Volgens mij kun je de inhoud van de 'The Elder Scrolls Online' folder gewoon kopieren naar een nieuwe folder genaamd 'The Elder Scrolls Online EU' en daarna de launcher de boel laten 'afconfigureren'. Gaat een stuk sneller.Gravitar schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:47:
Als ik het goed heb waren de twee public betas eigenlijk de zelfde database die ze één keer op de NA megaserver hardware hebben getest, en één keer op de EU hardware. Net even in de launcher gekeken, maar als ik hem op EU zet mag ik eerst nog even 22 gig downloaden, iets teveel van het goede lol. Hoewel als ze de maintenance altijd zo doen (een server up en de andere down) ik het misschien nog wel eens doe, meeste tweakers zullen wel op de EU zitten?
Verwijderd
volgens dat moet het in de map Live, maar die heb ik er ook niet tussen staan. Heb Launcher, The E... online eu en uninstall. Maar probeer wel gewoon een mapje in de tweede te maken met addon, misschien doet die het wel gewoon
kijk es onder je /user folder en dan onder /my documentsVerwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:49:
Als ik een add on wil toevoegen, dan moet dat in een add on folder, maar die heb ik niet.
Op welke locatie in de eso map moet ik deze aanmaken?
daar zal ergens een elder scrolls map moeten staan, met daaronder ergens addons
zoiets ongeveer dus
C:\Users\YOURUSER\Documents\Elder Scrolls Online\elder scolls EU\ Addons
[ Voor 10% gewijzigd door Mith op 02-04-2014 13:56 ]
Elder Scrolls Online BE / NL guild V v V JOIN US www.v3guild.be
Verwijderd
ahhh ty !Mith schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:55:
[...]
kijk es onder je /user folder en dan onder /my documents
daar zal ergens een elder scrolls map moeten staan, met daaronder ergens addons
zoiets ongeveer dus
C:\Users\YOURUSER\Documents\Elder Scrolls Online\elder scolls EU\ Addons
Daar is die!
voila se
succes!!!
Wij zijn een andere. maar er zitten enkele tweakers tussen bij ons. (je kan in meerdere guild tegelijk zitten. ik dacht 5 in totaal)
er zijn een aantal slimmerikken in game, die zelfs een soort van "global trading guild" gemaakt hebben.
als je zo een joined, kan je de guild auction gebruiken.
dergelijke guilds hebben momenteel al 400+ members. wel erg goed om te traden dus.
Uiteraard heeft ook de persoon die dit idee had een groot voordeel. want die guild (hij) krijgt dan een fee per tade...
[ Voor 55% gewijzigd door Mith op 02-04-2014 14:08 ]
Ja, ons groepje van 4 is gestart met een klein gilde in de EP, juist omdat de polls uitwezen dat dit een van de 2 kleinere Factions zou worden. Er zullen nog 1-3 vrienden joinen waardoor we prima in kleinere instances kunnen voorzien en bij tijd en wijle in PvP gebied kunnen gaan hunten.Edwins1984 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:44:
Zie iedereen hier over Aldmeri Dominion.
Vraag me af, zijn er hier nog mensen die ook begonnen zijn bij ebonheart pact?
Dus ja, er zitten mensen hier in Ebonheart.
@Verderf: we zijn er nog niet over uit of we ook Tweakers joinen al overkoepelend gilde, daar gaan we het vanavond denk ik verder over hebben.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Als je qua pvp dan ook auriel's bow pakt (soort pvp sub-server) dan komen we tegen elkaar uit. (wij als VvV, Aldmeri Dominion)Ngangatar schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:03:
[...]
Ja, ons groepje van 4 is gestart met een klein gilde in de EP, juist omdat de polls uitwezen dat dit een van de 2 kleinere Factions zou worden. Er zullen nog 1-3 vrienden joinen waardoor we prima in kleinere instances kunnen voorzien en bij tijd en wijle in PvP gebied kunnen gaan hunten.
@Verderf: we zijn er nog niet over uit of we ook Tweakers joinen al overkoepelend gilde, daar gaan we het vanavond denk ik verder over hebben.
Kan ook nooit slecht zijn he
Je kan tot max 5 guilds joinenNgangatar schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:03:
[...]
Ja, ons groepje van 4 is gestart met een klein gilde in de EP, juist omdat de polls uitwezen dat dit een van de 2 kleinere Factions zou worden. Er zullen nog 1-3 vrienden joinen waardoor we prima in kleinere instances kunnen voorzien en bij tijd en wijle in PvP gebied kunnen gaan hunten.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
True thatMith schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:07:
[...]
Als je qua pvp dan ook auriel's bow pakt (soort pvp sub-server) dan komen we tegen elkaar uit. (wij als VvV, Aldmeri Dominion)
Kan ook nooit slecht zijn hekunnen we op 't forum hier wat met elkaar lachen
Trouwens, voor degene die echt geen sky shards willen overslaan.
check hier es
http://teso.mmorpg-life.com/
klik dan op de sky shards sub menu
check hier es
Moet je er wel even een validate ding achteraan gooien in de launcher, want er is 1 bestand van ~100 MB die wel moet worden gedownload.Moraxv schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:52:
[...]
Volgens mij kun je de inhoud van de 'The Elder Scrolls Online' folder gewoon kopieren naar een nieuwe folder genaamd 'The Elder Scrolls Online EU' en daarna de launcher de boel laten 'afconfigureren'. Gaat een stuk sneller.
Klopt, en dat ga ik mijn maten ook vragen, sterker nog, net gedaan in de mail
Probleem is echter, wij zitten in EP en de meesten van jullie in AD. Dan zit je wel gezellig in een groot NL-talig Gilde maar vecht je meest van tijd tegen elkaar. Alleen in PvE content zou het een voordeel kunnen wezen, correct?
Grappig, ik gebruikte altijd het woord Guild omdat ik Gilde raar vond klinken. Maar na de volslagen belachelijke discussie in mijn ogen gisteren hier op het forum kan ik het niet vaak genoeg zeggen.... Gilde, Gilde, Gilde
Verwijderd
In Cyrodiil zijn ook veel skyshards te vinden. Handig om met een kleine groep in de leegste campain te gaan en een skyshard run te houden. Gisteren gedaan en binnen een no-time heb je een hoop lore-boeken en skyshards.Mith schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:17:
check hier es
samen pvpen wordt lastig, maar eenmaal je met 50 in een guild zit kan je de guild action gebruiken en onder elkaar vanalles gaan verkopen.
Daar zouden we naartoe moeten, maar dan hebben we nog 20man+ nodig ofzo
Daar zouden we naartoe moeten, maar dan hebben we nog 20man+ nodig ofzo
Heb me gisteren weer erg vermaakt, absoluut geen spijt van de aanschaf van het spel
wat dat betreft een dikke pluim naar zenimax. Eerste karakter dat ik heb gemaakt is een Templar, heb voor het pve en levelen op dit moment gekozen voor een 2h build icm de Aedric spear line en ook wat selfhealing. Moet zeggen dat dit ontzettend sterk aanvoelt op het moment!
Zit alleen op het moment wel elke keer als ik een skillpoint erbij krijg enorm te twijfelen waar ik deze het beste in zou kunnen besteden. Qua damage en survivability zit ik nu goed, er zijn alleen ook nog zoveel andere dingen die erg nuttig lijken te zijn! (armor type, craften, passives, class etc!)
Vind het niet heel erg overigens, juist wel leuk dat je nog niet alles weet.
Zit alleen op het moment wel elke keer als ik een skillpoint erbij krijg enorm te twijfelen waar ik deze het beste in zou kunnen besteden. Qua damage en survivability zit ik nu goed, er zijn alleen ook nog zoveel andere dingen die erg nuttig lijken te zijn! (armor type, craften, passives, class etc!)
Dat is voor mij inderdaad ook de charme van het spel, soms maak je een totaal verkeerde keuze of durf je nog niet te kiezenBiohazzard21 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:21:
Heb me gisteren weer erg vermaakt, absoluut geen spijt van de aanschaf van het spelwat dat betreft een dikke pluim naar zenimax. Eerste karakter dat ik heb gemaakt is een Templar, heb voor het pve en levelen op dit moment gekozen voor een 2h build icm de Aedric spear line en ook wat selfhealing. Moet zeggen dat dit ontzettend sterk aanvoelt op het moment!
net als met de Skyshards. Eergisteren was ik blij verrast dat ik een achievement kreeg toen ik mijn 3e skyshard pakte, blijkbaar had ik alle drie de skyshards gevonden op het starterseiland. Ik wil dan ook ver weg blijven van de sites waar deze beschreven staan omdat ik wil exploren ipv zsm van punt a naar punt b.
Gisteren een half uur tot een uur staan vissen heel relaxed omdat ik tijdens exploren een fishing hole tegen kwam.
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 02-04-2014 14:33 ]
Dat had ik ook en ik moest toen spontaan denken aan Zelda Ocarina of Time, Der was daar ook zon fishing pond en heb daar echt uren in versleten 10tal jaar terugNgangatar schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:32:
[...]
Gisteren een half uur tot een uur staan vissen heel relaxed omdat ik tijdens exploren een fishing hole tegen kwam..
Ik speel nu als AD (daar zit de 'tweakers guild' toch ook?)
kan iemand mij dan inviten? @cybertim
Had eerst een sorcerer (battle mage) maar dat lukte niet helemaal, toen een dragonknight, wel wel OK en nu een nightblade/nightelf, wilde ik eigenlijk al vanaf het begin, maar bevalt prima, doe de tree waar je veel DoT's doet en health steelt, is goed te solo'en
kan iemand mij dan inviten? @cybertim
Had eerst een sorcerer (battle mage) maar dat lukte niet helemaal, toen een dragonknight, wel wel OK en nu een nightblade/nightelf, wilde ik eigenlijk al vanaf het begin, maar bevalt prima, doe de tree waar je veel DoT's doet en health steelt, is goed te solo'en
Wel jammer dat ze die vis niet meer als ingrediënt hebben voor provisioning. Hoop dat ze dat in de toekomst weer terug veranderen.Ngangatar schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:32:
[...]
Gisteren een half uur tot een uur staan vissen heel relaxed omdat ik tijdens exploren een fishing hole tegen kwam.. Nu vis ik toch graag ingame, zowel in WoW als in Final Fantasy was dat een skill welke ik als eerste op max had
. In Final Fantasy zelfs toen mijn char pas lvl 30 was van de maximale 50 hehe.
Verwijderd
Ja ik join gewoon beide gildesMith schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:02:
[...]
Wij zijn een andere. maar er zitten enkele tweakers tussen bij ons. (je kan in meerdere guild tegelijk zitten. ik dacht 5 in totaal)
er zijn een aantal slimmerikken in game, die zelfs een soort van "global trading guild" gemaakt hebben.
als je zo een joined, kan je de guild auction gebruiken.
dergelijke guilds hebben momenteel al 400+ members. wel erg goed om te traden dus.
Uiteraard heeft ook de persoon die dit idee had een groot voordeel. want die guild (hij) krijgt dan een fee per tade...
Als je wilt kun je een invite sturen, accepteer ik hem vanavond wel.
@Vlamir
Ja ik was op op zoek naar een dergelijke gilde. Wel handig om al mijn gecrafte zooi te verkopen.
Ik zit gezellig in de tweakers guild, maar als DC moet ik toch een keer op zoek naar een PvP guild. Best jammer.
Verheug me nu al op vanavond ...
Lang geleden dat ik zo vol voor een game ben gegaan ( Vanilla Wow denk ik )
Verwijderd
Je kunt altijd een alt maken of rerollen natuurlijkMariekeb schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:13:
Ik zit gezellig in de tweakers guild, maar als DC moet ik toch een keer op zoek naar een PvP guild. Best jammer.
Ik heb de game gewoon bij een retailer besteld en krijg dus als het goed is donderdag avond/nacht de key toegemaild, maar het zou natuurlijk heel hendig zijn als ik de game al gedownload&geinstalleerd heb! Is er een plek waar ik de game ergens kan downloaden?
op de website zelf dacht ik onder u accountDaffie schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:22:
Ik heb de game gewoon bij een retailer besteld en krijg dus als het goed is donderdag avond/nacht de key toegemaild, maar het zou natuurlijk heel hendig zijn als ik de game al gedownload&geinstalleerd heb! Is er een plek waar ik de game ergens kan downloaden?
[ Voor 81% gewijzigd door Ashtaria op 02-04-2014 15:24 ]
Verwijderd
Je kunt als het goed is een account aanmaken op de site van Zenimax.Daffie schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:22:
Ik weet niet of dit mag.... maar:
https://account.elderscro...ister/account-information
Waarom zou het niet mogen? ^^Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:25:
[...]Ik weet niet of dit mag.... maar: [...]
Verwijderd
Het blijft een link naar een commerciele site...
Ben nieuw hier dus weet niet of dat dat mag hierzo
Ja, dat is ook gelukt, een account aanmaken. Maar ik kan niks downloaden ergens, omdat ik dus zogenaamd nog geen purchases heb. Er staat bij purchased games niks, en dus ook geen download links ofzo.
Dus ik weet niet of iemand een mirror weet waar de installer files gewoon te downloaden zijn? Of iemand moet de zijne even willen delen?
Scheelt weer met downloaden op vrijdag... Wanneer ook 4 miljard andere spelers het willen downloaden.
Dus ik weet niet of iemand een mirror weet waar de installer files gewoon te downloaden zijn? Of iemand moet de zijne even willen delen?
Scheelt weer met downloaden op vrijdag... Wanneer ook 4 miljard andere spelers het willen downloaden.
Blijkbaar zijn de problemen met accounts enkel op de NA-servers.
http://forums.elderscroll...erver-downtime-4-1-to-4-2
http://forums.elderscroll...erver-downtime-4-1-to-4-2
Mag ik ook een invite voor de Tweakersguild? @Rufinaghent
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Directe link naar Windows client (link waar Elder Scrolls zelf naar linkt):Daffie schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:27:
Ja, dat is ook gelukt, een account aanmaken. Maar ik kan niks downloaden ergens, omdat ik dus zogenaamd nog geen purchases heb. Er staat bij purchased games niks, en dus ook geen download links ofzo.
http://elderscrolls-a.aka..._Launcher/Install_ESO.exe
Hoeft er niet voor ingelogd te zijn
Voor de volledigheid nog de Mac client:
http://elderscrolls-a.aka..._Launcher/Install_ESO.zip
[ Voor 7% gewijzigd door Dutch_Celt op 02-04-2014 15:35 ]
Nice, thanks! Gaat 'ie 'm mooi vast binnenhalen, kan ik vrijdag meteen aan de slagDutch_Celt schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:34:
[...]
Directe link naar Windows client (link waar Elder Scrolls zelf naar linkt):
http://elderscrolls-a.aka..._Launcher/Install_ESO.exe
Hoeft er niet voor ingelogd te zijn
Voor de volledigheid nog de Mac client:
http://elderscrolls-a.aka..._Launcher/Install_ESO.zip
Ik gebruik deze, veel overzichtelijker!Mith schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:17:
check hier es
http://dulfy.net/2014/02/26/eso-auridon-skyshards-guide/#4
Ik ben vandaag al 2x iemand tegengekomen met "Volunteer" onder z'n naam. Is dit iets dat je ingame kan krijgen of zijn dit echt spelers met een speciale functie?
Zie volgende screenshot voor een voorbeeld:
http://i.imgur.com/9TPZp0q.jpg
Het is een title die je ingame kan krijgen, http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Titles_(Online)
Dat is een PvP title:Bv202 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:03:
Ik ben vandaag al 2x iemand tegengekomen met "Volunteer" onder z'n naam. Is dit iets dat je ingame kan krijgen of zijn dit echt spelers met een speciale functie?
http://esohead.com/achievements/92-volunteer
Aha 
Ik dacht even dat dit spelers waren die helpen bij bepaalde problemen
1000de mensen die met elkaar tot de dood vechten om zo veel mogelijk land te hebben is geen probleem?Bv202 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:08:
Aha
Mag ik ook een invite voor de Tweakersguild ? @glorixjim bedankt !
Misschien leuk om een topic te maken voor de Tweakers guild (zoals die er ook voor WoW bestaat)?
Maakt het overigens uit in welke alliance je zit voor een guild? Ik zou namelijk best in de guild willen, maar ik zit zelf bij Daggerfall en ik zie hier vooral Aldmeri Dominion voorbij komen. Als ik er bij kan, graag
Mijn ID is: @PeterdeJ
Maakt het overigens uit in welke alliance je zit voor een guild? Ik zou namelijk best in de guild willen, maar ik zit zelf bij Daggerfall en ik zie hier vooral Aldmeri Dominion voorbij komen. Als ik er bij kan, graag
NA servers zouden binnen nu en een uur weer up moeten zijn, gepatcht naar v1.0.1. Geen idee wanneer deze naar EU komt. Hopelijk halen ze deze opgegeven ETA, ik begin nu toch wel een beetje naar mijn TESO fix te snakken.
Ik ga hier even wat domme vragen stellen. Vergeef me, ik speel heel weinig (MMO)RPG's en games zoals Skyrim speel ik uit puur op basis van drops..
Ik speel als Dark Elf Sorcerer, maar krijg nooit magic gear als drop. Dus ik heb maar gewoon de medium en heavy armor aangedaan (dat ik wel als drop krijg), gewoon voor de amor bonus. Lijkt me beter dan helemaal geen gear..
Nu wil ik dus betere gear dat geschikt is voor mij. In de Tweakers guild chat zeiden ze me dat ik op zoek moest gaan naar zo'n oranje planten en na meer dan een half uur lopen had ik eindelijk 10 stuks. Hoe maak ik hier nu iets van? Ik heb nog obsidian nodig ofzo?
En als ik dat heb kan ik een stukje kledij maken dat enkel een lichte armor bonus geeft. Dan is zelfs m'n heavy armor nog beter... hoe maak ik er iets degelijks van dat geschikt is voor mij?
Ik speel als Dark Elf Sorcerer, maar krijg nooit magic gear als drop. Dus ik heb maar gewoon de medium en heavy armor aangedaan (dat ik wel als drop krijg), gewoon voor de amor bonus. Lijkt me beter dan helemaal geen gear..
Nu wil ik dus betere gear dat geschikt is voor mij. In de Tweakers guild chat zeiden ze me dat ik op zoek moest gaan naar zo'n oranje planten en na meer dan een half uur lopen had ik eindelijk 10 stuks. Hoe maak ik hier nu iets van? Ik heb nog obsidian nodig ofzo?
En als ik dat heb kan ik een stukje kledij maken dat enkel een lichte armor bonus geeft. Dan is zelfs m'n heavy armor nog beter... hoe maak ik er iets degelijks van dat geschikt is voor mij?
Ik zou ook graag bij de tweakers guild horen,
@Gramash ( op de eu server)
Verder kan ik niet wachten om ook eens een keer pvp te proberen
Is er ook een teamspeak server??
@Gramash ( op de eu server)
Verder kan ik niet wachten om ook eens een keer pvp te proberen
Is er ook een teamspeak server??
Verwijderd
Klopt dat zelfgemaakte light armor niet denderend goed is... hoop zelf ook dat het beter wordt.. maar gaat mij nu meer om het levelen van de craft.Bv202 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:25:
Ik ga hier even wat domme vragen stellen. Vergeef me, ik speel heel weinig (MMO)RPG's en games zoals Skyrim speel ik uit puur op basis van drops..
En het is maar net wat je wil, ik draag bewust light armour zodat ik skill points in die tree kan stoppen (die dan weer zorgen voor bijv. snellere magicka regeneration).
Wil je best in game wel een beetje op weg helpen ermee... maar het was voor mij ook nieuw dus kan je enkel met de basis helpen, maar denk dat het daarna wel vanzelf wijst...
Ik draag een beetje van alles voorlopig. Best in slot wat ik vind. Ik probeer wel als nightblade voor hoofdzakelijk medium armor te gaan.
Hier ook nog enkele vraagjes:
Wat moet ik hier linken om een invite te krijgen in de tweakers guild? Is dat mijn login naam of gewoon karakter naam?
Hoe kan ik trouwens een item enchanten? Ik zit met runes, maar kan er niets met doen? Moeten dat items zijn met slots ofzo?
En waar vind ik een fishing pole? Ik heb al zo veel merchants gecheckt.
Wat moet ik hier linken om een invite te krijgen in de tweakers guild? Is dat mijn login naam of gewoon karakter naam?
Hoe kan ik trouwens een item enchanten? Ik zit met runes, maar kan er niets met doen? Moeten dat items zijn met slots ofzo?
I'll do what I can, but expect very little.
mag beide 
Fishing pole net zoals alle andere tools hoef je niet te kopen.
Fishing pole net zoals alle andere tools hoef je niet te kopen.
[ Voor 73% gewijzigd door Verderf op 02-04-2014 20:16 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik zou dan ook graag een invite willen: @Blaim is mijn accountname en character name.
AdmiralBart is accountname, Cypreana en Cypreano zijn character names.
bij mij issie alweer kapot... toch al wel 15 minuten kunnen spelen
Invites komen zo gauw als de guild functies het weer doen
Ja ik zag de gele teksten ook voorbij komen. Ik zit ook met veel lag atm.
Verwijderd
Omg... ik was al scared voor norison door een eerdere post... krijg ik hem gewoon tot 0 % en ben ik 4%
gaat hij niet dood maar ik wel ..
moeten die gespande poppetjes ook of verdwijnen die?
moeten die gespande poppetjes ook of verdwijnen die?
Ben ik nu uit de guild of is dit een bug ?
Ik heb zojuist bij g2play.net het spel + headstart + explorer pack gekocht, 3 keys (voor elk ondedeel 1) ontvangen. De headstart kan ik al invullen en zoals vermeld de main key niet tot 4 april, echter kan ik mijn explorer pack ook nog niet activeren.
Weet iemand toevallig of dit de bedoeling is voor de explorer pack, en of ik indien ik het spel zelf registrer mijn "speeltijd" ook al ingaat? Anders stuur ik ze zo even een mailtje als dat niet bekend is, ik kon het niet zo direct op de website vinden.
Weet iemand toevallig of dit de bedoeling is voor de explorer pack, en of ik indien ik het spel zelf registrer mijn "speeltijd" ook al ingaat? Anders stuur ik ze zo even een mailtje als dat niet bekend is, ik kon het niet zo direct op de website vinden.
Verwijderd
Omg die gast gebruikt gewoon een health potion -_- er is zeker geen mogelijkheid om dit in een party met iemand te doen
Ik heb slechts 1 key ontvangen..Duckhamster schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:18:
Ik heb zojuist bij g2play.net het spel + headstart + explorer pack gekocht, 3 keys (voor elk ondedeel 1) ontvangen. De headstart kan ik al invullen en zoals vermeld de main key niet tot 4 april, echter kan ik mijn explorer pack ook nog niet activeren.
Ach, ik heb wel een mail ontvangen van ze dat ik mijn "explorer pack" geregistered heb. Beetje wazig
"Thank you for redeeming your pre-order code for The Elder Scrolls® Online. You're now registered for The Explorer's Pack. etc."
iDuckhamster schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:27:
[...]
Ach, ik heb wel een mail ontvangen van ze dat ik mijn "explorer pack" geregistered heb. Beetje wazig
"Thank you for redeeming your pre-order code for The Elder Scrolls® Online. You're now registered for The Explorer's Pack. etc."
Isbinderdaad niet duidelijk, ergens bij subscription staat wel dat het ingevoerd is
Hmm, daarnet had ik een Guild invite voor tweakers en heb die aanvaard, maar nu zit ik niet meer in de guild?
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Die fishing pole heb je standaard al in je uitrusting, als je langs water loopt waar je kan vissen staat er een optie om 'bait' te kiezen. Als je dat hebt kun je vissen4bit schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:15:
Ik draag een beetje van alles voorlopig. Best in slot wat ik vind. Ik probeer wel als nightblade voor hoofdzakelijk medium armor te gaan.
Voor het enchanten, je hebt kraampjes (niet heel veel) waar je die runes in kan plaatsen.
Voor items enchanten klik je met rechter muisknop 'enchant' en whoila de rest spreekt voor zich
Guilds zijn atm uitgeschakeld, denk dat je er nog wel gewoon inzit maar tijdelijk niet ziet.IStealYourGun schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:02:
Hmm, daarnet had ik een Guild invite voor tweakers en heb die aanvaard, maar nu zit ik niet meer in de guild?
[ Voor 14% gewijzigd door Edwins1984 op 02-04-2014 22:22 ]
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Ik als GuildMaster zie indd ook de GoT guild niet meer
Aha, morgen eens uitproberen. Nu lijkt de server wat raar te doen, en meteen is alles even down.Edwins1984 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:20:
[...]
Die fishing pole heb je standaard al in je uitrusting, als je langs water loopt waar je kan vissen staat er een optie om 'bait' te kiezen. Als je dat hebt kun je vissen![]()
Voor het enchanten, je hebt kraampjes (niet heel veel) waar je die runes in kan plaatsen.
Voor items enchanten klik je met rechter muisknop 'enchant' en whoila de rest spreekt voor zich
Het kan dus altijd slechter.Verderf schreef op woensdag 02 april 2014 @ 23:01:
Ik als GuildMaster zie indd ook de GoT guild niet meer
Guilds liggen/lagen plat.
Ik was ook even bang dat er iets mis was.
Servers gaan nu in ieder geval down voor maintenance.
Morgen maar weer een stukje spelen.
Ik was ook even bang dat er iets mis was.
Servers gaan nu in ieder geval down voor maintenance.
Morgen maar weer een stukje spelen.
Server is nu net 'down for maintenance' gegaan inderdaad..4bit schreef op woensdag 02 april 2014 @ 23:03:
[...]
Aha, morgen eens uitproberen. Nu lijkt de server wat raar te doen, en meteen is alles even down.
Hopelijk komt er een patch aan die enkele bugs verhelpen
Voor de mensen die graag willen weten waar alle skyshards etc. te vinden zijn
http://tamrielfoundry.com/map/
[ Voor 15% gewijzigd door Edwins1984 op 02-04-2014 23:33 ]
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Iemand enig idee hoe lang de servers plat gaan?
Ik las in-game dat volgens de officiele forums downtime 2 tot 4 uren kon gaan duren.
tot 1-2 am BST dus 2-3 uur s'nachts bij ons
Zie http://forums.elderscroll...nance-4-2-4-3-10-30pm-bst
Rechtermuisknop op je armor of wapen, en als het item geen speciale "threat" heeft kun je het enchanten(Enchant optie zal dan beschikbaar zijn). Echter is niet elke enchant geschikt voor ieder stuk armor of wapen.4bit schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:15:
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
"Fixes to quests that were blocking progression."Flaat schreef op woensdag 02 april 2014 @ 23:37:
tot 1-2 am BST dus 2-3 uur s'nachts bij ons
Mooi! Dat was wel behoorlijk irritant
De kikkerrace wordt niet genoemd in de patch notes, maar is wel gefixt, heb hem daarnet op NA eindelijk kunnen afmaken
Bij WoW had je twee factions: Hordes en Alliances. Op een PvP-server kon je tijdens questen spelers van de andere faction tegenkomen. Vaak mondde dat uit in een gevecht. Is dat ook het geval bij ESO waar dus 3 factions zijn?
Nee, je hebt maar 1 server voor Europa. Voor pvp kun je een apart, zeer groot, gebied in zodra je level 10 bent.Placid_K schreef op donderdag 03 april 2014 @ 00:01:
Bij WoW had je twee factions: Hordes en Alliances. Op een PvP-server kon je tijdens questen spelers van de andere faction tegenkomen. Vaak mondde dat uit in een gevecht. Is dat ook het geval bij ESO waar dus 3 factions zijn?
Verwijderd
Wel jammer dat de herhaalbare "kill 20 players" quest op daily is gezet. Dat was dé manier om AP te krijgen en siegeweapons te kopen... Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan afvangen!
Verder goede patch! Vooral de progression blocking quests die gefixed zijn!
Verder goede patch! Vooral de progression blocking quests die gefixed zijn!
Verwijderd
De quest gebieden van de verschillende alliances zijn ook los van elkaar. Tenminste, die grenzen kun je niet overschrijden. PVP is dus enkel te beleven in Cyrodiil! En geloof me daar houdt je je wel zoet mee. Ook zijn daar enkele PVE quests te doen als je spanning wilt hebbenMoraxv schreef op donderdag 03 april 2014 @ 06:42:
[...]
Nee, je hebt maar 1 server voor Europa. Voor pvp kun je een apart, zeer groot, gebied in zodra je level 10 bent.
Denk je gisteren na een lange dag werken tot 6 lekker te spelen de hele avond.. heeft je net komen samenwonende vriendin hele andere plannen. 11 uur pas thuis
geen tijd gehad meer om te spelen.
ze heeft me niet onder de duim hoor
Gelukkig heeft ze vanavond en morgen avond dienst , kan ik even goed los gaan met me Dragon Knight haha
ze heeft me niet onder de duim hoor
Gelukkig heeft ze vanavond en morgen avond dienst , kan ik even goed los gaan met me Dragon Knight haha
I see what you did there
Ontopic:
Als het goed is ligt de game vanmiddag in mijn brievenbus
PSN: Brwmaster
Verwijderd
Goede keuze! Healings is erg goed opgezet in deze game.Br3wmaster schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:25:
[...]
I see what you did there![]()
Ontopic:
Als het goed is ligt de game vanmiddag in mijn brievenbus. En ik ga maar weer zoals bij elke MMO voor een healing class
Al een keuze gemaakt welke class je gaat nemen?
Kan je meerdere healers zijn dan Templar dan?Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:33:
[...]
Goede keuze! Healings is erg goed opgezet in deze game.
Geweldig advies gisteren dat ik met de templar de boog moest pakken. Heerlijk op afstand staan knallen, poison arrows erbij en gaan 
Ook qua quests is dit een pareltje zeg. Veel verhaal quests ipv kill 10 van dat etc. het sleurt je in de game.
Tot nu toe zeer positief over de game.
Ook qua quests is dit een pareltje zeg. Veel verhaal quests ipv kill 10 van dat etc. het sleurt je in de game.
Templar, dacht ook eigenlijk dat dit de enige healing class was?Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:33:
[...]
Goede keuze! Healings is erg goed opgezet in deze game.
Maar wat voor build gebruik je dan? welke tree van templar? of gebruik je al je skillpoints voor skills van Bow?Carthrax schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:34:
Geweldig advies gisteren dat ik met de templar de boog moest pakken. Heerlijk op afstand staan knallen, poison arrows erbij en gaan
Verwijderd
Ja, theoretisch gezien kan iedere class healer zijn... Maar tot dusver zijn de templar, sorc en zelfs de nightblade goed als healer. Allen hebben hun pro's en cons.Ricmaniac schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:34:
[...]
Kan je meerdere healers zijn dan Templar dan?
De vraag is wat jouw speelstijl is!
Dan moet ik me daar nog even in verdiepen want dat bied wel wat leuke alternatieven danVerwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:39:
[...]
Ja, theoretisch gezien kan iedere class healer zijn... Maar tot dusver zijn de templar, sorc en zelfs de nightblade goed als healer. Allen hebben hun pro's en cons.
Oh ja met resto staff ja, maar een templar heeft ook echt class skills die healen.. dat hebben de andere nietVerwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:39:
[...]
Ja, theoretisch gezien kan iedere class healer zijn... Maar tot dusver zijn de templar, sorc en zelfs de nightblade goed als healer. Allen hebben hun pro's en cons.
Ik heb wat punten in Aedrics Spear en wat in Resto en voor de poison arrow punten in Bow. Bedoeling is om er een healer van te maken maar daar voor zal een respec nog aan te pas komen.
Verwijderd
Geloof me, met pvp is die build helemaal sterkCarthrax schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:34:
Je put uit zowel mana als stamina zodat je altijd wel spells of abilities kunt gebruiken.
Ik heb een vergelijkbare nightbladebuild gemaakt. Ook een aanrader!
Toch net even snel besloten om voor een templar te gaan. Eerst maar is kijken hoe die me gaat bevallen dan zien we daarna wel verder. Heb er in ieder geval zin in
Ik dacht dat sorcerer echt de healer class was?
700MB patch. Enige patch notes te bespeuren ?
Verwijderd
http://forums.elderscroll...patch-notes-v1-0-1#latestSideShow schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:35:
700MB patch. Enige patch notes te bespeuren ?
Verwijderd
Sorc is meer dps georienteerd. Deze heeft alleen een een aantal spells welke erg handig kunnen zijn voor healers.FerdiV schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:35:
Ik dacht dat sorcerer echt de healer class was?
Templars zijn kwa class abilities wel de echte healers/supports.
Het leuke is alleen dat meerdere combinaties mogelijk zijn. Een healer hoeft echt niet altijd een templar te zijn.
In PVP valt het me tot dusver op dat veel healers sorc zijn.
Ik zie net waarom het 700MB is
The intro cinematic has been replaced with a new, higher quality version.
hehehe
hehehe
[ Voor 17% gewijzigd door SideShow op 03-04-2014 09:45 ]
Verwijderd
De eerste keer dat ik de game opende en de intro dus zag, dacht ik serieus dat er iets mis wat met mijn graphic instellingen. Al die blokjes die je zag...SideShow schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:44:
Ik zie net waarom het 700MB is
hehehe