Kust is onveilig, vliegvelden ook en Elektro en Cherno helemaal
Dit geld dus ook voor mij, heb het spel gekocht, paar uur gespeeld en niet meer aangeraakt. Kan er ook niet de vinger opleggen wat het nou precies is waarom ik het niet trek.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:52:
Ik kan er maar niet inkomen. Het concept en het hele idee van Day Z vind ik geweldig, maar de uitvoering vind ik gewoon zo slecht, vooral door de brakke engine van ArmA 2. Ik weet dat de mod zelf nog in de alpha staat is, maar als de engine zo slecht is, dan is er ergens een grens met hoeveel er in de mod verbeterd kan worden. Misschien werkt het allemaal een stuk beter wanneer het op de hopelijk betere ArmA 3 engine draait.
Heb hetzelfde. Het wordt na verloop beetje saai. Als je gear en alles hebt wat is je doel dan nog in de game?
Verwijderd
Mogelijk een buddy zoeken en lekker lange uren maken. Samen op skype bv
. Lekker met elkaar geinen en rond ouwehoeren. Wat wil je nog meer
?
<Snap best dat het in je eentje saai is>
Na de eerste keer joinen gaat het een stuk sneller. van een half uur naar 2 min o.i.d.
Dus ja het is niet zo vreemd dat een nieuw iemand dan denkt dat het gewoon niet werkt.
Maargoed uiteindelijk aan de praat gekregen.
Opvallend: Vrij irritant hoe snel zombies weer spawnen. Een paar keer geen of slechte loot en je zit zonder ammo. Zonder ammo en je kan vrij weinig. Om elke simpele barn lopen wel 15 zeds omheen. Beetje overdreven imho. Die zombies hangen rond waar ze als mens gestorven zijn volgens het verhaal. Veel mensen dan in/om een afgelegen barn.
En ja ik probeer eerst te sneaken ipv ze te schieten. Maar zodra ik ergens binnen ben spotten ze mij altijd door het huis heen.. knap hoor...
En tja verder heeft niet iedereen tijd om lange uren te maken.
Helaas. concept is leuk.
Dus ja het is niet zo vreemd dat een nieuw iemand dan denkt dat het gewoon niet werkt.
Maargoed uiteindelijk aan de praat gekregen.
Opvallend: Vrij irritant hoe snel zombies weer spawnen. Een paar keer geen of slechte loot en je zit zonder ammo. Zonder ammo en je kan vrij weinig. Om elke simpele barn lopen wel 15 zeds omheen. Beetje overdreven imho. Die zombies hangen rond waar ze als mens gestorven zijn volgens het verhaal. Veel mensen dan in/om een afgelegen barn.
En ja ik probeer eerst te sneaken ipv ze te schieten. Maar zodra ik ergens binnen ben spotten ze mij altijd door het huis heen.. knap hoor...
En tja verder heeft niet iedereen tijd om lange uren te maken.
Helaas. concept is leuk.
Mag ik iedereen in dit topic van harte bedanken ? De afgelopen 2 dagen op mn werk me zeer vermaakt met alle posts met ervaringen van iedereen in dit topic
. Ik zelf speel ook Day Z en heb me vandaag aangemeld voor de steam group. Ben om 18u thuis dus als iemand wil teamen en samen de buurt onveilig willen maken DM me of voeg me toe op steam via de steam group (steamname jvds1987, naam in de group *420*-$TØñEÐ*)

[ Voor 5% gewijzigd door Jvds1987 op 07-06-2012 16:22 ]
Ik speel altijd met anderen. ZIj hebben hetzelfde gevoel. Er is niet echt iets waar je naartoe werkt. Als je gear hebt tsjah je hebt het en dan kan je overleven en is het klaar. Playerhunten begin ik niet aan. Kamp bouwen ook niet met al de server resets en de kans om gear kwijt te raken. Is al een keer gebeurd. 2 tenten weg met 5 wapens, ammo en nog meer meuk.Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:21:
Mogelijk een buddy zoeken en lekker lange uren maken. Samen op skype bv. Lekker met elkaar geinen en rond ouwehoeren. Wat wil je nog meer
?
Zombie spawns zijn hinderlijk ja. Zie ze soms 5 meter voor mij ineens weer spawnen. Dan moet je wel heel snel plat gaan liggen anders ben je de sjaak.
[ Voor 10% gewijzigd door spookz0r op 07-06-2012 16:19 ]
Wij hebben een vast clubje mensen waar we mee gamen, en als je zelf al alles hebt is er altijd nog iemand anders die spulletjes niet heeft. Overigens hebben wij het risico genomen op meerdere plekken geheime stashes (tentjes) te houden waar we altijd op terug kunnen vallen. Geldt dan wel dat je inderdaad moet oppassen dat je spullen na een reset niet verdwijnen of ze toch gevonden worden...spookz0r schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:13:
Heb hetzelfde. Het wordt na verloop beetje saai. Als je gear en alles hebt wat is je doel dan nog in de game?
Persoonlijk vind ik het leuk de confrontatie aan te gaan met de nummers 1,2, en 3 van de server die 9 van de 10 keer rondhangen rondom het nw vliegveld. Dus als je alles hebt kan je altijd nog zoiets gaan doen...
Als je je verveelt: ga dan eens de RP kant uit, fix een bus en ga mensen ophalen. Zelfs de meest schietgrage bandits zijn af en toe best wel in voor wat fun
.
Vipeax, jij weet vast hoe het zit met die nieuwe vehicles? Er zijn namelijk vehicles te vinden die niet op de wiki staan, maar repairen werkt nauwelijks bij die dingen. Zonet 2 Fuel Tanks eraan gehangen en Fuel is nog steeds vuurrood. Vehicles zijn best leuk, maar het is zonde om verdomme veel moeite in een vehicle te steken waar je verder nauwelijks wat mee kan.
Also, any upate voor de fietsen?
Also, any upate voor de fietsen?
Yar ! bikes dat past echt er helemaal bij
[ Voor 8% gewijzigd door osmosis op 07-06-2012 18:23 ]
Fietsen zitten er al in, ook in NL4, 8 zelfs. En ja ik merkte ook dat sommige vehicles wel echt gaar zijn.
Ahk, maar is er nu een complete lijst van vehicles dan? Die op het forum geeft alleen aan dat er wel nieuwe vehicles zijn en op de wiki missen nog allemaal dingen.
Is dat van NL4 of gewoon de global lijst met wat er zoal aanwezig is op een server? En klopt het dat sommige van die vehicles niet te repairen zijn of je gewoon verdomd veel spul nodig?
Gisteren eindelijk de befaamde ghillie suit gevonden! Daarmee ga je compleet op in de natuur, zeker als je in het gras ligt ben je vrijwel onzichtbaar. Zie screenshots:

Nadeel is wel dat ik steeds banger ben om dood te gaan, naarmate mijn uitrusting beter wordt. Maar dat hoort er natuurlijk bij.

Nadeel is wel dat ik steeds banger ben om dood te gaan, naarmate mijn uitrusting beter wordt. Maar dat hoort er natuurlijk bij.
Zie ik daar een murder in je debug monitor? 
IEDEREEN JAGEN OP ROB, HIJ IS EEN BANDIT!!!
Also, ik ben ook maar even bezig met een nieuwe Arma 2 map, dmv van de Google Maps API. Aangezien ik echt voor geen meter Javascript kan zien we wel of het wat wordt
Also, ik ben ook maar even bezig met een nieuwe Arma 2 map, dmv van de Google Maps API. Aangezien ik echt voor geen meter Javascript kan zien we wel of het wat wordt
Het moeten eigenlijk 3 murders zijn, maar 2 ervan zijn na mijn schoten later pas doodgebloed, dus die heeft hij blijkbaar niet meegeteldAdanteh schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:06:
Zie ik daar een murder in je debug monitor?
Google Maps API is niet zo ingewikkeld, als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.
Haha ! ik heb een tractor
joy oh joy
Wat wezen cruisen door berezino.
stuk of 10 zombies omver gereden, ineens hoorde ik wat 9mm schoten richting mij,
ik kijk even om me heen, ah ! daaro
ik race met tractor en al door het verdachte bosje
Player [MAD]nogwat is killed.
*Er waren meerder [MAD] spelers, ze waren elke keer bezig met n00bies loken naar een lokatie en vervolgens afslachten, op sidechat elke keer weer " u mad bro ? "
Dus ik dacht,... ik bewijs hem ook maar even de wederdienst
sidechat : U mad bro ?
het bleef akkelig stil
Mwhahahah
stuk of 10 zombies omver gereden, ineens hoorde ik wat 9mm schoten richting mij,
ik kijk even om me heen, ah ! daaro
*Er waren meerder [MAD] spelers, ze waren elke keer bezig met n00bies loken naar een lokatie en vervolgens afslachten, op sidechat elke keer weer " u mad bro ? "
het bleef akkelig stil
Mwhahahah
[ Voor 35% gewijzigd door osmosis op 08-06-2012 10:45 ]
justice will be served!jterpstra schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:41:
Haha ! ik heb een tractorjoy oh joy
ik kijk even om me heen, ah ! daaroik race met tractor en al door het verdachte bosje
het bleef akkelig stil![]()
Mwhahahah
Zijn het power tractors?, of is het qua snelheid wel gelijk aan standaard tractors?
en algemeen:
hoe zit het, kun je mensen in hun voertuig gewoon neerschieten?
Klopt dat sommige inderdaad gewoon met 80% a 99% schade gespawned zijn, daar kun je niks mee dus die ben ik langzaam op 5~40% aan 't zetten.Adanteh schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:38:
En klopt het dat sommige van die vehicles niet te repairen zijn of je gewoon verdomd veel spul nodig?
It is als je geen enkele javascript snapt. Gewoon die standaard Chernarus map lukt me wel, maar zodra ik een andere Map / Overlay wil toevoegen gaat hij bitchen. Wil namelijk gewoon een overlay met bijvoorbeeld grid nummers hebben en bepaalde dingen aan/uit kunnen zetten. Aangezien de gemiddelde tuinkabouter nog beter kan coden ga ik gewoon lekker omklooien.robpol schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:38:
[...]
Het moeten eigenlijk 3 murders zijn, maar 2 ervan zijn na mijn schoten later pas doodgebloed, dus die heeft hij blijkbaar niet meegeteld
Google Maps API is niet zo ingewikkeld, als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.
@Vipeax. Dat ze met veel damage spawnen wist ik, maar betekent dat ook echt dat je ze niet kan repairen? Of als iets op veel damage zit heb je bijvoorbeeld 5 fuel tanks nodig om de fuel tank te repairen?
Und ja, je kunt mensen gewoon neerschieten als ze in een vehicle zitten. Eigenlijk wil ik nog een keer iemand met een M136 van zijn fiets afblazen
Geen flauw idee, dit is de eerste tractor die ik tegenkom.Rexcore schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:18:
[...]
justice will be served!
Zijn het power tractors?, of is het qua snelheid wel gelijk aan standaard tractors?
en algemeen:
hoe zit het, kun je mensen in hun voertuig gewoon neerschieten?
gaat aardig
Zou je toevallig kunnen kijken of er ook opslagruimte in zit? 
edit: En maak even een screenshot
edit: En maak even een screenshot
[ Voor 22% gewijzigd door Adanteh op 08-06-2012 15:03 ]
screenshot werkt niet bij mij. ik krijg altijd me desktop, ipv ingame screen, eenmaal in paint.
en nee geen opslagruimte volgens mij, kijk vanaaf wel weer ff
Het was een rode met op de zijkant een model naam iets van cator 2009 of 9002 ?
en nee geen opslagruimte volgens mij, kijk vanaaf wel weer ff
Het was een rode met op de zijkant een model naam iets van cator 2009 of 9002 ?
[ Voor 20% gewijzigd door osmosis op 08-06-2012 15:09 . Reden: naam ]
Heb je de steam versie? Dan kun je met F12 ook een screenshot maken
Dat is de internal vehicle damage, die kun je niet fixen, daarom zien die ook zo gaar uit met al die gaten, na 50 scrap metals heb je hem amper degelijk en een tikje tegen een bord laat hem al ontploffen
.
[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 08-06-2012 15:35 ]
Was nog even aan het klooien met een nieuwe map, wil hem eigenlijk grotendeels vector based doen, maar ik weet niet of dat zo'n strak plan is. Anyway, hebben jullie suggesties wat je handig vindt? Ik wil sowieso een grid doen en opties om bepaalde icoontjes aan en uit te zetten..
Momenteel is het vooral een fool-proof browser crasher
, wacht even tot die SVG overlay laad en probeer dan in te zoomen op Chernogorsk of zo... http://www.adanteh.nl/dayz/
Momenteel is het vooral een fool-proof browser crasher
Lief dat je dit wilt doen, maar zoiets bestaat al http://www.teamfackin.com/moocow/dayz/map/Adanteh schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 03:27:
Was nog even aan het klooien met een nieuwe map, wil hem eigenlijk grotendeels vector based doen, maar ik weet niet of dat zo'n strak plan is. Anyway, hebben jullie suggesties wat je handig vindt? Ik wil sowieso een grid doen en opties om bepaalde icoontjes aan en uit te zetten..
Momenteel is het vooral een fool-proof browser crasher, wacht even tot die SVG overlay laad en probeer dan in te zoomen op Chernogorsk of zo... http://www.adanteh.nl/dayz/
Het enige wat bij hen nog mist is een coordinatensysteem gelijk aan Arma2.
Iemand wetende wat het verschil is tussen M4 CCO normale rounds en SD rounds ?
Ja SD staat voor silenced lijkt me, maar... m'n gun heeft geen geluidsdemper, dus zijn er nog andere praktische verschillen?
PS. onze tractor is gone
waren vergeten het geval te saven
Ja SD staat voor silenced lijkt me, maar... m'n gun heeft geen geluidsdemper, dus zijn er nog andere praktische verschillen?
PS. onze tractor is gone

[ Voor 14% gewijzigd door osmosis op 09-06-2012 14:17 ]
Dat is inderdaad wat ik al vind missen, daarnaast kan het ook handig zijn om te weten welke huisjes je nu wel en niet in kan, daar is weer een andere kaart voor. Ook gebruikt die teamfacking kaart de kaart uit de editor die lang niet zo fancy is als de 'echte' kaart.
Gisteren met een paar lui gemeet van een clan. 4 ATV's, 2 tractoren, jeep, ural en een troop carrier. Toen vonden we het kamp van een andere clan. Hun tenten helemaal leeggehaald en alles in de voertuigen gegooid 
Zelf gps en van alles gevonden. Voor een maat een M24. M24 knalt wel hard trouwens.
Mocht je een andere clan willen pesten. Devils Castle bezoeken op NY25. NwO clan zit daar met allemaal tenten en voertuigen.
Zelf gps en van alles gevonden. Voor een maat een M24. M24 knalt wel hard trouwens.
Mocht je een andere clan willen pesten. Devils Castle bezoeken op NY25. NwO clan zit daar met allemaal tenten en voertuigen.
De SD kogels hebben een lagere snelheid. Met geluidsdemper moet er minder lading in gedaan worden om ze af te vuren. Dit is in het echt althans of het in de game zo is weet ik niet.jterpstra schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:15:
Iemand wetende wat het verschil is tussen M4 CCO normale rounds en SD rounds ?
PS. onze tractor is gone
[ Voor 40% gewijzigd door spookz0r op 09-06-2012 16:23 ]
Vandaag weer leuke spulletjes gevonden.. een DMR en een M4 CCO met wat mags. De combinatie ghillie suit en DMR is wel echt uber. Net nog even een nietsvermoedende survivor in NE airfield neergehaald
Enige doel wat ik nu nog heb is een voertuig vinden, maar die lijken wel echt zeldzaam te zijn. Of ik speel altijd op servers zonder voertuigen.
Ik zou zeggen, wie is ervoor om hier met een groep NY25 aan te pakken, en Devils Castle te veroveren?spookz0r schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:21:
Gisteren met een paar lui gemeet van een clan. 4 ATV's, 2 tractoren, jeep, ural en een troop carrier. Toen vonden we het kamp van een andere clan. Hun tenten helemaal leeggehaald en alles in de voertuigen gegooid
[...]
De SD kogels hebben een lagere snelheid. Met geluidsdemper moet er minder lading in gedaan worden om ze af te vuren. Dit is in het echt althans of het in de game zo is weet ik niet.
Oh gisteren al 2 man genakt daar. Alleen meteen session lost nadat ik 2 van die clangasten kapot schoot. Dat vond ik beetje vreemd. Vreemde was ook hun policy is niet meteen schieten als je iemand zag maar deze 2 gasten hadden dat bericht niet gekregen
Zal ik je joinen die kant op in NY25?spookz0r schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:57:
Oh gisteren al 2 man genakt daar. Alleen meteen session lost nadat ik 2 van die clangasten kapot schoot. Dat vond ik beetje vreemd. Vreemde was ook hun policy is niet meteen schieten als je iemand zag maar deze 2 gasten hadden dat bericht niet gekregen
Waar vinden jullie die vehicles? Ik kan er echt geeneen vinden
Oh ben al 2x doodgegaan tussendoor en zit op andere server. Vandaag clan gejoined
Had bij een crashed heli een L85A2 AWS gevonden. Gun met NV scope. Loop over een rots heen van 1 meter val en ben dood
*Edit* Gisteren 3 uur erover gedaan om met een paar man een bus te repareren. Was eindelijk gelukt. Wij stuk rijden om met 5 man om anderen op te pikken. Zombie slaat tegen de bus. Bus explodeert. 3 doden 2 man op minder dan 1000 blood. Prachtig zo'n Alpha
[ Voor 46% gewijzigd door spookz0r op 10-06-2012 14:54 ]
Hoe kan je shotgun met flashlight gebruiken? bedoel meer hoe kan die flashlight aanzetten? Kan ik de normale Slugs voor de winchester ook gebruiken in dit wapen? Hij geeft precies hetzelfde geluid overigens.
Dan heb je het waarschijnlijk over de 870 remington. Met L doe je de flashlight aan, maar dat werkt alleen 's nachts. Je kan daar alleen 1014 Slugs en Pellets in gebruiken, niet die van de winchester. Aggro range wat betreft geluid is geloof ik iets kleiner dan de Winchester, maar hij lijkt er inderdaad verdomme veel op.
Ze ontlopen elkaar weinig voor mij lijkt de 870 wat stiller dan de Winchester.
Tip als je de M1014 tegenkomt. ja ziet er leuk uit die shotgun,.. maar laat liggen 
ding maakt een ongelooflijke veel lawaai. schrik je zo een heel dorp van wakker ( en dan mag je hopen dat alleen maar zombies het hoorde )
* ik zat eens met een m1014 te sproeien in Elektro ( met opzet ofc ) af en toe gewisseld met de m1911
sidechat " Wow who's using a cannon or something @ elektro "
side " is there a war broken loose in elektro ? "
side "who's shooting at elektro ? "
En zo ging het een tijdje door, tot dat ik me massacre van 60 ofzo zombies voltooid had.
ding maakt een ongelooflijke veel lawaai. schrik je zo een heel dorp van wakker ( en dan mag je hopen dat alleen maar zombies het hoorde )
* ik zat eens met een m1014 te sproeien in Elektro ( met opzet ofc ) af en toe gewisseld met de m1911
sidechat " Wow who's using a cannon or something @ elektro "
side " is there a war broken loose in elektro ? "
side "who's shooting at elektro ? "
En zo ging het een tijdje door, tot dat ik me massacre van 60 ofzo zombies voltooid had.
[ Voor 43% gewijzigd door osmosis op 10-06-2012 18:35 ]
Ik denk dat ik er nog wel eventjes mee zal lopen. Ik was helemaal alleen in het noordelijke vliegveld. Bijna alle zombies afgeschoten en er waren veel mags te vinden voor verschillende wapens, alleen de wapens zelf waren er niet (alleen AK en M16).
Wil nu richting Devils Castle gaan om te kijken of daar nog iets te doen is.
Wil nu richting Devils Castle gaan om te kijken of daar nog iets te doen is.
Oh jah daar is wel loot te vinden in torens
Nu donker, wel cool met Flashlight overigens. Maar wel gevaarlijk dat ik net buiten het vliegveld ben en mijn flashlight toch aan durfde te doen
. Denk dat ik maar ga stoppen want gaat te gevaarlijk worden als ik het volgende stadje wil checken. Kan wel andere server joinen maar daar heb ik nu niet zoveel zin meer in.
Morgen weer een dag ;-)
Morgen weer een dag ;-)
Als het donker is gamma omhoog bij video options
Weet ik, maar dan is het niet meer zo spannend ;-). En ja ik dacht, ga maar even lekker op de bank hangen bij mijn vriendin en wat voetbal kijken ofzo
Gamma en helderheid helpt bij mij echt niks, ik ben blind in de nacht
Zet even je HDR op very high, dat maakt eigenlijk verreweg het grootste verschil.
Also: http://www.dayzmap.info
Dan weten jullie precies hoe ik mijn map eigenlijk ook wilde doen. Ach, dat bespaart me de moeite weer. Alleen hopen dat er even een fatsoenlijke grid overlay komt, dat moet niet al te moeilijk zijn. Zit alleen even met de vertaalslag tussen de gebruike coordinaten naar bruikbare coordinaten voor arma.
Also: http://www.dayzmap.info
Dan weten jullie precies hoe ik mijn map eigenlijk ook wilde doen. Ach, dat bespaart me de moeite weer. Alleen hopen dat er even een fatsoenlijke grid overlay komt, dat moet niet al te moeilijk zijn. Zit alleen even met de vertaalslag tussen de gebruike coordinaten naar bruikbare coordinaten voor arma.
"Hack" geweest op de server: http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=9123
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het is voor mij eigenlijk onmogelijk dit spel te spelen door de verschrikkelijke lag, het enorm lange zoeken naar een server (meestal 1 uur voordat ik uiteindelijk een redelijke gevonden heb) en de bugs. Heel erg jammer want ik vind het echt super! Hoop dat Rocket nu snel iets gaat doen qua updates nu hij terug is van E3.
http://steamcommunity.com/id/nijn
@above. zoek eens een server die beta patch draait en een lage ping en niet te vol.
dan heb je meteen een stuk betere ervaring.
Dat probeer ik ook altijd, maar het probleem is dat bijna alle servers altijd vol zitten, dus minder dan 24 mensen is haast niet te vinden in Europa..
En dan moet je ook nog een server vinden waar je framerate niet constant 2fps is. Ik kan alleen maar spelen in EU1, en de NL2/4 servers. Bij de rest heb ik bizar lage FPS.jterpstra schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:36:
@above. zoek eens een server die beta patch draait en een lage ping en niet te vol.
Kijk ten eerste even naar je graphic settings. Ik weet niet wat voor systeem je hebt, maar zelfs op mijn laptop (Wat nou niet een specifieke gaming laptop is) draait het ook redelijk. Op mijn desktop is het sinds de beta patch prima. Also, filter even op Dayz als mission name en 1.7 als naam. Dan heb je alle beta servers zo te pakken. Als je dan sorteert op players heb je ALTIJD wel een server waar plek is. Als je specifiek een server wilt joinen dan moet je in de lijst gewoon switchen met de pijtljes. Als je zo een server selecteert refreshed ie namelijk ook. Druk even 2 minuten op die pijltjes en ram op enter zodra er plek is en het lukt bijna altijd wel. (Het lukt niet als er nog 100 mensen op enter aan het spammen zijn, maar die mensen mogen van mij toch doodgetrapt worden)
Ik weet heus wel wat grafische instellingen zijn. Ze staan allemaal op hun laagst. Rocket weet al over dit probleem en hij had het gefixt in 1.6.0.1 maar het is weer terug bij mij in 1.7.0.Adanteh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:21:
Kijk ten eerste even naar je graphic settings. Ik weet niet wat voor systeem je hebt, maar zelfs op mijn laptop (Wat nou niet een specifieke gaming laptop is) draait het ook redelijk. Op mijn desktop is het sinds de beta patch prima. Also, filter even op Dayz als mission name en 1.7 als naam. Dan heb je alle beta servers zo te pakken. Als je dan sorteert op players heb je ALTIJD wel een server waar plek is. Als je specifiek een server wilt joinen dan moet je in de lijst gewoon switchen met de pijtljes. Als je zo een server selecteert refreshed ie namelijk ook. Druk even 2 minuten op die pijltjes en ram op enter zodra er plek is en het lukt bijna altijd wel. (Het lukt niet als er nog 100 mensen op enter aan het spammen zijn, maar die mensen mogen van mij toch doodgetrapt worden)
Het komt door lichamen die te lang blijven liggen.
Ik zeg niet dat je niet weet wat grafische instellingen zijn, maar Arma is een bitch als het op de settings aankomt. Zet in ieder geval je video memory op default (Dus niet op very high!). Ik vind het alleen opvallend dat jij er zoveel last van hebt bij de beta versie. Het zou inderdaad niet, tot nauwelijks meer mogen voorkomen. Heb je het op alle momenten of alleen als je in steden bent?
Na het zien van vele video's krijg ik toch zin om hem te spelen! Helaas op het moment geen geld om ArmA ||: Combined Operations te kopen..
Is er ergens een store die korting geeft op ArmA ||: Combined Operations?
Ik heb het ALTIJD, zelfs als ik naar de grond/lucht/zee kijk. Bij servers waar ik geen last heb heb ik 30fps, en als ik naar de grond/lucht/zee kijk dan krijg ik een slinger naar 55fps.Adanteh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:50:
Ik zeg niet dat je niet weet wat grafische instellingen zijn, maar Arma is een bitch als het op de settings aankomt. Zet in ieder geval je video memory op default (Dus niet op very high!). Ik vind het alleen opvallend dat jij er zoveel last van hebt bij de beta versie. Het zou inderdaad niet, tot nauwelijks meer mogen voorkomen. Heb je het op alle momenten of alleen als je in steden bent?
Hij was laatst in de aanbieding bij Amazon, maar die aanbieding is ondertussen afgelopen (UitverkochtNoctonix schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:54:
Na het zien van vele video's krijg ik toch zin om hem te spelen! Helaas op het moment geen geld om ArmA ||: Combined Operations te kopen..
Dat is wel heel vreemd. Ik merk dus écht alleen performance drops als ik in een druk gebied ben met heel wat zombies (Of je loopt met 5 man een dorpje in, zodat daar in een keer 200 zombies spawnen), maar sinds de laatse patch komt dat ook niet eens zo vaak meer voor. In rustige gebieden zou je daar eigenlijk geen last van mogen hebben. Merk je daar ook verschillen tussen? Je kan wel leuk in Cherno naar het asfalt staan staren, maar dat is toch nog een stuk zwaarder dan midden in het bos naar een boom kijken. Heb je de Troubleshooting forums op dayzmod al doorgezocht?Paksoy schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:12:
[...]
Ik heb het ALTIJD, zelfs als ik naar de grond/lucht/zee kijk. Bij servers waar ik geen last heb heb ik 30fps, en als ik naar de grond/lucht/zee kijk dan krijg ik een slinger naar 55fps.
Gisteren bij een crashed heli site een AS50 gevonden. Beter wapen dan de M107 maar hij is fucking groot. Andere gast uit de clan mocht hem van mij
Ze zijn hetzelfde eigenlijk, omdat de maximale visibility range lager ligt dan de max van beide wapens, al is de AS50 natuurlijk leuker. Gisteren toevallig nog een cheater zitten opzoeken die er een gespawnt had met Thermal Vision.
http://www.vipeax.org/06I369y010o46m.png
Niet ermee geschoten in pub servers, maar zo zijn wel de meest onverklaarbare schoten alsnog te verklaren natuurlijk
(en ja die vriend van me was natuurlijk dood in de test server
). Had maar 0.78 seconde nodig om die gehele afstand af te leggen...
Niet ermee geschoten in pub servers, maar zo zijn wel de meest onverklaarbare schoten alsnog te verklaren natuurlijk

[ Voor 16% gewijzigd door Paprika op 11-06-2012 15:15 ]
wait wut!? zoom jij op rechts nu in vanaf waar je op links staat??Paprika schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:14:
Ze zijn hetzelfde eigenlijk, omdat de maximale visibility range lager ligt dan de max van beide wapens, al is de AS50 natuurlijk leuker. Gisteren toevallig nog een cheater zitten opzoeken die er een gespawnt had met Thermal Vision.
Niet ermee geschoten in pub servers, maar zo zijn wel de meest onverklaarbare schoten alsnog te verklaren natuurlijk(en ja die vriend van me was natuurlijk dood in de test server
). Had maar 0.78 seconde nodig om die gehele afstand af te leggen...
die wil ik ook!
-edit-
Zijn er ook al nederlandse groepen/clans bekend? ik ben nu al een tijdje bezig met dayz, en de eerste bevlieging is er wel wat af. (lees: ik leef al veel te lang
[ Voor 13% gewijzigd door Rexcore op 11-06-2012 15:31 ]
AS50 is wat beter kwa accuracy
Hij is ook lichter dan een M107. Maar hij is best groot. We zaten op een ATV en dat wapen stak nog ruim boven ons uit. Beide wapens zijn leuk tegen voertuigen
2 schoten op het motorblok en het is over.
The British Anti material sniper system, with a MOA of just 1.5 it is even more accurate then the M107 system while deliving the same power at a slightly reduced weight
The British Anti material sniper system, with a MOA of just 1.5 it is even more accurate then the M107 system while deliving the same power at a slightly reduced weight
[ Voor 11% gewijzigd door spookz0r op 11-06-2012 15:23 ]
@Rexcore, si.
@spookz0t, met beiden heb ik nog geen schot weten te missen, denk dat het een beetje gevoel is voor 't wapen, maar nogmaals: Gezien je max net iets boven de 800 ligt, raak je met beide alsof het niets is
. De AS50 zal net iets beter op de 'dot' mikken, maar missen lukt je alleen met opzet
.
@spookz0t, met beiden heb ik nog geen schot weten te missen, denk dat het een beetje gevoel is voor 't wapen, maar nogmaals: Gezien je max net iets boven de 800 ligt, raak je met beide alsof het niets is
Net begonnen met deze game, zeer vermakelijk!
Al een aantal keer gehad dat ik zonder ammo zat, met als gevolg een lange zombie train achter me aan
Mocht je samen willen spelen, add me op steam: f00f
Al een aantal keer gehad dat ik zonder ammo zat, met als gevolg een lange zombie train achter me aan
Ja naja ik ben niet van het snipen, maar het moet met beide niet moeilijk zijn om te missen idd. Ik ben meer van het sneaken enzo. Vandaar dat gisteren iemand anders ook de AS50 van mij mocht 
@ Mofo. Probeer headshots bij zombies dan gaan ze in een keer neer. Als er veel achter je aanzitten ren een gebouw in. De zombies komen dan netjes binnen gelopen ipv gerend
@ Mofo. Probeer headshots bij zombies dan gaan ze in een keer neer. Als er veel achter je aanzitten ren een gebouw in. De zombies komen dan netjes binnen gelopen ipv gerend
Misschien flauw maar het heeft me al een paar keer gered als ik een zombie train achter me aan had en ikzelf zonder ammo zat:Mofo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:33:
Net begonnen met deze game, zeer vermakelijk!
Zoek een hoge en vooral stijle heuvel op en ga naar de top, zodra het spul allemaal achter je aan zit moet je er voor zorgen dat je bij het steilste stukje weer naar beneden gaat. zombies kunnen daar blijkbaar niet zo goed tegen..
nog een oplossing (maar die vind ik te flauw om te gebruiken) is om te disconnecten.
@hieronder (recon)
daar zit ik vanavond zeker... ben gister uitgelogd in olsha
[ Voor 5% gewijzigd door Rexcore op 11-06-2012 16:20 ]
Om zombies maak ik me eigenlijk niet meer druk in dit spel. Vaak heb ik ammo meer dan zat en is het een kwestie van een stukje rennen en dan snel omkeren en schieten of gewoon een gebouw inrennen en dan is het gewoon prijsschieten.
Ben meer bang voor andere spelers, die niet te vertrouwen zijn. In het begin wilde ik nog wel vrienden maken, maar als ik nu iemand zie, dan is het vaker dat ik die persoon gewoon vermoord. Ik speel wel met 2 anderen en communiceer via skype, maar dan hebben wij ook de regel, dat een ander gewoon dood gaat. Tenzij die persoon nog weet te melden dat die echt friendly is.
Maar een clan beginnen met wat leden hier lijkt me wel interessant. Het overnemen van wat gebieden of Devils Castle lijkt me vet. In ben in de buurt van Devils Castle, maar om nu NY25 in te gaan en dan daarheen te sneaken, kan eventueel mijn dood worden.
Als iemand toevallig in de buurt is van het vliegveld in het noorden, en mij wilt joinen, laat me dan even weten!
Ben meer bang voor andere spelers, die niet te vertrouwen zijn. In het begin wilde ik nog wel vrienden maken, maar als ik nu iemand zie, dan is het vaker dat ik die persoon gewoon vermoord. Ik speel wel met 2 anderen en communiceer via skype, maar dan hebben wij ook de regel, dat een ander gewoon dood gaat. Tenzij die persoon nog weet te melden dat die echt friendly is.
Maar een clan beginnen met wat leden hier lijkt me wel interessant. Het overnemen van wat gebieden of Devils Castle lijkt me vet. In ben in de buurt van Devils Castle, maar om nu NY25 in te gaan en dan daarheen te sneaken, kan eventueel mijn dood worden.
Als iemand toevallig in de buurt is van het vliegveld in het noorden, en mij wilt joinen, laat me dan even weten!
Verwijderd
Ik was even aan het surfen en ik kwam dit artikel tegen. Blijkbaar heeft iemand de servers gehacked en een trojan in de auto-updater gestopt oid. Misschien is het handig om even je pc te scannen.
En je mailbox te checken aangezien de forums gereset zijn
Die trojan was alleen bij de US mirror.
Verwijderd
Oh, maar je kunt toch via de US mirror die updater gedownload hebben?spookz0r schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:32:
En je mailbox te checken aangezien de forums gereset zijnDie trojan was alleen bij de US mirror.
Dat kan
Ik gebruik altijd de SWE of DE, Waarom uit de US downloaden als het dichterbij kan
Verwijderd
Daar zit wat in natuurlijk
De US staat wel mooi handig bovenaan. Ik weet niet precies of ik nou de US versie gedownload heb, maar mijn virusscanner pakt niets. Weet iemand toevallig een manier om zeker te weten dat ik dat virus niet op m'n pc heb?
In de link die je postte staat iets over Threat Expert ofzo. Die geeft de locaties weer waar de trojan zich kan bevinden en welke trojans het zijn.
http://www.threatexpert.c...075d5ce1a32353832bed88069
[ Voor 21% gewijzigd door spookz0r op 11-06-2012 17:12 ]
Ga naar dayzmod.com...op het forum is meer dan voldoende informatie te vinden over de exacte mogelijke besmetting en wat je het beste kunt doen.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:10:
Daar zit wat in natuurlijkDe US staat wel mooi handig bovenaan. Ik weet niet precies of ik nou de US versie gedownload heb, maar mijn virusscanner pakt niets. Weet iemand toevallig een manier om zeker te weten dat ik dat virus niet op m'n pc heb?
Zover ik weet moet je de executable die gedownload werd dan al zelf geopend hebben... Daarbij werd ie niet eens auto-gedownload, maar door server owners handmatig gedownload en gerunt gezien ie op het server-gedeelte van de mirror stond.
[ Voor 47% gewijzigd door Paprika op 11-06-2012 17:12 ]
Verwijderd
Oke, waar moet ik dan exact op zoeken? Ik vind het maar niks dat ik mogelijk een virus heb, dus wil het echt helemaal zeker wetenspookz0r schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:12:
In de link die je postte staat iets over Threat Expert ofzo. Die geeft de locaties weer waar de trojan zich kan bevinden en welke trojans het zijn.
Op steam kunnen jullie me trouwens nog steeds vinden als je op Adanteh zoekt. Ik ben uitgelogd tussen Berenzino en NW airfield en na het eten ga ik ook maar weer eens verder. Misschien maar even een groepje vormen. Overigens is de DayZ got groep er ook nog gewoon en daar kun je altijd wel informeren. Dan is het wel handig om je Steam shortcut werkende te hebben zodat je ook ziet dat er daadwerkelijk mensen aan het spelen zijn.
Hmmm...alle servers lijken wel bugged te zijn.
Bij sommige kom ik nog voorbij loading, maar dan zijn er 0 t/m 20 zombies ingame?
Gisteren in elk geval uitgelogd vlakbij Novy Sobor, ga waarschijnlijk weer richting NW-airfield.
Laatste keer dat ik er heen ging was ik binnen een kwartier kapot geknald door op het verkeerde moment ergens neer te pronen.. Had een gillie-suit gevonden in Elektra, daarnaast ook nog een M24.
Toen gelijk richting NW-airfield gegaan, toen ging ik pronen naast een boom en daar lag dus al iemand..
Die ik natuurlijk niet zag.. BAM! dood..
Was wel even een licht scheld momentje
Bij sommige kom ik nog voorbij loading, maar dan zijn er 0 t/m 20 zombies ingame?

Gisteren in elk geval uitgelogd vlakbij Novy Sobor, ga waarschijnlijk weer richting NW-airfield.
Laatste keer dat ik er heen ging was ik binnen een kwartier kapot geknald door op het verkeerde moment ergens neer te pronen.. Had een gillie-suit gevonden in Elektra, daarnaast ook nog een M24.
Toen gelijk richting NW-airfield gegaan, toen ging ik pronen naast een boom en daar lag dus al iemand..
Die ik natuurlijk niet zag.. BAM! dood..

Was wel even een licht scheld momentje
Weer flink wat speel uurtjes erop zitten. De hele avond wat op en rond de NE airstrip gezworven.. Uiteindelijk, redelijk verveeld, was het plan om de map over te steken om bij dusty peak uit te komen zodat ik morgen eens voorzichtig bij de NW airstrip kon kijken. (is toch betere loot daar) Maar dat eind lopen hield me de hele tijd tegen. eerst maar eens naar de pobeda dam gelopen (was ik ook nog nooit geweest) en tot mijn verbazing vind ik daar mijn eerste voertuig sinds dik 2 maanden spelen!!
Ja, dat schoot tenminste op! gaat flink rap zo'n fiets. Ben langs de bovenkant van de map richting dusty peak gefietst. maar van stealth was er weinig sprake.. het werd eerder stunten... werd een beetje te overmoedig.
rare anti schok modus van youtube..
"wat is de max snelheid van mijn fiets" spelletjes houd je niet lang vol.. uiteindelijk met fiets en al tegen een boom aan geklapt. Fiets aan stront, maar zelf geen schrammetje
avond maar afgesloten door fiets op slot te doen onder een denneboom en back-to-stealth richting petrovka geslopen.
Ja, dat schoot tenminste op! gaat flink rap zo'n fiets. Ben langs de bovenkant van de map richting dusty peak gefietst. maar van stealth was er weinig sprake.. het werd eerder stunten... werd een beetje te overmoedig.
rare anti schok modus van youtube..
"wat is de max snelheid van mijn fiets" spelletjes houd je niet lang vol.. uiteindelijk met fiets en al tegen een boom aan geklapt. Fiets aan stront, maar zelf geen schrammetje
avond maar afgesloten door fiets op slot te doen onder een denneboom en back-to-stealth richting petrovka geslopen.
Ik was net van plan om een kijkje te gaan nemen op de NW airfield, speel volledig solo meestal. Al zou ik wel liever met meer mensen willen spelenRecon24 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:17:
Ik moet zeggen dat ik gister voor het eerst normaal heb kunnen spelen met bijna tot geen lag! Ook zaten de servers niet te vol. Was erg leuk! Beetje van stadje tot stadje geslopen en nog een heli crash site gevonden. Top!
Gisteravond voor het eerst de mod geinstalleerd. Lekker omslachtig maar met zo'n video tutorial ging het aardig snel. De eerste keer inloggen viel me ook wel mee, maar je moet wel net geluk hebben met het kiezen van de juiste server. MAAR wat is dit spel moeilijk zeg, ik spawnde in cherno en ben al bijna dood door al die zombies
Wel heel vet overigens. Mijn beeld is alleen vrij wazig/blurry, ben benieuwd of dat een instelling is of dat dat zo hoort...
Ik denk dat je post-processing moet uitzetten bij de video instellingen, dat is de instelling die de blurryness veroorzaakt.baaart900 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:38:
Gisteravond voor het eerst de mod geinstalleerd. Lekker omslachtig maar met zo'n video tutorial ging het aardig snel. De eerste keer inloggen viel me ook wel mee, maar je moet wel net geluk hebben met het kiezen van de juiste server. MAAR wat is dit spel moeilijk zeg, ik spawnde in cherno en ben al bijna dood door al die zombiesWel heel vet overigens. Mijn beeld is alleen vrij wazig/blurry, ben benieuwd of dat een instelling is of dat dat zo hoort...
Daarnaast moet je de 3d resolutie net zo hoog zetten als je normale resolutie.robpol schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:45:
[...]
Ik denk dat je post-processing moet uitzetten bij de video instellingen, dat is de instelling die de blurryness veroorzaakt.
Ah ben na een super fanatieke vriendin over dit spel gehoord te hebben het ook aan het installeren (nog een uurtje ARMA:CO downloaden op steam). Begrijp ik nu trouwens goed dat de nieuwste versie van de mod versie 1.7 is? Heb net met de torrent voor 1.6.0.1 gedownload maar het is nu niet helemaal duidelijk welke bestanden ik nu moet updaten. Oh well, misschien alle zipjes maar even downloaden, wel gek dat er niet 1 complete zip is.
http://dayzmod.com/downloads.phproy-t schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:49:
Ah ben na een super fanatieke vriendin over dit spel gehoord te hebben het ook aan het installeren (nog een uurtje ARMA:CO downloaden op steam). Begrijp ik nu trouwens goed dat de nieuwste versie van de mod versie 1.7 is? Heb net met de torrent voor 1.6.0.1 gedownload maar het is nu niet helemaal duidelijk welke bestanden ik nu moet updaten. Oh well, misschien alle zipjes maar even downloaden, wel gek dat er niet 1 complete zip is.
gewoon daar downloaden, sommige bestanden worden niet geupdate, die hoef je dan niet opnieuw te downloaden.
Mechwarrior Online: Flapdrol
@roy-t kijk in start topic. staat het allemaal netjes uitgelegd
staan twee guide's één wat ingewikkelder en eronder mijn simpele versie
Iedergeval, er is een pending update ! 1.7.1
en de changelog ziet er heel fijn uit
Performance and Optimization
- Reduction/elimination of the new server lag. This is caused by the ArmA2 server expecting immediate response from the central server. Vehicles are the main cause of this, as whenever they are damaged everything stops while the server ensures this is recorded in the database.
- Bugs fixed that were possibly causing very significant netcode overhead (will need mass-scale testing to verify this). ( als dit gedeelte niet goed gaat. we weten wie we op T.net moeten flamen he vipeax
)
Infected Behavior
- Infected can no longer see/attack through walls.
- Entirely new mocap'd attack and running animations
Content
- Additional Idle Infected sounds
- Revised Attack sounds
- Many new action sounds, including IV, bandaging etc...
staan twee guide's één wat ingewikkelder en eronder mijn simpele versie
Iedergeval, er is een pending update ! 1.7.1
en de changelog ziet er heel fijn uit
Performance and Optimization
- Reduction/elimination of the new server lag. This is caused by the ArmA2 server expecting immediate response from the central server. Vehicles are the main cause of this, as whenever they are damaged everything stops while the server ensures this is recorded in the database.
- Bugs fixed that were possibly causing very significant netcode overhead (will need mass-scale testing to verify this). ( als dit gedeelte niet goed gaat. we weten wie we op T.net moeten flamen he vipeax
Infected Behavior
- Infected can no longer see/attack through walls.
- Entirely new mocap'd attack and running animations
Content
- Additional Idle Infected sounds
- Revised Attack sounds
- Many new action sounds, including IV, bandaging etc...
[ Voor 4% gewijzigd door osmosis op 12-06-2012 14:30 ]
Hoe kan ik ArmA2 + OA het goedkoopst krijgen?
kijk start topicmafiakid0 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:34:
Hoe kan ik ArmA2 + OA het goedkoopst krijgen?
" Mocht je ArmA free hebben en OA/CO op Steam:"
kost je 20 euro op steam. je kan de guide volgen ( ik herhaal deze zin echt te vaak,...

[ Voor 5% gewijzigd door osmosis op 12-06-2012 14:39 ]
Daarmee krijg je low quality textures als ik het goed heb?
Ik heb CO Net voor 24,99 gekocht via steam.jterpstra schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:38:
[...]
kijk start topic
" Mocht je ArmA free hebben en OA/CO op Steam:"
kost je 20 euro op steam. je kan de guide volgen ( ik herhaal deze zin echt te vaak,...)
Je kon geloof ik ook alleen Operation Arrowhead kopen en dan met de ArmA2 Free proberen.
Of je je wacht tot de Steam Summer sales beginnen, maar daar kon ik helaas niet op wachten
ja, maar niet dramatisch low. andere kant je haalt wat hogere fpsmafiakid0 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:43:
Daarmee krijg je low quality textures als ik het goed heb?
dan de retail versie.
Thanks beide, ik had de TS al gelezen en zo kwam ik ook bij de mirror waar een alles in 1 torrent stond, nu voor de zekerheid toch maar alle zipjes vanaf de Duitse mirror gedownload ipv proberen de torrent bestanden samen te voegen met het zipje van 1.7, je weet nooit of je anders een vaag conflict maakt.jterpstra schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:29:
@roy-t kijk in start topic. staat het allemaal netjes uitgelegd
...
nog 20 minuutjes downloaden met steam en dan kan ik het proberen
Ja, dus je volgt de guide totaal niet.roy-t schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:49:
[...]
[...]
Thanks beide, ik had de TS al gelezen en zo kwam ik ook bij de mirror waar een alles in 1 torrent stond, nu voor de zekerheid toch maar alle zipjes vanaf de Duitse mirror gedownload ipv proberen de torrent bestanden samen te voegen met het zipje van 1.7, je weet nooit of je anders een vaag conflict maakt.
nog 20 minuutjes downloaden met steam en dan kan ik het proberen
als je het volgt hoef je de hele gedoe met losse snelkoppelingen en console commands en losse dayz files niet te doen "Mocht je ArmA free hebben en OA/CO op Steam " @ TS ( werkt ook met beide retail OA / ARMA )
eerste guide is alleen voor arma 2 retail ( de hele lange versie met allemaal commands )
[ Voor 20% gewijzigd door osmosis op 12-06-2012 14:54 ]
Je bedoelt onderstaande stuk uit de TS toch met 1e guide? Want daarin staat letterlijk die losse bestandjes downloaden, unzippen en in de map plaatsen (niet dat dit nu zoveel moeite is).jterpstra schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:50:
[...]
Ja, dus je volgt de guide totaal niet.
als je het volgt hoef je de hele gedoe met losse snelkoppelingen en console commands en losse dayz files niet te doen
mits je arma 2 free gebruikt moet je wel de tweede guide volgen.
eerste guide is voor arma 2 retail
Edit:nstallatie tips:
1. Je hebt zowel ARMA 2 als Operation Arrowhead nodig (uitbreiding) om dit te kunnen spelen. Momenteel is er een pack met beide games genaamd Combined Operations te koop voor 25 euro op steam maar de games zijn ook zonder steam te koop en te spelen.
2. Installeer beide games
3. In je folder van Operation Arrowhead creeër je een folder genaamd addons en daarin de folder @dayz.
4. Download de dayz bestanden hier naar een tijdelijke map op bijvoorbeeld je bureaublad.
5. Pak alle bestanden uit en zorg dat alle files (14 stuks) in de map komen uit stap 3.
6a. In Steam voeg je aan de launch options van ARMA 2: Combined Operations het volgende toe: -nosplash -mod=@dayz.
6b. Voeg aan je shortcut van Combined Operations bij target/doel als laatste de volgende parameters toe: -nosplash -mod=@dayz
Er staat een fout in de eerste installatie guide stap 3
De juiste stap 3 is:
Bron: http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=2085 en de layout van de bestanden in de torrent voor dayz3) Make a folder named "@DayZ" in your Arma 2: Operation Arrowhead directory.
Inside "@DayZ" folder create another folder named "Addons". It should look like this: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\@DayZ\Addons
[ Voor 14% gewijzigd door roy-t op 12-06-2012 15:08 ]
Die jij quote is voor retail arma 2 en retail arma 2 CO/OA
De tweede met dayz sixlauncher is voor free en retail
alleen dan fool proof.
dus de guide genaamd "Mocht je ArmA free hebben en OA/CO op Steam "
De tweede met dayz sixlauncher is voor free en retail
alleen dan fool proof.
dus de guide genaamd "Mocht je ArmA free hebben en OA/CO op Steam "
[ Voor 21% gewijzigd door osmosis op 12-06-2012 14:56 ]
Ik zag dat staan en dacht dat er bedoelt werdt wat je moest doen als je Arma II op CD had en Arrow Head op steam. Misschien daarin in de topic start OF van maken. Ik heb inderdaad combined ops op steam. Zal even kijken naar die sixlauncher, bedankt voor de tip.Mocht je ArmA free hebben en OA/CO op Steam:
[ Voor 1% gewijzigd door roy-t op 12-06-2012 15:04 . Reden: ja dit ]
Werkt heel simpel. totaal fool proof
+ update zichzelf ( althans day-z ) beta patches voor arma 2 moet je handmatig binnen slepen. maar is ook alleen maar een simpele installer
In theorie zou die guide in elke situatie moeten werken ongeacht retail/steam
alleen gemixt word misschien wat lastig, nog niet getest
In theorie zou die guide in elke situatie moeten werken ongeacht retail/steam
alleen gemixt word misschien wat lastig, nog niet getest
[ Voor 27% gewijzigd door osmosis op 12-06-2012 15:07 ]
Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht