Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Misschien moeten de servers een restart krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ja ok, maar volgens Tjerpstra is NL21 net gereset en daar vind ik ook niks meer :P

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:23
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/8s0bX64jUb8lNf1741Ey0kgDv05YBq1E0OM8Gvgj4IeJ1.png

Lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:56
Nee NL20 is net gereset.

En ja als je spawned is jouw "radius" meestal loot vrij.
Als je even wat rond waggelt en later terug komt, is er wel loot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:03

Pos

nl 18 ga ik eigenlijk al vaak niet meer heen juist omdat die zo ruk loopt.. helft van de tijd geen lootplekken, FPS van 7 in towns, heavy lag. Volgens mij trekt die server het niet helemaal. Mijn favo's zijn op het moment nl9, nl 13 en nl 20.

Magoe, ga zo BBQ-en dan misschien vanavond eens met een slok op spelen. Kijken wat voor effect dat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

als ik eenb server uit ga en dan een nieuwe join ben ik zeker alles kwijt?

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-09 15:48
Nee, je houd alles. Maar je kunt beter even paar min wachten voordat je abort, soms is niet alles gesaved..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:14

BioHazard

*\o/*

NL #99 hangen ik en wat vrienden de laatste tijd uit.

p.s Als iemand hier Solid.Flax is ofzo, bedankt voor de gear! En nooit een blik openen als je 2 meter verder zit. >:)

[ Voor 53% gewijzigd door BioHazard op 22-07-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
IlIlIlIlIl schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:31:
als ik eenb server uit ga en dan een nieuwe join ben ik zeker alles kwijt?
Nee dat is t idee juist van persistant gaming :p

Arrrgh NL20 blijft op loading staan :p

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ah nice ik zat op nl18 maar die loopt (zoals iemand al vertelde) vrij beroerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik ben overgestapt naar NL20. Iemand nog tips voor vinden van een wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
barns barns barns en deerstands oh en uiteindelijk militaire velden :P
http://teamfackin.com/moocow/dayz/map/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
jterpstra schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:52:
barns barns barns en deerstands oh en uiteindelijk militaire velden :P
http://teamfackin.com/moocow/dayz/map/
Betere lootmap: http://dayzdb.com/map Die map die jij linkt mist een hoop.

[ Voor 6% gewijzigd door spookz0r op 22-07-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Vakantievierders, lui die andere steamspellen zijn gaan spelen of lui die geen zin meer hebben?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Was eigenlijk positief bedoelt ;). Het aantal dat niet iedere dag speelt is best groot. In de afgelopen 2 weken heeft >80% nog gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:18

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Paprika schreef op zondag 22 juli 2012 @ 16:20:
Was eigenlijk positief bedoelt ;). Het aantal dat niet iedere dag speelt is best groot. In de afgelopen 2 weken heeft >80% nog gespeeld.
170k unieke spelers per dag actief is best nice ja. Dat hikt tegen console CoD cijfers aan. Niet slecht voor een mod die niet echt mainstream is. :)

Gemiddelde levensduur van een speler nog steeds iets van 45min of inmiddels minder met de nieuwe instroom?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Iemand met morfine die vlak bij Rog Por is op nl 20? heb een botje gebroken. Heb daar nog aardig wat loot liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Gundogan schreef op zondag 22 juli 2012 @ 16:25:
[...]

170k unieke spelers per dag actief is best nice ja. Dat hikt tegen console CoD cijfers aan. Niet slecht voor een mod die niet echt mainstream is. :)

Gemiddelde levensduur van een spelers nog steeds iets van 45min of inmiddels minder met de nieuwe instroom?
Lol toen ik begon was het nog 4u en 40 min :P Het is al hard omlaag gegaan. Was eerst zelfs 27 min laatste tijd weer aan het stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

spookz0r schreef op zondag 22 juli 2012 @ 16:31:
[...]

Lol toen ik begon was het nog 4u en 40 min :P Het is al hard omlaag gegaan. Was eerst zelfs 27 min laatste tijd weer aan het stijgen.
Ow kennelijk staat het gewoon op de mainsite. ~whoops!

(is nu 49min btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Oh wat een timing en wat een pech voor m'n slachtoffer.
Ik tril als de malle en ik heb painkillers nodig, zie ik nou net een gozert voorbij lopen bij gruner berg op nl20
Sorry niels maar bedankt voor de painkillers ! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-05 09:53
Ik ga dan ook maar eens een kijkje nemen op NL20 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

als je door loopt naar Rog Por vind je mijn lijk met painkillers bandage eten drinken en een Lee Enfield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Crap, kom ik net ene Willy tegen, hij schiet op mij, ik op hem en zijn we allebij dood. Nu maar 10x respawnen tot ik bij mijn lijk in de buurt ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvspvs604
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-03-2024
Wie is er nu op NL20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte vraag, werken ghillie suits weer en zitten ze nog in het spel? Zo ja, kan een female ghillie suits aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Females kunnen geen camo voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
IlIlIlIlIl schreef op zondag 22 juli 2012 @ 16:43:
als je door loopt naar Rog Por vind je mijn lijk met painkillers bandage eten drinken en een Lee Enfield
Rog is hoe het heet in het Latijn, Por is de cyrillische naam.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Oh man heerlijke run gehad op NL20.
Heerlijke server ook.

Ik heb een 1911 nu met 3 mags.
AKS74 Kobra met 1,5 mag en verder volledige tactical gear behalve NVG.

Kwam onderweg naar Kozlovka, in een bos een tent tegen. Heel dom opgezet, op 't hoogste punt van de heuvel, ver weg van bomen. Viel echt op gewoon.

Ik ben even voorzichtig een kijkje gaan nemen, en het ding zat stampensvol met gear.
Ik had die AKS74 Kobra al, maar in de tent zaten:
-AKS74
-AKM
-PDW
-Revolver
-G17
-10 jerrycans
en een hele berg eten, drinken en

Ik heb 2 volle magazijnen voor m'n AKS gejat, al het voedsel en drinken genuttigd haha, en de jerrycans een eind weggegooid. De wapens weggooien vond ik dan weer een beetje lullig, maar de munitie die ik zelf niet kon gebruiken heb ik ook flink verspreid.

Hopelijk de kogel die mij ooit zou doden weggegooid nu :P
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:13:
Korte vraag, werken ghillie suits weer en zitten ze nog in het spel? Zo ja, kan een female ghillie suits aan?
Females kunnen geen ghillie suit aan, ghilliesuits zitten nog in het spel maar ik gebruik ze absoluut niet want ze zijn bugged en je raakt er regelmatig je spullen door kwijt.

Is het mij niet waard.

[ Voor 19% gewijzigd door DutchManticore op 22-07-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos

Pos

Das gewoon griefen! :P wat nou als dat jou tent was haha. Gister was je nog aant klagen dat iedereen zonder meer hostile was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:13
als je nou een auto had kon je nog mooi over die tent heen rijden om het even af te maken :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Mijn tent is beter verstopt dan op een heuveltje waar die gewoon een silhouet vormt als je langs komt lopen.
En joa griefen misschien, maar ik ben daar in de buurt nu een stuk veiliger.

De wapens liggen er nog, maar het eten hadk nodig (ja goed ik had ook in m'n rugzak maar dat ging dus ten koste van mijn eigen voorraad), en de munitie heb ik gepakt zoveel ik zelf kon gebruiken en de rest bij een boom gedumpt dus, nogmaals, in de hoop dat ik daarmee voorkom dat ik afgeschoten word.

En ik ben totaal niet hostile verder hoor.
Ben de hele dag friendly dansje aan het doen, heb me net een half uur bezig gehouden met het helpen zoeken naar voorraad en wapens voor een nieuw gespawnde speler die ik letterlijk tegen het lijf liep.

Hij werd achterna gezeten door zombies, had alleen een bijl. Even met m'n AKS de zombies opgeruimd, hij dacht dat ik op hem schoot. Even via microfoon uitgelegd en ik heb hem nu op Skype, vanavond samen rondlopen.

Duusss denk dat ik qua karma neutraal sta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
DutchManticore schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:25:
Oh man heerlijke run gehad op NL20.
Heerlijke server ook.

Ik heb een 1911 nu met 3 mags.
AKS74 Kobra met 1,5 mag en verder volledige tactical gear behalve NVG.

Kwam onderweg naar Kozlovka, in een bos een tent tegen. Heel dom opgezet, op 't hoogste punt van de heuvel, ver weg van bomen. Viel echt op gewoon.
-10 jerrycans
Dat zijn de fuckers die op mij schoten !
die waren bezig met heen en weer holle met benzine

kan je mij de raster doorgeven ? :P wil even het één en ander rechtzetten met die heren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ik ga nu ff eten, ben met een half uurtje terug dan gaan we er samen wel heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
K laat maar horen !
Ik weet 100% zeker dat hun dit zijn. ik volgde ze voor een aardige tijd toen ik ze weer tegenkwam.
ze gingen die generale directie in maar ik raakte ze kwijt omdat er iemand anders op mijn pad kwam.

Daarna kon ik hun niet meer vinden =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvspvs604
hahaha wat ik nu toch eens zie!
een gecrashte heli met zeker 12 infected.
is de heli het waard om te checken of niet?(qua loot?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
50/50 ene keer ligt er zeldzaam schiettuig
de andere keer nada noppes.

Alleen snipers gaan graag in de bosrand liggen wanneer er een crashsite is.
Dus kijk heel erg goed uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos

Pos

Yups zeker checken! Spawnt loot die alleen daar te krijgen is met een beetje geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Pos schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:48:
Yups zeker checken! Spawnt loot die alleen daar te krijgen is met een beetje geluk
^ Nooit een crashed chopper laten staan, nooit. De bosranden afspeuren naar wookies en dan een een gat schieten en proned er naar toe, loot pakken en wegwezen in zo'n kort mogelijke tijd. Crashed choppers zijn echt hotspots, zodra iemand er 1 ziet zijn alleen ogen erop gericht ;)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Aah was net heerlijk aan het spelen, hadden met 3 man een sniper dood, zat er nog een en die had mij neer. Was juist lekker bezig met veldflessen, drinken, hadden vlees gekookt en had een mooie Enfield met een G17 en aardig ammo.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 18:24:
Aah was net heerlijk aan het spelen, hadden met 3 man een sniper dood, zat er nog een en die had mij neer. Was juist lekker bezig met veldflessen, drinken, hadden vlees gekookt en had een mooie Enfield met een G17 en aardig ammo.
Kan je mooi die enfield omruilen voor een sniper rifle :P

Beetje 100m achter je team aanlopen en als er wat gebeurd, hoppa snipen :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos

Pos

Geweldig toch! Geen idee wie of waar het vandaan komt. Wie nou wie aan het checken is. In 1 of ander godvergeten dorpje waarvan je denkt hier komt toch niemand en dan ineens een sniperkogel door je hoofd.

vind het soms wel prettig om opnieuw te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs1987
  • Laatst online: 12-03 14:45
Hier ook een leuke ervaring: Samen met m'n broertje over skype een beetje aan het rotzooien in Cherno, ik had immers nog een map nodig om ingame wat te kunnen navigeren. Horen we opeens twee personen schieten, allebei plat op de grond hierna uiteraard.

Goed rond kijken, wat zien we? Twee gasten bovenop het dak van de hospital, één van hun ziet ons, weet niet wat te doen, besluit uiteindelijk met z'n revolver op m'n broertje te knallen.

Wij schrikken en knallen hem door z'n kop (ik de M4A1 CCO en m'n broertje de AK47-Cobra). Komt die ander kijken wat er aan de hand is, ook kapot.

Toch mooi een map, compass, ALICE-backpack en genoeg voedsel voor een week weten te krijgen.

Begin het spel steeds meer te waarderen op deze manier, vanavond richting airstrip denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu met een vrouwelijk karakter en lol als ze loopt en hijgt is ze precies aan het kreunen... wel bepaald monotoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 18:51:
Ik speel nu met een vrouwelijk karakter en lol als ze loopt en hijgt is ze precies aan het kreunen... wel bepaald monotoon
Dat doen de heren protagonisten ook ;)

En ik zit ff te denken... ik mis eigenlijk een soort van economy systeem.
Bij stalker vond ik 't ook altijd heerlijk om zeldzame gear te zoeken, en vervolgens te verpatsen haha, nu kom ik vaak genoeg zeldzame gear tegen maar ik kan er ten eerste niks mee omdat ik niet meer kan dragen dan wat ik al bij me heb :P

En stel je legt 5 tenten helemaal vol met zeldzame gear dan heb je er nog niks aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

DutchManticore schreef op zondag 22 juli 2012 @ 18:56:
[...]

Dat doen de heren protagonisten ook ;)

En ik zit ff te denken... ik mis eigenlijk een soort van economy systeem.
Bij stalker vond ik 't ook altijd heerlijk om zeldzame gear te zoeken, en vervolgens te verpatsen haha, nu kom ik vaak genoeg zeldzame gear tegen maar ik kan er ten eerste niks mee omdat ik niet meer kan dragen dan wat ik al bij me heb :P

En stel je legt 5 tenten helemaal vol met zeldzame gear dan heb je er nog niks aan :P
Mye, endgame is er nog niet echt. Ik denk dat lang goed overleven de endgame is, maar het mist nog de features om dit interessant te maken (maken van goed beschermde nederzettingen, grote groepen zombies die deze kunnen aanvallen, grote groepen zombies die zeldzame gear omringen, dingen als seizoenen om het lastiger te maken, ect). Ook het niet meer rap laten respawnen van grote hoeveelheden ammo en eten zou dingen interessanter kunnen maken, omdat traden (scavengers) of het zelf produceren (survivors) of het met geweld afhandig maken (bandits) dan inderdaad belangrijk kan worden.

Maar de ideeën en de mindset zijn er gelukkig. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 22-07-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Hmhm ja inderdaad, dat ben ik zeker met je eens.

Daarom kijk ik toch wel met een geintereseerd oog naar War Z, want daar zit alles wat je noemt wel in.
Ik reken het Day Z niet aan ofzo, ik vind 't een heerlijke mod om te spelen, en ik ben blij dat ik ARMA : CO ervoor gekocht heb, ookal had ik ARMA2 al retail en fullprice liggen haha :P

Maar er is nog genoeg voor Rocket om toe te voegen etc inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik ben toch erg aan het twijfelen of ik het spel nu ga oppikken voor 15 euro's in de steam summersales. Het lijkt mij wel een welkome change of pace...Is het de 15 euro waard puur voor deze mod? De game zelf kan me weinig interesseren. Speel zelf shooters maar een occassional rpg / actie / fantasy is niet mis

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

DutchManticore schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:02:
Hmhm ja inderdaad, dat ben ik zeker met je eens.

Daarom kijk ik toch wel met een geintereseerd oog naar War Z, want daar zit alles wat je noemt wel in.
Ik reken het Day Z niet aan ofzo, ik vind 't een heerlijke mod om te spelen, en ik ben blij dat ik ARMA : CO ervoor gekocht heb, ookal had ik ARMA2 al retail en fullprice liggen haha :P

Maar er is nog genoeg voor Rocket om toe te voegen etc inderdaad.
WarZ is dan nog te gestroomlijnd met trade NPC's en trainable skills, dus ik weet niet of dat zo interessant kan worden. En ik denk dat het de bedoeling is dat DayZ in ieder geval de bouw features krijgt wat al een goede vooruitgang is. Voor de rest hoop ik dat de (arma3) engine ook de andere features toelaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Mu.siQ schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:02:
Ik ben toch erg aan het twijfelen of ik het spel nu ga oppikken voor 15 euro's in de steam summersales. Het lijkt mij wel een welkome change of pace...Is het de 15 euro waard puur voor deze mod? De game zelf kan me weinig interesseren. Speel zelf shooters maar een occassional rpg / actie / fantasy is niet mis
Ik heb 25 euro voor de steam versie van ARMA2 : CO betaald, terwijl ik ARMA2 al retail voor 50 euro destijds thuis had liggen.

Was 't mij iig zeker waard. Geniet echt van Dayz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos

Pos

Ik denk toch dat de map enigszins te klein is voor eigen nederzettingen. En al helemaal na verloop van tijd. Als ik nu al zie dat men alle ingangen van elk gebouw dat ertoe doet, de ingangen blokkeert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Gundogan schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:05:
[...]

WarZ is dan nog te gestroomlijnd met trade NPC's en trainable skills, dus ik weet niet of dat zo interessant kan worden. En ik denk dat het de bedoeling is dat DayZ in ieder geval de bouw features krijgt wat al een goede vooruitgang is. Voor de rest hoop ik dat de (arma3) engine ook de andere features toelaat. :)
NEeee. Trainable skills?!
Dat meen je niet... dat hadk weer helemaal gemist.

Jezus... Dead Island all over again. Daar had ik mezelf ook zoveel van voorgesteld, was ook niks anders dan arcade game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Echt een stabiele bedoening is het niet, die NL 20... wel lekker rustig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Fack, weer gemold door 2 lui in cherno..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
AntiSocial schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:24:
Echt een stabiele bedoening is het niet, die NL 20... wel lekker rustig :9
Normaal is die juist erg stabiel maar ik merk nu inderdaad dat hij er al 5 minuten uitligt.
Daarnaast, gebruiken jullie ook SixLauncher/Updater?

Eerst was 't heeltijd zo, dat ik ff een minuut geduld moest hebben voordat de ping van elke server ingeladen werd. Nu staat hij al 5 minuten te denken en hij denkt nog steeds dat alle servers 9999 ping hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ze zijn 'm aan het booten.
Hij is weer online, ik probeer te joinen en krijg ik een "Server is locked" bericht.

Tis gewoon even rebooten, alle spelers moeten eraf en dan is hij zo weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Ik ben zojuist gestopt, maar vandaag speelde ik voor het eerst op NL20 en binnen een uur (?) 1 spontaan aangekondigde restarts en 2 onaangekondigde server crashes/reboots/something. Morgen weer een poging, dan staan Pushtoshka en Vybor op de planning... may the force be with me to keep me alive :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Currency zoals bij WarZ zal er nooit komen. Het zal meer een beetje Metro-achtig worden waar je eventueel friendly kunt traden met belangrijke middelen (ammo/wapens). Neerderzetting op dezelfde manier (ondergronds) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Is NL20 de officieuze GoT-server? Waarom is die zo belangrijk? Later vanavond zal ik waarschijnlijk ook mijn eerste avontuur starten :)

edit: Zijn er trouwens veel verschillen tussen de servers? Of moet ik gewoon eentje met goede ping pakken.

[ Voor 28% gewijzigd door Andamanen op 22-07-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Paprika schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:41:
Currency zoals bij WarZ zal er nooit komen. Het zal meer een beetje Metro-achtig worden waar je eventueel friendly kunt traden met belangrijke middelen (ammo/wapens). Neerderzetting op dezelfde manier (ondergronds) ;).
Dus metro netwerken die je moet afzetten om een settlement te bouwen? Klinkt interessant als zombies er ook bij kunnen om het te slopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvspvs604
NL20 gaat WEER restarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Komen er dan ook zombie schildpadden met ninja wapens :9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Haha ja dat had ik ookal in de gaten.
Kon eindelijk joinen. Was net stukje gelopen.. zegt de admin dat hij weer moet booten omdat Battleeye niet gestart is :P

Nouja goed, nog maar ff geduld dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvspvs604
DutchManticore schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:45:
[...]

Haha ja dat had ik ookal in de gaten.
Kon eindelijk joinen. Was net stukje gelopen.. zegt de admin dat hij weer moet booten omdat Battleeye niet gestart is :P

Nouja goed, nog maar ff geduld dan
jap inderdaad, heb je zin om te teamen?
ik ben redelijk dicht in de buurt van airfield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

pvspvs604 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:47:
[...]

jap inderdaad, heb je zin om te teamen?
ik ben redelijk dicht in de buurt van airfield
Jij ook al, DM me anders even skype als je een sniper nodig hebt ;)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En NL38 is weer gecrashed!!!!! Ik zat op mijn fiets en ik HOOP dat die fiets er nog zal zijn. Ben in 5 min van Cherno naar Stary gefietst lol! Eigenlijk imo het beste voertuig want je moet niet tanken en je haalt minstens een snelheid van 50.

Wel grappig en angstig tegelijk dat tijdens mijn tour de france rit naar het Noorden ik meerdere malen ben beschoten ^^

Trouwens het model is precies veranderd ze ziet er meer scherper en 'aantrekkelijker' uit. Haar achterwerk is wel leuk om naar te kijken :P :?

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/13zy352.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier trouwens uitgebreid artikel met de makers van "The War Z".

Spel en screenshots zien er alsinds veelbelovend uit :) Hopelijk DirectX11 gfx, en je zou ook dingen kunnen ruilen!

http://uk.ign.com/article...urvival-experience?page=1

Hmm zal moeilijk zijn om werk, sociaal en gamen te combineren want in die zelfde tijd komt BF3 DLC's Armored Kill ook uit ;(
Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~dw459910/zombie/ghosttown2jpg-9d762b_800w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~dw459910/zombie/ghosttownjpg-43f99d_800w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~dw459910/zombie/nighttimejpg-9d761f_800w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~dw459910/zombie/warz10jpg-9d7625_800w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~dw459910/zombie/warzhomeuijpg-9d7621_800w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~dw459910/zombie/warzscreen4jpg-9d7624_800w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~dw459910/zombie/wz2jpg-9d7627_800w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~dw459910/zombie/wz3jpg-9d7626_800w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/8z3cdc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/28hick7.jpg

Hopelijk brengt Rocket, de maker van Dayz met de aankomende ARMA3 dan ook een nieuwe mod met up 2 date graphics, dit zal dan zo een beetje BF3 vs COD worden maar concurrentie kan geen kwaad!

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, the War Z, de eerste die wilt meeliften op het succes van DayZ is gearriveerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Mu.siQ schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:02:
Moet je voor jezelf besluiten. Mod wordt hoogstwaarschijnlijk ook een stand-alone game.
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:02:
Ja hoor, the War Z, de eerste die wilt meeliften op het succes van DayZ is gearriveerd!
Zoals al vaker gemeld: er zullen wel meer van die games zijn of komen. Als je het zo bekijkt is DayZ weer geripped van Z-Day. Daarbij heeft War Z ook een andere opzet. Meer met skills en dergelijke. Settlements voor traden, missies die je kan doen.

Moet zeggen dat ik War Z waarschijnlijk wel ga proberen :)

[ Voor 33% gewijzigd door spookz0r op 22-07-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 00:40
Nou, das lekker. Ben opeens gebanned van NL20. Weet niet waarvoor, en kan de admins op geen enkele manier bereiken.

Sigh :(

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spookz0r: War Z klinkt inderdaad een tikkeltje anders, veel meer gericht op kinderen en amateurgamers die vooral geen moeite willen doen om te overleven.. Maarja ik zal hem waarschijnlijk ook proberen 8)7 Een DayZ standalone zal ik helemaal kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Iemand die wil teamen op nl20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:09:
Spookz0r: War Z klinkt inderdaad een tikkeltje anders, veel meer gericht op kinderen en amateurgamers die vooral geen moeite willen doen om te overleven.. Maarja ik zal hem waarschijnlijk ook proberen 8)7 Een DayZ standalone zal ik helemaal kopen :P
Beide games hebben zo zijn voor en nadelen. We zullen het merken zodra we het kunnen gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, ik log uit om te eten, log weer in en al mijn gear weg. Hele backpack weg. Ik join andere server, zit ik in een of andere woestijn.. Goed dat ik morgenochtend op vakantie ga, anders was ik pissed dat ik mijn DMR en m4 acog kwijt ben, en een hele f*cking load aan gear. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua grafisch zal het zo te zien geen DirectX 11 zijn maar het is gebaseerd op de engine van War Inc Battlezone uit 2010.

Hier een gameplay van dat spel, en het ziet er alsinds niet mis uit!

ME WANT!!! _/-\o_ Omg kan je je het al voorstellen? Zombies in een apocalyptische wereld met bovenstaande graphics Afbeeldingslocatie: http://www.fundalize.com/forum/images/smilies/dribble4.gif

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik helemaal niet onder de indruk ben van die graphics eigenlijk?
Sorry :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Die naam zullen ze waarschijnlijk toch al niet kunnen behouden ;)...

http://www.joystiq.com/20...rld-war-z-game-trademark/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:26:
Qua grafisch zal het zo te zien geen DirectX 11 zijn maar het is gebaseerd op de engine van War Inc Battlezone uit 2010.

Hier een gameplay van dat spel, en het ziet er alsinds niet mis uit!

[video]

ME WANT!!! _/-\o_ Omg kan je je het al voorstellen? Zombies in een apocalyptische wereld met bovenstaande graphics [afbeelding]
Is WarZ van dezelfde makers? Dat belooft niet veel goeds. (die game is vrij matig) :X
Paprika schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:40:
Die naam zullen ze waarschijnlijk toch al niet kunnen behouden ;)...

http://www.joystiq.com/20...rld-war-z-game-trademark/
Zombies? In a video game? Frankly, we're just not sure it can work.
Lol wut? ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Gundogan op 22-07-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zat met iemand in een dikke firefight, hij helaas ongewapend en ik met AK. Heb twee man zeker weten gekilled en van twee anderen weten we niet hoe ze dood gegaan zijn. Heb een M4A1 CCO en een M1911 gevonden en er liggen nog veel meer wapens hier :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:42:
Zat met iemand in een dikke firefight, hij helaas ongewapend en ik met AK. Heb twee man zeker weten gekilled en van twee anderen weten we niet hoe ze dood gegaan zijn. Heb een M4A1 CCO en een M1911 gevonden en er liggen nog veel meer wapens hier :D
Waarom schiet je hem dan neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee ik samen met die persoon speelden samen op teamspeak en zaten samen in een firefight tegen twee anderen. Had het niet zo goed geformuleerd zie ik nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-09 20:34
sinds ik dat head notch ofzo iets in settings uit gezet heb is de besturing echt 100000x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik neem alles terug, spel is ondanks de crappy bugs en de houterige gameplay supertof als je een paar toffe gasten hebt om mee te gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ik sta net op een airfield zie ik ineens iemand aan komen rennen met een stapel zed's achter hem aan. hij rent naar mij toe de verkeers toren in dus ik dacht "ik zal hem eens helpen" ik ren naar beneden en begin zzed's te poppen met me net gevonden AK.

na 5 zed's had ik me kogels op en die gast rent weg , komt terug met een geweer en schiet mij dood :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:50:
ik sta net op een airfield zie ik ineens iemand aan komen rennen met een stapel zed's achter hem aan. hij rent naar mij toe de verkeers toren in dus ik dacht "ik zal hem eens helpen" ik ren naar beneden en begin zzed's te poppen met me net gevonden AK.

na 5 zed's had ik me kogels op en die gast rent weg , komt terug met een geweer en schiet mij dood :s
Beste manier om "Friendly" te zijn af te leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:38:
Ik neem alles terug, spel is ondanks de crappy bugs en de houterige gameplay supertof als je een paar toffe gasten hebt om mee te gamen!
Iedereen heeft denk ik in de eerste paar uur wel van is dit het nou? Maar als je eenmaal een vet moment hebt meegemaakt waar je in een vuurgevecht raakt en je voelt je de spanning toenemen omdat je niet je gear wil kwijt raken waar je een hele tijd mee bezig geweest bent om te verzamelen dan snap je opeens waarom het spel zo vet is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Iemand zit om coop te doen? Zit in Cherno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwim schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:08:
Iemand zit om coop te doen? Zit in Cherno met een sniper rifle en een gillie suit te wachten tot er newly spawned players door m'n crosshairs lopen.
Liever niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos

Pos

Ik ben wel up voor een potje coop, maar ben halverwege stary. Omgeving Zub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

bloodlynx schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:02:
[...]

Iedereen heeft denk ik in de eerste paar uur wel van is dit het nou? Maar als je eenmaal een vet moment hebt meegemaakt waar je in een vuurgevecht raakt en je voelt je de spanning toenemen omdat je niet je gear wil kwijt raken waar je een hele tijd mee bezig geweest bent om te verzamelen dan snap je opeens waarom het spel zo vet is _/-\o_
Ja het spel zelf is gewoon gigantisch brak. De engine heeft veel problemen, zombies zijn raar en bewegen voelt raar. Je moet er echt zelf een verhaal in maken, doelen stellen en met een groepje optrekken, dan is zelfs zonder te schieten het spel erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:16:
[...]

Ja het spel zelf is gewoon gigantisch brak. De engine heeft veel problemen, zombies zijn raar en bewegen voelt raar. Je moet er echt zelf een verhaal in maken, doelen stellen en met een groepje optrekken, dan is zelfs zonder te schieten het spel erg leuk!
Ik heb ongeveer een uurtje geleden met 4 andere gespeeld. We wouden een ambush maken bij Stary Sobor. Echter waren er 2 gasten in onze rug en hebben ze ons allemaal afgeslacht haha :D Weer wat geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft hoe saai, zat ik daar ergens op die heuvels in Stary Sobor te wachten op andere spelers (40man server) was er na 15 min geen teken van leven. Heb zelfs een paar kogel afgevuurd voor de fun maar nog steeds niks. Dan een sprint naar de tentjes gedaan en ik kon op het gemak weer weglopen... Dit op NL38 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 22:01
Is iemand al in omgeving Black Lake de vehicle spawns tegengekomen? Heb een wiel, gas, engine parts bij me in de hoop één van de twee auto's te kunnen fixen. Ik kom ze alleen niet tegen. Al een paar servers gejoined nu op deze locatie maar helaas.

Linkje naar de locatie : http://dayzdb.com/map#6.132.033

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
Pos schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:13:
Ik denk toch dat de map enigszins te klein is voor eigen nederzettingen. En al helemaal na verloop van tijd. Als ik nu al zie dat men alle ingangen van elk gebouw dat ertoe doet, de ingangen blokkeert..
Rocket heeft al aangegeven dat een van de dingen waar ze aan willen werken het uitbreiden van het aantal gebouwen waar je kan ingaan is. Dus dat zal nog wel goedkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een zalige quote gevonden op dayZ Wiki:
Never gonna give you up, Never gonna let you go, Never gonna stop hunting and desert you. They're gonna make you cry, You ain't got time to say goodbye, They're gonna run after you and eat you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:20
Heb het spel sinds gisteren gekregen!

Ben met wat amerikaanse vrienden aan het spelen.
http://imgur.com/a/ist5g
Album is achterste-voren

Ben zelf wel een watje, ga niet in een server met 20+ mensen.
Maar, ik ben niet zo'n iemand die alt-f4 drukt om snel uit een pijnlijke situatie te komen.

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Iemand die in de buurt van Novy Sobor is? Heb een gebroken been :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Toevallig wel, welke server. Ik weet alleen niet of ik morfine heb :>

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
NL 99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Ik kijk wel eerst even of ik morfine heb.

Ik ben een vrouwelijke karakter (vertel me niet waarom, iemand zei dat ze dunnere hitboxes hebben)

Pagina: 1 ... 36 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht