Gisteren weer een lekker avondje Day-z gespeeld, eerst op NL #00 en na het avond eten op een DE server waar het -8 GMT was, dus lekker lang licht.
Nadat ik een revolver en een lee envield(?) gevonden had met elk 4-5 magazijnen, dacht ik lekker op weg te zijn.
Helaas kwam ik er toen achter dat er een of andere bug is met wapens in je bag doen, waardoor ik beide wapens 25 min later weer kwijt was.......
Uiteindelijk me maatje gevonden(FYI we zijn allebij afgelopen woensdag begonnen), en weer naar cherno.
Genoeg medical supplies gevonden voor ons allebei en een vette crossbow, ik dacht dat je de ''bolts'' wel terug kon vinden maar nadat ik een zombie had neergeknald was de bolt nergens te vinden.
Vanavond maar ff wapens vinden en naar het noorden gaan.
Nog even een vraagje, ik had gisteren een geit gedood, en vervolgens met me hunting knife opengesneden, helaas kon ik geen optie vinden om het vlees te pakken, ook al kwam er wel in beeld te staan dat er 3 stukken vlees waren, iemand een antwoord hier op?(ik kon alleen het lichaam van de geit hiden en inspecten oid, maar niet looten)
Ik begin zoiezo wel meer plezier te krijgen in deze game, en miss van 't weekend maar is met wat tweakers afspreken, zodat ze me miss nog wat tips kunnen geven