Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:19
FerdiV schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:21:
Instance? Geen idee wat het is, ach ik zal me maar eens verdiepen in het fenomeen MMO.
Soms zit je op een andere server. Dan zie je elkaar niet lopen ook al ben je op dezelfde plek in de wereld. De wereld is "instanced". Dwz dat hij in stukjes in gehakt die elk op een aparte server draaien.

[ Voor 76% gewijzigd door sdk1985 op 01-03-2014 20:25 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

D33F

Tweelingtemmer

FerdiV schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:21:
Instance? Geen idee wat het is, ach ik zal me maar eens verdiepen in het fenomeen MMO.
http://geekdictionary.computing.net/define/instance

[off-topic]

In de programmeertaal betekent dit dat je een nieuw specifiek object creëert uit een klasse (auto b.v.) en een VW Polo 1.5 is dan een instance van de klasse auto, net zoals een Audi A6 ook een instance is van de klasse auto.

Klasse is de blauwdruk, instantie is de daadwerkelijke realisatie met zijn unieke eigenschappen afgeleid van deze blauwdruk.

[/off-topic]

[ Voor 44% gewijzigd door D33F op 01-03-2014 20:28 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Tot op heden is ESO nog een beetje te saai voor mij. Speel momenteel zelf de endgame raids in Rift (f2p ondertussen) en die zijn behoorlijk uitdagend. Des te meer omdat elke "calling" min of meer 8 classes bevat waar tussen gewisselt kan worden.

Na enkele uren rondlopen in ESO met 4 abilities gaat dat toch wel behoorlijk vervelen. Elke mob gaat tot nu toe in 3 klappen dood, samen in 1 klap. Spel ziet er onwijs mooi uit maar de uitdaging is ver te zoeken.

Hoop dat ik snel een dungeon tegen kom :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Thnx thnx, haha nu snap ik het inderdaad. Ik ga hem nog ff spelen, maar wil eigenlijk ook weer niet te veel zien. Zonde voor als ik hem uiteindelijk ooit koop, maar ben pas bij begin eiland.

Uiteindelijk koop ik hem sowieso niet bij de release en ik vind ook de prijzen veels te hoog. 30 euro en 8 per maand is prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Ik ben even in de war m.b.t. de 3 zijdes die je kunt kiezen als speler. Kun je alle 3 starters area's pas spelen NADAT je level 50 bent geworden en zo ja, scalen dan de mobs naar jouw desbetreffende level of loop je als level 50 zijnde dan door level 1 tot en met 10 gebieden te walsen? Ik vind bijvoorbeeld het gebied van de Breton veel mooier dan van de High Elves, terwijl ik van plan ben om een High Elf te kiezen, maar ik wil het starter area van de Breton (Strom M'Kai dacht ik) wel als volwaardig kunnen spelen. Iemand een toelichting hierop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
AequitasII schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:04:
Hier ook nog een key:

JXT537F3F3MWCWHD3DDM

Eerste indruk van mij:

Nog wel even inkomen ten opzichte van Skyrim, maar dat hebben reviews al bevestigd. De wereld is erg kleurrijk en grafisch ziet het er goed uit. Wel vind het tot nu toe nog een beetje chaotisch.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
sdk1985 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:25:
Na enkele uren rondlopen in ESO met 4 abilities gaat dat toch wel behoorlijk vervelen. Elke mob gaat tot nu toe in 3 klappen dood, samen in 1 klap. Spel ziet er onwijs mooi uit maar de uitdaging is ver te zoeken.

Hoop dat ik snel een dungeon tegen kom :+ .
Beetje hetzelfde gevoel hier, het lijkt allemaal klaar voor release. Grafisch erg mooi en alles draait prima. Maar voor mijn gevoel moet ik veels te veel afstanden overbruggen en zijn er maar weinig opties/skills in het vechten en wat je wel ter beschikking hebt is amper nodig. Ik verwacht niet echt tegenstand op een laag level, maar een paar keer op je muis knop rammen en alles valt omver lijkt me ook weer niet de bedoeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:10
Geloof me, rond lvl 7 word het echt veel lastiger. Zojuist lvl 10 en pvp is echt de bom, ben hooked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolhrafn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:42
Iemand enig idee of je die tutorial al kan skippen of zit dat nog niet in deze build? Heb nu met meerdere chars het doorlopen maar zie nergens de mogelijkheid, bug of feature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan hier nu niet inloggen op de normale weekend beta, maar ik vermoed dat het absoluut niet hetzelfde is als de huidige PTS build waar die uitgelekte patch notes van zijn.
Je zou als het die build is moeten beginnen na coldharbour en het eerste eiland (dus op vaste land) en dan de optie moeten krijgen om de tutorial te doen. Je krijgt dus niet de mogelijkheid de tutorial te skippen, maar een opt-in voor de tutorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Nu online

D33F

Tweelingtemmer

Ryatzu schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 22:50:
Geloof me, rond lvl 7 word het echt veel lastiger. Zojuist lvl 10 en pvp is echt de bom, ben hooked!
Inderdaad, in het begin had ik ook zoiets van hmm dit gaat wel gemakkelijk, maar nu ga ik toch geregeld dood (oftewel de nodige uitdaging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik kon nog wel gewoon spelen maar had geen collisions met npc, kon er gewoon doorheen wandelen.
Voor nu ook wel klaar, geen quests meer te doen, behalve die nog steeds bugged zijn.
morgen nog even aanklooien met de blacksmith etc.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ben zojuist uit ESO gegooid "Unknown error has occured". En nu als ik probeer in te loggen krijg ik "login service has failed".
Dat is nu al 10 minuten zo.
Hopelijk zijn ze snel weer terug online. Ik geloof niet dat ze de beta al zo vroeg beëindigen :)
Ik klink al een beetje wanhopig. Dit spel wordt dus mijn volgende verslaving.

[ Voor 13% gewijzigd door SpitfireNL op 02-03-2014 08:52 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Nu online

D33F

Tweelingtemmer

SpitfireNL schreef op zondag 02 maart 2014 @ 08:50:
Ben zojuist uit ESO gegooid "Unknown error has occured". En nu als ik probeer in te loggen krijg ik "login service has failed".
Dat is nu al 10 minuten zo.
Hopelijk zijn ze snel weer terug online. Ik geloof niet dat ze de beta al zo vroeg beëindigen :)
Ik klink al een beetje wanhopig. Dit spel wordt dus mijn volgende verslaving.
Haha ik ken het gevoel, vooral na de laatste beta was het even goed afkicken :P
Heb op het moment ook login issues, eerste login poging kwam ik er zonder problemen in maar kreeg een DC na 5 min. Trouwens horen die Amerikanen nu niet te slapen het is er tenslotte bijna 3 uur 's nachts :P

Edit: Het lijkt weer te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:15

Spockz

Live and Let Live

Voor mij lijkt hij nu weer down te zijn. :)

Edit En nu met vlagen weer up. Maar ik krijg nog steeds veel time-outs en unknown errors. Ik speel dit op een mac. Zou de windows versie minder problemen hebben?

[ Voor 66% gewijzigd door Spockz op 02-03-2014 09:50 ]

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

*edit: Excuses voor de overtreding

[ Voor 76% gewijzigd door SideShow op 02-03-2014 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Kan je ergens zien of je alle skysgards van een gebied hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
FerdiV schreef op zondag 02 maart 2014 @ 10:29:
Kan je ergens zien of je alle skysgards van een gebied hebt?
Simpel. Je klikt op J (Journal) en dan zie je rechtsbovenin je achievements. In die lijst staan alle Skyshards in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Voor mensen die het nog willen proberen: D77WHW4N55M4HXCJNEXD

En hier zijn anders nog 7k keys: http://www.mmorpg.com/giv...ne-Beta-Key-Giveaway.html

[ Voor 50% gewijzigd door junglebeast op 02-03-2014 14:01 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Weet iemand of het mogelijk is om armor te craften als darkelf? Er wordt in het spel zelf niet veel uitgelegd en ik ben erachter gekomen dat je (aan het begin) alleen je eigen style kan craften. Echter zie ik in de style lijst darkelf er niet bij staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 10:31

Foamy

Fulltime prutser

Even bezig geweest: mijn eerste indruk: grafisch goed uitgewerkt. Ziet er goed uit, en ook verhaaltechnisch lijkt alles op orde.
Helaas vind ik m net een tikkeltje te makkelijk. Zal misschien nog wel beter worden op latere levels, maar hierdoor laat ik deze voorlopig in ieder geval links liggen.

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
junglebeast schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:00:
Voor mensen die het nog willen proberen: D77WHW4N55M4HXCJNEXD

En hier zijn anders nog 7k keys: http://www.mmorpg.com/giv...ne-Beta-Key-Giveaway.html
Bedankt!! Nu zal ik eens gaan kijken of dit net zo leuk is als de RPG's :D

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

hey dit bevalt me wel ! nadat je uit dat donker hellegat bent, vind ik het best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ryatzu schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 22:50:
Ik dacht gisteren wel "even" naar level 12 te levelen en zo de eerste dungeon te proberen. Na 3 uur spelen ben ik van level 5 nog niet eens naar level 7. (Ik heb dat spook Eiland met Orcs uitgespeeld en de Harborage quest in de volgende stad gedaan). Wat gaat dat belachelijk traag. Ik heb de meeste tijd besteed aan het heen en weer lopen tussen objectives en op E klikken. Elke mob die ik tegen kwam ging met 1 aegis speer ability neer.

Vergeet ook de loadscreens niet, elke 50 meter zit er wel één.

Kijk meteen even naar de kosten van een mount... 17200 gouden munten (ik had er minder dan 1000) en dan krijg je een +15% speed mount. Heb je ooit een paard gezien dat slechts 15% sneller is dan een mens?

De trend in mmo's is juist de grind wat omlaag te halen. Geloof niet dat ESO die trend heeft gespot :+ .

Natuurlijk heeft deze game ook positieve aspecten (die heb ik hier boven al aangehaald), maar de negatieve aspecten zijn voor mij behoorlijk aanwezig. Er valt nog flink te sleutelen aan de flow van deze game. Het is allemaal niet zo lastig dus die stat points en skill points mogen er een stuk sneller bij komen.

[ Voor 28% gewijzigd door sdk1985 op 02-03-2014 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
sdk1985 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:49:
[...]

Ik dacht gisteren wel "even" naar level 12 te levelen en zo de eerste dungeon te proberen. Na 3 uur spelen ben ik van level 5 nog niet eens naar level 7. (Ik heb dat spook Eiland met Orcs uitgespeeld en de Harborage quest in de volgende stad gedaan). Wat gaat dat belachelijk traag. Ik heb de meeste tijd besteed aan het heen en weer lopen tussen objectives en op E klikken. Elke mob die ik tegen kwam ging met 1 aegis speer ability neer.

Kijk meteen even naar de kosten van een mount... 17200 gouden munten (ik had er minder dan 1000) en dan krijg je een +15% speed mount. Heb je ooit een paard gezien dat slechts 15% sneller is dan een mens?

De trend in mmo's is juist de grind wat omlaag te halen. Geloof niet dat ESO die trend heeft gespot :+ .

Natuurlijk heeft deze game ook positieve aspecten (die heb ik hier boven al aangehaald), maar de negatieve aspecten zijn voor mij behoorlijk aanwezig. Er valt nog flink te sleutelen aan de flow van deze game. Het is allemaal niet zo lastig dus die stat points en skill points mogen er een stuk sneller bij komen.
Ok dus jij vind dat als je traag leveled dit slecht is? Imo ik wil juist niet binnen een maand door alle content heen zijn gerushed. Eindelijk weer eens een mmo die juist trager is met levelen.

Mobs neer in 1 blow? Probeer dat nog eens op lvl 7+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Je hoeft helemaal niet te grinden, ga je rondlopen en overal questen doen, level je vanzelf, zit weinig grinden bij.
Ook al kun je het wel doen als je perse wilt, ga je gewoon in gebied npc's continue kapotmeppen puur voor xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Amai, echt genoten van dit dagje beta. Beetje verwarrend in het begin, maar ja ... ze moeten iets uitvinden om het "verhaal" te starten. Verder niks dan lof over de uiterst vloeiende engine, de aantrekkelijke wereld, en quests... Dit is voor mij de next big thing ... mits wat verbeteringen hier en daar.

Ik dacht dat ik Diablo 3 plat ging spelen dit weekend, maar eerlijk gezegd heb ik enkel nog interesse in ESO ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55
Misschien een beetje mierenneuken, maar het gras stoort mij nogal. Dat zijn flinter dunne strookjes en als je dan beweegt met de camera krijg je een heel irritant effect. Uitzetten van gras kan in options maar dan is de wereld nogal leeg :P

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Misschien helpt AA uitzetten?

Ik ben van mijn begin eiland af (AD). Verder wil ik niet spelen al heb ik wel even de reis gemaakt. Jammer dat de omgeving niet veel verschillend is, tot nu toe vind ik alles minder vol en interessant qua invulling. Bij de offline games voelde alles wat mysterieuzer.

[ Voor 82% gewijzigd door FerdiV op 02-03-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
FerdiV schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:41:
Misschien help AA uitzetten?

Ik ben van mijn begin eiland af (AD). Verder wil ik niet spelen al heb ik wel even de reis gemaakt. Jammer dat de omgeving niet veel verschillend is, tot nu toe vind ik alles minder vol en interessant qua invulling. Bij de offline games voelde alles wat mysterieuzer.
Had ik geprobeerd, maar helpt helaas niet. :-/

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duckhamster schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:11:
Weet iemand of het mogelijk is om armor te craften als darkelf? Er wordt in het spel zelf niet veel uitgelegd en ik ben erachter gekomen dat je (aan het begin) alleen je eigen style kan craften. Echter zie ik in de style lijst darkelf er niet bij staan....
Daek elf heet daar dan ook niet dark elf. High elf is bijv. Altmer en Dark elf is dunmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik vind het tot nu toe qua quests nog niet echt op een MMORPG lijken..

Ik ben van WoW gewend dat het heel erg 'kill 5 dit, verzamel dit, kill dat, deliver dit' quests zijn. Bij TES online is het nog best verhalend, wat natuurlijk positief is.
Ik ben nog niet ver, maar het bevalt me best redelijk.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Navuri schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:29:
Ik ben even in de war m.b.t. de 3 zijdes die je kunt kiezen als speler. Kun je alle 3 starters area's pas spelen NADAT je level 50 bent geworden en zo ja, scalen dan de mobs naar jouw desbetreffende level of loop je als level 50 zijnde dan door level 1 tot en met 10 gebieden te walsen? Ik vind bijvoorbeeld het gebied van de Breton veel mooier dan van de High Elves, terwijl ik van plan ben om een High Elf te kiezen, maar ik wil het starter area van de Breton (Strom M'Kai dacht ik) wel als volwaardig kunnen spelen. Iemand een toelichting hierop?
Quote mezelf niet graag, maar heeft iemand hier een antwoord op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Navuri schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:21:
[...]

Geen idee, in de beta kon je nog niet veel levelen. Maar ik denk het niet sinds ik er niks over heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

Voorzover ik weet kan je met elke class in elke alliance, dus ja vanaf lvl 50 kan je die regio's in. De mobs zullen ongetwijfeld mee levelen, dat lijkt me nogal logisch, anders loop je idd gapend rond in die regio's. :+

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-03-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
Mijn mening over ESO, na het tweede beta weekend voor mij, is niet heel erg gewijzigd. Technisch is het een goed spel, ik had bijna geen last van bugs. Alleen een paar keer vastgezeten in een dialoog (crafting, bank, etc.) waardoor ik /reloadui moest gebruiken. En één quest waar ik het item niet kon oppakken, wat misschien kwam doordat er een aantal spelers bovenop het item stonden te dansen en ik niet mijn cursor op het item kon krijgen. Uitloggen en opnieuw inloggen verhielp dit probleem.

Maar het is geen MMO voor mij. Ik vind het nog steeds een single player game waar toevallig ook andere spelers rondlopen. Ik ben gewend aan dynamic events in de startgebieden van GW2 die je solo kunt doen, maar ook samen met andere spelers die toevallig ook in het gebied rondlopen. Dat werkt zo niet in ESO. Misschien wordt dit anders in de volgende gebieden, maar de eerste 10 uur bepalen voor mij wel of ik een game verder wil spelen of niet. Nu heeft Zenimax dit probleem waarschijnlijk ook onderkent. In de nieuwe patch notes (waarmee wij dus niet speelden!) staat dat de startgebieden gaan veranderen. Hopelijk kan ik dit testen in een volgende beta test.

Wat betreft de versie waarmee we in dit beta weekend speelde. Dit was een oude versie, zoals ook duidelijk is aangegeven door Zenimax. Player en NPC collision was hier dus nog niet veranderd. In wezen was dit dezelfde versie al in het vorige beta weekend, allen sneller en stabieler (voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

RoseSolane schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:25:
Mijn mening over ESO, na het tweede beta weekend voor mij, is niet heel erg gewijzigd. Technisch is het een goed spel, ik had bijna geen last van bugs. Alleen een paar keer vastgezeten in een dialoog (crafting, bank, etc.) waardoor ik /reloadui moest gebruiken. En één quest waar ik het item niet kon oppakken, wat misschien kwam doordat er een aantal spelers bovenop het item stonden te dansen en ik niet mijn cursor op het item kon krijgen. Uitloggen en opnieuw inloggen verhielp dit probleem.

Maar het is geen MMO voor mij. Ik vind het nog steeds een single player game waar toevallig ook andere spelers rondlopen. Ik ben gewend aan dynamic events in de startgebieden van GW2 die je solo kunt doen, maar ook samen met andere spelers die toevallig ook in het gebied rondlopen. Dat werkt zo niet in ESO. Misschien wordt dit anders in de volgende gebieden, maar de eerste 10 uur bepalen voor mij wel of ik een game verder wil spelen of niet. Nu heeft Zenimax dit probleem waarschijnlijk ook onderkent. In de nieuwe patch notes (waarmee wij dus niet speelden!) staat dat de startgebieden gaan veranderen. Hopelijk kan ik dit testen in een volgende beta test.

Wat betreft de versie waarmee we in dit beta weekend speelde. Dit was een oude versie, zoals ook duidelijk is aangegeven door Zenimax. Player en NPC collision was hier dus nog niet veranderd. In wezen was dit dezelfde versie al in het vorige beta weekend, allen sneller en stabieler (voor mij).
Heb je uberhaupt de group dungeons al gespeeld? Dat je in het begin zelf bezig bent en solo genoeg kan doen klopt, maar die dungeons als spindlecrutch, fungal grotto en banished cell ga je nooit niet in je eentje halen. Daar zal je steeds meer naar toe gaan en dus met je medestrijders een group vormen om dat te halen, dat is ook waar een mmorpg voornamelijk om draait, samen spelen. Ook heb je de pvp area waar je in grote gevechten tegen andere spelers kan vechten, al heb ik daar geen ervaring mee gehad nog.

Je geeft zelf al aan dat je de eerste 10 uur voornamelijk alleen bezig bent, nu is dat helemaal niet noodzakelijk of beperkt in het spel, dat is je eigen keuze, join een guild, maak een vrienden groep of zelfs een random group met online spelers en je hebt veel meer plezier in de game. Wat we speelden was natuurlijk ook nog een oudere beta versie van het uiteindelijke spel.

Wat ik nog wel merkte is een vage stutter heel af en toe vaak wanneer het weer veranderde voorzover ik kon zien, dan hing het systeem een seconde of 2-3 en daarna liep het weer gewoon goed.
Pc is snel genoeg, dus daar ligt het ook niet aan.

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-03-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Zo, het afgelopen weekend gespeeld tot vlak voor de sluiting! Dat was rond 1 uur (onze tijd), vroeger dan ik dacht.

Eerste indruk

Veel Elder Scrolls games heb ik niet gespeeld, maar er was wel wat herkenning links en rechts in de mechanics. De manier van interactie bijvoorbeeld.

De game heeft niet heel geweldig z'n best gedaan om de RPG elementen te veranderen naar MMORPG. De quests zijn duidelijk gemaakt om met meerdere mensen gedaan te worden, maar nergens krijg ik het gevoel van 'samen' een quest doen. Het is gewoon net als in een normale RPG, je doet je quest en krijgt je beloning. Als toevallig een andere speler langsloopt, dan kan die meehelpen of juist de quest buggen, afhankelijk van hoeveel mensen er tegelijk rondlopen. Kortom; ze hebben de quests toegankelijk gemaakt voor meer spelers, maar ze hebben niet gekeken hoe dit het beste kan voor meerdere spelers.

Om de vergelijking naar Guild Wars 2 te maken; daar heb je wel het gevoel dat je met meer mensen aan één doel werkt. Het is niet simpel, activeer met 20 mensen dezelfde quest en zie maar wie wat doet.

Wereld

Prachtig! Ze hebben echt een mooie wereld neergezet, die op sommige plekken wel iets meer contrast mag krijgen, maar verder is het schitterend. Zeker het gebruik van hoogteverschillen voegt wat toe door vergezichten te maken die echt diepte hebben op die manier.

De NPC's en dergelijke zijn ook in orde en de voiceacting is echt een pre. Sommige onderdelen zoals deuren hebben wel erg vaak dezelde look en hoewel dat misschien detail is, gaat het toch opvallen. Net als wat gebouwen die wellicht net even iets anders eruit hadden moeten zien, dat zou het afmaken.

Alliances - Rassen

Jammer! Ik moest een Ras kiezen, maar die zitten vast aan een Alliance. Gezien de rassen een soort van class vertegenwoordigen (die indruk heb ik), is het jammer dat ze dat niet losgetrokken hebben. Een tank leek me wel wat, dus heb ik een Redguard gekozen. Mijn vriendin echter wilde meer een snelle ranger en koos voor een Woodelf.

Het resultaat is dat je beiden in een andere Alliance zit en met geen mogelijkheid bij elkaar kunt komen. Erg jammer! Ik had stiekem verwacht dat we na de 'n00b' eilandjes wel een mogelijkheid hadden om samen te spelen.

Goed, misschien wat raar, gezien de bestaande lore. Maar de rassen met het tijgerkopje en de hagedis. Veel te veel humanoid, dat kan echt niet. Ze hebben niet echt hun best gedaan om er een beetje een andere anatomie van te maken.

In Guild Wars 2 zijn de Char en Asura echt wezenlijk anders. Niet simpel een ander hoofd op een mensenlichaam en een staart...

PvP

Worstelen om level 10 te worden, om toch even een glimps op te kunnen vangen van Cyrodriil!

Mijn eerste indruk was; net WvW uit Guild Wars 2.... ze hebben het idee gewoon schaamteloos overgenomen en daar hun eigen sausje overheen gegooid. Goed, niet originieel, maar het resultaat mag er wezen. Het landschap is erg gevarieerd en ook de castelen, keeps en farms zijn prachtig! Het systeem van farms en houthakkers spreekt me zeker aan. Een extra grondstof als steen had het plaatje afgemaakt. Bouwmateriaal en eten, dat is een mooie manier om te bouwen en om upgrades te kopen.

Je moet (als je geen mount hebt) wel immense stukken lopen, dat is nog wel eens jammer. Gelukkig heb je in de kastelen wel shrines om te teleporteren, dus uiteindelijk valt het allemaal wel mee.

Het belegeren van kastelen is echt prachtig gedaan, de catapults, trebuchets, rams en andere siege weapons zitten goed in elkaar. De kastelen zijn mooi opgebouwd en de effecten zijn goed, als er een stuk steen op de muren slaat.

Al met al een WvW 2.0, zou je naar Guild Wars 2 kijken. Hopelijk nemen ook die developers een kijkje en zoeken ze naar verbeteringen bij hun collega's.

Conclusie

Al met al vind ik het denk ik geen 13 euro per maand waard, als ik toch al Guild Wars 2 speel. Aan de andere kant heb ik ook niet zoveel tijd en ik krijg de indruk dat ESO meer tijd vraagt dan GW2. Dus misschien is ESO wel een goede kandidaat als je wat meer tijd hebt en toe bent aan een nieuwe (MMO)RPG.

Echt vernieuwend vind ik de game dus niet. De manier waarop skills en attribute points werken, is wel prettig, maar niks nieuws onder de zon. Het questing systeem zoals het nu is vind ik zelfs een beetje simpel en afgezaagd, al is het verhaal wel goed gedaan.

De game krijgt van mij wel mee dat het er allemaal mooi uitziet en ook PvP is leuk gedaan. Verder zijn er te weinig vernieuwingen om dé nieuwe en populaire MMORPG te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ze hebben de pvp juist goed uitgedacht, (kopie? Tuurlijk, GW2 was een kopie van Lineage, linage van bla bla bla)
Een lvl 50 char wordt in pvp omgezet naar lvl 20 (ook je armor etc).
Hierdoor zit er minimaal verschil in pvp, bij GW2 was dit verschil te groot waardoor ik ook snel gestopt was.

Ik verlang juist naar een wat tragere MMO, vanaf lvl 10 kan je gewoon volledig aan PVP mee doen. Top voor de kortere uurtjes.

[ Voor 33% gewijzigd door Ryatzu op 03-03-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Ryatzu schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:40:
Ze hebben de pvp juist goed uitgedacht, (kopie? Tuurlijk, GW2 was een kopie van Lineage, linage van bla bla bla)
Een lvl 50 char wordt in pvp omgezet naar lvl 20 (ook je armor etc).
Hierdoor zit er minimaal verschil in pvp, bij GW2 was dit verschil te groot waardoor ik ook snel gestopt was.

Ik verlang juist naar een wat tragere MMO, vanaf lvl 10 kan je gewoon volledig aan PVP mee doen. Top voor de kortere uurtjes.
Nou... in Guild Wars 2 word je ook netjes naar level 80 omgezet. Armor en dergelijke zijn wat minder belangrijk in GW2 denk ik, dat is wel jammer, het maakt daar niet zoveel verschil.

Als n00b kun je in WvW prima meekomen in GW2, ik heb daar weinig verschil gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OatTNDR.png

Blijkbaar waren die patch notes die uitgelekt waren niet in de afgelopen stress test.
Er komt er nog 1 dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryatzu op 03-03-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

sdk1985 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:49:
[...]

Juist de slow paced feeling maakt mij hooked. Ik ben inmiddels wel klaar met de MMO's waar je in een paar dagen maxed out bent zals WoW, FF14 etc.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:47:
[afbeelding]

Blijkbaar waren die patch notes die uitgelekt waren niet in de afgelopen stress test.
Er komt er nog 1 dus.
Nee, dat was al duidelijk. Er was geen NPC collision in deze weekend build, zoals deze wel op de PTS is. Ergens ook wel goed dat ze niet de laatste build hebben genomen, want die NPC Collision zooi geeft nog een hoop problemen hoor! En afgaande op het soort spelers dat in de afgelopen 3 weekend bèta's zaten, snappen ze niet zo goed wat een beta is en beschouwen ze het als 1 grote demo / f2p spel.
[...]
Van lvl 1 tot 50 is je eigen Alliance gebied. Na de normale character levels komen de zogenaamde veteran levels. Dan kan je alleen nog maar levelen door monsters en quests in de veteran gebieden. Die veteran gebieden zijn uiteraard vol met veteran monsters. Grofweg kan je zeggen dat wat normaal lvl1-10 is in die gebieden v1 is en dat v1 gelijkstaat aan zeg lvl 10 en dat lvl 11-20, v2 is. Het is als je er net in gaat met je v1 character alsof je met lvl 1 tegen lvl 10 monsters aan het vechten bent. De moeilijkheidsgraad gaat dus echt enorm omhoog. Als je een beetje goed bent wen je er wel aan en komt het allemaal wel weer goed, maar het een beetje aankloten en toch kunnen levelen zoals bij lvl 1 tot 50 is er niet meer bij.

*edit* en die veteran gebieden zijn de gebieden van de andere alliances geinstanced voor jouw Alliance. Je kan dus alle quests en NPCs van die gebieden zien/spelen, maar je zult alleen spelers uit jouw eigen Alliance in die gebieden zien.

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 03-03-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dit weekend heerlijke ervaringen gehad. 3 characters gemaakt binnen 1 alliance en een paar levels gespeeld om te wennen aan de speelstijl van de verschillende classes en talent trees.

De wereld is prachtig en gedetaileerd. Hetzelfde qua speeltstijl en de moves. Ik werd er erg enthousiast van en dat had ik niet verwacht na een paar jaar doorgebracht te hebben in een soort van MMO moeheid in spellen welke me niet wisten te pakken zoals Rift, GW2 en nog een paar onbekendere.

Alles is heerlijk slowpaced en ff snel naar max level zit er niet in.

Uiteraard wel een paar vastlopers waarbij er netjes een rapport met bijbehorende tekst verstuurd is naar Zenimax om aan te geven wat ik op dat moment aan het doen was. Daarnaast eens in het uur ongeveer een freeze van 2 seconden en een character waarop ik niet meer kon inloggen terwijl dat op andere wel lukte. Er is dus nog wel wat werk aan de winkel maar de overal performance (lag) was prima in orde.

Ondanks deze foutjes voor mij een makkelijke keuze. Het spel gaat gekocht worden en ik ga op heeeeeeel traag tempo mezelf lopen levellen.

Oh en de schatkkaarten zijn qua benodigde skills een teleurstelling maar de manier waarop men ze weergeeft en je vervolgens je rot zoekt hierna zijn een groot pluspunt. I'm hooked!

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 03-03-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
Ik begrijp prima wat een beta is, maar ik heb de afgelopen twee beta weekenden ook gebruikt als 1 grote demo :) Om te weten te komen of ESO iets voor mij is. En tot nu toe is het dat dus niet. Ik ben blij te lezen dat de AvA in de game door sommige gezien wordt als een verbeterde versie van WvW in GW2. Want die is in de basis wel goed, maar kan zeker verbeterd worden. Helaas speel ik een MMO vooral om de PvE en die zal in ESO echt een heel stuk beter moeten worden voordat ik het spel ga aanschaffen. Verder sluit ik me bij
TheNephilim aan wat betreft kwaliteit en uiterlijk van de game. Die is dik in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

RoseSolane schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:41:
Ik begrijp prima wat een beta is, maar ik heb de afgelopen twee beta weekenden ook gebruikt als 1 grote demo :) Om te weten te komen of ESO iets voor mij is. En tot nu toe is het dat dus niet. Ik ben blij te lezen dat de AvA in de game door sommige gezien wordt als een verbeterde versie van WvW in GW2. Want die is in de basis wel goed, maar kan zeker verbeterd worden. Helaas speel ik een MMO vooral om de PvE en die zal in ESO echt een heel stuk beter moeten worden voordat ik het spel ga aanschaffen. Verder sluit ik me bij
TheNephilim aan wat betreft kwaliteit en uiterlijk van de game. Die is dik in orde.
Volgens mij gebruiken we allemaal een Beta op die manier ;). Ik hoop dat PVE op high level wel degelijk een uitgewerkt geheel is, aangezien ik maar voor 40-50% de PVP in zal duiken maximaal. Althans, grote sieges. Het 1v1 in large area's kan ik altijd erg van genieten, beetje ambushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Bij de Mediamarkt zag ik een preorder-aanbieding liggen voor slechts 5 euro.
Hiermee kun je 3 dagen eerder dan launchdate al inloggen. Ik neem aan dat je voor die 5 euro 3 dagen toegang krijgt? Er stond echter aan de achterkant iets over dat er 30 dagen inbegrepen zijn bij het spel. Als je toch 30 dagen hiermee kunt spelen ben ik als volbetalende pre-order klant niet echt blij natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Moraxv schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:56:
Bij de Mediamarkt zag ik een preorder-aanbieding liggen voor slechts 5 euro.
Hiermee kun je 3 dagen eerder dan launchdate al inloggen. Ik neem aan dat je voor die 5 euro 3 dagen toegang krijgt? Er stond echter aan de achterkant iets over dat er 30 dagen inbegrepen zijn bij het spel. Als je toch 30 dagen hiermee kunt spelen ben ik als volbetalende pre-order klant niet echt blij natuurlijk...
Hoezo, preorder is vaak duurder dan de aanbiedingen die je kan krijgen, al is dit waarschijnlijk wat anders dan complete spel voor 5e... denk eerder dat dit puur alleen early access is die je kan halen zodat je eerder kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 16:06
Die 5 EUR is het 'voorschot' dat je moet betalen voor de pre-order. Je mag dan 3 dagen voor de daadwerkelijke release het spel alsnog kopen. Als je het spel digitaal koopt (store.elderscrollsonline.com als ik me niet vergis) dan krijg je 5 dagen early-access.

[img]http://card.mygamercard.net/gelsig/black/dilupo.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09-2022
V/h weekend een paar keer geprobeerd te spelen. Maar ik bleef maar klooien met de controls, de camera, geen muis maar crosshair, targetting was helemaal een drama.

Ik wil het spel graag leuk vinden want heb een Warhammer Online vervanger nodig maar voorlopig heb ik nog mijn bedenkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Ik heb het spel gister voor de eerste keer gespeeld. Me char was een Spellcaster wood elf met bow, best chille range damage door het combineren van ranged spells en ranged physical aanvallen, plus een minion die een beetje tanked. Vind het fijn dat je zo'n aparte combinaties kan maken.
Wat ik wel zeer teleurstellend vind is hoe de bow hier werkt, maar een range van +- 30 meter, heel erge fall off en er is geen verschil tussen headshots en body shots. Zie je toch erg het MMO gedeelte terug, beetje een mood killer.

Vind het crafting systeem ook beetje beperkt, je kan bijv. maar 1 soort bow maken en die aanpassen aan je level door meer resources er in te stoppen en dan uit een lijstje perks kiezen welke toch altijd hetzelfde zal zijn.

Zal als ik tijd heb de volgende beta wel weer spelen, maar het uiteindelijke spel zit er waarschijnlijk niet in, vooral door de maandelijke fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Hadden anderen er trouwens ook last van dat het spel een soort van "focus" verliest als je de muis te zien krijgt (dus bij looten en ui). Ik kon dan steeds met me muis naar de andere monitors gaan en moet een paar keer op het spel klikken om verder te spelen/mikken.

Auto loot aan zetten hielp al voor het looten maar niet voor ui.

[ Voor 11% gewijzigd door Meessen op 03-03-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Dit was voor mij het derde beta weekend voor ESO. Bij het vorige weekend waren de servers zo laggy dat ik amper kon connecten, dus het was dit weekend waar ik mijn character verder ging levelen. Eigenlijk wilde ik gewoon even naar level 10 voor de PvP, het is level 16 geworden en er achter gekomen dat ik niet uit die zone kon, wel jammer maar hey, toch leuk dat ik zover kon komen. Daarna nog wat andere classes geprobeerd, ik had al een nord dragon knight gemaakt vorig weekend, daar niet mee verder gegaan, want de nord zone is boring as hell als je net skyrim gespeeld hebt.

Het character wat level 16 is geworden is mijn Breton Battlemage, eerste sword/shield, later geswitched naar een 2-hander. Heerlijk om mee te spelen, ik had alleen maar skills in de stormcalling tree, iedereen noemt dit de dps tree, maar het is volgens mij uitermate geschikt om mee te spelen als battlemage tank, vanwege stormshroud. De Daggerfall area is zeer mooi en heb me geen moment verveeld. Mijn andere character is een wood elf nightblade, met een boog, level 6 en ik heb dit weekend een khajit medium armor templar gemaakt, met dual wield. Ik wil daar een soort van "monk" van maken, met dual dagger, medium armor, stealth en wat holy abilities(aedric spear). Later word de offhand een boog met wat abilties uit de heal tree denk ik. Speelde erg lekker ook. Khajit medium armor ziet er echt geniaal goed uit.

Van de 2 start zones die ik het meeste gespeeld heb vind ik die van de aldmeri dominion wel het tofste. Al is die van de daggerfall zeker niet slecht.

Het spel is gedurende het afgelopen weekend steeds meer aan me gegroeid. Ik ben het gaan spelen als MMO en niet als een elder scrolls game en had er zo veel meer plezier in. Dus door alle dialogen te skippen en zo gewoon klik klik klik, klaar. Mocht ik de retail gaan spelen doe ik dit niet, maar ik wilde nu vooral de mmo side testen. Op mijn eerste char(wood elf) had ik alles wel gehoord en toen had ik echt het elderscrolls gevoel. Tot nu toe wel een goed gevoel over deze game in dat opzicht.

Het craften vond ik wel best ingewikkeld, tot ik het een beetje doorkreeg. De conclusie die ik hierover kan trekken is, maak elke 2 levels een nieuw setje gear. Mijn grote minpunt hiermee is het "ontdekken" van traits. Dit moet je dus doen per wapen, per trait. Het is niet zo dat als je een trait hebt ondekt voor een dagger, dat je dezelfde trait ook kan gebruiken voor een greatsword. Hetzelfde met armor, je moet voor elk individueel stukje het armor researchen om de trait te ontdekken. Ik hoop dat ze dit er uit slopen, want BORING en tedious. Zeker omdat je voor elk nieuwe trait per wapen/armor 6 uur langer research tijd hebt.

Ik heb ook wat pvp geprobeerd, maar de campaign waar ik in zat was zooooooooooo laggy dat het totaal onspeelbaar was. Geen andere campaign gejoined, doe dat wel bij de volgende beta :)

Al met al een leuk spel, prima mee vermaakt. Ik weet niet of het 13 euro per maand waard is. Ik moet zeggen dat de Aldmeri dominion wel het meest overpowered is. Voor pure magic damage kan je niet om de Altmer heen en ze hebben 2 races met improved stealth radius/damage from stealth. Met de poison en desease resist van de woodelfs + increased stamina en dan de increased critical damage van de khajit. Dat word lastig tegen vechten in pvp denk ik. Nou speel ik over het algemeen een wood elf met een boog, dus ik ben van de dominion, maar toch denk ik dat er wat aan de balance moet gebeuren.

Khajit medium armor <3

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meessen schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:23:[...]
Vind het crafting systeem ook beetje beperkt, je kan bijv. maar 1 soort bow maken en die aanpassen aan je level door meer resources er in te stoppen en dan uit een lijstje perks kiezen welke toch altijd hetzelfde zal zijn.[...]
Bij een gewone woordworking station is dat zeker zo. In de wereld zijn echter een aantal workshops geplaatst waar je set items kan craften.
Meessen schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:27:
Hadden anderen er trouwens ook last van dat het spel een soort van "focus" verliest als je de muis te zien krijgt (dus bij looten en ui). Ik kon dan steeds met me muis naar de andere monitors gaan en moet een paar keer op het spel klikken om verder te spelen/mikken. [....]
Jup, de corser is niet gelocked aan het window. Gewoon voor zorgen dat je dus niet naast het window klikt :P

[ Voor 33% gewijzigd door Caelorum op 03-03-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Wat voor fractie gaat een ieder spelen ?

Zelf ga ik voor een Nord Templar, Ebonheart pact.
Wil ook nog wel een Bow Nightblade maken maar nog geen idee bij welke fractie :)

Kan je trouwend mailen tussen de fracties ?
Dat zou het maken van Alts wat makkelijker maken

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Krijg je, als je straks begint met je pre-order editie een keuze menu te zien als je je character aanmaakt waarmee je je alliance kan kiezen? Dit zit nu natuurlijk niet in de beta en zal er ook niet komen, maar is exclusief voor mensen die het spel pre-orderen. Ik ben wel benieuwd hoe dat werkt aangezien ik een High Elf wil gaan spelen voor de Daggerfall Covenant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iusedto schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:23:
Wat voor fractie gaat een ieder spelen ?

Zelf ga ik voor een Nord Templar, Ebonheart pact.
Wil ook nog wel een Bow Nightblade maken maar nog geen idee bij welke fractie :)

Wij gaan met 3 man vermoedelijk voor Aldmeri Dominion. Maar kom op TS en overtuig ons hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Navuri schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:41:
Krijg je, als je straks begint met je pre-order editie een keuze menu te zien als je je character aanmaakt waarmee je je alliance kan kiezen? Dit zit nu natuurlijk niet in de beta en zal er ook niet komen, maar is exclusief voor mensen die het spel pre-orderen. Ik ben wel benieuwd hoe dat werkt aangezien ik een High Elf wil gaan spelen voor de Daggerfall Covenant.
Of jij, of ik, halen dingen door elkaar heen. Je keuze voor alliance bepaald je startersgebied en dus ook de race welke ja kan spelen. Beetje informatie:

Factions

In Elder Scrolls Online you'll be able to play as one of three Factions.

The Ebonheart Pact consists of Nords, Dunmer, and Argonians from the Northern and Eastern regions.
The Aldmeri Dominion consists of Altmer, Bosmer, and Khajiit from the South and South West regions.
The Daggerfall Covenant consists of Bretons, Redguards, and Orcs from the North West regions.

Oftewel, als je een High Elf wilt gaan spelen (Altmer) dan zit je vast aan de Aldmeri Dominion. Het enige ras wat kan kiezen voor elke alliance (eenmalig bij maken char) is de Imperials. Maar die kan je alleen spelen wanneer je de luxe uitvoering koopt, welke 80 euro kost ipv 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Hij bedoeld dit :
PLAY ANY RACE
IN ANY ALLIANCE
Is pre order bonus

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iusedto schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:38:
Hij bedoeld dit :

[...]

Is pre order bonus
Toch alleen voor imperials?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Ngangatar schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:20:
[...]

Of jij, of ik, halen dingen door elkaar heen. Je keuze voor alliance bepaald je startersgebied en dus ook de race welke ja kan spelen. Beetje informatie:

Factions

In Elder Scrolls Online you'll be able to play as one of three Factions.

The Ebonheart Pact consists of Nords, Dunmer, and Argonians from the Northern and Eastern regions.
The Aldmeri Dominion consists of Altmer, Bosmer, and Khajiit from the South and South West regions.
The Daggerfall Covenant consists of Bretons, Redguards, and Orcs from the North West regions.

Oftewel, als je een High Elf wilt gaan spelen (Altmer) dan zit je vast aan de Aldmeri Dominion. Het enige ras wat kan kiezen voor elke alliance (eenmalig bij maken char) is de Imperials. Maar die kan je alleen spelen wanneer je de luxe uitvoering koopt, welke 80 euro kost ipv 55.
Iusedto schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:38:
Hij bedoeld dit :

[...]

Is pre order bonus
Juist. Ik heb de Imperial Edition (retail copy) als pre-order en kan dus een keuze maken tussen elke alliance (net als iedereen die een pre-order doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Navuri schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:55:
[...]

[...]

Juist. Ik heb de Imperial Edition (retail copy) als pre-order en kan dus een keuze maken tussen elke alliance (net als iedereen die een pre-order doet).
Dan hebben we het over hetzelfde, excuus voor het ongemak maar ik wilde er zeker van zijn dat jij of anderen niet de mist in zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Ngangatar schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:58:
[...]

Dan hebben we het over hetzelfde, excuus voor het ongemak maar ik wilde er zeker van zijn dat jij of anderen niet de mist in zou gaan.
No worries mate. Ik vraag me gewoon af hoe men dat in het character creation screen geïmplementeerd heeft en hoe het werkt. Kan niet moeilijk zijn, maar ben gewoon nieuwsgierig.

*edit*

Heeft iemand hier trouwens ook geprobeerd om de Imperial City te bereiken in Cyrodil? Ik namelijk wel. Gaat je niet lukken. Er staat een Imperial Guard die je vertelt dat je er niet in mag en een x aantal monsters / draakachtigen versperren de poort. Het deed me een beetje denken aan de opening van Hellfire Peninsula in WoW als je net door de Dark Portal bent gekomen. De mobs zagen er in mijn ogen erg gaaf uit.

[ Voor 32% gewijzigd door Navuri op 04-03-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ja, het is een beetje verwarrend maar kijk hier maar eens :
http://elderscrollsonline.com/en-uk/preorder

Imperial : Play as an Imperial and play in any Alliance

Maar daarnaast heb je ook nog deze pre order bonus : Play as any race in any Alliance

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:59
Als (ben er nog niet helemaal uit) ik het spel zou kopen wordt het in ieder geval niet de imperial editie. Vind dit echt een beetje te ver gaan qua geldklopperij, en hopelijk komt dit later nog wel een keer voorbij voor minder geld. Heb in de beta eigenlijk alleen maar op mn orc sorcerer gespeeld, en het gebied van de daggerfal alliance bevalt me eigenlijk prima.

Mijn build was redelijk messy, maar dit kon ik helaas niet meer aanpassen :P Had een dual wield build plus met name talents in storm calling en daedric summoning. Het speelde in ieder geval wel redelijk maar ook nog niet echt serieus getest in pvp en dungeons.

De pvp was sowieso niet te doen op het moment dat ik probeerde te spelen, zware lag met ongeveer 10 seconden vertraging, jammer!

Ik moet toch zeggen dat ik op dit moment wel heeeeeul erg graag in de closed beta zou willen zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Biohazzard21 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:53:
Als (ben er nog niet helemaal uit) ik het spel zou kopen wordt het in ieder geval niet de imperial editie. Vind dit echt een beetje te ver gaan qua geldklopperij, en hopelijk komt dit later nog wel een keer voorbij voor minder geld. Heb in de beta eigenlijk alleen maar op mn orc sorcerer gespeeld, en het gebied van de daggerfal alliance bevalt me eigenlijk prima.

Mijn build was redelijk messy, maar dit kon ik helaas niet meer aanpassen :P Had een dual wield build plus met name talents in storm calling en daedric summoning. Het speelde in ieder geval wel redelijk maar ook nog niet echt serieus getest in pvp en dungeons.

De pvp was sowieso niet te doen op het moment dat ik probeerde te spelen, zware lag met ongeveer 10 seconden vertraging, jammer!

Ik moet toch zeggen dat ik op dit moment wel heeeeeul erg graag in de closed beta zou willen zitten :P
Waarom is een collector's edition met een kaart, beeldje en een boek geldklopperij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ngangatar schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:14:
[...]
Wij gaan met 3 man vermoedelijk voor Aldmeri Dominion. Maar kom op TS en overtuig ons hahaha.
AD gaat zoals gewoonlijk weer enorm druk worden en DC gaat echt het onderspit delven.
Navuri schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:03:
[...]Heeft iemand hier trouwens ook geprobeerd om de Imperial City te bereiken in Cyrodil? Ik namelijk wel. Gaat je niet lukken.[...]
Is ook geen playable region :) Als ze het er al ooit 1 maken, zal het echt in de allerlaatste expansion/update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Caelorum schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:05:
[...]

AD gaat zoals gewoonlijk weer enorm druk worden en DC gaat echt het onderspit delven.

[...]

Is ook geen playable region :) Als ze het er al ooit 1 maken, zal het echt in de allerlaatste expansion/update komen.
Ik ga DC spelen. Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
Navuri schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:56:
[...]

Waarom is een collector's edition met een kaart, beeldje en een boek geldklopperij?
Ik snap je punt. Vanuit het oogpunt van mensen die waarde hechten aan ce items kan ik begrijpen dat het het geld waard is. Ik heb het meer over het punt dat de enige manier om een Imperial te spelen deze manier is, Imperials hebben duidelijk meer perks. Voelt voor mij persoonlijk een beetje aan als Pay2Win. Maar goed, dat is mijn mening en ik snap dat sommige mensen het extra geld er voor over hebben, zeker wanneer je er nog bepaalde ce items bijkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
Caelorum schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:05:
[...]

[...]

Zit jij eigenlijk nu nog steeds op de PTS ? ik neem aan dat je je daar niet meer voor op kunt geven nu 1 maand voor de release en aangezien er nog een paar stresstest weekenden aankomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen, ik ben compleet uitgespeeld en zal pas overwegen het spel te gaan kopen zodra de eerste expansion uitgebracht is.
Biohazzard21 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:22:
[...] Zit jij eigenlijk nu nog steeds op de PTS ? ik neem aan dat je je daar niet meer voor op kunt geven nu 1 maand voor de release en aangezien er nog een paar stresstest weekenden aankomen ?
PTS is altijd invite only geweest. De developers besluiten wie en wanneer ze uitnodigen en daar spelen veel factoren in mee, maar jezelf opgeven voor PTS op wat voor manier dan ook telt niet mee. Ik ben zover ik kan bepalen min of meer per ongeluk meegenomen in een groep (meer als een side effect). De mensen die nu in de PTS rondlopen zijn mensen uit de gamesindustrie, bekende modders vanuit andere MMORPS, leiders van grote guilds en andere game communities, een aantal mensen van de pers, vrienden en familie.

[ Voor 61% gewijzigd door Caelorum op 04-03-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ngangatar schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:14:
[...]
Kratje bier ? :)
En ja ik kom eraan op TS, maar momenteel zijn veel mensen ziek op mijn bedrijf en doe ik het werk van meerdere mensen . Zijn even lange dagen en als baas kan je niet ziek zijn :)

Fracties :
Maar je kan toch mixen wat je maar wilt.
Als High Elf kan je gewoon in de Ebonheart pact, mits je pre order hebt.
Of als Nord in de AD tussen de kleine Efljes :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
Wat me trouwens nog meer opviel tijdens de beta weekenden is de grote diversiteit in rollen/builds die je kunt aannemen. Dit vind ik echt te gek. Het maakt allerlei gekke combinaties mogelijk en hopelijk zijn veel combinaties dan ook viable (niet 1 cookie cutter build oid).

Dit maakt de pvp denk ik ook leuker en moeilijker, aangezien de grote verscheidenheid in builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iusedto schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:30:
[...]

Kratje bier ? :)
En ja ik kom eraan op TS, maar momenteel zijn veel mensen ziek op mijn bedrijf en doe ik het werk van meerdere mensen . Zijn even lange dagen en als baas kan je niet ziek zijn :)

Fracties :
Maar je kan toch mixen wat je maar wilt.
Als High Elf kan je gewoon in de Ebonheart pact, mits je pre order hebt.
Of als Nord in de AD tussen de kleine Efljes :)
No worries en no hurries ;).

Ik had dat gedeelte van kies elke alliance niet goed begrepen lijkt het, want ik koop inderdaad de pre order binnenkort. Maar dan puur voor die 5 dagen en nu dus ook die keuzemogelijkheid, de rest van de goodies zijn niet echt interessant voor me. Zo ook de deluxe edition, leuk spul maar voor mij persoonlijk geen 25 euro extra waard, terwijl ikzelf juist iemand ben die bijna altijd de uitgebreide edities koop.

Ach, we kunnen er nog weken over kletsen hier en dat zullen we vast wel doen ook ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Biohazzard21 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:21:
[...]

Ik snap je punt. Vanuit het oogpunt van mensen die waarde hechten aan ce items kan ik begrijpen dat het het geld waard is. Ik heb het meer over het punt dat de enige manier om een Imperial te spelen deze manier is, Imperials hebben duidelijk meer perks. Voelt voor mij persoonlijk een beetje aan als Pay2Win. Maar goed, dat is mijn mening en ik snap dat sommige mensen het extra geld er voor over hebben, zeker wanneer je er nog bepaalde ce items bijkrijgt.
Meer perks? Hoe bedoel je?

http://eldersouls.com/elder-scrolls-online/skills

Ze hebben evenveel racial skills als alle andere races. Er is geen enkel voordeel voor de imperial t.o.v. andere races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Iusedto schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:23:

Ik probeerde afgelopen weekend wat items tussen alts te mailen, maar dat werkt niet "can't send mail to yourself". Je bank is echter account-wide, dus als je spullen naar je alt wil sturen kun je het dus ook gewoon in je bank droppen (ik heb dat overigens niet getest tussen alliances, maar bij 2 nord chars ging dat prima, en ik heb geen reden aan te nemen waarom het dan tussen alliances niet zou kunnen).

Overigens ook zeer prettig is dat je mats die in de bank staan ook altijd beschikbaar zijn bij crafting stations. Dus als je b.v. een armor wil craften hoef je niet eers al je ore & stuff van de bank af te halen.

Ik ben wel benieuwd hoe het craften zich verder gaat ontplooien in de game. Op zich zitten er hele leuke punten aan, maar zoals hier al eerder opgemert zijn sommige punten behoorlijk irritant (dat met die traits b.v.).

En ik hoop dat er snel wat guides / langetermijn adviezen komen over je char build, want ik had de afgelopen 2 beta weekenden een héél groot "ik doe maar wat"-gevoel. :P
(b.v. DK: 2h of swoard 'n board?, alle 3 de class trees levellen, of slechts 2, hoe belangrijk zijn de weapon / armor trees etc etc etc).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan overigens gewoon mailen tussen fracties. Net zoals dat guilds niet alliance gebonden zijn. Je kan alleen nooit samen spelen met mensen uit een andere alliance. Verder is er geen enkele beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Seraphin schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:31:
[...]

Ik probeerde afgelopen weekend wat items tussen alts te mailen, maar dat werkt niet "can't send mail to yourself". Je bank is echter account-wide, dus als je spullen naar je alt wil sturen kun je het dus ook gewoon in je bank droppen (ik heb dat overigens niet getest tussen alliances, maar bij 2 nord chars ging dat prima, en ik heb geen reden aan te nemen waarom het dan tussen alliances niet zou kunnen).

Overigens ook zeer prettig is dat je mats die in de bank staan ook altijd beschikbaar zijn bij crafting stations. Dus als je b.v. een armor wil craften hoef je niet eers al je ore & stuff van de bank af te halen.

Ik ben wel benieuwd hoe het craften zich verder gaat ontplooien in de game. Op zich zitten er hele leuke punten aan, maar zoals hier al eerder opgemert zijn sommige punten behoorlijk irritant (dat met die traits b.v.).

En ik hoop dat er snel wat guides / langetermijn adviezen komen over je char build, want ik had de afgelopen 2 beta weekenden een héél groot "ik doe maar wat"-gevoel. :P
(b.v. DK: 2h of swoard 'n board?, alle 3 de class trees levellen, of slechts 2, hoe belangrijk zijn de weapon / armor trees etc etc etc).
Juist dat "ik doe maar wat" gevoel vond ik geweldig, ik ben dat ook ver weg gebleven van builds en quest sites op het internet. Hierdoor zal ik een stuk langzamer gaan dan ik gedaan heb in andere games, maar het hoge exploration gehalte wat Bethesda games kenmerkt wil ik ten volle benutten.

Zijn er al plannen voor een tweakers guild overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Dat vind ik dus ook.
Wilde dit weekend wat van die rare builds proberen maar heb alleen op zondag heel even kunnen spelen.
Heb toen wel een templar met een bow gemaakt en ik moet zeggen dat dat veruit de makkelijkste char was die ik tot nu toe geleveled heb. ( heb denk ik alle combi's wel tot level 8 a 10 gedaan in de vorige testen.)
Was eigenlijk schokkend zo makkelijk :)

Ik opende met die templar DoT die ook een snare heeft (sun fire) en daarna die poison arrow van die bow en ik kon letterlijk wachten totdat ze dood aan mijn voeten neervielen. Heb geen enkele damage gehad.
Geen idee of dit een "viable build " is en of je later in de problemen met meerdere mobs etc. maar het was bijzonder leuk :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iusedto schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:45:
Dat vind ik dus ook.
Wilde dit weekend wat van die rare builds proberen maar heb alleen op zondag heel even kunnen spelen.
Heb toen wel een templar met een bow gemaakt en ik moet zeggen dat dat veruit de makkelijkste char was die ik tot nu toe geleveled heb. ( heb denk ik alle combi's wel tot level 8 a 10 gedaan in de vorige testen.)

Ik opende met die templar DoT die ook een snare heeft (sun fire) en daarna die poison arrow van die bow en ik kon letterlijk wachten totdat ze dood aan mijn voeten neervielen. Heb geen enkele damage gehad.
Geen idee of dit een "viable build " is en of je later in de problemen met meerdere mobs etc. maar het was bijzonder leuk :)
Die had ik als laatste ook gemaakt :). Eerst kijken welke dingen evt te combineren zijn en dat inderdaad uitbouwen. Dus ja, cripplen en dan dotten. Zo leuk, en dat er dan een 2e en 3e op je afkomen, geen probleem ;P. Gewoon snel targets switchen en rekening houden met je cooldowns.

Die complete build vrijheid spreekt me zo aan. En ja, zeker weten dat ik over een maand of 2 mezelf voor het hoofd sla dat er veel betere combi's mogelijk waren. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:45:
[...] Heb toen wel een templar met een bow gemaakt en ik moet zeggen dat dat veruit de makkelijkste char was die ik tot nu toe geleveled heb. ( heb denk ik alle combi's wel tot level 8 a 10 gedaan in de vorige testen.)
[...]
Goede keus, want momenteel is de bowtemplar de build om te maken. Voornamelijk omdat deze zich erg leent voor soloquesting, maar ook een behoorlijk steentje kan bijdragen in PvP. Een combinatie die je momenteel niet zo goed terugvind in andere builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Klopt en als ze te dichtbij kwamen dan spear met knockdown (puncturing strike) gebruiken :)
En heb altijd nog een heal voor de "Oh shit" momenten
Vond het zeer aangenaam., hehe

Wil zelf , al sinds dag 1, een Nord 2handed templar levelen en bij level 15 de bow erbij nemen maar misschien begin ik nu wel met de bow en switch naar 2 hander.

Zolang het maar een Nord is trouwens is het al goed :)
Sinds ik de eerste trailer zag wist ik het al, hehe
Nord is gewoon bad ass.
Caelorum schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:35:
Je kan overigens gewoon mailen tussen fracties. Net zoals dat guilds niet alliance gebonden zijn. Je kan alleen nooit samen spelen met mensen uit een andere alliance. Verder is er geen enkele beperking.
Dank je , dat wilde ik heel graag weten.
Ngangatar schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:39:
[...]
Zijn er al plannen voor een tweakers guild overigens?
Niet dat ik weet.
Voel zelf in ieder geval niet de behoefte om dat te regelen :)

[ Voor 40% gewijzigd door Iusedto op 04-03-2014 14:16 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Caelorum schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:59:
[...]

Goede keus, want momenteel is de bowtemplar de build om te maken. Voornamelijk omdat deze zich erg leent voor soloquesting, maar ook een behoorlijk steentje kan bijdragen in PvP. Een combinatie die je momenteel niet zo goed terugvind in andere builds.
Hoe zit het met de weerwolven en de vampieren in ESO? Ik heb de skill lines hier gevonden ( http://eldersouls.com/elder-scrolls-online/skills ) maar hoor of zie er verder niets over op forums of YouTube. Misschien dat jij hier een kleine toelichting kunt / wilt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan wel, wil niet. Dit zijn precies de dingen die vooralsnog wel onder mijn NDA vallen :) Ze hebben expliciet aangegeven dat ik over vrijwel alles mag praten behalve dat wat de game-ervaring (ontdekken enz.) kan spoilen. En aangezien dit een van de mooiste ontdekkingstochten gaat zijn voor iedereen ga en wil ik dat niet spoilen :*)
Behalve dan, ze zijn er en je kan er 1 worden, maar dat wist iedereen natuurlijk al :)

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 04-03-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Caelorum schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:59:
[...]

Ik ben nu Sorceror met een bow, is ook wel fijn, vooral openen met Crystal Shard voor veel damage.
Maar die bow templar ziet ook wel chill uit, misschien eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik blijf het maar moeilijk vinden wat ik wil spelen. Ras/Class combo. Heb uiteindelijk als allerlaatst in de beta een Templar Healer aangemaakt en dat vond ik toch wel heel erg leuk. Ik vermoed dat dat me eerste " main " character zal worden.

Maar dan weer de twijfel over het Ras :P
Gelukkig maar dat ik wel in ieder geval elk Ras bij elke Faction kan kiezen.
want anders wordt het chaos omdat de meeste van me vrienden niet bij dezelfde alliance willen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Ik vraag me af als er, naast GUI mods, ook mods zullen komen zoals HD textures enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:38:
Ik vraag me af als er, naast GUI mods, ook mods zullen komen zoals HD textures enzo?
Nee, voorlopig niet. De LUA interface staat alleen UI mods toe. Ik vermoed dat textures gaan lopen modden een grote kans is op een enkeltje account->prullenbak.

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 04-03-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Caelorum schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:08:
Kan wel, wil niet. Dit zijn precies de dingen die vooralsnog wel onder mijn NDA vallen :) Ze hebben expliciet aangegeven dat ik over vrijwel alles mag praten behalve dat wat de game-ervaring (ontdekken enz.) kan spoilen. En aangezien dit een van de mooiste ontdekkingstochten gaat zijn voor iedereen ga en wil ik dat niet spoilen :*)
Behalve dan, ze zijn er en je kan er 1 worden, maar dat wist iedereen natuurlijk al :)
Aaaaahhhhhhhh |:( |:( |:(

Heb er zin in! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Caelorum schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:16:
[...]

Nee, voorlopig niet. De LUA interface staat alleen UI mods toe. Ik vermoed dat textures gaan lopen modden een grote kans is op een enkeltje account->prullenbak.
Hm, die grafische mods voor Skyrim waren anders wel super leuk ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

SideShow schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:08:
[...]

Hm, die grafische mods voor Skyrim waren anders wel super leuk ... :)
mjah maar dat is een totaal ander soort spel. Niet echt te vergelijken met een mmo spel als dit. Het zou wel tof zijn als je betere hd textures kon gebruiken maar ik zou er geen geld op zetten dat die komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iusedto schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:01:
Klopt en als ze te dichtbij kwamen dan spear met knockdown (puncturing strike) gebruiken :)
En heb altijd nog een heal voor de "Oh shit" momenten
Vond het zeer aangenaam., hehe

Wil zelf , al sinds dag 1, een Nord 2handed templar levelen en bij level 15 de bow erbij nemen maar misschien begin ik nu wel met de bow en switch naar 2 hander.

Zolang het maar een Nord is trouwens is het al goed :)
Sinds ik de eerste trailer zag wist ik het al, hehe
Nord is gewoon bad ass.

[...]

Dank je , dat wilde ik heel graag weten.

[...]

Niet dat ik weet.
Voel zelf in ieder geval niet de behoefte om dat te regelen :)
Same here, ik denk dat wij een klein vriendenguild in zullen duiken van een paar man, aangevuld met een paar man welke we ingame leren kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zymo656
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07-2020
Caelorum schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:35:
Als je dan meerdere alliances in je guild hebt, wordt dat dan niet lastig om groups te maken als je niet met mensen uit een andere alliance kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ngangatar schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:45:
[...]
Same here, ik denk dat wij een klein vriendenguild in zullen duiken van een paar man, aangevuld met een paar man welke we ingame leren kennen.
Klinkt goed :)
I.p.v. een GoT guild wordt het iets als een GoM guild (Grumpy old Men) ? 8)

PS, klein filmpje over de nieuwe collision op de PTS
Ziet er goed uit :) Plus het is Imperial, ook wel leuk om even te zien.
YouTube: Elder Scrolls Online - Dragon Knight Leveling (New Combat Collision!)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:43
Hmm - voor een Guild Auction house heb je minimaal 50 members nodig, toch? En dan kan je elkaar pas echt effectief helpen, lijkt me. Kleine gildes hebben dan toch een nadeel.

Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee wat de precieze aantallen zijn, maar je kan met zeg iets van 10 mensen al een guild bank starten, dus dat helpen moet wel lukken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Zijn jullie van plan om maandelijks te betalen? Ik speel teveel verschillende spellen om de uren eruit te halen.

[ Voor 25% gewijzigd door Nfear op 05-03-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
NoFearz schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:59:
Zijn jullie van plan om maandelijks te betalen? Ik speel teveel verschillende spellen om de uren eruit te halen.
Ja, absoluut :)
Doe/deed dit al 8 jaar met WoW en vind het een veel beter principe dan elk ander alternatief. Alhoewel de GW2 oplossing dan nog wel gaat.
Haat F2P want dat is niets meer dan een marketing tool. Je blijft altijd betalen als je content wilt.

Werewolf gameplay, misschien wel leuk om te zien ( ook al is het kort)
http://www.twitch.tv/elder_scrolls_online/c/3826898

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
Laat mij maar maandelijks betalen. (Mits de content dan ook naar behoren is) Minder last van irritante kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
NoFearz schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:59:
Ik zou best maandelijks voor een game kunnen betalen mits de content goed is. Voor ESO zou ik niet betalen omdat er qua pvp endgame niets in zit. De grote open world pvp is leuk voor een paar maanden, maar daarna begint het inhakken op poorten toch snel te vervelen. GW2 met zijn World vs World vs World is daar een goed voorbeeld van.
Pagina: 1 ... 16 ... 66 Laatste