Ik zag die server er ook staan! Maar ik zou niet weten echt niet hoe ik erop kom is een beveiligde server ;p
Over welke heb je het nu? Degene die ik noemde?
Ik neem aan hetzelfde wachtwoord als voor de normale server van cyw00d? namelijk: 'GoT'
[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 26-09-2012 19:03 ]
Weet iemand raad met de "signature timeout" error van Battleye? Ik weet dat er behoorlijk wat mensen zijn die last hebben van deze error, en daarom niet op de GoT server kunnen spelen.
probeer eens via steam of handmatig battleye te reinstalleren. vaak doen zulke dingen wonderen
[ Voor 7% gewijzigd door Pater19 op 26-09-2012 19:25 ]
Gisteren 2-3 uur erover gedaan om die ATV te repareren, rij ik gisteravond door Cherno, flipt dat ding. Ik gewacht op de server restart en toen zo snel mogelijk dat ding verstoppen. Rij ik een brug op die vlakbij Cherno aan de kust ligt, maak ik opeens een jump van 10 meter ofzo, Gelukkig stond hij nog wel overeind, maar bij Elektro heb ik hem weer op zijn zij gekregen. Heb hem toen maar gewoon opgeblazen.
Verwijderd
Een ATV is het meest gebugged vehicle van Dayz. Bruggen ALTIJD vermijden, een ATV flipt bij het minste geringste. Het heeft mij ook al eens bijna mijn leven gekost, sindsdien laat ik hem ook mooi staan.Lee245 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:57:
Gisteren 2-3 uur erover gedaan om die ATV te repareren, rij ik gisteravond door Cherno, flipt dat ding. Ik gewacht op de server restart en toen zo snel mogelijk dat ding verstoppen. Rij ik een brug op die vlakbij Cherno aan de kust ligt, maak ik opeens een jump van 10 meter ofzo, Gelukkig stond hij nog wel overeind, maar bij Elektro heb ik hem weer op zijn zij gekregen. Heb hem toen maar gewoon opgeblazen.
Verwijderd
3e keer scheepsrecht?
ik begon miss wat bugged ? (geen backpack, 1 bandage, 1 flashlight, 1 painkiller, mijn voedsel indicator is zwart)
Maar we begonnen wel netjes aan de grens van Elektro..
Erg veel en rustig gesneaked met voorbijrijdende auto's en heli's die weer volle aandacht trokken waardoor ik zeer goed de huizen, kerk, en supermarkt kon leegroven.
3 keer makarov, 3 keer revolver, 2 keer M1911, 2 keer Lee en ook een grotere backpack. wat blikjes gevonden (maar nergens voedsel o0?) zat bandages, painkillers en heatingpacks, kompas,huntingknives,watch.
Het begon erop te lijken dat ik een goede start kon gaan maken richting het noorden..
Na wat zigzaggen door het bos nog een huntingstand gevonden met een M1014 maar laten liggen.
Lee uitgeprobeerd maar toen ik erachter kwam dat het de hele dorp liet weten dat er fresh meat was heb ik me toch maar ingezien dat ik erg moest oppassen wanneer het wapen gebruikt zou worden. Ik had 6 clips voor M1911 waarvan achteraf 2-3 al half gebruikt waren? ... nog maar weinig ammo over dus erg voorzichtig met hoe ik die ga gebruiken.
Nu vlak bij de grens tussen PVP-PVE en moet maar even goed kijken wat ik ga doen.. ik heb geen blikjes meer en een lege canteen.. ammo begint ook veel sneller schaars te worden dan ik dacht.
Het wordt de gok wagen richting noorden te gaan met hoop dat ik betere equip en hopelijk een friendly tegenkom.. of terug naar de grote steden in het zuiden tot ik weer een goede reserve heb.
ik begon miss wat bugged ? (geen backpack, 1 bandage, 1 flashlight, 1 painkiller, mijn voedsel indicator is zwart)
Maar we begonnen wel netjes aan de grens van Elektro..
Erg veel en rustig gesneaked met voorbijrijdende auto's en heli's die weer volle aandacht trokken waardoor ik zeer goed de huizen, kerk, en supermarkt kon leegroven.
3 keer makarov, 3 keer revolver, 2 keer M1911, 2 keer Lee en ook een grotere backpack. wat blikjes gevonden (maar nergens voedsel o0?) zat bandages, painkillers en heatingpacks, kompas,huntingknives,watch.
Het begon erop te lijken dat ik een goede start kon gaan maken richting het noorden..
Na wat zigzaggen door het bos nog een huntingstand gevonden met een M1014 maar laten liggen.
Lee uitgeprobeerd maar toen ik erachter kwam dat het de hele dorp liet weten dat er fresh meat was heb ik me toch maar ingezien dat ik erg moest oppassen wanneer het wapen gebruikt zou worden. Ik had 6 clips voor M1911 waarvan achteraf 2-3 al half gebruikt waren? ... nog maar weinig ammo over dus erg voorzichtig met hoe ik die ga gebruiken.
Nu vlak bij de grens tussen PVP-PVE en moet maar even goed kijken wat ik ga doen.. ik heb geen blikjes meer en een lege canteen.. ammo begint ook veel sneller schaars te worden dan ik dacht.
Het wordt de gok wagen richting noorden te gaan met hoop dat ik betere equip en hopelijk een friendly tegenkom.. of terug naar de grote steden in het zuiden tot ik weer een goede reserve heb.
Heeft er iemand gister avond nog wat aan mijn heli crash site pinpoint op de map gehad?
Volle box medical supplies, FAL met 4 mags, MDR mags en miss nog meer spul wat ik over het hoofd heb gezien.
Volle box medical supplies, FAL met 4 mags, MDR mags en miss nog meer spul wat ik over het hoofd heb gezien.
Verwijderd
Hier niet ik heb achteraf op de map kijkend geen flauw idee waar ik ben....
hebben wij op andere plekken gebouwen en radio torens staan ?
hebben wij op andere plekken gebouwen en radio torens staan ?
Ik heb de marker gezien, ik was zelfs in de buurt. Maar ik heb de gok niet durven wagen om een kijkje te nemen. Bang dat ik door een "not-so-friendly" gezien zou worden. Ben verder getrokken richting NW-airfield in de hoop daar iets leuks te vinden. Helaas weinig succes.twister00004 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:47:
Heeft er iemand gister avond nog wat aan mijn heli crash site pinpoint op de map gehad?
Erg jammer. Anders zou het voor mij een ideaal voortuig/mobiel kamp zijn . Redelijk wat opslagcapaciteit, is redelijk snel op elk terrein, makkelijk te verstoppen, etc..Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:17:
[...]
Een ATV is het meest gebugged vehicle van Dayz. Bruggen ALTIJD vermijden, een ATV flipt bij het minste geringste. Het heeft mij ook al eens bijna mijn leven gekost, sindsdien laat ik hem ook mooi staan.
Zo lang je niet over bruggen, hobbels, en docks gaat is het een prima ding hoor.Lee245 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:40:
[...]
Erg jammer. Anders zou het voor mij een ideaal voortuig/mobiel kamp zijn . Redelijk wat opslagcapaciteit, is redelijk snel op elk terrein, makkelijk te verstoppen, etc..
Je kunt alleen niet lekker doorrijden met zo'n ding, omdat je vanzelf een keer vergeet dat die brug voor je best wel eens het einde kan betekenen.
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
In Polana staat trouwens nog een schoolbus (naast de store), heeft geloof ik wel 4 nieuwe bandjes nodig en wat fuel, voor de mensen die t leuk vinden om een projectje te doen.
[ Voor 5% gewijzigd door twister00004 op 27-09-2012 14:31 ]
Jep gister om 00:00 stond hij daar nog.twister00004 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:30:
In Polana staat trouwens nog een schoolbus (naast de store), heeft geloof ik wel 4 nieuwe bandjes nodig en wat fuel, voor de mensen die t leuk vinden om een projectje te doen.
Verwijderd
Ik word er moe van... Ik kan met geen enkele mogelijkheid op de GoT2dayZ server komen...
Gisteren in een normale server mooie gear gekregen van meemhez, Ook weg, alles weg...
Aghja we gaan rustig door...
Gisteren in een normale server mooie gear gekregen van meemhez, Ook weg, alles weg...
Aghja we gaan rustig door...
probeer anders GoT2DayZ Utes eens. gezellig gekkenhuis daar (PVPmap en heel klein met veel spelers dus veel actie) 
van horen zeggen is het momenteel de snelst ladende public met utes
van horen zeggen is het momenteel de snelst ladende public met utes
[ Voor 13% gewijzigd door JoSchaap op 27-09-2012 15:45 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Verwijderd
Vandaag niet veel meegemaakt.
Na een kleine 15-20 min kwam ik erachter dat ik was aangekomen bij de "factory" ten noorden van Solnichniy.
Tijdens het rustig looten van de buitenste sheds hoorde ik opeens schoten vanuit de factory en rende (beetje dom) iets te snel een kleine shed in met als gevolg dat 3 zombies me achterna zaten.
Toen ik snel nog een paar schoten hoorden van dichterbij wist ik dat ik zoiezo gehoord zou worden als ik de 3 zombies wou omleggen. Heb (achteraf niet zo slim) mijn Lee gepakt om snelle one shot kills te maken, en al zou de andere speler kwade intenties hebben wat weerstand kunnen bieden... Dacht ik...
Doordat de schoten erg veel leek op de rinkelende eetpauze bel/alarm van de werknemers uit de fabriek kon ik snel rekenen op een overvloed van hongerige werkers..
1 bij 1 vielen ze neer door de verdovende maar krachtige schoten van de Lee, en hoe wel er een constante toestroom was aan zombies begon de begane vloer en 1ste verdieping te verdwijnen onder de zee van levenloze lichamen..
Tot plots er een paar schoten waren gelost van achter..
Ik werd 2 keer geraakt met het geluid dat vanachter kwam en begon me al te verwonderen hoe de fuck die door de witte stenen muur kwamen.. Vlak daarna nog een keer die me vloerde.
Maar ik was er nog! snel me verbinden omdat de nog 5-7 resterende zombies wel erg snel naderde. Probeerde nog twee schoten te lossen die 2 naar het hiernamaals brachten, tot ik erachter kwam dat ik moest herladen.. het duurde.. te lang!
Jammer dat de persoon me laf door de stenen muur begon te schieten, en niet de ballen had te wachten tot ik (al zou ik het overleeft hebben) zelf uit de schuur kwam (niet dat ik het zou winnen
).
Ach ja .. het opnieuw beginnen duurde gister te lang dus gaan we vanaaf het maar weer proberen.
Na een kleine 15-20 min kwam ik erachter dat ik was aangekomen bij de "factory" ten noorden van Solnichniy.
Tijdens het rustig looten van de buitenste sheds hoorde ik opeens schoten vanuit de factory en rende (beetje dom) iets te snel een kleine shed in met als gevolg dat 3 zombies me achterna zaten.
Toen ik snel nog een paar schoten hoorden van dichterbij wist ik dat ik zoiezo gehoord zou worden als ik de 3 zombies wou omleggen. Heb (achteraf niet zo slim) mijn Lee gepakt om snelle one shot kills te maken, en al zou de andere speler kwade intenties hebben wat weerstand kunnen bieden... Dacht ik...
Doordat de schoten erg veel leek op de rinkelende eetpauze bel/alarm van de werknemers uit de fabriek kon ik snel rekenen op een overvloed van hongerige werkers..
1 bij 1 vielen ze neer door de verdovende maar krachtige schoten van de Lee, en hoe wel er een constante toestroom was aan zombies begon de begane vloer en 1ste verdieping te verdwijnen onder de zee van levenloze lichamen..
Tot plots er een paar schoten waren gelost van achter..
Ik werd 2 keer geraakt met het geluid dat vanachter kwam en begon me al te verwonderen hoe de fuck die door de witte stenen muur kwamen.. Vlak daarna nog een keer die me vloerde.
Maar ik was er nog! snel me verbinden omdat de nog 5-7 resterende zombies wel erg snel naderde. Probeerde nog twee schoten te lossen die 2 naar het hiernamaals brachten, tot ik erachter kwam dat ik moest herladen.. het duurde.. te lang!
Jammer dat de persoon me laf door de stenen muur begon te schieten, en niet de ballen had te wachten tot ik (al zou ik het overleeft hebben) zelf uit de schuur kwam (niet dat ik het zou winnen
Ach ja .. het opnieuw beginnen duurde gister te lang dus gaan we vanaaf het maar weer proberen.
Gisteravond 2 of 3 rondjes Utes gedaan, was er niet echt door gecharmeerd.. De eerste keer werd ik opgewacht toen ik van het spawn-eilandje af wilde gaan, leuk
De tweede keer was ik tot een gecrashte heli gekomen, wat zombies geslacht, de rest ontweken en zag toen in de verte iemand met een motor. Heel erg m'n best gedaan om naar hem toe te sneaken en zijn motor te stelen, maar op een keer was ik 'm kwijt en ineens dood. Blijkbaar had 'ie me door en van achter beslopen, of van een afstand geraakt ofzo. De derde poging kwam ik ergens een auto tegen, maar die wilde niet rijden
Toen maar langs de weg gaan lopen, zag in de verte iemand met een klappertjespistool, ik wilde vragen of ie wilde teamen, dus besloot niet meteen te gaan schieten. Maar hij dacht daar anders over. Kak, weer dood.
Vanavond join ik weer op Chernarus, dat speelt toch leuker..

Vanavond join ik weer op Chernarus, dat speelt toch leuker..
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Waarom is de Cywood server Chernarus nog steeds down?
Beroeps brabander
krijg bad version check met utes.. welke versie moet je daarvoor draaien? Ik draai alle laatste updates atm
Wat een buggy ellende.. Gisteren 3 kwartier bezig geweest om te teamen met een vriend van me. Elkaar eindelijk gevonden, bewapend in Cherno en richting het vliegveld van Balota gelopen. Daar aangekomen bijna server reboot, dus uitgelogd. Net een kwartier (?!) zitten wachten, spawnen we allebei op een groot groen grasveld
Uitgelogd, weer ingelogd, weer een kwartier verder, weer een groen grasveld

Het concept is geweldig, de uitvoering om te huilen.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Op de GoT server? Of op een openbare server? De GoT server heeft wat de kuren de laatste dagen normaal zijn de problemen daar nihil. En op openbare servers zie ik alleen nog maar cheaters dus die vermijdt ik sowieso.
HOI.
Is er iemand die er geen lol meer aan beleeft en mij zijn key kan lenen tot het eind van komende maand?
Op moment geen toegang tot mijn online rekening...
Op moment geen toegang tot mijn online rekening...
Verwijderd
is een known bug die vaker voorkomt op de GoT server. Is debug area en gok dat je ook geen wapens had, niks anders te doen dan dood gaan en opnieuw beginnenDemoniac schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:53:
Wat een buggy ellende.. Gisteren 3 kwartier bezig geweest om te teamen met een vriend van me. Elkaar eindelijk gevonden, bewapend in Cherno en richting het vliegveld van Balota gelopen. Daar aangekomen bijna server reboot, dus uitgelogd. Net een kwartier (?!) zitten wachten, spawnen we allebei op een groot groen grasveldUitgelogd, weer ingelogd, weer een kwartier verder, weer een groen grasveld
![]()
Ik werd verwezen naar GoT2DayZ vanuit het nieuwsbericht van gisteren over een standalone DayZ. Ik vraag me alleen af: waarom heb je als friendly zone de 2 steden gekozen (Cherno & Elektro) waar normaal gesproken zich de meeste PVP afspeelt?
Omdat er anders veel mensen bij de start meteen in de PVP zone spawnen?Neophyte808 schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:27:
Ik werd verwezen naar GoT2DayZ vanuit het nieuwsbericht van gisteren over een standalone DayZ. Ik vraag me alleen af: waarom heb je als friendly zone de 2 steden gekozen (Cherno & Elektro) waar normaal gesproken zich de meeste PVP afspeelt?
Dat is toch ook de bedoeling? Op de meeste servers waar ik op gespeeld heb, gaan mensen die een team willen vormen naar Stary Sobor. Cherno en Elektro zijn daar de gevaarlijkste zones omdat daar de meeste loot ligt en dus ook de meeste snipers op de loer.d33n schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 07:18:
[...]
Omdat er anders veel mensen bij de start meteen in de PVP zone spawnen?
Verwijderd
Hmm snap er niks van, Dayz start op join een server. alles laad Game draait en gaat naar me bureaublad en kom er gewoon weg niet in terwijl het spel wel draait want hoor het regenen als ik schiet hoor ik dat ook,
Heel vaag allemaal
EDIT: Mijn fout zat op verkeerde versie!
EDIT 2: En toen kapte TS er ook ineens mee xd
Heel vaag allemaal
EDIT: Mijn fout zat op verkeerde versie!
EDIT 2: En toen kapte TS er ook ineens mee xd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 22:04 ]
Net DayZ Fallujah eens gedaan. Die stad is groot zeg tering
Ik heb het idee dat DayZ op het moment heel veel spelers verliest? Ook doordat dit topic zobeetje dood is. 1 post per dag? Was een maand geleden nog anders 
Of hangt iedereen nu ergens anders rond waar ik niet van weet?
Verwijderd
Ja joh, niemand heeft meer tijd over om hier te reageren 
Gister nog 2 mooie sniper kills gemaakt, stond er echt van te kijken hehe. Leuke loot binnen gehaald en een autootje
Nu maar weer een nieuw plekje voor een kamp zoeken, aangezien onze geliefde Levi altijd ons kamp vindt
.
Gister nog 2 mooie sniper kills gemaakt, stond er echt van te kijken hehe. Leuke loot binnen gehaald en een autootje
Gisteren toevallig Fallujah gespeeld maar ben al tijden klaar met DayZ. Is geen zak meer aan. Been there done that got the t-shirtHatsjoe schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 03:09:
Ik heb het idee dat DayZ op het moment heel veel spelers verliest? Ook doordat dit topic zobeetje dood is. 1 post per dag? Was een maand geleden nog anders
[ Voor 3% gewijzigd door spookz0r op 03-10-2012 14:34 ]
Verwijderd
Klopt, mede door de vele hackers zijn ook veel spelers ermee opgehouden. Daarom speel ik ook enkel op private servers en ben vaak te vinden op de JoSchaap of Cyw00d server. Gezellige bende daar en elke dag tussen de 10 a 20 personen online. Doordat de uitdaging na verloop van tijd weg valt (gear verzamelen is op een gegeven moment niet echt meer een uitdaging) zul je jezelf moeten vermaken.Hatsjoe schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 03:09:
- Vehicles zoeken en repairen
- Andere spelers helpen
- Tentenkampen bouwen
- Andere tentenkampen opsporen
- PVP acties
Er zijn ook al enkele spelvarianten geopperd op de private Got2dayz server, dus dit zal ook weer voor de nodige afwisseling gaan zorgen.
Ik word wel gek van de tentjes op got2dayz server, die dingen schuiven langzaam tegen bomen aan. Ik had er eentje gevuld met wapens en ammo. Helemaal vol zat ie. Nu kan ik er niet meer bij
Beroeps brabander
Kak,JoSchaap schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:12:
Is op alle servers zo. Niet op hellingen zetten
Ik heb 6 tenten op hellingen staan...
Beroeps brabander
Als je ze tegen een boom aanzet is er niets aan de hand, toch?Vuurvoske schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:09:
[...]
Kak,
Ik heb 6 tenten op hellingen staan...
Meh, waarom heeft iedereen tenten en vehicles en dat soort meuk, en ben ik al blij als ik een pistool in handen heb..
Loop vanaf de kust alle vehicle spawns af, maar alles is natuurlijk al in gebruik. En zonder vehicle de safe zone uit lopen kost me m'n hele avond, dat is niet echt mijn definitie van een leuk avondje gamen..

[ Voor 46% gewijzigd door Demo op 04-10-2012 22:46 ]
Verwijderd
Dat is het probleem, de tenten schuiven in de boom waardoor je ze niet meer kunt openenLee245 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:26:
[...]
Als je ze tegen een boom aanzet is er niets aan de hand, toch?
Tent lijkt handig maar iedereen kan je spul eruit halenDemoniac schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:45:
Meh, waarom heeft iedereen tenten en vehicles en dat soort meuk, en ben ik al blij als ik een pistool in handen heb..Loop vanaf de kust alle vehicle spawns af, maar alles is natuurlijk al in gebruik. En zonder vehicle de safe zone uit lopen kost me m'n hele avond, dat is niet echt mijn definitie van een leuk avondje gamen..
Miss toch maar een keer safe zone uit net als 100 andere spelers op die server?Demoniac schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:45:
Meh, waarom heeft iedereen tenten en vehicles en dat soort meuk, en ben ik al blij als ik een pistool in handen heb..Loop vanaf de kust alle vehicle spawns af, maar alles is natuurlijk al in gebruik. En zonder vehicle de safe zone uit lopen kost me m'n hele avond, dat is niet echt mijn definitie van een leuk avondje gamen..
Verwijderd
Eergister lekker 4 uur bezig geweest met zoeken naar een rotor en motor .
Dit omdat er in Stary Sobor een heli zijn roes(t) aan uitslapen was in de mil-tents ?.
Bewijs de lege blikjes en 2 wiskey flessen , welke beide leeg waren.
Stary zelf was geen spul aanwezig , 2 wielen en 1 lege jerrycan.
Op naar novo sobor dichtbij dus ff sprintje trekken , maar nada niks nop.
Maar goed novo sobor had dus niks , behalve een horde zombies die me uitwuifde.
Toen dus maar hogerop naar NW-air , begon bij shelters om grvtdomme helemaal
rond te rennen.
Om links onderin een jawel rotor te vinden ,vreugde dans zombies die dan weer handtastelijk
worden.
Tijd om heli te fixen pak meteen nog 2 scrapmetal mee in kabanino.
Maar toen die motor nog , gelukkig was gypsy.dna er ook die me aanmoedigde door tegaan.
Dit omdat ik tijdens mijn zoektocht maar liefst 9 heli-crash sites vond.
Merendeel Fal's en maar 1x ammo , dus lekker met de buffalo 9mm benen breken
Om toch te vliegen nog een rondje stary , niks alleen jerrycans vol maar toch ook nodig.
Tja dan ook maar ff novo sobor weer aan doen , alwaar ik in het pikkedonker op de plattebek pleur.
Welke $%^&&* legt er nou een motort achter de deur , dus die was voor mij.
Toen de snelste tijd gezet op sobor~sobor , met heavy backpack en snotneus.
Heli fixed wat peut erin nou kan je er 8 jerries in gieten , maar fuelmeter blijft in rood ???
Dus ff snel rekenen stary-novo is te doen (positief bliiven) dus fapfap fappperfap fapfap
Snel rechte lijn novo en snel landen voor de tank leeg is , toen wel 100x met jerry aan de hand.
Intussen een paar zombies die dachten waar is dat feesie , wel was al laat dus m240 om ze
duidelijk temaken tijd om te slapen.
En eindelijk heli vol en op naar heli-crash waar ik nog niet was geweest (in verte gezien).
Daar simpel naar toe landen paar benen breken en een headshot , en had zowaar l85 ammo voor
de buffalo en nvg.
Toen vertelde gypsy dat ie vlakbij NW-air was , dacht ach ff kijken vlieg ik dus totaal verkeerde kant op.
En toen moest mijn virus-scanner een update doen , u weet wel rood kettingschakeltje.
Kortom voor ik neersloeg safely ejected , onder de 100 werkt de chute ook nog.
Langzaam neerdalend was ik getuige hoe de heli insloeg.
Tja me noclaim gaat weer eens omhoog , maar wat een fun ik had.
Dit omdat er in Stary Sobor een heli zijn roes(t) aan uitslapen was in de mil-tents ?.
Bewijs de lege blikjes en 2 wiskey flessen , welke beide leeg waren.
Stary zelf was geen spul aanwezig , 2 wielen en 1 lege jerrycan.
Op naar novo sobor dichtbij dus ff sprintje trekken , maar nada niks nop.
Maar goed novo sobor had dus niks , behalve een horde zombies die me uitwuifde.
Toen dus maar hogerop naar NW-air , begon bij shelters om grvtdomme helemaal
rond te rennen.
Om links onderin een jawel rotor te vinden ,vreugde dans zombies die dan weer handtastelijk
worden.
Tijd om heli te fixen pak meteen nog 2 scrapmetal mee in kabanino.
Maar toen die motor nog , gelukkig was gypsy.dna er ook die me aanmoedigde door tegaan.
Dit omdat ik tijdens mijn zoektocht maar liefst 9 heli-crash sites vond.
Merendeel Fal's en maar 1x ammo , dus lekker met de buffalo 9mm benen breken
Om toch te vliegen nog een rondje stary , niks alleen jerrycans vol maar toch ook nodig.
Tja dan ook maar ff novo sobor weer aan doen , alwaar ik in het pikkedonker op de plattebek pleur.
Welke $%^&&* legt er nou een motort achter de deur , dus die was voor mij.
Toen de snelste tijd gezet op sobor~sobor , met heavy backpack en snotneus.
Heli fixed wat peut erin nou kan je er 8 jerries in gieten , maar fuelmeter blijft in rood ???
Dus ff snel rekenen stary-novo is te doen (positief bliiven) dus fapfap fappperfap fapfap
Snel rechte lijn novo en snel landen voor de tank leeg is , toen wel 100x met jerry aan de hand.
Intussen een paar zombies die dachten waar is dat feesie , wel was al laat dus m240 om ze
duidelijk temaken tijd om te slapen.
En eindelijk heli vol en op naar heli-crash waar ik nog niet was geweest (in verte gezien).
Daar simpel naar toe landen paar benen breken en een headshot , en had zowaar l85 ammo voor
de buffalo en nvg.
Toen vertelde gypsy dat ie vlakbij NW-air was , dacht ach ff kijken vlieg ik dus totaal verkeerde kant op.
En toen moest mijn virus-scanner een update doen , u weet wel rood kettingschakeltje.
Kortom voor ik neersloeg safely ejected , onder de 100 werkt de chute ook nog.
Langzaam neerdalend was ik getuige hoe de heli insloeg.
Tja me noclaim gaat weer eens omhoog , maar wat een fun ik had.
Gisteravond laat lekker mijn weekend ingeluid door 's nachts weer even rond te dwalen op Chernarus.
.
Na een tijdje looten een crash site gespot en scoorde ik NVG.
Nog even verder zoeken en ik vond een DMR sniper rifle.
Ik heb maar even een nieuw kampje aangemaakt, nu heb ik op een server een kampje in het westen en noorden van de map.
Na een tijdje looten een crash site gespot en scoorde ik NVG.
Nog even verder zoeken en ik vond een DMR sniper rifle.
Ik heb maar even een nieuw kampje aangemaakt, nu heb ik op een server een kampje in het westen en noorden van de map.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Misschien zijn eigen topic van maken maar het lijkt nog iets te worden ook dat WarZ
YouTube: The WarZ - PVP Gameplay
Vraag me wel af wat ze met in game cash gaan doen, ben bang voor Paytowin...
YouTube: The WarZ - PVP Gameplay
Vraag me wel af wat ze met in game cash gaan doen, ben bang voor Paytowin...
Sorry boys, gestopt met spelen op de GoT server.
We zijn van server geswitched want speel meestal savonds omdat ik gewoon werk natuurlijk en elke avond hetzelfde. LAG als een dolle banaan. Werden hier wel erg moe van op gegeven moment.
Goede alternatieve server gevonden.
Succes verder met gamen keep the community alive
Mocht iemand anders trouwens interesse hebben in deze server laat maar weten.
Spelen geregeld 20+ man op. zonder lag!

We zijn van server geswitched want speel meestal savonds omdat ik gewoon werk natuurlijk en elke avond hetzelfde. LAG als een dolle banaan. Werden hier wel erg moe van op gegeven moment.

Goede alternatieve server gevonden.
Succes verder met gamen keep the community alive
Mocht iemand anders trouwens interesse hebben in deze server laat maar weten.
Spelen geregeld 20+ man op. zonder lag!
[ Voor 15% gewijzigd door kryptt op 08-10-2012 14:44 ]
Heb interesse in het spel maar begrijp het nog niet helemaal. Eerst ander spel aankomen waarna naar Dayz Modden.
Maar het spel, is in Alpha fase ? Er komt dus nog een beta en final release ?
Is er ook bekend wat we dan van de game kunnen verwachten ?
Maar het spel, is in Alpha fase ? Er komt dus nog een beta en final release ?
Is er ook bekend wat we dan van de game kunnen verwachten ?
Verwijderd
Dayz is ontwikkeld door "Rocket" oftwel Dean Hall welke werkzaam is voor Bohemia Interactive Studio welke op zijn beurt weer verantwoordelijk is voor de game Arma 2 (en uiteraard ook het eerste deel)
Dean Hall is 1 van de ontwikkelaars bij Bohemia Interactive Studio (en Arma 2) en heeft de mod DayZ eigenlijk "just for fun" gemaakt en heeft nooit de ambitie of de droom gehad om het zo groot te maken. Hij heeft zelfs niet de mod naar buiten gebracht en deze is door anderen gedownload, geinstalleerd en bekend geworden. Nadat de populariteit als maar meer is gaan groeien heeft Dean en zijn team besloten om DayZ verder te gaan ontwikkelen.
Het "spel" (het is eigenlijk geen spel maar een MOD) is nog altijd in Alpha fase en na een periode van bugfixing kwam een tijd van vele interviews welke Dean gaf aan velen die geintresseerd waren naar het verhaal achter het succes van Dayz en de toekomst hiervan.
De door-ontwikkeling van de mod is hierdoor gestagneerd en plots kwam de melding dat Dean een standalone versie van Dayz gaat uitbrengen in samenwerking met Bohemia Interactive Studio. Mede door het succes van de mod en daarnaast ook de gebreken aan de huidige engine heeft doen besluiten om het spel "los" uit te gaan brengen.
Dayz komt eind dit jaar (als het goed is) standalone uit, in de vele interviews die te lezen zijn op internet wil Dean het spel dusdanig gaan ontwikkelen dat je zelf de vrijheid krijgt om een nieuwe wereld "op te bouwen". Vergelijk het maar met Minecraft (Dean heeft contact gelegd met de makers van Minecraft, dus dit zegt genoeg)
Of alles haalbaar, net zo'n succes enz. gaat worden is afwachten. Dean streeft er in ieder geval naar om met Dayz een wereld neer te zetten na een zombie apocalypse. Hoe te overleven, alleen of met een groep en zoals het nu lijkt een ondergrondse beschaving kunt gaan opbouwen.
De mod is prima speelbaar, wel buggy maar het is ook een alpha. De leercurve is hoog en de eerste tijd zul je wel nodig hebben om de wereld en zijn gevaren te leren kennen. Wapens/eten/drinken/gear zoeken, wat dient waarvoor en hoe te bedienen, het is een stuk lastiger dan de meeste games. Maar dat heeft juist zijn charme en met name de eerste maand heb ik het meeste plezier beleefd aan Dayz.
Daarna wordt het anders...en stop je met spelen en wacht je net zoals de meesten hier op de standalone versie
Dean Hall is 1 van de ontwikkelaars bij Bohemia Interactive Studio (en Arma 2) en heeft de mod DayZ eigenlijk "just for fun" gemaakt en heeft nooit de ambitie of de droom gehad om het zo groot te maken. Hij heeft zelfs niet de mod naar buiten gebracht en deze is door anderen gedownload, geinstalleerd en bekend geworden. Nadat de populariteit als maar meer is gaan groeien heeft Dean en zijn team besloten om DayZ verder te gaan ontwikkelen.
Het "spel" (het is eigenlijk geen spel maar een MOD) is nog altijd in Alpha fase en na een periode van bugfixing kwam een tijd van vele interviews welke Dean gaf aan velen die geintresseerd waren naar het verhaal achter het succes van Dayz en de toekomst hiervan.
De door-ontwikkeling van de mod is hierdoor gestagneerd en plots kwam de melding dat Dean een standalone versie van Dayz gaat uitbrengen in samenwerking met Bohemia Interactive Studio. Mede door het succes van de mod en daarnaast ook de gebreken aan de huidige engine heeft doen besluiten om het spel "los" uit te gaan brengen.
Dayz komt eind dit jaar (als het goed is) standalone uit, in de vele interviews die te lezen zijn op internet wil Dean het spel dusdanig gaan ontwikkelen dat je zelf de vrijheid krijgt om een nieuwe wereld "op te bouwen". Vergelijk het maar met Minecraft (Dean heeft contact gelegd met de makers van Minecraft, dus dit zegt genoeg)
Of alles haalbaar, net zo'n succes enz. gaat worden is afwachten. Dean streeft er in ieder geval naar om met Dayz een wereld neer te zetten na een zombie apocalypse. Hoe te overleven, alleen of met een groep en zoals het nu lijkt een ondergrondse beschaving kunt gaan opbouwen.
De mod is prima speelbaar, wel buggy maar het is ook een alpha. De leercurve is hoog en de eerste tijd zul je wel nodig hebben om de wereld en zijn gevaren te leren kennen. Wapens/eten/drinken/gear zoeken, wat dient waarvoor en hoe te bedienen, het is een stuk lastiger dan de meeste games. Maar dat heeft juist zijn charme en met name de eerste maand heb ik het meeste plezier beleefd aan Dayz.
Daarna wordt het anders...en stop je met spelen en wacht je net zoals de meesten hier op de standalone versie
Verwijderd
Interview:
http://www.pcgamer.com/20...hat-it-means-for-players/
http://www.vg247.com/2012...lfishness-breeds-success/
En nog wat andere quotes:
"So what else can we expect to see in the standalone version?
We’ve got very ambitious plans with, for example, player construction. That’s not something that will come in the short term — next year is more likely.
We looked at above ground structure creation, but we ran into many problems. Minecraft can do it, but that’s because it’s quite stylised. Arma and DayZ, though, aren’t stylised at all: the graphical level and the way the world is constructed makes it very difficult to add a robust construction system.
So then we thought, why don’t we go underground? It’s like Skyrim: you can walk up to a grate, click ‘Go underground’, and you get taken to a new instance. And I’m a real fan of the Red Faction-style geo-modding they have, so we could have you digging out the terrain yourself to make your own bunker and structures."
http://www.pcgamer.com/20...hat-it-means-for-players/
http://www.vg247.com/2012...lfishness-breeds-success/
En nog wat andere quotes:
"So what else can we expect to see in the standalone version?
We’ve got very ambitious plans with, for example, player construction. That’s not something that will come in the short term — next year is more likely.
We looked at above ground structure creation, but we ran into many problems. Minecraft can do it, but that’s because it’s quite stylised. Arma and DayZ, though, aren’t stylised at all: the graphical level and the way the world is constructed makes it very difficult to add a robust construction system.
So then we thought, why don’t we go underground? It’s like Skyrim: you can walk up to a grate, click ‘Go underground’, and you get taken to a new instance. And I’m a real fan of the Red Faction-style geo-modding they have, so we could have you digging out the terrain yourself to make your own bunker and structures."
Ik begrijp het ook echt niet hoor, ik heb zo'n 60 pogingen gewaagd, maar ik heb nog nooit een voertuig/volautomatisch wapen/tent/night vision gevonden toen ik nog speelde tot 2 maanden geleden. Ik krijg de mod inmiddels niet meer aan de praat (en heel Arma II ook niet, vanwege iets met Steam serial onzin), maar ik hoop dat ze onderhand iets gedaan hebben aan die loot spawn rates. Het is erg frustrerend als je alle airstrips loot en terugkomt met niets beters dan een lullige Makarov. Hell zelfs als je gewoon barns gaat looten kom je nog met een Winchester terug. Ik ben wel benieuwd naar de alternatieve maps, Chernarus is eigenlijk een vrij saaie map vanwege de weinige bebouwing en het feit dat je de meeste huisjes niet eens in kunt. Het leukste is eigenlijk dezelfde map maar dan dat het kleinste dorp de grootte heeft van Elektro en dat de grootste stad de grootte heeft van 4x Cherno ofzo.Demoniac schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:45:
Dat van een hele avond lopen is idd ook mijn DayZ ervaring en tevens de reden dat ik de mod een tijd links heb laten liggen.
Thnx voor de informatie !
Klinkt goed.
Vooral het deel met een eigen wereld bouwen klinkt goed.
Want de game spreekt me erg aan, en ik dacht gelijk van: ' zou het niet gaaf zijn al je kampen / dorpjes kan bouwen als een soort van veilige schuilplaats , waar je ook guilds / clans kan vormen en die dan ook weer aangevallen cq overgenomen kunnen worden door andere guilds / clans '
Erg gaaf.. ben benieuwd !
Klinkt goed.
Vooral het deel met een eigen wereld bouwen klinkt goed.
Want de game spreekt me erg aan, en ik dacht gelijk van: ' zou het niet gaaf zijn al je kampen / dorpjes kan bouwen als een soort van veilige schuilplaats , waar je ook guilds / clans kan vormen en die dan ook weer aangevallen cq overgenomen kunnen worden door andere guilds / clans '
Erg gaaf.. ben benieuwd !
Verwijderd
Op de private zijn de meeste voertuigen binnen de safezone al door andere spelers gerepareerd en daardoor lastiger te vinden. Wanneer je zelf in het bezit komt van een voertuig dan ga je deze uiteraard zo goed mogelijk verstoppen en binnen de safezone zul je niet zo snel 1 vindenNeophyte808 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:20:
[...]
Ik begrijp het ook echt niet hoor, ik heb zo'n 60 pogingen gewaagd, maar ik heb nog nooit een voertuig/volautomatisch wapen/tent/night vision gevonden toen ik nog speelde tot 2 maanden geleden. Ik krijg de mod inmiddels niet meer aan de praat (en heel Arma II ook niet, vanwege iets met Steam serial onzin), maar ik hoop dat ze onderhand iets gedaan hebben aan die loot spawn rates. Het is erg frustrerend als je alle airstrips loot en terugkomt met niets beters dan een lullige Makarov. Hell zelfs als je gewoon barns gaat looten kom je nog met een Winchester terug. Ik ben wel benieuwd naar de alternatieve maps, Chernarus is eigenlijk een vrij saaie map vanwege de weinige bebouwing en het feit dat je de meeste huisjes niet eens in kunt. Het leukste is eigenlijk dezelfde map maar dan dat het kleinste dorp de grootte heeft van Elektro en dat de grootste stad de grootte heeft van 4x Cherno ofzo.
Dat van een hele avond lopen is idd ook mijn DayZ ervaring en tevens de reden dat ik de mod een tijd links heb laten liggen.
Vol automatische wapens vind je in Cherno bij de firestation of de militaire tenten vlakbij het ziekenhuis. In Elektro staan 2 firestations waar je kans hebt op betere wapens. Tenten vind je eigenlijk alleen in supermarkten, gisteren in Stary Sobor lagen er 3! in 1 supermarkt. Night Vision is erg zeldzaam en vind je alleen bij Crashed Heli sites en heel enkel eens op NWA in 1 van de barracks.
Serial probleem had ik gisteren ook nadat ik Arma 2 en Operation Arrowhead opnieuw heb geinstalleerd, eerst Arma 2 opstarten (Steam uitvoeren als Administrator wil ook vaak helpen) en dan pas Operation Arrowhead. Als je die beide gestart hebt, via Dayz Commander kun je het makkelijkst weer Dayz spelen.
Voertuigen zal je niet zo snel vinden.Neophyte808 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:20:
[...]
Ik begrijp het ook echt niet hoor, ik heb zo'n 60 pogingen gewaagd, maar ik heb nog nooit een voertuig/volautomatisch wapen/tent/night vision gevonden toen ik nog speelde tot 2 maanden geleden.
Als een server start staan de voertuigen netjes op de spawn locatie. Maar spelers nemen deze voertuigen direct mee en verstoppen ze ergens diep in het bos of langs de rand van de wereld. Je loopt dus niet zomaar langs een werkend voertuig.
Als je weet waar je moet zoeken en een beetje mazzel hebt kan je met tien minuten een AK vinden met een beetje ammo. Balota is een prima start plek, de airfield heeft een kans op wapens en het legerkampje heeft 4 deerstands! De kans op een AK of ander machinegeweer is dan behoorlijk. Daarna kan je door naar Cherno om kogels aan een andere player te geven.
Na wat aandringen heeft een vriend van me ook ArmA2 aangeschaft (Oujoushu @ got2dayz.nl) en met z'n tweeën speelt het toch heel wat makkelijker dan alleen. Hij had gisteren ook een auto gevonden, maar die is helaas door een of andere rat in de safezone gestolen, terwijl wij de supermarkt aan het looten waren
En helaas niet kunnen zien wie het was..
Ik hoop dat de Stand Alone gave achievements gaat krijgen
stukje pvp actie uit mn stream van gister (shotgun vs 2 gasten in een auto)
YouTube (lijkt minder in kwaliteit): YouTube: Double barrel Shotgun Utes PVP
Twitch.TV (bronbestand): http://nl.twitch.tv/joschaap/b/334957374
YouTube (lijkt minder in kwaliteit): YouTube: Double barrel Shotgun Utes PVP
Twitch.TV (bronbestand): http://nl.twitch.tv/joschaap/b/334957374
Zo'n stand alone ga ik gelijk kopen.
Hoop dat de bugs eruit gaan, wellicht wat leuke feautures erbij... ?
Hoop dat de bugs eruit gaan, wellicht wat leuke feautures erbij... ?
Hoi Mensen,
Als je nog op zoek bent naar een leuke private hyve zonder lag dit is een goede:
http://anyoneincherno.com
Even registreren en je krijgt toegang.
Hoe voller hoe beter
Cheers!
Als je nog op zoek bent naar een leuke private hyve zonder lag dit is een goede:
Hoe voller hoe beter
Cheers!
Verwijderd
Daar zijn wij ook heen gegaan met squad, niet teveel mensen die kant op pushen anders zit die dadelijk volkryptt schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:45:
Hoi Mensen,
Hoe voller hoe beter
Cheers!
ik zit er hard aan te denken om de huidige chernarus private (got2dayz) om te gooien naar een kleinere map (takistan,Panthera,Isla Duala) om te bouwen en met whitelisting te gaan werken
We zitten momenteel op het zwaarste VPS pakket bij TransIP (waarvoor hulde aan hen!) maar merken toch wat bottlenecks bij meer als 15 spelers.
In ieder geval gaat vandaag (gezien de terugval in actieve spelers) de vehicle count omlaag van 57 naar 25, incluis een full reset van alle vehicles
tevens opschoning van spelers/tenten ouder als 14 dagen inactief.
Ik ben wegens het verlies van een dierbare even een week niet beschikbaar geweest, en in die week is de chernarus server inderdaad niet dagelijks meer onderhouden waardoor lag is ontstaan
We zitten momenteel op het zwaarste VPS pakket bij TransIP (waarvoor hulde aan hen!) maar merken toch wat bottlenecks bij meer als 15 spelers.
In ieder geval gaat vandaag (gezien de terugval in actieve spelers) de vehicle count omlaag van 57 naar 25, incluis een full reset van alle vehicles
Ik ben wegens het verlies van een dierbare even een week niet beschikbaar geweest, en in die week is de chernarus server inderdaad niet dagelijks meer onderhouden waardoor lag is ontstaan
Chernarus is inderdaad wat groot voor het aantal spelers dat regelmatig speelt. Panthera lijkt me echt een geweldige map om te spelen.JoSchaap schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:29:
ik zit er hard aan te denken om de huidige chernarus private (got2dayz) om te gooien naar een kleinere map (takistan,Panthera,Isla Duala) om te bouwen en met whitelisting te gaan werken
Gecondoleerd nog.
En ik vind nu al nooit vehicles
Al kan een reset wel een lekkere rush opleveren op vehicles 
Als dat vanavond gaat gebeuren, enig idee hoe laat?

Als dat vanavond gaat gebeuren, enig idee hoe laat?

Verwijderd
Intro gemaakt voor FRANKIEonPCin1080p zijn nieuwe DayZ episode:).
In de vorige episode heeft hij stukken van mijn videos gebruikt voor een intro
In de vorige episode heeft hij stukken van mijn videos gebruikt voor een intro
Ik kan hem niet vinden op port 2312
Als ik filter op got2dayz vind ik alleen de chernarus en utes servers.
Als ik filter op got2dayz vind ik alleen de chernarus en utes servers.
[ Voor 50% gewijzigd door BertusB404 op 10-10-2012 13:39 ]
ik was de map vergeten mee te laden, dus was m even aan het herstarten toen je het probeerde 
map vind je hier: http://www.armaholic.com/page.php?id=7467
in je snelkoppelling @panthera; bij de mods toevoegen
(of dayz commander gebruiken)
in je snelkoppelling @panthera; bij de mods toevoegen
DayZ commander is wel handig ja, heeft de andere maps er ook bij
Verwijderd
Ik ga hem is even testen!JoSchaap schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:53:
ik was de map vergeten mee te laden, dus was m even aan het herstarten toen je het probeerde
in je snelkoppelling @panthera; bij de mods toevoegen(of dayz commander gebruiken)
Edit, Blijft hangen op wait for host
en Levi werd net gekickt voor modified files ofzo iets
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 14:34 ]
bedankt voor de hulp ik zag inderdaad nog wat foute referenties staan, die heb ik gefixt en meteen wat vehicles in de DB gezet. server is nu weer aan het booten 
hier vind je info als je persee geen dayzcommander wilt gebruiken:
http://www.got2dayz.nl/?page_id=220
*edit* en weer een restart (was keyfiles vergeten
)
*edit* niet mogelijk om de map op fatsoenlijke hivesoftware te draaien. utes ook gemold. nu uit tot ik thuis ben van t werk en dan op mn gemak een clean install utes doen en een andere map zoeken om mee te klooien
hier vind je info als je persee geen dayzcommander wilt gebruiken:
*edit* en weer een restart (was keyfiles vergeten
*edit* niet mogelijk om de map op fatsoenlijke hivesoftware te draaien. utes ook gemold. nu uit tot ik thuis ben van t werk en dan op mn gemak een clean install utes doen en een andere map zoeken om mee te klooien
[ Voor 67% gewijzigd door JoSchaap op 10-10-2012 16:52 ]
Verwijderd
Hmm hij staat er nu niet eens meer tussen,
edit nu wel alleen dan met een ping van 10000
en de server is offline
edit nu wel alleen dan met een ping van 10000
en de server is offline
Verwijderd
Ben sinds gisteravond (na een hoop ellende) er eindelijk in geslaagd Dayz te kunnen spelen. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een mede-tweaker die samen met mij wil 'survivalen'. Word in m'n eentje steeds neergesniped door van die sukkels die 24/7 op een heuvel newbs aan het snipen zijn.
Heb nog geen mic, komt er wel aan.
Iemand?
Iemand?
Verwijderd
De Got2dayz server is ideaal om het spel zonder hackers/newbie killers te spelen.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:32:
Ben sinds gisteravond (na een hoop ellende) er eindelijk in geslaagd Dayz te kunnen spelen. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een mede-tweaker die samen met mij wil 'survivalen'. Word in m'n eentje steeds neergesniped door van die sukkels die 24/7 op een heuvel newbs aan het snipen zijn.
Iemand?
Verbinden met de GoT2DayZ Chernarus server:
Start Arma2OA Met de DayZ shortcut, klik op remote, en verbind daar met onderstaand IP/PORT
ip: got2dayz.nl
port: 2302
wachtwoord: GoT
GoT2DayZ Panthera is nu ook up 

http://www.got2dayz.nl/?p=230
[ Voor 40% gewijzigd door JoSchaap op 11-10-2012 11:50 ]
Jammer dat het me niet lukt om te joinen. Ik join de server dan staat er waiting for host en dan kom ik opeens terug bij de Day-Z homescreen. Ik krijg nog wel even het welkomstbericht van de server te zien. Komt het misschien doordat ik via DayZ Commander geupdate hebt?JoSchaap schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:14:
GoT2DayZ Panthera is nu ook up
[afbeelding]
Ik heb hetzelfde, het lijkt erop dat dayz commander de Panthera mod niet laad.
Als je in dayz commander zoekt op panthera mods en filtert op got2dayz vind ie de server ook niet.
Dus volgens mij gaat er iets niet goed met het herkennen als Panthera server.
Alle andere Panthereservers hebben DayzPanthera in de naam staan, misschien ligt het daar aan.
Als je in dayz commander zoekt op panthera mods en filtert op got2dayz vind ie de server ook niet.
Dus volgens mij gaat er iets niet goed met het herkennen als Panthera server.
Alle andere Panthereservers hebben DayzPanthera in de naam staan, misschien ligt het daar aan.
Handige Guide!JoSchaap schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:34:
je moet DayZ uitzetten en de game starten met @DayZ_Panthera2 en @Panthera
als dayzcommander niet werkt vind je een stap voor stap guide hier:
offtopic:
Wellicht even een kritiek puntje uit het oog van een webdesigner: De kleuren rood zijn te fel en blauw valt bijna niet te lezen.
Misschien kun je beter ietsjes lichter grijs maken dan de tekst.
Wellicht even een kritiek puntje uit het oog van een webdesigner: De kleuren rood zijn te fel en blauw valt bijna niet te lezen.
Misschien kun je beter ietsjes lichter grijs maken dan de tekst.
Heb enige tijd geleden DayZ gewaagd, maar ik vindt die zombies echt hoogst irritant.. hoe ze lopen en rennen.. het voelt niet "echt" aan.
Ik kijk uit naar de stand-alone, en misschien dat ik ook WarZ aan ga schaffen!
Het is gelukt!JoSchaap schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:34:
je moet DayZ uitzetten en de game starten met @DayZ_Panthera2 en @Panthera
als dayzcommander niet werkt vind je een stap voor stap guide hier:
Heb deze guide gevolgt. Je hoeft dus geen nieuwe shortcut te maken (voor de DayZ Commander users), maar je kan gewoon de parameters in de settings invullen. Als laatste je @DayZ map nog even renamen naar wat anders.
Want zombies op zich zijn echt?Noctonix schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:44:
Heb enige tijd geleden DayZ gewaagd, maar ik vindt die zombies echt hoogst irritant.. hoe ze lopen en rennen.. het voelt niet "echt" aan.
Ik kijk uit naar de stand-alone, en misschien dat ik ook WarZ aan ga schaffen!
Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht