Oh, dan staat ie dus in het water of op een gebouw. Have fun met zoeken. Als hij op een gebouw staat, hopelijk wel toegankelijk voor anderen[b][message=38885055,noline]
Bij deze dus: Op de GoT-server staat ERGENS in de redzone een volledig gefixte heli. De enige hint die we jullie geven is:
HIJ STAAT NIET OP DE GROND
Succes met zoeken!
Badjas en crew
ik heb besloten om voor de GoT2Dayz server iig tijdens mn vakantie nog geen tijd te steken in de 1.7.2.6 patch, het voegt meer bugs toe als dat het weghaalt (in ons geval fixt het alleen de artifacts en krijgen we er gui en interface problemen voor terug)
mocht er een 1.7.2.7 uitkomen of een privatehive fix voor de gui/interface-bugs /consumables errors dan zal ik die mening herzien. maar voorlopig is het blijven bij 1.7.2.5 de beste keus wat de private hive betreft (tentjes en vehicles hadden we zelf immers al gefixt)
tevens heb ik de private hive coder wat hints gestuurd om de problemen met het uitloggen in een vehicle op te lossen
mocht er een 1.7.2.7 uitkomen of een privatehive fix voor de gui/interface-bugs /consumables errors dan zal ik die mening herzien. maar voorlopig is het blijven bij 1.7.2.5 de beste keus wat de private hive betreft (tentjes en vehicles hadden we zelf immers al gefixt)
tevens heb ik de private hive coder wat hints gestuurd om de problemen met het uitloggen in een vehicle op te lossen
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Hmm zal ik het zeggen..Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:45:
[...]
Oh, dan staat ie dus in het water of op een gebouw. Have fun met zoeken. Als hij op een gebouw staat, hopelijk wel toegankelijk voor anderen
Hoezo? De game draait toch op de Arma 3 engine..Zoijar schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 09:49:
[...]
Ik vraag me af in hoeverre je niet beter kan wachten op dezelfde mod voor arma 3.
HOI.
Zoijar schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 09:49:
[...]
Ik vraag me af in hoeverre je niet beter kan wachten op dezelfde mod voor arma 3.
Not quite, is een mix van 2 en 3. Maar dan zou Rocket dus naast de betaalde standalone nóg een mod moeten gaan ontwikkelen voor ArmA 3 die hetzelfde inhoudt als de standalone?Bananenspin schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:25:
[...]
Hmm zal ik het zeggen..
[...]
Hoezo? De game draait toch op de Arma 3 engine..
Oh dat had ik even gemist. Ik dacht dat ze nog dit jaar met die standalone kwamen en arma 3 is nog niet uit.Bananenspin schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:25:
Hoezo? De game draait toch op de Arma 3 engine..
Voelt een beetje alsof je twee keer hetzelfde spel moet kopen dan.
[ Voor 11% gewijzigd door Zoijar op 08-09-2012 11:32 ]
Ik heb gehoord dat de artifacts oplossing ook gebruikt kan worden in 1.7.2.5 maar hoe of wat verder weet ik niet.. Heb geen verstand van al die bestanden.JoSchaap schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:48:
ik heb besloten om voor de GoT2Dayz server iig tijdens mn vakantie nog geen tijd te steken in de 1.7.2.6 patch, het voegt meer bugs toe als dat het weghaalt (in ons geval fixt het alleen de artifacts en krijgen we er gui en interface problemen voor terug)
HOI.
Klopt. Is een bug sinds 1.7.2.6.spookz0r schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:03:
Vraagje: als jullie de debug monitor aanzetten in DayZ worden dan jullie voedsel en drinken icoontjes groen als ze rood zijn met de debug monitor uit? Verder als ik de debug monitor aanzet heb ik ook geen indicatie dingen meer van hoeveel geluid ik maak of hoe zichtbaar ik ben.
Lijkt alsof het bugged is. Beetje irritant want vind met debug spelen wel fijn.
De debug monitor hoort eigenlijk ook niet bij het spel. Volgens Rocket gaan uiteindelijk zelfs de indicator icons verdwijnen. En krijg je op andere manier feedback over de status van de diverse onderdelen. Dit om het realisme te bevorderen. ( grommelende maag bij honger, bij extreme honger krijg je bloedverlies en slecht zien. etc., veel van deze onderdelen zijn al aanwezig, zoals extreem hijgen bij stress in slechte toestand van je karakter)
Daarnaast is het eigenlijk ook niet de lijn van dit spel om te zien hoeveel zombies er zijn, hoeveel kills je hebt ed.. En je stats zullen in de final wel online te vinden zijn. In de game boeit het me ook niet zo.
Wat mij betreft mogen de indicators zo snel mogelijk verdwijnen. gewoon een clean interface.
'k had trouwens ook gehoopt dat de hive eens gecleaned zou worden. Er is door het gehack gewoon teveel high end gear aanwezig. NVG's zouden gewoon super zeldzaam moeten zijn. Eventueel zou je er nog batterijen voor nodig moeten hebben die maar een tijdje meegaan. (gister een tent gevonden met alles erin nvg's, gps, high end wapens). Maar goed, veel zal dat momenteel niet helpen. Aangezien de tent wel saved, maar je nog steeds je items kan dupliceren door je tent met spullen te saven. spullen er uit te halen, en wachten op een restart. De tent zal dan weer alle items bevatten die je erin had gestoken.
delete account
Mjah het dupen is ook te simpel in deze game hoor. Kwam er gisteren bij toeval achter met cooked meat...
[ Voor 8% gewijzigd door spookz0r op 08-09-2012 15:43 ]
Zat net op het NWA met 3 vrienden, Vervolgens word er een gesniped. Men andere vriend heeft toen die gasten gevonden. Het bleken er 4 te zijn. Ik om hun positie heen geflanked en ze toen alle 4 in een keer afgeschoten.
Daarna werd ik in mijn rug geschoten door ene Platvoet die 10 minuten eerder nog bij mij op de teamspeak kwam om een beetje te praten en vroeg waar we zaten.
Mijn vriend heeft hem dus vervolgens nog in z'n rug geschoten, en alle loot opgehaald met de pickup.
Al met al, Flinke loot.
Daarna werd ik in mijn rug geschoten door ene Platvoet die 10 minuten eerder nog bij mij op de teamspeak kwam om een beetje te praten en vroeg waar we zaten.
Mijn vriend heeft hem dus vervolgens nog in z'n rug geschoten, en alle loot opgehaald met de pickup.
Al met al, Flinke loot.
Maar wel een leuk avondje gehad zo of niet Djessey?
[ Voor 4% gewijzigd door Platvoetenn op 09-09-2012 00:17 ]
Ik wel hoor, Heb nu 'n tentje vol snipers, backpacks en NVG's.
Verwijderd
Ik heb sinds de nieuwe patch troubles met tenten, heb er 2 gepitched maar kan ze allebei niet vullen, saven of wat dan ook .. kan ze gewoon niet aan
als je een beest dood en met meer dan 1 persoon bent kan je door op hetzelfde moment het beest te skinnen ook dubbel meat krijgenspookz0r schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 15:41:
Mjah het dupen is ook te simpel in deze game hoor. Kwam er gisteren bij toeval achter met cooked meat...
Pomtidom, verhaaltje.
Gistermiddag/avond weer even verdergegaan op een server waar ik al een tijdje zit. Had reeds een AKM met een magazijn gevonden, daar was ik al best blij mee. Ik zat in een firetower in Cherno die aan de noordzijde uitkijkt op 2 vrij hoge fabrieken/gebouwen. Opeens hoor ik allemaal schoten buiten (was koud 5 minuten bezig) dus ik ga voorzichtig die toren in. Eenmaal in de toren houden de schoten op en zie ik een dooie liggen op een grasveld aan noordzijde.
Nu, ik heb 1 of 2 filmpjes gezien waarin de schutters hun slachtoffer een hele tijd laten liggen als lokmiddel. Dus ik heb dan ook echt 20 a 25 minuten in die toren gewacht en zoveel mogelijk de omgeving gescout (het was al donker inmiddels), maar afgezien van een busje dat 2 keer langskwam leek het allemaal veilig te zijn.
Dus ik naar buiten, met een omweg naar dat lijk gegaan, en yay ik werd niet beschoten, yay hij had een grotere backpack dan mij, en yay hij had een m16 met m203 launcher en mags etc etc. Ik mijn backpack en AKM omwisselen, veilig terug naar de firetower en besluit daar uit te loggen en met daglicht verder te gaan spelen, want ik vertrouwde het nog steeds niet.
5 minuten later bedenk ik me dat ik de AKM eigenlijk bij me had kunnen houden door deze in mijn backpack te stoppen, de ruimte was er wel voor (dacht ik). Ik terug de server in, probeer de M16 in mijn backpack te stoppen (had 9 slots ruimte), aaaaaand it's gone
Woest als ik was pleur ik gelijk het spel weer uit. Om het daarna weer aan te zetten om toch nog maar even die AKM terug te pakken van het lijk. En als ik naar het lijk toe loop schrik ik me te pletter als ik plots 3 keer beschoten wordt vanuit de richting waar ik heenliep en ter aarde stort. Ik krijg nog de kans om met de G17 zijn richting op te schieten, zonder te raken denk ik, maar toen ging het lichtje uit. *treurige muziek*
En toch heb ik zin om weer te gaan spelen
Gistermiddag/avond weer even verdergegaan op een server waar ik al een tijdje zit. Had reeds een AKM met een magazijn gevonden, daar was ik al best blij mee. Ik zat in een firetower in Cherno die aan de noordzijde uitkijkt op 2 vrij hoge fabrieken/gebouwen. Opeens hoor ik allemaal schoten buiten (was koud 5 minuten bezig) dus ik ga voorzichtig die toren in. Eenmaal in de toren houden de schoten op en zie ik een dooie liggen op een grasveld aan noordzijde.
Nu, ik heb 1 of 2 filmpjes gezien waarin de schutters hun slachtoffer een hele tijd laten liggen als lokmiddel. Dus ik heb dan ook echt 20 a 25 minuten in die toren gewacht en zoveel mogelijk de omgeving gescout (het was al donker inmiddels), maar afgezien van een busje dat 2 keer langskwam leek het allemaal veilig te zijn.
Dus ik naar buiten, met een omweg naar dat lijk gegaan, en yay ik werd niet beschoten, yay hij had een grotere backpack dan mij, en yay hij had een m16 met m203 launcher en mags etc etc. Ik mijn backpack en AKM omwisselen, veilig terug naar de firetower en besluit daar uit te loggen en met daglicht verder te gaan spelen, want ik vertrouwde het nog steeds niet.
5 minuten later bedenk ik me dat ik de AKM eigenlijk bij me had kunnen houden door deze in mijn backpack te stoppen, de ruimte was er wel voor (dacht ik). Ik terug de server in, probeer de M16 in mijn backpack te stoppen (had 9 slots ruimte), aaaaaand it's gone
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Hebzucht wordt meestal wel afgestraft in Day ZMurk schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:08:
Pomtidom, verhaaltje.
....
Een backup wapen hebben voor als ik door mijn M16 mags heen ben is hebzuchtig omdat?
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Minstens 10 slots nodig in je backpack voor het wapen en dan nog sloten voor de ammo
Omdat je al een keer naar die body bent geweest en je dan beseft dat je eigenlijk nog meer mee wilt nemen. Uiteindelijk sta je te lang stil daar en ben je target practice voor de meeste mensen.
Verwijderd
Even een oproep aan de admins: Zojuist om 13:50 heeft Wickedweirdo mij in de friendly zone neergegunned nadat hij eerst mijn auto heeft gestolen. Hij zei vervolgens: Ban mij maar, het boeit mij niet. Dus geef hem au.b. een lange ban, want hij knalt gewoon op friendlies. Dankje!
Ik heb amper stilgestaan bij het lijk zelf want dat voelde ook niet veilig, maar bij de tweede keer liep ik er snel op af (ik zat nog niet bij het lijk toen ik dood ging) en vergat ik gewoon compleet om de omgeving te controleren. Als ik eerst de toren weer in was gegaan dan had ik hem makkelijk kunnen zien want hij lag langs een muurtje op datzelfde grasveld ... ach ja ^^Adanteh schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:31:
Omdat je al een keer naar die body bent geweest en je dan beseft dat je eigenlijk nog meer mee wilt nemen. Uiteindelijk sta je te lang stil daar en ben je target practice voor de meeste mensen.
Verwijderd
jij bent de eerste waar ik op schiet, dus praat geen poepVerwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:57:
Even een oproep aan de admins: Zojuist om 13:50 heeft Wickedweirdo mij in de friendly zone neergegunned nadat hij eerst mijn auto heeft gestolen. Hij zei vervolgens: Ban mij maar, het boeit mij niet. Dus geef hem au.b. een lange ban, want hij knalt gewoon op friendlies. Dankje!
Verwijderd
Triest figuur ben jeVerwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:56:
doe mij maar een ban, ik schoot ayame dood in cherno. Ben er wel klaar mee lol

praat geen poep? Als jij op mij schiet, dan schiet je dus op friendlies. Rot toch lekker op uit dit forum kleuter.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 14:01 ]
Verwijderd
Yo, laterVerwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:00:
[...]
Triest figuur ben je
praat geen poep? Als jij op mij schiet, dan schiet je dus op friendlies. Rot toch lekker op uit dit forum kleuter.

Beetje raar verhaal, Waarom besloot je hem dan neer te schieten in cherno?
Verwijderd
Het verhaal is dit: Ik ging naar Cherno met de auto om Platvoetenn gratis een Camo te geven, gewoon zomaar. Komt ineens wickedweirdo aanlopen en stapt in mijn auto. Ik zeg: Wat doe je? Mijn auto, wil je een ban? Vervolgens stapt hij uit en knalt me overhoop. En logt uit. Dit gebeurde naast het firestation in ChernoDjessey schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:09:
Beetje raar verhaal, Waarom besloot je hem dan neer te schieten in cherno?
Ja dat begreep ik wel, Maar ik snap niet waarom hij zomaar besluit (Ondanks dat ie weet dat het niet mag) om je zomaar neer te schieten.
Verwijderd
Frustraties waren wat hoog opgelopen aangezien ik je net had misgelopen terwijl je ons kamp leegplunderde.
van mij en platvoet, dus hij wil je ook maar al te graag afschieten. Alleen hij doet het niet in de safezone.
van mij en platvoet, dus hij wil je ook maar al te graag afschieten. Alleen hij doet het niet in de safezone.
Heb echt heel lang naar jullie kamp gezocht maar niks gevonden, Zou je misschien willen vertellen waar hij was? Nu hij toch al geloot is.
Verwijderd
Ayame heeft 'm zelfs voor je op de map gezet als het goed isDjessey schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:24:
Heb echt heel lang naar jullie kamp gezocht maar niks gevonden, Zou je misschien willen vertellen waar hij was? Nu hij toch al geloot is.
Verwijderd
edit: excuses ik zal het op de chat wel toelichten.
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 14:42 ]
Wat een heerlijk programma dat Dayz Commander. 'Duizend' keer beter dan Six launcherCyw00d schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:01:
[...]
Stop met Six Launcher, geeft te veel problemen, start met Dayz Commander. Eenvoudig up- en downgraden en makkelijk een server toevoegen via de Favorieten (IP toevoegen) etc. Ik raad dit echt iedereen aan.
Der zit iemand in mijn truck, Ik ben in de greenzone en hij is er in gaat zitten. Ik heb hem meerdere malen gevraagd eruit te gaan maar hij luisterd niet.
Mag ik hem nu neerschieten?
Verwijderd
Nee, ga net buiten de PVP zone en schiet hem dan neerDjessey schreef op zondag 09 september 2012 @ 16:41:
Der zit iemand in mijn truck, Ik ben in de greenzone en hij is er in gaat zitten. Ik heb hem meerdere malen gevraagd eruit te gaan maar hij luisterd niet.
Iemand die op publics speelt en een sniper / spotter zoekt ?
Ik ben goed in teamplay en heb een M24 tot mijn beschiking met 10 mags
Warhammer en PC games en lego
klote zooi log in en spawn in de debug zone, log uit en weer in en sta op een eilandje zonder gear. Alles weg
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Six Launcher en PlayWithSix zijn allemaal helse programmas. DayZ Commander heb ik nog nooit uitgeprobeerd. Toen ik hier de installatieprocedure had herschreven was DayZ commander er nog niet en toen inderdaad ook vooral aandacht gegeven aan installeren (en dan de mods instellen met Arma II launcher). Vooral dat instellen van die mods en de juiste versie van de game opstarten is voor veel mensen nogal een karwei opstarten als je een keer geen DayZ gaat doen. Zodra ik met iemand Domination ga doen mag ik eerst weer uit gaan leggen hoe je nou eigenlijk Combined Operations met de beta én zonder DayZ opstart. Dat goed doen schijnt nogal moeilijk te zijn. Daarom blijf ik toch gewoon ver van die vage autoinstallers vandaan. Wilde ook even Liberation44 gaan doen... Had Play withSix nodig en dat werkte natuurlijk voor geen meter. Doe mij maar lekker zelf alles in de juiste map zetten, dan werkt het tenminste.
Also: http://www.reddit.com/r/d...h_new_features_hosted_by/
Misschien een interessante server voor mensen die DayZ saai beginnen te vinden? Ik heb het ook al een paar keer voorgesteld bij GoT2Dayz, maar ik kan me voorstellen dat het nogal wat gedoe is om custom dingen te adden.
Also: http://www.reddit.com/r/d...h_new_features_hosted_by/
Misschien een interessante server voor mensen die DayZ saai beginnen te vinden? Ik heb het ook al een paar keer voorgesteld bij GoT2Dayz, maar ik kan me voorstellen dat het nogal wat gedoe is om custom dingen te adden.
Verwijderd
Kijk, dit zoek ik nou voor op de Tweakers serverArnevld schreef op zondag 09 september 2012 @ 19:02:
Wickedweirdo is een HELD! Ja met hoofdletters!Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:11:
[...]
Het verhaal is dit: Ik ging naar Cherno met de auto om Platvoetenn gratis een Camo te geven, gewoon zomaar. Komt ineens wickedweirdo aanlopen en stapt in mijn auto. Ik zeg: Wat doe je? Mijn auto, wil je een ban? Vervolgens stapt hij uit en knalt me overhoop. En logt uit. Dit gebeurde naast het firestation in Cherno
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Djessey (corepax) Waar is je truck nu eigenlijk?
Geen idee, Vond het een beetje een trieste actie.
Ik was even AFK eten, En ondertussen was m'n vriend Jeremiah in de truck aan het rijden in Cherno. Vervolgens werd hij gevraagd of hij wat mensen naar het noorden kon brengen want ze hadden geen vervoer ect. Beloofte hem geen rare dingen te doen ofzo. Vervolgens zet hij ze af en kreeg een kogel door z'n hoofd.
Toch weer een belangrijke les geleerd, Nooit mensen vertrouwen.
Ik was even AFK eten, En ondertussen was m'n vriend Jeremiah in de truck aan het rijden in Cherno. Vervolgens werd hij gevraagd of hij wat mensen naar het noorden kon brengen want ze hadden geen vervoer ect. Beloofte hem geen rare dingen te doen ofzo. Vervolgens zet hij ze af en kreeg een kogel door z'n hoofd.
Toch weer een belangrijke les geleerd, Nooit mensen vertrouwen.
[ Voor 8% gewijzigd door CorePax op 09-09-2012 23:57 ]
Gisteren heb ik ook een belangrijke les geleerd. Nooit liggend door een deuropening, daar lig ik dan met een gebroken bot, in één van de barraks op NW Airfield. Helaas zonder morphine.
Als iemand me op de public hive wil helpen zou ik erg dankbaar zijn (PM me even). Kruipen naar een hospital gaat wel erg lang duren.
Als iemand me op de public hive wil helpen zou ik erg dankbaar zijn (PM me even). Kruipen naar een hospital gaat wel erg lang duren.
Moonwalken lost al je problemen opJoSchaap schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:45:
ook een grappige tip, als je een deur of trap of berg niet op kunt kopen, probeer het dan eens achteruit!
erg grappig hoe je achteruit alles makkelijker doet
Gister een agressief 'rondje' gespeelt op een public waar ik met lege handen begon. Vond al snel een AK-74 Cobra van een lijk, weliswaar zonder mags, die kwamen later. Vervolgens in een huis in Elektro een speler omgelegd (had ak-74) en later in de firetower ten noorden van Elektro nog eentje die een AKM had. Maar ik behield de Cobra want die scope is een genot
Net zoals:
ben ook ik op zoek naar een team om mee op te trekken. Liefst op een public. Heb op dit moment geen wapen maar dat is met een uurtje spelen ook wel weer opgelost. De rol binnen het team maakt me niet uit, ik wil best zombies afhouden oidArnevld schreef op zondag 09 september 2012 @ 19:02:
uhm, admins?
ik ben geband vanwege pvp in kamyshovo of daarboven...
2 of 3 uur nadat het gebeurt was...
was niet de bedoeling om giovanie (geloof ik) te killen maar om de banden op zijn ural kapot te schieten. aangezien hij me 4 keer aanreed met zijn ural en ik op de atv zat. hij was zijn dode maatje aan het beschermen op de weg en ik moest er alleen langs. nadat hij me 3 ramde was ik er klaar mee. ik stapte af en schoot op de ural (m249). blijkbaar kilde ik hem helaas. maar ik heb alles spullen (lijken en ural met loot) ongeschonden laten staan zodat zijn hun zooi weer konden ophalen. lijkt mij een eerlijke deal. dus ik ben verder gaan spelen. één of twee uur later word ik pas gebanned zonder vraag of opmerking.
dus dit was mijn verhaal.
ben gewend dat dit wel een eerlijke server was en dat er een hoop geregeld kon worden.
Mvg\
ssnakeeyesz
ik ben geband vanwege pvp in kamyshovo of daarboven...
2 of 3 uur nadat het gebeurt was...
was niet de bedoeling om giovanie (geloof ik) te killen maar om de banden op zijn ural kapot te schieten. aangezien hij me 4 keer aanreed met zijn ural en ik op de atv zat. hij was zijn dode maatje aan het beschermen op de weg en ik moest er alleen langs. nadat hij me 3 ramde was ik er klaar mee. ik stapte af en schoot op de ural (m249). blijkbaar kilde ik hem helaas. maar ik heb alles spullen (lijken en ural met loot) ongeschonden laten staan zodat zijn hun zooi weer konden ophalen. lijkt mij een eerlijke deal. dus ik ben verder gaan spelen. één of twee uur later word ik pas gebanned zonder vraag of opmerking.
dus dit was mijn verhaal.
ben gewend dat dit wel een eerlijke server was en dat er een hoop geregeld kon worden.
Mvg\
ssnakeeyesz
snake je moet niet denken dat er geen wederhoor is maar de logs liegen niet, er is gemoord in de safezone. als je slachtoffer (Gideon) dit verhaal bij ons op de chat of ingame bij een admin kan bevestigen kan de ban er weer af maar je moet ook begrijpen dat we ergens een grens trekken.
Lekker dag vandaag: DMR + Ghillie + M9SD gevonden.
Zojuist vind ik een AS50 TWS in een tentje bij NWA; dat is toch een gehackte gun?
Zojuist vind ik een AS50 TWS in een tentje bij NWA; dat is toch een gehackte gun?
Ok, kan ik beter maar weer terug gaan naar mn DMR. De tent zit voor de rest ook vol met satchel charges en nog meer (waarschijnlijk) gehackte gear.JoSchaap schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:50:
yep die hoort niet ingame
[ Voor 20% gewijzigd door Lee245 op 10-09-2012 20:54 ]
Nee, dat verwacht ik ook niet. Is op een public hive server.JoSchaap schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:05:
als dat niet op de got2dayz server is kan ik er niets aan doen
Verwijderd
[YouTube: http://youtu.be/KCdQ4flfXlg?hd=1]
Voor de personen die Utes niet kennen
Oh en terwijl je toch bezig bent, subscribe maybe?
haha gaaf filmpje.. je hebt het nog best lang volgehouden zo ^^ Zou leuk zijn als je zo'n filmpje maakt op de GoT server, promotiefilmpje ofzo..Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:29:
[video]
[ Tesla MIG MYP ]
Verwijderd
Dat brengt me wel op ideeënCyw00d schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:18:
[...]
haha gaaf filmpje.. je hebt het nog best lang volgehouden zo ^^ Zou leuk zijn als je zo'n filmpje maakt op de GoT server, promotiefilmpje ofzo..
Ik ga eens brainstormen daarover ^^
EDIT: Oh en op die Utes servers kun je echt zo'n douchebag zijn, met een ghillie en een M4A1 CCO HOLO in de bosjes zitten en headshots maken bij iedereen die in de ATC/baracks kruipt, en als je opeens geritsel hoort, je achter je kijkt en een gast met een shotgun op je ziet richten, gewoon disconnecten als een bitch
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 23:25 ]
Verwijderd
Vanavond heb ik een avondje vrij Rien, lets be a douchebag together tonight
. Hilarisch filmpje en vooral dat stukje met "please stop following me" *BAM*
Huilen als een bitch als er iemand bij jou disconnect?Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:21:
[...]
Dat brengt me wel op ideeën
EDIT: Oh en op die Utes servers kun je echt zo'n douchebag zijn, met een ghillie en een M4A1 CCO HOLO in de bosjes zitten en headshots maken bij iedereen die in de ATC/baracks kruipt, en als je opeens geritsel hoort, je achter je kijkt en een gast met een shotgun op je ziet richten, gewoon disconnecten als een bitch
Ik krijg de laatste tijd heel erg veel last van die Battleye kicks "Client not responding"
En dan zit ik vast op het laatste "Loading" message na "recieving"
Ik maar een beetje zitten op google zitten kijken, maar die zeggen allemaal dat je Battleye handmatig moet updaten. Dus dat hielp niet echt.
Nou heb ik een paar dagen geleden van ISP gewisseld UPC > KPN.
Bij UPC deed alles het goed, maar bij KPN doet DayZ het dus slecht(er).
Ik heb nu een Arcadyan VGV7519, en heb uPnP aan staan.
Ik heb alle ports van arma 2 ge-port forward, had mijn firewall uit gezet.
Nieuwste en wat oudere beta versies ge-probeerd, complete reinstall.
Allemaal zonder succes, En als ik er in kwam werd ik na 30-60 min gekicked.
Ik heb dus ook een beetje zitten googlen op die "Arcadyan VGV7519" router.
Kijken of ik een nieuwere firmware nodig heb, maar er is nergens een download link te vinden.
Zelfs niet op de Arcadyan website. Of ze hebben de sitemap zo slecht gemaakt dat die gedroogde walnoot in mijn hersenpan het niet aan kan.
TL;DR
Heeft iemand anders battleye kicks ervargen, en enige fix hiervoor?
KPN klant/Arcadyan VGV7519 gebruiker?
En dan zit ik vast op het laatste "Loading" message na "recieving"
Ik maar een beetje zitten op google zitten kijken, maar die zeggen allemaal dat je Battleye handmatig moet updaten. Dus dat hielp niet echt.
Nou heb ik een paar dagen geleden van ISP gewisseld UPC > KPN.
Bij UPC deed alles het goed, maar bij KPN doet DayZ het dus slecht(er).
Ik heb nu een Arcadyan VGV7519, en heb uPnP aan staan.
Ik heb alle ports van arma 2 ge-port forward, had mijn firewall uit gezet.
Nieuwste en wat oudere beta versies ge-probeerd, complete reinstall.
Allemaal zonder succes, En als ik er in kwam werd ik na 30-60 min gekicked.
Ik heb dus ook een beetje zitten googlen op die "Arcadyan VGV7519" router.
Kijken of ik een nieuwere firmware nodig heb, maar er is nergens een download link te vinden.
Zelfs niet op de Arcadyan website. Of ze hebben de sitemap zo slecht gemaakt dat die gedroogde walnoot in mijn hersenpan het niet aan kan.
TL;DR
Heeft iemand anders battleye kicks ervargen, en enige fix hiervoor?
KPN klant/Arcadyan VGV7519 gebruiker?
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Ik zie in mijn six launcher maar 2 utes servers.Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:21:
[...]
Dat brengt me wel op ideeën
allebei in de USA met 999 ping waar maar constant 2 mensen op zitten
Klopt dit of hebben jullie een betere?
Warhammer en PC games en lego
Met DayZ Commander vind ik er zo'n 15 als je filtert op dayzUTES, meesten met een lage ping.
[ Voor 17% gewijzigd door BertusB404 op 11-09-2012 14:51 ]
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Verwijderd
Nee, BF3 Armored Kill DLC is uitVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:00:
Vanavond heb ik een avondje vrij Rien, lets be a douchebag together tonight. Hilarisch filmpje en vooral dat stukje met "please stop following me" *BAM*

Ik huil niet als een bitch, ik huil als een baasspookz0r schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:05:
[...]
Huilen als een bitch als er iemand bij jou disconnect?
Nee, ik begrijp de alt+f4'ers wel hoor, als je geen andere optie tot survival hebt dan alt+f4'en is de keuze wel snel gemaakt...
Zoek je naar "Utes"? Want in de ingame browser van Arma II zie ik idd. normaal een stuk of 10 servers...Arnevld schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:56:
[...]
Ik zie in mijn six launcher maar 2 utes servers.
allebei in de USA met 999 ping waar maar constant 2 mensen op zitten
Klopt dit of hebben jullie een betere?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2012 19:38 ]
Werd jij na een tijdje (30-60 mins) gekicked?Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 01:06:
Ja na 4x , ok alls fine
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Ik ben het slachtoffer. Naar mijn mening mag de ban er bij hem van af. Ik bewaakte inderdaad een lijk van een maat van mij die door een bug uit de rijdende ural was gevallen. Snake bleef er bij staan met zijn quad en het leek er op dat hij het lichaam zou looten zodra ik weg zou zijn. Ik sprak hem aan via de ingame voice dat hij weg moest. Maar misschien heeft hij dit wel helemaal niet gehoord ofzo maar hij ging niet weg. Toen ik hem beukte om weg te gaan stapte hij van de quad en ik kreeg het vermoeden dat hij wilde gaan schieten dus ik reed van hem vandaan. Hij begon inderdaad te schieten op de achterkant van de ural maar schoot (per ongeluk wellicht) mij dood.JoSchaap schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:19:
snake je moet niet denken dat er geen wederhoor is maar de logs liegen niet, er is gemoord in de safezone. als je slachtoffer (Gideon) dit verhaal bij ons op de chat of ingame bij een admin kan bevestigen kan de ban er weer af maar je moet ook begrijpen dat we ergens een grens trekken.
Na een woordenwisseling via de chat bleef hij bij de ural staan zodat wij terug konden komen en onze spullen weer konden pakken, wat ik zeer netjes vond. Helaas was het niet gelukt de ural weer te vinden omdat een zekere sorceress zo nodig achter het stuur moest zitten...

Omdat het daarna ook gewoon schappelijk is verlopen en hij naar mijn mening mij niet met opzet neer schoot mag van mij de ban opgeheven worden. Ik heb daarom ook geen melding gedaan voor een ban.
Ban is erafGelgersma schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:28:
[...]
Ik ben het slachtoffer (Gideon). Naar mijn mening mag de ban er bij hem van af. Ik bewaakte inderdaad een lijk van een maat van mij die door een bug uit de rijdende ural was gevallen. Snake bleef er bij staan met zijn quad en het leek er op dat hij het lichaam zou looten zodra ik weg zou zijn. Ik sprak hem aan via de ingame voice dat hij weg moest. Maar misschien heeft hij dit wel helemaal niet gehoord ofzo maar hij ging niet weg. Toen ik hem beukte om weg te gaan stapte hij van de quad en ik kreeg het vermoeden dat hij wilde gaan schieten dus ik reed van hem vandaan. Hij begon inderdaad te schieten op de achterkant van de ural maar schoot (per ongeluk wellicht) mij dood.
Na een woordenwisseling via de chat bleef hij bij de ural staan zodat wij terug konden komen en onze spullen weer konden pakken, wat ik zeer netjes vond. Helaas was het niet gelukt de ural weer te vinden omdat een zekere sorceress zo nodig achter het stuur moest zitten...Wat ook terecht was hoor! Er was geen toezicht op de Ural omdat snake iets te vroeg weg ging.
Omdat het daarna ook gewoon schappelijk is verlopen en hij naar mijn mening mij niet met opzet neer schoot mag van mij de ban opgeheven worden. Ik heb daarom ook geen melding gedaan voor een ban.
battleye is redelijke bagger software inderdaad. ik zou zeggen probeer het over een uurtje nogeens, en blijf even in de lobby hangen voor 30 seconden voor je op ok kliktVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 01:03:
Is Battleeye nu ech+gt gestoord of hoezit dat![]()
wordt gekicked er door
Client versie ok , gist nog op GoTserv
Verwijderd
Nee direct na connect in de lobby , maar na ff wachten was het weer okfinniespin schreef op woensdag 12 september 2012 @ 07:22:
[...]
Werd jij na een tijdje (30-60 mins) gekicked?
@joschaap
Ja was ieetsiepietie tevlug met connect in lobby , ff wachten tot battleoog nieuwe dialoog gaf
170 versie wist ik genoeg (had 169)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 16:57 ]
Nou, vanmiddag weer ff de server gejoined. Ik hoorde dat Levi aan het vliegen was met parachute, dus ik begon erop te antwoorden dat het onzin was, want ik heb nog nooit iemand gezien die aan het parachuteren was. Na lang wikken en wegen heb ik toch maar besloten om met de heli van Bananenspin te gaan. Waarna ik na grote hoogte moest "ejecten" voor parachute. Ook daar lang over na zitten denken, maar uiteindelijk toch maar gesprongen. en dit is het plaatje.
Was wel lachen haha, thanks!

Was wel lachen haha, thanks!
Volvo V40 T3 MY13
Verwijderd
Mensen in de Tweakers Server, let op spelers: Bananenspin en Levi.
Deze spelers bedriegen andere spelers in de friendly-zone. Hier zijn geen regels tegen, let dus op, elk woord uit hun mond moet je aannemen als een smerige leugen voor hun eigen bestwil.
Als een van hun op dit bericht reageert, let op wat hierboven staat: Alles wat ze zeggen is enkel om hun doel te bereiken: Anderen bedriegen en de sfeer vergallen.
Deze spelers bedriegen andere spelers in de friendly-zone. Hier zijn geen regels tegen, let dus op, elk woord uit hun mond moet je aannemen als een smerige leugen voor hun eigen bestwil.
Als een van hun op dit bericht reageert, let op wat hierboven staat: Alles wat ze zeggen is enkel om hun doel te bereiken: Anderen bedriegen en de sfeer vergallen.
Hey Gideon,Gelgersma schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:28:
[...]
Ik ben het slachtoffer (Gideon). Naar mijn mening mag de ban er bij hem van af. Ik bewaakte inderdaad een lijk van een maat van mij die door een bug uit de rijdende ural was gevallen. Snake bleef er bij staan met zijn quad en het leek er op dat hij het lichaam zou looten zodra ik weg zou zijn. Ik sprak hem aan via de ingame voice dat hij weg moest. Maar misschien heeft hij dit wel helemaal niet gehoord ofzo maar hij ging niet weg. Toen ik hem beukte om weg te gaan stapte hij van de quad en ik kreeg het vermoeden dat hij wilde gaan schieten dus ik reed van hem vandaan. Hij begon inderdaad te schieten op de achterkant van de ural maar schoot (per ongeluk wellicht) mij dood.
Na een woordenwisseling via de chat bleef hij bij de ural staan zodat wij terug konden komen en onze spullen weer konden pakken, wat ik zeer netjes vond. Helaas was het niet gelukt de ural weer te vinden omdat een zekere sorceress zo nodig achter het stuur moest zitten...Wat ook terecht was hoor! Er was geen toezicht op de Ural omdat snake iets te vroeg weg ging.
bedankt voor de reactie en eerlijkheid (heb je inderdaad niet horen praten miss. kwam het door motor lawaai).
sorry voor de kill wou alleen je banden slopen
en idd jammer van de ural...
xxx ssnakeeyesz
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:11:
Misschien moet je ook even vertellen wat er gebeurd is zodat iedereen mee kan lachen!
HOI.
Verwijderd
Mag ik jou er aan herinneren dat jij nog niet zo heel lang geleden iemand op dezelfde wijze hebt bedonderd. Ene d0nk werd door jou naar Stary Sobor gelokt waar jij hem vervolgens dood schoot. Adante heeft vervolgens nog sportieve wraak op jou genomen, precies zoals het hoort.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:11:
Het stelen van voertuigen, doodschieten van spelers, niet vertrouwen van anderen hoort allemaal bij dit spelletje. En daarnaast, het is maar een spelletje.
Ik heb Levi een tijdje geleden ontmoet toen hij langs kwam rijden in een auto, de rest van de speelsessie van een paar uur heeft hij geweldig geholpen door mij en mijn maten overal heen te rijden, en hij meerdere high end loot spullen met ons gedeeld. Prima player zou ik zeggen, kun je vertellen waarom jij dat niet zo vind?Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:11:
He who sacrifices freedom for security deserves neither.
Levi en Bananenspin zijn beiden tof om mee samen te spelen.
Het voorval waar Ayame het over heeft, was gewoon komisch, en uiteindelijk was er niets aan de hand, Ayame had al zn gear nog, maar spawnde alleen weer aan de kust.
Het voorval waar Ayame het over heeft, was gewoon komisch, en uiteindelijk was er niets aan de hand, Ayame had al zn gear nog, maar spawnde alleen weer aan de kust.
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Dat was na een teleport van mij... Als hij uit zichzelf had moeten terug zwemmen was hij nog wel even bezig.BertusB404 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:59:
Levi en Bananenspin zijn beiden tof om mee samen te spelen.
m0nk!Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:21:
[...]
Mag ik jou er aan herinneren dat jij nog niet zo heel lang geleden iemand op dezelfde wijze hebt bedonderd. Ene dm0nk werd door jou naar Stary Sobor gelokt waar jij hem vervolgens dood schoot. Adante heeft vervolgens nog sportieve wraak op jou genomen, precies zoals het hoort.
Het stelen van voertuigen, doodschieten van spelers, niet vertrouwen van anderen hoort allemaal bij dit spelletje. En daarnaast, het is maar een spelletje.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Respawn problem solved.Zandpad schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:48:
[...]
Dat was na een teleport van mij... Als hij uit zichzelf had moeten terug zwemmen was hij nog wel even bezig.
Nog steeds geen oplossing er voor gevonden. Ik begin afkick verschijnselen te krijgen. xD
iemand nog behoefte aan een ghillie op de public hive? chernaus?
nvm killed by hackers
nvm killed by hackers
[ Voor 16% gewijzigd door jantje 2 op 15-09-2012 21:56 ]
Doe mij maar een gebruikt slipje 
'k heb vandaag een URAL gevonden. Leuk aantal wapens in
Als iemand een wapen wilt ik kan ergens in de map een tent neer zetten. (Om contact uit te houden voor veiligheid, voor beiden)
Screenshots:
http://imgur.com/a/5pdLU
Als iemand een wapen wilt ik kan ergens in de map een tent neer zetten. (Om contact uit te houden voor veiligheid, voor beiden)
Screenshots:
Verwijderd
Wie speelt er Utes? De Cyw00d server vind ik een beetje onderbevolkt.. Totdat die gepatched wordt vind je mij in Utes servers..
ik zie dat er 7 nvg's in zitten en daar zou ik er wel 1 van willen hebbenfinniespin schreef op zondag 16 september 2012 @ 15:48:
Screenshots:
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Ah, nu weet ik weer waarom niemand te vertrouwen is. Eerst voordoen als friendly, en daarna me vanuit de heli schieten. Beetje zielig.
[ Voor 5% gewijzigd door Rikvdlee op 16-09-2012 17:36 ]
Volvo V40 T3 MY13
Doe mij maar ook een NVGfinniespin schreef op zondag 16 september 2012 @ 15:48:
Screenshots:
HOI.
Ik vergeet altijd dat ik wat gepost heb op T >:(
Voeg me maar toe op steam:
steamcommunity.com/id/finniespin
Zodat ik het niet vergeet
Voeg me maar toe op steam:
steamcommunity.com/id/finniespin
Zodat ik het niet vergeet
*off topic* Wist je dat er versaafd ipv verslaafd boven je avatar staat? (of is dit ivm met dat het anders te lang wordt?)
I'm an Ironman!
mn eerste zelf gevonden en gefixte chopper, helaas na 3 vlieglessen ondersteboven kamenka ingeboord
en het overleefd met 120 blood
offtopic:
@hierboven was me wel opgevallen maar teveel gedoe om het te wijzigen omdat ik mn tnet wachtwoord altijd moet resetten om mn profiel te wijzigen
@hierboven was me wel opgevallen maar teveel gedoe om het te wijzigen omdat ik mn tnet wachtwoord altijd moet resetten om mn profiel te wijzigen
[ Voor 26% gewijzigd door JoSchaap op 17-09-2012 11:08 ]
Verwijderd
Herinner me der nog maar een keer aan jaJoSchaap schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:01:
[afbeelding]
mn eerste zelf gevonden en gefixte chopper, helaas na 3 vlieglessen ondersteboven kamenka ingeboord
en het overleefd met 120 blood
offtopic:
Altijd als we eindelijk een toffe auto hebben doet de server alle auto's resetten
FixedJoSchaap schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:38:
de algehele voertuig reset was eenmalig ivm nieuwe vehicle spawns want Bananenspin mag niet langer dan één dag een heli hebben.
HOI.
Verwijderd
Banaan en zijn choppers...nu nog NVG en je Dayz leven is compleet
Vanavond ook maar weer eens rondrennen in/op de Cyw00d server, fiets is gestolen automagisch verdwenen na de update dus let the running game begin
Vanavond ook maar weer eens rondrennen in/op de Cyw00d server, fiets is gestolen automagisch verdwenen na de update dus let the running game begin
Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht