Na een tweetal weken van met veel plezier het forum hier lezen heb ik ook maar eens besloten het spel te kopen. Vanavond eerste keer spelen, ben benieuwd!
Vond deze ook wel leuk 
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ja, er ging iets niet helemaal goed bij je Don. 
Of toch teveel baked beans op......

Of toch teveel baked beans op......
[ Voor 27% gewijzigd door Da_maniaC op 15-07-2012 17:21 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Haha wow ik hoorde jullie al praten over vuur ja, maar dit had ik niet verwacht
Hahahah verdomme waarom heb ik op dit soort momenten nooit Action! aanstaan.
Ik zag een random dude op de atv door de velden crossen.
Dacht raak hem nooit maar probeer even z'n aandacht te trekken. trek me m16a3 richt in zijn generale directie
Los twee bursts, ineens valt ie zo dood neer van z'n atv
Heb maar dankbaar gebruik gemaakt van de situatie toen ik eenmaal klaar was met lachen.
Wat morfine en magazijnen voor me side-arm waren erg welkom
Ik zag een random dude op de atv door de velden crossen.
Dacht raak hem nooit maar probeer even z'n aandacht te trekken. trek me m16a3 richt in zijn generale directie
Los twee bursts, ineens valt ie zo dood neer van z'n atv
Heb maar dankbaar gebruik gemaakt van de situatie toen ik eenmaal klaar was met lachen.
Wat morfine en magazijnen voor me side-arm waren erg welkom
En heb je nu de ATV ook? Of had jij er niet al 1? In dat geval, waar staat hij op welke server? Dan kom ik graag even snel halen ^^
Iemand op LU162 NWairfield? Anders heeft ie veel geluk want mijn maat moest gaan eten dus hebben we de ambush die we hadden gelegd gestaakt!
Ik heb het laten staan. teveel gevaren erop rijden je bent net een magneet voor kogels:P
Hij staat (misschien) : Boven novy sobor dichtbij de grote vijver genaamd " Prud / Altes feld
Als je voor de vijver staat kijk je uit op een weggetje en tussen de weg en vijver heb ik hem laten staan
Server : NL25
Hij staat (misschien) : Boven novy sobor dichtbij de grote vijver genaamd " Prud / Altes feld
Als je voor de vijver staat kijk je uit op een weggetje en tussen de weg en vijver heb ik hem laten staan
Server : NL25
5-6uur maar soms bugged het en despawned die eerder.spookz0r schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:33:
15-30 min dacht ik. Niet al te lang iig. Soms bugged en ze verdwijnen meteen.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ah stuk langer dus. TnxTrue schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:41:
[...]
5-6uur maar soms bugged het en despawned die eerder.
Verwijderd
Ik knalde net 3 man neer op SE 6. Daarna nog een bandit, die opnieuw zijn lijk kwam looten. Jammer voor hem dat ik hierop voorbereid was. Maat van me richting het lijk geleidt, daar lag mooie startersgear en een ALICE-packje. Hij kwam toen naar mij toe, lagen we samen op de Town Hall.. En ja hoor, we wilden net disconnecten en BAM allebei gesniped. Toen gespawned bij factory en als een gek naar Town Hall gerend. Daar lag mijn lijk nog met alle gear erin!
M14 en FN FAL+NV, M9 Silenced. 6 Waterbottles en 6 meat. My lucky day denk ik dan...
Na uren spelen eindelijk een goed wapen, ga ik dood doordat ik bij het openen van een deur klem kwam zitten tussen deur en muur! 
zucht.

zucht.
Hahhaha ja die fout maak je ook maar één keer 
Daarna weet je dat de deur een potentiële tegenstander is.
Daarna weet je dat de deur een potentiële tegenstander is.
Verwijderd
Hoe lang duurt het eigenlijk gemiddeld om te connecten met een server? Ik connect nu voor de eerste keer en ik ben al tien minuten aan het wachten. Het betreft een Nederlandse server
Ik had eindelijk alle gear die ik nodig had, donder ik van de trap. Gebroken been en nog 600 blood over_naief schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:38:
Na uren spelen eindelijk een goed wapen, ga ik dood doordat ik bij het openen van een deur klem kwam zitten tussen deur en muur!
zucht.

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Verwijderd
Het spel is nog alpha, met andere woorden buggy. En dat op je pc maar in veel gevallen de servers.. Als het niet meteen lukt disconnect en zoek een andereVerwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 19:51:
Hoe lang duurt het eigenlijk gemiddeld om te connecten met een server? Ik connect nu voor de eerste keer en ik ben al tien minuten aan het wachten. Het betreft een Nederlandse server
Echt, weer een te slecht momentje mee gemaakt...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=m12hUmYELCY&feature=plcp]
Het skype gepraat is wat aan de jammere kant maar voor deze andere speler was het nog wat zieliger.
Weltrusten sebastiaan ik ga verder jagen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=m12hUmYELCY&feature=plcp]
Het skype gepraat is wat aan de jammere kant maar voor deze andere speler was het nog wat zieliger.
Weltrusten sebastiaan ik ga verder jagen
Warhammer en PC games en lego
Let me fix uchiIIed schreef op zondag 15 juli 2012 @ 20:21:
YOU BLEEDING BRO
Wat is het trouwens dat ik bijna 3 mags van een makarov in iemand weg moet douwen voordat er wat gebeurt?
Het bloed komt uit alle kanten maar, het duurt een uur voordat iemand dood is op deze manier.
Dat wapen is echt zwak...
[ Voor 44% gewijzigd door Arnevld op 15-07-2012 20:26 ]
Warhammer en PC games en lego
Het antwoord luidt: headshot
Verwijderd
Hey ik zit nu op NL14 als er iemand zin heeft?
Ben nu op NO Airfield.. en ga zo meteen naar het NW airfield
Als ik speel zie ik door alle gebouwen, terrain en objects heen witte stippen op de zombies en dieren. Ik kan dus altijd gewoon zien waar ze zijn... Is dit een bug of zo? Ik heb nergens aangezeten en ik wil niet geband worden straks 
Bovendien zit ik in het noordwesten op die airfield vast in een barak. Ik sprong over een bankje dat daar stond maar terug kan ik er niet overheen lopen. Er lag wel mooie loot in die barak maar ik heb daar weinig aan als ik er niet uitkan. ( coords 046 057)
Bovendien zit ik in het noordwesten op die airfield vast in een barak. Ik sprong over een bankje dat daar stond maar terug kan ik er niet overheen lopen. Er lag wel mooie loot in die barak maar ik heb daar weinig aan als ik er niet uitkan. ( coords 046 057)
Kan iemand hier misschien de procedure beschrijven om momenteel veilig je tentje ergens op te slaan, zodat je loot ook bewaard blijft?
Is het simpelweg, opzetten en vervolgens "save tent location" oid aanklikken?
Of, moet ik nog iets speciaals doen zodat ik me loot nooit kwijtraak?
Is het simpelweg, opzetten en vervolgens "save tent location" oid aanklikken?
Of, moet ik nog iets speciaals doen zodat ik me loot nooit kwijtraak?
[ Voor 14% gewijzigd door Da_maniaC op 15-07-2012 21:19 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Tent opzetten, spullen erin mieteren en hopen dat niemand anders langs je tent komt.
En natuurlijk dezelfde server joinen, aangezien tenten per server opgeslagen worden.
[ Voor 32% gewijzigd door Sagaris op 15-07-2012 21:21 ]
Verwijderd
Hmm heb net voor de eerste keer een DMR en 2 mags gevonden, een sniperrifle dus... Vraag me af als het een goede gun is en heb ze alvast omgeruild van de Lee Enfield... Heb een paar koeien/zombies gekilled die toevallig daar liepen en op het eerste zicht lijkt dit wel een goeie gun.... Ik weet niet wel nog niet hoe ik een speler die plots op een paar meter van mij tevoorschijn komt neerknal.. Omwisselen naar de M1911 pistool duurt 1 seconde
en in die 1 seconde kan die andere mij al killen...
Iemand tips over dit wapen?
Iemand tips over dit wapen?
Scopeless gewoon je hele clip neerknallen. Na al die tijd kun je vast wel inmiddels inschatten waar je mikt... Werkt bij zowel de DMR als de 50 cals uitstekend.
Zegmaar alla COD quick scopen
[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 15-07-2012 21:39 ]
Bij CoD gebruik je eigenlijk wel nog je scope
. Als iemand zich zo kortbij bevindt dat je niet meer kunt scopen kun je zelf ook wel inschatten waar je kogel terecht komt... En een DMR/50 cal zijn toch echt wel het meest relaxed voor kort bij, gezien je zeker weet dat je target dood is.
Verwijderd
Ja maar ik heb geen crosshair, zit nu op een veteran server... en een volledig magazijn wasten voor slechts 1 kill is zonde... heb nu 2 magz = 40 kogels en hopelijk 40 kills
Shit, quicksopen ben ik totaal niet goed in achja we zullen we zien

edit: en a la COD zal het zeker niet zijn want in ARMA heb je nadat je loopt altijd dat hijgprobleem

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2012 21:45 ]
heb toch liever een akm oid voor cqc, gewoon lekker ratelenPaprika schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:40:
Bij CoD gebruik je eigenlijk wel nog je scope. Als iemand zich zo kortbij bevindt dat je niet meer kunt scopen kun je zelf ook wel inschatten waar je kogel terecht komt... En een DMR/50 cal zijn toch echt wel het meest relaxed voor kort bij, gezien je zeker weet dat je target dood is.
Weten we ook wat jou leven waard is. 1 kogel.Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:41:
[...]
Ja maar ik heb geen crosshair, zit nu op een veteran server... en een volledig magazijn wasten voor slechts 1 kill is zonde... heb nu 2 magz = 40 kogels en hopelijk 40 kills
dubbelpost

Wel de 360 jump ervoor he!
Maar ik zou gewoon goed scouten en voor de kleine ruimtes sowieso naar je pistooltje switchen als je je onzeker voelt bij noscopen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Je moet gewoon NIET scopen. Na al die jaren aan FPS shooters kan het toch niet zo moeilijk zijn in te schatten waar je kogel heen gaat vliegen? Daarbij schiet ik toch liever 3 kogels non-scoped dan 20 met een pistol waar je nog geen drol mee afknalt na 2 clips. Kogels vinden is toch zo makkelijk als wat, gezien je gewoon alle zombies van een 3-tal deerstands afknalt en vast wel weer nieuwe ammo hebt gevonden. Desnoods doe je dat me een axe, een pistol of een andere primary uit je rugzak. Midden in de stad gebruik ik nog wel eens een wapen als een M4A1 SD Camo voor 't geval ik 200 zombies aantrek, maar in principe ren ik 23/7 met een sniper in de handen en met >100 murder levens houd ik het daar ook bij. Al heb ik dan weer wel het 'probleem' dat ik vaak maar 20 a 30 minuten kan spelen en dus nooit echt veel moet rennen, gezien ik alweer kan uitloggen voordat mensen me vinden.Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:41:
[...]
Shit, quicksopen ben ik totaal niet goed in achja we zullen we zien
edit: en a la COD zal het zeker niet zijn want in ARMA heb je nadat je loopt altijd dat hijgprobleemWat wel realistisch is maar toch...
[ Voor 10% gewijzigd door Paprika op 15-07-2012 22:03 ]
Verwijderd
Hahaha, wat ik nou heb meegemaakt is echt zo mooi! Ik ren met een vriend Cherno uit, binnen 10 minuten waren we al volgepackt met gear. Ineens uit een appartement BAM, ik dood. Vervolgens blast vriend die kerel neer, maar er bleek nog een te zitten en die blastte hem neer. Naja, ik spawn toevallig in Prigorodki, ren daar als een gek heen. Die kerel: I am friendly, you can pick up your gear, don't pick up my friend his gear. Ik zo: Ok don't shoot me... Vervolgens komt mijn vriend ook weer aanlopen met veel zombies achter zich aan. Die kerel naast me draait zich om naar die zombies die heel verdacht een appartement inrennen. Dat was dus het moment dat ik zijn achterhoofd een portie lood bezorgde. Toen kon ik met mijn vriend allebei hun lijken looten. Lekker goeie gear ook weer xD Pff.. Aardig doen tegen survivors loont dus echt totaal niet he
Als ik ooit een klacht van jou hoor dat er te veel/te snel geschoten wordt in DayZ....
Verwijderd
Vandaar dat je nog leeft met zoveel murdersPaprika schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:02:
[...]
heb ik dan weer wel het 'probleem' dat ik vaak maar 20 a 30 minuten kan spelen en dus nooit echt veel moet rennen, gezien ik alweer kan uitloggen voordat mensen me vinden.
Achja ik weet nu hoe ik de game moet spelen, keihard pvpen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2012 22:11 ]
Misschien minder ammo op de map laten spawnen in de toekomst? Lijkt me interessante gameplay opleveren. Veel mensen met bijvoorbeeld maar 1 kogel. Dan wordt het lastig om alles en iedereen af te slachten.Paprika schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:02:
Kogels vinden is toch zo makkelijk als wat, gezien je gewoon alle zombies van een 3-tal deerstands afknalt en vast wel weer nieuwe ammo hebt gevonden.
(zoals bijvoorbeeld in The Road)
[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 15-07-2012 22:12 ]
Alles waar >= 49 man te vinden zijn. Ik speel wel overigens op meerdere profielen (inbe4: HAX), maar ik heb dan ook een behoorlijke set keys (reden/oorsprong mag wel duidelijk zijn) en dus heb ik een sniper char waar ik solo op speel. Een random character waar ik mee kut (100% naked, nog geen backpack) om drama te fixen, teleport om mensen te bereiken met problemen etc) en een voor groepsmomenten (deze gaat redelijk vaak dood, afhankelijk van de gameplay die betreffende groep beoefend). Dan heb ik nog een set keys voor test doeleinden die allemaal verschillende DayZ & ARMA2 versies draaien (post-release, huidige en future releases). Dus die private char is dan ook meestal een aardige tijd oud, maar soms krijg ik ook van die bleh momenten waar ik dood ga door of een groep, of iemand die toevallig in de buurt inlogt of gewoon goed was en dus een dag kwijt ben met stilzitten in een supermarket in bv Berezino tot er iemand met veel gear binnenkomt (die heb ik dan windowed op een zij-scherm lopen en doe ik mijn werk terwijl ik afwacht met mijn axeVerwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:10:
[...]
Vandaar dat je nog leeft met zoveel murdersKom je wel steeds in dezelfde server terug? Welke server speel jij?
![]()
Ik ben overigens wel iemand die nog niet zal disconnecten al ben je de slechtste schutter op aarde en hebt 200 kogels nodig om me af te knallen. Als iemand me gevonden heeft dan voel ik het als een persoonlijke faal en neem ik het ook gewoon in de face.
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:10:
[...]
Achja ik weet nu hoe ik de game moet spelen, keihard pvpen
Tja het blijft aftasten voorlopig. De een klaagt als ie binnen 1 minuut geen wapen heeft met Thermal, de ander vindt dat meer dan een axe al te veel is.Gundogan schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:11:
[...]
Misschien minder ammo op de map laten spawnen in de toekomst? Lijkt me interessante gameplay opleveren. Veel mensen met bijvoorbeeld maar 1 kogel. Dan wordt het lastig om alles en iedereen af te slachten.
(zoals bijvoorbeeld in The Road)
[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 15-07-2012 22:20 ]
Trouwens Vipeax, is het misschien een idee om naast kill stats ook survival tijd neer te zetten (echte speeluren/minuten)? Lijkt me een leuk "achievement" doel.
Alsin je huidge char in uren + minuten?
Op dit moment 295 minuten, oftewel 4 uur en 55 minuten, op een char die zo te zien begonnen is op de 11e?
Zou je dan zoiets willen:
Lifeduration: 4 hours, 55 minutes?
Op dit moment 295 minuten, oftewel 4 uur en 55 minuten, op een char die zo te zien begonnen is op de 11e?
Zou je dan zoiets willen:
Lifeduration: 4 hours, 55 minutes?
[ Voor 68% gewijzigd door Paprika op 15-07-2012 22:24 ]
Verwijderd
Vipeax: Lol, die tactiek is wel pro. Wachten in blind hoekje, he daar komt een player met goeie gear. Bam, axe in z'n nek. Ik speel ook op verschillende servers, probeer zo min mogelijk players altijd.. Ik zal uitkijken naar HAX. Mocht je mij ooit tegenkomen: Don't shoot, friendly! -is mijn username
Ligt aan de moeilijkheidsgraad, niks om zorgen over te makenNikeo schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:15:
Als ik speel zie ik door alle gebouwen, terrain en objects heen witte stippen op de zombies en dieren. Ik kan dus altijd gewoon zien waar ze zijn... Is dit een bug of zo? Ik heb nergens aangezeten en ik wil niet geband worden straks
Winst = Papie = ZeroT0ne
Ja precies ja, omdat zombies killen nou niet echt memorabel is.. het gaat vooral om hoe lang je in leven bent in mijn optiek.
edit: ik had gisteren op een server oppeens mijn huidige locatie op de kaart. was dit een bug? Ik speelde op publieke server, ben wel vergeten te kijken welke het was.
edit: ik had gisteren op een server oppeens mijn huidige locatie op de kaart. was dit een bug? Ik speelde op publieke server, ben wel vergeten te kijken welke het was.
[ Voor 40% gewijzigd door Ircghost op 15-07-2012 22:33 ]
Het is wel een stat die je makkelijk kunt beinvloeden. Je kunt in principe altijd op empty servers inloggen en bij een plasje water van waterflessen en vlees leven
.
En nee, dat is een server setting (een die imo net zo lame is als nametags met bijbehorende distance marker).
En nee, dat is een server setting (een die imo net zo lame is als nametags met bijbehorende distance marker).
[ Voor 25% gewijzigd door Paprika op 15-07-2012 22:34 ]
True, maar dan niet leaderboard stats van maken maar gewoon leuk voor jezelf? Lijkt mij dat het al wordt bijgehouden anders kun je ook niet met die statistieken komen van gemiddelde in leven tijd. Dus het is "gewoon" een kwestie van het een plek geven in beeld. (ik snap dat het moeilijk kan zijn dat mooi in beeld te krijgen)
ok, ja vond het ook nogal saai. Vooral nametags en afstand zijn saai..
ok, ja vond het ook nogal saai. Vooral nametags en afstand zijn saai..
[ Voor 10% gewijzigd door Ircghost op 15-07-2012 22:35 ]
De stats die ik opnoemde waren van jou dusIrcghost schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:35:
Lijkt mij dat het al wordt bijgehouden anders kun je ook niet met die statistieken komen van gemiddelde in leven tijd.
Nou niet van mij neem ik aan
[ Voor 144% gewijzigd door Ircghost op 16-07-2012 06:31 ]
Hmm, heb je net een kampje met coole spullen, val je uit een deer stand
Om je gebroken been te healen moet je morphine hebben toch?
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Vipeax, heb je ook een overzichtje van mijn statistieken?
Over-all en met mijn huidige char
Over-all en met mijn huidige char
[ Voor 25% gewijzigd door Adanteh op 15-07-2012 22:54 ]
Zojuist met een kennis van mij 2-3 uurtjes DayZ gespeeld. Ik stond eerst in Elektro wat spullen te verzamelen, kom ik drie gebouwen tegen met Lee Enfields, Makarov's, bandages, drinken, ect. Komt iemand aangelopen die -helemaal- niets zegt. Gelijk neergeschoten aangezien hij nogal graag mikte.
Later komt hij terug, maakt hij mij dood, maar blijkt mijn buddy er ook net te zijn, vlug terug gerend, spullen gepakt. Blijkt als ik terug ben, dat m'n buddy nog 2 bandits heeft neergeschoten, waaronder eentje met een MP5
en flink wat bloodpacks!
Toen uit Electro gesneakt, nog iemand gepakt die wel héél schietgraag was, om daarna weer verder te gaan. Uiteindelijk horen we wat schoten, wachten we nog weer even, blijkt iemand achtervolgt te worden door een gigantische horde zombies
doodstil gelegen en hard gelachen.
Later komt hij terug, maakt hij mij dood, maar blijkt mijn buddy er ook net te zijn, vlug terug gerend, spullen gepakt. Blijkt als ik terug ben, dat m'n buddy nog 2 bandits heeft neergeschoten, waaronder eentje met een MP5
Toen uit Electro gesneakt, nog iemand gepakt die wel héél schietgraag was, om daarna weer verder te gaan. Uiteindelijk horen we wat schoten, wachten we nog weer even, blijkt iemand achtervolgt te worden door een gigantische horde zombies
Morphine. Don't leave the coast without it.Heli0s schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:49:
Hmm, heb je net een kampje met coole spullen, val je uit een deer standOm je gebroken been te healen moet je morphine hebben toch?
2x morphine standaardDa_maniaC schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:02:
[...]
Morphine. Don't leave the coast without it.
Heb niets aan bloodbags als lonewolf, 3x morphine, 2x painkillers, en sowieso kit om een heerlijk varken mee te kunnen verorberen.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
@ Vipaux ik zie nu die statistieken maar daar klopt dus niks van.. wel op de 11e aangemaakt, maar heb er eerder 30 uur inzitten dan 4
Dus wat gaat er mis?
Verwijderd
heli0s: ik kan je wel morfine komen geven als je perse niet dood wilt. Laatst ook halve map afgerend voor tweaker k4kl44s die ergens lag met gebroken benen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 07:52 ]
Tnx, maar die hou ik wel tegoed. Heb alles in mijn tent gegooid en gerespawned. Nu al een weer een eind uit elektro met mooie start gear. net nog een CZ550 gevonden in een barn, dus ik ben eigenlijk wel happy dat ik gerespawned ben.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 07:51:
heli0s: ik kan je wel morfine komen geven als je perse niet dood wilt. Laatst ook halve map afgerend voor tweaker k4kl44s die ergens lag met gebroken benen
Overigens was ik de vorige keer in Novy Sobor gespawnd, dus vandaar dat ik geen medical suplies had.
DayZ wordt wel een bron van leuke filmpjes (dagelijks meer als 1000 nieuwe!)
deze is mijn fav. van vandaag : YouTube: DayZ -Lumberjack Diaries, Episode 1

gisteravond nog even op een NY server gespeeld.
helaas in een barn mn backpack kwijtgeraakt toen ik een tanktrap uit mn backpack wou droppen, zo stom geweest om de hele pack te droppen, en uiteraard nergens meer terug te vinden
hier gebeurde dat dus net:

Daarna wel op het randje van de map meerdere tentenkampen gespot (helaas allemaal leeg)
Dit was op een NY server met een ping van 70
Hier zie je al 2 kampen. een in het dal, en een op de berg

Oh en uiteraard mogen de random BatlEye failures na een update niet ontbreken (blijft jammer dat Arma2 voor BattlEye heeft gekozen)

blijft toch een raar gezicht zo zonder backpack
deze is mijn fav. van vandaag : YouTube: DayZ -Lumberjack Diaries, Episode 1
gisteravond nog even op een NY server gespeeld.
helaas in een barn mn backpack kwijtgeraakt toen ik een tanktrap uit mn backpack wou droppen, zo stom geweest om de hele pack te droppen, en uiteraard nergens meer terug te vinden
hier gebeurde dat dus net:
Daarna wel op het randje van de map meerdere tentenkampen gespot (helaas allemaal leeg)
Dit was op een NY server met een ping van 70
Hier zie je al 2 kampen. een in het dal, en een op de berg
Oh en uiteraard mogen de random BatlEye failures na een update niet ontbreken (blijft jammer dat Arma2 voor BattlEye heeft gekozen)
blijft toch een raar gezicht zo zonder backpack
[ Voor 69% gewijzigd door JoSchaap op 16-07-2012 09:47 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Iemand anders die ook flinke FPS lag krijgt af en toe? Mn frames droppen dan behoorlijk, zo rond de 10-20 fps schat ik.
Ja komt wel eens voor, en vooral in de steden. Het opmerkelijke is dat het mij elke keer overkomt gelijktijdig met mijn groepsgenoten. Dus wij lopen allemaal lekker en op hetzelfde moment hebben we allemaal framedrops..
Ik had het gisteren heel erg in de bossen. Ik heb toch een GTX570, moet toch prima zijn. Ik ga ervanuit dat het ARMA/DayZ is.Ircghost schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:54:
Ja komt wel eens voor, en vooral in de steden. Het opmerkelijke is dat het mij elke keer overkomt gelijktijdig met mijn groepsgenoten. Dus wij lopen allemaal lekker en op hetzelfde moment hebben we allemaal framedrops..
Verwijderd
Artifacts en framedrops is een ARMA/DayZ issue, we liepen gisteren met 5 man door de bossen etc. allen hadden we tegelijk last van artifacts en framedrops. De ene server heeft er meer last van dan de ander.
@JoSchaap, erg vermakelijk filmpje haha...je zal maar als DayZ beginneling 5 van die mafkezen met bijlen achter je aan hebben rennen.
Op dit moment wou ik dat ik een bijl bij me had. Gisteravond kwam ik een "superzombie" tegen bij Stary Sobor, hij lag als dood in het tentenkamp maar bleek gewoon alleen maar stil te liggen. 1 klap en direct 8000 blood kwijt, magazijn G17 leeg geschoten en toen pas ging hij neer.
Momenteel lig ik ergens veilig in de bossen met een backpack vol met vlees, lucifers maar geen hout of een bijl om het vlees klaar te maken
@JoSchaap, erg vermakelijk filmpje haha...je zal maar als DayZ beginneling 5 van die mafkezen met bijlen achter je aan hebben rennen.
Op dit moment wou ik dat ik een bijl bij me had. Gisteravond kwam ik een "superzombie" tegen bij Stary Sobor, hij lag als dood in het tentenkamp maar bleek gewoon alleen maar stil te liggen. 1 klap en direct 8000 blood kwijt, magazijn G17 leeg geschoten en toen pas ging hij neer.
Momenteel lig ik ergens veilig in de bossen met een backpack vol met vlees, lucifers maar geen hout of een bijl om het vlees klaar te maken
Ik wil niet meer op een server spelen waar het dag is.. Haha xD Veel te zichtbaar
Ik weet niet of het al gemeld is, maar Arma 2 combined operations is nu op steam voor €20,- (normaal €25)
Dat is de hele sale al hehe, maar veel mensen wachten nog tot een hoger percentage korting.rocketno46 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:53:
Ik weet niet of het al gemeld is, maar Arma 2 combined operations is nu op steam voor €20,- (normaal €25)
€20 is het al dik waard
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Snachts is ook niet alles, zeker als het slecht weer is, dan zie je ook bijna niets.PietjeP89 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:35:
Ik wil niet meer op een server spelen waar het dag is.. Haha xD Veel te zichtbaar
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Denk dat hij NVG heeft.IStealYourGun schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:55:
[...]
Snachts is ook niet alles, zeker als het slecht weer is, dan zie je ook bijna niets.
Een echte man doet dat met flares! chemlights zijn voor rave-teven.JoSchaap schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:58:
echte mannen hebben geen nvg, die lopen gewoon met chemlights aan door elektro
Eigenlijk nog nooit in het pikke donker gespeelt, als ik dood ga met mn huidige run ga ik dat is doen op een 50 man server. Geeft vast weer een heel andere thrill als je opeens iemand een paar meter van je vandaan een chemlight ziet aansteken.
Als ik binnenkort doodga ga ik met harde muziek en al + CAPSLOCK (broadcasting) rennen door cherno op een drukke server.. kijken hoe lang het duurt voordat ik dood ben
Ik ben nieuw met Day-Z en ik moet zeggen dat ik het een gaaf spel vind!!
Laatste potje had ik (voor mij doen) best veel stuff (een revolver en zo'n WWII-wapen) toen ik een niet kapotte helicopter in een weiland vond! Echter wist ik niet hoe ik zo'n ding moest besturen, behalve dat Q nodig is om de motor aan te zetten.. Ik boorde mijzelf met de neus per direct de grond in!
Nu ben ik mijn items kwijt
Toch maar even op YouTube zoeken naar een helicopter tutorial
Laatste potje had ik (voor mij doen) best veel stuff (een revolver en zo'n WWII-wapen) toen ik een niet kapotte helicopter in een weiland vond! Echter wist ik niet hoe ik zo'n ding moest besturen, behalve dat Q nodig is om de motor aan te zetten.. Ik boorde mijzelf met de neus per direct de grond in!
Nu ben ik mijn items kwijt

Hangt er vanaf welke muziek.Ircghost schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:13:
Als ik binnenkort doodga ga ik met harde muziek en al + CAPSLOCK (broadcasting) rennen door cherno op een drukke server.. kijken hoe lang het duurt voordat ik dood ben
Goede suggestie:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=__HeE6NWmDE]
Denk niet dat je het lang volhoudt.
haha moet meteen hier aan denken:Ircghost schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:13:
Geweldige gast op die bike haha
Haha, geniaal! 's nachts spelen is niet aan mij besteed, veel te eng ;xIryl schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:25:
[...]
haha moet meteen hier aan denken:
-filmpje-
Geweldige gast op die bike haha
Daarom, speel altijd in daglicht en dan is de game niet "eng" meer. In het donker zal vast weer een totaal ander speelelement toevoegenbazat schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:37:
[...]
Haha, geniaal! 's nachts spelen is niet aan mij besteed, veel te eng ;x
Je kunt altijd de gamma omhoog zetten, dan kun je alles wel zien. Maar of dat helemaal eerlijk is en of je een monochroom spel wilt spelen.. Maar wat doet iedereen dan 's nachts?
hetzelfde als overdag, alleen is de sfeer en spanning ongeveer x10 van wat het overdag is. (tenzij je NVG hebt natuurlijk.. dan is alles groen)
Vind het heerlijk om zo nu en dan s'nachts wat in grote steden rond te dwalen. (private hive)
Vind het heerlijk om zo nu en dan s'nachts wat in grote steden rond te dwalen. (private hive)
het lijkt er ook op dat het verschilt wat voor videokaart/monitor/instellingen je hebt. Laatst steam screenshotjes vergeleken met f00f en robpol. Robpol kon alles nog zo'n beetje zien met hoge gamma terwijl f00f en ik geen hand meer voor ogen zagen, ook niet met hoge gamma.Lennyz schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:06:
[...]
Volgens mij is die workaround allang gepatched.
[ Voor 48% gewijzigd door Rexcore op 16-07-2012 16:09 ]
Volgens mij is die workaround allang gepatched.Nikeo schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:58:
Je kunt altijd de gamma omhoog zetten, dan kun je alles wel zien. Maar of dat helemaal eerlijk is en of je een monochroom spel wilt spelen.. Maar wat doet iedereen dan 's nachts?
Volgens mij zat ik zojuist op een gehackte server, volgens mij ligt hier normaal nooit zoveel loot?

is een bekende workaround. alle loot weghalen en in een pile gooien zorgt ervoor dat er nieuwe loot binnen 5-10 minuten weer spawned. Dat is dus hier gebeurd.. wel bijzonder trouwens dat ze daar zoveel tijd voor gekregen hebben bij stary..
Heb er vaak genoeg tentjes zien staan met de loot erin.
[ Voor 18% gewijzigd door chiIIed op 16-07-2012 16:21 ]
Volgens mij kan je mensen de stuipen op het lijf jagen met broadcast voice als je 's nachts speelt.bazat schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:37:
[...]
Haha, geniaal! 's nachts spelen is niet aan mij besteed, veel te eng ;x
Kan iemand mij helpen? Ik kan nog steeds niet ingame joinen in arma 2 , ik heb geprobeerd te patchen maar bij de server filter geeft hij nog steeds 1.6 aan en ik heb schijnbaar meer nodig?
Nope werkt nog steeds voor mij.Lennyz schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:06:
[...]
Volgens mij is die workaround allang gepatched.
Kreeg er zelfs clanmaten mee in paniek haha prachtig dat direct communicationJoSchaap schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:50:
dit is de hele reden dat ik overdags op andere tijdzone servers speel
een beetje fantasie, een vers gespawned char en de capslock toets brengen veel plezier in het donker
[ Voor 48% gewijzigd door spookz0r op 16-07-2012 17:00 ]
Doe je manuele installatie of gebruik je six launcher? Pak eerst even een server die je wilt joinen. Zorg dan dat je die versie van DayZ hebt (Die je bv met de Worrom installer download). Vervolgens pak je de beta versie die in de naam staat en probeer het dan nog een keer. Kijk ook even of er wel @Dayz rechtsbovenin staat als je het spel op start.bloodlynx schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:56:
Kan iemand mij helpen? Ik kan nog steeds niet ingame joinen in arma 2 , ik heb geprobeerd te patchen maar bij de server filter geeft hij nog steeds 1.6 aan en ik heb schijnbaar meer nodig?
Haha wat een vreselijk nummer gatverdamme, hoe vind je zoiets!! Ik denk dat ik dan eerder mijzelf op een granaat gooiGundogan schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:17:
[...]
Hangt er vanaf welke muziek.
Goede suggestie:
[video]
Denk niet dat je het lang volhoudt.
Bij mij werken die gamma instellingen nog op 90% van de servers
Verwijderd
Is er een manier om de HD textures in Dayz te proppen? Ja ik weet dat je nog één expansie moet bijkopen maar kan er niet eens iemand gewoon die bestanden uploaden?
Haha, geniaal. Die muziek maakt het ook echt grappig...goede nummerkeuze.
Jammer dat het filmpje zo choppy is als wat.
Ja, lijkt me ook echt leuk.Gundogan schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:34:
[...]
Volgens mij kan je mensen de stuipen op het lijf jagen met broadcast voice als je 's nachts speelt.![]()
Echter hebben we nu met een groepje mensen op 2-3 servers al gemerkt dat direct chat en direct voice communication echt niet lijken te werken.
We lopen langs elkaar in-game maar zien of horen niets.

[ Voor 30% gewijzigd door Da_maniaC op 16-07-2012 18:09 ]
Beetje tegen de Tweakers regels in, no?Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:05:
Is er een manier om de HD textures in Dayz te proppen? Ja ik weet dat je nog één expansie moet bijkopen maar kan er niet eens iemand gewoon die bestanden uploaden?
Ik zag 2 dagen terug dat ik Arma2: BAF en PMC ook op Steam heb. Heb ik deze beide nodig voor High-res models?
------
Btw, ik heb regelmatig dat ik na een uurtje spelen ofzo een melding krijg in Windows dat mijn Arma 2 eigenlijk moet worden afgesloten vanwege het geheugen gebruik.
Als ik dan in mijn task manager kijk is er 5,59 GB geheugen in gebruik ofzo.

Is hier iets aan te doen?
Een mod modden zodat je betere textures hebt tegen de regels in? Sinds wanneer?
De modellen komen niet van DayZ, maar van een ARMA2 DLC. Daar kom je niet op een legale wijze 123 (= gratis) bij...
[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 16-07-2012 18:18 ]
Er is vast wel een slim iemand die hier wat op kan bedenkenPaprika schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:18:
De modellen komen niet van DayZ, maar van een ARMA2 DLC. Daar kom je niet op een legale wijze 123 (= gratis) bij...
Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht