Acties:
  • 0 Henk 'm!
hah einde van mn mooie char :) 720 blood na flink wat blikjes voedsel maar 3 keer achter elkaar flauwvallen was genoeg aanleiding voor zombies om me een laatste tik te verkopen :')

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Hufters zijn het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De échte hufters zijn spelers die weerloze mensen aanvallen als ze hun drinkfles aan het bijvullen zijn...
Zie m'n vorige post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:40:
[...]

De échte hufters zijn spelers die weerloze mensen aanvallen als ze hun drinkfles aan het bijvullen zijn...
Zie m'n vorige post
Dat zijn misschien de mensen die gewoon slim zijn echt iemand neer halen als ze de kans hebben zonder dat ze zelf gevaar lopen.
Mensen die roekeloos hun waterfles gaan vullen zijn gewoon dom ;)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:49:
[...]

Dat zijn misschien de mensen die gewoon slim zijn echt iemand neer halen als ze de kans hebben zonder dat ze zelf gevaar lopen.
Ja misschien... foking hell ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

True schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:49:
[...]

Tja, daar zit misschien wat in...maar het is eigenlijk meer een people survival game op deze manier in plaats van een zombie survival. :)
Misschien zouden er gewoon 2 factions moeten zijn waar je lid van kan worden... dan hebben spelers een scheidingslijn tussen vrienden en vijanden (en het is nog steeds net zo spannend als je iemand ziet lopen in de verte).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:33

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Da_maniaC schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:53:
[...]

Tja, daar zit misschien wat in...maar het is eigenlijk meer een people survival game op deze manier in plaats van een zombie survival. :)
Misschien zouden er gewoon 2 factions moeten zijn waar je lid van kan worden... dan hebben spelers een scheidingslijn tussen vrienden en vijanden (en het is nog steeds net zo spannend als je iemand ziet lopen in de verte).
De game volgt, zonder dat te scripten, niet geheel verrassend de zombie literatuur/films/series:

De zombies zijn na een tijdje het probleem niet meer, de levenden daarentegen moet je voor oppassen. :)

En facties enzo introduceren breekt alleen maar de sandbox ervaring af. Die dingen kan je ook zelf maken. En er wordt toch serieus gekeken naar de mogelijkheden van het opzetten van beter beschermde (met muren en dergelijke) kampen?

[ Voor 14% gewijzigd door Gundogan op 20-07-2012 21:59 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

kreeg net bijna een hartaanval... log ik in op het dak van zub, het is nacht en dus zag ik niets, hoor ik ineens via direct coms iemand keihard hallo zeggen van heeel dichtbij...

altijd nog beter dan dat je een salvo hoort, maar schrikken is het wel :p

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_maniaC schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:53:
[...]

Ja neen, nu maak je gewoon al je eigen factions door gewoon samen te lopen, en dan is het met dat groepje tegen de rest (en allen tegen de Zed's...). Het feit dat het spel zo 'simpel' is maakt het juist zo geniaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo :)

net (na 5x de pech dat het door huisjes lopen de zeds niet afschudde)
het geluk gehad een lege server voor mezelf te hebben (wat een rust)

maar ff een uurtje door cherno gelopen en alles bekeken, mooie loot zo na een uurtje rondlopen

(was wel de enige op de server, dan zijn er best veel zeds ineens, en toch maak je je daar minder druk om)

na een uurtje sprint t bos ingemaakt, zwijntje doodgehakt om me blood omhoog te helpen,

en dit is dan de score:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AW1Qk.jpg

op naar het noorden voor wat painkillers en een assault rifle :)
of lekker in de bossen blijven jagen en eten in de hoop op een heli crash te stuiten... wieweet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
Dan kan je beter even naar Bolota gaan , daar vind je meestal wel een ak of een sniper rifle :P Op een lege server is dat de snelste manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mjah had geen zin in die hordes zeds daar, bovendien was het pikkedonker op die lege server :P
bewegend grijs vlekje = zed

ss was alweer op een volle server

denk dat ik nu een beetje ga kamperen in de buurt van de deerstands :)

[ Voor 18% gewijzigd door JoSchaap op 21-07-2012 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/23579812.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Gisteren een heli crash site gevonden, maar was nergens loot te bespeuren, of ligt het er een eindje van af?

Voor de rest ben ik eindelijk goed bewapend, alleen geraak ik maar niet aan voldoende water en eten, waardoor ik steeds in dorpen moet gaan. En steden zijn plaatsen waar ik voorlopig wegblijf.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

_O-
IStealYourGun schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 10:14:
Gisteren een heli crash site gevonden, maar was nergens loot te bespeuren, of ligt het er een eindje van af?

Voor de rest ben ik eindelijk goed bewapend, alleen geraak ik maar niet aan voldoende water en eten, waardoor ik steeds in dorpen moet gaan. En steden zijn plaatsen waar ik voorlopig wegblijf.
Iemand is je voor geweest, of de loot is niet correct gespawned.
Ik merk de laatste tijd ook best vaak dat we naar een deer hut toe lopen...tot twee maal toe spawnen er nieuwe creeps als we op een metertje of 60 lopen.
Vervolgens kruipen we de deer hut in en ligt er totaal geen loot.
Ik heb dit ook zien gebeuren met dieren. Je doet 'gut animal' en vervolgens kan je geen 'raw meat' pakken. De ene keer werkt het dan als je ff 20 meter afstand neemt, wacht en terug loopt...de andere keer niet.

[ Voor 166% gewijzigd door Da_maniaC op 21-07-2012 10:16 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
Loot bij heli crash sites ligt vaak half onder de grond moet je scrollend rond lopen dan zie je het wel

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ben ook al vaak tegengekomen, zit ik in de supermarkt => Geen enkel blikje te vinden (waar er 5 minuten daarvoor nog een enorme stash aan trashloot lag), dan ga ik verder daar een barn (en een medium industrial), ook geen klop te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
IStealYourGun schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 10:14:

Gras platrollen om de heli heen. Loot kan vaak verstopt zijn in het gras :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eerst murder in de game, ook al was het uit zelf verdedeging, welke dikke loot :P
Ging echt van helemaal niks met een axe, naar lee envield, magnum, 20 slot backpack, genoeg eten en drinken voor een paar uur en een map, kompas, verrekijkers en een toolbox :)

Zelfde avond nog 2 bandits gekilled, 1tje zat in een barn en de andere kwam dezelfde barn in tijdens het looten, wel beide overleeft !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
spookz0r schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 11:45:
[...]

Gras platrollen om de heli heen. Loot kan vaak verstopt zijn in het gras :)
In je video options object detail over very low zetten en het is ook goed te spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:09
Als loot niet spawnt zit je meestal op een server die niet regelmatig 5-7 uur) zichzelf restarted en dan gaan spontaan dezelfde regels code niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Nog een vraagje, welke beta patch neem ik het best, Ik heb nu 95168 maar zie dat er blijkbaar een recentere is 95208

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IStealYourGun schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 13:29:
Nog een vraagje, welke beta patch neem ik het best, Ik heb nu 95168 maar zie dat er blijkbaar een recentere is 95208
de laatste is de beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ligt eraan of de servers zijn geupdate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spookz0r schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 13:41:
[...]

Ligt eraan of de servers zijn geupdate ;)
Kan je met een modernere versie niet op een oudere server dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Met deze patch niet.. sommige zijn wel backwards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:52
Iemand die onder de naam Drifter speelt, op NL 13?

*Net ook een koe gekilled, voor het eerst in dagen speel ik weer in kleur :)

[ Voor 44% gewijzigd door Pirate-Bozz op 21-07-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-05 09:53
Dan speel je op een recruit server, met een duidelijke "encourages friendly play!" MOTD... ik laat mensen lopen en de eerste de beste eikel die ik over het hoofd zie...

That's it. No more mister nice guy. If it moves, it dies! Man, woman, child, zombie - cannon fodder I tell ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

[94912] Fixed: Video memory detection on W7/x64 sometimes wrong because of bug in IDirect3DDevice9::GetAvailableTextureMem
d:)b

Straks even testen....betekend waarschijnlijk dat ik van mijn windows resource(s) issues af ben wanneer ik lang speel.
Pirate-Bozz schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 14:08:
Iemand die onder de naam Drifter speelt, op NL 13?

*Net ook een koe gekilled, voor het eerst in dagen speel ik weer in kleur :)
Imo zou men aan deze mechanic nog iets kunnen verbeteren. Ik snap de aard van het spel en de nadruk op overleven/gezondheid maar te allen tijde haast zwart/wit spelen als je wil proberen om toch nog te 'genezen' na een zware verwonding vind ik eigenlijk net een iets te grote penalty.
Dit zou echt pas in moeten springen als je onder de 3K blood raakt ofzo. Niet zoals nu, waarbij je met 10K blood het beeld al grijs ziet worden. :)
AntiSocial schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 14:20:
Dan speel je op een recruit server, met een duidelijke "encourages friendly play!" MOTD... ik laat mensen lopen en de eerste de beste eikel die ik over het hoofd zie...

That's it. No more mister nice guy. If it moves, it dies! Man, woman, child, zombie - cannon fodder I tell ya!
Is er geen server var om friendly fire te introduceren voor oa. recruit of zelfs PvE servers?
Volgens mij heb ik het her en der gezien, maar waren dit private servers.
Zouden ze eigenlijk gewoon moeten introduceren wellicht met een PvP en PvE profile per character.

[ Voor 81% gewijzigd door Da_maniaC op 21-07-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Yay nu NL18 op.
Naam : Pr0fane

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Say, you like scavenging for supplies in a post-apocalyptic world overrun by the walking dead, don't you? If Day Z is too intimidating, you may fancy the newly announced MMORPG The War Z, which seems to offer a slightly less hardcore "survival horror" experience but still has permadeath and that jazz if you want it. Roaming across maps of 200-400 square kilometres, you'll be searching for food and weapons, anything to keep the zombie hordes--and other players--at bay. There are RPG-y elements, like gaining experience to learn new skills, and safe towns where you can buy supplies, but it sounds pretty bleak in general. Hit the announcement for more details. As well as a 'hardcore' mode with permadeath, like in Day Z, there will be 'normal' servers where you can revive. Developer Hammerpoint Interactive plans to run dedicated public servers, but players can also run their own. And, pleasantly, The War Z doesn't seem to be either subscription-based or free-to-play. Like Guild Wars 2, once you buy the MMORPG there are no subscription fees. I wouldn't be at all surprised if there were optional microtransactions too, though.

The War Z is due on PC this fall, and you can sign up for a closed beta launching in summer.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2m429hy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/28hick7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/8z3cdc.jpg

Cool! Ongeveer zelfde gametype zoals Dayz, die eigenlijk de eerste in z'n soort is, want Resident Evil in van die nauwe gangetjes is iets totaal anders maar dan met hoop ik DirectX 11 graphics _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ja ik wacht heel ff wat gameplay beelden af en dan ga ik hem waarschijnlijk wel kopen.
IK heb altijd al gezegd dat ik zat te wachten op een openworld freeroam sandbox zombie game.

The Dead Linger schijnt ook zo'n zelfde game te worden, al is die pas echt NET in ontwikkeling.

In de gaten houden dus:
DayZ (gaat misschien standalone game worden)
The Dead Linger
War Z

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Thanks, merkte dat deze in elk geval eens tuk vlotter gaat.

Eindelijk uit de start blokken geraakt. Eventjes was er paniek omdat mijn honger stond te knipperen en ik maar geen eten vond, uiteindelijk het stadje Krasnostav binnengerend naar de supermarkt en daar dan enkele blikken gevonden om vervolgens schoten te horen. Vermoedelijk friendly (was niet op mij), maar wacht je daar op. :+
Dus vrij snel weggelopen. Zit nu ergens in de buurt van Gvozdno heading West. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Ik denk dat het te RPG achtig wordt. Als je supplies kan kopen, kan je dus ook altijd eten, ammo en drinken kopen denk ik. Ook het trainen van skills vind ik een beetje meh.

Ik hoop echt dat binnenkort/ooit een AAA-game ontwikkelaar/uitgever zich aan een hardcore zombie survival/sandbox game gaat wagen. En dan met dingen als realtime wisselende seizoenen, opzetten van settlements, groeien van voedsel en houden van dieren, ammo en canned food wat niet meer respawned nadat de server 'van start is gegaan', grotere, diverse wereld, zombies die grote groepen kunnen vormen en migreren. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:12
Mooi ! kan weer inloggen sinds de meeste recente patch.

Ook meteen een zeer mooie vondst gedaan in een deerstand
coyote assault backpack en m16a3 met m203 (grenade launcher)
en nog twee magazijnen erbij

Zulke deerstands wil ik vaker tegenkomen :P

Trouwens, ik heb nu 2 smoke patronen voor me m203 attachement op de M16
maar bestaan er ook HE ( high explosive ) patronen ? of iets in die buurt

[ Voor 22% gewijzigd door osmosis op 21-07-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Net gedownload en eindelijk werkend gekregen maar snap er tot dusver niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-09 20:34
KAn iemand mij vertellen hoe het zit met melee in the game?
Want volgens mij zit dat er niet in, de axe is gewoon een gun met range 0 want die moet je reloaden.
Stomme vind ik dus als je met niks begint waarom kan je dan niet gewoon zombies van je af duwen?
Laatst werd ik dus verast door een zombie in een deur opening, dus toen kon ik niet meer weg.

[ Voor 15% gewijzigd door Haas_nl op 21-07-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Haas_nl schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:52:
KAn iemand mij vertellen hoe het zit met melee in the game?
Want volgens mij zit dat er niet in, de axe is gewoon een gun met range 0 want die moet je reloaden.
Stomme vind ik dus als je met niks begint waarom kan je dan niet gewoon zombies van je af duwen?
Laatst werd ik dus verast door een zombie in een deur opening, dus toen kon ik niet meer weg.
DayZ is een mod voor ArmA II en is dus gebonden aan de engine van ArmA II. Nu heb ik nooit dat spel gespeeld maar als er geen melee in ArmA II zit is het ook niet zo 1, 2, 3 toegevoegd, dat blijkt wel uit het feit dat crowbars en hatchets gewoon guns met minimale range zijn. Ik ben echter geen programmeur, dus misschien is het wel zo toegevoegd en indien dat het geval is praat ik gewoon poep. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Sagaris schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 17:26:
[...]

DayZ is een mod voor ArmA II en is dus gebonden aan de engine van ArmA II. Nu heb ik nooit dat spel gespeeld maar als er geen melee in ArmA II zit is het ook niet zo 1, 2, 3 toegevoegd, dat blijkt wel uit het feit dat crowbars en hatchets gewoon guns met minimale range zijn. Ik ben echter geen programmeur, dus misschien is het wel zo toegevoegd en indien dat het geval is praat ik gewoon poep. :+
Klopt, voor zover je de mechaniek van deze "melee" wapens kan beoordelen werken ze als guns / granaten met korte afstand. De ui interface ziet eruit alsof je een granaat gooit. Die mechaniek zal dan wel op vergelijkbare manier worden uitgevoerd.

ook is het zo dat de short range wapens in arma eigenlijk nooit echt gebruikt werden. Ze bestonden wel, maar ik heb ze online nooit gebruikt zien worden. Wat wil je ook anders met missies waarbij je standaard met alles begint, dan verandert de intrinsieke waarde van de spullen heel snel als je in dayz met niets begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

jterpstra schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:38:Trouwens, ik heb nu 2 smoke patronen voor me m203 attachement op de M16
maar bestaan er ook HE ( high explosive ) patronen ? of iets in die buurt
Ja zeker bestaan die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Dacht ik te ver naar het noorden te zijn gegaan zonder eten en weinig drinken (speel zonder map en info of iets dergelijks van buiten de game), kom ik gelukkig nog een redelijk grote stad tegen. En twee arme zielen die volgepakt zaten met eten en drinken en een DMR en NVG. >:)

Zou ze eigenlijk nooit zijn tegengekomen als ze niet net even iets eerder een zooi zombies hadden geaggro'ed. Daarna was ik ze even kwijt, maar gelukkig zaten ze stil in een bosrandje (zeker voor de bloedtransfusie). Moraal van het verhaal: stealth is key. Je kan misschien de zombies van je afschudden, maar anderen weten ook gelijk waar je ongeveer bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
DutchManticore schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:43:
DayZ (gaat misschien standalone game worden)
;). Ga er maar vanuit als 1e O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Vipeax ik weet niet of je hier antwoord op mag geven, maar uhm... draait er achter gesloten deuren al een test build van dayz met arma3 als onderliggende engine ?

het lijkt me zoooo geweldig arma 3 engine + dayz vooral de nacht zou zo grote vooruitgang zijn + extra creepy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Shit shit shit.

Diegene die mij een bloodtransfusie wil geven krijgt een beloning. Ik heb zelf een bloodbag.
Je mag zelf kiezen. Een AK74 met 14 rounds, of een map of weet ik 't.

Ik zit op 3000 blood nu nadat ik net echt stomtoevallig letterlijk tegen iemand aankruip. Ik schrik me rot.
Terwijl ik via microfoon "friendly friendly it's ok, don't shoot!" wil zeggen schiet hij al, en komt die zin eruit als "Friendly friendly, it's ok don't shoot me MOTHERFUCKER. I TOLD YOU NOT TO SHOOT." Ik schiet echt meteen nadat hij schoot ook (ik verwachte het al) en hij was meteen dood.
Gelukkig schoot hij in m'n been. Gebroken, in schock.

Hij schoot met een Lee-Enfield.. dus meteen allemaal zombies op me af. Heb me met geluk een huis in weten te slepen waar ik mezelf net op tijd kon bandagen. De zombies zijn mij gek genoeg uit het oog verloren.

Maargoed. Ben helemaal gehealed, behalve dat ik dus ff bloodtransfusie nodig heb.

Ik ben in Prigorodky (ligt aan de kust NAAST Chernogorsk), maar we kunnen elkaar ook gewoon tegemoet komen natuurlijk. Ik ben gewoon mobiel.
Daarna vindk het ook prima om samen te blijven mocht je dat leuk vinden, zo niet dan scheiden onze wegen weer :P

[ Voor 13% gewijzigd door DutchManticore op 21-07-2012 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:03

Pos

ik moet toch weer opnieuw spawnen. net omver geknald, dus als je even via dm of skype laat weten welke server je zit, zorg ik wel dat ik in de buurt van prigo ben. en natuurlijk een bloodbag haal..

[ Voor 9% gewijzigd door Pos op 21-07-2012 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Pos schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:08:
ik moet toch weer opnieuw spawnen. net omver geknald, dus als je even via dm of skype laat weten welke server je zit, zorg ik wel dat ik in de buurt van prigo ben. en natuurlijk een bloodbag haal..
Ik PM je zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:14

BioHazard

*\o/*

AAAH, net komen ik en Arjacks en een ander een team tegen met een bus. In alle paniek openen we vuur. De bus rijd door. We hebben er eentje neer kunnen halen. Maar ineens zie ik in de verte de bus stilstaan. Nog voor dat ik kon schreeuwen dat ze er nog waren kreeg ik een sniper kogel door mn hoofd. Zo ook onze 3e man. Alleen Arjacks kon weg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:12:
AAAH, net komen ik en Arjacks en een ander een team tegen met een bus. In alle paniek openen we vuur. De bus rijd door. We hebben er eentje neer kunnen halen. Maar ineens zie ik in de verte de bus stilstaan. Nog voor dat ik kon schreeuwen dat ze er nog waren kreeg ik een sniper kogel door mn hoofd. Zo ook onze 3e man. Alleen Arjacks kon weg komen.
Waar communiceren jullie dan? (I wanna joinz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Pos schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:08:
Ok fijn. Ik log in en ik ben al dood.
Geen idee hoe dat kan. Had gewoon gegeten en gedronken en ik bloedde ook niet meer.

Dan maar weer overnieuw beginnen :(

Edit://
Ahah... een hacker. Hele server is met password op slot gezet.

[ Voor 7% gewijzigd door DutchManticore op 21-07-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Je was toch nog aan de kust :P zoveel verschil maakt dodo gaan dan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
jterpstra schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:22:
Je was toch nog aan de kust :P zoveel verschil maakt dodo gaan dan niet
Nou :P k had een flinke gear verzameld al, en ik was met intentie nog aan de kust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
rush naar je body in dat geval. met wat geluk ligt je gear en meuk er nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Tuurlijk :). Werkt voor een groot deel ook nog (= zonder iets te veranderen)...

[ Voor 23% gewijzigd door Paprika op 21-07-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Sweet ! ^^

We mogen zeker nog geen screenie zien daarvan ?
Wacht geduldig af :P

Edit :
Als ik het goed heb begrepen is de arma3 engine een heftig verbouwde arma2 engine.
Met een hoop optimalisaties tov arma 2 engine. Krijgt nu de arma3 engine een aparte branch intern bij BI voor Dayz ontwikkeling ? aangezien mij lijkt dat Dayz wat unieke engine tricks nodig heeft om het echt tot z'n recht te laten komen wat momenteel niet bevind in arma 2 en 3 bijv waar rocket het eens over had minecraft stijl van bouwen.

Ik ben echt benieuwd wat de toekomst gaat brengen

[ Voor 84% gewijzigd door osmosis op 21-07-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
DayZ zal er als 't goed is wel zijn voordat ARMA3 ready is, fyi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik ben heel benieuwd of jullie uiteindelijk los gaan van BI of dat jullie officieel project ondersteuning krijgen met meer dev's en dergelijke.. Had laatst dat interview gelezen met die gast (Dean ofso?) was wel mooi om te lezen om te zien wat er deels speelt bij de keuze van het maken en verder ontwikkelen van deze mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
wacht even, dus als ik het goed begrijp er komt een release van dayz met arma 3 engine voordat arma 3 op de markt is ? dus dan is het helemaal period dat het een standalone word :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:14

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:17:
[...]

Waar communiceren jullie dan? (I wanna joinz)
Private mumble server helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
jterpstra schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:45:
wacht even, dus als ik het goed begrijp er komt een release van dayz met arma 3 engine voordat arma 3 op de markt is ? dus dan is het helemaal period dat het een standalone word :D
Nein. Try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Laatst online: 02-11-2024
Het gaat zometeen druk worden hier, Arma II is in de steam sale; -40%
Ik heb hem net gekocht :9

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Je cryptische reply's maken me in de war xD
Dan bedoel je wass, dayz intern klaar voor voordat arma 3 in de schappen ligt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binnenkort een standalone op de Arma2 engine lijkt me meer voor de hand liggen. Voor ongeveer Eur10,-?

En als Arma 3 eenmaal uitkomt dan een betaalde upgrade ivm de licentie van de nieuwe engine. Of, als BI het intern wil houden dan een directe expention van Arma3. Ik hoop in ieder geval dat BI en de DayZ devs er goed aan kunnen verdienen. Sympathieke lui :)

Vipeax, krijg jij al iets betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Hoofdontwikkelaar werkt zelf voor BI en was in gesprek om het standalone te maken. Liefst zou hij daarbij een minecraft model hanteren. Probleem is dat hij de game verder wil laten ontwikkelen zoals het nu is en niet plots een "toegankelijkere" weg inslaan.

[ Voor 22% gewijzigd door IStealYourGun op 21-07-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
jterpstra schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:55:
[...]

Je cryptische reply's maken me in de war xD
Dan bedoel je wass, dayz intern klaar voor voordat arma 3 in de schappen ligt ?
Is ook de bedoeling dat niet alles even makkelijk is te begrijpen :+. En ;).
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:56:
Vipeax, krijg jij al iets betaald?
Nee, maar in alle eerlijkheid is dat ook niet echt mijn bedoeling (als fulltime etc), maar nogmaals... als iemand naar gamescom gaat komen... daar ben ik meer bereid tot praten *hint*. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Mmm potentie tot een tweakers road trip xD
http://reiseauskunft.bahn.de/ vanaf Adam naar Cologne is 60EUR

Best te doen.. eens zien of het haalbaar is voor mij qua tijd (momenteel heel errrug druk @ werk het bedrijf groeit afgelopen maanden enorm maarjah wat wil je ook met een VOIP provider in deze tijden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Tja, Keulen is vlakbij als student zijnde omgeving Maastricht :P,
zeker als je hotel etc krijgt :> .

[ Voor 28% gewijzigd door Paprika op 21-07-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchManticore schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:04:
Shit shit shit.

Diegene die mij een bloodtransfusie wil geven krijgt een beloning. Ik heb zelf een bloodbag.
Je mag zelf kiezen. Een AK74 met 14 rounds, of een map of weet ik 't.

Ik zit op 3000 blood nu nadat ik net echt stomtoevallig letterlijk tegen iemand aankruip. Ik schrik me rot.
Terwijl ik via microfoon "friendly friendly it's ok, don't shoot!" wil zeggen schiet hij al, en komt die zin eruit als "Friendly friendly, it's ok don't shoot me MOTHERFUCKER. I TOLD YOU NOT TO SHOOT." Ik schiet echt meteen nadat hij schoot ook (ik verwachte het al) en hij was meteen dood.
Gelukkig schoot hij in m'n been. Gebroken, in schock.

Hij schoot met een Lee-Enfield.. dus meteen allemaal zombies op me af. Heb me met geluk een huis in weten te slepen waar ik mezelf net op tijd kon bandagen. De zombies zijn mij gek genoeg uit het oog verloren.

Maargoed. Ben helemaal gehealed, behalve dat ik dus ff bloodtransfusie nodig heb.

Ik ben in Prigorodky (ligt aan de kust NAAST Chernogorsk), maar we kunnen elkaar ook gewoon tegemoet komen natuurlijk. Ik ben gewoon mobiel.
Daarna vindk het ook prima om samen te blijven mocht je dat leuk vinden, zo niet dan scheiden onze wegen weer :P
Wat heb jij geluk, normaal is 1 kogel van de Enfield genoeg om naar de hemel te gaan ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Toch is 't jammer...
Ik merk dat echt alle oosteuropese spelers echte eikels zijn.

Die gaan gewoon rond totdat ze een makarov hebben, schieten dan zoveel mogelijk lui overhoop, zonder zich te interesseren of ze doodgaan of niet, want toekomst plannen hebben ze niet.

Die deathmatchen alleen maar. Ze looten mensen die ze doodschieten niet eens, want voedsel en dergelijke hebben ze niet nodig. Zo lang leven ze niet als ze alleen maar conflicten opzoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:36:
[...]

Wat heb jij geluk, normaal is 1 kogel van de Enfield genoeg om naar de hemel te gaan ;w
Haha ja wat is geluk. Ik leefde op dat moment nog, maar toen ik weer inlogde was ik alsnog dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:03

Pos

En een uurtje later of wat werd je nog overhoop geknald zag ik :) Althans blabla was killed

Spawnde ik net in komarovo, richting kamenka. Daar is dus echt NIKS te doen, ik denk ik ga wat eten en vocht zoeken. Hoor ik een bus aankomen, maar had dus al een zombie-train achter me. Ren de bossen in, mol de laatste zombie die achter me zat. Ondertussen was de bus gestopt, stappen er 3!!! gasten uit om me te zoeken Ghillie-squad.. ik kon geen kant op, had niks, alleen een hatchet/axe en ze hadden me met een minuut of 10 gevonden. en allemaal tegelijk het vuur openen.. en dat voor een unarmed :p

[ Voor 73% gewijzigd door Pos op 21-07-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
DutchManticore schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:37:
Ik merk dat echt alle oosteuropese spelers echte eikels zijn.
Nein, Russen zijn juist de betere op de hele wereld (heb stats om die statement te ondersteunen). Russen hebben in verhouding een veel groter deel bandit kills tov murders en zijn zelfs de mensen met de minste kills op fresh spawns ;). Al weet ik niet of je die als Europese spelers telt, maar als je ergens kans hebt niet gesniped te worden omdat je niets hebt, dan is het bij Russen.

[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 21-07-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Paprika schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:44:
[...]

Nein, Russen zijn juist de betere op de hele wereld (heb stats om die statement te ondersteunen). Russen hebben in verhouding een veel groter deel bandit kills tov murders en zijn zelfs de mensen met de minste kills op fresh spawns ;). Al weet ik niet of je die als Europese spelers telt, maar als je ergens kans hebt niet gesniped te worden omdat je niets hebt, dan is het bij Russen.
Arme Oost-Europeanen. :p

Zou me niet eens verbazen als de Hollanders bij de minst lieve en minst 'ervaren' spelers horen, kijkend naar hoe veel zich gedragen in andere games. ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Pos schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:44:
En een uurtje later of wat werd je nog overhoop geknald zag ik :) Althans blabla was killed
Hahaha, nou die keer was een ladder glitch :P
K wilde de sniper in Elektro in firestation verrassen. Viel ik dus bovenaan van de ladder af.
yay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Hey iemand die wil meeten op een NL server?
Ben continue op zoek naar friendly players, maar je wordt gewoon continue doodgeschoten, omdat ook andere friendly players bang zijn dat ik schiet zodra ik ze zie.

Ik schiet dan dus niet... maarja, dan hebben ze al geschoten :P

Ben op NL20 en kijk om de 5 minuten in dit topic.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchManticore op 21-07-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Paprika schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:11:
Nee, maar in alle eerlijkheid is dat ook niet echt mijn bedoeling (als fulltime etc), maar nogmaals... als iemand naar gamescom gaat komen... daar ben ik meer bereid tot praten *hint*. :P
Waar zal je zijn?
Hebben jullie een aparte stand voor DayZ of zitten jullie bij Bohemia Interactive a.s. ?

Heb op zich wel zin om te gaan, eens kijken of ik wat vrienden mee kan sleuren die richting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Haha op NL20 zitten twee verschrikkelijke schutters met hun CZ550 boven de bult bij de plek waar de meeste spelers komen in Elektro.

Ik ben heeltijd heen en weer aan 't rennen, ze schieten beiden maar missen echt alles.
Eentje is gestopt, waarschijnlijk is zijn munitie op..

Helaas kom ik net iemand tegen... we waren allebei vriendelijk volgens mij, maar vertrouwden elkaar toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Goede vraag.... :P @self --> ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die op NL14 aan het tanken was in Vybor en dan vertrok in een rode auto? Ik was met de fiets en ging jullie achtervolgen maar ik reed tegen een zombie aan en nu is mijn fiets kapot lol!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Stap je er toch gewoon opnieuw op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Zijn er mensen met high ress textures? Heeft het daadwerkelijk echt zin om ze te halen als je bijv. van een afstandje probeert te spotten? Of maakt het eigenlijk vrij weinig uit en is het meer eye candy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
imo is het lagere graphics poppetjes beter te spotten zijn

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Hahaha mazzeldagje!
Ik loop door Cherno, ineens heel dichtbij een behoorlijk vuurgevecht. Echt 2x volautomatisch vuren.

Ik stop mn Makarov weg, en pak m'n trouwe Lee-Enfield met welgeteld 3 kogels.
Het schieten houdt ineens op, dus ik durf voorzichtig om de hoek te kijken. Liggen er dus twee volop bloedende lijken. "Check Pulse" beiden zijn dood. (Waarom trouwens is soms wel en soms niet "check pulse" mogelijk?)

Ze liggen redelijk in een open veld, en ik ben bang dat ik niet de enige was die de schoten gehoord heeft.
Ik durf toch snel even in hun inventory te kijken, en jaa hoor.

De ene heeft een AK74, de andere een AK74 Kobra!
Helaas niet te veel munitie, maarja 1,5 magazijn is voorlopig even genoeg.

Verder nog wat tactical gear zoals map, gps, handgranaat, hunting knife. Ook allemaal meegepikt, en toen snel offline gegaan om dit te typen :P

Normaal typ ik 't gewoon terwijl DayZ nog loopt, maar ik wil niet 't risico lopen alsnog ff AFK die Kobra kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

ArnoAG schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:54:
Het gaat zometeen druk worden hier, Arma II is in de steam sale; -40%
Ik heb hem net gekocht :9
Ik zit ook te twijfelen, nu kopen in de Steam sale of wachten op de stand alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Andamanen schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 23:23:
[...]

Ik zit ook te twijfelen, nu kopen in de Steam sale of wachten op de stand alone.
Stand alone? Ik heb m net ook op Steam gekocht, ben nog bezig met de trainingsmissie maar het voelt voor mij alleen vrij buggie met dat enter menu e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ach hij kost nu 15 euro op steam, mocht die nog een keer standalone uitkomen (en dat gaat nog ff duren, want we zitten pas in alpha) dan kost ie hooguit nog eens 25 / 30 euro.

Totaal 45 euro in 't ergste geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ja, ik denk dat ik het wel wil proberen voor die 15 euro, maar juist omdat het nog een alpha is was ik geneigd te wachten op de verbeterde versie. Maar als ik hem nu koop weet ik tenminste wel of het echt wat voor mij is, waar ik nog een beetje aan twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Andamanen schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 23:28:
Ja, ik denk dat ik het wel wil proberen voor die 15 euro, maar juist omdat het nog een alpha is was ik geneigd te wachten op de verbeterde versie. Maar als ik hem nu koop weet ik tenminste wel of het echt wat voor mij is, waar ik nog een beetje aan twijfel.
Ik zou de demo van arma2 proberen om in ieder geval te zien of je de controls niet te stroef vindt en de performance goed is. En ondanks dat het een alpha is, is het prima speelbaar. Af en toe gebeuren er nog wel vreemde dingen (makkelijk benen breken bijvoorbeeld) of geven bepaalde updates problemen, maar voor de rest voelt het meer aan als een beta dan een alpha.

Voor de rest instantbuy als hardcore zombie apocalyps survival je als muziek in de oren klinkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Zijn er ook sniper rifles met nightvision op de scope?
Zat net even voor de gein in het donker te spelen met mijn M107 vanuitgaande dat de nvg wel mee overgenomen zou worden. Dit was helaas niet het geval. Of is dit een bug? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:38
DutchManticore schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 22:47:
Haha op NL20 zitten twee verschrikkelijke schutters met hun CZ550 boven de bult bij de plek waar de meeste spelers komen in Elektro.

Ik ben heeltijd heen en weer aan 't rennen, ze schieten beiden maar missen echt alles.
Eentje is gestopt, waarschijnlijk is zijn munitie op..

Helaas kom ik net iemand tegen... we waren allebei vriendelijk volgens mij, maar vertrouwden elkaar toch niet...
Ik speel ook op NL20, met nog een paar vrienden. Keertje teamen?

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Nog andere mensen ervaring met high ress textures? Iemand die ze de moeite waard vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Da_maniaC schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 23:48:
Zijn er ook sniper rifles met nightvision op de scope?
Zat net even voor de gein in het donker te spelen met mijn M107 vanuitgaande dat de nvg wel mee overgenomen zou worden. Dit was helaas niet het geval. Of is dit een bug? :)
Scopen met zo'n ding in je gezicht gaat nogal lastig:
Afbeeldingslocatie: http://www.imaging1.com/images/AN-PVS-7D-night-vision-goggle-binocular.gif

De enige sniper rifle in DayZ met ondersteuning voor NVGs is de DMR.

[ Voor 13% gewijzigd door Paprika op 21-07-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Pff heb ik net met iemand wat dingetjes gevonden, heb ik een mooie revolver. Uit het niks in een keer dood. Lig ik daar op de grond. Paar keer later, een of andere mongool die mij een keer met een hatchet raakt, van 6000 naar 3000 blood. Vind nog ergens een Enfield. Maar ga vervolgens uit het niets omvallen en dan opeens zombie achter me en dood.
Tot nu toe is het gewoon zombies dodgen en dood gaan... vraag me af of dit spel kopen niet een miskoop is geweest.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-05 09:53
Tsurany schreef op zondag 22 juli 2012 @ 00:17:
Pff heb ik net met iemand wat dingetjes gevonden, heb ik een mooie revolver. Uit het niks in een keer dood. Lig ik daar op de grond. Paar keer later, een of andere mongool die mij een keer met een hatchet raakt, van 6000 naar 3000 blood. Vind nog ergens een Enfield. Maar ga vervolgens uit het niets omvallen en dan opeens zombie achter me en dood.
Tot nu toe is het gewoon zombies dodgen en dood gaan... vraag me af of dit spel kopen niet een miskoop is geweest.
< 4000 krijg je random knock-outs
< 10000 is er een kleine (mijn ervaring zegt, grote 8)7 ) kans dat een zombie je KO slaat. Als dat gebeurt ben je bijna altijd het haasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Je hebt een spuitje nodig beneden de 6000 blood of misschien iets lager om niet flauw te vallen. Als je meer blood wil moet je toch echt met iemand samen gaan spelen om je te laten healen want je kan geen blood transfusion aan jezelf geven :| . En andere zijn niet te vertrouwen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvspvs604
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-03-2024
Ik ben op mijn weg naar de grote airstrip (/airfield) want de airstrip in het noordoosten is maar een dood zaakje.(wel AKM gevonden, maar heb al CZ dus AK in m'n bag gestopt) En ik vind het alleen lopen maar saai worden, heeft er iemand zin om morgenochtend, niet te vroeg natuurlijk, even het vliegveld te looten?

En worden er ook grote "meetings" gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Winst schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 23:52:
[...]

Ik speel ook op NL20, met nog een paar vrienden. Keertje teamen?
Ja graag! Ik pm je ff m'n skype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

DutchManticore schreef op zondag 22 juli 2012 @ 00:38:
[...]

Ja graag! Ik pm je ff m'n skype!
Hebben jullie toevallig nog een sniper nodig?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Het is al een paar keer meer gehint in dit topic (misschien ook al bij jouw), in het begin moet je net zoals bij iedere andere game/mod wennen aan de mechanics en daarnaast bekend raken met de meest makkelijke way-of-workings.
Het is een survival game, dat betekend dat je alles op alles moet zetten om te zorgen dat je (zeker helemaal in het begin) niet gewond raakt of zelfs al dood gaat. Ga je te snel dood, dan ben je gewoon niet voorzichtig genoeg.

Mechanics:
Raak gewend aan de manier waarop je langs Z's moet sluipen. Er zijn meerdere factoren die een rol spelen:
• Afstand tot de Z (Nooit rechtop lopen, altijd crouch runnen. Vertrouw je het niet? Dan Pronen...).
• De ondergrond waar je op loopt (Zijn het stenen/weg/hard zand? Doe voorzichtig... je hoort je voetstappen dan makkelijker).
• Field of view (Kom je in de rug aangelopen bij een Z? Dan zal hij je een stuk minder snel opmerken).
• Environmental Conditions (Regent het? Dan zal je minder opvallen. Als het donker is idem).
• Aggro (Krijg je Z's achter je aan, ren dan als een malle weg naar een veilige plek zoals veel bomen of een gebouw).

Way-of-Workings:
Tja, ieder zijn eigen tactiek natuurlijk.
• Neem je de gok om naar een high-risk area als Cherno, Electro, Balota airfield of Berenzhino te gaan?
Als je snel en redelijk vaardig bent kun je hier zonder kleerscheuren wegkomen met een beetje geluk en heb je meteen vrijwel alle basis gear (let op; het is niet voor niets bestempeld als high-risk area).
• Speel je wat voorzichtiger/tactischer: Probeer meteen bij je spawn te navigeren en ren alle kust stadjes voorbij. Ga voor High value barns en Deer huts om aan je gear te komen. Zo kom je vrijwel geen spelers tegen en kun je rustig langs Z's sluipen (ook een goede oefenmethode). Voor medical supplies of iets betere loot zal je vaak toch een keer een supermarket of hospital moeten bezoeken.
• Hoe doe ik het? Als ik dood ga sprint ik meestal naar bijv. Novy Sobor. Ik kijk dan op mijn kaart en pak onderweg alle high value barns en deer huts mee die zo dichtbij mogelijk mijn pad kruizen. Eer dat ik dan bijv. bij Novy Sobor ben aangekomen heb ik vrijwel alle basis loot al (eten/drinken, hatchet, wapen, hunting knife...).
• Voor mij is het gebleken dat het bijhebben / op peil houden van een voorraadje cooked meat essentieel is om lang in leven te blijven. Eten en drinken moet je sowieso maar feitelijk zijn dit je medkits om snel bloed aan te vullen en door te gaan met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvspvs604
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-03-2024
True schreef op zondag 22 juli 2012 @ 00:50:
[...]

Hebben jullie toevallig nog een sniper nodig?

;)
En nog een?
Pagina: 1 ... 34 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht