Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-10 14:27
NoFearCreations schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:52:
[...]
Je hebt wel gelijk, mijn excuus daarvoor. Ik denk persoonlijk dat het de DGB server goed zal doen als hij een compleet gewiped wordt. Er zijn nu zoveel basissen overal, dat het en veel te druk is, en het doet de fps van de server ook geen goed. Als het goed is Mr.Blonde bezig met een nieuwe/betere server te regelen, en ook wat nieuwe missies/scripts. Als dat allemaal loopt, kom ik misschien weer is kijken. Tegen de de leden van [OC] zijn inmiddels al sancties ondernomen, dus misschien gaat het wat beter worden nu.
Netjes van je excuses :) mag ook gezegd worden.

Met Sam (Mr. Blonde) en Ra hebben we laatst al contact gehad. Als reguliere bezoekers van de server zien wij ook de "problemen". De admins steken veel tijd in de server op gebied van verbeteren en handhaving maar komen ook niet overal aan toe. Op bepaalde vlakken hebben wij onze hulp al aangeboden en zijn "achter de schermen" bezig met een aantal zaken. JoSchaap heeft veel kennis op gebied van scripting, ook ik ben in het verleden admin geweest en kan mijn bijdrage leveren en dit doe ik verder weer samen met JoSchaap en Levi.

In mijn optiek is dat "beter" dan tegen problemen aan lopen schoppen. Ook al ben je geen admin kun je helpen een server te verbeteren. Ook wij willen een goed draaiende server met veel reguliere spelers online, mooie kampen en eerlijke gevechten. Binnenkort hier meer over maar aangezien wij alles achter de schermen doen en de uitvoering in zijn geheel aan de admins over laten zul je er weinig van merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om maar even uit de 'DGB focus' te stappen.

Gisteravond hadden we het even over DayZ Battle Royale.
Voor zover ik de filmpjes van verschillende streamers/youtubers kan beoordelen is ook dit echt een aanrader om eens te spelen (eigenlijk een soort van hunger-games maar dan als mod)

wat meer info vind je hier: http://opendayz.net/threa...elease-information.13965/
official site: http://dayzbattleroyale.com/
Het lijkt ons erg leuk om dit is met een grote groep op te pikken om te kijken wie er nu echt over blijft van ons :)

laatste reactie van de DEV op 11 November omgaande de public release van serverfiles:
quote: lazyink
The public cliënt files were out so early so we could really test the system.
We are still in early beta, so as you can imagine the public server files ain't quite ready!
Zodra de serverfiles er zijn wil ik hier wel een thema-servertje voor opzetten :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
Im in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
me to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:52
Tof, doe ook wel mee d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 14:10
Ik doe ook wel een kwartiertje mee Friez. Lijkt mij tof. De meeste zullen we dood zijn na een kwartier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-10 23:57
gisteren op steam de complete collectie van arma II gekocht, wat moet ik nog meer downloaden om verder te gaan lijkt me wel tof om vanavond even een potje mee te spelen, wat heb ik nog meer nodig ? teamspeak/skype ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
Eerst alles van Arma 2 downloaden en openen. Dan dayz via steam downloaden en openen. Dan dayz commander downloaden en installeren. Dan de mods die je wilt spelen met dayz commander downloaden, server selecteren en spelen maar. Teamspeak heb je alleen nodig als je samen wilt spelen met de mensen hier, dan is nog de vraag of ze zomaar hun teamspeak gegevens geven. Wel hebben veel servers een eigen teamspeak waar je terecht zou kunnen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Shenr wat jij doet is erg onhandig:

gewoon arma 2 alles installeren en 1x even opstarten dan dayz commander downloaden en de dayz downloaden en de mod die je wil spelen. En ts3 is eigenlijk wel een must als je met mensen gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
dudee schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:14:
Shenr wat jij doet is erg onhandig:

gewoon arma 2 alles installeren en 1x even opstarten dan dayz commander downloaden en de dayz downloaden en de mod die je wil spelen. En ts3 is eigenlijk wel een must als je met mensen gaat spelen.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Hmmm dat is hoe ik het ooit ergens heb gelezen en hoe ik het heb gedaan. Je zal wel gelijk hebben, want kan me herinneren dat DayZ Commander de eerste keer mijn Dayz installatie corrupt vond en nog een aantal dingen ging installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Jep jij doet het gewoon dubbel, en dat kost gewoon veel meer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-10 14:45
AjDuLion schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:57:
gisteren op steam de complete collectie van arma II gekocht, wat moet ik nog meer downloaden om verder te gaan lijkt me wel tof om vanavond even een potje mee te spelen, wat heb ik nog meer nodig ? teamspeak/skype ?
Albert, jij aan de DayZ ja? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-10 15:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 22-10 20:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:37

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dus, 1.0.3. is uit, maar wanneer en hoe moet ik nou mijn game updaten?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zodra de server waarop je speelt geupdate is.

het gemakkelijkst is om dayz commander te gebruiken :)

http://dayzepoch.com/foru...-launch-event/#entry28166

download: http://dayzepoch.com/foru...c/126-patch-103-download/

changelog: http://dayzepoch.com/foru...5-rolling-change-log-103/

[ Voor 60% gewijzigd door JoSchaap op 06-12-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ik speel nu sinds een korte tijd DayZ. En ik ben samen met maat van me op zoek naar leuke server waar we beetje goede community hebben. PVP is wel zo geinig (moet toch mensen naaien af en toe) en waar je eigen spul kan bouwen. Had niet veel tijd om alles door te lezen hiervoor, maar zou iemand mij een PM kunnen doen met een server ip / TS met een server waar ook veel tweakers zijn ? :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://dutchdayzbastards.eu/news.php

159.253.131.95:3051
NL - Dutch Gaming Bastards [Server 1 - EPOCH Chernarus - Sarge AI - Mission - Fullmoon Nights] [GMT+1] (1.0.2.5/103718) VETERAN Private Hive - http://Dutchdayzbastards.eu/ | DayZ.ST

ts3.dutchdayzbastards.eu
ts3server://ts3.dutchdayzbastards.eu/?port=9987&nickname=[GoT]VulJeNaamIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Bedankt man! Zal vanavond eens kijken of het lukt ;)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hier al een tijdje mee te lezen en speel sinds kort zelf ook op de DGB (DayZ Epoch) server. Zojuist maar besloten om toch maar een account aan te maken zodat ik ook mijn verhaal kan posten aangezien ik, meerdere mensen slechte verhalen had zien posten over deze server hier (waar ik eerst niet in geloofde).

Ik liep nietsvermoedend naar de trader toe in Stary, hoor ik ergens in de verte een stuk of 6-8 DMR/SVD schoten (die kennelijk voor mij waren bedoeld). Ik zeg kennelijk, want de schoten waren zo belabberd dat mijn 'combat' icoontje niet eens aan het knipperen was.

Vervolgens besluit ik maar om in de grote schuur te gaan staan, 10 seconden te wachten en op mijn gemakje uit te loggen (iemand die lekker flauw gaat zitten campen bij de trader heb ik echt geen zin in... en het was sowieso tijd voor een lunch-break).

Wil ik na de lunch opnieuw terug inloggen in de hoop dat deze flauwe camper verdwenen zou zijn, krijg ik opeens de melding "you have been banned for 1 day(s): combat logging, talk to Mr. Blonde for more info".

WTF!? Ik ben dus niet eens in combat geweest, maar vanuitgaande dat Mr Blonde (de server admin) daar dus lag te campen en mij niet eens kon raken krijg ik maar een ban? Je reinste admin abuse dus...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightm4re!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 14:51
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:47:
Zit hier al een tijdje mee te lezen en speel sinds kort zelf ook op de DGB (DayZ Epoch) server. Zojuist maar besloten om toch maar een account aan te maken zodat ik ook mijn verhaal kan posten aangezien ik, meerdere mensen slechte verhalen had zien posten over deze server hier (waar ik eerst niet in geloofde).

Ik liep nietsvermoedend naar de trader toe in Stary, hoor ik ergens in de verte een stuk of 6-8 DMR/SVD schoten (die kennelijk voor mij waren bedoeld). Ik zeg kennelijk, want de schoten waren zo belabberd dat mijn 'combat' icoontje niet eens aan het knipperen was.

Vervolgens besluit ik maar om in de grote schuur te gaan staan, 10 seconden te wachten en op mijn gemakje uit te loggen (iemand die lekker flauw gaat zitten campen bij de trader heb ik echt geen zin in... en het was sowieso tijd voor een lunch-break).

Wil ik na de lunch opnieuw terug inloggen in de hoop dat deze flauwe camper verdwenen zou zijn, krijg ik opeens de melding "you have been banned for 1 day(s): combat logging, talk to Mr. Blonde for more info".

WTF!? Ik ben dus niet eens in combat geweest, maar vanuitgaande dat Mr Blonde (de server admin) daar dus lag te campen en mij niet eens kon raken krijg ik maar een ban? Je reinste admin abuse dus...
Reinste admin abuse?
dat jij rage quit kan ik niks aan doen en als ik daar ga liggen mag ik toch zelf weten?
Er wordt gezeikt dat onze server niet aan de regels houd en dergelijke nou sorry als ik je dan ban omdat ik op je schiet maar er achter kom mn zeroing nog op 300 staat ipv 600!
Dan ban ik je omdat je wel degelijk in combat was omdat ik op je schoot, en dan dr bij, sta jij niet dicht genoeg in de buurt of raak ik je niet dan gaat dat icoontje niet knipperen.
En ben jij niet man genoeg om naar onze ts te komen om het ff uit te praten kan ik niks aan doen.

Maar ga mijn server niet zwart zitten maken hier ja!?

P.S. En al had ik je wel geraakt en je logde uit voor je lunch-break was het gewoon hetzelfde gebeurt, dus geen admin abuse maar regels na leven ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Nightm4re! op 07-12-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightm4re!
oh en dan nog iets, er stonden ook npc's 30 meter verder, heb 3x op je geschoten, 1x close range toen je de bos rand uit kwam (dus je was niet eens bij de trader) en 2x daarna toen je naar de barn liep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conwa
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-10 18:36
(jarig!)
Dat tweakers kritisch zijn en soms flink kunnen mierenneuken is mij reeds bekend. Dat DGB kritiek kon verwachten vanuit deze hoek zat er ook dik in. Immers een hoop tweaker zijn dankzij dit topic op onze server terecht gekomen. Het zou deze mensen sieren als 'problemen' die zij hebben op de server via bijvoorbeeld teamspeak te bespreken, alvorens dit hier neer te plempen..

Maar hoezeer dit ook steeds benadrukt wordt, toch zullen naast positieve ook negatieve geluiden over DGB klinken. Prima, maar trek geen voorbarige conclusies en kom of blijf het zelf ervaren.

Ps. Ga niet vlak voor je beoogde lunchpauze naar Stary, want het is daar altijd feest. Tevens ga je irl toch ook niet naar bed (uitloggen), terwijl je net beschoten bent? Dat is combat loggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Laatst online: 07:17
conwa schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:19:
...

Ps. Ga niet vlak voor je beoogde lunchpauze naar Stary, want het is daar altijd feest. Tevens ga je irl toch ook niet naar bed (uitloggen), terwijl je net beschoten bent? Dat is combat loggen..
Nee zou als ik irl beschoten zou worden en dan een adrealine kick zou krijgen ook niet meteen in slaap kunnen vallen :+

Verder speel ik nu ook weer wat actiever, en gaat het redelijk, begin crafting system door te krijgen.
Nu dus opzoek naar een leuk plekje om m'n eigen huisje te bouwen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Ben het met Cema89 eens. Als zijn combat icoontje niet knippert, is hij niet in combat. Ook al vind JIJ van wel. De game bepaald dat wel voor jouw. Daarnaast had jij nooit zonder admin tools kunnen weten wie het was. Correct me if i'm wrong.

Maar uit jouw reactie Blonde begrijp ik dat ik jouw elke keer aan mag spreken om iemand te laten bannen als ik het vermoeden heb dat hij is uitgelogd terwijl ik op hem schoot?

Zal ik gretig gebruik van gaan maken. })

Verder is het natuurlijk van de zotte dat iemand die al meerdere malen volgens jouw in ander man's bases inbreekt wanneer de eigenaren er niet zijn een ban van 1 dag krijgt. Maar als je uitlogt wanneer er een admin op je schiet (TERWIJL JE NIET IN COMBAT BENT, OMDAT ADMIN ZERO NIET GOED HAD STAAN.) je ook een ban van 1 dag krijgt. 7(8)7

Oh en de enige die de server zwart maakt ben je toch echt zelf. Cen post hier zijn onvrede en jij valt hem aan op zijn post ipv fatsoenlijk er op te reageren. Waaruit ik opmerk dat je donders goed weet dat je fout zat en het nu probeert te rechtvaardigen.

Ik speel graag op je server, maar bij sommige beslissingen van jouw heb ik toch echt mijn twijfels.

[ Voor 4% gewijzigd door chiIIed op 07-12-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
conwa schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:19:

Moet jij zeggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightm4re!
hoezo zou ik fout zitten, als ik hem die barn in zie rennen, en hij komt er niet meer uit en zie iemand uitloggen via de player list... dan weet ik dat hij het was, dat was de eenigste die uitlogde :)

Daarna heb ik het gekeken via de map ja of hij het was, en nou kijk dat het icoontje dan niet knipperde dat wist ik niet, maar als deed die dat wel is het maar 30 seconden om uit te loggen dus was het hetzelfde verhaal.

En al denk jij dat het die persoon is en het klopt op de tools, dan is het combat loggen, dus ja mag je naar mij toe komen.

Maar ik haal de ban wel weg ;) maakt me niks uit. dan zat ik fout, alleen vanuit mijn perspectief leek het combatloggen...
sorry hoor ;) probeer alleen een goeie server op te zetten waar eerlijk gespeelt wordt
(En nu weet ik dat iemand dat gaat qoute met een paar andere dingen in de topic en dan "eerlijk spelen?")
Dus ga je gang leef je uit :P

Maar bij deze sorry dat ik je dan onterecht heb gebanned...
Maar begrijp het ook vanuit mijn oogpunt, dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightm4re!
Zo bij deze is hij er af gehaald. maar zo als ik zei begrijp het ook van onze kant aub. ik probeer gewoon mn werk te doen door de server vrij van combat loggers te houden en gewoon mensen die eerlijk spelen.

Oh en dit is de aller eerste keer dat ik bij een trader lag, ook alleen om te kijken of er niemand was omdat mn team maat zooi wou gaan verkopen en niet dood was, dus was het een dreiging. dus ga je schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
De geit is gemolken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Het ding is dat het niet erg consistent is. Of het wel of niet terecht is ga ik me niet druk over maken en ik zal ook niet 'Combat logger' schreeuwen, maar er wordt genoeg gecombatlogged. Of dat nu komt door dat iemand opgegeten wordt door zombies, wordt aangevallen door NPCs (Of denkt dat het NPCs zijn ;) ) of dat het spelers zijn, de straf hoort gewoon het zelfde te zijn op alle momenten. Het valt me op dat als er iets gebeurt in de buurt van de admins dat er dan wel direct wordt opgetreden, maar dat er verder niks aan gedaan wordt. Wordt er duidelijk een regel overtreden (voor de zoveelste keer) waar verder prima bewijs van is, dan komt er een soortgelijke ban als dat iemand uitlogged zonder überhaubt in combat te zijn. Sowieso valt zo'n non-combat log op geen enkele fatsoenlijke manier te controleren, dus is die regel hoe dan ook weird. Op de timer en radius van combat moet worden aangepast, of uitloggen zonder écht in combat te zijn moet gewoon kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightm4re!
Adanteh schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:03:
Het valt me op dat als er iets gebeurt in de buurt van de admins dat er dan wel direct wordt opgetreden, maar dat er verder niks aan gedaan wordt. Wordt er duidelijk een regel overtreden (voor de zoveelste keer) waar verder prima bewijs van is, dan komt er een soortgelijke ban als dat iemand uitlogged zonder überhaubt in combat te zijn.
En waar uit blijkt dit?
Ik heb gisteren meteen gereageerd toen jullie basis werdt aangevallen door BH.

Geen dank daar voor trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conwa
(jarig!)
Iedereen mag meedenken: dus kom gerust met voorstellen. Op deze manier kunnen de regels en sancties duidelijker gemaakt worden. Er zijn overigens maar 2 admins, Ra en Cook, welke rechten hebben om glitchen en dergelijke te onderzoeken. En Ra is daarnaast continue bezig om de addons te implementeren/testen en te onderhouden. Er zit een hoop meer werk in de epoch server, dan bijvoorbeeld een Origins server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-10 11:50

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

http://dayzepoch.com/wiki/index.php/Changelogs

En nu stoppen met die ruzie :P
Ik zie nergens de chainsaw staan?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightm4re!
Ben het met je eens,
Zag hem ook al niet staan, maar zeker dat ik er een keer achter een player mee ga aan rennen :P

Oh, ik hoorde ook van Ra, dat met de nieuwe update er weer een nieuwe pbo op komt met nieuwere/leukere/vettere missies :)

Dus bij deze

DGB uit :)

En nogmaals mijn excusses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-10 11:50

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Nightm4re! schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:13:
Ben het met je eens,
Zag hem ook al niet staan, maar zeker dat ik er een keer achter een player mee ga aan rennen :P

Oh, ik hoorde ook van Ra, dat met de nieuwe update er weer een nieuwe pbo op komt met nieuwere/leukere/vettere missies :)

Dus bij deze

DGB uit :)

En nogmaals mijn excusses :)
Och ja :P

Op de server waar ik met mijn clan speel is een custom NFAW base waar ook superveel spul te halen valt.
Wat ik heel erg jammer vind is dat er geen missies in zitten, dus dat je bijv. een crate kan capturen, als ik nog geen imperium op die server had opgebouwd was ik verhuist want ik vind dat toch wel een hoofdonderdeel van de Mod.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
Ik kan jullie server niet joinen, hijs out dated ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conwa
(jarig!)
Dat komt waarschijnlijk omdat je de laatste update op je dayzcommander hebt staan.
Probeer even de een na laatste versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
Hoe kan ik hem terug draaien dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightm4re!
in dayz commander kun je bij epoch een versie kiezen moet je 1.0.2.5 kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nightm4re! schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:47:
hoezo zou ik fout zitten, als ik hem die barn in zie rennen, en hij komt er niet meer uit en zie iemand uitloggen via de player list... dan weet ik dat hij het was, dat was de eenigste die uitlogde :)

Daarna heb ik het gekeken via de map ja of hij het was, en nou kijk dat het icoontje dan niet knipperde dat wist ik niet, maar als deed die dat wel is het maar 30 seconden om uit te loggen dus was het hetzelfde verhaal.

En al denk jij dat het die persoon is en het klopt op de tools, dan is het combat loggen, dus ja mag je naar mij toe komen.

Maar ik haal de ban wel weg ;) maakt me niks uit. dan zat ik fout, alleen vanuit mijn perspectief leek het combatloggen...
sorry hoor ;) probeer alleen een goeie server op te zetten waar eerlijk gespeelt wordt
(En nu weet ik dat iemand dat gaat qoute met een paar andere dingen in de topic en dan "eerlijk spelen?")
Dus ga je gang leef je uit :P

Maar bij deze sorry dat ik je dan onterecht heb gebanned...
Maar begrijp het ook vanuit mijn oogpunt, dankje!
Zou hier graag nog even op willen reageren. Allereerst bedankt voor het liften van de ban, in mijn ogen wel zo eerlijk.
Zoals ik zei, was ik niet in combat en ook om mij heen hoorde ik geen enkele kogel inslaan (bewust combat loggen zou ik niet doen). Ik was op dat punt ook niet eens zeker of het nu wel of geen speler was. Had geen zin om zomaar spullen kwijt te raken aan AI en ik moest echt gaan lunchen, dus besloot ik maar even uit te loggen om het later opnieuw te proberen.

Ben het dan echter met een aantal punten van chilled en Adanteh ook wel eens.
Sommige regels zullen vast moeilijk zijn om na te leven, maar een zelfde soort sanctie geven aan een combat logger als aan een paar offline base-raiders lijkt me ook niet echt logisch.

In het vervolg zal ik jullie eerst contacteren als ik het ergens niet mee eens ben. Ik was vanmiddag echter zwaar teleurgesteld omdat je, daar ik nu begrijp als admin zelf degene was die lag te schieten en dat ik bewust niet op de TS ben gekomen om hierover contact te hebben (vond het echt niet rechtvaardig, en als ik pissig ben ga ik liever even een discussie uit de weg om het ook nog allemaal uit te leggen).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze wil ik , al vast bij bol-punt-kom (geen reclame) besteld

YouTube: V8 Chainsaw 6

Vroemah vroemah

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guess who's back on youtube.. de zweed heeft zn gitaar neergelegd en gaat weer verder met animeren. :)

YouTube: Soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Het ziet er allemaal toch steeds beter uit: http://www.twitch.tv/rocket2guns/b/485686449
Met content zal het allemaal wat beperkt zijn, maar de verbetering zijn toch wel duidelijk merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

De server waar ik nu op zit, zal pas volgend weekend updated, dus het is nog ff wachten.
Ben benieuwd of er ook minimale fps verbeteringen zijn.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Nou ook lekker, logden wij vanochtend in en was de hele basis weg en stonden wij aan de kust. Gelukkig was onze team maat en admin ook net op ts gekomen en vertelde dat er iets met de scripts was fout gegaan toen ze de database van server verwisselden en dat alles op de map weg was.

Dus hij tp'ed ons terug naar basis en heeft ons als 1 van de weinigen een supply crate gegeven met ongv 150 van alles in de game met de medendeling dat wanneer we zouden abusen (dus de wapens pakken of teveel spullen pakken) hij ons allemaal zou bannen.

Dus zijn nu wat bezig om de basis te rebuilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Ik speel niet op de DGB server, maar even terugkomend op dat combatlogger vehaal. Ik vind dat de admin (mr. Blonde) hier best een punt heeft dat het combat loggen is. Het probleem is JUIST dat het spel niet goed kan bepalen wanneer je wel of niet in combat bent, anders had DayZ nooit een combat logger probleem gehad. Als je beschoten wordt, hoe belabberd dan ook en zeker terwijl je een barn inrent, is het combatloggen als je dat in die barn doet. Of je probeert weg te komen van die persoon, dus barn uitrennen en weg zien te komen, of je gaat het gevecht aan. Dat je dat dan zelf als een mooi moment vindt om te lunchen is jouw probleem. In mijn ogen combat loggen, dus terecht van de admin.

De reden waarom iemand sneller bestraft wordt als er een admin in de buurt is, omdat er een admin nodig is om iemand te bestraffen. Als hij een fout met zijn eigen ogen ziet, straft hij natuurlijk eerder dan dat jan en alleman komen zeggen dat dit en dat gebeurt is zonder enig bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
En een admin kan volgens mij met de admin tools altijd zien wie waar zit. Geen idee of dat nog te zien is nadat iemand is uitgelogd (ken die tools zelf niet), maar als gewone speler kun je bijna nooit weten wie er wegrende en combatlogged. In een redelijk volle server zit er altijd wel iemand in de playerlist, en als iemand alt-F4 gebruikt, zie je dat dan ook nog, of verdwijnt die persoon dan direct uit de lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
Bij alt+f4 is het altijd combatloggen, daarvan komt ook een melding in beeld die iedereen ziet. "Combatloggen" zoals CenA zou hebben gedaan is altijd moeilijk.

In de tijd dat ik nog Origins deed zaten er 3 man mijn huisje te campen. Als ik de deur open zou doen zou ik dood zijn dus ik had geen andere keuze dan te blijven zitten waar ik zat. Ze hebben het 45 min vol gehouden (en ik ook, zat gewoon wat te internetten op mijn laptop :)) maar was ik uitgelogd, valt dit dan onder combatloggen?

De definitie van combatloggen vind ik dat je geraakt wordt en direct op Alt + f4 drukt. Als het je lukt om weg te komen en daarna uit te loggen, mazzelpik of lafaard :)

Gisteren deed ik samen met iemand een missie waar we twee heren tegen kwamen. Een paar schoten op hen en beiden verstopten zich om snel uit te loggen. Ik maak me er niet druk om en heb de banden van hun SUV gesloopt. Het is in de middle of nowhere dus succes met het vinden van 4 banden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soms zit het genot m ook in de kleine dingen. zoals een jetski op black lake :)

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/902141055412740270/8B7854F7A14BADCE9F83381CD844DEE117D2E14E/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 21:11

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Er wordt nog gestunt ook zie ik. :P

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
De geit is gemolken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Is er ergens een lijst met de inkoop en verkoop waardes van alle vehicles? Staat helaas niet op de Wiki.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Het probleem is JUIST dat het spel niet goed kan bepalen wanneer je wel of niet in combat bent, anders had DayZ nooit een combat logger probleem gehad.
De mod kan het wel degelijke goed bepalen, alleen staat het allemaal vrij soepel ingesteld. Het probleem is echter dat je dit soort dingen nooit goed kan controleren. Als ik word beschoten maar ik ben verder niet in combat.. mag ik dan uitloggen? Als ik in combat ben, maar in cover kom en ik zit daar al 5 minuten te verstoppen in een huisje, maar als ik er uit zou lopen zou ik meteen dood zijn.. Als ik uit zou loggen, is het dan combat loggen? Om die hele onduidelijk te voorkomen moet je gewoon alleen kijken naar wanneer de mod zegt dat je aan het combat loggen bent en niet allemaal situaties bedenken waar veel te veel onduidelijkheid over kan zijn en iets moeilijk te controleren is. Als je dat soort dingen wil doen, moet je het in de mod inbouwen.

Of het nu AI, Zombies of Players zijn, zodra je uitlogt terwijl je combat icoontje los aan het gaan is is het combat loggen. Dan geen gedoe van "Ik dacht dat het AI was" of andere weirde excuses.

• shenr
Het is helemaal niet onduidelijk, als je je aan t verstoppen bent van iemand die op je heeft geschoten en je logt uit is het combatloggen. Hoe lang je je ook aan t verstoppen bent. Of je wacht tot je tegenstander weg is, of je komt zelf weg. Zo moeilijk is het niet. Je mag best wegrennen en dan uitloggen, maar je moet eerst zien weg te komen.
Als ik word beschoten maar ik ben verder niet in combat..
Dat is in combat zijn!
Als ik in combat ben, maar in cover kom en ik zit daar al 5 minuten te verstoppen in een huisje, maar als ik er uit zou lopen zou ik meteen dood zijn.
Ook combat, je zegt t zelf, als je eruit loopt wordt je neergeschoten. Je gaat het gevecht aan of roept je maatjes erbij om je eruit te helpen. Als je op dat moment combat logt verpest je juist waar DayZ om draait. De hele spanning van in gevecht zijn en als je dood gaat het verliezen van alles.

Wat zijn er veel mensen bang zeg om hun gear te verliezen, zeker bij epoch heb je het in 20 minuten weer terug gekocht. Heb al 2 weken niet ingelogd in origins, denk dat ik 3 huizen + apc vol met gear kwijt ben :-) Ach ja, wel belangrijkere dingen te doen op t moment.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Meer mensen die last hebben van buggy plot poles? Een clanmate heeft bij onze basis 2 plot poles geplaatst, en mij getagt. Maar ik kan alleen bouwen als hij ook in de server is, en in de buurt, en ik geen andere clothing aan heb.

---RAWE CEEK!!!---

DayZ Epoch v1.0.3.1 staat alweer klaar :)

Afbeeldingslocatie: http://www.armaholic.com/datas/users/uh13_4.jpg

http://dayzepoch.com/foru...sed-in-the-next-24-hours/
[ADDED] Proper mission file support and bikeys for SMD Sara A2 http://forums.bistud...Initial-Release
[ADDED] In game clarification on modular removal: you cannot delete locked doors, you must remove the lock first. @dayz10k
[ADDED] Added updated setDamage exception to battleye scripts.txt. @vbawol
[ADDED] Built in antihack enabled by default via mission init.sqf. @facoptre
[ADDED] Added Czech localization Credits: GeodarCZ, Brovns, Doomscythe
[ADDED] DZE_requireplot override variable added. DZE_requireplot = 0; in init.sqf disables plot pole requirement to build. @vbawol
[ADDED] Bell 47/H-13 Helicopter by hcpookie http://www.armaholic...ge.php?id=22143
[FIXED] Incorporated DayZ CE skin changing routines for melee weapons and add back actions after skin changes. @dayz10k
[FIXED] Proper stringtables (options) on SkinBase craftables (bandages, canvas) @dayz10k
[FIXED] Optimized RoadFlare/chemlight JIP code to use only one allMissionObjects call instead of two. @vbawol
[FIXED] dayz_minpos was incorrectly set to 0 for chernarus and should have been -1 or less. @vbawol
[FIXED] Fixed some typos in Sahrani mission files. @vbawol
[FIXED] Removed radar from GAZ Vodnik. @dayz10k
[FIXED] Incorrect call compile paths for tavi traders.
[FIXED] Armored SUV DZ had incorrect max weapon count. @vbawol
[FIXED] Fixed two createvehicle calls for weapon spawn_loot. @Torndeco
[FIXED] Building count limiter was using wrong position command now uses correct one. @vbawol
[FIXED] Fire requirement for crafting can now be used off the ground without issues. @vbawol
[CHANGED] setdamage.txt fixes for hatched/chainsaw - scripts.txt and publicVariable.txt updated. @infiSTAR
[CHANGED] Increased chances for silver and gold mine veins.@vbawol
[CHANGED] Lower plank pack spawn chance raise sledge handle and fishing pole chances in farm spawns. @vbawol
[CHANGED] Must drop backpack or filled chainsaw before you can change clothes. @vbawol
[CHANGED] Removed 10m check for nearby players when changing clothes. @vbawol
[CHANGED] Null cleanup was not working as intended disabled by default needs further testing. @vbawol
[CHANGED] Lower zombie attack range and made static at 2.5m. @vbawol
[CHANGED] Restructured server files. @vbawol
[INFO] Models/textures by Paul Tomany. @Sequisha.
[INFO] Special thanks to http://bmrf.me/ for hosting our development server.
[REMOVED] Many unneeded diag_log calls removed.
en ze hebben een arma3 mod aangekondigd:
http://dayzepoch.com/foru...530-epoch-mod-for-arma-3/
Afbeeldingslocatie: http://cs323320.vk.me/v323320816/52b2/cfJzeZHlyjc.jpg

• SgtPoen
Bell 47 O+

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 21:11

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Must drop backpack before changing clothes.

Seriously?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Inderdaad, lekker goedkoop, en makkelijk on clanmates mee op te pikken als ze dood zijn gegaan.

---RAWE CEEK!!!---

• dudee
Leuk dingetje soort littlebird, wat is de topsnelheid van dat ding? Draaien en vliegen is er wel leuk mee in single maar heb nog niet de topsnelheid bekeken.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Rond de 220 dacht ik. Zojuist weer een gevonden op de Tavi server waar ik nu op zit. Maar heb er al een met een key, dus maar gelijk verkocht.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En wat is de prijs? Heb nog helemaal geen tijd gehad om zelfs de client op te starten!

Want het is een leuk snel dingetje dan, denk niet dat je iets zwaarders dan een m9 tegen je wil hebben maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

De Bell 47 kost maar 2 10oz.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nice! hoeveel wapen/inventory slots heeft ie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Nice das niet duur, wat doet hij dan kwa kogels? Net als littlebird?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Volgens mij 2 wapens, 20 items en geen backpacks. Hij heeft geen wapens. Het is echt een simpele, goedkope heli.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dus die side gun is voor de sier?

Afbeeldingslocatie: http://www.armaholic.com/datas/users/uh13_4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
In single heb ik hem net ff getest: knalt goed en je kunt handgranaten vanuit pilot seat gooien.

De gun werkt alleen met manual fire vanuit pilot denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Pak de AH13 maar, die heeft 2 forward facing M60's 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Op mijn laptop heb ik wel last van dat ik niet door de voorruit heen kan kijken, ligt aan mij of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niet gamen tijdens het autorijden? of je laptop op de bijrijdersstoel leggen ipv op het dashboard! :+

probeer eens met je grafische instellingen te spelen misschien moet je iets omhoog gooien

[ Voor 33% gewijzigd door JoSchaap op 13-12-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
.... Ik heb het over de die bell heli, de voorruit is 100% wit en niet doorzichtig. Dus in first person vliegt het best moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Die Bell heb ik nog niet gezien, alleen de unarmed version.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Heul verkeerd topic nvm.

[ Voor 84% gewijzigd door dudee op 15-12-2013 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
dudee schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:24:
Ik zit eraan te denken om met grandcoins te beginnen, denk dat dogecoins binnenkort klappen.
Accepteren de traders tegenwoordig ook al cryptocurrency? :P

[ Voor 62% gewijzigd door Grotman op 15-12-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Productief dagje gehad. Hebben eerst een brug van onze eerste basis naar het heli platform gebouwd. Daarna waren we onderweg naar het vliegveld om een Bell te kopen. (Onze eerste was gecrashed) Komen we onderweg een little bird tegen. Die verkocht op het vliegveld, en een Bell terug gekocht. Op de terug weg spot mijn clanmate een MTVR naast een rots. Geland, en een basis gevonden die niet afgesloten was. In een van de tenten in de basis zaten 2 sleutels. Eerst de TVR unlocked, en volgeladen. Bij onze basis geleegd, daarna gelijk verkocht, want past niet door onze garage deur. Clanmate opgehaald bij de trader, wederom bij die basis gedropt, want op de terug weg zagen we een littlebird staan. En we hadden mazzel, de andere sleutel paste op de littlebird.

Morgen maar is alle spullen uit sorteren. Dit alles op een Tavi server.
Weet iemand hoe je screenshots kan maken in Dayz? Dan kan ik een paar shots van de basis maken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Goed bezig! Als je via steam speelt kan je het via bijvoorbeeld f12 doen, zelf heb ik het programmatje dat met ts3 komt: overwolf. Dit is erg handig want je kan met 1 druk op de knop een screenshot maken filmpjes en er zijn voor spellen bepaalde applicaties zoals een timer voor LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Gebruikt TS3 ook, ga nu Overwolf even proberen.

-Edit-

Overwolf kreeg ik niet aan de praat, en gebruik geen Steam voor Dayz, start via DayZCommander.
Dus nu Fraps maar gedownload.

De voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/arma2oa2013-12-1611-21-54-33.png

De garage:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/arma2oa2013-12-1611-22-43-65.png

De achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/arma2oa2013-12-1611-23-09-86.png

De brug:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/arma2oa2013-12-1611-23-47-71.png

Vanaf de brug naar het heliplatform:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/arma2oa2013-12-1611-24-35-22.png

De top van de toren:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/arma2oa2013-12-1611-25-08-29.png

En de verdieping op de garage, waar we nu mee bezig zijn:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/arma2oa2013-12-1611-33-29-35.png

Net wel even schrik, blijkbaar heeft de admin vanacht bedacht om NPC patrouilles in de server te zetten.
Die natuurlijk bijna door onze basis moesten lopen, terwijl ik screenshots aan het maken was. Resultaat, 5 dode NPC's, en ik 1500 humanity kwijt :(

[ Voor 95% gewijzigd door NoFearCreations op 16-12-2013 12:06 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mooi gebouwd :)

de DGB server gaat zometeen hopelijk naar 1.0.3.1 :)

ook de loot bij missies is nu randomized en dus elke keer anders, en andere aantallen at random.
vehicles bij missies despawnen ook niet meer als je instapt (wel na de restart omdat ze niet in de DB komen te staan. dus vlug naar de trader ermee ;) )

nog een paar rondes testen en dan hopelijk vanmiddag/avond de updat uitrollen

*fingerscrossed*

[ Voor 65% gewijzigd door JoSchaap op 16-12-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeviNL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07-2023
Ziet er leuk uit ;)

Doet me een beetje denken aan onze base op Rog, misschien hebben jullie daar wel wat inspiratie vandaan voor deze base? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Op een andere server hebben wij ook een basis op Rog, maar die vind ik wat OP. Omdat er zoveel loot spawnd. Hier op Tavi, spawnd niks.

Nou de nieuwe NPC's vergallen de server weer voor mij. Vloog net 400+m boven een objective, en met een paar schoten was de engine van me Bell-47 dood. Zelf wel overleefd, een fueltruck gevonden. Die verkocht, naar het vliegveld gegaan. Maar ook daar kon ik een kwartier wachten, omdat er 2 groepen van 5 npc's rondliepen. Uiteindelijk een andere Bell-47 terug gekocht, en veilig in de basis geland.

Door de NPC's kan je nu dus niet meer normaal rondlopen. Dit was ook een van de redenen dat we niet meer op de DGB server zitten, daar kwamen de npc's zelfs in de basis.

[ Voor 68% gewijzigd door NoFearCreations op 16-12-2013 17:47 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dan moet je op zoek naar een server zonder SargeAI :) meestal staat het ook in de servernaam. ik vind het persoonlijk een leuke toevoeging al kom je wel vaak tot close call's of erger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Het is juist de bedoeling dat je niet vrolijk rond kan huppelen. Af en toe wat AI die op je schiet hoort er toch juist bij? Ik heb af en toe echt het idee dat jullie beter gewoon met een klein groepje een eigen servertje op kunnen zetten met een password, alle zombies uit, dubbele loot spawns en geen AI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zombies zijn leuk, weinig loot is leuk, NPC met aimbot, die je van meer dan 400m in 1 schot dood, is niet leuk. De server was perfect voordat de AI erin kwam. Iedereen klaagt er ook over, je kan niet eens hout hakken bij je eigen basis, of de NPC is er alweer.

-edit-
Heb nu een bug dat ik geen deuren meer kan upgraden met een lock, krijg de melding "not setup yet"?

[ Voor 17% gewijzigd door NoFearCreations op 16-12-2013 20:14 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
WHAAHAAHAHA STANDALONE WOOOOO. Standalone early acces is uit jongens. Alleen ligt de bohemia store eruit op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Ik ben zeer benieuwd! Hopelijk kan ik vanavond nog een server in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Aanschaffen en download via Steam werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-10 20:39
Awesome! Dacht dat psisyndicate zat te grappen met zijn livestream, maar keek dus op Steam _/-\o_

Binnenhalen die handel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Link van die stream?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-10 20:39
http://nl.twitch.tv/PsiSyndicate

Hij is hem nog aan het binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Die supporter edition.. :')

€36,- meer betalen voor:
- een PDF die bijna iedereen al gekregen heeft bij de aankoop van ArmA II
- ArmA II collection die je nu voor €6,- los kan kopen
- toegang tot een onderdeel van het forum

[ Voor 78% gewijzigd door rgras op 16-12-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Yesss, eindelijk!
Gelijk maar aangeschaft, heb hier zolang op gewacht _/-\o_

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Early access alpha he.. Denk niet dat het al zo goed werkt dat het de mod kan vervangen. Maar op zich goed nieuws ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik ook maar even kijken om te kopen, wacht jullie reactie ff af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ik wacht zelf even af, benieuwd naar reviews van anderen enzo. Heb toch nog genoeg te spelen:)
Pagina: 1 ... 86 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht