Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:01

D33F

Tweelingtemmer

Ik ben er wel eerlijk in dat de horse mount die nu te koop is in de cash shop mij langzaam een verkeerde smaak geeft in m'n mond. Ik hoop dat het hierbij blijft en niet het begin is van iets dat wij zeker niet willen hebben...

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Ook de normale versie maar gepreordered. Kon 'M voor 29, 95 niet laten liggen. Dan maar geen imperial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
Rudolf schreef op zondag 30 maart 2014 @ 11:14:
Ook de normale versie maar gepreordered. Kon 'M voor 29, 95 niet laten liggen. Dan maar geen imperial.
Linkje erbij voor de liefhebbers? En je early access al binnen?

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-12-2024
Zijn er al plannen voor een tweakers guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik had in eerste instantie gedacht dat ik als nieuwe MMO me veel meer aangetrokken zou voelen tot Wildstar. Hield wel van de cartoony stijl en humor. En ik las alleen maar negatieve dingen over ESO beta. Na allebei redelijk veel gespeeld te hebben ben ik alleen maar positief verrast door ESO en een beetje teleurgesteld in Wildstar.

Komt voornamelijk omdat ik heel erg aangetrokken was door de animaties en levendigheid van Wildstar maar de combat mechanics en verhaallijnen konden me niet echt boeien. Ook al is de 'impact' en feel van de combat wat meer vloeiend in Wildstar, ben ik veel meer aangetrokken door de wat rauwe en haast onhandige combat van ESO. Ook omdat het de Elder Scrolls sfeer heeft.

Daarnaast zit er zo veel meer (boeiend) verhaal in ESO dan in Wildstar. Ik snap dat ze als nieuwe IP nog veel moeten overtuigen maar je word nou niet echt in het verhaal gezogen in Wildstar. Ik zat er o.a. door de voice overs in ESO er zo in. Had echt zín om te questen ipv het gevoel wat taakjes te verrichten in ESO. Misschien veranderd dit nog wel als Wildstar live gaat maar als ik tot juni mezelf bezig kan houden in ESO ga ik m'n subsciption hierop houden.

Heb sinds vandaag ook een nieuwe videokaart: Sapphire R9 280x, die ga ik op m'n eveneens nieuwe monitor met 2560x1080 reso aan het werk zetten. Vond het fijn dat ESO client meteen mn nieuwe resolutie pakte en er keurig uit zag op dit formaat. Nog 20 minuutjes wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 11:30
ik kan er nu al in;
aangemaakte characters:
1 See Threepio
2 Admiral Ackbar
3 Wedge Antilles
4 Chewbacca
5 Grand Admiral Thrawn
6 Talon Karrde
7 Artoo Detoo
8 Mon Mothma

[ Voor 84% gewijzigd door Admiral_R2D2 op 30-03-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel relaxed dat ik om 12.20 al kon inloggen, nu lekker een paar uur klooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker idd dat we er al zo vroeg in kunnen, maar heb helaas mijn imperial key nog niet ven greenman, heb alleen maar de headstart code ontvangen... Maar goed ook pas gister gepre-ordered...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt ESO trouwens ook nog uit op Macintosh? Op het moment heb ik alleen een Macbook Pro in bezit. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:19
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:06:
Komt ESO trouwens ook nog uit op Macintosh? Op het moment heb ik alleen een Macbook Pro in bezit. :P
https://help.elderscrolls...s/detail/a_id/3315/kw/mac
Het lijkt er dus op dat er een versie voor Mac uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Is er nu al een GoT guild ? Speelt je faction daarvoor een rol ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 28-06 09:20
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:06:
Jup, ik heb de beta op mijn Mac gespeeld. Volgens mij begint hij ook gewoon op de Mac vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teamspeak 3
brandalive.be:9986

voor wie mee wil spelen en net nieuw is, we spelen in daggerfall :)
Nederlandse groep

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiloutheBrave
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:34
SideShow schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:44:
Is er nu al een GoT guild ? Speelt je faction daarvoor een rol ?
Naar mijn weten nog niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
nickko schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:17:
[...]

Linkje erbij voor de liefhebbers? En je early access al binnen?
kreeg een actiemail van g2a. Volgens mij krijg ik dindag pas mijn key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 19:06
Rudolf schreef op zondag 30 maart 2014 @ 16:33:
[...]
kreeg een actiemail van g2a. Volgens mij krijg ik dindag pas mijn key
Inderdaad, de standard edition heeft maar 3 dagen early access. Ik ben ook serieus naar deze game aan het kijken, maar kom er niet helemaal meer uit:

1. Imperials zijn bij mij favoriet, maar daarvoor moet je de imperial edition kopen? Zelfs de goedkoopste online voor 64 euro vind ik een beetje te duur.
2. Dan is de Aldmeri Dominion mn favoriete faction vanwege het voor mij leukere startgebied, maar dan moet je per sé elf of khajit zijn, en om eerlijk te zijn vind ik de elven in Elder Scrolls echt niet goed vormgegeven en spreekt dat me niet aan.
3. Mn favoriete class/speelstijl is altijd Mage achtige classes, maar daar zijn humans weer slechter in?
4. Er is ook nog zoiets als het explorer pack, waarmee je met elk ras elke faction kunt joinen, dus dan zou je bijv. als Nord bij de Aldmeri Dominion kunnen voor een paar euro extra, maar Nords zijn ook weer zwakker in magic? Ik wil toch wel per sé een elf achtig karakter voor de immersion. :+

Ik koop anders gewoon later wel de standard edition en kijk of er wat aan is, maar vind dit wel jammer. Als Imperial bij de Aldmeri Dominion had me gewoon de leukste start geleken, waarom moet dat meteen weer zoveel extra geld kosten. :P

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10
Je kan via je account gewoon de Mac cliënt downloaden! Dus koop gewoon de pc versie en je kan direct de Mac cliënt downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Toch maar besloten wel te spelen, bah zoveel goeie commentaar lees ik.
Gelukkig zag ik vanmiddag bij Bart Smit de explorer pack voor de imperial voor 5 euro.

Nu log ik in met me char en mis ik de volgende 2 items:

The Scuttler, a tiny but loyal vanity pet.
Bonus treasure maps that will lead the player to loot.

Het paard kon ik zelf kopen voor 1G.
De monkey pet wel al gekregen omdat ik meegedaan had aan een vorige beta.
En de Pledge of Mara heb ik ook gekregen.

Moet ik die andere pet en die treasure maps ergens halen of krijg je die pas echt bij de release als je de volledige code invoer?

Edit: Ben niet de enige, veel mensen ingame hebben niet alle mails gehad die ze hoorde te krijgen...

Edit 2: NVM, blijkbaar krijg je alles al direct als je dus via de online webshop had gekocht. Anders krijg je alles pas als je je key van de retail box invoer. Goed om te weten!

[ Voor 18% gewijzigd door Ryatzu op 30-03-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de digital purchase zat die allemaal in je e-mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 12:22
gratis travel tip, travel to player en dan ben je bij een wayscrine dan kun je gratis travelen :p

spel is opzich wel vet maar buggier dan een gemiddelde beta

[ Voor 24% gewijzigd door bronce op 30-03-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Vandaag stros m kai volledig afgewerkt en begonnen aan betnikh - geen enkele bug voorgehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:14

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Niet echt veel bugs gehad, behalve dat ik wel erg vaak dismounted werd, wat nogal irritant wordt. Voor het eerst wat addons geprobeerd. LootDrop en dat andere dat NPC chatter als subtitles weergeeft. Heerlijk!
Vanity pets vind ik eigenlijk een suf idee. Iedereen loopt met een aapje of dat andere ding rond. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Waren er al plannen wat betreft een tweakers guild en wat de alliance zou moeten zijn?

[ Voor 74% gewijzigd door Verderf op 31-03-2014 01:04 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik dacht dit topic loopt wel storm nu je erin kan :P

Zelf heb ik nog 0x kunnen spelen (weekend verplichtingen en nu werk) - vanavond wordt de eerste keer.
Is het nu erg druk online? Aangezien er maar 1 server is waar iedreen speelt dan zou het toch echt helemaal moeten ontploffen van de mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CT schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:11:
Ik dacht dit topic loopt wel storm nu je erin kan :P[...]
Kan ook zijn dat iedereen aan het spelen of werken is.
[...]Is het nu erg druk online? Aangezien er maar 1 server is waar iedreen speelt dan zou het toch echt helemaal moeten ontploffen van de mensen?
Dit vraag ik mij ook af. Zelf kan ik niet kijken want heb besloten dat nadat ik 2/3e van het spel al heb gespeeld in de afgelopen ~4 maanden dat het resterende deel de aanschafkosten nog niet waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:14

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Vergeet niet dat, ondanks dat je in '1 server' zit, daarin weer verschillende.. um.. hoe noem je dat, shards? zijn?

Dat is de reden waarom, toen ik een groep vormde met een buddy, dat ik 'travel to player' moest doen om hem te kunnen zien. Als ze dat systeem niet hadden en je iedereen kon zien, was het waarschijnlijk stervensdruk geweest. Nu vond ik het eigenlijk best wel meevallen.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren helaas niet veel kunnen spelen maar toch nog even voor het slapen tot level 7 kunnen komen.

Ik ben wel gewoon het verhaal aan het volgen en geef momenteel even niets om snel te levelen (hoewe ik dat normaal wel altijd heb met nieuwe MMO's) Ik lees de quests rustig en geniet van de wereld.

Ik was zo verschrikkelijk skeptisch toen ze aankondigden dat er een ES online kwam.
Maar ik ben ontzettend verrast (in de beta al) met deze game.

Hopelijk dat ik deze week wat mooie uren kan spelen maarja sinds afgelopen week aan het samenwonen. helaas vereist het vrouwtje ook aardig wat aandacht haha :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Trinsec schreef op zondag 30 maart 2014 @ 23:31:
Niet echt veel bugs gehad, behalve dat ik wel erg vaak dismounted werd, wat nogal irritant wordt. Voor het eerst wat addons geprobeerd. LootDrop en dat andere dat NPC chatter als subtitles weergeeft. Heerlijk!
Vanity pets vind ik eigenlijk een suf idee. Iedereen loopt met een aapje of dat andere ding rond. :P
Het lijkt af en toe wel op een dierentuin waarvan alle hekken van open staan inderdaad.
Overal zie je aapjes en andere pets rondlopen met flink wat spelers :*)

Gisteren voor mijn doen flink wat uren kunnen spelen, tot zover valt het me nie tegen en is het echt een top spel _/-\o_

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procent20
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-12-2015
Gisteren een half dagje ESO gespeeld, rustig aan gedaan om het begin van het verhaal en de lore goed op me in te laten werken, uiteindelijk op level 7 uitgekomen. (De beta heb ik nog geen half uur gespeeld omdat ik op de full game wilde wachten. )

Ik ben enorm onder de indruk, de game maakt het je niet te makkelijk in het begin en de quests voelen gevarieerd aan. Ook is er een duidelijke samenhang tussen de PVE questlines waardoor je niet het idee hebt dat je van npc naar npc rent.

Ik heb nog maar een beperkt aantal skills maar na je vierde of vijfde skillevel krijg je de mogelijkheid om deze in een bepaalde richting te speccen wat een leuke uitdieping is. Ook komen er vanaf level 10 en hoger allemaal features bij waardoor er nog meer variatie in builds is. En dan ben ik nog niet eens aan craften begonnen.

Hele leuke game, jammer dat ik net begonnen ben met afstuderen dus het niet genoeg tijd kan geven maar ik ga hier nog veel plezier aan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vraag me af welke alliance de meeste hier gejoined zijn?

Ik zit bij Aldmeri Dominion (schrijf het niet goed volgens mij XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ricmaniac schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:54:
Vraag me af welke alliance de meeste hier gejoined zijn?

Ik zit bij Aldmeri Dominion (schrijf het niet goed volgens mij XD)
Daar zitten de meeste, een tweakers guild zit er denk wel in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Begrijp ik het nou goed dat ik als Imperial Ebonheart pact guilds kan joinen en mee spelen met mensen in andere alliances omdat ik imperial ben?

[ Voor 12% gewijzigd door Verderf op 31-03-2014 09:09 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij sterk. Dacht dat als je eenmaal een Alliance hebt gekozen voor je char je ook tot die Alliance beperkt bent. Je kan dus niet naar gebieden waar spelers van andere alliances rondlopen (behalve Cyrodiil dan).
Heb eigenlijk nooit echt naar gekeken of die Alliance beperking ook geld voor dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Wij hebben ook wat aldmeri dominion mensen in onze guild zitten @ ebonheart pact..

Volgens mij is een dus guild gewoon voor alle alliances? Je kunt alleen nooit met elkaar pvpen...

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Laatst online: 30-08 22:04
Weet iemand ook hoe je forum access kunt krijgen op elderscrollsonline.com ?
Als ik daar probeer in te loggen met mijn account details krijg ik account niet gevonden, maar als ik naar de registratie pagina ga, staat er "Invitation not found".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
marcrenzo schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:23:
Als ik daar probeer in te loggen met mijn account details krijg ik account niet gevonden, maar als ik naar de registratie pagina ga, staat er "Invitation not found".
Je krijgt een forum account 'invite' per mail toegestuurd. En van daar uit dien je die te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

marcrenzo schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:23:
Je krijgt het automatisch. maar kan je de game al wel spelen? Want ik kon vanaf gisteren spelen en heb gisteren of eergisteren ook een automatische mail gehad van ESO dat ik nu access had op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Laatst online: 30-08 22:04
Ja ik kan gewoon spelen. Heb de Imperial edition van GMG, dus misschien moet ik wachten tot 4 april tot ik de retail key krijg ipv alleen de early acces key? Ik heb in ieder geval geen mail gekregen met forum access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de aldmeri dominion startarea (auridon) was het gisteren koppen lopen.
Na een templar tot lvl 8 gebracht te hebben (en zwaar te strugglen in een paar missies) opnieuw begonnen met een nightblade ... een wereld van verschil zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:27:
In de aldmeri dominion startarea (auridon) was het gisteren koppen lopen.
Na een templar tot lvl 8 gebracht te hebben (en zwaar te strugglen in een paar missies) opnieuw begonnen met een nightblade ... een wereld van verschil zeg
Ik heb hetzelfde eigenlijk. Speel ook een Templar. Maar zit ook te twijfelen voor een Nightblade

uiteindelijk zal ik toch alles wel eens hebben aangemaakt maar ik vind dat zo lastig met dit spel XD terwijl ik daar met andere MMO's nooit echt problemen mee heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Zojuist de elder scrolls reclame op tv gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Sigh, Char creation bug, kan niet zoomen, begint al lekker.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

JinShepard schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:23:
Sigh, Char creation bug, kan niet zoomen, begint al lekker.
Klopt, algemene bug; als jij nu je character create > uitlogt > nieuwe charcter maakt dan kan die wel inzoomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickko schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:18:
Wij hebben ook wat aldmeri dominion mensen in onze guild zitten @ ebonheart pact..

Volgens mij is een dus guild gewoon voor alle alliances? Je kunt alleen nooit met elkaar pvpen...
Ja, dat staat los van daadwerkelijk in de wereld elkaar kunnen ontmoeten buiten Cyrodiil om.
marcrenzo schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:26:
Ja ik kan gewoon spelen. Heb de Imperial edition van GMG, dus misschien moet ik wachten tot 4 april tot ik de retail key krijg ipv alleen de early acces key? Ik heb in ieder geval geen mail gekregen met forum access.
Anders mail (https://help.elderscrollsonline.com/app/ask) je gewoon support over account problemen. Ze kunnen vrij makkelijk de mail opnieuw sturen, je wachtwoord veranderen of zelfs de database in om zooi handmatig te veranderen. Dat laatste hebben ze bij mij 3x moeten doen. Laatste keer was met forum upgrade mijn account 'weg' :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dus om alles uit de game te halen zou je eigenlijk 3 keer te story line moeten doen? elke alliance 1 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, niet echt. Want na lvl 1-50 krijg je de veteran levels en dan is PvE eigenlijk het verhaal van de andere alliances. Puur voor het verhaal hoef je maar 1 keer alles van lvl 1 tot v10 te spelen. Moet ik wel bij zeggen dat ik in die 3 maanden v6 heb gehaald, maar dat was voordat ze aanpassingen hebben gedaan aan de benodigde xp voor veteran levels. Je bent nu echt wel een half jaar semi-casual (~12 uur/week) bezig om v6 te halen en dan zit je zeg maar op 2/3e van de PvE content. Tegen die tijd heb je echter weer een content update gekregen van ZOS :) Dat is denk ik ook het moment dat ik het spel ga aanschaffen, als alles nog goed loopt met ESO.

[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 31-03-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Caelorum schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:28:
Mja, niet echt. Want na lvl 1-50 krijg je de veteran levels en dan is PvE eigenlijk het verhaal van de andere alliances. Puur voor het verhaal hoef je maar 1 keer alles van lvl 1 tot v10 te spelen. Moet ik wel bij zeggen dat ik in die 3 maanden v6 heb gehaald, maar dat was voordat ze aanpassingen hebben gedaan aan de benodigde xp voor veteran levels. Je bent nu echt wel een half jaar semi-casual (~12 uur/week) bezig om v6 te halen en dan zit je zeg maar op 2/3e van de PvE content. Tegen die tijd heb je echter weer een content update gekregen van ZOS :) Dat is denk ik ook het moment dat ik het spel ga aanschaffen, als alles nog goed loopt met ESO.
Kan je wat meer info geven over die veteran levels? dit is de eerste keer dat ik dat hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ben echt benieuwd of er nou mensen wachten op PS4 versie? Zijn hier vast wel toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de engine nog wat meer geoptimaliseerd sinds de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:59:
Voor mij loopt het echt gigantisch soepel. Totaal geen last van drops / hickups o.i.d. Loopt echt geweldig. De launch ging sowieso nagenoeg vlekkeloos voor mij. Lekker door geleveld tot level 11. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:59:
ja, vooral in character details viel dit mij erg op. dat verbaaste me nogal want ik had het niet verwacht.

Oh wacht, je had het niet over verbetering van graphics =p

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 31-03-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok....ik had dus de beta gespeeld, maar voor mij liep het niet echt goed had ik het idee, maar dat had misschien meer met mijn brakke pctje te maken...(i5 4gb ram, radeon hdtroep vid kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:42:
[...]
Kan je wat meer info geven over die veteran levels? dit is de eerste keer dat ik dat hoor 8)7
http://elderscrollsonline...3/26/esos-veteran-content :) Als je daarna nog specifieke vragen hebt wil ik ze wel beantwoorden hoor! Wil ik nog wel even bij zeggen dat ik voornamelijk een solo-speler ben, dus van de groepsdingen weet ik niet super veel.

[ Voor 24% gewijzigd door Caelorum op 31-03-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Caelorum schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:12:
[...]

http://elderscrollsonline...3/26/esos-veteran-content :) Als je daarna nog specifieke vragen hebt wil ik ze wel beantwoorden hoor! Wil ik nog wel even bij zeggen dat ik voornamelijk een solo-speler ben, dus van de groepsdingen weet ik niet super veel.
Shit, geblockt op me werk ;p , naja dan maar later even opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
http://www.g2play.net/cat...digital-download-30-days/

Wanneer kan ik beginnen spelen als ik dit koop? De beschrijving zegt morgen (1 april), maar op andere websites lees ik dat 't nu al kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bv202 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:17:

Wanneer kan ik beginnen spelen als ik dit koop? De beschrijving zegt morgen (1 april), maar op andere websites lees ik dat 't nu al kan?
Alleen de Imperial Edition kan nu al spelen (sinds gister). Overige pre-orders, kunnen morgen beginnen met spelen. In jouw geval is dat dus ook zo, of je moet de Imperial Edition op de kop kunnen tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bv202 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:17:

Morgen is de release date voor normal edities. alleen als je op de officiele site koopt kan je nu al spelen.

Verder hebben de Imperial Edities wel gelijk dat je nu kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ok, bedankt :)

Toch eens overwegen om dit te kopen, al had ik liever dat er gewoon een trial was van enkele dagen om het eens uit te proberen, want ik lees zowel positieve als negatieve reacties op het internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 16:59
Bv202 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:20:

Toch eens overwegen om dit te kopen, al had ik liever dat er gewoon een trial was van enkele dagen om het eens uit te proberen, want ik lees zowel positieve als negatieve reacties op het internet..
Tsja, er zijn een stuk of 5 open beta weekenden geweest waarin je dit allemaal zelf had kunnen uitproberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bv202 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:20:

Als je MMO's over het algemeen wel leuk vind en je hebt Elders Scroll met veel plezier gespeeld dan is dit in my honest opinion zeker de moeite waard om het te kopen.

Ook als je Elder Scrolls heel leuk vind en MMO nog nooit gedaan hebt dan moet je je geestelijk voorbereiden voor een life changing moment hahaha ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 15-09 15:00
Ricmaniac schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:23:
[...]
.

Ook als je Elder Scrolls heel leuk vind en MMO nog nooit gedaan hebt dan moet je je geestelijk voorbereiden voor een life changing moment hahaha ;) 8)
Dat merkte ik gister. Game al 20 jaar maar dit is mijn eerste MMO. Meteen verslaafd.... :X
Wel zonde van Titanfall. Net gekocht, maar die gaat denk ik voorlopig stof happen. :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik hoor van de meeste mensen de klacht dat het skyrim is met meer mensen en ze daarom liever skyrim spelen.

Bij mij is het precies andersom, bij Skyrim miste ik altijd andere mensen omdat het zo onlogisch is dat je de enige avonturier bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 15-09 15:00
Verderf schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:31:

Bij mij is het precies andersom, bij Skyrim miste ik altijd andere mensen omdat het zo onlogisch is dat je de enige avonturier bent.
:Y

Vond Skyrim erg leuk maar teveel AI. Dit lijkt wel een mooie oplossing.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey even een vraagje...
Wil zelf ook graag de game kopen en dacht aan een digitale versie, daarbij kwam ik uit bij de officiele pagina van elder scrolls.

Maar ik zag hier net ook een link naar G2play.net... waar het 15,- goedkoper is.
Is dat dan echt betrouwbaar en waarom is het zoveel goedkoper daar o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:34:
Hey even een vraagje...
Wil zelf ook graag de game kopen en dacht aan een digitale versie, daarbij kwam ik uit bij de officiele pagina van elder scrolls.

Maar ik zag hier net ook een link naar G2play.net... waar het 15,- goedkoper is.
Die website is in mijn ervaring betrouwbaar, heb daar vaak (spot)goedkope games gekocht en na het betalen direct de key in mijn mailbox ontvangen. Waarom het zoveel goedkoper is weet ik niet maar je krijgt je spul wel gewoon geleverd en dat is het belangrijkste :)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edwins1984 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:36:
[...]
Waarom het zoveel goedkoper is weet ik niet maar je krijgt je spul wel gewoon geleverd en dat is het belangrijkste :)
Ik vermoed dat ze Russische keys enzo verkopen. In andere markten zijn de spellen vaak goedkoper, omdat de Euro nu eenmaal zo 'hoog' staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:34:
Hey even een vraagje...

G2play is erg betrouwbaar, ik heb daar al denk wel 20 keer een game gekocht. binnen 5 min krijg je de code in je mail.

Let wel op dat als je daar de normale editie koopt je pas morgen kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Caelorum schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:38:
[...]

Ik vermoed dat ze Russische keys enzo verkopen. In andere markten zijn de spellen vaak goedkoper, omdat de Euro nu eenmaal zo 'hoog' staat.
Correct, ze kopen de games in games waar de prijs lager is en verkopen deze weer door :)
Je krijgt in de mail netjes een foto van de echte code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, maar verder is dus wel alles hetzelfde, net alsof je de officiële zou kopen.
Moet je de game dan wel gewoon downloaden van de officiële website of werkt dat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Je krijgt een foto van de key via mail. Die key geef je op de officiële site in en dan kan je de game van daaruit downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké tx voor de info...
Twijfel wel nog een beetje, heb zin om het vanavond al te kunnen spelen :P maarja... 15,- verschil en niet zeker wetend hoe lang de downloadtijd is...
Maarre ik keek al uit naar deze game, maar door net het forum een stukje mee te lezen ben ik nog enthousiaster! XD , en las iets over dat er een groep van hier bij Dominion zit... join jullie misschien nog wel !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ChojinZ schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:29:
[...]

Dat merkte ik gister. Game al 20 jaar maar dit is mijn eerste MMO. Meteen verslaafd.... :X
Wel zonde van Titanfall. Net gekocht, maar die gaat denk ik voorlopig stof happen. :+
Hahah dat is mooi om te horen. had hetzelfde 10 jaar geleden ofzo maar dan was dat mijn intrede in World of Warcraft :P MMO's kunnen je erg lang bezig houden.

Let wel op dat het voor sommige echt TE verslavend kan zijn op 1 of andere manier.

Ik heb hetzelfde met titanfall ja. Maar nog wel een 3 weekjes gespeeld voor deze kwam natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op het moment geen tijd voor ESO, maar is het wel verstandig het nu al te kopen ipv. over 3 à 4 maanden? Of blijven die G2A prijzen wel hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurde het downloaden lang bij jullie ? Zie 20 GB staan, normaal met genoeg seeds is zoiets bij mij binnen 2 uur max binnen, maar met games duurt het vaak al veel langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:51:
Ik heb op het moment geen tijd voor ESO, maar is het wel verstandig het nu al te kopen ipv. over 3 à 4 maanden? Of blijven die G2A prijzen wel hangen?
G2play blijft vaak wel hangen als die niet al daalt ;p .. vaak is het rond release tijd het duurst dus ik vermoed niet dat die veel duurder zal worden dan die nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Een uurtje geleden stond de game op G2Player voor €24. Maar ik vermoed dat dit een fout was, want 5 minuten was het alweer verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Laatst online: 22:48
Baal er nu wel van dat ik de imperial edition niet gekocht heb.
Zou die 5 dagen early acces ook graag willen hebben inplaats van 3 omdat, ik vandaag de hele dag vrij ben en volgens de site kan de pas vanaf 4 april upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
pruimman schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:07:
Baal er nu wel van dat ik de imperial edition niet gekocht heb.
Zou die 5 dagen early acces ook graag willen hebben inplaats van 3 omdat, ik vandaag de hele dag vrij ben en volgens de site kan de pas vanaf 4 april upgraden.
Met de standard editie op elderscrollsonline heb je ook 5 dagen early access. (scheelt toch weer 25 euro)

Gewoon kopen en je huidige bestelling annuleren? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door nickko op 31-03-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

en de standaard op greenman gaf mij ook 5 dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Heb gister dit spel toch maar gekocht(op gamecardwinkel.nl, prima site btw) voor 37 euro, kan morgen beginnen met spelen. Na het spelen van de beta heb ik er zin in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Weet iemand hoe het zit met PvE content in deze game? Ik heb al gezocht op wiki's, maar uiteraard zijn die voorlopig redelijk leeg...

Ik lees hier veel over PvP, maar dat heeft me nooit echt geinteresseed. Is er voldoende PvE content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik denk dat ik vanavond toch maar even een andere class ga beginnen. Misschien toch een nightblade en dan dual wield.

Of misschien wel een ziek groot beest van een vent maken om te tanken.
Ja denk dat ik eens Dragon knight tank ga proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bv202 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:15:
Weet iemand hoe het zit met PvE content in deze game? Ik heb al gezocht op wiki's, maar uiteraard zijn die voorlopig redelijk leeg...

Ik lees hier veel over PvP, maar dat heeft me nooit echt geinteresseed. Is er voldoende PvE content?
PvE is er meer dan PvP hoor. het zit er vol van, erg veel quests en veel exploration in de wereld.
Dungeons, Raids .. maargoed, daar is momenteel nog niemand terecht gekomen hier op tweakers denk ik. En zowel dan praten ze hier niet omdat ze diehard aan het spelen zijn haha

PvP is maar 1 gebied in de wereld waar de 3 alliances tegen elkaar strijden

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 31-03-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Laatst online: 22:48
nickko schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:10:
[...]

Met de standard editie op elderscrollsonline heb je ook 5 dagen early access. (scheelt toch weer 25 euro)

Gewoon kopen en je huidige bestelling annuleren? ;)
Ik had hem op g2play gekocht en die geven maar 3 dagen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Naar mijn weten zijn er dungeons voor groepen, verder weet ik niet hoe het met de endgame zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor al mijn irritante vragen haha, maar ik twijfel of ik wel de digitale moet nemen in verband met het lange downloaden. Ik heb even gecheckt met zo'n speedtest, download speed komt uit op 25,07Mbps.

Is dat prima voor 20 gb om dat binnen een dag binnen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko

Ja dat is zeer uitgebreid OA:
Group based dungeons
Open world dungeons (waar je automatisch een groep vormt met andere spelers die er rond lopen)
Open world events

En als je van solo play houdt; je HOEFT niet met andere mensen te spelen. Er is veel te soloen, wat mij (ook) zeer aanspreekt, dus je bent niet afhankelijk van andere mensen.
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:22:
Sorry voor al mijn irritante vragen haha, maar ik twijfel of ik wel de digitale moet nemen in verband met het lange downloaden. Ik heb even gecheckt met zo'n speedtest, download speed komt uit op 25,07Mbps.

Dus je download met ~3MB/s
20000/3/60 is ~111minuten
Mijn ervaring met het downloaden is dat ik vaak mijn maximale snelheid haal..

[ Voor 27% gewijzigd door nickko op 31-03-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ik heb het gevoel dat ik dit een redelijke goede koop is... ;)

http://i.imgur.com/PJHsJLh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garriej schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:17:
[...]

Naar mijn weten zijn er dungeons voor groepen, verder weet ik niet hoe het met de endgame zit.
Voor endgame content zou je dit artikel moeten lezen:
http://elderscrollsonline...3/26/esos-veteran-content

Wat betreft PvE content. Ikzelf heb mij er meer dan 8 dagen (=~200 gameplay uur met 1 char) mee kunnen vermaken. Ik vermoed dat het ook meer dan genoeg is om op zijn minst de aanschaf + 1 maand extra te kunnen rechtvaardigen (want dat is iets van 40E). Je doet er langer mee dan een gemiddelde shooter (=6-8 uur voor mij)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ok, bedankt voor de info :)

Mochten nog mensen geinteresseerd zijn in de aankoop van deze game: op G2Play wordt de prijs af en toe verlaagd naar €22 en dit telkens slechts voor enkele minuten.

Ik heb inmiddels mijn key ontvangen, geactiveerd en ben aan het downloaden nu. Hopelijk kan ik morgen ook spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:22:

Heb zelf een soortgelijke snelheid en kwam er gisteren achter dat ik de hele client opnieuw moest downloaden om van NA naar EU te switchen. Dus ja, dat kan... duurde iets van 4-5uur bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
De downloadsnelheid is hier wel enorm instabiel. Het varieert tussen de 500kb/s en 1mb/s, niet erg snel dus :(

EDIT:
Oops, daar mag je blijkbaar niet over praten in dit topic :X

[ Voor 26% gewijzigd door Bv202 op 31-03-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:44:
[...]

Heb zelf een soortgelijke snelheid en kwam er gisteren achter dat ik de hele client opnieuw moest downloaden om van NA naar EU te switchen. Dus ja, dat kan... duurde iets van 4-5uur bij mij.
Dat hoeft niet hoor :) http://teso.mmorpg-life.c...orth-american-megaserver/ Maar dan omgekeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Ja, dat werkte bij mij dus niet... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is aan het downloaden ! krijg 2% per kwartier binnen dus over iets meer dan 12 uur is die binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Ik heb al 10 gig binnen voor de macversie. Moet iets te doen hebben in mijn uurke pauze elke middag en kzit ier toch altijd alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cino
  • Laatst online: 10-09 15:45
Speel het al sinds gister inmiddels, maar wel flink balen dat main quests bugged zijn. Contact gehad met de support en die zijn er "mee bezig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de vorige keren dat het is gebeurd een indicatie zijn dan is er binnen 2-3 dagen een patch die het oplost. Wat dat betreft zijn ze toch nog wel redelijk snel. Wel vreemd dat er nog bugs in zitten. Ik heb ze zelf op de PTS niet meer gehad voor de main quest lines en ook niet gehoord dat anderen er last van hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Caelorum schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:48:
Als de vorige keren dat het is gebeurd een indicatie zijn dan is er binnen 2-3 dagen een patch die het oplost. Wat dat betreft zijn ze toch nog wel redelijk snel. Wel vreemd dat er nog bugs in zitten. Ik heb ze zelf op de PTS niet meer gehad voor de main quest lines en ook niet gehoord dat anderen er last van hadden.
Maar het is ook zo dat nu natuurlijk meer mensen het spelen dan in beta tijd, en het gebeurd vaak zat dat ze iets patchen en door die patch gaat iets anders weer kaput.

Ook heb je honderde tot duizende mensen die de beta spelen zodat ze kunnen spelen in plaats van bugs of fouten rapporteren

Pagina: 1 ... 20 ... 66 Laatste