Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Weet iemand (Vipeax?) of er nog een mogelijkheid komt voor female chars om andere skins te krijgen? Zojuist een camo gevonden maar deze kan ik nog steeds niet dragen als female, en eigenlijk heb je dus een aantal nadelen als je voor female gekozen hebt..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bananenspin schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:31:
Weet iemand (Vipeax?) of er nog een mogelijkheid komt voor female chars om andere skins te krijgen? Zojuist een camo gevonden maar deze kan ik nog steeds niet dragen als female, en eigenlijk heb je dus een aantal nadelen als je voor female gekozen hebt..
een groter nadeel vind ik het gekrijs van female characters ;)
breek maareens een been met je speakers open 8)7

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
In de standalone komt deze mogelijkheid. Bevestigd door Rocket in een Reddit interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol! @JoSchaap

Tsja.. voorlopig moet je gewoon male character kiezen als je van de skins gebruik wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Ja maar je kan dus niet meer terug.. ben female sinds dag1 dat het kon toen de belofte er ook was dat skins snel op de female kwamen en nu ben ik daar dus aan gebonden..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananenspin schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:55:
Ja maar je kan dus niet meer terug.. ben female sinds dag1 dat het kon toen de belofte er ook was dat skins snel op de female kwamen en nu ben ik daar dus aan gebonden..
Als je sindsdien niet doodgegaan bent ja, ik kan gewoon elke keer in een nieuw leven kiezen tussen male of female..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Ah dan moet ik dus expres dood gaan hmm..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 20:34
Gewoon even op een rustige plek doodgaan en dan weer naar je lijk rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:51
Weet iemand (Vipeax?) of er nog een mogelijkheid komt voor female chars om andere skins te krijgen?
Er zijn maar 2 female modellen welke sockets hebben voor tools, backpacks etc en dat zijn de gebruikte en eenzelfde model met andere kleren. De fix m.b.t. tot standalone is dan ook gewoon die persoon, die de eerste modellen maakte, meer females laten maken. Al zal 't bij de standalone allemaal wat... dynamischer gaan dan nu. Maarja, dat is niet mijn cupoftea anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:56

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Jij bent ook goed tijdje onder de rader gedoken Vipeaux! Vakantie of kon je het gezeik niet meer aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Het gezeik heeft ie nooit aangekunt volgens mij, maar dat geeft ie toch niet toe. ;)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sommige mensen gaan ook gewoon op vakantie, je hoeft niet overal iets achter te zoeken, en waarom zou hij daar iets over loslaten :)

anyway WB vipe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Die Rienspy ook. Jou vertrouw ik dus nooit meer. Heb ik eindelijk die heli, zorg jij dat hij verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik stel toch ook als eerste dat hij op vakantie was JoSchaap, het tweede was meer een grap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adanteh schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:26:
Die Rienspy ook. Jou vertrouw ik dus nooit meer. Heb ik eindelijk die heli, zorg jij dat hij verdwijnt.
I'm Houdini with the Huey's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Als je een infection hebt opgelopen is er helemaal niets anders te doen dan antibiotica? Want dat vind ik natuurlijk weer nergens!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan op één of andere manier niet connecten naaar got2dayz.nl, niet de server en niet de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:13:
Ik kan op één of andere manier niet connecten naaar got2dayz.nl, niet de server en niet de website...
nieuw kwartje erin gooien? :)
werkt hier prima, straks niet meer ga zo jouw lang inrijden en dan gaat de 3g uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:01
DayZ Reddit Rescue Force staat paraat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jetro2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-07 23:46
Vandaag iets raars voorgehad, ik hab een gebroken been, was op zoek naar morphine in het ziekenhuis, maar ik vindt 2 gilly suits! Het echte wonder gebeurde toen ik een gilly aantrok ; Ik was genezen!! Praise the Lord!

Als er iemand mijn extra gilly wil ruilen tegen een deftig geweer ofzo..

I'm not a geek! I'm a lvl 12 Paladin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:04:
[...]

nieuw kwartje erin gooien? :)
werkt hier prima, straks niet meer ga zo jouw lang inrijden en dan gaat de 3g uit ;)
Ja, kwartje heeft geholpen :+

