erg leuk spelletje dit, samen met een gozer gekocht en het is erg leuk samenwerken zo

probleempje alleen; hij zat in een server met een hacker die zichzelf naar hem teleporteerde en met een axe op hem inmepte, hij in paniek z'n PC uitgezet en herstart
blijkbaar ligt ie ergens dood te bloeden en moet ik hem gaan helpen
geen probleem, had toevallig de zooi die hij nodig had
dus ik naar hem toe gaan, ondertussen zie ik een deer hut
ga ik dat looten, en ben klaar "ff snel wegwezen hier, gewoon eraf springen en rennen"
blijkt dat je niet van zo laag (2meter!) kan springen
gevolg: uncontious voor 20 sec, dislocated bones en bleeding
gelijk bandagen erna, maar ik heb nu nog maar 2.9k blood, dus constant uncontious en kan ik niet de stad in om hem te helpen
[s]
ff klein omdat het eigenlijk niet mag
is er iemand toevallig die tijd heeft mij een blood transfusion te geven zodat ik mijn nobele queeste kan voortzetten? ik heb een blood pack voor mezelf
ik lig net ten noorden van elektro[/s] hij heeft zelfmoord gepleegd en gaat zichzelf looten en mij daarna helpen, dus geen hulp meer nodig
eigenlijk zou het zo moeten zijn dat zolang je nog genoeg voedsel in je lijf hebt (dus net gegeten) dat je een beetje blood terug zou moeten krijgen over tijd ipv het eet voor direct bloed
zou net wat realistischer zijn imo
en dan dat een stuk vlees beter vult dan een blikje sardines, want dat is ook niet erg realistisch atm
waar vind je trouwens matches? is dat compleet random of spawnen die ook op bepaalde plekken of hogere spawnrates op bepaalde plekken?
[
Voor 3% gewijzigd door
godofal op 24-08-2012 14:36
]