Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:51
@Criminal, DayZ.
@Awsom, neem je gewoon mee. Daar komt voorlopig ook geen verandering in.
@Joerdgs, ik ben nu niet thuis dus dat wordt pas na het avondeten ergens, maar als je je profile ID even DMed kan ik dat straks wel oplossen. Je ID vindt je door in het hoofdmenu van ARMA2 naar je profiles te gaan, deze te editen en dan zie je in dat kleine scherm je ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
wat de actuele neuk, random shit spawnt op bepaalde servers.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 16:19
Hadden 2 weken lang een kamp met 2 huey's, ong. 10 voertuigen en ruwweg 30 tentjes vol met meuk.

Hadden zo'n beetje alles wel gedaan en alle gear/voertuigen in handen, Vonden de rest van de mensen op de server niet zo leuk en zijn toen een soort van zoektocht begonnen om ons kamp te raiden.

Is ze na een weekje gelukt en hebben toen ons kamp gevonden (En geraid). Ze hebben de heli's niet kunnen meenemen aangezien die weer eens allebij gebugged waren. :p

Maar ja, Ik heb zo'n beetje alles wel gezien nu. En zeker aangezien ik al vanaf het begin speel (Toen er enkel nog een nieuw-zeeland server was) Ik wacht nu rustig af en hoop dat er binnekort wat grotere updates komen.

Alsnog moet ik zeggen, Dayz is echt een geweldig concept. Echter jammer dat het sinds het populair werd in zo'n Call of Duty feest is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik heb het nu al een aantal dagen niet meer aangeraakt. Op het moment bezig met Max Payne 3 op de PS3. Ik zal vandaag weer eens inloggen om te kijken hoe het nu is om te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Als ik met vrienden speel en ik word door een zombie.andere speler gedood. Spawn ik dan ook bij mijn vrienden terug? Of spawn ik zoals de inleiding zegt op een nieuwe willekeurige locatie op de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Je spawnt gewoon bij de kust dus mag je op zoek naar de anderen.

Valt me trouwens op dat er geen panic geluiden meer zijn als je wordt aangevallen.

[ Voor 40% gewijzigd door spookz0r op 03-06-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 03-10 21:34
Zo 150k unieke spelers !
"Unique Players: 152117"

voor wie geïnteresseerd is , babbeltje met de dev's ander & vipeax ;)
http://nl.twitch.tv/gametheorycast/b/320150714

Voor TS zou dit als steam ( fool proof )methode erbij kunnen komen ?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Installatie guide : Steam versie van Arma 2 Free met CO/OA Fool-Proof approach

Stappen :

- Installeer ArmA 2 Free vanuit Steam. * run de game na installatie 1x ! (belangrijk voor register)
- Installeer ArmA 2 OA/CO vanuit Steam. * run de game na installatie 1x ! (belangrijk voor register)
- Download en installeer de laatste beta van arma2 (Groene balk bovenin staat meest recente build)
http://www.arma2.com/beta-patch.php
- Download en installeer Sixupdater
http://www.six-updater.net/p/download.html
- Op je bureaublad verschijnen twee shortcuts "Sixupdater" en " Sixlauncher"
- Open "sixlauncher " zet present op Dayz (*meestal staat het al op Dayz profiel)
Afbeeldingslocatie: http://s17.postimage.org/bbpfz8wln/9u7o9g.jpg *klikbaar
- Druk op "Update "
- Gefeliciteerd ! je kan Dayz spelen, non-beta en op beta servers !
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is de gemakkelijkste methode die ik heb kunnen bedenken en werkt als een charm
terwijl ik het nog nergens anders ben tegengekomen :?

* het zou ook moeten werken met retail versie, maar ik heb dat niet kunnen testen

Ieder geval een stuk gemakkelijker dan de huidige guide @ start post

[ Voor 101% gewijzigd door osmosis op 03-06-2012 13:50 . Reden: Typotjes, wat ophelderingen. pic erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
jterpstra schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:34:
Zo 150k unieke spelers !
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/06t084r303b49v.png
>50.000 (unieke) spelers in de afgelopen 24 uur. ^)
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:01
Zo 150k unieke spelers !

Voor TS zou dit als steam ( fool proof )methode erbij kunnen komen ?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Installatie guide : Steam versie van Arma 2 Free met CO/OA Fool-Proof approach

Stappen :

- Installeer ArmA 2 Free vanuit Steam. * run de game na installatie 1x ! (belangrijk voor register)
- Installeer ArmA 2 OA/CO vanuit Steam. * run de game na installatie 1x ! (belangrijk voor register)
- Download en installeer de laatste beta van arma2 (Groene balk bovenin staat meest recente build)
http://www.arma2.com/beta-patch.php
- Download en installeer Sixupdater
http://www.six-updater.net/p/download.html
- Op je bureaublad verschijnen twee shortcuts "Sixupdater" en " Sixlauncher"
- Open "sixlauncher " zet present op Dayz (*meestal staat het al op Dayz profiel)
[afbeelding] *klikbaar
- Druk op "Update "
- Gefeliciteerd ! je kan Dayz spelen, non-beta en op beta servers !
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is de gemakkelijkste methode die ik heb kunnen bedenken en werkt als een charm
terwijl ik het nog nergens anders ben tegengekomen :?

* het zou ook moeten werken met retail versie, maar ik heb dat niet kunnen testen

Ieder geval een stuk gemakkelijker dan de huidige guide @ start post
Ik heb het via deze manier gedaan, is ook de eerst die bij mij werkt de rest crashte bij mij.

http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=10520

Blijf je dus ook steam behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
DeadKnight schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:32:
[...]

Ik heb het via deze manier gedaan, is ook de eerst die bij mij werkt de rest crashte bij mij.

http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=10520

Blijf je dus ook steam behouden.
Ja er zijn zat methodes.
m'n opzet was zo simpel mogelijk. zonder enige input van de user zelf
meestal gaat het daar namelijk fout, deze is zo simpel zelfs mijn oma het voor elkaar zou krijgen :P

+ het update zichzelf via sixupdater

[ Voor 3% gewijzigd door osmosis op 03-06-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Net m'n M4A3 CCO moeten droppen omdat ik een MP5SD met ammo vond. Ik mis de sight en vooral de flashlight erg, maar het feit dat ik nu zombies kan afschieten zonder ook maar iemand te alerteren compenseert daar meer dan genoeg voor. Eerder bij de NW airport iemand naar de barracks zien sneaken tussen de zombies, 2 bursts afgevuurd, de zombies een voor een geheadshot, gaan looten en niemand had er ook maar iets van door op de airport(die trouwens vol zit met andere survivors/bandits tegenwoordig).

Dag 8 momenteel, en nu zou ik het érg cliché vinden dat ik straks of morgen ineens sterf, net nu ik top-level gear begin te krijgen. Enkel nog de NVG's en een silenced pistool en ik heb zowat alles wat ik nodig heb qua gear.

Dan eens een van die verdomde voertuigen herstellen :/ zoveelste keer airport -> stary sobor -> airport -> stary sobor wordt op den duur zowaar saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen!

Ik zie dit spel sinds kort steeds vaker langskomen en ik ben eigenlijk wel erg geïnteresseerd, omdat de gameplay zo rustig is en de schaal zo groot is. Het contrast is helemaal groot in vergelijking met spellen zoals Left4dead, van wat ik gezien heb in ieder geval.

Nu heb ik ArmA 2 niet en van wat ik begrepen heb moet je de standaard ArmA 2 en de Arrowhead uitbreiding hebben om Day Z te spelen. Ik ben niet erg geïnteresseerd in ArmA 2 zelf, maar wel in Day Z. Is het kopen van ArmA 2 en Arrowhead het waard enkel om Day Z te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Volgens +/- 50.000 spelers wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:37:
Hey mensen!

Ik zie dit spel sinds kort steeds vaker langskomen en ik ben eigenlijk wel erg geïnteresseerd, omdat de gameplay zo rustig is en de schaal zo groot is. Het contrast is helemaal groot in vergelijking met spellen zoals Left4dead, van wat ik gezien heb in ieder geval.

Nu heb ik ArmA 2 niet en van wat ik begrepen heb moet je de standaard ArmA 2 en de Arrowhead uitbreiding hebben om Day Z te spelen. Ik ben niet erg geïnteresseerd in ArmA 2 zelf, maar wel in Day Z. Is het kopen van ArmA 2 en Arrowhead het waard enkel om Day Z te spelen?
Ik twijfelde er ook eerst aan, maar na iets meer dan een week gespeeld te hebben kan ik zeker zeggen dat het het waard is! Als je nog nooit arma gespeeld hebt zal je zeker even er moeten in komen(de meeste mensen die het voor de eerste keer spelen schieten meteen hun 5 makarov mags leeg, meestal de helft naast, op een bende zombies, lopen in het midden van de straat en zijn verbaasd als ze een heel dorp zombies achter hun aan krijgen), maar daarna kan je er echt vreselijk veel tijd in stoppen, en ookal lijkt het reizen tussen bestemmingen saai, dat is het zeker niet. Wel is het aan te raden om met andere mensen te spelen. Ik heb het tegelijk met enkele kennissen gekocht, we spelen altijd met 2-3 man minstens en dat voegt ook veel aan het plezier toe(vooral de flaters en het vluchten van de zombies daarna). Handig is dat je een map op het internet opzoekt(het heet dezelfde map als het originele spel) en dat je enkele 'beginner guides' leest.

Maar ik kan je verzekeren, je zal er plezier aan hebben :p

Edit: @Vipeax: op de site staat nu zelfs 154 390 unique players. Moet zowat de populairste mod van de laatste jaren zijn met zoveel spelers.

[ Voor 4% gewijzigd door Exbloder op 03-06-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exbloder schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:42:
[...]

Ik twijfelde er ook eerst aan, maar na iets meer dan een week gespeeld te hebben kan ik zeker zeggen dat het het waard is! Als je nog nooit arma gespeeld hebt zal je zeker even er moeten in komen(de meeste mensen die het voor de eerste keer spelen schieten meteen hun 5 makarov mags leeg, meestal de helft naast, op een bende zombies, lopen in het midden van de straat en zijn verbaasd als ze een heel dorp zombies achter hun aan krijgen), maar daarna kan je er echt vreselijk veel tijd in stoppen, en ookal lijkt het reizen tussen bestemmingen saai, dat is het zeker niet. Wel is het aan te raden om met andere mensen te spelen. Ik heb het tegelijk met enkele kennissen gekocht, we spelen altijd met 2-3 man minstens en dat voegt ook veel aan het plezier toe(vooral de flaters en het vluchten van de zombies daarna). Handig is dat je een map op het internet opzoekt(het heet dezelfde map als het originele spel) en dat je enkele 'beginner guides' leest.

Maar ik kan je verzekeren, je zal er plezier aan hebben :p

Edit: @Vipeax: op de site staat nu zelfs 154 390 unique players. Moet zowat de populairste mod van de laatste jaren zijn met zoveel spelers.
Klinkt goed! Werkt de mod goed met de Steam versie? En weet iemand toevallig waar ik ArmA 2 en Arrowhead een beetje goedkoop op de kop kan tikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Exbloder schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:42:
[...]
Ongeveer 50.000 keys waren gekocht na de launch van DayZ, al is 't alweer 2 weken geleden sinds die query liep. Zullen er nog wel een 75.000 zijn. Aantal unique is PRECIES 155.000 op dit moment.

Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/0670c1g003F53C.png
Edit:
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/063236B303Z54I.png
155.001* :p
Edit2:
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/06d6N9y8036545.png

Loopt dus per 3 seconden alweer met +1 omhoog.

[ Voor 26% gewijzigd door Paprika op 03-06-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
hahah ik zou als dev echt halve panic attack krijgen
en hopen dat de servers het leuk blijven vinden...

lijkt me een nachtmerrie qua sizing vooral als het in zo tempo gaat

nog even en je mag hierop overstappen
https://github.com/twitter/mysql/wiki/Change-History

[ Voor 21% gewijzigd door osmosis op 03-06-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:51:
[...]

Klinkt goed! Werkt de mod goed met de Steam versie? En weet iemand toevallig waar ik ArmA 2 en Arrowhead een beetje goedkoop op de kop kan tikken?
Ik speel het met de Steam versie, alles werkt zonder problemen! Heb six launcher gebruikt om de mod te installeren & te updaten, maar kan ook makkelijk handmatig gedaan worden(er zijn tutorials).

Het spel stond 2 weken ofzo terug op amazon(als direct download) voor $15. Dat is zowat het goedkoopste wat je kon vinden voor combined operations. Op zo goed als elke andere webshop staat het voor €25 of out of stock.

[ Voor 19% gewijzigd door Exbloder op 03-06-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Servers hebben het zwaar? Kom er nergens meer in in ieder geval.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NL2 werkt nu wel, maar ben vanaf mn vorige server ongeveer 20 minuten aan tijd/items kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Bananenspin schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:24:
Servers hebben het zwaar? Kom er nergens meer in in ieder geval.
Slechte servers dan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exbloder schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:20:
[...]

Ik speel het met de Steam versie, alles werkt zonder problemen! Heb six launcher gebruikt om de mod te installeren & te updaten, maar kan ook makkelijk handmatig gedaan worden(er zijn tutorials).

Het spel stond 2 weken ofzo terug op amazon(als direct download) voor $15. Dat is zowat het goedkoopste wat je kon vinden voor combined operations. Op zo goed als elke andere webshop staat het voor €25 of out of stock.
Oke, ik ben om. Steam it is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:44
Ik ben geinteresseerd in dit spel, maar ik heb n aantal vragen. Grafisch ziet het er echt lelijk uit. Kan dat kloppen of hebben de meeste mensen de instellingen gewoon laag? En hoe zit het met de engine? Als ik naar filmpjes kijk krijg ik t idee dat ik naar een spel uit 2003 kijk.. herkenbaar?

Klopt het dat ik twee versies van arma nodig heb voor t spel? "Armed Operations" en "Combined Operations"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
nubcaek schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:44:
Ik ben geinteresseerd in dit spel, maar ik heb n aantal vragen. Grafisch ziet het er echt lelijk uit. Kan dat kloppen of hebben de meeste mensen de instellingen gewoon laag? En hoe zit het met de engine? Als ik naar filmpjes kijk krijg ik t idee dat ik naar een spel uit 2003 kijk.. herkenbaar?

Klopt het dat ik twee versies van arma nodig heb voor t spel? "Armed Operations" en "Combined Operations"?
CO is Arma II + AO.

Kijk streams voordat je het koopt, dan zie je hoe mooi of lelijk het spel kan zijn.
Instellingen kunnen mooi staan, maar je kan het ook laag zetten.

Day-Z gaat hoogstwaarschijnlijk ook op Arma 3 draaien, dus je kan ook een hele tijd wachten.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dat vind ik nog best een slecht voorbeeld eigenlijk :P.

http://vipeax.org/arma2OA_2012-05-18_22-20-32-44.png
Met wat AA enzo...

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 03-06-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Doe jezelf een plezier een speel eerst even Arma2 free. Ook al is het niet day-z geeft het een goed beeld van de manier waarop het spel en de gameplay is opgebouwd. Zo kom je niet voor vervelende verassingen te staan en hoef je ook niet (mocht het zover komen) van wal te steken in dit forum over je verkeerde aankoop. Hou er rekening mee dat voor zo'n beetje 90% van alle beginnende spelers bezig is met de weg te zoeken, een doel te zoeken en te zoeken waar het nou allemaal over gaat. De leercurve ligt een stukje hoger dan de meeste games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
ARMA2 Free heeft wel lage reso textures. Dus echt een goed voorbeeld is dat ook niet :/.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 03-06-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Paprika schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:11:
ARMA2 Free heeft wel lage reso textures. Dus echt een goed voorbeeld is dat ook niet :/.
en de mensen die BAF en PMC lite hebben? volgens mij waren die textures ook low res.
Een goed beeld van het grafische aspect geeft het misschien niet, maar poster gaf al aan daar bij voorbaat niet onder de indruk van te zijn, qua gameplay en besturingsmechaniek lijkt me de gratis demo meer dan voldoende om een impressie te krijgen van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:44
Nickbn schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:10:
[...]

Doe jezelf een plezier een speel eerst even Arma2 free. Ook al is het niet day-z geeft het een goed beeld van de manier waarop het spel en de gameplay is opgebouwd. Zo kom je niet voor vervelende verassingen te staan en hoef je ook niet (mocht het zover komen) van wal te steken in dit forum over je verkeerde aankoop. Hou er rekening mee dat voor zo'n beetje 90% van alle beginnende spelers bezig is met de weg te zoeken, een doel te zoeken en te zoeken waar het nou allemaal over gaat. De leercurve ligt een stukje hoger dan de meeste games.
Goede tip! Ik download 'm meteen.

Arma 3 heb ik inderdaad gezien en klinkt enorm interessant.. maar dat duurt nog wel zeker een jaar. Overigens ben ik wel van een pittige leercurve.. ben momenteel zoekende naar een goede, interessante en vooral leuke game met diepgang om te draaien op mijn nieuwe beest van een laptop. =) Bij deze mod krijg ik dat gevoel wel.. mooi dat ik 't nu enigszins kan testen met een demo.

[ Voor 15% gewijzigd door nubcaek op 03-06-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/0z2t0y092E393G1y3B3S/2012-06-04_00001.jpg

Nieuw kamp much?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Topicstarter
#OccupyChernarus. Enige woorden ervoor.
Mooie lolwat trouwens: gisteren op één van de airfields in PvP verloren, dus toen ik met 1000 bloed (en bloedende) 3 minuten unconscious ging dacht ik dat ik wel dood zou zijn wanneer ik weer inlogde. Vandaag opnieuw ingelogd, voorbereid op avontuur voor nieuwe gear verzamelen... Oh boy was I wrong. Log ik in, spawn ik liggende op airfield met 12000 bloed en als enige problemen wat honger en dorst. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh

Je moet je totaal niet druk maken om graphics. Verwacht ook vooral rampzalige performance als je met een groepje een stad in gaat. Dan maak het niet eens uit hoe hoog je je graphics hebt. Het blijft gewoon Arma... het is inderdaad niet gigantisch mooi, maar als je ziet wat er eigenlijk allemaal achter de schermen berekend wordt (Wind en warmte is gewoon overal aanwezig). Daarnaast heb je een gigantische map. Ik zou gewoon een keer wat recente videos kijken van mensen die niet diehard Arma fans zijn, maar gewoon willekeurige personen. Daarnaast maakt een groepje het VEEL leuker.
Fl4pp13 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 02:18:
#OccupyChernarus. Enige woorden ervoor.
Mooie lolwat trouwens: gisteren op één van de airfields in PvP verloren, dus toen ik met 1000 bloed (en bloedende) 3 minuten unconscious ging dacht ik dat ik wel dood zou zijn wanneer ik weer inlogde. Vandaag opnieuw ingelogd, voorbereid op avontuur voor nieuwe gear verzamelen... Oh boy was I wrong. Log ik in, spawn ik liggende op airfield met 12000 bloed en als enige problemen wat honger en dorst. :D
I tell you, het kwam door mijn bandages en blood transfusion toen je unconscious was.

[ Voor 22% gewijzigd door Adanteh op 04-06-2012 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Topicstarter
Met groepje spelen is inderdaad veel leuker, en ook aanzienlijk makkelijker om bijvoorbeeld de airfields te raiden. Een of twee man met binoculars en zware rifles in de bosjes neerzetten, terwijl twee anderen een snelle smash-and-grab doen op militaire loot. Voorkomt ook dat je op knullige manieren doodgaat aan andere spelers die niet goed worden opgeruimd (zoals Adanteh, Pindab0ter en ik gisteravond mochten ervaren :') ). Nou ja.

Groepsgewijs hangt ook enorm af van met wie je speelt. Sommigen vinden het leuk om andere spelers te griefen door Chernogorsk of Electrogorsk in een free-fire zone om te toveren, anderen zijn juist meer bezig om echt er het beste van te maken, en dus als groep een tentenkamp runnen (Adanteh dus) of (als het weer goed werkt) vehicles werkende te houden. Mogelijkheden zat dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Gave mod! De servers zijn overvol en de server browser van Arma 2 is brak, altijd al zo geweest, sinds OFP al. Vraagje, komt loot vanzelf terug of heb je daarvoor een map herstart voor nodig? Veel maps zijn leeg geroofd, vooral langs de kust. Erg frustrerend dat niks meer kan vinden terwijl er een dozijn zombies rondlopen want de respawnen wel.

Ik ren altijd naar een trap als het spannend wordt. Zombies lopen heel erg traag op een trap en zo heb ik alle tijd voor headshots. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Adanteh schreef op maandag 04 juni 2012 @ 02:24:
[...]

Je moet je totaal niet druk maken om graphics. Verwacht ook vooral rampzalige performance als je met een groepje een stad in gaat. Dan maak het niet eens uit hoe hoog je je graphics hebt. Het blijft gewoon Arma... het is inderdaad niet gigantisch mooi, maar als je ziet wat er eigenlijk allemaal achter de schermen berekend wordt (Wind en warmte is gewoon overal aanwezig). Daarnaast heb je een gigantische map. Ik zou gewoon een keer wat recente videos kijken van mensen die niet diehard Arma fans zijn, maar gewoon willekeurige personen. Daarnaast maakt een groepje het VEEL leuker.

[...]

I tell you, het kwam door mijn bandages en blood transfusion toen je unconscious was.
Met de betafiles is de performance behoorlijk beter geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Van 't weekend ook maar overstag en Arma+ op steam aangeschaft, helaas kreeg ik geen character aangemaakt ('Waiting for ...'). Zal wel net verkeerd moment hebben gekozen, zondag middag. Vanavond nog een poging, ben benieuwd.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Welke server is dat ? Nice M16 ACOG i see?

Gisteren tentje neergezet, zonder loot naar NW airfield gegaan 2 primairies gevonden, shitload ammo, gekilled op de weg uit het vliegveld...

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Acog indeed. Iemand op TS kwam drie tentjes tegen toen hij Deer Stands aan het clearen was, stonden precies tussen twee deer stands op een open veld. Waren 3 tentjes met ongeveer 5 primary weapons (2xAKM, 1xAK-74 1xM16 Acog 1xM16 M203) en die hebben we dan maar meegenomen inclusief alle ammo, medical supplies en meer :)
spookz0r schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:18:
[...]

Met de betafiles is de performance behoorlijk beter geworden :)
Behoorlijk beter, maar in bepaalde steden blijft het nog steeds niet je van het. Zelfs kleine dorpjes enteren met 4 man resulteert in een rampzalige framerate. Dan hoor je alle drie man op TS ook meteen klagen. Ben je weer 200 meter het dorpje uit, dan loopt het weer als een trein. Voor de beta bleek slechte framerate op alle momenten mogelijk en herstelde het ook niet meer als het was ingezakt, dat gebeurt nu dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik heb de stappen om te installeren uitgevoerd, maar krijg in game de melding: you cannot play/edit this mission; it is dependable on downloadable content that has been deleted.chernarus

Wat heb verkeerd gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Adanteh schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:19:
Acog indeed. Iemand op TS kwam drie tentjes tegen toen hij Deer Stands aan het clearen was, stonden precies tussen twee deer stands op een open veld. Waren 3 tentjes met ongeveer 5 primary weapons (2xAKM, 1xAK-74 1xM16 Acog 1xM16 M203) en die hebben we dan maar meegenomen inclusief alle ammo, medical supplies en meer :)

[...]

Behoorlijk beter, maar in bepaalde steden blijft het nog steeds niet je van het. Zelfs kleine dorpjes enteren met 4 man resulteert in een rampzalige framerate. Dan hoor je alle drie man op TS ook meteen klagen. Ben je weer 200 meter het dorpje uit, dan loopt het weer als een trein. Voor de beta bleek slechte framerate op alle momenten mogelijk en herstelde het ook niet meer als het was ingezakt, dat gebeurt nu dus wel.
Heb het alleen als ik de ingame map open en dan de playerlist daar. Dan kakt het in naar 20fps en blijft ook hangen tot ik de game opnieuw opstart voor de rest is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Menace_1981 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:46:
Ik heb de stappen om te installeren uitgevoerd, maar krijg in game de melding: you cannot play/edit this mission; it is dependable on downloadable content that has been deleted.chernarus

Wat heb verkeerd gedaan?
Ik heb aan de TS nog een methode 2 toegevoegd die hier ook genoemd is. Heb je beide games via Steam aangeschaft en run je de beta versie? Ook in-game éénmaal bij extra's dayz geactiveerd?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Bananenspin schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:41:
[...]

Ik heb aan de TS nog een methode 2 toegevoegd die hier ook genoemd is. Heb je beide games via Steam aangeschaft en run je de beta versie? Ook in-game éénmaal bij extra's dayz geactiveerd?
Ik heb Combined Operations gekocht via Steam en de 2e methode gevolgd. Alles al uitgeprobeerd. Wat ik alleen raar vind is als ik bij expansions in game, dayz aanklik, start ie niet opnieuw op.

Ik ga gewoon alles uninstallen en dan opnieuw doen. Misschien dat ik iets over het hoofd heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:05
Oke dus waar vind ik patch 2.6.93415 (of zo iets) waar nu alle servers op draaien. Ik heb dit weekend een nieuwe pc in elkaar gezet, dus moest ik arma weer even opnieuw downloaden van steam en dayz weer opnieuw installeren. Ik heb gewoon de nieuwste versie van de dayz pagina gedownload dus waarom kan ik niet meer in de servers? Er staat dat ik 2.6.0 heb en 2.6.9nogwat nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Lang niet alle servers draaien daarop, maar dat is een beta patch, dat vind je ook terug in de OP.

@Menace_1981 staat ie dan wel aangevinkt?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
@Bananenspin

Ah ja bedankt! Ik had die patch zelf al gegoogled en geinstalleerd maar toen weer gewoon via steam gestart en dus geen verandering gezien, maar ik moet hem dus via de snelkoppeling openen. Zo maar eens proberen en hopen dat mijn character nog bestaat aangezien ik nu een nieuwe pc heb (wel alle saves overgezet, zelfde steam account en zelfde ip dus moet er denk nog wel zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Bananenspin schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:48:
Lang niet alle servers draaien daarop, maar dat is een beta patch, dat vind je ook terug in de OP.

@Menace_1981 staat ie dan wel aangevinkt?
Ja, staat aangevinkt.

Heb alles geinstalleerd, opnieuw geinstalleerd. Weer dezelfde melding. Snap er niets van.

Klopt het dat als ik via Steam, Combined Operations start, ik toch Arma OA zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Dat klopt inderdaad. Je draait namelijk gewoon de exe van Arrowhead, maar laad dan ook de content van Arma2 in.

Overigens wil ik na het zien van dit filmpje nog veel liever een ghillie suit: http://youtu.be/pGH-BjEc4jM?t=6m3s
Moet wel zeggen dat ik het vreemd vond dat die gekke Belg zijn vrienden niet ging wreken. Ik zou het niet kunnen laten om ze toch te killen. Stel je voor dat die dude een M4 SD had gehad. Ik zou niks anders doen dan wat campen in een bosje ^.^

Edit: Trouwens.. al die comments op Reddit en Youtube die denken dat dat een Fries accent is. Het ergste is dat het ook nog bepaalde Nederlanders zijn die dat zeggen. Godverdomme jongens, zo klink ik toch niet eh?

[ Voor 18% gewijzigd door Adanteh op 04-06-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
@Adanteh

Inderdaad, een ghillie suit is echt geniaal! Ik heb hem nu al een tijdje ingame en het blijft leuk om vrienden te trollen. Zo zitten we bv op xfire in een chatroom te praten en besluiten we door een bos ergens heen te gaan, ik loop misschien 10 meter voorop en snij heel even snel achter een boom en ga direct liggen. Al mijn vrienden lopen niks vermoedend voorbij en na een paar meter kijken ze om zich een en zeggen ze: Godver, heeft hij zich nu weer verstopt? Ook al is het voor de 10de keer en staan ze echt een paar meter voor me dan nog kijken ze recht over me heen. Dus zelfs als je weet hoe het er ongeveer uitziet zo iemand in het gras met een ghillie suit zelfs dan valt het niet op.

We kwamen er wel achter dat 1 ding wel jammer is, als je van een afstand naar degene in de ghilliesuit kijkt zie je hem wel opvallen, omdat dan al het gras is weggespawned. Maar zelfs dan, als je je main weapon geequipted heb (als hij op je rug zit valt hij meer op) en je kijkt gewoon een beetje naar beneden en beweegt niet, dan lijkt je van afstand op een struik dus valt je alsnog niet erg op. Maar het beste is nog om gewoon dicht bij de takken van bomen te gaan liggen of tegen struiken aan, deze houden hun takken ook nog van afstand.

Ik ben (gelukkig) nog niet in een situatie als die van het filmpje gekomen, maar ik denk dat mijn ghilliesuit dan zeker had geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik heb dus al wel een paar keer camo gehad, maar echt helpen doet dat niet. Daarnaast heb ik ook nog een keer camo paint of mijn hoofd, maar dat is vooral voor de herkenbaarheid. Nadeel is die bigass rugzak die je overal ziet. Natuurlijk scheelt het toch al een stukje als je in de bomen zit. Die normale survivor skin valt verdomme veel op. Maar inderdaad, dat blijft jammer dat je zo goed zichtbaar bent op afstand. Zo zagen we gister ook twee man met ghillie suit midden op airfield liggen :')

Ik vind het toch ook behoorlijk belangrijk om te weten welke bosjes zichtbaar zijn op afstand. Zo heb ik regelmatig mensen gekilld die wel in bosjes zaten, maar van mijn afstand waren die bosjes nog niet zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
Het mooie aan die ghillie suit is dus ook dat je je rugzak niet meer ziet, zo val je dus nog minder op.

Van die bosjes zal ik een keer uitzoeken met wat vrienden, maar ik denk dat tenminste al het groen dat op de kaart (ingame, en dan verst ingezoomd) zichtbaar is van afstand. Daar staan volgens mij soms ook nog wel eens struikjes op die bv midden in een weiland staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Nou ging weer fijn.. vriend van me is nogal nieuw heeft het sinds eergisteren.
Meneer vond het nodig om een lee enfield midden in het dorp te gebruiken :P

Ik had er al voor gewaarschuwd maar ook in IRL heeft hij moeite met naar mij luisteren,..
dus zo doende. loste hij één schot. Daar kwam de shitstorm !
In het proces heb ik nog 20 kunnen neerhalen, helaas heb ik me buddy niet kunnen redden
hij mag dus helemaal weer vanaf shore m'n kant op komen ( dichtbij Mstra ) vraag me ook zeer af of hij dat levend haalt xD vooral in z'n uppie. we zullen zien anders mag ik dus me leven riskeren om hem op te halen.

Ondertussen ga ik maar voorbijgangers de stuipen op het lijf jagen :+
Elke keer als ik een survivor zie gaat dit over direct channel :
YouTube: Kid Cudi ft Cage - MANIAC ( Music Video )

" I am the maniac, I am the ghoul I’m in the shadows in the corner of my room this my new hideaway
this my tomb this is my coffin, this is my place for unrulyness, no worries
i love the darkness yeah "

[ Voor 27% gewijzigd door osmosis op 04-06-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de installatie guide in de OP nog steeds actueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Iedergeval de tweede wel, de sixupdater manier. De ander geen idee.. zou ook moeten werken lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke. Is het dus de bedoeling dat ik eerst die @Dayz map aanmaak in de ArmA 2:OA, vervolgens die 14 files erin doe en daarna sixupdater gebruiken? Of is sixupdater een afzonderlijke manier om de boel te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
nee precies volgen zoals het er staat
sixupdater handelt de dayz part af ;)

en ook in die volgorde. en vergeet dit stukje vooral niet "* run de game na installatie 1x ! (belangrijk voor register) " na installatie van arma 2 free en van oa / co

[ Voor 86% gewijzigd door osmosis op 04-06-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah oke. Dus als het goed is update sixupdater het spel wanneer er een nieuwe update beschikbaar is? Of moet ik weer bestanden toevoegen wanneer er een nieuwe versie uitkomt? En moet ik sixlauncher of sixupdater gebruiken voor het opstarten van het spel?

EDIT: Vaag. Ik word er gewoon uitgekicked als ik wil joinen en receiving data oid blijft in het beeld staan. En soms krijg ik de melding "No entry bin\config.bin\CfgWeapons". Heeft iemand een idee hoe dit te fixen?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Geen probleem die melding, krijgt iedereen zo nu en dan.

Zoek een server die de beta versie draait en niet al te vol zit en een respectabele ping.
Grote kans dat je die gewoon kan joinen

Edit :
@TS-ers in startpost staat m'n "guide" er twee keer

[ Voor 17% gewijzigd door osmosis op 04-06-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, het is nu wel gelukt! :) Nice! Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Woohoo, DayZ draait ook mijn laptop. Nu kan ik helemaal no-lifen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik moet eigenlijk eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje saai vind. Er gebeurt amper wat en je kunt bijna in geen enkel gebouw. Daarnaast kom ik ook bijna niemand tegen. Jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 18:40
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 01:53:
Nou, ik moet eigenlijk eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje saai vind. Er gebeurt amper wat en je kunt bijna in geen enkel gebouw. Daarnaast kom ik ook bijna niemand tegen. Jammer :'(
Van wat ik heb gehoord, is het tegenkomen van anderen meestal geen prettige gebeurtenis :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ja daar heb ik al een keer ervaring mee gehad :P Maar dan nog, ik had gehoopt dat er meer actie zou zijn. Ik heb een paar uur door enkele dorpjes gerend en een radartoren, maar ik kon bijna nergens in en alle dorpjes zijn vrijwel hetzelfde, behalve misschien de plaats van de huizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 18:40
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 01:57:
Haha, ja daar heb ik al een keer ervaring mee gehad :P Maar dan nog, ik had gehoopt dat er meer actie zou zijn. Ik heb een paar uur door enkele dorpjes gerend en een radartoren, maar ik kon bijna nergens in en alle dorpjes zijn vrijwel hetzelfde, behalve misschien de plaats van de huizen.
Als je actie wilt had je beter left4dead kunnen downloaden ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Daarom wil je dus ook leuke medespelers hebben. Ik dacht ook dat er nooit wat gebeurde, behalve wat griefing kills in Cherno en Elektro. Als ik dan verder rondtrok had ik het gevoel dat er nooit iemand was. In de laaste paar dagen heb ik wel ontdekt dat er redelijk wat gebeurt. Helemaal op NL4 was het vandaag feest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ga naar NW airfield daar zijn altijd wel mensen :P Stary Sobor en Balota hebben loot in militare tenten. Je moet idd maar het goede dorp vinden. In Berezhino zijn veel huizen wel toegankelijk. Veel appartementen, 2 supermarkten en nog meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 08:48
Wat is de goedkoopste manier op het moment om deze game draaiende te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 09:08
volgens mij maakt het momenteel niet zoveel uit. Retail prijs en steam prijs zitten beide rond de 25 euro voor combined operations..

het spel spelen via ARMA2:free wil je liever niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Rexcore schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:10:

het spel spelen via ARMA2:free wil je liever niet...
waarom zou je dat liever niet willen ?
Piekartz87 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:44:
Wat is de goedkoopste manier op het moment om deze game draaiende te krijgen?
Goedkoopste manier en simpelste is op steam arma 2 CO of OA te kopen ( 20,- )
en via steam ook Arma 2 Free downloaden.

Beste kan je dan m'n guide in start topic volgen " Mocht je ArmA free hebben en OA/CO op Steam "

[ Voor 51% gewijzigd door osmosis op 05-06-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 09:08
jterpstra schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:41:
[...]

waarom zou je dat liever niet willen ?

[...]
heb geen ervaring ermee, maar wat ik tot nu toe gehoord heb is dat het spel dan meer last van bugs heeft dan met de normale versie. Maar nogmaals, geen ervaring. alleen van horen en zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Rexcore schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:57:
[...]

heb geen ervaring ermee, maar wat ik tot nu toe gehoord heb is dat het spel dan meer last van bugs heeft dan met de normale versie. Maar nogmaals, geen ervaring. alleen van horen en zeggen.
Eerste keer dat ik die hoor, lijkt mij hoges poges
enigste wat wel echt dramatisch verschil maakt is beta patch voor arma 2. beta patch is zoveel stabieler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Je merkt het verschil in textures wel duidelijk, wat af en toe irritant kan zijn. Heb het gevoel dat textures ook iets minder snel ingeladen worden, dus als je bijvoorbeeld naar Firestation kijkt dan zie je pas vanaf dichter bij door de ramen. Dat soort dingen zijn wel irritant. Daarnaast is het met CO ook een stuk leuker om 'normale' Arma te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 08:48
Duurt lang zeg,, eerste keer joinen.

Had wat moeite met de installatie omdat het maken van de mapjes verkeert in de OP staat...
Je moet eerst het mapje @dayz maken en dan addons

En dan nog een probleem.. het speelt voor geen meter. alles staat erg laag en het stottert gigantisch. en ik speel max payne 3 op high zonder problemen...

[ Voor 30% gewijzigd door Piekartz87 op 05-06-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Piekartz87 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:34:

Had wat moeite met de installatie omdat het maken van de mapjes verkeert in de OP staat...

En dan nog een probleem.. het speelt voor geen meter. alles staat erg laag en het stottert gigantisch. en ik speel max payne 3 op high zonder problemen...
paar x eerder gezegd, zal voor mij de laatste keer zijn dat ik het zeg :P voel je vereerd volgende die vraagt negeer ik O-)

" Zoek een server die de beta versie draait en niet al te vol zit en een respectabele ping.
Grote kans dat je die gewoon kan joinen "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
jterpstra schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:44:

Zoek een server die de beta versie draait en niet al te vol zit en een respectabele ping.
Grote kans dat je die gewoon kan joinen "
Succes met zoeken, bestaat namelijk niet. Ze zitten allemaal tot de nok vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Gewoon door de lijst heen scrollen met de pijltjes, dan wordt alles namelijk ook steeds refreshed. Zodra er een plekje is op enter rammen en je zit er in. Kost niet echt veel tijd als het je niet uitmaakt welke server je wil. Gewoon filteren op 1.7 en DayZ als mission.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Piekartz87 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:34:

Je vergelijkt een console game met kleine gebieden met een spel dat in 1x 225km2 laadt en onderhoudt op je pc. Dat is zwaar en zal altijd zwaar blijven. Als je nog eens echt met ingewikkelde AI zou spelen (dat kan met de Arma II engine) dan flipt je pc al helemaal. Het is dan ook meer een simulator dan een game. Day-Z is een mod-game echter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Het kan ook gewoon komen door de server. Af en toe heb ik rampzalige framerate en na een restart van de server werkt alles prima. Valt nu helaas niks aan te doen. Moet wel zeggen dat het sinds de beta gigantisch is verbeterd. Het draait nu zelfs acceptabel op mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Loev schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:46:
[...]

Succes met zoeken, bestaat namelijk niet. Ze zitten allemaal tot de nok vol.
Toch apart dan, dat ik elke keer weer een server kan vinden
Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/dg24tnkbx/dayz.jpg
*klik

[ Voor 5% gewijzigd door osmosis op 05-06-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik vind dat trouwens verdomme kut werken met die launcher. Het werkte gister wel gewoon met Arma free, maar nu toch ook maar even normale arma 2 geinstalled op mijn laptop. Zonder die launcher ging hij namelijk zeiken bij Arma free.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
ik snap je verhaal hier boven van geen kant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Die launcher vind ik kut werken. Het duurt best lang voordat je in game zit en tenzij je veel slots vrij hebt zit de server alweer vol als de game is opgestart. Daarnaast wil hij elke keer de mod gaan updaten en refreshen duurt verdomme lang. Aka, ik vind het verdomme kut werken met die launcher. Aangezien Arma 2 Free een bitch is zonder die launcher te gebruiken, heb ik maar Arma 2 geinstalled (Op mijn desktop heb ik Arma 2 en OA retail (installer van vipeax), op mijn laptop nu Steam OA en Retail Arma2. Beter? :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Haha prachtig, net samen met kkaltuu naar het noorden gegaan om een airfield te loopen boven Vybor. Wij die hele airstrip af zijn we aan het einde doet mijn shift raar en krijg ik de plak toets... Ik alt tab terug de game in en natuurlijk schiet ik één kogel met mijn DMR waardoor alles naar ons toeloopt. Afijn ik geen pistol kogels meer en kkaltuu alles neerschieten met zijn ak74. Roept ie in ene hey ik hoor iets, ik zie hem een hoekje omlopen en hij begint te schieten. Eindstand kkaltuu een AK cobra rijker, ik een g17 rijker en beide veel blood packs en ammo rijker!

Rip!

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/560943464377847742/F7203079B53B60F7D6C220B90803AD94C95BC1B9/

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:39

Hu9o

Schokkend

Hhaha mooie verhalen.

Ik speel dit spel niet, maar ik vind het toch leuk om er hier over te lezen of op youtube wat filmpjes van te kijken.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Wtf zojuist stierven Kkaltuu en ik tegelijk tijdens een desync? :@

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Eindstand: Desyncs 1, kkaltuu en banaan 0... server desynct een beetje en het andere moment hebben wij beiden een harde piep als toon en -40000 bloed :'(

Daar gaan mijn AKS kobra en GPS. zal er wel een virtueel grafzerkje voor maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel nog maar een keer geprobeerd. Eindelijk een stad gevonden waar je in gebouwen kunt (werkelijk allemaal precies hetzeflde), maar op het moment dat ik in een gebouw loop glitch ik er helemaal doorheen ofzo. Het loopt echt super moeizaam en ik schiet alle kanten op alsof ik lag. Vooral door een deur lopen is gewoon hilarisch om te zien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:47:
Spel nog maar een keer geprobeerd. Eindelijk een stad gevonden waar je in gebouwen kunt (werkelijk allemaal precies hetzeflde), maar op het moment dat ik in een gebouw loop glitch ik er helemaal doorheen ofzo. Het loopt echt super moeizaam en ik schiet alle kanten op alsof ik lag. Vooral door een deur lopen is gewoon hilarisch om te zien :P.
Gebeurt dit ook als je echt recht in een deuropening loopt? ik kan erachter komen als je met je wapen in de deuropening draait je moeite hebt, maar als je "normaal" een deur binnenkomt zou het geen probleem mogen zijn.

(als het echt een probleem is moet je het opnemen en op youtube o.i.d. zetten, kunnen wij zien wat er precies gebeurt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
jterpstra schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:29:
[...]

Toch apart dan, dat ik elke keer weer een server kan vinden
[afbeelding]
*klik
* Loev kijkt naar de pings 8)7 :X

[ Voor 3% gewijzigd door Loev op 06-06-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
Gisteren was ik in Elektro met een maat, en net na het inloggen liepen we rustig naar DAS KRAFTWERK toe. Terwijl ik naast het gebouw liep boem pats gebroken botten, lag dood op de grond. Op teamspeak ging het van $@%$ desync, verdomme lekker weer hoor. Maat van me logt uit, aangezien het redelijk laat was. Ik ga terug naar de zelfde plek, en ja hoor, bleek het een sniper te zijn. Eerst vlogen er 3 kogels om me heen, daarna weer dood. Bandit had een DMR en lag ergens in de heuvels te kampen. Geen zin om weer dood te gaan, dus maar even uitgelogd en kwartiertje laten mijn spullen weer gepakt. Alles lag er nog behalve mijn winchester met ammo, had opeens een AK als primary weapon. Vanavond maar eens naar NWA lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Loev schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:19:
[...]

* Loev kijkt naar de pings 8)7 :X
Die kloppen vaak van geen kant. speel vaak op servers met een ping van "400+ " terwijl het in werkelijkheid een stuk lager ligt. speelt vloeiend vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Even als voorbeeld, UK3 heeft daar inderdaad bv 170ms terwijl ie toch echt bij Leaseweb staat (Amsterdam), met latencies van <10. En ik zie geen enkel resultaat in dat lijstje dat ook maar in de buurt is van de werkelijkheid eigenlijk, zelfs de in-game browser is nog beter,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Klopt, de ingame browser heeft wat accuratere ping's
Maar ik vind dit wel handig de sixlauncher, kan ik ondertussen server zoeken voor mi + maatjes
terwijl ik nog wat andere dingen kan doen.

* heb eigenlijks nu zo beetje een lijstje van servers die ik elke keer ff af ga
CZ01/02
EU40
FI 2
Chicago 5 <- vipeax je server komt er twee keer onder 1x gelockt en op recruit, 1x hardcore
klopt dat ?
NY 1,2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Laatst online: 19-09 12:27
Hmm, heb toen ik deze mod tegenkwam gelijk arma II CO gekocht. Nou moet ik zeggen dat ik de engine van arma echt afschuwelijk vind haha. Wat een drama! Hoe je beweegt, je muis, alles valt wel beetje tegen. Misschien moet ik nog een beetje wennen, maar wat een verschrikking als je BF3 gewend bent.

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Faberge schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:43:
Hmm, heb toen ik deze mod tegenkwam gelijk arma II CO gekocht. Nou moet ik zeggen dat ik de engine van arma echt afschuwelijk vind haha. Wat een drama! Hoe je beweegt, je muis, alles valt wel beetje tegen. Misschien moet ik nog een beetje wennen, maar wat een verschrikking als je BF3 gewend bent.
Ik heb aardig wat uur BF3 gestampt, maar als je vsync uitzet in ArmA dan werken muissettings een stuk beter dan in BF3. (BF3 had met moeite de negative acc eruit gesloopt).

Aan de andere kant snap ik nog steeds niet hoe spellen niet weten dat ze met hun poten van m'n eigen settings af moeten blijven.

[ Voor 10% gewijzigd door kKaltUu op 06-06-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-10 16:12
Faberge schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:43:
options/controls/mouse settings smoothing helemaal uitzetten.
Verder kun je in de game options, head bob en aiming deadzone helemaal uitzetten (slider naar links dus) en als je dan ook nog ev. vsync uitzet heb je een aardig snelle muis staan. Natuurlijk heeft deze game geen flitsende muis bewegingen als UT of Quake. Is ook niet realistisch om een gun van een paar KG als een veertje te kunnen bewegen.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTTNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-02 21:36
Is deze Dayz te spelen als je Arma 2 en OA onofficieel download? Ik wil er wel voor betalen, maar wil het wel met wat vrienden spelen, zij vinden het weer "te duur".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-10 16:12
TTTNL schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:22:
Is deze Dayz te spelen als je Arma 2 en OA onofficieel download? Ik wil er wel voor betalen, maar wil het wel met wat vrienden spelen, zij vinden het weer "te duur".
Nee, deze games hebben FADE protectie :D en de serials gaan ook niet lukken. Maar wat is te duur, vandeweek waren ze samen $15 op Amazon

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er maar niet inkomen. Het concept en het hele idee van Day Z vind ik geweldig, maar de uitvoering vind ik gewoon zo slecht, vooral door de brakke engine van ArmA 2. Ik weet dat de mod zelf nog in de alpha staat is, maar als de engine zo slecht is, dan is er ergens een grens met hoeveel er in de mod verbeterd kan worden. Misschien werkt het allemaal een stuk beter wanneer het op de hopelijk betere ArmA 3 engine draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Serials werkt gewoon, zolang je maar de goede installer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Net voor het eerst even 10 minuutjes gedaan om een korte eerste indruk te krijgen... Op een vreemde manier doet het me aan Trespasser denken. Daar liep ik ook altijd super voorzichtig rond, omdat ik dacht dat achter elke hoek een velicoraptor of T-Rex zat ;).

En hier zat ik me eerst ook af te vragen; "waar moet ik naar toe, waar is het veilig, is het wel ergens veilig, voor de veiligheid neem ik aan van niet, dus sneak-mode activated" :P. Binnenkort even een langere sessie spelen, want ik hou daar wel van.
Pagina: 1 ... 8 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht