Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noctonix schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:44:
[...]

Handige Guide!

offtopic:
Wellicht even een kritiek puntje uit het oog van een webdesigner: De kleuren rood zijn te fel en blauw valt bijna niet te lezen.
Misschien kun je beter ietsjes lichter grijs maken dan de tekst.

Heb enige tijd geleden DayZ gewaagd, maar ik vindt die zombies echt hoogst irritant.. hoe ze lopen en rennen.. het voelt niet "echt" aan.

Ik kijk uit naar de stand-alone, en misschien dat ik ook WarZ aan ga schaffen!
offtopic:
Dat krijg je als je met meerdere mensen een site beheerd, er is plots door cyw00d een ander thema opgezet, het was altijd een lichte achtergrond :+
Ik zal zo wel even kijken of ik er iets aan kan doen :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://fc07.deviantart.net/fs71/i/2012/285/0/9/dayz_by_bmurdock-d5hjzmv.jpg
bron: http://www.reddit.com/r/d...picture_hope_you_like_it/

*EDIT*

Eindelijk iemand die eens stappen onderneemt tegen die uitmelkers bij ViPrayer :)

http://forums.bistudio.co...97&viewfull=1#post2238097

[ Voor 35% gewijzigd door JoSchaap op 11-10-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Demoniac schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:22:
[...]
Want zombies op zich zijn echt? ;) Ik vind het juist wel overtuigend over komen, de een kruipt, de ander wandelt en de derde rent. En ja, ze zijn bloedirritant, maar dat is volgens mij het hele idee achter zombie survival..
Ik ben het met je eens, maar zoals ze in DayZ lopen, heb ik ze nog nooit zien kruipen/lopen/rennen in andere spellen/zombie films.

Ze rennen, stoppen, rennen, stoppen, rennen, stoppen als of ze elke keer haperen..
maar goed. Het is een Beta (am i rite?). Voorlopig wacht ik de stand-alone af. Wellicht is die een stuk beter :D

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken nog een 4e soort zombie ..... de dooie dit doormiddel van bijl/vuurwapen

En eigenlijk een 5e ... die niet uitkijkt bij oversteken ... toettoet slpashssssss

Awhaa that f...ing hurts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Noctonix schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:33:
[...]

Ik ben het met je eens, maar zoals ze in DayZ lopen, heb ik ze nog nooit zien kruipen/lopen/rennen in andere spellen/zombie films.

Ze rennen, stoppen, rennen, stoppen, rennen, stoppen als of ze elke keer haperen..
maar goed. Het is een Beta (am i rite?). Voorlopig wacht ik de stand-alone af. Wellicht is die een stuk beter :D
het is zelfs in alpha status ;) en ik denk dat de zombies zo nep overkomen omdat de engine van arma niet beter toelaat

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

gister mijn eerste stapjes gezet in Dayz op de got2dayz van JoSchaap (thx for the server btw). En wat is het cool zeg :)

Heb er echt van genoten, heerlijk sluipen door de stadjes zombies ontwijken en waar mogelijk snel killen, schitterend. Ook erg cool dat de medespelers zeer open stonden voor mijn n00b vragen. Dank daarvoor.

Jammer dat er vandaag weer gewerkt moet worden, ik kijk er alweer naar uit om verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:02:
Hoi allemaal,

gister mijn eerste stapjes gezet in Dayz op de got2dayz van JoSchaap (thx for the server btw). En wat is het cool zeg :)

Heb er echt van genoten, heerlijk sluipen door de stadjes zombies ontwijken en waar mogelijk snel killen, schitterend. Ook erg cool dat de medespelers zeer open stonden voor mijn n00b vragen. Dank daarvoor.

Jammer dat er vandaag weer gewerkt moet worden, ik kijk er alweer naar uit om verder te gaan.
Ik doe dan allicht het meeste werk, maar CyW00d is degene die de server (chernarus) geregeld heeft bij TransIP en hier oorspronkelijk mee begonnen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan allicht het meeste werk, maar CyW00d is degene die de server (chernarus) geregeld heeft bij TransIP en hier oorspronkelijk mee begonnen is ;)
Ah dan bij deze CyW00d _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je doet prima werk JoSchaap, na de werkzaamheden van afgelopen weekend draait de server een stuk sneller. Veel minder last van lag iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:19
Dat kan ik beamen! Joschaap / Cywood heerlijk bezig weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ook achter de schermen begint het e/e/a vorm te krijgen :) heb zelfs een map van Panthera nu (eerlijk gejat van dayzdb.com)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SSGjj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:35
Ik blijf errors krijgen als ik de panthera server probeer te joinen.
Heb de guide die Lee aangaf gevolgd, maar krijg een melding met keys ofzo.

Elke andere Panthera server kan ik wel gewoon joinen via DayZcommander, alleen de Got2Dayz niet.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wij draaien de laatste versie van de panthera mod, Vilayer is zo dom geweest om zelf een eigen versie uit te brengen en die staat in dayzcommander. met de door vilayer gegenereerde bisign keys ipv de official public keys.. :r

de maker van de map is zoals in mijn vorige link is te lezen ook 'not-amused' door deze actie. oftewel, je speelt de verouderde gejatte vilayer versie met dayzcommander, of je doet wat meer moeite (zie guide op got2dayz.nl) om versie 1.3 te spelen

[ Voor 8% gewijzigd door JoSchaap op 12-10-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Maar einde v/h jaar een final stand-alone versie ?
Of is daar allemaal nog niks officieels van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Helaas panthera server blijft me kicken ook al heb ik de guide gevolgd en ook zelfs nog andere guides geprobeerd...

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
banaan deze guide moet de lading dekken (Client setup)

http://www.tunngle.net/co...d-updated-to-version-1-3/

ik zal nogeens kijken of ik niet gewoon een zip kan maken van wat ik hier heb. Mag officieel niet denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
Heb ook de guid op de got2dayz site gevolgd, maar ook daarmee kan ik niet spelen.
Als ik het spel via de shortcut start krijg ik rare vlakken zonder tekst en kan ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Alle guides lijken op die tunngle in een notendop.. alle expansions die geladen moeten zijn, die zijn ook geladen (zie ik rechts) maar de server blijft me kicken.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
Heb et aan de praat door de tunngle guide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok je moet dus exact versie 97771 draaien en mijn zip gebruiken (zie de got2dayz map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de regel bij mij is

H:\ArmA-2-CO\Expansion\beta\arma2oa.exe -beta=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion -nosplash -skipintro -world=empty -maxMem=2047 -cpuCount=4 -exThreads=7 -mod=@DayZ_Panthera2;@panthera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Bij mij is het gelukt na het volgen van de guide in mijn vorige post. Wel de meest up-to-date files gebruikt, ipv die in de guide staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus wat een kutmensen spelen dit spel af en toe zeg.
Ik ga even mijn verhaaltje hier dumpen dus als je niet van verhaaltjes houdt scroll dan verder.

I spawnde met een nieuwe character in een heel klein stadje, dus ging meteen op zoek naar wat gear. (Masenko o.i.d. volgens mij) Na ongeveer drie kwartier spelen had ik een Lee Enfield + Makarov, en de nodige consumpties om me vrij lang in leven te houden. Ik dus tamelijk blij verder reizen, kom ik een kerel tegen met een hatchet bij een tractor. Ik salute naar hem om aan te tonen dat ik friendly ben, hij reageert er niet op en rent als een kip zonder kop mijn kant op, dus ik schoot hem neer met een welgemikt schot. Meneer beweert in de chat dat hij friendly was maar dat hij mijn player skin raar vond (is standaard skin) dus hij wilde deze van dichtbij bekijken zei ie, en daarom rende hij volgens hem op me af met z'n hatchet. Nouja alles goed en wel, ik zie dat de tractor die er staat alleen nog maar fuel nodig heeft om te starten, dus ik ga op zoek naar een fuel tank. Ik vind er eentje, ongeveer 10 minuten verderop, en ben onderweg terug naar de tractor als ik (EINDELIJK!) een Nederlander vind, met een headset, die duidelijk aangeeft friendly te zijn en we besluiten samen verder te reizen. We gingen even zitten om wat dingen uit te wisselen, en opeens wordt hij bewusteloos geslagen door een willekeurige gast die hem te lijf ging uit het niets. Ik kan niet op tijd reageren en al mijn mooie spulletjes raken verloren. Ik gaf de moordenaar nog een compliment over zijn sneaken, en geef hem nog een tip dat hij de jerrycan die ik op me had kan gebruiken om de tractor te fixen. 'lol noob u got served, never should of killed me' zegt de moordenaar (hij bleek de kerel te zijn die ik eerst had gekillt) en hij gaat verder. Prima, dan doet hij maar niks met mijn tip. Even later spawn ik weer, en begin meteen weer met zoeken naar gear. Om een (heel veel) langer verhaal maar wat te beperken komt het op het volgende neer. Na meer dan twee uur zoeken eindigde ik met een CZ550 met plenty of ammo, een makarov met redelijk wat ammo, lucifers, compas, verrekijker, hunting knife, etc. Ook was ik er ondertussen in geslaagd om de tractor (die er nog stond) VOLLEDIG te reparen (en geloof me dat is een hele hoop werk) en de tank 100% vol te gooien met fuel, blij als een kind was ik. Na die twee uur dus parkeerde ik mijn tractor netjes verborgen achter een groep bomen, en sluip voorzichtig naar een vliegveld toe. Opeens word ik uit het niets beschoten, en met 2 schoten van wat overduidelijk een sniper moet zijn geweest was ik dood. Alles weer kwijt. Komt er in de chat te staan: 'lol bitch i owned u again noob'.

Soms kan ik me zo kapot ergeren aan het kaliber spelers dat Dayz speelt. Ik heb heel veel moeite gedaan om die tractor volledig te repareren, om weer wat wapens en levensmiddelen bij elkaar te sprokkelen, zelfs een paar cans of beans e.d. weggegeven, en als bedankje word je dan door een of ander 14-jarig Amerikaans rotjong zo neergehaald.

Bah.

TL;DR: Mensen die Dayz spelen kunnen uitermate teleurstellend en kut zijn, wat mij erg teleurstelt voor dit 'genre'. Vertrouw niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thats just DayZ ;)
reminds me of: YouTube: DayZ Call me Maybe

maar imho heb je dit soort volk in anderre spellen net zo vaak, kijk eens naar het gros van de MW3 / CS:GO spelers. :)

leuk WTF filmpje van iemand op Panthera op een server met rmod geinstalleerd
YouTube: Finding a Car on Panthera in Dayz.

[ Voor 26% gewijzigd door JoSchaap op 13-10-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen er nog een beetje mensen in de Chernarus of Panthera server? Ik wil wel weer gaan spelen, maar niet in een zo goed als lege server. Kan je niet de Chernarus server weghalen (Te grote map, veel te weinig players, gek*t met regels/controle) en dat iedereen dan gewoon lekker Panthera gaat spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Klaas Baas

Maar ik neem aan dat je toch je zelf vermaakt hebt , en dan je hebt dat figuur vol in zijn face gespoten
Waar hij mss een hack nodig had , waarschijnlijk wallhack om je te stalken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 12:27
Wilde vanmiddag Dayz aan een vriend laten zien, hierdoor lette ik niet goed meer op en werd mooi neergemaaid door iemand die mijn ghillie suit wel zag zitten volgens mij :P

Volgende keer maar wat beter opletten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 07:28:
Jezus wat een kutmensen spelen dit spel af en toe zeg.
Ik ga even mijn verhaaltje hier dumpen dus als je niet van verhaaltjes houdt scroll dan verder.
...

TL;DR: Mensen die Dayz spelen kunnen uitermate teleurstellend en kut zijn, wat mij erg teleurstelt voor dit 'genre'. Vertrouw niemand.
Ik snap je gevoel, dat is gewoon niet tof (ook al is het wel toegestaan).Gelukkig kan ik ook tegengewicht bieden aan je verhaal.

Ik ben zelf dus net met DayZ en heb over het algemeen niet zoveel gear. Geeft niet vermaak me goed zo, zo was ik afgelopen zaterdag ook een beetje aan het sneaken en uitzoeken hoe het allemaal een beetje werkt. Ondertussen was ik een beetje in gesprek geraakt met DutchIntervention. Blijkt die kerel een bus te hebben.
en jahoor hoor 5 min later staat ie voor mijn neus een neemt me mee voor een roadtrip door Cherno.
uiteindelijk een stop gemaakt langs een militair kamp buiten Starry waar ik heerlijk wat gear uit kon zoeken.

Zo cool dit soort dingen. Erg fijn dat iemand je ff oppikt zodat je ook wat meuk kan vinden. Dus vrees niet het kan dus wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd voorzichtig zijn, en mensen niet vertrouwen staat hoog aan de lijst :)

Die bus heb ik nog voorzien van wat benzine en een jerrycan in Vybor. Dutch vroeg om hulp dus ben even op zoek gegaan naar een jerrycan en vond deze in een barn. Het vullen van de bus en het toevoegen van de jerrycan heb ik even buiten het zicht gedaan van Dutch, trust no one ;) maar leuk om te lezen dat de bus nog dienst heeft gedaan. Gisteren vond ik 2 maal een bus, 1 op North East Airfield en na het legen van 2 AKM mags was die kaput. Later vonden we er nog 1 in Novy Sobor als ik me niet vergis. Helemaal stuk en met 1 lege jerrycan. Als ik bovenstaand verhaal lees, is dat Dutch zijn oude bus en heb ik mijn jerrycan dus weer terug :p

Gisteren wel weer leuke acties meegemaakt, bij Stary Sobor zagen we zombies = speler(s). Bleken dit MichelNL, Zeitgeist en Nick te zijn. We kwamen met een auto en vertrokken zonder (gejat :p) en met een speler minder. Later die avond NWA, we worden beschoten maar konden weg komen. Echter bleken de heren Nick en MichelNL er niet op gerekend te hebben dat er nog een 1 van "ons" in de barracks aanwezig was.

Na die tijd nog samen met Levi met een quad wezen rondrijden = 4 keer flippen. Leerzame avond (wat doet een quad flippen en hoe weer recht op te krijgen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ok, The Walking Dead is nu extra awesome geworden sinds ik DayZ ben gaan spelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seizoen 3 is gisteren begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisternacht op utes nog even een mooie roll gehad. had meteen bij de eerste heli al beet, M4a1 CCO SD en een ammocrate ernaast met 20 SD mags :D
snel even wat medical erbij (morphine) en bandit hill op gerend. daar heb ik me verstopt tot ik iemand met een sniper zag/hoorde (counter sniping) na 3 snipers gedood te hebben werd er een volledige manhunt op me ingezet en heb ik er nog eens 3 neergehaald waarna ik me toch maar ben gaan verplaatsen (groepje van 3) op mn nieuwe locatie nog 2 van die groep van 3 te pakken gehad, om vervolgens mn been te breken (proned naast een rots) als ik de 3e probeer te raken (bleek later Nievan8er te zijn en niet die derde persoon)

al met al was het een leuk avondje utes zo :) totaal 6 banditkills 5 murders en nog 8900 blood over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Episode van FRANKIEonPCin1080p met intro en outro van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Laatst online: 22-09 11:49
offtopic:
Kan een van de TS'ers misschien een zelfde topic als deze aanmaken voor The WarZ?

Zoiets kun je het beste DM'en, scheelt ook een offtopic bericht in het topic :)

[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 17-10-2012 19:50 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Screens van dayz standalone (gebouwen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dus ook op Utes , en had mooie slingerrun want Schaap nam me op de korrel .
Niet geraakt dus alife en kicking (dat later) , veiling en wel dus in de eenzame shelter
Toen maar naar de ozo close heli-crash zag mooie kartonnen doos , hoorde van Schaap over
brekebeen dus ff checken voor morph (blijkt Schaap weg te zijn) .
Maar goed alleen epi-pennen en 1 bandage , en 2 Fal's maar no ammo dus laten liggen
Toen dus speeding naar de 2 barakken , tuurlijk niks wel later iemand bleken 2 tezijn .
Ik lekker knalle om van 2 kanten in de barak doorzeefd te worden , Grrr gvd en trug in game .
Spawn close dus achter de zelfde barakken (lekker) sweep doorheen weer niks (Grrrr nu wel 3x gvd).
Dus toen een Dronke-Nievan8r slinger naar de controltower , pheef pheef pop (lekker mis mr snipe)
En toen engels praat op side-channel 'hes in u follow me' , lol dat was dus info supreme .
Ik dus snel op de 1e verdieping naar bene kijken , en ja daar was nr1 en die nam de 12-13 m9sd
als koek .
Om al gauw nr2 lekker vanaf het randje naar een nieuwe spawn te helpen , toen snel ff 2 m9sd te loten .
En ja hoor daar was nr3 , en dit werd dus vreemd ik knal letterlijk 3mags m9sd in hem maar niks .
Een simpel schot van hem met m9sd en ik was dood , letwel ik was nog niet geraakt dus 12K blood
Zou headshot kunnen wezen , maar dan ik pomp ff 3mags weg in 'm voor de poef u die .
Ok ff uit de server weer erin , spawn (weer achter de barakken en hoor de vliegen) dus snel naar de controltower .
Toen ren ik weer naar binnen trap op , weet erg gevaarlijk maar niemand daar ook geen loot
Dus weer snel naar beneden , zie dus buiten een shooting en ren snel onder trap .
En neem onze boy onder vuur letterlijk alle m9sd 4mags op hem leeg (dit keer idd van8r :D )
Wel toen was het zelfde verhaal hij draait om 1 keer m9sd , en ik dood .
Kon toen niet laten om het te zeggen , 1 single m9sd shot :F
Maar goed had toch een paar heuvel-liggers laten zien dat de dronke-nievan8r slinger goed werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 19:43
Potverdorie, het spelletje weer eens opgepakt.
In Cherno, matige gear: een makarov en een mp5. Ik loop naar de appartementen/hospital en wat ziet mijn oog? Juist: een verse heli!! Mooi!, denk ik. Alle dingen bij elkaar zoeken, uiteindelijk alleen nog maar een engine nodig. Komt er een of andere lul die hem voor mijn neus wegkaapt. Vreemd, want er zat geen fuel meer in en in de wijde omgeving was geen engine te bekennen...
Maar goed, na 2 keer door de beste man zijn afgeschoten gaf ik het maar op...

Wat een spel, volgende keer misschien de repair spullen stashen en dan als ik alles heb pas repareren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het leuk lag dus een rood schakeltje als je iemand onder vuur neemt
Toon poepie erg lachen , met mike hele tijd geen rood schakeltje
jullie bas en toasterseized en toon , lekker trekken boys maar nada
alleen rood schakeltje , kids in een game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een kleine pauze , weer in de server
Was in NW firestation snel weg , de nievan8r slinger (Toon)
En zodra ik dus die heli hoor , weer het Rode schakeltje Jo kids realtime fakes ???
Maakt niet uit zal wel , laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-09 09:21

Demo

Probleemschietende Tovenaar

nievan8r, wist je dat er aan je laatste 3 posts geen touw vast te knopen is?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol @ nievan8r, ben je dronken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:54
Dafuq... dacht dat Demoniac en martini wat overdreven
Lees 't voor mezelf en eeuh.... wat van drugs neem jij nirva ? wil ik ook !

Of ben je toevallig een buitenlandse student die nog in de process is van NL leren ?

[ Voor 25% gewijzigd door osmosis op 16-10-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee alleen 2x bier morsen maakt me pissed zekers met 'made in fake' lag
Verders is het (g)een touw 'aan' vast te knopen
En dan zou ik wat ' voor' drugs nemen of 'iets van'

En dat eerste was gewoon snel lezen eigenlijk zonder punt of wat dan ook
leestekens worden tevaak en tevlug misbruikt om er iets & moois van te maken

Nou ik ga weer ff lekker daizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
misschien met de private toch maar overstappen op Panthera?
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=102152844

op de deadly choppercrash sites na is het wel een vette map, en er wordt actief aan doorontwikkeld.

ik heb voor de leden een poll op de website gezet :)

[ Voor 15% gewijzigd door JoSchaap op 17-10-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Zou liever een Chernarus zonder safezone zien, vind Panthera in t midden een beetje doode map eerlijk gezegd.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chernarus zonder safezone, is leuk. Maar geen helicopters dan aub, of thermal vision.. Dit zijn de enige 2 dingen die andere players een voordeel geeft tegenover de rest. Als dit niet kan, doe dan maar Panthera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam voor het eerst sinds paar weken weer op de Chernarus server en besloot om maar eens wat verstopte kampen te gaan zoeken. Na een half uur spelen, kwam ik ergens bij Berezinho en stak ik over om richting het noorden te gaan. Door allerlei bossen heen gerend, geen idee waar ik was, zie ik plotseling een Ural in de bosjes staan! Dat ding zat overvol met wapens en andere spullen, hopelijk eigendom van Bananenspin/Levi/DK Friezz/Marcel (lemme know). Ben ermee naar de friendly-zone gereden, wapens en gear uitgedeeld aan iedereen die wilde, vervolgens de Ural met de overgebleven loot geparkeerd bij de supermarkt in Cherno. Wie het eerst komt het eerst maalt, ik heb alle gear in de truck laten liggen. Hier een screenshot waar ik hem heb geparkeerd. Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img72/2846/arma2oa2012101800181467.jpg
De Ural is in goeie staat, hij mist alleen wat wielen en de rest. Gebruik hem als target practice, of om flares tegenaan te gooien (kijk wat er gebeurt, is een verassing ik zeg niks!). Good luck en have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bijkomstigheid in panthera is dat de map wordt verbeterd door de maker, en er custom dayz code draait waardoor je dus ook deze jongens kunt spawnen:
http://cloud-2.steampower...0F14099CF14093C3B3196FDC/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-09 09:21

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 00:52:
Dat ding zat overvol met wapens en andere spullen, hopelijk eigendom van Bananenspin/Levi/DK Friezz/Marcel (lemme know). Ben ermee naar de friendly-zone gereden, wapens en gear uitgedeeld aan iedereen die wilde, vervolgens de Ural met de overgebleven loot geparkeerd bij de supermarkt in Cherno.
Held. :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 00:52:
hopelijk eigendom van Bananenspin/Levi/DK Friezz/Marcel (lemme know).
How Cute dat je gelijk aan mij denkt! Maar nee ding is niet van mij, je hebt wel een ander groepje boos gemaakt nu :D

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet je helaas teleurstellen, hij was/is niet van ons. Wel leuke actie trouwens, dat van het uitdelen van de wapens...dat kunnen wij wel waarderen ;)

Ik heb mijn oude vertrouwde trekker weer terug, geen Ural voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoe komen ze erop om het te proberen:

YouTube: Failed jump with UAZ and little bird

(overigens is dat nu de standaard heli op de panthera server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Iemand intresse in een ghillie? ik heb ze te ruil ik ben opzoek naar een sniper rifle m24 of beter.
Dm is open :)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een m24 ruilen voor een ghilly, lol. Een ghilly is misschien net zoveel waard als een.. m4 cco

OT: Ik heb net geprobeerd Panthera te starten (nadat ik eerst de install deed met DayzComm.), maar krijg een error dat ik een bestand mis.. Hoe zet je andere mods uit? :p Misschien ligt het daaraan.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewoon met commander joinen en zorgen dat use beta aanstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Simply amazing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Whow.. dit is echt geweldig mooi!! VET!!! Er moet een dayz film komen vind ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geweldig hoe mijn video viral gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:17:
geweldig hoe mijn video viral gaat :)
wow je verdient het man! dit is echt een topprodictie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje, top productie valt nog mee :) Had er maar 6 uurtjes in gestoken. Had allemaal nog wat perfecter gekunt. Maar had ook niet geweten dat deze zo geliked en hard ging.
Denk nog dat ik een remake later maak met een iets smoother transition van nuke part naar infected(zombies).
Dat stukje brengt nog wel veel ?????.

dit komt omdat mensen de infected als zombies ziet. terwijl infected toch heel verschillend is met een zombie.

wiki:) "The Infected (known as "fast zombies" in some circles) aren't zombies in the truest sense. Infected are people, technically still alive, who's bodies are raveged with some sort of biological pathogen that irrevocably (and fatally) ravages the hosts bodies and minds. The immediate change is a total reversion to an aggressive, feral personality type. An infected will attack any human (regardless of past emotional connection) with rabid ferocity, and all the strength - and mobility - they can muster."

De infectie was gespread door de nuke, maar kan verwarrend zijn :)
ipv van 3 shots waar cherno plat is misschien 1 of 2 vervangen met mensen die vluchten voor zombies ofzoiets. Zal nog wel even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat die nuke er zo fake uitziet :p Maar verder zeker vet filmpje! Een vreemd iets: Na de nuke zie je de zombies door Cherno lopen, waarbij alle huizen onverwoest zijn. Maar misschien ben ik aan het zeuren xD
Btw, JoSchaap is er nog nieuws over poll-resultaten? Wanneer sluit hij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het een paar weken niet meer gespeelt en intussen is er een nieuwe update. Is die tent bug nou al gefixed? Ik bedoel dat als je er stuff in doet, het niet weer verdwijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:46:
Heb het een paar weken niet meer gespeelt en intussen is er een nieuwe update. Is die tent bug nou al gefixed? Ik bedoel dat als je er stuff in doet, het niet weer verdwijnt?
De standalone is nog niet uit hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
'Namalsk' binnenkort beschikbaar als DayZ map!
http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/100932-dayz-mod-on-namalsk/

[video]

[ Voor 18% gewijzigd door schelling op 23-10-2012 13:24 . Reden: nieuwe videolink ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe screenshots Dayz standalone interieur online

Afbeeldingslocatie: http://img.gawkerassets.com/img/182vyrxbpbldwjpg/xlarge.jpg

Meer te vinden:http://www.got2dayz.nl/?p=279

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wow dit is een juweeltje van een map!
perfectie in ambiance en terrein en echt lekker creepy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
JoSchaap schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:16:
[...]
wow dit is een juweeltje van een map!
perfectie in ambiance en terrein en echt lekker creepy :)
Het is echt creepy...in de thread zegt één van de makers van deze map wellicht naast zombies ook de zgn. 'bloodsuckers' toe te voegen aan de map
http://dayzmod.com/forum/.../page__st__20#entry950887

Loot map is al beschikbaar http://dayzdb.com/map/namalsk

Voor iedereen die interesse heeft kijk even op de website http://www.nightstalkers.cz/en_index_nc.php daar kun je deze missie/campagne voor Arma2 downloaden- erg sfeervol en aangezien je toch Arma2 hebt moeten kopen om DayZ te kunnen spelen kun je er net zo goed gebruik van maken :)

[ Voor 3% gewijzigd door schelling op 23-10-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nog wat panthera filmpjes uit mn streams geknipt :)

De klootzak uithangen met een M107 - YouTube: GoT2DayZ - Panthera - Bullying with an M107
Met een heli mid-air refuellen en vervolgens wat rondvliegen naar lastig bereikbare plaatsen - YouTube: GoT2DayZ - Panthera - Mid air refuelling + showcase

streamen doe ik op: http://nl.twitch.tv/JoSchaap btw :)

Panthera beviel me niet dus draait die server nu namalsk :)

http://www.got2dayz.nl/?page_id=295

[ Voor 9% gewijzigd door JoSchaap op 24-10-2012 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Die GOT servers; dus als ik met mn huidige char join, dan heb ik niet mn spullen omdat GOT een private hive draait, right ?

Ik ben een lone wolf speler, maar elke keer als ik een 'basis' maak op een random EU server, gaat die server na een week ofzo offline... :(

Heb meestal een motorfiets, tent met genoeg proviant, m4a1 cco, M107, glock17, nvg.

Ben alleen nog steeds opzoek naar een ghillie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SileX schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 08:16:
Die GOT servers; dus als ik met mn huidige char join, dan heb ik niet mn spullen omdat GOT een private hive draait, right ?
True, maar als je nou van de GOT server je basis maakt dan is het probleem toch opgelost?

Persoonlijk vind ik het wel lekker dat ik op een andere server met een schone lei kan beginnen. Daardoor heb ik nu toch het gevoel van meerdere chars. Ik heb er nu 1 bij GoT en nog een op een public server. Kan ik daar spelen als het hier nacht is (veel te eng die meuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vanaf vanochtend draait er een GoT2DayZ Namalsk server
als het er zo druk op blijft maak ik een 2e passworded instance voor GoT-ers :)

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/194.109.69.68:2312/banner_560x95.png?random=459758

[ Voor 30% gewijzigd door JoSchaap op 24-10-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:05:
[...]

True, maar als je nou van de GOT server je basis maakt dan is het probleem toch opgelost?

Persoonlijk vind ik het wel lekker dat ik op een andere server met een schone lei kan beginnen. Daardoor heb ik nu toch het gevoel van meerdere chars. Ik heb er nu 1 bij GoT en nog een op een public server. Kan ik daar spelen als het hier nacht is (veel te eng die meuk).
Ja dat is waar - liever speel ik gewoon met een char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platvoetenn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 09:08
JoSchaap schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:48:

[afbeelding]
Lekker schaapie ! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
JoSchaap schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:48:

[afbeelding]
Super! Kom dit weekend zeker even langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even op Got2 namalsk gespeeld, Wat een geweldige map.
Snel filmpje inelkaar geflanst. Was meer bezig met shots maken en rond rijden.
Vond direct een uaz.
heb deze achtergelaten en gemarked op de map.

Werd doodgeschoten in de firestation. was druk bezig met de map te bekijken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als introductie spawnt iedereen momenteel met map/knife/matches/compass/hatchet

ik weet niet of ik dit zo houd maar voolopig lijkt het iedereen te bevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
JoSchaap schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:58:
als introductie spawnt iedereen momenteel met map/knife/matches/compass/hatchet

ik weet niet of ik dit zo houd maar voolopig lijkt het iedereen te bevallen :)
Hoe minder hoe beter vind ik zelf altijd :) Iemand al die extra warme kleding gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de eerste map welke ik als waardige vervanger zie van Chernarus, heerlijk sfeertje en de stad heeft veel weg van Prypjat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we kunne. M zelf herinrichten! Nieuwe blissfeature. Met loot en al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Laatst online: 14:56
Map kan gewoon easy via dayzcommander worden geinstalleerd? ziet er inderdaad tof uit.. en ik denk dat de groootte idd ook goed. niet zo klein als utes en niet zo groot als chernaurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag was laatste keer dayz , gebruiker thx

iets voor jou schaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik was geadviseerd dit spel te spelen gezien mijn voorliefde voor BF2 maar eerlijkheidshalve is dit spel toch niet voor mij daar je teveel moet doen eer je naar het " slagveld " kan. Ja ik weet dat je beiden spelen niet met elkaar kan vergelijken maar toch moet je imo teveel handelingen doen eer je echt het gevecht in kan gaan en daar heb ik het geduld gewoon niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Laatst online: 27-04 21:40
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 04:22:
Vandaag was laatste keer dayz , gebruiker thx

iets voor jou schaap
sorry Nievan8er

Ik ben het Mike.

ik heb net een verse installatie windows 8 dus mijn naam stond ineens op gebruiker,
ben je ergens van geschrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geen idee wat nievan bedoeld, maar als er een probleem is wordt dat vast wel op onze chat gemeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
JoSchaap schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 07:14:
geen idee wat nievan bedoeld, maar als er een probleem is wordt dat vast wel op onze chat gemeld :+
Niemand weet ooit wat die jongen bedoelt om 4 uur in de nacht :+ Moet er trouwens geen apart topic komen voor de standalone? Aangezien dit topic voor de mod is en die ook gewoon door ontwikkeld gaat worden.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morahnah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 12:03

Morahnah

¯\_(ツ)_/¯

Ik denk dat ik niet hardcore genoeg ben voor dit spel. Elke keer ben ik weer een uur of 1,5-2 aan het gearen voordat ik iets van een Lee-Annfield heb en een hunting knife/hatchet/matches/veldfles, word ik weer neergemaaid door een of andere lambal die ergens 1km verderop op een heuveltje loopt te snipen.
Ik heb wel eens met een team van 3 man gespeeld en als je dan in combat komt met een andere clan en de adrenaline giert door je lichaam... dan vind ik het wel leuk. Ookal betekende dat meestal dat wij het onderspit dolven.
Maar dit, 2 uur van je avond kwijt omdat een of andere idioot het fijn vind om andere mensen te pesten... niet mijn spel.

Bel de bergbrandweer. Die hele berg staat hártstikke in de fik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
Morahnah schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:30:
Ik denk dat ik niet hardcore genoeg ben voor dit spel. Elke keer ben ik weer een uur of 1,5-2 aan het gearen voordat ik iets van een Lee-Annfield heb en een hunting knife/hatchet/matches/veldfles, word ik weer neergemaaid door een of andere lambal die ergens 1km verderop op een heuveltje loopt te snipen.
Ik heb wel eens met een team van 3 man gespeeld en als je dan in combat komt met een andere clan en de adrenaline giert door je lichaam... dan vind ik het wel leuk. Ookal betekende dat meestal dat wij het onderspit dolven.
Maar dit, 2 uur van je avond kwijt omdat een of andere idioot het fijn vind om andere mensen te pesten... niet mijn spel.
Op welke server speel je dan?
Je kunt natuurlijk ook gewoon flink wat gear verzamelen en in een tent verstoppen, als je dan doodgaat hoef je alleen naar je tent te lopen en kun je op jacht naar de sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 10:39

Noq

Maandje niet gespeeld, nu probeer ik weer sommige servers te joinen zit ik gewoon 20 minuten op 'Loading' vast. Nu weet ik dat dit soms wat tijd in beslag kon nemen, maar zo lang had ik het nooit. :)

Hopelijk gaat die snel weer op gang komen, dan kom ik als te graag een kijkje nemen op de GoT server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Voor het eerst begonnen op de Got chernarus server - gelijk in Elektro goeie goodies gevonden.

Heeft de server een betere loot spawn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee enige wat anders is is het feit dat we een safezone hebben, en de sidechat aanstaat, verder compleet vanilla dayz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*proest*

moet nog even aan mn ruimtelijk inzicht werken. verder werkt t allemaal wel incluis loot en zombies :)

link (ivm mn aso resolutie)
http://cloud-2.steampower...2D698A47CAE373A290465C58/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Bij velen screenshots ziet de game er vaak heel strak uit, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus niet veel toeters en bellen, maar toch wel strakke lijnen bij de afwerking van objecten/textures.

Zijn er bepaalde configs om de game soepeler te laten draaien? Ik speel momenteel met ongeveer 20fps en hoop graag op een kleine boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Noq schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:57:
Bij velen screenshots ziet de game er vaak heel strak uit, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus niet veel toeters en bellen, maar toch wel strakke lijnen bij de afwerking van objecten/textures.

Zijn er bepaalde configs om de game soepeler te laten draaien? Ik speel momenteel met ongeveer 20fps en hoop graag op een kleine boost.
Probeer dit eens...kan helpen!

http://pastebin.com/F7Q8Ne2i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh!ny
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-11-2021
Hallo fellow Dayz spelers !

Ik heb zelf een Dayz server en zou het vet vinden om meer Nederlanders te zien verschijnen op mijn private hive.
Als iemand zin heeft zoek dan via Dayz Commander op : SeaWeedMonsters of via de ARMA 2 multiplayer browser op IP : 94.23.44.77:2332

Het is een 50 slot server met een aantal actieve squads.
Zie je me in game (Shiny) dan stuur maar een berichtje via de side chat :)

We hebben ook een forum mochten er vragen zijn of wat dan ook
http://seaweedmonsters.forumer.com/index.php

[ Voor 11% gewijzigd door Sh!ny op 28-10-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik heb voor het eerst een DayZ cinematic gemaakt, best moeilijk, maar volgens mij is er best iets degelijks uit komen rollen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=S34CuuR8Pyc?hd=1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Leuk gemaakt die cinematic! Zou totaal niet weten hoe zo iets wordt gemaakt, leuk om eens in te kijken.. :)

Vind DayZ een top game, maar mijn plezier wordt wel heel erg bederft deze dagen met het opstarten van de game. Ik ben gewoon 9/10 servers vast op 'Loading'. Dit duurt gewoon zeker 20 minuten. Ik ben totaal niet moeilijk als het aankomt op de engine van DayZ en de bugs in-game, maar , ow, wat hoop ik dat bij de standalone het network wel geoptimized is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Laatst online: 27-04 21:40
ik zie dat ik vrij vaak op Wait for host blijf hangen terwijl ik op de laatste updates speel,
Battlecry is al geupdate dus ik vraag me ondertussen af wat het is.. Heb al best wat gegoogled maar blijf uitkomen op dat battle eye moet uninstallen terwijl dat al 10x gedaan is en weer opnieuw geinstalleerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazzghoul
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-12-2023
Ik speel het spel ook sinds kort, vindt het erg leuk ben nog wel een beetje een goede speelwijze aan het uitvogelen. Ik speel voornamelijk op de GoT Namalsk server, alleen nu wil ik ook in de GoT private Cheranus server spelen maar ik krijg elke keer melding dat er 'unauthorized code' in de dayz.cbo etc files zitten.

Heeft dit te maken met het feit dat ik Namalsk heb geinstalleerd, probeerde ook die map eruit te halen, zonder succes. Ook het opnieuw kopieren van de Day-z mod hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zonder de Namalsk mod in je koppelling opstarten ;)

Pagina: 1 ... 70 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht