Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ngangatar schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:32:Groepje van 4-6 personen en we weten wat voor character we willen gaan spelen, we moeten alleen nog overleggen welke alliance. Maar aangezien iedereen de pre order heeft maakt het niet veel uit.

Ingame lekker guild inrichten met ons groepje oude knarren en genieten maar.
Hey ! Ik ben niet oud maar ....ervaren :)

Ennuh,

Ebonheart Pact FTW O-)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Nog wat reviews bekeken op youtube, en ik kan het eens zijn met vooral volgende 2 zaken:

- bug, quest bugs
- combat responsiveness

Deze 2 moeten echt verbeteren tegen over de beta. Het is een pay to play game, dus de bugs zullen er wel uit verdwijnen, maar de combat baart me meer zorgen. Om een voorbeeld te geven: het dodgen is problematisch. Dit werkt dus gewoon slecht. Ook algemeen, het zwaaien met een zwaardje of zo moet echt vlugger/directer/whatever zijn.

Deze game heeft echt potentieel en ik hoop echt dat het goed afloopt.

[ Voor 7% gewijzigd door SideShow op 20-03-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.reddit.com/r/e...i_went_through_everyones/

Early acces start zondagmiddag al yay!

En nog eens bevestiging dat ze de quest bugs er echt wel uit willen tegen launch, hopelijk kunnen ze die belofte waarmaken eh... Ik heb er alvast vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10
Ik heb er de volle vertrouwen in dat de release top zal zijn. Zeker met de bugs die ze al aangeven ( met de AMA op Reddit) die ze gaan oplossen.

Waar ik het meest gelukkige nog van wel van wordt is dat het 1 grote mega server is.
Dus er zullen altijd genoeg spelers online ongeacht de game populair zal zijn of niet.
Overigens zijn er veel elder scroll spelers die nog nooit een MMO hebben gespeeld die zijn overstapt naar ESO.

[ Voor 50% gewijzigd door Ryatzu op 21-03-2014 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nightcrowy schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:39:
Ik ga eerst eens kijken wat er gebeurt straks in Cyrodil aan de A.D. kant, kijken welke guilds er echt iets doen en welke snel opdrogen ;-)
Dat is een reden waarom wij lekker met een paar vrienden de area's gaan afstruinen naar PVE content, Sneak attacks in PvP, niet alleen de huge PvP maar ook de kleine fieldgroepjes welke elkaar aanvallen, en dan de game aan je laten groeien gedurende maanden/jaren.

Ondertussen grotere guilds joinen (je kan in 5 guilds tegelijkertijd) welke serieus bezig zijn met group PvP op bepaalde momenten. Dus niet 24/7 zerging maar meer low profileen dan bij tijd en wijle meestrijden.

Maar of dat er ook zo van gaat komen, dat weet je nooit van tevoren :).

Wat mij persoonlijk heerlijk lijkt is spullen gatheren in PvP gebied, dat vond ik een van de weinige leuke dingen in Darkfall. Gatheren in de wetenschap dat je elk moment gekilled kan worden en uren aan verzamelacties kwijt bent.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:33:
[...]
Wat mij persoonlijk heerlijk lijkt is spullen gatheren in PvP gebied, dat vond ik een van de weinige leuke dingen in Darkfall. Gatheren in de wetenschap dat je elk moment gekilled kan worden en uren aan verzamelacties kwijt bent.
Doet mij terugdenken aan DAOC, daar was een dungeon (toevallig lijkt de naam erop nl. Darkness Falls) waar alle drie de realms tegelijk toegang tot hadden... Je kon die wel claimen als ik me goed herinner maar iedereen die dan binnen zat bleef binnen tot ie doodging. Dat leidde steeds tot intense gevechten, zelden zoveel adrenaline voelen stromen.

Ik kijk er al naar uit Oo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 07:42:
http://www.reddit.com/r/e...i_went_through_everyones/

Early acces start zondagmiddag al yay!

En nog eens bevestiging dat ze de quest bugs er echt wel uit willen tegen launch, hopelijk kunnen ze die belofte waarmaken eh... Ik heb er alvast vertrouwen in :)
Ik ben zeer benieuwd wat dan het verschil is tussen 3 day early access en de 5 day early access. Ik heb mijn Digital Imperial edition pre-purchased op de website van zenimax zelf een maand geleden. Krijg ik dan 5 of 3 dagen early access? Want dat staat er niet bij vermeld.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:14
Als je bij Zenimax zelf besteld (http://www.elderscrollsonline.com/en-uk/preorder) krijg je bij beide edities 5 dagen early access. Zondagmiddag 30 maart start dat. Bij alle andere retailers krijg je voor de standard edition 3 dagen en imperial 5 dagen.

[ Voor 11% gewijzigd door AHWolf op 21-03-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Na de laatste beta test toch maar een imperial editie pre order gedaan. Gelijk een 5 day early acces key toegezonden gekregen. Ik neem aan dat die automatisch wordt omgezet naar de imperial editie. Zou wel fijn zijn om ook tijdens de early acces gebruik te kunnen maken van een imperial

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
jezzer schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:28:
Na de laatste beta test toch maar een imperial editie pre order gedaan. Gelijk een 5 day early acces key toegezonden gekregen. Ik neem aan dat die automatisch wordt omgezet naar de imperial editie. Zou wel fijn zijn om ook tijdens de early acces gebruik te kunnen maken van een imperial
Waar besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Greenman, met coupon nu 64 euri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
De servers zijn als het goed is up voor een korte test. Client patchen!!! (gaat is delen, totaal iets van 7GB heb ik begrepen)
"The Elder Scrolls Online is currently open to testers while we perform a brief test on our overflow server. It won't be up for long, so enjoy a quick peek into Tamriel."

[ Voor 10% gewijzigd door AHWolf op 23-03-2014 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minoeske
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-05 10:22
Hebben jullie ook met die launcher dat als die een kleine patch van 280 mb download, dat die daarna Applying Patch doet op 15 GB? En dat een paar keer achter elkaar. Patchen duurt altijd wel heel erg lang zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
Yup, ik had eerst 350MB --> 1,5GB --> 4GB --> 4GB of zoiets. Elke keer aplied de launcher de gedownloade patch tussendoor. Bij de laatste zakt mijn snelheid nu wat in maar ik ben bijna klaar. (boyohboyohboy)

Door de hoeveelheid mensen die nu probeert in te loggen kun je een error message krijgen. Gewoon blijven proberen.

Confirmed: servers up. ben ingelogd atm!

[ Voor 28% gewijzigd door AHWolf op 23-03-2014 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Hmm dacht ook even in te loggen, heb ik al mijn preorder stuff al gekregen.

Er staat bij dat als ik mijn char delete het weg is... Ik neem aan dat mijn char deleted wordt als beta voorbij is dus ik hoop toch echt wel dat het nogmaals wordt gestuurd.

Zou behoorlijke faal zijn anders...

Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/ng3hgy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Via de Hola plugin een proxy server gebruikt om op een Braziliaanse webshop de Imperial Edition voor €48,90 te halen. Details staan op Reddit:

http://www.reddit.com/r/e...rice_tag_question/cg79tj7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Zoveel moeite om Zenimax te belonen voor hun leuke paywall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 11:30
wat is eigenlijk de mogelijkheid om een pre-order (bij Dreamgate) te annuleren?
volgens mij heb ik aan de ene kant standaard 7 dagen bedenktijd bij een online aanschaf (en ik ben dus 4 dagen te laat :-(), maar ze hebben aan de andere kant nog geen code geleverd (dus er is nog geen transactie waarin daadwerkelijk geleverd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Servers zijn trouwens al weer offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Was een grote patch die gedownload moest worden zeg.
Zou een ieder aanraden om het deze week goed in de gaten te houden en zo te voorkomen dat je op launch dag enorm moet gaan patchen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Om helemaal problemen te voorkomen heb ik het niet-beta installatiebestand (wat je nu krijgt als je vanaf je persoonlijke pagina de setup downloadt) binnengehaald. Beta-bestanden uninstalled en de nieuwe geinstalleerd. Wel weer een enorme download maar dat krijg je ook als je de beta upgrade naar live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Moraxv schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:54:
Om helemaal problemen te voorkomen heb ik het niet-beta installatiebestand (wat je nu krijgt als je vanaf je persoonlijke pagina de setup downloadt) binnengehaald. Beta-bestanden uninstalled en de nieuwe geinstalleerd. Wel weer een enorme download maar dat krijg je ook als je de beta upgrade naar live.
Ik heb gisteren na het downloaden van de nieuwe launcher/patch direct een backup gemaakt voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, net gelezen dat de PTS na launch nog een aantal maanden beschikbaar zal zijn voor closed beta. Daarna zal het voor iedereen die het spel heeft gekocht open gaan zoals ook gebruikelijk bij andere MMO's.
Over een paar dagen gaan ze de PTS offline gooien en dan ongeveer 12 april gaat die weer open om nieuwe content te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Betekend dat dat de PTS nu ook nog werkt of is hij down ?

Dit weekend wat streams gekeken van verschillende klasses en builds en dat was zeer verhelderend.
Geen enkel idee van een main want dat switch per week bij mij :)

Zag wel een paar mooie combo's vanaf VR 4 etc.
Bijv. een nightblade bow/dualwield vampire, een dragonknight (medium armor) met bow/2 handed icm weerwolf.
Maar zag ook een DK met staf en one handed/shield build enorm goed werken (fire mage achtig)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:49:
Betekend dat dat de PTS nu ook nog werkt of is hij down ?[...]
De PTS heeft de afgelopen 3-4 maanden 24/7 aan gestaan op een aantal dagen na voor patches en dergelijke. Het is dus al vrij uniek dat die straks een week of 2 offline gaat.

Met de laatste patch is het overigens ook niet meer mogelijk met quests alleen genoeg veteran ranks er bij te krijgen voor de volgende gebieden. Ik heb het nog niet ingame kunnen bevestigen maar volgens een andere speler moet je nu alle quests doen + 10K monsters killen om op de juiste veteran rank te komen om fatsoenlijk in het volgende gebied te spelen. Dat zou dus betekenen dat om van V1 naar V10 te gaan je toch makkelijk 4x langer er over zou doen. Maakt de veteran levels wel iets betekenisvoller :)

[ Voor 42% gewijzigd door Caelorum op 24-03-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Okee de subscription options zijn bekend.

€12,99 - 1 maand
€11,99 - 3 maanden
€10,99 - 6 maanden

Het valt me op dat er op de site staat dat de prijzen op de consoles nog niet bekend zijn. Hopelijk worden die lager :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Ik ben wel een beetje teleurgesteld dat ze geen 12 maanden optie geven. Dan zou met dezelfde lijn aanhoudend 12 maanden maar €10 p.m. (€9,99) gekost hebben. Dit had ik eigenlijk in mijn hoofd zitten om aan te willen kopen.
Maar verder is de prijs voor 3 en 6 maanden wel ongeveer wat ik had verwacht. De 1 maand prijs was natuurlijk al veel langer bekend.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Voor de vergelijking plaatste ik het erbij. Had wel iets voordeliger verwacht. Voor een half jaar krijg je maar 12 euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:14:
Voor de vergelijking plaatste ik het erbij. Had wel iets voordeliger verwacht. Voor een half jaar krijg je maar 12 euro korting.
Wat neerkomt op een maand gratis. Dat vind ik voor een half jaar nog best goed. Vaak is het toch meer iets als "haal 12 maanden betaal 11".

Uit de beta 1.0 patch notes:
[...]
Found an issue with hundreds of events in-game that could sometimes lead to the quest breaking. These fixes should resolve the following situations:
  • Missing NPCs.
  • Despawned or missing monsters that are critical for completing a quest.
  • Missing objects that are critical for completing a quest.
  • Groups completing quest content asynchronously.
[...]
En echt een grote lijst aan quests die zijn gefixed.

[ Voor 39% gewijzigd door Caelorum op 26-03-2014 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 00:27:
[...]

En echt een grote lijst aan quests die zijn gefixed.
En daar gaat het laatste waar ik voor volgende week bezorgd over was:)

Nog een vraagje eigenlijk:

Gaan jullie zondag (of later) al direct starten met mods of wachten jullie af. Ik weet niet hoe vlot alles al gaat draaien op mod-gebied en of de juiste versies al verschenen zijn en wil zondag niet met een knoeiboel starten.

Indien ze al goed draaien dacht ik persoonlijk vooral aan:
- lootdrop
- Foundry Tactical Combat
en/of pawkette's scrolling combat text

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik ben al blij als we zondag uberhaupt kunnen spelen :)
En add ons ga ik voorlopig niet gebruiken. Heb ze in de beta's niet gemist.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:59:
[...] Gaan jullie zondag (of later) al direct starten met mods of wachten jullie af. Ik weet niet hoe vlot alles al gaat draaien op mod-gebied en of de juiste versies al verschenen zijn en wil zondag niet met een knoeiboel starten. [...]
In principe zullen ze goed draaien. Als mods voor oudere API is geschreven dan staat er in het menu dat het 'out of date' (oid..) is en staat die standaard uit.
Hou er wel goed rekening mee dat ze de API net hebben gewijzigd en veel van de functies van FTC bijv. het niet meer doen. De maker heeft al wel aangegeven dit na de release te fixen, maar tot die tijd ziet hij er geen heil in (is een beetje pissed). Door de bewuste delen van FTC in het menu van de mod uit te zetten ben je ook van alle errors af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DramaMined
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
Halloooo lovers.

Ik heb een vraag over stats en de softcaps, misschien dat iemand hier het antwoord weet:).

Ik wil graag de biggest baddest meest heavy armored character bouwen en spelen. Waarschijnelijk Orc of Nord DK. Helemaal in heavy Armor + 1h/shield.

Nu lees ik dat er soft caps zijn, ook op gebied van armor. Mijn vraag is dan ook, gimp ik mezelf door deze koers te varen? Aangezien de armor softcap makkelijk bereikt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Uhm, welja, er zijn soft caps zoals je zelf zegt. Deze zijn afhankelijk van je level dacht ik.

Het heeft weinig nut dus om een item te nemen die je +10 armor geeft en -10 dps als je armor al "overcharged" is, gezien je van die +10 armor misschien maar +2 armor gaat overhouden afhankelijk van hoeveel je stat al overcharged was.

[ Voor 24% gewijzigd door SideShow op 26-03-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Is TES:O te spelen met Xbox 360 for Windows controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Wel, ik deed dat in de beta. Feit is dat de thumbsticks nooit zo precies en makkelijk zijn als een muis,
en je hebt een toolje nodig zoals JoyToKey om je buttons te mappen. Dus out of the box werkt het niet.

[ Voor 9% gewijzigd door SideShow op 26-03-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Iemand die de beta al met een Asus N550JV gespeeld heeft? Zo ja, loopt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
DramaMined schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:53:
Halloooo lovers.

Ik heb een vraag over stats en de softcaps, misschien dat iemand hier het antwoord weet:).

Ik wil graag de biggest baddest meest heavy armored character bouwen en spelen. Waarschijnelijk Orc of Nord DK. Helemaal in heavy Armor + 1h/shield.

Nu lees ik dat er soft caps zijn, ook op gebied van armor. Mijn vraag is dan ook, gimp ik mezelf door deze koers te varen? Aangezien de armor softcap makkelijk bereikt gaat worden.
wat voor build heb je in gedachte? ik wil ook zoiets gaan maken. Gewoon iedereen doodknuppelen. Fuck magic... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
emilestegeman schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:17:
Iemand die de beta al met een Asus N550JV gespeeld heeft? Zo ja, loopt dat een beetje?
Ik heb die laptop niet, maar kan je nu al vertellen dat dat gewoon goed gaat lopen hoor :) Heb zelf een HP 8560w en daar loopt het ook perfect op. Heb dan alleen niet Cyrodiil getest, dus wellicht dat je daarvoor de gfx settings iets omlaag moet gooien.

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 26-03-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procent20
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-12-2015
Het grote aftellen is voor mij nu ook begonnen. Komende zondag heb ik helemaal vrijgepland om veel tijd te besteden aan deze game.

Ik zal met een maatje coop spelen, zijn er hier mensen die al ervaring hebben met goede builds/klasses voor coop gebruik ? Zelf verwacht ik een archer te spelen maar effectiviteit in de onderlinge samenwerking heeft mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Zou eerlijk gezegd gewoon gaan spelen wat jullie leuk lijkt
Het is tenslotte een Elder Scrolls game dus je kan "alles" doen wat je wilt.

Jullie kunnen altijd nog een build combo maken via Esohead.
Er zijn zoveel combinaties mogelijk.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat was nou ook alweer de early access date van imperial editie? 28 maart of 30 maart?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
30 maart
Ik dacht vanaf 12.00 of 13.00 uur

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 11:30
ik ga ook aan de slag a.s. zondag;
zijn hier nog mensen die een groepje willen starten?
zijn er al guilds (al dan niet in oprichting) voor NL spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Iusedto schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:58:
30 maart
Ik dacht vanaf 12.00 of 13.00 uur
Klopt, 30 maart om 13:00

Alle patches zijn alvast gedownload, volgens mij gaan hier heel wat toffe uurtjes in zitten :)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:28
Mag ik jullie vragen wat julie zo trekt aan de game? Ik heb 2x een beta weekend gespeeld maar kreeg helaas niet het WAUW gevoel waar ik stiekem wel op gehoopt had. Misschien kunnen jullie mij nog overhalen :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procent20
Br3wmaster schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:03:
Mag ik jullie vragen wat julie zo trekt aan de game? Ik heb 2x een beta weekend gespeeld maar kreeg helaas niet het WAUW gevoel waar ik stiekem wel op gehoopt had. Misschien kunnen jullie mij nog overhalen :)
De lore vind ik geweldig, ik ben dus iemand die rustig alle boekjes leest en dit levert mij een verdieping op die ik in andere spellen niet kan vinden.

Wat mij wel gaat vervelen aan deze game is dat er niets te verliezen valt. Ik ben een echte Eve Online fan omdat je daar met spanning je gevechten kiest. Hopelijk komen er uiteindelijk 'hardcore pvp' servers waarbij het verliezen van gevechtenje een deel van je loot kan kosten.

Er is nog geen MMORPG geweest die me langer dan twee maanden heeft kunnen boeien (behalve Eve) dus we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:28
Oke nou misschien dat ik toch moet overwegen het een kans te geven. Vond de TES games altijd erg leuk

[ Voor 93% gewijzigd door Br3wmaster op 27-03-2014 13:34 ]

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Voor de mensen onder ons die niet gigantisch veel tjid hebben om te spelen, is het relaxt.

Rustig de lore ontdekken en lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Admiral_R2D2 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:25:
ik ga ook aan de slag a.s. zondag;
zijn hier nog mensen die een groepje willen starten?
zijn er al guilds (al dan niet in oprichting) voor NL spelers?
Als je ook wat oudere Belgen kunt tolereren ben je net als iedereen meer dan welkom bij ons :)

www.v3guild.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arundo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2023
procent20 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:28:
Het grote aftellen is voor mij nu ook begonnen. Komende zondag heb ik helemaal vrijgepland om veel tijd te besteden aan deze game.
Same here :)

Eerst even de F1 race kijken en dan Tamriel in. Maandag en Dinsdag vrijgenomen om TESO te kunnen spelen. Heb nog geen idee wat ik ga spelen, neig naar een Red Guard Nightblade.

Ben na jaren WoW te hebben gespeeld overgestapt naar Guild Wars 2 maar toch kan de game ondanks de mooie graphics me niet bekoren. Mis toch de facties zoals in WoW Horde vs Alliance. Voor mij de reden om TESO te gaan spelen. En sinds de beta's heeft TESO me te pakken voor de komende tijd / jaren.

Nu nog een leuke guild vinden met wat Roleplay elementen, casual.

[ Voor 4% gewijzigd door Arundo op 27-03-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is resto staff voldoende als main healing spec, of zou ik toch richting templar moeten gaan?

Was ah denken om een bow wielding light armored healer te gaan
Ashtaria schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:59:
[...]

Als je ook wat oudere Belgen kunt tolereren ben je net als iedereen meer dan welkom bij ons :)

www.v3guild.be
Is 36j & uit Leuven genoeg om als oudere Belg te kwalificeren? :-)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afuni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:39
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:01:

Ze hebben niet moeilijk gedaan over een 37-jarige Mechelaar dus vermoedelijk zit dat wel snor :)

Grifts
Afuni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:01:
is resto staff voldoende als main healing spec, of zou ik toch richting templar moeten gaan?

Was ah denken om een bow wielding light armored healer te gaan

[...]

geen probleem!
Als je een beetje kan opboksen tegen al het Antwerps "geweld" binnen ons groepke is da meer dan genoeg hehe.
Ik moet mij als westvlaming soms ook manifesteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procent20
Ashtaria schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:59:
[...]
www.v3guild.be
Staat gebookmarked, als ik wat ervaring heb opgebouwd zal ik eens kennis komen maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal het nog maar een keer hier neerzetten, maar op het ESO forum is er gevraagd aan alle modders waar ze hun zooi gaan uploaden en vooralsnog is ESOUI de plek waar ze tenminste allemaal hun ding hebben neergezet. Mocht je dus willen kijken welke mods er zoal momenteel zijn kan je daar een kijkje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het wel zitten om met meerdere Nederlanders of andere ESO te spelen (misschien ook een guild) :)
Ik weet niet of ik hier een topic over moet maken, maar je kunt altijd mijn teamspeak 3 server joinen waar we ook gebruik van kunnen maken om ESO gezamenlijk te spelen.

Het adress:
148.251.50.10:9986

of:
brandalive.be:9986

Gewoon even zeggen dat je van tweakers bent :)
Ik heb overigens de imperial edition dus ik kan vanaf de 30ste spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan zelf ook vanaf de 30e spelen en een Tweakers guild (net zoals met WoW) spreekt mij ook wel aan. Lijkt me een leuke manier om elkaar te helpen en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Inderdaad.. Ik zal ook van de partij zijn want ik ben eigenlijk ook op zoek naar een kleine gamers groep om mee te pvpen en questen.
Wellicht dat ik dus ook even op bovenstaande teamspeak server een bezoekje breng. :)

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Vandaag weer een 3GB patch ontvangen. Dat is bijna een volledige installatie. Zou nu telkens de updates uit zoveel data bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moraxv schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:05:
Vandaag weer een 3GB patch ontvangen. Dat is bijna een volledige installatie. Zou nu telkens de updates uit zoveel data bestaan?
De volledige installatie is iets meer dan 30GB. Is dus nog niet eens 10%. En nee, in de nieuwste patch zit behoorlijk wat content nog. Zo hebben ze o.a. de final cinematic toegevoegd, de resterende voiceovers en alle orchestral music. Ohja, en ze hebben nog wat aan de server 'capaciteit' gedaan.

On a different note, ze gaan vannacht het forum omzetten naar live-status ^^

[ Voor 17% gewijzigd door Caelorum op 27-03-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:01

D33F

Tweelingtemmer

Caelorum schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:01:
[...]
.
On a different note, ze gaan vannacht het forum omzetten naar live-status ^^
Nice :)

Kan in ieder geval niet wachten om weer lekker aan de slag te gaan, verder zou ik graag in een leuke guild spelen maar ben bang dat ik daar iets te casual voor speel, niet dat ik niet wil maar ik heb er helaas gewoon niet altijd tijd voor i.v.m. mijn studie.. Maar goed in de uurtjes dat ik tijd heb wil ik dan wel graag een game spelen waarin ik helemaal kan verzinken, een van de punten waar ESO mij zeker tegemoet komt ^^

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wij zijn er ook helemaal klaar voor.
Gaan met 4 a 5 oude knarren zondag lekker beginnen.
Geloof bij Ebonheart Pact maar door de pre order bonus maakt dat niet zo heel veel meer uit.Vind hun startgebied wel veruit de leukste maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Heb na 15+ jaren wel besloten om een caster te gaan levelen ipv melee. Ben benieuwd.
Ga er lekker de tijd voor nemen, alle conversaties luisteren, alle boeken lezen etc.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik heb ESO nu ook, alleen vraag ik mij 2 dingen af die ik niet kan terug vinden op hun website:
kan ik het nu al installeren zodat ik van 't weekend kan spelen? Of installeer ik dan de 'beta' en moet ik toch alles herinstalleren dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Beta client patched zich zelf naar de juiste versie.
Is volgens mij al gedaan na de patch van gisteren

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup, de patch van gisteren is in principe het spel zoals je hem gaat spelen tijdens release. Tenzij de ontwikkelaars nu zelf nog iets vinden, dan komt er nog wel een patch, maar deze patch wordt verder niet meer getest op de PTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Heel erg leuk filmpje om de twijfelaars nog wat te motiveren :)

YouTube: 20 Reasons I will play Elder Scrolls Online

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D34F
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06-2024
Ik kan niet wachten om zondagmiddag te beginnen. De afgelopen vier bèta's heb ik het geluk gehad om mee te mogen spelen en ik ben helemaal om. Alhoewel ik na mijn eerste bèta nog niet overtuigd was, sloeg dit volledig om na de tweede. ESO heeft wat tijd nodig om op te starten, maar zodra je erin zit is het geweldig. Zelf ben ik eigenlijk totaal geen MMO-speler, maar ESO heeft mij om gekregen. Ik zal nog veel te leren hebben over MMO's, maar het lijkt mij ook tof om ESO gezamenlijk (in een guild) te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Als ik wil inloggen in de game krijg ik de meldig dat mijn logn informatie niet klopt.

Klopt het dat ik nu nog die melding krijg? Op de website kan ik met dezelfde gegevens wel inloggen namelijk.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrBlueEyes schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 00:13:
Als ik wil inloggen in de game krijg ik de meldig dat mijn logn informatie niet klopt.

Klopt het dat ik nu nog die melding krijg? Op de website kan ik met dezelfde gegevens wel inloggen namelijk.
Uiteraard, want de servers zijn nog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Hele nacht heeft mijn pc aan gestaan en ik zit nu op 6% van het downloaden.
Ik ga het dus nooit halen voor zondag om die game binnen te halen.
En ik heb alle tips van ESO support opgevolgd, maar ik steek op 50kb/s.
Zijn er mensen die wel normale snelheden halen en hebben die een tip (zonder een opsomming te maken van welke snelheid iedereen heeft ivm policy :P )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ken je iemand die het spel al heeft gedownload? Dan kan je de hele directory overzetten naar jouw PC en hoef je alleen voor de zekerheid nog even een repair in de client te doen. Dat is hoe ik het hier telkens heb gedaan tussen PC en laptop bij reinstall van windows (ja, ik herinstalleer zowat elke 2 maanden we 1 van de apparaten :X)

[ Voor 30% gewijzigd door Caelorum op 29-03-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb meegedaan aan een van de stress-tests en was niet bepaald onder de indruk, zijn er hier mensen die precies hetzelfde dachten en het toch hebben gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou een stresstest niet leidend laten zijn voor de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D34F
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:17:
Ik heb meegedaan aan een van de stress-tests en was niet bepaald onder de indruk, zijn er hier mensen die precies hetzelfde dachten en het toch hebben gekocht?
Mijn eerste bèta was ik ook niet erg onder de indruk. Ik liep wat doelloos rond, kon maar een paar quests vinden na lang zoeken en dat het niet een échte Elder Scrolls-game is zoals je misschien verwacht is wennen. Dit sloeg echter volledig om bij de tweede bèta. ESO heeft wat tijd nodig om op te starten (ze hebben inmiddels de starting locations aangepast n.a.v. dit soort kritiek) en de mengelmoes van Elder Scrolls/MMO is misschien niet wat je er op het eerste gezicht van verwacht. Zit je er eenmaal een paar uur in en, belangrijker nog, ben je al aardig wat geleveled, dan wordt het ineens verdomd interessant en erg uitdagend. Nadat Ik bij de tweede bèta samen met een groep van vier man een kleine dungeon met een zeer pittige baas had verslagen wist ik het: Dit wordt de eerste game/MMO waar ik bereid ben een abonnement op te nemen. Overigens draaide de laatste bèta op de nieuwste build en zaten daar aardig wat mooie verbeteringen in (veel soepeler, collision op NPC's, andere starting locations wat het begin veel leuker maakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met ^, de stress-tests zijn ook precies dat. De servers waren echt compleet gemaxed en vervolgens gaan ze in de backend geintjes uithalen zoals de server offline halen en weer online zetten. Dit alles om de servers te testen. Logischerwijs heeft dat enorm slechte impact op de gameplay. Buiten de stress-tests om is het spel echt behoorlijk stabiel en merk je niets van de problemen met npcs, interactables e.d.
Of het spel iets voor jou is zou ik alleen niet kunnen zeggen. Vooralsnog lijkt de groep die het meest aangetrokken wordt tot het spel de 'casual' RPG'er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Uiteindelijk heb ik toch gecanceld. Het is een goeie mmo daar niet van. Ik maak me alleen zorgen hoe de pvp stand gaat houden als de populatie minder wordt. Er komen meer games uit waaronder Destiny dat mij momenteel meer interesseert dus het geld kan ik goed gebruiken om een console aan te schaffen. Wie weet ga ik het ooit spelen, maar nu niet 😊. Ik zal alles wel in de gaten gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nou ook niet echt heel lang gespeeld, stopte toen ik lvl 10 was of iets dergelijks.

Destijds vond ik het spel echt bagger, een soort mix tussen Guildwars 2 en Skyrim. Het voelt voor mij aan als een spel dat je maar een korte tijd leuk zult vinden, omdat het eigenlijk toch niet aan World of Warcraft kan tippen.

Misschien geef ik het als oud WoW speler onbewust al geen kans, omdat je daar toch je beste MMORPG tijden hebt beleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 09:22
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 13:17:
Ik heb het nou ook niet echt heel lang gespeeld, stopte toen ik lvl 10 was of iets dergelijks.

Destijds vond ik het spel echt bagger, een soort mix tussen Guildwars 2 en Skyrim. Het voelt voor mij aan als een spel dat je maar een korte tijd leuk zult vinden, omdat het eigenlijk toch niet aan World of Warcraft kan tippen.

Misschien geef ik het als oud WoW speler onbewust al geen kans, omdat je daar toch je beste MMORPG tijden hebt beleeft.
De enigste reden is omdat mensen al zoveel tijd en geld in WOW hebben gestoken dat ze dit niet opnieuw willen doen voor een nieuwe game.

Ik heb de beta van Wildstar gespeeld tot lvl 42, maar vond na een tijd de setting niet meer leuk. ESO gaat me dan weer beter liggen, het goede Roleplay gevoel, de epische muziek en fully voice overs.
Ook het feit dat het P2P zal dit niveau van deze MMO opkrikken.
Heb het Youtube filmpe "20reasons why you should play ESO" gezien, en de game trekt me nu nog meer aan.
Game aangekocht en dinsdag kunnen we eens beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebuzola schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 14:06:
[...]

De enigste reden is omdat mensen al zoveel tijd en geld in WOW hebben gestoken dat ze dit niet opnieuw willen doen voor een nieuwe game.

Ik heb de beta van Wildstar gespeeld tot lvl 42, maar vond na een tijd de setting niet meer leuk. ESO gaat me dan weer beter liggen, het goede Roleplay gevoel, de epische muziek en fully voice overs.
Ook het feit dat het P2P zal dit niveau van deze MMO opkrikken.
Heb het Youtube filmpe "20reasons why you should play ESO" gezien, en de game trekt me nu nog meer aan.
Game aangekocht en dinsdag kunnen we eens beginnen.
Ik heb die vid niet gezien, maar afgezien van het feit dat het zich in de Elder Scrolls wereld afspeelt zie ik niet in waarom mensen dit spel zo erg de lucht in prijzen…

Vrijwel al die features die ik in de game heb gezien zaten bijvoorbeeld ook al in Star Wars: The Old Republic en Guild Wars 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 14:33:
[...]
Vrijwel al die features die ik in de game heb gezien zaten bijvoorbeeld ook al in Star Wars: The Old Republic en Guild Wars 2
Het gaat dan ook om de combinatie van die features. Daarnaast denk ik dat juist omdat het in de ES wereld afspeelt het spel zo goed in de smaak valt. Die wereld is toch net iets toegankelijker van die van Star Wars of Guild Wars IMO en zeker net zo goed uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 09:22
Caelorum schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:03:
[...]

Het gaat dan ook om de combinatie van die features. Daarnaast denk ik dat juist omdat het in de ES wereld afspeelt het spel zo goed in de smaak valt. Die wereld is toch net iets toegankelijker van die van Star Wars of Guild Wars IMO en zeker net zo goed uitgewerkt.
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:59
Weet niet of toegestaan, maar heeft iedereen de digital pre-order gewoon via de website van zenimax gekocht ? of worden er ergens anders ook goedwerkende versies aangeboden en verkocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
[...]

En toch zijn GW2 en SWTOR niet lang erg populair gebleven met de populatie. Ik zeg het niet graag, maar ESO had F2P moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:58
Heb toch last minute besloten op de collecters-edition aan te schaffen voor 64 euro :). Heb er in ieder geval zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D34F
Ryatzu schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 16:48:
[...]

En toch zijn GW2 en SWTOR niet lang erg populair gebleven met de populatie. Ik zeg het niet graag, maar ESO had F2P moeten worden.
Toegegeven, ik ben zeker geen MMO-speler en ben een nieuwkomer in deze scene, maar ik vind het wel erg opvallend dat veel mensen ESO al afschrijven omdat het niet F2P is. Is dat een oordeel die je nu al kan vellen, nog vóór de actual release? Hetzelfde geldt voor de critici die ESO maar wat graag tegen MMO's als WoW, GW2 en SWTOR aan leggen of mensen die één speelsessie van een (stress-test) bèta hebben meegemaakt; Geef ESO op zijn minst een kans en als het je echt niet aantrekt, prima. Speel het niet, maar veel kritische geluiden die ik nu hoor zijn niet erg onderbouwd of gebaseerd op valse aannames of een speelsessie van nog geen paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Laatst online: 09-09 19:58
D34F schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 17:11:
[...]

Toegegeven, ik ben zeker geen MMO-speler en ben een nieuwkomer in deze scene, maar ik vind het wel erg opvallend dat veel mensen ESO al afschrijven omdat het niet F2P is. Is dat een oordeel die je nu al kan vellen, nog vóór de actual release? Hetzelfde geldt voor de critici die ESO maar wat graag tegen MMO's als WoW, GW2 en SWTOR aan leggen of mensen die één speelsessie van een (stress-test) bèta hebben meegemaakt; Geef ESO op zijn minst een kans en als het je echt niet aantrekt, prima. Speel het niet, maar veel kritische geluiden die ik nu hoor zijn niet erg onderbouwd of gebaseerd op valse aannames of een speelsessie van nog geen paar uur.
Het allerbelangrijkste van een MMO is de eerste paar uur, dan zuigt het je in of niet. Pas daarna gaat het erom of het ook leuk is aan het einde, om je te behouden, maar daar kom je niet, als die eerste paar uur je niet bevalt.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D34F
JinShepard schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 17:13:
[...]

Het allerbelangrijkste van een MMO is de eerste paar uur, dan zuigt het je in of niet. Pas daarna gaat het erom of het ook leuk is aan het einde, om je te behouden, maar daar kom je niet, als die eerste paar uur je niet bevalt.
Eens, vandaar dat de makers naar de kritiek uit de eerste paar bètasessies hebben geluisterd en flinke wijzigingen hebben gedaan aan het begin. Voorheen begon je op 'starter islands' die wat laagdrempelig waren, maar die worden nu overgeslagen na de intro (al heb je wel de keuze om zelf naar die 'starter islands' te reizen). Ik moet zeggen dat dat een flinke verbetering is en het begin daarom veel interessanter is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 16:48:
[...]
Nee, of een spel populair blijft of niet hangt niet alleen af van of die F2P, P2P of P2W is. Dat hangt af van zoveel factoren en een groot deel daarvan zijn stukken belangrijker. De gameplay, setting, narrative, support, community, snelheid van nieuwe content noem maar op. Een kut community zorgt er bijv. voor dat het spel snel dood is. Echt slechte gameplay is ook zo'n killer.
Door het P2P te maken zet het ook wat drempels op. Je gaat niet zo snel mensen krijgen die constant gaan lopen te schelden en dergelijke zoals in de beta-weekenden toch best veel waren. Daar is de prijs simpelweg te hoog voor.

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 29-03-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen begint het voor mij :)
Wie mee wil doen

TS3: brandalive.be:9986
Nederlandse teamspeak server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Laatst online: 22:58
Caelorum schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 17:17:
[...]

Door het P2P te maken zet het ook wat drempels op. Je gaat niet zo snel mensen krijgen die constant gaan lopen te schelden en dergelijke zoals in de beta-weekenden toch best veel waren. Daar is de prijs simpelweg te hoog voor.
Ik wil je bubbel niet barsten maar ik vind dit dus nergens op slaan. Denk je nou echt dat het de 10 jarige kids zijn die zo lopen te schelden? Het zijn meer de volwassen mensen die een game te serieus nemen of zichzelf "te" goed vinden. (MOBA community)

10 euro per maand houd dit soort gedrag echt niet tegen en ook al zou het 100 zijn dan zou je nog steeds mensen hebben die lekker lopen te zeiken omdat ze het ergens niet mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
Ik heb ook early 5 Days wanneer begint die onzin dan vannacht ? 1 uur of wat

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D34F
e2thaj schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:15:
Ik heb ook early 5 Days wanneer begint die onzin dan vannacht ? 1 uur of wat
Je kunt morgenmiddag vanaf 13:00 beginnen met spelen. Check ook de 'early acces and launch faq' op www.elderscrollsonline.co...rly-access-and-launch-faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 12:22
Het blijft moeilijk om te kiezen wat te spelen ben al tig keer van m'n theoretische build afgeweken :p, ik vond G2W zelf te casual qua customization en dat ik nu veel verschillende builds probeer te bedenken is een goed teken. Ben benieuwd hoe het spel het gaat doen. De PvP lijkt me erg gaaf, en daarvoor ga ik het spel ook vooral spelen. Hoop alleen dat het betalen voor een extra ras beperkt blijft tot de imperial edition en dat ze niet later ook nog eens een cash shop gaan toevoegen, imo bij een subscription model zou dit gewoon beschikbaar moeten zijn.

En natuurlijk hopen dat ze servers morgen niet kapot gaan zoals bij vele grote 'launches' (bij FFXIV ARR was het raak bij de pre-access en dan nog eens bij de gewone launch). Heb verder niet mee gedaan aan stresstests dus geen idee of dat toen goed zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trixh schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 17:51:
[...]
10 euro per maand houd dit soort gedrag echt niet tegen en ook al zou het 100 zijn dan zou je nog steeds mensen hebben die lekker lopen te zeiken omdat ze het ergens niet mee eens zijn.
nergens heb ik gezegd dat het alleen de kleine kinderen zijn. Wel is 10e/maand genoeg om die groep buiten te houden. Daarnaast betaald die 10e/maand fatsoenlijke support die mensen gewoon wel bannen als ze echt disruptive zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Toegankelijker dan Star Wars? Laat me niet lachen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Kunnen jullie niet gewoon over het spel verder praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 21:02:
[...]
Toegankelijker dan Star Wars? Laat me niet lachen...
Ja, toegankelijker als,in makkelijker niet als ik bekender.
FerdiV schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 21:29:
Kunnen jullie niet gewoon over het spel verder praten?
Dit gaat juist over het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 22:28:
[...]

Ja, toegankelijker als,in makkelijker niet als ik bekender.
Jaja, dat snap ik. Star Wars is naar mijn idee echt veel makkelijker om in te komen dan Elder Scrolls.

Veel mensen hebben Star Wars al gezien, en daarbij komt dat in het verhaal altijd de eeuwige strijd tussen de Jedi en de Sith centraal staat.

Elder Scrolls praat je al gauw over die talloze rassen, allemaal met hun eigen geschiedenis etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was helemaal niet geinteresseerd in ESO totdat ik een pvp video zag van cyrodiil. Het pve gedeelte geloof ik wel. Raiden (als dat er uberhaupt in zit) ken ik onderhand wel, questen in mmo zijn voorbaat als saai ( ben in al die jaren nog geen mmo tegengekomen waarbij het leuk is). De enige reden voor mij om een mmo te spelen is pvp.

Op papier ziet de pvp van ESO er erg goed uit, de map is erg groot, dus genoeg ruimte om ook solo of in een kleine groep te gaan pvp-en, geen arena's met het bijbehorende gedoe van buffs en nerfs waarbij maar 1 build werkt en de megaserver waarbij je niet na 2 maanden erachter komt dat je per ongeluk de verkeerde server hebt gekozen die nu helemaal leeg blijkt te zijn.

Ik ben er helemaal klaar voor, betwijfel wel of het me gaat lukken om morgen om 1 uur in te kunnen loggen. Ik kan me geen mmo launch herinneren die vlekkeloos is verlopen.
Pagina: 1 ... 19 ... 66 Laatste