Er zijn dan ook "maar" 4 classes. Maar deze kunnen op een hele hoop verschillende manieren ingevuld worden.
Hier ook sinds gisteren toegang, ik dacht dat ik maar de 3 dagen headstart had, maar blijkbaar toch 5 dagen headstart gekregen (imperial edition zelfs, terwijl ik de gewone editie had gekocht). Dus nu al maar snel mijn paard gekocht moest ik al die privileges kwijt spelen.
Hier dus ook een breton nightblade maar dan met dual wield. Ook al een templar aangemaakt om een naam te reserven, en die class mij ook leuk lijkt.
Ik amuseer mij wel te pletter, chill de wereld verkennen, zeer leuke quest(chain)s. Ieder dorpje en andere locaties hebben hun verhaal. Met soms zelfs een leuke twist. Geen gigantische hoeveelheden aan quests, maar geen "kill 20 of x" "fetch 10 of y" quests. Ok, soms wel fetch quests, maar zeer beperkt. Ik ben ook benieuwd of bepaalde quest keuzes later nog invloed gaan hebben. De Muziek is ook zeer sfeervol.
Voorlopig ook nog totaal geen behoefte om door de zones te rushen om zo snel mogelijk naar max level te gaan.
Wel nog enkele negatieve dingen:
Nog steeds redelijk wat bugs, vallende door de wereld en door trappen.
Ik heb ook redelijk wat last van pop up, objecten in de wereld die een hele tijd nodig hebben om in te laden, zoals NPC's en zelfs struiken. Mogelijks omdat ik op een vrij brakke wireless verbinding zit, maar ik verbaas mij er wel over hoeveel hij moet van de server halen.
De nachten mochten ook wel wat donkerder voor mij. Nu lijkt eerder vroege avond.
[
Voor 3% gewijzigd door
4bit op 31-03-2014 17:46
]
I'll do what I can, but expect very little.