Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet vaker die vehicles verwijderen JoSchaap @ the moment 16 man in de server en dat rond etenstijd :) weer gezellig druk iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Speciaal voor SeizedToaster!

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/560953186785775285/CD71F4A343F636D1CA8FA7A708DD9275809592CE/

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:19
Ik kom hem halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wardragon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-03-2024
Afbeeldingslocatie: http://upload.jeffreybosman.com/images/be161d98d9fb0dcaab41a926db74a876.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wardragon
  • Laatst online: 27-03-2024
Afbeeldingslocatie: http://upload.jeffreybosman.com/images/90826ae3e91056173769af81eee27bee.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:36
Volgens mij is er serieus wat mis met de server??? Loading duurt echt weer 100 jaar net alsof die weer terug is op de home server... Gister ging het allemaal nog super rap.

sta nu al 30 min op loading...

edit 2: zit ik in game krijg ik session lost... like wtf?

[ Voor 20% gewijzigd door jantje 2 op 17-09-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Nog een mooie van de fotoshoot Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/560953186786377975/F89EEA8E7437B1804F1D5E78177554EE5E69F457/

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

En zo schijnt Griekenland zich ook te willen melden voor mogelijk speelveld van Day-Z.

Twee van de dev (mapbuilders) zijn aangehouden in Griekenland op verdenking van spionage, het hele bericht hier: http://rocketkiwi.tumblr..../my-friends-are-in-prison
quote: Dean 'Rocket' Hall
Two of my close friends and work colleagues, Ivan Buchta and Martin Pezlar, are currently detained in a prison in Greece, charged with allegations of spying.
Tevens gesubmit als nieuws item. Wie weet brengt het wat meer bekendheid met zich mee voor deze twee gasten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:12:
fiets is gestolen automagisch verdwenen na de update dus let the running game begin :+
alle voertuigen waren verdwenen na de update, alles is weer vers :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 09:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:59

superwashandje

grofheid alom

ik volg het topic niet maar iemand deze review al gezien?
http://www.escapistmagazi...ero-punctuation/6276-DayZ

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:39:
Je moet vaker die vehicles verwijderen JoSchaap @ the moment 16 man in de server en dat rond etenstijd :) weer gezellig druk iig.
DayZ verwijderd en respawned vehicles als ze 7 dagen niet gebruikt worden ;)

Ik ben ook een voorstander voor bijv maandelijkse vehicle whipes. maar spelers nemen dat niet in dank af ;)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:20
Sorry Streepje/IIIIIIII,

Ik zat niet in de private hive :P

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:36:
[...]

DayZ verwijderd en respawned vehicles als ze 7 dagen niet gebruikt worden ;)

Ik ben ook een voorstander voor bijv maandelijkse vehicle whipes. maar spelers nemen dat niet in dank af ;)
Mijn stem heb je, ondanks dat ik nu ook eindelijk in het bezit ben van een auto (en sinds vanochtend een motor voor mijn zwager) zou ik het niet erg vinden om over een maandje weer op zoek te moeten naar wat nieuws.

De heren Zandpad, JoSchaap en Cyw00d een DM gestuurd met een idee voor dit weekend :) ik heb wat gear om weg te geven, maar dit doen we uiteraard op een ludieke manier. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:00:
ik heb wat gear om weg te geven, maar dit doen we uiteraard op een ludieke manier. O-)
Vervroegd pasen :D?

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kerst valt altijd eerder in Friesland, ligt Noordelijk dus de Kerstman is hier zo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend zijn we beiden niet beschikbaar. Allicht volgende week :)

maar gebruik voor de slowchat svp de chatbox op de site! www.got2dayz.nl

verhaaltjes kunnen uiteraard wel gewoon.. dat is leuk! :)

Gisteren voor het eerst weereens iemand gedood. :+
Ik was opweg naar NEAF, en kwam onderweg levi tegen met zn geflipte suv, na wat pogingen deze te unflippen ontplofte deze echter. dus door gereden naar NEAF (Uaz spawn en gewoon voor ammo).

Even daarvoor was er wat heibel op de chat omdat er een bandit (of iig een player-killer) in berezino was ('Rayan' bleek later).

Hier had ik niet echt aandacht aan geschonken en was na het looten van NEAF via krasnostav (daar reed ik de auto vast :( ) de berg van kehlm op gelopen om te kijken of er een ATV stond (spawnplek).. helaas.. niets.. dan maar door naar Kehlm zelf..

http://dayzdb.com/map#5.118.043

ondertussen hoor ik de killer van eerder (Rayan) in de chat over zn fiets praten die die had achtergelaten ivm een reset. en loop letterlijk op een tent met een player in. snel gaan liggen en even gade geslagen..

In chat duidelijk gemaakt dat vehicles niet meer gereset worden (was gisteren eenmalig) waarop Rayan antwoorde met 'Oh dan ga ik snel mn fiets halen'

op dat moment loopt de speler bij de tent weg.. mooi! dat was Rayan dus.. mooi.. even in zn tent gekeken.. niets in dat ik nodig had en vervolgens bergopwaards onder een boom gaan liggen wachten..

het koste me 20 minuutjes wachten maar ja hoor, daar kwam hij met zn fiets :) en was ik wat kogels armer :+

Ik kill niet snel maar het was de pvp zone en hij had m verdiend :+

maar wel echt toeval om op m in te lopen op zn kamp terwijl ik alleen maar naar eten zocht :D

ben benieuwd of ze mij ooit bij mn kamp betrappen :+

[ Voor 92% gewijzigd door JoSchaap op 18-09-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Waarschuwing:

Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

jammer dat hier nog totaal niet naar geluisterd wordt.

On topic:

Als ik een nieuwe PC heb de game maar gaan proberen, ziet er echt heel goed uit, helaas is een dualcore met een Gforce 315 toch te slecht denk ik :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:37:
Als ik een nieuwe PC heb de game maar gaan proberen, ziet er echt heel goed uit, helaas is een dualcore met een Gforce 315 toch te slecht denk ik :p
In het algemeen is mijn ervaring dat het niet zo veel uitmaakt hoe goed je PC is. Ik heb kan hier zelf BF3 op ultra spelen met steady 30FPS+ maar dayz op medium kan ik blij zijn als ik 30FPS haal. Dit komt voornamelijk omdat je FPS heel veel van je CPU afhangt en hoeveel GHz deze heeft (niet zozeer het aantal cores).

Ikzelf heb (helaas?) maar een I7 @ 2.2GHz. Dayz eet hier niet alles van op maar loopt tegen limieten aan omdat ik maar 2.2GHz per core heb. Zodra je CPU limit bereikt krijg je FPS los in dayz, en omdat dayz nogal CPU intensief is heb ik daarom slechte FPS =(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou de demo van Arma 2 kunnen downloaden, als je die goed kan draaien dan moet Dayz ook te doen zijn.

Geplukt van het Dayz forum:

Intel® Core™ i3 CPU M 380 @ 2.53GHz
6GB RAM
NVIDIA GeForce 315M 512MB
It runs at around 30FPS with tweaked normal settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daarom dus de unlocked versie van de i7 nemen ;) 4,5Ghz op een 2600k :)

Verwijderd

Warning: lang verhaal ;)

Dinsdagochtend nog even de tijd genomen om rond te rijden op de Cyw00d-server, de avond daarvoor niet de allerbeste verstopplaats voor mijn vehicle gevonden dus dan "moet" je weer even spelen :9

Rondje door Berezino gecrossed en bij de supermarket een camo-clothing en tentje gevonden, altijd leuk en een tentenkampje van 4 tenten mag altijd 5 worden. Na 23 dagen een on-ondekt tentenkampje te hebben waan je je enigzins veilig (later hierover meer) dus op weg naar de camping. Nog even bij het ziekenhuis gestopt om wat morfine en bloodbags en...ow yeah! Een motor ge-fresh-spawned naast het ziekenhuis. Rustig op de server dus we nemen de gok om hem te laten staan, naar kamp rijden, auto verstoppen (erg lastig in het donker + regen = hij lijkt op dat moment veilig/uit het zicht maar overdag is dat vaak heel anders) nog even vlug een tentje opgezet en wat gear daarin gestopt en weer terug naar Berezino. Brommer ook bij het tentenkamp verstopt, uitloggen en we zien vanavond wel weer.

Dinsdagavond via TS een paar mensen blij gemaakt met een dode mus (blijkt achteraf) want een motor en een auto is wat teveel van het goede (speel samen met mijn zwager maar wij vinden 1 vehicle genoeg) en hier en daar waren mensen in behoefte van bepaalde soort ammo etc, dus het was uitdeeltijd...althans.

Inloggen, rondje lopen en ik zie dat mijn eerder geplaatste tent wel erg opzichtig geplaatst is (donker + regen vanochtend remember :)) dus inpakken die tent...KNAL, KNAL...dood :F zo veilig was het kamp dus niet meer...had beter om me heen kunnen kijken dus.

Respawn aan de kust en lift van Platvoet en een 10 min later bracht ons samen met nog een TS speler bij mijn kampje. Lijk was al weg (gaat tegenwoordig wat vlotter dat deze automatisch verdwijnen) en de tenten waren vakkundig leeg geroofd + mijn auto weg :( can't blame them, ik had hetzelfde gedaan :+

Met zijn 3en alle tenten nog leeg gehaald van wat er nog enigzins bruikbaar was en op zoek naar de brommer. Deze stond een stuk beter verstopt (en is ook beter te verstoppen) dan een witte auto dus dat bleek weer een mazzeltje te zijn. Ik miste nog wat gear zoals een map dus op weg naar Berezino, 2 supermarkten en andere gebouwtjes nagelopen, geen map, heel Elektro afgezocht, geen map en ook in Cherno nergens een map te vinden...damnit. Maar besloot om wat rond te blijven hangen in Cherno/Elektro en voor taxi te spelen. "Hey Cyw00d, 3 maal raden wie ik achter op mijn brommer heb zitten: JE MOEDER"

Ondertussen was de server behoorlijk druk geworden met spelers en de inlogtijden liepen enorm op. JoSchaap besloot de server te restarten en enkele aanpassingen te doen om de inlogtijden misschien te verkorten. Met nog 10 min voor de restart nog even 1 keer in de supermarkt van Cherno kijken, loop rondje door de supermarkt, loop naar buiten. Brommer foetsie! Eerste reactie: wie heeft hem gejat?!?! Dit bleek niet het geval te zijn maar een glitch...kak 2e voertuig vanavond foetsie :(

Na de restart een lift van JoSchaap gekregen en daarna opgepikt door Levi om in gezelschap van WickedWeirdo en Marcel maar even een rondje map gedaan. Brommer vlak voor het slapen gaan nog terug gevonden (stond weer bij ex-tentenkamp :F) en weer wat gear rijker.

Het leven van Dayz in een notendop: Je gaat van bijna alles naar bijna niets en weer naar veel...maar dat kan vanavond alweer anders zijn.

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Wil het hier toch even navragen, heeft er hier iemand last van extreem lage fps in DayZ?

Voorheen speelde ik DayZ altijd op een dikke 60 fps, geloof medium graphs en zicht op zover mogelijk ingesteld. Nu heb ik een maand niet gespeeld, gister weer begonnen. M'n frames komen gewoon niet boven de 30 uit, sommige servers zelfs niet boven de 10! Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

'I reject your reality and substitute my own'

• Mr.Jingles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 13:42
Iemand enig idee hoelang een server restart duurt?
meestal maar 5 min. Maar ik zei net al ingame, dat de hele server herstart werdt.
Als je het over de GoT2DayZ server hebt tenminste ;)

Deze is inmiddels weer up. We hebben trouwens ook een global chat op de website! (voorkomt gespam hier)

[ Voor 6% gewijzigd door JoSchaap op 19-09-2012 15:45 ]

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
theburninglink schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:40:
Wil het hier toch even navragen, heeft er hier iemand last van extreem lage fps in DayZ?

Voorheen speelde ik DayZ altijd op een dikke 60 fps, geloof medium graphs en zicht op zover mogelijk ingesteld. Nu heb ik een maand niet gespeeld, gister weer begonnen. M'n frames komen gewoon niet boven de 30 uit, sommige servers zelfs niet boven de 10! Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Waarschijnlijk de server. Is een server lang niet meer herstart (ik gok dat het daar mee te maken heeft) wordt hij extreem laggy. Gisteren tijdens het serverhoppen op een paar servers geweest met immense lag, dan wordt je spel bijna een slideshow.

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Sagaris schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:46:
[...]. Gisteren tijdens het serverhoppen op een paar servers geweest met immense lag, dan wordt je spel bijna een slideshow.
Dayz Frontpage Edition :P

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-09 09:21

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Meh, na veel gekloot (eerst Arma2 OA downloaden, toen ongeldige CD-key, iets met BattlEye) ein-de-lijk alles geïnstalleerd, probeer ik got2dayz te joinen, "You were banned" :/
Iemand enig idee?
Derp, laat maar. Ik had een regfix gedownload voor die ongeldige CD-key, maar moest later wel weer mijn eigen CD-key terug zetten... :P

[ Voor 26% gewijzigd door Demo op 19-09-2012 20:27 ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• finniespin
Demoniac schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:21:
Meh, na veel gekloot (eerst Arma2 OA downloaden, toen ongeldige CD-key, iets met BattlEye) ein-de-lijk alles geïnstalleerd, probeer ik got2dayz te joinen, "You were banned" :/
Iemand enig idee?
Derp, laat maar. Ik had een regfix gedownload voor die ongeldige CD-key, maar moest later wel weer mijn eigen CD-key terug zetten... :P
Cheats gezocht op youtoob/mediafire! Ik weet het wel hoor!

Die programma's stelen je cd-key uit je registery en verplaatsen het met een verbannen key.
Stond overigens op de battleye website.
As already mentioned in the previous news post, there is currently a massive ongoing effort by certain entities to steal people's cd-keys to then sell them for a profit. Private hack forums are full of posts of these fraudsters trying to sell heaps of cd-keys for a cheap price. We are talking about hundreds of cd-keys here, so this is not a small issue at all. The game developers confirmed that this is a huge problem right now.

Their process of stealing cd-keys is quite simple: They advertise a supposedly undetected hack on sites like YouTube and the moment you download and run it (it will probably report that the hack failed to load) your cd-key is already stolen. In many cases your actual cd-key in registry is overwritten with a banned one, so you will automatically receive a global ban message on join (see below). This is done to prevent you from using your cd-key again, so the fraudsters can sell them claiming that they are valid and not in use. Note that this can be fixed (temporarily) by deleting the cd-key from the registry and reinstalling your game. While your original cd-key is not banned due to this, it might very well end up being soon when your cd-key is being used by a cheater that purchased it. This causes many players to think they were innocently banned when in fact their cd-key was stolen and used for cheating. At the very least you will often receive a "CD key in use" message when trying to connect to servers.

If you think this is false propaganda to cover up supposed false global bans I advise you to do some research on this yourself. You can easily verify this by searching for "free DayZ hack" on YouTube. You will see lots of results and almost all of them are scams. Most of them are actually quite popular and have thousands of views. When downloading them and opening the .exe file in e.g. Notepad (warning: do not actually run the .exe!), you can find cd-key related strings such as "SOFTWARE\Bohemia Interactive Studio\ArmA 2 OA" (the registry location of the cd-key) inside.

In short, heed the following: DO NOT EVER RUN ANY HACKS OR OTHER SUSPICIOUS SOFTWARE! If you end up being banned due to your cd-key being stolen there is nothing we can do for you.
bron: http://www.battleye.com/

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Sagaris schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:46:
[...]

Waarschijnlijk de server. Is een server lang niet meer herstart (ik gok dat het daar mee te maken heeft) wordt hij extreem laggy. Gisteren tijdens het serverhoppen op een paar servers geweest met immense lag, dan wordt je spel bijna een slideshow.
Bedankt voor de info, had idd al een paar andere servers geprobeert. Nu toch maar eens nóg meer servers proberen :)

'I reject your reality and substitute my own'

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:36
Server was trouwens weer lekker traag. In de avond nemen de laadtijden echt toe volgens mij? zaten 15 man ofso en stond rustig 30 min te wachten totdat ik kon spelen.
wat plaatjes van mn test met objects ingame om wat vernieuwing toe te voegen:

Let even op de bestandsgrote, 5mb is wat teveel van het goede.

als het goed is zijn er nu wat encampments verborgen in game..

nu hopen dat er snel iets gevonden wordt op de loading issues.. ofwel bij de private hive, ofwel dayz zelf

[ Voor 32% gewijzigd door Sn0wblind op 20-09-2012 01:40 ]

hmm edit werkt niet meer rin.. linkjes dan maar :P
*edit* betere link:

http://imgur.com/a/7DrE2#0

@Rin sorry voor dubbelpost maar als je als mod een bericht bewerkt mag de user deze niet meer editten :P

[ Voor 36% gewijzigd door JoSchaap op 20-09-2012 10:01 ]

• Demo

Demo

finniespin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:01:
[...]

Cheats gezocht op youtoob/mediafire! Ik weet het wel hoor!

Die programma's stelen je cd-key uit je registery en verplaatsen het met een verbannen key.
Stond overigens op de battleye website.

[...]

bron: http://www.battleye.com/
Er is niks gestolen hoor, was alleen een reg-bestand met één regel er in. Maar die zorgde wel voor een key die al in gebruik was.

Heb uiteindelijk 10 minuten ofzo rondgerend, tot ik een horde zombies achter me aan kreeg :X Toen zag ik op een keer een gebouw, daar naartoe gerend maar blijkbaar kon ik daar niet in. En toen duurde het respawnen meer dan een kwartier en heb ik het spel maar weer afgesloten :P

Al met al bakte ik er niks van, heeft iemand wat tips hoe je als totale n00b overleeft in DayZ?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• twister00004
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-08 08:11
Aan het begin is lastig, aangezien je nog niet weet in welke gebouwen je kan en de weg niet weet.
Kruipen is de beste oplossing aan het begin, maar met daglicht ben je nog wel vrij snel zichtbaar.
Gebouwen met gebroken raam kun je in, zombies rennen niet door gebouwen, dus daar kun je ze snel kwijtraken. (Stijle) heuvels oprennen werkt ook vrij goed.

Beste oplossing aan het begin, vraag om een lift zodra je gespawned bent naar een supermarkt om jezelf te bewapenen, dat scheelt al een boel :)

[ Voor 17% gewijzigd door twister00004 op 20-09-2012 12:05 ]

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Demoniac schreef op donderdag 20 september 2012 @ 06:59:
[...]
Er is niks gestolen hoor, was alleen een reg-bestand met één regel er in. Maar die zorgde wel voor een key die al in gebruik was.

Heb uiteindelijk 10 minuten ofzo rondgerend, tot ik een horde zombies achter me aan kreeg :X Toen zag ik op een keer een gebouw, daar naartoe gerend maar blijkbaar kon ik daar niet in. En toen duurde het respawnen meer dan een kwartier en heb ik het spel maar weer afgesloten :P

Al met al bakte ik er niks van, heeft iemand wat tips hoe je als totale n00b overleeft in DayZ?
zombies zijn niet heel moeilijk kwijt te raken, ren een bos in met dennenbomen en ren een paar keer door zo'n boom heen om ze kwijt te raken.
Heb je een wapen dan kan je een gebouw in rennen en headshots maken(insta kill) let wel op met wat voor wapen je dat doet, een geweer wil je eigenlijk niet gebruiken op een locatie waar zombies lopen(tenzij je graag van alle zombies agro wil hebben) in de stad gebruik je het best een pistool, de M1911 is een zeer goed starter pistool..

Als je respawned kijk dan ff recht onderin beeld naar de 2e regel, hier staat waar je in de buurt bent,
zoek die locatie op deze map http://dayzdb.com/map en loop naar 1 van de grote steden(chernogorsk of elektrozavodsk) voor de betere loot of als je op de private cywood server speelt kan je altijd vragen of iemand je kan helpen.

Typen doe je met de / en channel switchen kan met de , en . maar ook met de up en down arrow keys als je al op / hebt gedrukt, ga naar de channel met de blauwe kleur en iedereen kan lezen wat je typt
twister00004 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:04:
Aan het begin is lastig, aangezien je nog niet weet in welke gebouwen je kan en de weg niet weet.
Kruipen is de beste oplossing aan het begin, maar met daglicht ben je nog wel vrij snel zichtbaar.
Gebouwen met gebroken raam kun je in, zombies rennen niet door gebouwen, dus daar kun je ze snel kwijtraken. (Stijle) heuvels oprennen werkt ook vrij goed.
tip: ren altijd schuin een helling op!!! als je er recht opgaat begint je char te lopen
tip: Grote loodsen kunnen zombies wel rennen(de grote half ronde groene loodsen)

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

BattlCry is weereens overbelast.. hopelijk kun je de update ook hier vinden : http://battleye.com/download.html

• finniespin
Haha, Ik zag je picture op reddit.
http://www.reddit.com/r/d...ps_spawned_as_objects_no/

EDIT:
Iemand dit trouwens ook gezien?
https://twitter.com/rocket2guns/status/248787396563447808

[ Voor 27% gewijzigd door finniespin op 20-09-2012 21:53 . Reden: twitta ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kryptt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-10-2022
JoSchaap schreef op zondag 16 september 2012 @ 23:27:
ja een geweldig afscheid van de choppers zo :)

update is klaar trouwens (wel de nieuwe dayz nodig nu)
Hoe gebruik je je parachute trouwens?
Of gaat dit vanzelf?
Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoog genoeg ejecten = parachute maar je moet wel gezond zijn geloof

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:09
Boven de 150 meter ejecten dan moet het goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de nieuwe objecten in-game heb ik wat problemen. Bleef laatst lang hangen op loading scherm en ben 2-3 uur bezig geweest voordat ik erin zat. Ook het saven van tenten gaat niet lekker.

Herman heeft hetzelfde, die wordt constant gekicked door BattlEye sinds de nieuwe objecten. Er werd al gezegd dat hij z'n temp. files enzo moest verwijderen maar niks mag baten.

Verder ging ik laatst als crew chief in de chopper, bleef naast de chopper staan, drukte op W en ging dood.

Desalniettemin, ben blij met de GoT server. Chille mensen en af en toe nog een vuurgevechtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die nieuwe objecten dragen niet bij aan de problemen. dit hebben we vooraf goed getest. echter is de private hive software momenteel verre van optimaal (lopen ook aardig wat issues op de Github van ze)

ik heb de sql data opgeschoond en heb de server even een verse reboot gegeven, moet zo weer wat beter gaan :)

slowchat -> www.got2dayz.nl (Global chat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
dreamhack hunger games

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GoT2DayZ is even offline door een storing. zodra dit is verholpen post ik wat info over de updates op de website.

En dreamhack opzich is al een enorm gaaf evenement. maar dit maakt het alleen maar vetter! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:08:
GoT2DayZ is even offline door een storing. zodra dit is verholpen post ik wat info over de updates op de website.

En dreamhack opzich is al een enorm gaaf evenement. maar dit maakt het alleen maar vetter! :)
hij was net heel even online, en toen knalde ie er weer uit :P inclusief website idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt. Al is de VPS nog zo snel, Arma2OA die bricked m wel :+

het wachten is op Cyw00d om een cold-reboot te doen. was bezig met updates en fixes. daarover meer op de site als deze weer up is :)

[ Voor 3% gewijzigd door JoSchaap op 24-09-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van DayZ mod al veel gehoord maar nooit de kans echt genomen om me erin te verdiepen (hoewel het hele realisme me echt aanspreekt). Na gister toch ff verder gekeken en ga vanaaf maar ff Arma2 aanschaffen zodat ik ook kan joinen :P

Is het nog goed te doen om in je eentje te beginnen of is het echt aan te raden gelijk een buddy te hebben?
Zoja zoek ik nog iemand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kryptt
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:00:
Ik heb van DayZ mod al veel gehoord maar nooit de kans echt genomen om me erin te verdiepen (hoewel het hele realisme me echt aanspreekt). Na gister toch ff verder gekeken en ga vanaaf maar ff Arma2 aanschaffen zodat ik ook kan joinen :P

Is het nog goed te doen om in je eentje te beginnen of is het echt aan te raden gelijk een buddy te hebben?
Zoja zoek ik nog iemand :P
DayZ is wel echt een aanrader!
Alleen weet ik niet of je het nu nog moet aanschaffen aangezien de standalone binnen 1/2 maanden gereleased zou worden.
De huidige DayZ is wel lache maar dan inderdaad alleen op private hyve met password zoals deze.
Anders teveel cheaters en is het eigenlijk meer een Deathmatch game.

Buddy is handig maar hoeft niet je ontmoet ook wel mensen ingame als je daar naar opzoek bent.

[ Voor 5% gewijzigd door kryptt op 24-09-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kryptt
Is het trouwens geen idee om dat body cleanup wat langer te zetten?
Al meerdere keren meegemaakt dat body al weg is voordat je hem kan looten.
Beetje jammer..
Maar als het teveel ten koste gaat van server snelheid lama zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kryptt schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:21:
Is het trouwens geen idee om dat body cleanup wat langer te zetten?
Al meerdere keren meegemaakt dat body al weg is voordat je hem kan looten.
Beetje jammer..
Maar als het teveel ten koste gaat van server snelheid lama zitten!
Ik ben deze discussie ook met de hive-coders aangegaan.

momenteel is het zo dat de cleanup gewoon elke 5 min loopt en bodies weghaalt waar geen andere spelers omheen staan.
Dit is uiteraard ongewenst en zie ik liever veranderen in een getriggerde cleanup als er meer als 10 min niemand in de buurt van het lichaam is, of al een uur dood.

uiteraard om performance redenen :)

tevens blijven de vliegjes nu nog hangen :')

wat wel leuk is (wilde eigenlijk wachten tot de site weer up was) is dat ze weer een hoop dayz bugs hebben weten te fixen zoals de serialization errors als je iets eet / drinkt en de vehicle damage die reset als je uit/instapt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kryptt
JoSchaap schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:28:
[...]

Ik ben deze discussie ook met de hive-coders aangegaan.

momenteel is het zo dat de cleanup gewoon elke 5 min loopt en bodies weghaalt waar geen andere spelers omheen staan.
Dit is uiteraard ongewenst en zie ik liever veranderen in een getriggerde cleanup als er meer als 10 min niemand in de buurt van het lichaam is, of al een uur dood.

uiteraard om performance redenen :)

tevens blijven de vliegjes nu nog hangen :')

wat wel leuk is (wilde eigenlijk wachten tot de site weer up was) is dat ze weer een hoop dayz bugs hebben weten te fixen zoals de serialization errors als je iets eet / drinkt en de vehicle damage die reset als je uit/instapt)
We wachten het af!
Ja merkte al dat mijn vehicle niet meer autorepaired werd :P
En die error was ook irritant :)
Raar dat dit soort oplossingen niet gepost kunnen worden voor algeheel gebruik op alle servers...
Vanavond hopelijk weer even gamen als ik tijd heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rocket heeft het licht inmiddels ook gezien en is actief bezig private hive bouwers uit te dagen ;)

http://dayzmod.com/forum/...zmod-integration-project/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohhh ik dacht dat de Stand alone nog ff zou duren (ze waren toch van plan voor de stand alone een MMO te maken en dat het daarom nog wat langer ging duren?).
maar ja om nog 2 maanden te wachten zie ik ook niet zo zitten.
(en ja had al veel gehoord over de hackers in public servers.. dus blij dat GOT een private server heeft)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ugh .. srry door een fout 2x gepost...

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kryptt
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:39:
ohhh ik dacht dat de Stand alone nog ff zou duren (ze waren toch van plan voor de stand alone een MMO te maken en dat het daarom nog wat langer ging duren?).
maar ja om nog 2 maanden te wachten zie ik ook niet zo zitten.
(en ja had al veel gehoord over de hackers in public servers.. dus blij dat GOT een private server heeft)
Volgens mij stond de standalone alpha origineel gepland voor oktober.
Denk niet dat dit gehaald gaat worden.. Zou wel super nais zijn van wel!

Overigens is geen één server 100% cheat vrij laatst nog werd onze heli overvallen door teleporters hoop dat ze wel gebanned zijn ondertussen!

[ Voor 10% gewijzigd door kryptt op 24-09-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
kryptt schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:52:
[...]

Volgens mij stond de standalone alpha origineel gepland voor oktober.
Denk niet dat dit gehaald gaat worden.. Zou wel super nais zijn van wel!
Hij heeft gezegd dit jaar, niet oktober.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Bananenspin schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:53:
[...]

Hij heeft gezegd dit jaar, niet oktober.
Ik meende dat hij steeds November zei en een week terug had hij het ook nog over "next few weeks". :)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd leuk:

5800 meter met een auto rijden waarvan de benzinemeter in het rood staat, vanaf Balota met een knipperende geel/rode benzine tank rijden en op de laatste benzinedamp Cherno binnen rijden. Dan de eerste de beste loods binnen rennen en direct een jerrycan vinden.

Vandaag ga ik niet meer spelen, mijn geluk zal op zijn na deze actie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar op de GOT2DayZ site kunnen we de spelregels vinden ?
(zodat alles gelijk duidelijk is vanaaf :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die moeten we nog uitschrijven iig staat al een hoop in de FAQ op de website www.got2dayz.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

en hier kun je een paar basis regels vinden http://www.got2dayz.nl/?page_id=2

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx beide!
hopelijk gaat de installatie goed af en zien jullie mij angstig voorbij "sneaken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om een pw te krijgen ? (kan hem niet zo vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:19
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:24:
is het mogelijk om een pw te krijgen ? (kan hem niet zo vinden)
GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheers ! :P

-Edit-
eventjes 10-20 min kunnen spelen.. erg aardig ontvangen door de rest (thnx :P)

Maar man man man wat een spel/mod... Heerlijk!

Toen ik begon en "wakker" werd op het strand gelijk goed rondkijken of ik rustig de keys onder controle kon krijgen (begon al wat te schemeren).
meeste keys had ik een beetje onder de knie dus ik denk hup ik kijk of mijn bijltje swingt..niks...
"F" key ingedrukt misschien eerst naar het bijltje switchen..: Gooi ik Frakking Flares! :o , ik angstig heen kijken rond rennen als ene malloot omdat ik dacht dat het zombies zou aantrekken..

niet snel later was ik weer kalm en rustig en gelukkig geen zombie in de buurt, na de tip van iemand over hoe de bijl te gebruiken (thnx).. ging ik rustig kruip/rennend naar het eerste dorp.. ik kijken bij de huizen of ik ergens naar binnen kon kijken. En ja! ik zag er een, maar Midden! in het dorp met een groep zombies er om heen circelend.. Tuurlijk.. makkelijk zou niet leuk zijn 8)7.

Ik kruipend stukje bij stukje dichter richting het huisje en gelukkig begon de menigte uit elkaar te lopen.
Een staande zombie de gelukkig wegliep, en een kruipende (Zonkey?) zombie die still stond recht op me weg voor het huisje... Eentje kan ik toch wel aan? ..Toch? .. ik er langzaam en erg stilletjes naar toe kruipen.. de Zonkey begon steeds minder te bewegen en steeds meer te grommen.
Ik denk Kom Maar!!.. tot ik opeens uit mijn oog hoek de staande zombie van der net zag naderen! .. Verdomme! die gaat me horen als ik met die bijl loop te meppen, ik snel en huiverig terug krabbelen de zonkey nog steeds nieuwsgierig achter me aan huppelen.
Om een huisje heen gekropen en direct richting het huisje, Het was erop of eronder...

Ik door de poort in de tuin kijk ik ff snel om me heen, zag ik opeens drie staande zombies, ik dacht nee Nee!
Ik hup zo stil en toch zo snel als ik kan om het huisje heen om de deur te vinden.
Zag ik er nog 1 van de andere kant niewsgierig mij aan kijken. Huisje ingedoken ik zoeken naar een plek waar ik me kon barriceren, zag een trap dus ik denk hup jaaaa! boven zit ik veilig.. gesloten deur!
Hoor ik om me heen het gegrom geklauw en vegend voetenwerk van de zombie van alle richtingen...
Tegen de deur gedrukt met mijn bijl richting de trap... angstig afwachtend tot de eerste zijn hoofd liet zien..

En toen was het bedtijd (godzijdank!) :P

Het is duidelijk dat dit spel heerlijk op je zenuwen kan gaan werken en de sfeer fantastisch is opgebouwd.
Ik kan niet wachten om verder te gaan en te zien in wat voor problemen ik dan ga tegenkomen.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kryptt
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:27:
cheers ! :P

-Edit-
eventjes 10-20 min kunnen spelen.. erg aardig ontvangen door de rest (thnx :P)

Maar man man man wat een spel/mod... Heerlijk!

Toen ik begon en "wakker" werd op het strand gelijk goed rondkijken of ik rustig de keys onder controle kon krijgen (begon al wat te schemeren).
meeste keys had ik een beetje onder de knie dus ik denk hup ik kijk of mijn bijltje swingt..niks...
"F" key ingedrukt misschien eerst naar het bijltje switchen..: Gooi ik Frakking Flares! :o , ik angstig heen kijken rond rennen als ene malloot omdat ik dacht dat het zombies zou aantrekken..

niet snel later was ik weer kalm en rustig en gelukkig geen zombie in de buurt, na de tip van iemand over hoe de bijl te gebruiken (thnx).. ging ik rustig kruip/rennend naar het eerste dorp.. ik kijken bij de huizen of ik ergens naar binnen kon kijken. En ja! ik zag er een, maar Midden! in het dorp met een groep zombies er om heen circelend.. Tuurlijk.. makkelijk zou niet leuk zijn 8)7.

Ik kruipend stukje bij stukje dichter richting het huisje en gelukkig begon de menigte uit elkaar te lopen.
Een staande zombie de gelukkig wegliep, en een kruipende (Zonkey?) zombie die still stond recht op me weg voor het huisje... Eentje kan ik toch wel aan? ..Toch? .. ik er langzaam en erg stilletjes naar toe kruipen.. de Zonkey begon steeds minder te bewegen en steeds meer te grommen.
Ik denk Kom Maar!!.. tot ik opeens uit mijn oog hoek de staande zombie van der net zag naderen! .. Verdomme! die gaat me horen als ik met die bijl loop te meppen, ik snel en huiverig terug krabbelen de zonkey nog steeds nieuwsgierig achter me aan huppelen.
Om een huisje heen gekropen en direct richting het huisje, Het was erop of eronder...

Ik door de poort in de tuin kijk ik ff snel om me heen, zag ik opeens drie staande zombies, ik dacht nee Nee!
Ik hup zo stil en toch zo snel als ik kan om het huisje heen om de deur te vinden.
Zag ik er nog 1 van de andere kant niewsgierig mij aan kijken. Huisje ingedoken ik zoeken naar een plek waar ik me kon barriceren, zag een trap dus ik denk hup jaaaa! boven zit ik veilig.. gesloten deur!
Hoor ik om me heen het gegrom geklauw en vegend voetenwerk van de zombie van alle richtingen...
Tegen de deur gedrukt met mijn bijl richting de trap... angstig afwachtend tot de eerste zijn hoofd liet zien..

En toen was het bedtijd (godzijdank!) :P

Het is duidelijk dat dit spel heerlijk op je zenuwen kan gaan werken en de sfeer fantastisch is opgebouwd.
Ik kan niet wachten om verder te gaan en te zien in wat voor problemen ik dan ga tegenkomen.
Mooi om te horen dat je het zo spannend vind :P
Had ik ook in het begin tot ik doorhad hoe ik zombies moest afschudden en wat ze precies kunnen / niet kunnen. Over tijdje ren je overal als een dolle doorheen trust me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt, na de eerste paar kills momenten ben je erover heen / raak je eraan gewend.
Maar dit zijn wel de momenten die je blijft herinneren aan een spel :)

binnen een week loop ik kalm te zigzaggen door de menigte "like a baws"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennish1981
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:31
Vanavond ook maar eens op jullie server komen kijken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht egte granaaten lol

1 men neme eene granaat (beste effect een fragmentatie eene)
2 eene plotselinge niesbui , dit perfect getimed met het werpen van den eene granaat
3 Niet verder werpen dan 10 cm voor je voeten , weer niezen om dan met

a. een of meerdere benen tebreken
b een of meerdere grote gapende wonden
c vervolgens een blackout van directX tekrijgen (alleen spel stoppen/opnieuw starten helpt)
d en wat snot op het bureau (Dit is dus al verwijderd)

Kon alleen nog maar zeggen ooooh fuck that hurts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
  • Laatst online: 05-08 10:23
iemand die me op weg kan helpen voor een dayz utes lan server op te zetten?

Verwijderd

Gister door misverstand in een bodybag afgevoerd
Maar goed Thx voor de extra's
Dus altijd in safezone ik help iedereen , ook al denk je wtf
Zombies zijn mijn target

Voor joschaap is het mogenlijk om full/semi en zeroing telocken
waarop je het insteld
als je maar prim/sec wapen doet altijd settings die weer default
op full/300zeroing staan
(lijkt wel check de gulp of ie dicht is :D en dat is ie )

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:51:
Ja klopt, na de eerste paar kills momenten ben je erover heen / raak je eraan gewend.
Maar dit zijn wel de momenten die je blijft herinneren aan een spel :)

binnen een week loop ik kalm te zigzaggen door de menigte "like a baws"
Erg leuk om je (daar bovenstaande) verhaal te lezen, dit is ook precies de ervaring die ik in het begin had...flashback memories. Als je te snel "goed" in deze game wordt mis je een groot deel van de spanning is mijn mening.

Gisteren mooi contrast: 1 chopper en 4 high-end gear spelers vs een nieuweling.

We stonden even te wachten (na server restart) tot iedereen in-game was tot ik een bijlmans in de verte aan zie komen rennen. Ren-ren, hak-hak, ren, loot, ren, hak, bloed, bandage, ren ren, loot. Geen enkel moment had hij (waarschijnlijk) in de gaten dat er een chopper vlak voor zijn neus stond. Nadat hij wat zombies had gekild, het gebouw had geloot en vertrokken was aan de horizon, zijn wij maar opgestegen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 05:10:
Gister door misverstand in een bodybag afgevoerd
Maar goed Thx voor de extra's
Dus altijd in safezone ik help iedereen , ook al denk je wtf
Zombies zijn mijn target

Voor joschaap is het mogenlijk om full/semi en zeroing telocken
waarop je het insteld
als je maar prim/sec wapen doet altijd settings die weer default
op full/300zeroing staan
(lijkt wel check de gulp of ie dicht is :D en dat is ie )
Zou je iets op je interpunctie kunnen letten? Je verhaal leest lastig zoals hierboven geschreven ;) maar op zich een goede vraag. Het viel mij ook al op dat de zeroing etc. weer naar de oude instelling gaat zodra je van wapen wisselt.
dat is in arma2 toch altijd al zo geweest? :)

Verwijderd

Hmm gister was ook apart.. 2x doodgegaan om "rare" gebeurtenissen. 1ste was midden in het veld hele veld leeg (ik was gebukt 0 geluid, 1 zicht) kwam er uit het bos (uit de richting van het dorp waar ik gister stopte) en boze zombie gang op me af gerend (het erge was dat ik die 3 had afgeschud bij het dorp een half uur eerder en was er al zwaar aan toe). Dood..

toen ik opniew begon was ik op de eilandjes bezig toen er in de verte de helicopter aanhoorde die me een lift gaf ( thnx :P ) ik enorm moeilijk doen om in te stappen en nog meer moeit om uit te kunnen stappen ><..

Het begon lekker in cherno (binoculars, voedel, painkilelrs,bandage en veel ammo gevonden maar nog steeds geen wapen!) .. tot door (lagg denk ik) op eens op de grond lag.. blijkbaar zat er een zombie ana me te knagen zonder dat ik iets doorhad.. dankzij 2 onbekenden.. werd ik weer omhoog geholpen gebandaged en kon ik weer verder...

Rustig door de gebouwen sneaked naar een hopelijk wapen (alleen maar spullen ter reparatie van autos/heli gevonden) Kwam er opeens met volle vaart een auto en heli voorbij.. Een ja wie staat er dus weer verbaasd te apengapen terwijl de zombie horde zijn gedachte van uitzwaaie veranderde in maagjes vullen.. ? juist!

Ik rennen met de horde achter me aan en zag snel een ladder.. net op het nippertje de horde kunnen onstappen stond ik boven op het gebouw kijkend hoe de horde zich langzaam grommend en grauwed zich weer begonnen te concentreren op de heli en het uitzwaaien. Ik wou iets dichter naar de rand toe om te kijken of het ook wel echt veilig was benden en door een plotselinge lag spike schiet ik in eens met volle vaart van het gebouw af......

Lekker! zwaar bleeden gebroken botten en heel veel pijn.
Ik kon me nog net op het nippertje bandagen en piankillers nemen maar had geen morfine. Ik wou in ieder geval de ladder op om zeker te weten dat ik dus niet weer werdt gespot door die zwaaiende horde die keer zou ik ze niet kunnen voorblijven.
Het laddertje op en ja .. boven aangekomen flikkerd het door de gebroken been... flikkerd weer naar beneden en tja dit keer was ik niet meer te redden.. heli kwam voorbij... de horde kwam voorbij...

hopelijk vond die horde me lekker! (ze zullen wel uitgehongerd zijn van al dat zwaaien!)

Dus vanaaf nieuwe kansen! en dit keer hopelijk wel een wapen kunnen vinden... (dat bijltje is toch minder effectief als ik had gehoopt)

• Demo

Demo

Gisteravond ook veel lol gehad! Ik was bij de airstrip van Balota, zat in een torentje, met wat flares de zombies van me weg gelokt.. val ik door dat heerlijk buggy spel van de ladder ipv dat ik netjes naar beneden klim :( Beentjes gebroken, kruipend alle loot plekken af gegaan maar natuurlijk geen morphine te vinden. Ondertussen nog door wat zombies aangevallen dus ook blood loss.. Heb al met al een kwartier met zwartwit beeld en constant flauwvallen rondgekropen daar, tot ik door Danny.NL gerepareerd werd en een lift kreeg :D Toen even later in Cherno een rotor gevonden, die kon Danny goed gebruiken dus heb hem daar maar weer naartoe geleid. Voor wat hoort wat, zullen we maar zeggen :)

Heren, GoT2DayZ Utes is een feit
meer info op de website en de Utes pagina

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/194.109.69.68:2302/banner_560x95.png?random=449168

www.got2dayz.nl

[ Voor 101% gewijzigd door JoSchaap op 26-09-2012 11:21 ]

• Sharkware
  • Laatst online: 22-09 21:18
Dan zal ik ook maar even over gisteren vertellen.

Vanuit Elektro naar het noorden getrokken. Een paar "deerstands" waren mijn bedoeling, opzoek naar betere gear. Op een gegeven moment rende ik de save zone uit en kort daarna kwam er al een helikopter over vliegen. Bang dat ik meteen in een vuurgevecht terecht zou komen, wat ik niet zou kunnen winnen, op de grond gaan liggen en kruipend naar een dennenboom toe. Resultaat: gebroken benen :)

Ach ja, snel morfine uitgepakt, het is niet de eerste keer dat ik iets breek vanwege absurde reden. De helikopter was alweer uit het zicht. Snel nog een toevallig langskomende geit omgelegd voor wat lekkers.

Een aardig stuk in de tijd verder en al verder richting noorden kom ik weer een "deerstand" tegen. Terwijl ik deze aan het looten ben, komt weer die helikopter aanzetten. En deze keer blijft hij, op een meter of 300 voor mijn neus, opeens stil in de lucht hangen. "Hebben ze me gezien?", "Gaan ze landen?". Deze keer keek ik van een afstand gewoon rustig ernaar. Blijkbaar gingen ze landen.

Met mijn verrekijker kon ik het mooi in de gaten houden. Wat voor mij midden in een bos uitzag, was voor de heli een geschikte landingsplaats. Door alle opwaaiende stof kon ik niet goed zien wat er gaande was. Toen de stof eenmaal was gaan liggen zag ik twee mannen uitstappen die in de buurt van de heli bleven staan. Ik begreep maar niet wat ze daar deden. Het leek er niet op dat ze mij gezien hadden. Toen zag ik het, naast de heli stond nog een auto. Ik begon te twijfelen, met mijn AKM zou ik ze vanuit mijn locatie kunnen raken, maar ik had nog nooit met dat ding geschoten. Nog nooit de zeroing aangepast. Dus ik besloot af te wachten tot ze weer vertrokken.

Nadat ze weg waren, naar de auto toegerend en er een rondje mee gereden. Het was een grijze GAZ. Dit was mijn eerste DayZ ervaring met een voertuig :) . Echt hard reed de GAZ niet en ik voelde me zo zichtbaar dat ik besloten heb toch maar te voet verder te gaan. Snel de auto geparkeerd, gesaved, een paar AKM mags die er in verstopt waren meegenomen en te voet mijn reis vervolgd.

Nadat ik ver genoeg weg was, via de chat laten weten dat er een GAZ "op te halen" is en ook op de map nog een marker geplaatst. Een paar minuten en een aantal loot spots later ben ik uitgelogd. Ben benieuwd of iemand de GAZ gevonden heeft. (Voor de liefhebber: De GAZ staat op de T-splitsing (met een zandpad) ten westen van Dolina. Er zat ook nog een AK met wat ammo in).

PS: Niet heel spannend als je het zo leest denk ik, maar als je als speler voor het eerst in zo’n situatie terecht komt is het dat wel.

Verwijderd

Komt allen Utes spelen op de Got2Dayz server!

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:20
Even voorstellen; Ik ben Grenco en speel al een tijdje fanatiek DayZ, voornamelijk friendly, al moet ik zeggen dat ik "in de weide wereld" (random servers) mensen steeds minder ging vertrouwen en zelf dus ook het vuur al opende bij het ontmoeten van gewapende medespelers. Door de vele hackers die de laatste tijd het spel verpesten heb ik al weken niet meer gespeeld (Als je telkens wordt vermoord door een godmode player die zich naar jou lokatie teleporteert, dan ben je een spel snel zat).

Maar goed, ik volg ook al een tijdje jullie topic en ben sinds vandaag voor het eerst op jullie Chenarus (enige map die ik speel) server ingelogd. Ik verwacht vaak terug te komen en diverse avonturen met jullie te beleven. Voorheen speelde ik met 4 vrienden die ik misschien ook nog wel zal introduceren op de server.

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Verwijderd

@Nafraq

Nice, erg leuk om te lezen. Keep up the writing!
JoSchaap schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:09:
dat is in arma2 toch altijd al zo geweest? :)
Zou heel goed kunnen, heb Arma2 gekocht om Dayz dus geen idee eigenlijk :o Ik ben er ondertussen aan gewend. Je sidearm gebruik je eigenlijk enkel in steden (althans ik), wanneer je de velden in trekt even je Zeroing etc. goed instellen en gaan.

@Sharkware
Goed dat je niet hebt geschoten denk ik, we waren met 4 man en (erg) goed bewapend :)

@Grenco
Hoe meer zielen hoe meer kills, euh :9 squad based shoot-outs lijken me erg tof om eens mee te maken.

Gisteren nog samen met Zeitgeist jacht gemaakt op Ayame, maar meneer werd volgens mij wat bang en logde snel uit toen we te dicht in de buurt kwamen :( Zeitgeist en ik ieder onze eigen weg maar weer gegaan. Helaas hebben 2 trekkers en een politieauto het daarna moeten ontgelden (lijkt Haren wel) Zeitgeist heeft de vernieling van trekker 1 op zijn naam staan, ik ben verantwoordelijk voor trekker 2 (en een bosbrand als gevolg) F(r)ieze vandalen O-)

De politieauto is niet vernield maar staat binnen 1 km van zijn eerdere plek, kon het niet laten om hem even te verplaatsen.

Verwijderd

hmmm ik moet inderdaad is even heel goed de tijd nemen om alle functies en knoppen in me op te nemen...
heb heel vaak dat ik loop te kutten om de juiste key met de juiste functie te vinden (net zoals het uitstappen van een heli.... )

Utes is gewoon een andere map neem ik aan ? hoe groot is deze ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:26:
hmmm ik moet inderdaad is even heel goed de tijd nemen om alle functies en knoppen in me op te nemen...
heb heel vaak dat ik loop te kutten om de juiste key met de juiste functie te vinden (net zoals het uitstappen van een heli.... )

Utes is gewoon een andere map neem ik aan ? hoe groot is deze ?
De bediening is inderdaad erg wennen, als er vragen zijn kun je ze hier of ingame altijd stellen.

Utes is 10% van Chenarus dus je hebt veel meer kans een speler tegen het lijf te lopen. Dus veel meer PVP actie. Zelf vind ik dat een leuke afwisseling als je veel Chenarus gespeelt hebt. Utes speelt behoorlijk anders.

Verwijderd

In Utes spawn je langs de kust met gelijk wat startersgear (map, food, drinken). Dan ga je de eerste heuvel op die je ziet. Vanaf daar zie je gelijk een paar crash sites, hier kan je je wapens halen. Vanaf dan is het een soort deathmatch..

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:35:
[...]

De bediening is inderdaad erg wennen, als er vragen zijn kun je ze hier of ingame altijd stellen.

Utes is 10% van Chenarus dus je hebt veel meer kans een speler tegen het lijf te lopen. Dus veel meer PVP actie. Zelf vind ik dat een leuke afwisseling als je veel Chenarus gespeelt hebt. Utes speelt behoorlijk anders.
Klopt al erg veel hulp gekregen als ik vragen had.. maar het is zelf ook fftjes oefenen men moet eraan wennen en aan de ene kant is het ook wel goed om de spanning er een beetje in te houden.

Voorlopig moet ik me maar eerst focussen op surviving " a few zombies" voor ik me in kleinere maps ga bevinden :P

• Sharkware
  • Laatst online: 22-09 21:18
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:36:

@Sharkware
Goed dat je niet hebt geschoten denk ik, we waren met 4 man en (erg) goed bewapend :)
Waarschijnlijk wel. Maar jullie zijn maar met 2man uitgestapt. Waaronder ook de piloot geloof ik. Ondanks dat jullie beter bewapend waren had ik met een paar rake schoten wel wat chaos kunnen verzorgen verwacht ik.

Verwijderd

Ik ben nu bezig met alles installeren! En dan ga ik ook maar is me eerste stapjes zetten...
Heb er zin in!!
hmm kennelijk is het vrij uniek als je zelf een utes server aan de praat krijgt.. zoveel zijn er nog niet :D

http://arma2.swec.se/serv...playing=1&state_waiting=1

Verwijderd

Alles is geinstalleerd, Nu maar is een server joinen en controls enzo doorkrijgen

Verwijderd

Sharkware schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:00:
[...]

Waarschijnlijk wel. Maar jullie zijn maar met 2man uitgestapt. Waaronder ook de piloot geloof ik. Ondanks dat jullie beter bewapend waren had ik met een paar rake schoten wel wat chaos kunnen verzorgen verwacht ik.
Dan waren wij het niet :) er is nog een 2e chopper ingame. Sinds auto-repair niet meer werkt zijn wij iets voorzichtiger met de chopper geworden. Chopper vliegt in, dropt twee man en vliegt op met 1 man achter de gun. Afgelopen week al een chopper verloren door een bos-wookie wat ons 3 uren heeft gekost om dat ding te fixen. Binnenkort komt daar een blog van op de got2dayz site, dan kun je de herkomst van dat grijze wakkie ook lezen en waarom hij daar stond ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:29:
Alles is geinstalleerd, Nu maar is een server joinen en controls enzo doorkrijgen
Hup nog iemand erbij, Misschien zin om met zijn 2en erop uit te trekken vanaaf ?
2 times the noob, 2 times the horror fun! :P

• kryptt
Zitten 2 heli's nu in totaal in serv?
Spawnen er nooit meer of hoe moet ik dat zien?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:47:
[...]

Hup nog iemand erbij, Misschien zin om met zijn 2en erop uit te trekken vanaaf ?
2 times the noob, 2 times the horror fun! :P
Ik heb vannacht helaas Nachtdienst, Dus vanavond gaat lastig of het moet van 1900 tot 2000 uur zijn dan kan het wel,

nou mijn eerste 10 minuten..

Ik liep langs de kust een of ander stadje in, (totaal geen benul van de controls) Hele horde met zombies achter me aan :P
Ik een paar gebouwen in gegaan en eruit eindelijk was ik ze kwijt ik denk even wat bloed en dat gebeuren gaan zoeken.. kom ik in een kerk uit allemaal backpacks, dus ik open er een paar, en neem een paar magazijnen voor een Aks kobra dus ik nam ze mee word ik ineens beschoten... ik open zijn backpack ineens uit onbebnulligheid en pak een AK op en begin te sproeien zeker wel een heel magazijn in hem leeg
hij ligt daar dood op de grond maar ik was ook aan het bloeden, He ik mezelf verbonden Maar me scherm was ook de hele tijd grijs aan het worden Ik denk ik zoek het hospitaal voor wat bloed Maar die heb ik niet kunnen vinden optijd.. Dood,

WAT EEN ONWIJS GAAF SPEL ! :o :o

p.s Sorry voor het gekke verhaal zit nog helemaal te trillen van spanningen haha

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 17:03 ]

Verwijderd

ja ik ben waarschijnlijk wel online om 19:00 maar voordat we elkaar gevonden hebben .. :P

Spel is inderdaad erg vet, zeker omdat je eigelijk zowel de zombie als de mens je vijand kan zijn en het gevaar er eigenlijk altijd is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:11:
ja ik ben waarschijnlijk wel online om 19:00 maar voordat we elkaar gevonden hebben .. :P

Spel is inderdaad erg vet, zeker omdat je eigelijk zowel de zombie als de mens je vijand kan zijn en het gevaar er eigenlijk altijd is.
Ja inderdaad! , Naja ik snap de ballen nog niet van de knoppen haha

Ik ben druk aan het uitvogelen en zoek nu een lege server op om op te spelen!

Verwijderd

Ik zit op DE 25 :) Maar is kijken wat ik er van ga bakken :P

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik ga vanavond maar weer eens spelen, heb er ondertussen best wel weer zin in! Maar nu wel weer alleen op de Got2Dayz, werd gek van al die klote hackers.
Pagina: 1 ... 68 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht