Urgh, komt er weer eentje met zo'n 'onderbouwde' preview van de eerste vijf levels. Daarnaast had ik de Beta gespeeld voordat ik 'em ook daadwerkelijk had ge-pre-ordered dus van Buyers Denial kan je niet echt spreken. Ik zal.niet ontkennen dat de game binnen een jaar F2P gaat. Maar is dat slecht? Weer zo'n typische Angry Army/TB's lollers reactie die weer bijzonder kortzichtig is. Speel nog steeds The Old Republic en die game is alleen maar beter geworden sinds de F2P conversie. Ik snap het niet hoor al dat gezeur. Zelfde met Rift > F2P en bergen met nieuwe content en nieuwe spelers. Meer content patches dan WoW bijvoorbeeld. Daar betaal je sinds de laatste patch (4 maanden) al voor jan met de korte achternaam want er is totaal geen nieuwe content.unfor schreef op zondag 09 februari 2014 @ 05:39:
Zo veel goede games, zo weinig tijd..
Waarom zou ik dan maandelijks betalen voor een matige game..
Nee, dit word een flop en binnen 12 maand F2P.
Ik verwacht van Wildstar ook niet al te veel.
Ik vermoed dat de personen die hier de game hevig aan het verdedigen zijn, last hebben van het buyers denial syndrome.
[video]
We snappen het haters, diegene die het wel leuk vinden passen niet in het straatje. Ga nu maar gewoon terug naar de Google+ comment box van Angry Joe of Total Biscuit's reddit en blijf daar zuurpruimen. =P Allemaal van die rare, niet onderbouwde kritieken. Grappig als iemand kritiek levert in-game hij meteen door de hele zone-chat wordt neer gebashed. 'Go play WoW again please, leave us'. xD
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2014 10:02 ]