Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:07
Was gisteren uitgelogd in de supermarkt in elektro, net dus een vrijwel lege server gejoined. Hoor ik een stem wat mompelen, loop de hoek om en zie iemand tussen de rekken staan.

Ik schiet (lee enfield :') ), hij ook (double-barreled), beide mis. Ren weer terug en wacht, zombies komen binnen en hij komt het hoekje om gerend, ik schiet en hij gaat down. Kill 5 zombies en zie geen murder staan, schiet dus nogmaals op die player, dit keer gaat hij dood. Wel mooi twee morfinespuiten van hem afgehaald. Hij had ook nog een alicepack maar die heb ik laten liggen, volgens mij hadden de schoten mensen aangetrokken dus ik ben hem gauw gesmeerd.

Ging m'n hart wel even sneller van kloppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
Gisteren na een stomme death terug begonnen. Ging redelijk goed en had redelijk snel wat basic supplies en een wapen bij elkaar, maar dan toen ik in een fire station van de trap wou lopen val ik en breek ik mijn been :(.

Redelijk lang bewusteloos gelegen terwijl ik bloedde. In het vervolg toch wat trager van de trap komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malfius schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:40:
Gisteren na een stomme death terug begonnen. Ging redelijk goed en had redelijk snel wat basic supplies en een wapen bij elkaar, maar dan toen ik in een fire station van de trap wou lopen val ik en breek ik mijn been :(.

Redelijk lang bewusteloos gelegen terwijl ik bloedde. In het vervolg toch wat trager van de trap komen :D
Trappen zijn gevaarlijk, maar ook deuren die op de grond liggen en deuren in het algemeen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
NOOIT rennen van een firestation trap, als ik dat doe val ik altijd 2 verdiepingen naar beneden haha. :D
Ene keer gaat dat goed maar meestal niet :p

Van het weekend m'n eerste "echte" vuurgevecht gehad.
Beeldmateriaal :p

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1dG9EYJNz34]

De spanning was om te snijden, jammer dat ik zn lijk niet terug kon vinden ivm disconnect van die goser. :(

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-10 13:03

Pos

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:53:
[...]

Trappen zijn gevaarlijk, maar ook deuren die op de grond liggen en deuren in het algemeen. ;)
Haha, idd.. Wilde me me een dag of wat geleden in zo'n buiten toilet verstoppen. Dus deurtje open, schuifel naar binnen en deurtje dicht. Hoorde hoop gekraak en scherm-shake, bloed gehalveerd en gebroken been, maar stond nog niet binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iryl schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:58:
NOOIT rennen van een firestation trap, als ik dat doe val ik altijd 2 verdiepingen naar beneden haha. :D

De spanning was om te snijden, jammer dat ik zn lijk niet terug kon vinden ivm disconnect van die goser. :(
Ziet er inderdaad cool uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos

Pos

Nondeju.. Hadden we het net over trappen en deuren..

Heb al een paar uur in mijn huidige karakter zitten, goeie wapens, voldoende eten en drinken voor een paar dagen etc etc. Kruip ik ergens bij een factory plaats de trap op naar bovenste verdieping, vind mijn dude het leuk om ineens te gaan rennen.. rent ie over de rand, stort naar beneden op slag dood.. Wilde bijna mijn muis een zwieper geven door zo'n domme dood. Dan was ik nog liever overhoop geknald.

Magoe, een aantal keer respawnen om zo dicht mogelijk bij te komen en 3 kwartier verder ligt gelukkig mijn body er nog met alles erin. Phew..

Iig, iemand in de buurt van Polana E.O. om te teamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Vette Wallpaper, alleen klopt hij niet man. Kan niet tegelijk wapen en flashlight :P
Iryl schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:58:

[video]

Adrenaline shotje voor je haha :D

Maar je had mazzel dat die gast niet kon schieten ;) Sowieso is door open veld lopen niet snugger.

[ Voor 58% gewijzigd door spookz0r op 18-07-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Weet ik, ben nog niet bekend met de "spots" waar mensen zich graag verschuilen en had daar al z'n 10 minuten naar lopen staren en kon niemand spotten dus ben toen maar gaan rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-05 09:53
Vandaag zowaar een echte friendly in het wild tegengekomen! Hij ongewapend, ik met een revolver.., dus voorzichtig gespeeld in het begin en daarna samen een uurtje rond gerend door Cherno. Leuke afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Iryl schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:59:
Weet ik, ben nog niet bekend met de "spots" waar mensen zich graag verschuilen en had daar al z'n 10 minuten naar lopen staren en kon niemand spotten dus ben toen maar gaan rennen.
Mjah ik gebruik altijd mijn map. Loop liever een kilometer om dan door een open veld. Mensen verstoppen zich overal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 14:10
Waar zijn Rob en Foof ect op de Gotlike TS?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:27
[b]

Netjes :P wel jmmr dat de held in kwestie zo nodig moest disconnecten toen hij eenmaal beschoten werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Iemand die rond een uurtje of 20.30 in de omgeving van Bolota (? vliegveldje onderaan) is met enige vorm van eten? Het is me niet gegund deze ronde om eten te vinden en over een minuut of 5 val ik dood neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke server speelt iedereen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist voor de eerste keer gespeeld :P
Was wel grappig, ook al wist ik totaal niet hoe ik mezelf moest redden in dit spel.

Ik liep voorzichtig langs de kust tot ik per ongeluk een zombie aggro'de, en voor ik het wist had ik een hele troep achter me aanrennen. Dus ik denk: loop het bos in. Uit het bos kwam een andere player met een bijl aanrennen, en hij zei: follow me!

Hij leidde me naar een huisje waar hij één zombie afslachtte met zijn bijl. Daarna vroeg hij: do you need bandages? Ik wist niet eens hoe ik moest replyen d.m.v. de chat, en hij verbruikte zijn bandages op mij. Al zoekende naar de general chat o.i.d. drukte ik per ongeluk op respawn....

Mocht je een tweaker zijn op de NL99 server: sorry! :(
Ik ga me toch maar eens eerst inlezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
chat is met / dacht ik zo en je moet met . de chat type selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haas_nl schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:46:
chat is met / dacht ik zo en je moet met . de chat type selecteren.
alright thanks :p

Moet ook eerlijk bekennen dat ik al blij was dat ik uberhaupt kon connecten :)
Misschien een idee om alle controls voor het begin op een a4tje te printen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

of gewoon: ESC -> options -> Controls? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:49:
of gewoon: ESC -> options -> Controls? :P
Jah, maar in een crisissituatie zoals hierboven beschreven was het wel handig geweest x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos

Pos

AntiSocial schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:31:
Iemand die rond een uurtje of 20.30 in de omgeving van Bolota (? vliegveldje onderaan) is met enige vorm van eten? Het is me niet gegund deze ronde om eten te vinden en over een minuut of 5 val ik dood neer :P
Had ik gister ook... Als een gek naar cherno gerend, daar is meteen aan het strand de supermarkt. Zo lang je mes en vorkje nog niet knippert kun je nog ff vooruit, als ie wel knippert gaat je bloed langzaam naar beneden.

En nee, sorry zit niet bepaald in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als het begint te knipperen en je ligt gewoon stil heb je volgens mij een half uur voordat je bloed verliest.. ik liep laatste te rennen terwijl het knipperde.. toen had ik 10 minuten ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 13:14

BioHazard

*\o/*

Ben net bij Stary Sobor. Loopt voor me ineens iemand een tent in met een grote AK. Ik kon het risico gewoon niet nemen met alle gear die ik mee zeul. Heb hem helaas uit moeten schakelen... ;(

@ Onderstaande, Bandits killed: 2. Dus hij had mij waarschijnlijk ook neergehaald. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door BioHazard op 18-07-2012 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de communtity heeft er een nubje bij ^^

Ik bedoelde mezelf eerlijk gezegd :+

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:55:
En de communtity heeft er een nubje bij ^^

Ik bedoelde mezelf eerlijk gezegd :+
Oh ik dacht dat ik 2 pijltjes naar boven zag. :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dicht bij nw airfield die een helicrash site wil looten? Lig hier met mijn snipertje maar wil mijn gear niet verliezen(eerste keer dat ik uberhaupt een sniper heb weten te bemachtigen). server nl13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pali
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-03 17:11
Ik loop echt enorm te twijfelen of ik Arma 2:CO vandaag koop of nog even te wachten op een mogelijk betere deal.
DayZ lijkt me echt heel erg gaaf en met elke video die ik zie heb ik er meer zin in, maar dat kostenplaatje he :p

Waar hangen de meeste van jullie trouwens uit qua server? Dan weet ik waar ik eens een kijkje moet nemen als ik hem aanschaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Ik ga wel gewoon dood. Gelukkig is de prijs niet zo hoog in dit spel, als je nog lowbie gear hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
wil voor het eerst spelen, maar krijg dit:

battleye unknown game version

heb al handmatig laatste .dll gedownload maar helpt niets :(

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zmeding schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:52:

Opnieuw installeren helpt soms.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je beide Arma II spellen een keer gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Laatst online: 09-06 13:03
Ja, ik gebruik arma 2 launcher..

Heb beide games een keer gestart.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zmeding schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:10:
Ja, ik gebruik arma 2 launcher..

Heb beide games een keer gestart.
Herinstaleren zeg ik u! (Beginnen met BattleEye te herinstalleren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:20

Draai je de beta?

Zoja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-10 23:22
Als beginneling blijf ik maar sterven x)
Daarom ben ik op zoek naar andere mensen die zin hebben om samen wat te spelen, als je wilt kan je me via steam adden: uzipuzizuzie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DogEatsDog schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:16:
Als beginneling blijf ik maar sterven x)
Daarom ben ik op zoek naar andere mensen die zin hebben om samen wat te spelen, als je wilt kan je me via steam adden: uzipuzizuzie :)
Wat tips:

- Zoek eten / drinken / wapen
- Blijf in steden constant tijgeren tenzij je een wapen hebt, dan heb je meer speling.
- Ga naar de hospital en haal morphine en blood packs

Als je het bovenstaande hebt kun je verder het land in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:21:
[...]

- Blijf in steden constant tijgeren tenzij je een wapen hebt, dan heb je meer speling.
Tijgeren? 8)7
NVM één of andere gare dude heeft dat al uitgelegd :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Druk uwer 'z'-knop totdat u een ons weegt, dan zult u tijgeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:21:
[...]

Wat tips:

- Zoek eten / drinken / wapen
- Ga naar de hospital en haal morphine en blood packs

Als je het bovenstaande hebt kun je verder het land in :P
Ah die 2e is wel handig, daar gaat het bijna altijd mis, elk sterfgeval vanwege bloodloss tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik ren gewoon door steden heen en schud ze af bij gebouwen, ook vanaf het begin.. lukt een paar keer niet, maar je leert het wel sneller dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Ircghost schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:28:
Ik ren gewoon door steden heen en schud ze af bij gebouwen, ook vanaf het begin.. lukt een paar keer niet, maar je leert het wel sneller dan.
Haha als bandit zie je opeens in de verte/dichtbij een zombietrain, dan weet die persoon genoeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ging ik ook beginnen tijgeren wanneer ik unarmed ben of geen zombies wil wakker maken, nu heb ik een bijl dus dat is al wat makelijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:38:
Nu ging ik ook beginnen tijgeren wanneer ik unarmed ben of geen zombies wil wakker maken, nu heb ik een bijl dus dat is al wat makelijker :D
Nog een tip, stel je hebt een grote groep achter je aan, ren een huisje in. Daar rennen zombies niet en kun je ze rustig 1 voor 1 dood slaan/schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is er weer een reset geweest? 5 servers getest steeds sta ik met een clean char aan zee ipv met al mn gear bovenaan in de map bij de deerstands :(

zal eens even de boel updaten en een andere versie proberen..

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:57:
is er weer een reset geweest? 5 servers getest steeds sta ik met een clean char aan zee ipv met al mn gear bovenaan in de map bij de deerstands :(

zal eens even de boel updaten en een andere versie proberen..
Als je dat krijgt kun je het beste even dood gaan en terug naar de lobby gaan. Vervolgens als je opnieuw joined kan het zijn dat je weer op je oude plek bent waar je uitgelogd was. Mocht dit niet zo zijn, kun je op een private hive zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arma2.com is overbelast, iemand een goede mirror voor ARMA2_OA_Build_95099.zip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 22:24
Hoe is de performance van dit spel in verhouding tot Arma 2, los van dat DayZ nog Alpha is en daardoor misschien framedrops heeft? Ik zit de demo van Arma 2 nu te spelen om te kijken hoe dat loopt op m'n laptopje en haal daar rond de 40fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de demo/free versie mist alle updates dus je performance zal er alleen maar beter op worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
JoSchaap schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:31:
de demo/free versie mist alle updates dus je performance zal er alleen maar beter op worden :)
Thx voor de snelle reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen de 95099 beta al gespeeld? Ik werd daarmee steeds door BE gekicked, ik draai nu dus weer 95054.

Net op NL2 een tijd lang op NWAF rondgelopen. Werkelijk 3 AKMs achter elkaar gevonden. We zijn daar best even geweest, denk wel een klein uur. Maar geen andere players gezien. Er ligt een mega lootpile in de bovenste barracks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
JoSchaap schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:31:
Nee, de hogere kwaliteit textures kan best een behoorlijke drop veroorzaken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Lol ik rende net over dat grote vliegveld al schietend (25 zombie kills) alle 2 de barracks geloot hehe.. niemand die op mij schoot! :P (volle server)

[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 19-07-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:33:
Hebben mensen de 95099 beta al gespeeld? Ik werd daarmee steeds door BE gekicked, ik draai nu dus weer 95054.

Net op NL2 een tijd lang op NWAF rondgelopen. Werkelijk 3 AKMs achter elkaar gevonden. We zijn daar best even geweest, denk wel een klein uur. Maar geen andere players gezien. Er ligt een mega lootpile in de bovenste barracks :)
nee die is nergens te downloaden (arma ftp is deaud) maar ook met 95054 na ong 30 min spelen BE kicks

net als eergister 'no message recieved' ligt niet aan arma of dayz maar aan een knullig AntiCheat tooltje dat overduidelijk faalt :')
Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/559821183701864643/351C290B9CB746E4F09D392D09F9647A686BEDD4/

gebeurt ook altijd op van die 'handige' locaties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
Volgens mij valt je UI een klein beetje buiten je middelste monitor, no? (door de bezelcorrection waar de triplehead optie niet mee werkt). Ik weet niet hoeveel er wegvalt, maar ik gok een klein beetje van de tekst (of net op het randje niet) en de debug monitor.

[ Voor 30% gewijzigd door Paprika op 19-07-2012 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee ik heb de triplehead optie aan en er valt niets weg :) als er wel iets wegvalt dan zal het de buitenste schermen ontnomen worden (zo werkt het tenminste in de meeste games)

enige dat nog ontbreekt is een hotkey om de hele gui te verbergen. dan zit je pas in de game (en kun je mooie ss maken) :9

[ Voor 26% gewijzigd door JoSchaap op 19-07-2012 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
Mmm je bezel correction staat niet al te hoog, misschien daardoor (PS: Full HD, tss! :P ;), 1200p bro!).

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 19-07-2012 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je er drie tegelijk moet kopen tikt het prijsverschil wel aan ;-)

On topic: wat zijn naast supermarkten goede plaatsen om een backpack te looten?
Liefst in de buurt van devil castle :-)

[ Voor 47% gewijzigd door JoSchaap op 19-07-2012 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:17
Konjo schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:21:
Waar zijn Rob en Foof ect op de Gotlike TS?

:)
totaal geen idee... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Voor de beginners onder ons:

Quick Start Elektro
Quick Start Cherno

Verder zijn eigenlijk bijna alle video's van deze gast goed: Dayz GuideZ. Hij legt een hele hoop dingen uit de game goed uit. Dankzij zijn guides kan ik nu als ik dood ben in +/- 20 min naar het noorden met goede gear.

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 18:30
We zitten tegenwoordig op de TS van de server waarop we spelen. Dit om te voorkomen dat we friendlies killen. Dus als je gaat spelen kun je beter ff op Steam chat vragen waar we uithangen ;)

Gisteren overigens na 22 dagen doodgegaan :-( Vaarwel L85, AS50, ghillie suit, NVG, rangefinder, GPS en coyote pack.. denk dat degene die ons gekilled heeft uit z'n dak ging toen hij onze lijken vond. Maar goed, het was onze eigen fout, we waren bored en gingen een beetje op NWAF rondhangen voor wat actie. Die hebben we dus gekregen ook! Gelukkig nog wel een stash met dezelfde gear bijgehouden, dus ik ben zo weer klaar voor actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Als ik je nu op Steam had hahha

Voeg mij anders even toe: playonmax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
OW trouwens Vipeax.

Ik zit ook op een Private hive UK 1. Daar heb ik de large Coyote Backpack maar die heeft maar 12 plekken ruimte door een bug. Is daar vanuit Dayz wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Heli0s schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 08:27:
Voor de beginners onder ons:

Quick Start Elektro
Quick Start Cherno

Verder zijn eigenlijk bijna alle video's van deze gast goed: Dayz GuideZ. Hij legt een hele hoop dingen uit de game goed uit. Dankzij zijn guides kan ik nu als ik dood ben in +/- 20 min naar het noorden met goede gear.
Hmm. Ik heb voor mijn gevoel veel meer zombies op plekken met gebouwen. Hij rent van shed naar shed, maar dat is mij nog niet gelukt zonder 3 zombies achter me aan te krijgen.

Het spel loopt trouwens met 20-40fps bij mij met alles op low en 13**x900 resolutie op een laptop :P Net haalbaar dus.

[ Voor 7% gewijzigd door MailMan op 19-07-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
Konjo schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:54:
OW trouwens Vipeax.

Ik zit ook op een Private hive UK 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Omdat de admin zei dat ik een post op dayz forum moest aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor de tweede keer day-z gespeeld, nu ik de kust volgde kwam ik al snel in een stad en vond ik een shotgun, maar helaas geen ammo.

Wat ik ook jammer vond was dat het maatje van me waarme ik het speel wat problemen had met battle eye, uiteindelijk is het hem wel gelukt maar het duurde 1.5 uur ofzo :), naja ik had hem gewaarschuwd dat het nog in de alpha fase zit ^^.

En ik gaat die guides die Heli0s linkte maar is bekijken vanavond, kijken of dat m'n newbie gehalte wat om laag brengt.

Enigste punt wat ik wel jammer vond was dat ik gisterne op een militaire basis was, allemaal zombie's in militaire outfit(schrok me trouwens helemaal kapot ik dacht eerst dat het gewoon een mede speler was in een militaire outfit), maar dat ik er niet eens een pistool kon vinden, wel wat random loot maar dat vond ik toch een beetje jammer.

Alsnog is het echt een toffe game, al helemaal als het donker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

MailMan schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:00:
Hmm. Ik heb voor mijn gevoel veel meer zombies op plekken met gebouwen. Hij rent van shed naar shed, maar dat is mij nog niet gelukt zonder 3 zombies achter me aan te krijgen.
Hangt van de server af. Soms kom ik helemaal geen zombies tegen, soms heb ik een heel leger achter me aan. Als je eenmaal wat beter de weg kent dan kan je gewoon door rennen tot je een gebouw hebt met een deur aan 2 kanten, ren er in aan de ene en uit aan de ander en je laat al de zombies achter.
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:31:
Enigste punt wat ik wel jammer vond was dat ik gisterne op een militaire basis was, allemaal zombie's in militaire outfit(schrok me trouwens helemaal kapot ik dacht eerst dat het gewoon een mede speler was in een militaire outfit), maar dat ik er niet eens een pistool kon vinden, wel wat random loot maar dat vond ik toch een beetje jammer.

Alsnog is het echt een toffe game, al helemaal als het donker is :)
Loot is erg random, het hangt af van het gebouw waar je in bent wat voor een loot er voor kan komen. Daarnaast zijn de militaire wapens er gewild, dus iedereen gaat daar heen om te looten. Wat misschien ook wel een handige links is: http://dayzdb.com/map

Hier staat aangegeven waar wat voor een loot te vinden is. Hoe groter het rondje/vakje des te meer loot.

[ Voor 24% gewijzigd door Heli0s op 19-07-2012 13:50 ]

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Konjo schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:54:
OW trouwens Vipeax.

Ik zit ook op een Private hive UK 1. Daar heb ik de large Coyote Backpack maar die heeft maar 12 plekken ruimte door een bug. Is daar vanuit Dayz wat aan te doen?
Private hive wordt niet ondersteunt door de DayZ devs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Heerlijk ook.. YOU NEED TO BE ON THE FRENCH SERVER. Altijd prachtig die nieuwe spelers die dan een willekeurige server en joinen "Oké, ik zit erin, waar zijn jullie?" Plus dat niemand doorheeft dat ze even moeten kijken naar hun startlocatie.. dan gaan klagen over het gebrek aan een gun en vervolgens 2 uur duren om bij het volgende dorpje te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Server geblacklist. Dayz dev team drama :')

Shared hive project it is.

[ Voor 25% gewijzigd door spookz0r op 19-07-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
We zijn maar met z'n 5en en houden ons daar al lang niet meer mee bezig ;).

Al zullen jullie vast wel iets gedaan hebben....

[ Voor 10% gewijzigd door Paprika op 19-07-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Jammer dat mij dit nu pas opvalt! Ik heb ArmA2 en de uitbereiding officieel in steam, dus ik zal vanavond meteen eens kijken of ik hier ook bij kan! Lijkt me echt een vet idee!! Vooral het overleef gedeelte!

Is het echt zo groot als ik denk dat het is? Ik heb de map al een beetje zitten bekijken, het ziet er in ieder geval druk genoeg uit!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Paprika schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:03:
[...]

We zijn maar met z'n 5en en houden ons daar al lang niet meer mee bezig ;).

Al zullen jullie vast wel iets gedaan hebben....
Gok dat het hiermee te maken heeft: http://dayzmod.com/forum/...ion-on-ban-able-offenses/

Wij banden mensen die dc-en en dergelijke gewoon.

Blijkbaar willen ze dus dat hiervoor een ticket wordt gelogd. Dat schiet bij ons het verkeerde keelgat in. Je kan in de thread lezen dat iemand anders 8 tickets had gelogd en na een week was er nog niets mee gedaan. Nu geef je zelf aan dat jullie een klein team zijn. Denk je dat deze oplossing geschikt is?

Ik begrijp dat hosters met bepaalde dingen akkoord moeten gaan maar als we zo cheaters moeten gaan weren duurt het weken voordat je server van vrij is van cheaters. Cheaters lachen zich dood omdat het tijden duurt voordat een ticket wordt behandelt en ze dus tijden kunnen aankloten.

[ Voor 48% gewijzigd door spookz0r op 19-07-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Overigens als ik het goed begrijp, dan is het ook nog eens een keer Free For All? Dus iedereen speelt individueel? Of kun je ook (herkenbare) groepjes maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

FragNeck schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:22:
Overigens als ik het goed begrijp, dan is het ook nog eens een keer Free For All? Dus iedereen speelt individueel? Of kun je ook (herkenbare) groepjes maken?
Geen herkenbare groepjes. Je kan geluk hebben en iemand tegen het lijf lopen die jou niet direct kapotschiet. :P Ik zit zelf met 2 vrienden op een Mumble server, en dan gaan we samen gewoon op pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Het is jij tegen de wereld en iedereen die er rond loopt. Je kan met mensen samenwerken maar ze kunnen je ook net zo goed doodschieten voor je bonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
FragNeck schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:22:
Het is inderdaad free for all. Groepjes bestaan uit mensen die hebben afgesproken elkaar niet af te schieten, maar verder is er niks aan te zien of wat dan ook. Daarom moet je ook verdomme goed weten wie waar altijd loopt... Anders krijg je weer op TS het gedoe van
- WIE IS DIE DUDE MET EEN AK?
- WIE IS HET...?!!! NIEMAND HEEFT EEN AK KILL HEM
- IK HEB EEN AK, MAAR LOOP MET CAMO CLOTHING!!
- HIJ HEEFT GEEN CAMO CLOTHING, WAT ZAL IK DOEN?
- KILL HEM!!!!!!
*Blablbala was killed
- OH GOD, JE HEBT BLABLABLA GEKILLED HIJ WAS EEN FRIENDLY WHAT THE FUCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
spookz0r schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:16:
[...]
Gok dat het hiermee te maken heeft: http://dayzmod.com/forum/...ion-on-ban-able-offenses/

Wij banden mensen die dc-en en dergelijke gewoon.
Zou je het ook andersom doen? Zou je een FoG-er bannen? En uiteraard worden alleen mensen gebanned die jullie hebben gezien, dus de rest heeft er geen profijt van en als een teamspeak buddy zegt dat persoon X disconnected wordt ie gebanned terwijl ie net zo goed gewoon die gast geownt kan hebben?
Blijkbaar willen ze dus dat hiervoor een ticket wordt gelogd. Dat schiet bij ons het verkeerde keelgat in. Je kan in de thread lezen dat iemand anders 8 tickets had gelogd en na een week was er nog niets mee gedaan. Nu geef je zelf aan dat jullie een klein team zijn. Denk je dat deze oplossing geschikt is?
Nogmaals --> volunteer support != dev/staff team.
Ik begrijp dat hosters met bepaalde dingen akkoord moeten gaan maar als we zo cheaters moeten gaan weren duurt het weken voordat je server van vrij is van cheaters. Cheaters lachen zich dood omdat het tijden duurt voordat een ticket wordt behandelt en ze dus tijden kunnen aankloten.
[7/18/2012 6:39:56 PM] Robert: I'm not alone so it's not written of. I just gave my opinion, both about bans.txt and the system you've worked on regarding this line:

[Wednesday, July 18, 2012 6:09 PM] KevinL
<<< and give me your opinion of it?

[7/18/2012 6:40:20 PM] Robert: It's not a flaw in your system, but in ARMA2 as a whole.
[7/18/2012 6:40:55 PM] Robert: Screenshots or movies don't get you banned from BF3, Call of Duty, WoW, D3 or any other game that is worth mentioning.
[7/18/2012 6:41:05 PM] Robert: And it's like that for a reason.
[7/18/2012 6:41:22 PM] Robert: You aren't fixing the issue, only making it more of a hassle for others and drama attractive from those hosts who try to help.
[7/18/2012 6:41:38 PM] Robert: Without a standalone/scripts removed and the antighost system it's all pointless and a waste of time...

--- skipped ----

[7/18/2012 6:42:01PM] Robert: Hosters and players are both as abusive, now you give the stick to the players, letting hosters roam freely gives the stick to them.
Het leuke van bans is dat de echte scripters de GUIDs van andere spelers spoofen, dus je bant een legit player ook nog ;), maar dan heb je mijn mening over het gebeuren.

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 19-07-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Adanteh schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:28:
[...]

Het is inderdaad free for all. Groepjes bestaan uit mensen die hebben afgesproken elkaar niet af te schieten, maar verder is er niks aan te zien of wat dan ook. Daarom moet je ook verdomme goed weten wie waar altijd loopt... Anders krijg je weer op TS het gedoe van
- WIE IS DIE DUDE MET EEN AK?
- WIE IS HET...?!!! NIEMAND HEEFT EEN AK KILL HEM
- IK HEB EEN AK, MAAR LOOP MET CAMO CLOTHING!!
- HIJ HEEFT GEEN CAMO CLOTHING, WAT ZAL IK DOEN?
- KILL HEM!!!!!!
*Blablbala was killed
- OH GOD, JE HEBT BLABLABLA GEKILLED HIJ WAS EEN FRIENDLY WHAT THE FUCK
Ow jij Chilled en Boyler doe je nu na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Paprika schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:28:
[...]

Zou je het ook andersom doen? Zou je een FoG-er bannen? En uiteraard worden alleen mensen gebanned die jullie hebben gezien, dus de rest heeft er geen profijt van en als een teamspeak buddy zegt dat persoon X disconnected wordt ie gebanned terwijl ie net zo goed gewoon die gast geownt kan hebben?

[...]

Nogmaals --> volunteer support != dev/staff team.

[...]

[...]

Het leuke van bans is dat de echte scripters de GUIDs van andere spelers spoofen, dus je bant een legit player ook nog ;), maar dan heb je mijn mening over het gebeuren.
Ja, cheaten = cheaten dus FoG wordt ook gebanned als hij cheat. Regels gelden voor iedereen. Het is niet zo dat als ik zeg dat iemand cheat dat er meteen een ban is, het wordt altijd uitgezocht.

Dus regel instellen voor tickets en dan om volunteers gaan vragen? Kan je niet beter eerst een grotere staff base krijgen en dan met dat soort dingen komen? Nu krijgen jullie een shitload aan tickets. Zullen de hosters en spelers leuk vinden. Weken wachten totdat een cheater eindelijk gebanned is. Succes ermee iig.

Dank voor je mening.

[ Voor 4% gewijzigd door spookz0r op 19-07-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
spookz0r schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:39:
Dus regel instellen voor tickets en dan om volunteers gaan vragen?
Denk dat je me niet begrijpt. De staff zijn de enige die relevant zijn voor een standalone. De rest heeft altijd erbij gezeten omdat ze 't aanboden. Er zijn er genoeg, maar het gehele systeem is dan ook door hun gerunt. Zowel het opzetten van servers via WHMCS als de probleem oplossing. Het geheel betreffende reports etc zoals het nu is, is dan ook iets waar ik me totaal niet mee bezig houdt, maar het is mijn ogen dan ook geen oplossing, maar die oplossing is er ook nooit geweest en zal er als een mod ook nooit komen :).
spookz0r schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:39:
Kan je niet beter eerst een grotere staff base krijgen en dan met dat soort dingen komen? Nu krijgen jullie een shitload aan tickets. Succes ermee iig.
Zie ^.

Punt is, als je admins laat bannen heb je hetzelfde als gelockte servers. Laat je ze niet bannen heb je de 'baddies'. Hosters zullen zeggen dat hun oplossing iedereen bannen is die ze niet aanstaat, spelers zeuren dat hosters alle gear en vehicles kunnen farmen.

Als jij een oplossing weet, shoot.

[ Voor 13% gewijzigd door Paprika op 19-07-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 13:33
Is Bear Grylls toevallig een tweaker?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endZORRRR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-08 14:15
Zijn er mensen die zouden willen teamen? Speel nu een tijdje solo, maar is niet zo leuk als teamed! No backstabs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
endZORRRR schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:55:
Zijn er mensen die zouden willen teamen? Speel nu een tijdje solo, maar is niet zo leuk als teamed! No backstabs :p
Sure, add me maar op steam: uzipuzizuzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sowieso werkt dat disconnect bannen niet. want als ik in een crossfire geroepen wordt dat het eten klaar is, sluit ik gewoon mn spelletje af, en verwacht ik niet een uur later gebanned te zijn.

je kunt nooit zeker zijn, dus ban je er ook niet voor.

je kunt wel de game mechanics zo maken dat het onaantrekkelijk is om te disconnecten. bijvoorbeeld

na disconnect, kan een speler 15 minuten niet meer zn char van de hive laden
en krijgt dan bij het connecten bijvoorbeeld in beeld:
'error - You have disconnected less then 15 minutes ago. please wait'

Dit moet implementeerbaar zijn in de mod als ik de mechanics zo bekijk (zelfde techniek als nu de version check doet)

[ Voor 13% gewijzigd door JoSchaap op 19-07-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
JoSchaap schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:03:
je kunt wel de game mechanics zo maken dat het onaantrekkelijk is om te disconnecten. bijvoorbeeld

na disconnect, kan een speler 15 minuten niet meer zn char van de hive laden
en krijgt dan 'error - You have disconnected less then 15 minutes ago. please wait'
patch :$ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fijn! dat zie ik liever. dan maar wat minder 'serverhoppen' voor mij :+ (probeer vaak buitenlandse servers uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Oh, en nog iets wat ik graag wil weten wat ik niet echt terug vind in de OP;

- Kun je je wapens die je vindt ergens stashen? voor het geval je dood gaat?

- Wat gebeurt er als je uitlogt? Spawn je weer op dezelfde plaats met dezelfde 'wonden', en items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dood = dood alles weg, helemaal opnieuw beginnen.
wapens/items kun je per server in een tent stashen maar die zijn na een server reboot geloof ik ook weer leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Laatst online: 11:07

GZN

thechib12 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:50:
Is Bear Grylls toevallig een tweaker?:p
Het viel me op dat ie best vaak dood gaat voor een Bear Grylls, haha.

Vraagje: Meer mensen die geen server kunnen joinen vanwege Battleye probleem?
Ik heb al laatste versie van de beta-patch

[ Voor 6% gewijzigd door GZN op 19-07-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Frag,

Je kunt een tent vinden, deze plaatsen en hier je items in stoppen. Let wel:
- Andere players kunnen jouw tent looten, dus op een "veilige, geheime plaats" neerzetten
- Als jij dood gaat, dan duurt het 6~7 dagen (de meningen zijn verdeeld) en dan verdwijnt ook je tent, MET inhoud
- Tenten zijn, in tegenstelling tot je char, server gebonden, dus als je naar een andere server op dezelfde plek gaat, dan is je tent er niet.

- zelfde plek, zelfde status van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
AntiSocial schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:12:
Frag,

Je kunt een tent vinden, deze plaatsen en hier je items in stoppen. Let wel:
- Andere players kunnen jouw tent looten, dus op een "veilige, geheime plaats" neerzetten
- Als jij dood gaat, dan duurt het 6~7 dagen (de meningen zijn verdeeld) en dan verdwijnt ook je tent, MET inhoud
- Tenten zijn, in tegenstelling tot je char, server gebonden, dus als je naar een andere server op dezelfde plek gaat, dan is je tent er niet.

- zelfde plek, zelfde status van alles.
Cool, dus een tent is een daadwerkelijk item wat je eerst moet vinden, waarna je deze ergens op kunt zetten om je items in te plaatsen! :D Geniaal zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
FragNeck schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:14:
[...]

Cool, dus een tent is een daadwerkelijk item wat je eerst moet vinden, waarna je deze ergens op kunt zetten om je items in te plaatsen! :D Geniaal zeg!
Als je een plek kan vinden waar die kan staan haha. Soms onmogelijk om een tent te plaatsen. maar wel een zeer goede toevoeging aan het spel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

En dan maar hopen dat niemand je tent loot. Overigens neemt een tent 3 plekken in in je backpack, als je dus niet een grotere backpack vind, dan zal je moeten kiezen of je een tent of wat meer eten mee neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:59

Asphyxion

I am, therefor I think

AntiSocial schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:12:
Van de DayZ wiki: Tents disappear some days after you have died; you can make a new tent after your death or reclaim items from the existing one, however you cannot take it even if you own it. In 1.7 it tents will last as long as someone places/removes items once every 7 days.

Dus je kunt je tent gewoon houden nadat je dood bent gegaan. Volgens de wiki althans... ;)

Ik ben meerdere keren dood gegaan en mijn tent staat er nog. Tot nu toe hebben we alleen de "server eats all items after reboot" meegemaakt. Het kan een dag of paar dagen duren voordat items die je in de tent doet een server reboot overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 22:30
He jammer, ik lag bovenop een gebouw een beetje te liggen met mijn binoc's. Ik ga iets naar links en val zo dwars door een muur (verhoging) heen op de grond - dood.

Niet eens in de buurt van een trap, balen van deze bug :(
Pagina: 1 ... 32 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht