Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:22
Zover was ik inderdaad al dat je een aantal mensen nodig hebt.

Een huis en garage bouwen. Juist, misschien daar mee beginnen. Alleen ben ik dan ook genoeg recources nodig die ik heb op dit moment niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:12:
[...]

Dat ga je niet allene doen hoor, dat is behalve onmogelijk ook belachelijk veel werk (want tónnen resources)

Als je en map hebt kun je shift-links klikken om een marker te zetten. Dan even uit je kaart, rondkkijken tot je je marker vind, en het ding verzetten zodat je kunt zien waar je zit.
Klopt dat had ik al gedaan, ik bevond mijzelf in Branibor kwam ik achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Laatst online: 24-02-2023
Zoals ik al zei: je zit in Branibor... Heel dom: maar volgende keer even 2 keer een bericht lezen :P

Rij ik over de brug ben ik ineens stuck dus ik draai wiel eraf en m'n auto glitched stuk opzij en word ik ineens door taviana guard gekilt.. LEUK

[ Voor 42% gewijzigd door dudee op 06-09-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Inderdaad erg balen. Ik begin langzamerhand het spel een beetje te snappen. Maar het is wel compleet anders als wat ik tot nu toe heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

Stronghold is eigenlijk niet meer dan een groot grindfeest
Puur omdat je graag 1 x een stonghold wil bouwen omdat het nieuw is.
Maar het is wel zo'n beetje de enigste manier om Dayz nog te spelen.
Want ik vind Dayz nu ik het een jaar heb gespeelt toch wel eentonig.
Het heeft een beetje charme verloren want zoals in Origins zijn heli's ,auto's,boten en Loot helemaal niet meer zeldzaam.
Want je slaat alles op in je huis dus op een gegeven moment heb je meer dan genoeg wapens en andere gear.
De enigste reden dat je baalt omdat je dood gaat is dat je voor niets een x wat heli, auto of onderdelen voor je huisje kwijt bent en dan nog heb je het binnen een uur weer terug.
En speel je normale dayz of een mod op dayz heb je soms al 10 barracks op balota of 100 humvees aan de kust :')
Of kun je een plekje op de server kopen en spawn je met een AS50.
Ik heb nog een beetje hoop dat de Standalone nog leuk word maar mijn vertrouwen daar in word ook steeds minder.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ik begrijp je verhaal Jeffrey, zoals je van mij weet speel ik nog maar kort op de PC. Dus speel ik ook pas sinds vandaag DayZ, beetje veranderingen met mijn huidige games om het toch leuk te houden.

Je moet gewoon een aantal goals stellen.
Bijvoorbeeld :
Goal #1 : Een auto volledig repairen.
Goal #2 : Een huis bouwen.

Maar als je al een jaar gespeeld hebt, dan heb je dit al meerdere keren gehaald en is dit dus niet meer interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

rolandos582 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 01:01:
Ik begrijp je verhaal Jeffrey, zoals je van mij weet speel ik nog maar kort op de PC. Dus speel ik ook pas sinds vandaag DayZ, beetje veranderingen met mijn huidige games om het toch leuk te houden.

Je moet gewoon een aantal goals stellen.
Bijvoorbeeld :
Goal #1 : Een auto volledig repairen.
Goal #2 : Een huis bouwen.

Maar als je al een jaar gespeeld hebt, dan heb je dit al meerdere keren gehaald en is dit dus niet meer interessant.
In het begin was Dayz echt Awsome.
Toen was je al heel blij met een pedo fan ;) en zag je heel soms een heli.
En als je een heli zag moest je met minimaal 8 man wezen om dat ding in 1 avond te repareren.
Maar nu doe je het niet minder dan een SUV of een Humvee met gun of een volledige start klare heli in stary.
En is een lee enfield of een M4A1 al bijna te min want je moet minstens een M16 Acog of een DMR
anders hoor je er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
beuker19 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 03:11:
[...]

In het begin was Dayz echt Awsome.
Toen was je al heel blij met een pedo fan ;) en zag je heel soms een heli.
En als je een heli zag moest je met minimaal 8 man wezen om dat ding in 1 avond te repareren.
Maar nu doe je het niet minder dan een SUV of een Humvee met gun of een volledige start klare heli in stary.
En is een lee enfield of een M4A1 al bijna te min want je moet minstens een M16 Acog of een DMR
Tijden veranderen, een Lee Enfield bijvoorbeeld is al behoorlijk een common drop. Ik speel nu nu 2 dagen met een aantal uur gespeeld en heb zeker al 3 Lee Enfield´s gezien.

Je kunt er vrij weinig aan doen, maar ik denk dat dit wel voor meer spellen geld. Om bijvoorbeeld Runescape even te benoemen. Toen het net uit was, was 1 miljoen veel geld. Dan was je al echt rijk, laat staan als je gold in het groen kwam te staan (10M+) en tegenwoordig hebben ze het over 10 tot 100 Biljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Maar Runescape is aan het dood gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:05

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

DayZ niet? Ik merk dat er behoorlijk minder servers zijn en diegene waar op gespeeld wordt, daar is de populatie minimaal. Er moet echt kracht worden gezet om die standaloneversie klaar gemaakt te krijgen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dayz werd erg gehyped en dat is niet erg maar dan gaat gewoon een hele grote groep het spelen en het verdwijnt dan na een tijdje, geen wonder dus dat de fan base verkleint. Het probleem met runescape bijv was dat de hele fibe weg ging en het ook p2w werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

dudee schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 08:55:
Dayz werd erg gehyped en dat is niet erg maar dan gaat gewoon een hele grote groep het spelen en het verdwijnt dan na een tijdje, geen wonder dus dat de fan base verkleint. Het probleem met runescape bijv was dat de hele fibe weg ging en het ook p2w werd.
De fanbase verdwijnt ook omdat er na een paar weken/maanden niets nieuws meer er is een te groot gebrek aan end game.
En hoe langer je speelt hoe meer je je gaat ergeren aan bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-08 11:46
Ik speel nu op de server van Knettergek, ik ben benieuwd wat ik ga meemaken :)

Volvo V40 T3 MY13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeviNL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07-2023
beuker19 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 00:22:
Stronghold is eigenlijk niet meer dan een groot grindfeest
Puur omdat je graag 1 x een stonghold wil bouwen omdat het nieuw is.
Maar het is wel zo'n beetje de enigste manier om Dayz nog te spelen.
Want ik vind Dayz nu ik het een jaar heb gespeeld toch wel eentonig.
Voor een stronghold heb je inderdaad veel spullen nodig gelukkig zijn we altijd met 4/5 man minimaal om deze spullen te zoeken. Dayz is echter meer dan looten en zeker een mod zoals origins waar je bijvoorbeeld ook te maken heb met het humanity systeem. Je moet bijvoorbeeld als je een huis/garage/stronghold wilt bouwen lvlen dit betekend dus dat je als bandit spelers moet gaan hunten en als hero zombies gaan killen of bandits en precies dat hunt gedeelte maakt het voor mij de game juist niet saai omdat je op een drukke server nooit veilig bent als je aan het looten bent. Je komt altijd wel iemand of meerdere personen tegen die vaak niet friendly zijn.
Outerspace schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 08:49:
DayZ niet? Ik merk dat er behoorlijk minder servers zijn en diegene waar op gespeeld wordt, daar is de populatie minimaal. Er moet echt kracht worden gezet om die standaloneversie klaar gemaakt te krijgen.
Er zijn inderdaad veel minder servers op dit moment maar als je een klein beetje goed zoekt zijn er genoeg servers te vinden die dagelijks vol(30-50 man) zijn.
beuker19 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 03:11:
Het gaat erom hoe je het wapen gebruikt en daarbij doet de Lee Enfield in origins bijna 2x zoveel damage als een M16 ACOG en de DMR. Je heb alleen geen scope maarja dat moet je ervoor zorgen dat je iets dichterbij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Pff, het wordt toch wel tijd dat de Alpha/Beta van Standalone wordt vrijgegeven, want volgensmij verliezen een hoop mensen hun intresse in het spel.
Sowieso, ik snap dat je niet een "kapot" spel wilt releasen, maar daar heeft het toch de alpha voor?

De FPS op de nieuwe dev-blog is dan wel weer wat meer in orde, maar waarom die Motion-blur, dat laat het spel nog op 5 fps lijken...

Ik ben benieuwd, veel meer dan 20$ ga ik er niet aan uitgeven, ik snap dat het opghyped spel is en dat je het wel MOET kopen maar ik gebruik mijn verstand en da zegt mij dat er geen totaal nieuw spel klaar staat.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
LeviNL schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:25:
Het gaat erom hoe je het wapen gebruikt en daarbij doet de Lee Enfield in origins bijna 2x zoveel damage als een M16 ACOG en de DMR. Je heb alleen geen scope maarja dat moet je ervoor zorgen dat je iets dichterbij zit :)
Ja uiteraard, maar dat is met elk wapen zo lijkt mij? Misschien vind je een common AK74 of AKS74 wel veel beter als een Lee Enfield omdat die full auto is en je dat persoonlijk fijner vind.

Je moet nog wat dichterbij komen, maar dat is wel mogelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik vind een m4a2 met cco goed genoeg. Uzi etc ook.

Ik kom bijna nooit spelers tegen en als ik dood ga vind ik zo weer een nieuwe. Tevens vind ik de ACOG scope helemaal niks omdat je in close range er niks aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Op de server van Knettergek is een nieuwe clan bij gekomen G4F maar die valt beetje tegen.. Ze wouden wel dat ik ging joinen maar ze zijn nog nat achter de oren, ik ben geen goede speler maar weet er wel wat vanaf.

zijn ook wel een stelletje jankers.. zie ineens auto aankomen ik sta aan de rand van de weg willen ze mij overrijden dus ik begin te schieten en gaan ze dood. Ik gewoon netjes: wil die auto wel terug dus kom ik daar op hun ts3... Geen woorden voor.

Dus nu gratis auto enermy's en genoeg eten voor een week.

[ Voor 42% gewijzigd door dudee op 08-09-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Gratis auto? Doneer mij is een mede Groninger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik kom uit groningen maar van die zin kan ik geen chocola maken.

Tevens ik heb 4 engine parts 3 fueltanks 5 glass 3 scrap metal en nog wat ander spul zoals wat normale wapens en ammo te ruil (bijv 3x g17) voor building materials zoals cement en reinforced material.

Ook als iemand keertje richting het noorden van grote eiland wil rijden met genoeg stenen voor lvl 1 huis, nu naar Cement is niet zo handig want die G4F vind mij niet zo lief.

[ Voor 74% gewijzigd door dudee op 08-09-2013 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Haha, als mede Groninger moet je je soort genoten toch wat gunnen. Bijvoorbeeld een gratis auto, ik ken er wel een gebruiken.

Ik ga mijn huis ook bouwen in het noorden van het eiland, omgeving Kameni - ekaterinburg . Daar bevind ik mij nu ook, wellicht dat we een ruil kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik heb toevallig nog een blueprint over, misschien zelfs een bus in bruikleen om je spullen in op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
dudee schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:37:
Ik heb toevallig nog een blueprint over, misschien zelfs een bus in bruikleen om je spullen in op te slaan.
Zou leuk zijn, dan kan ik ook wel wat bouw materialen voor je regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heren denken we nog 'een beetje' aan de waarschuwing boven de replybox ;)

Teamspeak is nog steeds die van bug? :)

*edit* voor rolandos582:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/awYcrWp.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door JoSchaap op 08-09-2013 18:54 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
JoSchaap schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:42:
heren denken we nog 'een beetje' aan de waarschuwing boven de replybox ;)

Teamspeak is nog steeds die van bug? :)
Warning? Welke warning?

Ik ben wel te vinden op de BuG teamspeak ja, voor zowel DayZ als BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 14:24
rolandos582 schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:45:
[...]

Warning? Welke warning?

Ik ben wel te vinden op de BuG teamspeak ja, voor zowel DayZ als BF3.
Deze warning.

Let op:

Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
chiIIed schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:52:
[...]

Deze warning.

Let op:

Dat begrijp ik wel, maar ik heb deze warning nergens gelezen en staat ook niet in de OP?
Waar vind ik die?

Bovendien, als hero zijnde is de snelste manier om humanity te farmen dus zombies/bandits killen. En af en toe iemand morfine of iets dergelijks geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 14:24
rolandos582 schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:55:
[...]

Dat begrijp ik wel, maar ik heb deze warning nergens gelezen en staat ook niet in de OP?
Waar vind ik die?

Bovendien, als hero zijnde is de snelste manier om humanity te farmen dus zombies/bandits killen. En af en toe iemand morfine of iets dergelijks geven.
Kijk is onderaan de pagina. Of boven het chatveld van 'reageer'.

Klopt als een bus. Nog het veiligste ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
chiIIed schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:59:
[...]

Kijk is onderaan de pagina. Of boven het chatveld van 'reageer'.

Klopt als een bus. Nog het veiligste ook.
8)7 8)7
Ja daar let ik nooit zo op, maar ik zie het inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer katshard vriendjes gemaakt zeg. Gisteren hadden we een jeepje met LMG gevonden vol wapens, ammo, med spullen en andere fijne dingen bij de Martin barracks, dus die hebben we gelijk maar even naar huisje afgevoerd, leeggeschud en op een handige plek in een bos geduwd met uitzicht boven de bees, zodat de volgende kerel die met z'n heli overvliegt ons een heli doneert.

Gisteren nacht kwam er iemand online die nogal losjes ging over een gestolen LMG jeep en toen hij erachter kwam dat wij dat waren waren de bedreigingen niet van de lucht, qua "ik wiet waar jij hous woon!" en dergelijke. "Hmmm. Was dat handig?" Nou, eerlijk gezegd...
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:20:
[...]
ik heb het geduld om 's avonds uit m'n werk in te loggen en terwijl ik kook, serietje kijk, m'n laptop aanslinger om nog wat te klussen of even m'n stofzuiger door het huis jaag een oogje op m'n spel te houden zodat ik zodra ze in beeld komen van mijn campspot en ze hun voordeur open hebben ze serieus gefrustreerd worden. Het zal me echt jeuken dat ik dan drie uur op m'n buik in het gras onder een boom moet liggen. Schermen zat en genoeg te doen ondertussen.
Dus. Ik was net aan de telefoon toen hij inlogde en direct in z'n Firetruck ervandoor ging met een collega, dus ik heb hem, met een teamgenoot, in onze SUV achtervolgd tot de docks waar zij aan het looten waren. Daar eerst al een vuurgevecht tussen ons (in een boom als ambush) en hem (rennend als een kip zonder kop om al bloedend in de firetruck te stappen en wild dingen omver beukend richting horizon te vluchten) en vervolgens de achtervolging, met de SUV plankend over de weg die firetruck achterna terwijl hij met die truck zich met lomp geweld een weg door een dorpje baande. Ik ben toen via het grasveld om het dorp heen gereden om voor hem te komen, twee keer toeteren, en vlak langs z'n neus driftend de bocht om een set achtertuintjes in, alwaar wij vanuit de dekking achter onze SUV met een volautomaat en een DMR eerst vól het vuur openden op de firetruck (die daardoor brandend tegen een boom tot stilstand kwam) en op een eruit gesprongen vent in een ghillie, die eerst z'n been brak bij het uitstappen en toen door mij vol gaten geboord werd om een laatste headshot van de DMR af te vangen. De chauffeur stapte nog uit z'n firetruck, maar die deed toen heel hard "plop" en toen deed die vent helemaal niets meer.
Snel de lijken geloot en met de SUV richting bees voor een welverdiende kop koffie en om de gevonden DMR, M4a3 CCO M203 en overige geile spulletjes op te bergen.

Ik denk, dat die kerel voorlopig klaar is met ons bedreigen. En ik denk ook, dat dit tot nu toe verreweg de mooiste grote rel geweest is die we op deze server gehad hebben. Achtervolgingen met auto's zijn in DayZ best tof, zeker 's nachts als ze ontploffen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:46:
Vandaag weer katshard vriendjes gemaakt zeg. Gisteren hadden we een jeepje met LMG gevonden vol wapens, ammo, med spullen en andere fijne dingen bij de Martin barracks, dus die hebben we gelijk maar even naar huisje afgevoerd, leeggeschud en op een handige plek in een bos geduwd met uitzicht boven de bees, zodat de volgende kerel die met z'n heli overvliegt ons een heli doneert.

Gisteren nacht kwam er iemand online die nogal losjes ging over een gestolen LMG jeep en toen hij erachter kwam dat wij dat waren waren de bedreigingen niet van de lucht, qua "ik wiet waar jij hous woon!" en dergelijke. "Hmmm. Was dat handig?" Nou, eerlijk gezegd...

[...]

Dus. Ik was net aan de telefoon toen hij inlogde en direct in z'n Firetruck ervandoor ging met een collega, dus ik heb hem, met een teamgenoot, in onze SUV achtervolgd tot de docks waar zij aan het looten waren. Daar eerst al een vuurgevecht tussen ons (in een boom als ambush) en hem (rennend als een kip zonder kop om al bloedend in de firetruck te stappen en wild dingen omver beukend richting horizon te vluchten) en vervolgens de achtervolging, met de SUV plankend over de weg die firetruck achterna terwijl hij met die truck zich met lomp geweld een weg door een dorpje baande. Ik ben toen via het grasveld om het dorp heen gereden om voor hem te komen, twee keer toeteren, en vlak langs z'n neus driftend de bocht om een set achtertuintjes in, alwaar wij vanuit de dekking achter onze SUV met een volautomaat en een DMR eerst vól het vuur openden op de firetruck (die daardoor brandend tegen een boom tot stilstand kwam) en op een eruit gesprongen vent in een ghillie, die eerst z'n been brak bij het uitstappen en toen door mij vol gaten geboord werd om een laatste headshot van de DMR af te vangen. De chauffeur stapte nog uit z'n firetruck, maar die deed toen heel hard "plop" en toen deed die vent helemaal niets meer.
Snel de lijken geloot en met de SUV richting bees voor een welverdiende kop koffie en om de gevonden DMR, M4a3 CCO M203 en overige geile spulletjes op te bergen.

Ik denk, dat die kerel voorlopig klaar is met ons bedreigen. En ik denk ook, dat dit tot nu toe verreweg de mooiste grote rel geweest is die we op deze server gehad hebben. Achtervolgingen met auto's zijn in DayZ best tof, zeker 's nachts als ze ontploffen :*)
^^^
dit, heb ik ook al eens meegemaakt, en op dezelfde manier opgelost :)

Ik weet nog, in het "begin" van DayZ, dat ik met een vriend de hele tijd de beste route zat uit te stippelen en behendig langs alle Hunting huts heel voorzichtig naar een kasteel te gaan.

Of als je elkaar gaat meeten, bij zicht op elkaar, 200 verschillende dingen doen om te verifieren dat het niemand anders was 8)7

Good ol dayZ, nu is het spawnen waar je wilt, eerste beste huis een Enfield vinden, te lui zijn om die ene band voor die auto te vinden, een DMR in de Firestation te vinden en even later een volledig gerepareerde Heli van iemand jatten... }:O

Soms droom ik nog van de tijd dat je in Cherno voorzichtig "friendly" zei, en als je iemand met supply's tegenkwam, die kon vragen voor een Bandage of zelf een Bloodbag! Daarna een wapen van die persoon krijgen en dan samen de hele dag besteden om naar het noorden te gaan, en dan op de NW-Airfield die ene Bandit killen die iedereen killed en dan met een stuk of 15 mensen rondloopt over de map zonder beschoten te worden, ik heb het allemaal nog meegemaakt O-)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Laatst online: 10:07
Nou log net in, was er 2 dagen niet.

Ural, SUV en scrap apc gone, stond een bus voor in de plaats en stond nog een UH die tussen huisjes geglitched was. Die toen maar gerepaired en weg kunnen krijgen met damaged rotor wel. Maar vloog wel nog.
Wil ik gaan tanken zie ik die botcopters van een afgeweken route vliegen, dus vlieg snel door maar helaas. ze komen achter mij aan :( Kon niet ver wegvliegen had maar 1 big jerry erin gedaan dus nog geprobeerd te landen maar helaas, dus geeject. Loop ik naar cover toe word ik door bots beschoten :S
Lag wel in de schuur CZ-550 dus die meegeloot :+ en voorzichtig naar kerk gerent en daar maar uitgelogt.
Had meteen niet meer zoveel zin :P
Vanavond maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
bal130 schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:45:
Nou log net in, was er 2 dagen niet.

Ural, SUV en scrap apc gone, stond een bus voor in de plaats en stond nog een UH die tussen huisjes geglitched was. Die toen maar gerepaired en weg kunnen krijgen met damaged rotor wel. Maar vloog wel nog.
Wil ik gaan tanken zie ik die botcopters van een afgeweken route vliegen, dus vlieg snel door maar helaas. ze komen achter mij aan :( Kon niet ver wegvliegen had maar 1 big jerry erin gedaan dus nog geprobeerd te landen maar helaas, dus geeject. Loop ik naar cover toe word ik door bots beschoten :S
Lag wel in de schuur CZ-550 dus die meegeloot :+ en voorzichtig naar kerk gerent en daar maar uitgelogt.
Had meteen niet meer zoveel zin :P
Vanavond maar weer.
Hoeveel pech kan je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ik ga waarschijnlijk een server huren bij GTXgaming, of mogelijk een ander bedrijf.
Dit word een Origins server en verdere details moeten nog worden bepaald.

Zouden hier mensen geïnteresseerd zijn om erop te gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat handig als je in je eentje bent? Deze server loopt aardig vol nu omdat de heren de eerste week elk 40+ uren aanwezig geweest zijn en nieuwe spelers een beetje op weg geholpen hebben. Als ze eenmaal een huisje hebben gebouwd blijven de meeste wel hangen, maar we zien nu dat er wat meer regulars zijn dat er veel mensen joinen en weer aftaaien. Er staan ook nogal wat servers leeg; daar moet je wel rekening mee houden voor je er geld aan uit gaat geven.

Oh, en je kunt aan je server verder weinig customizen - de naam, de berichtjes die langskomen, wanneer het ding restart, en dat was het wel zo'n beetje. Diogen als hoeveel vehicles er spawnen en waar, überhaupt iets qua gameplay, kun je niet aanpassen. Je kunt kicken en bannen en that's it.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 07:55:
Is dat handig als je in je eentje bent? Deze server loopt aardig vol nu omdat de heren de eerste week elk 40+ uren aanwezig geweest zijn en nieuwe spelers een beetje op weg geholpen hebben. Als ze eenmaal een huisje hebben gebouwd blijven de meeste wel hangen, maar we zien nu dat er wat meer regulars zijn dat er veel mensen joinen en weer aftaaien. Er staan ook nogal wat servers leeg; daar moet je wel rekening mee houden voor je er geld aan uit gaat geven.

Oh, en je kunt aan je server verder weinig customizen - de naam, de berichtjes die langskomen, wanneer het ding restart, en dat was het wel zo'n beetje. Diogen als hoeveel vehicles er spawnen en waar, überhaupt iets qua gameplay, kun je niet aanpassen. Je kunt kicken en bannen en that's it.
Klopt, ik heb een aantal mensen die wellicht ook op de server willen spelen, ik ben gewend aan mijn eigen servers maar misschien is het inderdaad niet de beste optie.

Aan de server zelf kun je inderdaad weinig doen, dat mag niet vanwege de regels op DayZ Origins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
Net even gespeelt.
Was uitgelogt bij barracks ga looten, vind ik M4A3 cco, dus loop naar laatste barracks, wou eerst niet binnen gaan kijken en snel wegwezen voordat er iemand anders aankwam. Dus kijk alleen even door raampjes om loot te checken
Zie ik daar potverdorie rangefinder liggen :O
Dus ga binnen heb ik rangefinder opgepakt hoor ik huey aankomen.
Ga dus snel onder muren door maar heli had me al gezien dus word ik neergeschoten.... @#@#^!'(é"{@

Denk dat ik maar even andere game ofzo ga zoeken, of miss eens bij knettergek/rolandos/dudee op server gaan spelen. Waar ik op moment op speel meer ongeluk gehad laatste dagen. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Das jammer, je bent welkom! Ik zit op dezelfde plek dus kom maar langs :P Heb nog een bus over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Op het moment speel ik ook op knettergek , of ik een eigen server ga nemen moet ik nog even bekijken.
Ligt ook aan de animo etc.

Hoe is het trouwens afgelopen met die russen Jasper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een stukje gameplay van mijn kant. Er waren veel bandieten in deze server en ik was al 2x gedood on sight dus geen "friendly" meer :D. Ik was ook even de render settings van JackFrags aan het testen, volgens mij goed gelukt ; ).
YouTube: Arma 2 tripple.
Kijk op original trouwens, betere kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tevens het flimpje van frankie in 1080 is erg leuk over EPOCH het systeem ziet er tof uit met het bouwen etc.

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09 06:37
Bal! Was ik gisteren eindelijk terug van vakantie ben jij er niet :'( ik snap je frustratie kerel, ik heb een haat-liefde verhouding met Sector B. Gisteren alweer eerloos gestorven. Mijn hele geschiedenis met Sector B samen gevat.

1e bezoek.
Onderweg in een Huey naar Sector B spotten wij een crashed-heli site. Na deze geloot te hebben vlogen we verder naar zo’n refuel eiland vlakbij. De heli nog even vol getankt en geland op het strand van Sector B. Ineens val ik instant dood neer. Een Winchester zou mij op een afstand van ruim 9km geschoten hebben.

Achteraf bleek een speler op mij geschoten te hebben bij de crashed-heli site, geen bloedverlies, knock-out niks. 10 min verder kunnen spelen en bij Sector B ineens dood, heerlijk die bugs :p

2e bezoek.
Succesvol geland, groot gedeelte van de AI uitgemoord en terwijl iedereen voor mij loopt heeft private “mr Lee Enfield” het op mij voorzien, headshot baby!

3e bezoek.
Bezoekje was succesvol tot we bij de “Mayor’s House” kwamen, een teamlid besloot een granaat te gooien over een muurtje. In plaats er overheen te gooien, gooide hij hem er tegen aan, chaos, rennen en private “mr Lee Enfield” had me weer te pakken.

4e bezoek.
Wederom een succes tot we wederom bij de “Mayor’s House” kwamen. Klaarblijkelijk kan een 50cal vanuit een onmogelijke hoek dwars door een bunker heen schieten…

5e bezoek.
De AI was al vrij vroeg aan de wandel gegaan doordat de landing van helikopter niet geheel vlekkeloos ging. Al vrij snel werden we genadeloos afgeslacht door AI welke door de muur rondom sector B konden glitchen.

6e bezoek.
Uiterst succesvol bezoekje eindigde voor mij als enige wederom bij “Mayor’s House”. Een AI gebruikte een wall-hack…bastard.

7e bezoek.
We vliegen aan op Sector B, de heli wordt beschoten en ik sneuvel direct en als enige.

In de meeste gevallen zijn mijn mede-spelers zo vriendelijk om mij weer op te halen zodat enkel mijn trots elke keer verloren gaat. Bugs en bad-luck zijn dingen waarmee we dagelijks te maken hebben als je DayZ speelt ;)

De gameplay is enerverend en dat maakt het zo weer zo leuk. Mijn vriendjes zaten op het andere eiland dus mijn reactie: “Ik ga wel ergens een auto fixen” om nog geen 2 minuten later tegen een volledig gerepareerde auto aan te lopen vol met gear. En de auto zat volgestopt met leuke spulletjes voor de stronghold. Daarnaast nog een shitload aan onderdelen (9 scrapmetal en 17 ruiten) dus…iemand is erg bezig geweest 

Op weg naar het andere eiland hoor ik een Little Bird vliegen, crashed heli-site strooptocht was hun missie. Terwijl de piloot boven het strand hangt en zijn co-piloot zich bekommerd om de zombies zie ik kans om dichterbij te komen. Twee schoten en de piloot verlaat het DayZ leven en de Little Bird komt wat onhandig op de kustlijn terecht. De co-piloot weet zich vakkundig te verschuilen achter de heli van de crashed heli site. Veilig verborgen voor eventuele kogels vanuit mijn kant, echter niet voor de Little Bird. Deze ontplofte toen deze met draaiende motor langzaam in het water gleed.

Nadat ik de kustlijn van Sector B niet had gehaald en de helikopter van mijn vriendjes ook kapot geschoten was, kreeg ik de taak een helikopter te fixen. Met 17 eerder gevonden ramen en 9 scrapmetal en nog al wat eerder verzamelde items moest dit een makkie zijn. Twee belangrijke ingredienten misten nog: een toolbox en een engine.

Dit heeft me nog 1,5 uur gekost om die twee dingen te vinden…

• bal130
Ja was gisteren trainen Friez, en met school ga ik daarna niet meer spelen :P

Vandaag ingelogt gegeard, en zag denk ik friez z'n auto staan dus pak die mee :+
Rijd ik naar eerste beste stadje, dacht al zombies zien te lopen maar rijd lekker door.
Stap uit en ren 100m weg van auto als ik ineenkeer autodeur hoor dichtslaan.
Loop terug naar de auto zit er iemand in back seat die voor eten vraagt.
Zeg lekker lullig nee terwijl ik blikje eten bij me had :+
Hij stapt vervolgens uit en ik daarna ook.
Dus laat hem de bar looten, om vervolgens als hij naar volgende plek rent neer te schieten ;D (Toch leuk zo'n hero skin om ze te laten denken dat ik friendly ben)
Ga hem daarna looten en tadaaaaaa rangefinders 8) Rest van hem vervolgens ook nog geloot en gravecross gedestroyd. Met auto toen teruggereden naar kampje, auto netjes neergezet op z'n plek en Rangefinders in huisje gedaan voor als ik nog een keer mee ga naar sector b. :P
Ren vervolgens terug om langzaam maar zeker richting Ekaterinburg te gaan om daar wat te looten voor zelf auto te fixen. Maar kom weer terug in Doriyanov en zie al iemand rennen vanaf de berg dus eventjes in de gaten gehouden en toen ging hij de bar in. Daar nog even op een afstandje zitten wachten want hij was zombies aan het knallen bovenin. Toen mooi tegen buitenmuur gaan zitten, en wachten maar dat hij naar beneden kwam. Hij ook dood, geen interessante loot dus gewoon z'n body gehided.
Ten slotte nog iemands campje met andere lonewolf zitten campen maar kwam niemand naar huis dus niks meer gezien en maar gestopt.

EDIT: ze hadden wel nog M249 SAW in tentje gestopt dus die mooi meegepakt :)

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Jammer dat Jullie weg zijn Levi en Friez... Bevalt het nog een beetje met die andere lui?

• rolandos582
Wat een verhalen hier, ik vind het prachtig! oOo oOo

Er komen steeds meer mensen op de server van Knettergek , ik en nog een aantal tweakers zijn er dan ook goed te vinden.

• dudee
Ik ben nu wat epoch aan het spelen, best leuk nu met 3 andere mensen. Was erg leuk want auto's kan je opslot doen en base building is leuker dan origins omdat je nu zelf je huis kunt bouwen en in origins is het gewoon 1 model. Ook is er wat meer pvp (jammer genoeg ook veel KOS).

We zagen al een tijdje een heli op en aan vliegen en toen zei 1 van ons die net was gerespawned: ik heb hun basis! En ze zijn nog aan het bouwen. Dus wij sprongen met 3man gelijk in de SUV met minigun er bovenop.

Ongv 800m voor hun basis 1 iemand in de auto gelaten en zijn ik en een belg met pkp en dmr op de voet verder gegaan. Steeg net hun heli op dus wij wachte 5min en zeiden tegen de persoon die bij de auto was dat hij verder moet rijden. Dus wij daar aangekomen lagen er nog 2 man in het gras te wachten, wij netjes zeggen: drop je wapen en backpack en je mag gaan. Maar nee dat wouden ze niet dus toen maar dood geschoten.

Kwam de heli terug met nog 3 man die met para eruit gingen. Die knalden 1 van ons neer (die had slechts een lee bij zich) en wij knalden hun neer. We waren dus nog met 3 man over en toen kwam de heli nog een keer met 3 man die eruit gingen (wij hadden intussen al de backpacks in de auto gegooit) dus snel 2 neer geknalt die in de lucht hingen en de derde was a geland.

Toen tijdens het wegrijden nog even stoppen want de mi 17 bleef boven ons hangen (prijsschieten dus) met de minigun op 4000 rounds per min gezet en 20sec geschoten, die kwam dus snel neer.

Snel verder rijden en toen gekeken naar alle loot.

4 dmr's erbij.
2 m16 holo sd
totaal 17 10oz gold bars (hiermee kan je auto's wapens etc kopen en bijv een g36c camo kost iets van 6 bars)
ongv 30 silver 10oz (zelfde als gold maar minder value)

5 grote backpacks met elk 50 slots.

En dan nog veel meer ammo etc etc.

Tuurlijk deze wapens kan je redelijk snel in barracks op het vliegveld etc vinden maar het is wel erg leuk zo even wat combat.

En een auto sleutel, hiermee kan je auto's unlocken en locken. Ik had niet genoeg tijd om ze allemaal te bekijken dus we moeten nog een keertje terug.

Nu zijn we zelf bezig met een basis aan het bouwen zodat we de auto's kunnen verbergen en ook een kluis kunnen maken waar we wapens etc in kunnen doen.

Tevens erg leuk zijn de aangepaste autos en dat soort dingen. Heb nu een gele ford auto ambulance waarmee je auto's achterop kunt rijden en dan meer rond kan rijden!
Maar ook een mini gezien en renault busje.

Genoeg aanpassingen, wel leuk dat je traders hebt hier kan je denken: lekker snel spullen kopen maar het is niet zonder gevaar en vooral het is ook duur. Een normaal persoon rent niet zomaar met een backpack 10oz rond omdat je er niet heel makkelijk aan komt en vooral er ook veel mee kan.

[ Voor 10% gewijzigd door dudee op 11-09-2013 20:24 ]

• bal130
Dacht daarstraks, log eens in op server van Roland.

Spawn in kameni loop bossen uit en loop meteen tegen praga & MI aan.
Ga in praga zitten en hij werkt, helemaal groen en gefuelt =D

Dus ga roland & z'n vriend ophalen.
Vlieg terug stonden er nog Scrap apc, UAZ, Ural, Ford transit & bathmobile vol stuff.
Alles in MI & Praga gedaan. Vlieg weg om even te gaan fuelen en 2 mins later ontploft roland met andere chopper omdat staart bossen in ging, Roland noob }:O >:)
Ga ik Roland ophalen en wouden z'n gear even proberen terug te looten werden we beschoten.
Ze schoten veel raak maar praga is tank niks damage :+ 8)
Dus doorgevlogen en Roland + vriend gedropt en ik ben verdergevlogen met chopper.
Heb em zolang op eilandje gezet met redelijk wat stuff in :)
Hopen dat ze de chopper niet stelen anders word het 4km zwemmen...

Morgen na school kijken wat ik verder ga doen :)

Was me alweer leuk dagje op zo'n korte tijd

• rolandos582
Server van KnetterGek hé, alleen ik speel erop. :)

Was inderdaad erg lachen. Behalve die tering MI |:( |:(
Maargoed, toch nog wat kunnen looten en lekker gelachen met de Duitsers.
Nu hebben we dus oorlog met ze.

Verwijderd

rolandos582 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:37:
Server van KnetterGek hé, alleen ik speel erop. :)
Ik speel er ook alleen hoor :+ Hijs van Ray en Beem en Desi.

trouwens, die giebelmutsen vertelden dat 't eendje en Ray je huis gevonden hadden met ene open voordeur?
Of althans dat ze dat zeiden, kweenie of het klopt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:27:
[...]

Ik speel er ook alleen hoor :+ Hijs van Ray en Beem en Desi.

trouwens, die giebelmutsen vertelden dat 't eendje en Ray je huis gevonden hadden met ene open voordeur?
Of althans dat ze dat zeiden, kweenie of het klopt.
Ik vond het al een sterk verhaal, maar ik ben even geweest en de voordeur was gewoon dicht. Dat ze mijn huis hadden gevonden klopt dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Heb ik weer... Net voor het eten 10min gespeeld toen opnieuw na het eten inloggen kan ik niet inloggen, heb dit berichtje op de steam forums gezet hopen dat ze mij kunnen helpen.

Hi guys! After dinner I wanted to play some EPOCH again and I had the following problem: cd key in use.

After some using some google I have came to the following conclusions:
1. Its been stolen. I have scanned my pc with various virus scanners but no result.
2. Best to buy a new key.

But are there other LEGAL ways to get it back? I mean how can it get stolen by downloading no hacks or anyting relevant to arma2.

I use play withSix and dayz commander so that is pretty safe I think and I play on servers with alot of users. I am just wondering how this happend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Dat is inderdaad erg kloten, word veel voor gewaarschuwd. Heb je inmiddels al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Protip: Als je met een groepje mensen, waarvan bekend is dat je samenspeelt, Sector B op gaat, laat dan één iemand bij je heli achter die eventueel medical kan brengen naar gewonde maten en overwatch kan houden vanuit een wachttoren en een oogje op de heli kan houden. Als je aanval tegen problemen aanloopt en je teammaten één voor één door Tavianaguard gesloopt worden, valt dat namelijk nogal op, en kan het zijn dat iemand anders het idee krijgt om je daar eens op te gaan wachten cq. te komen halen.

Een paar Russen moeten dat nog leren; de laatste overlevende die van Sector B afkwam kwam toen vloekend tot de conclusie dat hij terug kon zwemmen, omdat een stel Ollanders z'n heli genakt hadden. Dat hij vervolgens nog in z'n zak geschoten werd door de Tavianaguard, die schijnbaar eerder op de landende en opstijgende helis afkwamen, zal z'n humeur niet substantieel verbeterd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Das toch normaal?^^

Weet je ook wat een goede is?

Met een heli snel naar binnen vliegen wat mensen droppen zonder gear, die spullen laten pakken en dan uitloggen. Wanneer je inlogt respawn je op een random plek op het vaste land dus kan je zo worden opgehaald.

En geen oplossing, begrijp nog steeds niet hoe dit kan. Tevens kan ik nog wel op een epoch server spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightm4re!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 14:51
Goeiedag medetweakers,

NL - Dutch DayZ Bastards is back in action!

We hebben nu 2 dayz servers en vragen bij deze dat jullie gezellig komen joinen en mee komen vechten tegen de zombie apocalypse die bezig is :)
Onze servers zijn eerlijk en er wordt niet gecheat, doe je dit wel is gewoon een perm ban maar dat is logisch, combatloggen valt bij ons ook onder cheaten/glitchen.
We hebben beide servers op veteran staan en 3rd person staat gewoon aan, we hebben op server 1 geen kill messages want dat heb je in real life ook niet!
We hebben active admins en admin abuse is out of the picture! want doen mensen dit wel, ook perm ban!

Niet om jullie nu allemaal af te schrikken met de perm bans, maar meer jullie te laten weten dat wij een van de weinige servers zijn die er meteen iets aan doen!

Onze 2 DayZ Servers:

NL - Dutch DayZ Bastards [Server 1 - Epoch Chernarus] 159.253.131.95:3357 :
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/159.253.131.95:3357/b_560_95_1.png

NL - Dutch DayZ Bastards [Server 2 - Origins] 88.150.201.18:3802 :
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/88.150.201.18:3802/b_560_95_1.png

En wat info over onze teamspeak server: ts3.dutchdayzbastards.eu
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/89.98.83.216:9987/b_560_95_1.png

We hebben 512 slots dus als mensen een private channel willen kunnen we dat regelen :)
Registreer en vraag het aan op: Dutch DayZ Bastards Website

En join de steamgroup als je de server goed vind :)
Dutch DayZ Bastards Steam-Group

Hoop jullie in de server te zien :)

Met vriendelijke groet,
Cap'N Cook
Dutch DayZ Bastards Admin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
dudee dat werkt dus niet meer :P
je bent in notime down met chopper en anders word je wel in je parachute genakt.
Ik gister met nog 2 anderen naar sector B gevlogen en alle choppers die daar waren mee terug genomen (2 mi, 2 praga's). Stond nog andere maar die gingen we niet safe wegkrijgen dus die met onze eigen huey opgeblazen :)

Eentje had te weinig aan fuel dus zeg, vlieg anders even naar fuel island. Stonden daar nog een praga en Huey :D
We hebben toen alles teruggevlogen en hadden op begeven moment 8 choppers, buiten wat ik hier net noemde hadden we ook nog een little bird.
Vervolgens alles verdeeld, en kwamen ondertussen steeds meer mensen online. Dus eentje wou ook terugvliegen, alleen crashte dus toen al 1 praga. Tijdje later toen we alles klaar hadden, had 40 cz mags + 2 CZ 550's geruild voor ~20 cinders. Wou ik zelf nog even met een MI vliegen, alleen dook beetje hard omlaag dus crashte ik die MI :@ gevolg: Ragequit
Na restart toch maar weer ingelogt had iemand een praga geland en was ie weggevlogen met de huey op mijn camp...
Log ik vermorgen in, stonden er nog maar 2 werkende praga's en eentje was ontploft :S
Had niets anders verwacht maar toch altijd jammer als je ze verliest. :(

Maar iig gister weer 2 stages van m'n lvl 3 huisje kunnen doen, nog 5 cinders voor next stage.
Lig ondertussen maar beetje ekaterinburg te campen in de hoop dat ik iemand kan killen voor z'n backpack te stelen >:)

@Cook speel er al lang op! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
dudee schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:07:
Das toch normaal?^^

Weet je ook wat een goede is?

Met een heli snel naar binnen vliegen wat mensen droppen zonder gear, die spullen laten pakken en dan uitloggen. Wanneer je inlogt respawn je op een random plek op het vaste land dus kan je zo worden opgehaald.

En geen oplossing, begrijp nog steeds niet hoe dit kan. Tevens kan ik nog wel op een epoch server spelen.
Dat werkt toch niet meer? Die guards rammen je gewoon uit de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Het schijnt nog te werken maar ik kan het nu niet testen he? XD

Wel raar ik kan nog steeds op de EPOCH server spelen etc. Maar gelukkig toch weinig tijd om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:56:
[...]
Dat werkt toch niet meer? Die guards rammen je gewoon uit de lucht.
Dit kan echt alleen werken als je de heli wil offeren, en he tniet erg vind dat er minimaal drie man nooit levend terugkomt. Sowieso is dat "erin rennen en gear grijpen en dan combat loggen" geen sinecure, want die AI maait je volstrekt overhoop, zelfs als je traag prone gaat, dus je móét ze volgens mij wel kapot schieten.

Dus het zou kunnen werken als je een grote heli (of twee kleintjes) wilt offeren, binnen de muur kunt landen, en dan met drie man snipen en de rest proberen de loot te vergaren. Maar volgens mij gaat dit écht niet werken anders; en met je heli direct op de loot droppen is ook niet handig want die spawnt niet dan.

We zitten wel te overwegen of het een optie is met twee Hueys de AI AA jeepjes verrot te sproeien (dat moet lukken zou je zeggen) en dan de AI soldiers aan vellen te knallen alvorens wat mannen aan land te zetten voor het nodige harkwerk. Maar of dat gaat werken is nog de vraag een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Precies, zo dacht ik ook al een beetje. Mochten die plannen worden uitgevoerd dan ben ik best bereid om mee te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
BTW Iemand vertelde mij gisteravond nog wat: Met huey naar Mayor zijn huis hem kapot schieten en dan in het huis kampen 2 onderen met assault guns en 2 boven met snipers. Dan moet je aggro op elke ai hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 07:37:
BTW Iemand vertelde mij gisteravond nog wat: Met huey naar Mayor zijn huis hem kapot schieten en dan in het huis kampen 2 onderen met assault guns en 2 boven met snipers. Dan moet je aggro op elke ai hebben.
En hebben ze dat ook daadwerkelijk gedaan of lullen ze zomaar een eind weg? Want met 4 man dat huis houden terwijl de AI door muren kijkt en door muren schiet lijkt me bijzonder knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Zover ik weet zijn het competente spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
True, mooi nachtje gehad en lekker geloot.
- 2x Hero Level 2 Blueprint
- 3x Bandit Level 2 Blueprint
- 2x Mk 48 Mod 0
- 1x M240
- 1x M249 SAW
- 2x SVD CAMO
- 2x M16A4 ACOG
- 3x M4A1 CCO SD
- 1x M4A1 Holo

& nog behoorlijk wat andere rambam, prima loot dus ontvangen! Mocht ook wel weer een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:23:
True, mooi nachtje gehad en lekker geloot.
- 2x Hero Level 2 Blueprint
- 3x Bandit Level 2 Blueprint
- 2x Mk 48 Mod 0
- 1x M240
- 1x M249 SAW
- 2x SVD CAMO
- 2x M16A4 ACOG
- 3x M4A1 CCO SD
- 1x M4A1 Holo
Tering zeg. Dat doe je lekker. Wij vinden nog steeds geen L2 blueprints. Als er niet één of andere gek besloten had met 'zn shotgun op onze heli te gaan schieten terwijl z'n voordeur open stond, waardoor wij eerst hem konden platmaaien en vervolgens blueprints uit z'n huis konden roven, hadden we nu nóg geen L2 blueprints gehad.

Als je trouwens ontdekt dat je sowieso geen 2 huizen L2 kunt bouwen en wat blueprints weg wilt ruilen, even melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:59:
[...]

Tering zeg. Dat doe je lekker. Wij vinden nog steeds geen L2 blueprints. Als er niet één of andere gek besloten had met 'zn shotgun op onze heli te gaan schieten terwijl z'n voordeur open stond, waardoor wij eerst hem konden platmaaien en vervolgens blueprints uit z'n huis konden roven, hadden we nu nóg geen L2 blueprints gehad.

Als je trouwens ontdekt dat je sowieso geen 2 huizen L2 kunt bouwen en wat blueprints weg wilt ruilen, even melden ;)
Ik was ook zeker blij, ik vond alleen maar AKM's etc, en toen begon het balletje te rollen. Lucky day ofzo, de hero blueprints gaan naar mijn mates. De bandits zijn te ruil tegen een mooi bod, dus als je bandits nodig hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dat doe je lekker zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Thanks, nu even een nieuwe plek zoeken voor mijn kampjes. Altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:59:
[...]

Zo herkenbaar dit. Ik heb 2 keer een level2 blueprint gevonden in tientallen uren Origins. 1 keer direct een level 2 huis gebouwd, de 2e was op een doctor Ivan die terwijl ik in de gear zat besloot te despawnen.

Die krengen zijn bijna even zeldzaam als de VSS. Ik struikel over de ammo en het is dat er af en toe in de kill messages de VSS als wapen voorbij komt, anders had ik nooit geloofd dat ie uberhaubt in het spel zat. Nog noooooit gezien dat kreng...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:16:
[...]

Zo herkenbaar dit. Ik heb 2 keer een level2 blueprint gevonden in tientallen uren Origins. 1 keer direct een level 2 huis gebouwd, de 2e was op een doctor Ivan die terwijl ik in de gear zat besloot te despawnen.

Die krengen zijn bijna even zeldzaam als de VSS. Ik struikel over de ammo en het is dat er af en toe in de kill messages de VSS als wapen voorbij komt, anders had ik nooit geloofd dat ie uberhaubt in het spel zat. Nog noooooit gezien dat kreng...
Dit inderdaad. Ik heb dat milcamp tussen stari en novi dvor wel lettelrijk dertig keer geloot, geen l2 huisjes en geen vintorez gevonden. Wel tientallen andere dingen (we hebben behoorlijk wat redelijke gear, qua wapens :+ ) en ontdekt dat iemand een tentje heeft opgezet waar hij ongewenste triefel in bewaart om het spawnen van de loot efficienter te laten verlopen daar. Dat is érg fijn want hij cleart dat niet nadat hij het kamp gedaan heeft dus we vlammen daar af en toe met de huey overheen, en als er geen zombies zinj parkeren we even snel de huey voor de tent, halen eruit wat we hebben wilden, en fladderen weg voor er iemand komt kijken wat wij daar doen.

40 stanag, 20 stanag SD, 40 AK, 12 AK SD, DMR mags, M9SD en APS SD mags, van álles laat die gast liggen in z'n tentje. Erg praktisch. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:24:
[...]

Dit inderdaad. Ik heb dat milcamp tussen stari en novi dvor wel lettelrijk dertig keer geloot, geen l2 huisjes en geen vintorez gevonden. Wel tientallen andere dingen (we hebben behoorlijk wat redelijke gear, qua wapens :+ ) en ontdekt dat iemand een tentje heeft opgezet waar hij ongewenste triefel in bewaart om het spawnen van de loot efficienter te laten verlopen daar. Dat is érg fijn want hij cleart dat niet nadat hij het kamp gedaan heeft dus we vlammen daar af en toe met de huey overheen, en als er geen zombies zinj parkeren we even snel de huey voor de tent, halen eruit wat we hebben wilden, en fladderen weg voor er iemand komt kijken wat wij daar doen.

40 stanag, 20 stanag SD, 40 AK, 12 AK SD, DMR mags, M9SD en APS SD mags, van álles laat die gast liggen in z'n tentje. Erg praktisch. :*)
Erg herkenbaar, zojuist wou ik even slapen. Even wat anders doen omdat ik moest wachten, kom terug en you are death. Alles gechecked maar was niemand dus geen idee wanneer die basterd is komen sneaken maar hij had me wel.

[ Voor 3% gewijzigd door rolandos582 op 18-09-2013 01:01 ]

Verwijderd

Eh... slapen doe je in je huisje met de deur op slot. Dan ga je niet dood. En opletten want tenten maar ook huizen zijn in staat je been te breken en je te verwonden als je gaat slapen. Als jij dan weg loopt van je PC heb je kans dat je doodbloedt voor je terug bent.

• rolandos582
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:10:
Eh... slapen doe je in je huisje met de deur op slot. Dan ga je niet dood. En opletten want tenten maar ook huizen zijn in staat je been te breken en je te verwonden als je gaat slapen. Als jij dan weg loopt van je PC heb je kans dat je doodbloedt voor je terug bent.
Klopt, ik was niet echt weg maar gewoon ff alt tabbed en gaan internetten. En dan na een minuut of 1/2 ben ik er weer als ik weer wakker ben.

Ik ben blij dat ik niet mijn huis ben ingegaan, omdat hij anders die leeg had kunnen maken.

Verdomme al de 2e keer dat ik gecamped word bij mijn huis, tering russen en dit keer een pool.

Verwijderd

Heb je in een tent liggen slapen? Dat is dé manier om jezelf stuk te maken heh.

• dudee
Heeft iemand mijn scrap apc etc al gevonden? Zo niet dan kan ik jullie wel even de locatie geven want ik kom niet meer terug ben ik bang XD

EDIT Ik kan ineens weer spelen!! WTF

[ Voor 12% gewijzigd door dudee op 18-09-2013 10:05 ]

• rolandos582
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:01:
Heb je in een tent liggen slapen? Dat is dé manier om jezelf stuk te maken heh.
Valt wel mee, ik doe het wel vaker. Beter dat als je huis ingaan die vol met waardevolle stuff ligt en dan eruit komen en geknald worden.

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 11:23

John Doos

ClaudZaque

Nightm4re! schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:29:
Goeiedag medetweakers,

NL - Dutch DayZ Bastards is back in action!

We hebben nu 2 dayz servers en vragen bij deze dat jullie gezellig komen joinen en mee komen vechten tegen de zombie apocalypse die bezig is :)
Onze servers zijn eerlijk en er wordt niet gecheat, doe je dit wel is gewoon een perm ban maar dat is logisch, combatloggen valt bij ons ook onder cheaten/glitchen.
We hebben beide servers op veteran staan en 3rd person staat gewoon aan, we hebben op server 1 geen kill messages want dat heb je in real life ook niet!
We hebben active admins en admin abuse is out of the picture! want doen mensen dit wel, ook perm ban!

Niet om jullie nu allemaal af te schrikken met de perm bans, maar meer jullie te laten weten dat wij een van de weinige servers zijn die er meteen iets aan doen!

Onze 2 DayZ Servers:

NL - Dutch DayZ Bastards [Server 1 - Epoch Chernarus] 159.253.131.95:3357 :
[afbeelding]

NL - Dutch DayZ Bastards [Server 2 - Origins] 88.150.201.18:3802 :
[afbeelding]

En wat info over onze teamspeak server: ts3.dutchdayzbastards.eu
[afbeelding]

We hebben 512 slots dus als mensen een private channel willen kunnen we dat regelen :)
Registreer en vraag het aan op: Dutch DayZ Bastards Website

En join de steamgroup als je de server goed vind :)
Dutch DayZ Bastards Steam-Group

Hoop jullie in de server te zien :)

Met vriendelijke groet,
Cap'N Cook
Dutch DayZ Bastards Admin
Haha dit meen je niet, ik heb met een vrienden groep een maandje een Dayz server gehad en een fun clan, deze had de naam Dutch Bastards :+

Nee

Verwijderd

rolandos582 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:05:
[...]
Valt wel mee, ik doe het wel vaker. Beter dat als je huis ingaan die vol met waardevolle stuff ligt en dan eruit komen en geknald worden.
Ik las net dat je daar weer in geslaagd was trouwens, well done. Weetje nu waarom je mij nog nooit één letter in de chat hebt zien zetten? :+ Je moet ze niet op ideeën brengen :p

Komt trouwens binnenkort 1.7.7 met nieuwe content uit, schijnt het:
http://www.gamersplatoon....1-7-7-Novistrana-Revealed

• rolandos582
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:15:
[...]

Ik las net dat je daar weer in geslaagd was trouwens, well done. Weetje nu waarom je mij nog nooit één letter in de chat hebt zien zetten? :+ Je moet ze niet op ideeën brengen :p

Komt trouwens binnenkort 1.7.7 met nieuwe content uit, schijnt het:
http://www.gamersplatoon....1-7-7-Novistrana-Revealed
Ik heb jou vaak genoeg zien chatten anders 8)7
Maar maakt niet uit, het hoort erbij en dit houd je toch bezig hé.

Verwijderd

rolandos582 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:01:
[...]
Ik heb jou vaak genoeg zien chatten anders 8)7
Kut, hij heeft me door :+ Ik denk dat ik verloren heb met Beem, over hoe lang ik het spel kon spelen zonder dat jij door hebt onder welke naam ik dat doe.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 14:19 ]

• dudee
Maar je naam ingame is geen knettergek XD

• rolandos582
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:18:
[...]
Kut, hij heeft me door :+ Ik denk dat ik verloren heb met Beem, over hoe lang ik het spel kon spelen zonder dat jij door hebt onder welke naam ik dat doe.
Duhh, ik had mijn vermoedens al maar ik wist al langer dat jij een dier was.

[ Voor 6% gewijzigd door rolandos582 op 18-09-2013 15:08 ]

• dudee
Nu ook leuke faal met Rolandos en mij: wij huey fixen komen we special suv tegen dus ok meenemen, ik even eten en Roland vind nog een praga van duisters die hem even hadden gepakeerd. Ik later die praga ophalen en hem ergens parkeren komt Roland mij ophalen met de huey zodat we de twede huey konden ophalen, vlieg weg crash... Moet ik de praga ophalen omdat de heuy beetje raar stond en konden er anders niet goed bij. Ik bijna 2 uur zitten zoeken naar die kut praga.... Ben ik eindelijk zover: als die verdomde heli niet achter deze boom staat dan ga ik suiciden en terug naar kamp. Ik ben allemaal manieren aan het opnomen hoe ik het kan doen want er waren geen zombies dichtbij zet ik mijn plan in werking wat zie ik op het laatste moment? Ja hoor de praga... Dus geluk dat ding meenemen.

Terug naar de huey waar de meeste loot in zat en de andere huey was alweer gerespawnt.

Wij de huey wegvliegen en ik vlieg erachteraan met praga. Roland loses connection. GVD dus die heli kwijt hij leeft nog wel. Hij wil terug in de praga vliegen ok. Ik ff afk kom ik terug en als geintje vragen leven we nog? Nee alweer connection lost.

Dus we hebben de hele dag eigenlijk geen ruk uitgevoerd.

Verwijderd

Als ik jullie was zou ik eens werk maken van je verbindingsproblemen dan. Ten eerste verdenk ik Roland ervan dat hij mijn Huey gejat heeft en vervolgens in z'n disco heeft laten crashen (geef maar toe... ;) ) en ten tweede wil ik graag rond kunnen lopen zonder dat ik het risico heb dat er helis op m'n kop vallen.

Waarom zou je trouwens suiciden? Het hele idee van een survival game is toch dat je blijft leven? Ik suicide nooit - de lange wandeling naar huis is een uitgelezen kans om loot te scoren, een voertuig te vinden, wat humanity punten te verliezen en vaak de hele riedel te combineren.
Of een ghillie te vinden. Want dat gaat me nog een keer lukken.

• dudee
Een wandeling van 12km hemelsbreed en ongv 20km normaal is toch wat aan de lange kant.

• rolandos582
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:40:
Als ik jullie was zou ik eens werk maken van je verbindingsproblemen dan. Ten eerste verdenk ik Roland ervan dat hij mijn Huey gejat heeft en vervolgens in z'n disco heeft laten crashen (geef maar toe... ;) ) en ten tweede wil ik graag rond kunnen lopen zonder dat ik het risico heb dat er helis op m'n kop vallen.

Waarom zou je trouwens suiciden? Het hele idee van een survival game is toch dat je blijft leven? Ik suicide nooit - de lange wandeling naar huis is een uitgelezen kans om loot te scoren, een voertuig te vinden, wat humanity punten te verliezen en vaak de hele riedel te combineren.
Of een ghillie te vinden. Want dat gaat me nog een keer lukken.
Klopt, ik dacht dat het gefixt was. Maar blijkbaar niet, maar ff met de settings kloten. Ik heb niet jouw Huey gejat btw, geen idee wie dat wel heeft gedaan maar goed. Ik laat ze niet crashen, alleen als me verbinding eruit ramt.

En het geweldigste ooit, ik was dus weer dood na mijn Praga crash, ik respawn in Etanovsk, wat zie ik rijden? Een Scrap APC ik ben hem gevolgd, tijdje gewacht tot de mensen weg zijn gegaan met een helikopter. Ik kijken van wie het kamp was, van die GDW gasten, stond een scrap bus + scrap buggy van mij & een scrap APC dus. Die gasten zijn dol op scrap blijkbaar en er stond ook nog een MI17C die nu van mij is. Alle loot eruit gehaald en in de heli gestopt en weggevlogen. Nu even wachten tot het rustig is en dan vlieg ik terug met alle loot.

Ik ga de komende tijd is ff lekker sniperen bij hun huisjes, kan heel mooi daar. En als hun huisje openstaat zijn ze dat ook kwijt. O-)
Dat gebeurt er dus als je mijn huis gaat campen.

• dudee
en ze hebben onze special suv gejat...

• rolandos582
dudee schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:31:
en ze hebben onze special suv gejat...
Klopt wel, die heb ik zien staan. Volgens mij is die gecrashed.

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Nou dat was een vreemd potje... haha

Mijn squad bestaat uit: Tito, Marvin, LtCooleRooney en mijzelf [DuBa] Ultimo.

Begonnen in deze server vandaag, 2 bussen met PKPs erop gefixxed en een berg loot + building material.
Vandaag 1 pool gekilt, en de ander vermoedelijk gecombatlogged.

Morgen avond maar es een plek voor een basis zoeken, en de fundering proberen te leggen.

Vanaf nu elke avond te vinden van 19.00-22.00 bij de Origins server.

Tot morgen avond ;)

Nee

• rolandos582
Prima, welkom op de server. :)

• dudee
Dan komen we jullie vast wel tegen! Tevens waar hebben jullie die bussen gevonden? Rolandos en ik hebben 2 achter gelaten.

Verwijderd

Die Polen maken vriendjes. Gisterenavond wilden we een L2 huisje voor mij gaan klussen, en terwijl we met de Mi17m een slachtoffer gingen ophalen (ik moest nog één kill voor bandit L2 O-) ) begon de basisbewaking ineens te gillen dat hij helis zag die niet van ons waren. In de lucht.
Dus de Mi17 mit schwung richting base, de heli gevonden, langszij gaan vliegen en een dialoog over wiens land het is begonnen via non-verbale communicatie. Helaas overleefde hij de crash en wist hij ook nog eens door het bos langs mij te sneaken.
Gelukkig zijn wij grotere eikels dan hij verwachtte en hebben de twee LBs in onze base als enige doel afleiding zijn, zodat men onze Hueys niet gaat zoeken. Dus toen we er één hoorde opspinnen en de Pool tof ging zitten doen in de chat legde de basebewaker een half clipje STANAG in zn cockpit :+
Zwaar gewond (het regende bloed uit de heli) kwam hij nog 800 meter met die LB, voor hij bewusteloos raakte en het ding letterlijk aan de wilgen hing. Nog voor de LB ontplofte hadden we al een man aan de grond die het lijk leegtrok en die er vervolgens bleef voor het geval meneer nog naar z'n lijk kwam kijken.

Ik denk niet, dat die Polen langdurig vriendelijk zullen blijken. Ze hebben al allemaal bandit skins, en ik denk dat wij eerdaags die base eens gaan bestoken met wat helis en, omdat ik er zowat 20 heb, handgranaten.

Ultimo: qua basis zou ik proberen de noordkant van het grote eiland te nemen. De zuidkant is al behoorlijk volgebouwd en erg druk de hele avond, het kleine eiland zit vol bandits en PVPers, en midden op het grote eiland tussen Sabina en Leypestock is nou niet bepaald een veilige plek ook. In het noorden zitten wat Belgen maar die zijn schijnbaar Epoch gaan spelen ofzo. Daar kun je redelijk veilig zitten.

• rolandos582
Ik heb de basis van die Polen al gevonden, ik lig nu lekker te campen met mijn sniper en zodra hij uit zijn huisje komt is het poef Headshot, en dan loot ik die ook even leeg.

Ze hebben nog behoorlijk wat Scrap Rommel er staan, die kun je zo meenemen.

Verwijderd

rolandos582 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:01:
Ik heb de basis van die Polen al gevonden, ik lig nu lekker te campen met mijn sniper en zodra hij uit zijn huisje komt is het poef Headshot, en dan loot ik die ook even leeg.

Ze hebben nog behoorlijk wat Scrap Rommel er staan, die kun je zo meenemen.
Scrap = rommel. Dat laten we staan. Of we schieten het aan vellen, als het van iemand is die irriteert.
Vergeet je heatpacks niet, ik heb een keer een uurtje of drie voor het huis van Homeboy gelegen en je kunt écht niet snipen als je onderkoeld bent. Plus dat dat hoesten van ver te horen is.

• rolandos582
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:09:
[...]

Scrap = rommel. Dat laten we staan. Of we schieten het aan vellen, als het van iemand is die irriteert.
Vergeet je heatpacks niet, ik heb een keer een uurtje of drie voor het huis van Homeboy gelegen en je kunt écht niet snipen als je onderkoeld bent. Plus dat dat hoesten van ver te horen is.
Klopt, heb geen granaten mee, anders waren ze al opgeblazen. Ze zijn redelijk actief dus verwacht dat ik niet telang moet wachten. Heb 2 heatpacks mee, dus moet goed komen.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:De slowchat loopt nu volledig uit de hand en heeft bar weinig met de game zelf te maken. Laat dit achterwege.

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Okee dan even op deze fiets, is er een team speak voor de origins server?

Verder zie ik dat Dayz 1.8 gereleased is.

Wat ik toch wel weer leuk vind, aangezien ze druk genoeg met de standalone zijn! (Hopelijk!)

Iemand enige indicatie of gelekt nieuws over de eerste alpha release?

Nee

• rolandos582
John Doos schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:25:
Okee dan even op deze fiets, is er een team speak voor de origins server?

Verder zie ik dat Dayz 1.8 gereleased is.

Wat ik toch wel weer leuk vind, aangezien ze druk genoeg met de standalone zijn! (Hopelijk!)

Iemand enige indicatie of gelekt nieuws over de eerste alpha release?
Van onze server is er een eigen Teamspeak, 85.236.109.28:11747 password zie je ingame of stuur mij ff een DM. Geen idee of ik die hier mag neermaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Hmm, helikopter gejat blijkbaar, maar ik heb alweer een praga copter terug. Vanmiddag/vanavond maar even zien wat we ermee kunnen gaan doen.

Overigens hebben die polen niet weer ingelogd, wel spijtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh, ik had gisterenavond een hele kudde Polen en de naburige Duitsers anders in de buurt van ons basisje fladderen. Net ná dat ik m'n L2 bandit huisje af had, dat bevalt goed. Vooral dat je een aparte bergruimte hebt én een badkamer met WC. Daar kun je, als je snel bent met het menuutje, je gasten die je huis komen bekijken snel in opsluiten, naar buiten rennen en de hele toko op slot gooien. Dan kun je ze door het raampje bekijken als ze binnen zitten en er niet meer uit kunnen. Aapjes kijken wordt pas écht leuk als de aapjes ghillies aanhebben.

Na de bouw van Huis 2.0 gisterenavond in m'n eentje nog even met een Mi17 de grote eilanden afgescand naar huisjes, en heli crashes. Het begint op te vallen hoeveel groepen er onderhand zijn - je kunt bijna geen stad, bos of berg meer overvliegen zonder bij iemand's base in de buurt te zijn. Ben ook meermaals beschoten door idioten die met hun Makarov een Mi17 gaan neerhalen, in hun dromen althans. Ook gisteren voor het eerst een vliegtuig in actie gezien dat niet brandend en herriemakend na vijf meter weer in stukken voorbij kwam rollen: iemand was met dat ding in Byelov (!!!) opgestegen en vloog er zó langzaam mee dat ik moeite moest doen niet volgas voorbij te klappen met m'n heli. Uiteindelijk werd hij zo zenuwachtig van de Mi17 die achter hem aan vloog (was benieuwd waar hij dat ding dacht te gaan landen, gezien zijn base in een bos staat met bergen eromheen) dat hij over Sector B heenvloog. Toen kwam dat brandend en herriemakend in stukken over de grond rollen alsnog.

Jouw Polen hebben trouwens uitgebreid military zitten looten, dus ik zou even zeker weten dat je vrij schot hebt op een aantal van die muppets voor je de linkermuisknop indrukt... Zo'n M249 maakt héle rotte gaten in je hemdje anders. En verder hebben ze een DMR, een Mk48 en minimaal drie STANAG wapens met optics gevonden. En niet begrepen dat als je direct chat gebruikt je wel even moet zeker weten dat er geen eenden in bosjes liggen, vlakbij O-)
Pagina: 1 ... 81 ... 92 Laatste

Let op:

Voor de standalone kan men hier hier terecht