GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
dat is iets in DayZ zelf,IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:37:
ik word een beetje flauw van het steeds bewusteloos inloggen, dit is nou al de 5x deze week dat ik die heel langzame zandloper in beeld heb
ik kan de database aanpassen dat je niet unc. inlogt maar de eerst volgende keer dat je verkeerd/tesnel uitlogt lig je weer unconcious
en je kan gebouwen laten instorten?!
voorkomt een soort van cheaten, dus doe maar nietJoSchaap schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:41:
[...]
dat is iets in DayZ zelf,
ik kan de database aanpassen dat je niet unc. inlogt maar de eerst volgende keer dat je verkeerd/tesnel uitlogt lig je weer unconcious
player kill in safezone = ban (eerst voor 7 dagen, daarna een maand, daarna perm)godofal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:42:
maar dat is dus niet enforced op een manier dat het onmogelijk is? (ie: schieten doet geen schade, je kán geen spul jatten uit een pack)
en je kan gebouwen laten instorten?!
wordt gelogd incluis locatie, slachtoffer, enz. ontkom je niet aan.
admins enforcen dit onsight of als we er even niet waren zodra we het in de logs terugzien.
backpack theft enzo is gewoon common knowledge friendly = vriendelijk, en dus niet lachend iemand beroven
gebouwen laten instorten kan inderdaad door er:
- granaten op/in te gooien
- satchels in de plaatsen
- heli tegenaan vliegen
- ural tegenaanrijden
- of 2 a 3 smoke grenades tegenaan/in te gooien
Verwijderd
Ik heb Battleeye Rcon maar daarmee wil et niet lukken.
enige commands daar zijn dit:
loadBans
bans
ban [player #] [time in minutes] [reason]
addBan [GUID] [time in minutes] [reason]
removeBan [ban #]
writeBans
en met "bans" zie je alle bans op alle servers, das een zooite ongeregeld, daar vind je je eigen ban niet meer terug.
Verwijderd
ja maar het is een zooitje ongeregeld met 10x dezelfde bans van mensen. Mijn ban is er niet tussen te vinden.JoSchaap schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:22:
je eigen ban herken je toch gewoon terug aan de reason?
En binnen welk tijdsbestek zijn al die bans?
Die van van mij was gisteren, er staan ook geen tijden of nix bij
Verwijderd
Busje los, band lek...fuck nog niet helemaal klaar met de rescue missie. Op zoek naar een wiel dus alleen de overload aan zombies werd mij bijna fataal. Streepje mij weer redden en terwijl ik bewusteloos lig te wachten om weer ingame te geraken gaat Streepje neer. Geen hulp in de buurt dus Streepje gaat flat-line...en moet de wandeling vanaf de kust naar het vliegveld gaan maken. Ik weer wakker, Streepjes body geloot en wachten tot Streepje weer bij de bus arriveerde (meestal komt de bus naar jou toe toch?
Streepje blij want die kreeg onderweg een lift maar na 5 min minder blij, bestuurder crashed zijn voertuig dus Streepje te voet verder...en ik maar wachten...en maar wachten. Streepje eindelijk daar, zijn gear weer verzameld en de zoektocht naar het wiel kon weer beginnen. Met de trekker de wijde wereld ingetrokken maar wanneer je een wiel niet nodig hebt, liggen ze overal en wanneer je ze wel nodig hebt...juist nergens te vinden
Trekkertje werd dorstig dus retour richting de bus om even wat sapjes in de tank te gooien. Even in de bus bijkomen en in de bagageruimte op zoek naar de jerrycan BOEM headshot...dood
ZEDRAPER bedankte nog vriendelijk voor de tractor en nam nog wat goodies van mijn lijk mee om vervolgens met de noorder-zon te vertrekken. De 1 zijn dood...
Vanavond maar weer even op zoek naar een tractor want chilled heeft er nog 1 van mij te goed. Met voorkeur 1 met ZEDRAPER achter het stuur...als ik je tegenkom heb je je laatste blikje bonen gegeten jonguh
Verwijderd
Verder heel veel empty tin cans en soms de meest vreemde loot zoals een G17 met 2 DMR mags of een M1014 met 1866 slugs, Lee enfield met CZ550 ammo en al dat soort grappen
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Erg gaaf dit te lezen RPM! Leuk om zo nu en dan die verhalen te lezen! Ben benieuwd naar het vervolgVerwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:25:
*knip vanwege te lange tekst*
[ Voor 7% gewijzigd door Cyw00d op 24-08-2012 17:06 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Loot wordt gespawned door de client en niet door de server. Zodra je binnen een x aantal meter komt van een lootspot geeft je client het command om de loot te spawnen. Kan Cywood of JoSchaap dus niet zoveel aan doen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:49:
@Cywood en @JoSchaap opvallend veel dezelfde loot wordt gespawned momenteel. Het viel mij daarstraks op toen ik op zoek was naar een map. In 4! verschillende supermarkten trof ik enkel watches aan. Per supermarkt lagen er soms wel 4 bij elkaar. Ook andere spelers gaven ingame al aan dat er veel hetzelfde spawned dus het lijkt geen incident.
'I reject your reality and substitute my own'
Ik kwam aan bij NWA, zag dat er een bus stond met lek voorwiel en een dode DK Fries.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:25:
Vervolg op RPM Vision z'n verhaal
Gelukkig kon ik van zijn lichaam een tentje jatten ( daarvoor bedankt,. dode mensen hebben er toch niks aan )
Op dat moment begon ik over de bus op de sidechat. Streepje was wel heel erg geinstresseed en stond erop dat hij er eerst aankwam voordat hij mij wou vertellen welke wiel kapot is ( was moeilijk te zien ).
In de tussentijd ben ik gaan searchen naar de missing wiel.
Gevonden net buiten vybot, kwam daar ook nog een ATV tegen die gekanteld was.
Ik terug met de wiel en een jerrycan richting de bus, wou dat ding graag meenemen.
Wist nog steeds niet dat de bus van streepje was ( weet ik nu dankzij jouw lang verhaal )
Streepje arriveerde eindelijk bij NWA. Bus gefixt. en nog even naar z'n lichaam gezocht zonder succes.
Wij richting vybor om die ATV recht te trekken, zodat streepje daarmee verder kon.
Bleek nog een hele klus te zijn om dat stink ding recht te trekken.
Uiteindelijk succes. op dat moment zag ik streepje even niet meer en ook de atv niet meer.
Ineens dikke rookwolken, ik van oh snoes ! STREEPJEEEE =(
Start de bus en rij meteen erheen, terwijl ik op 5 sec afstand was " Streepje has been killed "
Lullig,... blijkbaar was de atv "heel" maar zodra streepje erop stapte deed het BOOM!
ATV viel niet meer te redden, ik snel mijn bus in veiligheid brengen ( rechtstreeks naar m'n kamp gereden )
Op dat moment zag ik ook nog eens een rode tractor onder de brug staan, deze zou ik later ophalen wanneer ik de bus geparkeerd heb.
Zodoende 20 minuten later was ik onderweg naar vybot om de tractor op te halen en eventuele loot wat er inzat. Ik check de tractor all fine. even wat loot verplaatsen in de tractor en.. klaar om te gaan !
Ik rij de weg op, BOOM headshot....
First thought : $!(@#U!)E ZEDRAPER !!!!.
Deze beschuldiging bleek juist te zijn, ik spawnde opnieuw bij de kust en per toeval reed net KIDO voorbij met de motor, hij wou deze terug brengen naar zijn kamp.
Ik vroeg om hulp blablabla zedraper must die.
Kido zag gelukkig de ernst van de zaak in, en was het ermee eens dat zedraper verdiende te sterven.
Samen met KiDo richting vybor om af te rekenen met zedraper.
Helaas voor mij, moest zedraper zo nodig mijn tractor crashen
Treurig voor mij, wou hem neerschieten. Maar andere kant was blij dat hij eindelijk eens dood was
Vanavond ga ik jagen samen met de zedraper task force om zijn terreur eens halt te roepen
Loading
En we wachten nog even.
Heb van hetzelfde last momenteel. In de ochtend als het relatief rustig is komt het loading screen niet eens voorbij en zit ik er zo in. Iedere avond daarin tegen als het drukker is zit ik altijd vast of loading.jeroenm17 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:30:
Jammer genoeg sta ik al 30 min op het loading screen.
Ik kan iedere willekeurige server joinen met minder dan een man of 10 erin, zodra dat er een stuk meer worden sta ik vast op loading
de eerste poging had ik na 30 min afgebroken
inmiddels staat de tweede poging op 50 minuten
nadeel van een populaire passworded private server
zodra er nieuws is over dedicated hosting laat ik het weten
[ Voor 16% gewijzigd door JoSchaap op 24-08-2012 22:46 ]
Edit: maar nu werd ik gekicked tijdens het connecten, heeft dat nog een reden?

[ Voor 27% gewijzigd door Gyrolion op 24-08-2012 23:00 ]
Wordt de server eigenlijk periodiek gereset?
daar loopt al een lijstje voorjeroenm17 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:49:
Wie gaat die dedicated betalen dan? aangezien het een populaire server is kan er misschien onder de leden wat bij gesprongen worden?
Intentionally left blank.
Mischien toch maar eens proberen, ken de map wel uit mijn hoofd van alle warfare sessies welke ik erop gespeeld heb, dus dat kan enkel maar een voordeel zijn
Voor de GOT Server heb ik gewoon de laatste versie van Dayz nodig?
[ Voor 7% gewijzigd door timofp op 25-08-2012 01:04 ]
Is ook echt totáál niet mijn ding!timofp schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 01:01:
Ben echt aan het twijfelen om dit nu ook eens te spelen tijdens mijn vakantie... Heb de games allemaal, speel de serie als sinds OFP, het enige wat me tegen houd is eigenlijk het zombie thema.... Ik heb totaal niks met zombies, absoluut niet mijn ding....
Dit spel gaat echter niet alleen om zombies, het gaat meer om het aspect qua overleven!
De spanning of je spelers tegenkomt. Zou je nou wel of niet die crashed heli looten, straks ligt er ergens een sniper!
Het is gewoon spannend.
Alhoewel de game echt een stuk minder leuk is geworden doordat er nu zoveel spelers zijn.
Er zijn erg veel hackers en cheaters waardoor het spel saai wordt.
Maar bij de standalone zou die dichtgetimmerd moeten zijn voor hackers. ( Als het tenminste niet op de arma engine werkt )
ik zei vannacht al wat er aan de hand was ;-)Gyrolion schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:30:
De server is al een tijdje down.. wat er precies aan de hand is weet nog niemand denk ik.
de internetverbinding daar is *POEF* dus de server draait nog wel, maar heeft geen internet meer
aangezien de server op zn werk staat zal het wel tot maandag duren gok ik
Agh jammer, want ik heb net weer een paar uur op de normale servers zitten spelen en ineens midden in het bos was ik dood.. geen schoten niks gehoord.. kut hackers. (want iedereen was ineens dood)JoSchaap schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:35:
[...]
ik zei vannacht al wat er aan de hand was ;-)
de internetverbinding daar is *POEF* dus de server draait nog wel, maar heeft geen internet meer
aangezien de server op zn werk staat zal het wel tot maandag duren gok ik
Edit: word aan gewerkt
edit2: Server is nu aan het opstarten
Hier een schets van wat er gebeurd is:
Gisteren op mijn werk mijn eigen HDD lostgehaald zonder PC uit te doen (had geen zin om alles opniew op te starten etc). Vervolgens is vanacht mijn PC automatisch gaan restarten vanwege windows updates (Zal ik direct uitzetten ^^). Hierdoor had hij een verkeerde boot volgorde en kon niet meer opstarten, collega heeft de SSD weer op 1 gezet en nu boot hij weer normaal. Server draait nu weer, excuses.
[ Voor 88% gewijzigd door Cyw00d op 25-08-2012 13:15 ]
[ Tesla MIG MYP ]
wat voor lol is er nou aan om 2 knoppen in te drukken en iedereen dood te hebben om vervolgens iedereen te gaan looten?
hack dan redelijke (niet OP) gear en ga vervolgens legit spelen, als je zo graag het verzamelen+overleven wilt overslaan...
Dat heet macht, als je hacked heb je macht over andere spelers.. en daardoor schijn je je beter te voelen. De hele wereld is ook gebouwd op macht.. leiders etc.. Is dit niet te halen door normaal het spel te spelen omdat je er gewoon slecht in ben kan je dus gaan vals spelen. Dus dit zal je in alle spellen zien. Net als dit in de echte wereld voorkomt.godofal schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:13:
ik snap dat hele "PVP hacking" niet echt
wat voor lol is er nou aan om 2 knoppen in te drukken en iedereen dood te hebben om vervolgens iedereen te gaan looten?
hack dan redelijke (niet OP) gear en ga vervolgens legit spelen, als je zo graag het verzamelen+overleven wilt overslaan...
als jij in je eentje of met zn 2en een groep van 5+ onderuit haalt zonder te hacken; dát is macht en dan voel je je ook machtig. 100% terecht in die situatie
veel beter gevoel dan dat soort spul
maar goed, blijkbaar vinden die hackers dat dus niet

Weet al zeker dat het op de Arma engine gaat draaien, het probleem is dat door de sterke toename in spelers ook meer exploits voor hacks gevonden zijn, Battle eye is niet geavanceerd genoeg om het tegen te houden.Meemzeh schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:58:
[...]
Is ook echt totáál niet mijn ding!
Dit spel gaat echter niet alleen om zombies, het gaat meer om het aspect qua overleven!
De spanning of je spelers tegenkomt. Zou je nou wel of niet die crashed heli looten, straks ligt er ergens een sniper!
Het is gewoon spannend.
Alhoewel de game echt een stuk minder leuk is geworden doordat er nu zoveel spelers zijn.
Er zijn erg veel hackers en cheaters waardoor het spel saai wordt.
Maar bij de standalone zou die dichtgetimmerd moeten zijn voor hackers. ( Als het tenminste niet op de arma engine werkt )
Denk dat het mensen zijn die zich vervelen. Als je eenmaal gear en alles hebt is er geen reet meer te doen in DayZ behalve PvP. Sommige mensen vervelen zich zo hard dat ze maar gaan hacken.godofal schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:13:
ik snap dat hele "PVP hacking" niet echt
ArmA 2 engine is gewoon ruk voor een andere game behalve ArmA 2 door trusted client model waardoor de client scripts kan draaien en het hacken dus redelijk eenvoudig is.Sn0wblind schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:43:
[...]
Weet al zeker dat het op de Arma engine gaat draaien, het probleem is dat door de sterke toename in spelers ook meer exploits voor hacks gevonden zijn, Battle eye is niet geavanceerd genoeg om het tegen te houden.
[ Voor 29% gewijzigd door spookz0r op 25-08-2012 14:07 ]
Verwijderd
ik zie hem online

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 14:10 ]
Is inmiddels weer onlineVerwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:09:
Is de GoT server nog offline?
ik zie hem online
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Incompl te
Verwijderd
Lol !JoSchaap schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:14:
anders gaat je fiets ff stuk op een rotplek..
[afbeelding]
Ik mis nog meer melee wapens! een soort zombie roadrage game maken
De bult af fietsen met je honkbal knuppel of ketting en dan kijken hoe ver dat zombie hoofd kan doorrollen/vliegen.
Verwijderd
Haha dan rename ik mn char naar AshVerwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:09:
Rare spawn in deer huts: Chainsaw, met jerrycans als ammo.
[YouTube: http://youtu.be/OxJsN7tnBDE]
ik begin nu langzamerhand uit de starting area te raken, maar heb bij lange na niet genoeg crafting mats kunnen vinden, zit mss op de helft van wat ik nodig heb voor lvl75 zodat ik aan de volgende tier kan beginnen
en dan heb ik het over ore/cloth, de vials of weak blood e.d. trophys heb ik al helemaal niet genoeg van om goed wat spul te discoveren
iemand anders hier last van?
en nee, ik heb niet elke resource overgeslagen, ben niet achter elke aangegaan maar toch wel een behoorlijk aantal imo
en ik ben blind

edit2: nog leuker, kan het bericht niet copypasten omdat tweakers.net het herkent als een dubbelpost

[ Voor 10% gewijzigd door godofal op 25-08-2012 21:03 ]
Verwijderd
Je zit momenteel in het DayZ forumgodofal schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:58:
12uur GW2 spelen voelt niet lekker aan bij de rechterhand![]()
ik begin nu langzamerhand uit de starting area te raken, maar heb bij lange na niet genoeg crafting mats kunnen vinden, zit mss op de helft van wat ik nodig heb voor lvl75 zodat ik aan de volgende tier kan beginnen
en dan heb ik het over ore/cloth, de vials of weak blood e.d. trophys heb ik al helemaal niet genoeg van om goed wat spul te discoveren
iemand anders hier last van?
en nee, ik heb niet elke resource overgeslagen, ben niet achter elke aangegaan maar toch wel een behoorlijk aantal imo
ik heb vandaag een beetje op de drukte gelet, volgens mij zijn restarts het best in te plannen op:
17:30 en een om 5:00
ik zal zo wel ff achter de pc kruipen
17:30 loopt het namelijk leeg effe (etenstijd)
[ Voor 13% gewijzigd door JoSchaap op 25-08-2012 21:39 ]
Verwijderd
Doe maar restart om 18:00 en 12:00 ofzo...JoSchaap schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:32:
oh is het weer zover?
ik heb vandaag een beetje op de drukte gelet, volgens mij zijn restarts het best in te plannen op:
14:00 en een om 4:00
ik zal zo wel ff achter de pc kruipen
*edit* om 22:15 ga ik m ff down brengen om onderhoud te doen (en indien het me lukt, scheduled restarts in te brengen met announcements)
[ Voor 40% gewijzigd door JoSchaap op 25-08-2012 21:52 ]
na een uurtje of 4 met dat aantal spelers duurt het gewoon 15 min, ik kwam er vlak voor de restart (net) ook in na 15 min op loading
server is weer terug, scheduler moet zo inkicken
[ Voor 19% gewijzigd door JoSchaap op 25-08-2012 23:01 ]
Verwijderd
ik heb de server aangepast om scheduled te spammen en te restarten (dwz hij spamt om de 20 min de restart tijden, en 20 - 15 - 5 min voor de restart overdags, 's nachts alleen ff 2 min voor de restart (dan speelt meestal niemand))
restarts om 17:30 (etenstijd) en om 5:30 (tijd om naar bed te gaan!
tevens lijk ik per ongeluk ook een vloekfilter aangezet te hebben , ik zal deze zo nog even africhten want shit vind ik gewoon een woord dat kan, net als fuck-it enz.. zelfs zombies zeggen het ingame
al met al zou de boel nu beter moeten lopen, met 1 kant tekening, de tentjes..
ik heb net een tent gevonden, opgezet, items erin gedaan en gesaved. er even 5 min bij gelegen en toen het spel afgeslote, ik ben benieuwd wat er morgen na de restart van over is en log ook het DB gedrag ervan atm
de test-tent op zn mooi verkapte plekje

ook heb ik ongevonden voertuigen en voertuigen die al meer als 2 dagen niet gesaved zijn verwijderd zodat er nieuwe meuk kan spawnen.. ben benieuwd of er nu ook choppers tussen zitten
[ Voor 14% gewijzigd door JoSchaap op 26-08-2012 03:03 ]
Verwijderd
Notitie aan mezelf: alle vehicles altijd saven als ik in m'n tentenkamp komJoSchaap schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 02:23:
ook heb ik ongevonden voertuigen en voertuigen die al meer als 2 dagen niet gesaved zijn verwijderd zodat er nieuwe meuk kan spawnen.. ben benieuwd of er nu ook choppers tussen zitten
Verwijderd
Beeing at the right place at the right moment, alle auto's die ik momenteel in bezit heb, heb ik ergens langs de weg gevonden. Alleen en ik nu wel m'n fiets en m'n motorcycle kwijtIrcghost schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:44:
Goed bezig RienspyHoe krijg je het voor mekaar trouwens om zoveel te vinden? Ik loop constant NW af te struinen, maar vind echt nauwelijks iets..
Maar het feit dat ik een tentje heb met een extra L85 en M249 maakt veel goed ^^
Verwijderd
Zal wel aan mij liggen dan maar ik heb nog nooit een tent gevonden, nog nooit een ghillie suit en ook nog nooit een vehicle op de tweakers serverVerwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:50:
[...]
Beeing at the right place at the right moment, alle auto's die ik momenteel in bezit heb, heb ik ergens langs de weg gevonden. Alleen en ik nu wel m'n fiets en m'n motorcycle kwijt
Maar het feit dat ik een tentje heb met een extra L85 en M249 maakt veel goed ^^
Verwijderd
Voor vehicles helpt het om de spawnplekken op de kaart af te schuimen, en als je d'r een vind kan je die dan repareren. Tentjes kan je vaak vinden in supermarkten en residentals, en voor ghillie's kan je ook in residentals kijken, of crash sites...Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:07:
[...]
Zal wel aan mij liggen dan maar ik heb nog nooit een tent gevonden, nog nooit een ghillie suit en ook nog nooit een vehicle op de tweakers server
Verwijderd
Ik weet het, heb alleen het geluk nog niet gehad en van spawn plek naar spawn plek lopen kost tijdVerwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:12:
[...]
Voor vehicles helpt het om de spawnplekken op de kaart af te schuimen, en als je d'r een vind kan je die dan repareren. Tentjes kan je vaak vinden in supermarkten en residentals, en voor ghillie's kan je ook in residentals kijken, of crash sites...
Verwijderd
Daarom zijn er auto'sVerwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:14:
[...]
Ik weet het, heb alleen het geluk nog niet gehad en van spawn plek naar spawn plek lopen kost tijd
Maar inderdaad, ze zouden DayZ ook onder de categorie "kansspellen" kunnen steken, er komt zoveel geluk/toeval aan te pas dat je beter een goed karma hebt
Z'n naam is: vaniaandkivucceex
Edit: Hij is los.
[ Voor 7% gewijzigd door Dorest0rm op 26-08-2012 11:53 ]
Hehehe. Ik zag je in eens voor me staan(je keek ook mijn kant op) gelukkig kon ik je net op tijd neerhalen met m'n M14...Er ligt nog troep in je body als je wat wiltIrcghost schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:19:
Ahh we wilden 2 spelers opjagen in een boot vanuit de heli, brengen we dat ding tot zinken.. jaag ik op ze van de grond krijg ik een nekschot
Ik kan je misschien vanavond wel helpen met onderdelen zoeken.IlIlIlIlIl schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:51:
Chopper gevonden nu nog repairen wie me helpt mag mee vliegen
[ Voor 85% gewijzigd door Sn0wblind op 26-08-2012 14:35 ]
[ Voor 103% gewijzigd door Sn0wblind op 26-08-2012 15:55 ]
Bij het inloggen sta ik ineens in een hokje met al mn gear...Maar naast me staat ineens iemand anders. Ik schrik me de pleuris probeer de deur te openen en ren naar buiten en om een hoekje.
Meneer in het hokje stelt zich voor als Zeitgeist en is gelukkig friendly...phew.
Met Zeitgeist even naar de winkel geweest en pas toen zag ik dat dit helemaal niet mijn gear was, zelfde wapen maar had ineens twee mags meer en een ander pistool en veel meer vlees in mijn backpack. Zeitgeist heeft me gelukkig even kunnen helpen met het vullen van de tractor en zo kon ik mijn weg vervolgen opzoek naar mn vriend die aan de andere kant van de map zat. 10 min later hadden we elkaar weer gevonden en we leefden nog lang en gelukkig...
Iemand anders die dit ook had meegemaakt? Alle spelerdata van Zeitgeist lijkt gewoon ge-copy paste te zijn naar mijn data

Het is misschien gezellig om dit misschien eens per week te doen of grootschalig en dan 1 keer per maand.
Als mensen dit een leuk idee vinden wil ik de organisatie wel op me nemen en het verder uitdenken. Uiteraard moet cywood dit wel goed vinden
Dus ik snel materiaal bij elkaar verzamelen, ik had in de 10 minuten rondscharrelen al een rotor zien staan, en de engine lag 2 huisjes verderop blijkbaar. Hoarder als ik ben heb ik natuurlijk altijd 2 jerrycans bij me voor het geval ik een vehicle tegenkom. Ik liep snel terug naar de chopper, maar blijkbaar had de groep die ook de chopper wilde hem net gerepareerd, ze hadden alleen nog fuel nodig. Ja daahaag, denk ik, dat is mijn chopper! Dus ik snel dat ding bijvullen en ninja-ninja dat ding weg kapen...
De side channel ontplofte. ik heb "ban" zien langs komen, alsmede "mongool", "idioot", "kut", nog net niet het k-woord, maar ik was blijkbaar wel in een mierenhoop gaan staan. Nadat ik een half uurtje was uitgescholden (bedankt daarvoor jongens =_=;) bleek dat de groep die de heli ook wilde, al een tijd bezig was met materiaal zoeken voordat ik online kwam. Wist ik veel...
Maargoed, ze hebben uit eindelijk hun chopper terug, en er ligt er nog één ergens op de map. Sorry dus, voor diegenen waarvan ik hem "jatte", en ik zal die derde vinden al is het het laatste wat ik doe
Winst = Papie = ZeroT0ne
Ja je hebt nu eenmaal van die zieligerds die zodra het even niet op hun manier loopt beginnen te schelden, heb er zelf ook al van mogen proeven.lieuwesosef schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:47:De side channel ontplofte. ik heb "ban" zien langs komen, alsmede "mongool", "idioot", "kut", nog net niet het k-woord, maar ik was blijkbaar wel in een mierenhoop gaan staan. Nadat ik een half uurtje was uitgescholden (bedankt daarvoor jongens =_=;) bleek dat de groep die de heli ook wilde, al een tijd bezig was met materiaal zoeken voordat ik online kwam. Wist ik veel...
Maargoed, ze hebben uit eindelijk hun chopper terug, en er ligt er nog één ergens op de map. Sorry dus, voor diegenen waarvan ik hem "jatte", en ik zal die derde vinden al is het het laatste wat ik doe
Je had die heli echt niet terug hoeven geven hoor.
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht