Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Tja het is erg slecht gepland. Net wanneer een grote groep europeanen klaar zijn met werk en naar huis gaan om het spel op te starten. Midden in het hoogtepunt van de dag.

Maar ik mag aannemen dat Zenimax weet wat ze doen en het beter is om niet te wachten en dat de noodzaak er is om nu direct maintenance uit te voeren.

Edit: log nu in en kan er alweer in :)

[ Voor 6% gewijzigd door SpitfireNL op 01-04-2014 19:14 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 18:47:
Geinig, nu krijg ik de melding dat mijn huidige account geen toegang heeft tot de servers. Dit terwijl ik de Imperial Edition heb. :)
Wat voor melding kreeg je eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:14:
[...]

Wat voor melding kreeg je eerst?
Dat er maintenance was. Ben nu overigens ingelogd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 18:47:
Geinig, nu krijg ik de melding dat mijn huidige account geen toegang heeft tot de servers. Dit terwijl ik de Imperial Edition heb. :)
Deze melding kreeg ik ook, kennelijk hebben ze alle gebruikersaccounts even uitgeschakeld voor de maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-09 00:42
kom je thuis van je werk, is de server down....
hopen dat hij nog online komt straks. Ach ja hoort een beetje bij een launch.

Mag ik ook in de guild @eikeram karakternaam ekeiram
En mijn niet tweaker echtgenoot misschien ook @jasperleenarts karakter Jass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 11:30
ik ben er weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
Ha gelukkig, we zijn weer live :) Game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:46
dan ga ik ook weer proberen in te loggen

kan ik ook geinvite worden tot de guild? naam = pruimman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

waarschijnlijk ben ik niet de eerste en ook niet de laatste, maar hij doet het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 11:30
is er overigens een Tweakers guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Onder het moto: "De beta was niet zo slecht" Heb ik de game maar gekocht.
Op welke server zitten de tweakertjes?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:27
ik zou graag ook in het tweakers guild toetreden ;-) id haringsma naam ook haringsma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Graag invite voor de guild ! :-)

Id is Sideshowtes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gravitar schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 18:39:
Tja, gisteren stond er nog:
2014.03.31 - 22:55 BST (5:55 p.m. EDT)
The weekly maintenance window scheduled to occur on Tuesdays will not be taking place on Tuesday, April 1st.
Communicatie kan wat dat betreft wel wat beter :/
Wat alleen maar bevestigd dat ze noodpatches aan server kant aan het doorvoeren zijn om het een en ander te fixen. Is in de beta ook wel vaker gebeurt bij echt game breaking dingen (bijv. heel Cyrodiil die niet meer deed).
Alex Picard schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:14:
[...]
Deze melding kreeg ik ook, kennelijk hebben ze alle gebruikersaccounts even uitgeschakeld voor de maintenance.
Dit is normaal en zal je bij elke update en maintenance zien. Ik vermoed dat het niet zozeer de gebruikersaccounts zijn die worden uitgeschakeld, maar echt een rechtending. Waarschijnlijk kunnen de GMs enzo wel inloggen om alles even snel te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Admiral_R2D2 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:35:
is er overigens een Tweakers guild?
Je kan mij ingame spammen (@verderf)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Waarom kan ik geen imperial maken?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:15
ben gewoon de laatste 3 quests kwijt die ik voor de maintenance had gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
Weet iemand hoe die Explorer pack treasure maps werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Bah... Er is onderhoud geweest, de meeste bugs die bugged waren werkte weer maar nu beginnen andere quests weer bugged te raken. Zo jammer :(

Er zijn ook geen in-game GM's die quests kunnen resetten ofzo.

[ Voor 18% gewijzigd door EnigmaNL op 01-04-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:27
hoeveel gaat het maandelijks kosten trouwens?...las iets van 13 euro?

edit al gevonden..13 euro dus.

[ Voor 19% gewijzigd door Michel242186 op 01-04-2014 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Hoe zit het nu eigenlijk met die Veteran Levels. Start je dat levelen meteen na 50? Ook al bij het uitspelen van de andere alliance gebieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

FerdiV schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:09:
Hoe zit het nu eigenlijk met die Veteran Levels. Start je dat levelen meteen na 50? Ook al bij het uitspelen van de andere alliance gebieden?
http://elderscrollsonline...3/26/esos-veteran-content alles wat je wilt weten en meer :) leuk stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Er zijn inderdaad een HOOP bugs weer.. om de zoveel tijd hangt mijn animaties van me zwaard omhoog midden in een aanval, ik heb al lopen mine op mijn mount, staand nog wel.. ( humor om te zien natuurlijk! ) ook heel veel npcs waar de voice over dan wel niet werkt en dan weer wel, nu vind ik het niet zo vreselijk erg als het in een normale quest gebeurd, maar als je 3 dialogen van de prophet niet hoort is het gewoon klote...

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:21:
[...] Er zijn ook geen in-game GM's die quests kunnen resetten ofzo.
Ik heb ze wel eens gevraagd in een wat langer gesprek wat ze nou konden doen en het komt er min of meer op neer dat ze wel zaken in de wereld kunnen aanpassen, maar dit niet mogen (en willen) doen. Hun opdracht is in principe om zo min mogelijk in te grijpen. Ze zullen je dus hooguit wijzen op commands als /stuck en /camp en verder dat als je de quest moet abandonen (wat vaak voor zorgt dat de instance op houdt, als het een 1-mans instance is).

@hierboven, zit de bug er ook nog in dat je rent op de rug van je paard? Dat ziet er echt enorm idioot uit :P Of dat je paard altijd 'zijwaarts lopen'-animatie afspeelt als je gewoon rechtdoor loopt.

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 01-04-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Oops, tijd een beetje uit het oog verloren. Inmiddels 8 uur gespeeld vandaag.. dit spel is veel verslavender dan ik verwacht had _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Behoorlijk verslavend inderdaad, dat mis ik in veel games de laatste tijd dus ik kan het alleen maar toejuichen _/-\o_

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ben ik in Cyrodiil aan het klooien geweest, wel verbazingwekkend hoe soepel het loopt. Bij Guild Wars 2 met hetzelfde aantal mensen dropt de framerate behoorlijk. Het levellen zelf gaat in vergelijking met andere recente mmo wel een stuk langzamer, heeft ook deels te maken dat ik veel aan het craften ben, iets wat ik zelden doe in een mmo.
Niet echt veel bugs tegengekomen, ik heb gisteren 1 quest niet kunnen afmaken, en opeens ging de voice over in het duits. Meest vervelende is, dat ik continue dismount. Voor de rest vermaak ik me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 14:43
Ik heb deze game ook besteld, omdat ik Morrowind, Oblivion en Skyrim allemaal stuk voor stuk vette games vond. Daarnaast ben ik al een tijdje gestopt met MMO's, maar toen ik een poos geleden lucht hiervan kreeg vond ik het al meteen interessant. Ik heb wel de 'gewone' digital edition gekocht, en niet bij Bethesda zelf maar gewoon bij een webshop voor €30-nogwat. Ik heb toch nog wat deadlines deze week, die moeten vrijdag af zijn, en laat dan net de officiele release zijn :)
Bij die gewone digital edition zit wel de explorer pack, dus dat is wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bv202 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:54:
Oops, tijd een beetje uit het oog verloren. Inmiddels 8 uur gespeeld vandaag.. dit spel is veel verslavender dan ik verwacht had _/-\o_
Ja, daar kwam ik na 100 uur ook achter :P Moet je voor de gein eens over 3 weken /played omrekenen naar uren. Je schrikt je waarschijnlijk te pletter van alle uren die niet zo productief meer waren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:38
Ja besloten de game vrijdag te halen zodat ik 't weekend is een beetje kan spelen. Komende dagen toch geen tijd. Gister wel veel gelezen over deze MMO en alles wat de BETA voor mijn gevoel niet had heeft het na het lezen van de info en jullie verhalen toch echt wel.

Ik zie mensen hier veel klagen over bugs. Zijn die nog net zo te reporten als in de BETA?

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ja, via F1 kan je die reporten.
Gisteren helaas weer twee keer moeten doen.
Was vervelend omdat het twee aparte quest lines waren en die ik moest doen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Iusedto schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:22:
Ja, via F1 kan je die reporten.
Gisteren helaas weer twee keer moeten doen.
Was vervelend omdat het twee aparte quest lines waren en die ik moest doen.
Top. Wel goed dat je het doet overigens. Veel mensen klagen alleen en reporten niks. Zelfde geld voor beta test. Mensen gebruiken die test vooral om het spel te spelen en niet om te reporten. Erg jammer altijd.

Pas nog een heel artikel over gelezen zal is kijken of ik die nog terug kan vinden vanavond. Erg leuk stukje om te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ik kwam niet verder in de "afsluitende " quests voor Ebonheart Pact en die heb je nodig om de volgende quest line te openen in een nieuw gebied.
Helaas bijna 2 dagen kwijt om die 2 te doen maar uiteindelijk is het gelukt.

Kan eindelijk verder levelen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Hehe ja dat zijn nasty dingen inderdaad. Blegh wou dat ik is wat meer tijd had xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Er zijn spelers die gewoon in een ander account ingelogd worden dan hun eigen! Zie: http://www.reddit.com/r/e...m_message_about_disabled/

Dat is best wel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-09 00:42
Alex Picard schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:03:
Weet iemand hoe die Explorer pack treasure maps werken?
Ja hoor.
Je opent zo'n pack. Dan krijg je een heleboel treasure maps. Ik zag tot nu toe van elk gebied in iedergeval 1 kaart.
Je used de treasure map ( heeft de naam van het gebeid) en dan goed kijken en zoeken maar.
Als je hem vindt , is het een bult zand, waar je met het commando E in kan graven en dan krijg je absoluut leuke loot.
Je moet de kaart in je inventory hebben om de schat te kunnen zien en op te graven.

Have fun met schatzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:23
Heb nog helemaal niet gekeken naar de treasure map, ook nog niet gezien. Wel de pet.

Even bezig geweest met het levelen van een templar met resto punten maar dat is nog niet eenvoudig. Gebruik je je offensive abilities ben je door je "mana" heen om jezelf te healen. Regeneration gaat ook niet snel dus was ik even een dooie templar. Misschien toch eerst maar alles naar de DPS tree zetten om het te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 22:01

D33F

Tweelingtemmer

EnigmaNL schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:09:
Er zijn spelers die gewoon in een ander account ingelogd worden dan hun eigen! Zie: http://www.reddit.com/r/e...m_message_about_disabled/

Dat is best wel slecht.
Dat niet alleen, sommige mensen kwamen erachter dat hun gehele bankinhoud gewiped is :X

http://forums.elderscroll...-deleted-while-playing/p3

Ik hoop dat ze dit heel erg snel fixen, want dit zijn zaken die echt niet mogen gebeuren imo..

[ Voor 9% gewijzigd door D33F op 02-04-2014 09:25 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook graag een guildinvite willen hebben :)
@Vlamir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mith
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09-2023
Bv202 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:54:
Tell me about it...
:)

Elder Scrolls Online BE / NL guild V v V JOIN US www.v3guild.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:21:
Heb nog helemaal niet gekeken naar de treasure map, ook nog niet gezien. Wel de pet.

Even bezig geweest met het levelen van een templar met resto punten maar dat is nog niet eenvoudig. Gebruik je je offensive abilities ben je door je "mana" heen om jezelf te healen. Regeneration gaat ook niet snel dus was ik even een dooie templar. Misschien toch eerst maar alles naar de DPS tree zetten om het te overleven.
De combi Templar met bow is een aanrader. Je gebruikt beide pools dus je houdt mana over om te healen.
In pvp is deze combi ook heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:08
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:47:
[...]

De combi Templar met bow is een aanrader. Je gebruikt beide pools dus je houdt mana over om te healen.
In pvp is deze combi ook heel erg goed.
2H is ook een aanrader, gebruik 2 skills daarvan, een heal skill en 2 andere(aetic spear ofzo en nog een wat een area skill is)

EDIT: Omg, als je dus een alt begin kan je dus de prison gedeelte skippen! Ik was nu direct lvl 3 toen ik me char had aangemaakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Ryatzu op 02-04-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mith
Gisteren wat rond gelopen, en wat treasures kunnen "lockpicken". zorg dat je echt altijd lockpicks bij je hebt!!
na wat treasures, ook een achievement gekregen. iets van "treasure chest spotter" of zoiets.
wel fun dat die dingen er ook in zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mith schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:55:
Gisteren wat rond gelopen, en wat treasures kunnen "lockpicken". zorg dat je echt altijd lockpicks bij je hebt!!
na wat treasures, ook een achievement gekregen. iets van "treasure chest spotter" of zoiets.
wel fun dat die dingen er ook in zitten :)
Al in het bezit van de achievement "Slaghtered"?
Deze kunj je krijgen door in diep water te zwemmen :*)
Zit blijkbaar ook in Cyrodiil kwam ik gisteren achter. Onze tactische flankaanval faalde dan ook al in een erg vroeg stadium haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mith
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:57:
[...]

Al in het bezit van de achievement "Slaghtered"?
Deze kunj je krijgen door in diep water te zwemmen :*)
Zit blijkbaar ook in Cyrodiil kwam ik gisteren achter. Onze tactische flankaanval faalde dan ook al in een erg vroeg stadium haha
LOL

*blub* *blub* *blub* ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mith schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:58:
[...]

LOL

*blub* *blub* *blub* ?
Opgegeten door slaughterfish haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:26:
[...]

Ik heb ze wel eens gevraagd in een wat langer gesprek wat ze nou konden doen en het komt er min of meer op neer dat ze wel zaken in de wereld kunnen aanpassen, maar dit niet mogen (en willen) doen. Hun opdracht is in principe om zo min mogelijk in te grijpen. Ze zullen je dus hooguit wijzen op commands als /stuck en /camp en verder dat als je de quest moet abandonen (wat vaak voor zorgt dat de instance op houdt, als het een 1-mans instance is).

@hierboven, zit de bug er ook nog in dat je rent op de rug van je paard? Dat ziet er echt enorm idioot uit :P Of dat je paard altijd 'zijwaarts lopen'-animatie afspeelt als je gewoon rechtdoor loopt.
De reden waarom ze dit niet doen is omdat er dan voor elke speler afzonderlijk de quest ge-reset moet worden. Dat worden dan ZO veel spelers dat er willekeur ontstaat en dat wil je als Customer Support ten alle tijden voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ryatzu schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:50:
[...]
EDIT: Omg, als je dus een alt begin kan je dus de prison gedeelte skippen! Ik was nu direct lvl 3 toen ik me char had aangemaakt.
Na je 1e char kan dat altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Wanneer krijg je eigenlijk de Treasure Map, en de mudcrab vanity pet? Heb namelijk een monkey als pet gekregen, en kan me niet herinneren ergens een Treasure map te hebben gevonden.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
Waarom gaat de tijd zo langzaam op het werk vandaag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Om de treasure maps in de mail te krijgen moet je de explorer pack hebben en dan komen ze in de mail.

Ja de tijd mag wel wat sneller gaan! wil spelen!!!

[ Voor 21% gewijzigd door garriej op 02-04-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Enige waar ik last van heb is de "lag" bij de actieknop, E in mijn geval. Als je deuren opent oid moet ik voor m'n gevoel een aantal keer drukken. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:12:
Enige waar ik last van heb is de "lag" bij de actieknop, E in mijn geval. Als je deuren opent oid moet ik voor m'n gevoel een aantal keer drukken. Meer mensen last van?
In de pve zones niet. In Cyrodiil echter wel. Erg vervelend.
Verder valt de lag erg mee. Zelfs in hele grote veldslagen.

Enkel raidgroepen in pvp zorgen vaak voor crashes en lagspikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

PvP nog niet gespeeld, verder geen last van lag gehad :) kan geluk zijn, maar ik vind het een soepele release so far. Tuurlijk zijn er een aantal bugs, maar niet zo extreem veel als tegenwoordig de standaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
garriej schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:09:
Om de treasure maps in de mail te krijgen moet je de explorer pack hebben en dan komen ze in de mail.

Dit stond in mijn ESO mail:

The ability to play as any race in any alliance
The Scuttler vanity pet
Exclusive treasure maps
3 Days Early Access

3 dagen: check, Scuttler: Check. Maps....niet in de mail :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Dan weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:15:
[...]

Dit stond in mijn ESO mail:

The ability to play as any race in any alliance
The Scuttler vanity pet
Exclusive treasure maps
3 Days Early Access

3 dagen: check, Scuttler: Check. Maps....niet in de mail :S
Heb je het gekocht bij Zenimax of via een retailer?
Bij de retailer versies krijg je die items pas bij officiele launch.
Je hebt waarschijnlijk ook nog geen mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:16:
[...]

Mount zit alleen bij Imperial edition toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:16:
[...]

Retailer indd. Dat zou veel verklaren indd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:17:
[...]

Mount zit alleen bij Imperial edition toch?
Ja klopt. Dit is wat ik hoorde van mensen in game. Alle "Zenimax kopers" hadden de items al, de rest nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Hoe zit het inventory systeem nu in elkaar? Is er een bepaald aantal slots of is het met gewicht zoals de goue ouwe ES games?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
garriej schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:09:

Wrong, je krijgt deze alleen als je de digital heb gekocht. Als je ergens anders hebt gekocht krijg je deze pas als je de definitieve code invoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

FerdiV schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:00:
[...]

Na je 1e char kan dat altijd.
Werkt dat ook als je al meerdere chars hebt aangemaakt maar slechts met 1 speelt (en die is dus voorbij de wailing prison)? Of moet je eerst voorbij de wailing prison zijn én dan kun je een nieuw char maken wat begint in het faction start gebied?
(al zou ik het begin gebied wel doen.. puur voor de skyshard)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

mathiasv91 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:24:
Hoe zit het inventory systeem nu in elkaar? Is er een bepaald aantal slots of is het met gewicht zoals de goue ouwe ES games?
een aantal slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ik heb niet de Scuttler vanity pet gekregen, alleen de monkey en de pledge of mara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knud schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:24:
[...]

Werkt dat ook als je al meerdere chars hebt aangemaakt maar slechts met 1 speelt (en die is dus voorbij de wailing prison)? Of moet je eerst voorbij de wailing prison zijn én dan kun je een nieuw char maken wat begint in het faction start gebied?
(al zou ik het begin gebied wel doen.. puur voor de skyshard)
Ja. En maak je geen zorgen, als je het begin skipt dan krijg je wel die skyshard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Gaan die zich dan niet héél snel vullen, na 1 quest heb ik al misschien 25 of 30 kistjes met stuff voor provisioning(?) geloot.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:26:
[...]

Ja. En maak je geen zorgen, als je het begin skipt dan krijg je wel die skyshard ;)
Oh dat is wel netjes dan - houdt de flow er goed in.
Straks even proberen met mn dummy character :)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

mathiasv91 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:28:
[...]

Gaan die zich dan niet héél snel vullen, na 1 quest heb ik al misschien 25 of 30 kistjes met stuff voor provisioning(?) geloot.
Gaat vrij snel (helaas). Maar je kan bag upgrades kopen. En je moet een keuze maken wat je allemaal mee wilt zeulen. (Beetje zoals bij Mass Effect 1 :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathiasv91 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:28:
[...]

Ik zou je richten op 1 profession, de rest op de guildbank of verkopen. Je inventory zit zo vol en de bank ook.
Je kunt wel al je mats op de bank zetten. Bij het craften pakt hij de items gewoon van je bank. Dat scheelt weer bagspace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:30:
[...]

Ik zou je richten op 1 profession, de rest op de guildbank of verkopen. Je inventory zit zo vol en de bank ook.
Je kunt wel al je mats op de bank zetten. Bij het craften pakt hij de items gewoon van je bank. Dat scheelt weer bagspace :)
Dat is pas een handige tip! Wist niet dat je de mats op de bank kon laten staan.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan wie moet ik mij trouwens richten voor een tweakers guild invite?
Moet ik gewoon hier mijn inlognaam neerplempen of iemand in game whisperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:34:
Aan wie moet ik mij trouwens richten voor een tweakers guild invite?
Moet ik gewoon hier mijn inlognaam neerplempen of iemand in game whisperen?
je kan mij @verderf whisperen vanaf een uurtje of 3 :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:36:
[...]

je kan mij @verderf whisperen vanaf een uurtje of 3 :)
Ga ik doen!
Ik begreep dat jullie bij AD zitten?
In welke Campain zitten jullie momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:39:
[...]

Ga ik doen!
Yup, AD maar hebben er ook al wat mensen inzitten van andere alliances. wat bedoel je met campaign?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
@Carthrax als jullie nog een plekje in de guild hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:40:
[...]

Yup, AD maar hebben er ook al wat mensen inzitten van andere alliances. wat bedoel je met campaign?
PVP Campain. Op dit moment zit ik in Arius Bow ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Hoe meer hoe beter, we zaten gisteravond op 20 man dus op naar de 50 :D
Guild bank is iig unlocked!
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:42:
[...]

PVP Campain. Op dit moment zit ik in Arius Bow ofzo.
Dat durf ik niet te zeggen :P

[ Voor 63% gewijzigd door Verderf op 02-04-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Misschien is het leuk als iedereen tipjes en tricks op het forum zet, net zoals het "je kan de mats op je bank houden" daardoor worden we allemaal beter en hoeven we niet overal zelf achter te komen, tevens als je mats op je bank heb, kun je deze mats op een andere char, in een andere alliance, ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
wij van VvV zitten nu aan 25 man, ook AD en van campaign op Auriels Bow. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:24

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Echt te weinig tijd om te spelen,

Gisteren tot bijna level 9 gekomen met me DragonKnight.
Is wel echt een leuke class (als tank) maar af en toe had ik het moeilijk tijdens questen. Want heb dus echt alles gedaan op dat kleine eilandje van Aldmeri Dominion. Maar met me level 8 character heb ik alleen maar level 9/10 quests of hoger.

Was toen ook bij 1 quest
spoiler: lvl8quest
Kill Norion, in zo'n ondergronde cave
echt 8 keer dood gegaan toen trok ik het niet meer XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik heb ook een dragonknight (een nord)in de daggerfall dus loop rond met een dikke 2hander alles neer te hakken in heavy armor, ben door de heavy armor lastiger neer te krijgen en doe toch nog genoeg dmg om makkelijk door de questen heen te komen, speelt erg leuk :)

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 02-04-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:05:
Was toen ook bij 1 quest
Ik had t zelfde voor met mijn templar op die quest ... heb dan met een nightblade geprobeerd en daar was ik er direct vd eerste keer zonder enige problemen voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:05:
Echt te weinig tijd om te spelen,

Gisteren tot bijna level 9 gekomen met me DragonKnight.
Is wel echt een leuke class (als tank) maar af en toe had ik het moeilijk tijdens questen. Want heb dus echt alles gedaan op dat kleine eilandje van Aldmeri Dominion. Maar met me level 8 character heb ik alleen maar level 9/10 quests of hoger.

Was toen ook bij 1 quest
Is dat die gast waar 2 adds spawnen? Die is erg heavy idd! Probeer op Norion in te blijven hakken/schieten. Ranged rondrennen is nog het beste. De adds doen ziekelijke damage namelijk, dus als je die kunt ontwijken..

Heeft me ook de nodige keren de kop gekost haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:20:
[...]

Is dat die gast waar 2 adds spawnen? Die is erg heavy idd! Probeer op Norion in te blijven hakken/schieten. Ranged rondrennen is nog het beste. De adds doen ziekelijke damage namelijk, dus als je die kunt ontwijken..

Heeft me ook de nodige keren de kop gekost haha
Ja het is me inmiddels al gelukt, en dat is die inderdaad. maar omdat ik als tank was en het gevecht wat langer duurde bleef het niet bij 2 adds... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:43:
Ik kwam niet verder in de "afsluitende " quests voor Ebonheart Pact en die heb je nodig om de volgende quest line te openen in een nieuw gebied. [...]
De gebieden zijn redelijk lost van elkaar. Je kan als je wil zo de eerste 2 zones voorbij lopen (door bijv. te teleporten naar een vriend/guild member in die zone) en daar beginnen met het verhaal. Je hoeft niet de questline in de ene zone af te ronden voordat je met die in de volgende zone kan beginnen.
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:30:
[...]
1 tip, neem in ieder geval enchanting want die is op latere levels niet meer fatsoenlijk te levelen, doordat je te weinig xp krijgt van de enchants die je maakt en die van anderen die je deconstruct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ricmaniac schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:27:
[...]

Ja het is me inmiddels al gelukt, en dat is die inderdaad. maar omdat ik als tank was en het gevecht wat langer duurde bleef het niet bij 2 adds... 8)7
Met de beta had ik als sorcerer echt problemen bij hem, nu als templar met 2H was het echt zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mith
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:39:
[...]

Ga ik doen!
VvV

Campain: Auriels's Bow !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Zie iedereen hier over Aldmeri Dominion.
Vraag me af, zijn er hier nog mensen die ook begonnen zijn bij ebonheart pact?

[ Voor 21% gewijzigd door Edwins1984 op 02-04-2014 12:47 ]

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

1 AD
2 DC
3 EP

Zo leek het toch gisteren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravitar
  • Niet online
Maintenance duurt nu toch all een dike 6 uur :/, nou ja hopelijk fixen ze het een en ander. Ik heb nog een kikkerrace te winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gravitar schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:26:
Maintenance duurt nu toch all een dike 6 uur :/, nou ja hopelijk fixen ze het een en ander. Ik heb nog een kikkerrace te winnen :D
De EU server is gewoon open... alleen die van Norh America is dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravitar
  • Niet online
Weet ik, maar ik speel samen met mensen die ik via een ander spel heb leren kennen, waarvan de meesten in US/Canada wonen, en omdat de EU servers ook in de US staan zijn we allemaal maar voor NA gegaan :). Met je NA chars kan je niet op de EU servers spelen als ik het goed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mith
Gravitar schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:31:
Weet ik, maar ik speel samen met mensen die ik via een ander spel heb leren kennen, waarvan de meesten in US/Canada wonen, en omdat de EU servers ook in de US staan zijn we allemaal maar voor NA gegaan :). Met je NA chars kan je niet op de EU servers spelen als ik het goed heb?
volgens mij niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gravitar schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:31:
Kan wel volgens mij... in de beta kon dat wel though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravitar
  • Niet online
Als ik het goed heb waren de twee public betas eigenlijk de zelfde database die ze één keer op de NA megaserver hardware hebben getest, en één keer op de EU hardware. Net even in de launcher gekeken, maar als ik hem op EU zet mag ik eerst nog even 22 gig downloaden, iets teveel van het goede lol. Hoewel als ze de maintenance altijd zo doen (een server up en de andere down) ik het misschien nog wel eens doe, meeste tweakers zullen wel op de EU zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een add on wil toevoegen, dan moet dat in een add on folder, maar die heb ik niet.
Op welke locatie in de eso map moet ik deze aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ik gebruik Minion addon program voor ESO.
Click install en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:50:
Ik gebruik Minion addon program voor ESO.
Click install en klaar.
Ja die heb ik net gedownload en wil ik ook gebruiken, maar hij vraagt me om de add on folder te zoeken.

(heb me map voor ESO ook niet in de C:/ file maar in een andere, dus misschien dat het daardoor komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravitar
  • Niet online
Hier staat een aardige uitleg :)
Pagina: 1 ... 23 ... 66 Laatste