Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Vergeet ook niet de SuperSU app te installeren van Google Play,in de SuperSU zit zit alleen the "su" binary maar niet de app om de applicaties te beheren.Pantagruel schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:31:
En het flash dansje gedaan
code:
1 2 3 4 5 Flash the rom Flash the SuperSU zip Flash gapps Wipe cache/dalvik Reboot
Er waren zelfs ROM versies waarbij je helemaal niet door die optimalisatie heen kwam als je nog ext4 gebruikte.Pantagruel schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:31:
Het lijkt alsof t indexeren/optimaliseren van de apps wat sneller verliep, nu de backup terug zetten en zien wat t biedt.
Eigenlijk is het enige storende dat ik heb is met de bluetooth hardware/driver. Na een tijdje raakt die in de war en dan gaat die haperen met een bluetooth koptelefoon of luidspreker. Kan ik op dit moment alleen weer goed krijgen na powerdown. Hebben meer mensen over geklaagd, is helaas nog geen fix voor.
Onder Performance gebruik ik stock 1500 MHz en scheduler "cfq" (met vlaggetje "Set value on boot").
Ik kreeg vrij snel de melding om de superSu app te installeren, evenals een update voor twrppe1dnn schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:44:
[...]
Vergeet ook niet de SuperSU app te installeren van Google Play,in de SuperSU zit zit alleen the "su" binary maar niet de app om de applicaties te beheren.
Dank voor de info[...]
Er waren zelfs ROM versies waarbij je helemaal niet door die optimalisatie heen kwam als je nog ext4 gebruikte.
Eigenlijk is het enige storende dat ik heb is met de bluetooth hardware/driver. Na een tijdje raakt die in de war en dan gaat die haperen met een bluetooth koptelefoon of luidspreker. Kan ik op dit moment alleen weer goed krijgen na powerdown. Hebben meer mensen over geklaagd, is helaas nog geen fix voor.
Onder Performance gebruik ik stock 1500 MHz en scheduler "cfq" (met vlaggetje "Set value on boot").
/Off topic
Nu verder zoeken naar een onderdeel voor de tobo/accu combi, de 'rug' van het scharnier is definitief afgebroken en de tablet krijgt geen steun meer. Niet te lang mee klieren anders breekt de connector nog af

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Ik heb voorafgaand aan dit probleem geen voortekenen gehad, alles werkte gewoon tot op dat moment. Laden via het dock werkt ook niet meer. Kortom het dock lijkt 'volledig overleden'.

De tablet (rooted) werkt dus nog wel gewoon.
Wat ik heb geprobeerd:
Ik had een vermoeden dat het aan de accu in het keyboard dock zou kunnen liggen, dus heb ik een youtube-filmpje gezocht om de accu los te kunnen koppelen. Dat is gelukt, maar dit heeft helaas het probleem niet opgelost.
De ASUS-connector van zowel de tablet als het dock zien er normaal/onbeschadigd uit
Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik het eventueel zou kunnen oplossen?
[ Voor 5% gewijzigd door JAM op 17-10-2016 02:15 ]
Mijn vraag is dan ook of er wegen zijn voor een upgrade naar 5, 6, 7 of 8 zonder een unlock van de bootloader
Ik heb hem ergens onder de berg niet gebruikte spullen liggen geloof ik, denk niet dat ik je verder nog zou kunnen helpen. Ik bewaar dit soort bestandjes normaalgesproken wel, maar dat is al zo lang geleden en kan het nergens meer terugvinden ben ik bang.
-edit- Als je nog op een oude versie zit, kijk dan even of je die brick safe dinges kunt maken. Het is blijkbaar bij een oude versie mogelijk om een dump te maken van iets dat je tablet unbrickable maakt en dat kan na een bepaalde update niet meer. Klok en klepel, maar ik kan je niet meer zeggen dan ik nog in mijn geheugen heb zitten. Hier is meer te vinden.
[ Voor 98% gewijzigd door Verstekbakker op 07-12-2020 13:58 ]
Blijkbaar is die server nog niet offline (nog niet in oktober 2020), maar accepteert de officiële unlocker de nieuwe certificates niet.I can confirm that your DMClient.apk works with tf300t and i have manage to unlock the bootloader
with it
[ Voor 19% gewijzigd door Verstekbakker op 10-12-2020 02:44 ]