Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja het kutte is dat je soms zo ver bij elkaar vandaan spawned dat je al een uur bezig bent om elkaar te vinden. Zit wel met wat mensen op de GoTLike teamspeak te spelen dus samen zijn we wel. Maar die zombies zijn zo annoying, heb al een half uur lang zitten rennen omdat ik in het bos zat en er niet vanaf kwam.
Vind die zombies eigenlijk maar teleurstellend. Het is geen zombie survival want het zijn er zo weinig en je kan ze gewoon outrunnen. Het is loot zoeken en dan volgens mij wat jacht maken op spelers.

Die enorm brakke engine maakt het ook niet heel fijn om te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 22-07-2012 01:16 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:09
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 01:16:
Maar die zombies zijn zo annoying, heb al een half uur lang zitten rennen omdat ik in het bos zat en er niet vanaf kwam.
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 01:16:
Het is geen zombie survival want het zijn er zo weinig en je kan ze gewoon outrunnen.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat is daar gek aan? Als ze achter je aanzitten is het vervelend ja maar er is nooit een dreiging van dood gaan want ze kunnen je niks maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
Dan heb je nog nooit met een AK geschoten op een zombie in NE airfield :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee ik heb dit spel pas een uur of vier maar ik probeer echt de fun er in te vinden maar tot nu toe nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Dat komt vrij snel als je beter door hebt hoe alles in elkaar zit, de zombies gaan van gevaarlijk naar totaal niet gevaarlijk naar gevaarlijk, eerst heb je niks om ze te killen en zijn ze dus gevaarlijk (als ze je trappen of je breekt je been of het zijn er gewoon te veel om weg te komen) dan krijg je wat gear en kan je ze makkelijker killen.. Maar dan kom je in gebieden waar ze vaker spawnen zoals steden of PvP plekken en dan worden ze weer gevaarlijk omdat je schot er makkelijk 10 aantrekt.. :P

Zo gaat het bij mij toch op het moment :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:04

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Wellicht even een noob vraag (ja zal wel :x).
Stel dat je een zombie achter je aan krijgt, is het dan handig om deze even neer te maaien met je hand / axe zodat je geen gun geluid maakt?
Overigens iemand zin om even als team te spelen? :)

mensen kunnen me adden op steam: sneaky536

[ Voor 8% gewijzigd door Douweegbertje op 22-07-2012 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
douweegbertje schreef op zondag 22 juli 2012 @ 01:37:
Wellicht even een noob vraag (ja zal wel :x).
Stel dat je een zombie achter je aan krijgt, is het dan handig om deze even neer te maaien met je hand / axe zodat je geen gun geluid maakt?
Overigens iemand zin om even als team te spelen? :)
Dat kan je altijd proberen , nadeel aan een axe is dat de kans groot is dat ze jou ook raken, bloeden of knock out gaan zijn dan natuurlijk minder. Wisselen van wapen , de animatie hiervan, neemt ook wat tijd in beslag dus maakt je ook wat kwetsbaar. Hangt vaak van de locatie af en hoeveel zombies/speler activiteit rondom je.

Edit : En ik wil best wel met iemand teamen, zit wel ver in het noorden dus weet niet hoe handig dat is :P

[ Voor 7% gewijzigd door PietjeP89 op 22-07-2012 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Pff ik eet en drink, log uit. Log ik even later in heb ik enkel gedronken, is m'n eten weg en zit ik weer op max honger. Het is wel redelijk buggy. Heb nu wel een Enfield en een PDW maar zonder eten met 3800 blood.

Edit: En wtf? Een server joinen en opeens bloed ik en heb ik geen bandages. Wtf? Lekker is dat, dood gaan doordat het spel zo buggy is.

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 22-07-2012 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 01:51:
Pff ik eet en drink, log uit. Log ik even later in heb ik enkel gedronken, is m'n eten weg en zit ik weer op max honger. Het is wel redelijk buggy. Heb nu wel een Enfield en een PDW maar zonder eten met 3800 blood.

Edit: En wtf? Een server joinen en opeens bloed ik en heb ik geen bandages. Wtf? Lekker is dat, dood gaan doordat het spel zo buggy is.
Je weet wat een alpha inhoud?
Dat is vaak nog erger dan een beta.

[ Voor 3% gewijzigd door Daisai op 22-07-2012 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja maar dit is gewoon lame, heb ik eindelijk eens gear gevonden ga ik gewoon dood doordat het spel constant alles vergeet. Zit nu in een hospital met nog geen 3000 blood, verlies constant blood zonder dat bandages helpen en ik heb geen eten maar wel gigantische honger. En zonder die bugs had ik gewoon 6000 blood over en geen honger meer. Dan kan je toch wel over game brekende bugs spreken. En ik vraag me af of dit spel wel zo'n spel is dat daadwerkelijk de alpha fase zal verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 02:07:
En ik vraag me af of dit spel wel zo'n spel is dat daadwerkelijk de alpha fase zal verlaten.
Never.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 02:07:En ik vraag me af of dit spel wel zo'n spel is dat daadwerkelijk de alpha fase zal verlaten.
Oppassen jongens!
Tsurany is zo'n iemand die al super veel weet over iets als hij het net 4 uur gespeeld heeft!

Als een mod in pre-alpha al 152,830 unique players heeft in de laatste 24u gaat het een standalone worden dan dat Diablo 3 echt verbeterd zal worden.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Laatst online: 30-09 15:26
Mag ik even heel erg offtopic reageren dat het me opvalt dat jij (Tsurany) altijd loopt te klagen over alle aspecten van de games die je speelt? Iedere keer als ik je hier tegenkom, loop je alleen te klagen. Volgens mij blijf je ze nog doorspelen ook, ondanks dat ik er nooit iets positiefs over hoor van jou.
Dat je nu in een vervelende situatie bent gekomen door, is inderdaad niet fijn, maar report de bug dan. Dan hoef je het binnenkort misschien niet nog een keer mee te maken. Ik ben vandaag een Alice Pack en een AK74-cobra kwijtgeraakt(en nog wat spullen) omdat ik een ghillie suit aantrok. Deels eigen schuld, want ik wist dat ze gebugd waren.

Stop eens met zo cynisch zijn en geniet eens van dingen ondanks dat ze niet 100% zijn wat je ervan had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:04

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 02:07:
Ja maar dit is gewoon lame, heb ik eindelijk eens gear gevonden ga ik gewoon dood doordat het spel constant alles vergeet. Zit nu in een hospital met nog geen 3000 blood, verlies constant blood zonder dat bandages helpen en ik heb geen eten maar wel gigantische honger. En zonder die bugs had ik gewoon 6000 blood over en geen honger meer. Dan kan je toch wel over game brekende bugs spreken. En ik vraag me af of dit spel wel zo'n spel is dat daadwerkelijk de alpha fase zal verlaten.
Als je super honger/dorst (lang met honger/dorst op knipperen rondlopen) hebt verlies je toch bloed?

En als ik nu doodga.... :'(

DMR/AK/G17 (niet zoveel mags, maar ik schiet om te doden >:)) met NVG/GPS/map/matches ect ect en massa's eten en drinken.

Achja, is het kerst voor iemand anders. :D

[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 22-07-2012 02:22 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Gundogan schreef op zondag 22 juli 2012 @ 02:18:
[...]

Als je super honger/dorst (lang met honger/dorst op knipperen rondlopen) hebt verlies je toch bloed?
Correct.
Je bent niet de enigste die zo denkt :p vandaar dat ik er ook Diablo 3 bij pakte

[ Voor 29% gewijzigd door True op 22-07-2012 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hmm net doodgeschoten door een speler. Ik zie de supermarkt en vind er eindelijk wat eten, zie ik nog een andere speler. Ik denk we gaan samen die zombies outsmarten die naar binnen lopen maar een halve minuut later schiet hij mij neer.
Ik mis wel de spanning in dit spel, de zombies zijn niet gevaarlijk maar eerder een irritatie die je zoveel mogelijk moet vermijden. De spel wereld voelt vrij leeg aan, ik ren een beetje rond van de zombies weg op zoek naar loot. En de keren dat ik met iemand wil samenspelen zijn we eerst een half uur bezig elkaar te vinden.

Geef het morgen maar weer een kans maar tot nu toe valt het wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 02:22:
Ik mis wel de spanning in dit spel
(Veruit) Het grootste deel van de spelerbase zegt juist altijd dat het spel extreem spannend is. Lijkt me duidelijk dat dit echt niet jouw type game is, en dus ook niet zal worden. Je leeft je niet in op je character en speelt BF3/CoD-like.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Ik was net airfield aan het verlaten , vrij lege server dus ik dacht, ik ren gewoon rechtdoor naar de uitgang.. nog een 200 meter te gaan hoor ik schoten vlakbij , ik hoorde geen gun , enkel de kogel in slagen.. Met strafen kunnen ontsnappen maar phoeeeeh :P Hart ging even te keer xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-09 15:48
Ik heb zojuist wéér een double barred shotgun gevonden. Echter elke keer als ik deze in mijn backpack wil stoppen omdat ik mijn hatchet wil pakken (voor zombies) verdwijnt mijn gun. Ik ben hier inmiddels zo zat van, hoe kan ik dit wél fatsoenlijk doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Zorgen dat je minimaal 10 slots vrij hebt in je backpack (en dat werkt dus niet met de default backpack).

[ Voor 29% gewijzigd door Paprika op 22-07-2012 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
gerwim schreef op zondag 22 juli 2012 @ 02:31:
Ik heb zojuist wéér een double barred shotgun gevonden. Echter elke keer als ik deze in mijn backpack wil stoppen omdat ik mijn hatchet wil pakken (voor zombies) verdwijnt mijn gun. Ik ben hier inmiddels zo zat van, hoe kan ik dit wél fatsoenlijk doen?
Zorg dat je backpack minstens 10 slots vrijheeft voor je gun. Een primary kost 10 slots en een sidearm kost 5 slots. Als er meer vrij zijn wordt de ammo er ook bijgedaan.
Als je wapens uit je backpack wilt hebben, ALTIJD het wapen dat je wilt UIT je backpack halen en niet je huidige wapen erin.
True schreef op zondag 22 juli 2012 @ 02:19:
[...]
Je bent niet de enigste die zo denkt :p vandaar dat ik er ook Diablo 3 bij pakte
Volgens mij postten we het ook op hetzelfde moment zowat :+

[ Voor 16% gewijzigd door Gammro op 22-07-2012 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Ok, zal is kijken. Moet eerst dus maar een andere backpack vinden. Zit nu bijna in Cherno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist weer drie uur door de binnenlanden gezworven, een map gevonden in een ruine. :D
Met me dubbelloops jachtgeweer wild zwijn neergeschoten, lekker spareribs van gemaakt.
Af en toe waar het kan m'n veldflessen gevuld.
Ik hoef geen dorp meer in zolang ik niet ziek word en ammo heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Hoe kun je trouwens snel en overzichtelijk zien wát er in je bag zit? Als je nu op Open Bag drukt komt er wat bij je lijstje, moet je zelf uitvogelen wat er bij is gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
We get it, je vind het niks.
Jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
gerwim schreef op zondag 22 juli 2012 @ 02:39:
Hoe kun je trouwens snel en overzichtelijk zien wát er in je bag zit? Als je nu op Open Bag drukt komt er wat bij je lijstje, moet je zelf uitvogelen wat er bij is gekomen..
De linker kant in dat geval ;) (waar de cijfers dus links staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Paprika schreef op zondag 22 juli 2012 @ 02:42:
[...]

De linker kant in dat geval ;) (waar de cijfers dus links staan).
Ah, thanks :-)

Was net in Cherno.. zat 2 gastjes te achtervolgen met een hatchet, krijg ik opeens paar kogels in mijn rug.. Overnieuw dan maar ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers

Ik zit in grote nood, ik heb daarnet mijn poten gebroken bij Vybor en ik heb geen morphines!!! De dichtstbijzijnde plaats voor medische hulp is in Berezino en dat is volgens de map op 7600 meter, dus aan 1 meter per seconde zal het mij 126 minuten duren en dat zie ik EECHT niet zitten

Aub, graag een redder in nood gevraagd!!!!!

PLZ :) Ik zal mijn wapens neerleggen als je me komt helpen zo kan ik je een zekerheid geven dat ik je niet zal doden

edit: fuck it ik heb zelfmoord gepleegd O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2012 05:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Heeft iemand interesse om een noob een beetje wegwijs te maken in dit spel, het is lastiger dan gedacht :-) Telkens als ik een stad in kruip blijkt toch een zed me te horen.

heb eventueel TS of skype om te communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Haha Tsurany toch.
Als het games niet zijn, zijn het mobieltjes en als die het niet zijn trek je zonder reden geloofwaardigheid van op in twijfel. Wees vrolijk jongen, het leven is mooi!

En ontopic:
Ik kom er zojuist achter dat ik heel toevallig gisteren een vriendin van mijn vriendin tegenkwam op NL18.
Heb t verhaal al op engels talig forum , en zit op mobiel dus geen zin om t helemaal opnieuw te typen.
Vergeef me mijn copypaste:

I love how fucking paranoid everyone is.The persistence really makes you nervous.I have to learn how to avoid getting shot, which due to me not being born in Syria is a skill I do not yet posses.I was in Elektro going through a house for supplies. I hear some feint foot steps, but they were really slow, so I thought zombie.I then proceed to go upstairs and2steps up I freeze. I am looking straight in the barrel of a revolver."Dont shoot, friendly friendly" through mic. He seems to sidestep a little to make way for me, or to seek cover so he can shoot me in relative safety.I stay still and keep my enfield on him. Then it seems like he's aiming down at me so I take the shot hoping to kill him before he kills me. We both fall to the ground dead.I remembered his name.So then yesterday I went to a bday party for one of my girlfriends' friends.Conversation lands on gaming. Turns out one of the girls there also plays DayZ on NL18...And fuck me, turns out she's the 'he' that I had the encounter with!Told me she was scared shitless and was screaming at me via mic not to come up yet but to talk first to earn eachothers trust, but she didnt know there were different channels, let alone how to switch them.

Edit://
Trouwens ik kom erachter dat Arma 2 echt de pleurishekel heeft aan crossfire.
Ik heb systeem in de specs, en had eerst 10km view, low aa, rest alles op very high op 1980x blabla ..max 25 fps.

Nu crossfire uit, zelfde instellingen en normal aa gewoon minimaal 40fps.

Nog een tip, zet alsjeblieft mouse smoothing uit. Ineens heerlijk scherpe muis

[ Voor 9% gewijzigd door DutchManticore op 22-07-2012 11:17 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 02:22:
Hmm net doodgeschoten door een speler. Ik zie de supermarkt en vind er eindelijk wat eten, zie ik nog een andere speler. Ik denk we gaan samen die zombies outsmarten die naar binnen lopen maar een halve minuut later schiet hij mij neer.
Ik mis wel de spanning in dit spel, de zombies zijn niet gevaarlijk maar eerder een irritatie die je zoveel mogelijk moet vermijden. De spel wereld voelt vrij leeg aan, ik ren een beetje rond van de zombies weg op zoek naar loot. En de keren dat ik met iemand wil samenspelen zijn we eerst een half uur bezig elkaar te vinden.

Geef het morgen maar weer een kans maar tot nu toe valt het wel tegen.
Er zit ook een mooi knopje respawn zodat je bij elkaar in de buurt kan spawnen. Daarnaast moet je uberhoud niemand vertrouwen omdat iedereen je vroeg of laat toch wel dood schiet.
Daarnaast moet je nooit uitloggen tijden een desync want dan saved hij niet wat je doet.
Er komt zo'n heel mooi rood logo in beeld wat er op neer komt dat alles stil staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Oeh kwam net twee ventjes tegen op NL 18 en ze schoten me niet neer :D Ik was ook totaal ongewapend. Loopt volgens mij wel een apart figuur rond want overal ligt op de meest rare plekken barbed wire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-05 09:53
Barbed wire is van server hopping tuig. Mocht je erlangs willen, dan kun je proberen er helemaal tegenaan te gaan staan (doet geen damage) en er overheen het springen met V. Werkt niet altijd.

Barbed wire is echt het meest achterlijke nutteloze trolling item in-game, wat mij betreft ^_^ Het enige doel is: trollen & server hoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchManticore: Je bent niet in Syrie geboren dus je kunt geen kogels ontwijken? Grappig hoor :?

OT: Ben knock out geslagen door een zombie. Ik log uit en weer in op een andere server. Rustig afgewacht en daarna bandage gebruikt. 1500 blood over.. Nu gaan zoeken naar meat is wel erg riskant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zat in de firestation, weer vol met barbed wire. Ik wil wegrennen voor wat zombies en krijg een kogel in m'n rug. Weer instant dood zonder dat ik het ooit heb zien aankomen. Wel jammer, had net veel drinken en medical supplies. Moest alleen nog eten hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 22-07-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 12:21:
Zat in de firestation, weer vol met barbed wire. Ik wil wegrennen voor wat zombies en krijg een kogel in m'n rug. Weer instant dood zonder dat ik het ooit heb zien aankomen. Wel jammer, had net veel drinken en medical supplies. Moest alleen nog eten hebben.
Dat is je probleem, je moet ze niet triggeren.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 12:21:
Weer instant dood zonder dat ik het ooit heb zien aankomen.
Ga dan éérst in Firestation naar een wapen zoeken, daarna pas eten & andere supplies..Firestation is altijd een hotspot waar je gekilled kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:09

Nikeo

Jawelles

Eindelijk in de steamsale voor mijn broertje: helaas geen grote korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 12:30:
Ga dan éérst in Firestation naar een wapen zoeken, daarna pas eten & andere supplies..Firestation is altijd een hotspot waar je gekilled kan worden..
Das het punt, alles was afgezet met barbed wire en tank traps dus ik kon geen enkele plek bereiken. Waar ik gisteravond allemaal loot vond was het nu afgezet en kon ik niks vinden.
kKaltUu schreef op zondag 22 juli 2012 @ 12:29:
Dat is je probleem, je moet ze niet triggeren.
Das makkelijker gezegd dan gedaan.

Kunnen zombies trouwens door deuren heen teleporten? Had net twee deuren dicht gedaan en opeens staan de zombies met mij in de kamer met de deur nog/weer dicht.

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 22-07-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
iemand op NL 18 die friendly is en samen wil spelen?
of ergens anders, wordt net neergeschoten in middle of nowhere zonder enige reden :/

[ Voor 45% gewijzigd door Yerap op 22-07-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 12:34:
[...]

Das het punt, alles was afgezet met barbed wire en tank traps dus ik kon geen enkele plek bereiken. Waar ik gisteravond allemaal loot vond was het nu afgezet en kon ik niks vinden.

[...]

Das makkelijker gezegd dan gedaan.

Kunnen zombies trouwens door deuren heen teleporten? Had net twee deuren dicht gedaan en opeens staan de zombies met mij in de kamer met de deur nog/weer dicht.
Kijk of je met V eroverheen kan stappen. Dat is vaak nog wel mogelijk.

Ook is het niet aggro-en van zombies iets waar je even over doet, maar als het eenmaal lukt worden ze een minor problem. Loop nooit rechtop als je zombies ontwijkt, dan ben je goed zichtbaar en hardstikke luid. Kruip over de wegen heen. En crouchrun alleen als je geen zombies in een straal van 5-6 meter hebt.

[ Voor 40% gewijzigd door Gammro op 22-07-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:03

Pos

ik ga in de steden niet meer kruipen.. is toch een frag-fest.. gewoon vol gas erdoorheen en hopen dat je wat goeie loot tegen komt, dan snel de woods in. Is nutteloos om naar die choke-points te kruipen (market, hospi) zodat je een uur verder bent na het kruipen en dan neer geknald te worden.. dus dat eerste stuk ren ik maar gewoon, tot ik vooruit kan met loot. ben je 10 minuten verder.

@ Yerap, ik ben ook altijd friendly, en meestal ben ik ook altijd degene die neer geschoten wordt.. Dat is de aard van de game. Net zoals in EvE: dont trust anyone.. Ben nu ook meer shoot first, ask questions later/

[ Voor 21% gewijzigd door Pos op 22-07-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Hmmz komen jullie er nog in? ik krijg vannochtend op alle servers waiting for character to create :(

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:52
Waiting for character to create duurt altijd erg lang om te laden, de ene keer wat langer dan de andere.

Probeer het nog eens, en terwijl je dat scherm krijgt, moet je gewoon ff wat anders doen, ik speel bijv. een spel op men telefoon. Je moet trouwens niet alt+tabben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wie heeft m'n ATV gejat? :o Was op de airstrip even afgestapt om rond te kijken, was ook zo'n ander ventje. Waren beide ongewapend maar hij jat wel m'n ATV. Mensen zijn echt niet aardig... zag later wel twee dode ventjes aan de kust, hoop stiekem dat een van hen de ATV dief was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs1987
  • Laatst online: 12-03 14:45
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 12:05:
Oeh kwam net twee ventjes tegen op NL 18 en ze schoten me niet neer :D Ik was ook totaal ongewapend. Loopt volgens mij wel een apart figuur rond want overal ligt op de meest rare plekken barbed wire.
Dat was ik inderdaad, ik riep je nog via de microfoon, maar had hem op een verkeerde channel staan. Ben je daar nog steeds in de buurt? Zit hier in een barn met 2 hatchets.

Mijn eerste post op tweakers overigens, dat Dayz (en mijn broertje) nog eens verandering zouden kunnen brengen in mijn enkel meelees-gedrag.

Edit: Waar is de grootste kans dat ik een nieuwe backpack kan vinden? Word een beetje ziek van het feit dat dat ding zo klein is. Ik zit in de buurt van Elektrozavodsk.

[ Voor 12% gewijzigd door Thijs1987 op 22-07-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 16:22
Net m'n eerste heli gevonden. Helaas alleen een bison smg, een lee enfield en wat painkillers gevonden. Maar drie lootstapels gezien, ben twee keer erom heen gekropen (scrollend) maar anders niets gezien.

Durfde niet langer te blijven omdat het nogal in het open was :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 12:34:
[...]

Nee, zeds kunnen deuren openen, en ook ladders beklimmen en dergelijke.
Dit heeft Rocket gedaan zodat je eigenlijk nooit een heel veilig gevoel hebt. Goede keus vind ik, maar je moet het inderdaad wel net ff weten :P

Is geen glitch in dit geval dus.

En jezus... die deatchmatchers zijn echt irritant. Dit spel werkt omdat iedereen bang is om dood te gaan, die deathmatchers hebben werkelijk geen ander doel dan zo snel mogelijk een wapen vinden (wat dan ook) en zoveel mogelijk mensen dood te schieten zonder dat 't ze interesseert of ze zelf doodgaan of blijven leven.
Werkelijk niet te bestrijden haha.

[ Voor 25% gewijzigd door DutchManticore op 22-07-2012 13:30 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ben alweer dood gegaan, net wel iemand tegen gekomen maar waren beide ongewapend dus niks gebeurd. Had wel een hatchet maar geen zin hem dood te maken :+. Zit nu tussen Komarovo en Balota in.

Maar als zombies deuren open maken moeten de deuren toch ook open? Nu bleef de deur dicht en kwam de zombie er wel doorheen.

[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 22-07-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Lekker is dit, wil ik wat uit mijn bag droppen, drop ik blijkbaar de gehele bag (Alice Bag) en is alles weg incl. mijn lee enfield.. Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
gerwim schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:31:
Lekker is dit, wil ik wat uit mijn bag droppen, drop ik blijkbaar de gehele bag (Alice Bag) en is alles weg incl. mijn lee enfield.. Zucht
Auw dat is zuur ja. Wegblijven bij de drop knop.
Gewoon handmatig wat je wilt droppen met de pijltjes doen, dan gaat 't wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
Thijs1987 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:23:
[...]

Dat was ik inderdaad, ik riep je nog via de microfoon, maar had hem op een verkeerde channel staan. Ben je daar nog steeds in de buurt? Zit hier in een barn met 2 hatchets.

Mijn eerste post op tweakers overigens, dat Dayz (en mijn broertje) nog eens verandering zouden kunnen brengen in mijn enkel meelees-gedrag.

Edit: Waar is de grootste kans dat ik een nieuwe backpack kan vinden? Word een beetje ziek van het feit dat dat ding zo klein is. Ik zit in de buurt van Elektrozavodsk.
Backpacks kan je makkelijk vinden in de Supermarkets in Cherno en Elektro, kijk maar op dayzdb.com/map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 20:12
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:30:
Ben alweer dood gegaan, net wel iemand tegen gekomen maar waren beide ongewapend dus niks gebeurd. Had wel een hatchet maar geen zin hem dood te maken :+. Zit nu tussen Komarovo en Balota in.

Maar als zombies deuren open maken moeten de deuren toch ook open? Nu bleef de deur dicht en kwam de zombie er wel doorheen.
Alpha.

En heb je je wel wat verdiept in deze mod voordat je eraan begonnen bent ?
Of heb je het gedaan in een opwelling, even wat je posts terug gelezen en uhm jah,.. klinkt wat onwetend.
Knap dat vipeax zich zo kon inhouden xD

Misschien heb je hier wat aan
YouTube: DayZ Beginners guide - Learning the basics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Zulke dikke loot nu.. ben gewoon bang om te joinen haha.
Daar gaan we.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:14

BioHazard

*\o/*

Vuile bastards! In de kerk bij Novi Sobor. Friendly?? Yes, friendly. Ineens krijgt een van ons een kogel in zijn hoofd. Nog wat kills kunnen maken voordat we allemaal down gingen. Verdomme! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunaruy: Als iets afgezet is met barbed wire en/of tank traps, hop je gewoon naar een andere server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Uhm, iemand dit ooit eerder meegemaakt ?
Ineens is me assault backpack weg en me m16a3 en me m1911 gewoon foetsie
en ook me toolbelt met alle meuk ;(

[ Voor 19% gewijzigd door osmosis op 22-07-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:03

Pos

Yups, is me meer dan 1 keer voorgekomen. Is me ook weleens gebeurd dat ik ineens dubbele ammo had. Dus werkt 2 kanten op haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Wordt nog leuk, laat het nou net zo zijn dat ik heel ver van de dichtstbijzijnde dorp ben en al mijn drinken in me backpack zat.... xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:47
Enige reden waarom je in cherno/elektro zou willen spawnen is om players af te knallen voor snel gear. Je kan veel beter in kamenka spawnen en dan rustig noordelijke lopen, deerstands looten, de 2 supers en in vybor de officebuilding. Ben je gelijk klaar om het noord te gaan roamen of je geluk te beproeven op NW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Boeiend gewoon respawnen tot je in de buurt bent.

Chilled: ik spawn dan liever in Berezhino :) 2x supermarkt, military tents en ziekenhuis, 3 deerstands dicht bij elkaar en appartementen en office building.

[ Voor 70% gewijzigd door spookz0r op 22-07-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Wie zit nu waar op server NL18? Zou graag joinen, want alleen rondlopen begint te vervelen :) Ben net bij Komarovo gespawnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Unomomentodado schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:14:
Wie zit nu waar op server NL18? Zou graag joinen, want alleen rondlopen begint te vervelen :) Ben net bij Komarovo gespawnd.
Ben in Cherno bij de supermarkt, maar nergens ligt loot?
Alles is leeg. Weet zeker dat ik op zelfde versie enzo draai.

Heb jij veel desync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
ook maar ff kieke op nl18 ^^ iemand dichtbij NW ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ik log dan ook maar in op NL18

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Laat even weten of jullie ook veel gele en zelfs rode desync hebben?
M'n ping is 7 - 14, dat is netjes, maar de desync is gewoon shit :P

Beter ping van 50 en geen desync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
laat maar, bij NL18 kom ik niet verder dan Wait for host en het is regular

Ik ga naar NL 13 veteran kom niet verder dan " Loading "
NL 20 maar proberen :P

[ Voor 23% gewijzigd door osmosis op 22-07-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 25-09 16:22
Hoe zit het eigenlijk met de DLC van Arma II? Dan doel ik op BAF en PMC. Heb geen van beide, worden deze veel gebruikt in normale multiplayer? Als ik het doorkijk biedt BAF meer voor de multiplayer en PMC heeft een uitgebreide singleplayer campaign maar relatief weinig content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

jterpstra schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:29:
ook maar ff kieke op nl18 ^^ iemand dichtbij NW ?
Behoorlijk, geintresseerd om te co-op'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Zo, net in Cherno een bandit gekilled, had een M16A2 en een submachine gun (maar geen ammo) :-) Lekker bijgevuld dus. Bodies gehide dus dat vinden ze niet terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
gerwim schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:36:
Zo, net in Cherno een bandit gekilled, had een M16A2 en een submachine gun (maar geen ammo) :-) Lekker bijgevuld dus. Bodies gehide dus dat vinden ze niet terug :P
Die PDW?
En welke namen heeft iedereen hier?

K ben Pr0fane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Unomomentodado (sever 18 nu). Supermarkt in Cherno is leeg helaas. Edit: down door een PK'er. Nog wel ff op in kunnen hakken gelukkig.

[ Voor 34% gewijzigd door Unomomentodado op 22-07-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Unomomentodado schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:40:
Unomomentodado (sever 18 nu). Supermarkt in Cherno is leeg helaas.
Ik zit nu in de server. Blijf daar ff in de buurt.
heb je een mic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs1987
Ik zit nu ook in NL 18, Thijs is de naam (originaliteit niet een van m'n betere kwaliteiten).

Was toenet gekicked in een andere server en kom nu hier bewusteloos erin, wat is daar het doel van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ik ben nu in de buurt van supermarkt Cherno in NL18.
En Thijs (naamgenoot) dat is een bug/glitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zo ik heb weer een gun, drinken is vol, blood op 4000 maar wel een paar blood bags en eten is vrij laag maar heb nog een can eten. Wil even wat meer eten en drinken hebben, zijn de supermarkten in het noorden bij de kleinere dorpjes relatief veilig?

Trouwens er zijn DayZ kanalen op de GoTLike TS: teamspeak.gotlike.nl zonder password en default poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Pirate-Bozz schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:32:
Hoe zit het eigenlijk met de DLC van Arma II? Dan doel ik op BAF en PMC. Heb geen van beide, worden deze veel gebruikt in normale multiplayer? Als ik het doorkijk biedt BAF meer voor de multiplayer en PMC heeft een uitgebreide singleplayer campaign maar relatief weinig content.
Ik denk dat het overgrote deel hier ArmA II louter heeft voor DayZ en je vraag dus niet kan beantwoorden. Wat ik je wel kan vertellen is dat BAF high resolution character models heeft wat ook voor je DayZ character geldt.
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:45:
Zo ik heb weer een gun, drinken is vol, blood op 4000 maar wel een paar blood bags en eten is vrij laag maar heb nog een can eten. Wil even wat meer eten en drinken hebben, zijn de supermarkten in het noorden bij de kleinere dorpjes relatief veilig?

Trouwens er zijn DayZ kanalen op de GoTLike TS: teamspeak.gotlike.nl zonder password en default poorten.
Des te kleiner de stad, des te veiliger het is ja. Al zijn supermarkten nooit echt veilig aangezien het een gewilde lootspot is.

[ Voor 32% gewijzigd door Sagaris op 22-07-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs1987
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:45:

Ik loop nu via de bossen naar Cherno vanaf Elektro, het noorden zou ik afraden, zitten namelijk veel goede spelers.

Je kan me wel even opzoeken? Geef ik je een bloodtransfusion en een blik eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Zit ook in NL18, loop nu naar Kozlovka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
Iemand bij krashnostav die mij wat morfine kan geven, ik heb mijn been gebroken en er is geen ziekenhuis in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ehm NL18 is bugged hoor. Er ligt werkelijk nergens loot.
niet eens lege blikjes ofzo. Ik ga naar een andere NL server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Ik heb zojuist een schaap vermoord en gutted, echter verschijnt er geen vlees.. Is dit een bug?

Edit: heen en weer gerend en nu is het er wel. Zal wel weer een server lagspike zijn oid.

[ Voor 32% gewijzigd door gerwim op 22-07-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
Yup, ook wel eens gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Beetje omheen lopen en paar keer wegkijken terwijl je met je muiswiel blijft scrollen.
Wil wel eens helpen, soms heb ik ook het idee dat er gewoon geen vlees aanzit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Indien iemand belang heeft bij een MP5, laat het dan even weten. Indien je ammo hebt voor een M4, dan graag =)

[ Voor 6% gewijzigd door gerwim op 22-07-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Poep. just bad luck,. liep in NL20 de kerk uit. stonden er 2 kerels voor me schoten me meteen lek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
Is het mogelijk om in Berezhino te spawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
jterpstra schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:59:
Poep. just bad luck,. liep in NL20 de kerk uit. stonden er 2 kerels voor me schoten me meteen lek
NL20 zit 1 persoon in met 50 slots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
DutchManticore schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:02:
[...]

NL20 zit 1 persoon in met 50 slots?
Damn ! wat een geluk. ik dacht im done. maar de server deed enkele seconden daarna een reset
en ik leef nog :P
wel nog maar 4k blood ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
jterpstra schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:03:
[...]

Damn ! wat een geluk. ik dacht im done. maar de server deed enkele seconden daarna een reset
en ik leef nog :P
wel nog maar 4k blood ....
Hahaha vet.
Ik join wel, krijg je van mij een transfusie.

Geen ongein aub. Dan ook echt coopen. Niet me afschieten nadat ik je tot dienst ben geweest :P

Waar zit je ergens... wel klein beetje belangrijk

[ Voor 6% gewijzigd door DutchManticore op 22-07-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
DutchManticore schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:04:
[...]

Hahaha vet.

Geen ongein aub. Dan ook echt coopen. Niet me afschieten nadat ik je tot dienst ben geweest :P
Als je bij me in de buurt bent graag !
Ik lig dichtbij Pustoschka ben je daar in de buurt ?

http://teamfackin.com/moocow/dayz/map/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

thechib12 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:02:
Is het mogelijk om in Berezhino te spawnen?
Nee wel ten zuiden daar van, solnichniy, factory, three valleys etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Thijs1987 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:48:
[...]

Ik loop nu via de bossen naar Cherno vanaf Elektro, het noorden zou ik afraden, zitten namelijk veel goede spelers.

Je kan me wel even opzoeken? Geef ik je een bloodtransfusion en een blik eten.
Aight, noorden is dus een no-go. Ga even snel de plantjes buiten water geven en wat eten, dan kijk ik wel of ik je kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
DutchManticore schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:04:
[...]

Hahaha vet.

Waar zit je ergens... wel klein beetje belangrijk
Hoezo niet? Meta gaming op zijn best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
Is er iemand zo lief om mij wat morfine te geven, Lig bij Krashnostav, Noord-west van Berezhino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:04

Gundogan

Rip and tear, until it is done

spookz0r schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:08:
[...]

Hoezo niet? Meta gaming op zijn best :P
Als je niet meer via global chat mensen kan lokken, dan maar via de forums? >:)

Btw (nu we het toch over mensen lokken hebben), misschien kannibalisme als feature toevoegen in een latere release? Als je dieren kan gutten, waarom dan niet ook menselijke lijken? Alleen ook een trillende handjes effect toevoegen of iets dergelijks. Nomnomnomnom. :D

Of gaan we dan standalone release problemem krijgen (snel even kijkend naar de dayz forums)?

[ Voor 42% gewijzigd door Gundogan op 22-07-2012 15:17 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Gundogan schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:10:
[...]

Als je niet meer via global chat mensen kan lokken, dan maar via de forums? >:)
Bijvoorbeeld en zo zijn er wel meer manieren ;)

Wie zegt dat hij die transfusie komt geven, misschien schiet hij jou wel dood :P

[ Voor 14% gewijzigd door spookz0r op 22-07-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Indien iemand wil coop-en laat het dan weten, zit rond Kozlova (N-W van Cherno).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ja ok wtf...
Ik join op NL21, NL18, NL13 en er ligt gewoon in Cherno nergens loot meer, echt zelfs geen blikjes enzo, echt gewoon niks.

Hoe kan dat nou weer? Weet iemand ff waar 't aan kan liggen ofzo?
Heb ARMA paar keer echt helemaal opnieuw opgestart etc.

En Tjerpstra, ben helaas niet in de buurt :(

Pagina: 1 ... 35 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht