maar vond het wel het vermelden waard :)

YouTube: SWEETFX enabled in - ELDER SCROLLS ONLINE - [running on Windows 8.1]\[ Improved graphics mod ]

Ik heb zelf wel nog de sharpness lopen tunen want het verscherpte iets te veel maar het resultaat mag er zeker wezen :)

En nog een tip mocht je Win7 64bit draaien gebruik dan SweetFX 1.4 in plaats van 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
David Regeling schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:37:
[...]

Ik heb ze vandaag maar gebeld, omdat ik weet dat e-mails soms op zich kunnen laten wachten, en bij een telefoontje je gelijk meer weet.

Hij verzekerde mij dat ik beide artikelen morgen zou ontvangen (ook Imperial), en dat de bestelling nog op "Wordt verwerkt" staat omdat het via een andere leveringsdienst zou gaan dan TNT, en de status meestal pas het 's nachts wordt bijgewerkt van verwerkt naar verzonden..

Maar terwijl ik dit schrijf las ik dus een reactie van iemand waarbij hij wel vandaag een e-mail ontving met de status verzonden..

Wellicht dat het aan de Imperial Edition ligt ? Want die past natuurlijk niet zo gemakkelijk door de brievenbus :P

P.S. de Imperial edition is trouwens voor m'n vriendin hehe, ze moest en zou dat standbeeldje hebben :P
Ik had hem eerst gecanceled en pas afgelopen zondag (30e) besteld. Nu zouden ze order van 27e tot en me de 30e pas de explorer pack op de 31e uitleveren. Echter is dit niet het geval geweest omdat ze dus al op waren. Denk dat er iets fout gaat bij hun want je zou zeggen dat het aantal explorer packs gelijk is aan het aantal imperial edities.

Vandaar dat ik er geen vertrouwen in heb dat ik hem via bol.com krijg.
Gelukkig hard ik de explorer pack los gekocht voor 5 euro bij bartsmit.

Edit: Mocht hij toch bij bol.com verzonden zijn dan heb ik er 2, altijd leuk om er 1 sealed te houden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ryatzu op 03-04-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D34F
Bethesda heeft een toffe infographic uitgegeven over The Elder Scrolls Online: check het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:32

Dutch_Celt

Jollygood

D34F schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:34:
[...]

Ik heb vanmiddag een (automatische) mail van Bol.com gekregen dat mijn bestelling is verstuurd:

"Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer ## van 23 februari 2014 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk."

Als het goed is dus morgen binnen :)
Hier ook, staat ook keurig in de T&T :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
David Regeling schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:43:
Trouwens ik kwam deze link tegen, weet niet of hij hier al voorbij gekomen is, maar vond het wel het vermelden waard :)

YouTube: SWEETFX enabled in - ELDER SCROLLS ONLINE - [running on Windows 8.1]\[ Improved graphics mod ]

Ik heb zelf wel nog de sharpness lopen tunen want het verscherpte iets te veel maar het resultaat mag er zeker wezen :)

En nog een tip mocht je Win7 64bit draaien gebruik dan SweetFX 1.4 in plaats van 1.5
Zag hem gister ook langskomen op youtube, ben ook wel benieuwd in hoeverre grafische mods zullen verschijnen zoals Skyrim. Met een boel mods en tweaks is dat vandaag de dag grafisch nog steeds geweldig _/-\o_

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

D34F schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:59:
Bethesda heeft een toffe infographic uitgegeven over The Elder Scrolls Online: check het.
403 Error

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik een invite voor de guild kunnen krijgen? Ben weliswaar Daggerfall Covenant maar goed.
Mijn nick is @Kalthir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Hoe lang heb je tijd om je definitieve key te registreren? Blijft alles morgen werken of kan je morgen niet meer spelen tot je de key registreert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Bv202 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:33:
Hoe lang heb je tijd om je definitieve key te registreren? Blijft alles morgen werken of kan je morgen niet meer spelen tot je de key registreert?
Je hebt 48 uur de tijd (6 april) voordat je geen toegang meer hebt, zodra je jouw retail code hebt ingevoerd heb je uiteraard wel weer meteen toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 14:43
Ah! Ik zie dat ik op mijn account van de webshop waar ik m'n ESO heb besteld al twee serial keys heb staan. Geen idee welke waar voor is (ik denk de ene voor de game en de ander voor de explorer pack ofzo? Maar welke waar voor is, geen idee). Maar er staat wel bij dat ik het morgen pas om 01:00 kan activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:32
server gaat 3-4 uur down

volgens de site is er in de store na de maintenance een palomino horse te koop in de ESO store, yay micro transactions naast een abbonements model.

[ Voor 75% gewijzigd door bronce op 03-04-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Lekkere timing ook, hele dag gewerkt(en met mij veel mensen) denk ik thuis te komen lekker spelen voor 3-4 uurtjes en naar bed.. jammer, maar het is niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D34F
/Meh: "Game servers are currently offline as we prepare for the end of Early Acces and worldwide launch. Please check back soon---Tamriel awaits you!"

En nu ook bericht op Facebook erover: https://www.facebook.com/...ine/posts/772812819395420

[ Voor 26% gewijzigd door D34F op 03-04-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Tja hoe zuur het ook is. ESO is volgens mij nog steeds in beta fase totdat het officieel uit is op 4.4.2014. Dus zoiets kan je natuurlijk verwachten.
Ik zat zojuist midden in Banished Cells.. en de eerste keer voor mij dat ik een dungeon in ESO doe en nu spontaan 3-4 uur in onderhoud gaan.. hmmm

[ Voor 10% gewijzigd door SpitfireNL op 03-04-2014 20:04 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 23:15

Shoarma kip

IceDFire

Meh, heb vanmiddag het spel gekocht, bijna klaar met een character maken, gooien ze de servers offline. Kan ik weer opnieuw beginnen en spelen gaat vandaag ook niet lukken dus :(. Ach ja, bijna weekend!

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Banished Cells is leuk :)
Eerste keer dat we bij de eindbaas kwamen heeft iemand een ultimate op hem uitgevoerd waardoor hij verdween en niet meer terugkwam. (ben de naam van de ultimate kwijt) Dit was nadat wel dus al 4 pogingen hadden gedaan om bij hem te komen :/

[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 03-04-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die hem officieel heeft gepre-ordered/gekocht via de officiële website, het klopt dat we geen key meer hoeven in te voeren toch? Behalve als straks de servers op 'Live' gaan (geen early-access meer) we een subscription plan en/of single payment moeten maken (als je iDeal gebruikt). Tenminste, van dat laatste ga ik uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:32
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:09:
Voor iedereen die hem officieel heeft gepre-ordered/gekocht via de officiële website, het klopt dat we geen key meer hoeven in te voeren toch? Behalve als straks de servers op 'Live' gaan (geen early-access meer) we een subscription plan en/of single payment moeten maken (als je iDeal gebruikt). Tenminste, van dat laatste ga ik uit.
"The first 30 days begin at or after the official launch of the game when players select their preferred subscription plan. Subscription fees will only be charged after the first 30 days."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mith
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09-2023
Hup server down
2 - 4 u.dus om middernacht kunnen we terug beginnen...

Elder Scrolls Online BE / NL guild V v V JOIN US www.v3guild.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravitar
  • Niet online
KAAAAAAAAAAAAHN!!!

Ze moeten echt iets aan hun communicatie gaan doen, dat de servers down gaan voor patches en maintenance vindt ik allemaal prima, maar als het gepland is kun je dit toch een aantal dagen of in ieder geval een paar uur van tevoren aangeven? Als ik geweten had dat de servers van 20:00 tot 24:00 down zouden zijn had ik er rekening mee kunnen houden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mith
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09-2023
ja.. fun is anders..

Elder Scrolls Online BE / NL guild V v V JOIN US www.v3guild.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah...qua communicatie kan het inderdaad wel een beetje verbeteren. Vooral dat er in de developer tracker dan staat dat het een 'geplande maintenance' was. Zeker als 'ie gepland is moeten dit soort zaken van tevoren, prominent, op het forum worden geplaatst. En dat is deze keer dus niet gebeurd. Dat heeft niks te maken met of de game Beta/Early Access of wat dan ook is, het is een stukje corporate communicatie wat hier dus faalt.

Niet de eerste keer trouwens. 4 weken voor Launch op de Twitter Feed werd aangegeven dat er een RP phase zou komen op release. 1 week voor release in een interview: 'Oh uhm..yeah..we're looking into it. It won't be here for release'. Tsja..als ik manager daar was zou ik diegene die op de Twitter Feed zit zo'n ongelooflijk standje geven, dat wil je niet weten. =P

Maarja, het probleem is dat het Customer Support team nu helemaal vol zit met meerdere management-lagen. Het zou mij niet verbazen als er nu iets van 200 mensen zitten...om naar ons gezeik te luisteren. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
ze werken met de amerikaanse tijdzone, dus sluit niet op onze tijden aan helaas, hopelijk is dit straks beter geregeld voor ons als de eu server werkelijk gaat werken ;-)
Voor de guildinvite hebben jullie dan een charactername nodig, heb namelijk al 3 characters A.D. aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:54
Er komt toch geen roll back na de officiële release mag ik hopen? en btw graag ook een guild invite voor mij (ingame name : drojan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:11
Wel erg jammer dit.. Ook geen heads up ofzo van te voren. En inderdaad, ze houden nu vooral de Amerikaanse tijdzone aan waar de EU helaas de dupe van wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Eh, volgens mij houden ze juist de EU tijdzone aan, want onze launch is vanacht om 00:00...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
oh shit deze shirts zijn gaaf!
http://store.bethsoft.com...elder-scrolls-online.html

Vooral die van de AD is erg vet!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07-2024
Nightcrowy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:30:
ze werken met de amerikaanse tijdzone, dus sluit niet op onze tijden aan helaas, hopelijk is dit straks beter geregeld voor ons als de eu server werkelijk gaat werken ;-)
Voor de guildinvite hebben jullie dan een charactername nodig, heb namelijk al 3 characters A.D. aangemaakt.
Usernaam is al voldoende.
Je hebt automatisch al je karakters in de guild, ook als ze deel uit maken van een andere factie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Zo, heb net 2 keys ontvangen van G2Play. Iemand een idee waarvoor de tweede dient? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Laatst online: 15-09 22:58
Bv202 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:56:
Zo, heb net 2 keys ontvangen van G2Play. Iemand een idee waarvoor de tweede dient? :)
You will receive three codes:

1 x EARLY ACCESS code (deze is natuurlijk al gebruikt)

1 x MAIN GAME code

1 x EXPLORER’S PACK code

Ik verwacht bij jou dus de onderste 2.

[ Voor 4% gewijzigd door Trixh op 03-04-2014 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Trixh schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:00:
[...]

You will receive three codes:

1 x EARLY ACCESS code (deze is natuurlijk al gebruikt)

1 x MAIN GAME code

1 x EXPLORER’S PACK code

Ik verwacht bij jou dus de onderste 2.
Ik dacht dat het Explorer's Pack bij de Headstart key zat. Want toen ik die activeerde kreeg ik een mail dat ik ook het Explorer's Pack had..

Ach ja, ik geef gewoon beide keys in en dan zie ik 't wel :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bv202 op 03-04-2014 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Die maintenance uren zijn echt wel enorm vreemd gekozen, volgens mij zijn er rond dit uur nog meer dan voldoende mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Laatst online: 15-09 22:58
Bv202 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:02:
[...]

Ik dacht dat het Explorer's Pack bij de Headstart key zat. Want toen ik die activeerde kreeg ik een mail dat ik ook het Explorer's Pack had..

Ach ja, ik geef gewoon beide keys in en dan zie ik 't wel :P
Ben het helemaal met je eens :). Maar dit is wat in mijn mail stond van "mijn" keyshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:05
Ik zit te twijfelen of ik de game moet kopen. Normaal speel Ik altijd wow. Maar daar is niks meer te doen.
Heeft deze game het inzich om ex wowers aan zich te binden? Nergens iemand die opinies heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vayra
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-06 11:15
rejer schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:23:
Ik zit te twijfelen of ik de game moet kopen. Normaal speel Ik altijd wow. Maar daar is niks meer te doen.
Heeft deze game het inzich om ex wowers aan zich te binden? Nergens iemand die opinies heeft. :)
Dat komt denk ik vooral omdat het in de verste verte niet op WoW lijkt. Ik ben ook WoW veteran en ik moet zeggen dat ik het een verademing vind om een MMO te spelen die zó Zen is. Het speelt echt als een singleplayer in veel opzichten, totdat je een groep zoekt en samen iets gaat doen. Erg tof.

Even een vraagje? Heeft iemand de fysieke game besteld bij 12game? Ik heb nog geen access key (op zich logisch, want fysieke game), had wel de early access key mooi op tijd maar heb nu nog helemaal niets gezien van een track&trace oid. En morgen nog wel de hele dag vrij om te kunnen spelen... Iemand ervaring mee?

[ Voor 20% gewijzigd door Vayra op 03-04-2014 22:29 ]

i7 8700k 4.8 Ghz @ 1.34v // beQuiet Dark Rock Pro 3 // AsRock Z370 Fatality K6 // Corsair LPX 2x8GB 3200/C16 // MSI GTX 1080 Gaming X @ 2100/5500mhz // Samsung 850 EVO 1TB // Samsung 830 256GB // Crucial BX100 240GB // EVGA G2 750w // FD Define C TG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravitar
  • Niet online
Ik niet, maar volgens mij kun je morgen gewoon spelen, ZOS heeft het meerdere keren over een 48hr grace periode gehad.

*edit*
We want all of you to know that everyone who was part of Early Access will be granted an extended grace period until Sunday at 8AM EDT/12PM (noon) GMT before being required to transition your account to live. This will cover those who purchased ESO from an online retailer and won't be getting your box shipped in time and also gives anyone in Early Access who purchased digitally more Early Access time.

Hm, als ik dat zo lees kan ik beter tot zondag wachten met het invoeren van mijn key, 2 1/2 dag gratis is nooit weg bij een subbed game :*)

[ Voor 70% gewijzigd door Gravitar op 03-04-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

rejer schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:23:
Heb zelf 6/7 jaar wow gespeeld, maar vermaak me tot nu toe erg goed met deze game en dan heb ik eigelijk nog niks gedaan(geen dungeon, pvp) alleen maar gequest, ik zou zegge gewoon proberen in het ergste geval geef je 40 euro uit en speel je het een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Vayra schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:28:
[...]
Dat komt denk ik vooral omdat het in de verste verte niet op WoW lijkt. Ik ben ook WoW veteran en ik moet zeggen dat ik het een verademing vind om een MMO te spelen die zó Zen is. Het speelt echt als een singleplayer in veel opzichten, totdat je een groep zoekt en samen iets gaat doen. Erg tof.
Dat single player gevoel, zal het spel volgens mij de das omdoen. Kijk, ik vermaak me momenteel ook enorm met het spel ... maar de quests, tja, ik kan me niet echt voorstellen om ze nog eens te doen met een ander karakter eigenlijk. Wat erop neerkomt dat ik dit spel enkele maanden zal spelen. Tenzij de endgame/pvp/raids (???) extreem goed zouden zijn, zie ik echt geen reden om dit spel echt lang (WoW lang) te gaan spelen. En ik ben al geen PvP'er.

Maar goed, voorlopig dus nog zeer leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

SideShow schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:57:
[...]

Dat single player gevoel, zal het spel volgens mij de das omdoen. Kijk, ik vermaak me momenteel ook enorm met het spel ... maar de quests, tja, ik kan me niet echt voorstellen om ze nog eens te doen met een ander karakter eigenlijk. Wat erop neerkomt dat ik dit spel enkele maanden zal spelen. Tenzij de endgame/pvp/raids (???) extreem goed zouden zijn, zie ik echt geen reden om dit spel echt lang (WoW lang) te gaan spelen. En ik ben al geen PvP'er.

Maar goed, voorlopig dus nog zeer leuk ;)
Er zijn wel 12 man raids, maar van wat voor niveau deze zijn weet ik niet, daarnaast zijn er ook veteran(heroic) dungeons die uitdagender zouden zijn, maar goed ook hier weet ik niet of ze leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:05
Zal het maar kopen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vayra
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-06 11:15
Gravitar schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:48:

*edit*
We want all of you to know that everyone who was part of Early Access will be granted an extended grace period until Sunday at 8AM EDT/12PM (noon) GMT before being required to transition your account to live. This will cover those who purchased ESO from an online retailer and won't be getting your box shipped in time and also gives anyone in Early Access who purchased digitally more Early Access time.
Goede actie, bedankt. Hopen dat dat zo is, want het ziet er niet naar uit dat ik morgen al een key heb.

En ik wil verdorie een SLI profile :P

[ Voor 3% gewijzigd door Vayra op 03-04-2014 23:33 ]

i7 8700k 4.8 Ghz @ 1.34v // beQuiet Dark Rock Pro 3 // AsRock Z370 Fatality K6 // Corsair LPX 2x8GB 3200/C16 // MSI GTX 1080 Gaming X @ 2100/5500mhz // Samsung 850 EVO 1TB // Samsung 830 256GB // Crucial BX100 240GB // EVGA G2 750w // FD Define C TG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
Ricmaniac schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:44:
[...]

Ben je serieus al bezig met je VR levels? of is dat gewoon uit voorzorg? ;p
Jaja, ze zijn er:

http://forums.elderscroll...0-update-and-now-a-vr10-o

:X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die moet echt bijzonder veel hulp hebben gekregen en geen tijd hebben gehad om te slapen. Kan zeggen dat hij het voor elkaar heeft gekregen in de helft van de tijd die ik nodig had om V6 te worden op PTS. Erg bijzonder :) Had persoonlijk verwacht dat de eerste pas na 5 dagen zou komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 04-04-2014 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:32

Dutch_Celt

Jollygood

Server seems to be up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 14:43
Pff, lekker handig dit. Bij de webshop waar ik mijn ESO heb gekocht, kreeg ik gewoon een scan van twee serial keys, zonder de vermelding welke wat was. Dus ik had net gewoon in mijn ESO account de eerste key ingevoerd, en hij herkende dat als zijnde de key voor de game. Dus ik denk, mooi! Instellen maar! Wat ik al vreemd vond is dat ik meteen voor een maand moest betalen met paypal/iDeal/whatever. Ik dacht me toch echt te herinneren dat dat bij de aankoop zat. Maargoed, maar gewoon betaald, ik denk ik zal wel verkeerd hebben gekeken.

Eenmaal betaald en terug in het hoofdscherm van account info, voer ik die andere key in, is dat dus de explorer pack, waar 30 dagen game time bij zit. Zucht. Dus nu heb ik 60 dagen gametime waarvan 30 betaald. Op zich niet erg, maargoed, wel krom. Ook slecht omschreven op de website waar ik de key kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Daffie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 02:44:
Pff, lekker handig dit. Bij de webshop waar ik mijn ESO heb gekocht, kreeg ik gewoon een scan van twee serial keys, zonder de vermelding welke wat was. Dus ik had net gewoon in mijn ESO account de eerste key ingevoerd, en hij herkende dat als zijnde de key voor de game. Dus ik denk, mooi! Instellen maar! Wat ik al vreemd vond is dat ik meteen voor een maand moest betalen met paypal/iDeal/whatever. Ik dacht me toch echt te herinneren dat dat bij de aankoop zat. Maargoed, maar gewoon betaald, ik denk ik zal wel verkeerd hebben gekeken.

Eenmaal betaald en terug in het hoofdscherm van account info, voer ik die andere key in, is dat dus de explorer pack, waar 30 dagen game time bij zit. Zucht. Dus nu heb ik 60 dagen gametime waarvan 30 betaald. Op zich niet erg, maargoed, wel krom. Ook slecht omschreven op de website waar ik de key kocht.
Ja beetje lullig van de website vooral, maar ach lekker 60 dagen zorgeloos spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Me bestelling bij bol.com is onderweg, gisteren had ik dus ook bij bartsmit besteld. Nu heb ik dus toch 2x de Imperial editie. Als het goed is zou de Imperial editie niet meer te kopen zijn via hun webshop en zou de overige retailers snel uitverkocht moeten gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Gewoon 1 terugsturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Dit is echt niet tof! De imperial editie zou zeldzaam zijn, wat doen ze nu? Bieden ze hem gewoon nog aan en zelfs een upgrade mogelijkheid!!!

https://account.elderscrollsonline.com/store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Digitaal toch niet.. De 'harde' versie zal wellicht wel wat zeldzamer zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Ryatzu schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:30:
Dit is echt niet tof! De imperial editie zou zeldzaam zijn, wat doen ze nu? Bieden ze hem gewoon nog aan en zelfs een upgrade mogelijkheid!!!

Ik verwacht heus niet dat zo'n versie "rare gaat worden" helemaal niet als de 1 wel mounts krijgt en de ander niet.

Dat is gewoon voordeel vs non voordeel tussen 2 versie's van de game.

Nu is het gewoon zoals het hoort Normal versie vs Version with perks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09-2022
Ryatzu schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:30:

En bedankt voor de tip, gelijk maar even upgrade uitgevoerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Mektheb schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:39:
[...]

Ik verwacht heus niet dat zo'n versie "rare gaat worden" helemaal niet als de 1 wel mounts krijgt en de ander niet.

Dat is gewoon voordeel vs non voordeel tussen 2 versie's van de game.

Nu is het gewoon zoals het hoort Normal versie vs Version with perks..
Vergeet je niet de imperial ras? en de mogelijkheid dat je met elk ras in elke alliance kan zitten? Nam aan dat dit alleen bij de imperial editie zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:41:
[...]

Vergeet je niet de imperial ras? en de mogelijkheid dat je met elk ras in elke alliance kan zitten? Nam aan dat dit alleen bij de imperial editie zat.
Dat met elk ras in elke Alliance heb ik ook en heb geen imperial editie, zit ook bij de prepurchase van de normale editie bij de officiele website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ryatzu schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:41:
[...]

Elk ras in elke alliance is de explorers pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers!

Problemo hier, heb bij game card.net een key besteld. Heb er 2 binnen gekregen, Een G: Code en een B:Code. Als ik de B code invoer dan krijg ik te zien dat ik Elder scrolls online nodig heb. Maar als ik de G: code invoer dan krijg ik invalid key!!
Heeft iemand ervaringen met deze shop? Wat moet ik doen?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:11:
Tweakers!

Problemo hier, heb bij game card.net een key besteld. Heb er 2 binnen gekregen, Een G: Code en een B:Code. Als ik de B code invoer dan krijg ik te zien dat ik Elder scrolls online nodig heb. Maar als ik de G: code invoer dan krijg ik invalid key!!
Heeft iemand ervaringen met deze shop? Wat moet ik doen?

Thanks
Als ze een forum hebben of iets in de trend van, kijken of er andere zijn met het zelfde probleem anders even een mail sturen naar je keyshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Pff me bestelling van Bol.com wordt morgen bezorgd. Bartsmit vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

bol annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Gaat niet, ze hebben hem al op de post gedaan. Zelfs gisteren avond had ik hem al geannuleerd voordat ze hem op de post deden, blijkbaar haalt dat niets uit want ze hebben 24 uur nodig om een annulering door te voeren bij bol.com

Edit: Mooie is nog wel dat ze je annulering verzoek gewoon verwijderen en je status aanpassen naar verzonden...

Ze hadden genoeg tijd om te de annulering door te voeren, pakket is pas vannochtend om half 5 op de post gegaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Ryatzu op 04-04-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ryatzu schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:27:
[...]

Gaat niet, ze hebben hem al op de post gedaan. Zelfs gisteren avond had ik hem al geannuleerd voordat ze hem op de post deden, blijkbaar haalt dat niets uit want ze hebben 24 uur nodig om een annulering door te voeren bij bol.com

Edit: Mooie is nog wel dat ze je annulering verzoek gewoon verwijderen en je status aanpassen naar verzonden...

Ze hadden genoeg tijd om te de annulering door te voeren, pakket is pas vannochtend om half 5 op de post gegaan.
bol.com is zo volledig geautomatiseerd dat het meer kost om jouw pakket eruit te vissen dan gewoon op te sturen en terug te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Van het weekend ga ik lekker veel spelen! zat een beetje te rekenen maar de 30 uur moet haalbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
garriej schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:35:
Van het weekend ga ik lekker veel spelen! zat een beetje te rekenen maar de 30 uur moet haalbaar zijn!
haha lekker, zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://www.markethings.net/wp-content/uploads/2012/11/southpark_wow2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren avond eindelijk alleen omdat me vriendin avond dienst had dus dacht lekker te gamen, server fucking lang offline :(

Maargoed vanavond poging 2 dan :P

Hoorde wel dat de early access voor imperials verlengt is.. dat we tot zondag kunnen spelen voordat we de volledige code moeten activeren en dus je officiele eerste maand in gaat. want die code heb ik nog niet in me mail alleen de early access

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ongeveer ja! Heb er zin in lang geleden dat ik echt nolife een game gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Laatst online: 09-09 19:58
Daffie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 02:44:

Ja dit had ik ook bij Green Man Gaming, 3 codes in me mail, geen idee wat welke was en dan moest ik ook nog voor een abbo kiezen.. Maar goed, hopen dan dat de game goed egenoeg is voor 2 maanden.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
shoombak schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:35:
[...]

bol.com is zo volledig geautomatiseerd dat het meer kost om jouw pakket eruit te vissen dan gewoon op te sturen en terug te laten komen.
Maar ik ben een domme klant die gewoon wil annuleren en dit niet wordt uitgevoerd 8)7
Maakt niet uit, hij gaat toch lekker een plastic doos in en zal over 6 maanden eens kijken of er nog wat voor te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ik krijg nog steeds de maintenance pagina te zien en cache wissen lost het niet op. Ben ik de enige...?
Pagina: 1 ... 25 ... 66 Laatste