Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 19:45
Cyw00d schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:22:
Ik stel voor Lingor te draaien, is voor mij compleet nieuw maar die map is wel groter :)
Chernarus is 25x25 kilometer Lingor is 5x5 kilometer. Je bent alleen langer onderweg vanwege het water. Mocht je Lingor installeren zet dan bij server opties uit dat je spullen kwijtraakt als je gaat zwemmen ;)
IceTeaGX schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:48:
Wat zijn de bandwith vereisten eigenlijk voor dit game?
Systeemeisen heb ik wel kunnen vinden:
2.5GHz Quad, Memory niet zo belangrijk (2GB zou voldoende moeten zijn)
Minstens 2TB aan dataverkeer. Ook 50gb aan hdd ruimte nodig.

[ Voor 29% gewijzigd door spookz0r op 21-08-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Junia schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:42:
Zucht.
Beter fixen ze eens dat flauwvallen, dat is echt te zielig voor woorden.
Ben vandaag al 2x doodgegaan omdat er een zombie van 50m afstand naar me toe kwam sprinten, 1 hit en boem, unconscious... doei 8k blood --> dood.

Unconscious moeten ze echt enkel doen als je onder de 4000 blood komt ofzoiets. Op het moment slaat de randomfactor nergens op.
Als je onder 9k bloed hebt bestaat er een kans dat zombies je unconscious kunnen slaan, daarboven kunnen ze dat niet. Onder de 3k bloed betekent iedere seconde een 1 op 100 kans dat je flauwvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Als je eet of drink icoontje rood is slaan ze je ook sneller KO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Cyw00d schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:57:
i3d is goedkoper, maar dan hebben we niet meer de backoffice die we hebben (webadmin) en map met players en vehicles etc.

32 slots = 29,90 excl eenmalig 6,50 aansluitkosten. dit zijn de prijzen voor een private server, geen public server. Daar komt nog 10 euro bij omdat het zo lastig op te zetten is blijkbaar:
http://www.i3d.net/gamehosting-pricing.php
kun je niet zelf een server hosten, of moet dat perce via zo'n 3th party bedrijf?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
himlims_ schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:27:
[...]

kun je niet zelf een server hosten, of moet dat perce via zo'n 3th party bedrijf?
Ik heb nu thuis een server draaien, alleen schijnen veel mensen gekickt te worden etc,vandaar dat we een alternatief zoeken. Ik heb zelf de voorkeur voor een server bij bijvoorbeeld TransIP (Blade Pro). Dat is betaalbaar als meerdere mensen meebetalen. Dan hebben we vrijheid in instellingen en mogelijkheden en plugins en mappen etc.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ben bezig een killfeed (admin only) toe te voegen aan de server :)

de dayz devs hebben dit er namelijk uitgesloopt, maar we zijn niet voor niets tweakers :Y)

dit omdat we niet konden zien wie we moesten bannen..

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 09:36
Iemand geïnteresseerd in een FN FAL? (ruil)

[ Voor 8% gewijzigd door Lee245 op 21-08-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessante game... Eens even goed de guides doornemen want het is iets lastiger dan gedacht.

Twee korte vragen: Als ik een server met bv 40 man join. Zitten er dan maar 40 man in de hele wereld. Of zitten echt alle spelers in die wereld?

Misschien noobvraag: Maar hoe kan ik iets van mijn inventory in mijn hand doen? Ik heb bv een zaklamp of een bijl gevonden, maar ik kan er niks mee.
Wapens ben ik nog niet tegen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
spookz0r schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:08:
Als je eet of drink icoontje rood is slaan ze je ook sneller KO
Interesting, thanks. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:24

Gotez

42

lol, die bijl is inderdaad tricky. Daar moet je op clicken en equipen. Inventory sluiten en dan op F drukken zodat deze geselecteerd wordt. Daarna moest ik deze met R reloaden zodat er weer 10000 keer mee geslagen kon worden. Werkt inderdaad niet simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 14:47
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:42:
Interessante game... Eens even goed de guides doornemen want het is iets lastiger dan gedacht.

Twee korte vragen: Als ik een server met bv 40 man join. Zitten er dan maar 40 man in de hele wereld. Of zitten echt alle spelers in die wereld?

