Netjes van je excusesNoFearCreations schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:52:
[...]
Je hebt wel gelijk, mijn excuus daarvoor. Ik denk persoonlijk dat het de DGB server goed zal doen als hij een compleet gewiped wordt. Er zijn nu zoveel basissen overal, dat het en veel te druk is, en het doet de fps van de server ook geen goed. Als het goed is Mr.Blonde bezig met een nieuwe/betere server te regelen, en ook wat nieuwe missies/scripts. Als dat allemaal loopt, kom ik misschien weer is kijken. Tegen de de leden van [OC] zijn inmiddels al sancties ondernomen, dus misschien gaat het wat beter worden nu.
Met Sam (Mr. Blonde) en Ra hebben we laatst al contact gehad. Als reguliere bezoekers van de server zien wij ook de "problemen". De admins steken veel tijd in de server op gebied van verbeteren en handhaving maar komen ook niet overal aan toe. Op bepaalde vlakken hebben wij onze hulp al aangeboden en zijn "achter de schermen" bezig met een aantal zaken. JoSchaap heeft veel kennis op gebied van scripting, ook ik ben in het verleden admin geweest en kan mijn bijdrage leveren en dit doe ik verder weer samen met JoSchaap en Levi.
In mijn optiek is dat "beter" dan tegen problemen aan lopen schoppen. Ook al ben je geen admin kun je helpen een server te verbeteren. Ook wij willen een goed draaiende server met veel reguliere spelers online, mooie kampen en eerlijke gevechten. Binnenkort hier meer over maar aangezien wij alles achter de schermen doen en de uitvoering in zijn geheel aan de admins over laten zul je er weinig van merken