Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen nou hopen dat er geen Combat lock en Alt-F4 tegen je gebruikt kan worden
Anders wordt het erg stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RF7 scoped 3 clips en een ziekenhuisdak op namalsk = fun :)

17 kills in a row, waaronder 2 squads die probeerden elkaars gear te redden (fout!) :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pHw9F.jpg

RF7 is wel overpowered imho.. 22k dmg en instagib..

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Damn nice ! Was dat op jou server ?

Ik was ook begonnen in Namalsk en zit in dat verlaten stadje - freaky, en ben zelfs iemand tegengekomen met gele winterkleding ! Typisch geval van shoot first ask questions later :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk worden de Alt f4 en duping aangepakt dit gaat de gameplay heel wat veranderen, minder vaak kapot geschoten worden door een as50 :D.

heb weer 2 episodes gemaakt van mijn survival of the fittest.
episode 4

episode 5

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:27
Hmm, gaat lekker met de DayZmod ontwikkeling. :(

Het lijkt er op dat de nieuwe Dayz 1.7.3 update voor een groot deel uit "geleende" code bestaat.
Vergelijk de changelog maar eens met DayZ Redux:
http://forums.dayzredux.c...te-change-list-from-dayz/

Venthos, de developer van Redux, is nooit wat gevraagd. De boel is gewoon een copy-paste, zelfs de changelogs zijn woord voor woord overgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toch vreemd omdat met alle andere privatehive bouwers wel gewoon netjes is overlegd.

Dit is namelijk de grote 'Community Release' waaraan veel privatehive bouwers hebben meegewerkt

De officiële aankondiging van dit project een tijd terug vindt je hier:
http://dayzmod.com/forum/...zmod-integration-project/

En bovendien is Team-reddux zelfs genoemd en bedankt Door Rocket zelf in het updatetopic op de DayZ forums :)

Ook hier vindt je nog een keer zo'n verklaring: http://www.reddit.com/r/d...be_released_today/c6td707

En hier een iets langere statement met uitleg over wat authorship issues:
http://www.reddit.com/r/d...date_for_dayz_mod/c6tl6sm

Ik weet niet waar jij je info vandaan hebt, want ik vind dat verhaal nergens terug. Maar ik denk dat hier gewoon sprake is van stemmingmakerij..

[ Voor 77% gewijzigd door JoSchaap op 30-10-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZi
Stemmingmakerij? misschien...

Feit blijft dat team redux is vooraf niet is gevraagd of de code gebruikt kon worden. Redux ontwikkelaar Venthos bevestigt dit zelf.
Gelukkig neemt hij het sportief op en zal hij het gebruik van zijn code niet tegenhouden, maar ik begrijp wel dat hij teleurgesteld is dat hem nooit wat gevraagd is.

Het zal dus wel eindigen als een storm in een glas water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij kan zelf zien of zijn code gebruikt is. want alles staat sinds begin van dat project als opensource op: https://github.com/R4Z0R49/DayZMod

en ja dat is al 1.7.3 - dit is namelijk de git waar we allemaal onze updates (pull requests) heen hebben gestuurd de afgelopen maand. Als zijn code gebruikt it dan zal dit hoogstwaarschijnlijk iemand uit zijn eigen team zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 15:27
Pfff, ik heb het spel vannacht om 02:30 aan het spelen gekregen. Begonnen op een NL server en stond in het donker aan de waterkant. Eerst de Flashlight aan zien te krijgen en op zoek naar equipment. Ik heb echt het gevoel dat ik me met dit spel ga vermaken!

Helaas heb ik via de PlayWithSix installer de mod geinstalleerd dus kom ik niet op de GoT Server =( Maar ik ga zeker wat uren in dit spel gooien deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZi
Het is al opgelost:
It's all sorted.

Basically a bunch of random people submit code snippets in to R4Z0R49 and his group, and they started including it. At no time did they know it was from me or my mod. Now that they do, proper credit will be given. Basically, some random assholes were submitting more work to R4Z0R49 as if it were their own. Given the mess of submissions involved, he's not entirely sure who submit what. That's why they're sticking with github moving forward so that there's proper accountability
Bron: http://forums.dayzredux.c...ay/page__st__20#entry4643

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In overleg/samenwerking met de Admins van GoT hebben we wat nieuws bedacht: http://www.got2dayz.nl/?p=317 we zouden het erg waarderen om jullie mening of eigen ideeen te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

NibborSneffets schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:22:

Helaas heb ik via de PlayWithSix installer de mod geinstalleerd dus kom ik niet op de GoT Server =( Maar ik ga zeker wat uren in dit spel gooien deze week!
Ik ben ook sinds een paar dagen bezig, tot nu toe vind ik het een van de vermakelijkste games afgelopen tijd. En het geeft weer hoop dat er dus wél orignele en interresante games worden gemaakt.
Het is natuurlijk nog in ontwikkeling, dus de bugs zijn erg irritant, maar tegen het concept en gameplay kan naar mijn mening geen AAA titel tegenop.

Ik heb trouwens ook via Play withsix geïnstalleerd, maar je kan day-z ook spelen zonder playwithsixdinges hoor. (Domme naam trouwens: play WithSix)
Enable mod @day-z in het A2OA expansion menu en dan gewoon via de Arma server browser servers zoeken. Zo kan je bijvoorbeeld ook sneller joinen als een server vol is, en er komt een plekje vrij.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
filter ingame op 'got2dayz' met alle andere opties op blanco en je ziet alle got2dayz servers (zowel private als public) ;)

persoonlijk gebruik ik eigenlijk helemaal geen launchers. maar als je net begint met dayz en geen arma ervaring hebt, dan is DayZcommander wel een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

BasZi schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:04:
Gelukkig neemt hij het sportief op en zal hij het gebruik van zijn code niet tegenhouden, maar ik begrijp wel dat hij teleurgesteld is dat hem nooit wat gevraagd is.
Tja, veel kan kon hij sowieso niet doen, aangezien Bohemia Interactive alle rechten bezit.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morahnah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 12:03

Morahnah

¯\_(ツ)_/¯

BertusB404 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:20:
[...]
Op welke server speel je dan?
Je kunt natuurlijk ook gewoon flink wat gear verzamelen en in een tent verstoppen, als je dan doodgaat hoef je alleen naar je tent te lopen en kun je op jacht naar de sniper.
DayZ heeft me ondertussen zo paranoïde gemaakt, dat ik niet weet of je zoiets hebt van "hmmmm, ik zoek die noob op, en ik plunder zijn tent" of dat je oprecht probeert te helpen. :p
Anyway, ik speel op een private hive server met een whitelist. Ik ben al te vaak in een herdershond veranderd en neergeknald of een mortiergranaat op mijn dak gehad. Ik ben het gehack spuugzat. ;)

Bel de bergbrandweer. Die hele berg staat hártstikke in de fik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02:47
Morahnah schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:31:
[...]

DayZ heeft me ondertussen zo paranoïde gemaakt, dat ik niet weet of je zoiets hebt van "hmmmm, ik zoek die noob op, en ik plunder zijn tent" of dat je oprecht probeert te helpen. :p
Anyway, ik speel op een private hive server met een whitelist. Ik ben al te vaak in een herdershond veranderd en neergeknald of een mortiergranaat op mijn dak gehad. Ik ben het gehack spuugzat. ;)
Mijn tentjes liggen vol zat met spullen, dus ik hoef je tent niet te plunderen hoor.
Je moet em uiteraard niet midden op de weg zetten, en aan zo min mogelijk mensen de plek kenbaar maken.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BertusB404 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:23:
[...]

Mijn tentjes liggen vol zat met spullen, dus ik hoef je tent niet te plunderen hoor.
Je moet em uiteraard niet midden op de weg zetten, en aan zo min mogelijk mensen de plek kenbaar maken.
Je tent goed verstoppen is een leuke sport, samen met Dayz-partner-in-crime "Levi" zijn wij aardig kritisch in het verstoppen van onze tenten. Het vorige tentenkamp (4 tenten) heeft 9 weken overleefd en onze huidige kamp (3 tenten) bestaat ook alweer een week of 3.

Als je hem vindt op de GoT2Dayz server...you gonna be very very happy. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
10K schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:56:
[...]

Ik ben ook sinds een paar dagen bezig, tot nu toe vind ik het een van de vermakelijkste games afgelopen tijd. En het geeft weer hoop dat er dus wél orignele en interresante games worden gemaakt.
Het is natuurlijk nog in ontwikkeling, dus de bugs zijn erg irritant, maar tegen het concept en gameplay kan naar mijn mening geen AAA titel tegenop.

Ik heb trouwens ook via Play withsix geïnstalleerd, maar je kan day-z ook spelen zonder playwithsixdinges hoor. (Domme naam trouwens: play WithSix)
Enable mod @day-z in het A2OA expansion menu en dan gewoon via de Arma server browser servers zoeken. Zo kan je bijvoorbeeld ook sneller joinen als een server vol is, en er komt een plekje vrij.
Thanks, het is me gelukt. Ik ben nu op Got2Dayz Chernarus! Hopelijk tot ziens in-game. (Op een afstandje dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:59:
[...]

Je tent goed verstoppen is een leuke sport, samen met Dayz-partner-in-crime "Levi" zijn wij aardig kritisch in het verstoppen van onze tenten. Het vorige tentenkamp (4 tenten) heeft 9 weken overleefd en onze huidige kamp (3 tenten) bestaat ook alweer een week of 3.

Als je hem vindt op de GoT2Dayz server...you gonna be very very happy. ;)
3 tentjes in een huisje?
1 met medical supply en 2 met hoop wapens en ammo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochpatje schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:19:
[...]

3 tentjes in een huisje?
1 met medical supply en 2 met hoop wapens en ammo?
Nope, sowieso geen medical supplies, alleen maar wapens dus je moet nog even verder zoeken :9 ik heb er nog wel eens een handje van gehad om voertuigen in barns te verstoppen alleen toen JoSchaap op zoek ging naar een blikje cola en pardoes tegen mijn wagenpark aan liep...wist ik dat die verstopplaats ook niet heilig was. Dus onze tenten vind je niet in een huis/barn etc.

Met de aankomende patch is het plaatsen van tenten in huizen niet meer mogelijk, ik ben benieuwd wat er met de bestaande tenten gaat gebeuren welke wel geplaatst zijn in een woning.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In 1,7,3 kun je nieteens,meer tenten in gebouwen zetten :-)
Ik zou die dus vast leeghalen :-)

[ Voor 23% gewijzigd door JoSchaap op 30-10-2012 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je die tentjes in gebouwen spoedig op e-bay kan vinden met storm schade

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij klapt TransIP er net volledig uit :')

server en website niet bereikbaar

[ Voor 27% gewijzigd door JoSchaap op 31-10-2012 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Ik stap voor het eerst in een auto, hoor een hoop kabaal en de server shut down.. Helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zombies hacked the server , ze bleven vallen

FF bier pakke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de utes en namalsk servers doen het uiteraard nog wel! :) ingame filteren op got2dayz

voor utes hoef je niets te installeren (werkt met normale dayz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan maar namalks , boel hangt dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Hij draait inmiddels weer...

OT:

Ik ben nog een eersteklas noob in alles, maar ik vermaak me echt super met dit spel. Het lijkt steeds net of het zo heeft moeten zijn: Ik moet drinken hebben en na LANG zoeken lukt het me.. Ik sterf zowat van de honger, alleen op een berg en ik kom per toeval in een Barn waar wat eten ligt.. DAT vind ik nou leuke momenten, puur toeval en toch zo blij omdat ik weet wat ik allemaal kan verliezen als ik toch sterf.. Nu snel weer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Als je het toch over toeval hebt;
Ik was gekilled, dus nieuwe char - ga een server binnen waar ik zelf nog eens een tent en bike hebt staan, loop ik daar rechts van Cherno (alleen met basis gear) zie ik een huey kapot op de grond met een wookie dood. Stiekem er naar toe, en AL zijn spul lag er nog; AS50, NVG, rangefinder, ammo, GPS en een shit load more.
Dat zijn echt :D momenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 11:21
Net voor de eerste keer Namalsk gespeelt op de GoT server.
> Loot 3 barakken
> Vind een G17 en M4A3 CCO
> Loop naar die ene (haven?)stad met de helipad
> Doe me M4A3 in me backpack om de hatchet te kunnen gebruiken als wapen
> Poef M4A3 pleite..
> Heli gevuld met brandstof
> Ga vliegen, het is donker
> Zie niet of de heli nou naar boven of naar beneden richt
> Plof, boor de neus in het water..

Wat een plezier :+ 2 maanden geen DayZ meer gespeeld, maar ik ga nu zeker weer beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avathar.rauko
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06 09:44
Hoi allemaal, een maat en ik zijn al ruime tijd bezig met Dayz, laatst zijn we dood gegaan dus we beginnen overnieuw :P. Enig willen wij graag in teamverband gaan spelen met 4 of meer spelers, zijn er volwassen spelers die hier intresse in hebben. Wij spelen altijd met skype erbij voor de directe communicatie en nederlands of engels zou geen probleem zijn. Beide hebben we ook geen steam versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avathar.rauko schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:07:
Hoi allemaal, een maat en ik zijn al ruime tijd bezig met Dayz, laatst zijn we dood gegaan dus we beginnen overnieuw :P. Enig willen wij graag in teamverband gaan spelen met 4 of meer spelers, zijn er volwassen spelers die hier intresse in hebben. Wij spelen altijd met skype erbij voor de directe communicatie en nederlands of engels zou geen probleem zijn. Beide hebben we ook geen steam versie.
Welke map spelen jullie? Op de GoT2Dayz servers (Chernarus, Utes en Namalsk) zijn de laatste tijd veel nieuwe spelers, wellicht als jullie daar gaan rondvragen zijn er vast spelers die samen met jullie de game willen spelen. Op dit moment kent de server een aantal squads en er worden binnenkort squad-based gevechten georganiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 17:17
Rauko ik heb wel behoefte om in teamverband te spelen. Weet inderdaad niet welke server etc je speelt ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Hmm, ik kon tot deze patch spelen in Chernarus. Nu kom ik er niet meer in. Dayz Commander zegt dat ik de latest version heb, maar het werkt toch niet :( Beetje jammer.

Edit: Het ligt aan de Arma versie? Ik heb 98220 en de minimum van de server is (nu!) 98443...

EDIT2: Het is me gelukt.

[ Voor 27% gewijzigd door Kaasdipje op 01-11-2012 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
was een pittig update werkje maar alle got2 servers draaien nu de laatste dayz versie, hive versie en de laatste arma2 beta patch :) helaas is weer een hoop veranderd dus moet ik weer een berg adminmeuk herschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Hoe kom ik aan het wachtwoord van de Cherno private server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
GoT2DayZ.nl bedoel je? Heb ik een account op maar de site zit best vaag in elkaar, kan ik het daar op vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Het wachtwoord is GoT..

[ Voor 4% gewijzigd door SileX op 01-11-2012 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Hahaha okay, sorry, het is nog vroeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avathar.rauko
@ jantje, wij spelen in het algemeen op random servers. Ik weet niet waar jij op speelt wij zitten nooit op de GOT servers messhien wel een idee om hier mee te beginnen.

Hoe joinen we deze private servers ? Wij spelen ook vaak naar 7 uur savonds welke tijd zone zitten deze servers? Want altijd in het donkerspelen is ook weer zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alle got2dayz servers vind je met deze linkjes:
GT: http://www.gametracker.com/search/?query=got2dayz
SWEC: http://arma2.swec.se/serv...playing=1&state_waiting=1

of door ingame te filteren op de kreet got2dayz met alle andere opties blanco

de chernarus server heeft een wachtwoord en is exclusief voor GoT en friends
de overige servers zijn public maar als GoT er heb je wel iets directer contact met admins e/d ;)

[ Voor 7% gewijzigd door JoSchaap op 01-11-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avathar.rauko
Is het mogelijk om de Got server te joinen, ik denk wel dat Dayz een stuk leuker wordt met een active community er achter. Zoals ik in een eerdere post zei wij willen graag in teamverband gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja gewoon connecten en het wachtwoord invoeren ;)

ingame op remote klikken en deze gegevens invullen
ip: got2dayz.nl
poort: 2302

of ingame filteren op 'got2dayz' voor al onze servers

we draaien DayZ v1.7.3 met arma2 beta 98443

http://www.got2dayz.nl/

[ Voor 46% gewijzigd door JoSchaap op 01-11-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dolle pret in de Chernarus server. De griefer Levi kreeg even een koekje van eigen deeg, ik jatte zijn auto recht voor z'n neus vandaan en bracht hem even later weer terug. Dat ding helemaal kapot geschoten zodat ie hem niet meer kan gebruiken en eventjes daarvoor een mooie dirtbike gekregen in ruil voor een headshot. Die dirtbike ook weer laten exploderen, maar toen werd ik helaas gebanned. Je mag namelijk niet terugslaan als je geslagen wordt.. maar ik kon het niet laten sorry schaap, tot over een week haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
we bannen pas als het slachtoffer het meld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:22:
Dolle pret in de Chernarus server. De griefer Levi kreeg even een koekje van eigen deeg, ik jatte zijn auto recht voor z'n neus vandaan en bracht hem even later weer terug. Dat ding helemaal kapot geschoten zodat ie hem niet meer kan gebruiken en eventjes daarvoor een mooie dirtbike gekregen in ruil voor een headshot. Die dirtbike ook weer laten exploderen, maar toen werd ik helaas gebanned. Je mag namelijk niet terugslaan als je geslagen wordt.. maar ik kon het niet laten sorry schaap, tot over een week haha :p
Geslagen? Ik breng je van Elektro naar Berezino omdat je net dood bent gegaan. Ik laat je daar looten en pik je een kwartier later op. Je dank is een headshot voor mijn gear en dirtbike. Dat is dan nog binnen de regels maar alsnog een dick move. Allemaal prima, maar mocht je terug komen raad ik je niet aan veel buiten de safe-zone te komen ;)

Wat ik dus probeer te zeggen is, ga niet het slachtoffer uithangen, want dat ben je zeker niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Kaasdipje op 01-11-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:22:
Je bent niet populair op de server geworden Alaki, sowieso nu al 6 man die je een huftertje eerste klas vinden, en wie je gaan hunten. Dat je PvP doet, prima, maar stel je dan niet op als een totale arrogante kl**tz*k.
Ook het geintje van jou tegen Levi is gewoon niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het niet , ik kan opeens niet meer connecten.
Ik heb de beta patch geupgrade en weer gedowngrade, niets werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, leuke reacties hier.

De enige reden dat ik zo speel, is omdat je maatje Levi en zijn vriendjes die dingen al vaker bij mij geflikt hebben. Dus noem mij maar wat je wilt, bescherm die scheinheilige bonen lekker, maar vergeet niet dat ik alleen zo doe omdat zij hetzelfde bij mij hebben gedaan :) Ben zeker geen slachtoffer, ik sla juist 10x zo hard terug. Dus verstop je gear en auto's maar goed, volgende week kom ik terug om jullie af te knallen.

@Sniper op dirtbike, Nibbor(?): Sorry maat, ik had vervoer nodig. Op een dag geef ik je goeie gear, ik vergeet het cker niet ;) Dat van geslagen worden en terugslaan doel ik niet op jou hoor :9

@Hatsjoe Maar wie ben jij? Een van die 6 man uit Levi's groepje zeker? Die actie tegen Levi was gewoon payback, weet ie zelf ook dondersgoed, dus probeer het niet voor hem op te nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:07:
Ik snap het niet , ik kan opeens niet meer connecten.
Ik heb de beta patch geupgrade en weer gedowngrade, niets werkt...
Gebruik je DayzCommander? Zo niet, download die ff.. Kan je makkelijk updaten.
Maar toen ik vanochtend de 1.6.3 patch downloadde, werkte hij ook niet en deed ik het via SixUpdater, dat ging prima! Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet op de ar ma.site ff de.laatste.bèta pakken

68443

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:12:
@Hatsjoe Maar wie ben jij? Een van die 6 man uit Levi's groepje zeker? Die actie tegen Levi was gewoon payback, weet ie zelf ook dondersgoed, dus probeer het niet voor hem op te nemen.
Ik ken Levi niet eens (althans, nooit met hem samen gespeeld). Ik oordeel nu gewoon vanuit de informatie die ik heb en dat is dat jij Levi en Nibbur keihard genaaid hebt. En 1 van die keren dat jij Levi genaaid hebt was in de safe zone. Wat jij doet is gewoon zwak en kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatsjoe schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:16:
[...]

Ik ken Levi niet eens (althans, nooit met hem samen gespeeld). Ik oordeel nu gewoon vanuit de informatie die ik heb en dat is dat jij Levi en Nibbur keihard genaaid hebt. En 1 van die keren dat jij Levi genaaid hebt was in de safe zone. Wat jij doet is gewoon zwak en kinderachtig.
.
Lees dan tenminste mijn bericht waarin ik uitleg waarom ik zo deed.. Nu ben je een beetje dom bezig.
In het kort: Levi en zijn vrienden focken mij eerst, ik fok terug ;)

OT: Komt er een nieuwe thread voor de standalone? Zal deze mod dan blijven bestaan? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heren. We hebben.die chat niet voor.niets op de site gezet..

Dit is hier niet gewenst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:58:
[...]

.
Lees dan tenminste mijn bericht waarin ik uitleg waarom ik zo deed.. Nu ben je een beetje dom bezig.
In het kort: Levi en zijn vrienden focken mij eerst, ik fok terug ;)

OT: Komt er een nieuwe thread voor de standalone? Zal deze mod dan blijven bestaan? :)
De mod gaat over genomen worden door de community (wat al deels gebeurt is met de 1.7.3 community patch). De mod blijft dus gewoon bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik speel nog steeds op public hives, iemand nood aan medic gear of weet van een veilige locatie waar ik wat kan stockeren?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
IStealYourGun schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:49:
Ik speel nog steeds op public hives, iemand nood aan medic gear of weet van een veilige locatie waar ik wat kan stockeren?
Ieder ziekenhuis heeft hele bergen met medische spullen. Je vind ziekenhuizen door heel de map heen. Ook heb je bij Cherno wat militaire tentjes, 2 daarvan zijn field medic tentjes. Daarin vind je enkele dozen vol met supplies (blood bags, epi-pens, morphine, bandages en met geluk antibiotics). Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sja geen tweakers server zonder stats natuurlijk. vandaag maar even voor gaan zitten (we hebben nu immers geen debug monitor meer)

http://stats.got2dayz.nl (stats per server en per speler middels zoekfunctie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Hatsjoe schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:15:
[...]

Ieder ziekenhuis heeft hele bergen met medische spullen. Je vind ziekenhuizen door heel de map heen. Ook heb je bij Cherno wat militaire tentjes, 2 daarvan zijn field medic tentjes. Daarin vind je enkele dozen vol met supplies (blood bags, epi-pens, morphine, bandages en met geluk antibiotics). Succes!
Weet ik, ik plunder ze steeds maar ben op zoek naar een manier om ze weg te geven aan mensen die het nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
IStealYourGun schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:43:
[...]

Weet ik, ik plunder ze steeds maar ben op zoek naar een manier om ze weg te geven aan mensen die het nodig hebben.
Nja, het zijn geen schaarse producten dus denk dat niemand ze zo hard nodig heeft dat jij het helemaal moet komen leveren bij ze alsof je een apotheker bent :+

Enige wat je anderen wellicht zou kunnen geven zijn blood bags en epi-pens, maar 9/10 keer vragen mensen er wel om als ze het echt nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben op de chernarus server eigenlijk alleen maar bezig met rescue missies (pas 2 keer iemand vermoord) en heb nu ook de hero skin :) (werkt eindelijk weer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:17:
sja geen tweakers server zonder stats natuurlijk. vandaag maar even voor gaan zitten (we hebben nu immers geen debug monitor meer)

http://stats.got2dayz.nl (stats per server en per speler middels zoekfunctie)
Haha gaaf om zo je eigen stats te zien, ik ben gewoon al 36x overnieuw begonnen en heb 6 survivors gekilled.. 0 bandits :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
JoSchaap schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:52:
ik ben op de chernarus server eigenlijk alleen maar bezig met rescue missies (pas 2 keer iemand vermoord) en heb nu ook de hero skin :) (werkt eindelijk weer)
Jah dat is wel leuk. Vooral als het in dank afgenomen wordt. Op de oude GoT server (nog op de officiële Hive) had ik een auto met heel wat goede wapens er in die ik in een week of 2 verzameld had. M4A1 SD, M9SD, AS50, FN FAL.. Riep iemand een keer om hulp.. Zou een fresh spawn zijn die een ritje nodig had een wat bloed (door zeds). Ik kom er aan.. Hem bloed gegeven, ritje van een minuut of 5 naar waar hij wou. Schiet ie me bij de eind bestemming door me kop. Was niet echt amused kun je wel zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Dat klopt, en daarom speel ik het ook nog steeds. Heerlijk het menselijke psyche in het spel. :)

Edit: Heerlijk ook die adrenaline kick wanneer je wat leuk spul gevonden hebt en goede gear hebt, en je schoten hoort die niet van jou of je squad zijn, of je een vreemde speler tegen komt. Geen enkel ander spel heeft me zo vaak een bijna hartaanval gegeven.

[ Voor 37% gewijzigd door Hatsjoe op 02-11-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Hatsjoe schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:40:
[...]
Geen enkel ander spel heeft me zo vaak een bijna hartaanval gegeven.
Dit is zo herkenbaar,
Ik probeer op het moment ook War Z , maar dat is nergends in de buurt van Day Z aan het komen.
Liefst speel ik public maar cheaters maken het onmogelijk op het moment.
Ik neem wel een break en wacht op de officiele release !

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Arnevld schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:08:
[...]

Dit is zo herkenbaar,
Ik probeer op het moment ook War Z , maar dat is nergends in de buurt van Day Z aan het komen.
Liefst speel ik public maar cheaters maken het onmogelijk op het moment.
Ik neem wel een break en wacht op de officiele release !
Dan raad ik je echt de GoT Private Hive servers aan. Tot nog toe geen enkele hacker tegen gekomen en op de Cherno server (die private is dus met een wachtwoord) heb je er al helemaal geen last van. Tevens zijn die servers heel erg actief vind ik, dus het zal ook niet saai zijn. Neem eens een kijkje op die servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Voor iedereen die graag een Auto-run functie wil, en een G510 of soortgelijk toetsenbord heeft..

http://dayzmod.com/forum/...-g510compliant-keyboards/

Ik heb het werkende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3 chopper PVP op de GoT2DayZ chernarus server :)

was gaaf! :) (wel kort) :)

YouTube: GoT2DayZ dogfight (3 helicopers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:32

Christiano007

Ich bin der champion

Dit lijkt me wel een tof spel, maar is er ergens ook nog cheap een online key te koop?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Laatst online: 19-09 09:54

Neophyte808

Gadget inspector

Ik krijg deze mod dus echt helemaal niet meer aan de praat. Of ik nou PlaywithSix gebruik of Dayzcommander er is altijd wel iets stuk. Bij PlaywithSix zegt hij dat mn serial van Arma II niet geldig is, lijkt me erg sterk aangezien ik hem op Steam gekocht heb. Toen maar Dayzcommander geprobeerd en nou zegt hij dat hij Arma II niet kan vinden, terwijl ik de letterlijke directory heb ingevuld. Wat een heerlijke mod is dit toch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Neophyte808 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:36:
Ik krijg deze mod dus echt helemaal niet meer aan de praat. Of ik nou PlaywithSix gebruik of Dayzcommander er is altijd wel iets stuk. Bij PlaywithSix zegt hij dat mn serial van Arma II niet geldig is, lijkt me erg sterk aangezien ik hem op Steam gekocht heb. Toen maar Dayzcommander geprobeerd en nou zegt hij dat hij Arma II niet kan vinden, terwijl ik de letterlijke directory heb ingevuld. Wat een heerlijke mod is dit toch :(
Eerst Arma 2 en Arma 2 Armed Assault 1 keer opstarten via Steam. Dan is het CD key probleem opgelost.

En met DayZ commander, je moet op "Install/Update" klikken en bij Arma 2 op Install klikken. Dan werkt alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Christiano007 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:07:
Dit lijkt me wel een tof spel, maar is er ergens ook nog cheap een online key te koop?
Op steam was hij maar 24,99 euro. KLIK
En dat is opzich nog redelijk goedkoop.

Het is mogenlijk op steam om te ruilen, weet alleen niet of dit gaat met Combined Operations?

Ik speel het helaas al lange tijd niet meer, ben nu Hooked aan WarZ :')

[ Voor 13% gewijzigd door Noctonix op 05-11-2012 08:08 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor wie er nieuwschierig is hoe de 1.7.4 (1.7.3.1 is geskipped) patch eruit komt te zien.

hier kun je de community changelog zien (bijna elke 2 uur wordt er wel iets veranderd :D

https://github.com/R4Z0R49/DayZMod/blob/master/README.md

het met de privatehive community samen patchen is het beste idee ooit! gaat erg hard nu! en gooie input!

overigens is er ook een update voor namals uit! erg intressante changes!

zie: http://www.nightstalkers....dn.php?menu=en_dn_changes voor de changelog daarvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
JoSchaap schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:18:
voor wie er nieuwschierig is hoe de 1.7.4 (1.7.3.1 is geskipped) patch eruit komt te zien.

hier kun je de community changelog zien (bijna elke 2 uur wordt er wel iets veranderd :D

https://github.com/R4Z0R49/DayZMod/blob/master/README.md

het met de privatehive community samen patchen is het beste idee ooit! gaat erg hard nu! en gooie input!

overigens is er ook een update voor namals uit! erg intressante changes!

zie: http://www.nightstalkers....dn.php?menu=en_dn_changes voor de changelog daarvan
Dat zijn hele mooie updates. Erg fijn dat de community betrokken is nu. Zo veel goede ideeën dwalen er rond in de community, fijn dat deze nu ook gerealiseerd worden. Ook de snelheid m.b.t. bug fixes is nu erg goed. Wie weet blijft de mod DayZ wel beter als de game DayZ door de community :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool, honden! Doet me gelijk denken aan de film I'm Legend :) kunnen we binnenkort een echt dogfight houden op de server :9

Btw ik heb een kort verslag van de Huey Dogfight (3 stuks) op de GoT2Dayz server gezet: http://www.got2dayz.nl/?p=366

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 10:09

Silence

Godlike

Ik zit de laatste dag ook filmpjes te kijken over Dayz en ik denk dat ik het ook maar ga aanschaffen.
Nu heb ik eigenlijk alles al geinstalleerd (gedownload) alleen heb ik dan nog een cd key nodig.
Kan ik hiervoor ook gewoon de goedkope versie van 15 euro aanschaffen?

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zelfs zonder dayz is arma2 zelf ook prima fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Is er ook al iets bekend over de release datum van de standalone versie en of deze gratis gaat worden?

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gratis zeker weten niet (voor niets gaat de zon op) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Silencex schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:26:
Is er ook al iets bekend over de release datum van de standalone versie en of deze gratis gaat worden?
Ze zeggen eind 2012, hopelijk nog voordat de wereld vergaat.

Hij gaat inderdaad zeker niet gratis worden. Weet niet of jij bekend bent met het Minecraft principe? Ze brengen eerst een Alpha versie uit, met nog veel bugs en nog weinig features, maar deze is wel heel erg goedkoop. Vervolgens brengen ze de Beta versie uit, waar veel features al in zitten maar ook nog een aantal bugs, deze zal wat meer gaan kosten dan de Alpha. En dan komt de daadwerkelijke release welke alles bevat en zo min mogelijk bugs natuurlijk. Deze zal dan ook voor de volle prijs gaan, echter is er nog niet bekend hoeveel dat dan zou worden.
Ik gok zelf rond de 30 á 40 euro voor de release versie. Alpha ongeveer 10 euro en de Beta misschien 20 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:35
Hatsjoe schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:52:
[...]

Hij gaat inderdaad zeker niet gratis worden. Weet niet of jij bekend bent met het Minecraft principe? Ze brengen eerst een Alpha versie uit, met nog veel bugs en nog weinig features, maar deze is wel heel erg goedkoop. Vervolgens brengen ze de Beta versie uit, waar veel features al in zitten maar ook nog een aantal bugs, deze zal wat meer gaan kosten dan de Alpha. En dan komt de daadwerkelijke release welke alles bevat en zo min mogelijk bugs natuurlijk. Deze zal dan ook voor de volle prijs gaan, echter is er nog niet bekend hoeveel dat dan zou worden.
Ik gok zelf rond de 30 á 40 euro voor de release versie. Alpha ongeveer 10 euro en de Beta misschien 20 ongeveer.
Grappig zelf beginnen over Minecraft principe en einde van 't verhaal 40 voor de stable

Gaat niet gebeuren. Rocket is altijd vrij duidelijk daarover geweest het blijft een schappelijk prijsje

In ander nieuws :
Sorry jaap dat ik je gister tweemaal omzeep heb geholpen :P

[ Voor 3% gewijzigd door osmosis op 05-11-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Hatsjoe schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:52:
[...]

Het is dus slimmer om gewoon nog even te wachten tot het einde van die jaar dan nu eerst nog 25 euro in te leggen voor een arma 2 key.

Nog een vraag is het mogelijk om alleen de Arma2 OA te kopen (15 euro) en kan deze dan ook nog ergens ingevoerd worden. (ik heb Arma2 en OA gedownload maar heb alleen een key nodig)

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
jterpstra schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:29:
[...]

Grappig zelf beginnen over Minecraft principe en einde van 't verhaal 40 voor de stable

Gaat niet gebeuren. Rocket is altijd vrij duidelijk daarover geweest het blijft een schappelijk prijsje

In ander nieuws :
Sorry jaap dat ik je gister tweemaal omzeep heb geholpen :P
Ik heb het over het principe, niet over de prijzen van Minecraft. Het "Minecraft Principe" houdt in, Alpha voor voor veel minder dan de prijs van de release versie, Beta iets meer maar nog steeds minder, en dan de release die voor de volle prijs gaat.
En de prijzen die ik noemde waren schattingen van mij zelf.
Silencex schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:33:
[...]

Het is dus slimmer om gewoon nog even te wachten tot het einde van die jaar dan nu eerst nog 25 euro in te leggen voor een arma 2 key.

Nog een vraag is het mogelijk om alleen de Arma2 OA te kopen (15 euro) en kan deze dan ook nog ergens ingevoerd worden. (ik heb Arma2 en OA gedownload maar heb alleen een key nodig)
Je hebt een Arma 2 en een Arma 2: OA key nodig om te kunnen spelen, die 2 zijn namelijk samen Arma 2: Combined Operations, en die heb je nodig voor DayZ. Dus beide keys aanschaffen. Of het moet zo zijn dat het niet nodig is voor Private Hives, maar daar durf ik geen uitspraak over te doen. Misschien dat JoSchaap of Cyw00d of iemand anders dat kan toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:19
Hatsjoe schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:45:
Je hebt een Arma 2 en een Arma 2: OA key nodig om te kunnen spelen, die 2 zijn namelijk samen Arma 2: Combined Operations, en die heb je nodig voor DayZ. Dus beide keys aanschaffen. Of het moet zo zijn dat het niet nodig is voor Private Hives, maar daar durf ik geen uitspraak over te doen. Misschien dat JoSchaap of Cyw00d of iemand anders dat kan toelichten?
Als je uberhaupt DayZ wilt doen, heb je op dit moment Arma2 CO nodig omdat DayZ een MOD is voor dat spel. Dat geldt dus ook voor private hives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Zandpad schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:06:
[...]

Als je uberhaupt DayZ wilt doen, heb je op dit moment Arma2 CO nodig omdat DayZ een MOD is voor dat spel. Dat geldt dus ook voor private hives.
Ja dat is het nou juist ik heb CO gedownload dus heb alles.
Maar ik heb alleen nog een key nodig kan het dan ook als ik alleen OA koop?

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Silencex schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:21:
[...]

Ik gok van niet, aangezien de mod spullen uit beide spellen gebruikt. De gemakkelijkste optie is gewoon CO kopen op Steam. En daarna DayZCommander of SixLauncher gebruiken.

Maar wat let je om het te proberen.. Als het werkt mooi meegenomen, werkt het niet dan koop je ook een key voor Arma2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Silencex schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:21:
[...]

Om het even simpel te stellen: Key ArmA 2 + Key ArmA 2 OA = Key ArmA 2 CO, als je 1 van die 2 keys mist, heb je geen ArmA 2 CO. Maar inderdaad, je kan het proberen, mocht het lukken is het mooi mee genomen. En anders kan je alsnog die andere key ook nog kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Laatst online: 19-09 09:54

Neophyte808

Gadget inspector

JoSchaap schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:12:
zelfs zonder dayz is arma2 zelf ook prima fun!
Ik speelde laatst een van die campaigns van OA, de derde geloof ik, iets met "Black" in de naam. Daarin was er een missie die idd heel goed in elkaar stak. Je moest je teammates vinden na een bombardement, maar aan het einde van die missie kreeg ik een heel rare melding die deed vermoeden dat ik een trial versie aan het spelen was, terwijl ik toch echt het origineel gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geweldige avond gehad met een zelf in elkaar geknutselde compile van dayz 1.7.4 (nog verre van af.. maar ze zitten erin hoor!)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xJxPm.jpg

(video van het temmen en de commando's volgt nog. wacht nog op audioswap ivm teamspeak geblèr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses voor het gebler ;) gisteren op uitnodiging van JoSchaap zijn 1.7.4 server gejoined samen met Levi op zoek naar honden. Na een half uur a drie kwartier vond Levi de eerste hond maar zoals JoSchaap al aan gaf zitten er nog wat bugs in. Levi was niet in staat om de hond te temmen (kreeg het commando niet) en ik bleek meer een dierenvriend :+

Vervolgens na wat rondrennen "mijn" hond de opdracht gegeven om andere dieren te zoeken en na 2 pogingen (eerst een schaap en later een konijn) vond hij 2 honden bij elkaar. Ditmaal kreeg JoSchaap niet het commando en liep Levi ineens met 2 honden achter zich aan (het is dus mogelijk om meerdere honden te temmen!)

We hadden gelezen dat er een mogelijkheid was om je hond ook andere aan te laten vallen, maar deze optie kregen wij (nog) niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren wederom veel heli-fun gehad. Bij het joinen van de server kwam het nieuws dat Wickedweirdo zijn chopper in handen gevallen was van Dustin.

Geert, Wickedweirdo, Platvoet, Levi en Friez besloten hun avondje gamen toe te wijden om weer in het bezit te komen van 1 chopper…

Een eerder incident vroeg op de avond betekende de dood van een aantal van deze spelers en deze besloten zich eerst even te bewapenen (kan een erg gevaarlijke onderneming zijn zo’n chopper zoeken)

Geert en Platvoet vertrokken richting hun kamp en waarbij er net een serverrestart was geweest vonden Wicked, Levi en Friez het zinvol om zich eerst te richten op crashed heli sites. Geert en Platvoet kwamen aan bij hun kamp waarbij Platvoet voor het moment even AFK ging en Geert verveeld ging rondrijden toen plots: IK HEB EEN HELI GEVONDEN!

Met name Wicked toonde zijn blijdschap en we lieten de crashsites liggen en reden richting de gevonden chopper. Nog geen 5 minuten na de eerste ik-heb-een-heli-gevonden-melding komt melding 2 binnen: er staat hier nog 1! Op een afstand van nog geen 1500 meter stond chopper numero 2. Nu hadden we direct een “klein” probleem aangezien we met Wicked maar 1 ervaren piloot in ons midden hadden. Levi en Friez hebben een aantal vlieguurtjes in Armex op hun naam staan maar dit resulteert meestal in een onaangename aanraking met een boom of de grond.

Wicked vloog chopper 1 weg en Friez waagde (met klamme handjes) zich aan een vliegtochtje met chopper 2. Geert kent geen angst en stapte doodleuk bij Friez in de chopper en met grote euforie stegen ze op.

Levi moest nog een heel stuk rijden om zijn auto veilig weg te zetten waarbij Geert en Friez besloten om crashed helisites te gaan zoeken (gaat met een chopper toch een heeel stuk makkelijker) en we zijn nog geen minuut onderweg: CHOPPPERS!! Stonden er nog eens 2 heli’s naast elkaar geparkeerd! (Op zulke momenten wil je dat je teamspeak gesprekken aan het opnemen bent)

Levi dumpt zijn geliefde SUV (Sluipert, Dutch, Nibbor en overige zoekerts…hij staat ondertussen alweer ergens veeeel beter verstopt ;)), Friez heeft 5 min nodig om netjes te landen (ondertussen met een bezweet toetsenbord en muis) en dropt Levi met een parachute boven de 2 choppers. Wicked pikte Marcel ondertussen op en brengt deze ook bij de andere chopper en niet veel later stonden er in Cherno op de appartementen 4 helikopters gebroederlijk naast elkaar.

Maar ja wat moet je met 4 helikopters?! Nadat we de hele map hadden geterroriseerd en tot 4 maal toe een bijna botsing met 1 of meerdere choppers hadden op zoek naar een nieuwe uitdaging. Platvoet en Wicked gingen een bus slopen en vervolgens een crashed heli site looten. PLATVOET HAS BEEN KILLED. Damn boswookies ook altijd…3 choppers inbound op zoek naar de schutter. Platvoet als freshspawn was uit op wraak en na een pickup en een drop (enkel met een hatchet als wapen) ging hij op zoek naar wraak…dit resulteerde in een 2e kogel voor Platvoet…lol.

Eerder had ik al verteld dat Levi niet zo’n fantastische piloot was/is…en na wat vloekwoorden via teamspeak en de melding Zandpad has been killed (zijn gunner) gevolgd door grote zwarte rookwolken…chopper 4 was niet meer…

De ongeschreven regel op deze server geld: 1 squad = 1 heli en aangezien Wicked “onze” al de ander had en Marcel…ach ja wat zullen we over Marcel zeggen :p er zijn velen welke denken dat hij bij “ons” hoort. De rolverdeling zit wat anders maar dat maakt verder ook niet zoveel uit. (Alleen dat Levi opvallend vaak het zwarte schaap is haha)

Levi had de ander gecrashed en de chopper van Friez hebben we ala Badjas-style (ere wie eer toe komt) weg gegeven.

Btw het was gisteren ouderwets druk op de server (piek 23 man online en constant 15 a 20) en naast af en toe een rood kabeltje toen de 4 choppers in de lucht zaten, draait de server super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Haha heerlijk verhaal. Jammer dat ik er gister niet bij was.

Sluipert, Nibbor en Hex, vanavond even hunten naar die chopper? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:51:
Eerder had ik al verteld dat Levi niet zo’n fantastische piloot was/is…en na wat vloekwoorden via teamspeak en de melding Zandpad has been killed (zijn gunner) gevolgd door grote zwarte rookwolken…chopper 4 was niet meer…
Levi verdient nog steeds een 24u ban voor zijn murderkill op mij :)

Anyway het was leuk zolang het duurde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badjas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 17:13
zo hee ik heb wel een indruk achtergelaten zeg, dat jullie het Badjas-style noemen! :D
Ik heb een hele tijd niet gespeeld omdat ik de bugs en de glitches zat was (en omdat tot 2 keer toe onze choppah gejat was, moet ik eerlijk toe geven), maar ik zal vanavond weer eens inloggen. Hide yo Cars, Hide yo Choppahs, Badjas is in the town!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je was mijn allereerste kill op deze server, en daarnaast was je heli-steel-actie epic ;) hoe kan ik jou vergeten? En aangezien ik hem op dezelfde plek en op dezelfde manier heb weg gezet...beter goed gejat dan slecht bedacht :)

Tot vanavond ouwe strijder
Pagina: 1 ... 71 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht