Ik zit in dezelfde situatie. Als het een eenmalige betaling zou zijn zoals GW2 zou ik het waarschijnlijk wel doen, want dan ben ik niet tijds gebonden en krijg ik niet het gevoel dat ik ESO moet spelen omdat ik daarvoor iedere maand betaalNoFearz schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:59:
Zijn jullie van plan om maandelijks te betalen? Ik speel teveel verschillende spellen om de uren eruit te halen.
De kosten zijn niet schrikbarend en een hobby mag best geld kosten. En als ik het zat ben dan zeg ik het gewoon op.
Is er nog plek in de GOM guild?
Ik zou best met een paar mensen die hebben gepre-ordered, op de zondag een paar uurtjes willen questen. Er van uit gaande dat we 30 maart op zondag kunnen beginnen...
Is er nog plek in de GOM guild?
Ik zou best met een paar mensen die hebben gepre-ordered, op de zondag een paar uurtjes willen questen. Er van uit gaande dat we 30 maart op zondag kunnen beginnen...
Sinds ik de beta gespeeld heb dit weekend, kan ik niet meer wachten.
Ik snap al de negatieve reacties niet ... de engine is smooth like butter, de quests zijn goed (toch beter dan in WoW), en het is TES !
Akkoord, de ontsnappingsscene doet het spel eerst niet veel eer aan, maar dan in Stros M'Kai was het gewoon prachtig.
Ik snap al de negatieve reacties niet ... de engine is smooth like butter, de quests zijn goed (toch beter dan in WoW), en het is TES !
Akkoord, de ontsnappingsscene doet het spel eerst niet veel eer aan, maar dan in Stros M'Kai was het gewoon prachtig.
Zo herkenbaarRudolf schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:31:
Laat mij maar maandelijks betalen. (Mits de content dan ook naar behoren is) Minder last van irritante kinderen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Eindelijk weer iemand die zegt hoe de vork in de steel zit. Al dat gemekker van iedereen over die maandelijkse kosten beginnen nu ook wel vermoeiend te worden. Men wil geen 13 euro betalen voor gamen als hobby, maar aan mobieltjes, apps, bier en fastfood wordt bakken met geld uitgegeven. 13 euro per maand is echt een belachelijk goedkope hobby. Door de abonnementskosten kun je goede service, nieuwe content en veel patchfixes etc. verwachten. En als er geen content meer is om te spelen dan zeg je het tijdelijk op en wacht je tot er een nieuwe expansion of grote update komt.pwillemsen schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:14:
De kosten zijn niet schrikbarend en een hobby mag best geld kosten. En als ik het zat ben dan zeg ik het gewoon op.
Jeetje wat lekker, blijkbaar komt er op TESo een heel andere playerbase af dan op andere spellen. Ik lees hier een hoop meningen welke op die van mij aansluiten.Navuri schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:53:
[...]
Eindelijk weer iemand die zegt hoe de vork in de steel zit. Al dat gemekker van iedereen over die maandelijkse kosten beginnen nu ook wel vermoeiend te worden. Men wil geen 13 euro betalen voor gamen als hobby, maar aan mobieltjes, apps, bier en fastfood wordt bakken met geld uitgegeven. 13 euro per maand is echt een belachelijk goedkope hobby. Door de abonnementskosten kun je goede service, nieuwe content en veel patchfixes etc. verwachten. En als er geen content meer is om te spelen dan zeg je het tijdelijk op en wacht je tot er een nieuwe expansion of grote update komt.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik denk dat de playerbase in ESO een stuk volwassener zal zijn dan in andere vergelijkbare games. De gamers die ESO gaan spelen zijn (denk ik) op zoek naar een semi-realistische RPG en stappen af van de cartoony stijlen die andere spellen zo kenmerken. En als het spel tijdelijk geen betekenisvolle updates krijgt ga ik wel golfen of squatten.Ngangatar schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:56:
[...]
Jeetje wat lekker, blijkbaar komt er op TESo een heel andere playerbase af dan op andere spellen. Ik lees hier een hoop meningen welke op die van mij aansluiten.
Ik denk dat de grootste reden is dat ESO een wat volwassener publiek aanspreekt de focus op verhaal is en lange termijn doelen en niet quick wins en instant gratification.
Leuke vraag, denk dat de grote meerderheid voor de pc kiest.FerdiV schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:57:
Zijn er mensen die het voor de PS4 kopen?
Denk dat de PS4 (en voornamelijk XBOX one) een kleine user base zal hebben.
Aangezien de servers niet hetzelfde zijn voor pc/mac, ps4 en xbox one.
Op Tamriel Foundry zag ik in een poll voorbij komen dat zo'n 84% van de gamers ESO op de pc zal gaan spelen. Ik begrijp dat ook niet waarom Zenimax uberhaupt de keuze heeft gemaakt om het spel ook uit te brengen voor de console. Ik ken werkelijk waar niemand met een PS4 of een XBOXONE. De consoles zijn splintertje nieuw dus een enorme basis zal het spel sowieso niet hebben. En ook al zou ik een PS4 hebben staan, dan zou ik ESO nog steeds gaan spelen op de PC al was het alleen maar omdat de consoles en pc gamers niet cross platform met elkaar kunnen gamen.
Ik denk zomaar dat zowel MS als Sony een bedragje hebben neergelegd voor ESO op hun consoles. Zowiezo, Zenimax kijkt natuurlijk niet alleen naar de NL markt voor welke platforms ze ontwikkelen...
[img]http://card.mygamercard.net/gelsig/black/dilupo.png[/img]
Ik denk dat het gewoon risico spreiding is, daarnaast is het tegenwoordig niet meer zo super veel werk om ook een console versie te maken, dus dan wordt het al snel economisch rendabel om het te doen.
Ik twijfel nog, maar ik ga het waarschijnlijk wel even spelen. De beta op de pc sprak me niet echt aan, maar aan de andere kant wil ik de game niet op basis van een paar uur beoordelen.FerdiV schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:57:
Zijn er mensen die het voor de PS4 kopen?
Het spel leent zich wel prima voor de PS4/X1. Het enige wat ze echt goed uit moeten werken is het richten van de aanvallen. Dit wordt vooral vanuit third person erg lastig denk ik.
Level 40 public dungeon filmpje :
YouTube: Elder Scrolls Online - Dungeon Gameplay (The Vile Manse)
Hoe meer ik zie des te meer zin krijg ik in de game.
Lijkt me heerlijk om gewoon een uur lang te "dwalen" in een public dungeon.
Snap ook steeds meer waarom TESO een ouder public zal gaan aanspreken
YouTube: Elder Scrolls Online - Dungeon Gameplay (The Vile Manse)
Hoe meer ik zie des te meer zin krijg ik in de game.
Lijkt me heerlijk om gewoon een uur lang te "dwalen" in een public dungeon.
Snap ook steeds meer waarom TESO een ouder public zal gaan aanspreken
FUMES et CARNES
Aan de brakke controls is het toch duidelijk dat ESO primair voor consoles gemaakt is en de pc op de tweede plaats komt?Navuri schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:48:
Op Tamriel Foundry zag ik in een poll voorbij komen dat zo'n 84% van de gamers ESO op de pc zal gaan spelen. Ik begrijp dat ook niet waarom Zenimax uberhaupt de keuze heeft gemaakt om het spel ook uit te brengen voor de console. Ik ken werkelijk waar niemand met een PS4 of een XBOXONE. De consoles zijn splintertje nieuw dus een enorme basis zal het spel sowieso niet hebben. En ook al zou ik een PS4 hebben staan, dan zou ik ESO nog steeds gaan spelen op de PC al was het alleen maar omdat de consoles en pc gamers niet cross platform met elkaar kunnen gamen.
Op consoles is er veel minder competitie van andere MMO's, ik vermoed dat er op lange termijn daar veel meer geld te rapen is
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Kan me echter wel voorstellen dat er qua content op de PC meer / sneller iets nieuws komt, vanwege de verificatieprocessen van Microsoft en Sony. Of daar moeten ze ook iets voor hebben afgesproken natuurlijk...boe2 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:05:
[...]
Aan de brakke controls is het toch duidelijk dat ESO primair voor consoles gemaakt is en de pc op de tweede plaats komt?
Op consoles is er veel minder competitie van andere MMO's, ik vermoed dat er op lange termijn daar veel meer geld te rapen is
Gaat lastig worden. Meeste MMO spelers zitten nu eenmaal op de PC. Daar heb je meer vrijheid met je keyboard/muis. Het opzoeken van dingen in je browser. Het praten met je mede guildies via TS/Vent etc.boe2 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:05:
[...]
Aan de brakke controls is het toch duidelijk dat ESO primair voor consoles gemaakt is en de pc op de tweede plaats komt?
Zal niet makkelijk zijn om de MMO markt te veroveren op een console.
Die dungeon van hierboven ziet er wel tof uit. Ik ben nog niet helemaal om. Ligt ook aan wat de rest van mijn guildies en vrienden gaan doen in WoW of ik ook de overstap ga maken naar ESO.
Op de animaties na een zeer mooie game. Gaat zeker wel wat spelers krijgen, misschien meer die op GW2 zijn uitgekeken.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik ben al wel om, ik ga zeker casual lekker spelen een paar uur per week er door heen
.
En WoW ben ik wel klaar mee.
En WoW ben ik wel klaar mee.
Hier hetzelfde.
Ga lekker casual spelen en zie wel waar het schip strand.
In echte WoW gilde zit ik niet meer sinds de groep na 17 jaar een beetje uit een gevallen is maar ik heb de indruk dat er wat goeds aan gaat komen
Plus als ik zie dat je zo een uur kwijt bent in een public dungeon is dit spel ook uitermate geschikt voor de solo casual.
PS, het gerucht/vermoeden is dat er een nieuw beta event volgend weekend aankomt waarin de nieuwe build getest kan worden.
Ga lekker casual spelen en zie wel waar het schip strand.
In echte WoW gilde zit ik niet meer sinds de groep na 17 jaar een beetje uit een gevallen is maar ik heb de indruk dat er wat goeds aan gaat komen
Plus als ik zie dat je zo een uur kwijt bent in een public dungeon is dit spel ook uitermate geschikt voor de solo casual.
PS, het gerucht/vermoeden is dat er een nieuw beta event volgend weekend aankomt waarin de nieuwe build getest kan worden.
FUMES et CARNES
Ze zullen tot aan release zeker elke week/twee weken een beta weekend houden. Het is mooie marketing zeg maarIusedto schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:37:
[...] PS, het gerucht/vermoeden is dat er een nieuw beta event volgend weekend aankomt waarin de nieuwe build getest kan worden.
klopt, maar met een release eind van de maand blijven er nog 1 a 2 weekenden over ?
Zeg het weekend van 15/16 en 22/23 want ik vermoed dat ze de week voor early access alles wel sluiten.
Ach, we zien wel
Zeg het weekend van 15/16 en 22/23 want ik vermoed dat ze de week voor early access alles wel sluiten.
Ach, we zien wel
FUMES et CARNES
Zou wel tof zijn, ik heb dan vakantie dus dan kan ik pyama mode 24/7
De launcher opgestart en er rolt weer een update binnen voor de beta. Ben benieuwd of we misschien al komend weekend weer aan de bak kunnen
.
Nou, ik heb *weer* eens een mail conversatie met support. Ze zijn echt super aardig, behulpzaam en snel. Na eerste mail binnen 24 uur contact en daarna telkens binnen 5-30 min antwoord. Helaas is mijn probleem geëscaleerd en hopen ze het morgen opgelost te hebben. Maar je krijgt zowat het gevoel aan het chatten te zijn met die lui. Als ze dat na release ook volhouden verwacht ik een grote trouwe aanhang.
Dan heb je toch een andere ervaring dan mij. Ik heb een heel beta weekend gemist omdat de beta key niet werkte.Caelorum schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:34:
Nou, ik heb *weer* eens een mail conversatie met support. Ze zijn echt super aardig, behulpzaam en snel. Na eerste mail binnen 24 uur contact en daarna telkens binnen 5-30 min antwoord. Helaas is mijn probleem geëscaleerd en hopen ze het morgen opgelost te hebben. Maar je krijgt zowat het gevoel aan het chatten te zijn met die lui. Als ze dat na release ook volhouden verwacht ik een grote trouwe aanhang.
Had een paar dagen van tevoren een ticket geopend, daar kreeg ik binnen een paar uur antwoord op met het verzoek voor meer informatie, dit meteen gestuurd en daar nooit een reactie op gekregen

Hmm dat is wel k*t inderdaad... Aan de andere kant, die beta keys vlogen letterlijk overal om je oren, ik had er zo een stuk of 10 kunnen gebruiken denk ik...Meessen schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:44:
[...]
Dan heb je toch een andere ervaring dan mij. Ik heb een heel beta weekend gemist omdat de beta key niet werkte.
Had een paar dagen van tevoren een ticket geopend, daar kreeg ik binnen een paar uur antwoord op met het verzoek voor meer informatie, dit meteen gestuurd en daar nooit een reactie op gekregen
Ik wil hem anders veel liever op de console spelenNavuri schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:48:
Hmm, heb altijd binnen een dag antwoord gekregen en zodra je eenmaal antwoord hebt gekregen lijkt het wel alsof je voorrang krijgt op iedereen. Kan natuurlijk ook zijn omdat dit redelijk buiten de weekenden (en dus drukke periodes) om gaat.Meessen schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:44:
[...]
Dan heb je toch een andere ervaring dan mij. Ik heb een heel beta weekend gemist omdat de beta key niet werkte.
Heb trouwens ook veel goeds gehoord over een phone support
Heb ondertussen met graagte de survey ingevuld. Nog een kleine 3 weekjes alvorens de Diablo uitbreiding komt, en een week later TESO!!! Worden drukke tijden!
survey ook maar weer ingevuld, net als de vorige keer nog niet positief.
Ik mis persoonlijk te veel elder scrols in het spel.
Voor mij draait de reeks om een stukje vrijheid en dan vooral in character creation.
Als ik een sorcerer met heavy armour een 2 handed sword en healing spels wil maken dan kan dat binnen de reeks, is het effectief?? nee dat niet maar who cares
Ik heb het gevoel dat ik binnen TESO teveel aan de class vast zit en het spel zich goed leent voor cookie cutter builds ( dual wield neem je dark elf, enz).
Daarnaast zag ik niet echt verschil tussen wapens, starter axe doet 9 damage de 1e dagger die ik vond deed 9 damage verder geen enkel verschil.
Grafisch zag het er prima uit en de quests waren ook prima te doen maar toch had ik persoonlijk niet het gevoel dat ik door wilde spelen, het pakte me gewoon niet.
Voor mij draait de reeks om een stukje vrijheid en dan vooral in character creation.
Als ik een sorcerer met heavy armour een 2 handed sword en healing spels wil maken dan kan dat binnen de reeks, is het effectief?? nee dat niet maar who cares
Ik heb het gevoel dat ik binnen TESO teveel aan de class vast zit en het spel zich goed leent voor cookie cutter builds ( dual wield neem je dark elf, enz).
Daarnaast zag ik niet echt verschil tussen wapens, starter axe doet 9 damage de 1e dagger die ik vond deed 9 damage verder geen enkel verschil.
Grafisch zag het er prima uit en de quests waren ook prima te doen maar toch had ik persoonlijk niet het gevoel dat ik door wilde spelen, het pakte me gewoon niet.
De racials zijn in mijn ogen mariginaal. Gewoon spelen wat je leuk vind.wyll schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:39:
survey ook maar weer ingevuld, net als de vorige keer nog niet positief.
YouTube: Elder Scrolls Online Late Game Impressions
Genoten van deze video, informatief en aangename stem die nuttige dingen zegt
Genoten van deze video, informatief en aangename stem die nuttige dingen zegt
Hmm, kreeg vandaag een pissige kennis op TS, die wilde elder scrolls online kopen, maar nu blijkt, dat ze alle prijzen hebben verhoogd met 25 pond (voor hem dan),
Standaard editie bij gamestop nu al 65 euro......
Hebben ze de digitale online edities ook in prijs verhoogd dan?bangkirai schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:38:
Hmm, kreeg vandaag een pissige kennis op TS, die wilde elder scrolls online kopen, maar nu blijkt, dat ze alle prijzen hebben verhoogd met 25 pond (voor hem dan),
Wel gek, ik heb de imperial editie gekocht op een braziliaanse site, neevum ofzoiets. zeg maar de G2play van brazilie en daar was die 149 RS ofzo, omgerekent maar 48 euro . Voor de imperial editie vond ik dat een hele mooie prijs
en pre-order code had ik daar al gelijk ontvangen, full game code komt met release
en pre-order code had ik daar al gelijk ontvangen, full game code komt met release
Jammer, dit weekend geen beta testen
. Volgend weekend en dat weekend erna zit ik helaas in het buitenland.. Dat wordt dan maar wachten tot de release!

Ik heb heel wat vlug background gelezen over TES. Heb ik het juist als ik zeg dat de essentie als volgt is:
Er zijn drie allianties die vechten met elkaar voor de Imperial City (waarom weet ik niet juist, waarschijnlijk omdat het economisch en militair grote voordelen heeft? ligt dan ook centraal in de wereld) maar ondertussen is er ook "het grote kwaad" die uit de hemelen is nedergedaald voor een reden die me ook onbekend is? Heb ik het juist?
Oh, en voor een nog andere onbekende reden kunnen de rassen van allianties nu ook lid zijn van een andere alliantie in deze TES online editie.
Er zijn drie allianties die vechten met elkaar voor de Imperial City (waarom weet ik niet juist, waarschijnlijk omdat het economisch en militair grote voordelen heeft? ligt dan ook centraal in de wereld) maar ondertussen is er ook "het grote kwaad" die uit de hemelen is nedergedaald voor een reden die me ook onbekend is? Heb ik het juist?
Oh, en voor een nog andere onbekende reden kunnen de rassen van allianties nu ook lid zijn van een andere alliantie in deze TES online editie.
[ Voor 3% gewijzigd door SideShow op 07-03-2014 20:09 ]
Welke zijde gaat men hier spelen / kiezen en waarom? Ben wel benieuwd naar de achterliggende redenen van spelers om een bepaalde alliantie te kiezen.
Aldmeri Dominion
Daggerfall Covenant
of
Ebonheart Pact?
Aldmeri Dominion
Daggerfall Covenant
of
Ebonheart Pact?
Tot nu toe in de 3 beta weekenden waar ik in mee heb gedaan heb ik alle 3 de allianties geprobeerd en ben ik meer op Aldmeri Dominion gaan leunen omdat ik het starter area gewoon mooier vind met zijn tropisch klimaat, stranden, eilanden, natuur enzo.
Ik heb tot level 9 gespeeld.
Maar welke alliantie ik ga kiezen als het spel uit is weet ik nog niet zeker.
Ik denk dat de meeste mensen straks wegens dezelfde reden ook voor Aldmeri Dominion gaan kiezen. Gewoon omdat het starter area met zijn tropisch klimaat mooier is.
Een 2e reden die ik kan bedenken is omdat de quests van Ebonheart Pack in het starter area me iets interessanter leken te zijn.
Daarnaast zijn het de rassen die mee tellen. Wat zie jij het liefste op je beeldscherm, een khajiit, orc, elve, argonian, nord, breton, redguard? Er zullen ook veel gamers zijn die geen imperial edition kopen en dus niet de keuze hebben om ieder ras in elke alliantie te kiezen.
En als men niets geeft om uiterlijk dan sta je ook nog voor de keuze om je favoriete racial abilities te kiezen.
Ik heb tot level 9 gespeeld.
Maar welke alliantie ik ga kiezen als het spel uit is weet ik nog niet zeker.
Ik denk dat de meeste mensen straks wegens dezelfde reden ook voor Aldmeri Dominion gaan kiezen. Gewoon omdat het starter area met zijn tropisch klimaat mooier is.
Een 2e reden die ik kan bedenken is omdat de quests van Ebonheart Pack in het starter area me iets interessanter leken te zijn.
Daarnaast zijn het de rassen die mee tellen. Wat zie jij het liefste op je beeldscherm, een khajiit, orc, elve, argonian, nord, breton, redguard? Er zullen ook veel gamers zijn die geen imperial edition kopen en dus niet de keuze hebben om ieder ras in elke alliantie te kiezen.
En als men niets geeft om uiterlijk dan sta je ook nog voor de keuze om je favoriete racial abilities te kiezen.
[ Voor 6% gewijzigd door SpitfireNL op 08-03-2014 10:21 ]
Tja waarom ik voor een bepaald ras kies? Ik kan me niet zo inleven in een krokodil ofzo .. daarom kies ik gewoon maar een human. Dat was hetzelfde in Wow, ik kon me niet inleven in een orc of iets dergelijks
De drie allianties vechten om de restanten van de Reman Empire. De Imperial City is dan al pakweg anderhalf Era (zeg ~2500 jaar) de politieke en culturele zetel van macht. Het is dus een enorm symbool geworden en wie die zetel heeft, heeft de macht in het land. Daarnaast heb je de "Amulet of Kings" die ergens in de Interregnum verdwenen is en weer moet worden gevonden voor de Third Empire (van TES:Oblivion) wordt gesticht. De Amulet of Kings is een ander symbool van macht. Degene die hem draagt wordt gezien als de emperor, zoals alle emperors uit het de Cyrodilic Empire uit de First Era. Waaronder Alessia, degene die verantwoordelijk is voor het feit dat zowat iedereen als geloof the Eight Divines heeft (en de ondergang van de Ayleids).SideShow schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:09:
Ik heb heel wat vlug background gelezen over TES. Heb ik het juist als ik zeg dat de essentie als volgt is:
Er zijn drie allianties die vechten met elkaar voor de Imperial City (waarom weet ik niet juist, waarschijnlijk omdat het economisch en militair grote voordelen heeft? ligt dan ook centraal in de wereld) maar ondertussen is er ook "het grote kwaad" die uit de hemelen is nedergedaald voor een reden die me ook onbekend is? Heb ik het juist?[...]
Anyhow.. wil je je er echt in verdiepen moet je eigenlijk alle spellen gaan spelen en dan alle boeken en andere teksten gaan lezen. Iets makkelijker is om http://elderscrolls.wikia.com/ door te spitten. Het geheel is een nogal rijk verhaal. Rijker dan welk ander spel ik mij ook maar kan bedenken.
Ohja en het grote kwaad wil de wereld veroveren, omdat dat nu eenmaal in zijn nature zit
[...]Daedric Prince of domination and enslavement of mortals. He is the creator of Vampires as well.
His main desire is to harvest and consume the souls of mortals and to bring mortals souls into his sway by spreading seeds of strife and discord in the mortal realms. [...]
Ik zou zeggen lees de lore van de verschillende rassen en wellicht gaat het dan een stuk beter! Argonians zijn overigens absoluut niet krokodil.SideShow schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:39:
Tja waarom ik voor een bepaald ras kies? Ik kan me niet zo inleven in een krokodil ofzo .. daarom kies ik gewoon maar een human. Dat was hetzelfde in Wow, ik kon me niet inleven in een orc of iets dergelijks
[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 08-03-2014 12:03 ]
Ik ben er echt nog niet over uit. Vind het aan de ene kant ook weer best jammer dat je gelijk aan het begin een kant moet kiezen waar in ieder geval je focus op ligt. Met WoW bijvoorbeeld ook eerst dagen lang getobd of ik alliance of horde zou wordenNavuri schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:30:
Welke zijde gaat men hier spelen / kiezen en waarom? Ben wel benieuwd naar de achterliggende redenen van spelers om een bepaalde alliantie te kiezen.
Aldmeri Dominion
Daggerfall Covenant
of
Ebonheart Pact?
Heb overigens ook alleen nog maar Daggerfall uitgeprobeerd, verder geen tijd gehad de andere twee uit te zoeken. Qua races denk ik dat ik kies tussen kha'jit of orc.
Verwijderd
Nieuwe changes op de PTS:
Hey everyone,
I just wanted to drop a line in to talk about some things coming to the game in the future that we thought you might want to know about. Of course, there is way more happening than what is listed here, with team busy on many initiatives including continued bug fixing, balancing, and other features. But these are things we can offer some tidbits on that you’ll hopefully be seeing soon. As with anything in development, things could change, so we are not guaranteeing these.
Adventure Zone – Craglorn and Trials We are going to be talking about this in lots of detail very soon. I know everyone is eager for details, and they will come soon.
FOV Slider There isn’t a lot to say about this feature that isn’t in the title, other than we will be adding it in. We know different people have different Field Of View settings which will make them comfortable, or just not nauseous.
Improved World Interactivity You will be able to pick up even more objects in the world, including picking up that sword or armor off the rack.
Death Recap In your darkest hour, we rub it in. Just kidding. When you die, you will now be informed of who or what killed you, what the last top five events were that contributed to your death, and offer some hints that might contribute to your success in the future. This will be a UI element that comes up when you die. We don’t want you to die, but if you do, we want you to be a better person for it.
Battle Level Off We're adding a toggle so you’ll be able to turn off battle leveling in Cyrodiil if you wish.
Exclusive Full Screen Mode In Digicolor. Okay, Digicolor isn’t really a thing, but exclusive full screen mode sounded so impressive, I thought I should embellish. Sorry about that.
Player Separation We know that group members can become separated in some of our content, and we are looking at ways to make sure you stay together with your group members. We are currently testing some solutions.
So there you go. Just a peek into what’s coming up, and really, that’s only a small portion of what we are working on. We’ll be announcing more in the upcoming weeks, and I’m looking forward to seeing you at launch.
Paul
Ze luisteren gelukkig erg goed naar de geluiden vanuit de community. Spreekt boekdelen voor een goede toekomst
.
Hey everyone,
I just wanted to drop a line in to talk about some things coming to the game in the future that we thought you might want to know about. Of course, there is way more happening than what is listed here, with team busy on many initiatives including continued bug fixing, balancing, and other features. But these are things we can offer some tidbits on that you’ll hopefully be seeing soon. As with anything in development, things could change, so we are not guaranteeing these.
Adventure Zone – Craglorn and Trials We are going to be talking about this in lots of detail very soon. I know everyone is eager for details, and they will come soon.
FOV Slider There isn’t a lot to say about this feature that isn’t in the title, other than we will be adding it in. We know different people have different Field Of View settings which will make them comfortable, or just not nauseous.
Improved World Interactivity You will be able to pick up even more objects in the world, including picking up that sword or armor off the rack.
Death Recap In your darkest hour, we rub it in. Just kidding. When you die, you will now be informed of who or what killed you, what the last top five events were that contributed to your death, and offer some hints that might contribute to your success in the future. This will be a UI element that comes up when you die. We don’t want you to die, but if you do, we want you to be a better person for it.
Battle Level Off We're adding a toggle so you’ll be able to turn off battle leveling in Cyrodiil if you wish.
Exclusive Full Screen Mode In Digicolor. Okay, Digicolor isn’t really a thing, but exclusive full screen mode sounded so impressive, I thought I should embellish. Sorry about that.
Player Separation We know that group members can become separated in some of our content, and we are looking at ways to make sure you stay together with your group members. We are currently testing some solutions.
So there you go. Just a peek into what’s coming up, and really, that’s only a small portion of what we are working on. We’ll be announcing more in the upcoming weeks, and I’m looking forward to seeing you at launch.
Paul
Ze luisteren gelukkig erg goed naar de geluiden vanuit de community. Spreekt boekdelen voor een goede toekomst
Ze luisteren echter totaal niet naar de mensen die momenteel UI mods maken. Iemand heeft zelfs zijn fysieke imperial edition preorder gecancelled, omdat ze hebben aangekondigd de API nog verder op slot te doen. Er wordt verwacht dat een aantal mods nu al niet meer gaan werken.
Voila, ik heb hem ook preordered. Natuurlijk níét de Imperial edition, omdat het wegsteken van een ras achter een paywall volledig not done is. (Natuurlijk vind ik het jammer, maar 25 euro voor hoofdzakelijk cosmetics? Nah, het spel staat of valt met de speelkwaliteit en niet met een ras op zich denk ik dan).
Ik vind 55 euro veel - gelukkig zit er 1 maand abonnement in.
Ik vind 55 euro veel - gelukkig zit er 1 maand abonnement in.
Welke dingen luisteren ze dan momenteel niet naar waardoor hij of mensen preorders cancellen? Behalve dan API verder op slot doen.Caelorum schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 23:40:
Ze luisteren echter totaal niet naar de mensen die momenteel UI mods maken. Iemand heeft zelfs zijn fysieke imperial edition preorder gecancelled, omdat ze hebben aangekondigd de API nog verder op slot te doen. Er wordt verwacht dat een aantal mods nu al niet meer gaan werken.
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Nou dat voornamelijk. Je moet het zo zien: In de PTS loopt een grote groep diehard MMO spelers rond. Een groot deel van deze groep wil dps counters, combat log, een minimap, buff en skill timer overzicht en dat soort dingen. Die werden mogelijk gemaakt door een API die redelijk beperkt was, maar net dat toeliet om dit mogelijk te maken. Als de geplande API wijziging door wordt gevoerd is er voor die groep straks geen beginnen meer aan.JinShepard schreef op zondag 09 maart 2014 @ 00:51:
[...] Behalve dan API verder op slot doen.
Dan heb je nog de mensen die ook UI mods voor WoW en dergelijke hebben gemaakt. Er is één keer een set 'documentatie' vrijgegeven in de vorm van heel erg onoverzichtelijke word documentjes. Vervolgens zijn er al meerdere malen API wijzigingen geweest die complete sets aan functies private hebben gemaakt zonder bekende reden. Nu worden ze alweer daarmee geconfronteerd en ik kan mij best voorstellen dat ze het nu wel voor gezien houden. Dat er dingen veranderen is te verwachten, maar het is het complete gebrek aan communicatie daaromheen die mensen dwarszit.
Tja, ik ben eerlijk gezegd wel blij dat Zenimax er niet een zoveelste WOW/GW2 variant van maakt en al die dingen als combat log, minimap en DPS counter gewoon weg wil laten.
Ik wil betrokken zijn met de wereld en wil daarom niet constant naar cijfertjes en text zitten staren.
Stel ze laten zulke UI mods wel toe dan zul je zien dat de mensen die wel zulke UI mods gebruiken een voordeel er uit halen en dan vaak ook beter presteren in bijvoorbeeld PvP.
Ik wil betrokken zijn met de wereld en wil daarom niet constant naar cijfertjes en text zitten staren.
Stel ze laten zulke UI mods wel toe dan zul je zien dat de mensen die wel zulke UI mods gebruiken een voordeel er uit halen en dan vaak ook beter presteren in bijvoorbeeld PvP.
[ Voor 24% gewijzigd door SpitfireNL op 09-03-2014 07:43 ]
Tja het is een moeilijke kwestie en ik snap beide kanten. Ik vind alleen niet dat ze eerst zo'n super uitgebreide API moeten vrijgeven om vervolgens het zodanig te castreren dat je er praktisch niets mee kan doen.
Hoe dan ook ben ik benieuwd hoe alles gaat verlopen. Wellicht is het een storm in een glas water.
Hoe dan ook ben ik benieuwd hoe alles gaat verlopen. Wellicht is het een storm in een glas water.
Verwijderd
Denk dat het voor de meeste mensen weinig toevoegt. Veel "power" players zitten na 2 maanden op de cap en zijn het spel zat. Het is veel makkelijker als iedereen gewoon dezelfde informatie krijgt en enkel de UI naar zijn zin kan zetten.
Als jij in pvp kan zien wanneer mijn mana/stamina op is/ik een heal cast/welke buffs ik heb omdat je met een mod speel en ik heb deze mod niet (omdat ik niet een lijst aan rommel op mijn scherm wil), tsja... hoe ga je daar als developer mee om? Beta is om zulke dingen te testen en blijkt het niet te werken haal je het eruit. Als mensen daar niet normaal mee om kunnen gaan moeten ze maar geen beta spelen
.
Als jij in pvp kan zien wanneer mijn mana/stamina op is/ik een heal cast/welke buffs ik heb omdat je met een mod speel en ik heb deze mod niet (omdat ik niet een lijst aan rommel op mijn scherm wil), tsja... hoe ga je daar als developer mee om? Beta is om zulke dingen te testen en blijkt het niet te werken haal je het eruit. Als mensen daar niet normaal mee om kunnen gaan moeten ze maar geen beta spelen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2014 16:39 ]
Hmm kan me voorstellen als er constant dingen worden afgeknipt je pissig kan worden, als er geen reden wordt gegeven. Aan de andere kant zie ik het nut niet in vele dingen als combat log, recount etc voor een mainly pvp game. Minimap enzo is natuurlijk wel een element wat voordeel kan geven vs iemand die het niet heeft.
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Ook in PvP heb ik liever wel een combat log omdat ik dan beter kan beoordelen hoe effectief mijn speelwijze is, vooral wanneer je twijfelt tussen verschillende builds en skill rotations. Kunnen zien welke buffs en debuffs je tegenstanders/teamgenoten actief hebben vind ik ook wel een must in een MMORPG.JinShepard schreef op zondag 09 maart 2014 @ 16:48:
Hmm kan me voorstellen als er constant dingen worden afgeknipt je pissig kan worden, als er geen reden wordt gegeven. Aan de andere kant zie ik het nut niet in vele dingen als combat log, recount etc voor een mainly pvp game. Minimap enzo is natuurlijk wel een element wat voordeel kan geven vs iemand die het niet heeft.
Ik las dat ze ook dat laatste willen gaan blokkeren, kan iemand die in de PTS zit daar meer over zeggen?
Vandaag heb ik een aantal videos op youtube zitten kijken en ben ik onder de indruk geraakt van de templar class. Ik heb nu al een aardig beeld gekregen van hoe ik mijn templar wil gaan bouwen. Nu wil ik graag iedereen zijn idee eens horen over mijn pre-build.
Als we eerst even uit gaan van 1 youtube video en deze eens analyseren. De video gaat over een lvl10 templar die geconcentreerd is op aedric spear en two-handed axe.
YouTube: The Elder Scrolls Online Beta PvP - (Two Handed) Templar
Door een melee wapen te kiezen en een magicka class heeft hij zijn krachten verdeel over 2 energy buffers. Namelijk een magicka buffer en een stamina buffer waar hij zijn krachten uit kan halen.
Dit heeft het voordeel dat je vrijwel nooit door je hele buffer heen bent en er altijd een een skill is die je kan uitvoeren.
Voorbeeld, al ben je door je magicka heen dan kan je nog altijd naar je melee wapens grijpen en nuttig gebruik maken van je stamina (of andersom).
Toch is deze theorie niet helemaal ideaal. Er zitten ook een aantal nadelen aan. Als je jou build op 2 verschillende energy soorten concentreert dan kan je niet volledig tot het uiterste gaan in enkel stamina (heavy/medium armor) of enkel magicka (light armor). Dan moet je de skill points verdelen. Ook heb je natuurlijk kans dat als je veel stamina gebruikt dat het op is en niet meer weg kunt sprinten van je vijand of simpel weg kunt dodgen.
Zodoende vraag ik me af of het verstandiger is om een templar volledig op magicka te bouwen met bijvoorbeeld een destruction staff of toch een build te maken verdeeld over 2 energy buffers (stamina en magicka) met bijvoorbeeld een two-handed axe of ander melee wapen. Een templar volledig om stamina heen bouwen zie ik als minder effectief omdat de class skills toch magicka nodig hebben.
Daarnaast is een achterliggende gedachte van mij dat als ik meer op magicka focus dat ik minder achter mijn vijand aan hoef te rennen met een melee wapen en meer relaxed van een afstand spells kan casten en dan bijvoorbeeld voor de Dawn’s Wrath skills(meer ranged skills) gaan in plaats van Aedric spear skills.
Zoals je ziet ben ik al aardig tot een besluit gekomen voor mijn eigen build en hoop ik dat jullie mijn idee voor deze build eens willen bekritiseren.
Als we eerst even uit gaan van 1 youtube video en deze eens analyseren. De video gaat over een lvl10 templar die geconcentreerd is op aedric spear en two-handed axe.
YouTube: The Elder Scrolls Online Beta PvP - (Two Handed) Templar
Door een melee wapen te kiezen en een magicka class heeft hij zijn krachten verdeel over 2 energy buffers. Namelijk een magicka buffer en een stamina buffer waar hij zijn krachten uit kan halen.
Dit heeft het voordeel dat je vrijwel nooit door je hele buffer heen bent en er altijd een een skill is die je kan uitvoeren.
Voorbeeld, al ben je door je magicka heen dan kan je nog altijd naar je melee wapens grijpen en nuttig gebruik maken van je stamina (of andersom).
Toch is deze theorie niet helemaal ideaal. Er zitten ook een aantal nadelen aan. Als je jou build op 2 verschillende energy soorten concentreert dan kan je niet volledig tot het uiterste gaan in enkel stamina (heavy/medium armor) of enkel magicka (light armor). Dan moet je de skill points verdelen. Ook heb je natuurlijk kans dat als je veel stamina gebruikt dat het op is en niet meer weg kunt sprinten van je vijand of simpel weg kunt dodgen.
Zodoende vraag ik me af of het verstandiger is om een templar volledig op magicka te bouwen met bijvoorbeeld een destruction staff of toch een build te maken verdeeld over 2 energy buffers (stamina en magicka) met bijvoorbeeld een two-handed axe of ander melee wapen. Een templar volledig om stamina heen bouwen zie ik als minder effectief omdat de class skills toch magicka nodig hebben.
Daarnaast is een achterliggende gedachte van mij dat als ik meer op magicka focus dat ik minder achter mijn vijand aan hoef te rennen met een melee wapen en meer relaxed van een afstand spells kan casten en dan bijvoorbeeld voor de Dawn’s Wrath skills(meer ranged skills) gaan in plaats van Aedric spear skills.
Zoals je ziet ben ik al aardig tot een besluit gekomen voor mijn eigen build en hoop ik dat jullie mijn idee voor deze build eens willen bekritiseren.
@hierboven
Zoals te zien in het filmpje legt elke mob na 5 seconde het loodje. Wat dat betreft is er dan ook niet echt ruimte voor theorycrafting. Ik vrees dat je dan een mmo moet goede endgame moet zoeken (zoals Rift).
Zie bijvoorbeeld deze tank spreadsheet: https://docs.google.com/s...ZThUUFZzdUF5QTRsV0E#gid=0
Of de Dream orb spreadsheet: https://docs.google.com/s...NlhCdUE&usp=sharing#gid=4
Zoals te zien in het filmpje legt elke mob na 5 seconde het loodje. Wat dat betreft is er dan ook niet echt ruimte voor theorycrafting. Ik vrees dat je dan een mmo moet goede endgame moet zoeken (zoals Rift).
Zie bijvoorbeeld deze tank spreadsheet: https://docs.google.com/s...ZThUUFZzdUF5QTRsV0E#gid=0
Of de Dream orb spreadsheet: https://docs.google.com/s...NlhCdUE&usp=sharing#gid=4
[ Voor 38% gewijzigd door sdk1985 op 09-03-2014 23:35 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Nee, dit is juist de groep die na twee jaar nog steeds lekker dungeons aan het doen is en PvP.Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 16:38:
Denk dat het voor de meeste mensen weinig toevoegt. Veel "power" players zitten na 2 maanden op de cap en zijn het spel zat. Het is veel makkelijker als iedereen gewoon dezelfde informatie krijgt en enkel de UI naar zijn zin kan zetten. [...]
Dat kon al niet. Het gaat om het zien van buffs die je zelf hebt gecast op anderen en hoe lang die nog duren en hoe lang bijv. de monster aan het casten is. Dingen die je zelf ook zou kunnen bijhouden (en mentaal wss ook doet), maar die je uitbesteed aan de mod. Het geeft je geen extra mogelijkheden (zoals stamina/magicka zien van andere monsters/spelers) boven een andere speler, maar verlicht enkel je lasten.Als jij in pvp kan zien wanneer mijn mana/stamina op is/ik een heal cast/welke buffs ik heb omdat je met een mod speel en ik heb deze mod niet (omdat ik niet een lijst aan rommel op mijn scherm wil), tsja... hoe ga je daar als developer mee om? Beta is om zulke dingen te testen en blijkt het niet te werken haal je het eruit. Als mensen daar niet normaal mee om kunnen gaan moeten ze maar geen beta spelen.
Niemand weet precies wat ze gaan veranderen. Een aantal devvers van mods hebben te horen gekregen dat de veranderingen hun mod kapot gaan maken. Waarschijnlijk gaat het er om, om bepaalde API functionaliteiten er uit te halen die ervoor kunnen zorgen dat een speler een voordeel heeft in PvP. Dan kun je inderdaad denken aan bijv. alle buffs die op een andere speler actief zijn (itt tot alleen zelf gecaste buffs).Minoeske schreef op zondag 09 maart 2014 @ 17:16:
[...] Ik las dat ze ook dat laatste willen gaan blokkeren, kan iemand die in de PTS zit daar meer over zeggen?
Dit weekend niet veel tijd gehad om iets te kunnen spelen en omdat ik standby moest staan bij de telefoon, ben daarom veel streams gaan kijken over klasses in TESO.
En ook veel stream terug gekeken als het ging over info die ik interessant vond, zoals weerwolfen en vampieren.
Een steamer had een build om vampire heen gebouwd die ik zee interessant vond en zeker wil gaan proberen.
Ook de manier waarop hij de weakness tegen fire had gecountered was slim (alhoewel hij twijfelde of dat niet aangepast zou gaan worden).
Vanaf dag 1 wilde ik een Nord templar maken (zonder vampire/werewolf) maar ik ben nu toch echt serieus aan het twijfelen
Geruchten over beta a.s. weekend worden ook steeds sterker.
En ook veel stream terug gekeken als het ging over info die ik interessant vond, zoals weerwolfen en vampieren.
Een steamer had een build om vampire heen gebouwd die ik zee interessant vond en zeker wil gaan proberen.
Ook de manier waarop hij de weakness tegen fire had gecountered was slim (alhoewel hij twijfelde of dat niet aangepast zou gaan worden).
Vanaf dag 1 wilde ik een Nord templar maken (zonder vampire/werewolf) maar ik ben nu toch echt serieus aan het twijfelen
Geruchten over beta a.s. weekend worden ook steeds sterker.
FUMES et CARNES
Lees net de bevestiging van zenimaxGeruchten over beta a.s. weekend worden ook steeds sterker.
Yes, Gary! In fact, our next ESO beta event will take place this coming weekend. We'll send invites tomorrow. Get excited!
Ik zie het.
Maar is tevens ook de laatste voor launch
Maar is tevens ook de laatste voor launch
This will be the last large-scale beta event for PC/Mac. We hope to see you at Early Access/launch!
FUMES et CARNES
Je kan het ook van de andere kant bekijken. Het zit Zenimax waarschijnlijk dwars dat er allerlei 'diehards' rondlopen die ESO willen transformeren in 'WoW 2' door veranderingen in de UI.Caelorum schreef op zondag 09 maart 2014 @ 01:11:
[...]
Nou dat voornamelijk. Je moet het zo zien: In de PTS loopt een grote groep diehard MMO spelers rond. Een groot deel van deze groep wil dps counters, combat log, een minimap, buff en skill timer overzicht en dat soort dingen. Die werden mogelijk gemaakt door een API die redelijk beperkt was, maar net dat toeliet om dit mogelijk te maken. Als de geplande API wijziging door wordt gevoerd is er voor die groep straks geen beginnen meer aan.
Dan heb je nog de mensen die ook UI mods voor WoW en dergelijke hebben gemaakt. Er is één keer een set 'documentatie' vrijgegeven in de vorm van heel erg onoverzichtelijke word documentjes. Vervolgens zijn er al meerdere malen API wijzigingen geweest die complete sets aan functies private hebben gemaakt zonder bekende reden. Nu worden ze alweer daarmee geconfronteerd en ik kan mij best voorstellen dat ze het nu wel voor gezien houden. Dat er dingen veranderen is te verwachten, maar het is het complete gebrek aan communicatie daaromheen die mensen dwarszit.
Is het eigenlijk mogelijk om het uiterlijk van de charcters die je in de beta hebt gemaakt, te bewaren/mee te nemen naar de release?
In Wildstar heb je geloof ik een optie om het uiterlijk op te slaan met een soort van code, die je later weer in kunt voeren.
In Wildstar heb je geloof ik een optie om het uiterlijk op te slaan met een soort van code, die je later weer in kunt voeren.
Gewoon een screenshot maken en dan namaken?
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Mja, Zenimax heeft gekozen voor ene minimalistische interface om de immersion te verbeteren en het meer een TES feel te laten krijgen. Persoonlijk denk ik dat ze daar goed in zijn gelukt, echter moeten ze wel ook rekening houden met hun doelgroep. Een deel daarvan zal van andere MMO's afkomen en dus meer zo'n UI willen. Dat is ook de reden dat ze überhaupt dat hele mods gebeuren hebben gemaakt. Zodat mensen het kunnen aanpassen aan hun eigen wensen. Een bijeffect daarvan is altijd dat je met mods voordeel hebt boven zonder mods spelen. Blijkbaar namen ze dat eerst voor lief en zitten ze nu vlak voor release te bedenken. Dat is enorm kwalijk, omdat ze echt al maanden als antwoord op het ontbreken van bepaalde informatie in de UI (minimap die er uit is gesloopt bijv.) zeggen dat daar mods voor zijn. Dan moet je niet nu die mod support alsnog de nek om draaien.Navuri schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:12:
[...]
Je kan het ook van de andere kant bekijken. Het zit Zenimax waarschijnlijk dwars dat er allerlei 'diehards' rondlopen die ESO willen transformeren in 'WoW 2' door veranderingen in de UI.
Overigens zat een WoW 2 er toch al niet in door de opzet van de API. Zoveel voordeel kon je al niet behalen uit de mods, omdat alle informatie beschikbaar aan mods allemaal (op 1/2 dingen na) zelf ook uit de gfx te halen viel. In feite kan je alleen de informatie iets duidelijker zichtbaar maken. Door grafische effecten te vertalen naar woorden en dat soort dingen.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik het spel zelf ook fijner vond spelen met de mods, maar het wel of niet aanwezig zijn zou voor mij niet een bepalende factor zijn in het aanschaffen van het spel.
[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 11-03-2014 11:28 ]
Deze vind ik dan wel weer prettig:Caelorum schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:27:
[...]
Mja, Zenimax heeft gekozen voor ene minimalistische interface om de immersion te verbeteren en het meer een TES feel te laten krijgen. Persoonlijk denk ik dat ze daar goed in zijn gelukt, echter moeten ze wel ook rekening houden met hun doelgroep. Een deel daarvan zal van andere MMO's afkomen en dus meer zo'n UI willen. Dat is ook de reden dat ze überhaupt dat hele mods gebeuren hebben gemaakt. Zodat mensen het kunnen aanpassen aan hun eigen wensen. Een bijeffect daarvan is altijd dat je met mods voordeel hebt boven zonder mods spelen. Blijkbaar namen ze dat eerst voor lief en zitten ze nu vlak voor release te bedenken. Dat is enorm kwalijk, omdat ze echt al maanden als antwoord op het ontbreken van bepaalde informatie in de UI (minimap die er uit is gesloopt bijv.) zeggen dat daar mods voor zijn. Dan moet je niet nu die mod support alsnog de nek om draaien.
Overigens zat een WoW 2 er toch al niet in door de opzet van de API. Zoveel voordeel kon je al niet behalen uit de mods, omdat alle informatie beschikbaar aan mods allemaal (op 1/2 dingen na) zelf ook uit de gfx te halen viel. In feite kan je alleen de informatie iets duidelijker zichtbaar maken. Door grafische effecten te vertalen naar woorden en dat soort dingen.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik het spel zelf ook fijner vond spelen met de mods, maar het wel of niet aanwezig zijn zou voor mij niet een bepalende factor zijn in het aanschaffen van het spel.
http://tamrielfoundry.com/2014/02/foundry-tactical-combat/
Of is deze ondertussen ook niet meer te installeren?
De update is nog niet doorgevoerd en niemand weet precies wat ze gaan veranderen dus het is allemaal speculeren, maar deel van de functionaliteit van FTC gaat waarschijnlijk wel verdwijnen, ja.
Inderdaad; ik heb ook verschillende fotos met telefoon gemaakt van de instellingen van mijn main. Dan kan ik dit snel invoeren bij de launch en meteen spelen.
Er van uitgaande dat het allemaal smooth verloopt tijdens de launch!
Er van uitgaande dat het allemaal smooth verloopt tijdens de launch!
En hier gaan we weer:
Congratulations on your beta key for The Elder Scrolls Online!
Your key is: EK49KFT7GY63C43JCDEH
Congratulations on your beta key for The Elder Scrolls Online!
Your key is: EK49KFT7GY63C43JCDEH
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Voila, weer een launcher update.
Ik zie wel dat PTS verdwenen is.
In ieder geval vrijdagavond een uurtje vroeger stoppen met werken
Trouwens, ik persoonlijk zit niet echt te wachten op de mod/ui support. Ik ben er namelijk nogal te fanatiek in en wil na verloop van tijd steeds veranderen, verbeteren, en letterlijk gaan pixelneuken over een lijntje die net 1 pixel teveel naar links staat. Enkele jaren geleden addons geschreven zoals http://www.curse.com/addons/wow/tinydps omdat ik niet kon leven met Recount op dat moment
Zou liever gamen in plaats van addons en mods eindeloos uitproberen, net zoals dat bij Skyrim ook het geval was. Op den duur was Skyrim voor mij een soort sandbox en eigenlijk wil ik dit toch liever vermijden
In ieder geval vrijdagavond een uurtje vroeger stoppen met werken
Trouwens, ik persoonlijk zit niet echt te wachten op de mod/ui support. Ik ben er namelijk nogal te fanatiek in en wil na verloop van tijd steeds veranderen, verbeteren, en letterlijk gaan pixelneuken over een lijntje die net 1 pixel teveel naar links staat. Enkele jaren geleden addons geschreven zoals http://www.curse.com/addons/wow/tinydps omdat ik niet kon leven met Recount op dat moment
Zou liever gamen in plaats van addons en mods eindeloos uitproberen, net zoals dat bij Skyrim ook het geval was. Op den duur was Skyrim voor mij een soort sandbox en eigenlijk wil ik dit toch liever vermijden
[ Voor 69% gewijzigd door SideShow op 11-03-2014 18:51 ]
Jup.. ik ook weer een beta invite...en het lijkt er op dat we nu ook imperials kunnen spelen en op de EU megaserver.
Nee hoor ^^SideShow schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:38:
Voila, weer een launcher update.Ik zie wel dat PTS verdwenen is. [...]
Je kan nu dit weekend als imperial spelen, aka lekker gemaakt worden voor de CE editie

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Is dat verboden dan? Je hoeft toch geen Imperial te kiezen?SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 01:08:
Je kan nu dit weekend als imperial spelen, aka lekker gemaakt worden voor de CE editie
Via deze link vind je meer dan 150 tips die het leven in ESO een stuk makkelijker zullen maken. Doe er je voordeel mee:
http://forums.bethsoft.co...-id-known-when-i-started/
Ik dank U vriendelijke. Staan inderdaad handige dingen tussen, waar ik tijdens mijn eerste beta weekend nogal mee zat te klooien.Navuri schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:30:
Via deze link vind je meer dan 150 tips die het leven in ESO een stuk makkelijker zullen maken. Doe er je voordeel mee:
Zitten wel een paar fouten in die lijst denk ik:
"11.The parts of the map with skull and cross-bones are veteran areas "
Veteran areas staan niet aangegeven op de kaart. De reden wordt je wel duidelijk zodra je de main questline hebt gehaald en v1 bent geworden.
"45.All stations have the same research options, but Set stations will allow you to craft Set bonus items if you have the 2 required traits for each set researched on the armor pieces you want to make."
Het is niet altijd 2 required traits. Ik ben er al één tegengekomen waarbij je 6 traits moest hebben om 1 ding te maken.
En vergeet allemaal niet /camp als de quest is vastgelopen en als dat niet werkt: uitloggen, 10 min wachten en weer inloggen. Dan zou de instance gereset moeten zijn, mits je de enige in die instance was.
"11.The parts of the map with skull and cross-bones are veteran areas "
Veteran areas staan niet aangegeven op de kaart. De reden wordt je wel duidelijk zodra je de main questline hebt gehaald en v1 bent geworden.
"45.All stations have the same research options, but Set stations will allow you to craft Set bonus items if you have the 2 required traits for each set researched on the armor pieces you want to make."
Het is niet altijd 2 required traits. Ik ben er al één tegengekomen waarbij je 6 traits moest hebben om 1 ding te maken.
En vergeet allemaal niet /camp als de quest is vastgelopen en als dat niet werkt: uitloggen, 10 min wachten en weer inloggen. Dan zou de instance gereset moeten zijn, mits je de enige in die instance was.
Staan ook wat zaken dubbel in. Wel leuk om te lezen eerlijk gezegd.
Dit weekend is de EU server ook beschikbaar.
Das mooi lijkt me.
Dit weekend is de EU server ook beschikbaar.
Das mooi lijkt me.
FUMES et CARNES
Je snapt niet helemaal mijn punt geloof ik, het is gewoon een keiharde lekkermaker zodat ze meer van die CE versie zullen verkopen. Slim maar nogal doorzichtig.Navuri schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:26:
[...]
Is dat verboden dan? Je hoeft toch geen Imperial te kiezen?
Het is inderdaad niet zo een handige oplossing maar vraag me wel af of zoveel mensen uberhaupt Imperial gaan rollen.
FUMES et CARNES
of ze het gaan spelen is een tweede natuurlijk, marketing technisch is het een goede manier, maar het is nogal doorzichtig.Iusedto schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:20:
Het is inderdaad niet zo een handige oplossing maar vraag me wel af of zoveel mensen uberhaupt Imperial gaan rollen.
Ach deze hele beta weekends zijn 1 grote marketing. Er komt echt niet feedback uit dat ze niet al van die pakweg actieve 5-10k PTS spelers krijgen hoor.SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:53:
[...]
of ze het gaan spelen is een tweede natuurlijk, marketing technisch is het een goede manier, maar het is nogal doorzichtig.
k snap je punt heel goed. Je doet echter alsof Zenimax jou persoonlijk geld uit de zak probeert te kloppen omdat je een Imperial kunt spelen aankomend weekend. Die Imperial Editions zijn tegen de tijd van release toch allemaal uitverkocht dus dit is leuk voor de mensen die per se een imperial willen spelen (ook bij release).SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:34:
[...]
Je snapt niet helemaal mijn punt geloof ik, het is gewoon een keiharde lekkermaker zodat ze meer van die CE versie zullen verkopen. Slim maar nogal doorzichtig.
De beta test(te) volgens mij een grote server load? Wat dus niet mogelijk is op de PTS.Caelorum schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:05:
[...]
Ach deze hele beta weekends zijn 1 grote marketing. Er komt echt niet feedback uit dat ze niet al van die pakweg actieve 5-10k PTS spelers krijgen hoor.
Daarbij, marketing of niet, het blijft vooral een leuke actie.
Uiteraard.. Uiteraard.. Maar daar hoeven ze echt niet elke week/om de twee weken voor te testen hoor ^^SideShow schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:10:
[...]
De beta test(te) volgens mij een grote server load? Wat dus niet mogelijk is op de PTS.
Daarbij, marketing of niet, het blijft vooral een leuke actie.
Even kort vraagje, ik was uitgenodigd voor de vorige BETA miste toen heel erg het "samen" spelen.
Dit weekend ben ik er natuurlijk weer bij.
Is iemand misschien bekend met een TS server voor elders scrolls online, liefst met wat Tweakers erop natuurlijk
Dit weekend ben ik er natuurlijk weer bij.
Is iemand misschien bekend met een TS server voor elders scrolls online, liefst met wat Tweakers erop natuurlijk
is toch ook de ene keer de eu en daarna de US server geweest. Daarbij zal het natuurlijk ook helpen met de verkoop, dat is nogal logisch. Het geeft de massa iig de kans dit te testen en in elke beta was er wel wat verbeterd, zodat je bij release weet dat het werkt.Caelorum schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:12:
[...]
Uiteraard.. Uiteraard.. Maar daar hoeven ze echt niet elke week/om de twee weken voor te testen hoor ^^
Zero Hour, als gla explosive generalRyatzu schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:40:
Vanavond is het zover.
Weet iedereen al wat ze gaan spelen met release?
Alliance, race, class?
Read an important message from ESO Game Director Matt Firor about the road ahead as we near the launch of The Elder Scrolls Online:
http://elderscrollsonline...2014/03/14/eso-road-ahead
http://elderscrollsonline...2014/03/14/eso-road-ahead
Verwijderd
Even een aanrader: Launch nu je Launcher al want het is de eerste keer dat Zenimax even flink 'the ball heeft gedropped' met betrekking tot de EU spelers. De US Megaserver installatie moet gemigreerd worden naar een EU Megaserver installatie. Probleem is echter dat wanneer je dit doet, de launcher een foutmelding geeft dat er niet genoeg permissies zijn....en vervolgens zit je vast.
Op Reddit staan wat guides hoe je je US Megaserver installatie moet omzetten naar een EU Megaserver installatie, maar voor veel mensen werkt dit dus niet.
Uiteindelijk heb ik de gehele installatie moeten verwijderen en ben ik nu de EU Megaserver versie aan het downloaden. Misschien dus handig als je dat alvast nu doet.
Op Reddit staan wat guides hoe je je US Megaserver installatie moet omzetten naar een EU Megaserver installatie, maar voor veel mensen werkt dit dus niet.
Uiteindelijk heb ik de gehele installatie moeten verwijderen en ben ik nu de EU Megaserver versie aan het downloaden. Misschien dus handig als je dat alvast nu doet.
Hmm ja ik had het van de week al, had me setting omgezet naar EU maar kreeg geen update binnen, zelfs met repair niet...Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:37:
Even een aanrader: Launch nu je Launcher al want het is de eerste keer dat Zenimax even flink 'the ball heeft gedropped' met betrekking tot de EU spelers. De US Megaserver installatie moet gemigreerd worden naar een EU Megaserver installatie. Probleem is echter dat wanneer je dit doet, de launcher een foutmelding geeft dat er niet genoeg permissies zijn....en vervolgens zit je vast.
Zal eens kijken na me werk...
Edit:
The North American and European megaservers will first be hosted in North America.
After the initial launch phase is over, we will move the European megaserver to the European datacenter – but this will be a seamless migration for users, without additional downloads, logins or action required.
Ze gaven aan dat er geen verschil was met latency toen europese mensen op de north america server speelde.
[ Voor 17% gewijzigd door Ryatzu op 14-03-2014 16:03 ]
And as many of you have asked, the answer is yes to one additional benefit – we will offer various subscription discount packs beginning on April 4.
Oeh oeh oeh, ben benieuwd of dit tijdelijk is.
Dat denk ik niet. Ze gaan gewoon een maand / 3 maand / 6 maand en jaar abo verkopen voor ESO gok ik.Ryatzu schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:08:
And as many of you have asked, the answer is yes to one additional benefit – we will offer various subscription discount packs beginning on April 4.
Ik hoop dat ze aardig wat korting gaan geven als een jaar erbij zit.Navuri schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:17:
[...]
Dat denk ik niet. Ze gaan gewoon een maand / 3 maand / 6 maand en jaar abo verkopen voor ESO gok ik.
Verwijderd
Nou..weer gedownload...werkte het nog steeds niet. *zucht*
Nu eindelijk de oplossing gevonden. Verwijder ALLES, ook de Zenimax Online folder. Installeer vervolgens de game in de root directory C. Dus C:\TESO of iets dergelijks. Op die manier krijg je de privileges foutmelding niet meer.
Maar dat betekent wel WEER alles op nieuw downloaden. Maar daarna moet het eindelijk werken.
Nu eindelijk de oplossing gevonden. Verwijder ALLES, ook de Zenimax Online folder. Installeer vervolgens de game in de root directory C. Dus C:\TESO of iets dergelijks. Op die manier krijg je de privileges foutmelding niet meer.
Maar dat betekent wel WEER alles op nieuw downloaden. Maar daarna moet het eindelijk werken.
Had je niet net zo goed "run as administrator" kunnen doen? ^^
Hier werkte het gewoon prima. Die omzet naar eu server gedaan.