En dus valt het buiten Tweakers, si?
Ik bedoel dus, op legale wijze zonder gebruik te maken van gehackte DLC.Paprika schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:20:
En dus valt het buiten Tweakers, si?
Verwijderd
Ach, je kan toch ook textures downloaden voor counter strike? Ik vind dit niet bepaald warez
Onmogelijk ? immers de high quality textures zitten ingebakken in de retail versie.
Dus als je die eruit ript blijft het alsnog piraterij.
Misschien is er een "aftermarket"texture pack ? dat zou geen illegale praktijken zijn lijkt me
Dus als je die eruit ript blijft het alsnog piraterij.
Misschien is er een "aftermarket"texture pack ? dat zou geen illegale praktijken zijn lijkt me
[ Voor 26% gewijzigd door osmosis op 16-07-2012 18:32 ]
Er is wel een verschil tussen textures die online worden gezet als gratis en texturtes + modellen die gelicenseerd zijn en overduidelijk voor een bedrag worden aangeboden.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:31:
Ach, je kan toch ook textures downloaden voor counter strike? Ik vind dit niet bepaald warez
Thx!Adanteh schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:01:
[...]
Doe je manuele installatie of gebruik je six launcher? Pak eerst even een server die je wilt joinen. Zorg dan dat je die versie van DayZ hebt (Die je bv met de Worrom installer download). Vervolgens pak je de beta versie die in de naam staat en probeer het dan nog een keer. Kijk ook even of er wel @Dayz rechtsbovenin staat als je het spel op start.
Voor de mensen die betere textures willen, je kan ff steam sale afwachten en dan die expansion kopen.
Mensen die deze pack hebben? Wordt het veel zwaarder voor je pc? Want mijn kaart 560ti wordt echt 100% gebruikt zonder en ik moet zeggen dat er toch niet zo super veel uitmaakt tussen high en mid/high en het wel enorm in load scheelt.
Het is me gelukt om het te installeren, gedaan met de Six launcer want die Arma2Launcher werkte voor geen meter. Ligt het trouwens aan mij of duurt het Loading schermpje na dat je je " team" hebt gekozen heel erg lang.
Dat zwarte scherm met loading in het midden, geen bar of wat alleen loading.
EDIT:
Weet iemand toevallig wat die gebroken rode ketting rechts-onder-midden van je screen is?
Dat zwarte scherm met loading in het midden, geen bar of wat alleen loading.
EDIT:
Weet iemand toevallig wat die gebroken rode ketting rechts-onder-midden van je screen is?
[ Voor 14% gewijzigd door thechib12 op 16-07-2012 19:02 ]
Van ARMA2 Free naar de Paid-versie is een groot verschil. De rest zul je amper merken. Overigens moet je dan toch al je settings best hoog hebben staan of niet? Normaal gesproken ben je CPU limited.bloodlynx schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:56:
[...]
Thx!
Voor de mensen die betere textures willen, je kan ff steam sale afwachten en dan die expansion kopen.
Mensen die deze pack hebben? Wordt het veel zwaarder voor je pc? Want mijn kaart 560ti wordt echt 100% gebruikt zonder en ik moet zeggen dat er toch niet zo super veel uitmaakt tussen high en mid/high en het wel enorm in load scheelt.
Daarbij dan ook meteen een tip:
HDR en Shadows kunnen performance winsten geven als je ze hoger zet, doordat ze bij lagere settings op de CPU berekend worden, en die heeft het al zwaar met ARMA2/DayZ.
Is er bij DayZ een ingame chat want ik kan er niks over vinden, alleen voice chat.
De graphics zijn op lange afstand erg wazig, mijn 3d instellingen staan al op dezelfde resolutie als mijn normale resolutie, alleen nog is het erg wazig, hoe fix ik dit?
De graphics zijn op lange afstand erg wazig, mijn 3d instellingen staan al op dezelfde resolutie als mijn normale resolutie, alleen nog is het erg wazig, hoe fix ik dit?
[ Voor 51% gewijzigd door thechib12 op 16-07-2012 19:28 ]
Verwijderd
Weer wat verder aan kloten geweest met Arma2 editor:dayz om een soort van sequel te maken op mijn vorig filmpje.
Eindelijk work around gevonden om de civillians de zombies te schieten aangezien ze beide neutraal zijn.
toch gelukt.
Wel heel veel haat op de zombies in een keer. nog beetje tweaken:P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VgsU-lsKdBc&feature=youtu.be]
Eindelijk work around gevonden om de civillians de zombies te schieten aangezien ze beide neutraal zijn.
toch gelukt.
Wel heel veel haat op de zombies in een keer. nog beetje tweaken:P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VgsU-lsKdBc&feature=youtu.be]
Is het niet handig om ook wat dingetjes door de players te laten acteren of wil je echt alles met de editor doen? Je kunt natuurlijk die singleplayer DayZ mission wat aanpassen (Je kan hem sowieso omzetten naar multiplayer). Dan kan je ook wel die extra voertuigen plaatsen. Nadeel is dan wel dat je 'echte' zombies hebt, maar eventueel zou je nog wat handmatig zombies kunnen toevoegen.
Edit: Overigens wil ik met zo'n capture projectje best wel een keer mee doen als je nog iemand nodig hebt
Edit: Overigens wil ik met zo'n capture projectje best wel een keer mee doen als je nog iemand nodig hebt
[ Voor 12% gewijzigd door Adanteh op 16-07-2012 19:58 ]
Iemand zoeken met private hive vragen of je het daar kan doen. Dan kunnen ze alles voor je spawnen.
Vanmiddag weer een heel hectisch avontuur gehad. Inmiddels hadden we een tentenkamp (met 1 hele tent!) gestart en waren we in een supermarkt op zoek naar tent nummer 2. Niet in de supermarkt gevonden, maar in een residential building in de buurt was het raak. Great succes! Teruggegaan naar het kamp en tentje opgezet. We hebben het er ook al een paar dagen over gehad dat we een voertuig nodig hebben, echter de normale spawnplekken waren altijd leeg. Toen het idee gehad om langs de map te gaan rennen in de hoop om iets te vinden, long shot maar so be it. Twintig minuten later zie ik zowaar een S1203 staan! Yyyyeeesss. De inhoud was niet heel fantastisch (CZ550, veel mags, 7 jerry cans en wat andere random stuff) but we could make it work. Teruggereden naar ons tentenkamp om de spullen te verdelen en mijn mede survivor logde uit om dat hij wegmoest. Op dat moment hoor ik in de buurt AK-schoten, dus ben voorzichtig naar voren gegaan om de situatie te checken. Zie twee gasten door het veld rennen en richting mijn kant kijken, shit shit shit. Die hebben zeker ons busje zien rijden. Ik flank naar rechts naar een groepje bomen onder hevig vuur (inmiddels hebben ze mij ook gespot) om goed te zicht krijgen voor mijn AS50. Ze zitten bij elkaar en ik los een schot terwijl ik zelf geraakt wordt, warempel was hij raak. One down, one to go. Ik bandage mezelf en zoek weer een andere positie, maar de overgebleven gast ziet me en dood me. Kwalitatief uitermate teleurstellend. Hevig shakend mijn vriend opgebeld en zeggen dat hij als de wiedeweerga weer in moet loggen omdat ons kamp geraid wordt. Vanaf dit moment heb ik alleen radiocontact. Hij spawnt in en op dat moment rijdt de survivor met ons busje weg. Hij lost een paar schoten met zijn M107 op het busje en even verderop in een treeline stopt het busje en de dief stapt uit. Vanaf dat moment heeft mijn buddy 10 minuten lang zitten zoeken naar de dief, maar van ieder spoor ontbrak het. Na die 10 minuten kwam hij bij het busje aan en de dief lag er dood naast, waarschijnlijk doodgebloed. Woohoo! Defenders 1, Attackers 0. Het busje is daarna veilig weggezet en mijn buddy kon zijn weg IRL weer vervolgen.
Inmiddels was ik al weer gespawnd en bijna bij ons kamp, de twee lijken geloot (die bastard had mijn lijk gehide, I returned the favour), wat waardevolle spullen uit de tenten gehaald en naar het busje gezocht. Na een kwartier gevonden en wat dieper in de bossen gezet, waar hij nu (hopelijk) nog steeds staat. Helaas is ons tentenkamp nu wel compromised, maar we hebben een vehicle. Geweldig hoe op het ene moment alles rustig is en binnen 3 seconden de hele pleuris kan uitbreken. Love this game.
Inmiddels was ik al weer gespawnd en bijna bij ons kamp, de twee lijken geloot (die bastard had mijn lijk gehide, I returned the favour), wat waardevolle spullen uit de tenten gehaald en naar het busje gezocht. Na een kwartier gevonden en wat dieper in de bossen gezet, waar hij nu (hopelijk) nog steeds staat. Helaas is ons tentenkamp nu wel compromised, maar we hebben een vehicle. Geweldig hoe op het ene moment alles rustig is en binnen 3 seconden de hele pleuris kan uitbreken. Love this game.
Pff die FPS is echt niet meer te harden...
Of je download gewoon die DayZ SP mission, die edit je (Alles wat je nodig hebt zet je waar je het wilt hebben) en je slaat hem op als MP. Kwestie van dat ding hosten en je bent klaarspookz0r schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:06:
Iemand zoeken met private hive vragen of je het daar kan doen. Dan kunnen ze alles voor je spawnen.
Same krijg drops van 120 naar 50 en daar blijft het dan op hangen. Rare shitBioHazard schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:09:
Pff die FPS is echt niet meer te harden...
Er zijn meerdere wegen naar RomeAdanteh schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:10:
[...]
Of je download gewoon die DayZ SP mission, die edit je (Alles wat je nodig hebt zet je waar je het wilt hebben) en je slaat hem op als MP. Kwestie van dat ding hosten en je bent klaar
[ Voor 42% gewijzigd door spookz0r op 16-07-2012 20:10 ]
Man, ik speel echt maar met 5-10 fps.
Verwijderd
eigenlijk probeer ik alles met de editor te doen.Adanteh schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:58:
Is het niet handig om ook wat dingetjes door de players te laten acteren of wil je echt alles met de editor doen? Je kunt natuurlijk die singleplayer DayZ mission wat aanpassen (Je kan hem sowieso omzetten naar multiplayer). Dan kan je ook wel die extra voertuigen plaatsen. Nadeel is dan wel dat je 'echte' zombies hebt, maar eventueel zou je nog wat handmatig zombies kunnen toevoegen.
wil graag de editor goed leren.
de mogelijkheden daarin zijn echt inmens.
maar zon geacteerde filmpje lijkt me ook wel cool om te doen. kunnen wel is een keer wat verzinnen. en proberen.
de reeks die ik nu van plan ben wil ik iig met de editor maken. weet niet hoeveel filmpjes het worden.
zolang de editor beetje meewerkt:P
Net met 2 maten Stary Sobor army camp geloot. Toen kwam er een bandit om de hoek zeulen. Heeft mn maat down gekregen, waarna ik hem neerknalde. Nu body bewaken voor mn maat.
Die moet nu echt een heel eind lopen zeg. Hé Arjacks?
Die moet nu echt een heel eind lopen zeg. Hé Arjacks?
[ Voor 16% gewijzigd door BioHazard op 16-07-2012 21:16 ]
Zijn er misschien mensen die willen teamen, heb niemand om mee te spelen en dit spel is verrekte eng:p
Ik ben nog wel een tijdje online, zit vlakbij cherno meen ik.thechib12 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:23:
Zijn er misschien mensen die willen teamen, heb niemand om mee te spelen en dit spel is verrekte eng:p
Dat hele tijd heen en weer rijden van Stary Sobor en NW Airfield levert wel een stapel wapens op xD
Intentionally left blank.
Heb je een bericht gestuurd!thechib12 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:37:
Bazat DM je skype?
En dan op een gegeven moment vind je er niks meer aan omdat je alle denkbare gear wel hebt. Dan komt het punt dat je auto word gestolen (Of je camp geloot) en dan ben je helemaal klaar met hoarden. Het is best leuk voor een tijdje, maar ook dat gaat toch vervelenaKra schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:32:
Dat hele tijd heen en weer rijden van Stary Sobor en NW Airfield levert wel een stapel wapens op xD
Precies, we zijn nu op zoek naar een bus en die gaan we volproppen met loot en dan gaan we door de stad heen xD
Intentionally left blank.
Kan iemand me vertellen wat de standaard waarden van gamma en brightness zijn? Ik paste het net aan vanwege geen nightvision, maar nu weet ik niet meer wat de normale waarden zijn
Beroeps brabander
Rond de 1, maar dat ziet er nogal absurd uit als je een tijdje met hogere gamma en brightness hebt gespeeld. Kijk sowieso even of je monitor wel goed gecalibreerd staat, dat helpt ook al een stuk. klik
Pff wat een gezeik met die nieuwe beta en alles. Uren bezig om mensen weer te laten spelen. Dan hebben ze verkeerde versie dan is het weer Battleye.
[ Voor 23% gewijzigd door spookz0r op 17-07-2012 12:02 ]
Ik ben weer dood
, door een zombie in de rug geslagen op NW airfield en toen al mijn bloed verloren voordat de zandloper voorbij is. Jammer, ik had een M16A2 M203 met alle munitie, flares, smokegrenades. Naja morgen nog maar eens een poging wagen.
Beroeps brabander
Pfft.. Me maat en ik zijn nu echt helemaal in-the-zone met deze game! 
Beide goede combinatie van samenwerking. Ik heb de Lee Enfield met een closed-silenced secondary en hij de AKM met een goede secondary.
Alleen we hebben een tent gevonden, hoe plaats je zo'n ding? Hij blijf constant aangeven op een flat area.
Beide goede combinatie van samenwerking. Ik heb de Lee Enfield met een closed-silenced secondary en hij de AKM met een goede secondary.
Alleen we hebben een tent gevonden, hoe plaats je zo'n ding? Hij blijf constant aangeven op een flat area.
Verwijderd
BattleEye Initialization Failed... Krijg jij die foutmelding ook spookz0r? Reinstall van BE heeft niet geholpen.
Ok, zullen proberen. En als je scherm constant van wazig naar scherp gaat... ben je dan laag op bloed of werkt een painkiller?
Pain killer is voor als je beschoten bent en je character trilt. Wazigheid heeft met bloed percentage te maken.Noq schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:00:
Ok, zullen proberen. En als je scherm constant van wazig naar scherp gaat... ben je dan laag op bloed of werkt een painkiller?
Weet nog dat ik een uur met zn 1500 blood heb rond gelopen, ik zag amper wat
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Blijkt dat de fuelmap overgenomen is in DayZDB

[ Voor 4% gewijzigd door chiIIed op 17-07-2012 13:08 ]
Hm.. Daar gaat me character. Ging het eindelijk lekker, hadden alles; tent, matches, verrekijker, etc.
Het is gewoon zo donker in de nacht, ik zie totaal nergens waar ik naartoe loop.
Het is gewoon zo donker in de nacht, ik zie totaal nergens waar ik naartoe loop.
Ja die had ik ook dan moet je een file van Battleye ergens plaatsen. Zie deze link voor uitleg: http://www.battleye.com/download.html gaat om client v1.61.94945+Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:49:
BattleEye Initialization Failed... Krijg jij die foutmelding ook spookz0r? Reinstall van BE heeft niet geholpen.
Succes ermee, tent plaatsen kan je benen ook breken trouwensNoq schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:44:
Pfft.. Me maat en ik zijn nu echt helemaal in-the-zone met deze game!
[ Voor 39% gewijzigd door spookz0r op 17-07-2012 13:10 ]
Dan join je een server waar het dag is?Noq schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:08:
Hm.. Daar gaat me character. Ging het eindelijk lekker, hadden alles; tent, matches, verrekijker, etc.
wbt mensen met BE problemen, jullie draaien ws een te nieuwe arma patch, dan moet je idd ff je BE dll vervangen
http://dayzmod.com/forum/...-running-on-some-servers/
ik speel zelf ook met die patch, meestal op Canada-1 (CA1) omdat ik om een of andere reden veel welkomer voel op CA / NY servers
kom wel VEEL tentenkampen tegen op die servers (60 slots)
[ Voor 38% gewijzigd door JoSchaap op 17-07-2012 13:30 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Verwijderd
Het was een eind jaBioHazard schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:48:
Net met 2 maten Stary Sobor army camp geloot. Toen kwam er een bandit om de hoek zeulen. Heeft mn maat down gekregen, waarna ik hem neerknalde. Nu body bewaken voor mn maat.
Die moet nu echt een heel eind lopen zeg. Hé Arjacks?![]()
Vanmorgen weer ff ingelogd op een niet te drukke server en naar airfield gegaan. Daar was niemand te bekennen maar werd door een stuk of 20 zombies door een gebouw geslingerd. Toen ben ik helemaal vanaf de kust teruggelopen naar airfield, heb mijn body leeggeloot en ben terug gegaan naar Stary Sobor waar twee maten waren uitgelogd. Toen ik net wou uitloggen werd ik door een bandit neergehaald. Toen kon ik nog eens een uur aan een stuk gaan lopen. Blood packs waren weg
Verwijderd
Zo kom je nooit voertuigen tegen, zo kom je 2 tractors en een boot tegen
In tractor een Ghilly suit, DMR en M4 acog. Boot was helaas super traag dus die lieten we maar. Tractors opgeblazen. Vervolgens ben ik nog door friendly fire gekilled, maar al mijn gear weer recovered. Wij zitten bij factory boven Solnichny, anyone else?
Hola! Na zoveel jaren GoT lezen, maar eens een account aangemaakt. DayZ is zo saai alleen 
Ik ben een groentje, maar heb inmiddels een xbow en 2 pistolen, waarvan ik er graag eentje aan een speelbuddy weggeef. Ik kan vlees bereiden en ben..heel gezellig? Hehe.
Wie biedt? Graag wel mensen die het semi-serieus nemen, dus geen kinderachtig geouwehoer, maar wel schik hebben. Oh ja, ik ben meer friendly dan bandit
(nu online en hopt graag naar een andere server)
Edit: oh, en graag een of andere vorm van voice chat. Bij voorkeur Skype. Voor wat anders moet ik even een headset opsnorren in de junkbox
Ik ben een groentje, maar heb inmiddels een xbow en 2 pistolen, waarvan ik er graag eentje aan een speelbuddy weggeef. Ik kan vlees bereiden en ben..heel gezellig? Hehe.
Wie biedt? Graag wel mensen die het semi-serieus nemen, dus geen kinderachtig geouwehoer, maar wel schik hebben. Oh ja, ik ben meer friendly dan bandit
(nu online en hopt graag naar een andere server)
Edit: oh, en graag een of andere vorm van voice chat. Bij voorkeur Skype. Voor wat anders moet ik even een headset opsnorren in de junkbox
[ Voor 13% gewijzigd door AntiSocial op 17-07-2012 18:24 ]
Mochten er nog volwassen spelers zijn die zin hebben om een groep te vormen laat het me weten (per DM) en ik zal onze TS details sturen.
Wij zijn een volwassen groepje spelers (2xNL, 1xUK) die vrijwel iedere avond vanaf een uurtje of 20:00 á 21:00 op avontuur gaan. We hebben onze eigen TS server en binnenkort ook onze eigen DayZ server. Naast onze vaste 3 man groep hebben we ook nog een stuk of 5 andere spelers die wat minder spelen.
We houden ons vooral bezig met het raiden van Stary Sobor, NW Airfield, Cherno hospital en supermarkten. Daarnaast zijn we constant op zoek naar voertuigen, gecrashte helicopters en tentenkampen. Vooral dat laatste levert echt enorm veel waardevolle loot op. Gister nog ghillies, gps, tenten, FN-Fal en meer gevonden.
Dus heb je/jullie zin in een serieuze semi-georganiseerde groep om mee samen te spelen en ben je in het bezit van een headset en teamspeak stuur me dan maar een DM.
Wij zijn een volwassen groepje spelers (2xNL, 1xUK) die vrijwel iedere avond vanaf een uurtje of 20:00 á 21:00 op avontuur gaan. We hebben onze eigen TS server en binnenkort ook onze eigen DayZ server. Naast onze vaste 3 man groep hebben we ook nog een stuk of 5 andere spelers die wat minder spelen.
We houden ons vooral bezig met het raiden van Stary Sobor, NW Airfield, Cherno hospital en supermarkten. Daarnaast zijn we constant op zoek naar voertuigen, gecrashte helicopters en tentenkampen. Vooral dat laatste levert echt enorm veel waardevolle loot op. Gister nog ghillies, gps, tenten, FN-Fal en meer gevonden.
Dus heb je/jullie zin in een serieuze semi-georganiseerde groep om mee samen te spelen en ben je in het bezit van een headset en teamspeak stuur me dan maar een DM.
Ik zou nog even werken aan je navigatie skills. Een uur lopen is verdomme lang om bij Stary te komen (Overigens toen ik net begon deed ik er bijna twee uur over)Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:48:Toen kon ik nog eens een uur aan een stuk gaan lopen. Blood packs waren wegMaar de rest lag er gelukkig nog
Ik kan geen enkele server meer op. Alles blijft hangen bij Wait for Host en daarna weer bij Loading. Na zon 10min wachten had ik nog niets. Dit heb ik op zon 15 servers geprobeerd zojuist.
Hoe lang blijft je corpse liggen?
Beroeps brabander
Dankzij alle aandacht voor Day-Z kwam ik op het idee Arma II weer eens af te stoffen. En dat was een positieve verrassing toen bleek dat met de laatste updates de speelbaarheid flink is verbeterd! Eindelijk eens gamen met acceptabele FPS.
Niets...
Ik heb wel morphine en zit in Elektro, dm server/skype maar ff.
Verwijderd
]bezig met vervolg op deltje 1
sneak peak,
[video]YouTube: Dayz survival of the fittest ep.2 sneak peak
sneak peak,
[video]YouTube: Dayz survival of the fittest ep.2 sneak peak
Goed stukje geluid erbij. Speech from the great dictator
Meerdere mensen last van Artifacts, krijg elke keer van die flitsen in mijn beeld, net alsof ik mijn GPU te ver heb overclocked.
Hij is niet overclocked BTW, bij gamen is hij LOad 100%, temp rond de 70 (HD6950)
Hij is niet overclocked BTW, bij gamen is hij LOad 100%, temp rond de 70 (HD6950)
Gaaf hoor Kleutscher!! Ben benieuwd naar de rest
Als je last heb van artifacts kan je even "flushen". Shift + numpad -, daarna letterlijk gevolgd door het woordje "flush" (zonder aanhalingstekens)thechib12 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:52:
Meerdere mensen last van Artifacts, krijg elke keer van die flitsen in mijn beeld, net alsof ik mijn GPU te ver heb overclocked.
Ik heb een Main Rotor Assembly gevonden, misschien leuk om te ruilen?
Tegen wat? Er zitten op dit moment geen heli's in de gamethechib12 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:29:
Ik heb een Main Rotor Assembly gevonden, misschien leuk om te ruilen?
Ok, ik dacht dat dat ding wel wat waard zou zijn. Maar als iemand wil ruilen wil ik er wel een geweer voor met kogels ofzo, ben net dood gegaan dus ik kan wel wat gebruiken:p
Verwijderd
bedankt,
een langere versie hier.
laatste work in progress die ik post. pas met final weer.
[YouTube: http://youtu.be/UHMy5vMHN_A]
Lol net weer is op global hive gespeeld. In een avond: 2 atv's, UAZ, blauwe bus en een speedboot
[ Voor 3% gewijzigd door spookz0r op 17-07-2012 23:24 ]
Verwijderd
Tof kleutscher! Wellicht beweegt de camera wat snel af en toe? Zo rond die kampvuur scenes: rustige stem, en een mooi plaatje, jammer dat t dan zo snel voorbij zoeft
Iemand enig idee of er wat aan de hand is met de servers/hive?
Ik heb vandaag al 4-5 verschillende servers geprobeerd te joinen, maar blijf overal hangen op 'loading'.
Ik gebruik wel Six launcher, maar heb naar mijn weten nog nooit een arma2 (beta) patch geïnstalleerd (gebruik gewoon de Steam versie).
Ik heb vandaag al 4-5 verschillende servers geprobeerd te joinen, maar blijf overal hangen op 'loading'.
Ik gebruik wel Six launcher, maar heb naar mijn weten nog nooit een arma2 (beta) patch geïnstalleerd (gebruik gewoon de Steam versie).
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Waar je normaal DayZ op speelt. Je kan ook prive servers maken en dan zit je op een private hive. Die is dan niet aangesloten op de database van DayZ.thechib12 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:24:
Wat is Global Hive?
Ik heb hetzelfde.Da_maniaC schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:37:
Iemand enig idee of er wat aan de hand is met de servers/hive?
Het begint er op te lijken dat Steam de Arma 2 v1.61 RC Beta heeft uitgerold voor al zijn gebruikers. Hierdoor lijken de problemen te ontstaan (ik heb ook moeite om via Steam een kale Arma 2 game te starten....zonder mod dus).
[Edit]
Zojuist met de hand de laatste Arma 2 v1.60 patch gedownload en geïinstalleerd. Ik kon nu weer connecten en spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Da_maniaC op 18-07-2012 00:54 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Gaat hier nog iemand naar gamescom btw? Lijkt me leuk een 'bekend' gezicht te zien.
Verwijderd
Zucht wat is er toch met Day-Z aan de hand. Of het is dat ie zeikt dat Battle Eye niet goed is, of hij blijft hangen op Wait for host of het is dat de versie van de server niet goed is. Ik ben nu al 15 minuten servers aan het afgaan om er één te joinen.
Heb je het volgende geprobeerd?Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:10:
Zucht wat is er toch met Day-Z aan de hand. Of het is dat ie zeikt dat Battle Eye niet goed is, of hij blijft hangen op Wait for host of het is dat de versie van de server niet goed is. Ik ben nu al 15 minuten servers aan het afgaan om er één te joinen.
Da_maniaC schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 00:13:
[...]
[Edit]
Zojuist met de hand de laatste Arma 2 v1.60 patch gedownload en geïinstalleerd. Ik kon nu weer connecten en spelen.
Verwijderd
Ik heb de laatste versie al. Ik reinstall de hele meuk nu, en als het dan niet werkt geef ik het op
Ik had hetzelfde, na het installeren van de laatste patch gaf Battle Eye wel een melding, maar geen problemen in de game. (moest wel meerdere servers proberen)
Zojuist een kaart gevonden, best handig
Zojuist een kaart gevonden, best handig
Als je de hele replies leest die Biohazard post dan zal je ook zien dat dat juist het probleem is. De allerlaatste beta versie geeft problemen en vervolgens besluit men bij Steam ook nog eens om deze gewoon uit te rollen.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:53:
[...]
Ik heb de laatste versie al. Ik reinstall de hele meuk nu, en als het dan niet werkt geef ik het op
Ja maar via MSN hoor ik net dat hij nog op versie 1.60 zat. Dus het is allemaal wat raar, ik zal straks thuis eens kijken hoe het bij mij zit.Da_maniaC schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:24:
[...]
Als je de hele replies leest die Biohazard post dan zal je ook zien dat dat juist het probleem is. De allerlaatste beta versie geeft problemen en vervolgens besluit men bij Steam ook nog eens om deze gewoon uit te rollen.
Verwijderd
Er zijn problemen met Battle Eye, de client versie blijkt nieuwer te zijn dan de server versies. Ik ben net ook terug gegaan naar 1.60 echter loop ingame tegen problemen aan. Ik kan mijn Alice pack niet openen en mijn car heeft honger...en laat nu net al het eten in de rugzak zitten
Las zonet ergens op Reddit dat als je -winxp bij je launch options toevoegt je hogere FPS krijgt. Nu had ik dit al een keer geprobeerd maar toen kon ik op de een of andere manier -winxp niet meer toevoegen aan mij al bestaande opties uit de begin post van dit topic. Ik heb die launch opties gebruikt omdat ik hem als non steam game aan steam heb toegevoegd omdat ik toch die handige overlay wou hebben. Nu ben ik er achter gekomen waarom -winxp toevoegen niet lukte, de launch optie is te groot dus slaat hij het laatst toegevoegde niet op. Nu heb ik -nosplash even weg gelaten zodat ik wel genoeg ruimte had en ik krijg gelijk 10 fps meer in een benchmark. Maar ja nu zit ik met steeds die begin 'reclame' en dat wil ik nou ook niet echt. Heeft iemand een idee hoe ik meer kan toevoegden aan de launch opties? Het moet dus dit worden, maar dit past dus niet:
"C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\Expansion\beta\ARMA2OA.exe" "-mod=C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2;EXPANSION;ca;@dayz" "-mod=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion" -world=empty -winxp -nosplash
"C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\Expansion\beta\ARMA2OA.exe" "-mod=C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2;EXPANSION;ca;@dayz" "-mod=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion" -world=empty -winxp -nosplash
Verwijderd
Als je problemen blijft houden met Battle Eye:
Surf naar: http://www.battleye.com/download.html
Download v1.61.94945+ BE Client for Windows (32-bit) (Versie nummer kan afwijken, download gewoon de nieuwste)
Kopieer het BEClient.dll bestand naar (voor Steam) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\Expansion\BattlEye
Hierna kon ik weer inloggen
Download v1.61.94945+ BE Client for Windows (32-bit) (Versie nummer kan afwijken, download gewoon de nieuwste)
Kopieer het BEClient.dll bestand naar (voor Steam) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\Expansion\BattlEye
Dit heeft bij mij ook gewerkt.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:34:
Verwijderd
Thanks, ik zal het proberenVerwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:34:
Verwijderd
@Flokman
Als het goed is kan je handmatig nog extra preferences toevoegen(boven het gedeelte waar je de game paths hebt maar onder de vinkjes van no splash ect. ect.)
Als je daar handmatig bijv -nosplash in typt dan werkt het zelfs als je no splash NIET hebt aangevinkt.
Miss dat je dat ff kan proberen, ik zou het willen testen maar ik ben op 't werk.
OT.
Ik heb deze game sinds gisteren, en wat is dit vet zeg, ik ben begonnen met een maatje van me, helaas geen idee waar we zitten maar toch.
Het was wel nacht op de server, en het water kwam ook met bakken uit de lucht zetten, dus ik zag alleen maar schimmen.
Maar de spanning, de zombies die je hoort maar niet kan zien, super tof gedaan.
Ondertussen had ik wel al redelijk wat ammo en pepsi blikken gevonden, maar helaas nog geen eten of wapens.
Even een beetje een newbie vraag maar, als je spawned dan gebeurt dit (altijd?) bij de kust, is het dan het verstandigst om de kust te volgen naar een stad toe?
Het zou kunnen dat ik geen stad oid kon zien doordat het zo donker was, maar toch
Kan niet wachten tot vanavond haha
Als het goed is kan je handmatig nog extra preferences toevoegen(boven het gedeelte waar je de game paths hebt maar onder de vinkjes van no splash ect. ect.)
Als je daar handmatig bijv -nosplash in typt dan werkt het zelfs als je no splash NIET hebt aangevinkt.
Miss dat je dat ff kan proberen, ik zou het willen testen maar ik ben op 't werk.
OT.
Ik heb deze game sinds gisteren, en wat is dit vet zeg, ik ben begonnen met een maatje van me, helaas geen idee waar we zitten maar toch.
Het was wel nacht op de server, en het water kwam ook met bakken uit de lucht zetten, dus ik zag alleen maar schimmen.
Ondertussen had ik wel al redelijk wat ammo en pepsi blikken gevonden, maar helaas nog geen eten of wapens.
Even een beetje een newbie vraag maar, als je spawned dan gebeurt dit (altijd?) bij de kust, is het dan het verstandigst om de kust te volgen naar een stad toe?
Het zou kunnen dat ik geen stad oid kon zien doordat het zo donker was, maar toch
Verwijderd
Je spawned bij de kust ja. Het is verstandig om naar steden te gaan om eten / wapens te zoeken. Als je spawned zie je rechtsonder waar je bent. Met een map die online te vinden is kom je al een heel eindVerwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:18:
@Flokman
OT.
Voor iedereen die problemen heeft met verbinden met veel servers; volgens mijn host hebben ze een update moeten uitvoeren. Hieronder het bericht
We have been forced to update ARMA2OA to the 95054 patch however, the client side Battleye has had issues with the latest version and six updater.
Six Updater does not include the latest update (v1.61.94945+) as of yet, so all players using SIX updater will not be able to connect to the latest updated servers.
The will be kicked by Battleye if they try to join.
DayZ and Sixupdater have both been informed of this issue and is currently working on releasing the update via six updater.
If you are having issues on your client side, you will need to update your battleye client for your game manually by doing the following (This is only until six updater releases the update):
Here is the file you need to update: http://www.battleye.com/downloads/arma2/1.61/BEClient.dll
If you want to download it directly from Battleyes website here is the link : http://www.battleye.com/download.html
Please make sure you update VERSION v1.61.94945+
You will need to overwrite the BEClient.dll in all instances of your installation.
Once you have done so start your game and enjoy.
We have been forced to update ARMA2OA to the 95054 patch however, the client side Battleye has had issues with the latest version and six updater.
Six Updater does not include the latest update (v1.61.94945+) as of yet, so all players using SIX updater will not be able to connect to the latest updated servers.
The will be kicked by Battleye if they try to join.
DayZ and Sixupdater have both been informed of this issue and is currently working on releasing the update via six updater.
If you are having issues on your client side, you will need to update your battleye client for your game manually by doing the following (This is only until six updater releases the update):
Here is the file you need to update: http://www.battleye.com/downloads/arma2/1.61/BEClient.dll
If you want to download it directly from Battleyes website here is the link : http://www.battleye.com/download.html
Please make sure you update VERSION v1.61.94945+
You will need to overwrite the BEClient.dll in all instances of your installation.
Once you have done so start your game and enjoy.
Fucking geniaal! Muziek soms iets te hard om de stem te verstaan, maar verhaaltje past perfect bij DayZ. Keep it up, kan je trouwens ff vertellen wie het is die er praat in het filmpje?Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:52:
[...]
bedankt,
een langere versie hier.
laatste work in progress die ik post. pas met final weer.
[video]
I don't hate you, I nothing you
Dat is Charly Chaplin met The Great Dictatoripazza schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:14:
[...]
Fucking geniaal! Muziek soms iets te hard om de stem te verstaan, maar verhaaltje past perfect bij DayZ. Keep it up, kan je trouwens ff vertellen wie het is die er praat in het filmpje?
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Verwijderd
Arma 2 combined Ops is nu 19,99 op Steam, en in de beschrijving staat netjes dat dit is wat je moe tkopen om Day-Z te spelenbloodlynx schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:56:
[...]
/me heeft maar gelijk toegeslagen, geld hebben is overrated.
Nou nog tijd vinden om te spelen...
Ik heb ook weer een raar probleem
Ik dacht net even leuk DayZ te spelen, krijg ik dit voor m'n neus:

Ik heb dit op iedere server. Zoals je ziet is het allemaal heel erg blokkerig. Er lopen ook nergens walker's rond en ik hoor geen geluiden. Iemand die weet wat ik hier aan kan doen?
Ik dacht net even leuk DayZ te spelen, krijg ik dit voor m'n neus:

Ik heb dit op iedere server. Zoals je ziet is het allemaal heel erg blokkerig. Er lopen ook nergens walker's rond en ik hoor geen geluiden. Iemand die weet wat ik hier aan kan doen?
Ja, heb alles nagekeken en met de instellingen zitten spelen, maar dat helpt allemaal niets...
Ik weet wel dat Arma echt een brak platform is. DayZ vind ik geniaal, maar de engine waarmee het moet werken, bahbah
ja wtf... het is gewoon alsof dit spel zichzelf wil laten verwijderen van mijn computer. Na ongeveer 150 pogingen ben ik voor het eerst in een gebouw zonder opgemerkt te zijn door zombies en met goede spullen. Ik heb een wapen gevonden MET bijpassende munitie en ook nog eens genoeg eten en drinken om eindelijk echt te kunnen beginnen met dit spel te spelen zoals ik het had verwacht. Loopt de ***** server vast
Verwijderd
op tijd uitloggen om te zorgen dat je je gear blijft behouden is een tip die ik je mee kan geven.Skybullet schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:03:
ja wtf... het is gewoon alsof dit spel zichzelf wil laten verwijderen van mijn computer. Na ongeveer 150 pogingen ben ik voor het eerst in een gebouw zonder opgemerkt te zijn door zombies en met goede spullen. Ik heb een wapen gevonden MET bijpassende munitie en ook nog eens genoeg eten en drinken om eindelijk echt te kunnen beginnen met dit spel te spelen zoals ik het had verwacht. Loopt de ***** server vast
Inderdaad, regelmatig je character wegschrijven door te aborten.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:04:
[...]
op tijd uitloggen om te zorgen dat je je gear blijft behouden is een tip die ik je mee kan geven.
Ja de mod wel. Maar neemt niet weg dat Arma zelf aardig onstabiel is volgens mij.
[ Voor 30% gewijzigd door BioHazard op 18-07-2012 14:06 ]
het zit ook nog gewoon zwaar in AlphaSkybullet schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:03:
Forceer je via je graphics drivers misschien anti aliasing? Als ik dat doe en AA aan zet in het spel zelf, kreeg ik vergelijkbare resultaten.kronolith schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:53:
You, sir, are a lifesaverAsphyxion schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:06:
[...]
Forceer je via je graphics drivers misschien anti aliasing? Als ik dat doe en AA aan zet in het spel zelf, kreeg ik vergelijkbare resultaten.
Beeld is weer normaal, nu m'n geluid nog terug zien te krijgen. Volgens google zijn er meer mensen met dit probleem, nu nog een oplossing
Is er misschien een vriendelijke speler die me in de buurt van airfield morphine kan komen brengen? Ik was een omweg aan het maken toen ik ineens mijn been brak. Nu lig ik 1200meter van de dichtsbijzijnde plaats af :x
Beroeps brabander
Aborten saved je gear niet, precies de reden waarom sommigen af en toe een stapje terug gaan. 'Vroeger' gebeurde dat wel en ik heb eigenlijk geen idee waarom ie dat nu niet doet.
Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht