Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 % "cheers"

Maar ik ben wel nieuwsgierig voor welke race en class jullie gaan ( of al spelen ) en waarom..
( misschien is dit al aan bod gekomen :$.. maar heb uiteraard maar naar een paar pagina's terug gekeken)
Zelf ben ik altijd een ranged type.. dus ik word een sorcerer en dan een high- of wood elf, ben altijd al erg fan van dat soort classes geweest, zien er nog wel "menselijk" uit maar met iets bovennatuurlijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Ik ben een woodelf Nightblade.
Waarom.. Kwou eens iets anders spelen. Ik heb ondertussen 9 jaar healer gespeeld in mmos en wou nu een keer een andere kant zien.

Mix van archer/dagger playstyle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een Khajiit Nightblade. Mix van Archer / Dual-wield (als ik 15 ben).
Eerst veel damage vanuit stealth doen met m'n Bow en mochten ze dichterbij komen, Invisible worden en aanvallen met zwaardjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:51:
[...]
Ook heb je honderde tot duizende mensen die de beta spelen zodat ze kunnen spelen in plaats van bugs of fouten rapporteren
Ik had het hier dan ook specifiek over de PTS waar echt wel wordt gerapporteerd en besproken wordt wanneer er iets kapot is. Er zitten ook nog genoeg andere bugs in :) Zijn ook genoeg spelers die samen kwamen op die server om een bug te testen/onderzoeken. Daarom dat het me eigenlijk een beetje verbaast. Al is het inderdaad zo dat de huidige patch niet getest is op de PTS en inderdaad vaak genoeg nieuwe bugs worden geïntroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

In andere mmo's altijd healers en tanks gespeeld, zit dit spel te twijfelen tussen een hele brute orc tank. of iets van een glasscannon.

Ja mensen er zijn bugs, maar zo een groot spel zonder bugs is onmogelijk. Het is vervelend maar ik heb er vertrouwen in dat ze zo snel mogelijk worden opgelost.

[ Voor 37% gewijzigd door garriej op 31-03-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Het schijnt dat als je mainly een bow gebruikt het heel erg sterk is om Sorcerer te gaan.
Ik weet nog niet precies waarom maar dat schijnt erg hard te zijn ipv nightblade met pijl&boog

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:42:
Het schijnt dat als je mainly een bow gebruikt het heel erg sterk is om Sorcerer te gaan.
Ik weet nog niet precies waarom maar dat schijnt erg hard te zijn ipv nightblade met pijl&boog
Ik speel eigenlijk vooral wat ik zelf leuk vind om te spelen haha. Misschien iets minder sterk o.i.d., maar zolang alles lukt en ik er veel plezier mee heb, vind ik dat het belangrijkste. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:43:
[...]

Ik speel eigenlijk vooral wat ik zelf leuk vind om te spelen haha. Misschien iets minder sterk o.i.d., maar zolang alles lukt en ik er veel plezier mee heb, vind ik dat het belangrijkste. :*)
Helemaal met je eens hoor, ik zou ook liever nightblade> bow spelen.

Ga vanavond maar eens aan de slag met Imperial DragonKnight, is denk ik iets wat mij wel aan zal staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10
Ik heb totaal nog geen problemen met de templar, heb nu 2h en een healing skill.
Net wat armor gecraft (heavy) en ik mep ze nu nog vaak neer voordat ze me zelfs kunnen raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 16:59
Bv202 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:40:
Ok, bedankt voor de info :)

Mochten nog mensen geinteresseerd zijn in de aankoop van deze game: op G2Play wordt de prijs af en toe verlaagd naar €22 en dit telkens slechts voor enkele minuten.

Ik heb inmiddels mijn key ontvangen, geactiveerd en ben aan het downloaden nu. Hopelijk kan ik morgen ook spelen :)
Leuke tip, denk alleen dat dit dan toch een foutje was ofzo? Hij wordt namelijk nu al redelijk lang aangeboden voor 38 :). Misschien toch zo maar even aanschaffen :+ Zou je dan om 1 over 12 vanavond kunnen spelen ( 1 april), of pas rond 1 april in de middag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Biohazzard21 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:52:
[...]

Leuke tip, denk alleen dat dit dan toch een foutje was ofzo? Hij wordt namelijk nu al redelijk lang aangeboden voor 38 :). Misschien toch zo maar even aanschaffen :+ Zou je dan om 1 over 12 vanavond kunnen spelen ( 1 april), of pas rond 1 april in de middag?
Vaak is het 1 april 00:00 maar ik kan het niet met zekerheid zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
[...]

Ik dacht ook eerst dat het een foutje was, maar toen kwam die 'fout' een tweede keer voor en heb ik hem snel aangeschaft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
[...]

Volgens de site 1 uur smiddags

The following locations, dates, and times for the three-day early access are:

North America (East): 7:00 AM EDT, Tuesday April 1st
UK/IE: 12:00 PM WEST, Tuesday April 1st
Central Europe: 1:00 PM CEST, Tuesday April 1st
Sydney, Australia: 10:00 PM AEDT, Tuesday April 1st
Singapore: 7:00 PM SGT, Tuesday April 1st

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

pruimman schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:17:
[...]

Volgens de site 1 uur smiddags

The following locations, dates, and times for the three-day early access are:

North America (East): 7:00 AM EDT, Tuesday April 1st
UK/IE: 12:00 PM WEST, Tuesday April 1st
Central Europe: 1:00 PM CEST, Tuesday April 1st
Sydney, Australia: 10:00 PM AEDT, Tuesday April 1st
Singapore: 7:00 PM SGT, Tuesday April 1st
Gisteren was het wel mooi.. toen waren ze denk ik in de war met de summertime ofzo 8)7 en was die ineens om 12 uur al online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, volgens mij beschouwen ze het eerder als een deadline dan iets anders. Hoe vaak ze wel niet dingen al eerder open hebben gegooid "omdat het kan".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procent20
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-12-2015
Veel Archers / Nightblades hier, ik heb er ook eentje gemaakt. Het is een Argonian geworden die voor de Dominion vecht (gewoon omdat het kan).

Speelstijl bevalt me al wel, met level 7 heb ik nu de Arrow barrage skill gespecced zodat hij een grotere range en AOE regio heeft. Hoewel de DPS nu nog laag is verwacht ik hier met betere gear een hoop van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Hier ook een archer nightblade wood elf :D

Ik verwacht eigenlijk helemaal niks van mijn AOE skills, dus zit nog te twijfelen wat ik straks met mijn 2e set up ga doen... Had iemand (force, zie link) in de beta 2 handed zien gebruiken voor AOE, maar dagger lijkt mij meer fun. YouTube: Elder Scrolls Online - Nightblade Gameplay (Bow / 2h)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 12:22
Gister de volgende redelijke gamebreaking bugs tegenkomen
Queen voor de main quest rond lvl 5 was een half uur stuck ofzo.
Door een deur gaan en dan in de lucht terecht komen en oneindig naar beneden vallen /stuck werkte niet uitloggen ook niet. Moest uiteindelijke teleport to player doen en weer terug lopen.
Door een deur gaan en niks meer kunnen doen
En tal van minor bugs maar die bovenste waren toch het irritantste. Was gister tot level 10 gekomen en toen crashte de client dus dat was het teken om naar bed te gaan :p.

ik speelde met 2 vrienden en die zijn weer andere bugs tegen gekomen.

Vind het wel een goed spel alleen de bugs hadden wel wat minder gemogen imo. Wat me wel opviel was op het begin waren er echt veeeel spelers en het had bijna geen invloed op de framerate. Dat betekend wel iets goeds voor grote PvP battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ryatzu schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:46:
Ik heb totaal nog geen problemen met de templar, heb nu 2h en een healing skill.
Net wat armor gecraft (heavy) en ik mep ze nu nog vaak neer voordat ze me zelfs kunnen raken :)
Mijn eerste class is ook Templar, had het ook wel leuk gevonden als er echte spears ingame zouden zijn maar de Aedric Spear is een vette dmg build.

Ik ga vanavond eens uitproberen waar ik dat het beste mee kan combineren voor een solo levelling build. Zit te twijfelen tussen 2H of Dual Wield. De game stelt iig niet teleur en dan hoor ik van iedereen dat het na lvl 20 nog vetter word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Blaim schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:35:
[...]

Mijn eerste class is ook Templar, had het ook wel leuk gevonden als er echte spears ingame zouden zijn maar de Aedric Spear is een vette dmg build.

Ik ga vanavond eens uitproberen waar ik dat het beste mee kan combineren voor een solo levelling build. Zit te twijfelen tussen 2H of Dual Wield. De game stelt iig niet teleur en dan hoor ik van iedereen dat het na lvl 20 nog vetter word!
Ook templar hier en 2H werkt aardig goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Er zijn dan ook "maar" 4 classes. Maar deze kunnen op een hele hoop verschillende manieren ingevuld worden.
Hier ook sinds gisteren toegang, ik dacht dat ik maar de 3 dagen headstart had, maar blijkbaar toch 5 dagen headstart gekregen (imperial edition zelfs, terwijl ik de gewone editie had gekocht). Dus nu al maar snel mijn paard gekocht moest ik al die privileges kwijt spelen.

Hier dus ook een breton nightblade maar dan met dual wield. Ook al een templar aangemaakt om een naam te reserven, en die class mij ook leuk lijkt.

Ik amuseer mij wel te pletter, chill de wereld verkennen, zeer leuke quest(chain)s. Ieder dorpje en andere locaties hebben hun verhaal. Met soms zelfs een leuke twist. Geen gigantische hoeveelheden aan quests, maar geen "kill 20 of x" "fetch 10 of y" quests. Ok, soms wel fetch quests, maar zeer beperkt. Ik ben ook benieuwd of bepaalde quest keuzes later nog invloed gaan hebben. De Muziek is ook zeer sfeervol.

Voorlopig ook nog totaal geen behoefte om door de zones te rushen om zo snel mogelijk naar max level te gaan.

Wel nog enkele negatieve dingen:
Nog steeds redelijk wat bugs, vallende door de wereld en door trappen.
Ik heb ook redelijk wat last van pop up, objecten in de wereld die een hele tijd nodig hebben om in te laden, zoals NPC's en zelfs struiken. Mogelijks omdat ik op een vrij brakke wireless verbinding zit, maar ik verbaas mij er wel over hoeveel hij moet van de server halen.
De nachten mochten ook wel wat donkerder voor mij. Nu lijkt eerder vroege avond.

[ Voor 3% gewijzigd door 4bit op 31-03-2014 17:46 ]

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bronce schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:32:
[...] Wat me wel opviel was op het begin waren er echt veeeel spelers en het had bijna geen invloed op de framerate. Dat betekend wel iets goeds voor grote PvP battles.
Ja, daar hebben ze wel op gelet. Was ook een focuspunt tijdens de ontwikkeling. Werd een keer in een video verteld dat ze iets van 50* man in vol gevecht vloeiend op een 'normale' PC wilden. *kan het getal verkeerd herinneren, maar in ieder geval meer dan 40.
4bit schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:44:
[...]
Ik heb ook redelijk wat last van pop up, objecten in de wereld die een hele tijd nodig hebben om in te laden, zoals NPC's en zelfs struiken. Mogelijks omdat ik op een vrij brakke wireless verbinding zit, maar ik verbaas mij er wel over hoeveel hij moet van de server halen.
De nachten mochten ook wel wat donkerder voor mij. Nu lijkt eerder vroege avond.
Popping komt voornamelijk doordat de videokaart het ineens heel erg druk heeft. Dat zie je bijvoorbeeld ook als je door een deur in een andere zone komt. In the wailing prison had ik het bijv, bij de vuren in de openhaarden. Die waren dan nog een rode placeholder voor 200ms ofzo.
Volgens mij moet je ook even naar de gamma slider in het spel kijken. De eerste keer dat je het opstart vraagt hij al om het goed te zetten. Als je het goed zet dan wordt het wel echt een stuk donkerder. Komt de sfeer later in het spel ook zeker ten goede ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Caelorum op 31-03-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch de officiele maar gedownload en kan het nu dus openen... Maar kan niet inzoomen bij mijn character creation :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hoe vlekkeloos gisteren alles verliep, hoe belabberd gaat het op dit moment...
Berichten komen niet aan, groupmembers verdwijnen in een dungeon, lange laadtijden...
volgens mij hebben de servers het nu goed zwaar O-)

Meer mensen hier last van?

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:52:
Ik heb toch de officiele maar gedownload en kan het nu dus openen... Maar kan niet inzoomen bij mijn character creation :'(
Dat is een bekend probleem. Oplossing: Maak eerst een willekeurig character, log uit, en maak dan de character die je wil. Dan werkt het zoomen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex Picard schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:54:
[...]

Dat is een bekend probleem. Oplossing: Maak eerst een willekeurig character, log uit, en maak dan de character die je wil. Dan werkt het zoomen wel!
Dat klinkt goed!, maar ik krijg als het goed is ook een pet en iets van maps ofzo... krijg ik die dan ook bij de 2e char die ik maak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
Denk dat ik dan toch maar even wacht tot morgen met aanschaffen, om nu de imperial editie te kopen om vandaag nog te spelen gaat me net weer iets te ver ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit trouwens wat sites na te lezen over welke classes en races populair zijn en bij één enquete met aardig wat respondenten, blijkt de high elf totaal niet populair te zijn en staat deze op 1 bij de vraag: which race are you least likely to choose...

Is er iets in de lore of in de vorige games geweest waardoor deze zo onpopulair is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:08:
Ik zit trouwens wat sites na te lezen over welke classes en races populair zijn en bij één enquete met aardig wat respondenten, blijkt de high elf totaal niet populair te zijn en staat deze op 1 bij de vraag: which race are you least likely to choose...

Is er iets in de lore of in de vorige games geweest waardoor deze zo onpopulair is?
O en voor de geïnteresseerde, de resultaten ervan :D : http://www.reddit.com/r/e...ezpp/reso_survey_results/

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:55:
[...]

Dat klinkt goed!, maar ik krijg als het goed is ook een pet en iets van maps ofzo... krijg ik die dan ook bij de 2e char die ik maak?
De maps e.d. komen via de in-game mail, die geloof ik account-wide is. Ik heb het in elk geval gedaan zoals beschreven, en kon keurig bij de mailtjes op mijn tweede character.

Wel even op letten dat je van alles slechts één per account krijgt, je kan ze uitwisselen tussen je characters door middel van de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...] Is er iets in de lore of in de vorige games geweest waardoor deze zo onpopulair is?
De Altmer zijn nogal kwallen met een nogal hoog "kijk ons nou eens de besten zijn!"-gehalte. Of om UESPWiki te quoten:
[...]The Altmer, or self-titled "Cultured People", are a tall, golden-skinned race, hailing from Summerset Isle. They are also known as High Elves by the other denizens of Tamriel,[1] and Salache by the Ayleids.[2][1] In the Empire, "High" is often understood to mean proud or snobbish, and as the Altmer generally personify these characteristics, the "lesser races" generally resent them. [...]
Helaas voor de Altmer is het de gamedesigners altijd vrij goed gelukt dit ook zo over te laten komen op de spelers :P
Ohja en in Skyrim had je de Thalmor die soort van je tegenstanders zijn, dus...
En het probleem met de Altmer in Skyrim is "Highly resistant to the Thalmor in Skyrim, Stormcloaks and other Nords exude prejudices to Altmeri peoples, tending to lump them together with the Thalmor.". Dat merk je ook ingame, en ik moet de eerste nog tegenkomen die niet de kant van de Vikingen (eh... Nords) de meest rechtvaardige vind in dat spel.

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 31-03-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik was Khajiit en High Elf in beta. Ik verwachtte juist dat AD populairste zou zijn. Mnmz.

Hier hele andere getallen:

http://tamrielfoundry.com/2013/05/eso-by-the-numbers-part-1/

[ Voor 34% gewijzigd door FerdiV op 31-03-2014 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 19:06
Komt het naast bovenstaande reacties (de slechte reputatie) ook niet gewoon door de geelgroene huid die de Altmer altijd hebben in de Elder Scrolls games? Niet echt elfachtig zoals de meesten het zich waarschijnlijk voorstellen, eerder een beetje half-orc, zeker als je ze naast de Bosmer zet.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdour
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 15:38
O en voor de geïnteresseerde, de resultaten ervan :D : http://www.reddit.com/r/e...ezpp/reso_survey_results/
FerdiV schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:35:
Ik was Khajiit en High Elf in beta. Ik verwachtte juist dat AD populairste zou zijn. Mnmz.

Hier hele andere getallen:

http://tamrielfoundry.com/2013/05/eso-by-the-numbers-part-1/
Ik kan het verschil verklaren, het zijn allebei oude surveys. Geeft niet, ik poste een tijd terug ook oude resultaten. De resultaten van een recentere survey:
YouTube: ESO by the Numbers III - March 2014 Survey Results

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:25:
[...]

De Altmer zijn nogal kwallen met een nogal hoog "kijk ons nou eens de besten zijn!"-gehalte. Of om UESPWiki te quoten:
[...]

Helaas voor de Altmer is het de gamedesigners altijd vrij goed gelukt dit ook zo over te laten komen op de spelers :P
Ohja en in Skyrim had je de Thalmor die soort van je tegenstanders zijn, dus...
En het probleem met de Altmer in Skyrim is "Highly resistant to the Thalmor in Skyrim, Stormcloaks and other Nords exude prejudices to Altmeri peoples, tending to lump them together with the Thalmor.". Dat merk je ook ingame, en ik moet de eerste nog tegenkomen die niet de kant van de Vikingen (eh... Nords) de meest rechtvaardige vind in dat spel.
Klinkt inderdaad niet zo... ben nu een bosmer ^^, Klein maar fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
In welke alliance zitten de meeste tweakers momenteel? Anders is het handig als we daar vast misschien een "gathering of tweakers" aanmaken oid :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:11:
In welke alliance zitten de meeste tweakers momenteel? Anders is het handig als we daar vast misschien een "gathering of tweakers" aanmaken oid :)
Klinkt leuk! Ben zelf nog niet zo ver dat ik weet hoe je mensen moet toevoegen :P maar is er hier misschien al een lijst met usernames ofzo?

Ik zit in de Aldmeri Dominion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Je userid is je friend name als ik het zo goed zie. mijne is @verderf :)

Zit momenteel in de Ebonheart Pact

[ Voor 20% gewijzigd door Verderf op 31-03-2014 21:16 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ja, ik ook in Aldmeri Dominion. Toevallig kwam ik gisteren al een nederlandse guild tegen genaamd "Old & Grumpy".
Gelukkig kunnen we in ESO meerdere guild tegelijk joinen :*)

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik heb nu een Sorcerer bij Daggerfall en een Nightblade archer bij Aldmeri.
Begon met de nightblade, maar sorcerer trekt me toch meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verderf schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:16:
Je userid is je friend name als ik het zo goed zie. mijne is @verderf :) [...]
Je kan ook de naam van de character nemen voor invites enzo hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Goed om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de gene in Aldmeri Dominion (of kan je andere alliances ook befrienden? ) , mijn charname is Nyneave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
alrighty, Gathering of Tweakers guild gemaakt bij de Aldmeri Dominion, spam mij maar voor een invite :) (@verderf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
Ergens na 13:00 morgenmiddag zal ik je dan ook spammen Verderf, zag nog een leuke aanbieding op kinguin.net :-)

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik ben morgen rond 3 uur thuis als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Goed, ik geniet van dit spel, goede quests (waarvan ik de verhaallijn wat probeer te volgen), mooie omgevingen, maar ik mis toch een MMO gevoel? Het is verdacht stil in de chat en alle quests waren volledig single player. Hmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Huh had ik niet in de beta. Zit je in die overflow server ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
SideShow schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:58:
Goed, ik geniet van dit spel, goede quests (waarvan ik de verhaallijn wat probeer te volgen), mooie omgevingen, maar ik mis toch een MMO gevoel? Het is verdacht stil in de chat en alle quests waren volledig single player. Hmmmm
Ik zie overal mensen lopen en er wordt flink gechat :o

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:14

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Zone chat gemuted? ;) Ik vind het nu heerlijk stil. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren een tijd gespeeld met een DragonKnight. Ben nu precies op hetzelfde punt beland als dat ik met me Templar was en weet wel dat ik mainly als eerst nu verder wil met me DK.

Ben ook een Imperial en speel met Sword Shield , ook van plan om volledig tanky te gaan.
Met crafting vind ik het echt super stoer dat je die boeken kan vinden zodat je andere racial gear kan maken.

Draag als een imperial nu wat delen van Khajit omdat die er gewoon super bruut uit zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Laatst online: 14-09 13:48
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 07:51:
Met crafting vind ik het echt super stoer dat je die boeken kan vinden zodat je andere racial gear kan maken.

Draag als een imperial nu wat delen van Khajit omdat die er gewoon super bruut uit zien :P
Heb ook al een hoop van die crafting stenen.. Maar nog geen boeken gevonden! :(
Ben lvl11, dus had al wel gehoopt op wat van die "recipes"..
Tips waar ik moet zoeken? ;)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
Vraag van een totale TES en MMO noob:

Wat is verstandiger? Goede gear kopen of gear maken?

Gear maken is leuk maar wel erg tijdrovend. Gister meer dan een uur bezig geweest met het maken van wapens, kleding, potions ed. Wat dat betreft is kopen een stuk sneller.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 07:51:
Gisteren een tijd gespeeld met een DragonKnight. Ben nu precies op hetzelfde punt beland als dat ik met me Templar was en weet wel dat ik mainly als eerst nu verder wil met me DK.
Wat is het precies dat DK leuker maakt dan Templar?

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:52:

Gear maken is leuk maar wel erg tijdrovend. Gister meer dan een uur bezig geweest met het maken van wapens, kleding, potions ed. Wat dat betreft is kopen een stuk sneller.
Gear kopen is zonder twijfel sneller. Als je aan mij vraagt wat leuker is, zeg ik zonder twijfel gear craften. Misschien ben je wat meer tijd kwijt is, maar dat vind ik juist geweldig. Echt moeite ervoor doen en uiteindelijk is (tot nu toe voor mij) gear craften ook beter. Loop al een tijdje rond met een zelfgemaakte bow, die ik vervolgens improved heb met woodworking en enchanted met een zelfgemaakte enchant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickko schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:43:
[...]
Heb ook al een hoop van die crafting stenen.. Maar nog geen boeken gevonden! :(
Ben lvl11, dus had al wel gehoopt op wat van die "recipes"..
Tips waar ik moet zoeken? ;)
Die dingen vind je in huizen (kisten in huizen, dressers, e.d.) en in coldharbour (barrels, e.d.). Het zijn geen dingen die droppen bij loot van monsters. Altijd in containers.
Verder een goede guild vinden en kopen in de store, maar in de PTS waren die dingen niet echt zeldzaam, dus als ze dat nu wel zijn zal de prijs echt onbetaalbaar zijn. In de PTS vond ik er 1 elke ~20 uur spelen en liepen de special racial guides op naar 20-40K/stuk.

Oh en een tip voor iedereen, pak enchanting er vroeg bij, want op latere levels is het praktisch niet meer te doen daar goed in te levelen. Ik heb het geprobeert op V3 en dan heb je dus doodleuk 500 dingen nodig om te deconstructen per level. Dan ben je echt super lang bezig, terwijl als je nog een laag level bent je zo omhoog levelt in enchanting.
En met provisioning is redelijk snel geld te verdienen. Gewoon supply runs door de steden doen, elk huis in en elke container openen en dan je zooi craften en verkopen aan een merchant (of beter nog in guild store). Dat gaat als een trein. Je zit ook in no-time op prov 50.

[ Voor 30% gewijzigd door Caelorum op 01-04-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ChojinZ schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:52:

Ik zou zeggen gear maken, en sommige mats misschien kopen. maar als je die prijzen van Paarden enzo gezien hebt kan je het best zo veel mogelijk geld besparen denk ik :P
BerendBoon schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:00:
[...]

nou het is niet perce dat DK leuker is dan Templar denk ik maar ik speel me templar als healer en me DK als tank. en vind het zelf leuker om in het midden van het gevecht te staan en enemies dood te hakken

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 01-04-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:38
Na het lezen van dit forum krijg ik toch wel kriebels bij deze game. De Beta kon mij totaal niet overhalen om deze game te gaan spelen, had totaal geen gevoel dat ik in een MMO rondliep. Maar na het lezen van jullie ervaringen lijkt dit wel te lukken.

[ Voor 12% gewijzigd door Br3wmaster op 01-04-2014 09:33 ]

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Gear maken is altijd beter .......en in deze game ook veel leuker.
Ben totaal aan het rond dwalen in deze game , continu op zoek naar nodes en kisten. Vooral kisten zijn werkelijk soms heel goed verstopt :)

Questen is moeilijk als je overal jute, iron of wood ziet.
Ben maar gestopt met paardrijden omdat ik continue aan het dismounten ben lol.

Level een vuurmage en dat bevalt erg goed. Net mijn DK ultimate gehad.( de vlag)

Verhaal lijn is ook erg spannend.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:32:
[...] Ben maar gestopt met paardrijden omdat ik continue aan het dismounten ben lol. [...]
Paardrijden is alleen leuk als je een paard met 50% speed hebt en je snel langs alle monsters wil rennen richting dat ene dorpje dat je nog niet had verblijd met je aanwezigheidm en in Cyrodiil. Verder heb je er eigenlijk helemaal niets aan, behalve om je dure paardje te showen aan iedereen :P

On a sidenote, mocht je ooit een pop-up krijgen in de paardenwinkel nadat je spastisch aan het klikken bent of je zeker weet dat je je paardje wilt verkopen, denk dan maar aan mij. Ik heb het voor elkaar gekregen een paard te kopen voor 43K en meteen te verkopen voor 1500g :X Was blij dat ze het zo snel oppakten en er een waarschuwing tussen hebben gezet ^^

[ Voor 26% gewijzigd door Caelorum op 01-04-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ben jij nog gaan spelen na de beta of ben je toch gestopt ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hahaha ik heb dat ook met het mounten ja. ik stap elke keer af omdat ik dan weer toevallig een plantje of een stuk steen zie om te plukken/hakken denk als ik dat allemaal had overgeslagen had ik al 6 levels ofzo hoger kunnen zijn :p

Maar ook dat is weer iets wat ik zo erg dig aan dit spel. De tijdroving om zoiets te doen. je ziet geen blinkend lichtje op de map als Iron ore in de buurt ligt. Je moet het zelf allemaal zien liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:36:
Ben jij nog gaan spelen na de beta of ben je toch gestopt ?
Ik ben pauze aan het houden, maar het kriebelt toch wel hoor ^^ Maar ik heb mijzelf voorgenomen weer te beginnen als de nieuwe content er is, of als de PTS weer up gaat en ik er alleen met betaald account op mag :P
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:36:
[...]Maar ook dat is weer iets wat ik zo erg dig aan dit spel. De tijdroving om zoiets te doen. je ziet geen blinkend lichtje op de map als Iron ore in de buurt ligt. Je moet het zelf allemaal zien liggen
JE hebt crafting skills die het spul voor je oplichten als je in de buurt komt. Die helpen best wel als je gras aan hebt staan in de gfx settings.

[ Voor 37% gewijzigd door Caelorum op 01-04-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Caelorum schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:38:
[...]

Ik ben pauze aan het houden, maar het kriebelt toch wel hoor ^^ Maar ik heb mijzelf voorgenomen weer te beginnen als de nieuwe content er is, of als de PTS weer up gaat en ik er alleen met betaald account op mag :P
Ben je nu al door de content heen dan? o.O. En begrijp ik nu ook dat er free accounts zijn? Ik dacht dat er maandelijks betaald moest worden voor ESO

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:39:
[...]
Ben je nu al door de content heen dan? o.O. En begrijp ik nu ook dat er free accounts zijn? Ik dacht dat er maandelijks betaald moest worden voor ESO
Nee, maar ik heb toegang tot de PTS (de beta die altijd up is, behalve nu :P). Heb zo'n beetje 2/3e van de content gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Caelorum schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:41:
[...]

Nee, maar ik heb toegang tot de PTS (de beta die altijd up is, behalve nu :P). Heb zo'n beetje 2/3e van de content gezien.
Haha ik schrok al. Toch maar even kijken of ik deze game vandaag voor een leuk prijsje op de kop kan tikken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
BerendBoon schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:00:
[...]

Niets, ligt er puur aan hoe jij je class gaat gebruiken. Dat mensen aangeven dat ze se templar niet leuk vinden omdat ze niet genoeg damage doen is onzin. Ligt puur aan hoe je speeld.

Momenteel speel ik zelf templar en ben van plan al mijn punten te verdelen over magica, health en stamina zodat mijn character makkelijk om te bouwen is naar als ik bijvoorbeeld een bow user wil zijn.

Tot nu toe lvl 7, doe het rustig aan omdat ik alles wil zien/meemaken. Nog geen problemen met quests gehad die te moeilijk voor mij zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Br3wmaster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:42:
[...]

Haha ik schrok al. Toch maar even kijken of ik deze game vandaag voor een leuk prijsje op de kop kan tikken dan
Kijk in een lokale game store of je de Explorer pack kan kopen, heb ik zondag gedaan voor 5 euro bij bartsmit. Dan kan je toch nog voor een klein bedrag de game bekijken mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ryatzu schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:45:
[...]

Kijk in een lokale game store of je de Explorer pack kan kopen, heb ik zondag gedaan voor 5 euro bij bartsmit. Dan kan je toch nog voor een klein bedrag de game bekijken mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Heb de BETA wel gespeeld alleen kreeg hier geen MMO gevoel bij. Echter na het lezen van jullie verhalen is deze game misschien toch wel leuker dan ik in 1e instantie zelf dacht.

Ga die pack toch maar even op de kop tikken. Thanks voor de tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Br3wmaster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:47:
[...]

Heb de BETA wel gespeeld alleen kreeg hier geen MMO gevoel bij. Echter na het lezen van jullie verhalen is deze game misschien toch wel leuker dan ik in 1e instantie zelf dacht.

Ga die pack toch maar even op de kop tikken. Thanks voor de tip! _/-\o_
Let wel op, er zijn 2 versies, voor standaard en imperial.

Als je imperiale kiest dan moet je echt wel de CE nemen als je verder gaat spelen, zelfde geld voor atandaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:00:
[...]

Gear kopen is zonder twijfel sneller. Als je aan mij vraagt wat leuker is, zeg ik zonder twijfel gear craften. Misschien ben je wat meer tijd kwijt is, maar dat vind ik juist geweldig. Echt moeite ervoor doen en uiteindelijk is (tot nu toe voor mij) gear craften ook beter. Loop al een tijdje rond met een zelfgemaakte bow, die ik vervolgens improved heb met woodworking en enchanted met een zelfgemaakte enchant. :)
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:28:
[...]

Ik zou zeggen gear maken, en sommige mats misschien kopen. maar als je die prijzen van Paarden enzo gezien hebt kan je het best zo veel mogelijk geld besparen denk ik :P
Gear maken is leuk maar ik kom helemaal niet maar aan exploring/quests toe! :9
Kheb 's avond niet heel veel tijd (vrouw, kind, huishoudelijke taken, je kent het wel...) dus die 2 uurtjes moeten goed besteed worden. :o

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ChojinZ schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:02:
[...]

[...]

Gear maken is leuk maar ik kom helemaal niet maar aan exploring/quests toe! :9
Kheb 's avond niet heel veel tijd (vrouw, kind, huishoudelijke taken, je kent het wel...) dus die 2 uurtjes moeten goed besteed worden. :o
Ja dat ken ik ja .. woon nu sinds anderhalve week samen en avonden lang gamen zit er niet meer in nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:05:
[...]

Ja dat ken ik ja .. woon nu sinds anderhalve week samen en avonden lang gamen zit er niet meer in nee
Wacht maar tot je een kind krijgt dan is het helemaal gebeurd haha. Maar dan wel weer meer dan waard zo'n kleine koter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:05:
[...]

Dat is vaak het begin van het einde van je gaming carriere. U bent gewaarschuwd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Br3wmaster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:08:
[...]

Wacht maar tot je een kind krijgt dan is het helemaal gebeurd haha. Maar dan wel weer meer dan waard zo'n kleine koter :+
Hahaha ja dat dacht ik ook gelijk :p als ik een kind heb maakt het me niet uit want dan heb je een tijd gewoon een andere fase van je leven (en als het niet perongeluk gebeurd) wil ik nog wel even wachten met kinderen :9 Maar ik ga echt zo'n zware eindbaas maken dan haha

maargoed beetje erg offtopic allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:10:
[...]

Hahaha ja dat dacht ik ook gelijk :p als ik een kind heb maakt het me niet uit want dan heb je een tijd gewoon een andere fase van je leven (en als het niet perongeluk gebeurd) wil ik nog wel even wachten met kinderen :9 Maar ik ga echt zo'n zware eindbaas maken dan haha

Hehe heerlijk offtopic inderdaad. Maar nog gratz met het samenwonen 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
Ik woon nu ook al anderhalf jaar samen en mijn vriendin heeft haar 'vtm-avonden' terwijl ik dan aan de pc zit.
Dus op dat vlak zijn we alle 2 content :)

Tis ni elke avond van dat hé; maar toch wel 2-3 keer in de week dat ik me kan uitleven in Eso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:37
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:10:
[...]

Leer je kind gewoon farmen joh. Scheelt weer tijd. ;)

Maar hier idem. Zou best TESO willen gaan spelen, maar kom er absoluut niet meer aan toe.
Voorheen was het vrouwtje nog wel eens weg, maar nu is het vrouwtje weg, maar de kleine meid is nog bij mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Br3wmaster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:08:
[...]

Dan kan je aan reallife character building gaan doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Je kan ze niet vroeg genoeg leren hoe ze moeten real life craften ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
ChojinZ schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:16:
[...]

Dan kan je aan reallife character building gaan doen. :P
That Joke To Stronk _/-\o_

Ik zoek voor het lvl 1maand nog een mooie offhand. Liefst met +25% "ik laat na het drinken een boertje"speed. Anyone?

Maar heerlijk dat ouder worden. Vroeger zou ik voor een release als deze een week ziek zijn van school om lekker te kunnen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Hoop vanavond te kunnen spelen, vooralsnog kan ik mijn key nog niet actieveren, de website zegt invalid key. De website waar ik deze key heb gekocht zegt dat ik hem vandaag kan actieveren, hopen dat ie het vanmiddag doet!! want heb vanavond heel de avond de tijd om te spelen!! heb er wel echt heeeel veel zin in nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik vind het juist heerlijk om te verkennen ipv te rushen naar max level.
Ga gewoon 400 uur uitrekken voor VR10 :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 14:38
Gisteravond ook nog maar even het spel in het mandje gedaan. Vandaag vanaf 13:00 zou ik dus los moeten kunnen? (ware het niet dat ik aan het werk ben :P)
Met kinderen is maar hoe je je dag kan indelen. Ik heb 2 kinderen waarvan 1 net geboren is maar zodra die naar bed gaat kan ik (normaliter) tussen de flessen in lekker achter de pc. Nu heb ik als voordeel dat de vrouw ook zelf een klein beetje gamer is.

Ik ben van plan een healer (templar) te gaan levelen, alleen even kijken of het wil als dedicated healer of toch tijdens het levelen wat meer dps trees te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Iusedto schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:22:
Ik vind het juist heerlijk om te verkennen ipv te rushen naar max level.
Ga gewoon 400 uur uitrekken voor VR10 :)
Dat is wel wat ik tegenwoordig erg vaak heb. Dat ik zsm naar max lvl wil. Kan me nog herinneren toen ik met WoW begon ik uren rond kon lopen om van de omgeving te genieten. (was toen helemaal nieuw voor mij) Tegenwoordig wil ik max lvl en gear halen. MIsschien dat ESO hier wel weer verandering in kan brengen.
In Skyrim konden de omgevingen mij ook erg boeien en vond ik het heerlijk om alles te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik heb gewoon dag vrij genomen morgen en ga vanaf vanavond gewoon loeihard gamen. _/-\o_
En ik woon ook gewoon samen.. neem wel een bosje bloemen mee om het leed te verzachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Br3wmaster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:25:
[...]

Dat is wel wat ik tegenwoordig erg vaak heb. Dat ik zsm naar max lvl wil. Kan me nog herinneren toen ik met WoW begon ik uren rond kon lopen om van de omgeving te genieten. (was toen helemaal nieuw voor mij) Tegenwoordig wil ik max lvl en gear halen. MIsschien dat ESO hier wel weer verandering in kan brengen.
In Skyrim konden de omgevingen mij ook erg boeien en vond ik het heerlijk om alles te ontdekken.
Dat had ik dus ook. me eerste jaar bij WoW was ook zo . gewoon alles exploren en shit maar toen was MMO nog ook in principe nieuw voor mij.

Elke andere MMO heb ik dat ook . Levelen levelen levelen en gear farmen.
Bij ESO heb ik dit helemaal niet, lekker rustig gatheren exploren. socializen met de guild en voornamelijk story line volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik ben normaal ook van het hardcore levelen, maar ik denk dat dit bij ESO heel anders gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Had ergens geelzen dat je ongeveer 200/250 nodig hebt tot VR10, als je rushed.
En als je alles leest en conversaties luistert je snel naar de 400 uur gaat.

Geen idee of dit klopt maar ik ga voor de tweede optie :)

Vuurmage levelt langzaam . Was ipv shield/weapon nu maar meteen met staff begonnen en dat bevalt toch niet zo goed. Vooral die scamps doen enorm zeer en mijn (vuur)damage heeft op hun niet zo veel effect :(
Snel naar lvl 15 , hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
Een klein vraagje nog, heb de game gekocht + headstart. Ik had de client nog van de beta weekenden. Patcht deze automatisch naar de live versie als ik hem weer aanzwengel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Laatst online: 14-09 13:48
Biohazzard21 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:48:
Een klein vraagje nog, heb de game gekocht + headstart. Ik had de client nog van de beta weekenden. Patcht deze automatisch naar de live versie als ik hem weer aanzwengel ?
Ja dat klopt.

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Biohazzard21 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:48:
Ja, je hoeft hem niet opnieuw te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Uhm ik ben sinds vorige week woensdag vader geworden. Gelukkig hebben mijn vriendin en ik ook eigen momentjes. En nu ik nog even thuis ben kan ik tussen het slapen van mijn kind door ESO spelen. Koter slaapt 2 a 3 uurtjes achter elkaar door.

Ik las dat er een tweakers guild was opgericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ryatzu schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:02:
Uhm ik ben sinds vorige week woensdag vader geworden. Gelukkig hebben mijn vriendin en ik ook eigen momentjes. En nu ik nog even thuis ben kan ik tussen het slapen van mijn kind door ESO spelen. Koter slaapt 2 a 3 uurtjes achter elkaar door.

Yup, zitten in de Aldmeri Dominion.

Je kan mij (@verderf) pesten vanmiddag vanaf half 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ryatzu schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:02:

Van Harte Gefeliciteerd :*) !!

Oh dan ga ik die guild van tweakers ook nog maar even joinen :P maarja voordeel van in 5 guilds kunnen zitten.

Ik zit nu in een guild met paar gasten waar ik eigenlijk altijd mee game.
Een guild met de naam "Store" zitten echt iets van 300 random mensen in gewoon om in game te traden met elkaar en de guild VvV ; is een Belgische / NL guild die hier al eens eerder gepost was. mainly ook Aldmeri Dominion (dankzij Ashtaria www.v3guild.be)

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 01-04-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Jullie kunnen ook femalegamer (Nyneave) en SpitfireNL(dacht ik) ingame pesten als je een invite wil, heb hun gisteren ook guild invite rechten gegeven :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verderf op 01-04-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:05:
[...]
de guild VvV ; is een Belgische / NL guild die hier al eens eerder gepost was. mainly ook Aldmeri Dominion
tis www.v3guild.be ;-) denk dat we nu 2 members hebben die niet aldmeri zijn. de overige 13 ofzo met early acces zijn allemaal AD

[ Voor 17% gewijzigd door Ashtaria op 01-04-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ashtaria schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:19:
[...]

tis www.v3guild.be ;-) denk dat we nu 2 members hebben die niet aldmeri zijn. de overige 13 ofzo met early acces zijn allemaal AD
Ik krijg hele tijd Only community members can participate in this forum. You must register or log in to contribute. En nergens een knop om te registeren.

[ Voor 45% gewijzigd door mathiasv91 op 01-04-2014 11:43 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:41:
Had ergens geelzen dat je ongeveer 200/250 nodig hebt tot VR10, als je rushed.
En als je alles leest en conversaties luistert je snel naar de 400 uur gaat.[...]
Dat zal dan voor de patch van ongeveer twee weken geleden zijn geweest. Toen hebben ze besloten dat de Veteran content te snel ging en mensen te snel Veteran levels konden halen en hebben ze het aanzienlijk moeilijker gemaakt. Nu betekenen VR's ook daadwerkelijk wat :)
Pagina: 1 ... 21 ... 66 Laatste