De melding die ik krijg is "Addon 'dayz_anim" requires addon "CA_Dubbing_Counterattack'
Ah, fun ja.
Draai eerst eens deze:
http://ftp.tier1ops.eu/files/ARMA2OACORFT_Update_160.zip
Dan deze:
http://dl1.armed-assault....MA2OACORFT_Update_162.zip
En dan nog even de AddOns folder van ARMA2 naar ARMA2 AA kopieren meen ik.
Bedenk me zojuist dat je in-game ook vast wel de 'Remote' button moet kunnen gebruiken. Die is ergens onderaan naast Refresh etc.
Draai eerst eens deze:
Dan deze:
Bedenk me zojuist dat je in-game ook vast wel de 'Remote' button moet kunnen gebruiken. Die is ergens onderaan naast Refresh etc.
[ Voor 21% gewijzigd door Paprika op 24-07-2012 23:22 ]
Is er eigenlijk een verklaring waarom ik op sommige servers snachts geen hand voor de ogen zie en op sommige servers ik perfect 500 meter verder kan kijken?
Ik vind maar geen servers op m'n six launcher, enig idee wat het kan zijn..?
Firewall staat uit, verder probeer ik te refreshen en reprioritize mirrors te doen, tevergeefs..
Firewall staat uit, verder probeer ik te refreshen en reprioritize mirrors te doen, tevergeefs..
Ben toch ook maar begonnen met spelen nadat arma2 in de steamsale stond
Het zoeken en ontdekken is erg leuk. Maar na denk 10 keer vermoord te worden zonder ook maar iets anders dan een lee enfield/double barrel shotgun te vinden vindt ik het toch wel erg lastig.
Mijn ervaringen tot nu toe.
Ik probeer een gebouw te vinden waar ik naar binnen kan om hopelijk wat nuttigs te vinden. Meeste gebouwen kun je niet in. En blijkbaar moet je dus met een online map open spelen... Wat is het nut van die ingame map dan. Leuk maar ik heb nog nooit een map/watch/matches gevonden. Elke keer toch wel geraakt door zombies en ik heb zat bandages maar ik heb nog nooit mijn blood kunnen bijvullen. ja 1 keer iets van 5 canned food gevonden. Maar dat helpt niet veel. En met die schokkende zombies die rondjes lopen wordt ik toch wel geraakt als ze me toch opeens zien/horen en dan whop knockout en dood.
Of dan loop ik de halve map naar het noordoosten or noordwesten helemaal in me remi tussen de bomen door en boom headshot sniper..... zonder dat ik maar iets nuttigs heb gevonden. Lijkt wel alsof iedereen elkaaar ook maar doodschiet. Enige keer dat het niet gebeurt is bij de kust en dan mikken ze met zo'n zaklamp... Zijn er ook servers waar het niet gebeurt?
Edit:
Oh er is arma2 maintenance ofzo vanavond dinsdag op woensdag nacht..
Ik probeer een gebouw te vinden waar ik naar binnen kan om hopelijk wat nuttigs te vinden. Meeste gebouwen kun je niet in. En blijkbaar moet je dus met een online map open spelen... Wat is het nut van die ingame map dan. Leuk maar ik heb nog nooit een map/watch/matches gevonden. Elke keer toch wel geraakt door zombies en ik heb zat bandages maar ik heb nog nooit mijn blood kunnen bijvullen. ja 1 keer iets van 5 canned food gevonden. Maar dat helpt niet veel. En met die schokkende zombies die rondjes lopen wordt ik toch wel geraakt als ze me toch opeens zien/horen en dan whop knockout en dood.
Of dan loop ik de halve map naar het noordoosten or noordwesten helemaal in me remi tussen de bomen door en boom headshot sniper..... zonder dat ik maar iets nuttigs heb gevonden. Lijkt wel alsof iedereen elkaaar ook maar doodschiet. Enige keer dat het niet gebeurt is bij de kust en dan mikken ze met zo'n zaklamp... Zijn er ook servers waar het niet gebeurt?
Edit:
[ Voor 3% gewijzigd door themace op 25-07-2012 00:47 ]
Ik zou haast zeggen dat dat het onderwerp was voor de laatste ~3 uur
.
.
Ervaring. Ik denk dat een groot deel hier een dergelijke map in z'n geheel niet (meer) nodig heeft en alle noemswaardige plekken uit zijn/haar hoofd wel weet.themace schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:47:
Ik probeer een gebouw te vinden waar ik naar binnen kan om hopelijk wat nuttigs te vinden. Meeste gebouwen kun je niet in. En blijkbaar moet je dus met een online map open spelen... Wat is het nut van die ingame map dan.
Kan een mix van pech (blijft random) en fout zoeken zijn.themace schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:47:
Leuk maar ik heb nog nooit een map/watch/matches gevonden.
Bloed terugkrijgen zonder een maat (blood bag) of matches (cooked meat) is wel wat lastiger ja...themace schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:47:
Elke keer toch wel geraakt door zombies en ik heb zat bandages maar ik heb nog nooit mijn blood kunnen bijvullen.
Line of sight icm crouchen werkt heel goed. Krijg je agro? Ren om een hoek (gebouw etc) en ga dan crouchend verder. Dan raak je ze zo wel kwijt. Even oefenen en je bent iedere zombie binnen 10 seconden kwijt zonder ook maar ooit geluid te maken.themace schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:47:
En met die schokkende zombies die rondjes lopen wordt ik toch wel geraakt als ze me toch opeens zien/horen en dan whop knockout en dood.
Tends to happen yes.themace schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:47:
Of dan loop ik de halve map naar het noordoosten or noordwesten helemaal in me remi tussen de bomen door en boom headshot sniper..... zonder dat ik maar iets nuttigs heb gevonden. Lijkt wel alsof iedereen elkaaar ook maar doodschiet.
Niet echt, oefening tot je het 'spelletje' begrijpt. In het begin kan het erg vervelend zijn, maar het is niet zo populair omdat het 1 grote faal isthemace schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:47:
Enige keer dat het niet gebeurt is bij de kust en dan mikken ze met zo'n zaklamp... Zijn er ook servers waar het niet gebeurt?
[ Voor 95% gewijzigd door Paprika op 25-07-2012 00:53 ]
Verwijderd
Nog een leuk verhaaltje wat ik gister mee maakte: Nadat ik dood was gegaan en op een server zat waar het nacht was, vond ik al snel met mijn flashlight een axe. Vervolgens ben ik naar Balota airfield gegaan om te kijken of er wapens lagen. Ik vond in de eerste hangar aan de kant van Cherno chemlights verder niets. Opeens zag ik een andere speler met een flashlight. Deze had een AK-47 die ik wel kon gebruiken. Ik gooide terwijl mijn flashlight uit was chemlights naar hem toe. De arme stakker wist niet waar het vandaan kwam. Vervolgens ben ik omgelopen en achter een struik gaan liggen wachten met mijn bijl. Toen ik hem op de grond zag kruipen 2m van mij vandaan ben ik als een gek op hem afgerend en heb hem 2 hits gegeven. 1500 blood kwijt, AK-47 erbij
Verwijderd
Kijk dit:themace schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:47:
Ben toch ook maar begonnen met spelen nadat arma2 in de steamsale stondHet zoeken en ontdekken is erg leuk. Maar na denk 10 keer vermoord te worden zonder ook maar iets anders dan een lee enfield/double barrel shotgun te vinden vindt ik het toch wel erg lastig.
Edit:
YouTube: DayZ How to Survive-The Basic's -Beginner Tutorial HD
Gebouw waar je in kan is te herkennen aan ramen waar je doorheen kan kijken. Dus echt naar binnen bij het gebouw. Bij gebouwen waar je niet naar binnen kan ziet het er heel anders uit.themace schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:47:
Ben toch ook maar begonnen met spelen nadat arma2 in de steamsale stondHet zoeken en ontdekken is erg leuk. Maar na denk 10 keer vermoord te worden zonder ook maar iets anders dan een lee enfield/double barrel shotgun te vinden vindt ik het toch wel erg lastig.
Edit:
Als je eenmaal gebouwen weet te vinden en je hebt zombies achter je aan kan je ze kwijtraken door via de achterdeur naar buiten te rennen. Zombies gaan binnen ook lopen dus als je echt moet schieten heb je de tijd om te richten.
Wapens vind je vaak op bepaalde plekken. Firestation, deerstands of vliegvelden. Verder kan je ook grote schuren proberen maar daar liggen niet zo vaak goede wapens.
Als je spullen hebt zoals een bijl, lucifers en een mes dan kan je dieren doden voor vlees en dit bereiden voor 800 bloed per stuk vlees. Je kan je bloed ook bijvullen met een bloodbag dit moet alleen door een andere speler gedaan worden bij jou.
SVD Camo : Chek !
En nu nooit meer spelen om hem niet kwijt te raken
En nu nooit meer spelen om hem niet kwijt te raken
Nope, Dxtory, Fraps, Steam etc.
En langzaam lijkt 't te werken weer....
En langzaam lijkt 't te werken weer....
heerlijk die lege servers!
net ff beide airfields geloot in een uur tijd en van NEA terug naar cherno gerend met een zed train ( 2 nog van NEA lol)
daar logde net een speler in in de supermarkt (sorry als het iemand van hier was maar een M4 in zn hand betekend voor mij gewoon *POEFDOOD*)
daar een maatje ontmoet (enige 2 spelers in de server)
samen ALLE zeds in cherno geprobeerd te aggroen, achter ons aan laten lopen, bij elkaar komen en onze M4's leegschieten
heerlijk zon lege server !
net ff beide airfields geloot in een uur tijd en van NEA terug naar cherno gerend met een zed train ( 2 nog van NEA lol)
daar logde net een speler in in de supermarkt (sorry als het iemand van hier was maar een M4 in zn hand betekend voor mij gewoon *POEFDOOD*)
daar een maatje ontmoet (enige 2 spelers in de server)
samen ALLE zeds in cherno geprobeerd te aggroen, achter ons aan laten lopen, bij elkaar komen en onze M4's leegschieten
heerlijk zon lege server !
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Zo, net een beetje uit de stad ontsnapt en daarna een sidearm en een AKM gevonden, hoor ik dat een maatje in de problemen zit zo'n 4,8km bij mij vandaan. Wat doe je dan? Je rent er als een malloot naar toe met je laatste blood bag en je red hem! Daarna samen naar Stary gegaan en daar aardig wat geloot. Op een gegeven moment vind een ander maatje iets ten noorden daarvan een gecrashte heli. Kort samengevat: M16A2, AS50, G18 en voor zowel de M16A2 als de G18 ruim voldoende mags. De AS50 heeft nog mags nodig maar dat komt morgen weer.
Was weer leuk avondje nadat ik met een groepje dood was gegaan en we alle high-end gear kwijt waren geraakt. Hadden daarvoor in Cherno nog wat geprobeerd maar dat eindigde dramatisch, zelfs de night vision goggles kwijt geraakt.
Was weer leuk avondje nadat ik met een groepje dood was gegaan en we alle high-end gear kwijt waren geraakt. Hadden daarvoor in Cherno nog wat geprobeerd maar dat eindigde dramatisch, zelfs de night vision goggles kwijt geraakt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja joh, thnx voor de save
In me uppie na een respawn vanaf solnichny* richting het westen gelopen met alleen een makarov en wat voedsel. Hoor ik na een half uurtje lopen wat schoten een paar honderd meter van me vandaan. Blijkt er een crashed heli site te zijn. Schijnbaar hadden 2 andere players hem al gevonden want die liepen er net naar toe. Ik dacht; achja whatever, no guts no glory! Makarov en 3 mags moeten hopelijk voldoende zijn!
LEEEEEEROOOY JEEEEENKINS! Ren naar de chopper, waar die gasten probeerden de drops te vinden, ze zaten naast elkaar dus easy targets. Ga gewoon achter ze staan en leeg mij clip op 1 van hen. Dood.. 2e kruipt weg. Ondertussen heel wat zombie aggro op mijn kont en het bloed level stroomt omlaag. Effe snel terug trekken, bandagen reloaden en weer CHARGE!! 2e player kreupel geschoten, die ondertussen zijn mag op mij leegt. Snel weer een laatste reload en een paar treffers en ze waren beide dood.
Helaas heb ik niet veel kunnen looten, door het gebrek aan blood viel ik steeds flauw, en wilde niet doodgaan aan een stelletje zeds.. Dus looten wat ik looten kon en retreat.
Hulp gevraagd, en die hulp was 4800 meter verder
Na deze dag was het eindresultaat een m107 en aks 74 kobra
In me uppie na een respawn vanaf solnichny* richting het westen gelopen met alleen een makarov en wat voedsel. Hoor ik na een half uurtje lopen wat schoten een paar honderd meter van me vandaan. Blijkt er een crashed heli site te zijn. Schijnbaar hadden 2 andere players hem al gevonden want die liepen er net naar toe. Ik dacht; achja whatever, no guts no glory! Makarov en 3 mags moeten hopelijk voldoende zijn!
LEEEEEEROOOY JEEEEENKINS! Ren naar de chopper, waar die gasten probeerden de drops te vinden, ze zaten naast elkaar dus easy targets. Ga gewoon achter ze staan en leeg mij clip op 1 van hen. Dood.. 2e kruipt weg. Ondertussen heel wat zombie aggro op mijn kont en het bloed level stroomt omlaag. Effe snel terug trekken, bandagen reloaden en weer CHARGE!! 2e player kreupel geschoten, die ondertussen zijn mag op mij leegt. Snel weer een laatste reload en een paar treffers en ze waren beide dood.
Helaas heb ik niet veel kunnen looten, door het gebrek aan blood viel ik steeds flauw, en wilde niet doodgaan aan een stelletje zeds.. Dus looten wat ik looten kon en retreat.
Hulp gevraagd, en die hulp was 4800 meter verder
Na deze dag was het eindresultaat een m107 en aks 74 kobra
De game start bij mij nog alleen correct vanuit de Six launcher. maar maakt niet uit, via remote button werkte het inderdaad.Paprika schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 23:12:
Ah, fun ja.
Draai eerst eens deze:
Dan deze:
Wel een hardcore game echt. Vooral door bugs dat afentoe zombies door muren komen.
Waar moet ik heen voor wat actie. Heb nu redelijk wat gear. Ben naar het noorden getrokken. Weet zo niet precies waar ik zit want ben op m'n werk. Maar meestal log ik na een 15 min ofzo weer uit omdat ik geen idee heb wat ik zal gaan doen en ook niemand tegen kom. Dus wat zijn buiten cherno en elektro een beetje de hotspots om wat actie te beleven?
Ik kon dit oplossen door het hele spel te verwijderen(incl. register sleutels), te verwijderen uit Steam. En toen weer installeren, en vervolgens met de six launcher Day-Z te installeren.Sn0wblind schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 23:10:
De melding die ik krijg is "Addon 'dayz_anim" requires addon "CA_Dubbing_Counterattack'
Verwijderd
Gisteren ook een leuke dag gehad, 3 man die liepen naar een barn en daarna verdwenen achter een paar bosjes, volgende wat we zien is een bus die door het centrum van Novy Sobor rijd
Jammer genoeg was die bus te snel voor ons, maar onze zoektocht naar leuke gear is wel goed gegaan, in Stary Sobor het lijk van streepje gestript (jeweetwel, die gast met IIIIIIIIII, hij was overigens al dood toen we hem vonden). Dan in de militaire tentjes een MP5 en een MP5SD gevonden met voldoende mags (maar niemand heeft die meegenomen
). Dan ook nog schijnbaar een auto tegengekomen bij die tentjes, maar blijkt dus gewoon een stuk scenery te zijn
.
De balans van die dag: 4 murders en 1 bandit (door eerder die dag door Cherno te crossen met m'n Lee), en ben geïndigd met een AKM (3 mags) en een DMR (6mags, waarvoor dank IIIIIIIIIIIII).

De balans van die dag: 4 murders en 1 bandit (door eerder die dag door Cherno te crossen met m'n Lee), en ben geïndigd met een AKM (3 mags) en een DMR (6mags, waarvoor dank IIIIIIIIIIIII).
In drukke servers ga je wel vaak iemand tegenkomen in de omgeving van Stary Sobor of Northern Airfield.Rudolf schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:37:
Waar moet ik heen voor wat actie. Heb nu redelijk wat gear. Ben naar het noorden getrokken. Weet zo niet precies waar ik zit want ben op m'n werk. Maar meestal log ik na een 15 min ofzo weer uit omdat ik geen idee heb wat ik zal gaan doen en ook niemand tegen kom. Dus wat zijn buiten cherno en elektro een beetje de hotspots om wat actie te beleven?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 10:50 . Reden: Heb m'n eigen verhaal dan ook maar toegevoegd ]
Graag gedaanVerwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:41:
Gisteren ook een leuke dag gehad, 3 man die liepen naar een barn en daarna verdwenen achter een paar bosjes, volgende wat we zien is een bus die door het centrum van Novy Sobor rijdJammer genoeg was die bus te snel voor ons, maar onze zoektocht naar leuke gear is wel goed gegaan, in Stary Sobor het lijk van streepje gestript (jeweetwel, die gast met IIIIIIIIII, hij was overigens al dood toen we hem vonden). Dan in de militaire tentjes een MP5 en een MP5SD gevonden met voldoende mags (maar niemand heeft die meegenomen
). Dan ook nog schijnbaar een auto tegengekomen bij die tentjes, maar blijkt dus gewoon een stuk scenery te zijn
.
[...]
In drukke servers ga je wel vaak iemand tegenkomen in de omgeving van Stary Sobor of Northern Airfield.
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
is er iemand met bloed in omgeving Zelenogorsk? 
*edit nvm
*edit nvm
[ Voor 13% gewijzigd door speedydown op 25-07-2012 13:12 ]
Speedydown.nl !!!
Verwijderd
wow ik ben blijkbaar van de een op de andere minuut gebanned. Kom terug van drinken halen krijg ik you were banned in beeld. Maar eens ff een ticket gestuurd naar de devs hopelijk kunnen zij me uitleggen waarom ik gebanned ben.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 12:56 ]
Geen server ban ipv een global ban?Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:55:
wow ik ben blijkbaar van de een op de andere minuut gebanned. Kom terug van drinken halen krijg ik you were banned in beeld. Maar eens ff een ticket gestuurd naar de devs hopelijk kunnen zij me uitleggen waarom ik gebanned ben.
Stary sobor en NW airfield zitten meestal wel 1/4 van de server.Rudolf schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:37:
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ging je net dood op NL38?speedydown schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:51:
is er iemand met bloed in omgeving Zelenogorsk?
*edit nvm
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
haha ja, maar ik ga nu ff de auto wassen dus vanmiddag weer een rondjeTsurany schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:17:
[...]
Ging je net dood op NL38?Kom dan op TS, gaan we je ophalen
Speedydown.nl !!!
Ik ben eerlijk gezegd een beetje bedroefd als ik zie welke kant dit topic op gaat.
Er staat duidelijk onder geen slow chat en meeten moet je ergens anders doen, toch zie ik elke 4 post wel weer iets voor bij komen.
Toen ik net dayZ had en dit topic begon te kijken stond het hier vol met verhalen van halve a4'tjes en discussies over features en bugs. Ik meen serieus als ik zeg dat ik dit nu absoluut mis.
Overigens ben ik ook geschrokken van het aantal spelers dat niet eens de moeite doet om TS door te lezen.
Er staat duidelijk onder geen slow chat en meeten moet je ergens anders doen, toch zie ik elke 4 post wel weer iets voor bij komen.
Toen ik net dayZ had en dit topic begon te kijken stond het hier vol met verhalen van halve a4'tjes en discussies over features en bugs. Ik meen serieus als ik zeg dat ik dit nu absoluut mis.
Overigens ben ik ook geschrokken van het aantal spelers dat niet eens de moeite doet om TS door te lezen.
@True, dat merk je ook in andere topics. WoW topic gaat alleen nog maar over 1 á 2 guilds, en dit is bijna hetzelfde geworden. Erg jammer, maar ja, zolang de mods het toelaten zal het door blijven gaan.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Lijkt me apart/leuk om daar nu eens rond te lopenJoSchaap schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:49:
leuk om te zien/bekijken
http://www.dayzblog.com/dayz-real-chernarus/
Ben benieuwd of de mensen die daar wonen uberhaupt weten dat er bijna 200k mensen per dag daar virtueel rondlopen
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Heeft geen zin een andere plek te kiezen om te meeten als vervolgens niemand die plek kent. Dan blijven die nieuwe spelers dus alleen spelen.True schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:24:
Ik ben eerlijk gezegd een beetje bedroefd als ik zie welke kant dit topic op gaat.
amsterdam - stary sobor/novy soborIryl schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:55:
[...]
Lijkt me apart/leuk om daar nu eens rond te lopen
Ben benieuwd of de mensen die daar wonen uberhaupt weten dat er bijna 200k mensen per dag daar virtueel rondlopen
---
788 km, 7 uur 40 min.
(In het huidige verkeer: 8 uur 19 min.)
A2 en A14
detail: http://goo.gl/maps/DKBD
nu nog iemand met een leasebak en wat blikjes Mountain Dew
[ Voor 26% gewijzigd door JoSchaap op 25-07-2012 14:09 ]
Ik vind de game tot dusver echt super. Het begin was nog wel lastig, maar toen ik eenmaal doorhad waar je vanalles vinden kon werd het steeds beter. Je baalt alleen heel hard als het misgaat. Ik heb vanmorgen redelijk op mijn gemak een ziekenhuis zo goed als leeg kunnen plukken, een handgun te pakken, een hatchet alleen viel ik van een trap af. Boem, nog maar 3000 blood over. Nu wilde ik mijn eten niet verspillen aan dat beetje extra blood wat je ervan krijgt en ik bed te zwak om echt naar een koe of iets dergelijks op zoek te gaan. Nu maar ff wachten waar ik zit tot mijn vrienden vanavond mijn blood kunnen toedienen. Wat zou dat handig zijn als je dat zelf doen kon zeg...
Zou handig zijn maar realistisch is het niet
HahaJoSchaap schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:09:
[...]
amsterdam - stary sobor/novy sobor
---
788 km, 7 uur 40 min.
A2 en A14
Allemaal ons "Anyone in Cherno?" T-shirt aan en gaan met die banaan!
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Dus moeten we maar accepteren dat mensen de topicwarning gewoon compleet negeren? Dat is nieuw, die kende ik nog niet.Tsurany schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:56:
[...]
Heeft geen zin een andere plek te kiezen om te meeten als vervolgens niemand die plek kent. Dan blijven die nieuwe spelers dus alleen spelen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
offtopic:lanerios schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:29:
[...]
Dus moeten we maar accepteren dat mensen de topicwarning gewoon compleet negeren? Dat is nieuw, die kende ik nog niet.
Ik vindt persoonlijk dat er harder mag worden opgetreden door mods, en al ze dat niet aankunnen moeten ze maar meer mensen in schakelen.
Als het zo door gaat is het straks een groepje van 10 man die hier een beetje in de ronde zit te spammen.
Verwijderd
Eh.. na 700 km ben je uit Amsterdam Duitsland nog niet eens uit...JoSchaap schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:09:
[...]
amsterdam - stary sobor/novy sobor
---
788 km, 7 uur 40 min.
A2 en A14
http://goo.gl/maps/JZk8
Vanuit Stuttgart is het al bijna 780 km
http://goo.gl/maps/NqDQg
Een kennis van me heeft daar ergens familie in de buurt.
True schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:32:
[...]
Ik vindt persoonlijk dat er harder mag worden opgetreden door mods, en al ze dat niet aankunnen moeten ze maar meer mensen in schakelen.
Als het zo door gaat is het straks een groepje van 10 man die hier een beetje in de ronde zit te spammen.
offtopic:
zoals in het BF3 topic? En het Diablo3 topic? ik denk dat de modjes redelijk kunnen inschatten waar de grens ligt tussen overlastveroorzakende slowchatspam en een berichtje tussendoor...
zoals in het BF3 topic? En het Diablo3 topic? ik denk dat de modjes redelijk kunnen inschatten waar de grens ligt tussen overlastveroorzakende slowchatspam en een berichtje tussendoor...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 14:41 ]
compleet mee eens, ik ga denk ik er toch ff wat over vragen bij mods. Wordt een beetje moe van het behandelen van de topics als DayZ, WoW e.d. heel erg sociaal en alles toestaan. Terwijl SWTOR, Minecraft e.d. een stuk strenger gemod worden.True schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:32:
[...]
offtopic:
Ik heb ook alleen maar de route via google geplanned die geeft de berekening in KM's 
bovendien heb jij een andere bestemming gekozen als ik.
(en ja er zijn meerdere gebieden gebruikt om 'cheranus' te vullen), zo staat devils castle weer Heeeeel ergens anders 
( http://goo.gl/maps/ZM60 )
bovendien heb jij een andere bestemming gekozen als ik.
( http://goo.gl/maps/ZM60 )
offtopic:
ik word alleen maar moe van de mensen die hier totaal offtopic gaan en over het werk van mods gaan zitten klagen terwijl we daar tot duidelijk apparte subforums (LA/SEM) voor hebben

ik word alleen maar moe van de mensen die hier totaal offtopic gaan en over het werk van mods gaan zitten klagen terwijl we daar tot duidelijk apparte subforums (LA/SEM) voor hebben
[ Voor 26% gewijzigd door JoSchaap op 25-07-2012 14:53 ]
is er toevallig iemand noord van cherno op NL37? ik ben heb iemand nodig om me een transfusie te geven.. ik heb bloed zat...
damn barn
damn barn
Incompl te
Dat is jouw interpretatie. Ik zeg dat je niet moet zeggen dat mensen een andere plek moeten regelen om elkaar te meeten zonder aan te geven waar dat dan is. Dan blijven mensen alleen, dat wil je ook niet, juist niet bij een spel als DayZ.lanerios schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:29:
[...]
Dus moeten we maar accepteren dat mensen de topicwarning gewoon compleet negeren? Dat is nieuw, die kende ik nog niet.
Teamspeak staat in de TS mensen kunnen daar afspreken.Tsurany schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:14:
[...]
Dat is jouw interpretatie. Ik zeg dat je niet moet zeggen dat mensen een andere plek moeten regelen om elkaar te meeten zonder aan te geven waar dat dan is. Dan blijven mensen alleen, dat wil je ook niet, juist niet bij een spel als DayZ.
Ik ben volgens mij uitgelogd vlakbij cherno, dm anders je server en gegevens even.ArnoAG schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:07:
is er toevallig iemand noord van cherno op NL37? ik ben heb iemand nodig om me een transfusie te geven.. ik heb bloed zat...
damn barn
www.dayzlfg.comTsurany schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:56:
[...]
Heeft geen zin een andere plek te kiezen om te meeten als vervolgens niemand die plek kent. Dan blijven die nieuwe spelers dus alleen spelen.
Dus in de TS een ding zetten "Slowchat e.d. kan daar en daar" en niet dit topic volspammen met "Hey pietje! ik heb een leuk wapen gevonden lololol"Tsurany schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:14:
[...]
Dat is jouw interpretatie. Ik zeg dat je niet moet zeggen dat mensen een andere plek moeten regelen om elkaar te meeten zonder aan te geven waar dat dan is. Dan blijven mensen alleen, dat wil je ook niet, juist niet bij een spel als DayZ.
Vipeax, komt er trouwens in de alpha state nog zo´n pagina op de website waar je je stats een beetje kunt tracken? (Zoals Rocket liet zien bij die Rezzed presentatie). Ben eigenlijk wel benieuwd naar dat soort dingen. Om gewoon een bepaalde stat als doel te pakken is altijd wel grappig in DayZ. Zal uiteindelijk wel uitmonden in één groot player-kill fest om boven aan te komen, maar dat hoort er ook bij
Ben eigenlijk nog steeds wel benieuwd naar de stats van mijn huidige character.
~80% van wel. Kans bestaat wel dat het cached data zal worden (en dus niet live is, maar per dag bv). Anders kun je de spelers db zowaar een ddos aanval geven als je met 20 man die pages spammed
.
Verwijderd
Sinds de laatste update heb ik wat problemen met het wapen/ammo in mijn backpack. Tot twee maal toe nu mijn sniperrifle zien verdwijnen. De eerste maal dat het mij opviel was bij het looten van een heli-crash-site. Daarvond ik my beloved DMR en wou mijn andere rifle droppen, deze zat ineens niet meer in mijn backpack (de ammo nog wel). Kan gebeuren en aangezien de DMR voor mijn neus lag deze in mijn backpack gestopt. Naast de DMR zat er ook 3x ammo voor de DMR in mijn rugzak.
Ik kruip bij de heli-crash-site vandaan en check mijn rugzak, DMR zat er wel in maar de ammo niet meer. Misschien had ik deze per ongeluk verwisseld met iets anders dus ik kruip weer terug naar de heli-crash-site. Daar lag keurig de ammo op de grond...wtf momentje maar ik twijfelde of ik zelf niet de ammo op de grond had gegooid. Ik wil de ammo in mijn rugzak doen...DMR foetsie.
Het enige wat ik na het checken van mijn rugzak had gedaan was de ammo droppen van de andere sniper. Kan het zijn dat door de ammo te droppen ook de DMR verdwenen is?
Daarnaast viel het mij op dat een M1911 minder krachtig is geworden? Voorheen kon je met 1 shot een Zed killen, nu is het weer headshot time aangezien dat je (naar het lijkt) nu 3 kogels nodig hebt (in het lichaam)
Ik kruip bij de heli-crash-site vandaan en check mijn rugzak, DMR zat er wel in maar de ammo niet meer. Misschien had ik deze per ongeluk verwisseld met iets anders dus ik kruip weer terug naar de heli-crash-site. Daar lag keurig de ammo op de grond...wtf momentje maar ik twijfelde of ik zelf niet de ammo op de grond had gegooid. Ik wil de ammo in mijn rugzak doen...DMR foetsie.
Het enige wat ik na het checken van mijn rugzak had gedaan was de ammo droppen van de andere sniper. Kan het zijn dat door de ammo te droppen ook de DMR verdwenen is?
Daarnaast viel het mij op dat een M1911 minder krachtig is geworden? Voorheen kon je met 1 shot een Zed killen, nu is het weer headshot time aangezien dat je (naar het lijkt) nu 3 kogels nodig hebt (in het lichaam)
Zeds killen nog steeds 1 schot met 1911 waar ik ze ook raak.
Droppen van wapen en ammo: genoeg slots in je rugzak enzo? Wel op goede knoppen gedrukt bij inventory menu?
Droppen van wapen en ammo: genoeg slots in je rugzak enzo? Wel op goede knoppen gedrukt bij inventory menu?
Verwijderd
Ik heb de 1911 nog maar 1 maar hoeven gebruiken vandaag in een barn. Viel me op dat ik ze niet in 1 keer neer kon knallen. Later werd ik van de server gekicked door een te hoge ping, wellicht heeft de lag invloed gehad om mijn schietgedrag 
Later vandaag zal ik eens wat "oefenen" met een ander wapen in mijn rugzak. Waarschijnlijk doe ik zelf wat fout, probeer erachter te komen wat
in je uppie naar een heli-crash-site kruipen in een drukke server is nogal zenuwslopend...en als dan de moeite allemaal voor niets is...frustrerend
Later vandaag zal ik eens wat "oefenen" met een ander wapen in mijn rugzak. Waarschijnlijk doe ik zelf wat fout, probeer erachter te komen wat
Nee sinds de laatste patch is de firepower van me M1911 gedaald, vraag mij af of dat ook het geval is voor de revolver.
Ik dood nog steeds zombies in 1 schot met een M1911? Vandaag nog.
Hopelijk wel nog steeds sterker dan de g17, want die heb ik net ingewisseld voor een 1911.True schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:17:
Nee sinds de laatste patch is de firepower van me M1911 gedaald, vraag mij af of dat ook het geval is voor de revolver.
Wat een proppenschieter is die g17.
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Zoals gezegd ik kill ze nog steeds met 1 schot met revolver en 1911. 1.7.2.3 beta 95208. Zou wel vreemd zijn aangezien .45 ACP toch echt beter is dan de wondernine (9mm wordt vaak de wondernine genoemd omdat je maar op een wonder moet hopen dat iemand er meteen mee neergaat). Revolver en 1911 moeten gewoon 1 schot dode zombie zijn met die stopping power. Anders heeft het bijna geen nut meer om met een 2e wapen rond te gaan lopen in deze game. Makarov is kut, G17 is kut, PDW is kut. 1911 en revolver zijn iig nog beetje nuttig.True schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:17:
Bertus: Beter de 1911 kunnen houden. G17 is net zo bagger als de Makarov enige voordeel is dat je meer kogels hebt en een flashlight.
[ Voor 25% gewijzigd door spookz0r op 25-07-2012 17:27 ]
Spook: G17/M9 zijn nog erger dan de makarov.
Yup hak ze nog liever in elkaar met een bijl dan met zo'n wapen. Je vraagt je echt af of je met die dingen niet met losse flodders schiet.
Geef ons gewoon gouden .50 Desert Eagle
Vipeax: zitten er Satchel Charges en Pipeboms in DayZ?
Geef ons gewoon gouden .50 Desert Eagle
Vipeax: zitten er Satchel Charges en Pipeboms in DayZ?
[ Voor 27% gewijzigd door spookz0r op 25-07-2012 17:57 ]
Verwijderd
Met de steam sales Arma 2 combined gekocht en nu eindelijk installeren en DayzMod is uitproberen,
Nog tips met welke server ik zou moeten kiezen? om mee te beginnen?
Nog tips met welke server ik zou moeten kiezen? om mee te beginnen?
Geen tips voor bepaalde server.
Het is misschien handig om eerst de tutorial van Arma 2 te spelen. Beetje wennen aan de controls en dergelijke. Op de DayZ wiki staat ook een beginners guide, het is raadzaam om deze door te nemen.
Het is misschien handig om eerst de tutorial van Arma 2 te spelen. Beetje wennen aan de controls en dergelijke. Op de DayZ wiki staat ook een beginners guide, het is raadzaam om deze door te nemen.
Naar aanleiding van een huisgenoot die Day Z speelt, heb ik ook maar eens besloten om deze gamemod te proberen.
Ik ben dus nu ook op zoek naar wat beginnerstutorials enzo. Maps bestuderen, wapens bestuderen etc... Zodat ik een beetje weet hoe het werkt. Ik heb nog nooit een ARMA game gespeeld dus het zal sowieso erg wennen zijn. Vooral omdat ik al nooit shooters speel.
Deze video vond ik wel wat nuttige info hebben wat betreft beginners guide:
Eens kijken, als alles geinstalleerd is, hoe lang ik kan overleven.
- Is er eigenlijk een doel in het spel of is het enkel zo lang mogelijk overleven?
- Zijn spawnplekken 'veilig'? Als in weinig tot geen zombies te bekennen zodat je rustig in actie kan komen.
- Is het trouwens noodzaak om een microfoon te hebben of kan je ook gewoon textchatten? Heb geen werkende microfoon momenteel
Ik ben dus nu ook op zoek naar wat beginnerstutorials enzo. Maps bestuderen, wapens bestuderen etc... Zodat ik een beetje weet hoe het werkt. Ik heb nog nooit een ARMA game gespeeld dus het zal sowieso erg wennen zijn. Vooral omdat ik al nooit shooters speel.
Deze video vond ik wel wat nuttige info hebben wat betreft beginners guide:
Eens kijken, als alles geinstalleerd is, hoe lang ik kan overleven.
- Is er eigenlijk een doel in het spel of is het enkel zo lang mogelijk overleven?
- Zijn spawnplekken 'veilig'? Als in weinig tot geen zombies te bekennen zodat je rustig in actie kan komen.
- Is het trouwens noodzaak om een microfoon te hebben of kan je ook gewoon textchatten? Heb geen werkende microfoon momenteel
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 25-07-2012 18:08 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Sacriel heeft sowieso lachen filmpjes, redelijk wat actie erin.
Spawnplekken zijn redelijk veilig. Er kan soms spontaan een zombie voor je neus staan.
Spawnplekken zijn redelijk veilig. Er kan soms spontaan een zombie voor je neus staan.
Verwijderd
ja inderdaad de Tutorial was ik al van plan te gaan doen, en de filmpjes zullen ook altijd handig zijn! dankje
Misschien moeten we de koppen is bij elkaar gaan steken voor nieuwe TS met tips erin voor beginners of iets dergelijks
@spookz0r, ik ben game. Was alweer tijdje opzoek naar een groot topic waar ik kan helpen.. En als dat dan ook nog eens gaat over mijn favo spel op het moment dan wil ik zeker helpen!
Textchat gaat niet werken, voor jij kan typen ben je al dood. Je typt enkel naar mensen bij jou in de buurt, binnen jouw range. Wat je eigenlijk wilt is een headset/microfoon en via Teamspeak met een groepje meelopen.Zeror schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:07:
Zitten hier genoeg mensen die al tijden spelen denk dat als iedereen de dingen opschrijft waar hij/zij rekening mee houdt en wat ze zijn tegengekomen dat we een heel eind moeten kunnen komen. Hoop dingen komen toch regelmatig weer terug in het topic.
Als er mensen zijn met toevoegen voor de TS hoor ik het graag. De TS is natuurlijk gemaakt toen de game er net was en er is nu alweer zoveel veranderd..
HOI.
Toch maar eens gaan zoeken of ik ergens nog een microfoon kan vinden dan. Hopelijk kom ik mijn zoektocht geen zombies tegenTsurany schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:16:
[...]
Textchat gaat niet werken, voor jij kan typen ben je al dood. Je typt enkel naar mensen bij jou in de buurt, binnen jouw range. Wat je eigenlijk wilt is een headset/microfoon en via Teamspeak met een groepje meelopen.
Btw.: Als er toch gewerkt gaat worden aan nieuwe topicstart, dan kun je wellicht ook gewoon een nieuw deel ervoor openen. Je zit tenslotte al aan de bijna 4k posts in dit topic.
Maak dan ook gelijk de ts wat meer beginner vriendelijk. install guides, control guides, wapen guides, map etc...
[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 25-07-2012 18:25 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Wat ik geleerd heb is dat altijd moet zorgen dat je wat morfine bij je hebt. Anders loop je rond met al je prachtige gear e.d. en wordt je verrast door een zed, benen gebroken, vergeet het maar. Ook kan je je benen breken door te vallen oid.spookz0r schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:17:
Zitten hier genoeg mensen die al tijden spelen denk dat als iedereen de dingen opschrijft waar hij/zij rekening mee houdt en wat ze zijn tegengekomen dat we een heel eind moeten kunnen komen. Hoop dingen komen toch regelmatig weer terug in het topic.
Als ik spawn ga ik eerst naar het dichtsbijzijnde krankenhaus voor wat medische loot, daarna naar de supermarkt voor (hopelijk) lucifers, mes en als het even kan een wat grotere rugzak.
Wat ook handig is, in je zoektocht naar medische gear, om niet in het ziekenhuis, maar achter (of soms zelf op) het ziekenhuis te zoeken in de vierkante kartonenn boxen.. Dan hoef je niet de ruiten in te gooien/schieten (wat erg opvalt en van een grote afstand te zien/horen is. En krijg je toch de spullen die je nodig hebt.
Bij ziekenhuis gewoon je hatchet gebruiken, 1 of 2x tegen het raam aan en je kan erin. Scheelt ammo en geluid
Voeg me ook maar toe dan, zal ik meteen even voor wat styling zorgen.
spookz0r schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:44:
Satchel Charges == Pipeboms en in DayZ, si.
[ Voor 54% gewijzigd door Paprika op 25-07-2012 18:39 ]
Klopt, of een blikje etc.. Maar neemt niet weg dat een hele grote ruit oppeens gebroken is en daarmee erg zichtbaar is voor andere spelers die aan het 'jagen' zijn.spookz0r schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:35:
Bij ziekenhuis gewoon je hatchet gebruiken, 1 of 2x tegen het raam aan en je kan erin. Scheelt ammo en geluid
Paprika schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:39:
Voeg me ook maar toe dan, zal ik meteen even voor wat styling zorgen.
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door spookz0r op 25-07-2012 18:42 ]
@spookz0r, maak jij de nieuwe aan en voeg je ons toe als mede-auteur? Dan kunnen we er alvast aan gaan werken (i.c.m. DM dunkt mij).
Denk dat ik eerst een document maak met de dingen die ik zo uit mijn hoofd weet, dit op pastebin gooi zodat iedereen er dingen kan aanpassen/toevoegen. Zodra we denken dat we alles hebben dan maar nieuwe TS maken. Deze dagen wat drukker dus er zit voor mij even wat tijd in. Mocht iemand anders trouwens suggesties ofzo hebben voor de TS: schreeuw ze. Het kwam gewoon bij mij op vandaag aangezien veel dingen meerdere malen langskomen. Hoef zelf ook geen auteur ofzo ervan te zijn.Ircghost schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:49:
@spookz0r, maak jij de nieuwe aan en voeg je ons toe als mede-auteur? Dan kunnen we er alvast aan gaan werken (i.c.m. DM dunkt mij).
Misschien dat we eventueel met een paar man filmpje kunnen maken ofzo
[ Voor 8% gewijzigd door spookz0r op 25-07-2012 19:43 ]
WOW!
Op dit moment gewoon al 6 dagen in leven. Bijna 400 zeds gekilled.
Gaat lekker denk je dan... tot dat je maat wordt neer geknald. In zijn back ook nog.
Ik meteen cover zoeken achter een rots en met mijn m249 LMG de andere survivor zijn lichaam even vol gepompt met lood! Payback!
Dit gebeurde allemaal bij Stary Sobor.
Nu zijn we eigenlijk opzoek naar uitbreiding van "onze squad".
Wie o wie heeft zin om met ons mee te spelen en is ook nog eens redelijk veel online? (namiddag/avond)
Wij gebruiken skype!
Trouwens, wil slowchat voorkomen. Maar dit topic is een handige manier voor spelers om elkaar te meeten!
Op dit moment gewoon al 6 dagen in leven. Bijna 400 zeds gekilled.
Gaat lekker denk je dan... tot dat je maat wordt neer geknald. In zijn back ook nog.
Ik meteen cover zoeken achter een rots en met mijn m249 LMG de andere survivor zijn lichaam even vol gepompt met lood! Payback!
Dit gebeurde allemaal bij Stary Sobor.
Nu zijn we eigenlijk opzoek naar uitbreiding van "onze squad".
Wie o wie heeft zin om met ons mee te spelen en is ook nog eens redelijk veel online? (namiddag/avond)
Wij gebruiken skype!
Trouwens, wil slowchat voorkomen. Maar dit topic is een handige manier voor spelers om elkaar te meeten!
Teamspeak?
Dat moment dat je een heel aks magazijn in iemand leegt en je dan zelf doodbent :']
Speedydown.nl !!!
Nou, vandaag net begonnen met spelen. Erg toffe sfeer (scary, ik kijk echt de hele tijd achterom). Helaas binnen 10 minuten gekilled door iemand met een bijl terwijl ik net alle keys ff aan het uittesten was (als het iemand van hier was, dank daarvoor
)
Daarna kwam ik in een soort schuur waar gigantisch veel munitie, hunting knife en een waterfles lag. Helaas alleen nog geen wapens gevonden. Ben benieuwd hoe het straks in het donker is
.
Daarna kwam ik in een soort schuur waar gigantisch veel munitie, hunting knife en een waterfles lag. Helaas alleen nog geen wapens gevonden. Ben benieuwd hoe het straks in het donker is
[ Voor 5% gewijzigd door Fixer op 25-07-2012 20:30 ]
Vandaag voor het eerst een langere periode gespeeld. 's ochtends begonnen vervolgens iemand tegengekomen die ik allereerst wou neerhakken maar die vervolgens toch een friendly bleek te zijn. Daarna met 2 man doorgelopen totdat we nog een friendly tegenkwamen om zo door te gaan met 3 man . Uiteindelijk kwam daar nog eentje bij en hadden we dus een mooi team.
Wat wel uitermate vet is haha. Als ik die mensen niet tegen gekomen was denk ik dat ik wel minder plezier zou hebben gehad dan deze spelsessie van vandaag
Wat wel uitermate vet is haha. Als ik die mensen niet tegen gekomen was denk ik dat ik wel minder plezier zou hebben gehad dan deze spelsessie van vandaag
[ Voor 13% gewijzigd door lasharor op 25-07-2012 20:31 ]
Zitten we net lekker een helicrash te looten. Gaat een van ons ineens down. Hij leefde nog. Degene die er bij was zag de bandit direct en knalde hem heel precies kapot. We hebben het slachtoffer weer op de been kunnen krijgen. Epic! 
Verder zaten we eerder bij "Zub". Dit is dat kasteel op die berg. Ineens hoorden we een schot, dus we rennen met zn 4en naar binnen. Wij gaan op de middenverdieping klaar zitten, en toen kwam die omhoog. Die vent moet zich echt rot geschrokken hebben. Die werd door 4 man zowaar geëxecuteerd. Was ook een heerlijk momentje.
Verder zaten we eerder bij "Zub". Dit is dat kasteel op die berg. Ineens hoorden we een schot, dus we rennen met zn 4en naar binnen. Wij gaan op de middenverdieping klaar zitten, en toen kwam die omhoog. Die vent moet zich echt rot geschrokken hebben. Die werd door 4 man zowaar geëxecuteerd. Was ook een heerlijk momentje.
Verwijderd
Dat stukje bij die helicopter was echt episch jaBioHazard schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:27:
Zitten we net lekker een helicrash te looten. Gaat een van ons ineens down. Hij leefde nog. Degene die er bij was zag de bandit direct en knalde hem heel precies kapot. We hebben het slachtoffer weer op de been kunnen krijgen. Epic!
Haha een paar tips voor de 4 lui waar van 3 net dood gingen op NL37:
- Ga niet met z'n 4en 300 meter rennen zonder cover.
- Ga niet met z'n 4en samen rennen laat iemand achter om te coveren.
- Ga niet met z'n 4en naar een punt rennen waar eventueel anderen zitten.
- Ga niet met z'n 4en naar een heli rennen terwijl je op de zombies schiet die al vanaf een afstandje gespawned zijn.
Als je je niet aan deze punten houdt en je komt iemand tegen zoals mij dan ben je de pineut.
Had net 10 minuten daar voor een m249saw bij die heli gevonden en lag in de bushes omdat ik schoten hoorde. Rennen er in eens 4 man op de heli af terwijl ze op de zombies schieten, ik dus al mijn moet bij elkaar rapen en schiet 150 kogels op het groepje. Toen ik er 2 dood had switchte ik naar mijn sniper. Helaas was ik een keer geraakt en raakte buiten bewust zijn. Toen ik weer op de been was bandagede ik me zelf achter een boompje, slim waren de spelers niet ze hadden zich met z'n tweeën 'verscholen' in een groepje bomen en struiken. Maar dan ook nog crouched blijven zitten er midden tussen in... Ik schatte de afstand in en schoot de sniper met een AS50 dood. Ik aimde daarna op de laatste van het squad en was niet verrast: hij logde uit.
Noobs!
Het vervelende aan deze situatie nu was dat de laatste op een andere server mij zeer makkelijk zou kunnen gaan ghosten, gelukkig was dat niet het geval. Wel jammer dat ik hem niet kon looten overigens.
Had genoeg voedsel gevonden bij hen om mij van 4,8k weer naar 10,5k op te krikken. Bodies maar gehide ze hadden niet veel meer dan standaard gear, helaas geen ghilliesuits(aan of in inventory), gps of NVG. Had niets aan de AS50 want ik had al een M107(welke ik fijner vind door de verdere zoom). Verder een kobra en een AK-47, ik baal er wel van dat ik die laatste niet kon hebben... Altijd weer die disconnects hé!
Misschien mijn naam veranderen naar 'one man army'.
- Ga niet met z'n 4en 300 meter rennen zonder cover.
- Ga niet met z'n 4en samen rennen laat iemand achter om te coveren.
- Ga niet met z'n 4en naar een punt rennen waar eventueel anderen zitten.
- Ga niet met z'n 4en naar een heli rennen terwijl je op de zombies schiet die al vanaf een afstandje gespawned zijn.
Als je je niet aan deze punten houdt en je komt iemand tegen zoals mij dan ben je de pineut.
Had net 10 minuten daar voor een m249saw bij die heli gevonden en lag in de bushes omdat ik schoten hoorde. Rennen er in eens 4 man op de heli af terwijl ze op de zombies schieten, ik dus al mijn moet bij elkaar rapen en schiet 150 kogels op het groepje. Toen ik er 2 dood had switchte ik naar mijn sniper. Helaas was ik een keer geraakt en raakte buiten bewust zijn. Toen ik weer op de been was bandagede ik me zelf achter een boompje, slim waren de spelers niet ze hadden zich met z'n tweeën 'verscholen' in een groepje bomen en struiken. Maar dan ook nog crouched blijven zitten er midden tussen in... Ik schatte de afstand in en schoot de sniper met een AS50 dood. Ik aimde daarna op de laatste van het squad en was niet verrast: hij logde uit.
Noobs!
Het vervelende aan deze situatie nu was dat de laatste op een andere server mij zeer makkelijk zou kunnen gaan ghosten, gelukkig was dat niet het geval. Wel jammer dat ik hem niet kon looten overigens.
Had genoeg voedsel gevonden bij hen om mij van 4,8k weer naar 10,5k op te krikken. Bodies maar gehide ze hadden niet veel meer dan standaard gear, helaas geen ghilliesuits(aan of in inventory), gps of NVG. Had niets aan de AS50 want ik had al een M107(welke ik fijner vind door de verdere zoom). Verder een kobra en een AK-47, ik baal er wel van dat ik die laatste niet kon hebben... Altijd weer die disconnects hé!
Misschien mijn naam veranderen naar 'one man army'.
Oke de revolver en de M1911 zijn zwaar bugged. Doen geen damage tegen zombies. Net een teammate door verloren.
AS50 heeft snellere bullet flight time, betere accuracy, minder geluid en kan zowat evenver zoomen als je de numpad '+' gebruikt (zeker met de limited viewrange van DayZ heb je aan het plusje bij je numpad bij verre genoeg aan de scope). Is toch echt de betere sniper van de tweeTrue schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:43:
Had niets aan de AS50 want ik had al een M107(welke ik fijner vind door de verdere zoom).
[ Voor 12% gewijzigd door Paprika op 25-07-2012 21:53 ]
Het is vast te simpel hoe ik denk, maar kunnen ze niet instellen dat wanneer er op/richting jouw geschoten word je simpelweg niet kan uitloggen (althans niet softwarematig op uitloggen drukken, kabelbreuk of verwijdering doet niemand wat aan).
Dat zal wellicht ook weer andere problemen opleveren
Dat zal wellicht ook weer andere problemen opleveren
Je zal dan nog steeds even 'ingelogd' zijn omdat er geschoten werd op je. Even een timeout zeg maar alvorens je echt uitgelogd bent.
Zal ook weer veel gezeik opleveren op mensen die van de pc afwillen of connection problems hebben, die gaan dan vrijwel zeker dood.
Is geprobeerd, maar server cleanups werkte niet goed waardoor je eeuwig bleef staan en jezelf kon looten. Been there, done thatIamzero456 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:00:
[...]
Je zal dan nog steeds even 'ingelogd' zijn omdat er geschoten werd op je. Even een timeout zeg maar alvorens je echt uitgelogd bent.
Wat een helden actie. Was net gerespawned. Bijl gevonden en toen op zoek naar een wapen. Uiteindelijk zag ik nog ergens een barn staan die high value zou zijn. Ik met wat zombies achter me aan er naar toe. Komt er een andere ( bleek bandit te zijn ) speler uit de barn lopen en kilt die zombies voor mij. Ik loop met hem mee sla hem zeker 7 keer met mijn bijl en blijft gewoon staan. Slaat hij mij 2x ben ik unconsious voor zijn voeten. Laat me liggen tot dat ik weer opsta en hak hem daarna even neer, gewoon omdat ik een keer iemand wilde killen met een bijl.
Was helaas bleeding en beide hadden geen bandages dus dat was einde verhaal met 3000 blood. Bleek echter later een winchester boven in de barn te liggen. Had ik beter die op kunnen pakken en hem daarmee kunnen killen haha.
Naja volgende keer beter.
Was helaas bleeding en beide hadden geen bandages dus dat was einde verhaal met 3000 blood. Bleek echter later een winchester boven in de barn te liggen. Had ik beter die op kunnen pakken en hem daarmee kunnen killen haha.
Naja volgende keer beter.
Helden daad? Iemand die voor jou zombies dood maakt vervolgens een bijl in zijn rug steken??? pff van mij mogen ze je bannen, zulke spelers verpesten toch het hele spel.
Part of the game Haas_nl.
Jantje bij mij was je niet meer opgestaan je hebt mazzel gehad met deze gast
Jantje bij mij was je niet meer opgestaan je hebt mazzel gehad met deze gast
Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht