Hoe de greenzone ook ingedeeld wordt, dit is juist het leuke van deze server. Voor ge-oefende spelers is het al geen uitdaging meer om gear te verzamelen in Cherno of Elektro en voor beginnende spelers is het net weer een stukje veiliger. Daarnaast komt deze safe-zone de onderlinge contacten ook ten goede. Bus-verbinding van Elektro/Cherno, ANWB hulpdienst, doktertje spelen, rave-parties enz. is nog nooit zo leuk geweest moet ik zeggen
Elkaars spullen jatten, ach ik ben er zelf ook de "dupe" van geworden. Jammer maar helaas en leuk voor diegene die het kamp hadden gevonden en alles mee hebben genomen wat ze konden gebruiken. Hij stond in de green-zone en verdedigen was dus niet mogelijk. Tentenkamp staat nu buiten de green-zone en de kans dat ik iemand betrap op stelen... 98% van de tijd ben ik toch niet bij het kamp...
Gisteren tot 3 maal toe de kans gekregen om een auto (in de green-zone) voor de neus van iemand anders vandaan te stelen, ik laat hem lekker staan omdat ik gewoon een goedzak ben

als je veilig wilt gaan shoppen in de green-zone: ga met zijn 2en en laat 1 iemand de motor warm draaien.
Enige punt waar de admins mee bezig moeten zijn de aanrijdingen binnen de green-zone. Perongeluk of moedwillig...momenteel worden ze niet bestraft. Ikzelf ben vorige week perongeluk dood gereden, no hard feelings en we konden er om lachen.
Maar ik heb ook een gevalletje aanrijding meegekregen waarbij de toedracht iets verdacht was

dus naast een dokter, buschauffeur, pechdienst hebben we ook een politiedienst nodig. Ik vind alles prima zolang er maar niet een A4 vol met regeltjes worden verzonnen.