Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badjas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 17:13
jantje 2 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:55:
Toe maar grote backpack heb je dan? Mag ik die hebben? Rotor engine en ook nog eens 2x fuel meenemen.. Dat kan niet he! haha.. grapjas.
Het is jammer dat je me niet gelooft, maar vooruit, hier voor de traag-denkenden onder ons:
Engine Parts/Main Rotary Parts - (6 inventory slots each)
=12 slots voor een engine en een rotary, past dus zelfs nog in een assault backpack. 2 jerry cans erbij, vooruit 18 slots. Alice bag heeft 20 slots. Wil je me alstjeblieft geen leugenaar noemen? Daar kan ik erg slecht tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:09
jantje 2 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:55:
Toe maar grote backpack heb je dan? Mag ik die hebben? Rotor engine en ook nog eens 2x fuel meenemen.. Dat kan niet he! haha.. grapjas.
Echt wel. Main rotor in je backpack. 2 jerry cans in je normale inventory. Plek zat vooral met een Coyote Assault.

[ Voor 5% gewijzigd door spookz0r op 26-08-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIBSS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 20:41
Hallo,

Dit lijkt mij een leuk idee om uit te voeren met dit forum (gejat van dayzforum):

The hunger games in een dayz jasje.

- Rondom Berenzino + deel van Willowlake/Blunt Rocks/Black lake

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2uegx82.png

- Geen starting gear

- Groepen van 2

- Last man standing (wat dus kan betekenen dat je dus direct je partner dood schiet)

- Minimaal 20 participanten

Vul maar aan!!!

[ Voor 12% gewijzigd door GIBSS op 26-08-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

JoSchaap schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:53:
[...]

prima alternatief inderdaad :) scheelt mij weer een smtp server installeren op cyw00ds server :+

oja wie mn kamp vind heeft m verdiend :+

[afbeelding]
Hoe ben je aan die auto gekomen? Kan je die normaal vinden? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Djmaddox schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:17:
[...]

Hoe ben je aan die auto gekomen? Kan je die normaal vinden? :o
in de Got2Dayz server zijn er twee gespawned :)

in official hive komt die niet voor zonder hacks (net als mn player skin)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

JoSchaap schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:25:
[...]

in de Got2Dayz server zijn er twee gespawned :)

in official hive komt die niet voor zonder hacks (net als mn player skin)
Ah, dus er rijden 2 van die auto's rond? Of is er nog maar 1 gevonden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06:07
GIBSS schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:09:
Hallo,

Dit lijkt mij een leuk idee om uit te voeren met dit forum (gejat van dayzforum):

[afbeelding]

- Geen starting gear

- Groepen van 2

- Last man standing (wat dus kan betekenen dat je dus direct je partner dood schiet)

Vul maar aan!!!
Lijkt mij wel tof! Dus ik ben er wel voor in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:41
Ik vind het een leuk idee, grappig om eens te proberen.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIBSS
Gyrolion schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:28:
[...]

Lijkt mij wel tof! Dus ik ben er wel voor in.
Vul maar aan als je nog suggesties hebt ! hoe meer ideeën.... hoe leuker ofcourse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:23

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Nou het zou helemaal mooi (en authentiek) als er in het midden wel wapens liggen.. bijvoorbeeld hakbijlen etc.. dat je ook echt diezelfde run krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
Dorest0rm schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:28:
Ik was met een maat van me in Dolina, maar nadat ik een paar keer geslagen was door een zombie en mn geluid maar niet terug kwam(had inmiddels alweer 10k bloed) logde ik even uit in een bos.
Bij het inloggen sta ik ineens in een hokje met al mn gear...Maar naast me staat ineens iemand anders. Ik schrik me de pleuris probeer de deur te openen en ren naar buiten en om een hoekje.

Meneer in het hokje stelt zich voor als Zeitgeist en is gelukkig friendly...phew.
Met Zeitgeist even naar de winkel geweest en pas toen zag ik dat dit helemaal niet mijn gear was, zelfde wapen maar had ineens twee mags meer en een ander pistool en veel meer vlees in mijn backpack. Zeitgeist heeft me gelukkig even kunnen helpen met het vullen van de tractor en zo kon ik mijn weg vervolgen opzoek naar mn vriend die aan de andere kant van de map zat. 10 min later hadden we elkaar weer gevonden en we leefden nog lang en gelukkig...

Iemand anders die dit ook had meegemaakt? Alle spelerdata van Zeitgeist lijkt gewoon ge-copy paste te zijn naar mijn data 8)7
En nu ben ik dus weer als mn oude char gespawned. Op de oude locatie _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
GIBSS schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:33:
[...]

Vul maar aan als je nog suggesties hebt ! hoe meer ideeën.... hoe leuker ofcourse
Een soort hoop met wapens in het midden, zoals in het boek.. dat je daar door aangetrokken kan worden of niet. Dan heb je gelijk een geniaal begin met veel gekill. Maar ja ik weet niet of dat mogelijk is in DayZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Geloof dat ze zoiets ook van plan waren met een groep streamers. Stuk of 10-15 teams van 2 man waarvan er ook 1 streamed. Is voor liefdadigheid ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:07
Dafuq, het is 17:30 geweest dus ik dacht mooi ga weer ff op GOT server

Maar nu... : Kicked by admin wrong chars in nickname ?

Heb me naam niet veranderd, is nog steeds zeitgeist[NL]

Edit : [ ] is dus nu illegaal ?

[ Voor 26% gewijzigd door osmosis op 26-08-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Handige manier om Russen van je server te weren. ASCII karakters zijn denk ik verplicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenm17
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-08 22:43
Hallo,

- Geen starting gear

- Groepen van 2

Vul maar aan!!!
he gibbs,

ik was je net voor met het idee ik had het een pagina terug al gepost. Misschien een idee dat wij het met z'n 2en organiseren? er staat al een heel live verslag van deze hunger gam event online daar kunnen we ook dingen uit halen voor ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIBSS
Hey jeroen, hoezo was je mij net voor met het idee? ik heb het in de got2dayz.nl server aangehaald en jij zei: goed idee ik maak wel forum post op tweakers? :P

Anyway, het zou wel leuk zijn als dat ook te streamen zou zijn...

Misschien eerst eens een lijstje met wie dit leuk lijkt zodat we kunnen kijken of er genoeg animo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou wel mee willen doen en het eventeul ook mijn deel willen streamen
kheb all een partner om het mee te spele
mijn naam
renrob56nl
en partner
mitchieb

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:06
Als jullie het georganiseerd krijgen zou ik graag mee willen doen :)
Partner kan ik misschien nog wel regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grilkip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Het is wel een leuk idee, maar er moeten eerst wat dingen worden verholpen, zoals het willekeurig kicken en het soms langdurige inloggen als er al 10+ spelers ingelogd zijn.

Anders krijg je het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik doe ook mee als het zo ver is! Heb nu wel problemen met connecten, hij blijft bij het laatste Loading schermpje freezen.. Misschien vanwege mijn langzame verbinding nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:32:
Ja ik doe ook mee als het zo ver is! Heb nu wel problemen met connecten, hij blijft bij het laatste Loading schermpje freezen.. Misschien vanwege mijn langzame verbinding nu.
Nee ik heb er ook last van. Dus inloggen zit er nu nie meer bij.. tijd om te gaan rusten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
ROFL:ROFL:LOL:ROFL:ROFL
           |
   L  /---------\
  LOL=\       [] \
   L   \__________\
          |     |
       -------------/

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben sinds kort achter het bestaan van dit spel gekomen en kan niet wachten om eraan te beginnen, echter is er een probleem onstaan en ik hoop dat iemand hiermee bekend is ?

Ik heb via steam de Arma 2 combined operations aangeschaft ( werd aangeraden op internet ) en vervolgens opgezocht hoe de mod zelf geinstaleerd moest worden. Dit was in principe allemaal geen probleem. Er werd aangeraden beide versies van het spel ( normal en operation arrowhead ) eerst een keer op te starten zodat steam alles kon instaleren wat nodig was. voor Arma 2 zelf was dit geen probleem, maar bij operation arrowhead krijg ik bij de launch van het spel de fout melding "kan geen verbinding maken met de hoofdserver" en zit ik dus vast. Vervolgens had ik hier de volgende oplossing voor gevonden (dacht ik):

Stap 1: Ga naar Start> Uitvoeren

Stap 2: Typ "regedit" en druk op enter

Stap 3: Klik met de rechtermuisknop op "HKEY_LOCAL_MACHINE" select vinden en zoeken naar "Wow6432Node"

Stap 4: Klik met de rechtermuisknop op "Wow6432Node" te selecteren vinden en zoeken naar "Bohemia Interactive Studio"

Stap 5: Vouw het "Bohemia Interactive Studio"-map en je zult zien dat "Arma 2" & "ArmA 2 OA" mappen.

Stap 6: Klik met de rechtermuisknop op de "ArmA 2 OA map en hernoemen naar wat dan ook, zet een" 1 "op het einde is maar dat haar anders dan wat er oorspronkelijk was..

Stap 7: Klik met de rechtermuisknop op "Bohemia Interactive Studio" map Selecteer Nieuw> Sleutel

Stap 8: Map hernoemen het leven geroepen om "ArmA 2 OA"

Stap 9: Klik met de rechtermuisknop op de nieuw gecreëerde map en selecteer Nieuw> Binaire waarde

Stap 10: De naam van het nieuwe bestand gemaakt om "KEY"

Stap 11: Download Key Changer bij http:www.cng-concepts.net/files/arma2oa_keychanger.rar

Stap 12: Voer het gedownloade exe en de cd-code met geen streepjes in te voeren.. U kunt uw Steam cd-code door met de rechtermuisknop te klikken op ArmA 2 Operation Arrowhead in de stoom bibliotheek> Bekijk cd-code

Stap 13: Nadat u uw cd-code in te voeren druk op enter 2x, totdat het sluit.

Nu loop ik hier dus vast. Bij het opvragen van de cd code in steam krijg ik namelijk ook de foutmelding "kan geen verbinding maken met de hoofdserver" wat er dus voor zorgt dat deze oplossing helaas niet werkt voor mij.

Ik hoop dat iemand hier meer over weet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het zal geheid werken maar ik vertrouw third party exe files niet, keystealing is een risico :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 02:02:
Hallo,

Ik ben sinds kort achter het bestaan van dit spel gekomen en kan niet wachten om eraan te beginnen, echter is er een probleem onstaan en ik hoop dat iemand hiermee bekend is ?

Ik heb via steam de Arma 2 combined operations aangeschaft ( werd aangeraden op internet ) en vervolgens opgezocht hoe de mod zelf geinstaleerd moest worden. Dit was in principe allemaal geen probleem. Er werd aangeraden beide versies van het spel ( normal en operation arrowhead ) eerst een keer op te starten zodat steam alles kon instaleren wat nodig was. voor Arma 2 zelf was dit geen probleem, maar bij operation arrowhead krijg ik bij de launch van het spel de fout melding "kan geen verbinding maken met de hoofdserver" en zit ik dus vast. Vervolgens had ik hier de volgende oplossing voor gevonden (dacht ik):

Stap 1: Ga naar Start> Uitvoeren

Stap 2: Typ "regedit" en druk op enter

Stap 3: Klik met de rechtermuisknop op "HKEY_LOCAL_MACHINE" select vinden en zoeken naar "Wow6432Node"

Stap 4: Klik met de rechtermuisknop op "Wow6432Node" te selecteren vinden en zoeken naar "Bohemia Interactive Studio"

Stap 5: Vouw het "Bohemia Interactive Studio"-map en je zult zien dat "Arma 2" & "ArmA 2 OA" mappen.

Stap 6: Klik met de rechtermuisknop op de "ArmA 2 OA map en hernoemen naar wat dan ook, zet een" 1 "op het einde is maar dat haar anders dan wat er oorspronkelijk was..

Stap 7: Klik met de rechtermuisknop op "Bohemia Interactive Studio" map Selecteer Nieuw> Sleutel

Stap 8: Map hernoemen het leven geroepen om "ArmA 2 OA"

Stap 9: Klik met de rechtermuisknop op de nieuw gecreëerde map en selecteer Nieuw> Binaire waarde

Stap 10: De naam van het nieuwe bestand gemaakt om "KEY"

Stap 11: Download Key Changer bij http:www.cng-concepts.net/files/arma2oa_keychanger.rar

Stap 12: Voer het gedownloade exe en de cd-code met geen streepjes in te voeren.. U kunt uw Steam cd-code door met de rechtermuisknop te klikken op ArmA 2 Operation Arrowhead in de stoom bibliotheek> Bekijk cd-code

Stap 13: Nadat u uw cd-code in te voeren druk op enter 2x, totdat het sluit.

Nu loop ik hier dus vast. Bij het opvragen van de cd code in steam krijg ik namelijk ook de foutmelding "kan geen verbinding maken met de hoofdserver" wat er dus voor zorgt dat deze oplossing helaas niet werkt voor mij.

Ik hoop dat iemand hier meer over weet !
Klinkt heel gek, maar probeer steam eens volledig af te sluiten (Via task manager) En vervolgens op te starten als Administrator. Dit schijnt ook veel problemen weg te nemen.

Edit: Over de got2dayz.nl website: Mailen doet hij vanaf nu wel zie ik.
Edit2: JoSchaap, goed bezig :P

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt. Heb vannacht je php.ini even afgericht

Ik houd overigens de ontwikkelingen op de diverse githubs van dayz in de gaten in afwachting van een werkende fix voor tentjes en vehicles :-)

Gisteren even zelf ge pvped veel achtervolgingen. Weinig actie.helaas :-(

[ Voor 71% gewijzigd door JoSchaap op 27-08-2012 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

[afbeelding]

- Geen starting gear

- Groepen van 2

Vul maar aan!!!
Wat ook wel een leuke arena zou zijn, is NWA, gewoon alle gaten in die omheining toestoppen. Alle spelers starten in een cirkel rondom een heli, en in de heli zit er starter gear (Hatchet, Makarov, eten, ...)

En euh... m'n roflcopter staat er nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevoeging aan de modbreak - Mocht je echt ff willen slowchatten over de GoT private, doe het hier -> http://www.got2dayz.nl/?page_id=33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
JoSchaap, leuk die chat maar... "Je moet inloggen als je mee wilt chatten.".
En het lukt mij niet om te registreren en heel die registreer knop is nu ook weg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog steeds geen mail van mijn registratie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 10:55
Gyrolion schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:26:
JoSchaap, leuk die chat maar... "Je moet inloggen als je mee wilt chatten.".
En het lukt mij niet om te registreren en heel die registreer knop is nu ook weg. ;)
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:31:
Ik heb ook nog steeds geen mail van mijn registratie gekregen.
Ik heb me zojuist prima ingeschreven. En ik ben ingelogd. Ik draai Chrome Beta channel. Probeer het nog eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1) mail werkt sinds vannacht, registreer je gewoon ff opnieuw
2) inlog/registreer knop is terug (my bad) :)
3) nu weer ontopic svp (dit had je me ook kunnen DM-en) :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh
  • Laatst online: 01-03 22:09

Meemzeh

Je weet wel

Oeps, blijft ALT opeens dubbel hangen als ik net een snoekduik aan het maken ben met mn heli.
3 man dood!
SORRY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rule N°1: Never let someone else fly in your chopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Rule N°2: Don't camp around Cherno if you don't want to take a huge risk of dying! *zwaai zwaai naar o.a. ghilysuit, AS50, NVG, Rangefinder et cetera* :P
...|
../ \
Speciaal verbeterd voor Meemzeh

N.B. Laat het duidelijk zijn dat ik degene was die dus dood werd geschoten na een tijdje haha!

[ Voor 41% gewijzigd door Ircghost op 27-08-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

Ircghost schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:56:
Rule N°2: Don't camp around Cherno if you don't want to take a huge risk of dying! *zwaai zwaai naar ghily, AR50, NVG, Rangefinder et cetera* :P

N.B. Laat het duidelijk zijn dat ik degene was die dus dood werd geschoten na een tijdje haha!
Dying :o ?
Kleur jij je haar dan?

AR50?
Hacked gun?

_____
kon het niet laten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Meemzeh schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:58:
[...]

Dying :o ?
Kleur jij je haar dan?

AR50?
Hacked gun?

_____
kon het niet laten :+
Dying is gewoon goed gespeld hoor grappenmaker :P

En Ar50/as50 allemaal hetzelfde haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

en daar ging de chopper die ik gister gerepaired heb :p

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:01:
Klopt. Heb vannacht je php.ini even afgericht

Ik houd overigens de ontwikkelingen op de diverse githubs van dayz in de gaten in afwachting van een werkende fix voor tentjes en vehicles :-)

Gisteren even zelf ge pvped veel achtervolgingen. Weinig actie.helaas :-(
Het probleem van de tent en vehicles is bekend vanaf update 1.7.2.5. Een rollback naar 1.7.2.4 zou je kunnen proberen en anders is het wachten op een hotfix hiervoor. De laatste update voor Dayz is nu een 3 weken geleden? Sindsdien is het rondom het team erg stil (dit nadat er bekend is gemaakt dat Dayz Standalone gaat worden) en dit doet velen speculeren.

Het topic mbt update 1.7.2.5 op het Dayzforum is eergisteren gesloten aangezien men al bijna 120 pagina's vol had lopen spammen over bugs, fouten en gescheld over het uitblijven van een fix. 1 van de moderators daar heeft Rocket ingelicht over het feit dat er zoveel geklaagd wordt en Rocket heeft aangegeven hier zsm op terug te komen.

In dit topic staat meer info mbt de server problemen.

De onderstaande tip om je tent onder 1.7.2.5 te saven zal ik vanmiddag na de server restart van de Cyw00d server (17.30 reboot) controleren/uitproberen.

1. Pitch tent.
2. Place item(s) in tent.
3. Save tent one time.
4. Don't take or add item(s) until after server reboot. (In fact leave the tent alone until after step 5.)
5. Scheduled server reboot.
6. Check tent ... voila, items saved.

Stom, private hive offcourse 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw ik zag dat de meeste servers naar de latest ARMA beta patch zijn gegaan. Is dit ook nog van plan voor de GoT server?

Wij hebben gister eindelijk een motor gevonden haha erg veel fun mee gehad en Jeroen mee gered die zijn been had gebroken. Ding zuipt diesel als een malle...

Nu nog een tent vinden want daar hebben we geen geluk mee gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je kunt gewoon updaten, is downwards compatible

voor de server heeft de update niet echt nut, grotendeels clientsided fixes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkshifty
  • Laatst online: 25-08 10:44
ik kwam dit tegen,

http://dayztx.com/dayz-ne...er-gamez-winner-declared/

"Hunger Games" concept lijkt me wel leuk voor een volledige zaterdag?
goed idee om dit te organiseren via de got2day.nl server/site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenm17
Er zijn al meerdere met dat idee gekomen, het zal heel leuk zijn dit te doen. alleen moet het wel goed georganiseerd zijn. en de login moet gefixed worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkshifty
  • Laatst online: 25-08 10:44
jeroenm17 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:41:
Er zijn al meerdere met dat idee gekomen, het zal heel leuk zijn dit te doen. alleen moet het wel goed georganiseerd zijn. en de login moet gefixed worden
des te meer reden toch ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenm17
Helemaal mee eens, hun hadden ook een custom dayz map gebruikt had ik gehoord op de stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:07
Na gesprek van gister over tentjes, ik ben wat wezen rond neuzen.
Misschien ben je dit zelf ook al tig keer tegen gekomen, maar just in case wou ff delen :
https://github.com/ayan4m...b5a1a6cc5aace9ea4ca8e7ac7

Tried that ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yep dat is een van de 5 gits die ik volg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Server is momenteel even down voor een update, geen slowchat hier veroorzaken aub, meldingen mbt de server kun je vinden op got2dayz.nl op de chat pagina. Alvast bedankt.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenm17
website is momenteel ook offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:14
Ik ben een nieuwe sinds dit weekend! maar op welke server spelen jullie altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

micmulder schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:30:
Ik ben een nieuwe sinds dit weekend! maar op welke server spelen jullie altijd?
Hier staat alle info over de server waar de meesten spelen http://www.got2dayz.nl/ (momenteel ff down)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-09 13:22
Server nog steeds down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Zowel server als site zijn down atm, slowchat is niet nodig. Ik heb Schaap en CyWood al benaderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip
zag hem een paar keer verschijnen maar knalde er meteen weer uit gewoon ff geduld hebben maar dat is moeilijk voor ons nederlanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-09 13:22
Ik kom net binnen en ik dacht dat de restart om 17.00 was maar kon ook het best 17.30. Vandaar even mijn vraag.. haha. Dan wacht ik idd wel lekker af tot na het eten.

Streepje is de chopper gecrashed?? dat is zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

jantje 2 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:40:
Ik kom net binnen en ik dacht dat de restart om 17.00 was maar kon ook het best 17.30. Vandaar even mijn vraag.. haha. Dan wacht ik idd wel lekker af tot na het eten.

Streepje is de chopper gecrashed?? dat is zonde..
Ja een paar mensen hadden hem gevonden rond de middag zag ik hem overvliegen en een snoek duik maken waarna er 3 kill messages voorbij kwamen en toen was ;w chopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam ZEDRAPER nog tegen in Stary Sobor, nr 2 op mijn killed lijstje nu. DK Friezz was nr 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe is het afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
JoSchaap schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:43:
1) mail werkt sinds vannacht, registreer je gewoon ff opnieuw
2) inlog/registreer knop is terug (my bad) :)
3) nu weer ontopic svp (dit had je me ook kunnen DM-en) :s
Sorry, over dat DM-en had ik niet nagedacht.. had wel beter gekund maarja dit werk toch ook. ;)
In ieder geval bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lijkt erop dat alles nog even down blijft, server crasht zodra de missie volledig gestart is. om uit te sluiten dat dit een beta issue is ga ik eerst een downgrade proberen, werkt dat niet dan ga ik thuis (1 uur reistijd) verder puzellen :)

website is ook ff dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Awh man :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de gamedata is gewoon veiliggesteld maar de binarys laten het afweten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was gistr na 3 pogingen van 15min eindelijk binnen , denk dat meer dan15 mensen binnen
dit doet (waren 21 ) aangezien sinds GoT-serv altijd maar 5 min totaal inlog was
Btw Cy & Schaap , nicejob eindelijk een server waar je niet gegangbanged wordt door 5 kerels
en je moet verdedigen met een pakje verband

Maar goed vanacht dus 2 gespaard 1 in de landrover de ander zonder wapens een appiedegein
(supermarket) binnenrende in redzone
Daarna me vermaakt met zombies , hoewel ik gooi een flare maar geen zombie die 'm terug brengt
moet je zelf dat ding pakken |:(
Wat me alleen op deze vraag brengt , zijn satchels ook aanwezig ? nl niet gevonden op NW-airfield
of waar dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Hallo,

[afbeelding]

- Geen starting gear

- Groepen van 2

Vul maar aan!!!
Goed idee gibs!! Ik doe mee!!

Gewoon simpel houden zodat het idee van Dayz goed naar voren komt in een competitief jasje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het lijkt me best gaaf om "the hunger games" deze zaterdag al te doen! Modden die handel :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ircghost op 27-08-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

Fappen die handel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenm17
Ircghost schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:23:
Het lijkt me best gaaf om "the hunger games" deze zaterdag al te doen! Modden die handel :P
Deze zaterdag lijkt mij iets te snel, er moet wel goed over naar gedacht worden dat het geen "the fail games" worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dan moet je Leisure suit Larry spelen ;) Niet Dayz haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

jeroenm17 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:54:
[...]

Deze zaterdag lijkt mij iets te snel, er moet wel goed over naar gedacht worden dat het geen "the fail games" worden.
Het was ook slechts als motivatie bedoeld haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Heren slecht nieuws, website+gameserver blijft nog enkele uren offline, JoSchaap is al enkele uren bezig geweest maar het moet niet te gek worden, hij gaat nu eindelijk naar huis van zijn werk en dan ook even eten etc. Dat eeft hij wel verdient. Straks meer info

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moeten er ook oprekkene dat dit zo 4 uur kan duren en wat ik op de livestream hoorden was dat de map eigenlijk te groot was
en hoe gaan we dit doen met gear want ik will natuurlijk niet de spullen die ik nu heb kwijt raken
en iedereen moet naar berenzino reizen tenzij de admins willen scripten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:06

aKra

Intentionally left blank.

Cyw00d, niks technisch met de server aan de hand puur softwarematig?

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puur softwaratig. En een evil batchfile die alle data incl de backups heeft gewist.
Leermomentje. Maar wel alles weg. En alle Admintriggers en functions moet ik herschrijven

Maar goed
Clean start. Ook voor de website helaas.
Nu even opladen in de trein naar huis. En vanavond weer ertegenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
JoSchaap schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:15:
Puur softwaratig. En een evil batchfile die alle data incl de backups heeft gewist.
Leermomentje. Maar wel alles weg. En alle Admintriggers en functions moet ik herschrijven

Maar goed
Clean start. Ook voor de website helaas.
Nu even opladen in de trein naar huis. En vanavond weer ertegenaan
Oei! Pijnlijk momentje... Mochten we ergens mee kunnen helpen, schreeuwt u maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
JoSchaap schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:15:
Ook de database met player data? Zou zuur zijn voor de mensen met goede gear en stuff.
Jammer, valt niks aan te doen nu, succes met fixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenm17
@joschaap als je hulp nodig hebt wil ik ook wel mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:12
lang leve (offside) backups...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je leeft! *O*

En ja. Sinds mn 18e niet meer zo'n fuckup meegemaakt.
Dit gebeurde helaas.voor we het backup plan op touw hadden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Gammro schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:20:
[...]

Ook de database met player data? Zou zuur zijn voor de mensen met goede gear en stuff.
Jammer, valt niks aan te doen nu, succes met fixen!
Hoezo? Dan heb je weer het plezier van alles verzamelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

JoSchaap schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:37:
Je leeft! *O*

En ja. Sinds mn 18e niet meer zo'n fuckup meegemaakt.
Dit gebeurde helaas.voor we het backup plan op touw hadden :')
Zijn nu alle inventories etc gewiped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ken je dat filmpje met Gerda smit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 22:02
JoSchaap schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:54:
Ken je dat filmpje met Gerda smit?
lol

[ Voor 16% gewijzigd door BertusB404 op 27-08-2012 19:56 ]

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we hier weer on topic gaan.
Over een half uurtje ga ik aan de.slag en asap komt.er.weer een site online.

Gaan we daar verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doei coyote back pack doei 8 stanag mags doe m4a cco was net van plan om weer lkkr naar cherno tegaan en weer stuk of 200 zombies tekillen :(
of tewel als server online is direct naar nwa baracks
opzich wel leuk weer lkkr nieuw looten

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 22:02
Je hebt binnen een paar minuten wel weer aardig wat gear bij elkaar, zeker met de friendly zone.
Iedereen heeft ineens weer een doel in Dayz. Dus zo'n ramp is het echt niet.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een motor gevonden en nu dus weer kwijt :( Naja beginnen we weer lekker opnieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Zo'n M4 heb je met de juiste instelling ook weer binnen een half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
BertusB404 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:21:
Je hebt binnen een paar minuten wel weer aardig wat gear bij elkaar, zeker met de friendly zone.
Iedereen heeft ineens weer een doel in Dayz. Dus zo'n ramp is het echt niet.
My thoughts exactly, neemt niet weg dat sommige mensen nu natuurlijk geirriteerd zijn. Maar begrijp wel dat dit gewoon kan gebeuren en dat het maar een spel is. We leren hier echt wel van. JoSchaap en ik steken nu onze uren in het opzetten van de server en dan vanaf scratch af aan goed ingericht. Gun ons even de tijd, we doen ons best om de server weer z.s.m. te hebben draaien en zullen dat hier ook posten.

Bedankt voor jullie begrip. ;)

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Cyw00d schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:46:
[...]

My thoughts exactly, neemt niet weg dat sommige mensen nu natuurlijk geirriteerd zijn. Maar begrijp wel dat dit gewoon kan gebeuren en dat het maar een spel is. We leren hier echt wel van. JoSchaap en ik steken nu onze uren in het opzetten van de server en dan vanaf scratch af aan goed ingericht. Gun ons even de tijd, we doen ons best om de server weer z.s.m. te hebben draaien en zullen dat hier ook posten.

Bedankt voor jullie begrip. ;)
Alle respect voor jullie, ik weet hoeveel uur je erin gestopt hebben. Vanmiddag was ik uitermate onder de indruk van het adminpaneel en de website. Daarnaast is dit zo'n beetje de fijnste server waar ik op gespeeld heb, en was de communicatie tussen jou als eigenaar en ons als admins en spelers zeer fijn.

Zoiets als dit kan gebeuren en dat is dan uitermate vervelend. Soit, geef Schaap en CyWood de tijd en er draait weer een leuke server waar we met z'n alle tijd in willen steken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weg alles weg
5 verband ... weg
1 zaklantaarn ... weg
gelukkig nog wel die keukenrol , ashit helemaal nat

Nah afstoffen en opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkkuHihi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05 19:46
Yay, zojuist mijn hero skin behaald. :D Ben benieuwd of er ook echt minder mensen op mij zullen gaan schieten.

Toevallig wel een half uurtje ervoor 2 friendly players met high-end gear tegen gekomen. Waarschijnlijk geeft het direct praten via voice chat het meeste vertrouwen maar dat geeft ook direct je positie weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverdomme zeker 4 lege blikjes kwijt man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
Agh ik ben helaas wel wat meer kwijt.. maar ja lekker belangrijk. Beginnen we toch weer lekker overnieuw, nieuwe kansen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Server is wel online maar we zijn nog aan het testen, niet joinen nog aub.

Edit: website: www.got2dayz.nl is online met snelchat in de sidebar. Iedereen dient zich opnieuw te registreren helaas.

[ Voor 45% gewijzigd door Cyw00d op 27-08-2012 22:26 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:20
8 murders en 4 bandit kills >:D
Ik wil liever mijn AS50 weg dan mijn kill count.

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk verhaaltje op een andere private:
Ik spawn in, zoek loot bij elektro tot ik oppeens word ik gesniped door 'n AS50 als ik naar de power station ga. Nu weet ik dat die sniper zich in de buurt van sniper hill moet bevinden, dus ik spawn terug in elektro, neem vlug een hatchet mee en kom via achteren om die sniper te flanken. Ik ben juist aan de zijkant van die sniper spot tot ik weer een AS50 schot hoor, en de killfeed geeft weer dat er iemand gekilled is, ik weet dus zeker dat die sniper daar nog zit...

Ik kruip een beetje rond om die persoon te spotten tot er een ghillie voorbijrent met L85AWS en zich achter een boom ongeveer 5 meter naast mij gaat liggen, hij keek totaal naast me want ik lag neer tussen het gras . Ik zie m'n kans en kruip langzaam dichter tot ik dicht genoeg ben en begin als een malle op hem in te hakken. Wat doet die klootzak? => Disconnecten

We zijn op een private server, dus die gast zal zeker terugkeren. Ik wacht ffe bij die spot waar hij was uitgelogd tot oppeens die gast die na mij was gekilled ook komt aangelopen. Ik heb 'n axe en hij heeft 'n akm, dus vraag ik hem om niet te schieten. Wat hij ook niet doet, en we praten ffe over wat ik met z'n moordenaar heb gedaan.

Dan zie ik oppeens dat die ghillie d'r opnieuw ligt, welliswaar in shock, dus maak ik die af met een paar hacks (een axe hackt :+ ). Joepla, kill confirmed! Wat was z'n gear: NVG's, , Mk 48, AS50, L85, ... noem het op! Dus ik pak lekker al die gear, na zo'n ninja-stealth kill heb ik die toch wel verdiend :D

Oppeens komt die gast met z'n AKM naast me staan: BAMBAMBAMBAM... Ik dood, hij al die gear, en dan zegt hij in de chat: "Ja ik ben een bandit, en zo gaat dat met bandits he...". Dat er mensen zijn die newspawns gaan snipen, just for fun, daar kan ik nog mee leven. Maar als je zelf neergesniped bent als newspawn, er dan iemand anders jouw moordenaar killed en zich friendly voordoet, dan is het laagste wat je kan doen die gast een steek ik de rug geven en de benen nemen... Dat vind ik geen bandit zijn, dat is gewoon zielig.

Oke, niemand is te vertrouwen in DayZ. Maar zo erg dacht ik nu ook niet dat het was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Die dude is een held en jij faalde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed even als recap

De GoT private draaide op 1 click achtige software

dwz 1 batchfile die xampp ( :r ) installeerde instelde opstarte en perlscriptjes draaide gevolgd door de dayz server..

nu we toch opnieuw moesten beginnen alles meteen goed aangepakt!

- Standalone MySQL
- Strawberry Perl
- Clean arma2oa dir
- ayan4m1's lightweigt git's (zelf ge repacked)
- clean install BEC met aangepaste schedules
- alle admintriggers en function edits opnieuw en verbeterd uitgevoerd
- clean install wordpress voor de site
- clean install admin panel met onze aanpassingen
- admins opnieuw aangemaakt met hetzelfde wachtwoord

nog even en we zijn weer terug!
Gebruik svp de chat op GoT2dayz.nl voor slowchat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 63 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht