Flash geheugen slijt wel degelijk 
Of we het ooit gaan merken in een tablet, vraag ik me af
Of we het ooit gaan merken in een tablet, vraag ik me af
De vergrendeling van de bootloader afhalen. Als je dit niet doet (bij een Asus tablet iig) kun je geen CWM of andere recovery (en ik geloof ook geen ROM's) installeren.Barret schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:25:
[...]
Wat is trouwens het voordeel van unlocken wat ik hier vele zie bespreken?
Hey DJ-Sannieboy heb je deze ergens in Nederland besteld? Ik ben namelijk ook op zoek naar een goede case voor de 300T.....Dj-sannieboy schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 01:17:
Vandaag de Poetic HardBack Protective Case binnen gekregen. Tot nog toe erg tevreden, hoewel de tab nu wel wat zwaarder is. Hij is iig beschermd als ik 'm meeneem buiten de deur.Verder van de week ook een Samsung class10 MicroSD 32GB kaartje binnen gehad, werkt perfect!
[afbeelding]
(Kon geen accessoires topic vinden)
Ik heb dezelfde case hier http://www.tabletcenter.n...nsformer-tf300-black.html gekocht maar inmiddels ook via Amazon een sliconen backcover gekocht. Nadeel vind ik wel dat er een levertijd van 2 weken op zit bij Amazon en hier in NL totaal niks van siliconen cases te krijgen valt op dan alleen die prijzige bookcases na.TimmyT schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:20:
Hey DJ-Sannieboy heb je deze ergens in Nederland besteld? Ik ben namelijk ook op zoek naar een goede case voor de 300T.....
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
[ Voor 26% gewijzigd door Pure_evil op 24-08-2012 09:59 ]
Had bij mij ook eerst wat lastig gedaan, stopte op 74% dl, reboot ik ff, niets meer te zien, uurtje ofzo later ging ik terug ff checken en begon hij vrolijk verder te doen.Henk schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:24:
JB wil hier niet downloadenIk zie de update wel, maar daar heb je ook alles mee gezegd
Ergens (ik dacht in dit topic, not sure) had ik gelezen dat de ota's op basis van serienummer worden verspreid. Wanneer je hem aangeboden krijgt hangt dus af van waar in de lijst jouw tf300 zich bevind. De ota's worden niet allemaal in 1 keer uitgestuurd.e.looijenga schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:48:
JB is dus nu aan het uitrollen op NL toestellen? De mijne ziet hem nog niet namelijk.
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...
Ik heb die melding niet gehad, en op XDA heb ik gelezen dat flash gewoon is blijven werken bij iedereenEjorne schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:59:
Ik heb de download binnen. Bij het installeren komt de melding dat adobe flash niet meer ondersteund word. Nu heb ik onder andere om die reden gekozen voor deze asus in plaats van een ipad. Is er wel mogelijkhied om flash te gebruiken via alternatieve software? Vind het wel jammer dat flash niet meer zou werken...
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Zolang je de Flash plugin nog geïnstalleerd hebt of op een backup hebt staan is het ook geen probleem. Bij een nieuwe installatie wel, want de Flash plugin is niet meer verkrijgbaar bij Google Play omdat het niet meer wordt ondersteund. Geldt trouwens ook voor ICS volgens mij.hellboy123 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:14:
Ik heb die melding niet gehad, en op XDA heb ik gelezen dat flash gewoon is blijven werken bij iedereen
Toen ik hier terugkwam na een paar uur werk, was de update ook ineens binnen gehaald... Beter, ding is nu bezig met updatenPure_evil schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:08:
[...]
Had bij mij ook eerst wat lastig gedaan, stopte op 74% dl, reboot ik ff, niets meer te zien, uurtje ofzo later ging ik terug ff checken en begon hij vrolijk verder te doen.
[ Voor 13% gewijzigd door Occy74 op 24-08-2012 18:11 ]
ja, die is wegGuinevere schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:22:
Zijn er mensen die kunnen bevestigen dat WiFi direct niet meer aanwezig is in JB?
Verwijderd
Geen idee, hier ook de update binnen en alles werkt, gewoon wifi hoor.Larko schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:53:
Iemand er toevallig last van dat Wifi wel verbinding maakt met een router maar geen browser mogelijkheden meer heeft?
Ik heb vanmiddag de update gedraaid en sindsdien heb ik problemen met internet in 't algemeen op de TF300T, ook mail e.d. functioneert niet, start wel op maar krijgt geen internet verbinding lijkt 't. Krijg wel netjes een IP van de router uitgedeeld maar helaas pindakaas, geen internet.
Iemand enig idee?
Larko
Probleem gevonden. Bleek dat de uitgedeelde DNS server uitgevallen was. Uiteindelijk bleken namelijk alle devices die op de wifi hingen geen internet meer te hebben.Larko schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:53:
Iemand er toevallig last van dat Wifi wel verbinding maakt met een router maar geen browser mogelijkheden meer heeft?
Ik heb vanmiddag de update gedraaid en sindsdien heb ik problemen met internet in 't algemeen op de TF300T, ook mail e.d. functioneert niet, start wel op maar krijgt geen internet verbinding lijkt 't. Krijg wel netjes een IP van de router uitgedeeld maar helaas pindakaas, geen internet.
Iemand enig idee?
Larko
Probeer BSplayer lite ofzo eens, loste bij mij alle problemen op.tweak-eddie schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:50:
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben van HD (x264) mkv files.
Voor de update:
Gallery video speler wel beeld geen geluid
MX Player beeld HW decoder, geluid SW decoder
Na de update:
Alleen MX Player doet het nog,me zowel beeld als geluid SW decoder.
Als het enkel root is kan je redelijk simpel de update ontvangen, heb je vast apps zoals superuser of supersu eropstaan?kelleners schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:51:
Ik heb een Asus 300t van een andere tweaker overgenomen. De tablet is geroot. Ik ga er vanuit dat ik dus nu niet kan upgraden naar de nieuwe versie.
Hoe kan ik de Asus weer helemaal origineel maken met de juiste ROM ? (waar te downloaden)
Ik zoek eigenlijk een eenvoudige handleiding, omdat ik niet zo op de hoogte ben van al dat soort zaken.
[ Voor 46% gewijzigd door Pure_evil op 25-08-2012 10:07 ]
Neem even contact op met de verkoper? Hij weet hoe hij geroot heeft, en heeft misschien ook wel een back-up van de originele fwkelleners schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:51:
Ik heb een Asus 300t van een andere tweaker overgenomen. De tablet is geroot. Ik ga er vanuit dat ik dus nu niet kan upgraden naar de nieuwe versie.
Hoe kan ik de Asus weer helemaal origineel maken met de juiste ROM ? (waar te downloaden)
Ik zoek eigenlijk een eenvoudige handleiding, omdat ik niet zo op de hoogte ben van al dat soort zaken.
zolang hij alleen is geroot kun je gewoon ota updaten.is de tablet unlocked krijg je geen ota updates meer.kelleners schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:51:
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat de tablet is unlocked. Is dit nog terug te draaien ?reyals schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:11:
[...]
zolang hij alleen is geroot kun je gewoon ota updaten.is de tablet unlocked krijg je geen ota updates meer.
zie onderstaande:
reyals in "Asus Transformer Pad 300T"
[ Voor 14% gewijzigd door RollieBollie op 25-08-2012 11:24 ]
Ja maar je hebt er weinig aan.je serie nummer staat bij Asus op de lijst als unlocked. Dus ota updates krijg je niet meer. Maar je kunt de update wel downloaden via de Asus support sitekelleners schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:56:
[...]
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat de tablet is unlocked. Is dit nog terug te draaien ?
Jup reprodceerbaar hier, ipv ' of " krijg ik een spatie. Oplossing:Pulsy schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:53:
Ik heb gisteren mijn 300T geupgrade naar Jelly bean, en heb er nu last van dat de ' als blokje verschijnt in plaats van als single quote. In supernote doet ook de dubbele quote het niet meer, daar verschijnt hij als een spatie. In andere editors doet de dubbele quote het wel gewoon. Erg vreemd. Ik ben ook gaan googlen maar kan nergens een gelijkaardige melding vinden.
Meer mensen last van, of tips hoe ik hier van af kom?
[ Voor 68% gewijzigd door Steef op 26-08-2012 01:35 ]
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Wat versta je onder een "harde reboot"? Is dat wat anders dan power off en herstart? (power knop vasthouden en dan ja om af te sluiten en dan weer opstarten).ThaRabbit schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:10:
Voor de mensen die last ondervinden met WiFi gebruik na de firmware update, bij mij bleek een harde reboot nodig te zijn dit probleem te verhelpen.
IdemRoel1966 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:51:
Hier geen problemen met Wifi gehad en meteen verbinding verder ook zonder een harde reset.
Leuke lamp, overigens !!
Je kan ook gewoon de knop blijven ingedrukt houden, dan gaat hij uit en als je hem blijft ingedrukt houden dan trilt hij en start hij terug oppe1dnn schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:44:
[...]
Wat versta je onder een "harde reboot"? Is dat wat anders dan power off en herstart? (power knop vasthouden en dan ja om af te sluiten en dan weer opstarten).
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Zit er een trilfunctie in het apparaat?? Ik heb die van mij nog nooit voelen trillen...freddy0519 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:43:
[...]
Je kan ook gewoon de knop blijven ingedrukt houden, dan gaat hij uit en als je hem blijft ingedrukt houden dan trilt hij en start hij terug op
Misschien is het dat wat hij bedoelde, gewoon blijven ingedrukt houden totdat hij vanzelf herstart.
Ai ai, dat is geforceerd uitzetten, niet de bedoeling want daarmee kun je gegevens kwijt raken en het bestandssysteem beschadigen. Dat is net zo bot als bij een pc terwijl hij werkt de stekker er uit of de accu los trekken. Goed voor nood als niets meer reageert en je de data toch al kwijt bent maar verder niet. Daarom was ik wel benieuwd wat hij bedoelde.freddy0519 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:43:
[...]
Je kan ook gewoon de knop blijven ingedrukt houden, dan gaat hij uit en als je hem blijft ingedrukt houden dan trilt hij en start hij terug op
Onduidelijk taalgebruik aan mijn kant ben ik bang, ik doelde op een gewone power cycle. Netjes volledig uitschakelen en opnieuw opstarten. Ik wou duidelijk maken dat het niet om een standby ging (wat, mits zo ingesteld, ook de wifi verbinding verbreekt en op non-actief stelt)pe1dnn schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:44:
[...]
Wat versta je onder een "harde reboot"? Is dat wat anders dan power off en herstart? (power knop vasthouden en dan ja om af te sluiten en dan weer opstarten).
1
2
| $ sysctl vm.swappiness vm.swappiness = 30 |
[ Voor 13% gewijzigd door Steef op 26-08-2012 01:48 ]
Ik ben blij dat de ICS browser nog aanwezig is. Want met Chrome werkt flash hier niet terwijl browser het wel is blijven doen.pe1dnn schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:19:
Inmiddels ook over naar Jelly Bean. Vraag me alleen af of er na de upgrade geen hybride situatie is ontstaan, want naast Google Chrome (die ik zelf al in ICS had geïnstalleerd) heb ik ook nog de standaard Android browser. Ik dacht dat Chrome de standaard browser was geworden voor JB, dus die andere is dan over gebleven uit ICS?
Dat had ik al bij ICS. Volgens mij wordt hij initeel donker en start met meten, en dan past hij de helderheid aan. Hoe dan ook, ik vond het niet goed werken en stel het met de hand in. Hoe dan ook, volgens mij geen specifiek JB probleem.alexkroeze schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 12:13:
Ik heb gisteren de update gehad naar 4.1.1. nu valt mij op dat mijn automatische helderheid niet meer werkt. Standaard wordt het scherm in de meest donkere stand weergegeven.
pe1dnn schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 12:18:
[...]
Dat had ik al bij ICS. Volgens mij wordt hij initeel donker en start met meten, en dan past hij de helderheid aan. Hoe dan ook, ik vond het niet goed werken en stel het met de hand in. Hoe dan ook, volgens mij geen specifiek JB probleem.
Bedankt, nooit echt problemen mee gehad en vond het altijd wel goed werken. Maar de opmerking dat het de zuigbaarheid heeft van harige kamelenballenHenk schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 12:21:
Die automatische helderheid zuigt al harige kamelenballen sinds ik die tablet uit zijn doos heb gehaald... geen JB prob, maar een asus-prob, je leest het ook over o.a. de tf201 en de tf700
)
[ Voor 36% gewijzigd door hellboy123 op 26-08-2012 15:08 ]
Verwijderd
Wifi direct is iets anders dan tethering via wifi naar je telefoon. Dat laatste blijft gewoon werken.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:56:
Ik heb Jelly Bean inmiddels al wel gedownload, maar nog niet geïnstalleerd op mijn 300T. Want volgens hun informatie vervalt dan WiFi direct. En dan ben ik bang dat ik niet meer kan tetheren. Tot nu toe gebruik ik daar mijn HTC Wildfire mobieltje voor (inschakelen als draagbare WiFi hotspot). Weet iemand of deze tethering mogelijkheid ook blijft bestaan na de update naar JB, of is het einde oefening?
Het antwoord op de vraag: Nee, absoluut niet. Zelfs buiten vind ik de tablet prima te gebruiken, ook op zonnige dagen.mrhp schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:08:
......
Is de mindere helderheid binnen een gemis?
Als ik de benchmark bekijk, zit hij maar 50 punten onder de iPad 2, die een prima scherm heeft qua helderheid een goed scherm.
Bedankt voor de reactieralph075 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:58:
[...]
Het antwoord op de vraag: Nee, absoluut niet. Zelfs buiten vind ik de tablet prima te gebruiken, ook op zonnige dagen.
Als ik jouw afweging met de benchmark zo zie, dan kan je eigenlijk zelf al je conclusie trekken (nu je ook nog een bevestiging hebt helemaal) ;-)
Gevoelsmatig heb ik het idee dat mijn Sensation iets helderder is, maar dat de resolutie van de Prime erg hoog is, dat klopt sowieso.mrhp schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 18:07:
[...]
Maar is de helderheid te vergelijken met bijvoorbeeld de helderheid van een Android smartphone en een laptop? Als dat zo is, dan is de helderheid van bijvoorbeeld een Prime echt super hoog
De review van Tweakers,net en de video's erbij heb al heel vaak gelezen/gezien van verschillende tablets (Acer A510, Asus TF300, Toshiba AT300). Maar de Acer viel al voor mij af. De helderheid is voor mij ook de twijfelfactor.ralph075 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 18:20:
[...]
Gevoelsmatig heb ik het idee dat mijn Sensation iets helderder is, maar dat de resolutie van de Prime erg hoog is, dat klopt sowieso.
Kijk even naar de review van de TF300 hier op tweakers, daar staat de helderheid afgezet tegen die van andere tablets in. Als je wilt weten wat de gemiddelde helderheid van een smartphone is, zoek een willekeurige gebied van een smartphone, daar staan ook die gegevens in (afgezet tegen die van concurerende modellen).
Hoe dan ook, mijn ervaring is dat de helderheid van de TF300 meer dan voldoet (voor aanschaf was dit voor mij ook de grootste 'twijfelfactor').
[ Voor 9% gewijzigd door mrhp op 26-08-2012 18:36 ]
[ Voor 28% gewijzigd door hellboy123 op 26-08-2012 18:53 ]
De helderheid van smartphone's kan je eigenlijk niet vergelijken met een tablet omdat die vaak gebruik maken van amoled schermen en een andere techniek gebruiken. Daarbij is het vergelijk ook een beetje krom omdat de schermgrotes ook nog eens anders zijn en van invloed zijn.mrhp schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 18:07:
Bedankt voor de reactie
Maar is de helderheid te vergelijken met bijvoorbeeld de helderheid van een Android smartphone en een laptop? Als dat zo is, dan is de helderheid van bijvoorbeeld een Prime echt super hoog
Bedankt voor je replies, ik ben er uit. Het wordt de Asus. Ik heb bovendien ook al goede ervaringen met Asus laptops (K53SV)Roel1966 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:39:
[...]
De helderheid van smartphone's kan je eigenlijk niet vergelijken met een tablet omdat die vaak gebruik maken van amoled schermen en een andere techniek gebruiken. Daarbij is het vergelijk ook een beetje krom omdat de schermgrotes ook nog eens anders zijn en van invloed zijn.
Helderheid op zich zegt ook niet alles want je kan wel een hoge helderheid hebben maar als het contrast niet ideaal is dan zie je net zo goed een stuk minder. De Acer A510 bijvoorbeeld heeft een heel helder scherm en contrastrijk maar de kleuren zijn gewoon slecht, heel erg flats ( zelf in de praktijk gezien en vergeleken ).
Persoonlijk vind ik de TF300 prima qua helderheid en staat ie bij mij meestal tussen 1 kwart en half qua helderheid wanneer ik hem binnen gebruik. Vooral ook het contrast en de kleuren zijn naar mijn persoonlijke mening prima te noemen in vergelijking met andere tablets uit dit segment.
De Toshiba A300 raad ik je af omdat die niet bepaald degelijk qua bouw schijnt te zijn uit reviews en door het dunne nogal last heeft van vertekening in het scherm als je hem vast houd. De TF300 mag dan wel van plastic zijn maar het voelt gewoon stevig aan en doet niet onder voor een metalen achterkant.
Ook heb ik de Ipad 3 gehad maar persoonlijk vond ik het metaal gevoeliger voor krassen en daarbij het gewicht van de Ipad 3 is ook gewoon door dat metaal een stukje hoger. Evenzogoed is de beeldkwaliteit subliem bij de Ipad 3 en net zoals de helderheid dus als je puur voor helderheid gaat pak dan de Ipad 3.
Evenzogoed ben ik afgestapt van de Ipad 3 omdat ik toch telkens tegen beperkingen van IOS aan liep in de zin van bestanden uitwissellen, hetgeen bij Android nu eenmaal veel compatibeler is met Windows.
Ik zwerf wel door heel Tweakers heen maar in Asus topics ben ik ook wel vaker te vinden omdat ik zelf veelal wel Asus spullen gebruik en er vertrouwd mee ben.mrhp schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:53:
Ik heb jouw naam wel eens voorbij zien komen in een Asus topic of review oid. Kan dat kloppen?
Groeten, mrhp
Zoals ik eerder postte, zag ik op youtube wat gebreken in de bouwkwaliteit: Vanaf 1.30Roel1966 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:37:
[...]
Ik zwerf wel door heel Tweakers heen maar in Asus topics ben ik ook wel vaker te vinden omdat ik zelf veelal wel Asus spullen gebruik en er vertrouwd mee ben.
Goede keuze verder qua tablet waarvan je zeker geen spijt zal krijgen en tja, Ipad, echt een van de beste tablets maar net zoals mij liep ik tegen IOS aan met de bekende beperkingen. Jammer ergens dat Apple zich niet ietwat opener gesteld heeft en qua bestandsverwerking wat universeler geworden is.
Prima keuze, die heb ik ook, maar inmiddels is er ook de Samsung Note 10.1. Asus is beter dan de Tab 2 maar die Note is qua prestaties vergelijkbaar.mrhp schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:53:
Bedankt voor je replies, ik ben er uit. Het wordt de Asus. Ik heb bovendien ook al goede ervaringen met Asus laptops (K53SV)
Dat golven ben ik niet tegengekomen eerlijk gezegd maar nu gebruik ik sowieso altijd een hoes er omheen.mrhp schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:30:
Zoals ik eerder postte, zag ik op youtube wat gebreken in de bouwkwaliteit: Vanaf 1.30
YouTube: Review: ASUS Transformer Pad 300 (TF300T)
Het scherm golft als je het met 1 hand vast hebt. Klopt dit, is dit storend en.gebeurt dat makkelijk?
Ik heb mijn T300 even beet gepakt en inderdaad hetzelfde geconstateerd: Bij het beet houden met 1 hand en het uitoefenen van wat druk golft het scherm iets. Overigens is die extra druk wel nodig om het golven te veroorzaken, gewoon met 1 hand vasthouden veroorzaakt bij mij geen constant golf effect.mrhp schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:30:
[...]
Zoals ik eerder postte, zag ik op youtube wat gebreken in de bouwkwaliteit: Vanaf 1.30
YouTube: Review: ASUS Transformer Pad 300 (TF300T)
Het scherm golft als je het met 1 hand vast hebt. Klopt dit, is dit storend en.gebeurt dat makkelijk?
[ Voor 10% gewijzigd door Steef op 27-08-2012 00:24 ]
99,9 % Van de Computerproblemen zit tussen de bureaustoel en het toetsenbord
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Core2D E6600 :: Scythe Ninja 1000+ :: G-Skill DDR2 PC6400 4-4-4-12 HZ 2048Mb :: Asus P5W DH :: 2* Barracuda 7200.10 320Gb S2
Hier met Asus toetsenbord en Swiftkey 3 tablet beiden geen probleem...CopperCAT schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:18:
Hebben jullie ook het probleem dat het niet mogelijk is om ' en " te tikken met het keyboard?
In ICS lukte het nog in de gmail app maar sinds de JB update krijg ik enkel spaties.
Aha, ik heb nog eens de taalinstellingen overlopen en het probleem gevonden. De taal stond op Nederlands(België) maar het toetsenbord op Nederlands(Nederland). Door ze gelijk te maken is het probleem opgelost. Vrij stomHenk schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:32:
[...]
Hier met Asus toetsenbord en Swiftkey 3 tablet beiden geen probleem...
Core2D E6600 :: Scythe Ninja 1000+ :: G-Skill DDR2 PC6400 4-4-4-12 HZ 2048Mb :: Asus P5W DH :: 2* Barracuda 7200.10 320Gb S2
Afgelopen week heb ik ook de update gedraaid op mijn TF300. Ook geroot, SwitchMe (beste app ever!), custom build.prop, browser2ram, etc.. Uit voorzorg de stock build.prop terug gezet, browser2ram gedeïnstalleerd, Voodoo OTA root keeper geïnstalleerd. En vervolgens de update geïnstalleerd.DKoenders schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:12:
Eergisteren de melding dat de update klaar stond. Nog snel ff Switchme eraf gehaald om problemen te voorkomen. TF is geroot. Download ging goed,TF ging herstarten en na een tijdje komt er een Android liggend met zijn buik open waaruit een rood uitroepteken opstijgt. Dat leek mij niet helemaal de bedoeling en inderdaad na een aantal minuten startte de TF weer op en kwam met de melding dat de update mislukt was. Nu werd echter ook niet meer de update opnieuw aangeboden, dus ik kon het niet opnieuw proberen. Ook na herstel van fabrieksinstellingen en zelfs het opnieuw erop zetten van de officiele .30 versie, krijg ik de update niet opnieuw aangeboden. Iemand met dezelfde ervaringen en misschien een oplossing hiervoor? Anders moet ik wachten tot Asus de ww versie op de download site zet en het op die manier proberen
Zoals al vaker gezegd: als je flash geïnstalleerd hebt voor de update, blijft die gewoon bruikbaarDj-sannieboy schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:49:
Voorlopig installeer ik Jelly Bean nog niet, aangezien die geen Flash ondersteunt. Flash vind ik juist een van de pluspunten van Android.
Net terug van vakantiereyals schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:50:
[...]
Zoals al vaker gezegd: als je flash geïnstalleerd hebt voor de update, blijft die gewoon bruikbaar
Is dat bij Chrome ook het geval? Ik heb de stock ICS browser er nog op staan, na de update en daarmee werkt flash nog steeds. Maar sinds de update naar JB staat er ook Chrome op echter daarin werkt flash bij mij niet...reyals schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:50:
[...]
Zoals al vaker gezegd: als je flash geïnstalleerd hebt voor de update, blijft die gewoon bruikbaar
Flash heeft nooit gewerkt in chrome afaik.Ejorne schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:05:
[...]
Is dat bij Chrome ook het geval? Ik heb de stock ICS browser er nog op staan, na de update en daarmee werkt flash nog steeds. Maar sinds de update naar JB staat er ook Chrome op echter daarin werkt flash bij mij niet...
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Alleen wel stom dat er dan een linkje verschijnt om een plug-in op te halen die er dan vervolgens helemaal niet is... Maar ja, ik krijg ook telkens reclame in Safari voor Google Chrome terwijl ik een iBook PowerPC gebruik. Blijkbaar missen de sites de intelligentie om onderscheid te maken naar client type.Henk schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:17:
Flash heeft nooit gewerkt in chrome afaik.
Verwijderd
Die deden het bij mij in ICS ook al niet goed, BS Player wel.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:32:
Sinds gisteren heb ik mijn 300T geüpgraded naar JB, dus 4.1. Inderdaad gaat het browsen nu sneller, maar helaas werkt de DicePlayer helemaal niet meer en de tot nu toe perfect werkende MX-Player (voor mijn MTS-bestanden) is nu rampzalig krakkemikkig geworden. Blijkbaar heeft Cruijff toch gelijk, dat ieder voordeel z'n nadeel heeft ....
Link: https://developers.google.com/chrome/mobile/docs/faqEjorne schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:05:
[...]
Is dat bij Chrome ook het geval? Ik heb de stock ICS browser er nog op staan, na de update en daarmee werkt flash nog steeds. Maar sinds de update naar JB staat er ook Chrome op echter daarin werkt flash bij mij niet...
What version of Flash is supported on Chrome for Android?
Chrome for Android will not be supporting Flash. As you may have seen in November, 2011, Adobe announced it has stopped investing in Flash for mobile browsing. Google has long been committed to making the web platform more powerful through open web technologies like HTML5 and is working with Adobe and other partners to further advance the web standard.
Wat raar dat je flash niet mist als je de browser niet gebruiktRoel1966 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:11:
Tja ik mis flash helemaal niet ondanks dat het er wel nog op staat na de update want langzaam maar zeker zal toch alles richting html5 gaan. En ach ja ik surf eigenlijk zelden tot nooit via het tablet en gebruik hem eigenlijk hoofdzakelijk voor het lezen van strips en kookboeken.
[ Voor 13% gewijzigd door westergas op 28-08-2012 06:56 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq