Toch jammer.
Zelf bijvoorbeeld nog geen mage gespeeld dus was benieuwd hoe die zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 10-02-2014 18:05 ]
FUMES et CARNES
[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 10-02-2014 18:05 ]
FUMES et CARNES
Laat ik het zo zeggen. Het is ongelooflijk af te raden om full magicka mage te doen met light armour tenzij je je heeel heeel goed hebt ingelezen of je verdomd veel gold hebt om te respeccen.Iusedto schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:04:
Toch jammer.
Sorc is echt easymode, non stop mobs 5 lvls hoger aan het chainen met gewoon skills spammen, als ik mijn best deed met kiten en dodgen kon ik zelfs een Public event solo completenCaelorum schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:10:
[...]
Laat ik het zo zeggen. Het is ongelooflijk af te raden om full magicka mage te doen met light armour tenzij je je heeel heeel goed hebt ingelezen of je verdomd veel gold hebt om te respeccen.
Wat wel erg mooi is dat de sorceror de enige class is die stamina kan omzetten in magicka en als je een tank hebt echt bruut veel damage kan doen. Maar upclose ben je echt een wimp las je voor full magicka+light armour gaat, dus je kan maar beter leren veel te bewegen en gebruik te maken van de omgeving bijv. telkens heen en weer over een muurtje springen, of aan de andere kant van een rivier staan met een oversteekplek iets verderop dat soort dingen.
FUMES et CARNES
[ Voor 24% gewijzigd door Morrar op 10-02-2014 18:37 ]
Dat dus totdat je in regions komt waar ze je oneshot killen. Heb vaak genoeg tegenover een enkele enemy gestaan die zowat immuun waa tegen elke buff of die een enorm hoge damage shield had. Daar sta je dan met je AOE spells of met je mooie destro staff abilityCyclonic schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:25:
[...]
Alleen als ze je meppen ben je inderdaad heel snel de sjaak
1e maand is gratis, daarna betalen...SinergyX schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:45:
[...]
Verplicht ESO je ook meteen bij aankoop/launch 1 maand te subben? Dat geval volgens ze 1-op-1 SWTOR
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
Gratis?DutchEZmoder schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:25:
[...]
1e maand is gratis, daarna betalen...
Was de laatste beta nog aanzienlijk beter dan de vorige? Ik had een paar keer geprobeerd de beta in te komen maar ik wou niet zo lang wachten en toen had ik maar een ander spel gespeeld.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Verwijderd
Dat klopt, het beta weekend duurt ook tot 11-2-14, 6 uur in de ochtend voor ons.Morrar schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:37:
Klinkt heel gebalanceerd allemaal
Ik kan overigens nog gewoon het spel in met m'n Curse key... Weet niet of dat zo blijft / de bedoeling is, maar tis wel leuk.
Verwijderd
Ik heb ook de dk met 2 hander gedaan en heb inderdaad redelijk vaak plat gelegen, maar ik had ook die armor skill niet gepakt dus zou er goed mee te maken hebben gehad.Iusedto schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:37:
In het fiimpje zie je een dk met shield en sword ..zelf heb ik dk met 2hnd gespeeld maar ging toch vrij snel neer. Die armor skill ( spikes uit je rug) maakte het weer wel beter
Miste een self heal of sword and board is inderdaad veel beter voor deze specc.
Zou ik volgende beta wel willen testen.
Ook heel even een dk met staff getest (a la fire mage in heavy armor) en dat ging bizar goed eerlijk gezegd.
Templar met two hander ging zelfs nog beter (beetje te goed eerlijk gezegd) en ik zit eraan te denken om dit mijn main te laten worden.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Lore is goed, een van de betere kanten van het spel, ook qua looks is het nu toch wel een stuk beter en na een tijdje boeit dat niet zo veel meer dat het geen skyrim looks heeft. Je ziet dat het een andere engine is, sommige dingen zijn wat beter, veel is iets minder gedetailleerd.Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 01:30:
Hoi tweakers...
Zijn er al mensen die de beta op console hebben gespeeld? Ik zag dat er inschrijvingen voor waren op de site.
Voor degene die #$×*^/ hebben aan NDA.. Zijn jullie iets tegen gekomen van de guilds? Fighters guild, Dark brotherhood, Mages guild, Thieves guild etc... En zijn die guilds ook faction based? Want dat zou eigenlijk niet mogen aangezien deze groeperingen altijd voor iedere politieke stroming bereikbaar waren... Wat ik bedoel is of je dan samen zou spelen met je vijanden uit een faction bij een van deze guilds.... heb zelf geen ervaring met mmorpg's.
En is de LORE goed as always?
Dank jullie
[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-02-2014 10:26 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
[ Voor 3% gewijzigd door Eelco.L. op 11-02-2014 10:52 ]
- Er komt een Thieves Guild skill line en guild, stelen wordt geimplementeerd (hoewel ik verwacht in zeer afgeslankte vorm, zie het niet gebeuren dat je 'alles' kunt stelen ^^ (content update na release)SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:09:
[...]
Lore is goed, een van de betere kanten van het spel, ook qua looks is het nu toch wel een stuk beter en na een tijdje boeit dat niet zo veel meer dat het geen skyrim looks heeft. Je ziet dat het een andere engine is, sommige dingen zijn wat beter, veel is iets minder gedetailleerd.
Er zijn iig de Mage en companions/fighters guild en vast nog wel meer opties, thieves guild nog niet gezien, is denk ik in deze setting ook niet echt te doen, je kan niet echt spul jatten ofzo.
Dark brotherhood weet ik ook niet, ik gok het wel omdat het toch een van de bekendere en gewilde guild is. Je speelt vooralsnog gewoon een quest voor deze guilds, bv kill een monster, vind boeken etc. Je kan geloof ik ook naar de andere delen zonder dat je tegen andere facties aan loopt, als je veteran bent, lvl 50 ofzoiets dat had ik iig ergens gehoord/gelezen?
Gister even de twee laatste quests gedaan, de fungal grotto die je ook in de dev quake event kan zien, en een andere dungeon die ik helaas niet kon afronden bij de final boss, een van de drie viel weg tijdens de playthrough
Vooralsnog vind ik de redguard templar, aoe healer + tanken best wel lekker gaan, icm HA, shield en one handed. nu lvl 15 net gehaald dus ik kan de hero of daggerfall armor gebruiken![]()
op naar volgende beta weekend
Wat ik wel mis zijn verschilen tussen one handed wapens, sword, axe, maul en dagger hebben volgens mij vrjiwel zelfde aanval snelheid en daggers lijken niet sneller te zijn dan swords maar wel vaak minder damage? Zou toch verwachten dat je iig verschil hebt tussen aanval snelheid en damage tov armore en unarmored units etc. Kan zijn dat ik het niet gemerkt heb maar dan zijn de verschillen niet heel groot. Wat vinden jullie?
Wat speelt de rest qua character verder?
[ Voor 3% gewijzigd door Vayra op 11-02-2014 11:12 ]
i7 8700k 4.8 Ghz @ 1.34v // beQuiet Dark Rock Pro 3 // AsRock Z370 Fatality K6 // Corsair LPX 2x8GB 3200/C16 // MSI GTX 1080 Gaming X @ 2100/5500mhz // Samsung 850 EVO 1TB // Samsung 830 256GB // Crucial BX100 240GB // EVGA G2 750w // FD Define C TG
[ Voor 26% gewijzigd door Vayra op 11-02-2014 11:51 ]
i7 8700k 4.8 Ghz @ 1.34v // beQuiet Dark Rock Pro 3 // AsRock Z370 Fatality K6 // Corsair LPX 2x8GB 3200/C16 // MSI GTX 1080 Gaming X @ 2100/5500mhz // Samsung 850 EVO 1TB // Samsung 830 256GB // Crucial BX100 240GB // EVGA G2 750w // FD Define C TG
ah kijk dus bij dual wielding krijg je die extra bonus. op zich zou ik dat liever zien gewoon per wapenclass zodat je kan wapenswitchen voor mobs en bosses, die over het algemeen natuurlijk armored zijn en de mobs vaak light of niet.Vayra schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:48:
Update: wat meer info over de (potentiele) verschillen tussen onehanded weapons, zo is er binnen de Dual wield skill line de volgende passive:
Twin Blade and Blunt
Requires Dual Wield Weapon
Type: Passive
Dual wielding weapons grant the following bonuses per weapon equipped:
Axe: extra chance to apply bleeding DoT
Mace: Deal bonus damage to heavily armored enemies
Sword: Deal additional damage
Dagger: Increase critical strike
Ja, de Fighters en de Mages Guild zitten er in en ze zijn niet faction based. De andere guilds komen later (lees na launch).Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 01:30:
[...]Zijn jullie iets tegen gekomen van de guilds? Fighters guild, Dark brotherhood, Mages guild, Thieves guild etc... En zijn die guilds ook faction based?
Nee, alleen in Cyrodiil kan je spelers van andere factions tegenkomen, daarbuiten niet.[...] Wat ik bedoel is of je dan samen zou spelen met je vijanden uit een faction bij een van deze guilds....
Zeker, daar letten ze erg op. Ik heb tot nu toe nog geen enkele klacht over de lore gehoord. Er lopen mensen rond die echt elk klein dingetje weten en zij vinden het allemaal goed. De kans dat wij een echt probleem gaan vinden is dus vrij klein.[...]En is de LORE goed as always?[...]
Sorceror is een geweldige class, maar zoals ik al eerder zei moet je goed weten wat je doet. Stilstaan is echt geen optie met een sorceror. Daarnaast is het vrijwel onmogelijk om bepaalde dingen te doen zonder tank. Dat wil zeggen dat je ofwel pets moet hebben of samen met iemand in een group (of soms allebei).Vayra schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:11:
[...] Spells lijken mij in ESO toch wat minder prettig spelen over het algemeen, en Sorcerer lijkt buiten de summoning ook geen geweldige solo class.
Waarschijnlijk niet...Navuri schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:21:
[...] 1: Negens kon ik een optie vinden om een andere speler te bekijken (lees: inspecten). Ik was wel benieuwd welke abilities en gear andere spelers hadden, maar zag de optie om dat te bekijken nergens. Zou het in de volledige game zitten?
Ja.[...]
3. In Cyrodil deed ik een paar uurtjes mee met een aantal gigantische gevechten, maar kon niet zo snel uitvogelen hoe ik zo'n katapult of harpoen kon neerzetten. Kun je die kopen met PVP punten of iets dergelijks?
Dat zeggen ze van wel. Je gaat dan naar Cyrodiil en koopt voor 1g je paardje (even ter vergelijking het goedkoopste paard kost normaal 17.000g).4. Ik heb de Imperial Edition ge-preordered. Kun je vanavond level 1 dan gebruik maken van die Imperial Mount?
Gaat niet dood.5. Je kunt je paard voeren, sneller en sterker maken. Maar wat nu als je paard doodgaat? Moet je dan opnieuw 17.000 goud betalen voor een nieuwe?
Je kunt als je level cap (50) bent toch naar de andere gebieden om daar de complete quest line te voltooien? Dan moet je toch wel andere spelers tegenkomen van een andere faction?Caelorum schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:07:
[...]
[...]
Nee, alleen in Cyrodiil kan je spelers van andere factions tegenkomen, daarbuiten niet.
[...]
je kan wel een speler vragen bepaald item via whisper dat item naar je te linken, is wel wat omslachtiger maar dan kan je ook alle stats ervan zien. Je kan dat dan zien door in een menu te gaan en op de naam van dat item in de chat te klikken.Navuri schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:48:
[...]
Je kunt als je level cap (50) bent toch naar de andere gebieden om daar de complete quest line te voltooien? Dan moet je toch wel andere spelers tegenkomen van een andere faction?
NB: Wel heel erg zonde dat je elkaars gear niet kunt inspecten naar alle waarschijnlijkheid. Dat heb ik altijd in andere games een basis feature gevonden zodat je je ook kunt focussen op het verzamelen van betere gear.
Nee, je kan naar die gebieden, maar het is een faction instance. Dus alleen spelers van je eigen faction kunnen in die instance. De spelers die je daar tegen gaat komen zijn ook allemaal veterans van je eigen faction.Navuri schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:48:
[...]
Je kunt als je level cap (50) bent toch naar de andere gebieden om daar de complete quest line te voltooien? Dan moet je toch wel andere spelers tegenkomen van een andere faction? [...]
Ik moet zeggen op de buggy quests en matige fight mechanics zou ik alleen wat meer leven in de wereld willen zien, nu staan veel npc's gewoon heel de tijd stil, of lopen ze alleen 2 meter heen en weer.Navuri schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:27:
Ok, dat klinkt duidelijk.
Zijn er nog features die op dit moment missen in het spel waarop jullie hopen?
lol deadric lord summoning voor een siege attackNavuri schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:45:
Hoor inderdaad veel mensen die vragen om housing maar weet eerlijk gezegd niet precies wat men daar dan van verwacht. Hearthfire 2.0 ala Elder Scrolls Online?
Zelf zou ik graag duels willen zien, een ingame guild calendar en meer mounts dan alleen paarden. Ik weet niet of Cyrodil dit heeft, maar het zou wel interessant zijn als je op het battlefield ook enorme monsters kunt summonen als faction zijnde. Bijvoorbeeld als bonus als je als faction zijnde een x aantal punten o.i.d. hebt behaald.
hoe zie je dit dan wat toevoegen aan het spel? je kunt toch hiervoor de bank voor gebruiken en via wayshrines kun je gratis travelen.Caelorum schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:37:
Betere AI (meer karakter, niet gewoon stilstaan) en housing. En dan wel housing op de goede manier, dus dorpen kunnen maken en guidhouses/stores kunnen openen. Wat mij betreft gooien ze dat op één of andere plane of Oblivion.
[ Voor 31% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-02-2014 13:52 ]
Nou ja, zoiets misschien?SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:48:
[...]
lol deadric lord summoning voor een siege attack
Dat mag je vinden maar je argumenten laten nogal te wensen over, enige wat je contreet aangeeft is het gevoel anders is in een spel dat een totaal andere opzet heeft. Lijkt me nogal logisch, een single player vs een mmo is gewoon ook niet 100% hetzelfde te vergelijken en zal afwijken. Combat systeem mag beter idd maar voor de rest vind ik het niet echt veel hout snijden.Novius schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:56:
Als een liefhebber van de TES series vind ik TESO zeer slecht en jammer dat ze het gedaan hebben, Velen heb een andere mening. ik vind dat dit dom van ze is, en gewoon hadden moeten focussen op een Co-op game play. Ik zelf had totaal niet het gevoel in een wereld te lopen zoals in de vorige TES games. Denk dat mensen die morrowind hebben gespeeld mij wel begrijpen.
TES = Easy mode totaal geen ad venture game meer het zal alleen maar om snelheid gaan lijkt wel.
Voor mij was het te simpel maar toch had het wel iets unieks combat system vond ik zwaar bagger en ga zo maar door....
[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-02-2014 14:01 ]
jij bent zeker een van die gastjes die er niet tegen kan dat andere mensen sneller hoger lvl zijn als jou. Dit spel heeft totaal niks met snelheid te maken. Hoewel ik kan begrijpen dat als je 10 euro per maand betaald je toch al gauw het gevoel krijgt dat je iedere dag iets moet bereiken om de waarde van je geld terug te krijgen.. is het niet verplicht en kan je gewoon lekker laid-back spelen en een beetje doen waar jij zin in hebt.[b][message=41756784,noline]
TES = Easy mode totaal geen ad venture game meer het zal alleen maar om snelheid gaan lijkt wel.
Voor mij was het te simpel maar toch had het wel iets unieks combat system vond ik zwaar bagger en ga zo maar door....
Ik zie het meer zoals bij Ultima Online. Overigens ja, het is voornamelijk een 'eigen' plekje. Het zorgt voor continuity en presence: Supporting Communities in Massively Multiplayer Online Role-Playing Games by Game Design (pdf)SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:48:
[...]
Hoe zie je dit dan wat toevoegen aan het spel? je kunt toch hiervoor de bank voor gebruiken en via wayshrines kun je gratis travelen.
Ik mis een beetje de reden wat dit zou opleveren tov wat er nu al is, behalve dat je dan een 'eigen' plekje hebt als guild zijnde.
Overigens als je het mij vraagt vind ik de guild bank en dat soort dingen, maar een slap alternatief om min of meer hetzelfde te bereiken. Niet dat die nou meteen weg moet, maar het hele spel heeft nergens iets om mee te pronken. Door bijv. een guild house te hebben met trofeeën (die zijn er overigens wel in ESO) voor echt moeilijk te doden monsters of te behalen quests geeft ook status en dat laatste is voor een bepaalde groep spelers in MMO's gewoon belangrijk en dat is ook precies de groep die de meeste MMO's tegenwoordig links laten liggen. (en ook daar heb ik overigens wel een oud artikel voor je).[...]Having a robust housing system, like in UO, makes the players interact more with each other – even with the ones who are offline. Creating objects, such as houses, with which others can interact without the player needing to be online, gives a long-term feedback for the impact of the player's presence in the game world. Players get to know other people by interacting with their creations [4]. New communities can be formed around houses and player-run shops and cities. [...]
[ Voor 23% gewijzigd door Caelorum op 11-02-2014 14:22 ]
FUMES et CARNES
ok daar kan ik wel in komen, ik dacht dat het meer een persoonlijk iets zou zijn dat je net als in TES een huisje hebt waar je als hoarder alles kwijt konCaelorum schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:15:
[...]
Ik zie het meer zoals bij Ultima Online. Overigens ja, het is voornamelijk een 'eigen' plekje. Het zorgt voor continuity en presence: Supporting Communities in Massively Multiplayer Online Role-Playing Games by Game Design (pdf)
[...]
Overigens als je het mij vraagt vind ik de guild bank en dat soort dingen, maar een slap alternatief om min of meer hetzelfde te bereiken. Niet dat die nou meteen weg moet, maar het hele spel heeft nergens iets om mee te pronken. Door bijv. een guild house te hebben met trofeeën (die zijn er overigens wel in ESO) voor echt moeilijk te doden monsters of te behalen quests geeft ook status en dat laatste is voor een bepaalde groep spelers in MMO's gewoon belangrijk en dat is ook precies de groep die de meeste MMO's tegenwoordig links laten liggen. (en ook daar heb ik overigens wel een oud artikel voor je).
Daarnaast komt het de economie ook ten goede, doordat het functioneert als een gold sink.
Ik ben niet 1 van die gastjes die er niet tegen kan als iemand anders te snel voorbij schiet hahaha, Wel een mooie vooroordeel zegt gelijk genoeg over jou karakter gassie, Ik heb genoeg mmo's gespeeld of speed leveling gedaan blijkbaar snap jij me comment niet, In TES ontdek je ik had nu meer het gevoel dat ik door de wereld aan het racen was...Eelco.L. schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:01:
[...]
jij bent zeker een van die gastjes die er niet tegen kan dat andere mensen sneller hoger lvl zijn als jou. Dit spel heeft totaal niks met snelheid te maken. Hoewel ik kan begrijpen dat als je 10 euro per maand betaald je toch al gauw het gevoel krijgt dat je iedere dag iets moet bereiken om de waarde van je geld terug te krijgen.. is het niet verplicht en kan je gewoon lekker laid-back spelen en een beetje doen waar jij zin in hebt.
Het enige wat nu dus niet meer kan eigenlijk is player.additem 0000000F 999999999 als je begrijpt wat ik bedoel.
[ Voor 9% gewijzigd door Novius op 11-02-2014 23:32 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja sommige beslissingen in het spel vind ik erg merkwaardig.SinergyX schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:23:
Volgens mij deed ik in 7 lvls al 3 zones, die begin zone, die zut aan het water en daarna lighthouse/harbor iets (geen idee hoe alles heet, let ik niet op).
Rare was wel, ik killde amper mobs. Of ik had genoeg mensen die aan het killen waren (zoals het zoeken naar survivors) of je kon stealth doen (4 plaatsen bezoeken), dus ben halverwege maar random wolfjes neer gaan meppen.
Zone erna was iets meer mobs, maar die gaven nagenoeg geen exp, was het ook niet waard.
En nog steeds is dat de snelste manier om te levelenNavuri schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:48:
[...]
* Mobs killen geeft amper xp. Why? Ik vind het soms wel eens lekker om een leveltje even uit te grinden als het ware. [...]
mobs killen werkt op zich wel maar alleen als je je eigen lvl of hoger kiled, anders schiet het niet op nee.Navuri schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:48:
[...]
Ja sommige beslissingen in het spel vind ik erg merkwaardig.
* Het compleet ontbreken van een auction house (ja er zijn guild stores, maar die hadden er ook wel in kunnen zitten als er een AH was geweest)
* Geen duels tussen spelers. Dit is toch fun of niet? Beetje ouwehoeren met elkaar, abilities en builds testen.
* Mobs killen geeft amper xp. Why? Ik vind het soms wel eens lekker om een leveltje even uit te grinden als het ware.
* Iedereen heeft standaard een pickaxe, fishingpole en een axe om hout mee te kappen. Vind ik zonde.
Hopen dat ze dit dan nog snel voor release kunnen aanpassen.Caelorum schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:22:
[...]
En nog steeds is dat de snelste manier om te levelenEr zijn zelfs nog plekken te vinden waar mobs instant respawnen door een bug en waar je zo ongelooflijk snel kan levelen dat het niet meer leuk is...
Dat begrijp ik helemaal. Ik vind het persoonlijk wel wat hebben om daadwerkelijk je gereedschap mee te hebben onderweg.SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:33:
[...]
mobs killen werkt op zich wel maar alleen als je je eigen lvl of hoger kiled, anders schiet het niet op nee.
De laatste vind ik ook wat apart, laat dat iig een smithable zijn zodat je dat eerst moet maken voordat je kan minen, vissen, hakken of graven. dat je ze standaard hebt, vind ik wel prima, dat gezeik in skyrim om elke keer een pickaxe te zoeken elke keer als je een vain ziet of dat ding constant meezeulen is veel te veel gedoe vind ik. Ja is wel realistischer maar dat soort dingen is gewoon saai dus dat sla ik over.
Er komen ook gigantisch veel bugs naarboven, zoals die instant mob spawn, vastzittende dialoog vensters (/rui werkt dan alleen), clickables die opeens niet meer werken, dat soort dingen, daar zal best veel nog te fixen zijn.Navuri schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:18:
Zou men de game nu nog op grote schaal gaan aanpassen nu er zoveel negatieve reacties zijn gekomen?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De versie die wij spelen is vaak niet waar ze op dat moment zijn als de beta start, die zal al behoorlijk verder zijn en de problemen die er zijn kunnen dus in de complete build doorgevoerd worden.Navuri schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:18:
[...]
Hopen dat ze dit dan nog snel voor release kunnen aanpassen.
[...]
Dat begrijp ik helemaal. Ik vind het persoonlijk wel wat hebben om daadwerkelijk je gereedschap mee te hebben onderweg.
Even wat anders:
De early access van ESO gaat van start op 30 maart (of als ze een andere tijdzone rekenen 31 maart denk ik). Is er in zo'n korte tijd van 50 dagen nog veel aan te passen in een spel als dit? Zelf ben ik nog niet eerder betrokken geweest als dit m.b.t. de release van een game en het lijkt me interessant om over wat technische mogelijkheden te speculeren.
Hoeveel mensen werken er nu eigenlijk op dit moment aan ESO? Gezien de patch notes van de afgelopen beta kunnen ze mijns inziens nog best veel verbeteren aan het spel. Ik denk ook dat men bij Zenimax alle negatieve geluiden ook wel binnen heeft gekregen en dat men als de bliksem aan de slag is gegaan met een x aantal grote aanpassingen. Ik heb het idee dat men overwegend negatief is over ESO en dat is in sommige opzichten ook best te begrijpen. Ik denk persoonlijk dat het spel veel potentie heeft, mits die (relevante) extra content ook om de 4-6 weken word toegevoegd.
Zou men de game nu nog op grote schaal gaan aanpassen nu er zoveel negatieve reacties zijn gekomen?
Ja ze kunnen het doen en ja wellicht zouden ze nog grote dingen aan gaan passen. Je zult even op het volgende beta weekend moeten wachten op de huidige aanpassingen te zien, maar ze zijn in ieder geval volop bezig met kleine gameplay tweaks en andere dingen. Ik denk dat ze vooral tot zich hebben genomen dat veel mensen vonden dat de combat wat 'raar'/'disconnected'/'sluggish'/etc. aan voelde.Navuri schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:18:
[...] Is er in zo'n korte tijd van 50 dagen nog veel aan te passen in een spel als dit? [...] Zou men de game nu nog op grote schaal gaan aanpassen nu er zoveel negatieve reacties zijn gekomen?
Intern wellicht, maar hij is al wel hetzelfde als de PTS.SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:24:
[...] De versie die wij spelen is vaak niet waar ze op dat moment zijn als de beta start, die zal al behoorlijk verder zijn en de problemen die er zijn kunnen dus in de complete build doorgevoerd worden.
[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 12-02-2014 12:28 ]
Is dat zo? Weer wat geleerd. Dat wist ik niet.SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:24:
[...]
De versie die wij spelen is vaak niet waar ze op dat moment zijn als de beta start, die zal al behoorlijk verder zijn en de problemen die er zijn kunnen dus in de complete build doorgevoerd worden.
Ik heb meegedaan in de laatste 2 beta's, maar de eerste keer niet gebruik gemaakt van het crafting system. Kun je ingaan op wat details? Ben wel benieuwd naar zo'n complete overhaul.Caelorum schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:24:
[...]
Ja ze kunnen het doen en ja wellicht zouden ze nog grote dingen aan gaan passen. Je zult even op het volgende beta weekend moeten wachten op de huidige aanpassingen te zien, maar ze zijn in ieder geval volop bezig met kleine gameplay tweaks en andere dingen. Ik denk dat ze vooral tot zich hebben genomen dat veel mensen vonden dat de combat wat 'raar'/'disconnected'/'sluggish'/etc. aan voelde.
Overigens als je in eerdere beta weekenden was toegelaten kon je wellicht ook de grote aanpassing aan het crafting systeem herinneren. Die is in feite compleet op de schop gegaan in twee weken tijd (meer dan een maand geleden).
Vergelijk wat je in die bèta's hebt gezien eens met http://elderscrollsonline.info/craftingNavuri schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:28:
[...]
Ik heb meegedaan in de laatste 2 beta's, maar de eerste keer niet gebruik gemaakt van het crafting system. Kun je ingaan op wat details? Ben wel benieuwd naar zo'n complete overhaul.
Is wel zo handig en veilig, je maakt ' gewoon' een kopie, daar kun je mee kloten nav wat uit de beta gelijk duidelijk word, dus gamebreaking bugs, stresstesting, mem leaks etc, tweaks en dergelijke. Ondertussen kan het team de geteste punten die intern goed bevonden zijn doorvoeren in het originele bestand waar de complete game in wordt ontwikkeld.Navuri schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:28:
Is dat zo? Weer wat geleerd. Dat wist ik niet.
[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-02-2014 12:41 ]
Well there's something you don't see every day.Caelorum schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:31:
[...]
Vergelijk wat je in die bèta's hebt gezien eens met http://elderscrollsonline.info/crafting
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
FUMES et CARNES
Wellicht, maar door de beperkte ruimte in de bank en guild bank is het verdomd lastig om genoeg resources bij elkaar te rapen om meester te worden in alles, laat staan uiteindelijk genoeg resources te hebben voor alle crafts. Om even een idee te geven, ik zit in de top qua ruimte op mijn bank en inventory en heb net genoeg ruimte om resources op te slaan voor twee professions. Daar komt nog bij dat ik actief resources ruil met twee andere spelers en dat is het enige waarom ik 'mee kan' met de rest en highend spul kan craften.Navuri schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:41:
[...]
Ik had overigens liever gezien dat ze het bij het oude hadden gelaten voor wat betreft de punten die je kon spenderen. Nu is iedereen na verloop van tijd master in alles als ik het goed heb begrepen.
Zelfs met 15E/maand kom je uit op 180E. Gooi daar bovenop de korting die je zeer waarschijnlijk krijgt als je meteen een jaar afneemt en dan kom je al gauw op ~150E uit (excl. aankoop van spel). Nog steeds duur als je het mij vraagt hoorLekkerboeie86 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:42:
[...] Maar het is een persoonlijke afweging om niet zoveel geld neer te leggen. 200.- voor het 1e jaar TESO. is gewoon erg veel geld. [....]
[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 12-02-2014 18:50 ]
EDIT: ik zie al dat je het zonder aanschaf van het spel berekend. Ik had het over 200+ voor het eerste jaar. (dus incl spel)Caelorum schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:48:
[...]
[...]
Zelfs met 15E/maand kom je uit op 180E. Gooi daar bovenop de korting die je zeer waarschijnlijk krijgt als je meteen een jaar afneemt en dan kom je al gauw op ~150E uit (excl. aankoop van spel). Nog steeds duur als je het mij vraagt hoor
[ Voor 11% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 12-02-2014 19:03 ]
Deze uitleg maakt me een stuk minder bezorgd over het crafting system.Caelorum schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:48:
[...]
Wellicht, maar door de beperkte ruimte in de bank en guild bank is het verdomd lastig om genoeg resources bij elkaar te rapen om meester te worden in alles, laat staan uiteindelijk genoeg resources te hebben voor alle crafts. Om even een idee te geven, ik zit in de top qua ruimte op mijn bank en inventory en heb net genoeg ruimte om resources op te slaan voor twee professions. Daar komt nog bij dat ik actief resources ruil met twee andere spelers en dat is het enige waarom ik 'mee kan' met de rest en highend spul kan craften.
Naast dat praktische heb je nog een ander nadeel van meester zijn in alle professions. Elke skill point die je daar in besteed kan je niet besteden aan zaken om jezelf beter te maken in vechten.
[...]
Hilarisch dit...SpitfireNL schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:07:
Ik zie gewoon veel potentie in ESO en Zenimax. Ze hebben een groot budget en ze luisteren behoorlijk goed naar de fans. Daarnaast zullen ze dankzij de maandelijkse subscription ook genoeg budget houden om het spel verder uit te breiden.
Daarom dat ik nog geen enkele reden zie om het spel af te kraken. Wat er nu nog niet in zit of wat er nu nog aan mankeert dat komt wel goed. Dat wordt nog wel gerepareerd of toegevoegd.
Ik ga gewoon het eerste jaar subscription direct aankopen want meteen een jaar sub afsluiten is voordeliger dan dat ik elke maand apart of zelfs per half jaar betaal. Als dan na een jaar belangerijke onderdelen zoals bijv auction house er nog niet in zit... dan pas zou ik goede reden hebben om te mogen klagen. Maar nu zie ik dus nog geen enkele reden om te mogen klagen omdat het gewoon te vroeg is.
[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 12-02-2014 19:22 ]
Ik zie ook veel potentie in ESO en heb het spel ook gepreordered. Wie ben jij om mij nu een domme consument te vinden?unfor schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:04:
[...]
Hilarisch dit...
Dit is nou precies wat er mis is met "gamers" van tegenwoordig...
Alles maar pre-orderen, overal vanuit gaande dat alles geweldig is, en als dat het niet is dat het allemaal wel komt.
Hoe vaak moet je op je plaat gaan voor je het begrijpt..
Ga nou eerst eens iets testen voor je voor alles pre-ordered.
Uitgevers profiteren van de domheid van de consument, die alles toch wel slikt.
Het vertrouwen is tegenwoordig wel erg makkelijk gewonnen, beetje kritisch zijn mag best.
YouTube: Should you preorder videogames?
Pre-orderen is nooit verstandig. Het loont altijd om te wachten op de release en dan eens goed te kijken of het je centen waard is.Navuri schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:29:
[...]
Ik zie ook veel potentie in ESO en heb het spel ook gepreordered. Wie ben jij om mij nu een domme consument te vinden?
[ Voor 27% gewijzigd door unfor op 12-02-2014 19:38 ]
Ieder z'n mening. Ik maak zelf wel uit of mijn pre-order verstandig is of niet.unfor schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:34:
[...]
Pre-orderen is nooit verstandig. Het loont altijd om te wachten op de release en dan eens goed te kijken of het je centen waard is.
En een MMO zoals deze waar er behoorlijk "mixed feelings" over zijn al helemaal niet.
Ja, ik heb mijzelf er ook schuldig aan gemaakt en vind het dom van mezelf dat ik games soms pre-order. BF4 bijv..
We trappen er allemaal wel eens in, de een vaker dan de ander.
Dat is het nou net niet, of jouw pre-order verstandig is niet eens aan jezelf of mij.Navuri schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:44:
[...]
Ieder z'n mening. Ik maak zelf wel uit of mijn pre-order verstandig is of niet.
Behalve in het geval dat je er achter komt dat het spel toch leuk is en je alle preorder bonussen hebt misgelopenunfor schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:34:
[...]
Pre-orderen is nooit verstandig. Het loont altijd om te wachten op de release en dan eens goed te kijken of het je centen waard is.[...]
Dat is ook wel kort door de bocht. Je kan prima van te voren aan de hand van de beta bepalen of iets leuk is om te spelen of niet. Daarnaast kan het 'gevoel' van preorderen en eventuele bonussen (boxed artwork) je ook zoveel waard zijn dat het niet eens uitmaakt of het spel leuk is of niet. En dan is het nog steeds 'verstandig' geweest.unfor schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:52:
[...]
Dat is het nou net niet, of jouw pre-order verstandig is niet eens aan jezelf of mij.
Als de game goed is heb je geluk, als hij slecht is was het gewoon een onverstandige pre-order.
Een pre-order is een gok die je neemt.
[ Voor 43% gewijzigd door Caelorum op 12-02-2014 19:54 ]
Inderdaad. Wat een gelul zeg. 'Een pre-order is altijd onverstandig.' My ass.Caelorum schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:52:
[...]
Behalve in het geval dat je er achter komt dat het spel toch leuk is en je alle preorder bonussen hebt misgelopenKortom als je al 100% zeker weet dat je je een uur of 70-100 (zeg 3-4 maanden) gaat vermaken met het spel, waarom dan niet preorderen??
Ja, want die pre-order bonussen waren echt geweldig in elke game die je kon pre-orderen.Caelorum schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:52:
[...]
Behalve in het geval dat je er achter komt dat het spel toch leuk is en je alle preorder bonussen hebt misgelopenKortom als je al 100% zeker weet dat je je een uur of 70-100 (zeg 3-4 maanden) gaat vermaken met het spel, waarom dan niet preorderen??
[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 12-02-2014 19:55 ]
Ik heb hier een Civ 5 collectors edition die ik ook had gepreordered. Of het spel nu mooi was of niet, dat was de prijs al waard. Nu laten we a.u.b. weer teruggaan naar het discussieren over het spel zelf en het aan de mensen zelf overlaten of ze het verstandig vinden en of het in hun geval verstandig is om het te doen, daar hebben ze ons niet voor nodigunfor schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:54:
[...]
Ja, want die pre-order bonussen waren echt geweldig in elke game die je kon pre-orderen.
Ik heb nog niet een game meegemaakt waar het echt iets toevoegde over niet pre-orderen.
Het lijkt heel wat soms, en dat is nou net wat de uitgevers willen bereiken.
Als het goed is een weloverwogen keuze en soms ronduit verstandig om te doen..unfor schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:54:
[...]
Pre-orderen is een gok. En we weten allemaal wat gokken is.
[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 12-02-2014 19:56 ]
Werkt prima hier hoor. Was wel een tijdelijke bug met het reporten.sprankel schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:03:
[...] Ze hebben zowiezo nog een hele horde bugs op te lossen inclusief het bug reporting zelf.[...]
Werkt gewoon hoor, je travelled naar de dichtstbijzijnde shrine.[...] travel to player die niet werkt [..]
Druk de volgende keer eens op "." (punt) dan heb je je cursor.[...]En als ze dan een item linken, hoe klik je erop? Je hebt immers geen muiscursor zoals in andere mmorpg.
Dat bedoel ik dus met quests om er wat in te komen, je moet alles maar zelf uitzoeken. Bijvoorbeeld hoe je dingen researched in crafting.Druk de volgende keer eens op "." (punt) dan heb je je cursor.
[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 12-02-2014 20:40 ]
Dit dus.Caelorum schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:38:
Begrijp me niet verkeerd, want er zijn genoeg echte problemen en bugs, maar merendeel dat ik langs zie komen is toch wel van het kaliber "even verder kijken dan je neus lang is graag". Zaken die ik schaar onder echte problemen zijn dingen als characters die compleet worden gereset en phasing van quests (onzichtbaar voor groepsleden), dungeons die niet helemaal goed werken, NPC\s die niet spawnen waardoor je moet reloggen, dat soort dingen.
[ Voor 12% gewijzigd door Seraphin op 12-02-2014 21:55 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Dat hebben ze wel al officieel gezegd. Het staat zelfs al op hun support pagina. Het is €12.99 euro per maand.Seraphin schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:54:
Tjonge, flink wat "kort door de bocht" reacties. Wat mij opvalt (en ja, deze discussie is al vaker opgerakeld in het topic):
- Ik zie niet in waarom iemand obv de nu beschikbare informatie al zodanig enthousiast is om te roepen dat de aankoop van een jaar abonnement al de moeite waard is. Enthousiast zijn over het spel is één ding, maar bij mijn weten zijn de prijzen van een jaarabonnement nog niet (formeel) gecommuniceerd, en jezelf voor een dergelijke termijn vastleggen is zelfs onder de beste omstandigheden een flinke gok. Op basis van de huidige informatie zou ik dat persoonlijk alleen verstandig vinden als de korting meer dan 25% bedraagt t.o.v. een maandelijks doorlopend abonnement, én je wildenthousiast bent geworden van de beta.
[...]
Dit dus.
Bethesda heeft overigens niets met dit spel te maken. zenimax online studios is de developer.Seraphin schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:54:
[...] Aan de andere kant heeft Bethesda niet het allerbeste track record qua bugs / glitches oplossen (laat staan voorkomen). [...]
Ik heb 8 quests niet kunnen doen doordat er niets spawnde, event niet getriggered werd en ik heb nog veel quests van gehoord die ik wel had volbracht, daarna het niet meer deden. denk dat zo'n 12 quests van wat ik weet het niet deden. Meeste komt doordat er te veel spelers constant stonden te wachten op de plek, door die drukte lijkt het meestal dat de quest vastliep, maar ik had ook een ques0t waarbij je met de lions guard een aanval deed waarbij je bij de poort de siege moest aanvoeren met de officier van de lions guard, guarala ofzo, maar die bewoog geen cm toen ik er, in mijn eentje, was.Seraphin schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:54:
Tjonge, flink wat "kort door de bocht" reacties. Wat mij opvalt (en ja, deze discussie is al vaker opgerakeld in het topic):
- Ik zie niet in waarom iemand obv de nu beschikbare informatie al zodanig enthousiast is om te roepen dat de aankoop van een jaar abonnement al de moeite waard is. Enthousiast zijn over het spel is één ding, maar bij mijn weten zijn de prijzen van een jaarabonnement nog niet (formeel) gecommuniceerd, en jezelf voor een dergelijke termijn vastleggen is zelfs onder de beste omstandigheden een flinke gok. Op basis van de huidige informatie zou ik dat persoonlijk alleen verstandig vinden als de korting meer dan 25% bedraagt t.o.v. een maandelijks doorlopend abonnement, én je wildenthousiast bent geworden van de beta.
- Negatieve ervaringen (of verhalen uit de 2e, 3e, 4e hand daarover) worden door veel mensen wel érg gemakkelijk als waarheid aangenomen en op de algehele game-ervaring geprojecteerd. Ter illustratie: ik heb afgelopen weekend tijdens de beta veel mensen in de chat zien klagen over "bugged" quests. In slechts één van die waarnemingen heb ik de genoemde bug ook zelf ervaren (refugee q in nord starting area). In alle andere gevallen school de klacht in het niet goed lezen / begrijpen van het spel (b.v. "ik kan zone XYZ niet in!!!" --> trek de disguise aan die in de quest tektst wordt genoemd en probeer het nog eens, prutserT).
- Qua verwachtingen mag je aan de ene kant zéker wel vertrouwen hebben TES; de franchise is 20(!) jaar oud en daarmee / daarbovenop een gerenommeerde naam. Aan de andere kant heeft Bethesda niet het allerbeste track record qua bugs / glitches oplossen (laat staan voorkomen). Voor een MMO -waarin ingame balancing & het ontbreken van shortcuts "best belangrijk" is- hoop ik dan ook dat er wat meer tijd dan normaal is / wordt besteed aan het fine tunen van de ingame experience (met de beta's hebben ze bij mij in ieder geval het voordeel van de twijfel gekregen).
[...]
Dit dus.
[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-02-2014 23:11 ]
Zenimax online studios zijn inderdaad de developer, echter Bethesda is de uitgever.Caelorum schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:00:
[...]
Bethesda heeft overigens niets met dit spel te maken. zenimax online studios is de developer.
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
[ Voor 8% gewijzigd door DutchEZmoder op 13-02-2014 08:54 ]
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Sterk punt.nickko schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:10:
Dat er geen AH komt vind ik zelf een grote plus. Zelf op zoek gaan naar ingredienten of door actief te ruilen zorgt iig voor een 'hogere' moeilijkheidsgraad om bepaalde zaken te bemachtigen.
Dat betekend dat door te spelen je beloond (kunt) wordt, en zaken zult bemachtigen die niet voor iedereen grijpbaar zijn.
Ben het met je eens over de Items dat je dat zelf moet bemachtigen.nickko schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:10:
Dat er geen AH komt vind ik zelf een grote plus. Zelf op zoek gaan naar ingredienten of door actief te ruilen zorgt iig voor een 'hogere' moeilijkheidsgraad om bepaalde zaken te bemachtigen.
Dat betekend dat door te spelen je beloond (kunt) wordt, en zaken zult bemachtigen die niet voor iedereen grijpbaar zijn.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 10:10 ]
Fair enough; ik sta gecorrigeerd.SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:08:
[...]
Ik heb 8 quests niet kunnen doen doordat er niets spawnde, event niet getriggered werd en ik heb nog veel quests van gehoord die ik wel had volbracht, daarna het niet meer deden. denk dat zo'n 12 quests van wat ik weet het niet deden. Meeste komt doordat er te veel spelers constant stonden te wachten op de plek, door die drukte lijkt het meestal dat de quest vastliep, maar ik had ook een ques0t waarbij je met de lions guard een aanval deed waarbij je bij de poort de siege moest aanvoeren met de officier van de lions guard, guarala ofzo, maar die bewoog geen cm toen ik er, in mijn eentje, was.
Maar bij een beta zeggen de game is geweldig of echt bagger is idd nogal kort door de bocht, je hebt in dit geval maar een klein stukje kunnen proeven, ik heb geen pvp kunnen doen, geen grote stronghold defend of attack. Enige wat ik nu weet is hoe het systeem soort van werkt, wat de general look en feel is maar het kan nog alle kanten op gaan, voornamelijk de goede kant op.
OMG dat wil ik!!SinergyX schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:04:
(alternatief is eigen winkeltjes, wat altijd een leuke bezigheid was, hele avond kraampjes rondneuzen).
Dan moet je even uitloggen en opnieuw inloggen, werkt dat niet de zone verlaten (dus in dungeon er uitlopen) en weer teruggaan. Lukt dat niet en is het een enkele quest character die het niet doet, quest abandonen en opnieuw beginnen en hopen dat ze het fixen (aan de hand van je bugreport) voordat de volgende met hetzelfde probleem zit.JerX schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:27:
Mijn ESO ervaring was dramatisch, na level 2 kon ik geen spells meer casten. En dus ook niet meer in combat komen, enemies zagen mij ook niet. Voor de rest niet veel tijd gehad om de beta met een nieuwe character te testen.
Ik heb ook gehad dat ik een party member als offline zag terwijl die gewoon naast mij stond, geen healthbar etc. na een load naar andere dungeon was die wel opeens weer gewoon online.Caelorum schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:51:
[...]
Dan moet je even uitloggen en opnieuw inloggen, werkt dat niet de zone verlaten (dus in dungeon er uitlopen) en weer teruggaan. Lukt dat niet en is het een enkele quest character die het niet doet, quest abandonen en opnieuw beginnen en hopen dat ze het fixen (aan de hand van je bugreport) voordat de volgende met hetzelfde probleem zit.
FUMES et CARNES
Toevallig net nieuwe Dual Mon software geinstalleerd/geupdate? Of geswitched van Fullscreen naar windowed? Kom dit soort problematiek weleens tegen in TESV wanneer ik veel alt+tab. Vind Skyrim niet zo leuk dus ik vermoed TESO ook niet.FitzChevalric. schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:13:
Ik heb een heel raar probleem, met mijn muis bestuur ik het zicht met een crosshair midden op het scherm. Alleen als ik escape indruk krijg ik mijn muis aanwijzer weer terug maar dan kan ik weer niet lopen. Dit probleem had ik eerst bij de TESO beta maar nu ook in TERA.
Het kan allemaal, maar wat is de oplossing?Notlupus schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:28:
[...]
Toevallig net nieuwe Dual Mon software geinstalleerd/geupdate? Of geswitched van Fullscreen naar windowed? Kom dit soort problematiek weleens tegen in TESV wanneer ik veel alt+tab. Vind Skyrim niet zo leuk dus ik vermoed TESO ook niet.
[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 14-02-2014 13:19 ]
Verwijderd
Ik heb de EU-versie erbij geinstalleerd (is slechts een extra folder in je gamefolder, met alle files) en zo te zien is deze identiek aan de client die we tijdens het vorig weekend hebben gebruikt. De settings zijn wel anders waardoor bijv. de motd-melding niet getoond kan worden. Inloggen uiteraard ook niet mogelijk :-) )bangkirai schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:26:
Klikte toen straks ff op verkeerde icoon op bureaublad, dus elder scrolls online startte op.
Hij liet dus zien dat elder scrolls online EU (BETA) er stond, waarbij ik 2 opties had: install of settings.
Maffe is, ik heb niks uninstall gedaan, of laten ze mensen nu al een verbeterde versie opnieuw installeren,voor de eventuele volgende beta?
Beroeps brabander
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq