Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTOfire schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:12:
[...]
Je bevestigt mijn idee juist met het grootste deel van je post :p Ik claim zowat iedereen shoot on sight en vaak zonder reden anders dan 'het kan', want het is ook als het niet nodig is makkelijker (en leuker) om het wel te doen.
Ik vind dat niet "omdat het kan" natuurlijk >:)
Jouw reactie, nee, ik schiet alleen als ze iets hebben wat ik hebben wel (questionable morale, maar vooruit, zeker in DayZ kan je dat zien als een valide reden en niet puur 'omdat het kan').. of als je in een heli zit... puur voor de lol omdat je het zo hilarisch vindt hoe ze reageren...
Net als mensen die moeite hebben met zombie mobs fucken door laag over te vliegen en alles op ze te agro'en...
Ter verdediging, ik was daar neit eens bij. De Heuy had iemand gedropt om een gebied te looten en zij hoorden ineens geweervuur. Toen de huey rondjes vloog op zoek naar de shooter en de looter in een hoekje verstopt zat te wachten tot we hem konden vertellen waar het gevaar was vloog ik pas laag over met m'n little bird. En de mij volgende Zeds veroorzaakten vervolgens nog wat pistoolschoten (maar geen player killed message, dus hij had mazzel).
Niet om het een of ander, maar je bent dus gewoon net als de rest, no need to deny it :p
Ik claim niet dat er geen goede redenen zijn om iemand om te leggen, ik claim dat mensen ook schieten als er geen enkele reden voor is anders dan je eigen plezier. Waarom? Omdat het leuker is dan het niet doen :p
Neeeeeeee, zo zouden wij NOOIT doen. Behalve met helis. Of sniperrifles. En, als ik eerlijk ben, de M203 granaatwerper. Of RPK. Of eigenlijk elke belt-fed LMG. En die bazooka, dat was ook vet. Maar verder, echt niet.
O-)
Nogmaals, het is een valide speelstijl en ook al lijkt het zo, ik probeer het niet te veroordelen of erover te bitchen. Ik claim alleen dat het een alles consumerende speelstijl is. Als 1 iemand niet te vertrouwen is in een groep van 100 man en als je die persoon niet neerschiet ben je dood.... ga je dan dat risico lopen van 1% bij elke interactie met een andere speler? Het gaat meestal goed, maar als je pech hebt ben je af? Dat is nog acceptabel die 1%, maar anonimiteit + het feit dat het toch een shooter is en mensen iets te doen willen maakt het zo al 20% in de basis als je een groep nieuwe mensen in 1 server zet.
Geef het een week en van die 80% heeft iedereen intussen door dat het 20% van de tijd mis gaat en de helft daarvan besluit dat niet meer te trekken en gaat uit zelfbescherming ook maar KoSen.
Surprise, zit je plotseling met een pool van 60% van de spelers die KoSt, 20% omdat het leuk is en 40% omdat ze het zat zijn ineens neergeknald te worden door iemand die ze zelf besloten niet neer te knallen.
Geef het weer een paar dagen en de overige 40% voelt nattigheid, het risico wordt steeds groter en zo is ineens 90% van de community Shooting on Sight omdat je anders zelf het loodje legt. Een maand nadat mensen begonnen met spelen zijn er nog steeds maar 20% die het doen omdat het leuk is en 79% doet het omdat ze denken dat het niet anders kan.

De bittere ironie van het fenomeen is nog wel dat de meeste kills on sight daarmee zijn van mensen die het niet perse willen doen op andere mensen die het normaal niet zouden doen, maar die vechten omdat ze allebei bang zijn dat de ander het zal doen :p
Tja. Vrede is iets wat je krijgt als niemand iets heeft wat een ander wil of nodig heeft. Zodra je de sociale infrastructuur sloopt worden mensen een soort ultra-linke wilde beesten. Dat ligt echt niet aan die ééne kerel die er mee begint, maar aan ál die mensen die hier direct mee los gaan - omdat ze gewoon mensen zijn.
Als ik eerlijk ben is het al heel wat dat we ons netjes beperken tot het neerleggen van mensen die een paar kilometer landinwaarts gekomen zijn.
Interactie met spelers is ook leuk, maar KoS is geen interactie, dat is gewoon Wasteland met zombies :p
KoS is natuurlijk wel interactie, maar belangrijker is het besluipen, stalken, en na enig vooronderzoek de ambush of fly-by-shooting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09 06:37
Ebayzo schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:13:
Welke Day-Z mod spelen jullie precies? Ik, en twee vrienden, zijn deze week begonnen met "vanilla" day-z maar ik zie zoveel mods in commander dat ik de weg kwijt ben. Wat is de leukste mod om te starten?
Net zoals A.W.E.S.O.M.-0 speel ik samen met een vrij grote groep de Origins-mod. Ik zal vanavond even wat pics plaatsen, we hebben een prachtige plaats aan het strand gevonden voor onze nederzetting. 4 huizen en twee in aanbouw, 3 garages en na vanavond weer 1 in aanbouw en diverse voertuigen, heli's enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik moet ook maar weereens tijd maken voor een avondje meespelen ;)
zodra ik de a3 wasteland v2.21 uit heb zal ik weereens op TS komen loeren :)

nog steeds die van fonta?

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

@Friez, het is een leuk kampje idd...ondanks dat ik zelf niet veel mee speel.

Ik moet overigens wel opmerken dat ik mij totaal niet kan vinden in de opmerkingen die een paar posts hierboven worden geplaatst over de geweldige performance in Origins...ook al heb ik geen langzame machine. Taviana is overigens een gruwelijk grote map met onwijs veel gebouwen en veel extra content wat dat op de arma 2 engine ook totaal tegen spreekt. Dat kan nooit beter performen dan een default map
Dayzero heeft daarentegen wel erg veel optimalisatie.

Overigens zijn de magere engine/netcode en simpelweg amateuristische manier waarop animaties en collision in arma 2 werkt voor dermate grote turn offs, dat ik me voorlopig niet meer aan Dayz waag ( en zeg nou zelf...die zombie AI en anims slaan nog steeds nergens op).
Ik houd het af en toe nog bij een beetje leuk skirmishen in Arma 2: Wasteland mod en daarmee klaar.
Al zou ook deze mod (net als iedere andere arma 2 mod) enorm baat hebben b ij het standaard laden van de tactical movement / movement improvement addons die er zijn.

Uiteindelijk zou de game nog prima mee kunnen als de engine ietwat werd geoptimaliseerd en de netcode werd verbeterd, dan hoorde je mij niet eens klagen.... Al zal dat nu niet meer gebeuren gezien Arma 3.
Echter praat je bij Arma 3 toch echt over een andere game in mijn ogen. Het realisme is meer pseudo realisme geworden. Ik hoop dat wanneer die game straks RTM status heeft, er generalistischer omgegaan word met de arma 2 content, want daardoor zou de game echt waarde krijgen in mijn ogen.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

FriezNL schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:11:
[...]

Net zoals A.W.E.S.O.M.-0 speel ik samen met een vrij grote groep de Origins-mod. Ik zal vanavond even wat pics plaatsen, we hebben een prachtige plaats aan het strand gevonden voor onze nederzetting. 4 huizen en twee in aanbouw, 3 garages en na vanavond weer 1 in aanbouw en diverse voertuigen, heli's enz.
En welke server dan? Want zoeken eigenlijk ook nog een leuke server.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 14:24
#GX Chris, Dora's last stand oid staat er dan bij :P

Zijn nu 2 groepen, namelijk een duitse clan van 14+ leden en wij. Verder zijn er nog een paar lonewolfjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ebayzo schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:12:
[...]
En welke server dan? Want zoeken eigenlijk ook nog een leuke server.
Nog een extra groep is altijd welkom. Moet zeggen dat wat rivaliteit nooit weg is, al hoewel beide groepen niet elkaars base gaan zitten campen is het voor de rest overal gewoon unfriendly tegen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
Die Duitsers zijn een potje fanatiek, hun dorp is groot! en ze zijn nu bezig zo'n fortress te bouwen. Ik heb me vanmiddag even verdiept welke stappen je moet nemen om zo'n fortress te bouwen...laat ik zeggen dat ik bewondering heb voor hun doorzettingsvermogen haha.

Origins is de enige Dayz die ik nog met plezier speel, beetje huisje bouwen enz. Zoals chilled al aangaf zitten wij regelmatig de duitse clan te pesten. We hebben al wat helicopters uit hun kamp gestolen, een vuurgevecht gehad bij een mijn, achtervolgd worden door een Mi17 terwijl wij onderweg waren naar een HUEY om deze te fixen. Met de gerepareerde HUEY de Mi17 uit de lucht schieten, clan-wars op zijn best, vijandig maar met wederzijds respect.

Vanavond maar weer even kijken of mijn fundering droog is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
FriezNL schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:41:
Die Duitsers zijn een potje fanatiek, hun dorp is groot! en ze zijn nu bezig zo'n fortress te bouwen. Ik heb me vanmiddag even verdiept welke stappen je moet nemen om zo'n fortress te bouwen...laat ik zeggen dat ik bewondering heb voor hun doorzettingsvermogen haha.

Origins is de enige Dayz die ik nog met plezier speel, beetje huisje bouwen enz. Zoals chilled al aangaf zitten wij regelmatig de duitse clan te pesten. We hebben al wat helicopters uit hun kamp gestolen, een vuurgevecht gehad bij een mijn, achtervolgd worden door een Mi17 terwijl wij onderweg waren naar een HUEY om deze te fixen. Met de gerepareerde HUEY de Mi17 uit de lucht schieten, clan-wars op zijn best, vijandig maar met wederzijds respect.

Dit klinkt wel erg goed :) Vooral Breaking Point gespeeld, maar dat is soms ook zo'n gedoe :(. Origins maar is binnenhalen dan.

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
Afbeeldingslocatie: http://www.gamersplatoon.net/origins/strongholds.jpg

Om dit ding te bouwen moet je dit verzamelen per level:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersplatoon.net/origins/materials.jpg

Maar voordat je daar aan begint:

-Clan Leader Must be level (3) with a level 3 house to lead the tribe with minimum 4 Clan members any level Bandit or Hero.
-Clan leader must have Stronghold Blueprint
-Clan leader with 4 other members must be near cement mixer ( 15 meters radius )while building the foundation of the stronghold..
-Clan leader will be able to add/remove clan members within 30 meters of proximity of him and the gate of the stronghold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Laatst online: 22-09-2019
FriezNL schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:26:
[afbeelding]

Om dit ding te bouwen moet je dit verzamelen per level:

[afbeelding]

Maar voordat je daar aan begint:

-Clan Leader Must be level (3) with a level 3 house to lead the tribe with minimum 4 Clan members any level Bandit or Hero.
-Clan leader must have Stronghold Blueprint
-Clan leader with 4 other members must be near cement mixer ( 15 meters radius )while building the foundation of the stronghold..
-Clan leader will be able to add/remove clan members within 30 meters of proximity of him and the gate of the stronghold.
En dan telkens de melding krijgen dat je niet in een bos zit, terwijl je door de bomen het bos niet meer ziet :*) Ziet er idd uit als veel moeite, blijft het uberhaupt allemaal (be)staan na een update van de mod?

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
FriezNL schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:41:

Mannen, waar zijn jullie.... We kunnen wel weer wat hulp gebruiken tegen diezelfde Duitsers, niemand doet wat tegen ze omdat ze met te veel zijn.

Wij diezelfde server op, nu de server weer soepel loopt, hebben we nu eindelijk onze basis basis voor elkaar en we zijn eigenlijk met z'n vijven de enige die weerstand bieden aan die Duitsers. Ondertussen hebben we al wel een vriend laten infiltreren in die groep zodat we ze constant een stap voor kunnen zijn, zodra het level 2 huis staat wordt het full pull oorlog. Al moet ik een week voor dat fortress liggen, ze gaan eraan!

Overigens zijn ze verschrikkelijk wantrouwig naar alles Nederlands is dankzij jullie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:07
Welke server speel je nu?
Wij zijn sinds die rollback naar Dutch Dayz bastards #2 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:50:
[...]

Mannen, waar zijn jullie.... We kunnen wel weer wat hulp gebruiken tegen diezelfde Duitsers, niemand doet wat tegen ze omdat ze met te veel zijn.

Wij diezelfde server op, nu de server weer soepel loopt, hebben we nu eindelijk onze basis basis voor elkaar en we zijn eigenlijk met z'n vijven de enige die weerstand bieden aan die Duitsers. Ondertussen hebben we al wel een vriend laten infiltreren in die groep zodat we ze constant een stap voor kunnen zijn, zodra het level 2 huis staat wordt het full pull oorlog. Al moet ik een week voor dat fortress liggen, ze gaan eraan!

Overigens zijn ze verschrikkelijk wantrouwig naar alles Nederlands is dankzij jullie. :)
Ik ben pas met Origins begonnen, zal binnenkort ook eens op die server komen kijken.
Wat is de servernaam inderdaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
#GX ... last stand ofzo dacht ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
Hey Awesome,

Zoals bal130 aan geeft, wij zijn na de roll-back naar een andere server over gestapt Dutch Dayz Bastards Veteran server. De admin had geen backup gemaakt en daardoor stonden we allen ineens 5 dagen terug, huisjes weg, gear weg en het meest belangrijke: veel spelers vertrokken (tijdelijk) door dit foutje van de admin. Hausser (één van die Duitse clan) gaf ook aan voor onbepaalde tijd weg te gaan omdat hun Stronghold 5 stages terug was gezet, gezien de hoeveelheid werk dat die mannen hebben gehad kon ik mij dat voorstellen. De server was meestal gevuld met 10 a 15 spelers, wij zijn op zoek gegaan naar een ietswat drukkere server.

De Dutch Dayz server is meestal gevuld met 25 a 30 spelers en sommige momenten kom je er niet eens in, thats more how we like it. Het is wel een server waar je minimaal met twee man moet rondlopen als je wilt gaan looten, er spelen veel clans met vaak 4 of 5 man tegelijk online.

Vorige week hadden we nog een hele clan uitgemoord in de buurt van Sevastopol, later die avond nog een HUEY gefixed en flink wat wapens gestored in ons nieuwe dorp (lees: 1 huis en 3 tentjes). Afgelopen dagen zelf wat weinig aan spelen toe gekomen en Levi kwam er al snel achter dat alleen spelen een stuk lastiger is dan met zijn 2en of meer. Heli gejat, auto's vernield of gestolen en worst of all: een clanlid of leden lagen te campen bij zijn huisje. Deur open: doodgeschoten en het hele huis leeg geroofd.

Gisteren was het tijd om wraak te nemen, de eerste twee van clan maakten kennis met mijn geliefde boeren-sniper de CZ550. Na de eerste kill was het een waiting game, maar na een kwartier liet clan-lid numero 2 zich toch zien. Numero 1 was alweer op zijn weg terug maar kwam Levi tegen...3-0 :)

Na nog iemand van zijn fiets af te hebben geschoten en wat loot-rondjes kwamen we de andere twee heren van de base-rape-clan tegen in hun APC. Bandje er vakkundig afgeschoten door Levi en de heren gingen heel laf zich verschuilen in hun gepantserde wakkie. Alleen de bepantsering is niet opgewassen tegen een mounted gun op onze prachtige Ford. Na 1 magazine vloog de APC de lucht in en de heren konden zich nog maar net uit de voeten maken. Gevolgd door een legertje zombies was het daarna easy voor ons om hen op te zoeken en er 5-0 van te maken (en als de APC mee telt gaan we voor de 6-0 ;))

Helaas hadden ze niet de mooie gear bij zich welke ze uit het huisje hadden gestolen maar al met al een leuk avondje. Paar leuke guns erbij: M240, M16A4 ACOG, M4A1 CCO SD, Mk 48 Mod 0 en toch wel mijn favoriete sniper: de DMR. Uiteindelijk samen 13 kills gemaakt en zonder zelf ook maar 1 kogel te mogen ontvangen...we hebben mindere avonden gekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik moet ook maar weereens een avondje op ts komen hangen,
DM me even het IP dat jullie nu als TS server gebruiken en indien whitelisting vereist is de website van die server :)

Is weereens iets anders als ArmA3 coden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
Ts: ts.bug-community.com
dayz server: 88.150.201.18:3802

Verder had ik ook ford transit gerepaired, verstopt en uitgelogt heeft er halve dag gestaan, 2 keer gecheckt en toen ik derde keer checkte was hij verdwenen. :(
Maja that's dayz life :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bal130 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:16:
#GX ... last stand ofzo dacht ik :D
Last stand zie ik niet. Ik kan wel een #GX Last Chance en een #GX Last Resort vinden, maar beiden hebben geen Dora in de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
Zelf even terug gezocht dit is iig het ip: 94.23.61.96:2362

Naam was #GX Christopher dorner's Last stand :+

Stond dus nog iets tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Zeau: YouTube: DayZero exclusive preview - Airstrip & Towns

Misschien toch maar weer eens DayZ oppakken. Die map ziet er erg tof uit. Vooral dat je dus inderdaad zoveel cover / random huisjes hebt en alles vind ik toch wel mooi. Misschien eindelijk een keer iets in Arma waar assault rifles echt viable zijn. Chernarus en Utes en Stratis zijn allemaal sniper heaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adanteh schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:44:
Chernarus en Utes en Stratis zijn allemaal sniper heaven.
Dat hou je toch op grote open maps waar het ieder voor zich is - zolang je ene plekje kunt vinden met ver zicht en je het geduld kunt opbrengen om een uur te gaan liggen boomkleven ga je altijd winnen van iemand die beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:59:
[...]

Dat hou je toch op grote open maps waar het ieder voor zich is - zolang je ene plekje kunt vinden met ver zicht en je het geduld kunt opbrengen om een uur te gaan liggen boomkleven ga je altijd winnen van iemand die beweegt.
Grote maps hoeft dat niet, maar je hebt in Chernarus gewoon enorm veel vantage points, waar je perfect zicht heb op de complete stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-04-2024
iemand zin om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacticalRooster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2021
Goh ik lees nu een paar pagina's terug en ik dacht dat het aan mij lag. Normaal nooit zo op de hoogte van die patches, maar dit was toch echt extreem. Ik denk ben ik nu slechter gaan spelen omdat ik bij iedere loot run wel een been brak ofzo, en de antibiotics waren niet aan te slepen. Nou het is duidelijk, idd wat eerder al genoemd werd, terug naar het oude gevoel, en echt ongelooflijk voorzichtig zijn xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
Ik ben zelf ook maar weer eens begonnen, wat een verschil zeg dat Origins. En al helemaal lastig als er geen safe zone is(de laatste keer dat ik speelde was op de GoT server :p).

Een kill kunnen maken met een DMR vlak voor een restart, om vervolgens na de restart neergeschoten te worden door zn vriendje. Verder nog dood gegaan aan zombies, die op Taviana toch een stuk dommer lijken te zijn dan Chernarus.

Einde van de dag nog een paar GoT'ers tegengekomen en geholpen met het zoeken naar een autoband, nadat een boom wraak had genomen op de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Laatst online: 03-04 16:03
Net weer kwaad uitgelogd, en weet ook precies weer waarom ik gestopt was in de eerste plaats.

Net met 3 vrienden een super leuke dag gehad. Full geared (DMR/Ghillie/Rangefinder en al het andere), twee autos helemaal vol met gear en loot, 3 tentjes vol.

Loop ik door Berezino om een autoband te vinden, wordt ik in een keer uit het niets in de lucht geteleporteerd en val dood.

Kan niet wachten op de (relatief) hack-vrije stand alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

pryth schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 22:55:
Net weer kwaad uitgelogd, en weet ook precies weer waarom ik gestopt was in de eerste plaats.

Net met 3 vrienden een super leuke dag gehad. Full geared (DMR/Ghillie/Rangefinder en al het andere), twee autos helemaal vol met gear en loot, 3 tentjes vol.

Loop ik door Berezino om een autoband te vinden, wordt ik in een keer uit het niets in de lucht geteleporteerd en val dood.

Kan niet wachten op de (relatief) hack-vrije stand alone.
Speel Dayzero , breaking point of Origins en je hebt (echt bijna) geen last meer van hackers/lag of slechte fps.
Echt 100x beter dan de normale dayz :)
Ben in iedergeval in geen van deze mods de laaste 3 maanden een cheater tegen gekomen

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 05-08-2013 00:50 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacticalRooster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2021
Vroeg me af of er een Nederlandse clan is op zoek naar leden? Het lijkt me wel leuk om af en toe als ik tijd heb, zoals nu in de zomervakantie, met een Nederlandse clan mee te spelen. Ben 16 jaar mocht dat belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
Aangezien de DayZ stand-alone wederom is uitgesteld, een leuk aternatief is momenteel DayZ Origins.

En als er nog mensen zijn welke op zoek zijn naar een DayZ Origins server, op deze server zijn een 10-tal GoT'ers redelijk actief bezig. De server is in handen van een aantal Nederlanders en wordt redelijk druk bezocht. Gemiddeld een 25 / 30 spelers online en top 40 / 45. Ook voor nieuwe spelers een aardige server, ze hebben een eigen Team Speak server waar er een speciaal friendly kanaal waarbij de regel geldt dat diegene die daar in het kanaal zit niet op elkaar mag schieten.

Een aantal GoT'ers zijn sinds deze week begonnen met de bouw van een stronghold (foto staat eerder in dit topic) dus we blijven nog wel even plakken ;)

Voor de liefhebber:

Name:Official DayZ Origins #GX NL - Dutch DayZ Bastards
Address: 88.150.201.18 Port: 3802

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
UHmz.. word nu wel weer verleidelijk om weer eens te beginnen met Dayz.
Even die KUT DKFRIEZ zn dag verpesten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dayz standalone gespeeld op gamescom. beviel best wel. er wordt prima vooruitgang geboekt maar ze zijn er nog lang niet. als ze de kerst dit jaar halen klap ik in mn handen..

rocket is trouwens wel een toffe gast :) leuk om eens in het echt te spreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeviNL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07-2023
jterpstra schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:26:
UHmz.. word nu wel weer verleidelijk om weer eens te beginnen met Dayz.
Even die KUT DKFRIEZ zn dag verpesten xD
Je bent van harte welkom :)

Vergeet Michel(CamperNL) niet mee te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
LeviNL schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:00:
[...]

Je bent van harte welkom :)

Vergeet Michel(CamperNL) niet mee te nemen ;)
Hehe, ja, het is een mooie server!

Knijnemans en ik hebben ons helaas wel een klein weekje koest moeten houden, een hoop spelers hebben onze tochtjes met de scrapbus niet helemaal kunnen waarderen. Al onze voertuigen zijn geninja'd en ik ben twee keer ingelogd toen er mensen voor m'n deur stonden. :P

Maar goed, nieuwe PC, die 14 gig is weer gedownload, we kunnen weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Wat had je gedaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
We vonden een scrapbus en die heeft sinds de laatste patch dus zo'n uitklapbaar platform met een pkp, die moesten we dus even uitproberen. Toen we eenmaal doorhadden hoe je via de iron sights kon kijken, zijn we taviana rondgereden, beetje scouten waar alle bases van iedereen waren.

Tijdens die rondjes hebben we alle personen en alle voertuigen die we tegen kwamen on-sight neergeknald of vernietigd. Waaronder ook een klein akkefietje met Levi, toen we zijn gear probeerden veilig te stellen om terug te geven werden we lastig gevallen door een pkp pick-up, dat is nog ontaard in een aardige veldslag tussen de tweakers en de rest van de server. :)

Ook hebben we een paar keer onze directe buren (niet altijd expres) neergeschoten en hun voertuigen vernield. Nu zijn we ons leven niet meer zeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

haha lol, stelletje klootzakken die jullie ook zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Laatst online: 24-02-2023
Iemand heeft toevallig nog een plaatsje in zijn leuke clan? Zoek nog een clan die Origins of EPOCH speelt.

Ik speel nu net op de server die ik in dit topic voorbij zag komen, zat rustig een church net te looten rent kerel binnen ik gelijk: friendly friendly begint met een enfield op mij te schieten.. Zijn nu alle mensen zo :( ?

[ Voor 51% gewijzigd door dudee op 30-08-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
Langzaam maar met veel toewijding zijn o.a. Friez en Levi bezig een Stronghold te bouwen. Samen met een brit en twee zweden is dit stage 5 van de stronghold. Eén van de twee zweden waarmee we spelen is een jongedame genaamd Emma, zij is verantwoordelijk voor de bouw van de 4e toren. Helaas gaat er tijdens de bouw iets vreselijk mis...

Gisteren is er een einde gekomen aan mijn "kill-streak". Een bezoekje aan Sector B (of Salvation City) verliep goed totdat we bij de burgemeester aan kwamen....een Taviana-guard zat te campen in een gebouw en gebruikte een wall-hack :(

Foto van eergisteren
Afbeeldingslocatie: http://oi41.tinypic.com/29nxixv.jpg

De teller stond gisteravond op een paar meer, picca plaats ik nog wel even als "bewijs" ;)

Anyway het zou gezellig zijn dat we die kut-friezen weer eens tegen kwamen ;) Taviana is wel camp-heaven voor MichelNL ;) maar wacht nog even een weekje...ik ga eerst op vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Kan je nog een extra paar handen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn nu een goeie week bezig met Origins. Dat heeft ook z'n momenten, zoals vandaag.

Top: fors mil.loot gehaald op eilandje tussen de grote eilanden.
Dip: AI heli maait m'n Little Bird uit de lucht en ik ben gedwongen een noodlanding te maken met motor en rotor eraf en bloed dat uit de cockpit spuit.
Top: Ik land met succes een dooie heli, kruip in een bunker en sloop de AI heli met m'n Mk 48 })
Dip: m'n LB is aan barrels, Dus ik kan weer overal naar toe gaan rijden.

Top: 2 Huey's opgelapt getankt en naar de basis gevlogen, een Mi17 met wapens gevonden, opgetuigd en getankt en naar de base gevlogen, een SUV gevonden die enkele dagen terug van mij gestolen was én een extra SUV gevonden waarvan ik dacht dat het er ook één van mij was, maar de mijne had ik gewoon te goed verstopt :$
Dip: met de Mi17m op weg naar een derde Huey om op te lappen, de Mi17 vol helionderdelen, en dan door een AI heli genekt worden, door een totale bambi ge-shotgunned worden en tot overmaat van ramp na een respawn-pickup de heli laten roven door die bambi z'n maatje - en dat was mijn schuld |:(
Top: De bambi die onze heli roofde had niet door dat ik nog net op tijd erbij was om in te stappen, en toen hij z'n maat op wilde halen zei z'n maat op direct comms "Hey! There's someone in thAAAargh" *rakketakketakketakke* met de PKT >:)
Dip: de piloot, toch al niet begaafd qua vliegkunsten, knalt dat ding tegen een boom en iedereen dood en de heli verrot. Prutsmuts.

Netto resultaat: Mi17m kwijt, LB stuk, 2 Hueys gevonden, alle onderdelen voor helis zijn op (want in Mi17), m'n teammaat zit in z'n eentje aan de verkeerde kant van het verkeerde eiland zonder eten drinken of medical supplies en ik sta in de base met al m'n gear pleite en in één dag meer deaths dan tot nu toe in anderhalve week; we zijn een Mk48 armer om nog te zwijgen van m'n APS SD en 24-slot backpack en we hebben een nieuwe oorlog aangeboord met twee Duitse bambi's en een paar Nederlanders van 82AB die helaas tussen ons en die Duitsers gingen staan en een kogelregen vingen, alhoewel één van de Duitsers vervolgens op hen los ging met een Makarov en z'n hatchet (da's een eindbazen kill om onderin voorbij te zien komen... :+ ) dus ik vermoed dat 82AB niet zo op ons gefocussed is.

Niet het soort dagje wat je hebt in andere spelletjes. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Haha goed bezig! Ik heb gisteren op de server van FriezNL etc gespeeld en bal heeft mij nog even geholpen. Jammer genoeg toen hij naar mij opweg was met bloodbag werd ik door een zombie afgemaakt, gelukkig heeft mij mij weer opgehaald en zelfs onderweg nog een auto gegeven! Toen ook gelukkig nog mijn gear bijna allemaal weer terug en bal loopt nu rond met mijn m24 die ik had gevonden maar zonder ammo. Useless dus en sinds ik de meeste combat <100m heb.

Eerste goede daad van de dag gedaan: ik hoorde ineens de NPC heli vliegen en hij bleef maar en ik wist dat ik geen aggro had want hij zat nogal bij mij vandaan etc en hoorde toen ineens een ak schot dus er was nog minstes 1 in mijn omgeving. 10min verder sluipen en de heli die ineens uit de lucht viel rende op de snelweg een kereltje. Hem tijdje gevolgd zag dat hij het ziekenhuis inging en hij was net ergens aan het looten dus snel zeggen: friendly dont am your gun at me. Hij gooide gelijk zijn geweer in backpack vroeg als hij wat nodig had? Ja een bloodbag nou die gegeven en toen snel weer weg gegaan.

Klamme handjes.. Nu hopen dat ik die Rus niet weer tegen kom want wie weet ben ik dan niet zo vriendelijk :D

Net een bus gevonden dus ermee weggereden en wou hem draaien toen ineens ik beschoten werd dus hup die pkt omhoog en knallen... Poef dood. Maarja er was ook nog een nummer 2 en ik was al dik aan het bloeden. Gelukkig waren de vrienden vanFriezNL dichtbij en die hebben even met de heli over gevlogen en nr2 gekilt mij bloodbag gegeven en toen dikke rage op side channel... Ik zou worden vermoord als ik het vliegtuig zou weghalen dus ik heb hem laten staan en even de engine kapot geschoten.

Beetje zonde... Ging moven want ben nu bij een clan, ben lvl 1 en had building mats samen met 2 m14's stel dmr mags 20 ak mags etc etc reed ik 90 met de brandweerwagen en knal alt tab net op met moment dat ik moest sturen :( brandweerwagen kapot :(

[ Voor 67% gewijzigd door dudee op 01-09-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:00:
Klamme handjes.. Nu hopen dat ik die Rus niet weer tegen kom want wie weet ben ik dan niet zo vriendelijk :D
Als ik hem eerst zie schiet ik direct. Als hij mij eerst ziet dan ben ik friendly en lief en deel ik graag een bloodpackje of zo met iemand. Maar als ik je eerst zie, ben je stuque (tenzij je regular known friendly op de server* bent, want ik ontketen liever geen oorlogen met vast spelers).
Net een bus gevonden dus ermee weggereden en wou hem draaien toen ineens ik beschoten werd dus hup die pkt omhoog en knallen... Poef dood. Maarja er was ook nog een nummer 2 en ik was al dik aan het bloeden. Gelukkig waren de vrienden vanFriezNL dichtbij en die hebben even met de heli over gevlogen en nr2 gekilt mij bloodbag gegeven en toen dikke rage op side channel... Ik zou worden vermoord als ik het vliegtuig zou weghalen dus ik heb hem laten staan en even de engine kapot geschoten.
_O- "oooooeeeehhh ze gaan me doodmaken". Zo'n reactie zou geheel opzichzelf staand de reden kunnen zijn dat de heren ineens als hun huisje open gaat een wolkje kogels in hun dop krijgen, er een Mi17 bij hun hutjes landt en drie of vier man in racetempo alle nuttige dingen uit de woningen weghalen, voertuigen opblazen, en alles wat niet in de heli past los over straat strooien.
Dat je in-game ruzie maakt is één ding, maar zulk kinderachtig geschreeuw in de side chat gaat écht op represailles kunnen rekenen. Ook als het niet op ons gericht is trouwens, want huilkuikens schieten is gewoon goede karma, zelfs als het slecht is voor je humanity.
Beetje zonde... Ging moven want ben nu bij een clan, ben lvl 1 en had building mats samen met 2 m14's stel dmr mags 20 ak mags etc etc reed ik 90 met de brandweerwagen en knal alt tab net op met moment dat ik moest sturen :( brandweerwagen kapot :(
Building mats vind je snel genoeg en low value military (AK spul, M14s, etc) vind je ook vrij rap als je in clanverband handig bent.

Het hele idee van die clan is dat je met z'n tweeën of drieën dingen kunt die alleen onmogelijk zijn.
In m'n eentje de barracks bij Martin raiden is wérk. Je moet erheen huppelen, erin sneaken, stilletjes de barracks looten en in de smiezen houden dat je niet geaggrot wordt, opschieten wat wél aggrot, en als je het bos inloopt om je loot af te leveren bij je auto bidden dat die er nog staat. Als je met twee man bent loopt er één het terrein op en rent een rondje zodat alle loot spawnt, dan tuft nummer 2 de SUV het terrein op, parkeert die met het passagiersportier klem tegen de deur, en de runner stapt in de SUV in aan de ééne kant en uit door de passagierskant. En staat in de barracks, en de zombies staan buiten tegen de auto aan te rijden. Als de barracks leeg is stapt hij in, en rij je naar de volgende barracks. Dat herhaal je nog eens en dan rij je 1 KM weg, omdraaien, terug rijden tot 150 meter voor het complex, en nog eens doen voor verse loot.
In m'n eentje heb ik een ochtend nodig voor tien loot tripjes en dat kostte me drie bandages, minimaal 40 kogels (want ik had 40 zeds omliggen toen ik klaar was) en twee hartverzakkingen. Met twee man hadden we die barracks 10x geloot in een uurtje. Dat maakt een gigantische impact op de beschikbaarheid van goeie wapens in je groep, om nog van ammo te zwijgen.
Evengoed is in je eentje helivliegen echt niet funny - het enige dat snel genoeg is om AI helis te ontlopen is de Mi17 (de roflcopter kan het ook als je de tijd krijgt om een aanloop te nemen, maar blijft lang in bereik van de wapens van de Hueys). Looten met een heli heeft ook weinig zin, want de hele wereld en z'n grootje hoort je letterlijk op 1000 meter aankomen, dus je wordt gewoon geraped zodra je uitstapt.
Met twee man kun je één flank naar de AIs houden terwijl je vlucht zodat je terug kunt schieten. Als je een gebied wilt looten vlieg je er overheen, laat je de gunner irritante bandits kapot schieten, en drop je één runner net buiten het loot-spawn gebied om even loot te laten spawnen waarna je de heli erin vliegt om de zooi in te laden en snel weer weg te wezen.
Met z'n drieën blijft de heli gewoon boven de loot plaats cirkelen om eventuele indringers vol gaten te schieten terwijl de runner (of runners, als je met meer dan 3 bent) even snel de loot grabbelen. Dan kun je zelfs Sabina gewoon doorwandelen, zeker in de wetenschap dat iedereen je heli hoort én hoorde dat je net twee man aan vellen schoot. Daar komt echt niet zomaar iemand op het idee om je wat te komen doen, dus je kunt zolang je de heli straten laat schoonvegen voor je voetvolk erdoor gaat behoorlijk snel de high value spots aandoen. In je ééntje is dat altijd risicovol.

Dus die brandweerwagen, en die loot? Boeien. Eén dagje looten en je hebt alles alweer.

Gisteren een vriend voor het leven gemaakt. Zaterdagavond was ik een beetje aan het grinden om m'n eerst ghillie te gaan krijgen (iedereen vind die dingen behalve ik, 't is zó oneerlijk in de wereld :'( ) in Byelov. Op een gegeven moment hoor ik pistoolvuur ver weg en besluit wat afstand te gaan nemen, kom een kerel tegen, en net terwijl hij de friendly dance doet begin ik mis te schieten. Waarop ik ontdek dat hij een AKM bij zich heeft en ik stuk ben. 24 slot backpack weg, GPS weg, UziSD weg, APS SD weg, je kent het wel. En dan ook nog bitch-talken in de side channel over niet met hem mogen fokken.
Zondag middag was ik met m'n SUV op weg naar een teammate die even opgehaald moest worden, en ik zie diezelfde bitchtalker sterven aan een bekende bandit. De bandit sterft seconden later ook.
Zodra ik Byelov doorrace (ik rij daar altijd volgas zigzaggend door de hoofdweg, want het stikt er van de bandits zelfs als ik er niet ben) hoor ik in de direct comms een brits stemmetje friendly friendly roepen, om een lift smeken en zeggen "oh you're such a life saver". Enig onderzoek met de spatiebalk wijst uit dat het de kerel is die mij zaterdag nog zo mishandelde. Ik ha dnog geen woord gezegd over "is goed" of "friendly" of wát dan ook en hij zij al "Here, let me just get my loot from this car and I'll get in". Affijn, zodra ik zag welke auto z'n spul in zat: Get Out, rechtermuis, Kobra op z'n dop, klik, 500 humanity eraf.
M'n backpack terug, m'n GPS terug, m'n toolbelt gevuld, m'n sil. MiniUZI terug, m'n APS SD terug, je kent het wel.
Dát is nou wat we noemen Karma. :*)

* = Them or Us DayZ Origins server
94.23.194.217:3102
Actief sinds midden Augustus

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ach sommige dingen zijn mij dierbaar... Wel zonde want anders kon ik nu gelijk huis bouwen etc. Later maakt het mij niks uit maar ik had gewoon voor mijn doen na 2 dagen al zoveel parts etc dan rij je er tegen omhoog en wil je het liefste wel door de grond zakken want vertelde net: ff voorzichtig met die andere auto doen want die gebruik ik wel met looten etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:14:
Ach sommige dingen zijn mij dierbaar... Wel zonde want anders kon ik nu gelijk huis bouwen etc. Later maakt het mij niks uit maar ik had gewoon voor mijn doen na 2 dagen al zoveel parts etc dan rij je er tegen omhoog en wil je het liefste wel door de grond zakken want vertelde net: ff voorzichtig met die andere auto doen want die gebruik ik wel met looten etc...
Ik snap je frustratie (de heli die ik liet jatten zat vol helibits, waardoor de uitbreiding van onze luchtvloot serieus vertraagd werd) maar in de praktijk heb je het zó bij elkaar geschraapt dus... positief blijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Jah het valt opzich mee maar het is gewoon zo'n moraal dip :D En vooral met heli parts..

Jammer dat ik met school nu om 5 uur thuis ben dus word er weinig gespeeld :( gisteren even een bus gevonden en 3 cement en 3 reinforced material, samen met DMR dus het gaat de goede kant op.

[ Voor 52% gewijzigd door dudee op 03-09-2013 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
Ik ondertussen, ook 2 stages van m'n lvl 3 huisje staan. =D
dus nu is wachten dat ik weer genoeg cinders heb gemaakt...

Voor de rest:
wou ik gister heli repairen dus reed met 'weggooi' auto beetje rond met heli parts, vind ik scrap heli,
stapte uit en zag dat er ook iemand aan andere kant zat dus beginnen op elkaar te knallen.. Met geluk hem kunnen killen ik op 1k bloed ~. heb toen z'n m14 aim geloot en chopper parts die hij erop had gezet eraf gesloopt en weggereden, wist dat ik knocky kon gaan maar toch geriskeert, en na 2 mins was het inderdaad prijs. Ging KO maar zat in voertuig dus viel eruit en ging dood net voor Sabina. Dus snel gespawnt en SUV bij kamp opgehaalt en teruggereden. Body lag er nog met alles alleen firetruck stond er niet. Dus dacht dat iemand alleen firetruck had gezien in eerste instantie. Dus body geloot en toen reed ik terug, was firetruck met 90km/h gecrasht tegen boom en ontploft, dus jammer van de heli parts & M14 aim. Dus toen maar weer nieuwe auto gerepaired (weer suv :+ )
Heb nu 2 SUV's & Ural :)
Toch altijd handig een reserve auto :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de laatste telling (er zit thans een Rus in die boos is dat w ehem tot twee keer toe uit z'n huisje gesnepen hebben en z'n toko leeggeroofd, en die is al een paar keer dingen wezen slopen, dus het kan nu minder zijn) hadden we
3 SUV
1 fuel truck
3 Hueys
1 scrapcopter
1 Mi17
1 fiets.

En dan waren aan die Rus al een Huey kwijt, m'n little bird, de scrap bus, de M17c én de Mi17m, en de scrapcopter is in puinpoeier geschoten maar doet he tnog genoeg om niet ontploft te zijn.
Gelukkig zijn er een groepje heroes in de server gespot die helis verzamelen, en ik heb hun een M17 en een Huey afhandig gemaakt. De mi17 heb ik mijlenver buiten de kaart op een toren geparkeerd (muhahaha) en de Huey staat vlak bij hun basis op een grote silo. Beide onbereikbaar zonder heli en laat nou nét hun helivoorraad op zijn.
Ik heb eerst nog even m'n Huey verstop gehad op het eilandje waar de admins hun helivoorraad houden (want die ééne Huey meer of minder zien ze vast niet) maar ik wou niet het risico nemen dat die straks gaan bitchen over gesloopte of verdwenen helis en dat ik dan én die heros én de adminkudde op m'n nek krijg, want dan heb ik echt geen leven meer op die server. :*)
Toch altijd handig een reserve auto :D
Reserve helis doet 't ook lékker kan ik je vertellen :+
Maar ik moet nu wel op zoek naar meer fietsen enzo, want ik heb alleen een SUV in de garage en die helis, en dat is allemaal nogal high-value voor grondoorlogen in je eentje (en m'n medespelers zijn bijna allemaal hero dus daar heb ik zo weinig aan bij dit soort dingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En alles is uit m'n bus gejat... Lekker bezig dus. Vind de clan waar ik nu zit ook niet erg profesioneel etc alsof ze wat aanklooien. Denk dat ik toch maar weer op mijzelf ga want dan is de kans kleiner dat een friendly niet even je auto gaat "lenen" en hem dan niet terug brengt want das zijn probleem toch niet?

En das niet erg als je er nog 10 in je garage hebt staan maar wanneer je net blij bent dat je 1 hebt voor je gear zodat je kan hoarden voor je huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:06:
En alles is uit m'n bus gejat... Lekker bezig dus. Vind de clan waar ik nu zit ook niet erg profesioneel etc alsof ze wat aanklooien. Denk dat ik toch maar weer op mijzelf ga want dan is de kans kleiner dat een friendly niet even je auto gaat "lenen" en hem dan niet terug brengt want das zijn probleem toch niet?

En das niet erg als je er nog 10 in je garage hebt staan maar wanneer je net blij bent dat je 1 hebt voor je gear zodat je kan hoarden voor je huis.
Eh.. je joint een clan, een clanmate leent je wagen, en laat hem ergens in de middle of nowhere staan omdat hij wat anders gevonden heeft? Dat is bijzonder volk. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
Ik heb ook wel eens de neiging om groepsvoertuigen te leasen in m'n eentje, maar ik breng ze terug óf ik regel een nieuwe als ik hem stuk gekregen heb (niemand is perfect tenslotte). En als mijn medespelers dingen gebruiken zoals fietsen, auto's of helis dan gaan ze daar voorzichtig mee om en parkeren ze de dingen ook weer waar ze vandaan komen. We zijn zeker niet profi (een aantal zijn nog steeds niet in staat zelfstandig aggro-loos te looten) maar we spelen wel lekker samen als team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Zo hoort het ook^^

Maar wanneer je net alles kwijt bent en je dan weer iets hebt en je logt in en je vraagt: waar is m'n bus?

Oh die staat in Sabina want we waren even met z'n allen aan het rijden dus als je gelukt hebt kan je hem ophalen.

Dan denk ik ook: hoe olie dom ben je? Ik pak jouw auto toch ook niet en zet hem in Kameni neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
dudee schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:06:

Tsjah, als je shit in een bus achterlaat moet je erop rekenen dat die spullen er later niet meer zullen zijn. Als je nog geen huis hebt zorg je ervoor dat je het in een huis van een clanmate kan dumpen als je het echt niet kwijt wilt. Origins ben je je leven niet zeker, komt regelmatig voor dat ze een raid op onze base doen en een aantal vehicles vernietigd of gestolen worden. Wij hebben nu wel shit in tents en voertuigen, maar echt alleen omdat onze huizen en garages vol zitten met beter spul en het is niet erg dat we die spullen kwijt raken.

Heb je nog geen huis? Dan moeten je clanmates je helpen om de benodigde gear te krijgen. Wij bouwen ongeveer 2 huizen/garages tegelijk met de hele clan. Doen regelmatig runs op stenen en building materials en slaan ze op in andermans huizen. Iedereen heeft nu een lvl1 huis en we hebben een aantal garages, we zijn begonnen aan een aantal lvl 2 huizen en de garages voor de rest. Willen je clanmates je niet helpen met bouwen, dan zou ik zeker een andere groep zoeken of solo gaan en die ex-clanmates van je irriteren met base raids :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ach ik ben erbij weg en naar een andere server verhuist, ik wou eerst op die server blijven en heb ik dat gezegd tegen ze maar als ik weg zou gaan zouden ze mij wel vinden.. Erg leuk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:13:
Ik wou eerst op die server blijven en heb ik dat gezegd tegen ze maar als ik weg zou gaan zouden ze mij wel vinden..
Dit. Dit is de reden dat ik alleen game met IRL vrienden. Wát een schurftknotsen.
shenr schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:10:
[...]
Heb je nog geen huis? Dan moeten je clanmates je helpen om de benodigde gear te krijgen. Wij bouwen ongeveer 2 huizen/garages tegelijk met de hele clan. Doen regelmatig runs op stenen en building materials en slaan ze op in andermans huizen. Iedereen heeft nu een lvl1 huis en we hebben een aantal garages, we zijn begonnen aan een aantal lvl 2 huizen en de garages voor de rest.
Wij bouwen één pand tegelijk - maar wel vaak in één ruk van stage 2 naar stage 4. foundation leggen en dan even hi value industrial grinden tot je alle refined en cement hebt, en dan even de scrapcopter vullen met stenen in de quarry (minimaal één LMGer als overwatch natuurlijk) en na de server restart als de fundering droog is in één ruk hop dat pand afmaken. En door met het volgende. Als je meerdere panden tegelijk half af hebt heb je netto netto nul nuttige panden namelijk.

Kun je trouwens meerdere small garages hebben per speler? We hebben auto's teveel :+
Willen je clanmates je niet helpen met bouwen, dan zou ik zeker een andere groep zoeken of solo gaan en die ex-clanmates van je irriteren met base raids :*)
Die ex-clanner irriteren zou ik pas doen als ze mij gingen lopen griefen - wat in dit voorbeeld wel duidelijk gebeurt. En ik heb het geduld om 's avonds uit m'n werk in te loggen en terwijl ik kook, serietje kijk, m'n laptop aanslinger om nog wat te klussen of even m'n stofzuiger door het huis jaag een oogje op m'n spel te houden zodat ik zodra ze in beeld komen van mijn campspot en ze hun voordeur open hebben ze serieus gefrustreerd worden. Het zal me echt jeuken dat ik dan drie uur op m'n buik in het gras onder een boom moet liggen. Schermen zat en genoeg te doen ondertussen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Haha, gelijk heb je. ik speel met een clan out planetside 2. Bijna iedereen in die groep speelt nu Dayz, plus zelfs een paar van andere clans in planetside die met ons spelen. We zijn 's avonds regelmatig met 8-10 mensen online en meestal in groepjes van 2-4 is iedereen wel met iets bezig. Maar omdat wij een hecht groepje zijn worden spullen gewoon als iemand die nodig heeft gegeven. Zo gingen we naar sector b laatst voor de eerste keer en iedereen krijgt gewoon de guns die nodig/handig zijn, ook al heeft hij die gun zelf niet. Ammo wordt gewoon bij iedereen vandaan gehaald. Was wel een fail uiteindelijk, dus zijn nu voor meer DMR/M24 ammo aan t grinden o.a.

Gisteren gebeurde niet zoveel bij ons in de buurt, de clan die normaal in onze omgeving zit was een beetje gefrustreerd denk ik (eergisteren hun base geraid, loot o.a. 2x FAL Scope/NV). Dus een exhibition shootout gehad met een clanmate in het bos, zo hou je het nog leuk. Daarna weer samen verder gegaan met farmen naar ammo. Maar ja tegelijkertijd waren er een paar bezig om een huis te bouwen. Een andere groepje was helicopter crash sites aan t zoeken. En zo is er altijd wel wat te doen bij ons. Komend weekend gaan we weer voor sector B en deze keer voor de win! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
@Shenr dat is toch ook normaal?

Je gaat iets doen met elkaar dus moet iedereen ook helpen, maar wanneer je bijv een DMR etc inlegt zodat iemand dat kan gebruiken is het natuurlijk wel leuk dat wanneer de raid goed gelukt is dat je bijv hem terug krijgt met een NV ofzoiets en niet dat ineens alles weg is.

Probleem in mijn geval was dat wanneer iemand niks heeft je gewoon zijn auto pakt en die ergens laat staan zodat de persoon helemaal niks meer hebt en dan vooral ook: das toch niet mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shenr schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:37:
Haha, gelijk heb je. ik speel met een clan out planetside 2. Bijna iedereen in die groep speelt nu Dayz, plus zelfs een paar van andere clans in planetside die met ons spelen. We zijn 's avonds regelmatig met 8-10 mensen online en meestal in groepjes van 2-4 is iedereen wel met iets bezig. Maar omdat wij een hecht groepje zijn worden spullen gewoon als iemand die nodig heeft gegeven. Zo gingen we naar sector b laatst voor de eerste keer en iedereen krijgt gewoon de guns die nodig/handig zijn, ook al heeft hij die gun zelf niet. Ammo wordt gewoon bij iedereen vandaan gehaald. Was wel een fail uiteindelijk, dus zijn nu voor meer DMR/M24 ammo aan t grinden o.a.
Wij gingen expres met goedkope triefel waar ik vanaf moest, M16s zonder scope en M14s enzo. We wisten ook niet hoe het moest dus gewoon maar heen gevlogen, op de kust geland, door het hek geslopen en wat rond liggen kruipen tot ik vol gaten zat en de heren nog een paar AIs slachtten. En toen als meisjes gevlucht.
Wij zijn nu ook DMRs aan het verzamelen om diezelfde reden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:32:
[...]

Wij gingen expres met goedkope triefel waar ik vanaf moest, M16s zonder scope en M14s enzo. We wisten ook niet hoe het moest dus gewoon maar heen gevlogen, op de kust geland, door het hek geslopen en wat rond liggen kruipen tot ik vol gaten zat en de heren nog een paar AIs slachtten. En toen als meisjes gevlucht.
Wij zijn nu ook DMRs aan het verzamelen om diezelfde reden :+
Bij ons ging het wel redelijk, denk dat we wel rond de 40-45 AI's hebben afgemaakt. Alleen we kwamen tijd tekort, we deden het eerst te rustig aan en toen kwam de server restart dichtbij. Dus probeerden we ons een beetje te haasten naar op zijn minst 1 ural. Toen er steeds meer afgeknald werden zijn de laatste 3 maar met zoveel mogelijk guns van onze dode lichamen terug gegaan, omdat we de ural toch niet gingen halen voor de restart. We waren er ook met veelste veel mensen en te weinig snipers. In eerste instantie was het plan om met 4-6 erheen te gaan, maar uiteindelijk hoorden meer mensen erover of kwamen toevallig online, dus gingen we met 9! De meesten stonden in het begin niks te doen terwijl de 2 snipers de guards neerknalden. Nieuwe tactiek wordt 4 snipers + 2 LMG's waarschijnlijk, we hebben nu ook een map van sector b, ook wel handig. Waren echt totaal niet voorbereid, hahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Op welke servers spelen jullie en met welke mods erop? Ik heb ook wel zin om het weer te spelen, maar ik ben een beetje kwijt waar ik moet wezen :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
94.23.194.217:3102 speel ik op en das dayz origins dus met huizen etc.

Even dayz Commander installeren en dan dayz origins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
Dacht net even, probeer weer eens een chopper te fixen.
Dat gedaan snel wat meer fuel getankt in ekaterinburg en dacht vlieg even door naar Nina en fuel daar verder...
Wou ik te dicht bij tank landen dus crashte ik hem weer :+
Doei praga :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Net dood gegaan en opnieuw gespawnt, vanaf de berg zie ik al iemand lopen met 20 zombies achter zich aan, ik ren snel naar beneden en dacht dath ij naar de kerk zou gaan en wachte hem daar op, vroeg friendly? Zei niks en aimde zijn wapen op mij dus dood geschoten. 2sec later hoor ik voetstappen van zijn vriendje die gelijk met een lee naar binnen staat te schieten. Beetje dom hij ligt in het open voor de ingang van de kerk dus ik wacht tot hij reload en ren naar buiten met mijn pistol. Kill 2 ik loot zijn body toen ik nr 3 hoorde... Die kilde schoot mij bewusteloos en miste daarna zijn magazijn jammer genoeg vond hij een tweede magazijn om mij te killen.

Nu zit ik wel op 1800 humanity dus bandit lvl 1= huisje bouwen!

[ Voor 4% gewijzigd door dudee op 04-09-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:01:
Nu zit ik wel op 1800 humanity dus bandit lvl 1= huisje bouwen!
Goed bezig. Ben je nog steeds alleen of heb je je al aangesloten bij iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Nog bij niks, eerst even kijken welke clans er nou eigenlijk allemaal zijn etc.

Eerst proberen een auto te fixen zodat ik zelf stenen kan halen en wanneer ik 4 banden heb wil ik een scrap apc ergens verbergen voor de loot en kan ik die banden gebruiken om een uaz ofzo op te halen voor rondrijden etc.

Dankzij lorpo nu met de foundation bezig, hij heeft even stenen gebracht!

tyfus foundation is geglitched in een rock dus useless..

[ Voor 76% gewijzigd door dudee op 04-09-2013 20:47 ]

• Outerspace

Outerspace

dudee schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:06:
94.23.194.217:3102 speel ik op en das dayz origins dus met huizen etc.

Even dayz Commander installeren en dan dayz origins.
Poe, ik merk dat je wel veel sneller wapens krijgt dat in DayZ. Het was wel weer even wennen hoe brak dat schieten / meppen op een zombie ging.....

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Verwijderd

Outerspace schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:30:
[...]

Poe, ik merk dat je wel veel sneller wapens krijgt dat in DayZ. Het was wel weer even wennen hoe brak dat schieten / meppen op een zombie ging.....
Ja, Origins borduurt voort op 1.7.6 van DayZ, toen de zombies nog cookie waren en military loot de norm was. Ik neem in Origins helemaal de moeite niet om civvie wapens op te pakken - direct naar de fire station voor een AK en raggen maar. En Zeds hoef je nooit te schieten zolang je geen sneakfouten maakt dus qua pistolen laat ik ook alles liggen zonder demper, en de bijl is uitsluitend voor ziekenhuisglas als ik geen blikjes heb of voor bomen.

In Origins ga ik dood aan spelers of AI poppetjes met wallhackaimbotlamheid. Niets anders.

• Outerspace

Outerspace

Ik moet meer moeite doen om die dingen weer te vinden, alles ging bij mij altijd al zo super langzaam. Ik heb nooit een ghilly aangeraakt of in een voertuig gereden, ik deed altijd alles te voet :X

Verwijderd

Outerspace schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:19:
Ik moet meer moeite doen om die dingen weer te vinden, alles ging bij mij altijd al zo super langzaam. Ik heb nooit een ghilly aangeraakt of in een voertuig gereden, ik deed altijd alles te voet :X
Ik deed ook bijna alles te voet als lone wolf. Wel een aantal keer een auto gejat en een ghillie gehad, maar nooit een DMR. Had op de airports altijd veel pech qua loot en in je entje kun je daar nooit lang blijven.

Speel het nu al een paar maanden niet meer, maar zal binnenkort Origins weer eens checken op eerder genoemde server.

• shenr
Outerspace schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:44:
Op welke servers spelen jullie en met welke mods erop? Ik heb ook wel zin om het weer te spelen, maar ik ben een beetje kwijt waar ik moet wezen :+
Ik speel op 188.165.235.179:2352, is ook een origins server. Is wel DE/EN, maar actieve admins die goed beschikbaar zijn op hun eigen teamspeak (welke je ook voor je eigen groepje mag gebruiken). Primetime zijn er rond de 20-25 spelers, dus redelijk actief, maar kunnen nog wel een paar actieve spelers gebruiken :)

Verwijderd

Outerspace schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:19:
Op de server waar dudee speelt zitten op het grote eiland wel een aantal friendlies (het kleine, zuidelijkere, eiland zit vol bandits en PVPers) dus is het makkelijker om een lift te krijgen of eventueel een middagje met iemand op te trekken.
Ghillies zijn wel zeldzaam (heb er nog steeds geen gevonden...) maar de rest is piece of cookie. Lopend is het allemaal lastiger maar er is een breed scala aan fietsen en motorfietsen te vinden wat eenvoudig en met weinig resources op te lappen is (fietsen kun je meestal zó op) dus ik zou zeggen, ga wat wieltjes regelen!

• shenr
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:16:
[...]

Op de server waar dudee speelt zitten op het grote eiland wel een aantal friendlies (het kleine, zuidelijkere, eiland zit vol bandits en PVPers) dus is het makkelijker om een lift te krijgen of eventueel een middagje met iemand op te trekken.
Ghillies zijn wel zeldzaam (heb er nog steeds geen gevonden...) maar de rest is piece of cookie. Lopend is het allemaal lastiger maar er is een breed scala aan fietsen en motorfietsen te vinden wat eenvoudig en met weinig resources op te lappen is (fietsen kun je meestal zó op) dus ik zou zeggen, ga wat wieltjes regelen!
Check de scholen regelmatig, heb daar al 4 ghillie suits gevonden.

Verwijderd

Ik heb mijn laatste vakantieweek twee hele middagen (8 uur each) civvie building lopen grinden. Honderden Alica packs, genoeg eten en drinken om de hele server én Afrika tot en met doomsday te voorzien, pistolen en shotguns en L-Es genoeg om het Midden-Oosten mee mak te krijgen, Codelocks en batterijen genoeg om ál die wapens veilig op te bergen en zoveel lege blikjes dat er een vloot Titanics van gebouwd kan worden, nul ghillies. niet in shcolen, niet in kunsthallen, niet in van die hoekhuizen, niet in appartementjes, nergens.

Uiteindelijk op het lijk van iemand die op me schoot toen ik net gespawned was er één gevonden. Die ligt in m'n garage tot ik een tweede vind om aan te trekken.

• rolandos582
  • Laatst online: 07:22
Net begonnen met Day-Z en eigenlijk wel opzoek naar een goede server met genoeg mensen die ook dagelijks actief zijn.

Iemand suggesties?

Verwijderd

Primetime tussen de 15 en 25 spelers, niet té veel bandits maar wel genoeg om scherp te blijven. En er spelen minimaal twee andere tweakers :+

• dudee
Ik speel op die van KnetterGek

Tevens zijn wapens en autos zo makkelijk te vinden, teminste als je geen vss wil.

• rolandos582
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:59:

Primetime tussen de 15 en 25 spelers, niet té veel bandits maar wel genoeg om scherp te blijven. En er spelen minimaal twee andere tweakers :+
Daar ga ik eens een kijkje nemen. Teveel spelers is natuurlijk ook niet leuk omdat als beginneling je dan niks kan doen. Ben nu bezig met de installatie van alles, behoorlijk tricky zoals ik zie.

Gebruiken jullie DayZ Commander , Play with SIX of steam manual installation?

[ Voor 7% gewijzigd door rolandos582 op 05-09-2013 18:24 ]

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Voor het gebruiksgemak ligt Dayzcommander voor de hand. Stelt je ok in staat heel makkelijk tussen verschillende versies / betas te switchen.

• rolandos582
Begrijpelijk, maar als ik Dayzcommander gebruik merk ik dat mijn internet behoorlijk sloom word, geen idee hoe maar misschien heeft het veel data nodig.

Als ik bijvoorbeeld op bovengenoemde server wil, ga je naar search en join je hem?

• dudee
je pakt het ip en vult hem bij favorites bij dayz commander in en hij komt erbij te staan.

Verwijderd

dayz commander is wel superoptimaalultramegatoppiejoppiefijn vergeleken met de alternatieven, wel even uitvinken dat hji alle servers update bij het opstareten anders weet ik wel waarom hij je internet traag maakt :+
Oh en even wachten tot hij de mod erop heeft staan, want groot en download enzo.

• dudee
Tevens op die server heet ik ingame Marc.

• rolandos582
Nvm, het is een origins server dus moet je die mod natuurlijk wel downloaden.

Nu heb ik : You were kicked off the game. (BattlEye: Client not responding)
Wat kun je hieraan doen"?

[ Voor 80% gewijzigd door rolandos582 op 05-09-2013 19:28 ]

• dudee
Ummh ooit gecheat ofzoiets? Heb je arma2 alle dingen al een keertje opgestart?

• rolandos582
Yep het werkt nu wel, even uitvogelen hoe alles werkt.

• dudee
Mooi!

• rolandos582
Maar je hebt geen visibility icon & sound icon om zombies te zien?

Verwijderd

rolandos582 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 20:31:
[...]

Maar je hebt geen visibility icon & sound icon om zombies te zien?
Dat klopt, die heb je niet in Origins.

Ik mag van de admin geen Nederlanders meer banditten nu omdat ik ze wegjaag. Maar het is dus wel Russenseizoen nu >:)

edit:
éééén GTXgaming.co.uk ligt er weer uit; en de server is weer pleite. Damnit.

GTX is aan het tobben, een hele riedel (alle?) servers liggen eruit, het komende half uur :/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2013 21:01 ]

• rolandos582
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 20:58:
[...]

Dat klopt, die heb je niet in Origins.

Ik mag van de admin geen Nederlanders meer banditten nu omdat ik ze wegjaag. Maar het is dus wel Russenseizoen nu >:)

edit:
éééén GTXgaming.co.uk ligt er weer uit; en de server is weer pleite. Damnit.

GTX is aan het tobben, een hele riedel (alle?) servers liggen eruit, het komende half uur :/
Ik vroeg me al af waarom ik niet kan connecten. Waiting for host etc.

Naja maar even weer wat inlezen dan, snap er nog niks van hoe ik moet beginnen en waar ik wat beginners stuff krijg.

• dudee
http://dayzdb.com/map/taviana#4.069.078

Gewoon voor wapens firestations en policestations aflopen voor banden etc industrials voor backpacks eten en common ammo huizen en voor specifiek eten etc supermarkten.

Het is niet erg moeilijk, als je wil kan ik je er wel mee helpen.

• rolandos582
dudee schreef op donderdag 05 september 2013 @ 21:30:
http://dayzdb.com/map/taviana#4.069.078

Gewoon voor wapens firestations en policestations aflopen voor banden etc industrials voor backpacks eten en common ammo huizen en voor specifiek eten etc supermarkten.

Het is niet erg moeilijk, als je wil kan ik je er wel mee helpen.
Als je dat zou willen doen, dan graag. Ik neem aan dat jij een auto/helikopter of iets dergelijks hebt?
Ingame Naam : Roland, vanaf een uurtje of 22.30 weer aanwezig. Als de server het weer doet etc.

Verwijderd

This is just an email to say the update is nearly done. The origins devs are making an important update, this is purely a security update, and will not affect gameplay or version number.

We thank you for your patience.

Dus dat van 22:30 kun je shaken, maar 23:00 lijkt haalbaar.

• rolandos582
We gaan het wel zien, op welke map zit die server eigenlijk? Ik kan de steden namelijk op geen enkele map vinden.

Verwijderd

http://www.izurvive.innovaptor.com/taviana.html
Ik zie al dat jij nog andere problemen hebt (poorten niet open op je firewall?) want je blijft eruit gegooid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 23:42:
http://www.izurvive.innovaptor.com/taviana.html
Ik zie al dat jij nog andere problemen hebt (poorten niet open op je firewall?) want je blijft eruit gegooid worden.
Ik merk het inderdaad ook, ik heb al wat research gedaan maar kan niet echt wat vinden. Welke poorten moeten er open staan?>

EDIT :
Ik ben op het moment hier, heeft iemand enig idee waar dit is?
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/30tgtpd.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door rolandos582 op 06-09-2013 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Als ik mij goed herinner zit jij op het kleine eiland in Branibor.

Das een mooi stukje bij mij vandaan want ik zit op het grote eiland.

En een ingame map kan je makkelijk vinden in woonhuizen kantoor gebouwen en supermarkten.

[ Voor 25% gewijzigd door dudee op 06-09-2013 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
dudee schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 06:56:
Als ik mij goed herinner zit jij op het kleine eiland in Branibor.

Das een mooi stukje bij mij vandaan want ik zit op het grote eiland.

En een ingame map kan je makkelijk vinden in woonhuizen kantoor gebouwen en supermarkten.
Maar welke stad is dit dan in de ´´Taviana Map´´. Zo kan ik namelijk bepalen waar ik heen moet etc.
Ik heb een ingame map, maar ik heb geen kompas. Dus ik zie niet waar ik ben op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeviNL
We zijn nu ongeveer 2 weken bezig met onze stronghold. Op dit moment zijn we bij stage 10 van de in totaal 23 stages(het worden er 46 als 1.8 uitkomt).

Hier wat screenshots van onze stronghold:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2dj5s3r.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2a9z40g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2wp6ufc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/feo0eh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
LeviNL schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:50:
We zijn nu ongeveer 2 weken bezig met onze stronghold. Op dit moment zijn we bij stage 10 van de in totaal 23 stages(het worden er 46 als 1.8 uitkomt).

Hier wat screenshots van onze stronghold:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Netjes, ooit op een dag zal ik dat ook maken.
Maar ik heb nog een hele weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:01:
[...]

Netjes, ooit op een dag zal ik dat ook maken.
Maar ik heb nog een hele weg te gaan.
Dat ga je niet allene doen hoor, dat is behalve onmogelijk ook belachelijk veel werk (want tónnen resources)

Als je en map hebt kun je shift-links klikken om een marker te zetten. Dan even uit je kaart, rondkkijken tot je je marker vind, en het ding verzetten zodat je kunt zien waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeviNL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:12:
[...]

Dat ga je niet allene doen hoor, dat is behalve onmogelijk ook belachelijk veel werk (want tónnen resources)

Als je en map hebt kun je shift-links klikken om een marker te zetten. Dan even uit je kaart, rondkkijken tot je je marker vind, en het ding verzetten zodat je kunt zien waar je zit.
Klopt je heb minimaal een groep van 4 mensen om de foundation neer te leggen. Je moet namelijk met elkaar in een squad zitten.

Gewoon eerst beginnen met huis en een garage dat is makkelijk te doen in je eentje.
Pagina: 1 ... 80 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht