Trunksmd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:22:
Waarom doet niemand eens vertellen met welk karakter zijn als eerste van start gaan en dit een beetje onderbouwen? dit in plaats van de hele tijd te klepperen over de status van aankoop.
Niet alleen vertellen omdat je het leuk vindt (daarvoor is iedereen hier aanwezig), want daarvoor hebben we de charts op de startpagina. Vertel eens omdat je bijvoorbeeld de skills leuk vind of dat je een bepaald build in gedachte hebt. Ik weet dat dit nu nog moeilijk is, ik heb de beta ook niet gedaan.
Ik zal eens starten: Ik ben altijd meer een melee Hack and slash type geweest en geen caster, dus ik twijfel dus de monk en de barbarian ivm met goede defence (up close en personal dus). Mijn DII heb ik uitgespeeld met een Barbarian en in DIII herken ik hierin veel terug, dus dat is mogelijk de meeste veilige optie. Maar ik moet dit weekend eens alle abilities goed gaan nalezen.
Amen to this^
Ik kan alleen zelf nog weinig delen over builds en skills. Op dit moment hou ik me alleen bezig met al het nieuws dat er uit komt over D3. Maar over builds wil ik eigenlijk pas gaan nadenken tijdens het spelen. Waarschijnlijk ga ik gewoon elk level als ik nieuwe skills/runes/passives krijg mijn build aanpassen zodat ik een goed idee krijg hoe alles aanvoelt. Tegen de tijd dat de content te moeilijk wordt om het op die manier te spelen, ga ik wel nadenken over mijn build

Normaal ben ik wel veel bezig met theorycrafting, maar aangezien ik van plan ben D3 heel erg lang te gaan spelen, kan dat wel even wachten tot ik de game zelf wat beter heb leren kennen.
In elk geval begin ik met de barbarian. De skills die me heel erg aanspraken uit de beta en skill video's zijn euh.. alle skills! Eigenlijk vind ik de barb gewoon heel vet omdat alle aanvallen zoveel impact lijken te hebben. Leap, bash, seismic slam, hammer of the ancients zien er gewoon zo hard uit. Verder vond ik Wrath of the Berserker er heel vet uitzien. Lijkt me heerlijk om die in te zetten en gewoon alles neer te ploegen

Als laatste kreeg ik gewoon kippevel van de eerste keer dat ik Call of the Ancients zag. Als ik dan toch over builds na moet denken, dan iets waar deze inzit
(toch nog een constructieve post geworden

)