Misschien noobvraag: Maar hoe kan ik iets van mijn inventory in mijn hand doen? Ik heb bv een zaklamp of een bijl gevonden, maar ik kan er niks mee.
Wapens ben ik nog niet tegen gekomen...
de server is de wereld. dus als er een server is met daadwerkelijk 18 man spelende. dan zijn er 18 man in die wereld. is per server ;)

Betreft tips, youtube -> " Dayz Guide "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 08:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Cyw00d wat ik niet snap is waarom wij bij i3d niet de mogelijkheid hebben om plugins en maps te verwisselen.. We mogen toch lekker zelf weten wat wij willen laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Ircghost schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:13:
Cyw00d wat ik niet snap is waarom wij bij i3d niet de mogelijkheid hebben om plugins en maps te verwisselen.. We mogen toch lekker zelf weten wat wij willen laten draaien?
Omdat de toegang beperkt is. Je krijgt een server en toegang tot een config file, meer niet. (Volgens mij hoor).

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Cyw00d schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:57:
i3d is goedkoper, maar dan hebben we niet meer de backoffice die we hebben (webadmin) en map met players en vehicles etc.

32 slots = 29,90 excl eenmalig 6,50 aansluitkosten. dit zijn de prijzen voor een private server, geen public server. Daar komt nog 10 euro bij omdat het zo lastig op te zetten is blijkbaar:
http://www.i3d.net/gamehosting-pricing.php
Euhm als ik dayz selecteer in het lijstje

"This game can only be ordered as public server.
This game server has a minimum of 40 slots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Als er behoefte aan is kan ik wel een (fatsoenlijke) nederlandse/engelse stappen guide maken voor het instaleren en bijhouden van DayZ Lingor.
Zelfs de Engelse guide is alles behalve duidelijk op hun forum.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
jterpstra schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:17:
[...]

Euhm als ik dayz selecteer in het lijstje

"This game can only be ordered as public server.
This game server has a minimum of 40 slots."
Had ik niet gezien, maar daar gaan we al. TransIP heeft mijn mailtje zojuist doorgestuurd naar de marketing afdeling om te kijken of ze korting kunnen geven.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
True schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:19:
Als er behoefte aan is kan ik wel een (fatsoenlijke) nederlandse/engelse stappen guide maken voor het instaleren en bijhouden van DayZ Lingor.
Zelfs de Engelse guide is alles behalve duidelijk op hun forum.
Zou erg handig/welkom zijn. Heb het een week terug zelf geprobeerd (via DayZ wiki) maar heeft me aardig wat pogingen/googlen gekost om het werkt te krijgen.

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb dus nog een laptop staan die aan de eisen voldoet en die loopt te verstoffen op mijn kast.. onze verbinding is 100/20, weet niet of dat genoeg is..? Misschien kan ik het gewoon eens opzetten en kijken of het wat is? Je eigen is toch gratis neem ik aan?
Het zal waarschijnlijk hetzelfde of marginaal beter zijn, maar proberen kan altijd denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Ircghost op 21-08-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Ircghost schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:47:
Ik heb dus nog een laptop staan die aan de eisen voldoet en die loopt te verstoffen op mijn kast.. onze verbinding is 100/20, weet niet of dat genoeg is..? Misschien kan ik het gewoon eens opzetten en kijken of het wat is? Je eigen is toch gratis neem ik aan?
Het zal waarschijnlijk hetzelfde of marginaal beter zijn, maar proberen kan altijd denk ik.
Dus je hebt een laptop die ligt te verstoffen, met specs die hierbij in de buurt komt ?

http://support.dayzmod.co...ction=displayarticle&id=1
CPU: Modern Quad Core @ 2.0Ghz+ (CPU is the main bottleneck for an ArmA server, so the more powerful the better)
RAM: 8GB (RAM isn't a big issue in an ArmA server, so don't be overly concerned with having copious amounts)
Storage: 50GB+ HDD - 500 IOPS minimum. SSD or 15k RPM SAS is recommended.
Network: 100Mbps+ dedicated. Bandwidth cap must be at least 2TB or more.
Slots: All servers must be running at 40+ slots, or 30+ in areas where bandwidth is expensive and where permitted. (Usually reserved for developing countries or remote regions)
Operating System: Windows 2003, 2008, 2008 R2

Beste laptop dan :P

- Ik zal even me baas lief aankijken. ik weet dat er nog een server ligt te verstoffen
Geen flauw idee wat van systeem het is,.. maar stel dat het qua specs prima genoeg is en het mag van de baas......
Dan kan ik eventueel wel hosten. kan cyw00d z'n pctje ook weer gebruiken.
Lijkt mij maar niks een game hosten op mijn main pc. vooral als er geen load balancing op het netwerk is.. succes met eens een youtube filmpje kijken et cetera

[ Voor 17% gewijzigd door osmosis op 21-08-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ja dat heb ik ja, heb net een nieuwe game bak dus gebruik me laptop niet meer :P (zit zelfs **** een BR-brander in, waarom ik ooit had bedacht dat dat zinvol was ..)
*enige ding is dat ik 4gb Ram heb, maar als Cyw00d zegt dat hij daar niet in de buurt komt dan moet het wel goed zitten, anders dan is het pech en geen laptop xD.
Heb er nu nog W8 CP op staan, maar wilde deze week daar toch linux op gooien. Kan er ook wel even Windows Server op zetten natuurlijk, doe wel meteen 2008 R2 dan.

[ Voor 52% gewijzigd door Ircghost op 21-08-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Ircghost schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:21:
Ja dat heb ik ja, heb net een nieuwe game bak dus gebruik me laptop niet meer :P (zit zelfs **** een BR-brander in, waarom ik ooit had bedacht dat dat zinvol was ..)

Heb er nu nog W8 CP op staan, maar wilde deze week daar toch linux op gooien. Kan er ook wel even Windows Server op zetten natuurlijk, doe wel meteen 2008 R2 dan.
Post eens spec van dat beestje :P
Klinkt wel interessant. Misschien wil dit best wel werken :P dayz hosten op laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

jterpstra schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:24:
[...]

Post eens spec van dat beestje :P
Klinkt wel interessant. Misschien wil dit best wel werken :P dayz hosten op laptop
Als ik vanavond thuis kom dan dump ik hier wel even een CPUID log, is het ook meteen duidelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:47:
Een laptop is echt 10x niks voor een server te draaien lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:31:
[...]

Een laptop is echt 10x niks voor een server te draaien lol
Bij gebrek aan iets beters...
Tenzij jij natuurlijk een 19 inch blade server hebt liggen met 8 cores en iets van 8GB ram en een paar raptor schijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ja jongens het maakt mij ook allemaal niet uit he?
Kijk dat ding ligt daar niks te doen, ik kan dit weekend wel even proberen het op te zetten kijken of het werkt.. werkt het niet dan hebben we niks verloren (jullie doen sowieso niks, dus jullie verliezen al helemaal niks.. en ik krijg wat leerzame ervaring met het opzetten van een game server :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:54
Ik heb hier een Dual Quadcore server (wel maar 2 GHz) met 16GB ram.
Maar spijtig genoeg gaat de 50/3 verbinding het niet halen vrees ik.

Ook is het met dit weer een beetje te warm om die te laten draaien. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ircghost schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:21:
Zet er maar Windows op, aangezien DayZ alleen op windows servers gehost kan worden :(

*gaat bezig met stappen guide voor Lingor*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

True schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:45:
[...]

Zet er maar Windows op, aangezien DayZ alleen op windows servers gehost kan worden :(

*gaat bezig met stappen guide voor Lingor*
Zie ik nou iets over het hoofd of jij? :P Ik zei toch dat ik een Windows Server 2008 R2 ga installeren, of is dat stiekem van Linux xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
IceTeaGX schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:44:
Ik heb hier een Dual Quadcore server (wel maar 2 GHz) met 16GB ram.
Maar spijtig genoeg gaat de 50/3 verbinding het niet halen vrees ik.

Ook is het met dit weer een beetje te warm om die te laten draaien. :/
ik heb nu een 25/1.5 verbinding volgensmij.. UPC 25mbit down en 1.5mbit up

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Cyw00d schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:51:
[...]

ik heb nu een 25/1.5 verbinding volgensmij.. UPC 25mbit down en 1.5mbit up
Ow ik dacht 1.5 down en 25 up :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Installatie guide voor het installeren van Lingor Dayz:
  1. Download de laatste volledige versie van DayZLingor: link, kijk waar 'full' staat, daar bij staat de torrent file als je met een torrent wil downloaden(aan te raden) en soms andere links, waarmee je via ftp download, dit gaat meestal stukken langzamer.
  2. Download Lingor Island: link, de download link(s) staan onderaan. De sound hotfix is niet(meer) nodig.
  3. Download ArmA II Launcher: link, de download link(s) staan onderaan.
  4. Pak de DayZLingor file uit en plaats de @dayz_lingor mappen in je ArmA2 map naast je normale DayZ map. Zorg dat de eerst voorkomende map in de @dayz_lingor mappen addons is(niet dat je @dayz_lingor/@dayz_lingor/addons krijgt).
  5. Pak de Lingor map uit, hier komt een @lingor map uit, plaats deze weer naast je andere @mappen zoals @Dayz/@dayz_lingor/@dayz_lingor_island. Screenshot: link.
  6. Zorg voor een compatible Beta Versie: link.
  7. Installeer ArmA II Launcher.
  8. Start ArmA II Launcher(misschien word er op het begin voor een profiel gevraagd, dit maakt niet uit voor het installatie process), stel de options bij het tabje 'Launch Options' goed in: check sowieso: 'Run Beta' en recht onderaan Game Version: 'ArmA II - CO', vergeet niet de executable locations goed in te stellen. (Dit is zijn mijn instellingen en launch paths: link.
  9. Bij het tabje: 'Addons', de 'Available Addons': @dayz_lingor + @lingor + @dayz_lingor_island slepen naar een groep onder 'Addons Groups'. Hier een screenshot: link.
  10. Maak een nieuwe shortcut(of boot altijd je game met ArmA II Launcher).
  11. Start Lingor met de shortcut of met ArmA II Launcher en filter op lingor.tk
  12. Naar mijn ervaring duurt het joinen van een server behoorlijk lang als de server wat voller zit, denk niet dat die gelijk niet werkt ;) als je een foutmelding krijgt heb je iets niet goed gedaan.
Mocht er iets onduidelijk zijn of niet kloppen DM of vraag gerust, lees alles in dit topic.

[ Voor 8% gewijzigd door True op 21-08-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ircghost schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:48:
[...]

Zie ik nou iets over het hoofd of jij? :P Ik zei toch dat ik een Windows Server 2008 R2 ga installeren, of is dat stiekem van Linux xD.
Sorry, had het wel gelezen maar niet in me opgenomen |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-09 16:14
BEWARE - The same restrictions apply to Non-Dev run servers!
- IT MAY NEVER BE PASSWORDED
- NO OTHER KEYS OR MODS. NONE. PERIOD.
- NO KICKING TO MAKE ROOM FOR 'FRIENDS' OR CLANMATES
- NO LOCKING THE SERVER
- NO EDITING DAYZ/MISSION FILES
- IT'S YOUR RESPONSIBILITY TO UPDATE YOUR SERVER TO THE LATEST VERSION OF DAYZ
-BATTLEYE MUST BE ENABLED
- Minimum slot count of 40 (30 for countries where bandwidth is expensive i.e. developing countries)
- Their are only two reasons why you, as a server owner, should ban a player on your server. Those two reasons are: Malicious talk, and racism. You may not ban a user for stealing your loot, killing you, spying on you, etc.
- You may only kick for disruptive behavior (such as continued VOIP over side channel). But you may not kick due to race or language or because the person does something you do not like.
- Kicking for extremely excessive ping or desync is permitted, but if abused is grounds for blacklisting

Failure to adhere to these rules will BAN YOUR SERVER'S IP from DayZ.
[bron]

Daar vind je alle info die je nodig hebt om een officiele Hive server te draaien. Post is van een DayZ Server Admin (van de mod zelf). Dus dat sommige hosters extra kosten in rekening brengen omdat het zo'n pain in the ass is om op te zetten, begrijp ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie schoot er mij daarnet @ Grishino? Ik was net gespawned omdat ik gekicked was van de server en had foking FPS drops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:16:
Wie schoot er mij daarnet @ Grishino? Ik was net gespawned omdat ik gekicked was van de server en had foking FPS drops...
Hoelaat was dat?

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uurtje geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

als tweaker zijnde heb ik mijn oude pc ook nog wel beschikbaar maar ik vind niet dat we dingen af moeten pakken van cyw00d aangezien hij als eerste met het idee kwam O+

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs1987
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-03 14:45
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:16:
Dat ws m'n broertje (lars), heb ik net mogen vernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs1987 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:04:
[...]

Dat ws m'n broertje (lars), heb ik net mogen vernemen.
Doe 'm de groeten, heeft ie me geloot?
:P No hard feelings btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweska
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-03 02:52
Voor de TS

De link 'DayZ Map (Met loot locaties)' is naar de klote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 08:33
Lebon schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:20:
Voor de TS

De link 'DayZ Map (Met loot locaties)' is naar de klote!
Doe dat dan in een DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs1987
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-03 14:45
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:09:
[...]

Doe 'm de groeten, heeft ie me geloot?
:P No hard feelings btw...
Haha, zal ik doen! Je Fal ligt nog op je body voor zover ik weet, hij was vooral blij met het busje ;).

Zal ook eens zorgen dat hij zich hier registreert (tot nu toe leest 'ie mee).

Hij had wel 3 m24 kogels voor je nodig trouwens ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs1987 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:55:
[...]

Haha, zal ik doen! Je Fal ligt nog op je body voor zover ik weet, hij was vooral blij met het busje ;).

Zal ook eens zorgen dat hij zich hier registreert (tot nu toe leest 'ie mee).

Hij had wel 3 m24 kogels voor je nodig trouwens ;).
Ik heb m'n body niet meer teruggevonden, dus jammer voor die FAL :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Beetje jammer dat ik dan gewoon in een Niet PVP area op de Cywood server omver word gereden en na dat ik mezelf morfine gegeven heb gewoon dood word gemaakt. Vervolgens respawn ik en krijg ik een zandloper die extreem langzaam afloopt

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het eerlijk gezegd ook een beetje beu om telkens zelf doodgeschoten te worden, als ik vanaf nu iemand tegenkom waarmee ik niet op TS zit krijgt die een kogel door z'n kop... Jammer dat het zo moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

hoor net dat er bij solnichiny ge-pvpt mag worden dus ik denk dat ik dan tegenwoordig daar maar me kills ga maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 00:02
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:20:
hoor net dat er bij solnichiny ge-pvpt mag worden dus ik denk dat ik dan tegenwoordig daar maar me kills ga maken
got2dayz.nl/map.png. Solnichiny is diep in de red zone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Zandpad schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:22:
[...]

got2dayz.nl/map.png. Solnichiny is diep in de red zone...
ook daar is een respawn zone dus lekker makkelijk om kills te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunedanh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:36
een paar pagina's terug is daar uitgebreid over gediscussieerd...

[ Voor 3% gewijzigd door dunedanh op 21-08-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ja maar goed dat gebeurd op elke server, je hebt als het ware al geluk dat er een safe zone is.. ik vind het alleen maar leuk dat het niet overal geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunedanh
Yup, pvp is toch wel een belangrijk onderdeel van het spel/de mod... En ik moet zeggen, ik speel eigenlijk steeds met dezelfde mensen (en heb een groepje mensen die ik gewoon vertrouw maar niet veel mee speel), en ik ben nog nauwelijks door vuur van anderen doodgegaan... Als je gewoon voorzichtig bent en duidelijk communiceert gaat het meestal goed... En als je over de global chat roept waar je bent, dan kan je verwachten dat er bandits op je af komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vannacht uit het niets in een klap vanuit 12000 blood dood gegaan incl gebroken been.

Ws een superzombie ofzo..

Gelukkig niemand anders in de buurt dus na een uurtje klooien mn lichaam weer kunnen looten.

Rip 600+ zombie kills :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De server was gisteren erg laggy, ik kreeg een lift waarbij de helft van de tijd de vrachtwagen bij mij stil stond tijdens de rit terwijl deze gewoon zijn weg vervolgde. Zombies gingen pas bij 5 headshots (of zelfs meer) neer en als toppunt was een rit naar NWA waarbij er een bus midden op de weg stond geparkeerd, althans bij mij. We reden dwars door de bus heen :)

Het spookte gisteren een beetje.

Sowieso chaos gisteren in Cherno...met iets van 15 man door Cherno rennen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klopt en we hebben nu ook de reden ontdekt.

Aangezien Cyw00d upc riep ging iedereen er vanuit dat ie wel minimaal 5MB upload zou hebben.

heeft ie een oud abbonement met een 25/1,25 lijn :+

hij gaat ASAP proberen de server op het werk te zetten op een 40/40 ziggo lijn, lukt dat niet dan wil ik for the time being wel wat stroom/bandbreedte oppofferen op mn huis upc-lijn (60/6)

hoe dan ook, wordt aan gewerkt! en we zijn nog bezig met dedicated hosting :) maar het belangrijkste daarbij is het aanbod en het kostenplaatje incluis mensen die medoen

[ Voor 14% gewijzigd door JoSchaap op 22-08-2012 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Ik hoop vandaag antwoord te krijgen van TransIP om daar een server te huren voor een mooie prijs, ben benieuwd.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

JoSchaap schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:59:

Aangezien Cyw00d upc riep ging iedereen er vanuit dat ie wel minimaal 5MB upload zou hebben.

hij gaat ASAP proberen de server op het werk te zetten op een 40/40 ziggo lijn, lukt dat niet dan wil ik for the time being wel wat stroom/bandbreedte oppofferen op mn huis upc-lijn (60/6)

hoe dan ook, wordt aan gewerkt! en we zijn nog bezig met dedicated hosting :) maar het belangrijkste daarbij is het aanbod en het kostenplaatje incluis mensen die medoen
Haha, tis al een wonder dat de server goed heeft gedraaid met die upstream hehe. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een screentje van gisteren:
Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/596979049481158291/80F1FF365A964D58589F5C4301E5429D3A17959C/
Ik dacht dat het Darkliberator was die de twee pedobusjes had verzameld, verder had hij nog een groene hatchback gevonden, maar die was hij alweer kwijt :+ Toen we wouden vertrekken heb ik nog een fiets in de bosjes zien liggen :P

Het mocht wel niet lang wezen, ik heb vlug die fiets naar m'n kamp gebracht en dan de pedobus gaan ophalen, maar bij de terugweg ben ik Lars tegengekomen...
Dan heb ik lekker 8km zitten lopen naar m'n lijk om tot de vaststelling te komen dat die verdwenen was.

Maar gisteren heb ik toch een kampje van 3 vehicles en een tent kunnen opzetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ook van gister, inside firestation 6 man 1 atv en rondom firestation renden ook nogeens 4 a 5 man

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/559824352548628429/A5163A8040C5AAD568A12AAF64B4D5E6DA44D18B/

was een gekkenhuis :D

wie moest ik nu helpen? ga eens liggen? (iedereen in firestation ging liggen) kut..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 17:42
Jammer van de hardware eisen. Daar kan ik op dit moment niet aan tippen (de twee machines die het kunnen worden al zwaar belast). Heb er namelijk wel de verbinding voor (100/100). Mochten jullie ooit een test willen uitvoeren let me know. Ben de lastigste niet. Graag per DM laten weten :)

Mijn proliant G3 is wel vrij, die heeft alleen 2,5 Gig werkgeheugen :S

[ Voor 11% gewijzigd door muppet99 op 22-08-2012 11:26 ]

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

iemand een idee waarom ik bewusteloos neerval voor 10 minuten op de server van Cywood als ik spawn?

edit- dit is als de 3e keer dat date gebeurd

[ Voor 20% gewijzigd door Streepje op 22-08-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

IlIlIlIlIl schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:20:
iemand een idee waarom ik bewusteloos neerval voor 10 minuten op de server van Cywood als ik spawn?

edit- dit is als de 3e keer dat date gebeurd
Ze zeggen dat het als straf is voor disconnecten terwijl je aangevallen werd, maar bij mij gebeurt het ook gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

de supermarkt en school zijn ook met de grond gelijk gemaakt in elektro op de Cywood server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
JoSchaap schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:15:
ook van gister, inside firestation 6 man 1 atv en rondom firestation renden ook nogeens 4 a 5 man

[afbeelding]

was een gekkenhuis :D

wie moest ik nu helpen? ga eens liggen? (iedereen in firestation ging liggen) kut..
Dat was lachen inderdaad, ook op het moment nog toen ik binnen kwam rijden met mijn ATV :)

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IlIlIlIlIl schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:45:
de supermarkt en school zijn ook met de grond gelijk gemaakt in elektro op de Cywood server
de kerk is mijn werk (3 smoke grenades - verveling) de rest geen idee, stond nog overeind toen ik elektro verliet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 00:02
JoSchaap schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:38:
[...]

de kerk is mijn werk (3 smoke grenades - verveling) de rest geen idee, stond nog overeind toen ik elektro verliet :)
Je hebt een gebouw neer gehaald met 3 smokes? Ik had moeite in ARMEX om een gebouw neer te halen met een A10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Misschien is de rook van de grenades verspreid en raakte het de andere gebouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Zandpad schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:51:
[...]

Je hebt een gebouw neer gehaald met 3 smokes? Ik had moeite in ARMEX om een gebouw neer te halen met een A10 :P
Één smoke grenade op het dak van de kerk en de kerk is niet meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
ik ben (nog) niet bekend met deze mod en Arma II, maar een gebouw kapot maken met smoke???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeerde net een screenshot te maken maar zonder Fraps lukt dit helaas niet :) in Elektro liggen de school, supermarkt en het ziekenhuis plat samen met de baldagdigheid van Schaap: de kerk.

Hoe laat reboot de server vandaag weer? O-) Kon weinig leuks meer vinden bij de crashed Heli-sites, Stary en NWA vinden :+ althans er lag hetzelfde nog als gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:21

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

JoSchaap schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:59:

Ik ben de huurder en administrateur voor de GoT BF3/BC2 servers, deze worden bij i3D afgenomen. Hier zou natuurlijk ook nog een DayZ server bij kunnen, wellicht met korting omdat we al servers afnemen bij ze.

Indien hier belangstelling voor is, zie ook hier. Even registreren en je kunt je ei kwijt. Of ik hoor het wel op de GoTlike teamspeak, maar er hier op GoT zelf op reageren is niet wenselijk denk ik.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
we zoeken een dedi geen 'gameserver' dit omdat we private hive draaien en niet volgens de regels van de official hive werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
JoSchaap schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:49:
we zoeken een dedi geen 'gameserver' dit omdat we private hive draaien en niet volgens de regels van de official hive werken :)
like zonder legale arma II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:40:
[...]

like zonder legale arma II?
nee, gewoon losgekoppeld van hun database (dus een appart character)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
JoSchaap schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:43:
[...]

nee, gewoon losgekoppeld van hun database (dus een appart character)
Dat + een password, dit mag officieel niet van DayZ. Maar zo houden we het wel leuk voor onze groep, en daar doen we het nou net voor.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik moet nog even me specs posten, kwam er gisteravond niet aan toe.. ik zit nu weer op me werk dus ik pak er wel even een factuurtje bij. (Bijna) Net zo makkelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Heb me gister nog goed vermaakt op de server van Cywood, maar nu komt hij bij 'receiving data' nooit verder omdat hij jammer genoeg blijft hangen in de laatste 2% :(
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Heb ook al geprobeert met ander profile :)

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik zit dik in de shit. :(

Werd geraakt bij NW Airfield en lig nu tussen de ATC en laatste barrack in te bloeden met een gebroken been (en penalty). Om het nog erger te maken, heb ik kennelijk ook nog een infectie overgehouden aan het feit dat zombies aan me hebben lopen peuzelen... :(

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Tijd om te respawnen Maniac :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Da_maniaC schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:25:
Ik zit dik in de shit. :(

Werd geraakt bij NW Airfield en lig nu tussen de ATC en laatste barrack in te bloeden met een gebroken been (en penalty). Om het nog erger te maken, heb ik kennelijk ook nog een infectie overgehouden aan het feit dat zombies aan me hebben lopen peuzelen... :(
okey, ik kom je uit je lijden verlossen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Neeeeeeeeee, nooit. :P

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:14
Ik wilde ook die server van Cryw00d joinen. Nu geeft die alleen aan dat ik bad version heb. Ik heb echter 1,7.2.5 en 95883. Nou las ik stukje geleden in het topic dat je 2 EXE. bestanden vanuit een beta map moest verplaatsen naar een andere map.

Ik kon alleen de precieze uitleg niet meer vinden. Zou iemand mij ff kunnen helpen hoe ik dit kon fixen??>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
ik heb arma II gekocht, dus zal ook DayZ gauw installeren, kwam er ook achter dat steam dus nu ook iDeal heeft, had ik helemaal gemist dat deze optie er nu ook is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
jantje 2 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:10:
Ik wilde ook die server van Cryw00d joinen. Nu geeft die alleen aan dat ik bad version heb. Ik heb echter 1,7.2.5 en 95883. Nou las ik stukje geleden in het topic dat je 2 EXE. bestanden vanuit een beta map moest verplaatsen naar een andere map.

Ik kon alleen de precieze uitleg niet meer vinden. Zou iemand mij ff kunnen helpen hoe ik dit kon fixen??>
Heel simpel, gebruik DayZ Commander. Daar kun je via het knopje Versions de juiste versie installeren en ook de juiste server joinen.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:14
Zoals ik al aangaf cyw00d. Draai ik op dit moment de juiste versie. Jou server draait op 1.7.2.5/ 95883 en ik heb beide versies ingestalleerd staan.

Ik snap ook niet waarom ik er niet in kom( ik gebruik ook dayzcommander)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 15:30
sigh ik heb ineens een bug waardoor ik vast zit op setup complted, please wait...

In de server lijkt het alsof ik online ben.

Vrij frustrerend want als je googled kom je wel mensen tegen met dit probleem maar geen fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb er een motorcycle bij :P
De lucky man die mijn tentenkamp vind kan een UAZ, een GAZ, een fiets, een motorcycle en een tent vol met guns wegroven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gekilled door een hacker op DE 294, Gooby was z'n naam(had hem nog geen 3 min. hiervoor gekilled) ook al kon de server eigenaar hier waarschijnlijk weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
GoT2DayZ.nl members vanaf vanavond is de server offline tot morgenochtend. Vanaf morgenochtend staat de server op een nieuwe locatie. Via de bekende Remote knop kun je got2dayz.nl invoeren als IP Address en port 2302. Of in de multiplayerlist op 'Cyw00d' filteren.

Ook wil ik even JoSchaap in het bijzonder bedanken aangezien hij ook tijd besteed in de server en ontwikkelingen om het beheer hiervan zo gunstig mogelijk te houden!

[ Voor 22% gewijzigd door Cyw00d op 22-08-2012 22:40 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:21:
Zoals ik al aangaf cyw00d. Draai ik op dit moment de juiste versie. Jou server draait op 1.7.2.5/ 95883 en ik heb beide versies ingestalleerd staan.

Ik snap ook niet waarom ik er niet in kom( ik gebruik ook dayzcommander)
Als je bij DayZ command "launch via Steam" hebt aanstaan werkt het ook niet goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Cyw00d schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:36:
GoT2DayZ.nl members vanaf vanavond is de server offline tot morgenochtend. Vanaf morgenochtend staat de server op een nieuwe locatie. Via de bekende Remote knop kun je got2dayz.nl invoeren als IP Address en port 2302. Of in de multiplayerlist op 'Cyw00d' filteren.

Ook wil ik even JoSchaap in het bijzonder bedanken aangezien hij ook tijd besteed in de server en ontwikkelingen om het beheer hiervan zo gunstig mogelijk te houden!
Misschien een domme vraag, maar ik zie nergens een knopje om me te registreren op die site |:(
Of is dat alleen voor admins? aangezien mensen het hadden over een map met pvp zone?

[ Voor 6% gewijzigd door Streepje op 22-08-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Nee dat kan ook niet.. Met members bedoel ik gebruikers.

Edit: Server is nu even offline voor ongv 20min.

[ Voor 31% gewijzigd door Cyw00d op 22-08-2012 23:23 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunedanh
Is de server nou tijdelijk offline (als in, een half uurtje ofzo), of tot morgen ochtend? Beetje onduidelijk xD
Cyw00d schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:51:
Nee dat kan ook niet.. Met members bedoel ik gebruikers.

Edit: Server is nu even offline voor ongv 20min.
Cyw00d schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:36:

[EDIT] oude adres nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Edit: Morgenochtend gaat hij weer online. Koppieeren duurt me allemaal te lang.
Ook zullen vanaf morgen de tenten weer hun spullen behouden. Vehicles weet ik nog niet zeker.

[ Voor 98% gewijzigd door Cyw00d op 23-08-2012 00:04 ]

[ Tesla MIG MYP ]

ik zal morgen asap ook nog even lege tenten verwijderen (bugged)
en wirefences en andere troep :P

• Darkshifty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-08 10:44
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:48:
Nog een screentje van gisteren:
[afbeelding]
Ik dacht dat het Darkliberator was die de twee pedobusjes had verzameld, verder had hij nog een groene hatchback gevonden, maar die was hij alweer kwijt :+ Toen we wouden vertrekken heb ik nog een fiets in de bosjes zien liggen :P

Het mocht wel niet lang wezen, ik heb vlug die fiets naar m'n kamp gebracht en dan de pedobus gaan ophalen, maar bij de terugweg ben ik Lars tegengekomen...
Dan heb ik lekker 8km zitten lopen naar m'n lijk om tot de vaststelling te komen dat die verdwenen was.

Maar gisteren heb ik toch een kampje van 3 vehicles en een tent kunnen opzetten :D
Haha "Darkliberator" bijna goed, ja het was dat ik zo een haast had anders had ik de mooie hatchback er bij gezet :*) mooi plaatje geworden zo :P
blijft wel kut dat ze alleen voor linux een standalone server hebben gemaakt. de game uploaden naar je server duurt echt eeuwen :(

[ Voor 16% gewijzigd door JoSchaap op 23-08-2012 08:13 ]

• Cyw00d
Bezig met overzetten:
Afbeeldingslocatie: http://www.4allshop.nl/ad/copy.png
Zou 40/40 moeten zijn, maar het blijft een stuk beter dan dat ik thuis heb:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2135312032.png

[ Voor 48% gewijzigd door Cyw00d op 23-08-2012 09:03 ]

[ Tesla MIG MYP ]

iig al 6x beter :)

P.S.: got2dayz.nl verwijst hier nog naar: 62.163.16.175

• Cyw00d
JoSchaap schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:21:
iig al 6x beter :)

P.S.: got2dayz.nl verwijst hier nog naar: 62.163.16.175
Klopt, ben ik gisteren vergeten te updaten. De server draait inmiddels op het nieuwe adres, ik wacht alleen nog even totdat jij je ding gedaan hebt. Daarna kunnen mensen joinen, nog even gedult.

[ Tesla MIG MYP ]

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
wat heb ik nu eigenlijk nodig om dayZ te kunnen spelen ? dacht eerst eraan om een van mn vm's vrij te geven om er een server op te bouwen maar volgens mij heeft cywood dat al voor elkaar heeft :)

rest mijn vraag wat ik nodig heb om mee te doen ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Pagina: 1 ... 60 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht