Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18:06
@Jasper, volgens mij is daar niks tegen te doen, behalve zelf maatregelen nemen als je erachter komt. Ik zou ze de eerste keer 1 dag bannen en al de bc's afnemen, 2e keer permaban.

@Piekartz87, heb hem toegevoegd aan me favoriten in de commander. Zijn er plannen voor een Napf server, want ben een beetje uitgekeken op Chernarus?

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• Piekartz87
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:19
@NoFear

Ik sluit niks uit maar deze server draait nog niet zo heel lang. Ik denk dat de pvp versie ook gewoon chernarus is maar ik zal het vanavond eens vragen.
Misschien spot je ik je wel op teamspeak mocht je eens joinen :)

Als er veel vraag ergens naar is dan is alles mogelijk natuurlijk.

Ik ben zelf niet zo'n epocher maar tijdens de speciale evenementen ben ik er zeker te vinden.
http://www.dhqlax.com/event.php?id=5
Ik ben dan een barbarian :P

• dudee
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22-10 21:59
Beetje afwisselend nu en dan wat gespeeld op servers maar het kriebelt wel weer! School is bijna over dus maar eens kijken wat ik weer ga spelen.

• KnetterGek
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 20-10 21:42

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

Mijn Origins spelende maten wilden bij Origins blijven en we zijn dus gemigreerd naar een nieuwe server, maar niet één van ons eigen geld. Een ietwat drukkere Franse bak dit keer, met PVP maar wel redelijk menslieve admins. Erg handig voor mensen zoals wij.

Na een dagje looten hadden we een auto, wat spullen voor een L1 huisje, één L1 hero (iemand schoot op me, en één muisklik later was ik hero *O* ) en genoeg zooi om een heli op te lappen en vliegend te krijgen. Om ons even te introduceren bij de admins besloten we die van hun op te lappen. En vliegend te krijgen. Hun base uit.

Dat ging helaas de mist in wegens net inloggende admins toen we hun kampje naderden. In plaats van een heli hadden we toen een setje sterfgevallen (AK74 en makarov versus M40 op 200 meter ging hem niet worden). Maar, nadat de grootste psychopaat uit ons groepje poeslief ging bedelen of ie onze loot mocht hebben en zowaar een "OK" terug kreeg hadden we de meeste gear weer terug (alles zat in backpacks, niet in de inmiddels ontplofte auto) en omdat het mij te min was om te gaan bedelen had ik op dat moment een autootje bij elkaar geschraapt om de bedelaar op te halen.
De hele tijd dat wij bezig waren afgeslacht te worden en weer naar onze gear te komen hebben twee man bambis enorme last gehad met een missie in Byelov/Stari Sad. Je moet daar vijf banditjes afschieten en dan naar Etanovsk tuffen voor een kist met SVD+ammo, NV goggles en iets van ammo en een sniper wapen. Die kerels zijn beide minimaal vier keer gestorven, en één van hen had een -1 bij z'n voertuig kills, dus hun auto was ontploft met één van hun er nog in. Nét toen ik langs Eta terug naar de base reed met m'n verse autootje en onze teruggekregen gear waren ze klaar met de missie. Dat zal frustrerend zijn, na zoveel pijn en moeite die missie fixen en dan als je bij Eta aankomt om je loot te halen, rijdt die nét weg in een roestbruine pickup... >:)
Of ze me achtervolgd hebben weet ik niet zeker - ik reed langs twee midden op de weg geparkeerde helis, die bleken van de AI te zijn, en er liep 14 man AI omheen. Eén liep middenop de snelweg, en de 13 die er nog waren nádat ik die platgereden had waren eerst heel druk op mijn autootje aan het schieten, maar leken nog een tijdje door te schieten toen ik al ruimschoots buiten bereik was.

Toch na een uurtje of 3 gamen een SVD, NV goggles, PDA, M24, ammo voor beiden, een paar M240 belts en een redelijk doenlijke auto (voor bambi's) weten te ritselen. En gezien waar de zwakke plek zit in de admin base. Die heli komt er ook nog wel >:)

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• toos87
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 17:44
Nou ik heb de knoop ook doorgehakt. Speel nu Dayz Standalone maar mis toch wat dingen.

Aangezien Arma II complete edition hier nu voor €7.50 te krijgen is toch maar gekocht https://store.bistudio.com/arma2-games.

• Conwa
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-10 14:05
(jarig!)
quote:
toos87 schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:06:
Nou ik heb de knoop ook doorgehakt. Speel nu Dayz Standalone maar mis toch wat dingen.

Aangezien Arma II complete edition hier nu voor €7.50 te krijgen is toch maar gekocht https://store.bistudio.com/arma2-games.
Daar ga je geen spijt van krijgen! Betaal nog liever 25 euro voor arma 2, dan voor de standalone momenteel.

Mocht je nog een leuke server zoeken: UK420 epoch server 3.
Is niet van mij zelf, maar speelt erg fijn en ze hebben de map flink verrijkt met loot plekken en het is er altijd druk!

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
quote:

Zul je inderdaad geen spijt van krijgen. De mod is nog veel completer en stabieler dan de SA. Ik raad je wel aan DayZ commander te gebruiken en ff op te zoeken hoe je alles aan de praat krijgt (dat is allemaal wat gecompliceerder dan de SA, maar alleen de eerste keer).

• NoFearCreations
En ik raad je aan om de Napf map te proberen. Naar mijn mening de beste DayZ map, zelfs beter dan Chernarus.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• Piekartz87
Ik ben ook maar eens begonnen met dayz epoch :P
Op onze nieuwe pvp server. Is nog vrij leeg. Maar geeft mij mooi de kans om rustig een basis op te bouwen.

Heb al een stenen garage waar ik iig veilig 2 voertuigen en veel gear op kan bergen.
Ik vind het bouwen zelf niet zo veel aan, nu ik eenmaal die veilige plek heb om daarvanuit te opereren vind ik het wel leuk.

Even iets anders wat ik ook wel leuk vind om te delen, het is voor arma bedoelt dus wellicht is het dan nog on-topic :p

Ik ga zelf een track IR systeem maken. Een headset clip met 3 ir LED's. Aangepaste webcam erbij.
Ik zal wel een fotootje/ervaring delen als het klaar is :)

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
Piekartz87 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:50:
Ik ben ook maar eens begonnen met dayz epoch :P
Op onze nieuwe pvp server. Is nog vrij leeg. Maar geeft mij mooi de kans om rustig een basis op te bouwen.

Heb al een stenen garage waar ik iig veilig 2 voertuigen en veel gear op kan bergen.
Ik vind het bouwen zelf niet zo veel aan, nu ik eenmaal die veilige plek heb om daarvanuit te opereren vind ik het wel leuk.

Even iets anders wat ik ook wel leuk vind om te delen, het is voor arma bedoelt dus wellicht is het dan nog on-topic :p

Ik ga zelf een track IR systeem maken. Een headset clip met 3 ir LED's. Aangepaste webcam erbij.
Ik zal wel een fotootje/ervaring delen als het klaar is :)
http://www.gametracker.com/server_info/87.73.98.203:2375/

Deze server bedoel je toch?

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• Brother Lorien
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 07:29
quote:

ik dacht ik schaf hem ook aan via hier (heb originele spel wel als hardcopy) maar man-o-man wat is die website een zootje, krijg constant error login en dergelijke.

Dus ff een vraagje: als ik mijn originele arma 2 installeer zijn dan de expansies via steam te installeren? en doen die het ook met de versie die ik heb?
Kan ik Arma 2 dan ook via steam laten updaten?

• Grotman
  • Niet online
Voor Steam heb je steam-keys nodig. Moet je ff kijken of je die krijgt via de BI store, maar dacht het niet. Overigens is voor DayZ en andere mods het makkelijkst om de niet-Steam versie te hebben (vond ik), maar het kan allebei.

• Brother Lorien
Spel is trouwens compleet ook nog te krijgen via steam , kon het in eerste instantie niet vinden , maar als je naar arma2 : armies of the chech republic gaat en naar beneden scrolled dan staat het complete pack er ook voor €7,49

• dudee
Hebben jullie Dayz Epoch Napf al gezien? Lijkt mij erg leuk maar kan maar niet vinden hoe ik het kan spelen.

• NoFearCreations
Die zit in de laatste epoch update samen met Sauerland. Dus als jouw Epoch up to date is, kan je gewoon Napf servers joinen. Mooiste DayZ map die er is! Sauerland raad ik af, is een veels te grote map, die nog in alpha fase is.

• dudee
Oh ok, zal dan ff onder epoch zoeken voor servers!

• Brother Lorien
Op welke servers spelen de meeste van jullie? zit nu op DHQlax server voornamelijk

• NoFearCreations
Ik speel 90% van de tijd PVE, de rest zit ik op de DDG server.

• dudee
Ik kan trouwens geen napf servers vinden.

EDIT nu ineens wel weer.

dudee wijzigde deze reactie 21-04-2014 12:06 (25%)

• CallmeGod
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18:45
arma 2 ook aangeschaft voor 7,49 via steam

Alleen kan ik geen enkele server joinen hij geeft aan Bad Version .
Ik start de servers via dayzcommander heb normale mod,dayz epoch en dayz origins geinstalleerd.

iemand raad voor a noob/newbie dayz epoch versie 1.0.4.2 en origins 1.7.8.5 ook staat hide wrong version arma 2 en mod version uit.

CallmeGod wijzigde deze reactie 24-04-2014 21:35 (83%)

• NoFearCreations
Ga naar settings in DayZCommander, en download de 103718 (Stable) update. Zet daarna het automatisch updaten van ArmA2 + OA uit in steam.

• CallmeGod
quote:
NoFearCreations schreef op donderdag 24 april 2014 @ 22:53:
Ga naar settings in DayZCommander, en download de 103718 (Stable) update. Zet daarna het automatisch updaten van ArmA2 + OA uit in steam.
thnxs it works ... :)

• Piekartz87
quote:
Brother Lorien schreef op maandag 21 april 2014 @ 09:00:
Op welke servers spelen de meeste van jullie? zit nu op DHQlax server voornamelijk
Gezellig :) ik zit bij die clan. We krijgen best veel members erbij door die server.
Ik speel voornamelijk op de pvp versie daarvan. Als daar genoeg spelers komen (gisteren 8 toevallig) dan komt daar ook een donation systeem waar je spul kan kopen.

Verder zondag nog een ace/acre game :)

Mijn nieuwe freetrack ir systeem werkt mooi, kan ik mooi mn clanmates afzetten in een heli :P

YouTube: Freetrack IR ARMA 2 showcase

Kleine clip van mijn freetrack systeem in werking gemaakt.

• Brother Lorien
quote:
Piekartz87 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:50:
[...]

Gezellig :) ik zit bij die clan. We krijgen best veel members erbij door die server.
Ik speel voornamelijk op de pvp versie daarvan. Als daar genoeg spelers komen (gisteren 8 toevallig) dan komt daar ook een donation systeem waar je spul kan kopen.

Verder zondag nog een ace/acre game :)

Mijn nieuwe freetrack ir systeem werkt mooi, kan ik mooi mn clanmates afzetten in een heli :P

YouTube: Freetrack IR ARMA 2 showcase

Kleine clip van mijn freetrack systeem in werking gemaakt.
Dit weekend op zondag is er volgens mij op de PvE server (waar ik op zit) een t34 battle

• Piekartz87
Dat viel mij net ook op. Vreemd dat ik er nog niks van gehoord had. Ik doe mee iig :)
Wel ff inschrijven: http://www.dhqlax.com/events.php

Hou er rekening mee dat die tijd voor gtm geld, wij zijn +1 dus tel er een uurtje bij op.

Tot op het slachtveld :P

• NoFearCreations
Wij zijn op dit moment GMT+2. Heb hier ook al een paar keer verwarring mee gehad op de US server waar ik nu speel. Dit komt omdat wij naar zomertijd zijn gegaan.

• CallmeGod
ik kom van dayz standalone af waarvan ik alle controls goed onder de knie heb, nu ben ik bezig met arma2 mod maar ik kom niet echt in het spel .
Ik word continue doodgemaakt door de zombies omdat ik gewoon weg geen spullen heb en dat ik nog niet weet hoe de packback werkt.Dit is totaal anders als de standone versie vraag me ook af welke server ik het beste mee kan beginnen?

• NoFearCreations
Kijk wat tutorials op YT. Als je het eenmaal doorhebt is de backpack van de mod veel makkelijker. Als je het niet erg vindt om op een PVE server te gaan, kan ik je wel het een en ander uitleggen.

• Piekartz87
och klopt ja, maar engeland (van daaruit wordt de tijd gekozen) is nu dan toch +1?

pff, verwarrend :P

• Grotman
  • Niet online
quote:
martijn24 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 18:42:
ik kom van dayz standalone af waarvan ik alle controls goed onder de knie heb, nu ben ik bezig met arma2 mod maar ik kom niet echt in het spel .
Ik word continue doodgemaakt door de zombies omdat ik gewoon weg geen spullen heb en dat ik nog niet weet hoe de packback werkt.Dit is totaal anders als de standone versie vraag me ook af welke server ik het beste mee kan beginnen?
Het inventorysysteem is niet intuitief, dus dat is zeker even wennen. Maar als je het eenmaal doorhebt is het gewoon werkbaar, alleen onhandig soms. De zombies vallen wel mee tegenwoordig. Ze zien je veel minder snel ivm de SA.
Ik speel op een server waar je standaard een silenced pistol krijgt, dus dan zijn ze al helemaal niet gevaarlijk meer. Je moet maar even kijken wat je zelf het prettigst vindt qua server, er zijn veel verschillende qua startinggear en missions e.d.
En dan heb je nog Epoch of andere mods.

• CallmeGod
quote:
NoFearCreations schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 20:14:
Kijk wat tutorials op YT. Als je het eenmaal doorhebt is de backpack van de mod veel makkelijker. Als je het niet erg vindt om op een PVE server te gaan, kan ik je wel het een en ander uitleggen.
Super dat zou tof zijn, maakt niet uit als het op een PVE server is. Welke server zit je meestal dan sla ik die even op in mijn favorieten.

• NoFearCreations
Heb je een PM gestuurd.

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

Dit event word bedoeld : http://www.dhqlax.com/event.php?id=6

& deze server : http://www.gametracker.com/server_info/87.73.98.203:2335/

Je zult me er vaak wel actief zien, als je vragen hebt. Kun je altijd bij mij terecht. :)

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• Jasper11
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 02-01-2018
Ik zoek nog een admin voor mijn Panthera & Chernarus server die ik samen met een vriend van mijn run. Ik kan het echter niet alleen aan dus mochten mensen mee willen helpen stuur me maar een PM!

Controleer de controleurs

• Brother Lorien
quote:
rolandos582 schreef op zondag 27 april 2014 @ 01:58:
Dit event word bedoeld : http://www.dhqlax.com/event.php?id=6

& deze server : http://www.gametracker.com/server_info/87.73.98.203:2335/

Je zult me er vaak wel actief zien, als je vragen hebt. Kun je altijd bij mij terecht. :)
T34 battle was gaaf en ik heb tevens gewonnen!

• Piekartz87
Dan weet ik ook meteen wie je bent :P Mooi gespeeld!
Ik hoorde al wel heel duidelijk dat jij een Nederlander bent haha.

Ik deed ook mee. Ik was gunner en mijn broertje was driver.
We reden sneaky een heuvel op, ik keek rond en volgens mijn broertje stonden we ineens naast een andere tank.

Mijn broertje: Schiet dan hij staat naast ons!
ik zag hem dus echt niet :P jammer dat het in het donker was ik zag geen hand voor ogen.
Hun beschoten ons echter met HE rounds, ze raakten ons 2 keer maar ik schakelde ze in 1 schot uit met AP. Onze tracks waren wel kaduuk dus we hadden een stilstaand kannon alleen. Ik probeerde lopend andere tanks te lokken maar we werden ineens kapot geknald vanaf de andere heuveltop.

@Rolandos, ik ben benieuwd wie jij dan bent op TS/ ingame :) (never mind ik weet het al :) hallo clanmate)

Volgend event gaan we kijken wie de mooiste base heeft in PVE, Ik vlieg dan iedereen rond in een osprey :)

• Brother Lorien
Heh ik ga van de week mijn base bouwen...komen de 5 briefcases met gold goed bij van pas...ik heb echter nog iemand nodi die eventueel ff supplies met me wil ophalen bij whole saler :)

Trouwens , wij speelden heel erg op geluid: motor af en turret stil en dan kon je de tanks aan horen komen, alleen de uitlaat gassen van die tank zorgden ervoor dat ik amper wat kon zien , en 8bit maar gillen "dude cant you see them, right in front of us"
Irritante aan de teamspeak van DHQ is dat het geconfiged is voor push to talk en dat is best irritant.

Jullie stonden zeker vlak bij de event marker in de bossen?

Brother Lorien wijzigde deze reactie 28-04-2014 13:53 (53%)

• Piekartz87
Wij stonden zo'n 800 meter ten zuiden van de marker op de zijkant van een heuvel.

Ik heb het geluid van de game vrij zacht staan ivm ace/acre games (anders hoor ik de anderen echt niet als er geschoten wordt) Dus ik had er wat moeite mee om iets te lokaliseren. Misschien een keer een ander profiel maken voor dayz ofzo.

Iemand wil je vast wel helpen, ik speel niet op de pve server verder dus ik kan je denk ik niet echt helpen.
Ik heb een kleine basis op de pvp server.

Ik ben benieuwd naar alle bouwsels.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
Piekartz87 schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:39:

@Rolandos, ik ben benieuwd wie jij dan bent op TS/ ingame :) (never mind ik weet het al :) hallo clanmate)

Volgend event gaan we kijken wie de mooiste base heeft in PVE, Ik vlieg dan iedereen rond in een osprey :)
Dude jij bent gevaarlijk met vliegen. Crazy Dutchmen crasht gewoon even onze osprey met like 15 man erin.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoFearCreations
Nou ik ben f#cked. Ik heb een DartBan gekregen door een oud admin van mijn vaste server. Deze admin heeft wat tegen mij persoonlijk. Hij is nu admin op een andere server, die ook Dart gebruikt. Hij heeft mij via die server gebanned, waardoor ik dus ook niet meer op mijn vaste server kan. Dit moet wel het toppunt van admin abuse zijn. Ben bezig om de dart ban ongedaan te laten maken, en heb BE gemaild of hij een global ban kan krijgen.

• Piekartz87
quote:
rolandos582 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:45:
[...]

Dude jij bent gevaarlijk met vliegen. Crazy Dutchmen crasht gewoon even onze osprey met like 15 man erin.
Gingen we dood dan?
nope! :)

Met al die stunts gaat er niks mis, wil je een simpele bocht uitvoeren.... :'(
(geen bocht maken als een vliegtuig als de helikopter modus aanstaat....)

Viel me trouwens nog mee dat de clanleider niet helemaal bezerk ging op het eind trouwens :p
Met die mensen die het moesten verpesten door heel dom te gaan stemmen.

Piekartz87 wijzigde deze reactie 08-05-2014 09:03 (18%)

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
Piekartz87 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:59:
[...]

Gingen we dood dan?
nope! :)

Met al die stunts gaat er niks mis, wil je een simpele bocht uitvoeren.... :'(
(geen bocht maken als een vliegtuig als de helikopter modus aanstaat....)

Viel me trouwens nog mee dat de clanleider niet helemaal bezerk ging op het eind trouwens :p
Met die mensen die het moesten verpesten door heel dom te gaan stemmen.
Geloof me, die MV22 is drama in bochten. Bovendien probeer eens te landen met autolanding. Ging mij > laat ik het netjes brengen. Niet zo heel goed af. ;)

True, 8bit word normaal wel helemaal mental. Maar hij bleef koel en het is uiteindelijk gelukt. De winnaar lijkt me duidelijk. Al win ik de volgende keer uiteraard.

• NoFearCreations
Een maat van mij kan geen enkele addon map spelen. Wij willen nu op Namalsk, maar hij wordt altijd terug gekicked naar het main menu. Verse install van Arma2:COm goede Namalsk versie, en goede parameters. Ook Taviana kan hij niet joinen. Snappen er niks meer van....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piekartz87
En je joined via dayz commander ofzo?

@rolandos:
Ik heb nog nooit autolanding geprobeerd :P
Ik ben normaal wel vrij "ok" met de osprey, Dit was echt een mixup met de hovermodus.

En ik heb gisteren het race event gewonnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoFearCreations
Na 3 dagen kloten gevonden. Bij hem werkt het alleen als hij de Namalsk parameter voor de Epoch parameter zet....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piekartz87
Dat zijn nou de leuke dingen aan arma :')

Ik ben ook eens een halve week bezig geweest met ACE/Acre aan de praat te krijgen.
Blijkbaar had ik de verkeerde arma versie geselecteerd.... oeps :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

Spawnen er in Epoch geen gewone, lootable voertuigen zoals in de vanilla mod en in Origins? Het lijkt na een tiental uren Epoch prutsen wel alsof er alleen locked voertuigen zijn.

Het zal toch niet zijn dat je een auto *moet* kopen?

KnetterGek wijzigde deze reactie 12-05-2014 13:19 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
quote:
KnetterGek schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:18:
Spawnen er in Epoch geen gewone, lootable voertuigen zoals in de vanilla mod en in Origins? Het lijkt na een tiental uren Epoch prutsen wel alsof er alleen locked voertuigen zijn.

Het zal toch niet zijn dat je een auto *moet* kopen?
Volgens mij heb je die nog wel, maar heb Epoch al een tijd niet meer gespeeld. Nadeel van Epoch is inderdaad dat je nergens meer loot vindt. Alle vehicles zijn closed en niemand gebruikt tentjes meer omdat je alles in een vehicle op kan slaan, naast kluizen in bases uiteraard. Maar door de traders heb je zelf ook zo genoeg gear en een auto. Was altijd 2 gold voor een ATV. Gewoon een lootrun doen en dan verkopen bij de traders = profit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

Ja, ik heb wel goud (één runnetje door een industrial en genoeg industrial meuk om een fiets te kopen, en 3x cinderblocks gevonden die,, mits je op een fiets zit, ook goed vervoerbaar zijn) maar... de leukheid is er een beetje af zo, en aangezien ik het huisjesbouwen niet zo zie zitten als speldoel, lijkt mij het enige doenlijke dan maar om een beetje redelijk geweer te scoren (eigenlijk kun je die kopen maar dát is tegen mijn religie in dayz) en dan in een bosje bij een geparkeerd, gelocked voertuig gaan liggen en hopen dat de eigenaar inlogt, zodat je hem voor z'n tokus kunt knallen en z'n sleutels + voertuig jatten.

Nou helpt het vast niet dat op de server waar ik tot nu toe gespeeld heb je niet buiten een tradezone mag gaan campen om iemand op te wachten die daar net in of uit wil, en sowieso iedereen helis heeft en dus veilig in de tradezone landt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Ik ben gewoon vanilla DayZ gaan spelen. Dat vind ik nog steeds het leukst. Je hebt servers waar je modded Chernarus hebt, met meer steden, camps, missions, andere soort startgear, etc.
Je moet maar kijken wat je leuk vind. Basebuilding en lockable verhicles vind ik ook niet veel aan, dan maar een tentje of auto verstoppen voor je loot.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 11:11

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

quote:
Grotman schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:45:
[...]

Volgens mij heb je die nog wel, maar heb Epoch al een tijd niet meer gespeeld. Nadeel van Epoch is inderdaad dat je nergens meer loot vindt. Alle vehicles zijn closed en niemand gebruikt tentjes meer omdat je alles in een vehicle op kan slaan, naast kluizen in bases uiteraard. Maar door de traders heb je zelf ook zo genoeg gear en een auto. Was altijd 2 gold voor een ATV. Gewoon een lootrun doen en dan verkopen bij de traders = profit.
Ik kan me herinneren dat ik zelf altijd dagenlang met de auto rondreed om een geschikte base-plaats te vinden waar we ook zolang niet gevonden zouden worden :*)

Maar Engelse maten waar ik af en toe mee speel zijn meer van het *deze spot bevalt me en vandaag is het af* principe..

Zo krijg je op een begeven moment luxeproblemen waar je met 4 man een gigantische base hebt en 20 kluizen prop en propvol zitten en waar je nog niet weet waar je de briefcases aan kwijt moet :)
Toen we op die server zijn gestopt hebben we iedereen die langskwam gewoon wat spullen laten uitzoeken en iedereen was blij.

R7 3700X - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoFearCreations
Zit nu op een Namalsk Epoch server met veel roaming AI, die erg aggresief zijn, en ook genoeg missies.
Pluspunt, alle voertuigen en wapens uit ArmA zitten erin.

• KnetterGek

KnetterGek

Met een vriend gisteren maar een stukje geEpochd. Eerst werd ik in een tradezone onder vuur genomen door een little bird met raketten en chainguns, en vervolgens beukt diezelfde helimuppet een salvo in mijn aanscheurende lootkameraad - ondanks de safezone ontplofte de auto en lag mijn kameraad bloedend en gekreukeld op het asfalt. Maar hij overleefde de klap en met een bandage en een bloedzak kwam dat oed, gevolgd door een "goedmakertje" van de helibandit, die niet door scheen te hebben dat hij een trade zone aan het rapen was. (Wat geloofwaardig is wanneer je een bewapende litte bird hebt...).

Van mijn loot goud een knal oranje SUV gekocht, even naar een andere trader om een overtollige partij Saigas te verkopen, en met een van een bekende gedoneerde Safe het diepe bos in om onze base te kiezen.
Safe staat, auto is verstopt in een bosje bomen ("welke idioot koopt er een oranje SUV!?") en alles in de safe gepropt. Ik wil de safe locken: cannot lock safe, another player is near.
Er liep een zombie die veel te slim deed om een zombie te zijn - zich verstoppen achter de kluis zodat ik hem niet kon schieten, in een boom duiken om uit zicht te blijven, en afstand houden maar wel aandacht blijven trekken, en elke keer dat ik me wilde omdraaien om de safe te sluiten rushte die mij. Na een paar fouten, met name qua niet in dekking zijn als ik m'n SAW op je hoofd richt, was hij weg en kon ik de safe sluiten. Terwijl ik in een boom kroop om uit te loggen hoorde ik een heli aanvliegen, die ging recht boven m'n safe hangen toen ik abortte.
Enig navragen leerde dat je als zombie kunt spawnen, vermodelijk iemand van een clan die als zombie ons spotte en clanmaten in een heli opriep ons te komen banditen...

Vanavond maar eens kijken of ik nog een SUV heb :/

• Piekartz87
Soms spawn je perongeluk als zombie, heb ik 1 keer gehad tenminste.

Waar ik speel (dhqlax pvp napf) zijn er ook AI patrols, huey en in voertuigen.
Genoeg voertuigen te vinden.
Mooie van pvp is dat mensen hun voertuigen niet overal zomaar achter gaan laten. Alhoewel ze wel met rust worden gelaten over het algemeen.

Mensen van de clan laten trouwens ook de lijken van players met rust, nja.. we pikken wel het goud :P

1 nadeel, (vind ik tenminste) die AI huey is sneller dan de littlebird, waardoor de littlebird dus vrij waardeloos is.

• KnetterGek

KnetterGek

Nou, de little bird met gatlings en raketten lijkt me niet geheel nutteloos tegen een Huey. De hogere wendbaarheid benutten door je neus naar de Huey te draaien en vlammen maar. Als ik zag hoe snel dat ding een auto en wat omliggende huisjes platmaaide, moet dat met hueys ook wel lukken.

• Piekartz87
De niet bewapende versie bedoelde ik dan. My bad.
Maar inderdaad, kies een heli die sneller is of die wapens heeft. Problem solved :P
Waarschijnlijk morgen ff een heli kopen. Nog maar even zien welke.

• KnetterGek

KnetterGek

Niet alleen heb ik m'n SUV nog, we hebben ook een onbewapende little bird. Want, naast de genoemde problemen met andere helis, heeft het ding nog een nadeel: je kunt door het zijruitje de piloot eruit tetsen met een Lapua. Wat één van mijn buddies demonstreerde bij een net-niet opstijgende LB van een bandit.

Nu we twee safes hebben en wat voertuigen (met reserve sleutels ;) ) kan het banditten beginnen >:)

• NoFearCreations
Spelen als bandit is de makkelijk weg opzoeken. 99% van de spelers in standaard Epoch is al bandit. Kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik iemand friendly ben tegen gekomen. Iedereen ziet de game als een grote deathmatch arena waar je toevallig ook in kan bouwen.

Hoop dat ze in de SA daar iets op kunnen verzinnen, anders wordt dat ook niet veel aan. Vind nog steeds dat bandit zijn een nadeel moet geven, en hero zijn een groot voordeel.

• pryth
  • Laatst online: 11-10 12:53
quote:
NoFearCreations schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:41:
Vind nog steeds dat bandit zijn een nadeel moet geven, en hero zijn een groot voordeel.
Ben ik het niet mee eens. Zo haal je heel de essentie weg van de twee 'factions'. Als er alleen al een oplossing was om het shoot on sight te verminderen.. Maarja, dat is het vraagstuk waar ze al jaren mee bezig zijn denk ik :D

• NoFearCreations
Maar het is ontzettend makkelijk om bandit te zijn, schiet gewoon op alles wat beweegt. Om hero te worden is erg veel werk, en het is erg risico vol. Daar zou naar mijn mening ook een hogere beloning tegenover moeten staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
Piekartz87 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:27:
De niet bewapende versie bedoelde ik dan. My bad.
Maar inderdaad, kies een heli die sneller is of die wapens heeft. Problem solved :P
Waarschijnlijk morgen ff een heli kopen. Nog maar even zien welke.
Al 2x neergemaaid door een AI UH1H atm. Vanmiddag crashte nog 1 in mijn base, gevolg blackhawk exploded nadat ze waren geparachute. Genoeg gold dus koop wel weer een nieuwe.

Enkel is er iemand ''Albert'' die me probeert neer te maaien met alles wat hij heeft. DMR/M110/PKP/Satchels. Ik heb dat ook allemaal wel, maar kom hem nooit tegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piekartz87
gheghe, ja die albert is best goed. Wij waren een keer met zn 3en tegen hem. Hij had er 2 van ons maar 1 van ons is hem maar gepeert op het gegeven moment.
Hij was al op een bepaalde locatie en wij kwamen aanrijden. Dus hij wist goed waar wij zaten en wij hebben hem niet kunnen spotten.

Lone wolf zijn heeft soms zijn voordelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
Piekartz87 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:46:
gheghe, ja die albert is best goed. Wij waren een keer met zn 3en tegen hem. Hij had er 2 van ons maar 1 van ons is hem maar gepeert op het gegeven moment.
Hij was al op een bepaalde locatie en wij kwamen aanrijden. Dus hij wist goed waar wij zaten en wij hebben hem niet kunnen spotten.

Lone wolf zijn heeft soms zijn voordelen.
Ik pikte Kidney op, deden de MV22 missie. Albert logt in bij zijn basis en die is naast de missie. Pakt zijn M110 en begint op ons te sprayen. Konden wegkomen in mijn SUV amored maar scheelde niet veel. Met wie team jij dan Piek?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

quote:
rolandos582 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:52:
[...]

Ik pikte Kidney op, deden de MV22 missie. Albert logt in bij zijn basis en die is naast de missie. Pakt zijn M110 en begint op ons te sprayen. Konden wegkomen in mijn SUV amored maar scheelde niet veel. Met wie team jij dan Piek?
Welke server hebben we het over?
Anders probeer ik eens online te komen met 5~ mensen en deze gast eens een bezoekje te brengen O-)

R7 3700X - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
kuusj98 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:54:
[...]

Welke server hebben we het over?
Anders probeer ik eens online te komen met 5~ mensen en deze gast eens een bezoekje te brengen O-)
87.73.98.203:2375 is het IP.
http://www.gametracker.com/server_info/87.73.98.203:2375/

Vandaag GunGame event gewonnen. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

quote:
Hmm, niet echt een ton aan players, en dat vind ik fijn, minder lag en meer looten :D
Ik check hem morgen eens...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piekartz87
Nice, ik kon de gungame niet redden. Rottijd ook overigens.

Ik team met Phats, beocom en splitmo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
kuusj98 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:57:
[...]

Hmm, niet echt een ton aan players, en dat vind ik fijn, minder lag en meer looten :D
Ik check hem morgen eens...
Precies lekker veel looten. Zo doen we dat.
quote:
Piekartz87 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:03:
Nice, ik kon de gungame niet redden. Rottijd ook overigens.

Ik team met Phats, beocom en splitmo
Jammer ja, was wel lachen opzich.
Hmm okay. Waar is jullie base ook alweer?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

Topic word ook niet meer gereageerd, is Day-Z dan zo dood? Ben opzoek naar een leuke server, mijn huidige server word een DB wipe uitgevoerd. Tot dat gebeurd is, heeft het weinig zin om erop te spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brother Lorien
Rolandos, bedoel je op de DHQLAX server?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piekartz87
Wat bedoel je met DB wipe?

Ik heb de laatste tijd iets minder gespeeld. Maar we hebben gisteren de laatste hand gelegd aan onze nieuwe base.
Ook heeft DHQLAX er een nieuwe server bij. Napf PVE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16:19
quote:
rolandos582 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 06:03:
Topic word ook niet meer gereageerd, is Day-Z dan zo dood? Ben opzoek naar een leuke server, mijn huidige server word een DB wipe uitgevoerd. Tot dat gebeurd is, heeft het weinig zin om erop te spelen.
Dystopia dayz.

Met custom bases ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
Brother Lorien schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:04:
Rolandos, bedoel je op de DHQLAX server?
Kom ik 1x per week om mijn basis te maintainen.
quote:
Piekartz87 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:57:
Wat bedoel je met DB wipe?

Ik heb de laatste tijd iets minder gespeeld. Maar we hebben gisteren de laatste hand gelegd aan onze nieuwe base.
Ook heeft DHQLAX er een nieuwe server bij. Napf PVE
Speel op een Veteran server, erg lachen en heel veel goede features. Kan DHQLAX nog wel wat van leren. Maar de Database word gewiped. Oftewel alles word verwijderd en je begint met niks en alle basissen/autos etc zijn allemaal weg.
quote:
Marsjee schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:21:
[...]

Dystopia dayz.

Met custom bases ;)
Wellicht interessant, IP/MOD?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoFearCreations
Ik speel nog steeds op dezelfde PVE server. Vind het lastig om een basis te bouwen als je alleen speelt, daarom switch ik nog niet van server.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

PvE is me te weinig actie. Na een weekje missions farmen heb je dat ook wel weer gezien. Ik wil de actie van een PVP server. Lekker achtervolgingen etc. Dat is pas mooi.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoFearCreations
PVP heb ik juist wel gezien, zit voor 99% vol met griefers. En in 90% van de gevechten wint diegene die als eerste schiet. Zit te denken aan een RP server, daarin speelt men de game zoals hij bedoeld is, om te overleven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
NoFearCreations schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:31:
PVP heb ik juist wel gezien, zit voor 99% vol met griefers. En in 90% van de gevechten wint diegene die als eerste schiet. Zit te denken aan een RP server, daarin speelt men de game zoals hij bedoeld is, om te overleven.
Ik snap de orginele game, en ik denk dat ik deze meer heb gespeeld als jou. Maar Day-Z is veranderd, en overleven is gewoon te simpel. Je loot even een supermarktje en je hebt een jaar voorraad en eten en drinken. Misschien een redbull of mountain dew en dan ben je helemaal set.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FriezNL
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 06:45
Al tijden spelen er een aantal Tweakers op de Among The Death servers. http://atdgaming.net/

Eerst hebben we een tijd lang op de ATD-Taviana map gespeeld, daar staat nog altijd een grote base welke gemaintained wordt voor het geval we weer terug gaan. Sinds 2 weken spelen we op de Chernarus server. Voor het eerst zo lang wij de mod spelen hebben wij een donatie gedaan aan de eigenaar. Deze admin genaamd CEN doet bijzonder goed werk.

Waarbij we op de Taviana-map vaak de actie zelf moesten opzoeken (de hele map over rijden) heb ik nu nog geen avond meegemaakt dat we niet beschoten worden :)

Dan moet ik er ook bij zeggen dat we ook wel een lekkere plek hebben uitgezocht om onze basis te bouwen: nog geen 400 meter bij een stelletje fanatieke Russen vandaan.

Een avondje Nederlands - Rusland met een vleugje Duitsland en aangevuld met Engelsen en Amerikanen

Ons bouwproject werd gisteren ruw verstoord doordat onze buren weer eens een gewapend kijkje kwamen nemen. Twee van hun verloren vrij snel de strijd maar hun scherpschutter zette de score weer gelijk. De eerst gesneuvelde Rus kwam al vrij vlot terug naar het slachtveld en werd wederom uitgeschakeld. De scherpschutter liet gelijk blijken dat hij er nog was maar miste zijn doel. Hij besloot een flank-techniek uit te voeren welke mislukte...4-2.

Duitsland besloot zich ook te mengen in de strijd en kwam in een hagelnieuwe SUV aanrijden. Enkele schoten maakte van onze kant duidelijk dat wij hier niet op zaten te wachten. Al bloedend moest hij zijn SUV achterlaten en al vloekend via de sidechat maakte hij duidelijk dat hij het niet leuk vond. Zijn woede richtte hij vervolgens op de Russen welke via de sidechat hun ongenoegen lieten blijken. Dit trok weer de aandacht van een paar Engelsen. Nu Duitsland het met Rusland aan de stok had werden wij weer bestookt met scherpschutterkogels. Eén kogel trof mijn hoofd als doel en nog voordat we de daders hadden gevonden was het Amerika welke de Engelsen uitschakelde.

Als je van dit soort actie houdt dan beveel ik zeer zeker deze server aan: ATD Epoch Chernarus (1.0.4.2/112555) IP: 5.39.72.122:2500

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

Ik moet zeggen, ik vind dit wel interessant ; http://atd.statsz.net/epoch-chernarus/traders
Heel erg netjes gemaakt en overzichtelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piekartz87
Dhqlax kan van zoveel dingen nog veel leren. Lijkt me logisch.
Je bent uiteraard gewoon afhankelijk hoeveel vrije tijd een klein aantal personen erin wil/kan steken.

Veel clans (zoals the wrecking crew) hebben een veel grotere community met behoorlijk wat programmeurs die custom scripts maken voor de server.

Dus gezien de resources die we hebben vind ik dat we 3 heel prima servers hebben draaien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
Piekartz87 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:30:
Dhqlax kan van zoveel dingen nog veel leren. Lijkt me logisch.
Je bent uiteraard gewoon afhankelijk hoeveel vrije tijd een klein aantal personen erin wil/kan steken.

Veel clans (zoals the wrecking crew) hebben een veel grotere community met behoorlijk wat programmeurs die custom scripts maken voor de server.

Dus gezien de resources die we hebben vind ik dat we 3 heel prima servers hebben draaien.
Ik ben zo'n iemand die zegt : Zorg dat je eerst 1 goede server hebt, voordat je er 3 hebt. Dat kost alleen maar meer werk.

Wel mooie stats van Levi :
-11,250 3 1 1 4 4
3x dood, 1 survivor kill en 1 bandit kill. Op het moment -11k humanity

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piekartz87
Al doende leert men zeg ik dan :P

PVE Chernarus was een mooie leer server (Er zijn er daarvoor ook al wat geweest)
Verbeteringen worden gewoon overal doorgevoerd.

Nu alleen nog een tactical domination server ofzo erbij. Met als voorbeeld TWC.

Maar Rolandos je zit er niet meer bij ofzo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FriezNL
quote:
rolandos582 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:21:
Ik moet zeggen, ik vind dit wel interessant ; http://atd.statsz.net/epoch-chernarus/traders
Heel erg netjes gemaakt en overzichtelijk.
CEN de eigenaar en hoofd-admin heeft zijn zaakjes goed voor elkaar. Elke dag actief (al maanden) op Teamspeak en ook de site(chat). Reageert vlot op vragen en heeft ons al meerdere malen geholpen met uiteenlopende zaken. Servercrash en je raakt je helikopter kwijt: je krijgt direct een nieuwe of centjes om een nieuwe te kopen. Je base moedwillig vernield door een pestkop: ban voor de pestkop en jij wordt keurig voorzien van nieuwe onderdelen om je basis te herstellen etc.

Die stats zijn erg leuk maar kloppen helaas niet altijd goed. Tijd dat je online bent loopt niet sync met de werkelijkheid (factor van 4 of 5 zelfs) en onthoud niet al je stats. Na de serverwipe van de Taviana map kreeg ik het voor elkaar om 9 dagen niet dood te gaan, ruim 100 banditkills (bots zijn ook banditkills) maar het bewijs gaat verloren nadat je toch uiteindelijk een keertje dood gaat :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
Piekartz87 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:39:
Maar Rolandos je zit er niet meer bij ofzo?
Nope. ;w
quote:
FriezNL schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:22:
[...]

CEN de eigenaar en hoofd-admin heeft zijn zaakjes goed voor elkaar. Elke dag actief (al maanden) op Teamspeak en ook de site(chat). Reageert vlot op vragen en heeft ons al meerdere malen geholpen met uiteenlopende zaken. Servercrash en je raakt je helikopter kwijt: je krijgt direct een nieuwe of centjes om een nieuwe te kopen. Je base moedwillig vernield door een pestkop: ban voor de pestkop en jij wordt keurig voorzien van nieuwe onderdelen om je basis te herstellen etc.

Die stats zijn erg leuk maar kloppen helaas niet altijd goed. Tijd dat je online bent loopt niet sync met de werkelijkheid (factor van 4 of 5 zelfs) en onthoud niet al je stats. Na de serverwipe van de Taviana map kreeg ik het voor elkaar om 9 dagen niet dood te gaan, ruim 100 banditkills (bots zijn ook banditkills) maar het bewijs gaat verloren nadat je toch uiteindelijk een keertje dood gaat :+
Klinkt interessant, ik kom wel even een kijkje nemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

Wel lachen die server, eigenaar is idd erg snel en behulpzaam. Zo'n 10 missies gedaan vannacht, paar large gunbags. Paar DMR's etc. Nu kijken of ik kan teamen met iemand. Lekker chopper actie etc ;)

• KnetterGek

KnetterGek

Wij zijn (alweer) van server verkast - de laatste (Dreamfall) waar we op speelden kon je naast bases kopen blijkbaar ook adminrechten verwerven door te doneren. Met als gevolg dat een stelletje griefende kleuters die door ons telkens omgelegd werden als ze ons kwamen beroven tijdens een missie ineens precies wist waar we waren, welke (van de tientallen!) bouwsels van ons was en welke voertuigen we waar neerzetten.
Toen ze onze base gesloopd hadden en alle voertuigen gemold werden ze in een inf vs inf gevecht weer eens kansloos afgeslacht (wij snipen niet zo vaak mis...) maar dat gaf niets, met een beetje teleporten hadden ze in no time versterking aanwezig.

Dreamfall - wegblijven dus.
We spelen nu op een CCG server, ook epoch chernarus. Als die server onverhoopt ook kut blijkt te zijn (ik heb alweer het nodige griefwerk voorbij zien komen) komen we wellicht nog eens in Friez' richting.

Zit die bak wel een beetje vol elke dag? We hebben er nu gemiddeld 40 op een avond. Ontspannen is anders, maar mooie gevechten levert het wel op.

• FriezNL
Ik heb gisteravond een kwartier op enter moeten rammen om in de server te komen ;)

http://cache.www.gametracker.com/server_info/5.39.72.122:2500/b_560_95_1.png

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

Is niet normaal geak, in de middag vanaf 14.00 tot een uur of 23.00 zit te server vol of tegen vol aan. Gelukkig is er genoeg actie en is er iemand snel dood en kom je via die manier er wel in.

Maar actie krijg je zeker genoeg, gewoon 's nachts basis bouwen en overdag killen.

zodra hier de persoonlijke meuk weer op orde is probeer ik ook weer wat actiever te worden. voorlopig heb ik mn pc al een flinke tijd niet meer gebruikt..

offtopic:
leuk joh dat trouwen.. :+

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : Mixer

• Marsjee
quote:
rolandos582 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:40:
[...]

Kom ik 1x per week om mijn basis te maintainen.

[...]

Speel op een Veteran server, erg lachen en heel veel goede features. Kan DHQLAX nog wel wat van leren. Maar de Database word gewiped. Oftewel alles word verwijderd en je begint met niks en alle basissen/autos etc zijn allemaal weg.

[...]

Wellicht interessant, IP/MOD?
37.187.148.217:2337

Draaien nu de nieuwste dayz update :9

• KnetterGek

KnetterGek

quote:
KnetterGek schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:25:
We spelen nu op een CCG server, ook epoch chernarus. Als die server onverhoopt ook kut blijkt te zijn (ik heb alweer het nodige griefwerk voorbij zien komen) komen we wellicht nog eens in Friez' richting.
Voorlopig blijven we even waar we zijn. Vier van de zeven medespelers zijn moreel verwerpelijk bezig met zaken als "van het lekkere weer genieten" en verbouwen in plaats van, zoals het hoort, hele avonden te gamen, dus ik speel al een week alleen met op de achtergrond in TS onze twee buitenbeentjes, een friendly baseknutselaar en een semi-friendly loot grinder. Ze doen nuttig werk samen, en het aantal keren dat zij goeie wapens binnengehengeld hebben voor gebruik door de psychopaten is niet te onderschatten, maar echt spannend is met hen spelen niet - vooral niet als je sneaky iemand wilt besluipen en je ineens een kerel met een zed train van 40 stuks ziet rennen, die dan bij jou blijkt te horen en in een bosje had moeten zitten met een stil wapen.

Dus knetje zit helemaal in z'n dooie uppie een beetje bij de grote steden snipers te ruimen.
Gisterenavond bijvoorbeeld één muts in een Gyrocopter boven Berezhino, een tweetal prutsers die new-spawns afslachten bij Cherno, datzelfde heldhaftige duo nogmaals bij Balota, toen één kerel drie keer op rij bij Balota, nog een vent bij Cherno en toen ik naar Stary Sobor fietste om me te verstoppen om uit te loggen moest ik nog iemand uit z'n Huey schieten omdat die voor m'n neus landde. En toen nog de kerel die een M320 HE afvuurde op de Huey in z'n nek knuppelen met wat heet lood, want nu heb ik niets meer aan die Huey.

Ik heb niet alle kills gekregen, en een aantal waren +humanity helaas, maar toch in één avondje spelen, knappe drie uur, van -1100 humanity naar -8500 gegaan. En dat alles zonder één keer te sterven of zelfs maar tegenvuur te vangen, één magazijn te consumeren (zo'n MG36 clip in je G36A-camo doet wonderen) of eten drinken danwel een backpack van mezelf te hebben. De large gunbag vol nuttige en soms hebbenswaardige dingetjes en m'n ghillie allemaal tijdens m'n moordwandeling bij elkaar geharkt van de lijken die ik achterliet.

Server bevalt echt prima >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15-10 23:31
Ik krijg Overpoch in het algemeen niet voor elkaar.. kennelijk doe ik iets fout, terwijl ik volgens mij alles goed heb ingesteld.
Ik probeer de server die FriezNL eerder noemt te joinen, maar krijg telkens bad version, maar in mijn ogen lijkt alles goed te zijn.

Kan iemand mij even helpen a.u.b.? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marsjee
Onze server loopt inmiddels lekker met de nieuwe patch
Kom gerust eens langs :)

http://cache.www.gametracker.com/server_info/37.187.148.217:2337/b_560_95_1.png

Marsjee wijzigde deze reactie 15-06-2014 16:48 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bal130
  • Laatst online: 18:36
quote:
Johnnyzz schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:59:
Ik krijg Overpoch in het algemeen niet voor elkaar.. kennelijk doe ik iets fout, terwijl ik volgens mij alles goed heb ingesteld.
Ik probeer de server die FriezNL eerder noemt te joinen, maar krijg telkens bad version, maar in mijn ogen lijkt alles goed te zijn.

Kan iemand mij even helpen a.u.b.? :)
Speel je via Dayz commander?

Dan moet je -mod=@DayzOverwatch ingeven bij Settings => Additional Parameters.

Verder moet je volgende patches/mods installed hebben:
ARMA: 1.62.103718
Dayz Epoch: 1.0.4.2
Dayz Overwatch: 0.2.5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

quote:
bal130 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:38:
[...]

Speel je via Dayz commander?

Dan moet je -mod=@DayzOverwatch ingeven bij Settings => Additional Parameters.

Verder moet je volgende patches/mods installed hebben:
ARMA: 1.62.103718
Dayz Epoch: 1.0.4.2
Dayz Overwatch: 0.2.5
+ Launch using Steam
+ Replace original....

• dudee
o/

Ik ben vorige week begonnen op 5.39.98.219:2502
Leuke epoch taviana server, extra barracks met TWS en .50 weapons. Deze zijn wel redelijk rare dus je mag erg blij zijn dat je er 1 hebt, in combat kom je ze dus ook niet vaak tegen.

Gewoon leuke pvp server waar je nog wel moet looten maar niet te lang voordat je leuke gear hebt.

• rolandos582
  • Nu online

rolandos582

Gaming addict x)

Overpoch Namalsk is gewoon geweldig. Active server met altijd wel 40/45 man. Lekker kleine map (6KM hemelsbreed) dus altijd lekker veel actie.

Voor de rest alle stuff. Indestructible cinders / Custom land brdiges / Random day/night / auto refuel / tow/lift / EVR etc / SSD.

Oftewel alles wat je zou willen, erg mooi en er zijn nog weinig bases. Puur omdat het zo duur is en de server net gereset is (Paar week terug). Er word constant aan gewerkt en lekker veel actie.

IP : 37.187.134.77:6302
Stats : https://www.gametracker.com/server_info/37.187.134.77:6302/

http://cache.www.gametracker.com/server_info/37.187.134.77:6302/b_560_95_1.png

• Ultimo
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07-09 09:27

Ultimo

De enige f*cking echte!

Als mijn crew en ik bepaalde overwatch servers proberen te joinen krijgen we een melding over een bad versioen,server rejected connection.

Ook is in de mp browser, steeds de boodschap: 1.62 patch avaible visit arma2.com, aanwezig.
Echter staat er in het hoofdmenu rechts onderin dat we v1.63xxxxx (xxx is wss de beta patch) draaien.

Hierdoor hebben we slechts een beperkt aanbod servers voor ons en via commander <5 servers met tussen de 20en50 players.

Deze hebben we eigenlijk allemaal wel gehad, en verlaten wegens de ondragelijke fps of combat loggers :+

Iemand tips om die patch goed te krijgen?

• Ultimo
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07-09 09:27

Ultimo

De enige f*cking echte!

quote:
kuusj98 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:46:
[...]

+ Launch using Steam
+ Replace original....
Ik kom er ook niet in, en heb alles correct ingevuld.
Tevens kun je ook niet downgraden in beta patch, en denk ik dat Johnny en ik beide op een beta patch nieuwer zitten namelijk: 112555.

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Is het misschien een idee om gezamelijk een Tweakers.net server op te zetten?
Pagina: 1 ... 90 91 92 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True