No... no, you don't
We hebben een Huey (jouw?) geleased om fully geared naar Sector B te vliegen samen met de Polen, helaas met een piloot die even vergeten was dat dat niet op 150 meter hoogte moet en pas na herhaald schreeuwen het idee kreeg wat met die info te gaan doen. Toen we al binnen bereik van de aa-jeepjes hingen. Iedereen dood en alle gear pleite, nooit boven land geweest.
Voor de retry de Mi17 uit Sabina opgelapt, en erheen. Dit keer een betere piloot, dus veilig geland, en naar het hek, onder auspiciën van de Polen die dit vaker doen en ons zullen uitleggen hoe dit moet.
Pool zegt "they can't see you through this hole" en dan hoor je "ratatatatatatata".
Admin1 was killed.
Pool1 was killed.
"Ok, I think maybe they can see you a little bit"
Knetje stijgt op in de Mi17 om ze op te halen bij Etanovsk, alwaar na het landen blijkt dat het fucking carnaval ofzo is.
Na mijn landing zijn daar minimaal twaalf man gestorven, en de oorlog om wie die heli mocht hebben duurde zó lang dat ik tijd had te spawnen, door de stad te rennen, een L-E te snaaien van iemand die moet leren achter zich te kijken voor je een huis in loopt en weer bij de heli te komen, om daar vervolgens mee weg te vliegen terwijl de Pool en de admin druk bezig waren een veilig heenkomen te zoeken. Tijdens het opstijgen regende het van alle kanten handwapen vuur op de heli en ik zag iemand een automaat leegschudden eerst in mijn richting en toen snel op de kerel naast hem. De kill-ticker bleef ook lopen linksonderin, veel Makarov kills. Het leek wel Battlefield, heel even.
De retry ging ook niet zo heel lekker, toen ik bij SB aankwam voor de tweede landing waren de andere twee landingslichten net doorzeefd. Die opgehaald, teruggebracht en de volgende lag al weer met z'n pootjes in de lucht. De Polen waren nog bezig toen ik stopte, dus wellicht hebben die wat loot, maar wij waren allemaal stuk en de heli staat op Sector B.
Maar het was wél spannend.
En ik geloof dat zowel wij als de Polen elkaar meer vertrouwen (zeker nadat we wat gelogen hebben over dat wij het niet waren die al hun voertuigen steeds uit hun base nakten en zij logen dat zij het niet bij ons kwamen stelen steeds) dus we kunnen ons meer concentreren op andere groepen spelers.
[
Voor 81% gewijzigd door
Verwijderd op 30-09-2013 12:59
]