Was weer leuk vandaag.
5min voor server restart.
Adanteh en ik waren net bij de stary trader geweest. Gingen terug naar ons kampje zagen we ineens een suv stoppen op de weg. Wij snel de auto in de bossen gestashed en gelijk vol het vuur openen op de suv. Adanteh had een Mkmod en ik een m14. Algauw ging ene Sjoerd dood. Sjoerdje zat alleen aan de passagier kant. De bestuurder moest er dus nog zijn of hij was al uitgelogd ivm server restart. Suv ontplofte en niemand ging dood. Ik sprint naar dat lijk toe van Sjoerd. Loot hem, had voor ons niet echt boeiende gear, toch maar alles meegenomen. Ren een bosje in hopend dat de server niet zou restarten voordat ik uitgelogd was.
*server restart*
Ondertussen praten adanteh en ik over waar de bestuurder van de suv mogelijk zou kunnen zijn. Grootste kans was gewoon op de weg omdat we niemand hadden zien rennen oid.
Wij weer ingelogd en blijven maar kijken naar de weg en jahoor niet veel later spawned er iemand. Conwa was killed. Ook even geloot. Hij had de sleutels van de suv. Die er natuurlijk niet meer stond.
Teruggereden naar onze base en daar nog een tijdje hout gehakt totdat ik honger had en avondeten ging maken
Na het eten gingen we richting Novy. Daar hebben we een tijdje rondgehangen maar er gebeurde niks. Even aan een medespeler gevraagd of we een sledge hammer konden lenen. Ja, kon wel. Wij tuffen rustig naar hun base. Komt die persoon ineens aan met "ja euuh, een ural volgt mij." Adanteh en ik zetten een ambush op. Heel tactisch, allebei in een bosje aan de kant van de weg. En inderdaad komt er een ural netjes achter onze medespeler aan. Wij vol het vuur openen. Ural bestuurder die maakt gelijk een U-turn en probeert nog weg te komen. Jammer dan, banden waren er al afgeschoten. De Ural bestuurder leefde nog wel en aangezien er overal bosjes waren gooiden we maar 2 handgranaten. Blenkins was killed. Helaas ging de ural ook in vlammen op. Toch maar iets minder sproeien en met explosieven gooien
Blenkins had best aardige gear plus nog 40 goud. Mijn hele backpack vol met zijn stuff (large gunback). Dubbelklik ik oid op zijn backpack. Waardoor de mijne wordt gedelete en ik zijn lege backpack oppak
Naja ik loop daar een beetje over te huilen in TS, want vind toch wel jammer. Zie ik ineens een ghillie recht op mij aflopen. Dus op TS vragen of dat iemand van ons is, nee was het niet. Naja 2 schoten op het hoofd en de persoon in kwestie was dood. Jammer genoeg had de dooie niet echt bijzondere loot. Doet er verder ook niet toe ik was allang blij dat ik nog leefde
Hup, wij rijden verder richting Solnichiy, zien we ineens in sidechat. "Ben jij die witte suv, Conwa?". Nee, dachten wij die suv is allang kapot. Dus snel ONZE (eerder eerlijk verkregen suv van mike, ~1 maand geleden) in de bossen gezet. Ergens gaan liggen en maar turen. Al vrij snel spot ik een base. Helaas scheen daar niemand te zijn toch meende ik wat te zien. Een ZOMBIETRAIN, ChooChoo, rent achter een survivor aan. Helaas zijn we de persoon kwijt geraakt in de bossen

.
Toen maar teruggereden naar onze basis.
Ja, was weer leuk vandaag

.