Btw, kleine discussie op de server. Cyw00d, Joschaap, of Zandpad dringend in de Admin chat gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janntempel
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 15:20
Ik hoorde van een vriend van me dat er via tweakers een server is voor day z met een wachtwoord erop zodat er geen hackers in kunnen. Weet iemand hier iets van. Helaas wordt mijn speelplezier keer op keer door hackers verpest waardoor ik geen zin heb WEER opnieuw te beginnen om daarna OPNIEUW dood gehackt te worden. alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:09
Bananenspin schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 10:02:
Als je een infection hebt opgelopen is er helemaal niets anders te doen dan antibiotica? Want dat vind ik natuurlijk weer nergens!
Respawn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:44
janntempel schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:47:
Ik hoorde van een vriend van me dat er via tweakers een server is voor day z met een wachtwoord erop zodat er geen hackers in kunnen. Weet iemand hier iets van. Helaas wordt mijn speelplezier keer op keer door hackers verpest waardoor ik geen zin heb WEER opnieuw te beginnen om daarna OPNIEUW dood gehackt te worden. alvast bedankt!
Zie www.got2dayz.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Godverdomme, zit ik op een random chille (NL'se) server.. heb ik na paar dagen spelen goede gear waaronder mp5sd met ruime 8 mags et cetera. Komt er een hacker op de server die ons allemaal verzameld en uit een heli gooit. Heb echt weinig zin om nu opnieuw te beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Gister Arma2:CO gekocht, deze mod trok me enorm. Handmatige installeren had wat voeten in de aarde en uiteindelijk startte hij wel op, maar kreeg ik in de serverbrowser allerlei servers te zien die volgens mij geen DayZ waren en die ik ook niet kon joinen. Toen heb ik maar gewoon de Six launcher erop gegooid en dat werkte in 1 keer.

Eerste de beste server gejoined die ik kon vinden, was wel NL geloof ik. Vervolgens 30 minuten bezig geweest met het vinden van de chat knop. Wie stopt dat ding in godsnaam op slash :/

Toen een uur rondgedoold langs wat verlaten dorpjes (zat aan de kustlijn), vond totaal geen loot, maar wel een tractor in prima conditie waar ik een stukje in ging scheuren :D Maar na een paar keer botsen ontplofte deze met mij er in, dat was dan wel weer jammer.

Naar wat ik hoor zijn hackers aardig bezig om dit spel voor iedereen te verpesten. Zal ook eens op die GoT server komen kijken als dat mogelijk is. Verhuist mijn gear dan trouwens vanzelf mee met mijn character? heb gister afgesloten met Abort, vraag me af of dat goed is.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordiz15
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03 15:19
Is het mogelijk om nog een vehicle te vinden op Cywood's server? Heb de afgelopen dagen 20 uur rondgelopen, maar geen enkele spawn plek had wat staan, zelfs geen fietsje :'( Is alles gesaved ergens ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Ik dacht, ik join is jullie teamspeak. Nou wat een saaie boel :P
vraag 3 keer welke server jullie zitten. Nja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Murk schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:22:
Gister Arma2:CO gekocht, deze mod trok me enorm. Handmatige installeren had wat voeten in de aarde en uiteindelijk startte hij wel op, maar kreeg ik in de serverbrowser allerlei servers te zien die volgens mij geen DayZ waren en die ik ook niet kon joinen. Toen heb ik maar gewoon de Six launcher erop gegooid en dat werkte in 1 keer.

Eerste de beste server gejoined die ik kon vinden, was wel NL geloof ik. Vervolgens 30 minuten bezig geweest met het vinden van de chat knop. Wie stopt dat ding in godsnaam op slash :/

Toen een uur rondgedoold langs wat verlaten dorpjes (zat aan de kustlijn), vond totaal geen loot, maar wel een tractor in prima conditie waar ik een stukje in ging scheuren :D Maar na een paar keer botsen ontplofte deze met mij er in, dat was dan wel weer jammer.

Naar wat ik hoor zijn hackers aardig bezig om dit spel voor iedereen te verpesten. Zal ook eens op die GoT server komen kijken als dat mogelijk is. Verhuist mijn gear dan trouwens vanzelf mee met mijn character? heb gister afgesloten met Abort, vraag me af of dat goed is.
Leuk dat je het gekocht hebt!
Opzich valt het met de hackers wel mee, ik heb in de afgelopen 40 uur pas 1 hacker meegemaakt (en dat was toevallig vandaag).

Als je naar de GoT server gaat hou je je spullen niet aangezien het een private hive is die niet synchroniseert met de publieke database. Je zult daar opnieuw moeten beginnen, maar als je weer op een publieke server gaat dan heb je je wel spullen van eerst (je moet het zien als twee aparte save games).

Aborten is de juiste manier van afsluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ircghost schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:55:
[...]

Leuk dat je het gekocht hebt!
Opzich valt het met de hackers wel mee, ik heb in de afgelopen 40 uur pas 1 hacker meegemaakt (en dat was toevallig vandaag).

Als je naar de GoT server gaat hou je je spullen niet aangezien het een private hive is die niet synchroniseert met de publieke database. Je zult daar opnieuw moeten beginnen, maar als je weer op een publieke server gaat dan heb je je wel spullen van eerst (je moet het zien als twee aparte save games).

Aborten is de juiste manier van afsluiten!
Okay, dus er is wel een overkoepelende database. Is het nu nog de vraag of de betreffende server daar op aangesloten is.

Ik dacht aanvankelijk dat alle servers met elkaar in verbinding staan om zo alle spelers in 1 grote wereld te laten spelen (ala een MMO), maar helaas. Ach, 40 man is ook al flink wat. :)

Thanks!

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Normaal staan ook alle databases met elkaar in verbinding. Maar op GoT hebben we password protected en dat mag niet van Dayz als je publiek wilt zijn. Daarom moest het een private worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:07

m0nk

16-09-2003 15.15

Noooeeeees! Vond ik in de train station in Elektro een ghillie! Ga ik 5 min later dood door een zomie.. Ik was na 1 klap bewusteloos :/

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
Tof, artifacts gefixed. In Catalyst Control center alle vinkjes uitgezet van "use application settings". Nu nergens meer last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takkenjong
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 18:57
In ATI Catalyst,
Gaming >> 3D application settings.

Dan alles op performence en use application settings en alle andere vakjes niet aan gevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

10 euro voor degene die de meeste vervelende spelers op de GoT server pakt en zn gear loot/destroyed! Gogogo got2day.nl server, naam: Ayame

[ Voor 5% gewijzigd door m0nk op 02-09-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

m0nk schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:15:
10 euro voor degene die de meeste LAME spelers op de GoT server pakt en zn gear loot/destroyed! Gogogo got2day.nl server, naam: Ayame
lol hoezo die haat? oke hij heeft ooit eens mijn auto gejat terwijl ik er 3 meter vandaan was om wat te looten maar hij kan wel aardig zijn

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Geen haat, gewoon een extra motivatie om die lullo te pakken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

als je een zandloper in beeld ziet dan ben je zeker ten dode opgeschreven? (mits er niemand bij je is om te helpen)

zombies zijn echt zo random..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:15:
10 euro voor degene die de meeste vervelende spelers op de GoT server pakt en zn gear loot/destroyed! Gogogo got2day.nl server, naam: Ayame
Ben gekilled! Maar zal vanavond weer te vinden zijn, en ik ben juist harstikke behulpzaam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:50
Soms heb je nog kans om op te staan en snel weg te rennen, ligt er maar net aan hoeveel bloed je had voordat je bewusteloos raakte en hoe lang de loper loopt.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:09
Mooi verhaal, wie heeft er 10 euro verdiend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 11:58
Krijgt de spotter ook nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Oh Ditmah, dat we elkaar dan zo weer tegenkomen. Moet mijn rekeningnummer in een PM? :D
(Overigens durfde ik het niet aan om hem met een hatchet te hakken, maar qua range had het makkelijk gekund) Heb helaas geen screenshot gemaakt. Server ging net restarten, dus wilde nog even die coyote pakken.

[ Voor 54% gewijzigd door Adanteh op 02-09-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
Adanteh schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:42:
Oh Ditmah, dat we elkaar dan zo weer tegenkomen. Moet mijn rekeningnummer in een PM? :D
Adanteh, de NSB-taxichauffeur die je uit de safe-zone rijdt en je vervolgens door je hoofd schiet. Helaas was ik niet op de server, anders had ik je alle hoeken van stary sobor laten zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ditmar, de idioot die met je UAZ wegrijdt als je even uitstapt (Midden in Elektro), om iemand te helpen die wordt ingesloten door zombies. Feeling the love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
Adanteh schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:49:
Ditmar, de idioot die met je UAZ wegrijdt als je even uitstapt (Midden in Elektro), om iemand te helpen die wordt ingesloten door zombies. Feeling the love.
1. Dat wist ik niet (dat je iemand ging helpen) en 2. Je hebt je auto direct daarna netjes terug gekregen (niet afgetrapt :>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:39:
[...]

Ben gekilled! Maar zal vanavond weer te vinden zijn, en ik ben juist harstikke behulpzaam ;)
Wie had je, screenshot plx! :) of logs ook goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
m0nk schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:03:
[...]

Wie had je, screenshot plx! :) of logs ook goed!
<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Echt kut ik heb twee vrienden die niet willen spelen op de GoT server, terwijl ik eigenlijk niet meer publiek wil spelen pff dilemma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

theburninglink schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:39:
Soms heb je nog kans om op te staan en snel weg te rennen, ligt er maar net aan hoeveel bloed je had voordat je bewusteloos raakte en hoe lang de loper loopt.
Kon volgens mij niet meer lopen. Maar ik moest toch eten en deed maar gewoon ALT-F4. Benieuwd wat ik nu aan zal treffen.

edit: een zwart scherm met "Waiting for character to create" dus. Dag Lee-Enfield rifle, het was leuk je gehad te hebben voor die 5 minuten ;w

Wat kan dat 'Loading' scherm trouwens lang duren zeg.

[ Voor 20% gewijzigd door Murk op 02-09-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-08 11:46
Weer eens proberen te joinen in de server. Alleen het loading duurt nu al 5 min.

Volvo V40 T3 MY13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Rikvdlee schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:46:
Weer eens proberen te joinen in de server. Alleen het loading duurt nu al 5 min.
10 minuten hier inmiddels. Lijkt me geen zuivere koffie..

Edit; nog steeds ladend. 20 minuten.

Edit2: pomtidom. Halfuur aan het wachten. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Murk op 02-09-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Murk schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:31:
[...]
edit: een zwart scherm met "Waiting for character to create" dus. Dag Lee-Enfield rifle, het was leuk je gehad te hebben voor die 5 minuten ;w
Daarom laat ik Enfields altijd liggen... met een hatchet ben je beter af... :/

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

ArnoAG schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:18:
[...]

Daarom laat ik Enfields altijd liggen... met een hatchet ben je beter af... :/
Wat hebben die twee dingen nou weer met elkaar te maken hebben? Hij geeft alleen aan dat hij maar 5 minuten kon spelen, het niet alsof de lee enflield bugged is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grilkip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Enfield is een geweldig wapen, heeft een grote impact en ammo ligt overal.

Staat wel bekend als de 'Zed-summoner', dus gebruik met beleid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Naja voor zombies is ene hatchet wel handiger. Maar met zo'n rifle loop je toch wat zelfverzekerder langs een weg in een open veld ;)

Maar ik vind het vooral jammer van me kompas, had eindelijk een manier om te bepalen waar ik heenga.

Spel is al sinds 20.45 aan het laden, ik ben er klaar mee.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikvdlee
Ik ben dood, dus mag weer half uur wachten. Waren net wel met een groepje of 5, maar blijkbaar kwamen zoveel zombies dat ik dood ging, iemand wou me redden maar ging ook dood.

Volvo V40 T3 MY13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

En na rejoin en 15 minuten wachten kom ik nog steeds de GoT server niet in. Terwijl ik bijv 31.204.132.63:2302 (NL 53) in 20 seconden kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De chernarus server draait op een 8mbit upstream. Bij meer als 20 spelers zit de upstream vol.

We zijn bezig met een vps :-)

De lingor server draait wel colocated op 100mbit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 10:55
Uitloggen omdat je beschoten wordt is zelfs op de GoT server een gewoonte aan het worden? Zojuist 2 mensen voor mijn neus zien alt-f4en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Zandpad schreef op maandag 03 september 2012 @ 00:32:
Uitloggen omdat je beschoten wordt is zelfs op de GoT server een gewoonte aan het worden? Zojuist 2 mensen voor mijn neus zien alt-f4en.
Is dat dan geen banable event dan?(op de GoT server).

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Die mensen zijn inderdaad inmiddels gebanned. We gaan vanavond of morgenavond wat regels opstellen met de admins om dit soort dingen duidelijk en inzichtelijk te maken, ook naar de spelers toe. Het blijkt voor veel spelers onduidelijk wat nou wel en niet mag in de safe-zone. Voor mij was dit altijd heel duidelijk: respecteer elkaar, en zeker elkaars spullen in de safe-zone. De regels worden op de website (www.got2dayz.nl) geplaatst.

Verder nog een leuk nieuwtje, zoals JoSchaap al aangaf ben ik in contact met de marketing afdeling van TransIP. Deze stellen een VPS beschikbaar voor in ieder geval 3 maanden. We gaan kijken of we nog wat meer geheugen kunnen krijgen in ruil voor website-reclame en eventueel een bijdrage van mijn kant. Als dit het geval is weten we zeker dat we een goede server hebben draaien met voldoende upstream, binnenkort meer.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
True schreef op maandag 03 september 2012 @ 04:37:
[...]

Is dat dan geen banable event dan?(op de GoT server).
Inderdaad nu ban aan de broek.
Cyw00d schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:03:
Die mensen zijn inderdaad inmiddels gebanned. We gaan vanavond of morgenavond wat regels opstellen met de admins om dit soort dingen duidelijk en inzichtelijk te maken, ook naar de spelers toe. Het blijkt voor veel spelers onduidelijk wat nou wel en niet mag in de safe-zone. Voor mij was dit altijd heel duidelijk: respecteer elkaar, en zeker elkaars spullen in de safe-zone. De regels worden op de website (www.got2dayz.nl) geplaatst.

Verder nog een leuk nieuwtje, zoals JoSchaap al aangaf ben ik in contact met de marketing afdeling van TransIP. Deze stellen een VPS beschikbaar voor in ieder geval 3 maanden. We gaan kijken of we nog wat meer geheugen kunnen krijgen in ruil voor website-reclame en eventueel een bijdrage van mijn kant. Als dit het geval is weten we zeker dat we een goede server hebben draaien met voldoende upstream, binnenkort meer.
Gaaf! We wachten met spanning af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:44
Zandpad schreef op maandag 03 september 2012 @ 00:32:
Gisteren precies hetzelfde gehad in stary sober. Ik zag iemand lopen en ik begon het vuur te openen een paar schoten raak hij dook achter een auto.. en ik maar wachten maar hij kwam er nooit meer achter vandaan. Was ie dus uitgelogd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Overleg met TransIP is afgerond, we krijgen een mooie server ter beschikking welke ik snel zal inrichten voor gebruik. Binnenkort meer info. http://www.got2dayz.nl/?p=62

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 17:49
Het zou mooi zijn als dat jatten van andermans spullen in de non-pvp (green) zone eindelijk eens afgelopen is. Irritant gewoon als je voertuig + spullen voor je neus gejat wordt, terwijl je geeneens een waarschuwing schot kan geven.

Verder is de sfeer op de server prima :), geen hackers en rete stabiel (voor mij dan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Mja er zijn nergens voertuigen te vinden want er zijn groepen die er 8 voor hunzelf ergens verstopt hebben, dus snap best dat dat gebeurt.. Maar naar mijn mening (en die van anderen ook) is de non-pvp zone te groot maar goed dat is niet aan mij.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Als iemand mijn auto zou jatten krijgt hij wel gelijk een headshot. pvp zone of geen geen pvp zone.

Kunnen jullie trouwens eindelijk dat scrollen uitzetten. Je ziet gewoon op 600meter dat er iemand in de bosjes ligt. Niet echt de bedoeling van Dayz denk ik zo.

IS er een reden voor dat het aanstaat Cyw00d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Bananenspin schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:57:
Mja er zijn nergens voertuigen te vinden want er zijn groepen die er 8 voor hunzelf ergens verstopt hebben, dus snap best dat dat gebeurt.. Maar naar mijn mening (en die van anderen ook) is de non-pvp zone te groot maar goed dat is niet aan mij.
Het aantal vehicles (inc tenten) is op dit moment 115 :). Er zijn nog geen savespots met meer dan 2 auto's. Anders gaan wij als admins wel ingrijpen.
Konjo schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:58:
Als iemand mijn auto zou jatten krijgt hij wel gelijk een headshot. pvp zone of geen geen pvp zone.

Kunnen jullie trouwens eindelijk dat scrollen uitzetten. Je ziet gewoon op 600meter dat er iemand in de bosjes ligt. Niet echt de bedoeling van Dayz denk ik zo.

IS er een reden voor dat het aanstaat Cyw00d?
Dat zou niet alleen de dief maar jou ook een straf opleveren... Beetje zonde vind je niet? Scrolling moet nog uit geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Vind het wel raar dat dat mij ook straf oplevert, Maar snap het wel hoor :P Anders wordt het zo'n zooitje. Anyway het pvp friendly gebied is idd veels te groot. Kunnen jullie daar geen poll over aanmaken. Zou wel ver zijn om een van de steden pvp gebied te maken, Cherno en Elektro. Kan je ook roadblocks ect gaan maken en die steden te veroveren ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Zou het ook wel leuk vinden om iig een deel van de Zuid kust als PvP zone te zien. Bijv vanaf Pik Kozlova naar het Westen friendly (Cherno dus friendly) en dus Elektro PvP. Dan heb je in het Zuiden ook een stukje PvP gebied wat het spel alleen maar leuker kan maken en heb je Cherno als friendly city waar je vrij kan rondrennen (Zeds daarbuiten gelaten).

Weet niet of er al een regel voor is, maar als je je camp in friendly zone plaatst valt deze ook onder de friendly zone regel en mag niemand erin plunderen? Of mag je je camp en vehicles alleen in PvP zone plaatsen? Laatste lijkt mij ook leuker/beter overigens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
m0nk schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:09:
Zou het ook wel leuk vinden om iig een deel van de Zuid kust als PvP zone te zien. Bijv vanaf Pik Kozlova naar het Westen friendly (Cherno dus friendly) en dus Elektro PvP. Dan heb je in het Zuiden ook een stukje PvP gebied wat het spel alleen maar leuker kan maken en heb je Cherno als friendly city waar je vrij kan rondrennen (Zeds daarbuiten gelaten).
Vanavond gaan we daarover overleggen, ik ben op dit moment ideeën aan het verzamelen.
Weet niet of er al een regel voor is, maar als je je camp in friendly zone plaatst valt deze ook onder de friendly zone regel en mag niemand erin plunderen? Of mag je je camp en vehicles alleen in PvP zone plaatsen? Laatste lijkt mij ook leuker/beter overigens..
Op dit moment mag je overal tenten plaatsen, en tenten in de greenzone vallen in principe onder de greenzone regeling. Ook dit is een punt die wij meenemen in het overleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Zandpad schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:11:
[...]Vanavond gaan we daarover overleggen, ik ben op dit moment ideeën aan het verzamelen.
[...]Op dit moment mag je overal tenten plaatsen, en tenten in de greenzone vallen in principe onder de greenzone regeling. Ook dit is een punt die wij meenemen in het overleg.
Punt 1. Dat zou ik ook graag hebben. Nadeel is dat de zuidkust gewoon verreweg de meeste traffic heeft, maar daar kun je nu verder niks mee... Wordt wel heel simpel om zo ook je gear bij elkaar te sprokkelen. Zelf zou ik het ook wel grappig vinden als de hele zuidkust behalve Elektro, Cherno en het gebied daar tussen in safe-zone zijn. Daarnaast mag de safe-zone ook wel iets minder hoog.. Misschien onder de 120 geen safe-zone (Momenteel is het onder de 110).

Punt 2. Dat zou dus betekenen dat als je je kampje midden in Elektro zit niemand er wat uit mag halen? Dan blokeer ik wel gewoon de hele power plant, parkeer mijn vehicles in de firestation en zet mijn tentjes daar op de straat.. Voor mij zou een ideale situatie zijn, dat je pas je gewoon op iemand mag schieten als hij je shit probeert te jatten (Backpack looten of vehicles stelen), maar dat zal wel niet te controleren zijn? Nadeel is nu gewoon dat iemand met je vehicle weg kan rijden (En dat gebeurt geloof ik ook regelmatig) en je mag er niet echt wat tegen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ook nog wel een ideetje om de green zone iets minder green te maken..

Vehicles (en ook tenten) genieten niet de bescherming van de green zone! Dat betekend dus dat je niet zomaar je autootje/fiets/moter voor de supermarkt kan parkeren en even lekker kan shoppen. Echter mag je niet neergeschoten worden terwijl je in de auto zit in de green zone! Greenzone zou alleen een soort van semi schietverbod moeten zijn. Echter betekend dat niet dat er diefen kunnen zijn die je auto of fiets komen jatten als je even niet oplet. (Scheelt overigens ook schreeuwende voice mensen in de side chat). Zo blijft het altijd spannend als je met je autootje langs de zuid kust rijdt en moeten mensen echt hun best blijven doen om hun complete auto collectie in stand te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Lange tijd dat ik nog op de GOT server (en dayz in het algemeen) heb gespeeld. Maar halen die regeltjes niet zowat de fun uit de game? Dat je niet mag schieten in de greenzone... oké. Maar niets mogen stelen. :/ Om te beginnen, hoe weet je in godsnaam van wie een voertuig is, staat toch geen naam op...

Dan heb ik toch liever een publi server met een risico op hackers. :)

...

Trouwens ergens wel jammer, zou liever met de GOT bende hier af en toe eens op een publi server ronddwalen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
IStealYourGun schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:48:
Lange tijd dat ik nog op de GOT server (en dayz in het algemeen) heb gespeeld. Maar halen die regeltjes niet zowat de fun uit de game? Dat je niet mag schieten in de greenzone... oké. Maar niets mogen stelen. :/ Om te beginnen, hoe weet je in godsnaam van wie een voertuig is, staat toch geen naam op...

Dan heb ik toch liever een publi server met een risico op hackers. :)

...

Trouwens ergens wel jammer, zou liever met de GOT bende hier af en toe eens op een publi server ronddwalen.
Ik ben er ook voor om voertuigen etc alleen met rust te laten wanneer er een player bij in de buurt is die daarbij hoort. Op het moment dat je een voertuig ziet mag je deze gewoon pakken mits er niemand bij in de buurt is. Het is aan jou de taak om je spullen gewoon te verbergen, ook in de greenzone.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Paar dagen niet gespeeld, vraag me af of m'n motor er nog staat. Hmmm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe de greenzone ook ingedeeld wordt, dit is juist het leuke van deze server. Voor ge-oefende spelers is het al geen uitdaging meer om gear te verzamelen in Cherno of Elektro en voor beginnende spelers is het net weer een stukje veiliger. Daarnaast komt deze safe-zone de onderlinge contacten ook ten goede. Bus-verbinding van Elektro/Cherno, ANWB hulpdienst, doktertje spelen, rave-parties enz. is nog nooit zo leuk geweest moet ik zeggen :)

Elkaars spullen jatten, ach ik ben er zelf ook de "dupe" van geworden. Jammer maar helaas en leuk voor diegene die het kamp hadden gevonden en alles mee hebben genomen wat ze konden gebruiken. Hij stond in de green-zone en verdedigen was dus niet mogelijk. Tentenkamp staat nu buiten de green-zone en de kans dat ik iemand betrap op stelen... 98% van de tijd ben ik toch niet bij het kamp...

Gisteren tot 3 maal toe de kans gekregen om een auto (in de green-zone) voor de neus van iemand anders vandaan te stelen, ik laat hem lekker staan omdat ik gewoon een goedzak ben ;) als je veilig wilt gaan shoppen in de green-zone: ga met zijn 2en en laat 1 iemand de motor warm draaien.

Enige punt waar de admins mee bezig moeten zijn de aanrijdingen binnen de green-zone. Perongeluk of moedwillig...momenteel worden ze niet bestraft. Ikzelf ben vorige week perongeluk dood gereden, no hard feelings en we konden er om lachen.

Maar ik heb ook een gevalletje aanrijding meegekregen waarbij de toedracht iets verdacht was :) dus naast een dokter, buschauffeur, pechdienst hebben we ook een politiedienst nodig. Ik vind alles prima zolang er maar niet een A4 vol met regeltjes worden verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:37:
Hoe de greenzone ook ingedeeld wordt, dit is juist het leuke van deze server. Voor ge-oefende spelers is het al geen uitdaging meer om gear te verzamelen in Cherno of Elektro en voor beginnende spelers is het net weer een stukje veiliger. Daarnaast komt deze safe-zone de onderlinge contacten ook ten goede. Bus-verbinding van Elektro/Cherno, ANWB hulpdienst, doktertje spelen, rave-parties enz. is nog nooit zo leuk geweest moet ik zeggen :)
Lekker veilig als "geoefende" speler. In mijn ogen is het juist leuk dat je juist als geoefende speler moet op blijven letten, ook in de safe zone. Gezien het basic schietverbod kan de beginnende speler zijn of haar basic gear ook gewoon halen. Bus verbindingen, doktertje spelen, ANWB, rave party's.. Prima als je dat als speler met je eigen buddy's uit je groep wilt doen, maar bedenk dat er altijd gevaar is! Daar draait dit hele spel toch om? Dat maakt de hele gameplay juist leuk. :) De safezone zou er alleen moeten zijn voor nieuwe spelers en fresh spawns.. Een simpel schietverbod zou al voldoende moeten zijn. Voor de rest moet het doel van het spel gewoon blijven zoals het bedoeld is. Survive en vertrouw niemand!

[ Voor 14% gewijzigd door m0nk op 03-09-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2156821019.png
Internet snelheid van de nieuwe Got2Dayz server :)
De huidige heeft maar 40/8.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ziet er goed uit, zal de loading tijden wel heel erg ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Loading tijden zijn nu niet te doen op het moment dat er 20 spelers op zitten (Dan zit de upload van 8mbit gewoonweg vol). Aangezien we nu 120Mb hebben (volgensmij) zal dit een stuk beter gaan inderdaad.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met een "simpel" schietverbod en waar ga je de onderscheid leggen bij een nieuweling en een gevorderde speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:22:
[...]

Wat bedoel je met een "simpel" schietverbod en waar ga je de onderscheid leggen bij een nieuweling en een gevorderde speler?
Er is geen onderscheid tussen een nieuweling en gevorderde speler. Zowel de nieuwe speler als de gevorderde speler kunnen dus relatief veilig rond rennen in de safe zone (welke overigens dan wel verkleind wordt). Echter je transport is niet veilig in de safe zone. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat je fiets ozmaar weg is als je niet oplet. Er zou dan een regeltje gemaakt kunnen worden dat dieven die betrapt worden de bescherming van de green zone dan kwijt zijn. Deze persoon mag dan nog steeds niet op mensen schieten in de safe zone maar zelf wel opgejaagd worden tot hij of zij dood is... :)

Dus eigenlijk het volgende:

- De safe/green zone wordt verkleind waardoor een deel van de zuidkust ook PvP gebied wordt (Cherno of Elektro wordt dus PvP).
- De safe zone geldt alleen voor characters. Tenten, vehicles etc genieten niet de bescherming van de safe zone. Let dus goed op je transport, ook in de safe zone!!
- Schieten op elkaar is verboden, behalve als een dief het in zijn hoofd haalt een vehicle te stelen en hierbij betrapt wordt. Hoe classificeer je een dief? Als iemand je transport pikt/bestuurd. Of iemand in je tentje/camp ziet gluren.
- Dieven raken de bescherming van de green zone kwijt maar mogen zelf niet schieten (anders ban).

Thats it eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Ik denk ook wel dat je de regels niet te ingewikkeld moet maken.
Gewoon paar standaard regels en een duidelijk pvp/green zone.

Anders is het toch niet te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Konjo schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:00:
Ik denk ook wel dat je de regels niet te ingewikkeld moet maken.
Gewoon paar standaard regels en een duidelijk pvp/green zone.

Anders is het toch niet te checken.
Yes please, greenzone behouden of verkleinen tov de huidige. Regels: niet op elkaar schieten, stelen in greenzone = woede op je hals halen maar thats it.

@m0nk

Ik zie in de greenzone al spelers hun tentje opzetten en een stukje verderop wachten tot een speler komt kijken wat er in ligt. Leuke discussies ga je dan krijgen, dan heb ik liever helemaal geen greenzone meer. Ik denk dat de admins er ook niet op zitten te wachten om telkens weer een situatie te moeten bekijken/beoordelen en te veroordelen.

Anyway, de admins zullen wel tot een besluit komen. Ik zal zo weer inloggen en kijken of ik wat kan doen aan de artifacts, daar heb ik meer last van dan een auto of trekker die gejat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Laatst online: 16-09 22:05
Zandpad schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:11:

Op dit moment mag je overal tenten plaatsen, en tenten in de greenzone vallen in principe onder de greenzone regeling. Ook dit is een punt die wij meenemen in het overleg.
Sinds wanneer? want voor de "crash/reset" mocht je elk tentje looten en ze werden ook opgeblazen of platgereden. Enige wat onder hostile action viel was backpack looten/auto jatten als de eigenaar er in de buurt was. En natuurlijk schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:43:
[...]

Yes please, greenzone behouden of verkleinen tov de huidige. Regels: niet op elkaar schieten, stelen in greenzone = woede op je hals halen maar thats it.

@m0nk

Ik zie in de greenzone al spelers hun tentje opzetten en een stukje verderop wachten tot een speler komt kijken wat er in ligt. Leuke discussies ga je dan krijgen, dan heb ik liever helemaal geen greenzone meer. Ik denk dat de admins er ook niet op zitten te wachten om telkens weer een situatie te moeten bekijken/beoordelen en te veroordelen.

Anyway, de admins zullen wel tot een besluit komen. Ik zal zo weer inloggen en kijken of ik wat kan doen aan de artifacts, daar heb ik meer last van dan een auto of trekker die gejat wordt.
Pas je dat gewoon aan. Tentje in Green Zone is free stuff voor iedereen. Klaar discussie. Hou je de regel alleen voor vehicles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Tentje is free stuff overal. Je kan dat sowieso niet controleren. Zelfde zou dan moeten gelden voor vehicles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 17:49
De cywood server ging net uit toen ik wou inloggen. Zijn jullie nu al aan het overzetten? :D

Zo ja, veel succes.

zie wel als ie weer online is.

#
Was dus een gewone reboot :)

[ Voor 17% gewijzigd door chris10r op 03-09-2012 18:43 . Reden: #edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Tentje is statisch, vehicle niet. Met die regel zet niemand zn tentje in de green zone neer omdat je dan niet mag schieten.. Bij vehicle steal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grilkip
  • Niet online
m0nk schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:43:
Tentje is statisch, vehicle niet. Met die regel zet niemand zn tentje in de green zone neer omdat je dan niet mag schieten.. Bij vehicle steal wel.
Jij denkt dat je autodieven mag afschieten in de safe zone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Het mag niet.. dat is juist het probleem. Doe dan dat je ze niet mag stelen (niet te controleren), of dat je de dief mag killen (maar hoe controleer je of het een dief is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ja dan hou je het in stand. In principe zou ik dan mijn complete auto verzameling (10, 20 30 etc stuks) in de green zone kunnen parkeren zonder dat de rest er iets aan kan doen.. Want als ze stelen krijgen ze een ban.

Met de huidige green zone haal je de hele spanning uit het spel, de meeste mensen zitten immers in de green zone (ook vanwege de grootte). Jaja, ik kan ook op de public hyve gaan spelen maar speel liever met de mensen van GoT. En volgens mij zijn er toch ook vrij veel mensen die de huidige greenzone liever vervangen zien worden door een kleinere zone met iets minder strenge regels.
grilkip schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:51:
[...]

Jij denkt dat je autodieven mag afschieten in de safe zone?
Anders lees je even een pagina terug ;)

[ Voor 15% gewijzigd door m0nk op 03-09-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grilkip
  • Niet online
m0nk schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:08:
[...]

Anders lees je even een pagina terug ;)
Kan je iets specifieker zijn? Ik meen redelijk op de hoogte te zijn van wat de huidige regels zijn. Het is mij nogal wat moeite om een hele pagina overnieuw te lezen, en dit vervolgens alleen maar bevestigd te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
grilkip schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:17:
[...]

Kan je iets specifieker zijn? Ik meen redelijk op de hoogte te zijn van wat de huidige regels zijn. Het is mij nogal wat moeite om een hele pagina overnieuw te lezen, en dit vervolgens alleen maar bevestigd te zien.
Het is niet te controleren voor ons, ik wil er geen dagtaak aan overhouden zeg maar.
Adanteh schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:02:
Het mag niet.. dat is juist het probleem. Doe dan dat je ze niet mag stelen (niet te controleren), of dat je de dief mag killen (maar hoe controleer je of het een dief is)
De oplossing moet dus simpel zijn, geen tenten/vehicles in greenzone. Zoja eigen schuld dikke bult. Let op: mijn persoonlijke mening, dit is niet het admin besluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ssnakeeyesz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-10-2012
ben net doodgereden door levi in cherno terwijl ik rechts op de weg liep.... dus hij moet mij gezien hebben. liep zelfs nog voor hem aan de kant vijf anderen hebben het zien gebeuren btw.
kan hier iets aangedaan worden door de admins?? weet dat het niet geregistreed word als kill maar dit kan toch niet de bedoeling zijn...

mvg ssnakeeyesz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grilkip
  • Niet online
Zandpad schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:55:
[...]

Het is niet te controleren voor ons, ik wil er geen dagtaak aan overhouden zeg maar.

[...]

De oplossing moet dus simpel zijn, geen tenten/vehicles in greenzone. Zoja eigen schuld dikke bult. Let op: mijn persoonlijke mening, dit is niet het admin besluit.
Helemaal mee eens, op een public server zou je ook niet zo snel je auto midden in Cherno parkeren om even in alle rust de supercoop te looten.

Tussenoplossingen geven teveel grijs gebied, waardoor de handhaving juist moeilijker wordt en spelers ook vaker wat te zeiken zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikvdlee
ssnakeeyesz schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:26:
ben net doodgereden door levi in cherno terwijl ik rechts op de weg liep.... dus hij moet mij gezien hebben. liep zelfs nog voor hem aan de kant vijf anderen hebben het zien gebeuren btw.
kan hier iets aangedaan worden door de admins?? weet dat het niet geregistreed word als kill maar dit kan toch niet de bedoeling zijn...

mvg ssnakeeyesz
Ik zag het gebeuren ja.

Volvo V40 T3 MY13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ssnakeeyesz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-10-2012
ssnakeeyesz schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:26:

mvg ssnakeeyesz
laat maar is al opgelost
Pagina: 1 ... 65 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht