Bwa, ze waren nuttig, tot je bij de SK kwam.
Daarnaast heb ik gelezen dat er een skill/perk/whatever is waardoor je je dogs kan opofferen, hierdoor exploderen ze en doen ze 200% damage ofzoiets.
The witch doctor has the ability to summon Zombie Dogs and Sacrifice them, obliterating everything nearby in a similar fashion to corpse explosion in Diablo 2. At first glance, Sacrifice seems strong, but not overwhelmingly so; however, its greatest feature is the high level of synergy it has with a number of other abilities.
With the appropriate skill selection, a flurry of zombie-explosions can net 25,000%+ weapon damage in a matter of moments. Skeptical? We were too – read on for the gory details.
As with all pre-launch content, keep in mind that much of this is pure speculation and theorycraft; much can change between now and the 15th.
Alle math stuff hier:
http://diablo.incgamers.c...st-aoe-damage-in-the-game
Maar natuurlijk ga ik de class niet spelen puur voor exploderende dogs.
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 22:11:
Voor mij wordt 't Witch Doctor, lijkt me een class met veel afwisselende opties, wat strategischer spel en ik vind zijn skills leuk bedacht en mooi gemaakt.
Barb is echt old-school hack-and-slash, stoer maar niet mijn ding zeker voor mijn 1e char.
Monk lijkt me erg leuk en speelbaar vanwege zijn nuttige skills, maar ik vind 'm visueel een van de mindere classes kwa uiterlijk/skills en ik weet niet of ik die karate-gameplay zo leuk zal vinden.
Wizard lijkt me ook erg leuk om te spelen, maar volgens mij speel ik daar niet 'precies' genoeg voor.. ben bang dat ik teveel dood ga door foutjes of onoplettendheid en dan gefrustreerd raak. Cannon is prima enzo, maar glass niet zo. Misschien voor een latere char.
En Demon Hunter lijkt me best ingewikkeld en intensief om te spelen met de dubbele resource
en alles ranged proberen raak te klikken. Had ik ook graag gespeeld, maar toch voor WD gekozen.
Valt goed mee. In de Open Beta had ik als eerste class Demon Hunter gekozen, en enkel die class ook tot aan de SK voltooid.
Ik voelde me redelijk overpowered, ook al was ik totaal nieuw in de Diablo franchise en hoor ik achteraf her en der dat Demon Hunter relatief gezien een van de moeilijkste/meest kwetsbare classes is.
- Gebruik ALTIJD je Shift toets. Zo blijft je character stilstaan als die schiet, en beweeg je niet per ongeluk naar je target als je met de muis mis klikt.
- Die standaardaanval die je hebt, schiet pijlen af die automatisch naar je dichtste target gaat. Je moet dus gewoon de rechtertoets ingedrukt houden en mikken in de richting van de vijanden. Je moet niet exact raak mikken want de pijlen vliegen sowieso naar de dichtst bijzijnde targets.
Het is echt te doen. Natuurlijk, dit was maar begin van Act 1 in Normal...
Ik heb nooit die Trap moeten zetten. Zelfs als de enemies rond jou stonden op 1 cm afstand (bij wijze van spreken), schoot je zo snel dat je ze toch allemaal sneller killt dan zij jou