Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-05 09:53
Zit er ook voice chat in de lobby? (met CAPS lock) Ik zat nog naar "Loading" te kijken en hoorde een aantal spelers praten.

Edit: Boeiend, omdat het vlak bij het kamp is :p

[ Voor 17% gewijzigd door AntiSocial op 19-07-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-10 13:56
Volgens mij als je aan het laden bent dan zie je messages (die normaal lokaal zijn) van de hele map. Ik vermoed dat het voor voicechat hetzelfde werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dan hoort de hele map je hahaha >:)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Gelukkig. Geen reden tot zorgen, hehe. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
YouTube: BestBudGaming's channel Kijk bij deze gast maar eens die Scaring People 1 t/m 3, dat is beter dan die nerds die aan het larpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Kwam net deze tegen haha moest wel lachen. Koeien aan parachutes: YouTube: DayZ Parachuting Cow Attack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Met de laatste arma beta patch kom ik nergens meer in, nog meer mensen last van of niet?

Latest beta patch: ARMA2_OA_Build_95168.zip

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
spelen hier nog mensen op nl 18?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:31

GZN

Donnie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:45:
Met de laatste arma beta patch kom ik nergens meer in, nog meer mensen last van of niet?

Gewoon laatste versie van Battleeye handmatig downloaden en in je expansions/battleeye mapje zetten. Zie Dayzforum voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Donnie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:45:

Same, komt volgens mij omdat alle anders servers nog op 1.6.1xxx zitten en deze patch 1.6.2xxx is.

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 20:09
1.61 had drama, dus er komt idd een nieuwe branch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Nog mensen die vanavond willen spelen?

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:22
Heli0s schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:53:
Nog mensen die vanavond willen spelen?
Je zou misschien met mij en Endz0r kunnen. Net een gabber neergeknald.. was even intens.

We kropen een heuveltje af, zie ik opeens iemand kruipen, we hadden eerder al schoten gehoord dus extra voorzichtig. Ik besluit achter hem aan te rollen en eenmaal beneden draait hij zich om. Ik kon niks doen want had alleen hatchet, hij op mij schieten ik meteen wegrollen en meteen daarna schiet Endz0r hem door z'n harses, prachtig :D Goeie drop ook nog, enfield en veel andere dingen. Blijkt dat nog geen 10 meter verder nog een lijk ligt met aardig wat spullen :9

Pracht spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

Welke server spelen jullie op? En heb je skype / teamspeak?

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
Heli0s schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:00:
Welke server spelen jullie op? En heb je skype / teamspeak?
We zaten op FR 82, gaan we ook weer verder maar hij is even eten. We gebruiken Skype ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

Ok, dan kan ik nog ff wat meer naar jullie toe lopen, zit nu bij stary sobor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
Heli0s schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:03:
Ok, dan kan ik nog ff wat meer naar jullie toe lopen, zit nu bij stary sobor.
Dan moet je richting zeleno lopen, daar zitten wij in de buurt.
Als je je skype via DM oid stuurt kan ik je alvast toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nair
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 18:03
Ik zoek nog wat mensen om mee te spelen. Ben nieuw in dit spel, ofterwijl ik kan wel wat steunpilaren gebruiken :)

Add skype:

erwin.vs1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Die hele OP is zo oud dat al die tools die er zijn niet meer kloppen met de tekst die vertelt hoe het een en ander ingesteld moet worden.... Dat is dan wel jammer :P

Maar ik zoek het nog wel even uit...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand misschien een mirror voor patch 95054? arma2.com reageert niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, wat ik vandaag heb vergaard (op één dag):
-FN FAL (Mét infrared) + 5 mags
-Revolver + 4 mags
-Alice pak
-Hunting knife, matches, veel drinken, beetje eten.
-Veel bandages, een blood bag, een morfine, paar painkillers, ...

Nice toch voor een nubje :D
(Ik heb vandaag ook al 'n AS550, M24 en AKM in m'n handen gehad...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Heb ik hem eindelijk werkend in het ARMA II OA spel zelf, klapt ie er uit zodra ik een server join en het spel klaar is met laden....

ARMA2_OA_Build_95099 patch
Nieuwste @DayZ files

Deze error krijg ik (opgelost denk ik met die nieuwe DLL)

Faulting application ArmA2OA.exe, version 1.60.87.580, time stamp 0x4ef2c80b, faulting module BEClient.dll, version 0.0.0.0, time stamp 0x5005501a, exception code 0xc0000005, fault offset 0x00003bb5, process id 0x1dd8, application start time 0x01cd65eae10a890b.

Ik krijg ook deze error Addon 'dayz_anim' requires addon 'CA_Dubbing_Counterattack'

En als ik dan ok klik, krijg ik in het spel zelf:

No entry 'bin\Config.bin/CfgVehicles/Citizen1.scope'..

Bij het joinen van een server (1.61) krijg ik deze error:

You cannot play/join this mission; it is depended on downloadable content that has been deleted.chernarus

[ Voor 30% gewijzigd door FragNeck op 19-07-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 21:33

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

lol vandaag al 5x me benen gebroken door loslopende zombies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
bloodlynx schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:12:
spelen hier nog mensen op nl 18?
Jup sinds een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

Whoo, me eerste chopper crash vandaag toen ik naar endz0r en DogEatDog ging. NV, fn fal en een m107. Daarna een tijdje met hun rond gelopen, helaas kwamen we een enorme groep zeds tegen waardoor ik het loodje legde.

Vervolgens een uur geprobeerd naar het noorde te komen, maar telkens neer geschoten voor ik ver kwam :) Morgen maar ff proberen om in de ochtend loot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heli0s schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:06:
Whoo, me eerste chopper crash vandaag toen ik naar endz0r en DogEatDog ging. NV, fn fal en een m107. Daarna een tijdje met hun rond gelopen, helaas kwamen we een enorme groep zeds tegen waardoor ik het loodje legde.

Vervolgens een uur geprobeerd naar het noorde te komen, maar telkens neer geschoten voor ik ver kwam :) Morgen maar ff proberen om in de ochtend loot te halen.
Zeds kun je gemakkelijk afschudden hoor, bovendien kunnen ze je niet inhalen...

EDIT: En als je me vraagt hoe: Door struikjes/boompjes heenlopen, huisjes in en uit gaan (daar lopen ze niet), je moet iig line of sight verliezen voor ze je stopppen te volgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:25:
[...]

Zeds kun je gemakkelijk afschudden hoor, bovendien kunnen ze je niet inhalen...
Hij zat alleen een beetje vast in een voortuintje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DogEatsDog schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:26:
[...]

Hij zat alleen een beetje vast in een voortuintje :+
Lolol, vaulten over het hekje? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:28:
[...]

Lolol, vaulten over het hekje? 8)7
Bedoelde vast door de zombies, helemaal ingebouwd en toen was het snel gedaan want waren ruim meer dan 10 zombies op hem en wij konden er maar een paar volpompen met lood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Juist kom net bij Elektro aan, wordt onder schot gehouden door een speler, dus ik schoot hem makkelijk dood. Dit trok echter de aandacht van een speler met een m14.. die had ik na 1 body en 1 headshot ook dood. Toen kwam er nog een derde spelers met een m4a1.. die had het echter op burst (of auto) staan.. en ookal had ik hem dood, ik overleed ook :( Wel super spannend actie! (had jammer genoeg al wel 140 zombie kills..)

Gelukkig spawnde ik in de buurt en hield een maat van mij de boel in de gaten (hij had overigens geen schot gelost, slome lul :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
4 man neer geknald van de 6 met zn 3en. Kwam truck aangereden en daar op lopen knallen met 2 maatjes sprongen ze er voor 1 uit :D

Truck gejat met mooie spulletjes erin en nu verstopt op een mooi plekkie :D

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drie dagen geleden ook eens Day-Z geinstalleerd.
Nu eindelijk met wat wapens, voedsel, drinken, medicijnen en ammo in me broekzak Elektro/Cherno overleeft.
Ga nu maar even chillen in de binnenlanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb een beetje weinig bloed na perongeluk in te loggen op een server waar mijn parkeerplaats een bandit camping bleek :+

2 dood geschoten, maar was toen zo leeg dat ik niet netjes heb gewacht tot ze terugkwamen.

schieten vanaf de trap omlaag is nog aardig lastig/

oh ik vond deze 'pass out' pose wel mooi:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9brDZ.jpg

en nee, ik viel niet naar beneden :D

*edit* zie nu pas 0 murders in mn stats.. potverdikkie! de bengels! :o

[ Voor 8% gewijzigd door JoSchaap op 20-07-2012 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

DogEatsDog schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:45:
Bedoelde vast door de zombies, helemaal ingebouwd en toen was het snel gedaan want waren ruim meer dan 10 zombies op hem en wij konden er maar een paar volpompen met lood.
Ik gaf ze dekkings vuur terwijl zij een kerk wilde looten (Hij zat alleen dicht :+ ) Toen ze terug kwamen, kwam er ineens een horde zeds aan van 20+ waardoor het tuintje waar ik in zat vol liep met zombies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Niets mis mee, alleen heb ik nog nooit van Hammerpoint Interactive en komen ze wat ongeloofwaardig over met de specs waar ze op mikken:
Big open worlds to explore between 200 to 400 square kilometers
Two modes of play: Normal and Hardcore
Combination of first-person and third-person perspectives
Meld of PvE (player versus environment) and PvP (player versus player)
Strong Role Playing Elements
Multiple playable characters with customizable features
Unique social elements, including bounties, help requests, trap setting, etc.
Safe settlements where players can purchase, sell and store items as well as post notes for other players
Dozens of unique skills that can be learned and improved
Up to 250 players per game server
New weapons and items become available as players explore the game world
Full developer support with regularly scheduled, free content updates
Dedicated public servers as well as private servers that can be completely self-managed in game client
Single purchase, downloadable client with ability to play full game without subscriptions or requiring in-game transactions

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Wat is hier nou lame aan? Het concept ('hardcore' zombie survival) is vernieuwend en wordt opgepakt door veel gamers. Dit zorgt er alleen maar voor dat wij als gamers meer keuze hebben en dat de makers van Day-Z nog scherper moeten zijn m.b.t. het releasen updates/aanpassingen.

Hier nog een artikel:
http://www.ign.com/articl...ombie-survival-experience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
lijkt me alleen maar positief, want de engine van Arma2 is ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
grafisch lijkt t me wel ok, maar als ik het zo vluchtig door lees, wordt t een pay to win game...

EDIT:
Die kerel in t interview zegt trouwens dat ze 'geen pay to win' model willen, maar dat je met echt geld bijvoorbeeld wel dingen kan doen waardoor je tijd bespaart... (volgens mij nog steeds pay to win)

[ Voor 52% gewijzigd door priemt op 20-07-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het was natuurlijk te verwachten dat dit zou gebeuren.
en erg is het niet, concurrentie zorgt uiteindelijk alleen maar voor betere eindresultaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:33

Gundogan

Rip and tear, until it is done

priemt schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:26:
grafisch lijkt t me wel ok, maar als ik het zo vluchtig door lees, wordt t een pay to win game...

EDIT:
Die kerel in t interview zegt trouwens dat ze 'geen pay to win' model willen, maar dat je met echt geld bijvoorbeeld wel dingen kan doen waardoor je tijd bespaart... (volgens mij nog steeds pay to win)
Het maakt ook gebruik van een een skill systeem (die je dus waarschijnlijk kan lvlen met echt geld, wat een beetje lame is voor een survival game), waardoor dit meer naar de RPG kant opgaat en niet de pure sandbox ervaring van DayZ. Dat maakt het al een stuk minder interessant natuurlijk. En juist de 'volledige' vrijheid maakt DayZ zo awesome. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 20-07-2012 10:55 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
inderdaad.

ik heb gister ook even de private hive geprobeerd. (NL11 geloof ik?) best geinig met die startitems. maar het is op de stranden en in cherno/elektro/kamenka wel een axe-murder feestje. allemaal newly spawned die achter bandits aanrennen met axes haha :+

is wel handig om jezelf aan te leren niet teveel waarde te hechten aan je items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer een lekker avondje Day-z gespeeld, eerst op NL #00 en na het avond eten op een DE server waar het -8 GMT was, dus lekker lang licht.
Nadat ik een revolver en een lee envield(?) gevonden had met elk 4-5 magazijnen, dacht ik lekker op weg te zijn.
Helaas kwam ik er toen achter dat er een of andere bug is met wapens in je bag doen, waardoor ik beide wapens 25 min later weer kwijt was.......

Uiteindelijk me maatje gevonden(FYI we zijn allebij afgelopen woensdag begonnen), en weer naar cherno.
Genoeg medical supplies gevonden voor ons allebei en een vette crossbow, ik dacht dat je de ''bolts'' wel terug kon vinden maar nadat ik een zombie had neergeknald was de bolt nergens te vinden.

Vanavond maar ff wapens vinden en naar het noorden gaan.

Nog even een vraagje, ik had gisteren een geit gedood, en vervolgens met me hunting knife opengesneden, helaas kon ik geen optie vinden om het vlees te pakken, ook al kwam er wel in beeld te staan dat er 3 stukken vlees waren, iemand een antwoord hier op?(ik kon alleen het lichaam van de geit hiden en inspecten oid, maar niet looten)

Ik begin zoiezo wel meer plezier te krijgen in deze game, en miss van 't weekend maar is met wat tweakers afspreken, zodat ze me miss nog wat tips kunnen geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Hoezo er was ook al een game genaamd Z-day voor DayZ? :P Zullen vast wel meer games zijn in die vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Gisteren poging 3 op een LU127 (dacht ik). En we hebben het overleeft. :D
Had vrij snel een wapen kunnen bemachtigen en het ook moet gebruiken tegen zombies. Ook al beschoten geweest, maar gelukkig kunnen vluchten.

Helaas heb ik me nog niet kunnen oriënteren, dus ik weet echt niet waar ik ben. Bij het laatste dorpje werd ik beschoten en ben ik dus gevlucht voordat ik een bord met de plaatsnaam kon vinden en zit nu ergens in de buurt van een afgebrand dorp met een kerk. Iemand een idee.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Log uit en weer in krijg je onderin te zien waar je ongeveer bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Laatst online: 22:30
Wil iemand mij voorzien van een bloedtransfusie? Heb nog 26 blood over volgens mij en nog nooit een friendly ontmoet - altijd eerst schieten dan vragen meegemaakt -_-

Ik zie dat graag een keer anders. Voor de bloedtransfusie krijg je een Lee Enfield met 4 mags terug. Lig bij Chernobus bij de Lumber Mill. Graag een DM met je server IP en naam :)

EDIT: Na een 2e keer inloggen is mijn bloed omhoog gegaan - van 26 naar 690 is dit normaal? Als ik een halve dag wacht heb ik weer full-blood denk ik

[ Voor 18% gewijzigd door iamzero456 op 20-07-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
WarZ is precies hetgeen DayZ niet wil zijn. Hardcore <-> Fun, Sandbox <-> RPG/Storyline/Quests/Geld.
Er zullen meer van dit soort spellen komen, dat deze toevallig eerder uitkomt dan verwacht, maar dan ook met een andere kijk op het genre, verandert daar weinig aan. Zullen ze sinds april/mei veel geschrapt/aangepast/toegevoegd hebben? Heh, reken maar van 'yes'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Iamzero456 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:47:
Wil iemand mij voorzien van een bloedtransfusie? Heb nog 26 blood over volgens mij en nog nooit een friendly ontmoet - altijd eerst schieten dan vragen meegemaakt -_-

Ik zie dat graag een keer anders. Voor de bloedtransfusie krijg je een Lee Enfield met 4 mags terug. Lig bij Chernobus bij de Lumber Mill. Graag een DM met je server IP en naam :)

EDIT: Na een 2e keer inloggen is mijn bloed omhoog gegaan - van 26 naar 690 is dit normaal? Als ik een halve dag wacht heb ik weer full-blood denk ik
De stijging van je bloed is waarschijnlijk omdat de server de status "26" nog niet had gesaved, en "690" de laatst geregistreerde save was. Is bij mij ook meer dan eens voorgekomen.

Ik vermoed dat je bij Chernogorsk bedoelt? Kan geen LM op de map vinden en ik zit meer rond Kamenka, dus als je daar zit, helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
AntiSocial schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:09:
[...]

De stijging van je bloed is waarschijnlijk omdat de server de status "26" nog niet had gesaved, en "690" de laatst geregistreerde save was. Is bij mij ook meer dan eens voorgekomen.

Ik vermoed dat je bij Chernogorsk bedoelt? Kan geen LM op de map vinden en ik zit meer rond Kamenka, dus als je daar zit, helaas :/
Hmm jammer, had het graag omhoog zien gaan.. Sta naast een kapotte 4x4 achtig auto en volgens de titel in beschrijving als ik inlog vlakbij een LM :P Jammer maar helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door iamzero456 op 20-07-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Iamzero456 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:47:

Lumber Mill bij Berezhino gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Sorry, kon weerleiding niet weerstaan om even te kijken waar ik precies was - zombie aangevallen en dood -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Jammer, ben daar 1km bij vandaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Pff, wat een kl*te game zeg, het idee is fantastisch, maar de zombies zijn veel te superieur, en de besturing is zoooo ontzettend irritant, met name wanneer je tussen de deuren moet 'kruipen'... want kruipen is het enige wat mogelijk is... Verder vind ik ook dat er echt te weinig wapens verspreid liggen over het land.

Daarnaast is het ook nog eens een keer gokken welke huizen wel toegankelijk zijn en welke niet, leuk als je een map er bij hebt, en herkent waar je jezelf bevindt, maar zonder map, of herkenningspunten zit je vaak tijd te verspillen bij ontoegankelijke woningen.

Nee, ik irriteer me teveel aan dit spel, en als je dan een keer wat fatsoenlijks vindt, dan moet je net geluk hebben dat je weet te overleven, want als je onder de 4000 blood zit, dan is het onspeelbaar geworden door de wazigheid die op je scherm overheerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:13
Iamzero456 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:27:
Sorry, kon weerleiding niet weerstaan om even te kijken waar ik precies was - zombie aangevallen en dood -_-
't Is misschien lame, maar als je gewoon een zombie had gepulled en richting het strand had gelopen, dood gaan, respawnen net zo lang dat je er boven op spawned.... Kan je weer verder ;P

@Frag

Het spel is de eerste aantal dagen gewoon niet leuk, dat is mijn ervaring in ieder geval. Nu weet ik wel precies welke gebouwen open zijn, welke niet, hoe ik het beste er kan komen etc etc.
Ik kan meestal ook zo een wapen vinden als ik opnieuw moet starten :)

[ Voor 24% gewijzigd door kevz op 20-07-2012 14:44 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
kevz schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:37:
[...]

't Is misschien lame, maar als je gewoon een zombie had gepulled en richting het strand had gelopen, dood gaan, respawnen net zo lang dat je er boven op spawned.... Kan je weer verder ;P

@Frag

Het spel is de eerste aantal dagen gewoon niet leuk, dat is mijn ervaring in ieder geval. Nu weet ik wel precies welke gebouwen open zijn, welke niet, hoe ik het beste er kan komen etc etc.
Hmm ok, nou ja ik ben niet zo'n opgever, maar hoe krijg je nou bloed bij zonder hulp van anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
FragNeck schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:51:
[...]

Hmm ok, nou ja ik ben niet zo'n opgever, maar hoe krijg je nou bloed bij zonder hulp van anderen?
Bloedtransfusie, oftewel bloodpack van iemand anders die jouw behandeld. In je eentje kan je dus nooit bloed erbij krijgen. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
FragNeck schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:36:
Pff, wat een kl*te game zeg, het idee is fantastisch, maar de zombies zijn veel te superieur, en de besturing is zoooo ontzettend irritant, met name wanneer je tussen de deuren moet 'kruipen'... want kruipen is het enige wat mogelijk is... Verder vind ik ook dat er echt te weinig wapens verspreid liggen over het land.

Daarnaast is het ook nog eens een keer gokken welke huizen wel toegankelijk zijn en welke niet, leuk als je een map er bij hebt, en herkent waar je jezelf bevindt, maar zonder map, of herkenningspunten zit je vaak tijd te verspillen bij ontoegankelijke woningen.

Nee, ik irriteer me teveel aan dit spel, en als je dan een keer wat fatsoenlijks vindt, dan moet je net geluk hebben dat je weet te overleven, want als je onder de 4000 blood zit, dan is het onspeelbaar geworden door de wazigheid die op je scherm overheerst.
Niet dat ik je ongelijk geef, maar een korte respons op een paar van je punten:

- De zombies zijn eigenlijk redelijk "mentally challenged", maar je moet weten hoe ze werken. Zelf speel ik het een weekje en begin ik het eindelijk een beetje door te krijgen.

- Naast kruipen is vaak "ducked running" ook afdoende, maar ook daar moet je feeling voor krijgen. Deuren zijn een royal pain in the ass - agreed.

- Wapens vinden valt mee, maar zonder externe resources is het inderdaad lastig. Misschien heb je iets aan deze twee video's om op gang te komen: YouTube: DayZ - Quick Start Cherno (Cherno) & YouTube: DayZ - Quick Start Elektro (Electro)

- Het is "fixed" welke huizen je wel en niet in kunt. Op de wiki kun je een hele lijst vinden, maar het is gewoon ook weer een kwestie van geduld, totdat je het op een afstandje kunt zien.

- Onder 4000 bloed komen is al een "fail" op zich, in die zin dat je dat al altijd moet proberen te voorkomen. Ik vind overigens wel dat er een betere "recuperate" optie moet zijn voor solo spelers. 800 bloed per vlees, waar je ook nog eens een stapel items voor nodig hebt, als enige optie vind ik wat tekort schieten. Je zou net zo goed jezelf een bloed transfusie moeten geven, al duurt het dan 30 seconden o.i.d.

Het komt bij DayZ echt neer op geduld en door de (af en toe vreselijk) zure appel heen bijten wat betreft de drama die soms in de Arma2 engine zit en het meedogenloze survival aspect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Iamzero456 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:53:
[...]
Bloedtransfusie, oftewel bloodpack van iemand anders die jouw behandeld. In je eentje kan je dus nooit bloed erbij krijgen. Correct me if I'm wrong.
Eten:
Cans = 200
Cooked meat = 800

Beesten zijn goed voor 2-8 meat.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
FragNeck schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:51:
[...]

Eten, afaik.

Weten mensen de oplossing voor het krijgen van de error:
bad version server rejected connection

Probeer met Endz0r te spelen maar telkens lukt het maar 1 van ons om te joinen en de ander krijgt de error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Iamzero456 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:53:
[...]
Wrong, in zekere zin. Gebakken vlees geeft je 800 bloed - een koe geeft 8x vlees = 6400 bloed. Maar dan moet je maar wel een hatchet, hunting knife en matches hebben gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-10 21:26
FragNeck schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:36:

Besturing is zoals elke fps lopen met wasd en op de grond liggen is meestal ook met x. Wapens vinden is soms wat lastig maar het helpt al als je tevreden bent met een bijl.
Duidelijk niet in het spel verdiept voordat je begon met spelen. Huizen waar je in kan zijn duidelijk te zien (ramen waar je doorheen kan kijkken open deuren etc.).

Zombies zijn niet echt een groot probleem meer de bandits.

Ga niet gelijk ragen als je nog maar uurtje hebt gespeeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
dragon3016 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:54:
[...]

Besturing is zoals elke fps lopen met wasd en op de grond liggen is meestal ook met x. Wapens vinden is soms wat lastig maar het helpt al als je tevreden bent met een bijl.
Duidelijk niet in het spel verdiept voordat je begon met spelen. Huizen waar je in kan zijn duidelijk te zien (ramen waar je doorheen kan kijkken open deuren etc.).

Zombies zijn niet echt een groot probleem meer de bandits.

Ga niet gelijk ragen als je nog maar uurtje hebt gespeeld 8)7
Ragen? Valt toch wel mee? ;)

Het is maar net hoe je het ziet... Ik vond een crowbar, kwam er laat achter dat je dat ding moet reloaden om hem te kunnen gebruiken :P

En de engine van ARMA2 is ook gewoon bout.... maar ja dat is meer een subjectief verhaal....
Ik kan er niet aan wennen.

[ Voor 7% gewijzigd door FragNeck op 20-07-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pali
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-03 17:11
FragNeck schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:01:
[...]

Ragen? Valt toch wel mee? ;)

Het is maar net hoe je het ziet... Ik vond een crowbar, kwam er laat achter dat je dat ding moet reloaden om hem te kunnen gebruiken :P
Ik herken je eerdere problemen maar trust me, na een paar uur spelen wen je er aan.
Zombies zijn zeer simpel af te schudden als je weet hoe:

YouTube: DayZ - How to Lose Zombies

Zou je de tip geven om de andere videos ook te kijken ;)
Kennis komt zeer goed van pas in deze game.

En als we toch bezig zijn: www.dayzdb.com/map
Zo zou je toch wel verder moeten komen lijkt me ;) Zo niet, voeg me maar toe op Steam: SirPali.
Kan je vast wel helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ok nu snap ik er toch ff niks meer van.
Ik join 2 verschillende servers. NL18 en NL22.

Op allebei ben ik (natuurlijk) in Elektro, maar ik zie NERGENS loot.
Er ligt werkelijk helemaal niets. Geen lege blikjes of wat dan ook.

Verder zijn er nergens schoten te horen, of levende players te zien. Maakt niet uit hoe lang ik rondloop.
Ik kom wel continue lijken tegen, echt 4 of 5 lijken die bovenop elkaar liggen. Allemaal met loot bij zich.

En ik word af en toe gekickt door Battleye. Iets met script restriction?

Kan iemand mij helpen?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 09:27
Hier ook problemen. de " Wait for host " en " Kicked from the game battleye not responding"
of iets in die trend. denk dat er wat mis is :P

Edit :
Kom nu helemaal nergens meer in ?

[ Voor 14% gewijzigd door osmosis op 20-07-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
kevz schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:37:
[...]

@Frag

Met 690 blood ga je random knockout. Succes met naar het strand rennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
jterpstra schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:31:
Hier ook problemen. de " Wait for host " en " Kicked from the game battleye not responding"
of iets in die trend. denk dat er wat mis is :P

Edit :
Kom nu helemaal nergens meer in ?
Ja die kan je dan weer fixen door de nieuwe battleeye client te downloaden:

Die moet in steamapps/common/Arma AO/ Addons/Battleeye
en verder in users/NAAM/appdata/Arma AO/Battleeye

[ Voor 50% gewijzigd door DutchManticore op 20-07-2012 15:35 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al zo veel wapens gevonden dat het niet meer leuk is ;) in 1 barn heb ik 3 verschillende wapens gevonden met ammo... Bijlen trouwens in overvloed :P

Liggen is trouwens niet nodig als het nacht is, maar dan zie je niets dus kun je het beste overdag spelen :) Ik had laatst 7000 blood over en heb alleen food cans zitten eten tot ik weer 12000 had :) Supermarket is your friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
DutchManticore schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:35:
[...]

Ja die kan je dan weer fixen door de nieuwe battleeye client te downloaden:

Die moet in steamapps/common/Arma AO/ Addons/Battleeye
en verder in users/NAAM/appdata/Arma AO/Battleeye
Euhm, volgens console heb ik de meest recente al 156 ofzo ?
Maar ik ga het even proberen :P wie weet heeft sixlauncher iets verkeerd gedaan bij het updaten

:| niks nada noppes. kom geen enkele server in, gister werkte het nog prima allemaal.
ben ik de enigste of is er iets mis ?

Alles weg gemikt en dayz een clean install gegeven did the trick aswell.

Te vroeg gejuicht. werkt dus weer (nog steeds ) niet :/
Gedaan : Manual update battleeye in oa folder en in arma 2 folder en in appdata
Manual installatie meest recente beta patch
Alles verwijderd van Dayz en opnieuw geinstalleerd
Nog steeds " waiting for host -> No message received from battleye

Fijn zo vrije dag dat je zelfs haast naar huis voor dayz en vervolgens ben je 2.5 uur bezig om het überhaupt draaide te krijgen zonder succes...

Edit :
@onder mij : www.arma2.com/beta-patch.php/
Edit nummero,... ben de tel kwijt. De link is dus nu ook down blijkbaar |:(

[ Voor 48% gewijzigd door osmosis op 20-07-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 14:10
iemand linkje naar de laatste beta patch?
die werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel lijkt het wel of niets werkt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
Wow damn... Ik en Endz0r hebben toch een adrenaline rush beleefd..
Horen allemaal schoten bij stary, wij de heuvel op rollen eenmaal boven blijven we het horen maar zien we niks. Iets verder en we zien opeens 3 spelers rennen over het militaire kamp, ik had er 1 recht in mn iron sight, kon mezelf niet beheersen dus klik en bam, in 1x dood.
De andere 2 vluchten een tent in en Endz0r knalt hem ook af. Wij blijven liggen kijken of er nog iets komt en even later zie ik iets bewegen dus pak mn binoculars en zie dat er nog een levende in die tent is! Endz0r moest weg dus wij dubben, laten of erop af rushen.. We kozen voor het rushen en dat pakte goed uit, we rennen er op af en Endz0r legt een hele clip ammo in die gabber, prachtig! En de loot, allemachtig, heeeerlijk, nu heeft Endz0r een mooi sniper rifle, ik een assault. Mission acomplished :D

Alleen de mod was de 20 euro al waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:38:
Momenteel lijkt het wel of niets werkt ...
Correct, laat me nu ook al niet meer inloggen in de dayz forums
Nou ik laat t wel weer even rusten, waag morgen wel weer een poging tot dayz spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Paprika schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:42:
1.61 had drama, dus er komt idd een nieuwe branch.
Gevolg is dat deze niet compatible zijn met de oude en je dus beter nog niet kunt upgraden, tenzij alle servers dat ook doen ;). Als je niet kunt inloggen op de forums nu, kun je dat over 2 jaar ook nog niet btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Paprika schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:21:
[...]
Als je niet kunt inloggen op de forums nu, kun je dat over 2 jaar ook nog niet btw.
Kon het eergister nog.
Wou me inloggen uurtje geleden -> invalid pass -> nieuwe aanvragen -> aangevraagt -> nup.... werkt niet

Edit :
Oh,... mijn username is veranderd.
Ik heb account aangemaakt onder zeitgeist[NL]
maar nu zie ik in aanvraag email nieuwe wachtwoord, gebruiksnaam zeitgeist-NL- staan
daar lag het probleem dus

Is de forum zodanig veranderd dat [ ] verboden is in nickname ? dat het automatisch naar - - is gezet ?

[ Voor 34% gewijzigd door osmosis op 20-07-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Spam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist dood gegaan en al mijn gear kwijt van 1 week spelen. Nu is dat niet zo'n ramp als ik terug kon lopen naar de plek, maar opeens reboot die server, en word er een lock of iets opgegooid dus nu kan ik ook niet meer die server op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niemand met 12bloodpacks in de buurt van devils castle?

Zon hive bug zou nu wel mooi uitkomen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
12 bloodpacks ? waar heb je dat ooit voor nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-10 13:03

Pos

12?? wat ben je van plan dan? 1 is genoeg voor full blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Misschien is hij een vampier en gebruikt hij ze als drinken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jterpstra schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:13:
12 bloodpacks ? waar heb je dat ooit voor nodig :P
Te lui om bandages te leggen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Bij mij ligt de nadruk meer op Cooked meat dan op bloodpacks (heb er 1 of 2 voor noodgevallen).
Maar Cooked meat kun je gebruiken als een soort van Medkit. :P
Persoonlijk denk ik dat het een mooie gameplay tweak is om 1K blood te krijgen van Cooked meat ipv 800 blood, maarja. :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-10 13:03

Pos

moet ie iig altijd met 2 zijn. in je uppie heeft het geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Meer specialisatie in voedsel zou wel leuk zijn inderdaad. Alle dieren leveren 'raw meat' en blikken met voer werken ook allen hetzelfde. Cola zou ook best wel eens 75 blood mogen toevoegen ofzo, het is toch niet kalorie arm of wat? :P

En inderdaad, als je solo'd dan kan je bloodpacks+epi pens laten liggen. 3x painkiller, 4x morphine, 4x bandage loop ik meestal mee rond (en genoeg eten natuurlijk)

[ Voor 26% gewijzigd door kevz op 20-07-2012 18:28 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

kevz schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:27:
Meer specialisatie in voedsel zou wel leuk zijn inderdaad. Alle dieren leveren 'raw meat' en blikken met voer werken ook allen hetzelfde. Cola zou ook best wel eens 75 blood mogen toevoegen ofzo, het is toch niet kalorie arm of wat? :P
Wat je zegt, daar zit wat in.
Maar dat je alleen blood krijgt van vlees kan ik dan ook wel weer begrijpen (dat ligt namelijk niet aan de calorieën). :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:33

Gundogan

Rip and tear, until it is done

kevz schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:27:
Meh, extra meters voor dingen als calcium, vitamines, cafeïne (en andere 'prestatie' verhogende middelen), ect ect. :Y

Ik denk dat sommigen dan helemaal beginnen te flippen als ze dat allemaal in de gaten moeten houden. :D

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sims 3? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Mja opzich vind ik de huidige parameters wel goed.
Misschien zouden ze nog iets toe kunnen voegen zoals een energy drink, waardoor je 5 min. net iets harder kan rennen ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hebben jullie ook het gevoel dat je eten en drinken sneller opgaat sinds 1.7.3? Ik heb gelukkig flesjes en dode koeien bij me, maar kan me voorstellers dat je als noob snel in de problemen komt met eten en drinken..

Of is het gebaseerd op hoe zwaar je bent (qua verpakking?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Het lijkt er inderdaad op dat het eten en drinken nu sneller op gaat (te snel idd). Zelfs wanneer je niet continue aan het rennen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Da_maniaC schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:59:
Mja opzich vind ik de huidige parameters wel goed.
Misschien zouden ze nog iets toe kunnen voegen zoals een energy drink, waardoor je 5 min. net iets harder kan rennen ofzo. :P
Military stimpacks, alleen op militaire spawns te vinden O-)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foking hell, had ik een FN FAL (met IR scope), een .44 en een CZ550, ga ik mijn drinken bijvullen => een of andere gare dude killt mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nair
  • Laatst online: 03-09 18:03
Waar kan ik guns vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Lees OP.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Vaag. Tijdje niet gespeeld, was dood, log in en ik heb weer een oud karakter. AK-S, PDW, alle equipment...not bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

@Zoijar
Je zou vandaag nog een loterij ticket moeten kopen :P
Pagina: 1 ... 33 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht