Don't worry, ben ook vrouwelijk (ingame dan) ;-)
Wie weet er of er nederlandse clans zijn voor Dayz?
Want ik kan op de forums van dayz.com alleen maar Amerikaanse vinden
Zijn er hier meer mensen die in een clan zitten? En die dagelijks met een hele groep lopen?
Want ik kan op de forums van dayz.com alleen maar Amerikaanse vinden
Zijn er hier meer mensen die in een clan zitten? En die dagelijks met een hele groep lopen?
Oh, ziet er naar uit dat NL 99 gecrashed is..
Wou net zeggen, haha. Wat nu?
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Ben even aan het kijken of mijn been nog gebroken is, soms ga je 5 min terug o.i.d.
Ik kan NL 99 niet vinden in de Six Launcher, en via Operation Arrow kan ik niet joinen helaas.
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Nee geen probleem, heb je een andere? Join ik die wel.
We kunnen een amerikaans proberen. Ik kijk bij deze wel even.
[ Voor 69% gewijzigd door finniespin op 22-07-2012 23:35 ]
Denk je dat iemand @ NL 17 zit?
Er zitten 16 man in zo te zien, zal ik die joinen?
anders gaan jullie lekker via msn verder chatten? just saying
Overigens ben ik opzoek naar een teampje.
Add me: sneaky536 @steam
Overigens ben ik opzoek naar een teampje.
Add me: sneaky536 @steam
Sorry, ik moet hier ook bij eindigen.
Ik heb alleen maar nog 1 heatpack.
Sorry jongens.
Ik heb alleen maar nog 1 heatpack.
Sorry jongens.
Nice, ik spawn vlak bij elekto, ga eerste bestje huisje in vind ik gelijk 2 corpses. AK74 =)
Jep, ik ook
Waar spelen jullie? Heb net DayZ geinstalleerd en ben wanhopig op zoek naar mensen om mee te spelen. Ik was zonder wapen gespawned dus ik kan nu helemaal niets
Heb desperate een gun nodig! Kheb eventueel TS of skype
-Edit-
Ook zojuist gekicked
-Edit-
Ook zojuist gekicked
[ Voor 7% gewijzigd door iLikeNoobies op 23-07-2012 00:15 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
de meesten zullen op NL 20 spelen maar momenteel hangt hij vast op loading
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Je spawnt altijd zonder wapen, het beste is om je locatie te vinden op http://dayzdb.com/map en dan naar Cherno te gaan, daar voedsel en wapens zoeken. Dat gedaan kan je naar het noorden gaan en misschien met anderen samen.iLikeNoobies schreef op maandag 23 juli 2012 @ 00:15:
Waar spelen jullie? Heb net DayZ geinstalleerd en ben wanhopig op zoek naar mensen om mee te spelen. Ik was zonder wapen gespawned dus ik kan nu helemaal nietsHeb desperate een gun nodig! Kheb eventueel TS of skype
-Edit-
Ook zojuist gekicked
Ik zal NL 20 is bezoeken. Heb zojuist wat blikjes eten en drinken geloot maar ben nu lekker aan het sluipen. Ben toch wel bang voor die zombies
Ontzettend leuk spel trouwens.
Blij dat ik hem voor een prikkie heb kunnen kopen op steam.
Blij dat ik hem voor een prikkie heb kunnen kopen op steam.
En daarna huishouden in Cherno, like a baws.Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:26:
[...]
Ik heb ongeveer een uurtje geleden met 4 andere gespeeld. We wouden een ambush maken bij Stary Sobor. Echter waren er 2 gasten in onze rug en hebben ze ons allemaal afgeslacht hahaWeer wat geleerd

Als je eenmaal landinwaarts gaat, is het allemaal een stuk gevaarlijker. Maar ook spannender. Je hebt super gear, en je hebt er een eind voor gelopen. En dan komt die ene firefight, anddd its gone...

[ Voor 31% gewijzigd door BioHazard op 23-07-2012 00:35 ]
Zat net met Maf en Rienspy op een private server, was nacht. Rienspy en ik wamen elkaar tegen bij de kust en besloten richting Prigorodky te lopen. Daar kwamen we Maf ook tegen. Rienspy gooide flink wat flares in de barn daar omdat hij toch naar bedje ging. Dit lokte echter een auto er naar toe die bij de barn stopte. Ik was alvast weg van de barn maar besloot op zijn getoeter af te komen. Ik kon instappen en zat samen met een sniper en nog iemand in de auto. Maf wilde ook graag mee en gooide zichzelf praktisch voor de auto om mee te kunnen. We reden naar Chernogorsk waar Maf en ik na kort overleg besloten uit te stappen. Zij parkeerden de auto in de kerk en liepen naar buiten. We weten niet of ze ons zochten of gewoon wegliepen maar we wachtte even en daarna rende ik de kerk in, pakte de auto en ging er vandoor. Ik werd wel constant beschoten en kwam daardoor niet ver. De auto kwam in Chernogorks stil te staan en ik stapte uit en werd instant doodgeschoten. Maf moest dus even op mij wachten maar had een nieuwe hobby gevonden, heel Chernogorsk oplichten met flares 
Tijdje later kwamen we elkaar weer tegen in Chernogorsk toen een heli neerstorte. Na wat twijfels toch heen gelopen en niks gevonden. Daarna Chernogorsk in gelopen en wat geloot. Nog een mooie kill weten te scoren en per ongeluk nog iemand anders neergeschoten. We zouden hem bij de kerk zien en zagen toen opeens bij de kust iemand. Hij hield een zaklamp vast maar het leek op een pistool dus we schoten hem per ongeluk neer. Dit later wel goedgemaakt door hem een wapen te schenken toen we hem tegen kwamen. Nog wat rondgelopen en wat auto's onderweg gezien. Uiteindelijk zijn Maf en ik in Elektrozavodsk gestorven aan een zombie attack.
Was wel leuk zo op een private server, even geen zorgen maken over je daarvoor opgebouwde gear en gewoon rondlopen en aanklooien
Mochten mensen elkaar willen ontmoeten: http://gotlike.nl/Page-Teamspeak
Teamspeak server staat ter beschikking, op aanvraag kunnen we extra channels maken mochten er meer groepjes ontstaan. Je hoeft je nergens te registreren, gewoon TS installeren en joinen. Bij problemen even modjes (luitenant rang) of admins (generaal rang) aanspreken.
Tijdje later kwamen we elkaar weer tegen in Chernogorsk toen een heli neerstorte. Na wat twijfels toch heen gelopen en niks gevonden. Daarna Chernogorsk in gelopen en wat geloot. Nog een mooie kill weten te scoren en per ongeluk nog iemand anders neergeschoten. We zouden hem bij de kerk zien en zagen toen opeens bij de kust iemand. Hij hield een zaklamp vast maar het leek op een pistool dus we schoten hem per ongeluk neer. Dit later wel goedgemaakt door hem een wapen te schenken toen we hem tegen kwamen. Nog wat rondgelopen en wat auto's onderweg gezien. Uiteindelijk zijn Maf en ik in Elektrozavodsk gestorven aan een zombie attack.
Was wel leuk zo op een private server, even geen zorgen maken over je daarvoor opgebouwde gear en gewoon rondlopen en aanklooien
Teamspeak server staat ter beschikking, op aanvraag kunnen we extra channels maken mochten er meer groepjes ontstaan. Je hoeft je nergens te registreren, gewoon TS installeren en joinen. Bij problemen even modjes (luitenant rang) of admins (generaal rang) aanspreken.
[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 23-07-2012 02:28 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Precies dat.Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:16:
[...]
Ja het spel zelf is gewoon gigantisch brak. De engine heeft veel problemen, zombies zijn raar en bewegen voelt raar. Je moet er echt zelf een verhaal in maken, doelen stellen en met een groepje optrekken, dan is zelfs zonder te schieten het spel erg leuk!
Zelf speel ik al jaren af en aan Operation flashpoint en Arma, singleplayer en multiplayer. onegacht het een simulator is is het ook de beste sandbox game die er is. Goede mod-community etc.
Echter moet je wel even wennen aan de hele Opf/Arma feeling. inderdaad buggy en controls en movement moet je aan wennen.
Maar de mogelijkheden die je ervoor terugkrijgt zijn gigantisch.
en als DayZ je eerste ervaring is in de engine is het vrij lastig om de eerste uren door te komen. gevoel van doelloos en onmogelijk is groot. Neem je even de tijd om daar doorheen te komen, dan gaat er een wereld voor je open.
Toen ik gisteren op twitch een stream zat te kijken van iemand die DayZ aan het spelen was voelde ik alsof ik al die tijd onder een steen had geleefd door dit niet te weten. Dit spel lijkt mij ultiem, iets wat ik pas over 10 jaar had verwacht (als het ooit de kans kreeg door een CoD9). Gisteren dus Arma Pack aangeschaft en nu aan het installeren, ben benieuwd!
Uiteindelijk overstag gegaan en ook ARMA aangeschaft. Het ziet er op de fillmpjes en de verhalen zo bruut uit dat je het eigenlijk niet kan laten liggen. Heb voor de zekerheid dat Arma free even geprobeerd maar als je eenmaal de controls weet is dat wel allemaal te doen.
Nu alles installeren, zelf beetje alles ontdekken en dan later eens die TS server joinen voor een groepje:P
Die dayzupdater werkt bij mij niet? hij blijft heel de tijd hangen op downloading en er gebeurd dan helemaal niets. als ik afsluit en opnieuw opstart gaat die door maar komt er aan het einde een foutmelding. Waar kan nog ergens de jusite download vinden?
Nu alles installeren, zelf beetje alles ontdekken en dan later eens die TS server joinen voor een groepje:P
Die dayzupdater werkt bij mij niet? hij blijft heel de tijd hangen op downloading en er gebeurd dan helemaal niets. als ik afsluit en opnieuw opstart gaat die door maar komt er aan het einde een foutmelding. Waar kan nog ergens de jusite download vinden?
[ Voor 25% gewijzigd door jantje 2 op 23-07-2012 11:34 ]
Jammer dat er zo weinig servers zijn waar 3rd person camera en crosshairs uit staan. Het veilig om hoeken kunnen kijken maakt het een stuk minder spannend dus speel ik graag first person, maar dan wil ik natuurlijk niet dat mogelijke vijanden mij wel kunnen zien om de hoek.
U modderfokkers, dat was ik! En ik heb geen wapen gehad hoorTsurany schreef op maandag 23 juli 2012 @ 02:25:
Zat net met Maf en Rienspy op een private server, was nacht. Rienspy en ik wamen elkaar tegen bij de kust en besloten richting Prigorodky te lopen. Daar kwamen we Maf ook tegen. Rienspy gooide flink wat flares in de barn daar omdat hij toch naar bedje ging. Dit lokte echter een auto er naar toe die bij de barn stopte. Ik was alvast weg van de barn maar besloot op zijn getoeter af te komen. Ik kon instappen en zat samen met een sniper en nog iemand in de auto. Maf wilde ook graag mee en gooide zichzelf praktisch voor de auto om mee te kunnen. We reden naar Chernogorsk waar Maf en ik na kort overleg besloten uit te stappen. Zij parkeerden de auto in de kerk en liepen naar buiten. We weten niet of ze ons zochten of gewoon wegliepen maar we wachtte even en daarna rende ik de kerk in, pakte de auto en ging er vandoor. Ik werd wel constant beschoten en kwam daardoor niet ver. De auto kwam in Chernogorks stil te staan en ik stapte uit en werd instant doodgeschoten. Maf moest dus even op mij wachten maar had een nieuwe hobby gevonden, heel Chernogorsk oplichten met flares
Nu maar eens proberen met daglicht, dat nachtgebeuren in je eentje zonder wapens is niets anders dan rennen, rennen en rennen...
Misschien ff een hele domme vraag. Maar hoe kom ik over hekjes en zulke dingen heen? Zie het niet terug in de controls en via google krijg ik ook niets relevants(of ik zoek verkeerd )
Dan moet je de "v" knop gebruiken. Dat is vaultjantje 2 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:15:
Misschien ff een hele domme vraag. Maar hoe kom ik over hekjes en zulke dingen heen? Zie het niet terug in de controls en via google krijg ik ook niets relevants(of ik zoek verkeerd )
standaard is dat V
Tutorial spelen of bij de control opties kijken. Ze noemen het Vault.
[ Voor 17% gewijzigd door spookz0r op 23-07-2012 13:29 ]
In de control opties kon ik het dus niet vinden, blijkbaar door die naam. bedankt:) tutorial had ik al gedaan maar was het vergeten aangezien ik het in arma 2 wel kon.
Ja ze gebruiken vies veel knoppen in deze game
Ik heb hiervoor nog nooit een ArmA game gespeeld maar inderdaad, wat hebben ze ongelofelijk veel keybinds. Ik moest vooral heel erg wennen aan het feit dat je bepaalde acties ook kan Toggle'en. Zoals bijvoorbeeld met je hoofd draaien. Toen ik dat perongeluk had getoggled wist ik bij God niet hoe ik dat weer terug moest draaien.
Na een beetje zoeken op internet kwam ik deze pagina tegen: http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=A_Beginners_Guide
Deze guide heeft me zeker op weg geholpen in het spel en nu begrijp ik de belangrijke elementen een beetje. Ik kan de nieuwelingen deze guide zeker aanraden.
Na een beetje zoeken op internet kwam ik deze pagina tegen: http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=A_Beginners_Guide
Deze guide heeft me zeker op weg geholpen in het spel en nu begrijp ik de belangrijke elementen een beetje. Ik kan de nieuwelingen deze guide zeker aanraden.
Ook maar gedownload, even gespeeld (lees: paar uur gelijk) maar ben eigenlijk nog niemand tegengekomen (NL20) en weet ook niet waar ik heenga.
Uiteindelijk heb ik ergens een AK47 gevonden zonder Ammo
,
Nu heb ik eigenlijk A. geen idee waar ik ben en B. geen idee waar ik heen moet
Trouwens wel erg irritant dat ik niet zie waar ik wel en niet inkan zonder eerst bij zo'n deur te gaan staan. Al 2x dood gegaan omdat ik de gok toch durfte te nemen en vervolgens voor een gesloten deur kwam te staan.
Uiteindelijk heb ik ergens een AK47 gevonden zonder Ammo
Trouwens wel erg irritant dat ik niet zie waar ik wel en niet inkan zonder eerst bij zo'n deur te gaan staan. Al 2x dood gegaan omdat ik de gok toch durfte te nemen en vervolgens voor een gesloten deur kwam te staan.
[ Voor 27% gewijzigd door lasharor op 23-07-2012 16:01 ]
Je "leert" vanzelf wel waar je in kan en waar niet. Tip: log uit (esc -> abort) en join de server weer. Dan zie je rechts onderin (voor 3 seconden ongeveer) waar je bent. Pak de kaart (http://dayzdb.com/map) en navigeer naar High Yield gebouwen en naar de supermarkt in Cherno / Elektro.lasharor schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:00:
Ook maar gedownload, even gespeeld (lees: paar uur gelijk) maar ben eigenlijk nog niemand tegengekomen (NL20) en weet ook niet waar ik heenga.
Uiteindelijk heb ik ergens een AK47 gevonden zonder Ammo,
Gehehehe net met 7 man Stary Sobor aangevallen en iemand daar afgeknald. Vraag me echt af of hij zag dat we met 7 man waren.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
En helaas dat ik ook dood ging
voorderest was het wel spannend idd!
Die ene, met die snor
ben ik onderweg naar cherno staat er weer één of andere noob respawners af te knallen, gelukkig kon hij niet raak schieten en ben ik hem nu aan het zoeken met me bijl
Jup erg jammerTjado schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:37:
En helaas dat ik ook dood gingvoorderest was het wel spannend idd!
ik begin echt een poep hekel te krijgen aan mensen die meteen beginnen te schieten en hakken als je bij ze in de buurt komt. ik sta met 0,0 gear en je krijgt gewoon een kogel door je donder
Gewoon zelf onmiddellijk schieten.. heb het heeeeeel snel opgegeven om met mensen te praten , nu knal ik iedereen die ik tegenkom gewoon neer. Als ik door steden loop zoals cherno of elektro probeer ik nog een beetje op te letten wat ze vast hebben, iemand met een bijl of een flashlight laat ik wel lopenIlIlIlIlIl schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:06:
ik begin echt een poep hekel te krijgen aan mensen die meteen beginnen te schieten en hakken als je bij ze in de buurt komt. ik sta met 0,0 gear en je krijgt gewoon een kogel door je donder
Gaan ze dan met die zelfde bijl me een beetje volgen en proberen het onopvallend te doen dan gaan ze eraan
Gister een auto gevonden met redelijk wat gear in, niet echt high end loot maar toch spullen om mee door te komen, hem maar mee genomen , zag ik iemand lopen in de verte, wou ik gaan vragen of hij een lift moest hebben en begon hij onmiddellijk te schieten
terug schieten gaat wat lastig als je een wapen hebt zonder ammo
misschien moet ik eens wat vaker met mensen een groep maken
Als je door de ramen van een gebouw kan kijken kan je naar binnen anders niet.lasharor schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:00:
Uiteindelijk heb ik ergens een AK47 gevonden zonder Ammo,
Ging wel lekker net op NL 38, alleen jammer dat ik straks naar de brandweer moet, anders had ik zo het avondeten overgeslagen denk ik 
Volgende keer beter qua loot @ airfield hoop ik, al was dat kleine kampje achterin ook niet verkeerd. Die PDW weg en een Glock erin, even kijken hoe dat vuistvuurwapen speelt.
Volgende keer beter qua loot @ airfield hoop ik, al was dat kleine kampje achterin ook niet verkeerd. Die PDW weg en een Glock erin, even kijken hoe dat vuistvuurwapen speelt.
Jup NL 38 gaat lekker, constant met een party van 5-7 man
PDW en Glock alle twee bout!Capa schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:58:
Ging wel lekker net op NL 38, alleen jammer dat ik straks naar de brandweer moet, anders had ik zo het avondeten overgeslagen denk ik
Revolver M1911 FTW
Uiteindelijk alles geinstalleerd en uitgevonden waar ik begon. Zoals iedereen zegt altijd eerst de grote steden maar op zoeken. IN elektro een lee eenfield kunnen looten. Ik verder op zoek kom ik ineens twee tenten tegen. Zaten helaas geen wapens in maar wel maps, binos, watches,gps alice pack alles. Geen idee wat die tenten daar deden maar toch.
Ik stukje verder een soort van toren in. Eerste verdieping vind ik een m9, tweede verdieping een AKS 74U derde verdieping een MP5SD!!!!. Te mooi om waar te zijn denk je? Inderdaad loop de trap af. bam dood ( viel dood door de trap ofso)
IK terug rennen naar me lijk was ik helaas geloot. Naja elk begin is moeilijk:)
Ik stukje verder een soort van toren in. Eerste verdieping vind ik een m9, tweede verdieping een AKS 74U derde verdieping een MP5SD!!!!. Te mooi om waar te zijn denk je? Inderdaad loop de trap af. bam dood ( viel dood door de trap ofso)
Zolang het maar geen 9mm isKonjo schreef op maandag 23 juli 2012 @ 19:06:
[...]
PDW en Glock alle twee bout!
Revolver M1911 FTW
Ongeveer ook mijn eerste ervaring van gisterenjantje 2 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 19:15:
Uiteindelijk alles geinstalleerd en uitgevonden waar ik begon. Zoals iedereen zegt altijd eerst de grote steden maar op zoeken. IN elektro een lee eenfield kunnen looten. Ik verder op zoek kom ik ineens twee tenten tegen. Zaten helaas geen wapens in maar wel maps, binos, watches,gps alice pack alles. Geen idee wat die tenten daar deden maar toch.
Ik kwam in het midden van een bos in het zuid-westen een verlaten auto tegen met wat leuke spullen, onder andere een GPS, genoeg vlees en een welkome Glock (ik was nog wapenloos). Helaas vond ik een paar uur later mijn dood bij het vliegveld bij Balota. Het is gewoon erg lastig om compleet bewust te blijven van je omgeving in open gebieden, twee of drie schoten uit het niets en het was over
Jij werd nog echt dood geschoten dan? Ik ging dood door een bug in het spel:) is nog frusterender zeker als je net goede gear gevonden hebt.Andamanen schreef op maandag 23 juli 2012 @ 19:47:
[...]
Het is gewoon erg lastig om compleet bewust te blijven van je omgeving in open gebieden, twee of drie schoten uit het niets en het was over
[ Voor 48% gewijzigd door jantje 2 op 23-07-2012 20:01 ]
De brandweer? Welke firestation zit je dan? Die van North West Airfield?Capa schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:58:
Overigens doe ik ergens in deze week ook wel weer een keer mee. Mijn public hive character zou er nog steeds moeten zijn
meerdere mensen disconnect van nl 38?
ja krijg een melding dat de server niks meer received
Jup disconnect van NL 38. Wel net twee man gekilled, zij hadden er helaas ook een van ons. Hopelijk zijn ze dood als we spawnen
Er staat duidelijk 'beperk de slowchat'.
Ontopic:
Vandaag logde ik in en na zo'n 500m lopen kwam ik achter twee personen te liggen, ik schoot de een dood en toen ik op de andere wilde mikken was die al gedisconnect.
Wil ik gaan looten is degene die ik daadwerkelijk neerschoot er ook al weer vandoor.
Ik snap niet dat mensen dat zo makkelijk doen, het is gewoon zielig, als je dood gaat, ga je dood. Moet je maar in de bosjes gaan liggen in plaats van een open bergrug.
Ontopic:
Vandaag logde ik in en na zo'n 500m lopen kwam ik achter twee personen te liggen, ik schoot de een dood en toen ik op de andere wilde mikken was die al gedisconnect.
Wil ik gaan looten is degene die ik daadwerkelijk neerschoot er ook al weer vandoor.
Ik snap niet dat mensen dat zo makkelijk doen, het is gewoon zielig, als je dood gaat, ga je dood. Moet je maar in de bosjes gaan liggen in plaats van een open bergrug.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Balen, zojuist in de brandweerkazerne net boven elektro doodgeschoten, best wel veel loot kwijt helaas. Hij zat daar denk ik gebivakkeerd, hoorde wat maar was helaas te laat
We hebben net een bus gevonden op nl 38
Gelieve ons niet neer te knallen!
Crap, net neergeknald in de school in Elektro @ NL 20 =(
Man man, we lopen net met een groep van 6, veel te groot eigenlijk. Op een gegeven moment doen we een headcount, en tellen we er 7. Via voice direct om de dance gevraagd. Dat is lean left/right. 
Een iemand deed dat niet, toen ging het vuur vol open. Toen bleken er meer mensen rond te lopen. Werd een supergroot firefight. Met mij als enige overlevende. Ik heb de bodies bewaakt tot iedereen er weer was.
Wat een bloedbad! Damn, de spanning op dat moment is echt te gaaf.
Een iemand deed dat niet, toen ging het vuur vol open. Toen bleken er meer mensen rond te lopen. Werd een supergroot firefight. Met mij als enige overlevende. Ik heb de bodies bewaakt tot iedereen er weer was.
Wat een bloedbad! Damn, de spanning op dat moment is echt te gaaf.
kom mij ff op pikken dan met die bus:D zit vlak bij stary sobor
Net weer eens dood gegaan.. onmogelijke zombie chase van 10km.
Een bus kan ik wel gebruiken... * thinks of a plan to hijack a bus with his one-man team*
[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 23-07-2012 21:49 ]
Vriendelijk mensen kunnen we gebruiken als je gaat schieten gaan we terug schieten met z'n 6en
ik zoek juist vriendelijke mensen om mee op te trekken, iedereen schiet tegenwoordig al als ze je zien
Very nice indeed Kleutscher, hoop dat meer mensen dit meester werkje gaan bekijken
Ik wil wel optrekken, met z'n tweeën is beter dan in je eentjeIlIlIlIlIl schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:56:
ik zoek juist vriendelijke mensen om mee op te trekken, iedereen schiet tegenwoordig al als ze je zien
Trouwens, waar is iedereen in NL14 in cherno, ik heb al 30 minuten geen schot gehoord.
[ Voor 13% gewijzigd door Winst op 23-07-2012 22:42 ]
Winst = Papie = ZeroT0ne
Kleutscher errug gaaf filmpje hoor, mag je trots op zijn :)!
NL38, iemand een bus gezien? Reden door Cherno
Beetje mijn bus afpakken
[ Voor 11% gewijzigd door bloodlynx op 23-07-2012 23:02 ]
gerwim in "[PC] Day-Z (Arma II Mod)"
nice
nice
[ Voor 89% gewijzigd door NLMarcel194 op 23-07-2012 23:48 ]
Iemand zin in coop? Ben nét weer dood gegaan, dus nu ff samen ;-)
Is dit nog steeds de stappenplan om Dayz te installeren?jterpstra schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:34:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Installatie guide : Steam versie van Arma 2 Free met CO/OA Fool-Proof approach
Stappen :
- Installeer ArmA 2 Free vanuit Steam. * run de game na installatie 1x ! (belangrijk voor register)
- Installeer ArmA 2 OA/CO vanuit Steam. * run de game na installatie 1x ! (belangrijk voor register)
- Download en installeer de laatste beta van arma2 (Groene balk bovenin staat meest recente build)
http://www.arma2.com/beta-patch.php
- Download en installeer Sixupdater
http://www.six-updater.net/p/download.html
- Op je bureaublad verschijnen twee shortcuts "Sixupdater" en " Sixlauncher"
- Open "sixlauncher " zet present op Dayz (*meestal staat het al op Dayz profiel)
[afbeelding] *klikbaar
- Druk op "Update "
- Gefeliciteerd ! je kan Dayz spelen, non-beta en op beta servers !
De bus schoot op ons, toen schoten wij terug en hadden we een killbloodlynx schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:00:
[...]
Beetje mijn bus afpakkenJe had ook kunnen vragen of je een lift mocht
Stoute bus, had nog 2 schoten nodig ook.Tsurany schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:16:
[...]
De bus schoot op ons, toen schoten wij terug en hadden we een kill
Wel voor een goed doel, 6player+ groep
[ Voor 8% gewijzigd door GekkeR op 23-07-2012 23:20 ]
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Nog mensen op nl18 bezig? Cherno is toch een beetje gevaarlijk op het moment 
Vooral leuk als ze die barbed wire spammen overal.. Zelfs met een toolbox kreeg ik ze niet weg , de animatie en alles loopt goed maar de draad zelf verdwijnt niet
Vooral leuk als ze die barbed wire spammen overal.. Zelfs met een toolbox kreeg ik ze niet weg , de animatie en alles loopt goed maar de draad zelf verdwijnt niet
Ow wij werden beschoten en ik was gelijk dood als driver dus dan is de bus al inmiddels al weer van eigenaar gewisseldTsurany schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:16:
[...]
De bus schoot op ons, toen schoten wij terug en hadden we een kill
Verwijderd
NOOOOOOOOOOZZZZZ
Dan zit ik in die bus, klik ik per ongeluk...
EDIT: Ik dood, heel de bus mijn lijk looten
Dan zit ik in die bus, klik ik per ongeluk...
EDIT: Ik dood, heel de bus mijn lijk looten
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 23:26 ]
Oh nee dan hebben wij wellicht jou gekilled
Maar was geen volle squad bij de bus die wij pakten.
Als je net rechtsaf sloeg ben ik schuldig...bloodlynx schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:24:
[...]
Ow wij werden beschoten en ik was gelijk dood als driver dus dan is de bus al inmiddels al weer van eigenaar gewisseld
Anders waren het jouw killers die wij gekilled hebben.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Na een paar dagen aanklooien heb ik nu eindelijk gear waarmee ik kan overleven: drinkfles, matches, knife, hakbijl, verband, pijnstiller, primary gun, secondary gun, etc. Nu langzaam aan verkennen van zuiden naar noorden. Merk wel dat nu ik dit voor elkaar heb, ik echt niet meer dood wil. Ik begin nu het gevoel van survivalen wel te krijgen. :-)
Ben nu bij een nieuw dorpje aangekomen wat ik wil verkennen, maar mocht ik tegenstanders tegenkomen dan wil ik niet al mijn gear kwijt zijn (3 uur mee bezig geweest). Nu is het mijn idee om op een herkenbaar punt voor het dorp een groot deel van mijn spullen te droppen en die weer op te halen nadat ik klaar ben met verkennen. Gaat dat werken?
Als ik vervolgens dood ga in het dorp, dan zou ik mijn spullen daarna op dezelfde server toch weer terug moeten kunnen halen waar ik ze verstopt heb (c.q. blijft alles liggen)?
Ben nu bij een nieuw dorpje aangekomen wat ik wil verkennen, maar mocht ik tegenstanders tegenkomen dan wil ik niet al mijn gear kwijt zijn (3 uur mee bezig geweest). Nu is het mijn idee om op een herkenbaar punt voor het dorp een groot deel van mijn spullen te droppen en die weer op te halen nadat ik klaar ben met verkennen. Gaat dat werken?
Als ik vervolgens dood ga in het dorp, dan zou ik mijn spullen daarna op dezelfde server toch weer terug moeten kunnen halen waar ik ze verstopt heb (c.q. blijft alles liggen)?
Er is een kans dat alles verdwijnt als er niemand meer in de buurt is.. Vrees dat de enige manier om dingen te bewaren een tent of voertuig is.. Anders ben je nooit zeker dat het blijft liggen..Unomomentodado schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:31:
Na een paar dagen aanklooien heb ik nu eindelijk gear waarmee ik kan overleven: drinkfles, matches, knife, hakbijl, verband, pijnstiller, primary gun, secondary gun, etc. Nu langzaam aan verkennen van zuiden naar noorden. Merk wel dat nu ik dit voor elkaar heb, ik echt niet meer dood wil. Ik begin nu het gevoel van survivalen wel te krijgen. :-)
Kijk even in de eerste post. Daar heb ik het één en ander veranderd. Als je makkelijk wilt doen gewoon de Six Launcher pakken (Staat er ook wel)noud schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:02:
[...]
Is dit nog steeds de stappenplan om Dayz te installeren?
Verwijderd
Iemand die zojuist in Nl38 uitgelogd is nadat hij achtervolgd werd door een paar zombies en daarna shoten hoorde van een Lee Enfield? (Bij Cherno aan zee, die gast had een full auto geweer).
Was een leuk avondje. De halve map doorgelopen, constant nieuwe mensen ontmoet, met een gestolen bus rondgereden en vervolgens tijdens een server crash de bus weer kwijt geraakt.
Kwamen opeens een gastje tegen, hoorde niet bij ons. Hij rende weg, ik en nog iemand er vlak achteraan. Hij besloot terug te trekken in het bos en ging achter een boom zitten om op mijn mattie te schieten. Snelle sniper kogel van mij maakte daar een einde aan. Hij was nooit onze kant op gaan schieten als hij wist dat er vijf man aan kwam
Heb dus al veel meegemaakt. Doodgeschoten bij Stary Sobor, iemand met een groepje opgejaagt bij Story Sobor en doodgeschoten. Airfield geraid en daar een hachelijke situatie meegemaakt. Groepje van twee man bij een stadje opgejaagd met vier man vanuit de bosrand. Met een gestolen voertuig 's nachts door Cherno en Elektro gereden met zes man er in. Werden rond Balota nog even beschoten terwijl we rondreden maar reden gewoon met 65 door, mazzeltov!
Tja, wat nog te doen? Camp maken, in Cherno en Elektro rondlopen als squad en mensen killlen, snipen, airport en Stary Sobor raiden op een volle server. Let the good times roll! Erg leuk spel als je met een groep rondloopt van wisselend vier tot zeven man
Iemand nog zin zich aan te sluiten? http://gotlike.nl/Page-Teamspeak Wij spelen zeer solidair, helpen elkaar en komen elkaar oppikken als we in de buurt zijn. Doen samen runs op steden en delen eten, drinken en medicijnen als dat nodig is.
Kwamen opeens een gastje tegen, hoorde niet bij ons. Hij rende weg, ik en nog iemand er vlak achteraan. Hij besloot terug te trekken in het bos en ging achter een boom zitten om op mijn mattie te schieten. Snelle sniper kogel van mij maakte daar een einde aan. Hij was nooit onze kant op gaan schieten als hij wist dat er vijf man aan kwam
Heb dus al veel meegemaakt. Doodgeschoten bij Stary Sobor, iemand met een groepje opgejaagt bij Story Sobor en doodgeschoten. Airfield geraid en daar een hachelijke situatie meegemaakt. Groepje van twee man bij een stadje opgejaagd met vier man vanuit de bosrand. Met een gestolen voertuig 's nachts door Cherno en Elektro gereden met zes man er in. Werden rond Balota nog even beschoten terwijl we rondreden maar reden gewoon met 65 door, mazzeltov!
Tja, wat nog te doen? Camp maken, in Cherno en Elektro rondlopen als squad en mensen killlen, snipen, airport en Stary Sobor raiden op een volle server. Let the good times roll! Erg leuk spel als je met een groep rondloopt van wisselend vier tot zeven man
[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 24-07-2012 02:53 ]
Wij hebben een team van gemiddeld 4 player squad online, zitten niet veel op nederlandse servers (omdat het tot nu toe nog niet heeft gewerkt), maar zou graag eens willen explorer met meerdere tweakers, misschien even wat loot wisselen, wij barsten van de ammo (stanag SD en MP5SD mags etc.) en een hoop wapens, en willen wel eens wat anders, zoals een FAL met nightvision etc.
Laat even weten als je geinteresseerd bent om samen eens te gaan exploren/ruilen, ik wordt een beetje moe van altijd maar voor me kop te worden geschoten door elke player welke ik tegen kom
Laat even weten als je geinteresseerd bent om samen eens te gaan exploren/ruilen, ik wordt een beetje moe van altijd maar voor me kop te worden geschoten door elke player welke ik tegen kom
He who sacrifices freedom for security deserves neither.
Kom op de GoT teamspeak ;Neo105 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 03:12:
Wij hebben een team van gemiddeld 4 player squad online, zitten niet veel op nederlandse servers (omdat het tot nu toe nog niet heeft gewerkt), maar zou graag eens willen explorer met meerdere tweakers, misschien even wat loot wisselen, wij barsten van de ammo (stanag SD en MP5SD mags etc.) en een hoop wapens, en willen wel eens wat anders, zoals een FAL met nightvision etc.
teamspeak.gotlike.nl
Genoeg mensen
heel gaaf filmpje!!!
Wel zou ik af en toe wisselen tussen de muziek en 'live' geluiden, vooraf bij schieten kan dat heel mooi.
Maar heel mooi gedaan!!
Ik zat gisteren in een Britse server waar een hele vage hacker in kwam. Die kon van alles overal laten spawnen en mensen teleporteren. Uiteindelijk liepen mensen rond met gouden AK's, ghillis en ontzetten veel andere dingen. Hij kon ook voertuigen als autos (Volkswagen Golf, Opel Astra?) spawnen maar ook gewoon werkende jets enzo. Echt super vaag.
Uiteindelijk was ik uit de server vertrokken omdat het geteleport een beetje irritant werd. Maar nu komt het mooie, toen ik op een andere server kwam had ik alle items nog behalve de auto waar ik in zit. De mooie wapens en items (gps, nightvision, map etc.) heb ik allemaal nog
Uiteindelijk was ik uit de server vertrokken omdat het geteleport een beetje irritant werd. Maar nu komt het mooie, toen ik op een andere server kwam had ik alle items nog behalve de auto waar ik in zit. De mooie wapens en items (gps, nightvision, map etc.) heb ik allemaal nog
Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht