Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmehh91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 16:53
Ik heb dus gisteren de mod geïnstalleerd, gelijk een servertje gejoined maar telkens na 5 minuten crasht het terug naar het bureaublad, ik hoor nog wel de geluiden alleen heb geen beeld meer. En dan kan ik ArmA weer opnieuw opstarten. Zou dit kunnen liggen aan een Crossfire setupje? Dat dat op een of andere manier voor problemen zorgt, ik kon niet echt iemand anders vinden met dit probleem..

[ Voor 16% gewijzigd door Timmehh91 op 29-05-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Je zou de beta kunnen proberen Timmehh91, die is een stuk stabieler volgens de meesten. Misschien verhelpt dat je probleem.

[ Voor 23% gewijzigd door CRiMiNaL op 29-05-2012 11:08 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmehh91
  • Laatst online: 03-10 16:53
CRiMiNaL schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:07:
Je zou de beta kunnen proberen Timmehh91, die is een stuk stabieler volgens de meesten. Misschien verhelpt dat je probleem.
Ok! Dat zal ik vanavond dan eens gaan proberen, bedankt voor je reactie.

Verder is het trouwens moeilijk om een server te joinen met 3 man zeg, alles zit zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 21:34
SlaadjeBla schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:58:
Ik bleef gisteren de hele tijd hangen op "waiting for server response". Kan ik dan beter een andere server proberen?
Ja. sommige servers functioneren niet helemaal o.a. omdat ze nog niet geupdate zijn

is nog erg alpha achtig :P het is voorgekomen dat ik bijna een uur bezig ben om een werkende server te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Vandaag een beetje gespeeld, maar het is steeds minder "I'm friendly" en steeds meer "Shoot on sight" vergeleken met vorige week. Maar misschien pak ik ook wel de verkeerde servers.

Ik was amper 10 seconden de server in, in de schuur waar ik gisteren was uitgelogd ergens ver buiten de grote steden, met mijn luck lopen er twee andere survivors buiten, dus ik op direct coms "I'm friendly" twee seconden later zag ik het "You are dead" screen. Bye items o/

Respawn in cherno, beetje gebouwen geloot, weer wat items bij elkaar, map, compass, watch, hunting knife, was net redelijk compleet en was cherno aan het verlaten. Bam! dood again :X

Als dit zo door gaat verwacht ik wel dat er wel weer een mechanic in game komt om de "shoot on sight" mentalteit te ontmoedigen.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
CRiMiNaL schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:20:
Vandaag een beetje gespeeld, maar het is steeds minder "I'm friendly" en steeds meer "Shoot on sight" vergeleken met vorige week. Maar misschien pak ik ook wel de verkeerde servers.

Ik was amper 10 seconden de server in, in de schuur waar ik gisteren was uitgelogd ergens ver buiten de grote steden, met mijn luck lopen er twee andere survivors buiten, dus ik op direct coms "I'm friendly" twee seconden later zag ik het "You are dead" screen. Bye items o/

Respawn in cherno, beetje gebouwen geloot, weer wat items bij elkaar, map, compass, watch, hunting knife, was net redelijk compleet en was cherno aan het verlaten. Bam! dood again :X

Als dit zo door gaat verwacht ik wel dat er wel weer een mechanic in game komt om de "shoot on sight" mentalteit te ontmoedigen.
Je had ze beiden gewoon meteen neer moeten maaien. Kan je misschien nog wat looten ook. Ik vertrouw helemaal niemand meer, tenzij ik met ze samen speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
WIj hebben op een server een basis gemaakt. Liggen zoveel aan meuk dat als ik doodga ik zo weer een assault rifle kan oppikken en alles wat ik nodig heb. Doen regelmatig raids. Alles uit je backpack behalve wapens + ammo en wat medische spullen en dan maar looten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Sowieso doe je wat verkeert als je als eerste gaat vragen of de ander friendly is. Basis is eerst een veilige positie waar je vanuit dekking de omgeving in de gaten kan houden, om vervolgens met getrokken wapen te vragen of de ander friendly is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
spookz0r schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:25:
WIj hebben op een server een basis gemaakt. Liggen zoveel aan meuk dat als ik doodga ik zo weer een assault rifle kan oppikken en alles wat ik nodig heb. Doen regelmatig raids. Alles uit je backpack behalve wapens + ammo en wat medische spullen en dan maar looten :)
Nice! Ben van plan dit binnenkort ook te gaan doen. Toch vraag ik me af hoe het precies met tenten zit, blijven deze ook bestaan na een server crash of updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Daar gaan we op een manier achter komen :P We weten allemaal dat het een alpha is en het is een goede plek. Dichtbij een plaats om te looten en dergelijke. We geven er al niet meer om als we worden doodgeschoten. Gewoon weer stukje lopen en gaan met die banaan. Ze staan er nu 2 dagen. Liggen vol met wapens, ammo, medische spullen en eten en drinken. Geloof 15 stanag mags alleen al lol. Natuurlijk wel in een gebied waar het niet zo druk is met andere mensen ;)

[ Voor 48% gewijzigd door spookz0r op 29-05-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

HMeijer schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:28:
Sowieso doe je wat verkeert als je als eerste gaat vragen of de ander friendly is. Basis is eerst een veilige positie waar je vanuit dekking de omgeving in de gaten kan houden, om vervolgens met getrokken wapen te vragen of de ander friendly is of niet.
Gaat een beetje moeilijk als je net pas bent ingelogd ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Zeau, tijd om te spelen. Heeft iemand zin om een groepje te vormen? De GoT Dayz group chat is weer verrassend leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
CRiMiNaL schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:52:
[...]

Gaat een beetje moeilijk als je net pas bent ingelogd ;)
Als je binnen 30 seconden iemand tegen komt op open ground dan wel, maar zolang er een steen in de buurt is...

Gisteren nog meegemaakt, liep op iemand in die net een hangar uit kwam lopen die ik in zou lopen. Ik rende 3 meter terug achter een hummer, hij rende terug de hangar in. Vervolgens pas voorzichtig om de hoek en afgetast of we beide vriendelijk zouden zijn. Door het uitblijven van een gevecht dook hij vervolgens om de hoek om te saluteren, probleem opgelost.

De beste tactiek is echt om van te voren al een plan te hebben en na te denken waar het gevaar vandaan kan komen en wat je uitvalsroutes zijn evenals dekkingsmogelijkheden.

[ Voor 11% gewijzigd door HMeijer op 29-05-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 22:09
Saluteren, ben dat nog niet tegengekomen (waarschijnlijk overheen gelezen? 8)7) bij de control opties.
Welke knop is dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX1992
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-08 14:54
chris10r schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:14:
Saluteren, ben dat nog niet tegengekomen (waarschijnlijk overheen gelezen? 8)7) bij de control opties.
Welke knop is dat? :)
Ik dacht standaard ' \ ', maar ik kan me uiteraard vergissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Ik heb wat meer mensjes nodig die samen willen werken.
Ik heb mic et cetera. en ik ben t zat om alleen te gaan :P elke keer weer kom ik een kleine pack tegen
en ja.. je wint het gewoon niet tegen 3 lui zodra ze je gespot hebben

* btw meer mensen het gevoel dat berezino nu een levensgevaarlijke plek is ?
vroegah ( vorige week ) kwam ik daar nooit figuranten tegen. nu elke keer !

[ Voor 25% gewijzigd door osmosis op 29-05-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Alles langs de kust is onveilig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Ik speel nu ook al een tijdje met 3 andere vrienden Day Z. Ik merk wel dat het een stuk leuker is om te doen met een groepje. We hebben nu al relatief vet spul zoals een tent, akm's, G17, M1014, sniper rifle, etc. We zitten al een heel stuk land inwaarts, maar we hebben ons nog niet op het vliegveld gewaagd. We spelen meestal in de epicnl servers. Als hier op tweakers meer "squads" in die server zitten moeten we een keer samen gaan werken om iets aan te vallen ofzo! Lijkt me echt hard als we bv met 3 groepjes van 4 mensen samen gaan werken.

Ik had laatst ook een ghillie suit gevonden en nu zijn mijn vrienden stik jaloers! Echt geniaal spul die suits, blijft leuk om een stukje vooruit te rennen en dan snel achter een boom te gaan liggen waarna ik mijn vrienden verbaast hoor reageren via voice waar ik ben en me dan gaan zoeken. Meest al zien ze me nog steeds niet ook al staan ze recht voor me! Nu eerst maar eens vervoer gaan zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Adanteh schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:55:
Zeau, tijd om te spelen. Heeft iemand zin om een groepje te vormen? De GoT Dayz group chat is weer verrassend leeg.
Sommige mensen moeten ook werken overdag.. ;)

Toetboink en ik gaan vanavond waarschijnlijk weer op pad, vorige keer in elk geval veel lol gehad! :)
Als je wil kan je meegaan als je wil, moet je even aan toetboink vragen of hij het er ook mee eens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 22:09
DeadKnight, welke steam nick heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
DeadKnight schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:32:
[...]

Sommige mensen moeten ook werken overdag.. ;)

Toetboink en ik gaan vanavond waarschijnlijk weer op pad, vorige keer in elk geval veel lol gehad! :)
Als je wil kan je meegaan als je wil, moet je even aan toetboink vragen of hij het er ook mee eens is.
Maar natuurlijk, zat net ook met Adanteh op Mumble ;) Alleen zijn hun net wat te ver weg, misschien binnenkort een keer met een hele groep raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Handig server waar we opzaten is een beta server spontaan. Hoop dat ons kamp er nog is. Zat te zoeken maar kan niets vinden over de beta files. Heeft iemand een link met de files?

*edit* Alsnog gevonden. Twijfel alleen of ik de beta ga installeren. Als ik op normal servers wil spelen moet ik de hele game weer opnieuw installeren.... Denk namelijk dat de server gereset is en we de gear sowieso kwijt zijn. Wel naar 4 automatische wapens, 25 mags en allemaal ander spul dan verdwenen.

[ Voor 59% gewijzigd door spookz0r op 29-05-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blikbier
  • Laatst online: 03-10 21:03
Volgens IGN staat DayZ op de E3 bij de Bohemia Interactive stand. Nu vraag ik me af wat ze hiermee willen gaan doen. Misschien als een addon voor Arma III? Linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Goed nieuws!

Major Update Pending: 1.7.0
The update will be named 1.7.0 to avoid confusion with the ArmA2 Patch 1.6)

A major update is pending, that will mainly affect the server side code. This will have a significant impact on player loading times and general stability of player saving. The system hasn't been tested at capacity however our testing has so far indicated loading times are reduced to being almost instant.

Servers will require the Beta patch to be installed (and therefore clients will also) prior to the rollout of ArmA2OA patch 1.61.

Initially, when 1.7.0 is released we will bring several servers online with this to test this new method at capacity levels, prior to rolling out across all Beta servers. Once 1.61 is released all servers will run the new system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Beta files maar geinstalleerd en we hebben mazzel. Kamp is er nog :D

[ Voor 81% gewijzigd door spookz0r op 29-05-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Ik heb net iemand neergesniped die bovenop International Hotel zat, hoe kom je daarop?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Trap, heli, glitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Ik denk dat hij god was kKaltUu

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 03-10 21:15
http://dayzmod.com/forum/...d=9098&pid=86161#pid86161

Kom even gezellig testen, SE4 kun je bij mij gezellig erbij komen. De laad tijden moeten stevig verbeterd zijn nu. Heeft ook veel moeite gekost overigens :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Nog maar even wachten tot meer servers het gaan draaien, of blijft dit voorbehouden aan de SE servers voor een tijdje?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dat ligt eraan of ik fouten heb gemaakt of niet ;) :P (oftewel of ie stabiel is zo of niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
Paprika schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:37:
http://dayzmod.com/forum/...d=9098&pid=86161#pid86161

Kom even gezellig testen, SE4 kun je bij mij gezellig erbij komen. De laad tijden moeten stevig verbeterd zijn nu. Heeft ook veel moeite gekost overigens :/.
Geweldig! Meteen even actief testen met DeadKnight ;)
edit: Instant join gewoon, perfect. Alleen jammer dat het op één van die testservers weer vol donker is, i.p.v. een maan. Zie geen hand voor ogen zonder chemlight..
Moet zeggen dat de NL2 zaterdag een stuk stabieler was, met patch 1.6.0.1. Zal waarschijnlijk wel aan de server liggen nu.

[ Voor 27% gewijzigd door toetboink op 29-05-2012 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Paprika schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:41:
Dat ligt eraan of ik fouten heb gemaakt of niet ;) :P (oftewel of ie stabiel is zo of niet).
No message recieved.. wat een fout!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Hey wat er nu gebeurde was niet mijn fout. Niet zo haten! :-( :D

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VkOXe-ZJnnk]

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 29-05-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Wie was het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Iemand was vergeten 't aantal connecties per server te verhogen (eerst had je er 2 per fysieke server, omdat er 2 applicaties waren, maar het aantal draaiende gameservers maakte niet uit, nu is er 1 connectie nodig per gameserver en SE3/4/5/6 waren er dus 2 te veel waardoor ie geblokt werd :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Er zijn wel redelijk veel desync's.. of komt dat omdat er zoveel mensen proberen te connecten?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
De desyncs zijn wat geneutel aan de DB kant (als die restarted zal de gameserver een tijdje "vast hangen" en dan weer rustig verder gaan en dan blijft die chain nog even). Het kan dat die bij het vol spammen van een server ook nog even drama heeft, maar het zou beter moeten zijn dan voorheen in alle opzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Jullie zijn wel ziekelijk bezig zeg :9 Stuk of 4 updates in 1 week?

Respect _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Sak3d op 29-05-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Lastig lastig... Diablo 3 retail of ARMA II CO + Day-Z en Natural Selection 2... 2 van de drie zijn 'pas' beta\alpha games maar toch.

/gaat verder met een baan zoeken, geld te kort in deze tijd zuigt voor een gamer ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
Brutal1ty schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:55:
Lastig lastig... Diablo 3 retail of ARMA II CO + Day-Z en Natural Selection 2... 2 van de drie zijn 'pas' beta\alpha games maar toch.

/gaat verder met een baan zoeken, geld te kort in deze tijd zuigt voor een gamer ;p
DayZ

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:52
wow, die beta verbindt supersnel! Alsof er een mega bottleneck is opgeruimd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
@vipeax chicago 5 is toch van jou ?

zo ja, hij doet raar.
nvm heeft zo te zien net op moment van type een reset gehad

[ Voor 36% gewijzigd door osmosis op 29-05-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Heb je iets meer informatie voor me? :p

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 29-05-2012 23:13 . Reden: Heerlijke timing. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Topicstarter
Vipeax, kan jij toevallig ook characters restoren? Ik ben gisteren door een clipping error doodgegaan... Ene moment nudge ik tegen een clanmaatje aan, het volgende moment hoor ik *KRAK* en ben ik gecrusht tussen m'n maatje en een muur. Instant dood. Beetje zonde om op die manier m'n character kwijt te raken, had vrij nuttige gear op zak en dergelijke. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Als je toevallig je eigen naam & die van je vriend kunt geven, zou dat in theorie wel kunnen. Dan ga ik er overigens vanuit dat het je eerste keer is. Sommigen lijken wel iedere dag de meest waanzinnige bugs te hebben en komen daardoor iedere dag met een restore verzoekje. Dat wordt dus natuurlijk wel bijgehouden :P. Overigens is zoiets meer voor een DM (of PM op de eigen forums) of IRC. Mij maakt het niet zoveel uit, maar andere mensen hebben niet zo veel aan dit soort topic bumps ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Damn server gereset. Tenten kwijt met 4 AR's zooi mags en nog meer meuk. Werd net ook gekilled ren Elektro firestation in: PDW met mags. AKM met mags, AK47 met mags, hunting knife hatchet en matches :o

Mochten mensen 1.7.0 gaan installeren er zijn wat problemen mee. Ik had missende textures van gebouwen en GEEN geluid op 1.6.0.1 servers. 1.7.0 doet het wel lekker voor de rest. Connecten gaat lekker rap :D

[ Voor 36% gewijzigd door spookz0r op 30-05-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
AAAAH ik ga dood net boven cherno in de tree lines, oke kan gebeuren ik was low blood ook al had ik net een beest neergeschoten voor zijn vlees.. 10 seconden later SESSION lost en is de server down :'( Dag AK met 9 mags en m1911 met 9 mags

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ach, als je gender nog klopt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Ja dat dan wel, maar dat boeit me nu iets minder :P

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Mmm, straks moeten we nog age-restricties toepassen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Dit ziet er gaaf uit! Binnenkort maar eens bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:06

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Loev schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:57:
Dit ziet er gaaf uit! Binnenkort maar eens bekijken :)
Is het ook en zeker uitdagend! Ben als beginnende speler gisterenavond verdwaald in een groot bos, kwam er niet meer uit in het donker... Heb waarschijnlijk veel in kringetjes gewandeld, zo maar eens kijken of ik er in daglicht wel uit kan komen. Ben allang blij dat ik geen zombies tegenkwam op dat moment ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Zeker. zelfs in daglicht is het alsnog uitdagend

Gister was ik bij balota airstrip. Enemaal aangekomen wist ik gelukkig uit vorige ervaringen.
Dat die plek nogal eens erg gevaarlijk kon zijn, ik dacht ga de situatie even observeren vanuit de bosjes.

Enkele minuten later zie een groep van 3 personen over de velden rennen richting de loodsen
Ik kijk de andere kant op, ( noorden ) zie een andere groep ook richting het vliegveld gaan.
Dacht bij mezelf,... mmm dit kan wel eens leuk worden :+
Bleef mooi liggend in de bosjes observeren met m'n verrekijker
And they made contact ! maar dat ging me toch een partij heftig aan toe :o
Beide groepen hadden blijkbaar volledige uitrusting hoorde sowieso een mp5a5 en wat ik denk een m4a1
daarnaast nog een zwaarder type shotgun dan de winchester en een hoop kogel regen.

Er vloog zelfs een granaat door de lucht inc smoke granaten en de hele mikmak

De massacre duurde nogal erg lang. volgens mij dik 15 minuten voordat de rust wederkeerde.
meerdere doden gevallen en de overlevende vluchte terug de bossen in. waarschijnlijk om te regroupen en een shitload aan bloodbags :P

Ik sneak er mooi heen, richting de gevallen strijders. heb nog wat bloodbags en een m9 sd ( inc 4 mags )en andere meuk kunnen halen van de doden ( map / gps ). één van de overledenen had een FAL ?
helaas had dat nog maar een halve mag. dus die heb ik niet meegenomen
Daarna was ik wat paranoide, wou niet echt sterven en al die gunpower dichtbij mij.....
zoidberg escape richting gruner berg
YouTube: Zoidberg - Did you see me escaping

[ Voor 7% gewijzigd door osmosis op 30-05-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
Ik wilde gisteren mijn watervoorraad bijvullen (1.7.0) en ging de oceaan in voor wat lekker zout water voor mijn fles. Echter kon ik mijn bottle daar niet meer bijvullen en toen ik dieper het water in ging, was ik mijn hele backpack kwijt incl. alles wat er in zat. Net op dat moment had ik vreselijke (virtuele) honger, maar waren mijn beans weg. Nu dool ik in het bos met een lege maag, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik uithonger.

Is het een known issue dat je backpack verdwijnt als je te diep de oceaan in gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
ARMA2 doet dat inderdaad. Kunnen we ook niet oplossen. Al vind ik het knap dat je bij 't strand (waar het normaal PK-zone is) uitkomt om water te zoeken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
Paprika schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:56:
ARMA2 doet dat inderdaad. Kunnen we ook niet oplossen. Al vind ik het knap dat je bij 't strand (waar het normaal PK-zone is) uitkomt om water te zoeken :P.
Ik was een paar dagen terug doodgegaan en respawnde daar. Toen ben ik gestopt en later op diezelfde plek weer verder gegaan met vreselijke dorst en honger. Volgens mij was dat een oudere known-issue die ondertussen al gefixt is. Toen ben ik weer gestopt (terwijl ik dus dorst en honger had), om gisteren weer verder te gaan. De honger en dorst waren er dus nog steeds van de vorige sessies. De dorst heb ik kunnen lessen met het water dat ik nog had. Daarna wilde ik het flesje bijvullen en de beans eten, maar de beans was ik dus kwijt.
TrekDude101 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:06:
Water kan je trouwens ook niet meer bijvullen in de zee, dat hebben ze in een eerdere patch weggehaald. Als ik het goed begrijp komt er later nog desalination apparatuur
Ah, dat verklaart waarom het flesje niet gevuld kon worden. Thx.

[ Voor 18% gewijzigd door SlaadjeBla op 30-05-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Water kan je trouwens ook niet meer bijvullen in de zee, dat hebben ze in een eerdere patch weggehaald. Als ik het goed begrijp komt er later nog desalination apparatuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
V1.7.0 icm Beta files loopt lekker. Betere performance connect ook sneller.

Toch paar dingen die mij opvielen.

Soda + Cans of food spawnen veel meer. Niet normaal hoeveel ik die ben tegengekomen.
Geen backpack kunnen vinden...
Soms geen geluid.
Textures van gebouwen glitchen soms waardoor ik door gebouwen heen kan kijken.
Zombie's soms geen aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Feest, pindaboter en ik zijn net gekilld door desync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiakid0
  • Laatst online: 18-08 22:03
Sinds 1.7.0 ''Retrying to Authenticate'' 30 keer proberen te joinen.. lekker man!
Iemand een oplossing of uitleg?

En daarnet ook op NY13, die claimde door Vipeax gehost te worden de hele server (50 spelers) instant killed. Iedereen zijn gear weer kwijt..

Super leuke game, alleen soms wel zuur van die Alpha, de tijd moet nog rijpen zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hjsurk
  • Laatst online: 30-09 11:26
mafiakid0 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:33:
Sinds 1.7.0 ''Retrying to Authenticate'' 30 keer proberen te joinen.. lekker man!
Iemand een oplossing of uitleg?
Ik heb momenteel hetzelfde probleem, blijken meer mensen last van te hebben. Gewoon blijven proberen is tot nu toe de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Over 't algemeen is dezelfde server herproberen niet de beste optie in dat geval, maar dat lijkt me wel logisch. Mocht je 't over alle servers krijgen (graag dus niet DE2 & 3 (even ter voorbeeld) die dan op dezelfde fysieke server staan), dan laat je maar wat weten :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Gisteren geprobeerd DayZ aan de praat te krijgen. Installeren is wel een opgave met Steam. Dat het niet makkelijker kan... Het probleem zit denk ik dat ik Arma2 los installeer en CO vanuit Steam. Vanavond Arma2 via Steam downloaden, kijken of dat beter is :)

Verder wilde ik een eigen server aanmaken om zelf wat te klooien maar ik las dat jezelf geen server mag hosten. Dit moet je aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
Loev schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:53:
Gisteren geprobeerd DayZ aan de praat te krijgen. Installeren is wel een opgave met Steam. Dat het niet makkelijker kan... Het probleem zit denk ik dat ik Arma2 los installeer en CO vanuit Steam. Vanavond Arma2 via Steam downloaden, kijken of dat beter is :)

Verder wilde ik een eigen server aanmaken om zelf wat te klooien maar ik las dat jezelf geen server mag hosten. Dit moet je aanvragen.
Installeren vanuit Steam is juist eenvoudig, het aanroepen van de mod i.c.m. de beta is ook niet zo lastig. Lees de OP even goed, daar staat het duidelijk in.

Zelf wat klooien gaat niet op, je staat er meteen helemaal alleen voor. Wel raad ik je aan wat videos te bekijken, het backpack systeem werkt bijv. wat lastig als je niet snapt hoe het in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
Ik kwam er gisteren niet in. Verschillende servers geprobeerd, maar overal waiting character to create. Daar had blijkbaar iedereen last van in die server en alle andere servers die ik probeerde. Uiteindelijk spawnde ik wel (NL4 geloof ik), maar als een vogel. Dat was wel even een wtf momentje. Wel leuk om op die manier de map te verkennen. Iemand een idee hoe dit kan en waar het aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
SlaadjeBla schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:44:
Ik kwam er gisteren niet in. Verschillende servers geprobeerd, maar overal waiting character to create. Daar had blijkbaar iedereen last van in die server en alle andere servers die ik probeerde. Uiteindelijk spawnde ik wel (NL4 geloof ik), maar als een vogel. Dat was wel even een wtf momentje. Wel leuk om op die manier de map te verkennen. Iemand een idee hoe dit kan en waar het aan ligt?
Lijkt mij (voor even) wel geinig, om als een vogel te spawnen. Kon je ook heel irritant om mensen heen vliegen? Het spawnen als vogel heeft volgens mij te maken met een illegale versie van Arma II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
toetboink schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:00:
[...]

Lijkt mij (voor even) wel geinig, om als een vogel te spawnen. Kon je ook heel irritant om mensen heen vliegen? Het spawnen als vogel heeft volgens mij te maken met een illegale versie van Arma II.
Ik zag geen andere mensen en het was inderdaad maar even leuk. Ik heb geen illegale versie. Wel heb ik de laatste beta patch geinstalleerd van arma2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 09:08
toetboink schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:24:
[...]

Wel raad ik je aan wat videos te bekijken, het backpack systeem werkt bijv. wat lastig als je niet snapt hoe het in elkaar steekt.

[video]
backpack en gear systeem wordt goed uitgelegd hier. alleen met het puntje backpack omwisselen ben ik het niet helemaal met hem eens. stel je vind een betere backpack dan wat je nu hebt. Het beste wat je dan kan doen is:

-> je eigen backpack droppen (met alles er in) (let op! doe dit wel iets verder vanaf de loot plek!)
-> de nieuwe backpack equippen
-> dan je oude backpack weer looten en alles in je nieuwe backpack doen.

dat is de meest veilige manier om al je loot te bewaren. want als je het doet zoals hij het uitlegd, dan ben je altijd spul kwijt. Want stel je schakelt over van een czech backpack naar een alice pack, dan heb je nooit genoeg ruimte in je main inventory om al je spul uit je czech backpack te bewaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
toetboink schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:00:
[...]

Is volgens mij de spectator modus.Heb het zelf 2 keer meegemaakt. Je kan idd gewoon vliegen over de hele map :)
Rexcore schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:20:
[...]

backpack en gear systeem wordt goed uitgelegd hier. alleen met het puntje backpack omwisselen ben ik het niet helemaal met hem eens. stel je vind een betere backpack dan wat je nu hebt. Het beste wat je dan kan doen is:

-> je eigen backpack droppen (met alles er in) (let op! doe dit wel iets verder vanaf de loot plek!)
-> de nieuwe backpack equippen
-> dan je oude backpack weer looten en alles in je nieuwe backpack doen.

dat is de meest veilige manier om al je loot te bewaren. want als je het doet zoals hij het uitlegd, dan ben je altijd spul kwijt. Want stel je schakelt over van een czech backpack naar een alice pack, dan heb je nooit genoeg ruimte in je main inventory om al je spul uit je czech backpack te bewaren..
Ik hou mousewheel ingedrukt ga over de backpack heen en doe dan take backpack. Dan zit meteen jouw eigen spul in de nieuwe backpack. Natuurlijk wel als het een grotere is. Kleinere backpack oppakken doe ik sowieso niet als ik er een heb die groter is.

[ Voor 56% gewijzigd door spookz0r op 31-05-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
spookz0r schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:41:
[...]

Is volgens mij de spectator modus.Heb het zelf 2 keer meegemaakt. Je kan idd gewoon vliegen over de hele map :)

[...]

Ik hou mousewheel ingedrukt ga over de backpack heen en doe dan take backpack. Dan zit meteen jouw eigen spul in de nieuwe backpack. Natuurlijk wel als het een grotere is. Kleinere backpack oppakken doe ik sowieso niet als ik er een heb die groter is.
Hmm, dat lukt mij nooit. Ik doe altijd take backpack, en moet daarna nog m'n oude backpack openen die op de grond ligt en alles naar m'n nieuwe verplaatsen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Hmmz bij mij wordt altijd mijn eigen spul in de nieuwe backpack gegooid. Het is en blijft een beetje een vreemd systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Toch nog kunnen lachen vandaag:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Sbdk8-qOU2o]
http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=10001

[ Voor 22% gewijzigd door Paprika op 31-05-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
Vreemd, gister uitgelogd bij NWA, spawn nu (met al mijn spullen) in de buurt van elektro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:06

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Even twee noobvraagjes:

Ik was gisteren lekker aan de wandel, rent er ineens een haas voor me langs en "gaat er als een haas vandoor". Ik was eerst te verbouwereerd om te reageren, maar ging er achteraan. Beestje rende het struikgewas in en was verdwenen...

Als ik die nou had kunnen schieten, kan je hem dan ook eten?

Ik vond op een gegeven moment een jerrycan en heb ik meegenomen. Kan ik dat ding nou ook vullen met water en heb ik even genoeg bij me, of wordt dat dan meteen ook te zwaar om mee te zeulen?

En heeft er iemand misschien een linkje naar client v1.7? Kan alleen maar 1.6.01 vinden... Kon ook gisteren ineens niet meer inloggen, bleef steeds hangen op "waiting for server response" als laatste stap na loading... Diverse servers geprobeerd, geen soelaas. Heb nu net de laatste beta patch van hierboven geinstalleerd, misschien helpt dat al.. Nu die 1.7 nog, of is dat juist geen goed idee?

Gebruik ook Morrom's updater, maar die heeft ook niet nieuwer dan 1.6.0.1

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Als je de haas doodschiet kan je hem idd villen krijg je rauw vlees van. Een big, schaap of koe geeft meer vlees. Van de week koe gedood en die geeft 8 stukken rauw vlees. Je hebt dus ook nog een hunting knife nodig, hout of een bijl en lucifers. Je moet namelijk een vuur maken om het vlees te bereiden om te eten/ Het eten van bereid vlees geeft ook 800 bloed :)

Betafiles voor Arma 2 installeren is handig. Game loopt er soepeler door en je connect sneller op de beta servers. Link is te vinden op vorige pagina. Versie 1.7.0 Kan je vinden op het DayZ forum onder announcements.

[ Voor 23% gewijzigd door spookz0r op 31-05-2012 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
spookz0r schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:59:
Als je de haas doodschiet kan je hem idd villen krijg je rauw vlees van. Een big, schaap of koe geeft meer vlees. Van de week koe gedood en die geeft 8 stukken rauw vlees. Je hebt dus ook nog een hunting knife nodig, hout of een bijl en lucifers. Je moet namelijk een vuur maken om het vlees te bereiden om te eten/ Het eten van bereid vlees geeft ook 800 bloed :)

Betafiles voor Arma 2 installeren is handig. Game loopt er soepeler door en je connect sneller op de beta servers. Link is te vinden op vorige pagina. Versie 1.7.0 Kan je vinden op het DayZ forum onder announcements.
Inderdaad, om een beest te "gutten" moet je wel van tevoren een knife hebben. Het voorbereiden van het vlees kan je op een later tijdstip doen. Er bestaat ook nog een grote bug bij het gutten van dieren, dus die kan je ook gebruiken :)

Ik denk niet dat de volgende dingen hier al gepost zijn, maar iemand is een overzicht van de updates aan het maken, wat hier te vinden is.

Ook zag ik op de day-z subreddit deze gast, best een aanrader om te kijken. :)

Ik heb gisteren geprobeerd een aantal keer op international hotel te klimmen, maar de trap is nog steeds kaputt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Gisteren kon ik de hele dag niet spawnen. Bleef hangen op loading. Ik kon net we linloggen spawn ik onder een huis... handig :D Maar is kijken of ik er uit weg kan komen op de een of andere manier. Wil mijn gear niet kwijt.

*edit* gelukkig uit het huis kunnen komen. Eten en drinken wat ik had gedaan was niet opgeslagen dus mocht meteen op zoek naar drinken. Blijkbaar midden in Novy Sobor in huis gespawned naast een church en een well. Meteen even wat blikjes opgepakt en water bottles bijgevuld :D
kKaltUu schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:18:
[...]

Inderdaad, om een beest te "gutten" moet je wel van tevoren een knife hebben. Het voorbereiden van het vlees kan je op een later tijdstip doen. Er bestaat ook nog een grote bug bij het gutten van dieren, dus die kan je ook gebruiken :)

Ik denk niet dat de volgende dingen hier al gepost zijn, maar iemand is een overzicht van de updates aan het maken, wat hier te vinden is.

Ook zag ik op de day-z subreddit deze gast, best een aanrader om te kijken. :)

Ik heb gisteren geprobeerd een aantal keer op international hotel te klimmen, maar de trap is nog steeds kaputt :'(
Devildoggamer maakt ook leuke vids: YouTube: TheDevildogGamer

[ Voor 86% gewijzigd door spookz0r op 01-06-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:06
Die 1.7.0 patch is nou niet echt om over naar huis te schrijven, ik ben zelf weer terug naar 1.6.0.1. Veel van de servers volgens mij ook.

Op youtube vind ik de video's van SideStrafe wel leuk om te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Ik heb tot nu toe niet serieuze problemen met 1.7 in combi met de laatste OA beta patch
Soms laad hij niet juist maar ik onderhand er wel gevoel voor gekregen, wanneer het verkeert gaat. Ffkes alt + f4 en rejoin

Enigste wat ik wel merk is, naar mijn gevoel dat "lost connection to server 10,.. 15 ,.. 20 "
Vaker voorkomt dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:06
jterpstra schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:26:
Ik heb tot nu toe niet serieuze problemen met 1.7 in combi met de laatste OA beta patch
Soms laad hij niet juist maar ik onderhand er wel gevoel voor gekregen, wanneer het verkeert gaat. Ffkes alt + f4 en rejoin

Enigste wat ik wel merk is, naar mijn gevoel dat "lost connection to server 10,.. 15 ,.. 20 "
Vaker voorkomt dan voorheen.
De problemen zijn volgens mij voornamelijk server-side. De servers crashen / rebooten enorm vaak en er zijn problemen met het spawnen van loot (er spawnen o.a. geen backpacks meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giku
  • Laatst online: 01-10 09:26
Zo'n tof spel, maar zeker met die 1.7.0 patch is het om te janken, server crashen te veel, elke server heeft andere beta versie (oudere herkennen soms je nieuwe beta-versie niet), andere helft van de servers heeft 1.6.0. Alle servers die niet constant crashen zijn óf vol, óf night, of constante desync...
Probeer nu al 2 dagen fatsoenlijk te gamen. Ik wacht wel even tot er weer één versie is die stabiel draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Geen problemen met connecten of iets dergelijks. Mis alleen de backpacks. Is alweer een nieuwe beta patch uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Speaking of the devil. zo vind je geen enkele backpack. en dan ineens liggen er twee in de lokale kerk
Nu nog matches. die zijn ook sterfelijk moeilijk te vinden afgelopen tijd

[ Voor 26% gewijzigd door osmosis op 01-06-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Zonet de mooiste stand-off so far gehad. Tegelijk met Playonmax ingelogd.. Hij zat in een Hangar bij NW Airfield en ik zat in de barracks aan de overkant. Er waren nog geen zombies dus ik keihard naar hem toe, zie ik een heli liggen... DMR opgepakt (En ver ongeluk mijn AKM met 7 mags verwijderd. AKM heeft pech, maar de 7 mags zijn zonde aangezien pindaboter die wel had kunnen gebruiken)... Wordt Playon gekilld door een player die er aan kwam. Ik schiet met mijn nieuwe DMR en mis. Hij verstopt zich in die hangar.. in keihard achter een bosje sprinten constant mijn gun richting hangar houden. Wat volgde was een 10 minuten durend gesprek waarin ik hem probeerde naar buiten te krijgen en hij me niet vertrouwde (en terecht). Op de achtergrond hoorde je steeds een player schieten die dichterbij kwam langzamerhand... Ik af en toe een bosje verder sluipen... op een gegeven moment allemaal schoten dichtbij, hij kijkt naar het bosje waar ik eerst zat.. en BAMBAM, zo twee keer in zijn borstkas. Wat volgde was "Asshole" in sidechat en mijn sprint naar de hangar toe. Wel allemaal zombies die op dezelfde plek gingen staan (geen agro) en desync. Ik snel zijn alice pack opgepakt. Op het moment dat ik shit wilde overhevelen crasht de server :'(

Nu hoop ik dat ik nog leef en dat ik de alice pack nog heb. Wel jammer van de AKM mags en van Playon zijn gear. Verder had die dude weinig wat handig was voor mij.

Edit: Ik leef nog. Geen Alice pack helaas :(

Edit: Log ik weer in in een andere server... zie ik een dude crouchen aan de andere kant, langzaam komt hij richting mij. Die had duidelijk een alice pack. Toen ik zeker wist dat ik hem kon downen meteen neergehaald. Snel er naar toe. Had ook een G17 met een paar mags.. wist niet of ik mijn M1911 daarvoor wel wilde inwisselen. Zou hem in die alice pack toen... BAM... lichaam weg. Uiteindelijk wel gepakt wat ik nodig had.

[ Voor 13% gewijzigd door Adanteh op 02-06-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
BI komt met een stand op E3 voor ArmA III en Day-Z, weer wat om naar uit te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 19:59
kKaltUu schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 00:45:
BI komt met een stand op E3 voor ArmA III en Day-Z, weer wat om naar uit te kijken :)
ze hebben zelfs een routebeschrijving

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
GamesCom is ook nog een optie... ;) :D Zullen er wat meer van ons zijn. E3 gaat Rocket zelf alleen naar toe (buiten BIS natuurlijk), en zelfs dat was nog een laat komertje en op 't randje.

[ Voor 45% gewijzigd door Paprika op 02-06-2012 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Hahah leuk om te zien dat Arma hierdoor word opgepakt.
Ik speel het al jaren met veel plezier.

Ook nu deze MOD. Erg vermakkelijk!!! Vooral met een eigen clubje is het super.

Zelf crashed gisteren de server toen ik net van een verkeerstoren naar beneden aan het klimmen was.
Ik hoop dus dat ik nog leef.

En btw backpacks zijn haast niet meer te vinden sinds 1.7.0.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Moet zeggen dat ik positief verrast ben over het aantal updates dat DayZ en de ArmaII beta hebben gehad in de weken dat ik DayZ speel. Dat heb ik wel eens anders gezien bij een game die al in 2009 uit kwam.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
en weer ben ik gestorven. dit keer op day 4
Ik zou een maat van mij opzoeken bij Zelenogorsk, en vanaf daar samen verder richting NW airfield ( was de bedoeling )

Eenmaal bij Zelenogorsk, liep ik langs de supermarkt om te kijken of er toevallig mensen rondhingen
en de maat in kwestie ging ook die kant op. ik kruip en sneak er wat omheen, valt er ineens een lege fles wiskey dichtbij me,. meteen de hele horde op mij gemunt. ik sta op en zet het op rennen 1 slag van een zombie brak me poot ( of nek ? ) kon niet meer omhoog komen omdat de horde om me heen stond =(

Eerste keer dat ik passief ben vermoord door een andere player,.. die gene die dat flikte bij mij lag waarschijnlijk helemaal in de deuk toen ie mij zag worstelen met een enorme horde :P

merk wel elke keer dat ik sterf, kom ik beter terug. leer er elke keer weer van
en op één of andere manier blijft het leuk ! ook al moet ik elke keer van square one beginnen en uren lopen

[ Voor 11% gewijzigd door osmosis op 02-06-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Wel een creatieve kill :D

Backpacks spawnen weer in 1.7.0. Net een hele zooi tegengekomen gelukkig. Had er echt een nodig :D

[ Voor 13% gewijzigd door spookz0r op 02-06-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

spookz0r schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:01:
Wel een creatieve kill :D

Backpacks spawnen weer in 1.7.0. Net een hele zooi tegengekomen gelukkig. Had er echt een nodig :D
Waar heb je dat vandaan? Ik vind ze nog steeds niet :/

@ Vipeax: Je bedoeld nieuwe Arma II beta server code? of DayZ?

[ Voor 10% gewijzigd door CRiMiNaL op 02-06-2012 15:55 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dat ligt eraan of de server waar je op speelt de nieuwste server-side code draait of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
CRiMiNaL schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:51:
[...]

Waar heb je dat vandaan? Ik vind ze nog steeds niet :/

@ Vipeax: Je bedoeld nieuwe Arma II beta server code? of DayZ?
Berezhino in de supermarket een paar en in de appartementen die her en der verspreid staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:24
Verschilt je equipment na al deze updates nou per server? Of neem je je equipment mee naar een andere server (zoals het op 'het begin' was)?

[ Voor 12% gewijzigd door Bobmeister op 02-06-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joerdgs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-08 14:29
Is er nog iets wat je kan doen nadat je in de oceaan blijft spawnen nadat je van kleding bent gewisseld? Had camo clothing aangetrokken en sindsdien spawn ik alleen maar in het water. Ik abort meteen want ik wil m'n spullen niet verliezen :/

1.7.0 trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door Joerdgs op 02-06-2012 16:57 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht