Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Ik ga voor de Demon Hunter. Looks bad ass, maar ook wel mijn stijl van spelen. Trappen en schieten. Ik denk, puur een vermoeden, dat in Inferno de Demon Hunter het ook aardig gaat doen. Hele groepen slowen/vastzetten en er vervolgens van een veilige afstand oplos schieten; en dan herhalen.

Nog wel geen idee voor welke passive's ik ga, erg lastig kiezen. In normal/nightmare zal ik eerder gaan voor de +DPS passive's (Steady Aim, Archery, Cull of the Weak) en later wellicht meer defensive (Custom Engineering, Tactical Advantage).

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
R-utger schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:55:
[...]

Maar dat is toch juist niet nodig als je een retail variant koopt?
Dan hoef je hem alleen toch nog maar te installeren vanaf de cd?

Of zit ik nu helemaal mis?
Mijn punt inderdaad

Kijk voor mensen die gelijk om 0.01 gaan spelen op dinsdag snap ik het, maar dat is voor mij toch niet het geval.

[ Voor 16% gewijzigd door Rixos op 10-05-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

R-utger schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:55:
[...]

Maar dat is toch juist niet nodig als je een retail variant koopt?
Dan hoef je hem alleen toch nog maar te installeren vanaf de cd?

Of zit ik nu helemaal mis?
Ja, maar dat is ook bijna 8GB ;) Scheelt weer tijd als je het van te voren download :P
Anders moet die 8GB nog geinstalled worden, nu heb je dat al

[ Voor 7% gewijzigd door Cthulhu op 10-05-2012 20:57 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/Diablo%203/pollFB.JPG

Witch Doctor is minder in trek dan ik dacht...
Maar langs de andere kant is dit wel leuk om een underdog class te spelen 8)

Die honden en die vleermuizen+vuur aanval en die pijltjes schieten is allemaal zo leuk :9~
In volgorde van spelen:
- Witch Doctor
- Monk
- Demon Hunter
De rest boeit me niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Asgaro op 10-05-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:40

Melkaz

Melkazar

Ik begin waarschijnlijk met de Demon Hunter. Voor de closed beta neigde ik voornamelijk richting de Wizard aangezien dit mijn favoriete class was in Diablo II samen met de Necromancer. Aangezien ik in elke RPG/MMO/hack&slash game 9 van de 10 x ranged classes speel vielen de Monk en Barb eigenlijk al wel gelijk af.

Reden dat ik toch de Wizard heb laten droppen komt voornamelijk door de beta gameplay dus, je moet Diablo II loslaten en gewoon in D3 vers beginnen met een class, ze zijn namelijk niet te vergelijken(barb misschien wel dan!).

Het meeste kijk ik uit naar de solo mogelijkheden van de Demon Hunter en de geweldige speed die het heeft(de sprint ability, dual wielden van fast attacking crossbows) en de multishot ability in groups.

Enige waar ik me 'zorgen' on maak is de gorup usefulness in Inferno. Op papier lijkt een wizard met slow time, een monk met mantra's om te healen, een barb met defensive abilities en een Witch Doctor met crowd controll en adds om achter te verschuilen een betere inferno 4 man group te zijn. Maar dat weten we pas echt als we zover zijn :)

Niet te vergeten dat de Demon Hunter looks awesome zijn!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Bulls schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:53:
[...]

Dat vind ik juist niet, ik kon in D2 met de Necro over alles heen walsen, maar bij Diablo was het een fire ring erover en: frash! alles weg. Ook in Titan Quest waren de wolfjes niets meer als je aan het iend van de act kwam.

Voor de hogere difficulties zoals Hell heb je echt meer aan wat resistances zoals "Resist All" van de Barb, of de aura van de paladin, maar mijn favo was "Fade" van de assa, daarmee heb ik ook Hell uit gespeeld.

Ik ben reuze benieuwd hoe het in D3 gaat op de hogere diffs.
Ik hoop dat ze van d2 geleerd hebben en de summons op een goede manier laten mee scalen met je gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Die scalen mee, stond geloof ik in de Q&A
Stond ook in dat medewerkers met de WD beginnen als 1e character, komt wel goed denk ik :)

[ Voor 52% gewijzigd door Cthulhu op 10-05-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
In D2 was een summoner juist extreem sterk. Zelfs untwinked met hele gewone gear. Het enige dat nodig was, is een townportal. Loop naar een baas toe, maak een tp, ga snel naar binnen en naar buiten en al je summons staan recht op de baas. Decrepify curse er overheen, af en toe een life tap en elke baas tm hell ging easy neer.

Summons in D3 scalen gelukkig wel mee en blijven 'viable' tm inferno volgens de makers.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

In de Beta had je echt niks aan die zombiedogs, bij de SK waren ze gelijk dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Solo begin ik trouw met de Sorceress. Daarmee heb ik Diablo 2 ook uitgespeeld en elemental magic blijft nu eenmaal mijn ding. Magic vind ik het leukste onderdeel van dit soort games, en volgens mij heeft ze ook veel AoE spells die ik wel zie zitten.

Ik ga ook een multiplayersessie met wat vrienden doen. Hier wilde ik de monk spelen, omdat die mij in de open beta zeer positief heeft verrast. Maar iemand anders wilde die per se spelen, dus heb ik voor de Demon Hunter gekozen. Omdat ik Diablo 1 juist weer met de Amazon heb gespeeld, lijkt deze ranged character mij ook wel prima. Ook al lijken sommige skills me op het eerste gezicht vrij saai, denk ik dat deze character me toch ook wel kan verrassen.

Monk wordt dan mijn tweede solo playthrough.

Barbarian is sowieso niks voor mij. Als ik melee tank speel, dan ben ik liever de paladin. Die heeft tenminste ook nog coole magie buffs. Maar helaas... er zit geen paladin in D3 :( vind ik nog steeds erg jammer. Net als het feit dat de Necromancer mist. Ik vind de Witch Doctor op zich wel origineel bedacht, maar ja... ik vind 'm toch niet geloofwaardig genoeg om mee te spelen. Vind 'm niet bij de lore passen en zijn primary attacks zijn echt te vergezocht. Potten met spinnen? Giftige kikkers uitkotsen? Een vliegende zuur spugende doodshoofd? Nee... te vergezocht vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Ik ben er nog steeds niet goed over uit. Mijn keuze gaat naar Barbarian of Monk, omdat ik van de melee en snelheid ben. Iemand noemde het al eerder, ikzelf ben ook graag een type met een underdog-class en dan ben ik met Barbarian niet aan het juiste adres :P. Maar dat mag niet mijn keuze te erg in de weg staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Melkaz schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:58:
...

Enige waar ik me 'zorgen' on maak is de gorup usefulness in Inferno. Op papier lijkt een wizard met slow time, een monk met mantra's om te healen, een barb met defensive abilities en een Witch Doctor met crowd controll en adds om achter te verschuilen een betere inferno 4 man group te zijn. Maar dat weten we pas echt als we zover zijn :)
Kans bestaat dat de Demon Hunter de 'leader' wordt, dankzij de Marked for Death skill, 'Marks an enemy. The marked enemy will take 20% additional damage for the next 30 seconds'. Zeker tegen bosses wil je dan een DH in je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Therapy777 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:06:
Solo begin ik trouw met de Sorceress. Daarmee heb ik Diablo 2 ook uitgespeeld en elemental magic blijft nu eenmaal mijn ding. Magic vind ik het leukste van dit soort games, en volgens mij heeft ze ook veel AoE spells die ik wel zie zitten.

Wizard bedoel je ;)

Barbarian is sowieso niks voor mij. Als ik melee tank speel, dan ben ik liever de paladin. Die heeft tenminste ook nog coole magie buffs. Maar helaas... er zit geen paladin in D3 :( vind ik nog steeds erg jammer. Net als dat de Necromancer mist. Ik vind de Witch Doctor op zich wel origineel bedacht, maar ja... ik vind 'm toch niet geloofwaardig genoeg om mee te spelen. Vind 'm niet bij de lore passen en zijn primary attacks zijn echt te vergezocht. Potten met spinnen? Giftige kikkers uitkotsen? Een vliegende zuur spugende doodshoofd? Nee... te vergezocht vind ik.
Ik vind de WD uitstekend bij de lore passen. Heel erg het actIII gevoel uit D2 :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

y0ukn0w schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:07:
[...]

Kans bestaat dat de Demon Hunter de 'leader' wordt, dankzij de Marked for Death skill, 'Marks an enemy. The marked enemy will take 20% additional damage for the next 30 seconds'. Zeker tegen bosses wil je dan een DH in je team.
Good point, Jay Wilson gaf ook al aan dat je voor Inferno Single Target dps niet moet verwaarlozen en het niet alleen mass AOE is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Dit is toch wel weer handig in Inferno:

Near Death Experience
When receiving fatal damage, you are instead restored to 35% of maximum Life and 35% Spirit.This effect cannot occur more than once every 90 seconds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:53

The Chosen One

Zie signature!

En werkt in hardcore.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Cthulhu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:11:
Dit is toch wel weer handig in Inferno:

Near Death Experience
When receiving fatal damage, you are instead restored to 35% of maximum Life and 35% Spirit.This effect cannot occur more than once every 90 seconds.
Nog handiger in hardcore 8) Ik denk dat elke hardcore build dit gekozen zal hebben.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Dan moet je wel eerst lvl 58 halen in Hardcore Mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Coole countdown timer, weet niet of deze al gepost is http://d3release.webatu.com/

99,71% towards release :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Therapy777 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:06:

Barbarian is sowieso niks voor mij. Als ik melee tank speel, dan ben ik liever de paladin. Die heeft tenminste ook nog coole magie buffs. Maar helaas... er zit geen paladin in D3 :( vind ik nog steeds erg jammer. Net als het feit dat de Necromancer mist. Ik vind de Witch Doctor op zich wel origineel bedacht, maar ja... ik vind 'm toch niet geloofwaardig genoeg om mee te spelen. Vind 'm niet bij de lore passen en zijn primary attacks zijn echt te vergezocht. Potten met spinnen? Giftige kikkers uitkotsen? Een vliegende zuur spugende doodshoofd? Nee... te vergezocht vind ik.
Dat kotsend hoofd met zuur is meer een curse met een visual, net als die fear curse. Het is niet echt een fysiek hoofd maar een illusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Ik heb de posters van de bekende pre-order of "kijk eens wat ik heb gekocht" posts nu een officiële waarschuwing gegeven. Vanaf nu is het een zero-tolerence beleid op deze posts.

Dit zelfde geldt voor off-topic reacties. De status van UPC internet is bijvoorbeeld ook echt niet interessant hier

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 10-05-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij wordt 't Witch Doctor, lijkt me een class met veel afwisselende opties, wat strategischer spel en ik vind zijn skills leuk bedacht en mooi gemaakt.

Barb is echt old-school hack-and-slash, stoer maar niet mijn ding zeker voor mijn 1e char.

Monk lijkt me erg leuk en speelbaar vanwege zijn nuttige skills, maar ik vind 'm visueel een van de mindere classes kwa uiterlijk/skills en ik weet niet of ik die karate-gameplay zo leuk zal vinden.

Wizard lijkt me ook erg leuk om te spelen, maar volgens mij speel ik daar niet 'precies' genoeg voor.. ben bang dat ik teveel dood ga door foutjes of onoplettendheid en dan gefrustreerd raak. Cannon is prima enzo, maar glass niet zo. Misschien voor een latere char.

En Demon Hunter lijkt me best ingewikkeld en intensief om te spelen met de dubbele resource en alles ranged proberen raak te klikken. Had ik ook graag gespeeld, maar toch voor WD gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-08 00:24
Ik heb tijdens de beta enkel de barb en de wiz kunnen proberen en vond de barb meer immersive gevoel geven dan de wiz. Er gebeurd zo veel om je heen en met de barb mag je er midden in duiken. Dat is voor mij echt het gevoel van een hack & slash rpg. Ik hoop wel dat ze de barb ook voor inferno sterk genoeg hebben gemaakt want melee is zeker wanneer je nog geen top uitrusting in je stash hebt vaak moeilijker. Maar eerste playthrough normal wordt zeker barb.

Daarna (als tweede, want alle classes gaan naar lvl 60! :9 ), wordt het denk ik de WD. En ik denk dat ik die als eerste naar 60 probeer te brengen. Zeker voor de eersts char op lvl 60 hell (en hopelijk een kans op inferno }) ) is denk ik survivability heel belangrijk. Ik weet natuurlijk nog niet hoe goed de pets fungeren als meat shield maar ik heb de stille hoop dat ze aan de verwachtingen voldoen.

Is er al een visie wat de class wordt met meest single target dps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Dit 'zou' de xp curve zijn van Diablo III
Kan als spoiler gezien worden? Linkje hieronder:
http://i.imgur.com/jn3Iy.png

Helaas worden er nu zoveel dingen op het internet geroept dat je alles wel met een korreltje zout moet nemen maar damn die curve op level 50+ :D

[ Voor 18% gewijzigd door Melkaz op 10-05-2012 22:16 . Reden: Directe link weggehaald, spoiler? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Melkaz schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 22:15:
Kan als spoiler gezien worden? Linkje hieronder:

Helaas worden er nu zoveel dingen op het internet geroept dat je alles wel met een korreltje zout moet nemen maar damn die curve op level 50+ :D
Flinke sprong inderdaad, maar dat is ook rond het level dat je aan Hell begint. Daar zal de XP per mob ook wel omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Die curve kan wel kloppen, maar is natuurlijk slechts één kant van het verhaal.

Persoonlijk denk ik wel dat er waarheid in kan zitten, afhankelijk van hoeveel XP je krijgt voor mobs en quests.

Het was wel al genoemd dat Quest XP op normal en nightmare een redelijke rol speelt, maar op Hell en Inferno er niet meer toe doet omdat ze willen dat je het uit mobs gaat halen. Ook willen ze voor HC spelers de optie bieden om nog even door te levellen op mobs die 3 levels lager zijn, daarna ga je gewoon minder XP krijgen per kill, bij 9 levels verschil zou je niets meer krijgen. Maar goed, inderdaad, internet verhalen en officiele berichten van lang geleden.

Ik geloof best dat het goed in elkaar zit, en inderdaad, level 30 na Normal, 50 na Nightmare en 60 na Hell. Nou tot zo ver klopt die curve wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Dit 'zou' de xp curve zijn van Diablo III:

Leuk voor als je hell in gaat, heb je ook meteen een bak xp nodig om een leveltje hoger te komen :D
hoewel ik ht niet erg vindt, anders rush je zo door na lvl 60 en dat is in mijn ogen ook wel een beetje jammer

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik snap die flat line niet echt, betekend dat je daar even veel XP extra nodig bent dan bij de vorige level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
djunicron schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 22:18:

Het was wel al genoemd dat Quest XP op normal en nightmare een redelijke rol speelt, maar op Hell en Inferno er niet meer toe doet omdat ze willen dat je het uit mobs gaat halen.
Ik vind dat je eigenlijk helemaal geen XP, Items en Gold van quests moet krijgen, het is geen MMO. Alles moet gewoon geloot worden uit de mobs. De XP reward kan makkelijk uit de boss komen voor die quest, inleveren doe je toch wel als je verder gaat. Speciale quest rewards zoals die perm life potion of resist scroll zijn nog wel handig maar zeker geen items zoals die milestone rewards in een MMO op elke level range loopt iedereen met dezelfde quest gear rond omdat het op dat moment het beste is. Gelukkig waren de quest item rewards in D2 ook random dus viel het daar wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

In D2C heeft het een half jaar geduurd voordat de eerste op lvl99 zat, en ze speelden ook nog eens in teamverband
Benieuwd hoelang het nu duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ik gok sneller, anders is Inferno alleen voor de "elite" bereikbaar.

Een half jaar in teamverband is voor mij waarschijnlijk een jaar of 3 a 4

Voor de mensen die nog zoeken:
http://eplaza.com/shop/pr...59f%26fh_refview%3Dsearch

[ Voor 48% gewijzigd door Mad-Matt op 10-05-2012 23:01 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Cthulhu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:05:
In de Beta had je echt niks aan die zombiedogs, bij de SK waren ze gelijk dood
Bwa, ze waren nuttig, tot je bij de SK kwam. :)

Daarnaast heb ik gelezen dat er een skill/perk/whatever is waardoor je je dogs kan opofferen, hierdoor exploderen ze en doen ze 200% damage ofzoiets.
The witch doctor has the ability to summon Zombie Dogs and Sacrifice them, obliterating everything nearby in a similar fashion to corpse explosion in Diablo 2. At first glance, Sacrifice seems strong, but not overwhelmingly so; however, its greatest feature is the high level of synergy it has with a number of other abilities.

With the appropriate skill selection, a flurry of zombie-explosions can net 25,000%+ weapon damage in a matter of moments. Skeptical? We were too – read on for the gory details.

As with all pre-launch content, keep in mind that much of this is pure speculation and theorycraft; much can change between now and the 15th.
Alle math stuff hier: http://diablo.incgamers.c...st-aoe-damage-in-the-game

Maar natuurlijk ga ik de class niet spelen puur voor exploderende dogs.
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 22:11:
Voor mij wordt 't Witch Doctor, lijkt me een class met veel afwisselende opties, wat strategischer spel en ik vind zijn skills leuk bedacht en mooi gemaakt.

Barb is echt old-school hack-and-slash, stoer maar niet mijn ding zeker voor mijn 1e char.

Monk lijkt me erg leuk en speelbaar vanwege zijn nuttige skills, maar ik vind 'm visueel een van de mindere classes kwa uiterlijk/skills en ik weet niet of ik die karate-gameplay zo leuk zal vinden.

Wizard lijkt me ook erg leuk om te spelen, maar volgens mij speel ik daar niet 'precies' genoeg voor.. ben bang dat ik teveel dood ga door foutjes of onoplettendheid en dan gefrustreerd raak. Cannon is prima enzo, maar glass niet zo. Misschien voor een latere char.

En Demon Hunter lijkt me best ingewikkeld en intensief om te spelen met de dubbele resource en alles ranged proberen raak te klikken. Had ik ook graag gespeeld, maar toch voor WD gekozen.
Valt goed mee. In de Open Beta had ik als eerste class Demon Hunter gekozen, en enkel die class ook tot aan de SK voltooid.
Ik voelde me redelijk overpowered, ook al was ik totaal nieuw in de Diablo franchise en hoor ik achteraf her en der dat Demon Hunter relatief gezien een van de moeilijkste/meest kwetsbare classes is.

- Gebruik ALTIJD je Shift toets. Zo blijft je character stilstaan als die schiet, en beweeg je niet per ongeluk naar je target als je met de muis mis klikt.
- Die standaardaanval die je hebt, schiet pijlen af die automatisch naar je dichtste target gaat. Je moet dus gewoon de rechtertoets ingedrukt houden en mikken in de richting van de vijanden. Je moet niet exact raak mikken want de pijlen vliegen sowieso naar de dichtst bijzijnde targets.

Het is echt te doen. Natuurlijk, dit was maar begin van Act 1 in Normal...
Ik heb nooit die Trap moeten zetten. Zelfs als de enemies rond jou stonden op 1 cm afstand (bij wijze van spreken), schoot je zo snel dat je ze toch allemaal sneller killt dan zij jou :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Het lijkt er helaas op dat ik de dag van de launch niet thuis ben, ik zit die avond op een hotel met internet. Die avond heb ik dus niet veel te doen, maar niet mijn desktop ter beschikking.

Ik heb 2 laptops en wil dus de best presterende meenemen. Welke laptop zal volgens jullie de beste prestaties leveren in diablo3?
1. een 2011 Macbook Air 13" i5 met integrated grapics van de i5-2557M (standaardconfig)
2. een 2008 Macbook Pro met 2.4Ghz C2D met een mobile 8600GT kaart en SSD

Helaas kan ik niet testen omdat de beta afgelopen is, maar heeft iemand een idee? Op de MBA lijkt hij het in ieder geval redelijk te doen:
http://kotaku.com/5842300...-without-breaking-a-sweat

Op videocardbenchmark.net halen de videokaarten resp. 225 en 280, maar de Air is zelf behoorlijk sneller vanwege zijn i5, dus het blijft lastig. Helaas haalt mijn desktop bijna 10x die waarde, dus het blijft behelpen :(

[ Voor 15% gewijzigd door M_V op 10-05-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Denk dat 't allebei wel zal lukken. Alleen "integrated graphics" doet me twijfelen aangezien dat niks zegt. Grootste kans dat versie twee 'm wel aankan vanwege de 8600GT. Schijnt te zijn dat de processor niet heel erg veel invloed heeft op dit spel.

[ Voor 69% gewijzigd door Therapy777 op 10-05-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

De Duitsers gaan het ook weer proberen, ditmaal met GERSorc
lvl60 binnen een week
http://diablo3.ingame.de/...nter-einer-woche-1733113/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
M_V schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:15:
Het lijkt er helaas op dat ik de dag van de launch niet thuis ben, ik zit die avond op een hotel met internet. Die avond heb ik dus niet veel te doen, maar niet mijn desktop ter beschikking.

Ik heb 2 laptops en wil dus de best presterende meenemen. Welke laptop zal volgens jullie de beste prestaties leveren in diablo3?
1. een 2011 Macbook Air 13" i5 met integrated grapics (standaardconfig)

Helaas kan ik niet testen omdat de beta afgelopen is, maar heeft iemand een idee? Op de MBA lijkt hij het in ieder geval redelijk te doen:
Hmm interessant. De Intel graphics HD3000 (ofzoiets) is dan wel nieuwer maar maakt gebruik van langzamer geheugen dan de 8600GT kaart.

Ik gok dat beide systemen D3 kunnen draaien. Je 2008 macbook voldoet in ieder geval aan de minimale requirements. Waar je naar kunt kijken is of je genoeg vrije ruimte op je SSD hebt om de game te installeren.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Cthulhu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:33:
De Duitsers gaan het ook weer proberen, ditmaal met GERSorc
lvl60 binnen een week
http://diablo3.ingame.de/...nter-einer-woche-1733113/
Ik denk dat de game eerder unlocked in rusland dus als de russen ook meedoen hebben ze wel mooi een voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Gebruik ALTIJD je Shift toets. Zo blijft je character stilstaan als die schiet, en beweeg je niet per ongeluk naar je target als je met de muis mis klikt.
Goede tip, die kende ik nog niet! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:48:
[...]

Goede tip, die kende ik nog niet! _/-\o_
De shift toets is heilig voor Diablo spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Therapy777 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 00:02:
[...]

Als vervent melee speler gebruik ik nooit de shift knop want dan sta je juist weer mis te hakken buiten range.
Met range moet ik toch maar er aan wennen omdat je anders echt steeds moet bijsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bo-tweak
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:45
Bij mij heeft de monk de voorkeur, zeker vanwege zijn support stijl. Ik verwacht dat je dit vanaf nightmare en zeker hell goed kunt gebruiken. Witchdoctor is alternatief en zeker interessant gezien de control opties (fear e.d.) en de mogelijkheid om met minions een barriere te maken.
Vraag met trouwens af of er ook een mogelijkheid komt om dps overview van je groep te genereren. Snap dat dit al het gezeur uit World of Warcraft "you suck, your dps is really bad" in de hand werkt. Echter op hell/inferno is het wel nuttig om te zien een dps verdeling te kunnen zien. Zo zou je eventueel meer balans kunnen maken door skills aan te passen aan de groep. Mogelijk komen hiervoor addons uit?
Zelf denk ik dat inferno erg moeilijk zal worden en dat het wel mee zal vallen met het snel clearen. Waarschijnlijk heb je top items/gems nodig en dit vraagt gewoon enige tijd om te verzamelen mede omdat je afhankelijk is van een droprate. Misschien als teams echt actief items gaan kopen om te boosten zou het sneller kunnen gaan. Verwacht echter niet dat het gecleared zal worden binnen een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

djunicron schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 22:18:

Ook willen ze voor HC spelers de optie bieden om nog even door te levellen op mobs die 3 levels lager zijn, daarna ga je gewoon minder XP krijgen per kill, bij 9 levels verschil zou je niets meer krijgen.
Geldt dat dan ook voor de loot? Dus zul je geen/minder kans maken op de leuke items als je het jezelf te gemakkelijk maakt? (>9 levels verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:06
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LDDSUdDXOok]

Full List of Achievements, Monster Affixes, Item Affixes, and More!!

[ Voor 65% gewijzigd door Pedr0 op 11-05-2012 08:12 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Therapy777 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 00:02:
[...]

Idd, ik heb hem ongeveer vastgelijmd zitten, alleen klote want ik ben ranged chars gewend en met de barb en monk stond ik dus regelmatig in de lucht te zwaaien met de monsters net buiten bereik te lachen :|

Een maat van me heeft de volgende laptop, kan hij daarop spelen?
Macbook Pro 2.4ghz (http://www.apple.com/nl/macbookpro/specs-13inch.html)
Ik heb er geen kennis van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Mad-Matt schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:20:
[...]

Idd, ik heb hem ongeveer vastgelijmd zitten, alleen klote want ik ben ranged chars gewend en met de barb en monk stond ik dus regelmatig in de lucht te zwaaien met de monsters net buiten bereik te lachen :|

Daar zit een intel HD Graphics 3000 in. zie fora waarop mensen spelen ermee en het gaat net aan op niet al te hoge resoluties :/

[ Voor 6% gewijzigd door randomice op 11-05-2012 08:27 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Mad-Matt schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:20:
[...]

Ik gebruik zelf de spacebar ipv shift omdat ik 'helaas' een Corsair k90 Europese versie hebt met een mini shift toetsje...je kan toch niet jumpen in Diablo :)

Ik heb zelf ook die Macbook en ideaal is het niet. Toen ik daarop de beta had gespeeld als test(speel toch liever op het systeem in m'n sig) draaide het okayish op medium en resolutie 1280 x 800. Ik zou het niet kunnen als main pc op z'n klein schermpje diablo spelen maar voor bij vrienden of bij de tv hangend is het wel prima. Alleen jammer dat mijn macbook 90+ graden wordt en klinkt als een stofzuiger bij het gamen :9

Nog even een stomme vraag, ik heb in WoW/CS2 een lange lijst van battle.net vrienden gebaseerd op e-mailadressen, maar in Diablo gaat het op accountnamen met #3434. Kan ik nou straks in Diablo mijn WOW maten zien en andersom?

ps: weer een dag voorbij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Melkaz schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:25:
[...]

Ik gebruik zelf de spacebar ipv shift omdat ik 'helaas' een Corsair k90 Europese versie hebt met een mini shift toetsje...je kan toch niet jumpen in Diablo :)

Ik heb zelf ook die Macbook en ideaal is het niet. Toen ik daarop de beta had gespeeld als test(speel toch liever op het systeem in m'n sig) draaide het okayish op medium en resolutie 1280 x 800. Ik zou het niet kunnen als main pc op z'n klein schermpje diablo spelen maar voor bij vrienden of bij de tv hangend is het wel prima. Alleen jammer dat mijn macbook 90+ graden wordt en klinkt als een stofzuiger bij het gamen :9

Nog even een stomme vraag, ik heb in WoW/CS2 een lange lijst van battle.net vrienden gebaseerd op e-mailadressen, maar in Diablo gaat het op accountnamen met #3434. Kan ik nou straks in Diablo mijn WOW maten zien en andersom?

ps: weer een dag voorbij _/-\o_
Ik heb die vraag inderdaad ook, moet ik nu van die 25+ mensen uit me WoW lijst opnieuw toevoegen? Ik denk wel dat je ze kan zien , ik kan ook Starcraft spelers zien dus Diablo speler zal gene probleem zijjn. Maar de vraag is nu of je ze allemaal opnieuw moet toevoegen.....

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

randomice schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:29:
[...]

Ik heb die vraag inderdaad ook, moet ik nu van die 25+ mensen uit me WoW lijst opnieuw toevoegen? Ik denk wel dat je ze kan zien , ik kan ook Starcraft spelers zijn dus Diablo speler zal gene probleem zijjn. Maar de vraag is nu of je ze allemaal opnieuw moet toevoegen.....
Volgens mij is het probleem dat Diablo III globaal is dus je kan chatten met iemand uit Amerika en zelfs samenspelen als je van een hoge ping houdt, terwijl WoW gescheiden is tussen Europa, Azie, Amerika etc. en kan je met geen mogelijkheid met een Amerikaan chatten.

Maar dit zou toch wel te integreren zijn op een of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

randomice schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:24:
[...]

Daar zit een intel HD Graphics 3000 in. zie fora waarop mensen spelen ermee en het gaat net aan op niet al te hoge resoluties :/
Das kut voor hem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:55
Even een belangrijke headsup!.
If you have installed the Diablo III beta at any point and intend to install Diablo III, please make sure that all Diablo III beta files are removed from your system prior to installing the full game.

This includes the Battle.net folder, which can be found in the following locations:

[WINDOWS XP]
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Battle.net

[WINDOWS VISTA/7]
C:\ProgramData\Battle.net

MAC
/Users/Shared/Battle.net

Once this folder and all other beta files are removed, simply run the installer again.
Bron

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024

1. een 2011 Macbook Air 13" i5 met integrated grapics van de i5-2557M (standaardconfig)

Op videocardbenchmark.net halen de videokaarten resp. 225 en 280, maar de Air is zelf behoorlijk sneller vanwege zijn i5, dus het blijft lastig. Helaas haalt mijn desktop bijna 10x die waarde, dus het blijft behelpen :(
In mijn PC zit de 8600 GTS en ik kon (vrijwel) alles op full draaien, zonder haperingen. Ook zit er nog een processor in van ~4-5 jaar terug (C2D E6750), dus volgens mij moet het geen probleem zijn op je Macbook Pro :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Azaruc schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:33:
[...]

In mijn PC zit de 8600 GTS en ik kon (vrijwel) alles op full draaien, zonder haperingen. Ook zit er nog een processor in van ~4-5 jaar terug (C2D E6750), dus volgens mij moet het geen probleem zijn op je Macbook Pro :)
mobile 8600 vs 8600 is nog wel een flink verschil , als je met pc een desktop bedoelt ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
randomice schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:40:
[...]

mobile 8600 vs 8600 is nog wel een flink verschil , als je met pc een desktop bedoelt ;)
Goed punt, dat woordje mobile had ik even gemist :o

Blijft wel staan dat de processor denk ik geen probleem gaat vormen.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper1987vd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 00:13
Azaruc schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:42:
[...]

Ik kon met mijn laptop Sony Vaio (Intel C2D P7450 @ 2.13GHz & Ati Mobility Radeon HD 4570) met gemak 1920x1200 op een externe monitor spelen met high textures. Alles liep vloeiend met high textures, maar wel met AA en Shadows OFF.

Alhoewel het wel langer duurde met laden van portal naar portal mocht ik een VM draaien in VirtualBox op 1 core @ 80% cpu. Tevens was er van alles open (firefox, chrome (samen meer dan 70 tabs open), visual studio, verschillende excel sheets, word, winamp), zowel met als zonder VM.

Dit was natuurlijk de open beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Azaruc schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:42:
[...]

Tsja ik vond dat de beta niet geheel soepel draaide op mijn amd X4@3.6GHz , ssd en 5870 vid card. Denk daarbij aan kleine fps drops. Het was natuurlijk de beta en verscheidene mensen op fora met high end systemen ondervonden hetzelfde gedrag. Misschien ben ik wel wat gevoeliger voor niet soepel draaiende spellen :D

Die config zal indd wel speelbaar zijn maar niet met alle opties op max.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik zit de achievements te bekijken. Het is echt ziek wat ze verwachten van ons. 2x elke character tot level 60 maken bijvoorbeeld. Dat wordt echt veel werkt. De eerste die alle achievements gehaald heeft. DAT is pas een prestatie! Geen grap. Kijk er echt naar uit.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-04 11:30
randomice schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:29:
[...]

Ik heb die vraag inderdaad ook, moet ik nu van die 25+ mensen uit me WoW lijst opnieuw toevoegen? Ik denk wel dat je ze kan zien , ik kan ook Starcraft spelers zien dus Diablo speler zal gene probleem zijjn. Maar de vraag is nu of je ze allemaal opnieuw moet toevoegen.....
Nee RealID friends blijven als je op europe region gaat spelen. en kan je gewoon met je wow buddys chatten crossgame afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stranglem schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:56:
Ik zit de achievements te bekijken. Het is echt ziek wat ze verwachten van ons. 2x elke character tot level 60 maken bijvoorbeeld. Dat wordt echt veel werkt. De eerste die alle achievements gehaald heeft. DAT is pas een prestatie! Geen grap. Kijk er echt naar uit.
Dat lvlen wordt erg afhankelijk van de mogelijkheid tot boosten of niet. Ik acht de kans vrij groot daar daar in het begin toch manieren voor gevonden gaan worden en dan wordt het allemaal een stuk makkelijker die achievement te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Stranglem schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:56:
Mja de monster affixes vallen me toch wat tegen. De hoeveelheid tenminste.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

randomice schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:01:
[...]

Ik vrees ook dat de wereld in het begin minder uitgebreid zal zijn dan gehoopt. Zeker vergeleken met Diablo II, waar ze het geheel aan de hand van de uitbreiding en alle patches behoorlijk uitgebreid hebben, zal het snel beperkt lijken. Dan maar vermaken met het beginsel en uitkijken naar de patches en uitbreiding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:34
Nog maar 3 dagen, 14 uur en 46 minuten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hatsjoe schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:12:
Nog maar 3 dagen, 14 uur en 46 minuten :D
Om 23:58 kom jij er nog niet in hoor. :D

Ik krijg mijn exemplaar van D3 ook dinsdag binnen via Power Unlimited. :D

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
randomice schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:01:
[...]

Ik vind juist dat er best veel zijn eigenlijk. Kan me niet herinneren wat ik in D2 allemaal tegenkwam, maar volgens mij niet zo veel verschillende.
De 'plagued' kwam ik in de beta trouwens ook 1 keer tegen, volgens mij was dat wel zeldzaam, want heb de beta best flink gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:04:
[...]

Ik vrees ook dat de wereld in het begin minder uitgebreid zal zijn dan gehoopt. Zeker vergeleken met Diablo II, waar ze het geheel aan de hand van de uitbreiding en alle patches behoorlijk uitgebreid hebben, zal het snel beperkt lijken. Dan maar vermaken met het beginsel en uitkijken naar de patches en uitbreiding ;)
Nu ik erover nadenk zaten er volgens mij minder affixes in D2 en nu zitten er meer in D3 ,dus ik schreeuw te snel ;) (gechecked via wiki ) . En toch voelt het alsof ze er meer in hadden kunnen doen, Im spoiled! ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

affixes in D2 waren ook niet zo uitgebreid, maar je kan ze combineren natuurlijk waardoor je echt zware k*t monsters krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Die strategy guide is die officieel? Vind het een beetje raar dat een developer dat zo zou uitgeven. En het lijkt me dat die Legendary en Set items lijst niet compleet is maar gewoon wat er al op hun site staat, want het lijkt me niet genoeg, waarvan ze al hadden aangegeven dat het geen complete lijst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 19:34

Een tip die ik je kan geven als MBP'10 met GF320m (265MB) gebruiker was dat ik in windows7 meer frames haalde dan toen ik via OS X speelde.

Via Youtube kwam ik dit tegen: YouTube: Diablo 3 Running On Macbook Air - Feb 2012 . Ook iemand met een Air die diablo 3 weet te spelen via OS X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Bulls schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:30:
Die strategy guide is die officieel? Vind het een beetje raar dat een developer dat zo zou uitgeven. En het lijkt me dat die Legendary en Set items lijst niet compleet is maar gewoon wat er al op hun site staat, want het lijkt me niet genoeg, waarvan ze al hadden aangegeven dat het geen complete lijst is.
Dat gevoel had ik ook al . Volgens mij is die strategy guide wel officeel. Maandag worden de items op de website geupdate , als het goed is en dat weten we meer. Bashiok heeft wel gezegd dat er veel meer items in zouden zitten dan te zien was op de website.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Bulls schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:30:
Strategy Guide is van Brady Games. Dus niet van de developer. Wel is alle (/de meeste) informatie bij de developer verkregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

randomice schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:33:
[...]

Dat gevoel had ik ook al . Volgens mij is die strategy guide wel officeel. Maandag worden de items op de website geupdate , als het goed is en dat weten we meer. Bashiok heeft wel gezegd dat er veel meer items in zouden zitten dan te zien was op de website.
compleet nutteloos die brady-guides; na dag 1 is die al niet meer actueel ivm patch. ALLE info die in brady-guides staat, vind je ook op youtube en game gerelateerde websites.
Boek is leuk voor als je op de wc zit te kakken, maar dat is ook enige toegevoegde waarde die ik kan bedenken, en dat is enkel wanneer toilet papier op is.
In het verleden wel eens zo'n guide gekocht, maar info is binnen no time out-dated

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 11-05-2012 09:47 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Post over Inferno op US Forum:
quote: Bashiok

A big part of what makes Diablo for us, or maybe more specifically Diablo III, is feeling like a total overpowered badass. It's entirely possible that what makes you feel overpowered is... in fact overpowered. We're not so dumb as to think there won't be someone that will find a build or co-op comp that we just didn't expect, and is able to take down Inferno due to an oversight, bug, 'creative use of game mechanics', or just a downright overpowered set of abilities. There are just too many skills, too many builds, too many possible comps, and too many players to believe we've been able to catch everything.

Some of that is cool. Some of what makes a Diablo game is the idea (and fact) that you can kind of outsmart the game and break its mechanics. Unlike a game like World of Warcraft where the core design of the game is to create a balanced experience and every change funnels into that, Diablo III just doesn't take the same approach. We don't mind if there are some inconsistencies and emergent favorites, we'd rather have tons of customization than boil it all down for the sake of balance. With a purely co-op (and eventually non-competitive PvP environment) we have that luxury, whereas World of Warcraft does not.

What we don't want to happen, and what we will absolutely work to patch and fix as quickly as possible, are the situations we simply can't predict that could trivialize parts of the game. There could be some build we never thought of that is super effective against a specific boss in Inferno, and we'll likely want to rein those situations in.

I'm not personally worried about Inferno being too hard. People can complain all they want about that. I'm more worried about people focusing too specifically on clearing Inferno, someone beating it too quickly through cheesy tactics or bugs or broken OP builds, and everyone going nuts saying Inferno is clearly too easy (although they themselves will probably still be in Nightmare). People naturally want to focus on a competition of who can beat what first, or speed runs, or other time-based achievements, which is at odds with what the game is really all about (the item hunt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Nog 3 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hhmmm na het inzien van de beta filmpjes is me keuze toch richting Barbarian gegaan!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 12-09 13:34
People naturally want to focus on a competition of who can beat what first, or speed runs, or other time-based achievements, which is at odds with what the game is really all about (the item hunt).
Ben het hier 200% mee eens :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bulls schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:46:
Post over Inferno op US Forum:
Ik vond dit stukje treffend:
I'm not personally worried about Inferno being too hard. People can complain all they want about that. I'm more worried about people focusing too specifically on clearing Inferno, someone beating it too quickly through cheesy tactics or bugs or broken OP builds, and everyone going nuts saying Inferno is clearly too easy (although they themselves will probably still be in Nightmare). People naturally want to focus on a competition of who can beat what first, or speed runs, or other time-based achievements, which is at odds with what the game is really all about (the item hunt).
Dat zag je in wow ook continue. Mensen die zelf een boss nog nooit gezien hadden maar begonnen te mekkeren dat 'ie "too easy" was omdat een of ander 24/7 hardcore world-fiurst guild 'em gedownd had.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Kripp heeft weer filmpje geposted mbt Base stat mechanics: YouTube: D3: Base Stat Mechanics Die gozer ziet nu alweer lijk wit en hij moet nog beginnen met zijn worlds first run ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Donnie op 11-05-2012 10:12 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Donnie schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:12:
Kripp heeft weer filmpje geposted mbt Base stat mechanics: YouTube: D3: Base Stat Mechanics Die gozer ziet nu alweer lijk wit en hij moet nog beginnen met zijn worlds first run ;)
Zit stil man!

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 6:25.. verbaast me dat je ook aanvallen van achter kunt dodgen en zelfs AoE dodgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Die gozer ziet nu alweer lijk wit en hij moet nog beginnen met zijn worlds first run ;)
Lijkwit is denk ik nog een understatement :)
Ziet er niet echt gezond uit

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Iusedto schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:22:
[...]

Lijkwit is denk ik nog een understatement :)
Ziet er niet echt gezond uit
Hij doet Necromancer Cosplay, en werkt aan Undead Cosplay, zijn doel voor volgend jaar is Skeleton Cosplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

[b][message=38203300,noline]Bla bla bla...

In het verleden wel eens zo'n guide gekocht, maar info is binnen no time out-dated
Ben ook niet echt een guide persoon maar heb deze toch maar besteld. Heb ook maar 13 (L.E.) pond betaalt i.p.v. 25 euro waar die op sommige plekken voor staat.

En al vermeld een keer maar ik gooi de link nog maar een keer neer;

Beta uninstall/AMD stuff; http://diablo.incgamers.c...-uninstall-and-amd-issues

Alle achievements!!! ;

ps. bart smit heeft net me bestelling van gisteren al verzonden, betekent dus dat ik er 2 zal hebben op een moment (komt later nog wel bericht van als je er graag 1 wilt).

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Dat. En /care. Ik ga eerst het spel spelen. Als ik eenmaal in Hell beland ben ga ik me daar wel een keer druk over maken. Komt bij dat tegen die tijd alles prima op de wikite vinden is en ik niet naar een irritant mannetje hoef te luisteren :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben benieuwd:
Uw bestelling met ordernummer 8381987 is overgedragen aan PostNL
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, op onderstaand afleveradres bezorgd.

PostNL: za 12 mei 2012 08:30 - 21:30
Niet dat ik er veel aan heb van het weekend, maar zou wel grappig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Mad-Matt schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:36:
Ben benieuwd:

[...]

Lol, is deze van de Bart Smit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 18:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mad-Matt schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:36:
Ben benieuwd:

[...]

Goededag, Spreek ik met Bart Smit, Sorry voor de moeite maar u mag order nummer <insert het ordernummer > schrappen en verkopen aan de volgende >:) Ik hoor dat Bart Smit er zo nog eentje extra heeft heren !
LabsTipJr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:38:
[...]

Das een bartSmit Ordernummer inderdaad

[ Voor 19% gewijzigd door ShadowBumble op 11-05-2012 10:40 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

LabsTipJr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:38:
[...]

Ja, die zijn momenteel bezig met alle bestellingen van gister te verwerken/versturen. Opvallend dat ze de CE pas gister aanboden(enkele uren op de site gestaan) en nu als eerste ook gaan versturen. Ik laat hem echter bezorgen in een lokale bart smit omdat ik verwachte dat hij pas ma/di zou komen(zit ik op werk) dus ben benieuwd of die hem wel morgen meegeven :D

Maarre..was het niet 'verboden' om over leveringen en CE's te praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
zojuist nog een CE besteld via de bart smit site. als je gewoon specifiek Diablo 3 collectors edition intypt kan je hem nog bestellen.

zie wel of die aankomt ja of nee. dan zal ik er mischien 1tje over hebben tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

E-plaza, maar is onderdeel Bart Smit.

En mods, dit is niet om stoer te doen dat ik er 1 heb, maar meer dat ik me verbaas dat hij al verstuurd is volgens PostNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Cthulhu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:56:
[...]

Ja, maar dat is ook bijna 8GB ;) Scheelt weer tijd als je het van te voren download :P
Anders moet die 8GB nog geinstalled worden, nu heb je dat al
Ik heb de download reeds gedaan enkele weken terug, maar de installatie kan toch enkel maar vanaf maandag gebeuren, voor zover ik me dit correct herinner? Dus of je nu de download op maandag installeert, of je bespaart u de download en installeer het spel met de discs, dat is toch net hetzelfde?

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Yorin schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:18:
[...]

Om 23:58 kom jij er nog niet in hoor. :D

Ik krijg mijn exemplaar van D3 ook dinsdag binnen via Power Unlimited. :D
Had deze vraag een keer in het algemeen gesteld maar gezien jij hem ookbij PU hebt?

Gaat deze gewoon door de brievenbus? Of moet er iemand thuis zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

wildcardxl schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:55:
[...]

Had deze vraag een keer in het algemeen gesteld maar gezien jij hem ookbij PU hebt?

Gaat deze gewoon door de brievenbus? Of moet er iemand thuis zijn?
Kan het voor je navragen. Als je ff hebt, weet ik het waarschijnlijk zo. Maar waarschijnlijk is het gewoon brievenbuspost.

[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 11-05-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackminister schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:50:
[...]

Ik heb de download reeds gedaan enkele weken terug, maar de installatie kan toch enkel maar vanaf maandag gebeuren, voor zover ik me dit correct herinner? Dus of je nu de download op maandag installeert, of je bespaart u de download en installeer het spel met de discs, dat is toch net hetzelfde?
Yep, volgens mij kun je vanaf 17:01 installeren. Dan is er nog een patch 1.0.1 die wordt gedownload (minder dan 100MB) en geinstalleerd.. En daarna is 't wachten tot 12:01 voor je kunt inloggen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Nogmaals de vraag:

Krijgt ieder land zijn eigen CE's? Dus in NL een NL versie van de CE, in DE een DE versie van de CE. uiteraard bedoel ik dan de boekjes en teksten op de dozen. Spel is natuurlijk in alle talen te spelen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Denk dat de CE hier gewoon in het Engels is, maar dat is een gok :)

Volgens mij waren de CE's van Starcraft en WoW ook in het Engels

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ben ik de enige die gewoon vroeg naar bed gaat en dan volgende dag gewoon om 8-9:00 strak begint? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-10-2024
The Chosen One schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:04:
Ben ik de enige die gewoon vroeg naar bed gaat en dan volgende dag gewoon om 8-9:00 strak begint? :p
Nee, ik zal helaas ook moeten wachten tot in de avond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
Nee, want mijn werkdag begint ook ergens rond die tijd ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:34
Denk dat de meeste wel even gaan spelen om 12:01am :P

Ik ga in ieder geval de nacht mooi doorhalen, ben mooi de hele week vrij :D
Pagina: 1 ... 20 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:

[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May