Zeker. zelfs in daglicht is het alsnog uitdagend
Gister was ik bij balota airstrip. Enemaal aangekomen wist ik gelukkig uit vorige ervaringen.
Dat die plek nogal eens erg gevaarlijk kon zijn, ik dacht ga de situatie even observeren vanuit de bosjes.
Enkele minuten later zie een groep van 3 personen over de velden rennen richting de loodsen
Ik kijk de andere kant op, ( noorden ) zie een andere groep ook richting het vliegveld gaan.
Dacht bij mezelf,... mmm dit kan wel eens leuk worden
Bleef mooi liggend in de bosjes observeren met m'n verrekijker
And they made contact ! maar dat ging me toch een partij heftig aan toe
Beide groepen hadden blijkbaar volledige uitrusting hoorde sowieso een mp5a5 en wat ik denk een m4a1
daarnaast nog een zwaarder type shotgun dan de winchester en een hoop kogel regen.
Er vloog zelfs een granaat door de lucht inc smoke granaten en de hele mikmak
De massacre duurde nogal erg lang. volgens mij dik 15 minuten voordat de rust wederkeerde.
meerdere doden gevallen en de overlevende vluchte terug de bossen in. waarschijnlijk om te regroupen en een shitload aan bloodbags
Ik sneak er mooi heen, richting de gevallen strijders. heb nog wat bloodbags en een m9 sd ( inc 4 mags )en andere meuk kunnen halen van de doden ( map / gps ). één van de overledenen had een FAL ?
helaas had dat nog maar een halve mag. dus die heb ik niet meegenomen
Daarna was ik wat paranoide, wou niet echt sterven en al die gunpower dichtbij mij.....
zoidberg escape richting gruner berg
YouTube: Zoidberg - Did you see me escaping
[
Voor 7% gewijzigd door
osmosis op 30-05-2012 14:33
]