top, haha dat scheelt ^^Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:19:
[...]
op DEL drukken als je over die marker gaat met je muis
Lingor draaien en sanctuary en bijna geen last hebben van glitches.Cyw00d schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:08:
Poll: Wat moet de GoT server doen?
• Blijven bij versie 1.7.2.5 en proberen zo weinig mogelijk restarts te maken, bij elke restart worden tenten en vehicles geleegd. En dus wachten op 1.7.2.6
• Downgraden naar 1.7.2.4 zodat deze bugs opgelost zijn (Let wel: Hier komen oudere bugs voor terug, wellicht minder relevante bugs).
• Geen mening
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Kak zooi, ik ben vandaag al 3x gekicked door battlelog door de server.. nu waarschijnlijk mijn auto kwijt omdat ik 90 reed terwijl ik werd gekicked en ik lig nu bewusteloos op de grond voor 5 min
Glitch probleem zou te fixen zijn bij nvidia GPU'sspookz0r schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:42:
[...]
Lingor draaien en sanctuary en bijna geen last hebben van glitches.
http://www.reddit.com/r/d...litch_fix_for_nvidia_gpu/
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Battleeye*Ircghost schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:43:
Kak zooi, ik ben vandaag al 3x gekicked door battlelog door de server.. nu waarschijnlijk mijn auto kwijt omdat ik 90 reed terwijl ik werd gekicked en ik lig nu bewusteloos op de grond voor 5 min
Battlelog is van EA.
Ik heb ook wel een aantal keer gehad dat ik servers aan het hoppen was en dat ik zomaar ineens op de spawn ver in de woods dood viel en op een plek spawnde waar alleen vlak landschap was. Na een rejoin spawnde ik weer langs de kust en was ik alles kwijt. Vervelende bugs soms.
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Zou ook te fixen zijn als ze die DayZ file repareren. Heb weinig aan een Nvidia fix met een ATI kaartIStealYourGun schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:46:
[...]
Glitch probleem zou te fixen zijn bij nvidia GPU's
http://www.reddit.com/r/d...litch_fix_for_nvidia_gpu/
Het niet communiceren maakt mij ook erg twijfelachtig over de stand-alone versie. Je kan het als dev team niet maken niet met de community te communiceren.
Zijn maar weinig bedrijven die heel direct en onmiddellijk communiceren met hun community.. Als het klein is gaat dat allemaal. Maar als ze nu ook iets gaan zeggen , ze krijgen altijd een shit storm aan negatieve/positieve commentaren. Heb liever dat ze doorwerken dan dat ze zich verantwoorden tegen over ons.spookz0r schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:14:
[...]
Zou ook te fixen zijn als ze die DayZ file repareren. Heb weinig aan een Nvidia fix met een ATI kaartAlles ook al geprobeerd. Ik leg het probleem bij de devs neer blijf niet kloten. 26 juli kwam 1.7.2.4 uit sindsdien glitches. 8 aug 1.7.2.5 die de glitches zou moeten oplossen wat niet is gebeurd en sindsdien is het stil aan de kant van de devs.
Het niet communiceren maakt mij ook erg twijfelachtig over de stand-alone versie. Je kan het als dev team niet maken niet met de community te communiceren.
Als het spel me nu geld had gekost en het niet meer in alpha/beta zat , dan mochten ze wat sneller communiceren.
ik spawn alweer bewusteloos, wat is dit voor onzin.. ik heb nagenoeg volledige health en ik ben absoluut niet ziek.
Verwijderd
Dat gebeurd als je server hopped, is een soort straf.Ircghost schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:34:
ik spawn alweer bewusteloos, wat is dit voor onzin.. ik heb nagenoeg volledige health en ik ben absoluut niet ziek.
Je moet niet van server wisselen als je door zombies ofzo word aangevallen.
Er zijn redelijk wat mensen die Arma 2 hebben gekocht om enkel DayZ te kunnen spelenPietjeP89 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:18:
[...]
Zijn maar weinig bedrijven die heel direct en onmiddellijk communiceren met hun community.. Als het klein is gaat dat allemaal. Maar als ze nu ook iets gaan zeggen , ze krijgen altijd een shit storm aan negatieve/positieve commentaren. Heb liever dat ze doorwerken dan dat ze zich verantwoorden tegen over ons.
Als het spel me nu geld had gekost en het niet meer in alpha/beta zat , dan mochten ze wat sneller communiceren.
Dat de mod nog maar in Alpha stage zit wilt niet zeggen dat devs steekjes mogen laten liggen
Dayz heeft bijzonder veel potentie aangezien het, correct me if I'm wrong, eerste is in zijn genre.
Fallout/Elder scrolls heeft er natuurlijk wel wat van weg. Echter, het grote verschil is dat je in dayz redelijk frequent levensmiddelen moet gebruiken, niet simpelweg één soort HP potion die alles geneest hebt en het zoeken naar items is altijd een uitdaging. Daarbij is dood == dood, multiplayer, nooit enig idee of een survivor welke claimed dat hij friendly is daadwerkelijk friendly is etc.
Persoonlijk zie ik de core van Dayz als een achilleshiel (Arma 2) Erg uitgebreid en grafisch is het prima, maar aan de gameplay kant vind ik het persoonlijk erg slordig/sloom/niet fijn/bugged.
Dayz op BF3 engine anyone?
Standalone gaat op Real Virtuality of iets draaien dacht ik. Zolang we maar andere anti-cheat krijgen en geen trusted client model.
Wat je niet moet vergeten is dat ARMA een echte mil sim is. Wordt gebruikt door echte leger in de echte wereld om te trainen hoe ze binnenkort echte terroristen een derde luchtgaatje moeten geven...
Daarbij hoort ook een totaal andere opbouw van hoe de 'game' werkt. ARMA 2 gaat er vanuit dat de echte soldaten en die paar die hard fans van het spel niet met trainers, cheats en andere rotzooi gaan kloten.
Alleen nu wordt door DayZ het spel populair bij een grote groep mensen en sommigen komen er achter dat cheaten TE makkelijk is, dus doen ze het.
Dat is niet 'de schuld' van ARMA, zeker niet van DayZ, maar meer van het feit dat DayZ op ARMA draait.
Aan de andere kant, DayZ binnen een andere game omgeving, Nee bedankt. De ARMA engine is perfect voor dit spel en als het veel anders wordt val de hele sfeer weg (denk ik).
Ik kan er nog prima mee leven. En DayZ Standalone draait ook op de zelfde engine als waar ARMA 1, 2 en 3 op draaien (in de core ten minste). Qua wat mogelijk is zit het tussen ARMA 2 en 3 in..
Daarbij hoort ook een totaal andere opbouw van hoe de 'game' werkt. ARMA 2 gaat er vanuit dat de echte soldaten en die paar die hard fans van het spel niet met trainers, cheats en andere rotzooi gaan kloten.
Alleen nu wordt door DayZ het spel populair bij een grote groep mensen en sommigen komen er achter dat cheaten TE makkelijk is, dus doen ze het.
Dat is niet 'de schuld' van ARMA, zeker niet van DayZ, maar meer van het feit dat DayZ op ARMA draait.
Aan de andere kant, DayZ binnen een andere game omgeving, Nee bedankt. De ARMA engine is perfect voor dit spel en als het veel anders wordt val de hele sfeer weg (denk ik).
Ik kan er nog prima mee leven. En DayZ Standalone draait ook op de zelfde engine als waar ARMA 1, 2 en 3 op draaien (in de core ten minste). Qua wat mogelijk is zit het tussen ARMA 2 en 3 in..
Verwijderd
Oh GOD, m'n public char is ook een beetje useless geworden, al m'n main inventory items + sidearm ammo is weg (Ik heb wel nog m'n wapens, maar zonder ammo ben je ook fucked)...
Naar een erg rustige server gaan en daar lootenVerwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:53:
Oh GOD, m'n public char is ook een beetje useless geworden, al m'n main inventory items + sidearm ammo is weg (Ik heb wel nog m'n wapens, maar zonder ammo ben je ook fucked)...
[ Tesla MIG MYP ]
Wij pakken op onze public een van onze vele landvoertuigen, of even een snelle run met de heli over de gehele map.Cyw00d schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:56:
[...]
Naar een erg rustige server gaan en daar lootenDat zou ik doen, en vooral op de GoT server spelen uiteraard. Vanavond ga ik met iemand overleggen of we het hele spul naar een dedicated server kunnen verhuizen, met dezelfde regels maar meer performance.
Op de GoT server staan nu 30 voertuigen, lijkt me ook voldoendeBioHazard schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:59:
[...]
Wij pakken op onze public een van onze vele landvoertuigen, of even een snelle run met de heli over de gehele map.
[ Tesla MIG MYP ]
bahhh en ik speel vanavond pas weer ^^Cyw00d schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:09:
[...]
Op de GoT server staan nu 30 voertuigen, lijkt me ook voldoende
Ja dat is een heel leuk verhaal, ware het niet dat ik constant op dezelfde server speel en niet aan disconnecten doe. Dus wat kan het dan zijn? (ik speel trouwens op de server van Cyw00d)Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:36:
[...]
Dat gebeurd als je server hopped, is een soort straf.
Je moet niet van server wisselen als je door zombies ofzo word aangevallen.
Als je niet in shock zit(icoontje aan de rechterkant van je scherm) dan is het een bug. Als je een keer bent gedisconnect terwijl je in shock zat kun je het nog vaker krijgen op die server waar je het orgineel kreeg.Ircghost schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:12:
[...]
Ja dat is een heel leuk verhaal, ware het niet dat ik constant op dezelfde server speel en niet aan disconnecten doe. Dus wat kan het dan zijn? (ik speel trouwens op de server van Cyw00d)
Shock komt door playerdamage, van je zelf of natuurlijk anderen.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Verwijderd
Lol, ik was bij Stary Sobor in de supermarkt toen ik m'n loot kwijt was, dus heb direct al een beetje ammo voor m'n M1911 gevonden, dan loot ik de militaire tentjes: 3 STANAG SD mags voor m'n M16, bij de tentjes staat ook een kapotte fiets, maar even op en af hoppen en fiets is weer heel, dan rijd ike ven door het bos ten noorden van stary (met die 2 deer stands): TENTENKAMP!
Nu nog een heli vinden en m'n dag kan niet meer stuk
Nu nog een heli vinden en m'n dag kan niet meer stuk
Bij TransIP kan ik een server huren voor 15 euro per maand incl windows 2008 standard. Wellicht dat dit interessanter is. Zijn er mensen die mee willen doen met het sponsoren van de server?
[ Tesla MIG MYP ]
Je moet even goed naar de specificaties kijken. 20 slots verschil maakt voor een CoD4 server niet zo heel veel uit maar voor DayZ stukken meer.Cyw00d schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:29:
Bij TransIP kan ik een server huren voor 15 euro per maand incl windows 2008 standard. Wellicht dat dit interessanter is. Zijn er mensen die mee willen doen met het sponsoren van de server?
Ik heb het hier over een normale VPS server waar ik zelf DayZ kan installeren etc. Als ik een game-server huur is dat te duur en is een private hive niet altijd mogelijk.True schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:32:
[...]
Je moet even goed naar de specificaties kijken. 20 slots verschil maakt voor een CoD4 server niet zo heel veel uit maar voor DayZ stukken meer.
Edit: Ik heb een server die ik mogelijk kan gebruiken, dit is een test project. Morgenochtend gaat de server offline en heeft het dus tijdelijk een nieuwe IP adres. Houd dit in de gaten, morgenochtend zal ik een nieuw IP adres posten op het forum!!! Alle server DATA wordt meegenomen, databases etc.
[ Voor 25% gewijzigd door Cyw00d op 20-08-2012 15:50 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Maar kan je voor die prijs ook 20 slots DayZ draaien? Aannemend dat je minimaal 20slots wilt.Cyw00d schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:36:
[...]
Ik heb het hier over een normale VPS server waar ik zelf DayZ kan installeren etc. Als ik een game-server huur is dat te duur en is een private hive niet altijd mogelijk.
Uiteraard, Dayz max is 70 slots. Bij GoT staat deze nu op 40 ingesteld, voordeel van een eigen server is dus deze instellingen.True schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:50:
[...]
Maar kan je voor die prijs ook 20 slots DayZ draaien? Aannemend dat je minimaal 20slots wilt.
[ Tesla MIG MYP ]
Ja maar je kan me niet wijs maken dat je met een enkel core en 1gb ram even snel een 10 slots server kan draaien als dat je een 70 slots server kan draaien.Cyw00d schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:51:
[...]
Uiteraard, Dayz max is 70 slots. Bij GoT staat deze nu op 40 ingesteld, voordeel van een eigen server is dus deze instellingen.
Mijn punt is, kan je voor die prijs de server fatsoenlijk draaien.
Internetsnelheid is het probleem.. ik heb een 6-core CPU (Amd A6100-FX) en 8GB geheugen op de server draaien, verder draai ik niks en toch zijn er ping-problemen. Vandaar mijn alternatief die ik aan het zoeken ben. Ik zoek een soortgelijke PC met een snelle internetverbinding. Zoals gemeld krijgt de server morgenochtend een ander IP adres ter test.True schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:05:
[...]
Ja maar je kan me niet wijs maken dat je met een enkel core en 1gb ram even snel een 10 slots server kan draaien als dat je een 70 slots server kan draaien.
Mijn punt is, kan je voor die prijs de server fatsoenlijk draaien.
[ Tesla MIG MYP ]
Bij mij thuis hebben we snel (100/20) en stabiel internet.. maar ik heb geen snelle pc over (en mijn huisgenoten ook niet). Dus als je dat ding hier neer zet kan het wel.
Ik vind het trouwens niet erg om te sponsoren als het bedrag een beetje gedeeld wordt!
Ik vind het trouwens niet erg om te sponsoren als het bedrag een beetje gedeeld wordt!
Grapjas, draait op mijn eigen systeem hahaIrcghost schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:48:
Bij mij thuis hebben we snel (100/20) en stabiel internet.. maar ik heb geen snelle pc over (en mijn huisgenoten ook niet). Dus als je dat ding hier neer zet kan het wel.
Edit: Prijzen geupdate.
[ Tesla MIG MYP ]
HahaCyw00d schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:59:
[...]
Grapjas, draait op mijn eigen systeem hahaAnyway, VPS server is 15 euro (7,50 voor de server en 7,50 voor windows server 2008 licentie). 15 euro per maand is leuk met mensen die meebetalen idd, dus zou je willen sponsoren per maand dan graag.
Hoeveel wil je per maand betalen ervoor? Het zou mooi zijn als er nog meer mensen zouden zijn.
[ Tesla MIG MYP ]
Laten we eerst kijken hoeveel mensen geinteresseerd zijn en dan kunnen we misschien wel gewoon 15/x doen voor een leuk bedrag.
Kunnen we geen deal sluiten met I3D ? http://i3d.net/
Volgens mij hebben we dat op T.net vaker gedaan met bepaalde games...
Volgens mij hebben we dat op T.net vaker gedaan met bepaalde games...
Ik doe ook wel mee voor een klein bedrag. Dan maar een biertje minder
Verwijderd
Inderdaad, daar was er in de GoTLike clan ook al sprake van, één persoon die alles regelt en iedereen MAG een donatie maken. Je kan ook de sponsors dan iets extra's geven, bvb admin rechten of toegang tot de live-map. Als er te weinig donoren zijn (wat ik sterk betwijfel) dan kun je het password alleen geven aan betalende members...
EDIT: Hoe een server restart toch zo roet in het eten kan gooien, tent + fiets niet gesaved
EDIT: Hoe een server restart toch zo roet in het eten kan gooien, tent + fiets niet gesaved
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 18:05 ]
15 euro per maand kan ik gerust missen. En als het eens wat minder gaat qua donaties wil ik er gerust nog wat bovenop doen. Mij mag je al toevoegen aan het lijstje
Maar laten we vooral ook kijken naar de optie van Rienspy, we gaan nu natuurlijk voor kwaliteit! En zij hebben zichzelf al bewezen.. Cyw00d wil jij hen mailen/bellen?
Wanneer je een server wil huren met meerdere mensen is het misschien een idee om dit via GoTlike te doen.
Ben best bereid mee te betalen voor een goede server.
Ben best bereid mee te betalen voor een goede server.
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Ook ik wil wel wat inleggen! Maar net als schaap, wel met voldoende garanties...
We hebben er toch al 4?
Maar opzich wel waar, want je wilt eigenlijk een kanaal per groepje met wie je samenwerkt of kent (lees: vertrouwt).
Onderstaande lijst is niet bindend
Lijst van mensen die willen inleggen maandelijks:
-Ircghost
-Cyw00d
-Thijs1987
-jmanche
-PietjeP89
-Lamzero456
-BertusB404
-Zandpad
-Jterpstra?
-Winst
-Rienspy
-True
Lijst van mensen die willen inleggen eenmalig:
-
Bij de huidige gelijkmatige verdeling komt het neer op 3.7 p.p.p.m.
Als het niet klopt laat het dan even weten
.
Lijst van mensen die willen inleggen maandelijks:
-Ircghost
-Cyw00d
-Thijs1987
-jmanche
-PietjeP89
-Lamzero456
-BertusB404
-Zandpad
-Jterpstra?
-Winst
-Rienspy
-True
Lijst van mensen die willen inleggen eenmalig:
-
Bij de huidige gelijkmatige verdeling komt het neer op 3.7 p.p.p.m.
[ Voor 60% gewijzigd door Ircghost op 20-08-2012 22:10 ]
Ik zie hier wel potentie in heren. Ik ga even op onderzoek uit, mochten jullie servers aanraden (ervaring) dan hoor ik het graag. Ik ben nu al klant bij TransIP en heb hier goede ervaringen mee, aangezien er meer mensen zich aanmelden zou ik de VPS XL wel wat vinden, 30 euro (excl windows nog welke 7,50 per maand is).
Dus 37,50 gedeeld door het aantal mensen? Garantie voor een goede host neem ik aan.
https://www.transip.nl/vps/prijzen-en-bestellen/
Edit: Ik ga nu even voetballen met vrienden, mensen die tips hebben etc, DM me maar aub. De rest lees ik vanavond weer.
Dus 37,50 gedeeld door het aantal mensen? Garantie voor een goede host neem ik aan.
https://www.transip.nl/vps/prijzen-en-bestellen/
Edit: Ik ga nu even voetballen met vrienden, mensen die tips hebben etc, DM me maar aub. De rest lees ik vanavond weer.
[ Voor 11% gewijzigd door Cyw00d op 20-08-2012 19:09 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Ik ben best bereid wat in te leggen, en net als schaap/zandpad met garanties. Ook wil ik minstens per dag 1 server restart, als ik dan maar ook meteen wat eisen mag stellen
Winst = Papie = ZeroT0ne
Iemand die mij misschien kan bandagen bij Elektro?
[ Voor 7% gewijzigd door Meemzeh op 20-08-2012 19:41 ]
Verwijderd
Voeg mij ook maar toe bij de lijst, maar het lijkt mij ook een goed idee om metteen te betalen in kwartalen (bvb, van september tot en met december), zo moet je niet elke maand opnieuw gaan denken om te storten...
Hebben ze vast niet in Belgie!Winst schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:44:
Rien - gewoon automatische incasso.
Verwijderd
Ik zou het liefst met Paypall betalen, die heeft die optie niet. En met het betalen in perioden heb je misschien het voordeel dat het goedkoper is ofzo...Winst schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:44:
Rien - gewoon automatische incasso.
Dat ook, maar nu moet ik gaan jagen achter ons vlees want onze vooraad in de grot begint stillaan op te raken...
Als vogel in de debug zone gespawned op de cywood server, nog eentje die om mij heen vliegt en een lijk op de grond met een nog levende, maar niet lopende human die wel heel angstig om zich zelf heen kijkt xD
edit:
En na een reconnect weer normaal gespawned :)!
edit:
En na een reconnect weer normaal gespawned :)!
[ Voor 86% gewijzigd door atlantisx op 20-08-2012 20:26 ]
Je zou een abbonement op kunnen stellen voor maandelijkse betaling zou geen probleem moeten zijn.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:54:
[...]
Ik zou het liefst met Paypall betalen, die heeft die optie niet. En met het betalen in perioden heb je misschien het voordeel dat het goedkoper is ofzo...
Ik zou ook wel mee willen doen mits het een goede kwaliteit is, overigens denk ik niet dat per kwartalen super handig is omdat de standalone er ook aan zit te komen
Nieuwste lijst (ik zal het niet blijven doen, maar anders sneeuwt het bericht nu zo onder).
Lijst van mensen die willen inleggen [maandelijks]:
-Ircghost
-Cyw00d
-Thijs1987
-jmanche
-PietjeP89
-Lamzero456
-BertusB404
-Zandpad
-Jterpstra?
-Winst
-Rienspy
-True
-Themace
Lijst van mensen die willen inleggen [eenmalig]:
-
Bij de huidige gelijkmatige verdeling komt het neer op 3.36 p.p.p.m.
.
-Ircghost
-Cyw00d
-Thijs1987
-jmanche
-PietjeP89
-Lamzero456
-BertusB404
-Zandpad
-Jterpstra?
-Winst
-Rienspy
-True
-Themace
Lijst van mensen die willen inleggen [eenmalig]:
-
Bij de huidige gelijkmatige verdeling komt het neer op 3.36 p.p.p.m.
Verwijderd
Ikzelf wil eenmalig een bedrag voor 1 jaar inleggen. Ik zou sowieso voor een 1 malig bedrag kiezen, je bent er op die wijze ook zeker van dat er een x bedrag beschikbaar is. Wanneer je per maand gaat incasseren zul je in de loop der tijd enkelen krijgen die om wat voor reden dan ook het bedrag niet betalen. Dit betekend een grotere administratie (wisselende maandelijkse inkomsten) en diegene die wel per maand betalen zullen of per maand meer moeten gaan betalen. Of de eind-verantwoordelijke zal het verschil moeten bijleggen.
Als we over gaan op een DayZ standalone server zou het inderdaad mooi zijn om misschien per langere periode te doen, maar dat is ook weer zo dubbel om dat nu al vast te leggen.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 22:28:
Ikzelf wil eenmalig een bedrag voor 1 jaar inleggen. Ik zou sowieso voor een 1 malig bedrag kiezen, je bent er op die wijze ook zeker van dat er een x bedrag beschikbaar is. Wanneer je per maand gaat incasseren zul je in de loop der tijd enkelen krijgen die om wat voor reden dan ook het bedrag niet betalen. Dit betekend een grotere administratie (wisselende maandelijkse inkomsten) en diegene die wel per maand betalen zullen of per maand meer moeten gaan betalen. Of de eind-verantwoordelijke zal het verschil moeten bijleggen.
Ik weet dat ik over 2 maand misschien geen tijd meer heb voor DayZ laat staan als ik wel tijd heb of ik uberhaupt nog DayZ speel.
Ik ga daarom sowieso liever voor maanden.
Verwijderd
Ik heb wat met de single player mod van DayZ lopen klooien, M136 launcher, L86 AWS, UH-1Y en Satchel Sarges zijn zwaar OP
Verwijderd
Ik snap je punt, 1 jaar is inderdaad wat lang maar wat zijn de opties voor 1 kwartaal? Pak 1 september tm 1 januari 2013 en bekijk begin 2013 of verlenging het overwegen waard is.
Zoals nu berekend zou je pp een €10.- kwijt zijn mits er geen personen bij komen.
Op een Nederlandse server zullen een groep mensen eerrrug balen. Kwam vandaag een truck tegen vol en dan bedoel ik ook echt VOL met high-end gear. Hij stond vlakbij NWAF en vermoedelijk was ik de eigenaren (gezien de hoeveelheid gear moeten het meerdere personen zijn) net ontweken. De truck meegenomen naar mijn private tentenkamp, zoveel als ik in mijn 2 tenten kwijt kon gestopt en toen de truck maar een rondje gereden.
Noem me een watje maar ik voelde met toch ietswat schuldig dat ik de truck gestolen had, ik heb hem netjes terug gebracht op de plek waar ik hem had gevonden. Echter wel pas na 3 uur...wou de eigenaren maar liever niet tegen komen.
Enige nadeel...nu maar hopen dat mijn tentjes niet al te snel gevonden worden
Zoals nu berekend zou je pp een €10.- kwijt zijn mits er geen personen bij komen.
Op een Nederlandse server zullen een groep mensen eerrrug balen. Kwam vandaag een truck tegen vol en dan bedoel ik ook echt VOL met high-end gear. Hij stond vlakbij NWAF en vermoedelijk was ik de eigenaren (gezien de hoeveelheid gear moeten het meerdere personen zijn) net ontweken. De truck meegenomen naar mijn private tentenkamp, zoveel als ik in mijn 2 tenten kwijt kon gestopt en toen de truck maar een rondje gereden.
Noem me een watje maar ik voelde met toch ietswat schuldig dat ik de truck gestolen had, ik heb hem netjes terug gebracht op de plek waar ik hem had gevonden. Echter wel pas na 3 uur...wou de eigenaren maar liever niet tegen komen.
Enige nadeel...nu maar hopen dat mijn tentjes niet al te snel gevonden worden
Haha nice one!
Wat we ook kunnen voorstellen is per volgende maand bekijken hoeveel gebruikers willen betalen en of het de moeite waard is. De aankomende maanden lukt dat toch nog wel en dan is er ook waarschijnlijk wel de standalone. Stel dat we januari niet volledig vol gaan krijgen dan cancelen we die in begin december en dan krijgen mensen of hun geld terug of er moet even iets bijgelegd worden voor die laatste maand (dat kunnen we bijvoorbeeld coveren door iedereen in de eerste maand een euro of 1.5 extra te laten betalen die je terugkrijgt als er geannuleerd kan worden zonder dat de gehele betaling in gevaar komt.
Ik hoop dat het verhaal een beetje logisch overkomt, beetje chaotisch geschreven xD.
Wat we ook kunnen voorstellen is per volgende maand bekijken hoeveel gebruikers willen betalen en of het de moeite waard is. De aankomende maanden lukt dat toch nog wel en dan is er ook waarschijnlijk wel de standalone. Stel dat we januari niet volledig vol gaan krijgen dan cancelen we die in begin december en dan krijgen mensen of hun geld terug of er moet even iets bijgelegd worden voor die laatste maand (dat kunnen we bijvoorbeeld coveren door iedereen in de eerste maand een euro of 1.5 extra te laten betalen die je terugkrijgt als er geannuleerd kan worden zonder dat de gehele betaling in gevaar komt.
Ik hoop dat het verhaal een beetje logisch overkomt, beetje chaotisch geschreven xD.
tijdens het looten van deerstands op de grens van de friendly zone, letterlijk tegen een verstopte fiets aan gelopen (zag m echt niet, van wie die ook is, goed verstopt)
nu van mij

wegens problemen met loot opakken (en loading tijd van 25+ minuten) vannacht de server herstart. tenten slaan duidelijk niet lekker op, heb er nu eentje op een compleet ander deel van de map gezet. kijken hoe dat gaat..
nu van mij

wegens problemen met loot opakken (en loading tijd van 25+ minuten) vannacht de server herstart. tenten slaan duidelijk niet lekker op, heb er nu eentje op een compleet ander deel van de map gezet. kijken hoe dat gaat..
[ Voor 4% gewijzigd door JoSchaap op 21-08-2012 01:52 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
En mij mag je ook wel toevoegen aan het lijstje
Als het een server is met redelijke restart tijden ben ik ook van de partij.
Bummer, zat met 2 vrienden online worden we van alle kanten beschoten (had ze al wel gezien). Ik en 1 vriend dood, andere pakt hun twee.
Ik vanuit Elektro weer helemaal naar Stary rennen (vindt onderweg AK74 Kobra met 6x ammo).
Bij mijn lijk, alles weer gepakt.
Loop Stary in, Coyette pack en NVG's
Nu heb ik dus:
Mk 48 Mod 0 - 2x 100 kogels
M16A4 ACOG - 5x SD
M1911 - 4x mag
Range finder
NVG's
shit load aan eten, drinken, en alles wat je verder nodig hebt.
Morgen even een Ghillie vinden en dan ben ik weer helemaal het mannetje.
Ik vanuit Elektro weer helemaal naar Stary rennen (vindt onderweg AK74 Kobra met 6x ammo).
Bij mijn lijk, alles weer gepakt.
Loop Stary in, Coyette pack en NVG's
Nu heb ik dus:
Mk 48 Mod 0 - 2x 100 kogels
M16A4 ACOG - 5x SD
M1911 - 4x mag
Range finder
NVG's
shit load aan eten, drinken, en alles wat je verder nodig hebt.
Morgen even een Ghillie vinden en dan ben ik weer helemaal het mannetje.
Ik merk dat de nieuwigheid van het spel begint af te raken. Ik vind het nog steeds een super game. Maar, ik begin wel steeds meer een "ÿet another shooter" gevoel bij dit spel te krijgen. En dat is wel jammer. Het zou een sociale game kunnen zijn ook. Dat is er de laatste weken stevig van af aan het raken.
In de eerste maanden van het spel kwam ik nog redelijk wat friendlies tegen. Mensen die het spel speelden, nieuw waren, en het voor realisme spelen. En meer reageerden zoals ze in real life zouden reageren.
Tegenwoordig lijkt iedereen in te loggen voor de kill. Dat betekent dat als je momenteel, op welke server dan ook, iemand tegen komt, dat er 99 procent kans is dat die meteen begint te schieten zonder ook maar enige vorm van communicatie.
En dan zijn er uiteraard nog de clans. Teams waartegen je als survivor geen schijn van kans hebt en enkel het spel ingaan voor de kill. Nu kan ik daar wel tegen. Maar het was wel iets wat me opviel, en wat de sfeer van het spel behoorlijk naar beneden haalt. (althans voor mij, en dit in vergelijk met de eerste maanden)
Vandaar ook dat ik hoop dat ik hoop dat eens het spel echt uitkomt, de server admin iets meer controle kan hebben over zijn eigen server. Clans kun je niet volledig weren. Maar je zou servers kunnen hebben met verschillende uitgangspunten. Bijvoorbeeld servers voor de personen die voor de kill gaan en voor clans die elkaar kunnen bestrijden. En servers voor survivors die het spel spelen voor realisme. Momenteel heb je als server admin die vrijheid "officieel" niet.
Maar misschien zou de enige juiste oplossing zijn om de map 2 a 3 keer zo groot te maken met een gelijk aantal blijvende spelers.
In de eerste maanden van het spel kwam ik nog redelijk wat friendlies tegen. Mensen die het spel speelden, nieuw waren, en het voor realisme spelen. En meer reageerden zoals ze in real life zouden reageren.
Tegenwoordig lijkt iedereen in te loggen voor de kill. Dat betekent dat als je momenteel, op welke server dan ook, iemand tegen komt, dat er 99 procent kans is dat die meteen begint te schieten zonder ook maar enige vorm van communicatie.
En dan zijn er uiteraard nog de clans. Teams waartegen je als survivor geen schijn van kans hebt en enkel het spel ingaan voor de kill. Nu kan ik daar wel tegen. Maar het was wel iets wat me opviel, en wat de sfeer van het spel behoorlijk naar beneden haalt. (althans voor mij, en dit in vergelijk met de eerste maanden)
Vandaar ook dat ik hoop dat ik hoop dat eens het spel echt uitkomt, de server admin iets meer controle kan hebben over zijn eigen server. Clans kun je niet volledig weren. Maar je zou servers kunnen hebben met verschillende uitgangspunten. Bijvoorbeeld servers voor de personen die voor de kill gaan en voor clans die elkaar kunnen bestrijden. En servers voor survivors die het spel spelen voor realisme. Momenteel heb je als server admin die vrijheid "officieel" niet.
Maar misschien zou de enige juiste oplossing zijn om de map 2 a 3 keer zo groot te maken met een gelijk aantal blijvende spelers.
[ Voor 7% gewijzigd door denPes op 21-08-2012 04:24 ]
delete account
Meer en meer mensen hebben ook 'alles gezien' wat de mod te bieden heeft, wat gaat men dan doen? 9 op de 10 keer in Cherno/Elektro wat gaan hunten op spelers.
Zit zelf ook in een clan die dayz speelt, we hadden op een gegeven moment zowat elk item, een base met helicopter, zowat elk voertuig, ...
Het is zo ver gekomen dat enkelen(waaronder ik) gevraagd hebben aan clanmembers om ons dood te schieten zodat we wat plezier konden beleven in de steden. Ik ben wel anders dan de shoot on sight meerderheid en probeer(aangezien ik toch niets te verliezen heb) gewoonweg vriendelijk te zijn tegen iedereen die ik tegenkom, loop wat in Cherno/Elektro rond met als enige bedoeling om mensen te ontmoeten en even samen te spelen. Ben al enkele keren in m'n rug gepakt op die manier, maar uit mijn ervaring(en ongetwijfeld die van velen anderen) zijn friendly encounters met andere mensen zó veel unieker dan simpelweg een kogel in de kop.
Zit zelf ook in een clan die dayz speelt, we hadden op een gegeven moment zowat elk item, een base met helicopter, zowat elk voertuig, ...
Het is zo ver gekomen dat enkelen(waaronder ik) gevraagd hebben aan clanmembers om ons dood te schieten zodat we wat plezier konden beleven in de steden. Ik ben wel anders dan de shoot on sight meerderheid en probeer(aangezien ik toch niets te verliezen heb) gewoonweg vriendelijk te zijn tegen iedereen die ik tegenkom, loop wat in Cherno/Elektro rond met als enige bedoeling om mensen te ontmoeten en even samen te spelen. Ben al enkele keren in m'n rug gepakt op die manier, maar uit mijn ervaring(en ongetwijfeld die van velen anderen) zijn friendly encounters met andere mensen zó veel unieker dan simpelweg een kogel in de kop.
Ik denk dat er vooral meer content moet zijn, of meer mogelijkheden tot bouwen van een basis en dergelijke. Die bijvoorbeeld wordt aangevallen door zombies en dat je je daar moet tegen verdedigen. Dat zijn manieren om de boel interessant te houden. Of hordes aan vijanden etc.
Daarnaast is er naar mijn mening meer behoefte aan sterkere onderscheiding tussen survivors en bandits, zodat die meer worden opgejaagd en herkent worden (bounty systeem misschien zelfs?)
Daarnaast is er naar mijn mening meer behoefte aan sterkere onderscheiding tussen survivors en bandits, zodat die meer worden opgejaagd en herkent worden (bounty systeem misschien zelfs?)
Mr schaap ik attendeer u op het feit dat u zonder verlichting thans op de openbarenweg
wel of niet gehinderd door zombies/infected en zonder helm luid fietsbel uitvoerend door een
natuurpark met hoooge snelheid zichzelfs verplaatsend in een richting bent geflits
de boete kan u betalen op het kantoor gevestigd in cherno
wel of niet gehinderd door zombies/infected en zonder helm luid fietsbel uitvoerend door een
natuurpark met hoooge snelheid zichzelfs verplaatsend in een richting bent geflits
de boete kan u betalen op het kantoor gevestigd in cherno
Haha.
Adres is zeker postbus 51
Adres is zeker postbus 51
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
@exbloder
ja dat zal er ook mee te maken hebben. Fully packed en alle wapens hebben. Dan moet er ook gebruik van worden gemaakt.
@ircghost.
Ja de mod is al basis goed. Maar er moet meer content komen. Andere manier van zombie spawning, zodat het mogelijk wordt een gebouw als basis te gebruiken.
@postbus51
ik begrijp je hint. En het moet ook inderdaad geen spel worden voor geitewollen sokken spelers. Plus niet gebonden aan allerlei regels. Het enige wat ik bedoelde met mijn vorige post is dat ik vond dat de balans nogal ver aan het omslaan was. Van een spel waarbij je moest oppassen voor zombies, en paranoide moest zijn mbt andere survivors, naar een spel met zombies en enkel maar bandits (al dan niet in clan). Dus eigenlijk geen verschil meer met andere shooter games. Een paar maanden geleden was niet nog anders. Dat maakte het spel ook speciaal.
Hoe die balans moet worden teruggebracht. Of welke de juiste balans is, kan ik ook niet zeggen.
ja dat zal er ook mee te maken hebben. Fully packed en alle wapens hebben. Dan moet er ook gebruik van worden gemaakt.
@ircghost.
Ja de mod is al basis goed. Maar er moet meer content komen. Andere manier van zombie spawning, zodat het mogelijk wordt een gebouw als basis te gebruiken.
@postbus51
ik begrijp je hint. En het moet ook inderdaad geen spel worden voor geitewollen sokken spelers. Plus niet gebonden aan allerlei regels. Het enige wat ik bedoelde met mijn vorige post is dat ik vond dat de balans nogal ver aan het omslaan was. Van een spel waarbij je moest oppassen voor zombies, en paranoide moest zijn mbt andere survivors, naar een spel met zombies en enkel maar bandits (al dan niet in clan). Dus eigenlijk geen verschil meer met andere shooter games. Een paar maanden geleden was niet nog anders. Dat maakte het spel ook speciaal.
Hoe die balans moet worden teruggebracht. Of welke de juiste balans is, kan ik ook niet zeggen.
delete account
Ik stel voor Lingor te draaien, is voor mij compleet nieuw maar die map is wel groter
[ Tesla MIG MYP ]
Ik dacht dat Lingor juist kleiner was
Dan lijkt hij groterBertusB404 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:36:
Ik dacht dat Lingor juist kleiner was
[ Tesla MIG MYP ]
Cyw00d, kan het kloppen dat ik zonder gear aan het strand spawn op jouw server?
Geen backpack, geen wapens, niks.
kan iemand mij uitleggen hoe ik de versie omhoog krijg van 1.62? ik launch opration arrow head met de beta patch en nog steeds heb ik versie 1.62 en kan ik dus geen enkele lingor map joinen
DayZ Commander downloaden en via die weg je ArmA 2 beta en DayZ updaten.bloodlynx schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:20:
kan iemand mij uitleggen hoe ik de versie omhoog krijg van 1.62? ik launch opration arrow head met de beta patch en nog steeds heb ik versie 1.62 en kan ik dus geen enkele lingor map joinen
dat werkt niet ik blijf 1.62 houden terwijl ik via de beta patch launchSagaris schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:23:
[...]
DayZ Commander downloaden en via die weg je ArmA 2 beta en DayZ updaten.

Daarnaast kan ik de servers die 1.62 draaien ook niet joinen aangezien hij zegt dat er files missing zijn terwijl ik alles heb geinstalleerd genabled en zelf als ik laad krijg ik het lingor scherm te zien... Heb precies de tutorial gevolgd.

[ Voor 31% gewijzigd door bloodlynx op 21-08-2012 10:32 ]
Het leuke is dat hij zegt in het menu dat ik de beta patch draai, kom ik in de server browser dan ziet hij alleen 1.62JoSchaap schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:31:
maar wat staat er achter de punt NA 1.62.????
In DayZ Commander kun je wel zien welke versies je draait. Beta patches zijn over het algemeen backwards compatible, maar to be sure is het beste om dezelfde versie als de server te draaien. En waarom kun je Lingor servers niet in, welke foutmelding geeft hij?bloodlynx schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:33:
[...]
Het leuke is dat hij zegt in het menu dat ik de beta patch draai, kom ik in de server browser dan ziet hij alleen 1.62
*edit: Ik weet dat in 1.7.2.5 de inhoud van tenten en vehicles niet saven, maar de locatie van tenten, wordt dat wel gesaved? Heb namelijk gisteren een tent opgezet en die staat er vandaag niet meer. Not the end of the world, maar wel goed om te weten.
[ Voor 20% gewijzigd door Sagaris op 21-08-2012 10:36 ]
Er zijn allemaal files missing, maakt niet uit wat ik enable of disable heb al een paar keer lingor opnieuw gedownload. Daarnaast maakt het niet uit of ik de beta patch forceer met commander, hem zelf opstart of hem via sixlauncher op start alles geeft versie 1.62 aan in de server browser. Terwijl er in het menu gewoon het versie nummer van de beta patch wordt weergegevenSagaris schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:35:
[...]
In DayZ Commander kun je wel zien welke versies je draait. Beta patches zijn over het algemeen backwards compatible, maar to be sure is het beste om dezelfde versie als de server te draaien. En waarom kun je Lingor servers niet in, welke foutmelding geeft hij?

Hee ik heb even een admin nodig op NL53
Ja dat klopt, dit is een private Hive dus niet gesynchroniseerd met de publieke. Alles wat je hier doet is alleen voor deze server. Als je weer op een normale server speelt heb je daar je spul van de publieke servers.BertusB404 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:18:
Cyw00d, kan het kloppen dat ik zonder gear aan het strand spawn op jouw server?
Verwijderd
Zouden er hackers zitten?Meemzeh schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:19:
Hee ik heb even een admin nodig op NL53
Ik bedoelde meer van, gisteravond had ik al mn spullen nog en zat ik bij NW airfield (op jouw server, dus private hive).Ircghost schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:45:
[...]
Ja dat klopt, dit is een private Hive dus niet gesynchroniseerd met de publieke. Alles wat je hier doet is alleen voor deze server. Als je weer op een normale server speelt heb je daar je spul van de publieke servers.
Ik logte vanochtend in, en ik sta zonder gear, maar met camo in de debug fields, na relog spawn ik zonder gear op het strand bij kamenka.
Beste Max,
Bedankt voor de informatie. Daar het een game-server voor tweakers.net gebruikers zal zijn wil ik u vragen of er ruimte is voor sponsoring van jullie kant? We kunnen in de naam en MOTD berichten van de server TransIP.nl vermelden bijvoorbeeld. Ook is het mogelijk elke x aantal minuten een url in de game te laten verschijnen.
Ik hoor graag van u
Met vriendelijke groet,
naam
Edit:
13 personen die mee willen betalen per maand.
Blade server bij TransIP (75 euro) Windows server 2008 installatioe (7,50). kom je op 82,50 gedeeld door 13 personen is 6,35 per persoon per maand. Lijkt mij een leuk bedrag voor een erg goede server.
Dit is een actie voor alleen de eerste 3 maanden lees ik nu, daarna wordt het 90 euro voor de server +7,50 voor windows, dus 7,50 per persoon!)
Specificaties:
https://www.transip.nl/vps/pro-prijzen-en-bestellen/ (75 euro versie).
Bedankt voor de informatie. Daar het een game-server voor tweakers.net gebruikers zal zijn wil ik u vragen of er ruimte is voor sponsoring van jullie kant? We kunnen in de naam en MOTD berichten van de server TransIP.nl vermelden bijvoorbeeld. Ook is het mogelijk elke x aantal minuten een url in de game te laten verschijnen.
Ik hoor graag van u
Met vriendelijke groet,
naam
Edit:
13 personen die mee willen betalen per maand.
Blade server bij TransIP (75 euro) Windows server 2008 installatioe (7,50). kom je op 82,50 gedeeld door 13 personen is 6,35 per persoon per maand. Lijkt mij een leuk bedrag voor een erg goede server.
Dit is een actie voor alleen de eerste 3 maanden lees ik nu, daarna wordt het 90 euro voor de server +7,50 voor windows, dus 7,50 per persoon!)
Specificaties:
https://www.transip.nl/vps/pro-prijzen-en-bestellen/ (75 euro versie).
[ Voor 42% gewijzigd door Cyw00d op 21-08-2012 13:23 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Over het server verhaal. Is er niet iemand die een fatsoenlijke lijn heeft (100/100) en voor een klein bedrag een server in de lucht wil houden? Miss iets meer downtime, maar daar tegenover staan wel lagere kosten
Carpe Diem
Wat zijn de bandwith vereisten eigenlijk voor dit game?
Systeemeisen heb ik wel kunnen vinden:
2.5GHz Quad, Memory niet zo belangrijk (2GB zou voldoende moeten zijn)
Ik heb nu 3 cores toegekent welke draaien op 3.26GHz (AMD FX-6100). en 4GB waarvan nu 2.56GB totaal wordt gebruikt. Het spel zelf gebruikt 1.65GB geheugen op het moment en is nooit boven de 2GB uitgekomen.IceTeaGX schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:48:
Wat zijn de bandwith vereisten eigenlijk voor dit game?
Dit allemaal in een virtualbox installatie met windows server 2008 enterprise 64bit R2.
[ Voor 8% gewijzigd door Cyw00d op 21-08-2012 13:57 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Op de server? JA JA JA JA JA!!Cyw00d schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:22:
Ik stel voor Lingor te draaien, is voor mij compleet nieuw maar die map is wel groter
Zou wel willen, maar momenteel zit ik net met een nieuwe baan + nieuwe appartement en veel éénmalige kosten. Momenteel kan ik echt niks missen. misschien is het volgende maand anders maar dat bekijk ik dan wel weer,Ircghost schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 22:10:
Nieuwste lijst (ik zal het niet blijven doen, maar anders sneeuwt het bericht nu zo onder).
-Jterpstra?
Cyw00d schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:22:
Ja why not
De map nog nooit gespeelt, lijkt me wel eens leuk ^^ een nieuwe omgeving
[ Voor 29% gewijzigd door osmosis op 21-08-2012 14:26 ]
Zucht.
Beter fixen ze eens dat flauwvallen, dat is echt te zielig voor woorden.
Ben vandaag al 2x doodgegaan omdat er een zombie van 50m afstand naar me toe kwam sprinten, 1 hit en boem, unconscious... doei 8k blood --> dood.
Unconscious moeten ze echt enkel doen als je onder de 4000 blood komt ofzoiets. Op het moment slaat de randomfactor nergens op.
Ben vandaag al 2x doodgegaan omdat er een zombie van 50m afstand naar me toe kwam sprinten, 1 hit en boem, unconscious... doei 8k blood --> dood.
Unconscious moeten ze echt enkel doen als je onder de 4000 blood komt ofzoiets. Op het moment slaat de randomfactor nergens op.
Het is onder 5k bloed dat je random flauw kan vallen, jij bent gewoon onder 9k geheadshot, gewoon zorgen dat je niet geheadshot kan worden en geen probleemJunia schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:42:
Zucht.
i3d is goedkoper, maar dan hebben we niet meer de backoffice die we hebben (webadmin) en map met players en vehicles etc.
32 slots = 29,90 excl eenmalig 6,50 aansluitkosten. dit zijn de prijzen voor een private server, geen public server. Daar komt nog 10 euro bij omdat het zo lastig op te zetten is blijkbaar:
http://www.i3d.net/gamehosting-pricing.php
32 slots = 29,90 excl eenmalig 6,50 aansluitkosten. dit zijn de prijzen voor een private server, geen public server. Daar komt nog 10 euro bij omdat het zo lastig op te zetten is blijkbaar:
http://www.i3d.net/gamehosting-pricing.php
[ Tesla MIG MYP ]
Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht