Sinds maanden, eergisteren ook maar weer eens begonnen (epoch-mod). Dankzij Friez en Levi.
Gisteren liep ik vanaf Kasteel Rog naar MSta, omdat er een heli was geland en een maatje van mij was neerschoten. Ondanks dat er dus grote kans was dat er enemies waren sprint ik gewoon lekker door openveldjes etc. Nja.. je zie het al aankomen.. een van die vijandjes liep dus door de boslijn naar kasteel rog toe. Nu lig ik in dat open veldje begraven
Later die dag.
Adanteh en ik vonden een polenbus in Pusta vol met badass gear en bouw materialen.Ergens een schuurtje afgetimmerd moest alleen nog een slotje op. Dus naar elektro om een slotje te zoeken. Onderweg kwamen we 4 bandit ai tegen. Neergeschoten. De bus in het warenhuis/schuur noorden van elektro gezet. Wij naar sniperhill omdat we gunfire hoorden, daar tijdje gelegen, een of andere priester neergeschoten
Ik terug naar het warenhuis is onze, eerlijk gestolen, bus gestolen! Wij hadden ook niks gehoord. Jammer. Nog steeds geen lock, achja.
Even avond eten

.
Vervolgens door naar Solnichy factory, rog lag op de weg dus daar eerst maar heen en vervolgens mij laten airdroppen boven factory door Friez. Toch wel makkelijk helikopters.
FooF/chris daar ontmoet en verder met onze queste 'Obtain a lock'. Niet veel later kwam er alleen een humvee aan.. hij moest natuurlijk stoppen omdat wij zombies hadden gespawned. Achja niks aan te doen. Ik tactisch schuilen in zon schuurtje (3 muren met 1 blauwe voordeur) zombies afknallen met de revolver. Dropte er 1 een lock. Quest complete! Ondanks dat ik super stealthy was

vonden ze mij maar niet. Totdat uit het niets (~15min later) mijn schuurtje ineens werd doorzeeft, maarja allemaal bulletproof muren dus /care. Totdat ik begon te bloeden en de helft van mijn leven kwijt was. Begon hem wel even te knijpen. Snel ge-bandaged. Dood. Quest failed

?
Vond maar vreemd dat ik dood ging, even in sidechat aangekaard maar bleek wel legit kill te zijn.
Daarop eerste uur afgeknalt/opgegeten door zombies. Was erg leuk
Zelf nog een zombie geworden maar wat is dat bagger.
Niet veel later bij krutoy cap gespawned en weer richting rog gelopen want adanteh was daar.
Ondertussen kwam ik hero npc's tegen neergeslacht met mijn machete en had weer een wapen + 2mags.
Lock van levi gekregen (de schat

). Quest complete.
Schuurtje afgetimmerd. Bazen schuur is het nu
Niet veel later werd de poort uit levi/friez hun basis opgeblazen. Was wel even spannend. FooF spotte de bandiet en levi knalde hem overhoop. En ik.. ik claimde de loot

. Large gunbag + nvg/gps/rangefinder etc etc. Lapua + mags aan levi gegeven. Poort weer herbouwd met behulp van een 'friendly' clan. De clan die mij neerschoot bij factory. Gevraagd hoe ze mij konden raken.. bleek dat ik gewoon door de muur uitstak.. Arma
Dus tot zo ver mijn avontuurtje.