JoSchaap schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:46:
Goed even als recap
De GoT private draaide op 1 click achtige software
dwz 1 batchfile die xampp () installeerde instelde opstarte en perlscriptjes draaide gevolgd door de dayz server..
nu we toch opnieuw moesten beginnen alles meteen goed aangepakt!
- Standalone MySQL
- Strawberry Perl
- Clean arma2oa dir
- ayan4m1's lightweigt git's (zelf ge repacked)
- clean install BEC met aangepaste schedules
- alle admintriggers en function edits opnieuw en verbeterd uitgevoerd
- clean install wordpress voor de site
- clean install admin panel met onze aanpassingen
- admins opnieuw aangemaakt met hetzelfde wachtwoord
nog even en we zijn weer terug!
Gebruik svp de chat op GoT2dayz.nl voor slowchat!
Is de server alweer online, want ik lees dan mensen al gewoon kunnen joinen. Echter vind ik hem niet.
Lol net een of andere idioot gehad die met een Makarov op mij schoot van een grote afstand terwijl ik op een quad rij.. ik denk ik rij hem wel even aan.. echter komt er net een zombie voor (1 meter ofso) dus mijn quad vliegt op zijn zij. Die gast was hem gelukkig al een beetje gepeerd, nadat ik mijn zombie aggro kwijtraak speur ik hem op (hij was doodleuk spul in de quad aan het stoppen, dafuq?) Dus ik headshotte hem, disconnect hij.
Wat een treurige speler haha.
Dat schiet niet op neeIrcghost schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:38:
Lol net een of andere idioot gehad die met een Makarov op mij schoot van een grote afstand terwijl ik op een quad rij.. ik denk ik rij hem wel even aan.. echter komt er net een zombie voor (1 meter ofso) dus mijn quad vliegt op zijn zij. Die gast was hem gelukkig al een beetje gepeerd, nadat ik mijn zombie aggro kwijtraak speur ik hem op (hij was doodleuk spul in de quad aan het stoppen, dafuq?) Dus ik headshotte hem, disconnect hij.
Zojuist lekker aan het looten op cyw00d's server, kwam ik Levi tegen in het hospital van Cherno. Samen de motorbike gepakt die er voor stond en op zoek naar fuel. Verschillende plekken afgezocht, en toen we ergens stopte en ik zocht naar fuel was Levi opeens dood en stond er een andere gozer naast hem, dus ik heb snel de motorbike gepakt en die verstopt. Nu hopen dat ik Levi morgen weer op kan zoeken en dat iemand mij zijn GoT-naam kan vertellen.
Nou na de vorige escapades met de heli´s hebben Jorg, Zandpad en ik even een speedrun gedaan voor de chopper, volgens mij hadden we binnen een half uur nadat de server weer aan was een werkende chopper, die is mooi binnen
Ik zag hem geloof ik over Cherno heenvliegen. Ziet er toch altijd wel vet uitlieuwesosef schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:40:
Nou na de vorige escapades met de heli´s hebben Jorg, Zandpad en ik even een speedrun gedaan voor de chopper, volgens mij hadden we binnen een half uur nadat de server weer aan was een werkende chopper, die is mooi binnen
Dat klopt! Erg veel mazzel gehad, goed gespawnd en direct langs de spawn gelopen... Stond ie daar, mooi stil op het dak. Ik bang, want er stond een fiets op de weg, bleek gelukkig ook een random spawn.Djmaddox schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:42:
[...]
Ik zag hem geloof ik over Cherno heenvliegen. Ziet er toch altijd wel vet uit
Ondertussen al 2 keer beschoten en zelfs een keer dood aan zombies, maar met 1 iemand in de chopper kom je toch weer snel terug.
Was hij nog helemaal heel of moesten jullie hem repareren? En die blauwe pedovan kan gedamaged worden door zombies, toch?Zandpad schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:45:
[...]
Dat klopt! Erg veel mazzel gehad, goed gespawnd en direct langs de spawn gelopen... Stond ie daar, mooi stil op het dak. Ik bang, want er stond een fiets op de weg, bleek gelukkig ook een random spawn.
Ondertussen al 2 keer beschoten en zelfs een keer dood aan zombies, maar met 1 iemand in de chopper kom je toch weer snel terug.
Een zombie had me bewusteloos geslagen.Djmaddox schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:20:
[...]
Dat schiet niet op nee
Zojuist lekker aan het looten op cyw00d's server, kwam ik Levi tegen in het hospital van Cherno. Samen de motorbike gepakt die er voor stond en op zoek naar fuel. Verschillende plekken afgezocht, en toen we ergens stopte en ik zocht naar fuel was Levi opeens dood en stond er een andere gozer naast hem, dus ik heb snel de motorbike gepakt en die verstopt. Nu hopen dat ik Levi morgen weer op kan zoeken en dat iemand mij zijn GoT-naam kan vertellen.
Na dat ik weer was opgestaan heeft die andere gozer een blood bag gegeven en ben ik terug naar cherno gegaan omdat ik je kwijt was. Ik ben nu nog steeds in cherno.
Ik ga morgen weer verder spelen alleen wordt er morgen waarschijnlijk een update uitgevoerd waardoor o.a. het side channel weer werkt maar hierdoor verliest waarschijnlijk weer iedereen z'n gear dus wij ook de motorbike.
Oh, dat is jammer. Ik probeerde je nog te bandagen/Epi-pennen, maar de optie kwam niet tevoorschijn dus ik dacht dat je al dood was.LeviNL schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 02:36:
[...]
Een zombie had me bewusteloos geslagen.
Na dat ik weer was opgestaan heeft die andere gozer een blood bag gegeven en ben ik terug naar cherno gegaan omdat ik je kwijt was. Ik ben nu nog steeds in cherno.
Ik ga morgen weer verder spelen alleen wordt er morgen waarschijnlijk een update uitgevoerd waardoor o.a. het side channel weer werkt maar hierdoor verliest waarschijnlijk weer iedereen z'n gear dus wij ook de motorbike.
Verwijderd
Speler Master en ik gingen samen naar autoparts zoeken, uiteindelijk is Master doodgegaan aan zombies terwijl hij mij beschermde.. Ik heb de auto repaired en ben richting het noorden vertrokken, toen auto kaduuk gereden tegen een wegversperring, vind ik in de dichtstbijzijnde schuur een tractor.. volledig werkend

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 03:12 ]
Met rode hull en zonder benzine of dat niet? Anyway, ik ben ondertussen al een hero op got2dayz (Jazeker). Er zijn twee UAZs in bezit en een M14 en dat is het dan eigenlijk wel. Mijn backpack is helaas weg (Door die hero skin), maar ik heb me wel vermaakt. Duurde allemaal alleen veel langer dan verwacht, omdat we zo slim waren niet genoeg banden mee te nemen toen we op zoek gingen naar een tweede vehicle.. Uiteindelijk echt nog 1,5 uur bezig geweest met een laatste band ergens vinden.
@Zandpad, jij zat ook in die heli? Die jorgblablabla was aan het vliegen toch? Ik moet zeggen dat ik er twee keer op heb geschoten. Één keer bij Green Mountain en die andere plek weet ik niet eens meer. Overigens vind ik het wel nogal storend dat nametags aan staan. Kan dat dan ook meteen gefixed worden? (Is toch niet meer dan een difficulty setting) en waypoints doen het niet meer, maar dat is eigenlijk juist wel tof. Sidechat is inderdaad wel welkom, helemaal op zo'n kleine besloten server.
@Zandpad, jij zat ook in die heli? Die jorgblablabla was aan het vliegen toch? Ik moet zeggen dat ik er twee keer op heb geschoten. Één keer bij Green Mountain en die andere plek weet ik niet eens meer. Overigens vind ik het wel nogal storend dat nametags aan staan. Kan dat dan ook meteen gefixed worden? (Is toch niet meer dan een difficulty setting) en waypoints doen het niet meer, maar dat is eigenlijk juist wel tof. Sidechat is inderdaad wel welkom, helemaal op zo'n kleine besloten server.
Verwijderd
Ik kan de server niet vinden via ARMA II OA. Ik typ het IP adres in en de port, maar er komt geen server. Echter vind ik hem wel op DayZcommander maar kan ik er daar niet op komen omdat ik niet de mogelijkheid krijg om een wachtwoord in te vullen
Verwijderd
Had het inderdaad al gezien
Thanks anyway! Gelukkig spawn ik in het water terwijl het super donker is en ik niks zie
Ik ga ook eens een poging wagen om de server te joinen.
Volvo V40 T3 MY13
Verwijderd
Nope, vlakbij elektrowars140 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:05:
Klopt, ergens in de wilderness?
Zit er net op, mijn eerste Dayz minuten.. pff eng in het donker.. geen idee waar ik heen loop..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Als dezelfde instellingen als voorheen zijn gebruikt is het om 03.00 donker t/m 11.00, dus nog 1.5 uur
Note: hulde aan Johan en Cyw00d welke veel (vrije) tijd steken in het runnen en beheren van deze server. Vanavond ook weer present
Edit 2
Op de site van www.got2dayz.nl staat: tevens is de servertijd nu -5 in plaats van -6 zodat je nog wat nightly-gameplay kunt genieten
Note: hulde aan Johan en Cyw00d welke veel (vrije) tijd steken in het runnen en beheren van deze server. Vanavond ook weer present
Edit 2
Op de site van www.got2dayz.nl staat: tevens is de servertijd nu -5 in plaats van -6 zodat je nog wat nightly-gameplay kunt genieten
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 09:44 ]
Jorg vloog inderdaad. Nametags gaan nog uit, overigens geen schade opgelopen maar Jorg was low on blood dus het liep maar net goed af ^^.Adanteh schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 04:44:
+1Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:30:
...
...
Vraagje voor Johan en Cyw00d:
Waarom is de got2dayz.nl server eigenlijk niet verbonden met de hive?
Dan zijn er bepaalde regels aan verbonden die verplicht zijn, regels die wij niet willen volgen. Plus het feit dat het de server gigantisch vertraagd. Een van die regels is trouwens ook dat er geen password op mag.. en dan krijg je hackers etc. Daar hebben wij geen last van omdat het een gesloten groep blijft.Mr.Jingles schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:33:
Vraagje voor Johan en Cyw00d:
[ Voor 21% gewijzigd door Cyw00d op 28-08-2012 11:39 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Wat is dit nu weer.... Ik sta op receiving staat er ineens ..... was killed. Ik kom ingame val ik dood en sta ik ineens in debug field( grote open bergruimte ofso )
Log ik op een nieuwe server in sta ik aan het water met mijn ghillie aan maar voor derest helemaal niets in inventory geen eens spawn gear???? like wtF?
Log ik op een nieuwe server in sta ik aan het water met mijn ghillie aan maar voor derest helemaal niets in inventory geen eens spawn gear???? like wtF?
Welkom bij Day Zjantje 2 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:15:
Wat is dit nu weer.... Ik sta op receiving staat er ineens ..... was killed. Ik kom ingame val ik dood en sta ik ineens in debug field( grote open bergruimte ofso )
Maar wat is het.... dat is de vraag graag uitleg?
Weet ik niet, maar het spel is nog volop in ontwikkeling. We maken allemaal voortdurend hele vreemde dingen mee. Voorlopig maakt het onderdeel uit van de ervaring, dat was de gedachte achter mijn opmerking.jantje 2 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:22:
Maar wat is het.... dat is de vraag graag uitleg?
Ja haha lekker... Heb ik net twee weken lang airfield geloot voor een goed wapen ( niets gevonden alleen ) alleen M4a1 CCo en een CZ 550.
Naja wilde ik wat gaan snipen schiet ik een kerel dood met high end gear die mij aanviel. Alt F4 die is zijn lijk weg. Nu dit..
Ze gunnen me ook helemaal niets haha. Dacht ff public te spelen omdat Cywood zijn server offline was...
Werd me in dank afgenomen.
Naja wilde ik wat gaan snipen schiet ik een kerel dood met high end gear die mij aanviel. Alt F4 die is zijn lijk weg. Nu dit..
Ze gunnen me ook helemaal niets haha. Dacht ff public te spelen omdat Cywood zijn server offline was...
Werd me in dank afgenomen.
Ik heb ook vaak genoeg dat ik ergens in een stad ben, en als ik dan terug inlog dan sta ik weer aan het strand. Wel mèt gear dan... dat is het nadeel van een Alpha spelen, al vind ik persoonlijk DayZ zo vet dat ik die paar bugs/glitches for granted neem
'I reject your reality and substitute my own'
de adminmobiel op GoT2DayZ server (die suv is nu onder de spelers, ben wat variatie in de vehicle spawns aan het brengen)
jammergenoeg een TDI en geen GTI
http://nl.twitch.tv/joschaap/b/330306594
jammergenoeg een TDI en geen GTI
http://nl.twitch.tv/joschaap/b/330306594

[ Voor 46% gewijzigd door JoSchaap op 29-08-2012 04:04 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Weet iemand hoe ik mijn battleeye kan updaten?
Ik wordt gekicked van GoT2DayZ, omdat ie niet wil/kan updaten.
Heb al 2 weken niet meer gespeeld dus zal wel een oude versie hebben.
in de lobby wachten ... komt vanzelf update bericht voorbij.twister00004 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:42:
Wachten tot hij weer opnieuw initialized zegt .... kan even duren!
(hoewel dit niet op elke server lijkt te werken, op sommigen krijg ik een timeout melding. Even op andere connecten voor update en klaar)
[ Voor 13% gewijzigd door Rudoo op 29-08-2012 11:14 ]
Is er al wat bekend over een fix voor het saven van voertuigen en items? Op 1.7.2.5 worden de vehicles niet gesaved maar respawnen ze na een server herstart op hun originele locatie en alle items die er in bewaard werden, zijn weg..
Dat is 6 september(als t goed is), dus valt meeJoSchaap schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:54:
op de GoT private is dat gefixt! :-)
de official hive servers moeten op 1.7.3 wachten helaas
Staat het volgende: Right due to the amount of PMs I am getting, the patch will not be released till after the 6th September. When Rocket returns from PAX. Funnily enough that is also my birthday I accept presents....priemt schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:57:
[...]
Dat is 6 september(als t goed is), dus valt mee
Kan dus net zo goed eind september zijn. Zou er niet op gaan zitten hopen.
[ Voor 45% gewijzigd door spookz0r op 29-08-2012 13:26 ]
Heb even als test van een oud deditje een lingor server opgezet volgens hetzelfde idee als de cheranus server van Got2Dayz.nl 
http://arma2.swec.se/server/data/298004

DayzLingor (v034)
ip: 194.109.69.68
poort: 2302
Pass: GoT
bijkomstigheidje, had je gister al even op de GoT2DayZ server gespeeld, dan vind je een leuke verassing na het inloggen
anyway het is een test om te kijken hoe de machine het uithoud

DayzLingor (v034)
bijkomstigheidje, had je gister al even op de GoT2DayZ server gespeeld, dan vind je een leuke verassing na het inloggen
[ Voor 18% gewijzigd door JoSchaap op 29-08-2012 13:44 ]
LINGOOOOOOOOR!JoSchaap schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:39:
Heb even als test van een oud deditje een lingor server opgezet volgens hetzelfde idee als de cheranus server van Got2Dayz.nl
[afbeelding]
DayzLingor (v034)
Lingor speel ik gewoon veel liever omdat het boslandschap me wel een keertje zat word
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Na een tijdje niet meer gespeeld te hebben weer opgepakt alleen zit ik vrij laag met bloed.. iemand die even langs wilt huppelen met wat bloed? Zit ergens in de buurt van de velen deerstands in het midden op de map..
HOI.
http://www.battleye.com/downloads/arma2/new/BEClient.dlltwister00004 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:42:
Alstu !
( Plaats deze in even uit me kop,... arma2 operation arrowhead/expansion/battleye )
Om op die Lingor server te spelen, neem ik aan dat je dat stappen plan moet volgen welke in een vorige post is uitgelegd?? of zijn er voor een private hive makkelijkere manier??
EDIT: server op chernareus nog steeds down dan???
[ Voor 13% gewijzigd door jantje 2 op 29-08-2012 20:20 ]
Gewoon het stappenplan volgen wat ik hier ergens neer heb gezet ja.jantje 2 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 19:38:
Om op die Lingor server te spelen, neem ik aan dat je dat stappen plan moet volgen welke in een vorige post is uitgelegd?? of zijn er voor een private hive makkelijkere manier??
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Dames en heren, gister heb ik de GOT server een grote gunst gedaan
Ik was afgelopen maandag bij berezino, wou de winkel ff overvallen. In m'n ooghoek zie ik ineens een flinke horde.
Liepen zo langs mij, en ik dacht tussen de huizen door een menselijk postuur te zien.
Ik erachteraan, zie ik een persoon rennen door de veld met tig zombies achter hem aan.
Dacht : To the rescue ! * wait a sec,... eerst even zien wie deze persoon is, scroll naar beneden met me muis
Zedraper..... Dus dat ging van search and rescue missie. Naar search and destroy
Aftermath :

Tango down !
Voor mensen die het niet helemaal snappen, Zedraper is een raper. quite litterally
Technisch gezien doet hij niks fout, houd zich netjes aan de regels
Maar O' wee dat je in de zelfde buurt als hem verkeerd en je laat per ongeluk je positie horen en of merken op andere manieren. Zed will find you and rape you.
Zo doende had hij mij al twee keer te pakken terwijl ik bezig was met grote verplaatsing van me kamp.
Uiterst frustrerend
en heb meerdere dagen jacht op hem gemaakt.
Ik was afgelopen maandag bij berezino, wou de winkel ff overvallen. In m'n ooghoek zie ik ineens een flinke horde.
Liepen zo langs mij, en ik dacht tussen de huizen door een menselijk postuur te zien.
Ik erachteraan, zie ik een persoon rennen door de veld met tig zombies achter hem aan.
Dacht : To the rescue ! * wait a sec,... eerst even zien wie deze persoon is, scroll naar beneden met me muis
Zedraper..... Dus dat ging van search and rescue missie. Naar search and destroy
Aftermath :

Tango down !
Voor mensen die het niet helemaal snappen, Zedraper is een raper. quite litterally
Maar O' wee dat je in de zelfde buurt als hem verkeerd en je laat per ongeluk je positie horen en of merken op andere manieren. Zed will find you and rape you.
Zo doende had hij mij al twee keer te pakken terwijl ik bezig was met grote verplaatsing van me kamp.
Uiterst frustrerend
Gister had ik me auto geparkeerd, opeens hoor ik een chopper vliegen en die de landing inzet op een open plek 700 meter bij mij vandaan. Dillema ga ik schieten? of wacht ik tot de player weg is.
Ik besluit voor optie 1 te gaan en wacht tot hij stil staat, zet me zeroing op 700 meter en ga er lekker bij liggen, en op het moment dat ik wil schieten krijg ik een koude rilling
hartstikke mis dus vervolgens loopt de persoon terug naar zijn chopper en vliegt weer weg
Was ik nou maar voor optie 2 gegaan
Ik besluit voor optie 1 te gaan en wacht tot hij stil staat, zet me zeroing op 700 meter en ga er lekker bij liggen, en op het moment dat ik wil schieten krijg ik een koude rilling

Was ik nou maar voor optie 2 gegaan
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Got2Dayz is even offline (de lingor server draait nog wel!)
toevallig voordeeltje, ik heb vanmiddag een backup van alle got2dayz chars ingeladen in lingor!
Dit wordt niet teruggesynt naar cheranus uiteraard, dat project ga ik na mn vakantie starten
toen battleye besloot offline te gaan (master server down) heb ik de server een verse windows reboot gegeven, een half uur later is ie nogsteeds aan het rebooten... oftewel, voorlopig even offline..
Cyw00d is een avondje weg, welverdiend, op ts hoor ik mensen al andere initiatieven nemen, als je lingor wilt spelen
lingor.got2dayz.nl : 2302
pass GoT
benodigdheden: arma2beta 96061, dayzmod uitgeschakeld, en lingor v034 aan (torrent op: www.dayzlingor.tk)
als je combined operations draait en alle uitbreidingen op steam hebt, is dit de shortcut voor lingor:
cpu/thread-settings varieren uiteraard (of gewoon weglaten)
toevallig voordeeltje, ik heb vanmiddag een backup van alle got2dayz chars ingeladen in lingor!
Dit wordt niet teruggesynt naar cheranus uiteraard, dat project ga ik na mn vakantie starten
toen battleye besloot offline te gaan (master server down) heb ik de server een verse windows reboot gegeven, een half uur later is ie nogsteeds aan het rebooten... oftewel, voorlopig even offline..
Cyw00d is een avondje weg, welverdiend, op ts hoor ik mensen al andere initiatieven nemen, als je lingor wilt spelen
lingor.got2dayz.nl : 2302
pass GoT
benodigdheden: arma2beta 96061, dayzmod uitgeschakeld, en lingor v034 aan (torrent op: www.dayzlingor.tk)
als je combined operations draait en alle uitbreidingen op steam hebt, is dit de shortcut voor lingor:
code:
1
| "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\Expansion\beta\ARMA2OA.exe" "-mod=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion;C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2;Expansion;ca;@dayz_lingor_island;@dayz_lingor" -nospla |
cpu/thread-settings varieren uiteraard (of gewoon weglaten)
[ Voor 9% gewijzigd door JoSchaap op 31-08-2012 15:27 ]
Verwijderd
Ja dat was mooi, ik had je al gezien (niet herkend overigens) en liep op een gegeven moment achter je, maar ik zag je fiets en besloot toch maar er daar mee vandoor te gaan.jterpstra schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:54:
Dames en heren, gister heb ik de GOT server een grote gunst gedaan
...
Aftermath :
[afbeelding]
Tango down !
Uiterst frustrerenden heb meerdere dagen jacht op hem gemaakt.
Helaas reed ik mezelf vervolgens ergens vast en moest ik ivm aggro afstappen en de zeds afschudden, toen heb je mij gevonden.
Ik ga zometeen ook eens even Lingor uitproberen, bedankt voor de guide! Is er toevallig ook een safe zone in Lingor?
voor de mensen die dayz commander gebruiken kunnen ook bij settings de directory van dayz veranderen. is misschien iets makkelijker
Verwijderd
Safezone in lingor = de zee >:D
Maar ik heb ook wel een leuke periode in lingor gehad, vet leuk die jungle i.c.m. een shitload aan vehicles
ERGENS in Lingor staat nu een UAZ, volgepropt met vehicle parts (om andere vehicles te repairen) en high-end guns (AS50, M4A3 CCO, FAL (met én zonder nightvision), DMR, ...).
Toch nog een leuke avond ookal ligt de Cyw00d server er uit
Maar ik heb ook wel een leuke periode in lingor gehad, vet leuk die jungle i.c.m. een shitload aan vehicles
ERGENS in Lingor staat nu een UAZ, volgepropt met vehicle parts (om andere vehicles te repairen) en high-end guns (AS50, M4A3 CCO, FAL (met én zonder nightvision), DMR, ...).
Toch nog een leuke avond ookal ligt de Cyw00d server er uit
het uiteindelijke idee dat ik heb is als we dalijk een dikke dedi hebben 2 servers erop te runnen, lingor en chernarus die je charcontents steeds meenemen. echter moet ik nog iets bedenken op slimmerikken die dual gaan inloggen dan 
verder is het gewoon mogelijk, kwestie van de inlogprocedure herschrijven om de meest recente data te pakken en de player positions appart per server opslaan
maar pas na mn vakantie. lingor blijft zoals ie nu is
(standalone met een charcopy van cywoods server van vanochtend)
iig nog ff draaien
verder is het gewoon mogelijk, kwestie van de inlogprocedure herschrijven om de meest recente data te pakken en de player positions appart per server opslaan
maar pas na mn vakantie. lingor blijft zoals ie nu is
(standalone met een charcopy van cywoods server van vanochtend)
iig nog ff draaien
[ Voor 6% gewijzigd door JoSchaap op 30-08-2012 01:05 ]
Verwijderd
egt een geniaale actie gedaan vandaag joinde een random server om direct com music the blaste
na een paar keer dood zijn te gaan spwande ik net iets achter sniper hill elektro zie ik daar iemand in de berm lopen ik achter hem aan hij loopt de weg op en ziet me nog niet ik nog steets achter hem aan vervolgens zie ik daar ook een atv staan duidelijk van hem ik ren heel de tijd kleineren rondjes om hem heen omdat hij duidelijk op mij probeert te richten vervolgens ik snel ( get on atv as driver ) scheur met dat krengen ding weg zonder dat die me weet te vermoorden rij hem even later lekker de zee (hij hadt trouwens een m4a1 cco en een bandit skin dus hij verdiende het )
na een paar keer dood zijn te gaan spwande ik net iets achter sniper hill elektro zie ik daar iemand in de berm lopen ik achter hem aan hij loopt de weg op en ziet me nog niet ik nog steets achter hem aan vervolgens zie ik daar ook een atv staan duidelijk van hem ik ren heel de tijd kleineren rondjes om hem heen omdat hij duidelijk op mij probeert te richten vervolgens ik snel ( get on atv as driver ) scheur met dat krengen ding weg zonder dat die me weet te vermoorden rij hem even later lekker de zee (hij hadt trouwens een m4a1 cco en een bandit skin dus hij verdiende het )
op de Got2Lingor server na mn eerste suv te flippen toch een tweede gerepaired. en onderweg naar de plek voor mn kamp 3 chopper crashes tegengekomen! 
de 'buit'
http://cloud.steampowered...A7B4DD0A18EB2BE47CE0DDD5/
nu maar hopen dat niemand m vind
de 'buit'
http://cloud.steampowered...A7B4DD0A18EB2BE47CE0DDD5/
nu maar hopen dat niemand m vind
Verwijderd
Hopelijk kan je die lingo gear niet overzetten naar je cherno poppetje.. Das niet echt evenwichtig voor mensen die alleen op Chernarus spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 02:15 ]
Ik heb voor lingor nog wel een map op www.lingordb.com staan. Ben een beetje lazy, dus er staat geen loot op. Coordinaten kloppen wel redelijk maar moet ik ook nog even goed doen (Wat een kolere systeem, die projectoins in die maps API. En met mijn -10 javascript kennis (Die map is het enige wat ik ooit er mee heb gedaan) lukt t me ook niet.. Ach, lekker code kopiëren van dayzdb en het komt wel goed. Overigens zijn er ook wel wat andere maps die al wel loot points hebben.
Anyway. Lingor lijkt mij zelf ook een stuk leuker. Ik ben alleen nog wel steeds voor wat custom shit die alleen op de GoT servers aanewzig is! Gewoon leuke kampjes of iets dergelijks waar je nog wat anders kan doen. Bij Dayzmodded waren ze toen bezig om proberen een powergrid er in te krijgen. Kan me alleen wel indenken dat dat verdomme veel gedoe is.
Anyway. Lingor lijkt mij zelf ook een stuk leuker. Ik ben alleen nog wel steeds voor wat custom shit die alleen op de GoT servers aanewzig is! Gewoon leuke kampjes of iets dergelijks waar je nog wat anders kan doen. Bij Dayzmodded waren ze toen bezig om proberen een powergrid er in te krijgen. Kan me alleen wel indenken dat dat verdomme veel gedoe is.
Filmpje, ik joinde een server. Vliegt een helicopter langs.
Die gingen we maar even neer shieten.
YouTube: DayZ - Helicopter/Bus Shooting
Die gingen we maar even neer shieten.
YouTube: DayZ - Helicopter/Bus Shooting
[ Voor 16% gewijzigd door finniespin op 30-08-2012 05:26 ]
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
De normale got2dayz server draait weer.
[ Tesla MIG MYP ]
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 01:07:
egt een geniaale actie gedaan vandaag joinde een random server om direct com music the blaste
offtopic:
interpunctie? je post leest echt voor geen meter zonder punten en komma's etc
interpunctie? je post leest echt voor geen meter zonder punten en komma's etc
Gisteren voor het eerst (ben nieuw @ dayZ) op een NL server gespeeld zonder friendly zone.. pff dat heb ik geweten.. Lijkt wel of iedereen bandit wil spelen..
[ Voor 8% gewijzigd door m0nk op 30-08-2012 09:07 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 01:07:
offtopic:
Krijg een beetje Ulysses gevoel als ik het lees.
Krijg een beetje Ulysses gevoel als ik het lees.
[ Voor 64% gewijzigd door Gotez op 30-08-2012 09:24 ]
Verwijderd
Dit is eenmalig, enkel als startinggear op de Lingormap.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 02:15:
Hopelijk kan je die lingo gear niet overzetten naar je cherno poppetje.. Das niet echt evenwichtig voor mensen die alleen op Chernarus spelen.
Iemand in de buurt van Polana die mij bloed wilt geven? Ben er nu eindelijk achter waar ik ben nu nog het bloed..
HOI.
Wil ik de GoT-server joinen... Bad version, server rejected connection.
Wat moet ik dan updaten?
Heb 96061/63 en 1.7.2.5...
Zou toch moeten lukken of doe ik iets fout?
Wat moet ik dan updaten?
Heb 96061/63 en 1.7.2.5...
Zou toch moeten lukken of doe ik iets fout?
Iedereen is hier wel gewillig om te helpen zeg
Dan maar al het eten opeten wat ik tegen kom.. btw hadden ze niet gefixed dat als je uitlogged je een paar seconden blijft? Zojuist schiet iemand op me, ik schiet terug hij valt neer en verdwijnt gelijk (dc gok ik?)
HOI.
Wil je wel helpen maar moet eerst natuurlijk kunnen joinen
ALs ik deze server join, blijft mijn oude character dan behouden of moet ik opnieuw beginnen of hoe zit het in elkaar?
Je char blijft behouden als je op een normale server hebt gespeeld, alleen als je op een private hive hebt gespeeld (zoals de GoT server) werkt alleen je char op die server.
HOI.
altijd leuk, zon server crash als je in de lucht bent. bij deze geen werkende heli meer op de server waarschijnlijk... D'r zou eigenlijk een mechanisme moeten zijn wat bewegende voertuigen op de laatste save-plek terug zet als de server verbinding word verbroken, beetje zonde dit.
Inderdaad. En nu blijft de server constant wegvallen
helaas!
Dan ben ik benieuwd hoe je denkt dat het nu wel werkt.dunedanh schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:59:
D'r zou eigenlijk een mechanisme moeten zijn wat bewegende voertuigen op de laatste save-plek terug zet als de server verbinding word verbroken, beetje zonde dit.
Verwijderd
Iemand die me joint op joschaap z'n lingor server? Gewoon lingor opstarten en dan zoeken naar "Joschaap", password is "GoT"
AS50 in de aanbieding, net als een FAL en lekkere high-end gear...
Shit zeg.. Zat ik in Berezino met Zeitgeist... Bleven er echt hordes zombies spawnen. Zat ik getrapt in een van de appartementsgebouwen!
Uiteindelijk doodgebloed!
Verwijderd
Doet de server het weer?sjakie1945 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:18:
Shit zeg.. Zat ik in Berezino met Zeitgeist... Bleven er echt hordes zombies spawnen. Zat ik getrapt in een van de appartementsgebouwen!Uiteindelijk doodgebloed!
Verwijderd
Ik kreeg laatst een superpunch van een zombie, vloog 100 meter ver weg dus moet ook opnieuw beginnen. Heb wel een kamp met een tractor, m16.203 met veel ammo en food ergens op de kaartsjakie1945 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:22:
Gja.. maar ben nu wel doowt!
Verwijderd
Hoe installeer je lingor:
1. Download volgende files:
3. Pak de lingor map uit in je Operation Arrowhead folder.
4. Nu zouden volgende mappen in je Operation Arrowhead folder moeten staan:
@DayZ
@DayZ_Lingor
@DayZ_lingor_Island
@Lingor
5. Daarna download je Arma II launcher: http://arma2.paro-technol.../ArmA%20II%20Launcher.zip
6. Voer de Arma II launcher uit en duid de gevraagde .exe's aan. (de ArmA2.exe / Arma2OA.exe / Arma2 beta )
7. Ga naar LAUNCH OPTIONS (in Arma II Launcher) en selecteer volgende opties:
@Dayz_lingor
@Dayz_lingor_island
@Lingor
Daarna selecteer je alles in dat linker vakje (Addons/mods + Group 1 + de gesleeptje @-files)
9.Linksonderaan selecteer je onder "Game Version": Arma II - CO
10. Klik op Start Game (je instellingen worden bewaard als je Arma II Launcher afsluit)
-Voila!-
Uitbreiding:
Om Lingor via steam te starten, voer je bovenstaande stappen uit en dan doe je het volgende:
1. Klik op "Create Shortcut" bovenaan de Arma II Launcher (weet zeker dat alle instellingen juist zijn)
2. Plaats de shortcut op je bureaublad (Nu kan je deze shortcut ook gebruiken om Lingor te starten.)
3. Ga naar Steam -> Library -> Add a Game... (In de hoek linksonder) -> Add a non-steam game
4. Klik op "browse" en selecteer je Arma2OA.exe file, daarna klik je op "Add selected files"
5. In je steam Library moet er nu een snelkoppeling staan met de naam Arma2OA, rechtermuisknop -> properties, en alt-tab dan even naar je bureaublad.
6. Ga in je bureaublad naar je Lingor shortcut en klik op "Eigenschappen" (of Properties)
7. Kopieer de tekst die bij "Target" staat (of Doel ofzo, ik heb de NL windows versie niet) en plak deze tekst (wees zeker dat het alle tekst is, want het is er een hoop!) in die snelkoppeling in steam bij "Target".
8. Herhaal deze stap voor "start in".
9. Verander de naam van de shortcut naar "DayZ Lingor" (of iets dergerlijks...)
10. Klik en speel Lingor Island!
1. Download volgende files:
- http://dayzlingor.tk/file...Z_Lingor_1725_034.torrent (=torrent)
- http://www.armaholic.com/page.php?id=10792&a=dl (=de lingor map)
- ftp://downloads.bistudio..../ARMA2_OA_Build_96061.zip (= laatste beta patch, moest je die nog niet hebben, installeer die dan meteen)
3. Pak de lingor map uit in je Operation Arrowhead folder.
4. Nu zouden volgende mappen in je Operation Arrowhead folder moeten staan:
@DayZ
@DayZ_Lingor
@DayZ_lingor_Island
@Lingor
5. Daarna download je Arma II launcher: http://arma2.paro-technol.../ArmA%20II%20Launcher.zip
6. Voer de Arma II launcher uit en duid de gevraagde .exe's aan. (de ArmA2.exe / Arma2OA.exe / Arma2 beta )
7. Ga naar LAUNCH OPTIONS (in Arma II Launcher) en selecteer volgende opties:
- Run Beta
- No Splash Screen
@Dayz_lingor
@Dayz_lingor_island
@Lingor
Daarna selecteer je alles in dat linker vakje (Addons/mods + Group 1 + de gesleeptje @-files)
9.Linksonderaan selecteer je onder "Game Version": Arma II - CO
10. Klik op Start Game (je instellingen worden bewaard als je Arma II Launcher afsluit)
-Voila!-
Uitbreiding:
Om Lingor via steam te starten, voer je bovenstaande stappen uit en dan doe je het volgende:
1. Klik op "Create Shortcut" bovenaan de Arma II Launcher (weet zeker dat alle instellingen juist zijn)
2. Plaats de shortcut op je bureaublad (Nu kan je deze shortcut ook gebruiken om Lingor te starten.)
3. Ga naar Steam -> Library -> Add a Game... (In de hoek linksonder) -> Add a non-steam game
4. Klik op "browse" en selecteer je Arma2OA.exe file, daarna klik je op "Add selected files"
5. In je steam Library moet er nu een snelkoppeling staan met de naam Arma2OA, rechtermuisknop -> properties, en alt-tab dan even naar je bureaublad.
6. Ga in je bureaublad naar je Lingor shortcut en klik op "Eigenschappen" (of Properties)
7. Kopieer de tekst die bij "Target" staat (of Doel ofzo, ik heb de NL windows versie niet) en plak deze tekst (wees zeker dat het alle tekst is, want het is er een hoop!) in die snelkoppeling in steam bij "Target".
8. Herhaal deze stap voor "start in".
9. Verander de naam van de shortcut naar "DayZ Lingor" (of iets dergerlijks...)
10. Klik en speel Lingor Island!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 14:39 ]
Geen idee hoe het nu gaat, maar dit is al de tweede keer dat er een heli "weg" is door een server crash... Ding stond/lag niet in de buurt op de grond (ook geen wrak), en stond ook niet op de laatste save plaats...Paprika schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:30:
[...]
Dan ben ik benieuwd hoe je denkt dat het nu wel werkt.
En guess what. Chopper staat niet meer in actuele vehicle lijst. Succes met terug zwemmen RienJoSchaap schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 03:38:
jammer dat dat offmap is (heb het ff gechecked) en ws over 6 uur je heli poef weg is (cleanup out of bounds vehicles loopt vlak voor elke server restart)
aangezien hij offmap staat zal ie wel naar beach gezet worden
*EDIT*
voor mensen met problemen mbt installatie / joinen ingame
1) Dayz_Lingor guide: http://www.got2dayz.nl/?page_id=44
2) Dayz_official guide: http://www.got2dayz.nl/?page_id=49
*EDIT*
voor mensen met problemen mbt installatie / joinen ingame
1) Dayz_Lingor guide: http://www.got2dayz.nl/?page_id=44
2) Dayz_official guide: http://www.got2dayz.nl/?page_id=49
[ Voor 61% gewijzigd door JoSchaap op 31-08-2012 10:34 ]
Verwijderd
Hmmm... Dammed, ik dzcht dat vehicles pas na 24u teruggezet worden. Maar gelukkig ben ik zelf ook aan de kust gespawned 
).
Had ik dat geweten, dan parkeerde ik die wss ergens anders, maar vorige keer was het me gelukt (omdat er toen ook gewoon een restart was om de 2 dagen ofzoJoSchaap schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 03:38:
jammer dat dat offmap is (heb het ff gechecked) en ws over 6 uur je heli poef weg is (cleanup out of bounds vehicles loopt vlak voor elke server restart)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 11:57 ]
Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht